Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
sharkzor schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 16:43:
[...]

Ik zag idd dat bedrag, maar hij stond toch echt bij de PS+ sectie, dus ik ging er vanuit dat het gewoon goed zat. Beetje dom als ze de boel eerst verplaatsen en dan pas de prijs aanpassen. misschien handiger om het andersom te doen?
Iig werd er geadverteerd met dat het gratis is, dus verwacht ik ook dat dat het dan is.
Als ik een de hele berg PS+ games "download" moet je heel wat schermpjes per keer doorklikken. logisch dat ik daar wat sneller doorheen ga.
kassa zal ik nooit snel doorheen gaan. Idd niet heel slim van je. Als er opeens 12.99 e zou ik echt niet verder klikken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:25
[...]

Ik zag idd dat bedrag, maar hij stond toch echt bij de PS+ sectie, dus ik ging er vanuit dat het gewoon goed zat. Beetje dom als ze de boel eerst verplaatsen en dan pas de prijs aanpassen. misschien handiger om het andersom te doen?
Iig werd er geadverteerd met dat het gratis is, dus verwacht ik ook dat dat het dan is.
Als ik een de hele berg PS+ games "download" moet je heel wat schermpjes per keer doorklikken. logisch dat ik daar wat sneller doorheen ga.
Dat kan waarschijnlijk niet want dan kan iedereen het gratis downloaden. Het moet dus eerst in de PS+ sectie gezet worden (gok ik).

Ik snap je situatie en ik hoop dat ze met een oplossing komen. ;)

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Even terzijde, maar je weet dat het gebruikelijk is dat ze met iedere wekelijkse Store update op de woensdag pas 's avonds rond 19:00 uur de Playstation Store vaak pas helemaal up-to-date hebben? Rond 15:00 uur in de middag gooien ze alle informatie al online, maar feitelijk staan de prijzen enzo pas na 19:00 uur correct.

Al moet ik zeggen dat ze met diverse recente aanbiedingen/uitverkoopacties soms ook niet aan voldeden, waardoor sommige items pas in de dagen daarna werden afgeprijsd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:59
Aangezien er best mooie Ps Vita games langskomen op Plus vraag ik me af of gewoon "aankopen" voldoende is voor als ik over een half jaartje een Vita koop en die spellen wil gaan spelen of moet je ze echt een keer gedownload hebben ?

Met een backlog aan spellen wordt het natuurlijk een serieuze optie om die Vita eens aan te gaan schaffen in de toekomst :) En gaat dit vervallen als je een paar maandjes geen Ps Plus hebt en dan weer verder gaat met je abbo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Je kan controleren of ze in je downloadlijst zitten he ;)
Als dat het geval is, dan kun je ze volgens mij ook via de Vita binnenhalen over een half jaar.

Ik moet dat zelf ook eens controleren trouwens. Ik denk dat aankopen voldoende is, maar ik vind het wel vreemd dat de boodschap "bezig met activeren" pas in beeld verschijnt als ik op downloaden klik.

[ Voor 84% gewijzigd door SToRM666 op 14-12-2012 06:48 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren Big Sky Infinity zitten spelen, welke aan PS+ is toegevoegd voor abonnees. Een sidescrolling shooter, waar ik zelf altijd veel plezier aan beleef, ondanks hun veelal hoge moeilijkheidsgraad. Deze is echter wel wat vreemder dan anderen met het doorkruisen van hele asteroiden. Verder kan ik het geen mooie game vinden. Sterker nog, ik vind hem ronduit lelijk, maar we hebben het er maar mee te doen.

Btw, de Trophies unlocken pas zodra je gestopt bent met spelen of het spel uitgespeeld hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:32

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Beakzz schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 00:48:
Aangezien er best mooie Ps Vita games langskomen op Plus vraag ik me af of gewoon "aankopen" voldoende is voor als ik over een half jaartje een Vita koop en die spellen wil gaan spelen of moet je ze echt een keer gedownload hebben ?

Met een backlog aan spellen wordt het natuurlijk een serieuze optie om die Vita eens aan te gaan schaffen in de toekomst :) En gaat dit vervallen als je een paar maandjes geen Ps Plus hebt en dan weer verder gaat met je abbo ?
Vind het nadeel dat je dus diverse games alsnog 2x moet kopen om op je PS3 én op je PS Vita te kunnen spelen, zo zag ik Battle Royal en die trailer ervan (PS3 vs Vita spelers), maar kijk je in de store, mag je dus 80 euro neerleggen om dat uberhaubt te kunnen. Aangezien een Vita toch al aan jouw account gekoppeld is, maak die game dan gewoon voor beide apparaten, nu maak je de Vita er niet bijzonder populairder mee.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Als je Battle Royale koopt voor de PS3 krijg je toch de Vita-versie er gratis bij? Je schijnt via het menu van de PS3-versie de Vita versie te kunnen registreren/downloaden op je PSN-account. (Je hebt dus wel een PS3 nodig!)

Andersom werkt overigens niet; bij de Vita-versie krijg je geen PS3-versie cadeau (of met korting). Dat is dan wel een beetje flauw.

[ Voor 11% gewijzigd door MartijnS72 op 14-12-2012 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

MartijnS72 schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 12:31:
Als je Battle Royale koopt voor de PS3 krijg je toch de Vita-versie er gratis bij? Je schijnt via het menu van de PS3-versie de Vita versie te kunnen registreren/downloaden op je PSN-account. (Je hebt dus wel een PS3 nodig!)

Andersom werkt overigens niet; bij de Vita-versie krijg je geen PS3-versie cadeau (of met korting). Dat is dan wel een beetje flauw.
Ik heb de game eerder deze week gekocht, ik kreeg 3 opties na betaling:
-game downloaden (berg GB's, het spel zelf).
-online pass activatie (100kb).
-online demo downloaden (die al eerder in de PSN stond).

Je zou dan verwachten dat er nog een download bij zou zitten voor de Vita download.

(en inderdaad moet je een PS3 hebben, net zoals dit al bij de PSP moest).

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Niet online
SinergyX schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 12:57:
[...]
Je zou dan verwachten dat er nog een download bij zou zitten voor de Vita download.
Dat zou je inderdaad verwachten. Er staat duidelijk bij dat de PS3-versie cross-buy is en dat je Vita-versie zonder kosten kunt downloaden.

Heb je geprobeerd om zelf de Vita-versie in de store op te zoeken, misschien dat die nu als "gratis" beschikbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

De Vita versie heb ik bezocht via de 'wat is nieuw' scherm, als ik die dan toevoeg aan winkelmandje en naar kassa ga, moet ik er gewoon voor betalen.

Mischien dat de store ook checkt of er ook een Vita geregisteerd is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Niet online
SinergyX schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 15:29:
[...]

Mischien dat de store ook checkt of er ook een Vita geregisteerd is?
Volgens mij is dat niet zo. Ik kan de WipEout HD DLC voor de Vita (gratis omdat ik de PS3 PSN-versie heb) gewoon downloaden, ook al heb ik geen Vita geregistreerd en heb ik geen WipEout 2048 voor de Vita aangeschaft. En de gratis PlayStation Plus games voor de Vita mag je ook downloaden zonder Vita.

Heb je Battle Royale al gespeeld/geactiveerd? Heb je de laatste firmware? Misschien dat dat iets uitmaakt?
Bij de blu-ray krijg je een optie Disc Benefits, maar het lijkt alsof er bij jou iets fout gaat; online demo en een prijs voor iets wat gratis zou moeten zijn...

BTW
Voor wie Big Sky Infinity wil downloaden op zijn Plus-abonnement en een foutmelding krijgt als je zowel de PS3- als Vita-versie in het winkelmandje legt: de PS3-versie is inclusief Vita-versie.

• SToRM666
Voor januari zijn de Plus spellen ook al bekend:
Leaving PS Plus:
2nd January – Batman: Arkham City
2nd January – Bulletstorm
2nd January – Resident Evil 5 Gold Edition
16th January – Mortal Kombat (PS Vita)
23rd January – Knytt Underground

Joining PS Plus:
2nd January – Bioshock 2
2nd January – Guardians of Middle Earth
2nd January – Mortal Kombat – excluding Australia and Germany
2nd January – Gotham City Imposters – Australia and Germany only
16th January – Jet Set Radio (PS Vita)
23rd January – Pinball Arcade (PS Vita)
En het is mooi meegenomen dat ik ze allemaal nog niet heb :)

[ Voor 6% gewijzigd door SToRM666 op 20-12-2012 13:01 ]

• Tennisbal
Is Mortal Kombat te geweldadig voor onze Duitse en Australische vrienden? Heb hem helaas al, zal 9 zijn neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
38 Euro voor een jaar ps plus, is dat een goed koopje of kan het goedkoper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Tijdje terug bij wehkamp voor 32 euro aangeschaft incl verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
http://www.budgetgaming.n...+dagen+(nl)_hardware.html

Mh, via Bart Smit kan het dus ook voor 38. Eens even verder spitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tennisbal schreef op donderdag 20 december 2012 @ 13:18:
Is Mortal Kombat te geweldadig voor onze Duitse en Australische vrienden? Heb hem helaas al, zal 9 zijn neem ik aan?
Het gaat inderdaad om MK9. Die heb ik al voor de Xbox, maar vind het niet zo erg om hem nu voor de PS3 erbij te krijgen. Bioshock 2 heb ik ook al. Jammer maar helaas.

Ik boek denk ik nog 1 jaar PS+ erbij. Ik ga ervan uit dat ik dan voorlopig nog wel wat mooie PS3 games mag verwachten. PSVita vink ik meestal alleen maar aan.

Btw, vandaag komen er nog wat extra titels in de Plus sectie bij. Sommige titels hebben alleen korting. De Store Update komt deze week in twee delen. Knytt Underground en trail-versie van Oddworld: Munch's Odyssee heb ik bijv. nog niet kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:52
Even een positief bericht, ik keek net op mn online creditcard overzicht en sony heeft het bedrag netjes teruggestort :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sharkzor schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 10:53:
Even een positief bericht, ik keek net op mn online creditcard overzicht en sony heeft het bedrag netjes teruggestort :)
Eind goed, al goed. Mooi dat het geregeld kon worden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:20

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Ik d8 dat er een roulatie systeem was dat spellen 2 maand te downloaden zijn, maar batman staat er toch pas sinds december in?

Bulletstorm was ook vermakelijker dan ik dacht, het verhaal is gewoon slecht, maar het ziet er grafisch ok uit en de gameplay heeft best een paar leuke dingen en het is gewoon bruut om vijanden op verschillende manieren dood te maken, spel is wel kort maar ik heb me er 2-3 dagen prima mee vermaakt.

Net batman binnen gehaald, had gelezen dat het qua gameplay wel een goed spel is, te kort gespeeld om daar over te kunnen oordelen.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• birdmen50
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-05 13:24
Ff een vraagje voor de ps+ leden,

Hoe doen jullie dat met het geheugen, al die games moeten nogal wat ruimte innemen op de hdd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-09 14:14
100/500GB over. Dus ja dat is wel een probleempje. Maarrrr, sommige spellen verwijder ik gewoon. Zolang je lid blijft kun je ze weer downloaden. Als ik die na een half jaar weer wil spelen dan wordt het dus even downloaden...

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
En hoe zit het als je even stopt met lid zijn ? Kan je als je een paar maanden geen lid bent gewoon weer verder met die "oude" games als je weer lid wordt ? Ik speel in de zomer bijna niet dus vandaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Die kun je dan inderdaad gewoon weer downloaden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09 13:28
Ik heb een PS3, netjes aangemeld. Ook een Vita, maar die staat op een andere account geregisteerd.
Kan ik nu via de PS3 een plus abo nemen en dan voor de Vita de gratis spelletjes downloaden?

Dell XPS 17 3D --- Synology 918+ --- Apple TV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• birdmen50
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-05 13:24
Bedankt voor de snelle reactie, maar is het mogelijk om games van ps+ te installeren op een externe
harde schijf? heb namelijk niet zo heel veel zin om mijn ps3 open te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krishhh
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-09 07:44
Beakzz schreef op maandag 24 december 2012 @ 09:27:
En hoe zit het als je even stopt met lid zijn ? Kan je als je een paar maanden geen lid bent gewoon weer verder met die "oude" games als je weer lid wordt ? Ik speel in de zomer bijna niet dus vandaar ;)
Ja dat kan, ik had een weekje geen plus en na aanschaf ervan kon ik weer verder met mijn savegame.

PSN: TheKrish

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
johoo schreef op maandag 24 december 2012 @ 12:49:
Ik heb een PS3, netjes aangemeld. Ook een Vita, maar die staat op een andere account geregisteerd.
Kan ik nu via de PS3 een plus abo nemen en dan voor de Vita de gratis spelletjes downloaden?
Voor zover ik het weet gaat dat niet werken.
birdmen50 schreef op maandag 24 december 2012 @ 13:29:
Bedankt voor de snelle reactie, maar is het mogelijk om games van ps+ te installeren op een externe
harde schijf? heb namelijk niet zo heel veel zin om mijn ps3 open te maken.
Ook dat gaat niet werken, je zult dus een grote HDD in de PS3 moeten steken of wat spellen moeten wissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdjnl
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-09 19:39
johoo schreef op maandag 24 december 2012 @ 12:49:
Je kunt dan denk ik het beste op je PS3 een nieuwe gebruiker aanmaken, en dan inloggen op PSN met het account van de Vita. Dan Plus kopen. De Vita spellen kun je dan gewoon spelen met je huidige account op de Vita, en de PS3 spellen van Plus moet je dan downloaden via die nieuwe gebruiker, maar kunnen ook met je huidige PS3 account worden gespeeld. Je PS3 kan beter overweg met meerdere accounts dan je Vita.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Laatst online: 04-06 19:19
Omdat ik geen duidelijkheid kan vinden (en ik heb gezocht) maar de vraag:

Wanneer de downloadbare games verdwijnen uit de lijst (zoals MK op 16 Januari). Kan je dan nog steeds je gedownloade versie spelen? (op de Vita)

Lijkt me een erg goedkope deal als je elke maand gewoon permanent 4 spellen krijgt namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wobcat
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-09 09:16
Eduardboon schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 00:54:
Omdat ik geen duidelijkheid kan vinden (en ik heb gezocht) maar de vraag:

Wanneer de downloadbare games verdwijnen uit de lijst (zoals MK op 16 Januari). Kan je dan nog steeds je gedownloade versie spelen? (op de Vita)

Lijkt me een erg goedkope deal als je elke maand gewoon permanent 4 spellen krijgt namelijk
Spellen die je hebt gedownload blijven in je account, in je downloadlist, staan.
Je kan ze later altijd nogmaals downloaden en spelen, ook al staan ze niet meer in de 'shop'
Zolang je betaalt voor PS+ kun je blijven spelen, abbo afgelopen, spellen weg.

Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Wobcat schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 01:09:
[...]

Spellen die je hebt gedownload blijven in je account, in je downloadlist, staan.
Je kan ze later altijd nogmaals downloaden en spelen, ook al staan ze niet meer in de 'shop'
Dus een tussenpauze in het abbo betekend lijst leeg? Goed om te weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Wobcat schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 01:09:
[...]

Krishhh schreef op maandag 24 december 2012 @ 13:31:
[...]

Ja dat kan, ik had een weekje geen plus en na aanschaf ervan kon ik weer verder met mijn savegame.
Wat is het nou ? , want dit begint tegenstrijdig te worden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:27
Beakzz schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 03:17:
[...]

[...]

Wat is het nou ? , want dit begint tegenstrijdig te worden :+
- Spellen blijven in je downloadlist staan, maar zodra je Plus-abonnement is afgelopen kun je ze niet meer downloaden of spelen.
- Als je weer een Plus-abonnement aanschaft nadat je even een pauze hebt ingelast dan zijn je oude games weer gewoon beschikbaar. En kun je ze ook weer spelen of opnieuw downloaden op je PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rocco
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:35

Rocco

nightlife

Hoe wordt die 90 dagen check eigenlijk gedaan op een ps vita? Kun je 90 dagen volledig offline die gratis psp+ games spelen en wordt er op de moment van verstrijken van je psp+ abbo iets getriggerd waarmee je de boodschap krijgt om weer online te gaan?

Ik wil de vita kado doen aan mijn buitenlandse vriendin en er wat psp+ games op zetten, maar ik moet er wel zeker van zijn dat zij die dan 90 dagen zonder online verplichting kan spelen want zij heeft geen wifi internet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Als nieuw lid ga ik dus geen wipeout meer kunnen downloaden dus. Dat is wel jammer

Verwijderd

Chaoss schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 11:11:
Ik d8 dat er een roulatie systeem was dat spellen 2 maand te downloaden zijn, maar batman staat er toch pas sinds december in?
Dat is inderdaad vaag, want die games wisselen inderdaad per 2 maanden gebruikelijk, maar gezien de naam de titel denk ik dat er een afwijkende deal is gemaakt. Er liggen ook nog immers voorraden van Batman: Arkham City (GOTY), die ook nog verkocht moeten worden.
birdmen50 schreef op zondag 23 december 2012 @ 23:01:
Ff een vraagje voor de ps+ leden,

Hoe doen jullie dat met het geheugen, al die games moeten nogal wat ruimte innemen op de hdd?
Tot nog toe redde ik me prima met de 500 GB, maar nu er sinds een aantal maanden ook volledige PS3 games (a 10-15 GB) in de actie zitten, gaat het erg hard. Ik overweeg enkele PSN games te verwijderen, waarvan ik de Trophies allemaal heb behaald, en evt. gamedata.

Btw, bij de meest recente aanbiedingengolf van PSN zitten veel PSN Games met een Platinum Trophy. Plus members krijgen extra korting. Ik weet alleen niet precies wanneer de korting verloopt, want dat verschilt per titel. Ik zag in ieder geval Deep Black, verschillende Worms games en speel zelf nu met Wrecked: Revenge Revisited. Die laatste is de nieuwste game van de makers van Mashed! en is het best te vergelijken met titels als Micro Machines. Er is off- en online multiplayer.

[offtopic]Alleen diegene, die heeft bedacht dat de snelle combo L2 R2 R2 een turboboost triggert....@#$@^@^&!!!*(@ - L2 en R2 staan respectievelijk voor remmen en gas geven, dus begrijp je mijn frustratie?)

• LuPo
Eduardboon schreef op woensdag 26 december 2012 @ 23:01:
Als nieuw lid ga ik dus geen wipeout meer kunnen downloaden dus. Dat is wel jammer
Er moeten wel wat voordeeltjes overblijven voor de early adopters natuurlijk. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Kreeg een mailtje vandaag:
Als PlayStation®Plus-lid kan je voor slechts €11,99 een Premium-jaarabonnement op Music Unlimited aanschaffen.

Een jaar lang toegang tot miljoenen nummers voor de eenmalige aankoopprijs van €11,99.

En omdat het een Premiumabonnement op Music Unlimited betreft, kan je hier op PlayStation®-systemen, mobiele apparatuur en tablets met Android™ en iOS en pc's naar luisteren.

Deze pas voor een Premium-jaarabonnement op Music Unlimited is geen gewoon abonnement. Er zijn namelijk geen maandelijkse kosten aan verbonden. En je blijft gewoon toegang houden als je PlayStation Plus-abonnement verloopt
Ook leuk :P Beetje jammer dat het geen WP ondersteuning heeft :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SToRM666 schreef op donderdag 20 december 2012 @ 12:58:
Voor januari zijn de Plus spellen ook al bekend:
Leaving PS Plus:
2nd January – Batman: Arkham City
2nd January – Bulletstorm
2nd January – Resident Evil 5 Gold Edition
16th January – Mortal Kombat (PS Vita)
23rd January – Knytt Underground

Joining PS Plus:
2nd January – Bioshock 2
2nd January – Guardians of Middle Earth
2nd January – Mortal Kombat – excluding Australia and Germany
2nd January – Gotham City Imposters – Australia and Germany only
16th January – Jet Set Radio (PS Vita)
23rd January – Pinball Arcade (PS Vita)

En het is mooi meegenomen dat ik ze allemaal nog niet heb :)
Voor de Plus-leden onder ons. De update staat al online! Downloading now! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Paar uurtjes guardians is middle earth gespeeld tof spel, maar soms wel war chaotisch zodat je dood gaat zonder dat je er echt iets aan kunt doen

Gotham city imposters kon ik ook downloaden dus die is niet germany en australia only :) en knytt underground is er net bijgekomen...

[ Voor 8% gewijzigd door Chaoss op 02-01-2013 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chaoss schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 17:46:
Paar uurtjes guardians is middle earth gespeeld tof spel, maar soms wel war chaotisch zodat je dood gaat zonder dat je er echt iets aan kunt doen

Gotham city imposters kon ik ook downloaden dus die is niet germany en australia only :) en knytt underground is er net bijgekomen...
Aha. Dan ga ik Gotham City ook nog wel even downloaden. Wel vaag, want die game zou alleen voor bovengenoemde landen te downloaden zijn.

Die Knytt Underground is trouwens best een aardige puzzelgame. Soms is het een beetje vaag wat je moet doen, maar wat zoekwerk kom je een heel eind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Verwijderd schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 16:52:
[...]

Voor de Plus-leden onder ons. De update staat al online! Downloading now! 8)
Ik hoef in ieder geval geen spellen meer te kopen. Loop nog zo'n 20 spellen achter op PS+. :P
Wel uiteraard even gekocht zodat ik ze later kan downloaden en spelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LuPo schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 10:30:
[...]
Ik hoef in ieder geval geen spellen meer te kopen. Loop nog zo'n 20 spellen achter op PS+. :P
Haha, herkenbaar... het aantal games dat ik afrond gaat ook lang niet zo hard als dat er bijkomen. Het is zo verleidelijk om weer ff een nieuw beschikbaar gekomen game mee te pikken met Plus. Het er ook een beetje mee te maken dat ik stiekem best wel een beetje een trophy whore ben O+
Nu MK gedownload, wilde ik altijd nog eens spelen. Heel gaaf dat ie dan ineens gratis is. Daar ga ik iig wél deze week aan beginnen, meer mensen die deze game hebben?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2013 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 19:46
Iedereen in dit topic denk ik ;)

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Gister nog een paar uurtjes Guardians of Middle Earth gespeeld. 's avonds helaas wat last van lag waar ik overdag helemaal geen last van had.

Verder een erg vermakelijk spel, maar ik heb het idee dat er vooral duitsers online zijn, ik kon er hier op GoT ook al geen topic over vinden terwijl de LOTR: BfME games toch redelijk populair waren (hele andere game maar toch)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Okee, CLB heeft 'n PS3 en net is er 'n PS Vita binnengekomen...
Wordt dus toch 'n PSN+ account denk ik zo, nu maar is kijken hoe of wat dat allemaal werkt...

Als ik een maandaccountje PSN+ neem kan ik toch gewoon een hele rits games downloaden voor die €15,-
En die kan ik dan toch blijven spelen, omdat ik ze immers soort van 'gekocht' heb... Of is het PSN+ account weg, geen games meer spelen? Voor alleen Mortal Kombat voor de Vita heb ik al €15,00 over bijvoorbeeld...

Las vandeweek iets (niet in dit topic) ook over 'n jaarabbo voor €38,00, maar vind dat niet meer terug :+

O antwoord staat hier: Wobcat in "[PS3] Playstation Plus"
Dus geen PSN+ is geen games spelen die je gedownload hebt... Dan maar 'n jaarabbo voor 'n leuke prijs...
Misschien reallife bij de Dixons ofzo, heb nog 40,00 aan VVV-bonnen en gebruik ze anders toch niet :p

[ Voor 20% gewijzigd door CLB op 05-01-2013 13:49 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gtoniser
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14-09 11:41
CLB schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 13:47:
Okee, CLB heeft 'n PS3 en net is er 'n PS Vita binnengekomen...
Wordt dus toch 'n PSN+ account denk ik zo, nu maar is kijken hoe of wat dat allemaal werkt...

Als ik een maandaccountje PSN+ neem kan ik toch gewoon een hele rits games downloaden voor die €15,-
En die kan ik dan toch blijven spelen, omdat ik ze immers soort van 'gekocht' heb... Of is het PSN+ account weg, geen games meer spelen? Voor alleen Mortal Kombat voor de Vita heb ik al €15,00 over bijvoorbeeld...

Las vandeweek iets (niet in dit topic) ook over 'n jaarabbo voor €38,00, maar vind dat niet meer terug :+

O antwoord staat hier: Wobcat in "[PS3] Playstation Plus"
Dus geen PSN+ is geen games spelen die je gedownload hebt... Dan maar 'n jaarabbo voor 'n leuke prijs...
Nope, als je PS+ verloopt kun je de games niet meer spelen totdat je verlengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
Gtoniser schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 13:48:
[...]

Nope, als je PS+ verloopt kun je de games niet meer spelen totdat je verlengt.
Klopt niet helemaal, staat een datum bij. Sommige kun je nog spelen tot datum sommige zelfs oneindig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Okee thanks! Ik zie dat het zelfs 3 maanden is voor €15,00 :) (ja 'n jaar is dan veel voordeliger mja)
Ik heb nog 25,00 tegoed ofzo, misschien koop ik daar wel eerst drie maanden 'n PSN+ account van.

Eerst m'n Vita is aanmelden met m'n PSN-account :) Ik zie 't wel, dank!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@CLB: Bij verschillende Nederlandse winkels en via de Playstation Store zelf is een jaarabonnement op Playstation Plus nu slechts €37,49. Als je nog geen Plus abo hebt genomen en je hebt de mogelijkheid, dan zou ik daarvoor gaan. Aanbieding tot 9 januari 2012 volgens mij, dus je moet snel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Dankje, heb 'n jaarabbo afgesloten inderdaad, mooie prijs, leuke content!

Gelijk wat games gedownload, maar met m'n 8GB geheugenkaartje loop ik al snel tegen vol geheugen aan.
Als ik er weer wat af gooi en weer 'n nieuw spel installeren, staat er dan ergens in de historie dat ik dat dat spel ooit gedownload heb. En als ik 'n groter kaartje heb ik het dus weer kan downloaden. Dan download ik wel wat games, gooi ze eraf, download wat nieuwe spellen enzovoort... Want er zijn bepaalde verloopdata bij games en daarvoor heb ik nog geen grotere geheugenkaart denk ik zo. Ik wil nu bijvoorbeeld Uncharted even downloaden zodat ik 'm later ook kan downloaden... Maar waar kan ik zo'n downloadlijst vinden? Op m'n Vita? In m'n PSN-account via de PC of wat? Ben er niet heel erg in thuis en heb alles al uitgeplozen, maar dit vond ik echt niet.

[ Voor 84% gewijzigd door CLB op 07-01-2013 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nu sony music unlimited gekocht voor een jaar met psplus korting.

die 11 euro is het dik waard en ik kan nu op al mijn gadgets en consoles heerlijk muziek luisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Laatst online: 01-05 15:34
@CLB:
op de Vita in de store zie je rechtsonderaan een bubbel met daarin drie puntjes. Daar vind je je download lijst. Dan kan je het inderdaad later weer downloaden zolang je een PS Plus abo hebt. Ook als je abo stopt en je op een later tijdstip weer een nieuw abo neemt kan je PS Plus games die je eerder al hebt geactiveerd weer downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Ajaa ik zie 'm, dom van me, wordt gesynct met m'n PS3-aankopen, handig :p
Had ik ooit wel is gelezen, maar hij download nu 2 mini's: Angry Birds & Fieldrunners, grappig

Sommige titels staan er dubbel in, maar die kun je niet verwijderen denk ik? Dank voor je antwoord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ligt het aan mij maar ik vind het downloaden met psn enorm traag.
Ik heb een week of twee geleden plus geactiveerd. Daarvoor deed ik enkel af en toe een demo. Het downloaden lijkt uren tot nachten te duren. Het installeren zelf duurt voor de grote games dan ook weer enorm lang.
Is daar iets aan te verhelpen met instellingen op de ps3 of op de router?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

heb je de PS3 op wifi of bedraad?

Ik had de ijn jaren op de wifi en toen ging het downloaden ook enorm traag, paar maand geleden heb ik hem via utp aangesloten e voila het downloaden gaat nu vele malen sneller!

Zijn hier nog mensen die Guardians of middel earth spelen? khad er een topic over gestart maar daar is geen enkele actie binnen gekomen.

Zonde want het spel is zeer zeker de moeite waard!

[ Voor 38% gewijzigd door Chaoss op 09-01-2013 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voorlopig nog op wifi.
De bedrading ligt er al maar een kastenbouwer heeft een kabel om zeep geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoMoreMusic
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 06-09 16:38
Ik heb de PS3 op een kabel zitten maar vind de snelheid ook niet om naar huis te schrijven. Ik zet de downloads aan en kijk de volgende dag wel.

@Chaos heb op je topic gereageerd hoor, nog even wachten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Nee ok op de kabelhaal ik ook niet de volle 60mbit van mijn internet verbinding maar in het verleden moest ik mijn PS3 ook nachten aan laten staan om een volledig spel binnen te halen. Nu via dekabel haal wel tegen de 20mbit (zal er de volgende keer eens op letten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Chaoss schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 16:57:
heb je de PS3 op wifi of bedraad?

Ik had de ijn jaren op de wifi en toen ging het downloaden ook enorm traag, paar maand geleden heb ik hem via utp aangesloten e voila het downloaden gaat nu vele malen sneller!

Zijn hier nog mensen die Guardians of middel earth spelen? khad er een topic over gestart maar daar is geen enkele actie binnen gekomen.

Zonde want het spel is zeer zeker de moeite waard!
Is dat puur een PVP moba? Heb die hele pvp moba's wel beetje gezien, ben veel meer van de pve towerdefense achtige games geworden, het is jammer dat bv dungeon defenders zo slecht draait op de PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Wat de snelheid betreft ik kreeg net een update voor mijn kiezen 550mb en dat duurte ongeveer 16-17min dat is zeker niet snel met 0.5mb/s maar toen ik hem op wifi had duurde dat zeker 2x zolang.

En het is nu een druk moment snachts of overdag download ik sneller

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tooooony
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 04-09-2024
Weet iemand waarom Lego Batman in de Plus content van de Vita staat?
Deze kost "gewoon" 19,95 en er staat niet eens een plusje bij volgens mij.
Ik las een aantal posts terug dat deze gratis was?'
Nou bij mij niet in ieder geval....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisTheWise
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17:59
Tooooony schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 20:53:
Weet iemand waarom Lego Batman in de Plus content van de Vita staat?
Deze kost "gewoon" 19,95 en er staat niet eens een plusje bij volgens mij.
Ik las een aantal posts terug dat deze gratis was?'
Nou bij mij niet in ieder geval....
Het is dan ook de PSP versie die gratis is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tooooony
Het is idd de PSP versie die in de plus sectie staat, maar dan wel zonder geel kruisje en met een prijs van 19,95....
De andere Batman kost 39,95
Heb jij `m echt gratis?
Dat zou niet moeten kunnen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LuPo schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 10:30:
[...]

Wel uiteraard even gekocht zodat ik ze later kan downloaden en spelen. :)
Ik ook minstens 20 spellen, maar ik vrees dat het er veel meer zijn. En dan heb ik ook nog eens een extra jaarabonnement genomen, waardoor het pas ergens in 2014 verloopt.
Verwijderd schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 16:46:
Ligt het aan mij maar ik vind het downloaden met psn enorm traag.
Ik heb een week of twee geleden plus geactiveerd. Daarvoor deed ik enkel af en toe een demo. Het downloaden lijkt uren tot nachten te duren. Het installeren zelf duurt voor de grote games dan ook weer enorm lang.
Is daar iets aan te verhelpen met instellingen op de ps3 of op de router?
Downloaden op de PS3 duurt erg lang (zeker in de avonduren). Het helpt dan ook niet dat de bestanden alleen maar groeien. Bioshock 2 was goed voor 10-12 GB. En ik zag dat de nieuwe beta van God of War ook weer 1,4 GB was. Ik heb inmiddels dan ook nog maar 60 GB over van de originele 500, zag ik gisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulWar1
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:06
Tooooony schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 00:14:
Het is idd de PSP versie die in de plus sectie staat, maar dan wel zonder geel kruisje en met een prijs van 19,95....
De andere Batman kost 39,95
Heb jij `m echt gratis?
Dat zou niet moeten kunnen toch?
Lego Batman voor de PSP heb ik een paar weken geleden gratis meenomen op Playstation Plus.

Know Thyself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tooooony
SoulWar1 schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 19:10:
[...]

Lego Batman voor de PSP heb ik een paar weken geleden gratis meenomen op Playstation Plus.
Jij zal toch niet een streepje voor hebben bij Sony?
Ik kijk al een klein jaartje elke week even naar de updates van de store, zowel op de PS3 als op de Vita.
Als ie ooit gratis is geweest had ik het vast gezien.... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tooooony schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 19:54:
[...]
Ik kijk al een klein jaartje elke week even naar de updates van de store, zowel op de PS3 als op de Vita.
Die heb ik ook idd gemist. Net zoals de Gotham City Imposters, die naar verluidt ook gratis geweest is (kan een foutje geweest zijn bij de Store Update).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Ik was er wel snel genoeg bij om Lego Batman gratis te downloaden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

http://nl.playstation.com...ids-God-of-War-Ascension/
Plus mensen hebben toegang tot de GoW:Ascension beta :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulWar1
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:06
Tooooony schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 19:54:
[...]

Heb even in mijn aankoophistorie gekeken, op 21 december 2012 heb ik hm gratis 'gekocht'.

Know Thyself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Ik heb die gisteren even gespeeld. Best leuk die multiplayer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tooooony
SoulWar1 schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 18:46:
[...]

Heb even in mijn aankoophistorie gekeken, op 21 december 2012 heb ik hm gratis 'gekocht'.
Thanks for checking }:O

Ik vraag me af hoe dat mogelijk is....
Staat ie misschien nu nog in je plus sectie op gratis?

If so, waag ik een mailtje naar Sownie... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Foutje bij het toevoegen van de content aan de store.

Gotham city imposters stond er ook een paar dagen gratis in terwijl die alleen in Australië en nog een land gratis zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• segascope
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-02-2021
PS+ is toch de beste service die uit deze generatie is geboren vind ik, zoveel bang for je buck! Heb meteen abbo verlengd tot 2015. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superericje
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:43
Ik heb sinds kort ps+ ook.
Kan ik nou 2x zo een aanbieding kopen bij de Bart Smit voor 37,95 en ben ik dan 2 jaar achter elkaar lid, of werkt dat niet zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

superericje schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 17:43:
Ik heb sinds kort ps+ ook.
Kan ik nou 2x zo een aanbieding kopen bij de Bart Smit voor 37,95 en ben ik dan 2 jaar achter elkaar lid, of werkt dat niet zo?
ja dan ben je 2 jaar lid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chaoss schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 22:15:
Foutje bij het toevoegen van de content aan de store.

Gotham city imposters stond er ook een paar dagen gratis in terwijl die alleen in Australië en nog een land gratis zou zijn.
Duitsland was dat. Mortal Kombat zou te gewelddadig zijn voor ze, dus kregen ze Gotham City Imposters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

SToRM666 schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 20:40:
[...]

Ik heb die gisteren even gespeeld. Best leuk die multiplayer :)
Na ruim 20 minuten 'zoeken naar spelers, zoeken naar spelers' eindelijk 1 potje gedaan, niet bepaald mijn ding. Vond de trainingsruimte toch het leukste element :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Ben ik nu gek, of is het online opslaan van gamedata nutteloos tussen twee PS3's? Ik heb in de woon- en slaapkamer een PS3, maar ik kan automatisch updaten maar op één van de twee inschakelen. Voor online opslaan is dit een vereiste volgens de melding die de PS3 geeft. Ik kan dus niet verder gaan op een andere PS3 met mijn online opgeslagen data?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad_Boy
  • Laatst online: 13-07 18:30
ja dat kan wel degelijk, ik zit nu op mijn werk dus de exacte benaming weet ik zo niet. Maar je moet onder hetzelfde account op de andere ps3 inloggen en dan bij de savedata utility kiezen voor online opslag. Daar kan je de online opgeslagen savedata weer ophalen

PSN-id: karlbani / Steam-id: karlbani

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Hmm, zal 's kijken. Ik gebruik sowieso hetzelfde account op de twee PS3's en Vita. Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation NL ‏

Om 14.00 wordt bekend gemaakt welke games in februari met 100% korting zijn te downloaden met PlayStation Plus, welke games verwacht jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03:57

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Laat het eens een keer een spel zijn wat me niet boeit aub, heb al een enorme achterstand :P

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Verwijderd schreef op maandag 28 januari 2013 @ 12:50:
PlayStation NL ‏

Om 14.00 wordt bekend gemaakt welke games in februari met 100% korting zijn te downloaden met PlayStation Plus, welke games verwacht jij?
Ik hoop op Saint row 3 , want heb alle aanbiedingen voorbij laten gaan aangezien ik het spel een keer op plus verwacht. Verder is alles met local multiplayer welkom :)

Edit : wow sleeping dogs en F1 racing stars ;) zeker die eerste had ik niet zien aankomen :)

[ Voor 9% gewijzigd door Beakzz op 28-01-2013 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Ik zag dat Pinball Arcade nu gratis is op de Vita...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leaving the Plus Service in February:
6th February: BioShock 2
6th February: Ratchet and Clank All 4 One
6th February: Cubixx HD
13th February: Jet Set Radio
20th February: Pinball Arcade

Entering the Plus Service in February:
6th February: Sleeping Dogs
6th February: Quantum Conundrum
6th February: F1 Race Stars
13th February: WipEout 2048
20th February: Lumines Electronic Symphony

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03:57

BlackEyedAngel

Just a decent guy

*O* Sleeping Dogs *O*

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Wat is Vita-specifiek? WipeOut I think? Nice!!! PinBall Arcade heb ik zondag gratis gedownload?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09 16:04

solique

Fire is all I need

Verwijderd schreef op maandag 28 januari 2013 @ 14:20:
Leaving the Plus Service in February:
6th February: BioShock 2
6th February: Ratchet and Clank All 4 One
6th February: Cubixx HD
13th February: Jet Set Radio
20th February: Pinball Arcade

Entering the Plus Service in February:
6th February: Sleeping Dogs
6th February: Quantum Conundrum
6th February: F1 Race Stars
13th February: WipEout 2048
20th February: Lumines Electronic Symphony
Zo krijg ik nooit mijn backlog weg :X

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Lekker. Met de kerstactie Sleeping Dogs gekocht en dit weekend mee begonnen. Volgende week dus gratis... Ik koop maar niets meer. Alles komt toch bij Plus ;)

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op maandag 28 januari 2013 @ 14:49:
Lekker. Met de kerstactie Sleeping Dogs gekocht en dit weekend mee begonnen. Volgende week dus gratis... Ik koop maar niets meer. Alles komt toch bij Plus ;)
ik koop ook bijna niks meer voor mijn ps3 en psvita.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09 16:04

solique

Fire is all I need

Shiver23 schreef op maandag 28 januari 2013 @ 14:49:
Daarom dat ik al 2 jaar geen games meer koop voor de ps3. :P

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Ik wil nog steeds doosjes + boekjes, maar ik koop vrijwel alles voor de 360. Zo ook Sleeping Dogs. Maar, zal hem nu zeker ook op de PS3 nog 's spelen. De Vita was stof aan het vangen maar daar komt nu ook meer leven in zo met PS+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Sleeping Dogs is weer een erg leuke toevoeg8ng! Quantum Conundrum ziet er ook nog wel leuk uit en heeft goede cijfers. Dat F1 racing stars is vrij slecht volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Ik koop ook al een tijd niets meer. PS+ is ideaal. Je betaald voor een jaar 33 euro en vervolgens heb je geen gedoe met spellen kopen/verkopen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 19:46
Wat een games deze maand.
Ik zocht sleeping dogs al voor de pc op steam voor een mooie prijs.
En wipeout en lumines wou ik kopen voor de vita.

Ben benieuwd wie hier op de lange termijn nou beter van word en bdan bedoel ik tov volle games kopen.
Koop ook al tijden geen games meer.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Laatst online: 01-05 15:34
De uitgevers en developers ontvangen natuurlijk gewoon een vergoeding van Sony (die wij als plus abonnees gezamelijk betalen). Daarnaast wordt er over het algemeen het meeste verdiend aan spellen in de eerste paar weken, waardoor dit ze wat dat betreft niets kost en juist geld oplevert.
Je kan je natuurlijk wel gaan afvragen of die verkopen in de eerste weken nu niet teruglopen doordat mensen al genoeg te spelen hebben of best bereid zijn om een jaar te wachten in de hoop het via plus te krijgen...

Ik ga deze week in ieder geval gewoon Ni No Kuni kopen :) Maar plus is wel bizar veel waar voor je geld, zeker als je ook een Vita hebt.
Pagina: 1 ... 7 ... 97 Laatste

Let op:
Het is niet de bedoeling om hier te vragen naar PSN (cards) aanbiedingen. Weet je een goede aanbieding? Dan kun je die plaatsen in het Console Budget Gaming topic. Ook daar is het echter niet de bedoeling om naar aanbiedingen te vragen.