Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gewoon niet zoveel sparen en eerder hoedjes craften :)
Heb zelf net 9 refined metal dus kan nog wel even door.

Wat de server betreft. Kan de tijd die je hebt nadat een ronde is afgelopen niet wat omhoog, zoals die normaal is? Dit is de enige server die ik ken waar hij zo kort op staat, en vind het persoonlijk erg irritant. Als Winning Team moet je gewoon nog even lekker op hulpelozen kunnen jagen.
Zo een haast zit er toch niet in het laden van de volgende round/map?

En kunnen die mappen die niemand wil spelen, zoals warpath en jump_adventure, uit de mapcycle gehaald worden?

En tot slot, geweldig!

[ Voor 80% gewijzigd door frickY op 04-09-2010 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Ik heb het idee dat er wat mis is met het drop systeem, heb gisteren en vandaag een Trophy Belt gekregen, terwijl ik vorige week ook al een hat drop had...

Oh, ik zie dat we op pagina 41 zijn, nieuw deeltje?

[ Voor 15% gewijzigd door Tsunami op 05-09-2010 06:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

pasta schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 14:03:
Dat zou aan de ene kant wel de nieuwe game-mode verraden, maar aan de andere kant is de Civilian juist uit TF2 gehaald en is daar Payload voor in de plaats gekomen.
Civilian kan juist wel leuk zijn omdat die wel dood kan gaan in tegenstelling tot de bomb.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-09 19:59

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Phyxion schreef op zondag 05 september 2010 @ 08:39:
[...]

Civilian kan juist wel leuk zijn omdat die wel dood kan gaan in tegenstelling tot de bomb.
En dan heb je iemand die AFK gaat, of een onnozele tard is. :>

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In het begin van TF2 had je trouwens wel een paar custom servers waar je met een civilian mod kon spelen. Hunted geloof ik. Een van de spelers werd aangewezen als civilian met beperkingen en moest dan naar een eindpunt van de map gedirigeerd worden. Heb het toen nog een paar keer gespeeld maar volgens mij werkte het niet zo lekker. Meestal was het vooral aanklooien.

Intussen heb ik de nominate list wat opgeschoond. Warpath is eruit, net als castle3 (iedereen speelt toch 4), ctf-aerospace (hele mooie customs animaties maar hij wordt toch niet gespeeld) en jump adventure. Ter compensatie heb ik wel cp_gallery_b1 erbij gezet. Hij is mooi opgezet en zeker leuk als funmap met die killer wereldbol.

Jammer eigenlijk dat de "Best in Class" map niet meer werkt. Dat was een mutliclass challenge map met een speciale course voor elke class behalve de medic. Maar die had dan wel weer het medic house. :)

Als iemand nog eens werkende versie of remake van best in class wil maken. Hij kan er bij ons gelijk op.

edit: nee, de versie in die link werkt ook niet helaas

@Cipher,

Die korte humilation round heeft ook te maken met hlstats. Hij kan niet zomaar aangepast worden. Voordeel is wel dat je als verliezer nog met een taunt kill kan wegkomen.

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 23:56

g0tanks

Moderator CSA
Waarom warpath eruit, het is best een leuke map zolang hij niet te vaak wordt gespeeld. Verder mag van mij koth_harvest_event er onderhand ook wel uit. :X Ik weet ook niet of het zo verstandig is om cp_gallery_b1 erop te zetten, het blijft een funmap en iedereen gaat toch kloten met die wereldbol i.p.v. spelen zoals het hoort. Best in class moet je er al helemaal niet opzetten, dat hoort gewoon niet op een pub.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha heerlijk, met wat doorklikken nog een mooie gevonden
Als er nog een nieuw deeltje zou komen, de TS heeft nog steeds "???" staan bij de engineer sidegrades, want dat zijn het, sidegrades en geen upgrades. Enorm irritant om 3 FaN scouts en 2 DH soldiers in je team te hebben omdat ze denken dat het een upgrade is 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Wie zegt dat ze denken dat het een upgrade is? Misschien vinden ze het wel gewoon leuk om er mee te spelen.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij is het met de laatste versie van React niet meer nodig om nieuwe topics te maken naarmate die groter worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Topicstarter
frickY schreef op zondag 05 september 2010 @ 11:57:
Volgens mij is het met de laatste versie van React niet meer nodig om nieuwe topics te maken naarmate die groter worden.
De pagina limiet is al jaren geleden gesneuveld. Het was daarna alleen nog maar beleid om topics niet zo groot te laten worden, er was geen technische reden meer voor.

Er zijn genoeg topics te vinden (in crew-only, Area 61 maar ook in de Huiskamer) met honderden pagina's. 500+ is geen uitzondering.

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee dat klopt.

het is wel de bedoeling dat de topics onder de 10000 posts blijven vanwege "bepaalde database issues"
wat dat precies inhoud weet ik ook niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Af en toe moet je even wat nieuws proberen, ook fun maps horen daarbij. Afgezien van een paar customs zitten er alleen officiële maps in de top20. CP_Gallery zit goed in elkaar maar die wereldbol is een probleem (afhankelijk van hoe je het bekijkt). Ik zal eens contact opnemen met de maker om te zien of hij ook een versie heeft zonder wereldbol. Wat betreft BiC misschien ben ik wat dat betreft nostalgisch maar het is/was een goede introductie als je net begon met TF2. Maar hij werkt niet dus die discussie heeft verder weinig zin.

Uitgangspunt is of er maps zijn die mensen gelijk wegjagen. Jump_adventure is er een van. Ik heb het gemerkt dus exit die map. Van KoTH_harvest kan je nou niet zeggen dat hij gelijk mensen wegjaagt. (ik kan trouwens de maptime voor die specifieke map ook wat lager zetten op bijvoorbeeld een kwartier). Verder wil ik warpath best wel op de lijst terugzetten als er echt behoefte aan is. Admins kunnen hem natuurlijk altijd in een RTV zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

koth_harvest_event staat er nu al zo lang dat die extra maand en paar weken tot het weer Halloween is wmb ook niet echt een ramp is. :P

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waster
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14-04 17:49
Ik begrijp nog steeds niet waarom mensen jump_adventure gaan voten als ze hem vervolgens niet willen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 09:20
Wat wél een issue is: mensen rammen nogal snel op "1" om een wapen te selecteren en stemmen zo op een map bij de mapvote.. oeps.. :) Vroegah hadden we dat 1, 2, 3, en 4 blank waren en als je die selecteerd je gewoon nog een keer moest totdat je 5, 6, 7, of 8 selecteerde. Dát moet geimplementeerd worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waster
Liever niet. Waarom niet gewoon het vote menu oproepen wanneer je dood gaat. Als ik in een gevecht zit, is het eerste wat ik doe op een random nummer rammen om het menu weg te krijgen. Zie ik later wel wat de map wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:28
Ik vind die plugin van HH wel een mooie middenweg, die heeft een countdown tot mapvote, dus dan zie je vrij duidelijk dat je op dat moment moet voten en geen wapen switched.

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een optie om niet mee te hoeven doen in votes zou natuurlijk helemaal ideaal zijn.
Mij maakt het vaak niet uit wat het komt, behalve een paar maps waar ik een aversie tegen heb maar tegen badlands/fastlane stemmen helpt toch niet :)

Op HH doen ze dat volgens mij ook met de "Disable crits" aan het begin van de round. 1x gestemt en sindsdien gaat het automatisch. In de chat komt dan voorbij dat je automatisch hebt gevote en één of ander commando moet geven om je voorkeur te wijzigen.

koth_harvest(_event) is wat mij betreft nog steeds een prima map waar veel goede rondes op gespeeld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MrAngry schreef op zondag 05 september 2010 @ 18:46:
Ik vind die plugin van HH wel een mooie middenweg, die heeft een countdown tot mapvote, dus dan zie je vrij duidelijk dat je op dat moment moet voten en geen wapen switched.
Hoe heet die plugin precies? Dan kan ik hem opzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svardskampe
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 04-03 01:09
Nee! je kan koth_harvest niet wegdoen! Noooooo!
En aerospace kende ik niet, even opgezocht op FPSbanana, en dat ziet me er een mooie map uit O.o hoe kan het dat niemand die wil spelen?

en zit trouwens koth_disney world ertussen? Die is ook heel leuk, misschien een ideetje.

Ik heb trouwens nog tegen Zero 2 vs. 2 gespeeld met een random persoon op de server. Als sniper is hij goed, maar vrij ontvlambaar voor backburnende pyro's. Daarna ging hij heavy+medic pairen, maar dat kwam ook niet te goed tegen ons twee, ik als heavy en de ander ging steeds achterom met een scout de heavy trappen en had ik vrij spel om Zero als medic (toch?) neer te schieten.

Ik meen trouwens dat pyro's een tikkeltje overpowered zijn? Ik brand moeiteloos hele legers tot de grond af als ik dichtbij kan komen, wat gewoon een alternatief weggetje nemen betekent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geen zorgen Koth_harvest gaat voorlopig nergens heen. Aangeven dat je de map leuk vindt om te spelen wil wel helpen. Punt van de crf_aerospace is dat het weliswaar een mooie map is maar ook gigantisch groot in omvang +100mb, met bzip is dat weliswaar wat kleiner maar nog steeds erg groot als je moet downloaden met een trage verbinding. Het is inderdaad een mooie map maar hij komt gewoon niet langs in de mapvote.

Ik zit intussen eens te kijken naar alternatieve mapplugins misschien dat daar nog iets mee valt te doen.
Sedative schreef op zondag 05 september 2010 @ 22:49:

Ik meen trouwens dat pyro's een tikkeltje overpowered zijn? Ik brand moeiteloos hele legers tot de grond af als ik dichtbij kan komen, wat gewoon een alternatief weggetje nemen betekent.
Kijk, een TF2 speler met gevoel voor humor! _O- (al moet ik toegeven dat de airblast irritant is) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
Ik weet niet hoe die voteplugin op HH heet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToasterxD
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-09 23:38
Weiman schreef op zondag 05 september 2010 @ 15:43:
Wat wél een issue is: mensen rammen nogal snel op "1" om een wapen te selecteren en stemmen zo op een map bij de mapvote.. oeps.. :) Vroegah hadden we dat 1, 2, 3, en 4 blank waren en als je die selecteerd je gewoon nog een keer moest totdat je 5, 6, 7, of 8 selecteerde. Dát moet geimplementeerd worden :)
Dat lijkt mij inderdaad wel 10x beter. Als ik spawn bash ik altijd op men gun knopjes, en 9/10 keer vote ik dan perongeluk..

[img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/173.199.108.129:3084/b_560_95_1.png[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

laat het vote menu pak komen als je dood bent, dan ben je van het gezeik af.
of maak het zo dat je eerst op een knop moet drukken voordat je kan voten.

wat je ook doet, zet "extend current map" NIET op 1 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vermaak me de laatste tijd enorm goed met airblasten. :)

Also: Aerospace is mooi, maar levert een hoop mensen een lage framerate op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL
  • Laatst online: 29-12-2021

GonzoNL

You call that breaking a spine

Aerospace is zo crap geoptimaliseert dat hij onspeelbaar is. Bij mij dropt de fps naar 40 (wat nog gewoon speelbaar is), maar bij mijn oude systeem dropte hij naar 2.

Over voten: Countdown+wanneer je dood bent en mogelijk nog belangrijker: Zorg dat je je vote nog een x tijd kan veranderen.

GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben nog even aan het kijken naar een mogelijk plugin waarmee je o.a. kan voten en de eerste 3-4 keys kan blocken, plus wat andere zaken. Maar dit wil ik pas na een test uitproberen. Het is ietsje meer dan een extra plugin erbij zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Topicstarter
LUH-3417 schreef op maandag 06 september 2010 @ 07:35:
Ik vermaak me de laatste tijd enorm goed met airblasten. :)

[...]
Hear hear !!

Een aantal van de nieuwere maps hebben van die fijne afgronden waar je spelers zo leuk in kan blazen >:)

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
JumpStart schreef op maandag 06 september 2010 @ 13:29:
[...]

Hear hear !!

Een aantal van de nieuwere maps hebben van die fijne afgronden waar je spelers zo leuk in kan blazen >:)
Zoals pl_thundermountain:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-02-2024
Arme capTVK :>

Winners never cheat, Cheaters never win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-09 10:26
CapTVK schreef op zondag 05 september 2010 @ 20:04:
[...]

Hoe heet die plugin precies? Dan kan ik hem opzoeken.
Wie gebruikt dan ook 1 2 en 3 om wapens te wisselen? Ik heb geen numpad. Maar gebruik of Q of mijn scrollwieltje van mijn muis.

Iemand eng idee van welke dag de nieuwe week begint van de "items drop"?

[ Voor 10% gewijzigd door RSD1982 op 06-09-2010 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven
  • Laatst online: 30-08-2018

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Donderdag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb na een jaar zonder spelen weer eens de game bovengehaald en nu zie ik dat er heel wat updates zijn geweest. Welke classe's hebben nu een update ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 08:26
Alle classes, http://tf2wiki.net/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RSD1982 schreef op maandag 06 september 2010 @ 19:58:
Wie gebruikt dan ook 1 2 en 3 om wapens te wisselen? Ik heb geen numpad. Maar gebruik of Q of mijn scrollwieltje van mijn muis.

Ik gebruik het horizontaal scrollen van mijn wheel. Links heb ik als Home-key ingesteld, rechts als End, en die keys heb ik dan weer gebind aan primary en melee weapon.
Echter, als een vote open staat, doen die het niet.

Ook al regelmatig gebeurd dat ik met een leeg wapen sta te kutten omdat hij niet over wilt naar melee, omdat er weer een of ander nutteloze vote open staat ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwerg
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

bwerg

Internettrol

[...]

Ehm, ik. als ik een ander wapen wil dan duurt het weer zo lang als je eerst langs het verkeerde wapen moet scrollen... Of nouja, langer dan meteen op 1, 2 of 3 rammen in ieder geval. :P

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik gebruik Q, E, F , en dat telt hij gewoon mee voor de map vote. 1,2,3 raak ik nooit aan maar ik stem nog steeds random voor alle maps daardoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Ik gebruik numlock 1, 4 en 5 voor weapon switchen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ventieldopje
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13-09 22:41

Ventieldopje

I'm not your pal, mate!

Cabo schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 00:10:
Ik gebruik numlock 1, 4 en 5 voor weapon switchen... ;)
Heb je 3 handen ofzo? :+

www.maartendeboer.net
1D X | 5Ds | Zeiss Milvus 25, 50, 85 f/1.4 | Zeiss Otus 55 f/1.4 | Canon 200 f/1.8 | Canon 200 f/2 | Canon 300 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuurstok
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 08-09 13:38

Zuurstok

Passionately curious

ik gebruik Q voor secondary en mouse 5 voor 3e wapen :)

Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
1,2,3 om wapens te wisselen.
Q en scrollwheel = Primary en secondary switch
F = melee wapen

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scroll up = Primary
Scroll down = Melee
Mouse 5 = Secondary

Ik hoef mijn handen dus niet van WASD te halen om wapens te switchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 31-08 19:17
Dat hierboven ga ik ook eens proberen, ik geraak altijd terminaal in de war als ik snel moet switchen (pyrogewijs).

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik speel toch met de CLAW houding en me toetsenboard schuin :P
http://img405.imageshack.us/img405/6272/p1010869wy0.jpg

me middelvinger op de W toets en met me ringvinger kan ik dan wisselen van 1 en 2 en moet me wijsvinger 3

me scroll gebruik ik zelfde

[ Voor 6% gewijzigd door Pykow op 07-09-2010 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Scrollwheel FTW! Dan kun je tenminste ook je taunts verneuken door met verkeerde wapens te taunten. HA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieroth
  • Laatst online: 27-08-2021
LUH-3417 schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 15:01:
Scrollwheel FTW! Dan kun je tenminste ook je taunts verneuken door met verkeerde wapens te taunten. HA!
Dat kan met de 1, 2 en 3 toetsen ook gewoon hoor. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwerg
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

bwerg

Internettrol

Maar Q is daar toch wel het gemakkelijkste voor...

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waster
Ik heb mijn wapenkeys slot 1, 2, 3 in bereik van mijn wijsvinger op f, v, c.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svardskampe
Ik heb kritieke wapens van elke class apart onder Mouse5 zitten. (Knife voor spy, equalizer voor Soldier, Shotgun voor engineer,...)

Nu we het toch over keybinds hebben; op bijna elk spel staat standaard crouch of rennen op ctrl. Daar kun je toch nooit bij met je pink! Ik moet die in elk spel handmatig verzetten naar shift...

En krijg je met die claw-positie niet spierpijn in je vingers na een tijd? Mij lijkt plat leggen veel praktischer, dan kun je met de bal van je duim Mouse5 bedienen en met de top Mouse4. (Dan moet je natuurlijk wel een muis hebben die zodanig gevormd is dat je ook makkelijk bij mouse4 kunt geraken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:58

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Sedative schreef op woensdag 08 september 2010 @ 02:50:
Ik heb kritieke wapens van elke class apart onder Mouse5 zitten. (Knife voor spy, equalizer voor Soldier, Shotgun voor engineer,...)

Nu we het toch over keybinds hebben; op bijna elk spel staat standaard crouch of rennen op ctrl. Daar kun je toch nooit bij met je pink! Ik moet die in elk spel handmatig verzetten naar shift...

En krijg je met die claw-positie niet spierpijn in je vingers na een tijd? Mij lijkt plat leggen veel praktischer, dan kun je met de bal van je duim Mouse5 bedienen en met de top Mouse4. (Dan moet je natuurlijk wel een muis hebben die zodanig gevormd is dat je ook makkelijk bij mouse4 kunt geraken).
Heb jij zo een miniscuul pinkje dan dat je daar niet bij kan? Doorgaans is Ctrl Crouch (soms nog wel eens c en dan z voor prone) en is Shift rennen/langzaam lopen

Jij kan zeker ook niet tien-vingerig typen of wel ? :P

Aan de andere kant, LUH speelt nog steeds met de pijltjes toetsen en alle toetsen daar omheen. Over omslachtig gesproken :')

:+
Pykow schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 14:26:
Ik speel toch met de CLAW houding en me toetsenboard schuin :P
http://img405.imageshack.us/img405/6272/p1010869wy0.jpg

me middelvinger op de W toets en met me ringvinger kan ik dan wisselen van 1 en 2 en moet me wijsvinger 3

me scroll gebruik ik zelfde
Kanonne, krijg je niet enorme kramp in je handen van zo een houding?

[ Voor 23% gewijzigd door Notna op 08-09-2010 07:36 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee, ik ben gekapt met pijltjestoetsen. Doe nu ook WASD. Heeft zeker wel voordelen; er zitten meer handige knopjes in de buurt die je kan binden. En, vast niet geheel toevallig, sinds ik WASD speelt, gaat het met GoT veel beter. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

LUH-3417 schreef op woensdag 08 september 2010 @ 07:42:
Nee, ik ben gekapt met pijltjestoetsen. Doe nu ook WASD. Heeft zeker wel voordelen; er zitten meer handige knopjes in de buurt die je kan binden. En, vast niet geheel toevallig, sinds ik WASD speelt, gaat het met GoT veel beter. :)
;)

GoT in het algemeen of GoT³ ? :P ;) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waster
Je hebt een taart achter je naam staan luh _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nee daar krijg je geen spierpijn van of wat dan ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-08 13:09
Wel op gepaste manier de taart aansteken en uitblazen hè? Als het niet al een leugen is btw...

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Ik speel sinds dat ik computerspellen met de pijltjestoetsen. Maar dit werkt niet met alle spellen.

Boven = Jump
Benden = Achteruit
Links = Left
Rechts = Right
0 = Reloaden
1 = last used weapon (gecombineerd met een script)
4/5 = weapon switch
end = 3e wapen (heeft met script te maken die gekoppeld is aan numlock 1)
Control = Crounch
Shift = 2and attack

Zoiets :P

edit: forward = rechtermuisknop

[ Voor 4% gewijzigd door Cabo op 08-09-2010 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:27

D4NG3R

kiwi

:)

Cabo schreef op woensdag 08 september 2010 @ 13:31:
Ik speel sinds dat ik computerspellen met de pijltjestoetsen. Maar dit werkt niet met alle spellen.

Boven = Jump
Benden = Achteruit
Links = Left
Rechts = Right
0 = Reloaden
1 = last used weapon (gecombineerd met een script)
4/5 = weapon switch
end = 3e wapen (heeft met script te maken die gekoppeld is aan numlock 1)
Control = Crounch
Shift = 2and attack

Zoiets :P
Als je eenmaal de overstap hebt gemaakt naar WASD wil je niet meer anders ;) Toetsen die je dan binnen je berijk hebt om te assignen:

W - Forward
A - Strafe left
S - Backwards
D - Strafe right
Q - Lean Left / Weapon switch*
E - Lean Right / Use*
F - Use
R - Reload
Shift - Rennen
Ctrl - Bukken
Spatie - Springen
Tab (Scores/Playerlist)
1 tot 4 - Wapens
En de muis is in je rechterhand dan ;)

* Q/E zijn bij de meeste spellen lean (om het hoekje kijken) maar bij TF2 natuulk niet.

[ Voor 13% gewijzigd door D4NG3R op 08-09-2010 13:43 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Rechtermuisknop is trouwens lopen... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Laatst online: 06-07 11:54
Spam over je server is niet de bedoeling!

[ Voor 93% gewijzigd door TheZeroorez op 08-09-2010 20:08 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14-09 12:41
:r :+

Festers is de enige leuke fast-respawn server :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-12-2023

Sak3d

Reise, Reise

Afbeeldingslocatie: http://a.imageshack.us/img237/857/wtfkd.png
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm "%wintext%" te zien zijn de standaard teksten even door elkaar gehusseld of niet beschikbaar. Maar "that is one smart sticky!" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
g0tanks schreef op woensdag 08 september 2010 @ 19:18:
Waarom ik zoveel sniper speel? Voor momenten zoals deze:
Die tweede scout ziet er uit als een toffe peer!

• Svardskampe
Notna schreef op woensdag 08 september 2010 @ 07:34:
[...]

Heb jij zo een miniscuul pinkje dan dat je daar niet bij kan? Doorgaans is Ctrl Crouch (soms nog wel eens c en dan z voor prone) en is Shift rennen/langzaam lopen

Jij kan zeker ook niet tien-vingerig typen of wel ? :P
Ik denk dat deze eerder te lang is, om helemaal bij de ctrl te kunnen moet ik heel mijn pink platvouwen. Maar mijn handpositie ligt wel schuin richting de "4" toets, dan is het makkelijker c, v, f, g, r en t te gebruiken. Als ik mijn hand recht voor mijn toetsenbord zou leggen zou ik wel ctrl kunnen gebruiken, maar dan vallen t en g weer weg van praktisch nut omdat ik dan te hard moet strekken voor deze.

En Inderdaad, ik typ niet conventioneel, ik heb ook nooit dactylo gehad, ik gebruik wel alle vingers van mijn linkerhand, maar alleen de shift-knop voor mijn pink (als je hand schuin ligt uit gewoonte, dan is het moeilijk je pink nog voor iets anders te gebruiken). en aan mijn rechterhand gebruik ik de pink alleen voor enter, en mijn ringvinger totaal niet.
Netto komt het dus neer op acht-en-een-half-vingerig typen ;)

Is dat trouwens normaal van g0tanks? Ik bedoel, dat is toch niet meer menselijk gewoon?

[ Voor 3% gewijzigd door Svardskampe op 09-09-2010 01:55 ]

Ja, dat is wat g0tanks meestal doet. Nu zit er bij deze schoten ook wel een factor van geluk, maar hij weet meestal iedereen wel tegen zich in het harnas te headshotten.

• Notna

Notna

Where are you?®

Sedative schreef op donderdag 09 september 2010 @ 01:36:
[...]

Ik denk dat deze eerder te lang is, om helemaal bij de ctrl te kunnen moet ik heel mijn pink platvouwen. Maar mijn handpositie ligt wel schuin richting de "4" toets, dan is het makkelijker c, v, f, g, r en t te gebruiken. Als ik mijn hand recht voor mijn toetsenbord zou leggen zou ik wel ctrl kunnen gebruiken, maar dan vallen t en g weer weg van praktisch nut omdat ik dan te hard moet strekken voor deze.

En Inderdaad, ik typ niet conventioneel, ik heb ook nooit dactylo gehad, ik gebruik wel alle vingers van mijn linkerhand, maar alleen de shift-knop voor mijn pink (als je hand schuin ligt uit gewoonte, dan is het moeilijk je pink nog voor iets anders te gebruiken). en aan mijn rechterhand gebruik ik de pink alleen voor enter, en mijn ringvinger totaal niet.
Netto komt het dus neer op acht-en-een-half-vingerig typen ;)

Is dat trouwens normaal van g0tanks? Ik bedoel, dat is toch niet meer menselijk gewoon?
Allereerst; dit is geen kritiek ofzo op jou he. Maar ik ben gewoon verbaast :)

Ontopic: Waarom houd jij je hand dan zo schuin? Ligt je tobo ook ver neer links toe dat jij je hand zo kan positioneren. Persoonlijk heb ik totaal geen moeite om de t en g te bereiken (aka, no stretching) als ik mijn hand recht voor de tobo houd. Moet er wel bij zeggen dat ik zo een rubber gel pad ding oinder mijn pols heb liggen wat het bereiken van toetsen iets comfortabler maakt aldaar je op gelijke hoogte met je tobo zit ipv een opwaartse hoek.

Also: Wat g0tanks doet is deels luck maar het meerendeel gewoon weten wat je doet + killer reflexen :) Maar irritant als tegenstander is het wel :D

[ Voor 4% gewijzigd door Notna op 09-09-2010 08:18 ]

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Je moet gewoon weten waar je ongeveer moet richten, de rest komt op geluk neer. :p

• diffx
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
g0tanks schreef op donderdag 09 september 2010 @ 09:04:
Je moet gewoon weten waar je ongeveer moet richten, de rest komt op geluk neer. :p
Post ook even wat filmpjes van de 28392 keer dat je een scout gemist hebt van dichtbij, anders krijg je weer de standaard "maar dat kan niet, haxxx!!" berichten ;)

• GonzoNL
  • Laatst online: 29-12-2021

GonzoNL

You call that breaking a spine

WASD is fijn.

Mijn meest gebruikte knoppen zijn toch:
WASD: Standaard
Q: Switch tussen primary en secondary weapon
E: Switch tussen secondary en melee weapon
F: Medic

GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising

Verwijderd

Sedative schreef op woensdag 08 september 2010 @ 02:50:
Die foto is wat overdreven, ik speel ook met claw grip en heb daarom ook een Logitech G9 gekocht, die is daar voor bedoelt.
Het hele idee is dat je hand gewoon net niet op de muis rust zodat je met alleen je vingertoppen de muis beweegt. Je kan de sensitivity wat hoger zetten, wat nauwkeuriger richten (vinger vs palm bewegingen) maar het is (zeker in het begin) wat vermoeiender. Hoe maak je het minder vermoeiend, door je pols gewoon op de tafel/muismat te laten rusten, en die blijft gewoon stil liggen tijdens het spelen :)

Maar sensitivity is dan wel weer iets heel moeilijks in tf2, Meeste top level scouts hebben redelijk lage sensitivity terwijl soldiers weer een stuk hoger zitten en zo zijn er veel mensen die scriptjes hebben om bij elke class automatisch dit aan te passen. Ik ben der zelf ook nog niet uit wat fijn werkt bij welke class, en gebruik de dpi knop op mijn muis dan ook maar al te vaak.

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
diffx schreef op donderdag 09 september 2010 @ 09:41:
[...]

Post ook even wat filmpjes van de 28392 keer dat je een scout gemist hebt van dichtbij, anders krijg je weer de standaard "maar dat kan niet, haxxx!!" berichten ;)
Die sla ik dan natuurlijk weer niet op. :p

Logisch. Met die 300 GB aan hax zou je harde schijf dan zo vol zijn.

• Relis
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-09 18:41
Ik blijf erbij dat gotanks gewoon een vieze hacker is :P
Ik ben ook altijd blij als ik in zijn team word ingedeeld :P

Verwijderd

server heeft een update nodig, thx!

CX

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 09 september 2010 @ 19:35:
server heeft een update nodig, thx!

CX
... het tempo waarmee Valve met updates/fixes komt is zo af en toe ook wel tè hoog hoor.

Noodzakelijk, dat snap ik ook wel, maar tegelijkertijd irritant.

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Was deze update gisteren al niet gereleased? Of is dit weer een andere? :P

• Svardskampe
Ik zal proberen van het weekend eens een foto te posten van mijn handpositie :).

tsja, of het nou hacks zijn van gotanks of niet....ik meen van niet naar het bewegingsgedrag van de scope in het filmpje.
g0tanks schreef op donderdag 09 september 2010 @ 19:59:
Was deze update gisteren al niet gereleased? Of is dit weer een andere? :P
Nieuw volgens mij, belangrijkste is dat TF2 plugins zoals de demorecorder p-rec nu gesigned moeten zijn door Valve.

Dat herinnert me eraan, ik moet nog ergens een demo hebben waar ik Gotanks goed te pakken neem (het kan wel!). Ik zal in het weekend eens gaan zoeken. ;)

[ Voor 20% gewijzigd door CapTVK op 09-09-2010 22:46 ]

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:53
Sedative schreef op donderdag 09 september 2010 @ 22:32:
Ik zal proberen van het weekend eens een foto te posten van mijn handpositie :).

tsja, of het nou hacks zijn van gotanks of niet....ik meen van niet naar het bewegingsgedrag van de scope in het filmpje.
In dat tweede filmpje is het eerder de scout die haxt, die heeft een magneet die alle kogels aantrekt.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

sorted.bits in "[PC] Team Fortress 2 / Fortress Forever"
quote: Geplaatst op dinsdag 18 september 2007
Volgens mij is hij unlocked, hij is nu nog een keer aan het updaten, maar ik kreeg ook een news message gepushed dat ik NU kon spelen.

Edit: Yup, unlocking game files.
Binnenkort op 18 september wordt TF2 3 jaar oud !

[ Voor 5% gewijzigd door Kain_niaK op 10-09-2010 01:16 ]

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Birthday mode is al geweest ;)

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
haha nice one... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

JumpStart schreef op donderdag 09 september 2010 @ 19:54:
[...]

... het tempo waarmee Valve met updates/fixes komt is zo af en toe ook wel tè hoog hoor.

Noodzakelijk, dat snap ik ook wel, maar tegelijkertijd irritant.
mooi toch? dat een spel van 3 jaar oud nog zo actief onderhouden word. MW2 is nog geen jaar oud en die zit nog vol met bugs vanaf dag1 zonder dat er ooit uitzicht is op een patch.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!
valve werkt samen met steam waaraan ze veel geld verdienen.
dus ze hoeven niet ieder jaar een game te publiceren en flink geld verdienen en kunnen ze hun huidige top games verbeteren en update.
CSS,TF2,L4D, HL2:ep3

Ze zijn nu bezig met een update voor left 4 dead 1 en 2 en HL2:EP3 zit ook in de ontwikkeling.
dus ze hebben het behoorlijk druk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Pykow schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 11:15:
dus ze hoeven niet ieder jaar een game te publiceren en flink geld verdienen en kunnen ze hun huidige top games verbeteren en update.

Ze zijn nu bezig met een update voor left 4 dead 1 en 2 en HL2:EP3 zit ook in de ontwikkeling.
steam is van Valve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:27

D4NG3R

kiwi

:)

Pykow schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 11:15:

Werkt samen met? Steam is van valve :F

Nee, de community rond Source games is erg actief (Voornamelijk CSS, TF2, L4D(2) en Gmod) en er is erg veel community input (denk aan competities, en wedstrijden waarin modders nieuwe hoedjes E.D kunnen maken.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
  • Laatst online: 23-02-2024
sinds donderdag krijg ik alleen maar drops waarbij de naam van het wapen '' '' is. Hebben jullie dat ook?

Ik heb al getest of andere het ook kunnen zien, zei zien het ook zodra je er mee iemand mee kilt. Bij tf2items staat het weer wel goed.

Winners never cheat, Cheaters never win

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik had vanavond een flaregun met "..." als naam. Ik zie ook andere mensen "..."-wapens equipped hebben.

Overigens. De GoT-server is vanavond al een paar keer gecrashed. Mogelijk heeft het iets met mapchanges nav een rtv te maken :?

Mag de server een reboot? Hij is nu wel up maar onwijs laggy

[ Voor 12% gewijzigd door frickY op 10-09-2010 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
En de server crasht weer, midgame op pl_badwater dus het ligt waarschijnlijk niet aan een mapchange o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Server crashed bij mapchange, net weer. Ben het even zat. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
Ja, ik had het nu ook echt wel even gehad. Hij crasht trouwens niet helemaal, maar iemand is even live HD porn aan het streamen op de server ofzo. Hij slipt iig helemaal dicht.

[ Voor 95% gewijzigd door MrAngry op 10-09-2010 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
frickY schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 21:51:
Ik had vanavond een flaregun met "..." als naam. Ik zie ook andere mensen "..."-wapens equipped hebben.
Dit had ik trouwens ook. De namen van drops kloppen nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Cabo schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 22:22:
Server crashed bij mapchange, net weer. Ben het even zat. :/
Server is gewoon up.. wel sourcemod plugin error op de console van de tf2 server.
MrAngry schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 22:23:
Ja, ik had het nu ook echt wel even gehad. Hij crasht trouwens niet helemaal, maar iemand is even live HD porn aan het streamen op de server ofzo. Hij slipt iig helemaal dicht.
De server heeft een dedicated 100mbit up/down verbinding :) Moet heel wat porn streamen om dit vol te krijgen ;)

Ligt iig niet aan de traffic.. hier overzicht van vanavond.

Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/35anadc.jpg

Ik denk dat jullie toch is de plugins moeten gaan nalopen.. of de maps.. en gaan debugen waarom de server vastloopt :) Misschien heeft het te maken met de laatste update die vanavond is uitgekomen van tf2?

[ Voor 18% gewijzigd door Workaholic op 10-09-2010 23:45 ]

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
Ja, het was bij wijze van spreken. Hij is iig tijdelijk onbereikbaar en dan komt ie weer terug zonder rebooten ofzo. Het is dus geen echt crash, maar meer een hele lange hickup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Ik zie dat de server nu out of date is.. na het draaien van een update geeft hij nog steeds aan dat hij niet up to date is..

Hebben jullie toevallig wat aangepast/geupload? Ik draai nu een update met de -verify_all flag in de hoop dat er ergens een bestand niet goed is geupdate.

Zie screenshot..

Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/jajrsj.png

Het vreemde is dat ik zie dat er wel mensen kunnen joinen.. denk dat het aan valve ligt dus..

Ga nu richting bed, ik hoor wel of het probleem nog aanwezig is morgen.. ben bereikbaar op het bekende e-mailadres ;)

[ Voor 36% gewijzigd door Workaholic op 11-09-2010 00:00 ]

Mijn V&A

Pagina: 1 ... 11 ... 20 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De gegevens van de tweakers server kun je hier vinden.
Vragen hierover kunnen dus achterwege gelaten worden!