Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:28
Ik gebruik de gehele set van de sniper, in een sniper vs sniper battle is het erg handig.
De jarate mis ik soms wel, nu kan ik niet in 1 keer alle payload duwers voorzien van een mooi kleurtje.
Dat na het aanschieten je tegenstander ook meteen pissed is is daarentegen soms best handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een vol gelaade bodyshot met die nieuwe sniper rifle is 152 damage ;)
dus dan ga je nog steeds dood.

Natuurlijk zijn de prijzen belachelijk hoog en dat ontken ik ook niet.
Maar niemand dwingt je om ze te kopen.
Je kan ze ook gewoon craften of trade.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-05 17:42
mhoogendam schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 09:39:
Ik gebruik de gehele set van de sniper, in een sniper vs sniper battle is het erg handig.
De jarate mis ik soms wel, nu kan ik niet in 1 keer alle payload duwers voorzien van een mooi kleurtje.
Dat na het aanschieten je tegenstander ook meteen pissed is is daarentegen soms best handig.
Dit is precies de reden waarom ik tegen de set bonus ben. Op die manier is het imho meer dan een sidegrade van een enkel wapen.

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!
punisher007 schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 12:31:
[...]

Dit is precies de reden waarom ik tegen de set bonus ben. Op die manier is het imho meer dan een sidegrade van een enkel wapen.
TF2 is zo gemaakt dat iedere class een zwakte heeft tegen een ANDERE class.

Laten we het zo zeggen:
Een spy verliest 1 vs 1 van een pyro.
een scout wint meestal van een demoman.
een soldier wint makkelijk van een sniper.

en ga zo maar door.
Als ik een sniper zie met zo crocodile hat. ga ik toch gewoon even soldier en irriteer ik die sniper zo. dat die van class switch of dat die ragequite ;) en daarna ga ik weer als sniper.
En daarnaast moet de andere sniper ook nog goed kunnen aimen.

[ Voor 4% gewijzigd door Pykow op 11-10-2010 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipneck
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 02-06 18:44
net een dubbele worms hat voor een bill's hat en crate series #2 getrade. zijn er nog betere deals? en hoja die worms hat heb ik gekregen voor een olde baker boy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tooter
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-06-2023
iemand anders nog meer last van steam dat ie niet kan connecten met je steamcloud gedoe ?

friends offline,loadout offline.Erg irritant.Kan wel gewoon online spelen maar dan met de standaard loadouts.
Krijg ook steeds de melding dat steam niet kan syncen.(heb dat nog nooit gehad.)
We spelen wel met 2 accounts op 2 verschillende pc`s hier in het huis en de ene keer ga ik op de laptop en de andere keer m`n broertje.Iemand enig idee?

hehe gek onnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:37

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Steam is in onderhoud atm.

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77587

Bekijk deze gast zijn backpack eens:
http://www.tf2items.com/profiles/76561197998198811

Hoe krijg je in hemels naam ALLE 77 hoedjes bijelkaar?
Tis wel knap, dat dan weer wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:28
punisher007 schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 12:31:
[...]
De vraag is hoe relevant die bonus is in team/competitie verband. Ik speel zelf niet voor een clan of in competities, maar van veel wapens is het overduidelijk dat ze in clanwars weinig nut hebben.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 03-06 00:01

g0tanks

Moderator CSA
Anoniem: 77587 schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 15:02:
Bekijk deze gast zijn backpack eens:
http://www.tf2items.com/profiles/76561197998198811

Hoe krijg je in hemels naam ALLE 77 hoedjes bijelkaar?
Tis wel knap, dat dan weer wel.
Hij heeft het Mann. Co petje niet. :+

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kipneck schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 13:35:
net een dubbele worms hat voor een bill's hat en crate series #2 getrade. zijn er nog betere deals? en hoja die worms hat heb ik gekregen voor een olde baker boy.
Waarom zou je 2 worms hat willen hebben ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipneck
Pykow schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 16:15:
[...]

Waarom zou je 2 worms hat willen hebben ?
om een bill's hat voor te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77587

g0tanks schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 15:58:
[...]

Hij heeft het Mann. Co petje niet. :+
Dan is het toch nog knapper, dat betekent dat er geen enkel hoedje gekocht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13:35

Dreanor

Joene

Anoniem: 77587 schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 17:18:
[...]

Dan is het toch nog knapper, dat betekent dat er geen enkel hoedje gekocht is.
En hij heeft OSX oordopjes dus hij speelt nog niet zolang, maar gezien zijn badge speelt hij sinds 2008 (ik speel zelfs langer :P). Ik weet niet hoe de backpack tot stand komt op dit site, of het gedownload wordt vanuit het spel of dat je het zelf moet inrichten ...

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tooter
Hij kan dat Mann co. hoedje toch ook gewoon weggooien ofniet.
Maar wel lijp dat je alle hats compleet hebt.

hehe gek onnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eSCe
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 29-05 10:00
Zijn er nog mensen die problemen hebben met de steam cloud? Ik heb wel het spel gespeeld op een andere PC en nu zegt hij dat ik 'progress' kan verliezen als ik toch speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
Er zijn steam werkzaamheden, hebben ze ook aangekondigd trouwens maar wellicht dat je dit niet gezien hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
tooter schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 18:01:
Hij kan dat Mann co. hoedje toch ook gewoon weggooien ofniet.
Maar wel lijp dat je alle hats compleet hebt.
Maar waarom zou hij dat doen, om te doen alsof hij alle hats heeft gevonden of getrade? 8)7

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Dreanor schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 17:53:
[...]

En hij heeft OSX oordopjes dus hij speelt nog niet zolang...
Huh? :?

Steam is nog steeds down btw? Dacht dat dat een paar uur geleden wel opgelost moest zijn..

Edit: zie dat ik inmiddels wél de L4D2 items gevonden heb :D

[ Voor 11% gewijzigd door Statiegeld op 11-10-2010 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online

Compizfox

Bait for wenchmarks

Idd, je kunt die earbuds ook gewoon gekregen hebben van iemand of getrade.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-06 21:15
Ja, of gewoon op OSX gespeeld hebben. Iedereen die 1 keer aan het begin op OS X heeft ingelogd met TF2, heeft die earbuds. Heeft niets te maken met sinds wanneer je speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tower410
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10:07
Hmmm wil ik na een stop van 2 maanden weer eens aan TF2 om al die nieuwe wapens eens uit te proberen, hebben ze downtime.

Officieel moet het al weer werken, op het steam forum staat dat ze steam alweer in de lucht hebben, maar hier kan ik nog steeds niet bij mijn backpack :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-06 23:25

nFo

Werkt weer. :)
Craften faalt trouwens wel, twee items kwijt en niks terug ? :')

[ Voor 69% gewijzigd door nFo op 11-10-2010 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139446

nFo schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 20:28:
Werkt weer. :)
Craften faalt trouwens wel, twee items kwijt en niks terug ? :')
Die vind je zodra je dood gaat en weer verbinding hebt met steam.
Net een heerlijke rotatie gespeeld, Granary, Coldfront, Fastlane :)
Ik snap niet dat mensen menen dat die maps slecht zijn op pubs, met een beetje tactisch inzicht (niet pushen als je hele team al dood is) win je al geheid en knal je zo door sentry camps heen. Helaas maken de meeste mensen alleen gebruik van Tab om hun score bij te houden ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 139446 schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 20:56:
Ik snap niet dat mensen menen dat die maps slecht zijn op pubs
Nou.. omdat
met een beetje tactisch inzicht win je al geheid
Dat is zeldzaam op pubs. Als het gebeurd is het in één van de twee teams en word de ander dus gesteamrolled. Dat blijft voor beide teams niet lang leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
En soms is dat zelfs in een war ver te zoeken. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 363102

g0tanks schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 22:20:
[...]

En soms is dat zelfs in een war ver te zoeken. :+
Dank je! While you were gone hebben we nog ff voor het moraal een low- tegenstander gesloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-06 23:25

nFo

Anoniem: 139446 schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 20:56:
[...]

Die vind je zodra je dood gaat en weer verbinding hebt met steam.
Net een heerlijke rotatie gespeeld, Granary, Coldfront, Fastlane :)
Ik snap niet dat mensen menen dat die maps slecht zijn op pubs, met een beetje tactisch inzicht (niet pushen als je hele team al dood is) win je al geheid en knal je zo door sentry camps heen. Helaas maken de meeste mensen alleen gebruik van Tab om hun score bij te houden ;(
Ok is gelukt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 363102 schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 22:26:
[...]

Dank je! While you were gone hebben we nog ff voor het moraal een low- tegenstander gesloopt.
Hadden jullie daar zelf nog puf voor, nadat jullie zo enorm ingemaakt waren door het enige team dat het recht heeft om een '3' in haar naam te hebben? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 26-04 13:57

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

200 Crates

Watt

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
Hele avond gespeeld en niks found .... dit terwijl andere mensen op de server wel vanalles vonden. Hebben meer mensen hier last van ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipneck
ik heb sinds donderdag maar 2 dingen gekregen en krijg ook niks meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Same here, sinds donderdag maar een item of 5 gevonden, incl de 2 nieuwe L4D2 items :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Ik heb l4d en l4d2 beiden preordered, en daarnaast nog onlangs met die 10 eu voor beiden gekocht, op beide accounts geen items in TF2 :(

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tooter
Ik heb gemiddeld om het uur wel een dropt.En eerder ook nooit echt wat.Wel raar maar zij gisteren tegen m`n broertje dat ik nog wel even een half uurtje mee ging doen voor een item en toen vond ik binnen het half uur weer een item.eergisteren precies het zelfde. (2 crates,jarate,en die nieuwe flammenwerper.)
Mja zometeen nog even spelen en een keer hopen op een leuke drop aangezien ik vaak alleen maar meuk krijg.

hehe gek onnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipneck
De droprate van kratten schijnt buiten die van items en hoedjes geregeld te zijn. En er zit ook geen limiet op. Dus die kun je wel vaker krijgen.

Het raare is dat ik sinds de polycount update nog niet èèn krat gedropt heb gekregen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuurstok
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 30-05 13:55

Zuurstok

Passionately curious

wil je er graag 1 dan ?
mag wel hoor :)

Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
Voor mijn gevoel leek het niet droppen zich voor te doen na de geplande downtime, vandaar ook dat ik vroeg wat de ervaringen van anderen waren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Te koop:

- 2x Name Tag
- 1x Series 1 crate
- 1x Series 2 crate
- 1x Black Paint
- 1x Gold Paint

Tevens ruil ik mijn Chieftain's Challenge voor de Snaggletooth sniper hat ;)

En dan zijn er ook nog meer hats te ruil, ooooooh kom maar eens kijken:
http://www.tf2items.com/id/drcooper :+

[ Voor 126% gewijzigd door Statiegeld op 12-10-2010 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-12-2024
Teringzooi! Heb ik een gouden Demoman hat, zuig ik alsnog? Heeft de pats factor van je hat geen invloed op je skill? WTF?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNB
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17-01 20:05

DNB

DeX schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 19:43:
Teringzooi! Heb ik een gouden Demoman hat, zuig ik alsnog? Heeft de pats factor van je hat geen invloed op je skill? WTF?
Hmm, ik denk dat je maar een support-ticket naar Valve moet sturen. Ik heb namelijk sinds kort een hele mooie witte Vintage Vintage Tyrolean (geen typefout), en ik ben nu supergoed als medic!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

DeX schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 19:43:
DeX,

Eerwaar mijn felicitaties, voor het behalen van een lidmaatschap van de sociëteit die bij het verkrijgen van een speciale hoed in Gentlemen Fortress 2 verschaft wordt.
Ik lees uw post in verontwaardiging! Dacht u echt dat na lidmaatschap verworven te hebben uw spelvaardigheden in een oogopslag uw medespelers, de armen en de Ieren zouden imponeren?
Terugredenerend moet dit mij niet verbazen, u ziet, in deze situatie heb ik mijzelf ook al eens bevonden.
Door de extase van het uiterst zeldzame hoofddeksel, wordt er vaak niet verder gekeken naar de speelomstandigheden! Het punt waarop gefocust zou moeten worden: Waren er al andere heren in het andere team met een hoofddeksel?
Het antwoord op deze vraag is van vitaal belang, aangezien alleen gehoedde heren on par met elkaar zijn.
U hoeft de hoedenloze spelers in het andere team met alleen al de nek aan te kijken en ze verdwijnen zonder tegen te stribbelen geruisloos onder de zoden.
Het grote probleem is als er een samenwerkingsverband tussen andere heren in het tenue wat u juist niet past bestaat.
Doordat deze heren elkaar aanvullen, kan een van de tegenstanders u provoceren tot een aanval, terwijl de andere u tactisch vanuit een andere positie bestookt met dodelijke projectielen!
Al met al, een begrijpelijke beginnersfout, mijn gehoedde vriend!

Maar vrees niet.
Zolang u ervan uitgaat dat er standaard in de programmatuur een knop om uw tactische inzichten via een audiokanaal aan uw gehoedde teamgenoten kunt mededelen, en u zich twee keer kan bedenken aleer u uzelf in de richting van uw (gehoedde) tegenstander lanceert, zal uw zogeheten "skillset" zich beter ontwikkelen.

Om uw stemming een positieve stimulans te geven, wil ik u het volgende stuk laten beluisteren; de doodskreet van een Antilliaans-Rotterdams spion

Gegroet,

The Gentle Manne of LeisureAfbeeldingslocatie: http://wiki.teamfortress.com/w/images/thumb/3/34/Item_icon_Towering_Pillar_of_Hats.png/100px-Item_icon_Towering_Pillar_of_Hats.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-02-2024
I have the intel nanananana wat een demo UHHHHH!!!!

En dan nu de vraag: Wat was hij denkende?

Iemand die nog refined metal bied voor verf/hats? , kijk anders even in mijn metaal winkeltje.

Winners never cheat, Cheaters never win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• okkiwokki
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 25-05 13:44
Pykow schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 20:05:
Ook is het handig dat je kleuren kan gebruiken in je backpack.

Kreeg commentaar dat mijn backpack niet goed gesorteerd was ;) dus hierbij mijn eerste sorteerde pagina
[afbeelding]

Geel = normaal
Blauw = Vintage weapons
Paars = unusual
Green = Community / self-made
hmm, ben ik nu zo gek of kan ik deze functie niet vinden? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is het commando: cl_showbackpackrarities 1

In de console typen of in je autoexec zetten.

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accident
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Accident

's Happen

Wat ie dacht weet ik niet, het duurde iig niet echt lang :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
kKaltUu schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 02:39:
[...]

DeX,

Eerwaar mijn felicitaties, voor het behalen van een lidmaatschap van de sociëteit die bij het verkrijgen van een speciale hoed in Gentlemen Fortress 2 verschaft wordt.
Ik lees uw post in verontwaardiging! Dacht u echt dat na lidmaatschap verworven te hebben uw spelvaardigheden in een oogopslag uw medespelers, de armen en de Ieren zouden imponeren?
Terugredenerend moet dit mij niet verbazen, u ziet, in deze situatie heb ik mijzelf ook al eens bevonden.
Door de extase van het uiterst zeldzame hoofddeksel, wordt er vaak niet verder gekeken naar de speelomstandigheden! Het punt waarop gefocust zou moeten worden: Waren er al andere heren in het andere team met een hoofddeksel?
Het antwoord op deze vraag is van vitaal belang, aangezien alleen gehoedde heren on par met elkaar zijn.
U hoeft de hoedenloze spelers in het andere team met alleen al de nek aan te kijken en ze verdwijnen zonder tegen te stribbelen geruisloos onder de zoden.
Het grote probleem is als er een samenwerkingsverband tussen andere heren in het tenue wat u juist niet past bestaat.
Doordat deze heren elkaar aanvullen, kan een van de tegenstanders u provoceren tot een aanval, terwijl de andere u tactisch vanuit een andere positie bestookt met dodelijke projectielen!
Al met al, een begrijpelijke beginnersfout, mijn gehoedde vriend!

Maar vrees niet.
Zolang u ervan uitgaat dat er standaard in de programmatuur een knop om uw tactische inzichten via een audiokanaal aan uw gehoedde teamgenoten kunt mededelen, en u zich twee keer kan bedenken aleer u uzelf in de richting van uw (gehoedde) tegenstander lanceert, zal uw zogeheten "skillset" zich beter ontwikkelen.

Om uw stemming een positieve stimulans te geven, wil ik u het volgende stuk laten beluisteren; de doodskreet van een Antilliaans-Rotterdams spion

Gegroet,

The Gentle Manne of Leisure[afbeelding]
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Descriptor schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 11:47:
[...]

I have the intel nanananana wat een demo UHHHHH!!!!

En dan nu de vraag: Wat was hij denkende?

Iemand die nog refined metal bied voor verf/hats? , kijk anders even in mijn metaal winkeltje.
Ja ik wil je wel refined metal geven voor jou crocodile hat :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-05 15:26
Paar korte filmpjes online gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuurstok
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 30-05 13:55

Zuurstok

Passionately curious

die hud op het 2e filmpje, dat je iedereen z'n health ziet, hoe krijg je dat ? :)

Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZanielGa
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 05:08
Dat is als je spectate.. dan kan je iedereen zijn health zien als je advanced spectater hud aanzet in de options

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Highlander oefenen op Viaduct.. en vervolgens ragequitten als we een serieuze map voorstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Nu online

Compizfox

Bait for wenchmarks

Wat is nou eigenlijk precies het praktisch nut van al die custom huds? Zie eigenlijk niet wat voor extra dingen je er op kunt zien, het wordt alleen op een andere manier weergegeven (ander lettertype, andere plaats op het scherm).

Heb vanmiddag nog OxideHUD uitgeprobeerd, maar ik zag dat je daardoor ook het oude mainmenu terugkrijgt. Het nieuwe mainmenu vind ik juist mooi en ik zie niet eens het voordeel van die custom hud, heb het dus maar weer teruggezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Anoniem: 363102 schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 22:09:
Highlander oefenen op Viaduct.. en vervolgens ragequitten als we een serieuze map voorstellen.
Highlander op koth_viaduct is niets mis mee imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

g0tanks schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 22:34:
[...]

Highlander op koth_viaduct is niets mis mee imo.
Maar (ik)we (heb)hebben er niet veel aan morgen, vooral niet tegen die Letlanders. (Deux bords, TF2lv)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZanielGa
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 05:08
Compizfox schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 22:24:
Wat is nou eigenlijk precies het praktisch nut van al die custom huds? Zie eigenlijk niet wat voor extra dingen je er op kunt zien, het wordt alleen op een andere manier weergegeven (ander lettertype, andere plaats op het scherm).
Het nut voor de meeste mensen is gewoon dat ze de informatie beter leesbaar en beter gepositioneerd vinden. Ik merkte voor mijzelf dat ik een stuk beter in de gaten had hoeveel health ik zelf nog had tijdens het spelen.

Het is totaal niet verplicht om een custom hud te hebben en het is eigenlijk een stuk makkelijker om met de standaard te spelen omdat je bij updates geen problemen hebt dat je hud weer eens een zooite is door de update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik gebruikte altijd de m0re's hud en broesel hud.
Helaas zijn deze 2 niet meer gefix en ben ik nu weer op zoek naar een nieuwe hud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:08
ZanielGa schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 00:21:
[...]

Het nut voor de meeste mensen is gewoon dat ze de informatie beter leesbaar en beter gepositioneerd vinden.
De enige reden waarom ik een custom hud gebruik is omdat in de standaardhud de schade die je doet bij je doelwit wordt afgebeeld. Bij een aantal customhuds (pv, broesel) wordt dat gewoon linksonder weergegeven, en blijft het ook staan. Daardoor is het veel makkelijker om bij te houden hoeveel schade je doet.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shabbaman schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 09:40:
[...]

De enige reden waarom ik een custom hud gebruik is omdat in de standaardhud de schade die je doet bij je doelwit wordt afgebeeld. Bij een aantal customhuds (pv, broesel) wordt dat gewoon linksonder weergegeven, en blijft het ook staan. Daardoor is het veel makkelijker om bij te houden hoeveel schade je doet.
Plus, dat je als medic niet alleen dat medic teken wit ziet worden. maar ook de HP van je teammaat ziet ;)
zo kan je heals wat beter spreiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Pykow schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 09:25:
ik gebruikte altijd de m0re's hud en broesel hud.
Helaas zijn deze 2 niet meer gefix en ben ik nu weer op zoek naar een nieuwe hud.
broeselhud is naar mijn weten gewoon gefixed, m0re is wel broken sinds de polycount update, toen ben ik overgestapt op broesel en die werkt gewoon goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
shabba, je bent medic. Je moet geen damage doen.

Also: GoT.love zit in divisie 5a. Alle andere teams in die poule zijn nieuw, op één na, die is doorgestoten uit divisie 6. Geen idee wat we kunnen verwachten.

GoT2 zit in 5b met twee teams uit divisie 4 plus een aantal nieuwe en bestaande div 5 teams. Gaan het denk ik zwaar krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Nu online

Compizfox

Bait for wenchmarks

OK, bedankt voor de antwoorden. Ik zie het nut er iig niet van in :)

[ Voor 3% gewijzigd door Compizfox op 14-10-2010 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159816

LUH-3417 schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 11:15:
Dan kan hij goed zien hoe weinig damage jullie doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
Alle andere teams in die poule zijn nieuw, op één na, die is doorgestoten uit divisie 6.
Cavaliers is niet nieuw.
Anoniem: 159816 schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 12:57:
[...]

Dan kan hij goed zien hoe weinig damage jullie doen :+
True story.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk dat GoT2 het heel zwaar gaat krijgen in div5.
Want mijn team TTC ( div 6i) woon echt makkelijk van GoT2 in een PCW
En wij zitten bij teams die heel vaak verliezen. The force a nature coporation is een redelijke team.
Vooral in de highlander competitie staan ze 1ste met 12 punten en wij staan 2e met 9 punten.

ik denk dat het een leuk seizoen wordt voor ons. Volgens TCM Byte zijn de beste teams, de teams die lang bij elkaar blijven en niet steeds een nieuwe line-up hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hm... jij was de laatste tijd ook flink aan het clanhoppen toch? :)

GoT2 heeft goede spelers. Het is, volgens mij, vooral een kwestie om heel snel op elkaar ingespeeld te raken. Een aantal spelers heeft al ervaring met elkaar, maar dit team is toch weer een nieuwe samenstelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
Pykow schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 14:57:
Als je daar nou een screenshot van hebt dan moet je die opsturen. Zo zijn wij ook in div5 gekomen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
laatste tijd aan het clanhoppen ?
Ik krijg deze onzin wel vaker te horen, en ik heb geen idee waar het vandaan komt.
na MG ben ik naar TTC gegaan en verder heb ik alleen maar gemix en trial match gespeeld.

TTC doet mee aan ETF2L, Wireplay em Highlander.
Division 6i in ETF2L
Division 6C in Wireplay
en we staan 2e met onze highlanderteam ;)
druk zat dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-05 15:26
Ik zit dit seizoen met de Camden Leisure Pirates ook in Div 5..heb er wel zin in, lekker rollen die hap en actieve spelers :) Express geen Div4, je ziet wat het met GoT1 deed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-12-2021

GonzoNL

You call that breaking a spine

Racio vroeg nog aan ons of we Div4 wouden spelen volgens mij. Not yet, not yeeeet

GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@pykow dat was een mix (Racio, Weiman, Killzone, Lion, Illusion, Ik)

@GoT<3 ruilen van poule?

[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 363102 op 14-10-2010 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 363102 schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 16:26:
@pykow dat was een mix (Racio, Weiman, Killzone, Lion, Illusion, Ik)

@GoT<3 ruilen van poule?
Sja mijn team was wel even bang :P
het was echt zo van. OMG we search for div5 no div4 :S
WTF Racio, lion ! we are screwed

Zo merk je maar, dat je niet alleen wint met individuele skills maar alleen met goede teamwork ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-12-2024

Also: GoT.love zit in divisie 5a. Alle andere teams in die poule zijn nieuw, op één na, die is doorgestoten uit divisie 6. Geen idee wat we kunnen verwachten.

GoT2 zit in 5b met twee teams uit divisie 4 plus een aantal nieuwe en bestaande div 5 teams. Gaan het denk ik zwaar krijgen.
Ik zou liever in de poule van got2 zitten tbh :P

Succes met colonslash en imperox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freezerator
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 22:33
Anoniem: 363102 schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 22:38:
[...]

Maar (ik)we (heb)hebben er niet veel aan morgen, vooral niet tegen die Letlanders. (Deux bords, TF2lv)
Als we verder komen moeten we viaduct spelen. Dus opzich niet raar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Pykow schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 14:57:
Ik denk dat GoT2 het heel zwaar gaat krijgen in div5.
Dan heb ik die pcw zeker gemist. :+
Pykow schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 16:46:
[...]

Sja mijn team was wel even bang :P
het was echt zo van. OMG we search for div5 no div4 :S
WTF Racio, lion ! we are screwed

Zo merk je maar, dat je niet alleen wint met individuele skills maar alleen met goede teamwork ;)
Lion? Wait what?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-06 21:15

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RaCio schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 17:00:
[...]

Succes met colonslash en imperox.
Colonslash hebben we, volgens Shabba (ik heb het geheugen van een goudvis) niet al te lang geleden nog glorieus verslagen voor het moederland. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Artpass comp winner is bekend!

http://www.teamfortress.com/

YM (staat al op onze server) en 3DNJ hebben gewonnen met hun versie. Mooi om te zien dat YM een van van de winaars was. wel verdiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
Wie heeft er gisteren Highalander gewonnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DeX schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 07:08:
Wie heeft er gisteren Highalander gewonnen?
Team $$ Tidam, met overmacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
LUH-3417 schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 18:38:
[...]

Colonslash hebben we, volgens Shabba (ik heb het geheugen van een goudvis) niet al te lang geleden nog glorieus verslagen voor het moederland. :)
Maar toen hadden ze geen aimbotscout, als ik Zombie Bill tenminste moet geloven. Ik ga alvast uitzoeken hoe ik wireframe movies moet maken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-12-2024
Dude, lion is lid van het beste highlander team van dit moment! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RaCio schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 10:08:
[...]

Dude, lion is lid van het beste highlander team van dit moment! :P
Byte is echt een chille gast om mee te spelen.
Woensdag heeft hij nog gemix met ons en tips gegeven over pushen etc.
en gisteren heeft Grimbar ons alles verteld over Competief TF2.
Hoe belangrijk het is om aan een warm-up te doen en dat je goede doelen moet stellen in een PCW.
en wat tips voor iedere class.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159816

Pykow schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 16:02:
[...]

Dan heb je 'm nog nooit horen ragen in pugs :D

(inb4 "en jij dan")

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13-10-2024
En jij dan, als er geen medic aan je reet hangt :+
CapTVK schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 23:02:
Artpass comp winner is bekend!

http://www.teamfortress.com/

YM (staat al op onze server) en 3DNJ hebben gewonnen met hun versie. Mooi om te zien dat YM een van van de winaars was. wel verdiend.
Inderdaad, verdiende winaars. Zijn toch de mooiere maps :)

[ Voor 79% gewijzigd door Asskicker op 15-10-2010 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 16:02:
[...]

Woensdag heeft hij nog gemix met ons en tips gegeven over pushen etc.
en gisteren heeft Grimbar ons alles verteld over Competief TF2.
Hoe belangrijk het is om aan een warm-up te doen en dat je goede doelen moet stellen in een PCW.
en wat tips voor iedere class.
Mag ik je aanraken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Asskicker schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 16:46:
En jij dan, als er geen medic aan je reet hangt :+

[...]

Inderdaad, verdiende winaars. Zijn toch de mooiere maps :)
Indeed, mooi getimed met Halloween trouwens. Voor wie YM's versie wil spelen. Hij staat geloof ik in de nominate list maar let op. Hij duurt even om te downloaden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die nieuwe maps zien er zeker goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blijft grappig wat sommige traders aan het verzamelen zijn:

http://www.tf2items.com/id/lushmoss

197 aliens en counting, nog maar drie! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 320874

Weet er iemand welke script ik kan gebruiken voor snel van wapen te veranderen (dus muis rollen ipv muis rollen + klik) Ik heb al gezocht op de wiki maar op dat gebied ben ik een echte leek en ik wist dus ook totaal niet wat wat nu precies inhield.

Ik weet ook wel dat het cheaten is maar voor een speler die maar enkele keren speelt per week is dat toch veel gemakkelijker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Laatst online: 08-05 07:40
Gewoon "hud_fastswitch 1" in je console invoeren. Anders staat het ergens onder advanced options in je keyboard options.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svardskampe
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 04-03 01:09
Ik snap ook niet waarom valve dit niet automatisch implementeert? Deze vraag wordt zo vaak gesteld....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sedative schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 23:35:
Ik snap ook niet waarom valve dit niet automatisch implementeert? Deze vraag wordt zo vaak gesteld....
Ik snap niet dat deze vraag zo vaak gesteld wordt, want het heeft altijd al in alle HL2-games gezeten, ook in TF2
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/9quQe6Z7ORrzoIWZc9xXOPil/full.png

Nieuw deeltje @ [Multi] Team Fortress 2, deel 16

[ Voor 8% gewijzigd door frickY op 17-10-2010 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
En we gaan verder in [Multi] Team Fortress 2, deel 16.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online
Gooi er dan wel een slotje op psychoclown ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-04 17:08

PromoX

Flying solo

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/DyRpaq7uBMThx0knGhPMP6KP/full.gif

And I'm the only one and I walk alone.

Pagina: 1 ... 19 20 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De gegevens van de tweakers server kun je hier vinden.
Vragen hierover kunnen dus achterwege gelaten worden!