DeX,
Eerwaar mijn felicitaties, voor het behalen van een lidmaatschap van de sociëteit die bij het verkrijgen van een speciale hoed in Gentlemen Fortress 2 verschaft wordt.
Ik lees uw post in verontwaardiging! Dacht u echt dat na lidmaatschap verworven te hebben uw spelvaardigheden in een oogopslag uw medespelers, de armen en de Ieren zouden imponeren?
Terugredenerend moet dit mij niet verbazen, u ziet, in deze situatie heb ik mijzelf ook al eens bevonden.
Door de extase van het uiterst zeldzame hoofddeksel, wordt er vaak niet verder gekeken naar de speelomstandigheden! Het punt waarop gefocust zou moeten worden: Waren er al andere heren in het andere team met een hoofddeksel?
Het antwoord op deze vraag is van vitaal belang, aangezien alleen gehoedde heren on par met elkaar zijn.
U hoeft de hoedenloze spelers in het andere team met alleen al de nek aan te kijken en ze verdwijnen zonder tegen te stribbelen geruisloos onder de zoden.
Het grote probleem is als er een samenwerkingsverband tussen andere heren in het tenue wat u juist niet past bestaat.
Doordat deze heren elkaar aanvullen, kan een van de tegenstanders u provoceren tot een aanval, terwijl de andere u tactisch vanuit een andere positie bestookt met dodelijke projectielen!
Al met al, een begrijpelijke beginnersfout, mijn gehoedde vriend!
Maar vrees niet.
Zolang u ervan uitgaat dat er standaard in de programmatuur een knop om uw tactische inzichten via een audiokanaal aan uw gehoedde teamgenoten kunt mededelen, en u zich twee keer kan bedenken aleer u uzelf in de richting van uw (gehoedde) tegenstander lanceert, zal uw zogeheten "skillset" zich beter ontwikkelen.
Om uw stemming een positieve stimulans te geven, wil ik u het volgende stuk laten beluisteren; de doodskreet van een Antilliaans-Rotterdams spion
Gegroet,
The Gentle Manne of Leisure
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.