Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Europe ‏

PS Plus members - you can now download Metal Gear Solid HD Collection on PS Vita free from the Store. Please enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoMoreMusic
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-09 13:59
Verwijderd schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 15:22:
PlayStation Europe ‏

PS Plus members - you can now download Metal Gear Solid HD Collection on PS Vita free from the Store. Please enjoy!
Thnx, mijn 4GB kaartje maar weer eens schonen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn ook diverse aanbiedingen in de Playstation Store gaande, waarbij Plus leden nog eens extra korting krijgen, waaronder verschillende games uit de Resident Evil serie, Scott Pilgrim, Prince of Persia en Monkey Island.

Btw, er zaten gisteren ook twee gratis GoW avatars voor Plus leden bij. Zijn best wel tof tbh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
Verwijderd schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 15:22:
PlayStation Europe ‏

Awesome, maar even claimen voor als ik een vita ga kopen (deze game was namelijk de reden dat ik de vita wou).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 10:42

Jumpiefox

Hoi ?

Kan iemand me vertellen hoe het zit met de kortingen via psn plus? Hebben ze bijvoorbeeld acties wanneer een game net gereleased wordt op de vita etc?

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jumpiefox schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 13:57:
Kan iemand me vertellen hoe het zit met de kortingen via psn plus? Hebben ze bijvoorbeeld acties wanneer een game net gereleased wordt op de vita etc?
Er zijn verschillende kortingsacties. Alleen bepaalt het Playstation Store Team i.s.m. de uitgevers uiteindelijk welke acties er komen. Het is in ieder geval niet zo dat elke game bij de release PS+ korting krijgt.

Verschillende acties:
- Korting bij release nieuwe game
- Extra korting bij een sale/uitverkoop
- Exclusieve (bundel)kortingsacties (bijv combo Joe Danger 1&2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Defiance – PS Plus-exclusive beta and launch discount :

Afbeeldingslocatie: http://farm9.staticflickr.com/8527/8568162299_706618a779.jpg

Hello everyone! On 2nd April Trion Worlds is introducing its exciting new IP, Defiance, to the gaming universe.

Defiance is a ground-breaking entertainment experience which connects the TV world to a multi-platform, multiplayer online video game. The game combines the intense action of a third-person shooter, with the persistence and scale of a massive online game, while its TV counterpart promises the scope, story and drama of a classic sci-fi epic.

This futuristic open world shooter allows thousands of players to play simultaneously, all hunting for alien technology to help improve their skills and level up, unlocking powerful weapons to help in the quest for survival in the mass battles ahead!

Defiance is certainly a game that you need to test out for yourself and what better way than via a PlayStation Plus exclusive beta.

Yes, that’s right – from Friday 22nd March until Monday 25th March, PlayStation Plus members can become an Ark Hunter and join the fight as we bring you four days of intense alien warfare!

But that’s not all – our friends at Trion Worlds have also been kind enough to offer our Plus members 20% off the title at launch on the 2nd April until 17th April – that means £27.99/€31.99, down from £34.99/€39.99. Can’t say fairer than that!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-09 11:45
SoulWar1 schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 18:54:
Sinds vandaag is God of War HD gratis te downloaden voor PS Plus leden. Leuke bonus, ik heb nu zoveel spellen die ik nog moet spelen!
alweer weg? ik zie m niet meer staan. moet gewoon betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADDG
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:36
sharkzor schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 16:28:
[...]

alweer weg? ik zie m niet meer staan. moet gewoon betalen.
Dat klopt was maar voor twee weken gratis beschikbaar vanwege de viering van de release van God of War: Ascension.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vrijdag wordt bekend gemaakt welke nieuwe Playstation Plus content er in april komt. Waar hopen jullie op? Ik verwacht eigenlijk ook weer een game uit het afgelopen najaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoMoreMusic
Verwijderd schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 09:00:
Vrijdag wordt bekend gemaakt welke nieuwe Playstation Plus content er in april komt. Waar hopen jullie op? Ik verwacht eigenlijk ook weer een game uit het afgelopen najaar.
Voor de Vita een van de volgende:

Assassin's Creed III: Liberation :)
Dead or Alive 5 Plus (onwaarschijnlijk)
LittleBigPlanet

En nog wel een paar maar zal mijn wensen lijst niet te lang maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 19:46
Disgaea, die is geloof ik ook op ps plus in de VS uitgekomen.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Puddle is nu in de store gratis te downloaden voor de Vita voor psplusleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor PS3 kunnen we wellicht Resident Evil 6 verwachten (liever niet, want die heb ik al), maar Dragon's Dogma uit de stal van Capcom lijkt me ook een mooie verrijking. Zeker ook omdat binnenkort de nieuwe game uitgebracht wordt/al uitgebracht is. De laatste uitbreiding werd zo groot dat ze hem op disc uitgebracht hebben.

Misschien dan verder wel Sound Shapes? Die is nu alweer een tijdje uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
PlayStationNL heeft nu een offer op facebook, 3 gratis maanden PS+ als je nu een jaarabbo afsluit:
https://www.facebook.com/PlayStationNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Btw, de games van de maand april zouden best wel eens Okami HD en Skullgirls kunnen worden. In de comments bij de interessante Walking Dead kortingsactie zag ik de volgende opmerking voorbijkomen op een vraag:
Great deals on this one, I’ll definitely be picking these up on Wednesday!

What are the chances of discounts on Okami HD and Skullgirls in the future?

Keep up the amazing work on PS Plus. The IGC has been immense these past couple of months. I really hope you can keep it up!
Antwoord van Chris Howe:
Probably not discounts but you never know what can happen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 13:15:
Puddle is nu in de store gratis te downloaden voor de Vita voor psplusleden.
Hoe kom je bij zoiets? Ik moest hem handmatig zoeken en inderdaad het klopt...
Maar als ik via 'PS Vita-games' kijk zie ik niks of zit je elke dag de lijsten door te nemen :p

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 20:26:
[...]

Hoe kom je bij zoiets? Ik moest hem handmatig zoeken en inderdaad het klopt...
Maar als ik via 'PS Vita-games' kijk zie ik niks of zit je elke dag de lijsten door te nemen :p
Omdat de officiële update vaak pas rond 19:00 in de avond is geregeld, maar de prijzen reeds zijn omgezet gedurende de dag. Gamers die dit weten, kunnen de games dan eerder downloaden en SCEE regelt op deze wijze voor gespreide downloads.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 20:51

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 14:39:
Defiance is certainly a game that you need to test out for yourself and what better way than via a PlayStation Plus exclusive beta.

Yes, that’s right – from Friday 22nd March until Monday 25th March, PlayStation Plus members can become an Ark Hunter and join the fight as we bring you four days of intense alien warfare!

But that’s not all – our friends at Trion Worlds have also been kind enough to offer our Plus members 20% off the title at launch on the 2nd April until 17th April – that means £27.99/€31.99, down from £34.99/€39.99. Can’t say fairer than that!
Wrodt dus nog kiezen ook, ik heb ook een invite voor de PC versie beta voor dezelfde periode :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
Ik moet echt een Vita hebben als ik het zo zie :P Zeker nu met mijn PS+ abbo.

Overigens zou ik erg happy worden van Okami HD en Skullgirls :D

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-09 15:42

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Okami HD zou idd erg sweet zijn, Dragon's Dogma zou ik ook nogal erg waarderen :)

Men ben zo blij m'n m'n ps plussie abo :P

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09 16:04

solique

Fire is all I need

Ik ben er wat minder blij mee, mijn ps3 zit vol en te weinig tijd om de games op tijd uit te spelen. :P

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
solique schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 15:57:
Ik ben er wat minder blij mee, mijn ps3 zit vol en te weinig tijd om de games op tijd uit te spelen. :P
Schijf upgraden, heb ik ook gedaan. Hoef ik die games niet meer te selecteren :D

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique

solique

Fire is all I need

LiquidT_NL schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 16:00:
[...]

Schijf upgraden, heb ik ook gedaan. Hoef ik die games niet meer te selecteren :D
Nog verder, straks moet ik er een 4TB schijf in zetten. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie de Zombie Sale al gecheckt? Onder meer Walking Dead (die van Telltale) en Zombie Driver HD in de aanbieding. Plus leden krijgen extra voordeel. Voor de trofeëenjagers onder ons. Beide games hebben een Platinum Trophy. Bij Walking Dead is er overigens geen echte uitdaging, want die krijg je door het uitspelen van elk hoofdstuk en dus de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Wat Sony aan het doen is, is hele slimme marketing. Nu iedereen een PS+ abo laten afsluiten door de vele goede games die langskomen, voor de PS3 en Vita, zodat iedereen straks nog een PS+ abo heeft als de PS4 uitkomt. Trek je abo door naar de PS4 en men is sneller geneigd bij die console te blijven.

Extra clientele voor de Vita is natuurlijk ook "mooi meegenomen" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Europe ‏

It's that time again - we'll be revealing which games are coming to PS Plus in April at 1pm GMT on PlayStation Blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:02
en daar is ie, goede update dacht ik

Entering PS Plus in April:
3rd April: Okami HD
3rd April: Lord of the Rings: War in the North
3rd April: The Cave
10th April: Zero Escape: Virtue’s Last Reward
24th April: Thomas Was Alone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
SmooK schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 14:04:
en daar is ie, goede update dacht ik

Entering PS Plus in April:
3rd April: Okami HD
3rd April: Lord of the Rings: War in the North
3rd April: The Cave
10th April: Zero Escape: Virtue’s Last Reward
24th April: Thomas Was Alone
Okami is wel vet om te hebben, de anderen zeggen mij niet zoveel. LOTR was toch al in de aanbieding geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
Sowieso een andere LOTR volgens mij. Thomas was Alone is erg tof, helaas heb ik hem al voor de PC: (

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Nah, niet mijn favoriete update. Dan maar wachten tot volgende maand met verlengen. Was net op tijd om ME3 te downloaden voordat mijn lidmaatschap was verlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tottianovic
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 05-08 19:02
Spam

[ Voor 94% gewijzigd door Sn0wblind op 25-03-2013 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:13

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

knip

[ Voor 81% gewijzigd door Sn0wblind op 25-03-2013 21:18 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07:10

PBP

knip
Eindelijk Okami! Had al zo'n gevoel dat hij een keer bij de Plus update zou zitten. Al maanden mijn aankoop uitgesteld :P. Heb hem al op de PS2,maar nooit uitgespeeld.

[ Voor 19% gewijzigd door Sn0wblind op 25-03-2013 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exorcist schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 09:18:
Wat Sony aan het doen is, is hele slimme marketing. Nu iedereen een PS+ abo laten afsluiten door de vele goede games die langskomen, voor de PS3 en Vita, zodat iedereen straks nog een PS+ abo heeft als de PS4 uitkomt. Trek je abo door naar de PS4 en men is sneller geneigd bij die console te blijven.

Extra clientele voor de Vita is natuurlijk ook "mooi meegenomen" :)
In het begin vroeg ik me heel erg af welk publiek ze wilden bereiken en met die vraag zit ik eigenlijk nog steeds. Veel (hard)core gamers hebben de meeste oude games al gekocht en de casual gamer zal waarschijnlijk niet zoveel tijd aan het gamen besteden dat hij een abo overweegt.

Met andere woorden, ik vraag me dus af in hoeverre het PS+ abo echt succesvol is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:58

Snippertje

Light up your life

Verwijderd schreef op maandag 25 maart 2013 @ 10:22:
[...]

In het begin vroeg ik me heel erg af welk publiek ze wilden bereiken en met die vraag zit ik eigenlijk nog steeds. Veel (hard)core gamers hebben de meeste oude games al gekocht en de casual gamer zal waarschijnlijk niet zoveel tijd aan het gamen besteden dat hij een abo overweegt.

Met andere woorden, ik vraag me dus af in hoeverre het PS+ abo echt succesvol is.
Ik denk dat ze mensen zoals ik willen aanspreken. Abbo kost niet veel, voor 35 euro (met acties) heb je dan een jaar lang leuke games. Kost een stuk minder dan games kopen. Ik heb zelf bijna geen tijd om te gamen, dus klik ik alle games die langskomen op plus aan om op een later moment te spelen. Zo heb ik straks in de zomer vakantie bijvoorbeeld meer tijd om te spelen. Daar komt bij dat ik nu geen geld meer hoef uit te geven aan games. Eenmalig een bedrag per jaar en voor dat geld super veel games krijgen om te spelen, dikke prima.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Ik weet de verkoop cijfers niet maar volgens mij is PS+ redelijk succesvol.

En terecht PS+ is imho een van de beste producten op game gebied van de laatste jaren. Je krijgt ongelovelijk veel bang voor je buck. De automatische update functie is briljant, savegames altijd online ook ideaal en dan nog eens een aantal games voor je PS3 en Vita.

Ook al ben je een hardcore gamer je koopt nooit alle retail spellen, je zult vaak genoeg om financieele redenen een keuze moeten maken of er zijn genoeg spellen die je wel wilt kopen maar pas als de prijs sterk gereduceerd is... redelijke kans dat zo'n game dan al als PS+ titel voorbij is gekomen. En voor een casual gamer is het juist ideaal, dit zijn mensen die af en toe een budgetbak titel kopen of eens een psn spelletje, dan kijg je met PS+ voor 35-50 euro per jaar veel meer waar voor je geld... dat je niet alles kunt spelen boeit toch niet als een spel je echt niets lijkt dan sla je het over.

PS+ is voor mij de reden om vrijwel zeker voor de PS4 te kiezen ipv de xbox720 zoveel waarde hecht ik er aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:31

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Verwijderd schreef op maandag 25 maart 2013 @ 10:22:
[...]

Voor mij is PS+ ook een fantastische aankoop geweest. Heb zelf sinds de launch een PS3 en in totaal denk ik een stuk of 30 spellen gekocht. Lijkt veel, maar in 6 jaar vind ik dat eigenlijk nog best meevallen.

Toen kwam PS+ en vanaf dat moment heb ik eigenlijk geen game meer gekocht. Maar ik speel wel veel meer. De aantal AAA games die er 'gratis' zijn verschenen zijn er veel. En omdat het 'gratis' is download en bekijk ik ze veel sneller. Ik speel ze niet allemaal uit, want het zijn er voor de tijd die ik heb gewoon veel te veel, maar moet zeggen dat ik nu pareltjes gespeeld heb die ik anders nooit zou spelen. Infamous 2, Red Dead Redemption, BulletStorm, Limbo, Crysis 2, Little Big Planet 2, MotorStorm Apocalypse, Batman Arkham City enz, enz.

Ik merk wel dat de meeste games die 'gratis' zijn wel voorlopers zijn van nieuwe games die net uitkomen. Dus meer een soort van reclame om te zorgen dat je die nieuwste versie gaat kopen. Maar ja, ik vind het echt niet erg om iets oudere games te spelen die nog steeds erg goed zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

idd zo gaat het bij mij ook Bulletstorm en Batman AC zijn spellen die ik normaal nooit zou kopen maar door PS+ wel en ik heb ze beide nog uitgespeeld ook. Net de MGS HD collectie op de Vita uitgespeeld. zou het normaal nooit kopen maar heb er nu 40 uur in gestopt en ben blij dat ik het gespeeld heb. Ik durf zelfs te stellen dat ik door PS+ een betere en meer gevarieerdere game-ervaring heb met de PS3/vita.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

De beta van Defiance ook gespeeld, speelt eigelijk best netjes als je auto-aim uitzet :P

Alleen de PC versie is gewoon veel beter, grafisch enorm verschil (en 30 tegen 60fps), plus dat het hele schieten/rollen/wisselen veel makkelijker gaat op de PC.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Chaoss schreef op maandag 25 maart 2013 @ 11:16:
idd zo gaat het bij mij ook Bulletstorm en Batman AC zijn spellen die ik normaal nooit zou kopen maar door PS+ wel en ik heb ze beide nog uitgespeeld ook. Net de MGS HD collectie op de Vita uitgespeeld. zou het normaal nooit kopen maar heb er nu 40 uur in gestopt en ben blij dat ik het gespeeld heb. Ik durf zelfs te stellen dat ik door PS+ een betere en meer gevarieerdere game-ervaring heb met de PS3/vita.
Voor mij zijn het ook vooral spellen die ik normaal niet zou kopen, maar daarnaast past PS Plus wel goed bij mijn koopgedrag. Vroeger kocht ik namelijk veel meer spellen aan de volledige prijs, maar tegenwoordig maak ik veel meer onderscheid tussen games die ik echt perse op dag 1 wil spelen en spellen die ik wel zou willen spelen maar die ik pas koop als ze goedkoper zijn. En ik heb nu al meerdere keren gehad dat juist die spellen waar ik nog even mee wacht gratis bij PS Plus komen.
Ik had overlaatst wel de pech dat ik net Batman gekocht had en een paar dagen later was die gratis (en daarbij heb ik m tot nu toe nog steeds niet gespeeld...).

De spellen zijn uiteraard de allermooiste feature van PS Plus, maar daarnaast zijn de online saves en het automatisch downloaden van updates ook erg handig.
Vanaf mei gaat het ook mogelijk zijn om op afstand een download te starten van een aankoop in de webstore. Ik heb alleen geen idee of dit voor iedereen gaat zijn of enkel voor de Plus leden.

[ Voor 6% gewijzigd door SToRM666 op 25-03-2013 11:56 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chaoss schreef op maandag 25 maart 2013 @ 10:50:
Ik weet de verkoop cijfers niet maar volgens mij is PS+ redelijk succesvol.

En terecht PS+ is imho een van de beste producten op game gebied van de laatste jaren. Je krijgt ongelovelijk veel bang voor je buck. De automatische update functie is briljant, savegames altijd online ook ideaal en dan nog eens een aantal games voor je PS3 en Vita.

Ook al ben je een hardcore gamer je koopt nooit alle retail spellen, je zult vaak genoeg om financieele redenen een keuze moeten maken of er zijn genoeg spellen die je wel wilt kopen maar pas als de prijs sterk gereduceerd is... redelijke kans dat zo'n game dan al als PS+ titel voorbij is gekomen. En voor een casual gamer is het juist ideaal, dit zijn mensen die af en toe een budgetbak titel kopen of eens een psn spelletje, dan kijg je met PS+ voor 35-50 euro per jaar veel meer waar voor je geld... dat je niet alles kunt spelen boeit toch niet als een spel je echt niets lijkt dan sla je het over.

PS+ is voor mij de reden om vrijwel zeker voor de PS4 te kiezen ipv de xbox720 zoveel waarde hecht ik er aan.
Jouw eerste alinea weerspiegelt perfect wat PS+ is. Zo denk ik er ook over.

Er komt inderdaad te veel uit, zelfs voor de hardcore gamer. Qua aankopen ben ik wellicht een hardcore, maar qua speeltijd ben ik helaas inmiddels een casual gamer geworden. Ach ja, dat is het leven. Keuzes maken.
Snippertje schreef op maandag 25 maart 2013 @ 10:25:
[...]

Ik denk dat ze mensen zoals ik willen aanspreken. Abbo kost niet veel, voor 35 euro (met acties) heb je dan een jaar lang leuke games. Kost een stuk minder dan games kopen. Ik heb zelf bijna geen tijd om te gamen, dus klik ik alle games die langskomen op plus aan om op een later moment te spelen. Zo heb ik straks in de zomer vakantie bijvoorbeeld meer tijd om te spelen. Daar komt bij dat ik nu geen geld meer hoef uit te geven aan games. Eenmalig een bedrag per jaar en voor dat geld super veel games krijgen om te spelen, dikke prima.
Ik ben het met je eens hoor, maar ik zie weinig mensen in mijn friendlist die een PS+ abo hebben. Alleen de meer fanatieke spelers, zeg maar.
majoh schreef op maandag 25 maart 2013 @ 10:58:
[...]

Voor mij is PS+ ook een fantastische aankoop geweest. Heb zelf sinds de launch een PS3 en in totaal denk ik een stuk of 30 spellen gekocht. Lijkt veel, maar in 6 jaar vind ik dat eigenlijk nog best meevallen.

Toen kwam PS+ en vanaf dat moment heb ik eigenlijk geen game meer gekocht. Maar ik speel wel veel meer. De aantal AAA games die er 'gratis' zijn verschenen zijn er veel. En omdat het 'gratis' is download en bekijk ik ze veel sneller. Ik speel ze niet allemaal uit, want het zijn er voor de tijd die ik heb gewoon veel te veel, maar moet zeggen dat ik nu pareltjes gespeeld heb die ik anders nooit zou spelen. Infamous 2, Red Dead Redemption, BulletStorm, Limbo, Crysis 2, Little Big Planet 2, MotorStorm Apocalypse, Batman Arkham City enz, enz.

Ik merk wel dat de meeste games die 'gratis' zijn wel voorlopers zijn van nieuwe games die net uitkomen. Dus meer een soort van reclame om te zorgen dat je die nieuwste versie gaat kopen. Maar ja, ik vind het echt niet erg om iets oudere games te spelen die nog steeds erg goed zijn.
Was ik maar gestopt met de aanschaf van nieuwe games, maar het gevoel blijft kriebelen om sommige games rond de release in huis te halen. Echter, ik herken het wel. Ook ik heb veel plezier van de collectie en ik kom veel games tegen, die ik wellicht anders niet geprobeerd zou hebben.

De Online opslag van savegames plus auto-update zijn voor mij de bonus naast deze games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Verwijderd schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 10:10:
[...]

Jouw eerste alinea weerspiegelt perfect wat PS+ is. Zo denk ik er ook over.

Er komt inderdaad te veel uit, zelfs voor de hardcore gamer. Qua aankopen ben ik wellicht een hardcore, maar qua speeltijd ben ik helaas inmiddels een casual gamer geworden. Ach ja, dat is het leven. Keuzes maken.

[...]

Ik ben het met je eens hoor, maar ik zie weinig mensen in mijn friendlist die een PS+ abo hebben. Alleen de meer fanatieke spelers, zeg maar.

[...]

Was ik maar gestopt met de aanschaf van nieuwe games, maar het gevoel blijft kriebelen om sommige games rond de release in huis te halen. Echter, ik herken het wel. Ook ik heb veel plezier van de collectie en ik kom veel games tegen, die ik wellicht anders niet geprobeerd zou hebben.

De Online opslag van savegames plus auto-update zijn voor mij de bonus naast deze games.
Ik heb hetzelfde, in mijn friendlist niemand met een ps+ maar ik had hem zelf tot voor kort (nu 4 maand) ook niet. Je moet het een keer echt proberen en dan zie je het voordeel er flink van in. Games zoals batman die compleet niet in mijn straatje liggen maar wel erg gaaf zijn (wat ben ik blij dat ik die gespeeld heb zeg).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cyleo schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 17:06:
[...]

Ik heb hetzelfde, in mijn friendlist niemand met een ps+ maar ik had hem zelf tot voor kort (nu 4 maand) ook niet. Je moet het een keer echt proberen en dan zie je het voordeel er flink van in. Games zoals batman die compleet niet in mijn straatje liggen maar wel erg gaaf zijn (wat ben ik blij dat ik die gespeeld heb zeg).
Wellicht moeten we dan wat mond tot mond reclame doen.

Btw, er is een Lente-sale gaande, waar Plus-leden extra korting krijgen. Een deel van de games/DLC is al eens in de aanbieding geweest, maar dat mag de pret niet drukken. Het zorgt er overigens wel voor dat ik bij bepaalde games gewoon wacht totdat ze in de uitverkoop gaan. Ik twijfel over de aanschaf van Deep Black. Het lijkt me wel een interessante game, maar waarschijnlijk wordt hij alleen gespeelde vanwege de eenvoudige Platinum Trophy, die feitelijk alleen door te 'boosten' behaald kan worden.

Twee jaar had Europa een PSN Play-actie. Ik had al die games gepreordered en de 5e gratis om vervolgens na 2-3 maanden de helft van de games alweer in de aanbieding te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique

solique

Fire is all I need

Zit al sinds dag 1 aan de plus en nooit spijt van gehad. Enige probleem is dat er sneller games bijkomen waar ik nog wel eens mee verder zou willen dan de tijd om deze te spelen.
Koop om deze reden ook geen games meer er blijven er toch genoeg uit komen.
In mijn friendlist nog 4 mensen die plus hebben en die hoor ik over hetzelfde; waar de tijd te vinden om ze uit te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-09 11:59

Griffin

Is mythical

Even een snelle vraag mbt PS Plus.
De games die elke maand gratis te downloaden zijn, deze blijven toch speelbaar zolang je plus hebt? Of is aan het eind van de maand het spel onspeelbaar?

Mocht het zo zijn dat de spellen speelbaar blijven zolang je plus hebt, wat gebeurt er als je plus abbo afloopt en je 1 maand later weer een nieuw abbo neemt? Worden de spellen dan weer 'herspeelbaar'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

De spellen hou je altijd als je ze in je download lijst hebt zitten, en je kunt ze altijd spelen als je plus maar hebt idd.

ik denk als je ps plus abbo afgelopen is en daarna 1 maand later een nieuwe abbo neemt, dat je ze dan opnieuw moet downloaden. Dat denk ik, correct me if im wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique

solique

Fire is all I need

Griffin schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 10:30:
Even een snelle vraag mbt PS Plus.
De games die elke maand gratis te downloaden zijn, deze blijven toch speelbaar zolang je plus hebt? Of is aan het eind van de maand het spel onspeelbaar?

Mocht het zo zijn dat de spellen speelbaar blijven zolang je plus hebt, wat gebeurt er als je plus abbo afloopt en je 1 maand later weer een nieuw abbo neemt? Worden de spellen dan weer 'herspeelbaar'?
Games blijven voor je beschikbaar zolang je plus hebt.
Mocht je plus verlopen zal de game niet speelbaar zijn, mocht je dan maand later of zelfs maanden later plus weer kopen zal de game weer te spelen zijn. Opnieuw downloaden is niet nodig, je account bepaald of je het kan starten of niet. (wel of geen plus dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-09 11:59

Griffin

Is mythical

solique schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 11:03:
[...]

Games blijven voor je beschikbaar zolang je plus hebt.
Mocht je plus verlopen zal de game niet speelbaar zijn, mocht je dan maand later of zelfs maanden later plus weer kopen zal de game weer te spelen zijn. Opnieuw downloaden is niet nodig, je account bepaald of je het kan starten of niet. (wel of geen plus dus)
Had ook even verder gezocht dan mn neus lang is :/
Van sony site
Verlies ik de toegang tot mijn PlayStation Plus-games als mijn lidmaatschap afloopt?
Je kunt de content houden waarvoor je hebt betaald in aanvulling op de lidmaatschapskosten, bijvoorbeeld een game die je met korting hebt gedownload. De games die je zonder extra kosten hebt gedownload, kun je blijven gebruiken zolang je lid bent van PlayStation Plus.

Krijg ik weer toegang tot mijn PlayStation Plus-games als ik opnieuw lid word nadat mijn lidmaatschap is verlopen?

Ja, als je opnieuw lid wordt, krijg je weer toegang tot je PlayStation Plus-games. We raden je aan gebruik te maken van automatische verlenging, zodat je geen enkel voordeel misloopt.
Na mn vakantie dan maar eens aanvragen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
Dus wij zitten zolang wij op de PS3 spelen aan een PS plus abbo vast :P Vraag me af hoe dat gaat als de PS3 EOL is voor Sony...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique

solique

Fire is all I need

LiquidT_NL schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 11:43:
Dus wij zitten zolang wij op de PS3 spelen aan een PS plus abbo vast :P Vraag me af hoe dat gaat als de PS3 EOL is voor Sony...
Je mag plus nemen, het is geen verplichting ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Europe ‏

Paging all loyal PS Plus members! Okami HD, The Cave and LOTR: War in the North are free to download today from around 2pm! Please enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
In de webstore zijn ze via de zoekfunctie al te vinden, dus ik heb ze zojuist alle 3 al 'gekocht' :)
Ik weet ondertussen wel al bijna niet meer wat ik allemaal in de downloadlijst heb staan :P

[ Voor 58% gewijzigd door SToRM666 op 03-04-2013 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flotter
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 11:02

Flotter

Pelipper!

Dat 'probleem' heb ik ook, is er ergens een lijst met alle games die ooit gratis te downloaden zijn geweest met PS+? Lijkt me wel handig voor als er iets misgaat en je moet/wilt alles opnieuw downloaden.

PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binkie88
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15-09 16:13
Er is in je accountbeheer op de PS3 te zien welke aankopen je allemaal gedaan hebt. Hier staan ook de plus spellen tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoMoreMusic
Binkie88 schreef op woensdag 03 april 2013 @ 12:54:
Er is in je accountbeheer op de PS3 te zien welke aankopen je allemaal gedaan hebt. Hier staan ook de plus spellen tussen.
Yep, zelfde gaat op voor de Vita, PSN store en dan rechts onderin het scherm aanraken en uit de popup lijst de downloadlijst selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flotter
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 11:02

Flotter

Pelipper!

Plus alle demo's, trailers en andere meuk. Ik zoek een lijst met alleen volledige games.

Ik denk dat ik binnenkort zelf maar eens een lijstje ga maken.

PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 03 april 2013 @ 11:27:
PlayStation Europe ‏

Paging all loyal PS Plus members! Okami HD, The Cave and LOTR: War in the North are free to download today from around 2pm! Please enjoy!
Oh nee!

En mijn harde schijf zuchtte van de week al dat die vol zat. Ik moet nodig wat van de vorige Plus releases uit gaan spelen en verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Ik download momenteel niets. Ik klik ze gewoon aan en mocht ik echt niet meer weten wat ik wil spelen, dan zal ik eens door de lijst scrollen.

[ Voor 3% gewijzigd door SToRM666 op 03-04-2013 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-09 15:21
Gisteren PS plus aangeschaft, eigenlijk puur en alleen voor de games. Die kosten haal je er echt makkelijk uit :). 50 euro voor 15 maanden, en gisteren al voor een euro of 40 aan games gedownload.

Daarnaast wel een fijn gevoel dat m'n Gran Turismo savegame nu 'veilig' is en ik in het geval van een kapotte PS gewoon een nieuwe kan kopen en verder kan gaan waar ik gestopt was :).

Weet iemand hoe ik games aan m'n account kan koppelen (en dus "kopen") zonder daadwerkelijk de download te starten? Heb namelijk maar een kleine HD in m'n PS zitten dus kan niet zomaar alles er op gaan zetten. Aanklikken en aan m'n account koppelen kan geen kwaad, maar er zitten ook veel games tussen waarvan ik niet denk ze ooit te gaan spelen.

The Cave ziet er leuk uit, maar heb weinig tijd voor games dus de tijd die ik heb zal eerder richting de grotere titels gaan. War in the North is ook zo'n game die ik wel aan m'n account wil koppelen maar waarvan ik serieus twijfel of ik 'm ooit ga spelen.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 18:56
Gewoon downloaden, en dan de download annuleren op t moment dat ie begint. Als het goed is zet ie hem dan op gekocht.

Waar ik me wel groen en geel aan erger is dat mijn ps3 zo aldejezus traag is in de store. Hebben jullie dat ook? Het is net alsof hij gewoon veel te langzaam is ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

TFDev schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 10:43:
Waar ik me wel groen en geel aan erger is dat mijn ps3 zo aldejezus traag is in de store. Hebben jullie dat ook? Het is net alsof hij gewoon veel te langzaam is ofzo.
Jup, geen idee waar dat nu aan ligt. Je ziet vaak de HDD behoorlijk laden, maar zoveel data is daar toch niet te zien? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
XyritZz schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 10:01:
Gisteren PS plus aangeschaft, eigenlijk puur en alleen voor de games. Die kosten haal je er echt makkelijk uit :). 50 euro voor 15 maanden, en gisteren al voor een euro of 40 aan games gedownload.

Daarnaast wel een fijn gevoel dat m'n Gran Turismo savegame nu 'veilig' is en ik in het geval van een kapotte PS gewoon een nieuwe kan kopen en verder kan gaan waar ik gestopt was :).

Weet iemand hoe ik games aan m'n account kan koppelen (en dus "kopen") zonder daadwerkelijk de download te starten? Heb namelijk maar een kleine HD in m'n PS zitten dus kan niet zomaar alles er op gaan zetten. Aanklikken en aan m'n account koppelen kan geen kwaad, maar er zitten ook veel games tussen waarvan ik niet denk ze ooit te gaan spelen.

The Cave ziet er leuk uit, maar heb weinig tijd voor games dus de tijd die ik heb zal eerder richting de grotere titels gaan. War in the North is ook zo'n game die ik wel aan m'n account wil koppelen maar waarvan ik serieus twijfel of ik 'm ooit ga spelen.
https://store.sonyentertainmentnetwork.com/

Online kan het ook, dus je hoeft je ps3 niet eens aan te zetten. Even inloggen en de PS+ afdeling opzoeken voor de Instant Game Collection.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
TFDev schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 10:43:
Gewoon downloaden, en dan de download annuleren op t moment dat ie begint. Als het goed is zet ie hem dan op gekocht.

Verschrikkelijk irritant inderdaad. Ik gebruik daarom gewoon de website, bestel daar dingen en trek het vervolgens uit mijn downloadlijst. Duurt alsnog lang (die psn store app opstarten duurt al net zo lang als een stevige bak koffie zetten) maar is wel een verbetering ;). Ik heb het idee dat de PS store gewoon een wrapper is van een website en dat de webengine van de PS3 gewoon niet zo heel best is, maar ik weet niet of dit waar is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 18:56
Gelukkig ben ik niet de enige, ligt het iig niet aan mijn ps3! Maar ik mag toch hopen dat dit gewoon verleden tijd is met de PS4 straks. Op de vita is het ook niet woest snel, maar toch veel beter te doen vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Het is idd echt verschrikkelijk wat er met de store is gebeurd (in mijn geval). Oude versie was veel beter in alle opzichten (search, snelheid, layout etc.).

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:34
Verstekbakker schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 11:03:
https://store.sonyentertainmentnetwork.com/

Online kan het ook, dus je hoeft je ps3 niet eens aan te zetten. Even inloggen en de PS+ afdeling opzoeken voor de Instant Game Collection.
Pfff, nooit geweten dit... Is alsnog brakker dan brak maar wél beter dan "navigeren" op de PS3. Nu maar wat dingen aangeklikt, straks de PS3 aanzetten en hopen dat alles morgen binnen is :)

Inderdaad was, zoals hierboven gezegd, de oude store way en way beter. Progress at work :N

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique

solique

Fire is all I need

Vind zelf de store sneller geworden sinds de laatste aanpassingen.
Niet dat het nu snel is want soms zit je nog te wachten op niets, maar het is wel een verbetering.

Dit weekend maar eens de games downloaden en proberen

[ Voor 14% gewijzigd door solique op 05-04-2013 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-09 14:12

Richard

Kuru Kuru Kururin

Laatst wat spellen niet in mijn winkelwagentje gegooit, en daar spijt van (had nog geen Vita), zo mis ik nu Vanquish, Lumines en WipeOut 2048.

Zou het mogelijk zijn dat Sony games "terug laat keren" in de "Instant Gaming Collection", of schopt dat het hele principe van het idee onderuit.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Brad Pitt schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 12:30:
Inderdaad was, zoals hierboven gezegd, de oude store way en way beter. Progress at work :N
Ik vond de oude store ook veel duidelijker en prettiger om te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickD
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-09 19:17
Richard schreef op zondag 07 april 2013 @ 08:05:
Laatst wat spellen niet in mijn winkelwagentje gegooit, en daar spijt van (had nog geen Vita), zo mis ik nu Vanquish, Lumines en WipeOut 2048.

Zou het mogelijk zijn dat Sony games "terug laat keren" in de "Instant Gaming Collection", of schopt dat het hele principe van het idee onderuit.
Ik denk dat dat het idee wat onderuit schopt. Je moet het zo zien, als je voor 50 euro per jaar, bijna ongelimiteerd toegang krijgt tot alle (net wat oudere) games, dan zal Sony er niet veel aan verdienen (ziende dat de Vita volgens mij onder kostprijs wordt verkocht over het algemeen). Met andere woorden, hoe gemakkelijker het wordt om alles gratis te krijgen wat al in de aanbieding is geweest, hoe minder geld ze eraan zullen verdienen. Zowiezo vraag ik me af of PS+ wel rendabel is, maar goed, dat is moeilijk om te berekenen :P Het gevolg is dat mensen een immense backlog hebben, en minder geneigd zijn om games te kopen, want, ze hebben toch geen tijd, en het uiteindelijk toch wel in PS+ komt.

Iets zegt me dat ze misschien ook wel meer op de DLC/Microtransactions toer zullen gaan met PS4 games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem Boom
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-07 13:28
Je schopt het idee onderuit, maar om een andere reden dan ^ noemt.

PS Plus hoeft helemaal niet rendabel te zijn. Het is een marketingtool. Vanuit Sony naar de consument toe is het een uithangbord van het feit dat games het middelpunt zijn van Playstation. Voor uitgevers is het een manier om games nog een kleine exposure boost te geven. Vergelijk het met de immense M&M, Magnum, *noem een groot merk* winkels op veel te dure AAA locaties. Die hebben relatief weinig omzet, maar zetten wel het merk neer.

Daarom zullen games niet snel terugkomen gok ik. Uitgevers kiezen zelf in welke periode games exposure krijgen, en daar betalen ze waarschijnlijk voor.

[ Voor 16% gewijzigd door Jochem Boom op 07-04-2013 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Jochem Boom schreef op zondag 07 april 2013 @ 13:26:

PS Plus hoeft helemaal niet rendabel te zijn. Het is een marketingtool. Vanuit Sony naar de consument toe is het een uithangbord van het feit dat games het middelpunt zijn van Playstation. Voor uitgevers is het een manier om games nog een kleine exposure boost te geven. Vergelijk het met de immense M&M, Magnum, *noem een groot merk* winkels op veel te dure AAA locaties. Die hebben relatief weinig omzet, maar zetten wel het merk neer.

Daarom zullen games niet snel terugkomen gok ik. Uitgevers kiezen zelf in welke periode games exposure krijgen, en daar betalen ze waarschijnlijk voor.
Waarschijnlijk is het ook een mooie truuk om mensen een bepaalde franchise te laten spelen. Sleeping Dogs en Batman waren namelijk beide erg vette games, hun vervolgen zou ik zeker overwegen om te kopen. Dat terwijl ik ze zelf echt niet zou hebben gekocht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickD
Jochem Boom schreef op zondag 07 april 2013 @ 13:26:

Het is misschien wel een marketingtool, maar wel een marketingtool die ze op de lange termijn geld kan kosten. Voorbeeld: ik heb een Vita, maar vanwege dat aanbod van PS+ ben ik niet snel geneigd om nog games te kopen voor de Vita. Ik krijg namelijk elke maand twee nieuwe games, waar ik nu al niet aan toe kom. Gevolg, mijn backlog wordt steeds groter, waardoor ik weinig tijd nog heb om iets anders te spelen, en waardoor ik het ook niet meer kan verantwoorden om nieuwe games (voor de volle mep) te kopen.

Nu geldt dat niet voor iedereen, en natuurlijk is het ook zo dat er Cyleo zegt dat het mensen enthousiast kan maken voor series die ze niet kenden/nooit zelf zouden spelen en daardoor vervolgen kopen, maar het moet zeker wel rendabel blijven. Ik merk ook onder veel andere PS3 spelers met PS+ hetzelfde verhaal: teveel backlog, geen reden meer om nieuwe games te kopen.

Neemt niet weg dat ik het een awesome service vind! Maar ik vraag me af of we zoiets soortgelijks zullen blijven zien (nieuwe PS), vooral ziende dat Sony toch echt wat meer op de centjes gaat letten. Op het moment is het wel een goede marketingmanier om mensen bij PS te houden ipv Xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem Boom
Anno 2012 is de consument allang niet meer de enige waaraan een bedrijf geld verdient. Plus is een goed voorbeeld. De stekker was er allang uitgetrokken als de service niet rendabel was geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Het gaat Sony alleen maar om het grote plaatje.
Dat wij hier minder uitgeven wil niet zeggen dat het over de gehele linie zo is.
Al laat je iemand hierdoor 5euro meer uitgeven over de gehele looptijd, dan is dat mooi 5euro extra in de pocket.

Ik ben vanaf het eerste uur plus lid, toen de content echt een stuk minder was.
Er was geen enkele aanleiding nodig om de content te verbeteren behalve meer subscribers.
Waarschijnlijk wil dus zeggen dat ze met meer subsribers (door betere content) op de lange termijn er meer op kunnen verdienen.

Ben ook vooral benieuwd hoe sony de publishers betaald.
Is het een 1malig vast bedrag, gaat het per download,per keer dat het spel word opgestart of misschien wel voor de duur dat iemand lid is.

Het klinkt mij een beetje als groupon achtige taferelen, waar goude bergen worden beloof maar alleen groupon er beter van word.

Hoe je er ook naar kijkt, voor iemand die veel games speelt is dit absoluut de allerbeste service die er ooit geweest is.
Iets soortgelijks had bij de xbox360 zeker weten minder hackers opgeleverd.

Ik hoop vooral dat ze de dienst bij de PS4 doorzetten, net als bij de vita een jaar naar de launch lijkt mij een uitstekend moment.
Door plus hoe deze nu is opgezet, krijgt sony van mij sowieso de voordeel van de twijfel boven de nieuwe xbox al is deze 2of3 keer zo snel.

[ Voor 28% gewijzigd door Sinned123 op 07-04-2013 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Plus werkt gewoon om mensen aan de console te krijgen "Kijk, ik krijg dan gratis games" ze komen erachter dat het te traag gaat, en gaan dus normale games kopen. Het is een marketing trucje wat werkt.
Sony is echt geen charity die gratis dingen weg geeft.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Wat gaat te traag?
Voor dat er een game die ze willen op plus komt?
Sommige games zullen nooit op plus komen, zoals een Fifa, AC of Skyrim.
Die blijven in de gehele looptijd gewoon goed verkopen.

Het zijn altijd games die om 1 of andere reden slecht verkopen.
Of einde verkoopcyclus zoals Batman of Bioshock of gewoon slechte successen zoals Sleeping Dogs.
Ook veel onbekende nieuwe indie games die waarschijnlijk een groot deel van de productie kosten er uit halen.

Ga er maar vanuit dat alle 3 partijen (Sony,Publisher,Gamer) er beter van worden.

[ Voor 8% gewijzigd door Sinned123 op 07-04-2013 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Voor sommige mensen gaat het te traag. Lees de officiele Playstation blog reacties maar. 99% gejank over de snelheid van releases.

Onbekende nieuwe indie games? Knytt was totaal niet onbekend, en totaal niet nieuw. Dus die valt daar niet onder :P

[ Voor 6% gewijzigd door corset op 07-04-2013 16:07 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Dat jij Knytt kent zegt ook niet alles natuurlijk.

Dat gezeur over releases zie ik bij elke update over de store.
En gewoon jammer dat sony altijd daarin de schuld krijgt, terwijl het over het algemeen de publisher is die het spel om wat voor reden dan ook de release uitstelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Ik Knytt kennen? Sorry, maar binnen de indie community is de creator van Knytt erg bekend, en de games van Knytt zijn toch al bekend in de gaming community. Dat jij het niet kent, zegt totaal niet dat het niet bekend is.

Daar wordt ik toch wel moe van. "Het is een indy game, dus niemand kent het" is het algemene idee.

Over de traagheid van releases? Ik heb er zelf totaal geen issues mee, heb nauwelijks de tijd om de 2 games van maand 1 uit te spelen voordat maand 2 er is. (vooral nu ik er een vita bij heb)

[ Voor 40% gewijzigd door corset op 07-04-2013 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Dat knytt bekend is onder de gamers die meer dan gemiddeld gamen wil niet zeggen dat het ook bij het grote publiek bekend is.
De 1e groep zijn de big spenders, maar bij de 2e groep valt uiteindelijk veel meer te halen.
Getuige de battlefield,cods en fifa's van deze wereld.
Zelden wat vernieuwends en toch verkopen ze als zoete broodjes.

Sorry maar met alle wil van de wereld kan ik knytt qua bekendheid niet eens in de schaduw van die games plaatsen.

Ik heb trouwens nooit gezegd dat ik knytt niet kende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinned123 schreef op zondag 07 april 2013 @ 15:51:
[...]
Ben ook vooral benieuwd hoe sony de publishers betaald.
Is het een 1malig vast bedrag, gaat het per download,per keer dat het spel word opgestart of misschien wel voor de duur dat iemand lid is.

Het klinkt mij een beetje als groupon achtige taferelen, waar goude bergen worden beloof maar alleen groupon er beter van word.

Hoe je er ook naar kijkt, voor iemand die veel games speelt is dit absoluut de allerbeste service die er ooit geweest is.
Iets soortgelijks had bij de xbox360 zeker weten minder hackers opgeleverd.

Ik hoop vooral dat ze de dienst bij de PS4 doorzetten, net als bij de vita een jaar naar de launch lijkt mij een uitstekend moment.
Door plus hoe deze nu is opgezet, krijgt sony van mij sowieso de voordeel van de twijfel boven de nieuwe xbox al is deze 2of3 keer zo snel.
Ik denk dat er ook deals gesloten worden rondom advertentieruimte. Uitgever stelt game A beschikbaar voor PS+ en vervolgens zien we Playstation Store in het teken van game B staan, waardoor er een enorme exposure is voor titel B.

Verder is het ook een stukje marketing voor de uitgevers, maar dan moet het volle potentieel wel benut worden. Zelf vond ik het briljant van 2K om 1-2 maanden voor de release van Borderlands 2 deel 1 via PS+ te vergeven. Dat zal ongetwijfeld wel wat extra sales hebben gerealiseerd. Bioshock 2 (ook van 2K) was ook wel aardig geregeld, maar die kwam voor het mooie net te vroeg in PS+. Bij de preorder van Infinite kwam vervolgens Bioshock 1 gratis en voor niets erbij inbegrepen.

Bij andere uitgevers heb ik deze tactiek nog niet echt teruggezien. Ik had het bijvoorbeeld logischer gevonden om Batman: Arkham Asylum (Warner Bros) te vergeven en dan Arkham City GOTY met wat PS+ korting te verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem Boom
^goede uitleg, tevens mijn theorie. Het is vooral 'advertentieruimte' die Sony verkoopt. Geen games die
Sony 'inkoopt' om op Plus beschikbaar te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
En ze hopen natuurlijk ook te verdienen aan de DLC ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-09 15:21
Grappig, kennelijk gaat de PS bij nachtelijks download/update werk ook je PS+ games die gedownload maar nog niet geïnstalleerd zijn installeren.

DoA5 donderdag gedownload nadat ik m'n PS+ abonnement had geregeld, zondag stond er ineens 3x 'Corrupted File' in m'n game lijst. Hij blijft dat dus proberen in plaats van een corrupt download bestand weg te flikkeren :).

Is het trouwens al van tevoren bekend welke games gratis worden, of is dat elke maand een verrassing?

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickD
XyritZz schreef op maandag 08 april 2013 @ 11:14:
Is het trouwens al van tevoren bekend welke games gratis worden, of is dat elke maand een verrassing?
Zo rond de 22ste van elke maand worden de gratis games voor de volgende maand bekend gemaakt:
http://blog.eu.playstatio...n-plus-your-april-update/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XyritZz schreef op maandag 08 april 2013 @ 11:14:
Grappig, kennelijk gaat de PS bij nachtelijks download/update werk ook je PS+ games die gedownload maar nog niet geïnstalleerd zijn installeren.

DoA5 donderdag gedownload nadat ik m'n PS+ abonnement had geregeld, zondag stond er ineens 3x 'Corrupted File' in m'n game lijst. Hij blijft dat dus proberen in plaats van een corrupt download bestand weg te flikkeren :).

Dat klopt. Zo staan de games altijd al klaar als ik thuiskom van een lange dag werken.

Nieuwe games worden altijd pas aan het eind van maand voor de nieuwe maand bekend gemaakt. Als ze het eerder bekend maken, dan koopt niemand meer die game natuurlijk. Dan neemt het risico dus alleen maar dat je de game al hebt, wanneer je geregeld games koopt.

@Cyleo: Nu je het zegt, van Sleeping Dogs zijn er al heel vaak acties geweest rondom de DLC packs. Dat zou ook best erbij inbegrepen hebben kunnen zitten in de afspraak om Sleeping Dogs later dan via PS+ uit te brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-09 15:42

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Ben wel helemaal verslaafd aan Okami, Zelda-esque gameplay met japanse folkore en humor, helemaal mijn ding :P

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem Boom
^Ben ik ook gisteren mee begonnen, heel mooi. Alleen die intro story met stills en wat gebrabbel was echt tergend :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Found:
'Finally, Zombie Tycoon 2: Brainhov’s Revenge, the sequel to the PlayStation Mini Zombie Tycoon, will launch on April 30th and cost $9.99. However, PlayStation Plus subscribers will get it completely free of charge.'

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op woensdag 10 april 2013 @ 07:10:
Found:
'Finally, Zombie Tycoon 2: Brainhov’s Revenge, the sequel to the PlayStation Mini Zombie Tycoon, will launch on April 30th and cost $9.99. However, PlayStation Plus subscribers will get it completely free of charge.'
Dat lijkt me vooralsnog alleen van toepassing voor de Amerikaanse Playstation Plus.

Ik zag trouwens dat Europa een discount van 20% krijgt (twee weken lang), wanneer je Guacamelee in de Playstation Store koopt. De recensies van de game zijn erg lovend.

Bron: PS EU Blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Europe ‏

PS Plus members: your headline IGC game for May will be.... *drumroll* Hitman Absolution. We'll reveal four additional titles next week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Verwijderd schreef op woensdag 10 april 2013 @ 12:03:
PlayStation Europe ‏

PS Plus members: your headline IGC game for May will be.... *drumroll* Hitman Absolution. We'll reveal four additional titles next week.
Hoho, das echt heel bruut :P Dat spel is net uit. Volgens mij zijn de contacten met square (net al sleeping dogs) best wel warm bij Sony. Al een paar keer bijna het spel gekocht (was laatst 8 euro op de pc) maar op de ps3 is toch fijner ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Hitman absolution? Ik denk dat ik maar eens ga verlengen :) Heb nog heel wat Psplus games in mijn download lijstje zitten, ME3 heb ik nog niet kunnen spelen omdat mijn abbo afgelopen was, en die van vorige maand was niet zo heel boeiend, dit zeker!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Serieus? Hitman Absolution? oO /cheer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Nu hoop ik alleen nog een keer de Ico/Shadow of the Colussus HD :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

verleng nu een jaar en krijg 90 dagen gratis erbij is nu de actie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
Een nadeel van PS Plus voor mij: het komt wel erg vaak voor dat ik de game al heb. Kunnen zij niets aan doen, but still :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TajTaj
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09-11-2024
Was dit al geweten?

Your PSN content won't carry over.
Though we already knew that the PlayStation 4 wouldn't be able to play PlayStation 3 games natively (since Sony wasn't shoving a Cell processor into the new console just to let it be backwards compatible), we still held out hope that PSN downloads would be excluded. This, sadly, is not the case.

"There is no native compatibility for PS3 on PS4," Shuhei Yoshida repeated when asked about transferring PSN games to the PS4. "We are looking at other ways for the future to offer some of our library of games--one way is to provide games on server side, like with Gaikai," he said, elaborating that Sony's long-term plans are to let you play any Sony game on any device. That sounds awesome, but Yoshida wasn't ready to explain how it would work. "We are still developing our tech and service plans, so we are not ready to talk about any of that stuff."

http://www.gamesradar.com...-everything-else-we-know/
Pagina: 1 ... 9 ... 97 Laatste

Let op:
Het is niet de bedoeling om hier te vragen naar PSN (cards) aanbiedingen. Weet je een goede aanbieding? Dan kun je die plaatsen in het Console Budget Gaming topic. Ook daar is het echter niet de bedoeling om naar aanbiedingen te vragen.