• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Met zo een aanbieding wordt ik ook wel plus member. Kijk misschien voor het eerst in driekwart jaar in de store, goed moment :P. Heb geen enkele van de tien games en wat er in een jaar nog bijkomt is voor 38e geweldig :). Echter zal het niet 38e blijven aangezien ik nog een 40gb ps3 heb :/. Wat is volgens de plus veteranen het handigst? Ik denk dat 120-160gb al genoeg zal zijn *. Zal vast wel te weinig zijn als je echt alles erop wilt, maar als je hier en daar af en toe verwijdert wat je niet meer speelt... (bijv. die lara croft/trine achtige psn spelletjes als je ze hebt uitgespeelt).

*edit: als ik naar de prijzen kijk kan ik net zo goed voor meer gaan, nvm :P

[ Voor 6% gewijzigd door KngfCnns op 15-09-2012 23:29 ]

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Je zegt het zelf al: meer is beter, zeker als het weinig extra kost :)

Ik heb 160gb en er staat aardig wat op, maar ik moet wel af en toe dingen verwijderen om ruimte te maken. Dat is wel jammer als je veel digitale games hebt en graag een beetje door je collectie snuffelt om iets te kiezen dat je wil spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-09 08:26

TDB

nioz schreef op zondag 16 september 2012 @ 08:46:
Ik heb 160gb en er staat aardig wat op, maar ik moet wel af en toe dingen verwijderen om ruimte te maken. Dat is wel jammer als je veel digitale games hebt en graag een beetje door je collectie snuffelt om iets te kiezen dat je wil spelen.
Daar heb ik ook last van, daarom ga ik binnenkort een nieuwe harde schijf erin zetten (0,5 of 1Tb).

PSN: TDBtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Brad Pitt schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 10:42:
[...]

Maar goed, zoals op elk forum mag je geen (gefundeerde) kritiek hebben op het speeltje want alles valt wel mee en je moet er maar mee leren leven want PS3 ftw I guess.
Welkom bij tweakers!

Mijn PS+ abo is afgelopen, ik neem hem wel weer wanneer ze games in de lijst zetten die ik nog niet heb. Beetje jammer

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 19:46
Ik heb met wat sloopwerk er een 1TB schijf in geramt.
Die is voor de helft vol.
Maar veel gekocht en sinds dag 1 heb ik plus.
Ik doe niet aan demo's, dus het kan nog erger.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
Overigens wel stom dat je voor een 8gb download 16gb vrij moet hebben op de hdd voor de install :/ [/40gb problems]. Ik ga er denk ik wel een 500gb in doen. Ik heb ps+ alleen al aangeschaft voor die 10 games, maar ik besef nu pas echt dat er een heel jaar aan mooie content bij komt :P. Lijkt bijna een te mooi om waar te zijn deal :9~.

@ onder, yh i know. Maar alleen al voor de download moet je 16 gb vrij hebben. Anders start ie niet. Zou toch moeten kunnen dat je na de dl 8gb verwijdert ;).

[ Voor 19% gewijzigd door KngfCnns op 17-09-2012 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:32

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

BatmanHorizon schreef op zondag 16 september 2012 @ 14:56:
Overigens wel stom dat je voor een 8gb download 16gb vrij moet hebben op de hdd voor de install :/ \[/40gb problems]. Ik ga er denk ik wel een 500gb in doen. Ik heb ps+ alleen al aangeschaft voor die 10 games, maar ik besef nu pas echt dat er een heel jaar aan mooie content bij komt :P. Lijkt bijna een te mooi om waar te zijn deal :9~.
8GB zip, 8GB uitgepakt :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:20

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Wat een gezeur over die updates, daar is dit ps+ topic iig niet de plaats voor.

Ik heb zelf Just Cause 2 gedownload, best wel vette game is dat, vergeleken bij JC2 is gta qua free roaming maar niets. Hier is gelijk de hele wereld te bespelen en ook alle voertuigen zijn te gebruiken dus niet eerst het halve spel door voordat je eens een helicopter kunt bemachtigen... en die heli's heb je ook wel nodig want de map is echt huge!

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees net dat die just cause 2 actie tot in november loopt.
Betekent dit dan dat je het spel tegen dan moet gedownload hebben om het te kunne spelen? (en je kan het nadien nog zo lang spelen als je wil zolang je plus member bent)

Of zit er een timelimit op zodat je het maar kan spelen tot 7 november en nadien niet meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 17 september 2012 @ 21:32:
Ik lees net dat die just cause 2 actie tot in november loopt.
Betekent dit dan dat je het spel tegen dan moet gedownload hebben om het te kunne spelen? (en je kan het nadien nog zo lang spelen als je wil zolang je plus member bent)

Of zit er een timelimit op zodat je het maar kan spelen tot 7 november en nadien niet meer?
Je kan het spel gratis downloaden tot 7 november.
spelen/downloaden kan je tot je abbo verloopt.

[ Voor 4% gewijzigd door Ike. op 17-09-2012 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net psn plus gekocht.
nu zt ik echter nog met een ps3 60GB fat model, waarvan ik de hdd wil upgraden.
Ik had gedacht via deze shop te bestellen:
http://www.alternate.be/h...sCount=6&order=5&bfbox=1&

Weet iemand welke hdd ik best neem zodat deze goed werkt zonder stutteren of warmteproblemen?
Graag minimum 500 gb, en max 100euro (mag zeker minder kosten ;)

Alvast bedankt voor eventuele reacties :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 september 2012 @ 22:43:
Ik heb net psn plus gekocht.
nu zt ik echter nog met een ps3 60GB fat model, waarvan ik de hdd wil upgraden.
Ik had gedacht via deze shop te bestellen:
http://www.alternate.be/h...sCount=6&order=5&bfbox=1&

Weet iemand welke hdd ik best neem zodat deze goed werkt zonder stutteren of warmteproblemen?
Graag minimum 500 gb, en max 100euro (mag zeker minder kosten ;)

Alvast bedankt voor eventuele reacties :)
http://www.alternate.be/h...=Serial-ATA&l3=2%2C5+inch

deze is prima , deze is ook precies de maximale b x h x d.
Formaat (BxHxD) 70 x 9.5 x 100 mm.
groter dan dit past er niet in.
misschien kun je er een met nog meer GB vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-09 14:21

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Man, zoveel gratis spellen bij de Plus, + had al een backlog, kom tijd te kort de komende maanden :D

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Son Goku schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 10:04:
Man, zoveel gratis spellen bij de Plus, + had al een backlog, kom tijd te kort de komende maanden :D
Totdat je PSN+ vervalt en dan zijn al je gratis spellen weg die je via PSN+ kreeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
Dat valt ddus stiekem wel mee, mijn psn plus is net verlopen en toch kan ik aardig wat spelletjes nog spelen... Kijk even bij de informatie bij elk spel, triangle > info, of daar een geldigheidsdatum staat.

Nog steeds speelbaar zijn bijv trine2, shank, en veel andere kleinere games. De grote games welke ook op disc verkrijgbaar zijn, dead space 2/infamous2 etc hebben allemaal wel een geldigheidsduur en verlooen ook daadwerkelijk.

Ondanks de leuke aanbieding wacht ik wel even met verlengen, eerst weer eensnzelf gaan bepalen wat ik speel en mijn backlog wegwerken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 19:07

spaceboy

Op grote hoogte

Even tussen 2 haakjes... voor PSN is al een tijdje Machinarium gratis. Tot mijn verbazing een ERG leuk spel. Het is er zowaar 1 waar mijn game-fobische vriendin naar wil kijken.

TIP van de dag dus! :)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
spaceboy schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 08:09:
Even tussen 2 haakjes... voor PSN is al een tijdje Machinarium gratis. Tot mijn verbazing een ERG leuk spel. Het is er zowaar 1 waar mijn game-fobische vriendin naar wil kijken.

TIP van de dag dus! :)
idd briljant. Nog best lastig soms, hoewel je maar weinig items in je inventory hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Kheb hem ook binnen gehaald, de sfeer is wel ok, maar door de lastige puzzels ligt het tempo soms wel erg laag dus toen kon het mij niet helemala bekoren... het actie niveau is na het spelen van Just Cause 2 ook wel erg laag... daar kan het ook van komen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
Chaoss schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 09:44:
Kheb hem ook binnen gehaald, de sfeer is wel ok, maar door de lastige puzzels ligt het tempo soms wel erg laag dus toen kon het mij niet helemala bekoren... het actie niveau is na het spelen van Just Cause 2 ook wel erg laag... daar kan het ook van komen :+
vind de moeilijkheid erg meevallen, misschien omdat ik vroeger erg veel adventures gespeeld heb. Tex Murphy Overseer was pas lastig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Goeie tip, ik wist niet dat die gratis was. Dat PlayStation Plus is wel slecht voor de schijfruimte van mijn PS3 :P

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_zippey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 21:03
SToRM666 schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 12:30:
Goeie tip, ik wist niet dat die gratis was. Dat PlayStation Plus is wel slecht voor de schijfruimte van mijn PS3 :P
Zo groot is deze game gelukkig ook weer niet.. (185mb of zo) :) en idd erg coole 'old-school' game..

[ Voor 5% gewijzigd door mr_zippey op 01-10-2012 13:19 ]

W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - TDM 850 '00 - Svartpilen 401 '22 - Te koop: Yamaha TDM 850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

PlayStation Plus: Your October Content:

Kortingen:

3 oktober: Spelunker HD – 50% korting op volledige spel en verschillende DLC aankomende twee weken
10 oktober: Derrick the Deathfin – 30% korting
17 oktober: Dogfight 1942 – 50% korting op de volledige game inclusief twee DLC's
24 oktober: Hell Yeah! Wrath of Dead Rabbit – 20% korting op DLC

Gratis Games:

03 oktober – Hell Yeah! Wrath of Dead Rabbit
10 oktober – Bulletstorm
10 oktober – Resident Evil 5

Gratis games die weer verdwijnen:

3 oktober: Red Dead Redemption
10 oktober: Lara Croft & The Guardian of Light
10 oktober: Saints Row 2

Fucking sweet :)

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Bulletstorm is echt zon spel wat ik niet snel zou kopen, maar wat waarschinnlijk wel tof is om te spelen.

RE5 is echt niet mijn ding, en dat wrath of dead rabbit ziet er echt maf uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
De coop van RE5 was toch wel erg leuk om te doen moet ik zeggen :)
mr_zippey schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 13:18:
Zo groot is deze game gelukkig ook weer niet.. (185mb of zo) :) en idd erg coole 'old-school' game..
Dat spel niet nee, maar andere zoals Borderlands nemen toch al snel meer dan een GB in beslag.

[ Voor 14% gewijzigd door SToRM666 op 03-10-2012 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die Hell Yeah game is een typisch gevalletje van WTF? Ik heb het gisteren in ieder geval even gespeeld en heb me er best mee vermaakt, mede ivm de grappige tussenfilmpjes. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Same here, absurd en humorvol spelletje, ga ik nog vaker spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_zippey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 21:03
SToRM666 schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 12:12:
De coop van RE5 was toch wel erg leuk om te doen moet ik zeggen :)

[...]

Dat spel niet nee, maar andere zoals Borderlands nemen toch al snel meer dan een GB in beslag.
Persoonlijk niet zoveel problemen mee.. pas nog schijf wissel gedaan 320-->500, (ivm bad sectors) had nog 30gb over.. denk dat ik veel oude meuk niet opnieuw installeer (dik 550 items in downloadlijst..)
enne aanklikken is activeren, hoeft niet persé gelijk binnen te halen.. :+

W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - TDM 850 '00 - Svartpilen 401 '22 - Te koop: Yamaha TDM 850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de afgelopen dagen emails ontvangen dat mijn Playstation Plus abonnement binnenkort afloopt. Ik heb het net nagekeken, maar ik heb Playstation Plus tijdens de 25% kortingsactie met een jaar opgewaardeerd, dus ik heb nog even te gaan. Ik begrijp dus ook niet waarom ik die emails dus ontvang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chef_v_leeuwen
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 01-03 11:25
Hier hetzelfde. beetje vreemd inderdaad, maar ik heb op dit moment nog steeds plus dus het lijkt goed te gaan :)

* PSN=Chef_NL** *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
mr_zippey schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 13:24:
enne aanklikken is activeren, hoeft niet persé gelijk binnen te halen.. :+
Dat heb ik ook al ontdekt ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Gisteren via plus Tokyo Jungle gehaald, 3 euro korting ofzo, wat een bizar maar gelijktijdig geweldige game is dat. Concept is vrij simpel, survival, maar de insteek ervan is erg leuk gedaan :)

Kort erna deed mijn PSN het niet, dus online nog niet getest hoe dat precies werkt.

[ Voor 18% gewijzigd door SinergyX op 15-10-2012 12:15 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Laatst online: 14-09 09:59
Iemand die weet wanneer de Joe Danger bundel verschijnt? Volgens mij zou die vorige week al in de store komen maar ik kan hem nog niet vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

http://community.eu.plays...nger-Bundle/td-p/17229162
Zoals ik lees zou je expliciet moeten zoeken op 'joe danger bundle', dan zou die zichtbaar zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

giganielsie schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 17:18:
Iemand die weet wanneer de Joe Danger bundel verschijnt? Volgens mij zou die vorige week al in de store komen maar ik kan hem nog niet vinden?
Ik heb hem zelf gedownload afgelopen woensdag. Ga naar Playstation Plus sectie en dan naar Exclusief Kortingen. Bovenaan staat twee keer Spelunker HD. Kies daaronder de tweede Exclusief Kortingen en daar vind je de Joe Danger Bundle.

Btw, ik zag hem zojuist ook op de frontpage van de Playstation Store voorbijkomen.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2012 18:40 . Reden: Eureka! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Laatst online: 14-09 09:59
Heb hem gevonden. Heb hem net al even gespeeld en het is zeker geen miskoop voor 2 delen voor 10€

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
SinergyX schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 12:15:
Gisteren via plus Tokyo Jungle gehaald, 3 euro korting ofzo, wat een bizar maar gelijktijdig geweldige game is dat. Concept is vrij simpel, survival, maar de insteek ervan is erg leuk gedaan :)

Kort erna deed mijn PSN het niet, dus online nog niet getest hoe dat precies werkt.
Ik zit al een tijdje te kijken naar dat spel, het lijkt me op zich best geinig en ik lees er goeie dingen over.
Misschien dat ik m binnenkort ook maar eens koop :)

[ Voor 6% gewijzigd door SToRM666 op 17-10-2012 06:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Black
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
SinergyX schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 12:15:

De enige online-functie die Tokyo Jungle heeft zijn leaderboards. Multiplayer is met twee man op één scherm. Erg leuk spel in ieder geval, al is het al weer een paar weken geleden dat ik hem voor het laatst gespeeld heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Nieuwe store is even wennen, maar zag dat Plus nu gratis de beta van Battle Royale mag spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

giganielsie schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 22:00:
Heb hem gevonden. Heb hem net al even gespeeld en het is zeker geen miskoop voor 2 delen voor 10€
Ik heb er ook geen spijt van, maar ik had liever een losse Plus discount gehad op de tweede game. De eerste game had ik al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tooooony
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 04-09-2024
Hmmm, ik ben inderdaad niet al te vlug, maar ik snap 'm niet...

Die 10 games die je kunt blijven spelen zo lang je abonnee blijft, waar staan die?
Ik heb ze "gekocht" in de PSN store, maar daarna zijn ze kwijt?
De fysieke games staan wel bij de downloads danwel games.
?? Doe ik iets fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na het kopen moet je ze downloaden en dan vervolgens installeren. Als ze gedownload zijn, komt er een icoon op de Crossmediabar onder 'Game' te staan. Klik op die icoontjes om ze te installeren. Dan worden ze daarna in een mapje geschoven daaronder en vanuit die map kun je alles opstarten.

Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk over komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tooooony
Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2012 @ 19:14:
Na het kopen moet je ze downloaden en dan vervolgens installeren. Als ze gedownload zijn, komt er een icoon op de Crossmediabar onder 'Game' te staan. Klik op die icoontjes om ze te installeren. Dan worden ze daarna in een mapje geschoven daaronder en vanuit die map kun je alles opstarten.

Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk over komt.
Op zich wel duidelijk en zo werkt het inderdaad bij "fysieke" downloads.
Maar de 10 titels die "online" beschikbaar zijn, zijn maar 100kB groot en dus vrijwel direct gedownload.

Ze staan dan ook in de downloadgeschiedenis vd store, maar komen niet onder de games of iets te staan.
Snap ik niet helemaal.... Hoe werkt dat "online beschikbaar zijn" ?
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Tooooony schreef op donderdag 01 november 2012 @ 19:41:
[...]

Maar de 10 titels die "online" beschikbaar zijn, zijn maar 100kB groot en dus vrijwel direct gedownload.
Bedoel je de PSN titels, zoals Scott Pilgrim? Dan moet je eerst de demo downloaden en dan de "Game Unlock" ("Vrijspeelbare gamecontent" in de kromme Nederlandse vertaling) van 6kB. Die heb je nu al gedownload, maar mocht de demo demo blijven, gewoon de unlock nogmaals downloaden uit je downloadgeschiedenis.

Of zijn die bestanden van 100kB uitbreidingen voor games en in-game pas zichtbaar?

[ Voor 8% gewijzigd door MartijnS72 op 01-11-2012 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tooooony
Ahhhhhh, that's it!
Allebei aanklikken dus!
Ik dacht, de demo moet ik niet hebben, ik moet het hele spel....

Super! Dank je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Tooooony: Vergeet ook niet de gratis thema's mee te pakken. Toch leuker dan de standaard achtergrond.

Btw, ik hoop dat Playstation snel wat meer informatie komt rondom de Plus Update van november. Tot nu toe is alleen bekendgemaakt dat Crysis 2 gratis zal worden voor Plus leden. Schijnt wel een goede game te zijn, maar ik zit er eigenlijk niet op te wachten. Ik vrees dat de verdere berichtgeving echter pas volgende week zal volgen.
Chef_v_leeuwen schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 11:39:
Hier hetzelfde. beetje vreemd inderdaad, maar ik heb op dit moment nog steeds plus dus het lijkt goed te gaan :)
Via je account op de PS3 kun je via Transactiebeheer kijken, tot wanneer je Plus Abonnement loopt. Zo ben ik er achtergekomen, dat het Plus abonnement nog een jaar doorloopt (tip via twitter met dank aan @PLaystationNL n.a.v. mijn vraag over die emails, die ik had ontvangen).

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2012 08:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Crysis 2? Sweet! :D
Ben steeds blijer met Plus :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Firstly, as I’m sure you are aware, we got a little excited and announced back on October 26th that we were bringing Crysis 2 to Plus as of November 7th. Crysis 2 is visually stunning and has a gripping storyline so make sure you check it out! For more details make sure you check out the previous blog……….CRYSIS 2!!

Also releasing on November 7th we have Ratchet and Clank All 4 One. For the first time this action / platformer game allows players to play as Ratchet, Clank, Captain Qwark, or even Dr. Nefarious in co-op gameplay. In four-player story quests, you must work together, using each character’s unique skills as well as sharing weapons between players, in order to solve puzzles and eliminate the opposition.

Finally, releasing on the same day we have the extremely addictive Cubixx HD. This fast paced puzzle game has 50 arcade levels to work through along with 50 challenges to test your skills! If that isn’t quite for you, you can take on the world with 150 online leader boards available or join forces with your friends in the seven-player co-op mode. But if you’re feeling in a destructive mood just destroy each other in the seven-player death match!

Make sure you give this a go as I’m sure you will agree that this simple, fun, extremely addictive game is a must play for anyone who loves a challenging puzzle.
Oftewel, naast Crysis 2 ook nog Ratchet & Clank en Cubixx HD. Toevallig 3 die ik zelf nog niet had. :)

Bron: Linkje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tooooony
Bron: Linkje
[/quote]

Nice! Zie je dat laatste zinnetje over de komst van een plus abonnement voir de Vita?
Zou leuk zijn! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Tooooony: Als je een PSVita bezit, wel ja. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tooooony
Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 15:34:
@ Tooooony: Als je een PSVita bezit, wel ja. ;)
8)7 Das misschien wel handig ja....
Volgorde van aanschaf hier;
Aanschaf Vita
Verkoop Xbox
Aankoop ps3
Aanschaf Plus abonnement

[ Voor 4% gewijzigd door Tooooony op 06-11-2012 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Crysis 2 voor Plus is wel goed nieuws. Ik heb er tot nu toe zeker geen spijt van dat ik een Plus abo genomen heb. Ik vraag me wel af of Plus voor de Vita apart of extra gaat zijn.Ik hoop uiteraard op het 2de :9

[ Voor 40% gewijzigd door SToRM666 op 06-11-2012 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Laatst online: 21:25
Ik ga vandaag bij wehkamp ff een jaartje kopen voor €33,74 excl verzendkosten. Verzendkosten zijn 4,95.

Iemand samen kopen en dat ik je de code via mail/DM stuur? Die verzendkosten zijn wel jammer namelijk! Inmiddels al besteld.

[ Voor 6% gewijzigd door LuPo op 07-11-2012 15:14 ]

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:59
LuPo schreef op woensdag 07 november 2012 @ 13:29:
Ik ga vandaag bij wehkamp ff een jaartje kopen voor €33,74 excl verzendkosten. Verzendkosten zijn 4,95.

Iemand samen kopen en dat ik je de code via mail/DM stuur? Die verzendkosten zijn wel jammer namelijk!
Ik wil eventueel wel € 12,50 ( € 10.11 is de prijs) neerleggen voor een € 90 dagen abo. Dan betaal ik bijna de helft van je verzendkosten :)

Zat ook aan een jaar te denken , maar ik kijk eerst wel even of ik het gebruik en in de zomer game ik toch bijna niet. Daarnaast zit ik dan hopelijk precies in een eindejaarssale met extra korting op PSN games :) met wat extra korting.

Laat maar weten over DM of je daar mee kan leven en dan maak ik het over naar je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Beakzz schreef op woensdag 07 november 2012 @ 14:42:
[...]

Ik wil eventueel wel € 12,50 ( € 10.11 is de prijs) neerleggen voor een € 90 dagen abo. Dan betaal ik bijna de helft van je verzendkosten :)

Zat ook aan een jaar te denken , maar ik kijk eerst wel even of ik het gebruik en in de zomer game ik toch bijna niet. Daarnaast zit ik dan hopelijk precies in een eindejaarssale met extra korting op PSN games :) met wat extra korting.

Laat maar weten over DM of je daar mee kan leven en dan maak ik het over naar je :)
Sh*t, heb net besteld. :(

[ Voor 9% gewijzigd door LuPo op 07-11-2012 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
Ik krijg alleen crysis 2, cubix is alleen demo? Waar zit de activation ding in nieuwe shop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tennisbal schreef op woensdag 07 november 2012 @ 23:15:
Ik krijg alleen crysis 2, cubix is alleen demo? Waar zit de activation ding in nieuwe shop?
Dat probleem had ik gisteravond ook. Ik ga er vanavond verder naar zoeken (Via search desnoods). Het viel me trouwens op dat er diverse items niet goed geprijsd zijn na de laatste update. Sommige artikelen zijn duurder dan op het Blog vermeld is (Dyad), terwijl anderen ineens gratis zijn dankzij Plus (zoals Kratos LBP pakje).

Vorige week bij verrassing ook ACII en Brotherhood gedownload voor noppes. Ik wist niet dat ze gratis waren. Door de nieuwe Store is het voor mij nog wel even zoeken naar de juiste secties. Die sale is helaas alweer voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2012 @ 07:49:
[...]

Dat probleem had ik gisteravond ook. Ik ga er vanavond verder naar zoeken (Via search desnoods). Het viel me trouwens op dat er diverse items niet goed geprijsd zijn na de laatste update. Sommige artikelen zijn duurder dan op het Blog vermeld is (Dyad), terwijl anderen ineens gratis zijn dankzij Plus (zoals Kratos LBP pakje).

Vorige week bij verrassing ook ACII en Brotherhood gedownload voor noppes. Ik wist niet dat ze gratis waren. Door de nieuwe Store is het voor mij nog wel even zoeken naar de juiste secties. Die sale is helaas alweer voorbij.
Huh lekker dan die gratis dingen die nergens staan? Ik vind de nieuwe shop waardeloos, heel veel stuff kan ik niet meer vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Gevonden! In de Cubixx game naar "Buy game" gaan, en dan is het gratis.
Ik vind de nieuwe store wel te doen, even wennen maar beter dan de oude

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
lanerios schreef op donderdag 08 november 2012 @ 11:03:
Gevonden! In de Cubixx game naar "Buy game" gaan, en dan is het gratis.
Ik vind de nieuwe store wel te doen, even wennen maar beter dan de oude
Werkt, lekker logische manier :) ac 2 kan ik nog wel binnenhalen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tooooony
AC staat volgens mij als "uitproberen voor een uur.
Is dus wel gratis, maar niet helemaal onbeperkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
Tooooony schreef op donderdag 08 november 2012 @ 12:32:
AC staat volgens mij als "uitproberen voor een uur.
Is dus wel gratis, maar niet helemaal onbeperkt
Denk ik ook, maar ik kon kiezen uit 2 versies, beide gratis. Das wel raar. Ik download hem nu, dus over 3 weken zal hij wel binnen zijn en kan ik het testen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Arrggh, ik heb afgelopen maandag Batman Arkham City besteld, maar nu lees ik her en der dat dit een gratis PS Plus spel gaat worden voor de update van 5 december. Andere spellen die gratis te downloaden gaan zijn in december zijn Vanquish en Limbo.

[ Voor 57% gewijzigd door SToRM666 op 28-11-2012 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Weet je zeker dat het Arkham City is?
Arkham Asylum kan ik me wat meer bij voorstellen.

Ik kocht voorheen trouwens minimaal 10games per jaar, sinds ps plus koop ik misschien nog maar 1a2games per jaar.
Genoeg games in de backlog en de kans is best groot dat hij op ps plus komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Damn , heb het even 90 dagen als test en dan komen er precies 3 games die ik al op de Xbox heb :/ Zijn wel prachtige games voor wie ze nog niet heeft dus ik wil niet zeuren , maar jammer is het wel voor mij :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ze dan nog geen van allen. Batman: Arkham City stond nog op mijn lijst om te kopen. Ik wilde de GOTY halen, maar die is vrij prijzig nog. Anyway, nu is dat opgelost. :) De DLC komt vast ook nog wel in de aanbieding dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09 16:04

solique

Fire is all I need

Leuke content
B:AC heb ik dan al wel op de x360, ook nog eens op de ps3 vind ik niet erg :+

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Knytt gratis is de enige interesante titel voor mij. Rest heb ik al. Erg jammer dat er eigenlijk alleen maar action games uitkomen voor het free gebeuren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Tja het is voor mij ook niet elke maand erg bruikbaar.
Maar het zijn in ieder geval geen bagger titels.
Batman: AC is gewoon 1 van de betere games van vorig jaar.
En als je de vita ook nog hebt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Dan klopt het toch van Batman. De gratis Vita games heb ik allemaal nog niet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Ja blijkbaar wel.
Alleen snap ik die uitgever niet zo.
Arkham Asylum is misschien nog wel beter dan Arkham City, een net zo aansprekende titel en nog even wat ouder (dus verkoopt minder).
Je kunt dan door AA aan te bieden de verkopen van AC weer stimuleren.

Of hopen ze de andere weg te bewandelen?
Ze bieden nu AC aan, zodat je eerst AA wilt spelen.
Maarja dit zit in de platinum collectie voor 15eu of minder.

[ Voor 23% gewijzigd door Sinned123 op 28-11-2012 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
kwam ergens een probleem voor dat ik zelf ook heb. schijnt een bug te zijn in plus. Ik heb resident evil hele tij terug 1 uur demo gedownload. Daarna dus de volledige versie toen hij uitkwam in plus. Nu blijft hij dus soort van status demo houden.

hoe los ik dit op? deleten en opnieuw installeren werkt niet :(

Verwijderd

tennisbal schreef op woensdag 28 november 2012 @ 23:11:
kwam ergens een probleem voor dat ik zelf ook heb. schijnt een bug te zijn in plus. Ik heb resident evil hele tij terug 1 uur demo gedownload. Daarna dus de volledige versie toen hij uitkwam in plus. Nu blijft hij dus soort van status demo houden.

hoe los ik dit op? deleten en opnieuw installeren werkt niet :(
Dit is klacht, die ik meer gehoord heb. Het schijnt een bug te zijn, die bij Playstation bekend is, maar waarvan ik nog geen oplossing voorbij heb zien komen...

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Hmm arkham city zou erg tof zijn, als ik hem niet recentelijk gekocht had :( :P
Als ik m'n versie zou verkopen, en de ps plus versie download, werkt m'n oorspronkelijke savegame dan nog wel?
Geen zin om al die ridlerchallenges weer te moeten doen :D

• KngfCnns
Son Goku schreef op donderdag 29 november 2012 @ 11:31:
Als ik m'n versie zou verkopen, en de ps plus versie download, werkt m'n oorspronkelijke savegame dan nog wel?
Ik meen me te herinneren dat het niet werkte met littlebigplanet of wipeout hd destijds. Maar dat is weer 2-3 jaar geleden, misschien is het nu geen probleem..

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-09 08:26

TDB

Son Goku schreef op donderdag 29 november 2012 @ 11:31:
Bij LBP2 werkte mijn savegame van het spel die ik had gekocht.

PSN: TDBtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Hoe kan Plus het goedkoopst eigenlijk? Ik twijfel nog of ik er iets aan ga hebben, maar over een paar weken heb ik twee maanden vakantie en misschien dat het wat value heeft als ik me verveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Verstekbakker schreef op zondag 02 december 2012 @ 17:16:
Hoe kan Plus het goedkoopst eigenlijk? Ik twijfel nog of ik er iets aan ga hebben, maar over een paar weken heb ik twee maanden vakantie en misschien dat het wat value heeft als ik me verveel.
Toevallig is op Psn nu 90 dagen maar €10 euro dus dat lijkt me precies goed voor die 2 maandjes ;) Actie is tot 7 dec geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2012 @ 07:52:
[...]

Dit is klacht, die ik meer gehoord heb. Het schijnt een bug te zijn, die bij Playstation bekend is, maar waarvan ik nog geen oplossing voorbij heb zien komen...
Heeft iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Beakzz schreef op zondag 02 december 2012 @ 23:53:
[...]

Toevallig is op Psn nu 90 dagen maar €10 euro dus dat lijkt me precies goed voor die 2 maandjes ;) Actie is tot 7 dec geloof ik.
Oh tof, moet ik dan gewoon via de store op de PS aanschaffen? Zometeen maar even een paar euro op de account zetten, voor die paar biertjes hoef je het niet te laten natuurlijk.

-edit- Ah inderdaad, in de store gaat hij ineens op 9,99. Ik heb eindelijk de Sega Mega Drive Classics achtergrond! Fuck, die alleen al vind ik 10 euro waard! :9~

[ Voor 16% gewijzigd door Verstekbakker op 03-12-2012 01:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Haha , veel plezier er mee. Kan jij me nou als wederdienst uitleggen hoe ik ook 2 maanden ! vakantie kan krijgen ? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Beakzz schreef op maandag 03 december 2012 @ 02:29:
Haha , veel plezier er mee. Kan jij me nou als wederdienst uitleggen hoe ik ook 2 maanden ! vakantie kan krijgen ? :+
Geloof me, in die diepe put wil je niet zinken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Vroeg het me af, niet geprobeerd verder: als je op je hoofdaccount PSN+ hebt, en je logt in op je US account, dan heb je daar zeker geen PSN+?

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EfBe schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 09:49:
Vroeg het me af, niet geprobeerd verder: als je op je hoofdaccount PSN+ hebt, en je logt in op je US account, dan heb je daar zeker geen PSN+?
Nee. Je hebt maar 1 Plus-abo op je account en volgens mij is het ook console-gebonden. Ik heb me wel eens aangemeld bij mijn broer, maar toen kon ik de de PS+ games niet terugvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:52
limbo staat gratis op psn plus.. "koop" ik m net, zou gratis moeten zijn, word er nu toch 12,95 geint.. wtf?
hoe neem ik contact op met die knakkers want die info hebben ze weer eens extra goed verborgen...

[ Voor 31% gewijzigd door sharkzor op 05-12-2012 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01:05
sharkzor schreef op woensdag 05 december 2012 @ 17:55:
limbo staat gratis op psn plus.. "koop" ik m net, zou gratis moeten zijn, word er nu toch 12,95 geint.. wtf?
hoe neem ik contact op met die knakkers want die info hebben ze weer eens extra goed verborgen...
Niet in de war met de demo versie dan?

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
Brad Pitt schreef op woensdag 05 december 2012 @ 17:57:
[...]

Niet in de war met de demo versie dan?
?
stond in het apparte psn plus gedeelte, dus nee... als het goed is is deze ook vanaf vandaag gratis te downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb limbo een uurtje geleden wel gratis gedownload.

goed lezen in de shop wat ie kost dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
hier ging het ook goed, dat andere spel stond niet gratis bij (bij kassa) maar gewoon 0 e afgerekend. Lijkt goed te gaan. en mijn probleem met resident evil 5 is opgelost nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulWar1
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:06
Bij de gratis versie van Batman Arkham City kreeg ik ook de Catwoman bundle, leuke verrassing!

Een minder leuke verrassing is dat mijn PS3 net uitsprong met een rood knipperend lampje. Ik kon hem wel gewoon opnieuw opstarten. Hopelijk is dit niet het begin van het einde...

Know Thyself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou via Twitter contact zoeken via @PlaystationNL. Het kan zijn dat je doorverwezen wordt naar de helpdesk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onox
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-05 22:02
Weet iemand waar je Limbo vindt? Ik kan alleen dat bestandje van 6 KB gratis downloaden, maar de demo kan ik niet vinden :s

[ Voor 10% gewijzigd door onox op 09-12-2012 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

onox schreef op zondag 09 december 2012 @ 18:45:
Weet iemand waar je Limbo vindt? Ik kan alleen dat bestandje van 6 KB gratis downloaden, maar de demo kan ik niet vinden :s
zoeken onder demos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
SoulWar1 schreef op woensdag 05 december 2012 @ 20:03:

Een minder leuke verrassing is dat mijn PS3 net uitsprong met een rood knipperend lampje. Ik kon hem wel gewoon opnieuw opstarten. Hopelijk is dit niet het begin van het einde...
Dat komt bij mij soms ook wel een incidenteel keertje voor. Niets om je zorgen over te maken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

onox schreef op zondag 09 december 2012 @ 18:45:
Bij mij downloadde hij ook alleen die 6 kb (bij herhaling en zoeken). Ik kwam er naderhand achter dat ik die demo al tijden geleden had gedownload...fail... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad_Boy
  • Laatst online: 13-07 18:30
Verwijderd schreef op maandag 10 december 2012 @ 10:06:
[...]

Bij mij downloadde hij ook alleen die 6 kb (bij herhaling en zoeken). Ik kwam er naderhand achter dat ik die demo al tijden geleden had gedownload...fail... :+
Dit dus, ik heb hier ook tijden naar aan het zoeken geweest. Totdat ik mij realiseerde dat ik inderdaad de demo al eens had gedownload....Een wat vaag systeem als je het mij vraagt, waarom ook niet direct de demo downloaden als ik de volledige versie aanklik |:(

PSN-id: karlbani / Steam-id: karlbani

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2012 @ 10:15:
[...]

Ik zou via Twitter contact zoeken via @PlaystationNL. Het kan zijn dat je doorverwezen wordt naar de helpdesk.
helpdesk gebeld. Ze hebben mijn probleem nu wel doorgezet, maar de toon was in 1e instantie dat ik maar beter had moeten lezen. wtf???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
sharkzor schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 10:29:
[...]

helpdesk gebeld. Ze hebben mijn probleem nu wel doorgezet, maar de toon was in 1e instantie dat ik maar beter had moeten lezen. wtf???
Heb je PS+? Het spel stond dus in de PS+ sectie alleen er stond toch nog het normale bedrag bij? Dan waren ze waarschijnlijk nog aan het updaten. *Spel verplaatsen naar PS+ sectie* daarna *prijs aanpassen*.

Kwestie van zelf goed lezen. Bij de kassa wordt een keer of 2 gevraagd of je akkoord gaat. Ook wel dom als je dan nog steeds niet ziet dat je 12 euro gaat lappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
LuPo schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 10:48:
[...]

Heb je PS+? Het spel stond dus in de PS+ sectie alleen er stond toch nog het normale bedrag bij? Dan waren ze waarschijnlijk nog aan het updaten. *Spel verplaatsen naar PS+ sectie* daarna *prijs aanpassen*.

Kwestie van zelf goed lezen. Bij de kassa wordt een keer of 2 gevraagd of je akkoord gaat. Ook wel dom als je dan nog steeds niet ziet dat je 12 euro gaat lappen.
Ik zag idd dat bedrag, maar hij stond toch echt bij de PS+ sectie, dus ik ging er vanuit dat het gewoon goed zat. Beetje dom als ze de boel eerst verplaatsen en dan pas de prijs aanpassen. misschien handiger om het andersom te doen?
Iig werd er geadverteerd met dat het gratis is, dus verwacht ik ook dat dat het dan is.
Als ik een de hele berg PS+ games "download" moet je heel wat schermpjes per keer doorklikken. logisch dat ik daar wat sneller doorheen ga.
Pagina: 1 ... 6 ... 97 Laatste

Let op:
Het is niet de bedoeling om hier te vragen naar PSN (cards) aanbiedingen. Weet je een goede aanbieding? Dan kun je die plaatsen in het Console Budget Gaming topic. Ook daar is het echter niet de bedoeling om naar aanbiedingen te vragen.