Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoMoreMusic
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-09 13:59
Zo te zien is er als iets bekend over de plust contecnt voor mei:

---
Please note: Further briefing from HQ shows Hitman Absolution – included in the discounts below – is also landing on all EU PlayStation Plus member services as part of the Instant Game Collection from 1st May! Non PS Plus members can sign up for as little as €14.99/£11.99 and download it at no extra cost, as well as other great titles to be announced next week!
---
Hitman Absolution Digital Edition
Was €59.99/£49.99, now €23.99/£19.69
PS Plus members note: This title will be added to your Instant Game Collection on 1st May
---
Bron hier

[ Voor 55% gewijzigd door NoMoreMusic op 10-04-2013 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wobcat
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-09 09:16
NoMoreMusic schreef op woensdag 10 april 2013 @ 13:07:
Zo te zien is er als iets bekend over de plust contecnt voor mei
...................
Of je leest even 3-4 postings terug.... :9
Verwijderd schreef op woensdag 10 april 2013 @ 12:03:
PlayStation Europe ‏

PS Plus members: your headline IGC game for May will be.... *drumroll* Hitman Absolution. We'll reveal four additional titles next week.

Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoMoreMusic
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-09 13:59
Wobcat schreef op woensdag 10 april 2013 @ 13:22:
[...]

Of je leest even 3-4 postings terug.... :9

[...]
Pompidompidommmmmmmmmm O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-09 15:21
Hitman is wel tof, ga ik zeker downloaden en ook echt spelen. Vind ze vaak wel erg moeilijk; 1 foute stap en je kunt soms letterlijk een stuk opnieuw gaan spelen.

Wat dat betreft vond ik de allereerste Hitman wat eenvoudiger, en dat is voor mij ook nog steeds de leukste uit de reeks.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
Bij de PS2 en PS3 kon ik mij nog heel druk maken om backwards compatibility maar ik bleek het bij beide consoles niet te gebruiken (ook xbox - xbox 360 niet). Ik kan mij hier dan ook niet erg druk om maken, al lijkt het mij wel een vrij kleine moeite voor Sony om dit mogelijk te maken als ze toch alles op hun cloudservers laten draaien. Feit is dat ik de vorige generatie genadeloos dump zodra de nieuwe speeltjes binnen zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15-09 20:25
Kan iemand mij vertellen tot wanneer de actie van de 90 dagen gratis psplus als je een jaarabonnement koopt, verloopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wobcat
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-09 09:16
giganielsie schreef op woensdag 10 april 2013 @ 23:08:
Kan iemand mij vertellen tot wanneer de actie van de 90 dagen gratis psplus als je een jaarabonnement koopt, verloopt?
Yep, gisteren, vanaf hier gezien.....
(20/3/2013 t/m 10/4/2013)

Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08:55
Waar kan je zien wanneer je plus abo afloopt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-09 14:12

Richard

Kuru Kuru Kururin

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 10 april 2013 @ 12:03:
PlayStation Europe ‏

PS Plus members: your headline IGC game for May will be.... *drumroll* Hitman Absolution. We'll reveal four additional titles next week.
Ik was net aan het kijken of ik die game ergens op de kop kon tikken voor een leuke prijs. Nu 'krijg' ik hem gewoon gratis. _/-\o_

Goed dat Sony het trouwens nu heeft aangekondigd. Anders waren er natuurlijk Plus members die de game kochten om vervolgens te horen dat de game de volgende maand gratis zou zijn. Volgens mij hadden ze dat bij een andere game (Sleeping Dogs uit Christmas sale?) niet gedaan, dus er wordt zeker gedaan met evt. kritiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Europe ‏

Buckle up PS Plus people! We'll be revealing your games for May at midday. 3 for PS3, 2 for PS Vita. Any guesses?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Guesses? Jep

PS3:

Hitman Absolution
Terraria
???

Vita:

<fightgame>
Soundshapes

Dat denk ik :p

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lanerios schreef op woensdag 17 april 2013 @ 11:23:
Guesses? Jep

PS3:

Hitman Absolution
Terraria
???

Vita:

<fightgame>
Soundshapes

Dat denk ik :p
hitman was inderdaad al genoemd door het blog in de vorige weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Klopt, daarom staat die erin :P

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-09 15:42

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Terraria lijkt me persoonlijk niks, maar Hitman zou wel sweet zijn _/-\o_

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
Son Goku schreef op woensdag 17 april 2013 @ 13:00:
Terraria lijkt me persoonlijk niks, maar Hitman zou wel sweet zijn _/-\o_
Hitman is zelfs al bevestigd :).

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickD
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-09 19:17
Entering PS Plus in May:
1st May: Hitman Absolution
1st May: Catherine
1st May: Malicious
8th May: Sine Mora
15th April: Velocity Ultra HD (volgens mij bedoelen ze hier mei)
http://blog.eu.playstatio...ion-plus-your-may-update/

Leuk :)

[ Voor 7% gewijzigd door NickD op 17-04-2013 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
complete crap games voor de Vita dus. WOO >_>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
NickD schreef op woensdag 17 april 2013 @ 13:12:
Entering PS Plus in May:

Catherine en Hitman, ik ben tevreden. Ik zie wel dat de aanschaf van de Vita nog even uit kan stellen. Ken beide games ook niet echt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NickD schreef op woensdag 17 april 2013 @ 13:12:
Entering PS Plus in May:

Hitman was al weggegeven, maar Catherine is wel een hele mooie toevoeging. Een unieke game, die wel mijn aandacht had, maar die ik nooit gekocht heb. Bij deze is dat opgelost.

Malicious ken ik niet. Sine Mora heb ik voor de PS3 al gekocht, maar op de Vita spelen side scrolling shooters waarschijnlijk alleen maar beter. ;) Dus is het maar goed dat Velocity inbegrepen is, want dat is dan meteen een dubbele dosis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem Boom
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-07 13:28
Sine Mora is volgens mij een bullethell topper. Ooit ergens gelezen, dus pin me er niet op vast. De rest ook mooi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Ik heb net The Cave op 100% trophies gekregen. Tijd voor iets nieuws. Catherine is dat zoiets als The Cave?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Verwijderd schreef op woensdag 17 april 2013 @ 13:47:
[...]

Hitman was al weggegeven, maar Catherine is wel een hele mooie toevoeging. Een unieke game, die wel mijn aandacht had, maar die ik nooit gekocht heb. Bij deze is dat opgelost.
Zoals ik in het VIta topic al aangaf"
Had 2x de PAL Stray Sheep Edition, beiden verkocht en zoooo'n spijt van, dan komt dit wel als een goede alternatief!
Best ver mee gekomen. Kan die savegame van de Hardcopy BD gebruikt worden voor een PS+ game?

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
Verdomme, update zoveel waarvan ik een deel van de titels al heb :S Ik vind het enerzijds heel tof hoor, en haal het nog steeds er uit, maar soms lijken ze echt 0 rekening te houden met mensen die werkelijk games kopen. De welcome back action was ook al zo'n tegenvaller voor mij :S

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Dat evenwicht is natuurlijk ook wel lastig: Als ze goed/leuke/populaire spellen aanbieden, dan bestaat de kans dat veel mensen deze al hebben. Aan de andere kant, als ze voor mindere bekende/goede/populaire spellen kiezen, dan zullen er ook genoeg mensen klagen en is de service ook weinig waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
nioz schreef op woensdag 17 april 2013 @ 15:22:
Dat evenwicht is natuurlijk ook wel lastig: Als ze goed/leuke/populaire spellen aanbieden, dan bestaat de kans dat veel mensen deze al hebben. Aan de andere kant, als ze voor mindere bekende/goede/populaire spellen kiezen, dan zullen er ook genoeg mensen klagen en is de service ook weinig waard.
Helemaal waar hoor. Maar het is wel frustrerend imho. Geef me dan een tegoed ofzo voor elke game die ik al heb, of een grotere maar beperkte keuze? Het is gewoon jammer dat Sony vaak meer doet voor de lichte en middelmatige gebruikers van hun console, maar juist de mensen die veel gebruik er van maken hebben elke keer het nakijken. Het was ook vrij frustrerend om allerlei mensen twee gratis games te geven toen PSN destijds een maand offline was, waarvan het overgrote deel van de mensen amper PSN heeft gemist en weinig tot geen games heeft gekocht. En ik word lekker gemaakt met keuze uit 2 van de 5 games waar ik al 4 van bezit, 4.5 eigenlijk want ik had enkel de DLC voor WipeOut niet (een game die sowieso niet full price is, laat staan de DLC).

Tuurlijk hou je rekening met de 90%, maar toch vind ik het jammer dat ze bij dit soort concepten juist niets doen voor de grote gebruikers die maandelijks tientallen euro's uitgeven in de shop. Maar goed, komende update valt voor mij in ieder geval zwaar tegen.

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

En een andere maand ben jij weer tevreden, en heeft iemand anders dat "probleem", balans moet er wezen in het universum :P

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
Son Goku schreef op woensdag 17 april 2013 @ 15:56:
En een andere maand ben jij weer tevreden, en heeft iemand anders dat "probleem", balans moet er wezen in het universum :P
Mijn punt is juist dat als je overwegend veel hebt gekocht, die "balans" van ene maand de een, andere maand de andere niet op gaat. Het is af en toe vervelend, hoe dan ook nog niet jammer genoeg om PS+ op te zeggen. Maar het is gewoon raar dat ik minder uit mijn 5 euro haal, puur omdat ik al zoveel koop op de store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Ik kan het tegenwoordig al een beetje aan mijn water voelen wat er gaat komen. Sleeping Dogs, Catherine.

Richting GTA V gaan we uiteraard van de zomer nog een keer GTA IV ontvangen. Verder wegens de belabberd late release van Persona 4 Golden in EUR/UK hebben de "echte" fans 'm al uit de US geimporteerd. P4G PAL zal het daarom niet bijster goed doen, en een boost krijgen middels PS+ IGC.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LiquidT_NL schreef op woensdag 17 april 2013 @ 14:16:
Verdomme, update zoveel waarvan ik een deel van de titels al heb :S Ik vind het enerzijds heel tof hoor, en haal het nog steeds er uit, maar soms lijken ze echt 0 rekening te houden met mensen die werkelijk games kopen. De welcome back action was ook al zo'n tegenvaller voor mij :S
Ik begrijp je reactie volkomen. Ik heb de afgelopen maanden ook al meerdere games voorbij zien komen, die ik al heb. De retailcopy heb ik vervolgens maar gewoon aan mijn broer gegeven in een aantal gevallen. I.v.m. een enorme backlog koop ik tegenwoordig minder vaak nieuwe games. Hierdoor ben ik al ontsnapt aan games via PS+, die ik normaal gesproken gewoon had gekocht. Doordat ik in het verleden wel veel games (zowel fysiek als digitaal) heb gekocht, scoor ik ongeveer 1 game per maand, die ik al had. (recent: Sleeping Dogs, Joe Danger The Movie, Okami (PS2 versie), Sine Mora (PS3 versie)). Desondanks blijven er dus nog 4 nieuwe games per maand over, dus valt de balans alsnog positief uit. :)

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2013 09:44 . Reden: sine more is iets anders dan Sine Mora :P ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Het feit dat ze games al aanbieden die je al hebt geeft toch juist aan dat ze goede games uitzoeken? Soms heb je daar dan pech mee, soms geluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-09 15:05

spaceboy

Op grote hoogte

Ben het compleet met je eens. Is mij nu ook écht te vaak gebeurd. Als mijn PSN+ verloopt ga ik dus ook niet verlengen. Ik geef dan wel af en toe geld uit aan games die ik wil hebben.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Twee keuzemogelijkheden:

- klagen, klagen, klagen en toch blijven betalen
- klagen, klagen, klagen en abonnement na de huidige periode opzeggen

Sony pakt uit voor het gros van de mensen, tot tevredenheid van het gros van de mensen; zie de reacties veelal hier of waar dan ook. Ja, dan zijn er altijd gebruikers die al een flinke verzameling hebben en daardoor vaker naast de pot pissen. Dat is dan bijna logisch te noemen. Als je er daardoor dus weinig tot geen voordelen meer in ziet, zou de keuze eveneens logisch zijn; stopzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Eens, want op deze manier kan je ook gaan klagen als een game in de budgetbak komt waar jij de volle prijs voor hebt betaald. Ps+ is gewoon geduld hebben en gokken of een bepaalde game er ooit op komt en anders moet je hem gewoon full price kopen.

Snap de teleurstelling wel als je de meeste games al hebt , maar dan is dit gewoon geen abo wat je moet hebben. Sinds ik minder ben gaan kopen is dit een intressante deal voor me geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:20

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Tja, dat is het risico. Plus heeft al vaker games 'gratis' gemaakt welke ik gewoon gekocht heb.

Zelfs dan zie ik het als voordeel, digitale download vs bluray disc. Geen gehannes meer met discs, maar nu kan je de games gewoon direct spelen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beakzz schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 11:38:
Eens, want op deze manier kan je ook gaan klagen als een game in de budgetbak komt waar jij de volle prijs voor hebt betaald. Ps+ is gewoon geduld hebben en gokken of een bepaalde game er ooit op komt en anders moet je hem gewoon full price kopen.

Snap de teleurstelling wel als je de meeste games al hebt , maar dan is dit gewoon geen abo wat je moet hebben. Sinds ik minder ben gaan kopen is dit een intressante deal voor me geworden.
Dat is mij ook het bijkomende effect. Ik ben minder games gaan kopen. Overigens ging is het bij meer vanwege de enorme backlog, maar daarnaast vanwege de games die nu in PS+ verschijnen. Ik koop nu alleen games die ik echt graag wil hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
SinergyX schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 11:46:
Tja, dat is het risico. Plus heeft al vaker games 'gratis' gemaakt welke ik gewoon gekocht heb.

Zelfs dan zie ik het als voordeel, digitale download vs bluray disc. Geen gehannes meer met discs, maar nu kan je de games gewoon direct spelen.
Jep, dat vind ik ook erg fijn. Daarnaast is die cloudsave en automatische updates ook wel wat waard en zijn die kleine PSN store games ook altijd wel leuk om even te spelen (en die heb ik nooit ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is een nieuwe uitverkoop van start gegaan onder de noemer Lost Treasures Sale. Voor de Plus leden is er een extra korting van 10%. Interessante titels die ik voorbij zie komen: Back to the Future, Beyond Good and Evil HD, Deathspank, From Dust, Stranger's Wrath, Scott Pilgrim, Sound Shapes, Trine en The Last Guy. Prijzen van de diverse games variëren van € 2,49 tot en met € 7,49. Zitten een aantal games tussen waar een Platinum Trophy aan verbonden is voor de hunters onder ons.

Overigens ook games zonder Trophies zoals Calling All Cars, Elefunk en Super Rub a Dub (die game met die badeendjes! :D)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2013 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-09 11:59

Griffin

Is mythical

Dan verkoop je de titels (mits het echt een disc is natuurlijk) toch gewoon?
Ik heb deze maand Plus genomen en deze maand zit LBP2 in, tja deze heb ik al gekocht. Dus dan kan ik deze verkopen en gewoon downloaden en dan gebruiken (moet ik trouwens nog even doen, dat downloaden :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
Griffin schreef op donderdag 25 april 2013 @ 10:46:
[...]

Dan verkoop je de titels (mits het echt een disc is natuurlijk) toch gewoon?
Ik heb deze maand Plus genomen en deze maand zit LBP2 in, tja deze heb ik al gekocht. Dus dan kan ik deze verkopen en gewoon downloaden en dan gebruiken (moet ik trouwens nog even doen, dat downloaden :P )
Het betreft dus dikwijls titels die ik digitaal heb gekocht. Daarnaast heb ik dit al eens een keer gedaan, maar waren de saves weer niet compatible :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LiquidT_NL schreef op donderdag 25 april 2013 @ 14:51:
[...]

Het betreft dus dikwijls titels die ik digitaal heb gekocht. Daarnaast heb ik dit al eens een keer gedaan, maar waren de saves weer niet compatible :+
Dat probleem heb ik ook gehad met Sleeping Dogs. De digitale versie herkende de savegame niet. Ik heb de digitale versie gebruikt voor de DLC. Een beetje vreemd is het wel.

Btw, volgende week de nieuwe Plus Update. Kan niet wachten om aan de slag te gaan met Hitman. Ik heb ook alvast wat ruimte gemaakt op mijn schijf. Van de week bleek hij ineens vol te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
Verwijderd schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 07:53:
[...]

Dat probleem heb ik ook gehad met Sleeping Dogs. De digitale versie herkende de savegame niet. Ik heb de digitale versie gebruikt voor de DLC. Een beetje vreemd is het wel.

Btw, volgende week de nieuwe Plus Update. Kan niet wachten om aan de slag te gaan met Hitman. Ik heb ook alvast wat ruimte gemaakt op mijn schijf. Van de week bleek hij ineens vol te zitten.
Toen ik m'n PS3 kocht wist ik niet van het bestaan van PS+ af, en heb daarom voor de simpelste uitvoering van de console gekozen.... die 160GB zit bij mij nu ook met een paar maanden vol denk ik. Maargoed, tegen die tijd upgrade ik 'm zelf wel een keer naar 750GB ofzo, dat zal wel ruim genoeg zijn.

Ben ook wel erg benieuwd naar Hitman, de eerste in de serie heb ik grijs gespeeld. De latere games vond ik minder, omdat ik soms het idee had dat je echt maar een paar manieren had om een 'hit' succesvol te doen en dat die manieren ook elk hun eigen timeframe hebben... mis je het dan is de stealth approach bijna niet meer mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Hitman staat te downloaden, maar jezus wat traag. 3 uur later 15% >_< Nog nooit zo traag gezien op PSN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

lanerios schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 19:25:
Hitman staat te downloaden, maar jezus wat traag. 3 uur later 15% >_< Nog nooit zo traag gezien op PSN.
Had hem aangezet en daarna weer tv gaan kijken. Na 30minuten even checken en had een timeout gehad. Weer proberen aan te zetten en toen kreeg ik 1000minutes remaining... ik dacht het niet. * Griffin wacht wel tot minder mensen aan het downloaden zijn, eerst even verder met infamous 2.

Nog een vraag, kan je na het downloaden van een spel de PS3 automatisch af laten sluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Griffin schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 08:21:
[...]

Had hem aangezet en daarna weer tv gaan kijken. Na 30minuten even checken en had een timeout gehad. Weer proberen aan te zetten en toen kreeg ik 1000minutes remaining... ik dacht het niet. * Griffin wacht wel tot minder mensen aan het downloaden zijn, eerst even verder met infamous 2.

Nog een vraag, kan je na het downloaden van een spel de PS3 automatisch af laten sluiten?
Ja, gewoon kiezen voor afsluiten, en dan kun je daar een vinkje aanzetten dattie eerst de download af moet maken en daarna af moet sluiten.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Mijn god, @ the moment bezig met Deus Ex: Human Revolution, wil de Mass Effect trilogy ook nog een keer doorlopen, en dan zijn er van de PS+ ook nog eens Hitman en Catharine bijgekomen die ik nog wil gamen, en nog een GF en fulltime werk ook, kom zwaar tijd te kort :'( #luxeprobleem :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

Son Goku schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 11:46:
Mijn god, @ the moment bezig met Deus Ex: Human Revolution, wil de Mass Effect trilogy ook nog een keer doorlopen, en dan zijn er van de PS+ ook nog eens Hitman en Catharine bijgekomen die ik nog wil gamen, en nog een GF en fulltime werk ook, kom zwaar tijd te kort :'( #luxeprobleem :P
tel hierbij op dat sommige ook nog eens een huis hebben wat schoongehouden moet worden + ook nog wel eens wat sporten.
dus ja... (luxe)probleem ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Jezus.. Hitman Absolution is een bitch. Geweldige game, maar echt heel heel lastig. Vooral omdat ik totaal geen - punten wil krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
Son Goku schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 11:46:
Vooral Mass Effect gaat je veel tijd kosten ;). Op Skyrim na is ME2 de game waar ik de meeste uren in heb zitten, kost vooral veel tijd als je ook alle side missions e.d. gaat doen.

Wel een aanrader overigens; weinig gameseries die zo goed zijn als Mass Effect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

XyritZz schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 10:09:
[...]

Vooral Mass Effect gaat je veel tijd kosten ;). Op Skyrim na is ME2 de game waar ik de meeste uren in heb zitten, kost vooral veel tijd als je ook alle side missions e.d. gaat doen.

Wel een aanrader overigens; weinig gameseries die zo goed zijn als Mass Effect.
Zeker, wordt zo de 4e keer dat ik de trilogy doorga :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de afgelopen week de Plus Update van de maand allemaal aan het downloaden gezet, maar de downloads verlopen tergend traag. Het kan aan de Wifi-verbinding liggen, want met de kabel ging het een stuk vlotter. Ook het verplaatsen van de auto-updatefunctie naar tussen 2 en 4 uur 's nachts levert mij geen voordeel op. Sterker nog, de console gaat pas later aan en downloadt van Catherine in twee uur tijd slechts enkele procenten. Ligt het naast mijn eigen Wifi-verbinding nu aan het feit dat er steeds grotere bestanden te downloaden zijn of aan het Playstation netwerk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
Afhankelijk van de game, maar ik haal ook beschamende snelheden op mijn PS3. Als ik veel download zet ik hem zelf gewoon aan en hou ik hem aan, duurt vaak vele uren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-09 15:27
Verwijderd schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 15:06:
Ik heb de afgelopen week de Plus Update van de maand allemaal aan het downloaden gezet, maar de downloads verlopen tergend traag. Het kan aan de Wifi-verbinding liggen, want met de kabel ging het een stuk vlotter. Ook het verplaatsen van de auto-updatefunctie naar tussen 2 en 4 uur 's nachts levert mij geen voordeel op. Sterker nog, de console gaat pas later aan en downloadt van Catherine in twee uur tijd slechts enkele procenten. Ligt het naast mijn eigen Wifi-verbinding nu aan het feit dat er steeds grotere bestanden te downloaden zijn of aan het Playstation netwerk?
Het feit dat hij te laat aangaat komt volgens mij door Zomertijd. Dat ding past het niet automatisch aan.
Daarnaast zal het waarschijnlijk wel aan je wifi liggen. Heb hier ook mijn PS3 met kabel aangesloten en dat gaat een stuk sneller. (ook al staat de ps3 naast de wifi AP)

Computer says no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Meekoh schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 15:24:
[...]

Het feit dat hij te laat aangaat komt volgens mij door Zomertijd. Dat ding past het niet automatisch aan.
Daarnaast zal het waarschijnlijk wel aan je wifi liggen. Heb hier ook mijn PS3 met kabel aangesloten en dat gaat een stuk sneller. (ook al staat de ps3 naast de wifi AP)
Het is algemeen bekend dat de Playstation servers niet je verbinding volledig leegtrekken helaas. Maar dat maakt PSN + helemaal goed, gewoon aan laten staan als je naar je werk gaat en als je terug bent van je werk lekker spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-09 20:29

TDB

Rockvee2 schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 19:08:
[...]

Het is algemeen bekend dat de Playstation servers niet je verbinding volledig leegtrekken helaas. Maar dat maakt PSN + helemaal goed, gewoon aan laten staan als je naar je werk gaat en als je terug bent van je werk lekker spelen.
Klopt, en op die manier inmiddels de nieuwe drie games binnen geharkt. Malicious? Mwah.... Catherine nog niet gespeeld want Hitman Absolution.... _/-\o_ Dit is de reden waarom ik nu al geruime tijd een Plus abo heb en eigenlijk geen spellen meer koop.

PSN: TDBtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Hitman.. wat een heerlijke klote game. Steeds stop ik, en steeds kom ik terug om erger te falen. >_< Verslavend maar erg lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

Hitman is hier gedownload maar nog niet opgestart, eerst even inFamous verder uitspelen (ben nooit echt van meerdere SP's door elkaar te spelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meekoh schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 15:24:
[...]

Ik ben al bezig met een oplossing (mogelijk een powerline adapter) plus, wanneer dit werkt, een verhoging van het abonnement. Dit hebben we tot op heden niet gedaan, omdat we toch nog druk aan het klussen waren in ons nieuwe huis. Scheelde ons toch weer een tientje in de maand en op dat moment maak je al genoeg andere kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
Voor de mensen die hem nog niet hadden gespeeld: bijt even door met Malicious. De game is vreselijk uitdagend en bestaat eigenlijk uit hele lange en complexe bossfights. Ik vond het een heerlijke game in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Ik ben nu al een poosje met Catherine bezig, super japans, erg lastige bossfights en veel gepuzzel met een leuk sausje. Aanradertje als je even wat anders zoekt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Cyleo schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 12:13:
Ik ben nu al een poosje met Catherine bezig, super japans, erg lastige bossfights en veel gepuzzel met een leuk sausje. Aanradertje als je even wat anders zoekt ;)
ik vind het verhaal en stijl van de game super, alleen de puzzel levels wel af en toe behoorlijk frustrerend. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Ik heb mij weer prima vermaakt met 'The Cave'. Combinatie van platformgame en puzzelen is erg goed gedaan. Leuke van plus is dat je games probeert die ik normaal nooit zou kopen. Hitman ook mee begonnen, maar daar moet ik nog wel inkomen.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
http://www.vg247.com/2013...-free-on-ps-plus-in-june/

ICO, Shadow of the Colossus en Demon's Souls. Verdomme!!! Alle drie heb ik al. Hoe dan ook, voor de mensen die ze nog niet hebben: you are in for a treat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
LiquidT_NL schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 13:38:

ICO, Shadow of the Colossus en Demon's Souls. Verdomme!!! Alle drie heb ik al. Hoe dan ook, voor de mensen die ze nog niet hebben: you are in for a treat.
YES! Ik zat al te hopen dat die er aan zat te komen. Wou ze laatst al kopen toen ze goedkoop waren op wowhd maar toen origami op ps+ kwam had ik hoop dat deze er ook zouden komen. werkelijk genoten van ico op de PS2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 19:46
hmm jammer ico en shadow of the colossus heb ik al digitaal.
Desondanks is het met enkel Demon's souls alsnog de moeite.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LiquidT_NL schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 13:38:

Tegelijkertijd is er een nieuwe sale (10% extra korting voor Plus leden) van start gegaan (Knights & Wizards) waarin ook deze drie games voorkomen. Er staat gelukkig al bij dat die games in de Plus content van juni zitten. Wel vroegtijdig bekend moet ik zeggen. Ik heb alle drie de games nog niet, dus ik moet hard aan de slag om mijn harde schijf leeg te maken... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Europe ‏

EXCITEMENT ALERT. We'll be revealing which games are coming to PS Plus in June at midday BST. 3 PS3, 2 Vita - any guesses?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

Verwijderd schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 10:32:
PlayStation Europe ‏

EXCITEMENT ALERT. We'll be revealing which games are coming to PS Plus in June at midday BST. 3 PS3, 2 Vita - any guesses?
Haha, ben nog geen eens met Hitman van mei begonnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Griffin schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 10:39:
[...]

Haha, ben nog geen eens met Hitman van mei begonnen :P
daar ben je nog wel een tijdje mee zoet want die is moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Heb persoonlijk meer interesse in Catherine dan Hitman, net Deus Ex weer eens uitgespeeld, heb het wel ff gehad met stealth shit tot de Metal Gear Legacy collection er komt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Son Goku schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 11:52:
Heb persoonlijk meer interesse in Catherine dan Hitman, net Deus Ex weer eens uitgespeeld, heb het wel ff gehad met stealth shit tot de Metal Gear Legacy collection er komt :P
Catherine was erg vet, heel erg japans en flink pittig maar de moeite van het uitspelen waard. Ben nu bezig met Hitman (part 2) en die is ook wel erg leuk. Ligt nog wel een klein stapeltje die ik nog wil spelen en waar ook nog erg veel tijd in gaat zitten zoals Okami en straks ICO e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In summary

Leaving PS Plus in June:

29th May: Hitman Absolution
29th May: Joe Danger 2
29th May: Dead or Alive 5
5th June: Sine Mora
12th June: Velocity Ultra

Entering PS Plus in June:

29th May: Kingdoms of Amalur: Reckoning
29th May: ICO and Shadow of the Colossus HD Collection
29th May: Demon’s Souls
5th June: Rayman Origins
5th June: Coconut Dodge Revitalised

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-09 19:50
Zo wat ben ik deze maand blij. Bijna een maand geleden ICO en Shadow of the Colussus gekocht voor 20 euro, en Rayman voor de Vita wilde ik ook nog kopen. Scheelt weer flink wat duiten!

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Verwijderd schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 13:18:
In summary

Leaving PS Plus in June:

29th May: Hitman Absolution
29th May: Joe Danger 2
29th May: Dead or Alive 5
5th June: Sine Mora
12th June: Velocity Ultra

Entering PS Plus in June:

29th May: Kingdoms of Amalur: Reckoning
29th May: ICO and Shadow of the Colossus HD Collection
29th May: Demon’s Souls
5th June: Rayman Origins
5th June: Coconut Dodge Revitalised
Op Rayman na vind ik het zelf saai. Dan maar weer wachten tot juli!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Amalur, heb ik al
Ico/Shadow, awesome
Demons Souls, heb ik al
Rayman origins, fuck yea
Coconut dodge, no clue? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Waarom niet een keer een PS2 classics spel? Bijv. GTA o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Juist geen GTA, we hebben al meer dan genoeg van die actie games gehad :P En het is altijd:

PS3+PSN en Vita+PSN.

Ook zie ik geen reden om er vanaf te stappen, heb nog geen maand gehad waar geen leuke game bij zat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alleen Kingdom of Amalur heb ik al, maar het is nu toch aanlokkelijk om de retailversie te verkopen, zodat DLC codes ongebruikt blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een paar jaar geleden waren ps2 spellen ook soms gratis voor psplus leden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 19:46
Super line-up helaas heb ik al een paar gespeeld.

Rayman is trouwens echt top,beste platformspel in tijden vooral de muziek is geniaal.
De vita versie vind ik trouwens de beste versie, speelt net zo lekker als de ps3 en er zit wat kleine features extra bij die niet verplicht zijn om te gebruiken.

[ Voor 38% gewijzigd door Sinned123 op 15-05-2013 14:21 ]

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Yeeh Rayman. Gisteren toevallig nog een bestelling geannuleerd bij Amazon aangezien ik hem binnenkort op Plus verwachtte. Digitaal vind ik toch fijner dan al die losse kaartjes.

Demon souls mag ik niet spelen van mijn controllers en door de rest ga ik me laten verrassen. Het ziet er iig weer goed uit allemaal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beakzz schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 15:51:
Demon souls mag ik niet spelen van mijn controllers en door de rest ga ik me laten verrassen. Het ziet er iig weer goed uit allemaal ;)
Mag je niet spelen van je controllers... _/-\o_

Serieus nu, die controllers zijn best wel prijzig, dus elke maand een nieuwe is geen goed idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07:19

Oxigeon

En zo is dat!

Verwijderd schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 08:22:
[...]

Mag je niet spelen van je controllers... _/-\o_

Serieus nu, die controllers zijn best wel prijzig, dus elke maand een nieuwe is geen goed idee.
Zeker nu de PS4 eraan zit te komen en als je die aanschaft zou het helemaal zonde zijn om nu nog een nieuwe controller aan te schaffen

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Misschien kijk ik verkeerd, maar Ico en Shadow of the Colossus zijn niet gratis?
Mij maakt het op zich niet uit, want ik heb die toch al op disc.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Die zit er vanaf 1 juni pas bij dus klopt helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-09 18:36

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Ico is toch via remote play te spelen op een Vita? Iemand hier ervaring mee?

[ Voor 20% gewijzigd door Thrace Grumble op 16-05-2013 10:38 ]

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik koop gisteren Blood Dragon, in de veronderstelling dat deze voor een Plus abonnee € 11,99 kost, betaal ik alsnog € 14,99. Weet iemand hoe dit komt? Of Sony even mailen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15-09 14:46
lanerios schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 13:43:
Amalur, heb ik al
Ico/Shadow, awesome
Demons Souls, heb ik al
Rayman origins, fuck yea
Coconut dodge, no clue? :P
Heb alles behalve coconut al gespeeld maar zeker Demon Souls (daar had ik de azian versie van gespeeld) en Ico zou ik nog wel eens durven opstarten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
Verder ook niets mis met de titels, want het zijn wel stuk voor stuk klappers imho. Shadow of the Colossus is overigens persoonlijk mijn topper van het lijstje. De HD remake is extreem goed gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Beakzz schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 10:18:
Die zit er vanaf 1 juni pas bij dus klopt helemaal.
Oja, even niet aan gedacht 8)7

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 11:05:
Ik koop gisteren Blood Dragon, in de veronderstelling dat deze voor een Plus abonnee € 11,99 kost, betaal ik alsnog € 14,99. Weet iemand hoe dit komt? Of Sony even mailen?
Contact gehad met Sony, volgens meneer staat het inderdaad verkeerd in de Store. Voor nu dus even geen Blood Dragon voordeel voor plus leden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 12:46:
Contact gehad met Sony, volgens meneer staat het inderdaad verkeerd in de Store. Voor nu dus even geen Blood Dragon voordeel voor plus leden.
Vanaf vandaag was de korting sowieso ook voorbij. In een mail stond het volgende:

"De retro Far Cry 3-spin-off Blood Dragon is nu verkrijgbaar in de PlayStation®Store. Als je lid bent van PlayStation Plus, kun je t/m 15 mei profiteren van een exclusieve lanceringskorting van 20%!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Okay. Ik heb 'm gisteren gekocht, gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-09 18:36

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Verstekbakker schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 11:03:
[...]

https://store.sonyentertainmentnetwork.com/

Online kan het ook, dus je hoeft je ps3 niet eens aan te zetten. Even inloggen en de PS+ afdeling opzoeken voor de Instant Game Collection.
Als ik het goed begrijp, is via de browser toevoegen aan je cart en danbestelling afronden (€0 dus) dus al voldoende om de games gratis in de toekomst te kunnen downloaden wanneer het mij uitkomt?Mwerkt ook met de Vita?

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Thrace Grumble schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 20:05:
[...]

Als ik het goed begrijp, is via de browser toevoegen aan je cart en danbestelling afronden (€0 dus) dus al voldoende om de games gratis in de toekomst te kunnen downloaden wanneer het mij uitkomt?Mwerkt ook met de Vita?
Klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren is er een nieuwe sale van start gegaan en deze bevat alleen maar fighting games. Onder meer Tekken Tag Tournament 2, Virtua Fighter 5, Street Fighter IV Arcade Edition en Marvel vs Capcom zijn scherper geprijsd. Er is nog 10% extra korting voor PS+ leden.

Btw, in de categorie golden oldies zijn onder meer Final Fight en Golden Axe beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

*O* ICO & Shadow of the Colossus have arrived!

Ook Demon Souls en Kingdom of Alamur maar die heb ik al

[ Voor 43% gewijzigd door BlackEyedAngel op 30-05-2013 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Ik haal hem wel als Rayman er voor de vita is :p de rest heb ik al

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Son Goku schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 09:40:
*O* ICO & Shadow of the Colossus have arrived!

Ook Demon Souls en Kingdom of Alamur maar die heb ik al
Mijn harde schijf is bijna bezweken onder het gewicht van deze mastodonten. (Amalur 14GB :o ). Eerst maar weer games uitspelen en van de schijf afhalen, want de 500 GB zit propvol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 14:01:
Eerst maar weer games uitspelen en van de schijf afhalen, want de 500 GB zit propvol.
Toen m'n launch PS3 overleed, heb ik maar gewoon de 160GB PS3 genomen. Dacht dat dat ruim voldoende zou zijn omdat ik mijn oude 60GB toch nooit volkreeg. Echter tijdje terug PS+ 'ontdekt', en ja hoor nu beetje balen dat ik niet ook 'n PS3 met iets meer geheugen heb gekocht :P (Ik weet dat je schijven kan verwisselen, maar dat doe ik toch liever niet)

Maar hopen dat de PS4 meteen een enorme hoeveelheid opslag heeft :D
Pagina: 1 ... 10 ... 97 Laatste

Let op:
Het is niet de bedoeling om hier te vragen naar PSN (cards) aanbiedingen. Weet je een goede aanbieding? Dan kun je die plaatsen in het Console Budget Gaming topic. Ook daar is het echter niet de bedoeling om naar aanbiedingen te vragen.