Het gaat Sony alleen maar om het grote plaatje.
Dat wij hier minder uitgeven wil niet zeggen dat het over de gehele linie zo is.
Al laat je iemand hierdoor 5euro meer uitgeven over de gehele looptijd, dan is dat mooi 5euro extra in de pocket.
Ik ben vanaf het eerste uur plus lid, toen de content echt een stuk minder was.
Er was geen enkele aanleiding nodig om de content te verbeteren behalve meer subscribers.
Waarschijnlijk wil dus zeggen dat ze met meer subsribers (door betere content) op de lange termijn er meer op kunnen verdienen.
Ben ook vooral benieuwd hoe sony de publishers betaald.
Is het een 1malig vast bedrag, gaat het per download,per keer dat het spel word opgestart of misschien wel voor de duur dat iemand lid is.
Het klinkt mij een beetje als groupon achtige taferelen, waar goude bergen worden beloof maar alleen groupon er beter van word.
Hoe je er ook naar kijkt, voor iemand die veel games speelt is dit absoluut de allerbeste service die er ooit geweest is.
Iets soortgelijks had bij de xbox360 zeker weten minder hackers opgeleverd.
Ik hoop vooral dat ze de dienst bij de PS4 doorzetten, net als bij de vita een jaar naar de launch lijkt mij een uitstekend moment.
Door plus hoe deze nu is opgezet, krijgt sony van mij sowieso de voordeel van de twijfel boven de nieuwe xbox al is deze 2of3 keer zo snel.
[
Voor 28% gewijzigd door
Sinned123 op 07-04-2013 15:55
]