Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Accident schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 17:41:
[...]

Ik ook niet, alhoewel ik je afentoe wel in de steek liet ;)

mgoed is wel weer leuk eerste potjes TF2 dit jaar :)
Het is je vergeven, volgende keer wat rondjes draaien zodat je de enemies ook kan zien :')

[ Voor 18% gewijzigd door Statiegeld op 21-08-2010 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
D4NG3R NL schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 17:30:
Het zijn kleine dingetjes die vooral in clans veel handiger zijn, maar in een normale server met mensen die je niet kent heb je er weinig aan. Want niemand luistert naar chat commands op misschien de medic na.
Deze doet het op de meeste servers best aardig, vooral tijdens setup.
Normaliter zie je het zelden, maar na een keer op F1 te drukken tijdens setup zie ik nu zowaar spy's en snipers engy worden om mijn tele te upgraden.
Zijn die gasten ook eens nuttig in de eerste 30 seconden d:)b

Moet je natuurlijk wel zo netjes zijn voor het einde van setup je exit klaar te hebben zodat ze terug kunnen changen en de tele kunnen usen.

Verder lol @
Team Fortress 2 Update Released
Fixed bug with holiday date computation that turned on Birthday Mode a few days too soon

[ Voor 19% gewijzigd door frickY op 21-08-2010 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 08:26
Cornelisjuh schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 15:06:
[...]
@discussie wel/geen script.
Je wordt er niet voor gebanned. En iedereen kan een script instaleren. Dan is er ook geen voorsprong dus ik vindt dat scripts gewoon mogen.
Ik gebruik ook scripts omdat het handig is. Ook al typ je in console +reload, dan script je ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svardskampe
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 04-03 01:09
Dus om het kort te houden; scripts zijn toegelaten, maar verschillende spelers vinden het matig om er gebruik van te maken?
(Persoonlijk zie ik er geen bezwaar in om bijvoorbeeld te rocketjumpen met een script ongeacht je het nu kunt of niet...waarom moeilijk doen als het makkelijk ook kan?).

En @ook wel bekend als panic button verhaal; Ik heb nooit beweerd dat ik het zelf had gemaakt :P. Iemand gebruikte het en ik vroeg erom hoe hij dat deed.

Momenteel bestaan mijn scripts uit: Rocketjump voor soldier, toggle medigun voor Medic i.p.v. knop inhouden, jumpduck ipv normaal jumpen voor algemeen, en dus die sintel of panic waar ik aan twijfel om die er dus uit te gooien vanwege exploitachtigheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Enige 'script' dat ik gebruik is de explode command paraat hebben onder muisknop #4. Mocht ik me in een uitzichtloze situatie bevinden (ammo is op, health >20 en/of ik zie een groep enemies op me afkomen tot de tanden bewapend) dan kan ik nog wel eens in een split second mijn bitch-mode aanzetten dmv. suicide, ik gun ze die makkelijke kill niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omgwtfbbq
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-09 15:39
Sedative schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 22:12:
Dus om het kort te houden; scripts zijn toegelaten, maar verschillende spelers vinden het matig om er gebruik van te maken?
(Persoonlijk zie ik er geen bezwaar in om bijvoorbeeld te rocketjumpen met een script ongeacht je het nu kunt of niet...waarom moeilijk doen als het makkelijk ook kan?).

En @ook wel bekend als panic button verhaal; Ik heb nooit beweerd dat ik het zelf had gemaakt :P. Iemand gebruikte het en ik vroeg erom hoe hij dat deed.

Momenteel bestaan mijn scripts uit: Rocketjump voor soldier, toggle medigun voor Medic i.p.v. knop inhouden, jumpduck ipv normaal jumpen voor algemeen, en dus die sintel of panic waar ik aan twijfel om die er dus uit te gooien vanwege exploitachtigheid.
Je weet dat medigun toggle gewoon een feature is van TF2? Even onder advanced settings kijken, en daar een vinkje achter toggle medigun doen :)

Wat is dat jumpducken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svardskampe
waarlijk? Dan zal vanaf heden die niet meer in mijn lijstje van scripts voorkomen :P

jumpduck, crouchjump highjump,... Eerst springen en in de lucht crouch inhouden om hoger te kunnen springen :). De gewone jump heb ik ook nog ergens aan gebind voor de zeldzame momenten dat ik genoodzaakt ben een klein jumpje te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
SNDRT schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 22:34:
Enige 'script' dat ik gebruik is de explode command paraat hebben onder muisknop #4. Mocht ik me in een uitzichtloze situatie bevinden (ammo is op, health >20 en/of ik zie een groep enemies op me afkomen tot de tanden bewapend) dan kan ik nog wel eens in een split second mijn bitch-mode aanzetten dmv. suicide, ik gun ze die makkelijke kill niet :+
_O- _O- Ik spring meestal gewoon dood :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accident
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Accident

's Happen

SNDRT schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 18:32:
[...]

Het is je vergeven, volgende keer wat rondjes draaien zodat je de enemies ook kan zien :')
gadsie je herinnerd me (om mn l33t-skills wellicht) :P

mgoed zal er na mn vakantie een pyro panic sciptje op mn Heavy los laten :P

[ Voor 6% gewijzigd door Accident op 22-08-2010 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 09:20
Deze zag ik niet aankomen.. :P

Crafting..

[ Voor 21% gewijzigd door Weiman op 22-08-2010 03:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZanielGa
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:11
This video has been removed by the user.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svardskampe
Filmpje is door de gebruiker verwijderd. ^

Ik heb er eens op gelet waar ik nu goed mee ben. Blijkbaar ben ik goed in Engineer en Heavy zijn, alleen vind ik dat nu juist de twee minst leuke classes :( omdat je zo gelimiteerd bent in tactiek. Een heavy door zijn trage snelheid, en een engineer omdat die bij zijn sentry moet blijven. (En die minisentries zijn trouwens echt underpowered, In 2fort sta ik een beetje te verdedigen bij mijn sentry, en heeft een enemy een minisentry snel geplaatst in de gang om het hoekje. Ik had gewoon tijd om ernaartoe te lopen en 2 shots met de shotgun te geven en dat ding is al kapot O.o)

[zaagmodus]
Bovendien als heavy zijnde, en enige heavy zijnde moet je natuurlijk tanken op het capture point (neem ik aan?), maar zoveel mensen die niet meewerken. Een medic die constant een soldier zit te buffen die wat achter staan te idlen tot de ubercharge (en er dan nog niks van bakken...Verbreekt de ubercharge halfweg van de tijd), terwijl ik om medic medic schreeuw en rond hem sta te dansen. Ook een spy die staat te backstabben in plaats van eerst die sapper op de sentry te plaatsen EN DAN te gaan backstabben. :/

:( en meestal wanneer ik kijk is er niemand in de GoT server, zelfs niet op zaterdagavond.
[/zaagmodus]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
  • Laatst online: 09-09 09:20
fixed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-04-2020
SNDRT schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 22:34:
Explode command ? ent_explosion ofzo . I'm confused :o

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sedative schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 02:55:
Ik heb er eens op gelet waar ik nu goed mee ben. Blijkbaar ben ik goed in Engineer en Heavy zijn, alleen vind ik dat nu juist de twee minst leuke classes :(
Ik ben ook slecht in Heavy, maar ik weet wel dat er mensen zijn die er enorm goed mee kunnen spelen. Zit dus wel tactiek achter en volgens mij is positionering verschrikkelijk belangrijk. Je doet enorm veel damage, maar je bent langzaam en kunt dus niet vluchten. Moet dus eigenlijk niet verrast worden door vijanden, maar altijd weten waar iedereen is hen verrassen.

Daarnaast heb je wel veel HP, maar ben je na drie goeie rockets ook gewoon dood. Solo heavy's komen niet zo heel ver, dus probeer wel je team (en de medic) mee te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cornelisjuh schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 08:52:
[...]

Je hebt in de console een "kill" en een "explode" command. Raadt maar wat het laatste doet. ;)

@SNDRT, "Take your lumps like a man private TWINKLETOES!!!" 8)

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Cornelisjuh schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 08:52:
[...]

bind "mouse4" "explode"

simpel 'scriptje', maar werkt af en toe ideaal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omgwtfbbq
Sedative schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 23:34:
waarlijk? Dan zal vanaf heden die niet meer in mijn lijstje van scripts voorkomen :P

jumpduck, crouchjump highjump,... Eerst springen en in de lucht crouch inhouden om hoger te kunnen springen :). De gewone jump heb ik ook nog ergens aan gebind voor de zeldzame momenten dat ik genoodzaakt ben een klein jumpje te maken.
Hmm ok, dat script ga ik even opzoeken dan, het is wel fijn iets hoger te kunnen springen, en zeker met Rocketjumpen ga je way high als je duckt met jumpen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online

aapelite

Do the kirby!

Dat gevoel ken ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wel mooi in combinatie met die spiegel (lastige lange naam) op je kop als medic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Topicstarter
Als users nou eens hun scripts, met uitleg DM'en? Dan kan ik ze verzamelen en in de startpost poten*.

(* Als ik daar voldoende tijd en prioriteit voor heb.)

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svardskampe
De jumpduck. Laat je hoger springen dan normaal door te crouchen terwijl je in de lucht bent.
Het is overigens gewoon mogelijk de normale jump op een andere knop in te stellen in het Options menu ingame.
code:
1
2
3
4
//Jumpduck
alias "+jumpduck"    "+jump; +duck"
alias "-jumpduck"    "-jump; -duck"
bind "SPACE" "+jumpduck"

Rocketjump
Kijk naar de grond met je soldier en druk deze knop in.

code:
1
2
3
4
//Rocketjump
alias "+rocketjump"    "+jump; +duck; +attack"
alias "-rocketjump"    "-attack; -jump; -duck"
bind "<TYP HIER DE KNOP DIE JE HIERVOOR WIL GEBRUIKEN>" "+rocketjump"

Pyro Panic Button;
Draait rondjes terwijl je schiet met je wapen. Leuk voor pyro en heavy.

code:
1
2
3
4
//Pyro Panic Button
alias "+panic" "cl_yawspeed 3000; +right; +attack"
alias "-panic" "-attack; -right; cl_yawspeed 210"
bind "<KNOP>" "+panic"

Hier heb ik nog een nieuwe gevonden; kan wel eens handig zijn?

Moet je een kop koffie gaan halen, maar je wil bijvoorbeeld als engineer je sentry blijven doorrepareren? Of ga als een heavy bij een dispenser zitten om als versimpelde sentry te dienen voor die minuut.

code:
1
2
3
4
5
//Machine Mode
alias "startmachine" "-attack; wait; +duck; +attack; alias machinemode stopmachine"
alias "stopmachine" "-attack; -duck; alias machinemode startmachine"
alias "machinemode" "startmachine"
bind "<KNOP>" "machinemode"

Ik claim geen van deze scripts zelf gemaakt te hebben (behalve de rocketjump en de highjump; maar dat is omdat die scriptjes zo simpel zijn dat het niet de moeite waard was ervoor te zoeken).

Wat zijn trouwens jullie hoogste kills en met welke class? Ik heb hier 14 kills op mijn naam staan in één leven met een engineer. Daarna komt sniper met 10 kills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sedative schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 16:06:

Wat zijn trouwens jullie hoogste kills en met welke class? Ik heb hier 14 kills op mijn naam staan in één leven met een engineer. Daarna komt sniper met 10 kills.
39-42 geloof ik als solly en demo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ok, hier is er een van mezelf een " quickvoice.cfg". Wat dit script doet is een soort quickkey maken voor je meest gebruikte voicecommands door SHIFT ingedrukt te houden. Als je SHIFT indrukt worden de z/x/c binds tijdelijk vervangen en als je SHIFT loslaat springt hij weer terug naar het normale voicemenu.

code:
1
2
3
4
5
6
7
// Quickvoice alias
// A quick key for the voicemenu hold shift + Z, X or C to bring up your most used voice commands
//    

alias +quickvoice "bind z thanks;bind x cloakedspy; bind c sentryahead "  
alias -quickvoice "bind z "voice_menu_1"; bind x "voice_menu_2" ; bind c "voicemenu 0 0" "
bind "shift" "+quickvoice"

Om het mezelf wat makkelijker te maken met de voicecommands heb ik er een serie aliases voor gemaakt. Ze staan in mijn autoexec.cfg. Om dit script te laten werken moet je het volgende in je autoexec.cfg hebben staan:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
//voice commands
alias "thanks" "voicemenu 0 1"
alias "gogogo" "voicemenu 0 2"
alias "moveup" "voicemenu 0 3"
alias "goleft" "voicemenu 0 4"
alias "goright" "voicemenu 0 5"
alias "yes" "voicemenu 0 6"
alias "no" "voicemenu 0 7"

alias "incoming" "voicemenu 1 0"
alias "cloakedspy" "voicemenu 1 1"
alias "sentryahead" "voicemenu 1 2"
alias "teleporterhere" "voicemenu 1 3"
alias "dispenserhere" "voicemenu 1 4"
alias "sentryhere" "voicemenu 1 5"
alias "activateuber" "voicemenu 1 6"

alias "help" "voicemenu 2 0"
alias "battlecry" "voicemenu 2 1"
alias "cheers" "voicemenu 2 2"
alias "jeers" "voicemenu 2 3"
alias "positive" "voicemenu 2 4"
alias "negative" "voicemenu 2 5"
alias "niceshot" "voicemenu 2 6"
alias "goodjob" "voicemenu 2 7"

En tot slot moet je het script natuurlijk uitvoeren. Dit kun je doen door " exec quickvoice" in je autoexec.cfg te zetten of in de class cfg's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 14:33

g0tanks

Moderator CSA
28 kills als demo, 24 als sniper.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:16
Ik heb blijkbaar een keertje 27 lui omgelegd als engi, maar kan me dat niet herinneren :)

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svardskampe
42 O.o, Was that the question to life, the universe and everything else?

Nouja, ik zie dus dat de meesten tussen de 25 en de 30 zitten. Nog ff wat oefenen voor mij dus :P

Ik heb hier een beetje hulp nodig met een kleine muziekmod. Zaken als

code:
1
2
3
4
5
6
7
//Weapon Slots
bind "1" "slot1; play queen/flash.mp3"
bind "2" "slot2; play queen/headlong.mp3"
bind "3" "slot3; play queen/breakthru.mp3"

//Miscellaneous
bind "G" "taunt; play queen/magic.mp3

werken gewoon, maar alleen met weapon slots en de taunt-knop

code:
1
2
3
4
5
//Mouse Buttons (on Übercharge)
bind "MOUSE2" "+attack2; play queen/dontstop.mp3"

//Call for Medic
bind "E" "voicemenu 0 0; play queen/save.mp3"

dan weer niet. Slechts muziek afspelen op de weapon slots werkt. De actie op de rechtermuisknop werkt wel, en de muziek die dan aan het spelen is stopt ook.

Oh, en deze werkt ook niet. Zou de muziek moeten stoppen die op dat moment afgespeeld wordt.

code:
1
2
//Stop playing current song
"bind "P" "play common/null"

Kan iemand mij vertellen wat ik hier fout doe bij de andere binds dan de weapon slots? Ik heb trouwens ondervonden dat spaties in songtitels niet werken, dus dat heb ik allemaal al aangepast.

[ Voor 10% gewijzigd door Svardskampe op 22-08-2010 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waster
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14-04 17:49
JumpStart schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 13:28:
Als users nou eens hun scripts, met uitleg DM'en? Dan kan ik ze verzamelen en in de startpost poten*.

(* Als ik daar voldoende tijd en prioriteit voor heb.)
Ik heb wel wat scripts. Maar dan zou het ook handig zijn om naar fps configs, hud modifications en oude main menu te linken in de startpost. Misschien P-Rec is ook interessant.

Ik heb een weapon change script waarbij je voor ieder wapen en iedere class de kleur en soort crosshair kan instellen. En eventueel valt dat script uit te breiden met verschillende sensitivities voor de wapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrAngry schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 16:39:
Ik heb blijkbaar een keertje 27 lui omgelegd als engi, maar kan me dat niet herinneren :)
ik had een keer ruim 30 kills met een sentry en 190 teleports op CP_orange voordat iemand op het idee kwam dat een demo wel eens handig zou kunnen zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is al wel een poosje geleden dat ik 10+ sentry kills had. Tegenwoordig komt men na 3 keer direct als demo terug, en daar begin je weinig tegen.

Probeer tegenwoordig wel met sentry en al te vluchten zodra een uber nadert, maar dat lukt ook zelden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omgwtfbbq
Ik begin alvast te rennen als er een Demo aankomt, de stickies voor zijn, even wat opschuiven, volgende keer dat ie naar binnen rent pak je 'm weer. Soort guerilla warfare :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 17:49:
[...]

ik had een keer ruim 30 kills met een sentry en 190 teleports op CP_orange voordat iemand op het idee kwam dat een demo wel eens handig zou kunnen zijn...
Orange maps, >24-32 man en/of instaspawn servers tellen niet. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Idle-servers zeker ook niet? 1008 kills met sentry, 3134 teleports na een nachtje :z Niet echt indrukwekkend onder dat soort omstandigheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die maps vind ik ook altijd zo leuk, dispenser bouwen en je teammates daarnaartoe duwen zodat ze niet sterven :*)

echt hilarisch :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svardskampe
Idle-servers? Explanation required.

Maar zou iemand mij kunnen vertellen wat er mis is aan mijn script en waarom hij mijn muziekjes op die punten niet wil afspelen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
Dan kan je een server joinen, niks doen en op die manier gameplay "simuleren". Doe dit met de goede tools en je hebt op een avond zo 8 wapens. Natuurlijk wordt dat percentage ook op je uren die week gebaseerd, als je een fanatiek speler ben en de afgelopen week 12 uur gespeeld hebt krijg je minder dan iemand die 2 weken niet gespeeld heeft :)

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Topicstarter
Een jumpmap op een public ... Dat deed het aantal spelers goed. -O-

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svardskampe
Hmm, misschien een ideetje om toe te voegen aan de firstpost; met de links naar de goede tools natuurlijk?

Bijvraagje; ik zie dat er verschillende gratis Source SDK mods zijn, en er HalfLife2-only mods zijn. Nu is Dystopia de enige waarvan ik nu twijfel of dit HL2-only is of voor alle SDK games, waar TF2 dus ook inzit.

http://store.steampowered.com/app/17580/

Dat er aan de zijkant staat Mods (Require HL2) en onder de titel Half Life 2 Mod, wil niks zeggen. Alle gehele Source SDK-mods hebben dat. Dit is alleen de enige mod zonder mooi geel balkje met "This game requires that you own a Source engine game...blablabla" of "This game requires that you own Half Life 2"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwerg
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

bwerg

Internettrol

Mijn record voor kills met sentry is 41, maar dat zou wel eens op een 32-mans-server geweest kunnen zijn met veel n00bs, ik weet het niet meer. Mijn max. kills als spy is welgeteld 1. :P

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waster
JumpStart schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 22:12:
Een jumpmap op een public ... Dat deed het aantal spelers goed. -O-
Waarom gingen mensen er dan op voten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Topicstarter
Waster schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 23:29:
[...]

Waarom gingen mensen er dan op voten?
Geen idee... Het begon met een nominatie, nadat ik zelf al een andere map had genomineerd. De jumpmap verscheen als optie #1 in de RTV-lijst. Waarschijnlijk omdat men geneigd is om gewoon '1' te kiezen bij gebrek aan interesse werd het dus nog die jumpmap ook :F

We wisten collectief niet hoe snel er genominate en ge'rtv'ed moest worden. We gingen van 24/24 terug naar 8/24 oid. Gelukkig herstelde dat na de mapwissel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
Sedative schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 22:33:
Hmm, misschien een ideetje om toe te voegen aan de firstpost; met de links naar de goede tools natuurlijk?

Bijvraagje; ik zie dat er verschillende gratis Source SDK mods zijn, en er HalfLife2-only mods zijn. Nu is Dystopia de enige waarvan ik nu twijfel of dit HL2-only is of voor alle SDK games, waar TF2 dus ook inzit.

http://store.steampowered.com/app/17580/

Dat er aan de zijkant staat Mods (Require HL2) en onder de titel Half Life 2 Mod, wil niks zeggen. Alle gehele Source SDK-mods hebben dat. Dit is alleen de enige mod zonder mooi geel balkje met "This game requires that you own a Source engine game...blablabla" of "This game requires that you own Half Life 2"
Source Tools :)

Tutorial voor de mensen die er helemaal onbekend mee zijn :
http://www.youtube.com/watch?v=2Y9C_pL--7Y

en de tool zelf :
https://sourceforge.net/projects/sourcetools

Grote idle-server list :
http://tf2stats.net/idle_server_list

Met enige problemen kan je me PM'en of Google'en natuurlijk,

[ Voor 17% gewijzigd door Cornelisjuh op 23-08-2010 07:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Mijn internetprobs lijken voorbij te zijn *O*

Instelling in de router. Nu is het dus niet meer 3 meter naar voren lopen en 2 meter teruggezet worden. En ook geen last van teleporterende medespelers :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-09 19:59

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

RedHat schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 07:20:

Instelling in de router. Nu is het dus niet meer 3 meter naar voren lopen en 2 meter teruggezet worden. En ook geen last van teleporterende medespelers :D
blijkbaar had illegal het ook, http://www.teamfortress.b...viewtopic.php?f=16&t=2195
Sedative schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 16:06:
188 kills, allemaal tijdens 1 potje, op een of andere div1 speler

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Dat is dus precies wat ik ook had. Maar ik was ook overgestapt op glasvezel (van ADSL).

Ik heb soms ook gehad dat ik schiet en dat ik iemand kill terwijl ik niemand zag. Of dat ik spelers zag die er niet waren. Echt hele vage gewaarwording zeg. Maar het lijkt nu allemaal verdwenen te zijn. Hoef ik niet meer te ragen. (God wat speelt dat irritant zeg).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RedHat schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 07:20:

Wat voor soort instelling was dat? Ik heb al lange tijd last van loss met ongeveer dezelfde effecten, maar dan minder extreem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
frickY schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 08:10:
[...]

Wat voor soort instelling was dat? Ik heb al lange tijd last van loss met ongeveer dezelfde effecten, maar dan minder extreem.
Ik heb een aantal dingen veranderd maar wat ik me nog wel kan herinneren is dat ik de Firewall setting van high naar medium heb gezet. (KPN router)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lol indeed :) , let wel dat dit gewoon een vorm van griefen is en je een kick van de server kan opleveren (plus je partner-in-crime). Kan natuurlijk zijn dat de betreffende engy een totale noob is die exits en entrance ook nog eens door elkaar haalt maar dat is heel zeldzaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Topicstarter
CapTVK schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 11:42:
Lol indeed :) , let wel dat dit gewoon een vorm van griefen is en je een kick van de server kan opleveren (plus je partner-in-crime). Kan natuurlijk zijn dat de betreffende engy een totale noob is die exits en entrance ook nog eens door elkaar haalt maar dat is heel zeldzaam.
Tegelijkertijd ben je als speler ook een kluns als je niet ziet dat de pijl ontbreekt aan de teleport omdat het een exit is.

Bij mij is het automatisme om te kijken welke kant de pijl op wijst, zodat ik weet dat de teleport ongeveer de goede kant op transporteert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroketje
  • Laatst online: 31-08 16:08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
25% van alle backstab kills staan op mijn naam :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
24,9% van alle sniper rifle kills staan op die van mij. :)

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL
  • Laatst online: 29-12-2021

GonzoNL

You call that breaking a spine

100% van de Spytaunt kills staan op de naam van Weiman.

GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svardskampe
:P 100% ja.

Maar zou er iemand mij even een handje kunnen toesteken met mijn muziekscript? Ik weet echt niet wat ik fout doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En ik maar denken niet zo veel voor jou onder te doen |:(

Nouja, ik heb dan in ieder geval een heuleboel sentries, dispensers en teleports gebouwd, en een hoop collega's geteleporteerd ;w

@Sedative
Muziekscripts? Je bedoeld gebruik van voicemenu? Als je 2 voiceitems wilt gebruiken moet je zorgen dat er genoeg wait tussen zit. Als je heel snel z-1 en x-2 doet hoor je ook alleen de eerste.

[ Voor 18% gewijzigd door frickY op 23-08-2010 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Ik speel gewoon veel. Ga denk ik minderen, althans vandaag niet meer spelen, ben best moe van te laat naar bed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svardskampe
Sedative schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 17:01:
42 O.o, Was that the question to life, the universe and everything else?

Nouja, ik zie dus dat de meesten tussen de 25 en de 30 zitten. Nog ff wat oefenen voor mij dus :P

Ik heb hier een beetje hulp nodig met een kleine muziekmod. Zaken als

code:
1
2
3
4
5
6
7
//Weapon Slots
bind "1" "slot1; play queen/flash.mp3"
bind "2" "slot2; play queen/headlong.mp3"
bind "3" "slot3; play queen/breakthru.mp3"

//Miscellaneous
bind "G" "taunt; play queen/magic.mp3

werken gewoon, maar alleen met weapon slots en de taunt-knop

code:
1
2
3
4
5
//Mouse Buttons (on Übercharge)
bind "MOUSE2" "+attack2; play queen/dontstop.mp3"

//Call for Medic
bind "E" "voicemenu 0 0; play queen/save.mp3"

dan weer niet. Slechts muziek afspelen op de weapon slots werkt. De actie op de rechtermuisknop werkt wel, en de muziek die dan aan het spelen is stopt ook.

Oh, en deze werkt ook niet. Zou de muziek moeten stoppen die op dat moment afgespeeld wordt.

code:
1
2
//Stop playing current song
"bind "P" "play common/null"

Kan iemand mij vertellen wat ik hier fout doe bij de andere binds dan de weapon slots? Ik heb trouwens ondervonden dat spaties in songtitels niet werken, dus dat heb ik allemaal al aangepast.
Nee, dit bedoel ik met muziekscripts...niemand antwoordde daarop :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

Derp, Thundermountain spelen is leuk! Die eerste stage mensen airblasten equals win. :D

Example:

(wel in HD kijken ofcourse)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Sedative schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 20:11:
[...]

Nee, dit bedoel ik met muziekscripts...niemand antwoordde daarop :'(
Mijn eerste reactie is dat dit niet kan werken met pure servers, maar pin mij daar niet op vast.
Hij staat wel op de command lijst, maar veel wordt er ook niet over gezegd.
http://developer.valvesof...rting_with_letter_.22P.22

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
Fl4pp13 schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 21:21:
Derp, Thundermountain spelen is leuk! Die eerste stage mensen airblasten equals win. :D

Example:
Haha, nice. Plan je dit soort shit trouwens of neem je altijd op? (welke software?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

MrAngry schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 11:00:
[...]

Haha, nice. Plan je dit soort shit trouwens of neem je altijd op? (welke software?)
Heb je hem ooit eens horen praten? flappie klinkt manisch, en dan bedoel ik niet manisch in "muhahah", nee ik bedoel manisch als in die gast zit in je kast; te kijken hoe jij slaapt.
Dus het zal zijn dat hij al 20 van zulk soort plannen heeft uitgedokterd en standaard Fraps draait.

[ Voor 14% gewijzigd door kKaltUu op 24-08-2010 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MrAngry schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 11:00:
[...]

Volgens mij is dit gewoon uit een demo file gehaald. Standaard demo recording aan hebben staan en dan gewoon de hoogtepunten eruit pikken. Er is hier trouwens een mooie TF2 plugin voor genaamd PREC (kijk maar eens op het ETF2L forum). Vervolgens dat stukje overzetten naar video of een serie TGA bestanden (het beste) en verder bewerken met virtualdub.

Btw, that's me! Toen ik door die explosie naar achter werd geslingerd dacht ik nog "misschien dat ik net de rand nog haal" om vervolgens in een mooie boog de afgrond in te kukelen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL

GonzoNL

Het engste is nog dat hij in een lab werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
kKaltUu schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 11:18:
[...]

Heb je hem ooit eens horen praten? flappie klinkt manisch, en dan bedoel ik niet manisch in "muhahah", nee ik bedoel manisch als in die gast zit in je kast; te kijken hoe jij slaapt.
Dus het zal zijn dat hij al 20 van zulk soort plannen heeft uitgedokterd en standaard Fraps draait.
Flappie vertelde me gisteren dat hij het opgenomen had met de TF2 recording tool: http://www.pldx.com/blog....-2-movie-recording-guide/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL

GonzoNL

Voor spraymakers: Er is een makkelijk programmatje om animated / fading sprays te maken: http://code.google.com/p/spraygen/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

GonzoNL schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 11:45:
Voor spraymakers: Er is een makkelijk programmatje om animated / fading sprays te maken: http://code.google.com/p/spraygen/
AWESOME! Ware het niet dat je op sommige servers (SpA) geen sprays kan zetten, en 90% van TF2 spelend europa sprays uit heeft staan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ani gifs doen het wel maar fading sprays lijkt niet te werken. Ik krijg geen plaatjes te zien als ik gif's importeer bij de optie fading spray. Wat doe ik fout?

edit: Never mind, blijkt het met JPG's wel te werken. Blijkt dat het programma bij fading sprays normale GIF's niet slikt maar animated GIF's wel. Verder mooi programma! :)

[ Voor 18% gewijzigd door CapTVK op 24-08-2010 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

LUH-3417 schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 12:12:
Ik heb ze ook uit staan, maar krijg ze niet meer aan. :(
Handmatig in je config veranderen, kan zijn dat je config op read-only staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grappig, bij het opstarten van ctf_well krijg ik opeens een beachball die rondstuitert!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:23
LUH-3417 schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 12:12:
Ik heb ze ook uit staan, maar krijg ze niet meer aan. :(
Dit heb ik ook gehad, dit was voor mij de oplossing:
code:
1
2
3
4
cl_allowupload 1
cl_allowdownload 1
r_decals 2048
increased decal limits (Multiplayer->Advanced)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb ik al een paar keer gedaan, maar hij overschrijft mijn autoexec.cfg volgens mij telkens weer met die ene die in de steamcloud zit. Beetje gay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13:54

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Sinds vandaag speel ik ook weer TF2 :X Ik pak games nogal random op en zo heb ik deze weer afgestoft om massaal potjes online te knallen! :D Word er wel met elk potje bijzonder rap beter of ik pak net een server die minder ervaren spelers heeft :X

Overigens die achievements rollen nu ook nog echt binnen.... :X

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svardskampe
kKaltUu schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 10:44:
[...]

Mijn eerste reactie is dat dit niet kan werken met pure servers, maar pin mij daar niet op vast.
Hij staat wel op de command lijst, maar veel wordt er ook niet over gezegd.
http://developer.valvesof...rting_with_letter_.22P.22
Het werkt dan ook niet in alle servers, maar de meesten die ik uitgetest heb wel.
:( Maar zoals de weapon slots het doen, waarom doet de rest het dan niet!
CapTVK schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 12:17:
[...]

Ani gifs doen het wel maar fading sprays lijkt niet te werken. Ik krijg geen plaatjes te zien als ik gif's importeer bij de optie fading spray. Wat doe ik fout?

edit: Never mind, blijkt het met JPG's wel te werken. Blijkt dat het programma bij fading sprays normale GIF's niet slikt maar animated GIF's wel. Verder mooi programma! :)
Zou het trouwens geen strategisch idee een realistisch trillende/bewegende sniper dot als spray te hebben? Just an idea.

[ Voor 32% gewijzigd door Svardskampe op 24-08-2010 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maak een teleporter exit spray (het soort spray wat verdwijnt als je dichtbij komt)

ergens op een hoge en zichtbare plek dumpen (bovenop de toren bij orange?), gegarandeerd lol.

de sniper spray is ook erg lache, vooral als je hetzelfde hoedje draagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sedative schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 16:05:
[...]

Het werkt dan ook niet in alle servers, maar de meesten die ik uitgetest heb wel.
:( Maar zoals de weapon slots het doen, waarom doet de rest het dan niet!

[...]

Zou het trouwens geen strategisch idee een realistisch trillende/bewegende sniper dot als spray te hebben? Just an idea.
Die bewegende sniper dot is zo oud als TF2 zelf en valt in de categorie: Lame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon9114
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-08 17:58
heeft iemand ook het probleem gehad dat wanneer je een jpeg probeert te laden dat je dan de error missing jpeg62.dll krijgt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

g0tanks schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 11:36:
[...]

Flappie vertelde me gisteren dat hij het opgenomen had met de TF2 recording tool: http://www.pldx.com/blog....-2-movie-recording-guide/
Correct, m'n huidige flow is als volgt:

- 720p render vanuit de PLDX recording tool, 120 fps naar losse TGA's plus een .wav audio file
- In Virtualdub de beelden aan elkaar knopen naar een lossless.avi, audiotrack eraan koppelen
- In Vegas importeren, effecten eroverheen voor zover nodig (ben nog heel erg in de speelfase, in m'n laatste filmpjes verander ik eigenlijk alleen brightness en contrast)
- Lossless renderen naar .avi bij 60fps
- Easy.264 rendering naar Extreme 720p quality

En dan naar Youtube. :)

Ik draai tegenwoordig gewoon van elke match gewoon demo's, omdat ik veel te vaak leuke acties misloop. Oh well.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat een gedoe. Als het bij mij eens lekker gaat record ik een demo.
Als er dan achteraf gezien leuke dingen inzaten playback ik die demo en record hem met fraps.
In Windows Movie Maker beetje croppen en uploaden maar :p

Gebeurd dan ook niet vaak dat ik moments-to-share heb, maar voor die ene keer werkt dat ook prima :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wie de birthday ball nog niet heeft gezien moet opschieten. Morgen is ie weer weg voor een jaar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Ik ben nu de recording tool ook aan het uitproberen, duurt nog best lang om een filmpje op 720P met max quality te encoden. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svardskampe
CapTVK schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 21:43:
Wie de birthday ball nog niet heeft gezien moet opschieten. Morgen is ie weer weg voor een jaar. :)
Ik dacht al; wat doet dat ding op mijn spawn :P
Kun je er ook iets mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Sedative schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 00:29:
[...]

Ik dacht al; wat doet dat ding op mijn spawn :P
Kun je er ook iets mee?
Kapot maken in ieder geval niet :X

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svardskampe
Ik heb trouwens mijn muziek"mod" upgeload, voor als iemand mij er mee zou kunnen helpen.
(Het is geen echte mod, gewoon wat muziekjes en scripts).

http://www.megaupload.com/?d=M9YASUS0

Problemen en dergelijke staan beschreven in de readme

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je worms reloaded voor donderdag 2 september koopt krijg je een nieuwe hat voor de soldier :D

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Pykow schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 10:41:
Als je worms reloaded voor donderdag 2 september koopt krijg je een nieuwe hat voor de soldier :D
Oh god, dat helmpje met een net eroverheen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee, als je de hoed voor 2 september koopt, krijg je er een spel bij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Zal binnenkort wel als skin verschijnen op FPSBanana ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Pykow schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 10:41:
Als je TF2 leuk vindt dan moet je Worms Reloaded sowieso kopen :P Ga ik in ieder geval doen !!

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL

GonzoNL

Heb je weinig aan als je alleen maar op pure servers speelt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Damn ik heb TF2 weer ontdenkt ofzo :X In 2 dagen 6 uur playtime bij mijn huidige score op :+ Zonet nog 2 uur non-stop gespeeld en lekker rondgelopen. Beetje engineer en een beetje scout. Lekker snel rondlopen en mensen neerhalen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Goed, ik heb de PldX recording tool ook even uitgetest:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=-o-Kj3QpjXE]

In het fragment is te zien hoe ik xtala drie keer weet te headshotten in minder dan anderhalve minuut. (wel kijken in 720P natuurlijk) :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon9114
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-08 17:58
is het mogelijk om een recording script te maken waarbij automatisch de map naam en tijd als naam wordt gebruikt ?

dus zo iets. "record "$Mapname $Tijd"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:12

Notna

Where are you?®

g0tanks schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 14:12:
Goed, ik heb de PldX recording tool ook even uitgetest:
[video]

In het fragment is te zien hoe ik xtala drie keer weet te headshotten in minder dan anderhalve minuut. (wel kijken in 720P natuurlijk) :>
Duidelijk wallhack

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WTF g0tanks, waarom zien jouw explosies er zo mooi uit? Zat dat bij je hax?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

LUH-3417 schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 16:29:
Bijeffect van z'n aimbot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
LUH-3417 schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 16:29:
Met de PldX recording tool kan je custom particles inschakelen tijdens het recorden, je kan zelfs de skybox vervangen.

Pagina: 1 ... 8 ... 20 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De gegevens van de tweakers server kun je hier vinden.
Vragen hierover kunnen dus achterwege gelaten worden!