Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svardskampe
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 04-03 01:09
Afbeeldingslocatie: http://img203.imageshack.us/img203/5209/plainsight.jpg
inhoud
Inleiding
Features
Controls
Media

Inleiding
Plain Sight is een klein simpel spelletje waarbij je een Robot Ninja speelt, met het doel andere robots neer te meppen of mee te nemen in je zelffdetonatie.
Ik heb dit topic gemaakt omdat ik vind dat het meer aandacht verdient. Ik kocht het maar pas vandaag op steam, omdat het €1.80 was (helaas niet meer is. De actie is voorbij en nu kost deze terug €8.99); zeker de moeite waard om het eens te bekijken daarvoor.
Link naar steampagina

Features
Gequote van de website
* 13 Multiplayer maps
* Battle up to 20 players
* 5 self-destructive gameplay modes:
o Deathmatch
o Ninja! Ninja! Ninja! Robozilla! – mini ninjas unite to bring the gargantuan Robozilla down to size!
o Lighten Up – Detonate on a target area with as much energy as possible, the best detonation wins the points for that round.
o Team Deathmatch / Weakest Clink – Play a standard Team Deathmatch or up the stakes by having a communal score bank.
o Capture the Flag – Well, it looks more like a beacon… but the gameplay is the same.
* Level the playing field with in-game power-ups
* Spend your experience points on 30 different robot upgrades
* Perfect your skills in offline practice mode
* Comes with dedicated server software

Controls
Afbeeldingslocatie: http://img163.imageshack.us/img163/4324/controlsplainsight.jpg Afbeeldingslocatie: http://img838.imageshack.us/img838/5416/controlsplainsightmuis.jpg

Media

Links;

Homepage
Steampagina
Plain Sight Wiki
Blog van de devvers

offtopic:
P.S. Ik vind dat het vrij denigrerend is om er een rode balk onder te zetten met "wij verwachten op GoT dat je echte thumbnails maakt"...Als het forum dat gewoon automatisch doet, is daar niets mis mee. Dan hoef ik daarvoor niet zo een negatief balkje over te zien.

[ Voor 6% gewijzigd door Svardskampe op 27-08-2010 05:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139446

Dat ziet er best leuk uit, maar bij mij op het scherm staat toch echt 9 euro? Klopt de 1,80 uit je TS of mis ik iets? :)

Edit, dat is best zuur, was dus een korte actie? wordt de drempel wel wat hoger, ineens 5 keer zo duur :+

[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 139446 op 27-08-2010 01:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Anoniem: 139446 schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 01:33:
Dat ziet er best leuk uit, maar bij mij op het scherm staat toch echt 9 euro? Klopt de 1,80 uit je TS of mis ik iets? :)
Vandaag was om 9 minuten na zijn post ;)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Sedative schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 23:51:
offtopic:
P.S. Ik vind dat het vrij denigrerend is om er een rode balk onder te zetten met "wij verwachten op GoT dat je echte thumbnails maakt"...Als het forum dat gewoon automatisch doet, is daar niets mis mee. Dan hoef ik daarvoor niet zo een negatief balkje over te zien.
offtopic:
Als je in de karmastore Custom CSS 'koopt', kun je deze CSS gebruiken en dan is het gewoon weg:

/* Forum: Stomme resize warning verbergen */
div.resizewarning {
display: none;
}

Ik vind 10 dollar voor hoe het eruit ziet eigenlijk nog best veel. Hoe is de fun-factor?

[ Voor 6% gewijzigd door Room42 op 27-08-2010 01:45 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svardskampe
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 04-03 01:09
Ah. jammer, de actie is al afgelopen :(

De funfactor is vrij hoog, mits je eerst even een potje offline inoefent. (Niemand vind het leuk constant neergemept te worden). Er zijn 5 gamemodes waartussen gewisseld kan worden, wat een beetje variatie in het spel geeft.
Het verslavende gevoel van een sterretje meer willen verzamelen zorgt ook voor de goede drive :)
(50-100 sterretjes voor een perk lijkt veel trouwens; maar ik haalde net al 18 sterren in één potje van 10 minuten).

Het behoeft nog wat aanpassingen, wat verbeteringen; maar ik meen dat die wel komen, aangezien de laatste update nog maar van 23 augustus is, zie je dat er actief aan gewerkt wordt.

Of het voor jou $10 waard is, kan ik niet uitmaken natuurlijk. Ik durf anders best eens mijn wachtwoord door te geven aan een medetweaker?
Ik ben de volgende twee dagen wel weg; maar je kunt me alvast toevoegen op een IM/mail sturen dat je even uit wil proberen naar vincentpajak@hotmail.com