Ik denk wel dat ze nu bijv. een spel als Sleeping Dogs erbij doen om de nieuwe PS+ members extra te doen laten overtuigen van hun keuze, en dat eea nog afzwakt in de loop der tijd. Maar dat moeten we maar zien..vooralsnog vind ik het meer dan waard.
Ik heb al maanden PS+ maar F1 Race Stars is denk ik het eerste spel dat ik echt ga spelenVerwijderd schreef op maandag 28 januari 2013 @ 14:20:
Leaving the Plus Service in February:
6th February: BioShock 2
6th February: Ratchet and Clank All 4 One
6th February: Cubixx HD
13th February: Jet Set Radio
20th February: Pinball Arcade
Entering the Plus Service in February:
6th February: Sleeping Dogs
6th February: Quantum Conundrum
6th February: F1 Race Stars
13th February: WipEout 2048
20th February: Lumines Electronic Symphony

Sleeping Dogs nice!! Die wou ik nog gaan spelen op de PS3! Nu hoeft dat dus niet meer!
Jammer dat in de huidige cycle jet set radio alleen voor de vita gratis is. Ik dacht dat ie sowieso een keer gratis bij plus zou komen, alleen deze manier niet verwacht
.
Demo maar even uitproberen en misschien met korting kopen
Demo maar even uitproberen en misschien met korting kopen
is het zo dat als ik nu plus neem voor een jaar ik dan bijvoorbeeld sleeping dogs straks gratis kan downloaden? en als ik dan hem verwijder en na een tijdje weer wel wil spelen nog steeds kan downloaden??
In datzelfde jaar wel, niet als je abonnement verlopen is.bartburg schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 13:20:
is het zo dat als ik nu plus neem voor een jaar ik dan bijvoorbeeld sleeping dogs straks gratis kan downloaden? en als ik dan hem verwijder en na een tijdje weer wel wil spelen nog steeds kan downloaden??
maar als je na 1 jaar niet verlengt kun je dan de game niet meer spelen?Exorcist schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 13:27:
[...]
In datzelfde jaar wel, niet als je abonnement verlopen is.
en spelen die al in plus zijn geweest mag je die nog downloaden of geld het vanaf het moment dat je plus neemt?
als je verlengd zijn al je games weer terug
Ik heb het zelf getest
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
- Chaoss
- Registratie: December 2000
- Laatst online: 07:44
Moderator Spielerij
Professioneel boekemantsje
:strip_icc():strip_exif()/u/17239/crop586cd04bb358c.jpeg?f=community)
Officieel kun je de games niet meer downloaden als je abbo verlopen is.
Als je een nieuw abbo neemt (zonder voorheen een aboo gehad te hebben) kun je alleen de spellen spelen downloaden die NU in PS+ staan, er is een roulatie systeem elke maand komen er nieuwe spellen en verdwijnen er oude spellen. een truc die veel mensen gebruiken als ze een spel later willen spelen is de download starten en dan weer afbreken de game blijft dan als "aangekocht" spel in je download lijst staan zodat je hem op elk moment opnieuw kunt downloaden OOK als hij dan al uit het PS+ abbo verdwenen is.
Als je een nieuw abbo neemt (zonder voorheen een aboo gehad te hebben) kun je alleen de spellen spelen downloaden die NU in PS+ staan, er is een roulatie systeem elke maand komen er nieuwe spellen en verdwijnen er oude spellen. een truc die veel mensen gebruiken als ze een spel later willen spelen is de download starten en dan weer afbreken de game blijft dan als "aangekocht" spel in je download lijst staan zodat je hem op elk moment opnieuw kunt downloaden OOK als hij dan al uit het PS+ abbo verdwenen is.
[ Voor 3% gewijzigd door Chaoss op 29-01-2013 13:43 ]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
maar als ik het nu neem kan ik dan spel kiezen van vorige maand die erbij zat of werkt het niet zo?lanerios schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 13:40:
als je verlengd zijn al je games weer terugIk heb het zelf getest
- Chaoss
Moderator Spielerij
zie mijn bericht hierboven, je kunt NIET alle spellen die ooit in PS+ zijn geweest downloaden, maar allen die spellen die er NU instaan. Overigens zijn dat meer spellen dan het laatste lijstje, volgens mij blijven spellen 2-3 maand staan voordat ze verdwijnen met het roulatiesysteem.
ah goeie tipChaoss schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 13:42:
Officieel kun je de games niet meer downloaden als je abbo verlopen is.
Dat PlayStation Plus is echt machtig mooi zeg... Heb al jaren 'n PS3, net 'n maandje een Vita...
Voor de Vita heb ik alles al gedownloaded wat er te krijgen was via m'n PS+ abonnement wat ik nu heb:
Voor de Vita heb ik alles al gedownloaded wat er te krijgen was via m'n PS+ abonnement wat ik nu heb:
- [b]PS Vita Games:[/b]
- Big Sky Infinity
- Ecolibrium
- Gravity Rush
- Imaginstruments
- Knytt Underground
- Mortal Kombat
- Uncharted: Golden Abyss
- Treasures of Montezuma Blitz
- Zen Pinball 2
- [b]PS Vita Demo's[/]
- A-men
- Asphalt Injection
- Jet Set Radio
- LittleBigPlanet
- Rayman Origins
- Resistance: Burning Skies
- Sine Mora
- StarDrone Extreme
- Super Stardust Delta
- [b]PS3 Games[/]
- BioSchock 2
- Cubixx HD
- Limbo
- Little Big Planet 2
- Mortal Kombat
- MotorStorm Apocalypse
- Ratchet & Clank
- Vanquish
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
http://blog.sonyentertain...ership-get-3-months-free/
Bij een jaarabonnement krijg je 3 maanden gratis daarna. Het is ook stapelbaar voor bestaande klanten.
Ik heb nog niet in de PSN store op de PS3 gekeken, maar op https://store.sonyenterta...k.com/#!/nl-nl/home/games staat nog niets vermeld.
Ach, ik geloof dat de actie nog tot begin maart duurt.
Misschien maar even wachten of de Plus service meeverhuist naar de PS4....
Als ik nu nog een jaar afsluit ben ik nog een dikke 2 jaar lid.....
Bij een jaarabonnement krijg je 3 maanden gratis daarna. Het is ook stapelbaar voor bestaande klanten.
Ik heb nog niet in de PSN store op de PS3 gekeken, maar op https://store.sonyenterta...k.com/#!/nl-nl/home/games staat nog niets vermeld.
Ach, ik geloof dat de actie nog tot begin maart duurt.
Misschien maar even wachten of de Plus service meeverhuist naar de PS4....
Als ik nu nog een jaar afsluit ben ik nog een dikke 2 jaar lid.....
Mijn abonnement die ik in november/december heb afgesloten loopt nog steeds tot december 2013.. Of moet ik dan een nieuw jaar PS+ kopen?
Nee, mijne ook en het is stapelbaar. Je kunt dus nu afsluiten en dan gaat het in december 2013 pas weer in (voor 15 maanden)
Helaas, nog niet beschikbaar in de Europese store. Althans, ik zie het niet. Ff afwachten. Wellicht tezamen met de store update van vandaag.
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Verwijderd
jep...om 4 uur...iPodKiller schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 12:36:
Vandaag komt sleeping dogs ook toch?
PlayStation Plus zal als de PS4 gelanceerd wordt wel interessant zijn: in het begin zullen er weinig games zijn, en om dan PS4 games mee te pikken via PlayStation Plus is mooi meegenomen.
Sony heeft trouwens wel een advertentieprobleem met PlayStation Plus. Ik durf te wedden dat deze service véél populairder zou zijn geweest als ze
1) duidelijk in de PS3 (het besturingssysteem) zelf aangaven dat PlayStation Plus bestaat en wat het biedt
Als ze PlayStation Plus nou zo, vanuit de PS3, zouden adverteren:
- Slechts €14,99 voor DRIE maanden!
- Elke maand drie/vier/vijf/zes GRATIS PS3 spellen
- Korting op volledige games en uitbreidingspakketten!
- Als eerste toegang tot demo's en béta's
- Automatische software updates voor je spellen en het besturingssysteem
- Game data in de cloud: op elke PS3 doorgaan waar je gebleven was
Als ze goed reclame maken en het duidelijk aangeven, dan weet ik zeker dat PlayStation Plus een nog groter succes zou zijn geweest. Ik hoop dan ook dat ze reclame - in het algemeen - voor de PlayStation 4 en haar services beter gaan aanpakken!
Sony heeft trouwens wel een advertentieprobleem met PlayStation Plus. Ik durf te wedden dat deze service véél populairder zou zijn geweest als ze
1) duidelijk in de PS3 (het besturingssysteem) zelf aangaven dat PlayStation Plus bestaat en wat het biedt
Als ze goed reclame maken en het duidelijk aangeven, dan weet ik zeker dat PlayStation Plus een nog groter succes zou zijn geweest. Ik hoop dan ook dat ze reclame - in het algemeen - voor de PlayStation 4 en haar services beter gaan aanpakken!
ah mooi, zie hem nu ook al, alleen ben ik straks pas thuisPBP schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 12:59:
Sleeping Dogs staat in de webstore. Even zoeken op Sleeping Dogs en je ziet dat hij gratis is. Ben hem nu aan het downloaden
EDIT: Zelfde geldt voor F1 Race Stars en Quantum Conundrum
Sleeping Dogs binnen, geïnstalleerd (ruim 7gb)
*start game
patch van 969mb

*start game
patch van 969mb
[ Voor 6% gewijzigd door PBP op 06-02-2013 14:29 ]
Verwijderd
bij mij sloeg mijn ps3 helemaal vast tijdens het downloaden.PBP schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 14:28:
Sleeping Dogs binnen, geïnstalleerd (ruim 7gb)![]()
*start game
patch van 969mb
nu weer verder aan het downloaden.
Ik denk niet dat je veel PS4 games op plus hoeft te verwachten zodra hij uit is. Bij de Vita zijn ze ook pas na een jaar begonnen, ze willen tenslotte eerst genoeg verdienen aan de normale verkoop.Uniciteit schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 13:10:
PlayStation Plus zal als de PS4 gelanceerd wordt wel interessant zijn: in het begin zullen er weinig games zijn, en om dan PS4 games mee te pikken via PlayStation Plus is mooi meegenomen.
Die lijst die jij noemt, dat zijn toch ook de features waar ze mee adverteren?
Ik ben trouwens blij dat ze plus niet al te veel op de PS3 adverteren (in de store is het overigens duidelijk aanwezig en ook op discovery channel heb ik reclames gezien). Als ik advertenties op mijn console wil zien, dan zet ik mijn xbox wel aan. Zelfs wanneer het reclame is voor content waarin ik mogelijk geinteresseerd zou zijn, dan heb ik graag zelf de keuze om dat aan/uit te zetten.
Zo even F1 Race Stars spelen met een maat. Ben geen fan van LBPK en Modnation Racers maar wellicht dat dit wat is. Download is vrij traag...
Wel relaxt downloadprocedure is veranderd. Ik kan nu klikken en dan start hij direct zonder eerst al die loze schermen door te moeten (kassa blabla). Of is dit een fout nu ofzo?
Laat even weten of het iets isExorcist schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 17:52:
Zo even F1 Race Stars spelen met een maat. Ben geen fan van LBPK en Modnation Racers maar wellicht dat dit wat is. Download is vrij traag...
Wel vreemd dat de PSN download snelheden zo kunnen verschillen. Bij mij gaat het eigenlijk altijd relatief snel. Maar ik lijk een uitzondering te zijn wat dat betreft. Net ook een demo gedownload voor de Vita: ik zette hem aan, ging eten opscheppen in de keuken en toen ik terugkwam was hij klaar. Het was maar 260mb, maar toch.. veel maar dan 2 minuten kan het niet geduurd hebben. Of zou het per game kunnen verschillen? Wordt alles echt door Sony op hun eigen servers gehost?
Vergeleken met een xbox download gaat het iig retetraag. Zit op een vaste verbinding en heb gelijk om half 6 sleeping dogs en f1 racing start aangezet om te downloaden en nu zijn ze net allebei binnen. Sleeping dogs al wel ff gespeeld en dit soort games maken ps+ echt de moeite waar. Wilde beide games hebben als ze rond de €15 kwamen dus mijn abokosten heb ik er alleen met deze maand al voor een ruim half jaar uit.
Heb nu ook veel minder de neiging om de budgetbak aan te vallen, want grote kans dat je ze hier op krijgt
Volgende maand Saint rows 3 graag
Heb nu ook veel minder de neiging om de budgetbak aan te vallen, want grote kans dat je ze hier op krijgt
zit gemiddeld aan 5 MB (dus megabyte, dus niet de megabit) per seconde standaard, dus ik klaag zeker niet over de snelheid.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Ik vond hem wel OK, aardig Mario Kart-achtig, leuke circuits, genoeg spanning. Wel leuk met zijn 2-en of meer, zou het in mijn eentje niet snel doen.nioz schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 21:35:
[...]
Laat even weten of het iets is
Wel vreemd dat de PSN download snelheden zo kunnen verschillen. Bij mij gaat het eigenlijk altijd relatief snel. Maar ik lijk een uitzondering te zijn wat dat betreft. Net ook een demo gedownload voor de Vita: ik zette hem aan, ging eten opscheppen in de keuken en toen ik terugkwam was hij klaar. Het was maar 260mb, maar toch.. veel maar dan 2 minuten kan het niet geduurd hebben. Of zou het per game kunnen verschillen? Wordt alles echt door Sony op hun eigen servers gehost?
De download start overigens direct ipv. dat je alleen kunt kopen: niet alles wat ik gratis "koop" wil ik direct hebben gedownload. Los hiervan, let op, is F1 Race Stars maar een jaar "geldig"!
downloaden gaat wel ok, maar die updates. Man waar komen die vandaan? Een servertje met een ISDN lijn in Kenia ofzo. die verplichte update van sleeping dog gaat echt extreem traag.nioz schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 21:35:
[...]
Laat even weten of het iets is
Omdat je Plus-abonnement over een jaar verlooptExorcist schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 09:56:
[...]
[...] Los hiervan, let op, is F1 Race Stars maar een jaar "geldig"!
PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter
Nee, het staat er expliciet bij vanaf de exact gedownloade datum/tijd. Bij alle overige "full" games staat dit er niet bij.Flotter schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 15:38:
[...]
Omdat je Plus-abonnement over een jaar verloopt
Ik kijk straks (als ik de tv weer tot me beschikking heb) ook wel even, mijn abo loopt pas over 2jaar af.
Via het ps menu kan je van elke product zien hoe lang deze actief is.
Als F1 Stars een andere datum heeft, zou deze daar apart bij moeten staan.
Via het ps menu kan je van elke product zien hoe lang deze actief is.
Als F1 Stars een andere datum heeft, zou deze daar apart bij moeten staan.
F1 stars is best grappig spel, mario op de ps3. Puzzelspel heb ik nog geen tijd ingestopt is dat wat>?
Bij mij loopt ie 14/12/2014 af, dat is precies de einddatum van mijn plus abo.Exorcist schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 15:52:
[...]
Nee, het staat er expliciet bij vanaf de exact gedownloade datum/tijd. Bij alle overige "full" games staat dit er niet bij.
Ik denk dus niet dat je gelijk hebt.
Sommige spellen hebben geen einddatum, ondanks dat je deze via plus hebt verkregen.
Deze blijven gewoon werken na het eindigen van je abonnement.
hier ook gewoon op de eind datum van mijn ps+ abonnoment, net zoals met de andere games die een eind datum hebben.
PSN-id: karlbani / Steam-id: karlbani
Hmm, das gek. Bij mij nu ook. Eerst stond er een geel balkje links van het spel, met exact de einddatum van het spel een jaar na de download (ipv. de einddatum van mijn PS+ abonnement). Ah wel. Niets gezegd.
Die einddatum boeit totaal niet. Volgens mij betekent dat gewoon dat je het spel ook kan spelen als je internet het een keer niet doet. Zodra die einddatum is verstreken gaat hij checken of je nog altijd een plus account hebt. Zo ja, dan verlengt hij hem tot de einddatum van je huidige plus account. Zo niet, dan start hij niet op. Ik heb ook een aantal spellen die ik echt een flinke tijd geleden gedownload heb met plus en niet gespeeld, en daar staat zelfs "EXPIRED" bij. Als ik die start gaat hij eerst ff controleren of mn plus weer actief is.
Enige wat ik inderdaad frappant vind is dat ze niet per se de einddatum van je plus account pakken, maar inderdaad soms een jaar na dato. Maar goed.
Enige wat ik inderdaad frappant vind is dat ze niet per se de einddatum van je plus account pakken, maar inderdaad soms een jaar na dato. Maar goed.
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Verwijderd
Alle gratis stuff kan nu direct gedownload worden. Dat is een goede verbetering.tennisbal schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 20:28:
Wel relaxt downloadprocedure is veranderd. Ik kan nu klikken en dan start hij direct zonder eerst al die loze schermen door te moeten (kassa blabla). Of is dit een fout nu ofzo?
Btw, ik kwam er onlangs achter na het aanschaffen van een extra jaar PS+, dat in mijn abonnementen (onder Account via de PS3 XMB) de service automatisch verlengd wordt, tenzij ik anders geef. Ik heb dit dus direct uitgezet. Er zijn meer diensten (zoals COD Elite), die zulke grapjes met zich brengen.
Over de geldigheid van precies één jaar: dit gebeurd als je bij bepaalde games kiest voor 'Volledige game uitproberen'. Je mag de game dan spelen tot een uur na de eerste keer opstarten. Het voor de eerste keer opstarten moet gebeuren binnen een jaar na het downloaden. En dit kan blijkbaar ook nog als het Plusabonnement al verlopen is.
F1 Stars staat alleen niet in het lijstje met games die deze optie hebben...
F1 Stars staat alleen niet in het lijstje met games die deze optie hebben...
Verwijderd
PSPlus maart 2013 content :
Leaving PS Plus in March:
6th March: Sleeping Dogs
6th March: Vanquish
6th March: LIMBO
13th March: Wipeout 2048
20th March: Lumines Electronic Symphony
Entering PS Plus in March:
6th March: Mass Effect 3
6th March: Dead or Alive 5
6th March: Joe Danger 2
13th March: Metal Gear Solid HD Collection
20th March: Puddle
ME 3 + MGS HDVerwijderd schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 14:02:
[ Voor 4% gewijzigd door onox op 22-02-2013 15:54 ]
Mass Effect 3, Dead or Alive 5? Holy hell, dat wordt echt een awesome maand!
Metal Gear Solid HD Collection op de Vita
Mooi, wat ben ik toch blij met dat plus.
En inderdaad Dead or Alive 5. Als de Vita versie dan op een gegeven moment ook in de plus terecht komt ben ik helemaal blij.
En inderdaad Dead or Alive 5. Als de Vita versie dan op een gegeven moment ook in de plus terecht komt ben ik helemaal blij.
Als je ps plus hebt word je bijna verplicht er een vita bij te kopen.
Zeker als je ziet wat je allemaal krijgt.
Je word bijna bang nog spellen te kopen.
Eergisteren MGS Collection voor de vita gekocht
Door de comments op de ps blog er achter gekomen dat Mass Effect op de PS3 is uitgekomen.....
Dacht dat dat nooit zou gebeuren.
Zeker als je ziet wat je allemaal krijgt.
Je word bijna bang nog spellen te kopen.
Eergisteren MGS Collection voor de vita gekocht
Door de comments op de ps blog er achter gekomen dat Mass Effect op de PS3 is uitgekomen.....
Dacht dat dat nooit zou gebeuren.
[ Voor 24% gewijzigd door Sinned123 op 22-02-2013 20:38 ]
Ja zei het net in het Vita topic ook al , maar snap niet dat Sony (en ontwikkelaars die hier aan meedoen ) zichzelf niet in de vingers snijden. Als iemand een paar keer mee maakt dat hij een "budgettitel" koopt en het spel vlak er na op de PS+ ziet verschijnen dan denk je daarna wel 2 x na en dat zal de verkoop op langere termijn geen goed doen lijkt mij.
Verder kan ik me niet voortsellen dat Sony zo rijk van me wordt met die € 37,50 per jaar. Zo wil ik ook wel een filmabbo van ze
Iemand voordelen voor Sony of zal dit vanzelf verdwijnen om deze reden ?
Verder kan ik me niet voortsellen dat Sony zo rijk van me wordt met die € 37,50 per jaar. Zo wil ik ook wel een filmabbo van ze
Mwah, het zijn we altijd titels die je voor zo'n 20 euro kunt krijgen, dus zoveel verdient een uitgever daar ook niet meer aan. Daarnaast hopen ze natuurlijk bij een game als Mass Effect 3 dat je bijvoorbeeld het eerste en tweede deel dan zelf koopt of de DLC van ME3 koopt. Bij een spel als Crysis 2 hopen ze dan natuurlijk weer dat je het vervolg koopt.
Bij spellen met DLC is het eigenlijk net zoals als een free-to-play-game. Ze geven het spel (vrijwel) gratis weg en hopen dat jij er content bij koopt.
Bij spellen met DLC is het eigenlijk net zoals als een free-to-play-game. Ze geven het spel (vrijwel) gratis weg en hopen dat jij er content bij koopt.
DOA5 is best au, die heb ik deze maand nog met zo'n kortingvoucher gekocht, had ik dus nu gratis kunnen krijgen
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Wat ik allemaal niet wel voor 9,99 krijg joh!!!Verwijderd schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 14:02:

Net voor 42.5 bij mycom maar een ps+ 365 kaart gekocht. Goedkoopste wat ik op t moment kan vinden. En dan lekker games binnen hengelen waar ik helemaal geen tijd voor heb!
Op Wehkamp.nl Kost de 90 dagen Playstation plus kaart nu 8.99 doe dat keer 4 en je komt op 360 dagen voor 35,96.
Geen slechte deal denk ik zo...
de 365 dagen PS plus is 44,99 trouwens.
Komt nog wel 4,95 vzk bij, alsnog goedkoper als een jaarabbo maar het voordeel, is dan wel minder.falcon123 schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 22:56:
Op Wehkamp.nl Kost de 90 dagen Playstation plus kaart nu 8.99 doe dat keer 4 en je komt op 360 dagen voor 35,96.
Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.
Ja true ik zag net op budgetgaming.nl dat je bij mycom 7,50 euro korting kan krijgen met volgende kortings code DYN2MYC
http://www.budgetgaming.nl/news/2524.htmlDynabyte wordt Mycom (het is al even onderdeel van hetzelfde moederbedrijf, net als Dixons). En om dat te vieren krijg je nu 7,50 euro korting bij een minimale aanschaf van 25 euro. Gebruik de code DYN2MYC, deze is alleen online geldig van 22 februari t/m 1 maart. Daar kun je vast een leuke game mee scoren voor een mooie prijs!
Bedankt voor de tip, net voor €36,49 een 16GB kaartje besteld, nog steeds veel geld maar goedkoopste van NL op dit moment.
Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.
Voor ps plus doe ik al tijden.
20euro psn Cards in slaan voor 15,75 bij de wehkamp(die aanbieding is er ongeveer om de 2 maanden).
Vervolgens wachten totdat 1jaar in de aanbieding is, volgens mij is dat 33% korting.
Kom ik uit op 33,33 en die betaal ik met de psn Cards die ik ook met korting heb, dus nog eens 20% er af.
Betaal dan rond de 26,50 voor een heel jaar.
20euro psn Cards in slaan voor 15,75 bij de wehkamp(die aanbieding is er ongeveer om de 2 maanden).
Vervolgens wachten totdat 1jaar in de aanbieding is, volgens mij is dat 33% korting.
Kom ik uit op 33,33 en die betaal ik met de psn Cards die ik ook met korting heb, dus nog eens 20% er af.
Betaal dan rond de 26,50 voor een heel jaar.
Voor mij persoonlijk geldt ook dat het vaak spellen zijn die ik of al een hele tijd geleden gekocht heb of die ik sowieso niet zou kopen, maar dan is het alsnog wel leuk om ze gratis te krijgenMr. Black schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 10:37:
Mwah, het zijn we altijd titels die je voor zo'n 20 euro kunt krijgen, dus zoveel verdient een uitgever daar ook niet meer aan. Daarnaast hopen ze natuurlijk bij een game als Mass Effect 3 dat je bijvoorbeeld het eerste en tweede deel dan zelf koopt of de DLC van ME3 koopt. Bij een spel als Crysis 2 hopen ze dan natuurlijk weer dat je het vervolg koopt.
En het is inderdaad een goeie manier om iemand kennis te laten maken met een bepaalde reeks van spellen.
[ Voor 6% gewijzigd door SToRM666 op 24-02-2013 12:14 ]
PSN id: NL_SToRM
De games zijn gratis, the end. Wat de developer wil, of verwacht. Wat boeit dat? Als het een goeie game is, yay dan koop je de DLC, is het een slechte game. Dan niet. PS+ werkt zowel positief (ME3 etc) als negatief (Crysis 2, wat gewoon een ruk spel is) voor de dev.
veel mensen die ik ken die Crysis 2 speelde weigeren deel 3 te halen. Er zijn al genoeg linear shooters te koop die veel beter zijn.
veel mensen die ik ken die Crysis 2 speelde weigeren deel 3 te halen. Er zijn al genoeg linear shooters te koop die veel beter zijn.
[ Voor 22% gewijzigd door corset op 24-02-2013 12:16 ]
Ik bekritiseer Plus ook niet! Ben er zelf zeer tevreden over.
Mijn reactie was meer bedoeld op of Sony zichzelf in de vingers zou snijden met Plus. Ik denk namelijk dat dat wel meevalt, onder andere wegens bovenstaande redenen.
Verwijderd
Vette update! Alleen Joe Danger 2 heb ik vorig jaar al gekocht, omdat ik die gewoon erg graag meteen wilde hebben. Deze stroom games is al voldoende om me door de maand heen te helpen. Ik heb geen Vita, maar die komt wellicht in de toekomst nog, waardoor ik meteen al een hele collectie tot mijn beschikking zal hebben.Verwijderd schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 14:02:
Metal Gear HD collectie is alleen voor de Vita toch?
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Ja als het goed is het alleen voor vita :
http://blog.eu.playstatio...n-plus-your-march-update/
Coming soon on PS Vita
First up for PS Vita on 13th March is Metal Gear Solid HD Collection. Bundling together the second and third games in Hideo Kojima’s beloved series, this is surely the definitive handheld Metal Gear experience, boasting well over 30 hours of gameplay.
[ Voor 55% gewijzigd door iPodKiller op 26-02-2013 13:13 ]
Sinds vandaag is God of War HD gratis te downloaden voor PS Plus leden. Leuke bonus, ik heb nu zoveel spellen die ik nog moet spelen!
Know Thyself
Jammer dat het alleen 1 is en niet 1 en 2.. Had liever graag 2 gezien.
1 heeft wel het meest epische verhaal.
Ik vond qua spel deel2 van de 5 inderdaad wel echt de beste.
Jammer genoeg heb ik alles al op psn behalve GoW 3
Ik vond qua spel deel2 van de 5 inderdaad wel echt de beste.
Jammer genoeg heb ik alles al op psn behalve GoW 3
Verwijderd
Is er een manier om deze Plus items te downloaden wanneer je zonder breedband-internet zit? Via Android is er geen ondersteuning via de browser en op het werk wil ik er liever niet naartoe surfen. Ik vraag me af of dat uberhaupt wel kan i.v.m. verouderde browserversies.
Echt fysiek downloaden? Je kunt alles wel aanvinken zodat je het in ieder geval al wel "gekocht" hebt.Verwijderd schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 08:18:
Is er een manier om deze Plus items te downloaden wanneer je zonder breedband-internet zit? Via Android is er geen ondersteuning via de browser en op het werk wil ik er liever niet naartoe surfen. Ik vraag me af of dat uberhaupt wel kan i.v.m. verouderde browserversies.
Het downloaden zelf doe je dan wanneer het jou uitkomt.
Alles wat je eenmaal aangevinkt hebt blijft altijd in je bezit, zo lang je abonnee blijft.
Via je computer kan ook: https://store.sonyenterta...k.com/#!/nl-nl/home/games
Verwijderd
Ik wil alleen zorgen dat ik de Plus items in mijn bezit heb. Het fysieke downloaden komt later wel. Omdat ik momenteel thuis geen internet heb, ben ik aangewezen op mobiel internet of via het werk. Alleen via mijn smartphone krijg ik de Playstation Store niet aan de praat en internet op het werk wil ik toch wat voorzichtig mee zijn.Tooooony schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 09:11:
[...]
Echt fysiek downloaden? Je kunt alles wel aanvinken zodat je het in ieder geval al wel "gekocht" hebt.
Alles wat je eenmaal aangevinkt hebt blijft altijd in je bezit, zo lang je abonnee blijft.
Bedankt voor je reactie btw. Ik zal van het weekend eens kijken of we de Ziggo al kunnen aanslingeren.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2013 13:10 ]
De nieuwe ps plus games komen volgende week woendag toch na de store onderhoud? Of komen ze vandaag? Ik zie bij ME3 alleen uitproberen helaas.
Verwijderd
de 6de komen ze in de store.iPodKiller schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 10:43:
De nieuwe ps plus games komen volgende week woendag toch na de store onderhoud? Of komen ze vandaag? Ik zie bij ME3 alleen uitproberen helaas.
Had google en dit topic lezen je ook kunnen vertellen.. maar ok.. Staat echt paar posts boven je.
Dit heeft mij dus aan het twijfelen gezet om een vita te kopen. Had wel begrepen dat de via versie een uitgeklede versie was toch?iPodKiller schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 13:13:
Ja als het goed is het alleen voor vita :
[...]
Verwijderd
Even een update Gisteravond het internet thuis aangesloten en vanmorgen alles even aangevinkt en 'afgerekend'.Tooooony schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 09:11:
[...]
Echt fysiek downloaden? Je kunt alles wel aanvinken zodat je het in ieder geval al wel "gekocht" hebt.
Klopt bij de ps3 versie zit peace walker er nog bij.Cyleo schreef op maandag 04 maart 2013 @ 00:48:
[...]
Dit heeft mij dus aan het twijfelen gezet om een vita te kopen. Had wel begrepen dat de via versie een uitgeklede versie was toch?
Volgens mij komt dat omdat peace walker op de psp is uitgekomen en gewoon te koop is voor de vita.
[ Voor 14% gewijzigd door Sinned123 op 05-03-2013 11:07 ]
- Chaoss
Moderator Spielerij
Kheb nog nooit een Metal Gear spel gespeeld maar ik ben wel benieuwd naar MG HD.
Mijn PS3 is al 1,5 maand kapot
moet toch echt eens een nieuwe kopen anders loop ik teveel PS+ games mis!
Mijn PS3 is al 1,5 maand kapot
Verwijderd
PlayStation Europe :
Just a reminder for those awaiting this week's new releases - the regular Store update should be live at around 3.00pm GMT today.
4 uur hier in nederland dus.
Just a reminder for those awaiting this week's new releases - the regular Store update should be live at around 3.00pm GMT today.
4 uur hier in nederland dus.
Gewoon 'aankopen' via de website: https://store.sonyenterta...k.com/#!/nl-nl/home/gamesChaoss schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 10:51:
Mijn PS3 is al 1,5 maand kapotmoet toch echt eens een nieuwe kopen anders loop ik teveel PS+ games mis!
En dan kun je ze in je downloadlijst aanklikken van zodra je een nieuwe PS3 hebt
PSN id: NL_SToRM
Verwijderd
PlayStation Europe :
To celebrate Mass Effect 3's arrival on PS Plus, Mass Effect 2 is 30% off for everyone for 1 week, with an extra 10% off for Plus members.
To celebrate Mass Effect 3's arrival on PS Plus, Mass Effect 2 is 30% off for everyone for 1 week, with an extra 10% off for Plus members.
Van 30 naar 18 euro dus, dan kun je hem beter een fysieke exemplaar in de winkel kopen..Verwijderd schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 12:47:
PlayStation Europe :
Die paar euro heb ik er dan wel voor over om hem volledig digitaal te hebben, geen gezeur met wisselen van discs, gewoon alles direct kunnen spelen.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
PlayStation Europe :
The new PS Plus content should now be live. If you can't see it in the Plus section yet, search for each game individually. Enjoy!
The new PS Plus content should now be live. If you can't see it in the Plus section yet, search for each game individually. Enjoy!
- Chaoss
Moderator Spielerij
Jammer dat de Vita content altijd later komt..
staat te downloaden. Ook GoW1 HD staat er voor gratis.
Verwijderd
ik ben alles van vandaag al aan het downloaden.
25gb voor de 3 gratis spellen van vandaag.
25gb voor de 3 gratis spellen van vandaag.
scratch that.. ME3 wil niet downloaden op deze PS3 en op een andere. Allebei "not enough free space" Op allebei >20GB vrij, en heeft 13 nodig volgens de download
Is het niet 2x13? 1x download + 1x installatie?
Merkte het.. lekker handig aangegeven dan
Ah, bruut, wist niet dat ik op deze manier ook Vita games kon claimenSToRM666 schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 11:30:
[...]
Gewoon 'aankopen' via de website: https://store.sonyenterta...k.com/#!/nl-nl/home/games
En dan kun je ze in je downloadlijst aanklikken van zodra je een nieuwe PS3 hebt
Wat een pijnlijk slechte set animaties zeg in Mass effect 3. Ligt het aan mij of is het gewoon een stap terug van ME2?
Ik heb dat Uncharted multiplayer meteen weer eraf gegooid zonder een minuut te (kunnen) spelen... Eén grote reclamespot die zooi... Betaal je daar nou 50 euro per jaar voor? Voor het kijken naar reclame?
Ik denk dat dat vooral bij de f2p versie is.
Ja, is er een andere gratis te downloaden met Plus dan? Zo ja, dan ligt de fout bij mij.SmooK schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 10:25:
Ik denk dat dat vooral bij de f2p versie is.
Niet dat ik weet, het idee van de gratis multiplayer is dat je uiteindelijk de volledige koopt dus dat het een grote reclame is had ik al verwacht. Ik heb hier de originele unchartered 3 en daar wordt nergens gevraagd om extra's te kopen. Het ding is dat zodra jij lekker aan het knallen gaat met U3 en je bereikt level 15(wat geloof ik de max is in de f2p) je bereid bent om de upgrade te kopen. Het is dus eigenlijk een hele uitgebreide demo....
Erm, jullie beseffen je dat dit compleet off topic is? Omdat dit totaal niks met PS+ te maken heeft..
Niet zo zeuren, dat is punt 1.lanerios schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 16:53:
Erm, jullie beseffen je dat dit compleet off topic is? Omdat dit totaal niks met PS+ te maken heeft..
En ten tweede, hij staat tussen de games van PS+, dus heeft het er alles mee te maken...
- Chaoss
Moderator Spielerij
Edit, verkeerde topic
[ Voor 92% gewijzigd door Chaoss op 09-03-2013 13:40 ]
punt 1 ik zeur niet, ik geef mijn meningVerstekbakker schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 22:38:
[...]
Niet zo zeuren, dat is punt 1.
En ten tweede, hij staat tussen de games van PS+, dus heeft het er alles mee te maken...
punt 2, dus? het gaat over de game zelf, daar zijn topics voor.
on topic. heb mn geld er al makkelijk uit zeg, alleen dead or alive bugged een beetje qua downloads, maar dat lost zichzelf wel op.
Let op:
Het is niet de bedoeling om hier te vragen naar PSN (cards) aanbiedingen. Weet je een goede aanbieding? Dan kun je die plaatsen in het Console Budget Gaming topic. Ook daar is het echter niet de bedoeling om naar aanbiedingen te vragen.
Het is niet de bedoeling om hier te vragen naar PSN (cards) aanbiedingen. Weet je een goede aanbieding? Dan kun je die plaatsen in het Console Budget Gaming topic. Ook daar is het echter niet de bedoeling om naar aanbiedingen te vragen.