Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Kan ook met tegoed dacht ik.lanerios schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 10:55:
Vraagje, kan ik PS+ met een 20 euro kaart betalen? of kan het alleen met credit card? Aangezien hier toch een paar echt awesome games tussen zitten die ik wil hebben (Outland+Infamous 2+LBP2)
bron: http://nl.playstation.com...tation-Plus-lidmaatschap/Je kunt een PlayStation Plus-abonnement op dezelfde manier als content in de PlayStation Store aanschaffen. Het PlayStation®Plus-pictogram wordt nadat je een lidmaatschap hebt aangeschaft naast je avatar in het XMB™ (XrossMediaBar)-menu weergegeven. Er worden tevens pictogrammen weergegeven voor features of content die exclusief door PlayStation Plus-leden kunnen worden gebruikt.
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Ja, kan gewoon met tegoed. Ik had nog €25 aan tegoed staan (van een €50 kaart oorspronkelijk), en heb toen een jaar abo op plus afgesloten (overige €25 is toen automatisch vanaf mijn Credit card aangevuld).lanerios schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 10:55:
Vraagje, kan ik PS+ met een 20 euro kaart betalen? of kan het alleen met credit card? Aangezien hier toch een paar echt awesome games tussen zitten die ik wil hebben (Outland+Infamous 2+LBP2)
Vergeet niet dat je die spellen alleen kan spelen zolang je abo loopt he. Als je dus 90 dagen voor €15 neemt, dan kan je na die 90 dagen niet meer spelen.
Maar wel beetje vaag
"Deze games zijn het hele jaar beschikbaar, en blijven van jou zolang je je PSN abo hebt" bij de laatste 3.
Maar bij de rest van de games staat niet het "blijven van jou zolang je je PSN abo hebt" Heb je die dan maar tijdelijk? of is dat een oversight?
[ Voor 70% gewijzigd door corset op 07-06-2012 16:50 ]
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Zoals alle games die je via Playstation Plus 'gratis' krijgt, ze zijn alleen bruikbaar indien je Plus abbo actief is.. Als je Plus abbo afloopt en die niet binnen (ik dacht, maar weet ff niet zeker) 6 maanden verlengd ben je alle 'gratis' games en je online backups kwijt. Games aangeschaft met Plus korting, avatars en themes blijven van jou..lanerios schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 11:20:
meh, 15 per 90 dagen is best wel goedkoop. Hou ik wel van
Maar wel beetje vaag
"Deze games zijn het hele jaar beschikbaar, en blijven van jou zolang je je PSN abo hebt" bij de laatste 3.
Maar bij de rest van de games staat niet het "blijven van jou zolang je je PSN abo hebt" Heb je die dan maar tijdelijk? of is dat een oversight?
De games die van de week beschikbaar zijn gekomen, zijn in setjes van 2 met een uiterlijke download datum voorzien.. na die datum kan je deze niet meer binnenhalen, echter worden die 2 dan voor 2 andere vervangen..
Dus als je momenteel een plus abbo afsluit heb je zowieso 10 games voor je geld
[ Voor 15% gewijzigd door mr_zippey op 07-06-2012 21:37 . Reden: aanvulling ]
W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - TDM 850 '00 - Svartpilen 401 '22 - Te koop: Yamaha TDM 850
In dat geval hoef je niet direct de game binnen te halen (als je daar geen ruimte voor hebt bijvoorbeeld), maar wordt hij wel toegevoegd aan je download-geschiedenis en kan je die later alsnog downloaden. Ook na verloop van de datum.
Van games waarvan ik weet dat ik ze voorlopig niet ga spelen gooi ik de gamedata weg, gisteren even voor +120 gb vrijgemaakt.Chaoss schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 18:21:
idd ik ben al eens g-eupgrade van een 80gb naar 320gb maar die raakt ook rap vol nu ik een tijdje PS Plus heb.. die typische psn games zijn meestal niet zo groot maar nu er nog meer full-games beschikbaar komen gaat het wel heeeeel rap.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Infamous 2 gister gespeeld, en als je de free running van AC2/Brotherhood gewend bent, is het klimmen van Infamous 2 best wel clunky gedaan. Constant X moeten spammen
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Had nog 180GB vrij voor de actie, vanavond maar eens kijken wat er van over is.
Sowieso een briljante actie met games die ik nog steeds op mijn lijstje had staan en nu dus gratis ontvang.
Ben voorlopig wel weer even zoet alleen backlog is gelijk weer langer.
Edit: zal je net zien.... voor de 11x gedownload en nu installeert 'tie hem wel. Is in ieder geval een pleister op de wond van de 0-2 achterstand......
[ Voor 28% gewijzigd door TDB op 13-06-2012 22:01 ]
PSN: TDBtje
Dat vetgedrukte klopt niet. Afgelopen zaterdag heb ik weer PS+ genomen en de games die ik vorig jaar heb gedownload (vanwege de maand gratis PS+ (vanwege de PSN-outage)) zijn weer actief.mr_zippey schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 21:32:
[...]
Zoals alle games die je via Playstation Plus 'gratis' krijgt, ze zijn alleen bruikbaar indien je Plus abbo actief is.. Als je Plus abbo afloopt en die niet binnen (ik dacht, maar weet ff niet zeker) 6 maanden verlengd ben je alle 'gratis' games en je online backups kwijt. Games aangeschaft met Plus korting, avatars en themes blijven van jou..
[...]

Hier is te zien dat Streets of Rage 2 gratis was vorig jaar.
- Chaoss
- Registratie: December 2000
- Laatst online: 23:20
Professioneel boekemantsje
:strip_icc():strip_exif()/u/17239/crop586cd04bb358c.jpeg?f=community)
begint nu wel irritant te worden want ik kan nu geen PS Plus content downloaden en ik wil uiteraard graag wat van die nieuwe games proberen.
Maar hebben meer mensen dit probleem? want een algemene storing van al 5 dagen lijk me wel erg lang, zeker als Sony daardoor niets meer kan verkopen in de store..
[ Voor 17% gewijzigd door Chaoss op 27-06-2012 10:36 ]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Ik heb maandag een ps3 gekocht een 90 dagen PS+ via de store, werkt allemaal prima, is dus geen algemene storing.
Master of the allen wrench Riding a mighty lawnmower for revenge In the realm of the screws he's the king And Lord of the Towel Rings
Vraagje, rond welke dag kunnen we de juli update van PS+ verwachten?
Verwijderd
binnenkort staat op het ps blog wat dat inhoud voor maand juli.
de content is er altijd de eerste woensdag van de maand.
- Chaoss
ben nu renegade opps, oddworld en LBP2 aan het downloaden... dat gaaat wel even duren
zijn deze full games de volgende maand ook nog te downloaden? meende dat ik zoiets had opgepkt bj de sony e3 presentatie.
edit staat op de pagina hiervoor, bljven 3 maand ipv 1 maand beschikbaar.
[ Voor 9% gewijzigd door Chaoss op 27-06-2012 17:11 ]
Volgens mij 1 op de eerste woensdag en nog eens 2 games op de 3e woensdag.
Je kunt de games die dan uit de roulatie gaan niet meer downloaden.
In dit geval is dat komende woensdag virtua fighter 5.
Wat je ook kunt doen, is tot aan de daadwerkelijke download het hele proces doorlopen.
Dan denkt het registratiesysteem bij Sony dat je hem al een keer hebt binnengehengeld en kun je gerust over een jaar of wat het spel pas downloaden.
Handig voor als je maar een 40,60 of 80GB HD hebt
Dit was gelijk de laatste keer dat ik vooraf alle episodes van een game gekocht heb.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
PSN Store updates zijn maar 1 keer in de week op woensdagmiddagspaceboy schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 16:56:
WAAR blijft het tweede hoofdstuk van Walking Dead!??? Het is nog 1 dag "eind juni"...![]()
![]()
Dit was gelijk de laatste keer dat ik vooraf alle episodes van een game gekocht heb.
[ Voor 3% gewijzigd door Ike. op 30-06-2012 19:13 ]

DEUS EX: HUMAN REVOLUTIONS
http://blog.eu.playstatio...lus-update-4th-july-2012/
Verwijderd
krijgen we deze maand nog meer?giganielsie schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 18:47:
Het lijkt wel of het feest is bij Playstation![]()
![]()
. Ze blijven maar gratis games weggeven. Dit keer:
DEUS EX: HUMAN REVOLUTIONS![]()
![]()
![]()
![]()
http://blog.eu.playstatio...lus-update-4th-july-2012/
New Avatars
Robo Transmitter
Robo Cyclops
Hockey Mask
Evil Graffiti Mouse
Evil Graffiti Cat
Crazy Television Avatars
Dynamic Themes
Summer Games Dynamic theme
Heb Renegade Ops gratis. Leuke game
[ Voor 26% gewijzigd door Mr-Music op 06-07-2012 10:57 ]
Verwijderd
de juni aanbieding was leuk , maar nu in juli is het al minder.lanerios schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 11:14:
Deus Ex HR gratis en de DLC 50% korting. Dat is alles deze maand? Balen zeg.
Wat hadden jullie verwacht, dat je iedere maand 10 gratis full games krijgt? Plus is al 10x zo goed gevuld sinds het begin, ben eens tevreden. Of hebben jullie al die 10 games al uitgespeeld
Ja dat kan. Games komen in je downloadlijst en kan je later nog een keer downloaden.SayWhatAgain! schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 13:58:
Ik overweeg ook om PS+ aan te schaffen maar vraag me nog iets af. Ik heb nog een PS3 fat (80GB) en gezien de beperkte HDD ruimte kan ik onmogelijk 10 games downloaden en installeren. Om nou de leuke titels niet te missen als ze weer uit de roulatie zijn vraag ik me af of je ze kan aanschaffen in de store en dan later (wel met PS+ actief) alsnog kan downloaden?
PSN: Shiver23
Je bent wel er van op de hoogte dat er nu 2 verversingsmometen zijn?Verwijderd schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 11:18:
[...]
de juni aanbieding was leuk , maar nu in juli is het al minder.
Het 1e moment zoals je al gewend was is op de 1e woensdag, er word dan 1 spel omgewisseld.
2e moment 3e woensdag van de maand, er worden dan 2 spellen omgewisseld.
Verwijderd
klopt maar een hollander wil altijd meer.Sinned123 schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 15:39:
[...]
Je bent wel er van op de hoogte dat er nu 2 verversingsmometen zijn?
Het 1e moment zoals je al gewend was is op de 1e woensdag, er word dan 1 spel omgewisseld.
Ik zou er een grote HD in doen, is zo simpel en je verliest geen garantie. Voor €50 heb je al een 320Gb HD, daar kun je heel wat spellen op kwijt. Zelf ook gedaan...SayWhatAgain! schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 13:58:
Ik overweeg ook om PS+ aan te schaffen maar vraag me nog iets af. Ik heb nog een PS3 fat (80GB) en gezien de beperkte HDD ruimte kan ik onmogelijk 10 games downloaden en installeren. Om nou de leuke titels niet te missen als ze weer uit de roulatie zijn vraag ik me af of je ze kan aanschaffen in de store en dan later (wel met PS+ actief) alsnog kan downloaden?
rm -r *
http://blog.eu.playstatio...on-re-opens-for-24-hours/
PSN: TDBtje
Voor 37,49 dus een jaarabonnement.
Is dit het nu echt waard?
Fear leads to anger, anger leeds to hate, hate leeds to suffering....
Ik vind van wel. Zeker nu ze die volledige games toevoegen.Baatje schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 15:51:
http://nl.playstation.com...nement/?site_locale=nl_NL
Interessante aanbieding btw.
Double Dragon remake
Red Dead Redemption
Scott Pilgrim vs the world
Machinarium
Helaas 3 van de 4 heb ik al (Double dragon alleen nog niet)
Ja tis natuurlijk een aardige aanbieding. Zal er nu toch eens goed over gaan nadenken.Shiver23 schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 15:57:
[...]
Ik vind van wel. Zeker nu ze die volledige games toevoegen.
Interessante aanbieding btw.
Kort samengevat: games met korting aanschaffen, games gratis spelen (na afloop abo niet meer speelbaar), demo's eerder speelbaar, leuke extra's als wallpapers en cloud saving? Vergeet ik iets belangrijks?
Vroege beta's, automatisch downloaden van patches en updates, automatisch syncen van trophies, een geel plusje bij je naam in de vriendenlijstBaatje schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 16:12:
[...]
Ja tis natuurlijk een aardige aanbieding. Zal er nu toch eens goed over gaan nadenken.
Kort samengevat: games met korting aanschaffen, games gratis spelen (na afloop abo niet meer speelbaar), demo's eerder speelbaar, leuke extra's als wallpapers en cloud saving? Vergeet ik iets belangrijks?
Briljant dit
Hoe kan dit dan, 50 e voor echt veel spullen, ok geen productiekosten etc maar wat goed
[ Voor 18% gewijzigd door Tennisbal op 04-09-2012 23:03 ]
Heb ondertussen 50 euro overgemaakt, en heb ondertussen 2 games uitgespeeld, nog 4 games op de lijst staan die ik graag wil uitspelen, en er komt nog steeds meer binnen. Goed bestede 50 euro
Iddmajoh schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 23:10:
Briljante actie toch?
Heb ondertussen 50 euro overgemaakt, en heb ondertussen 2 games uitgespeeld, nog 4 games op de lijst staan die ik graag wil uitspelen, en er komt nog steeds meer binnen. Goed bestede 50 euro
Download de ps3 ook als hij uit staat? Of moet ik ff aangeven dat ie niet na 4 uur uit mag?
Worden mijn huidige games dan gewisseld? Of allee in de store zodat je ze niet meer kan binnen halen?Sinned123 schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 15:39:
[...]
Je bent wel er van op de hoogte dat er nu 2 verversingsmometen zijn?
Gelukkig, of langer als je fan blijft lijkt memajoh schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 23:26:
Dat laatste, je mag de games een jaar spelen, maar alleen maar een beperkte periode downloaden.
Ah super, heb nu 320 gb kan er altijd meer in gooienmaar handig om te weten. Nu maar wachten tot de downloads binnen zijnmajoh schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 23:35:
Je hoeft trouwens niet de hele download binnen te halen. Als je maar een keer op downloaden klikt, en daarna afbreekt, dan staat het geregistreerd dat je hem hebt. Mocht schijf ruimte een probleem zijn...
Heb net de harddisk vervangen voor een kleinere SSD (ik weet, snelheidsverschil is marginaal maar vind het gewoon kickentennisbal schreef op woensdag 05 september 2012 @ 00:03:
Ah super, heb nu 320 gb kan er altijd meer in gooienmaar handig om te weten. Nu maar wachten tot de downloads binnen zijn
Nickname does not reflect reality
gister complete downloadlist vol, mocht niet meer downloaden in backgroundBrad Pitt schreef op woensdag 05 september 2012 @ 09:14:
[...]
Heb net de harddisk vervangen voor een kleinere SSD (ik weet, snelheidsverschil is marginaal maar vind het gewoon kicken) dus zal iets selectiever te werk moeten gaan. Wel goede aanbieding nu!
En vraag die ik eerder stelde, ik neem aan dat bij verlenging alles behouden blijft? En niet 1 jaar max?
Ok, ik ben om. Voor die prijs ga ik wel een jaar abonnement nemenBaatje schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 15:51:
PSN id: NL_SToRM
Zo lang je ABO actief is kan je spelen.tennisbal schreef op woensdag 05 september 2012 @ 11:44:
[...]
gister complete downloadlist vol, mocht niet meer downloaden in background![]()
duurt best lang nog dat binnen halen.
En vraag die ik eerder stelde, ik neem aan dat bij verlenging alles behouden blijft? En niet 1 jaar max?
Dus als je hem heractiveert kan je je spellen van meer dan een jaar geleden gewoon weer spelen.
Je moet wel in de maanden dat het spel word aangeboden het spel 1x hebben "gedownload"
En ik heb expres gewacht met het kopen van Sound Shapes zodat ik die nu ook met korting kan kopen
[ Voor 25% gewijzigd door SToRM666 op 06-09-2012 12:32 ]
Aanklikken is inderdaad zo gedaan, het downloader gaat (hier) echter werkelijk bizar maar dan ook echt absurd traag. Vier spellen gekozen, hoop dat deze binnen een dag binnen zijn. Zit nu "iedereen" te downloaden of zo en/of hebben meer mensen hier last van?SToRM666 schreef op donderdag 06 september 2012 @ 12:16:
Direct maar even een aantal gratis games aangeklikt om te downloaden
Downloaden op de PC gaat gewoon prima en de netwerk-snelheidstest van de PS3 is ook gewoon goed dus daar ligt het allemaal sowieso niet aan
Dat heb ik dus ook gedaan. Ging van 500gb naar 120gb SSD. Op zich wel wat sneller. Maar ik heb toch wel TE regelmatig dat m'n disk vol zit. Heb ook een stuk of 60 spellen gedownload (veel klein grut, maar als je bijvoorbeeld de demo van Battle Field 3 wilt is dat gelijk 13gb ofzo...). Ik zit in dubio: of een grotere SSD, of ff wachten op de next gen. Denk dat laatste.Brad Pitt schreef op woensdag 05 september 2012 @ 09:14:
[...]
Heb net de harddisk vervangen voor een kleinere SSD (ik weet, snelheidsverschil is marginaal maar vind het gewoon kicken) dus zal iets selectiever te werk moeten gaan. Wel goede aanbieding nu!
zelfde probleem, ps3 download nu sinds dinsdagavond. 10 full games + 15 demo's etc. Mocht niet meer downloaden want de lijst was vol... Ach als ze eenmaal binnen zijn is het wel relaxtBrad Pitt schreef op donderdag 06 september 2012 @ 12:56:
[...]
Aanklikken is inderdaad zo gedaan, het downloader gaat (hier) echter werkelijk bizar maar dan ook echt absurd traag. Vier spellen gekozen, hoop dat deze binnen een dag binnen zijn. Zit nu "iedereen" te downloaden of zo en/of hebben meer mensen hier last van?
Downloaden op de PC gaat gewoon prima en de netwerk-snelheidstest van de PS3 is ook gewoon goed dus daar ligt het allemaal sowieso niet aan
Ik herken je probleem. Het gekke is: het ligt volgens mij ook niet aan het PSNetwerk. Ik heb namelijk een jaar terug getest met mijn broer:Brad Pitt schreef op donderdag 06 september 2012 @ 12:56:
[...]
Aanklikken is inderdaad zo gedaan, het downloader gaat (hier) echter werkelijk bizar maar dan ook echt absurd traag. Vier spellen gekozen, hoop dat deze binnen een dag binnen zijn. Zit nu "iedereen" te downloaden of zo en/of hebben meer mensen hier last van?
- Gelijk type PS3 (Slim, 320GB)
- Bekabeld aangesloten
- Kabel internet
- Ik: upc (toen) 60MB
- hij: ziggo 50MB
- Spel: 1,5 GB downloaden
Telefonisch gelijk gestart. Ik heb er ruim 1,5 uur over gedaan. Hij was in een dikke 20 minuten klaar....
Mijn idee is dat providers knijpen in de verbinding naar/van PSN.
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Zit zelf bij Ziggo, sjaAllSeeyinEye schreef op donderdag 06 september 2012 @ 16:00:
[...]
Mijn idee is dat providers knijpen in de verbinding naar/van PSN.
Komen soms wat kids hier gamen, starten een spel op, staat er dat er een update is. Vragen ze: "moeten we ja klikken?". Check je de filesize, bijv. 130MB. Hmmm denk je dan, 130MB, heb een 60Mbit abo dus da's zo gedaan. Welnu, forget it. Duurt dan gewoon een kwartier of zo. Dus exit, restart game. Waanzinnig irritant
Dat laatste herken ik. Leuk als een van de kids in de middagpauze 'even' een spelletje wil doen. Al is het mij nog niet gelukt om een update weg te klikken?!Brad Pitt schreef op donderdag 06 september 2012 @ 16:09:
[...]
Zit zelf bij Ziggo, sjaEn het was altijd gewoon snel genoeg, tot een tijdje geleden, opeens was het dramatisch. Geen idee waarom, niks veranderd qua hardware (router bijv.) of zo.
Komen soms wat kids hier gamen, starten een spel op, staat er dat er een update is. Vragen ze: "moeten we ja klikken?". Check je de filesize, bijv. 130MB. Hmmm denk je dan, 130MB, heb een 60Mbit abo dus da's zo gedaan. Welnu, forget it. Duurt dan gewoon een kwartier of zo. Dus exit, restart game. Waanzinnig irritant
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Als 'ie eenmaal al aan het installeren is kan je het shaken ja. Cancel gewoon de download, toch tijd zat voorAllSeeyinEye schreef op donderdag 06 september 2012 @ 16:21:
Dat laatste herken ik. Leuk als een van de kids in de middagpauze 'even' een spelletje wil doen. Al is het mij nog niet gelukt om een update weg te klikken?!
Mijn ervaring:tennisbal schreef op donderdag 06 september 2012 @ 17:21:
Heb bij dat pluspakket ook de optie s'avonds updaten aangeklikt. 2 uur snachts ofzo. Neem aan dat dit ook werkt als hij "uit" staat?
Als de PS3 op stand-by staat, gaat hij ergens in de aangegeven periode aan om te updaten (en daarna weer uit). Maar dit hoeft niet om, in jouw voorbeeld, 2 uur 's nachts exact te zijn.
Als de PS3 uit is geweest, en je zet er weer stroom op (de volgende dag of later), dan gaat de PS3 onmiddellijk aan om te updaten, ongeacht het ingestelde tijdstip.
Ik ken iemand die in het begin had dat sommige spellen opeens nog moesten updaten bij het opstarten en dat lag daar dus aan.
[ Voor 44% gewijzigd door SToRM666 op 06-09-2012 18:49 ]
- Chaoss
Mafkees... de normale prijs was het al dik waard... ja natuurlijk is het dat echt waardBaatje schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 15:51:
Beetje jammer dat ik net 2 maand trug een nieuw jaarabbo heb genomen.
Beetje jammer dat ik het 2 dagen terug voor 50 gekocht hebChaoss schreef op donderdag 06 september 2012 @ 21:03:
[...]
Mafkees... de normale prijs was het al dik waard... ja natuurlijk is het dat echt waard
Beetje jammer dat ik net 2 maand trug een nieuw jaarabbo heb genomen.
Heb ze net maar even gemaild, hopelijk krijg ik een spel ter compensatie of geld op m'n account.SToRM666 schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 01:21:
Ik wist al een aantal weken dat die korting er aan zat te komen, ze hadden het namelijk al aangekondigd op de Gamescom.
ik kan DD en scott niet vinden in de shop? Wel allemaal spelvoorwerpen voor DD maar niet het spel zelf? Is hij verdwenen oid?lanerios schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 16:00:
nieuwe games:
Double Dragon remake
Red Dead Redemption
Scott Pilgrim vs the world
Machinarium
Helaas 3 van de 4 heb ik al (Double dragon alleen nog niet)
Nevermind: lees dat dit 12 september zal gebeuren, waarom kan jij hem nu al zien?
[ Voor 9% gewijzigd door Tennisbal op 07-09-2012 09:31 ]
Gelukkig hebben ze wel de korting meegenomen in de verlenging. (Mooie timing btw)
[ Voor 12% gewijzigd door SToRM666 op 10-09-2012 12:32 ]
zal wel komen omdat ik vanaf het begin lid ben..

W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - TDM 850 '00 - Svartpilen 401 '22 - Te koop: Yamaha TDM 850
* PSN=Chef_NL** *
Verwijderd
klopt de 4.25 firmware update is nu te downloaden.Chef_v_leeuwen schreef op woensdag 12 september 2012 @ 11:19:
Nieuwtje, de Cloud storage voor PS+ is verhoogd naar 1GB, stuk beter dan de oorspronkelijke 150Mb
Verwijderd
meestal rond 18 of 19 uur staat er nieuwe content in de store.tennisbal schreef op woensdag 12 september 2012 @ 13:16:
Het is 12 september, maar geen nieuwe spellen. Komt dat nog? Ik zie wel een melding bovenin, nieuwe plus etc. maar die heb ik al een tijd. Hoe gaat die weg en wat kan ik ermee?
Ik zie maar 1 wijziging, double dragon is weg.Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2012 @ 13:35:
[...]
meestal rond 18 of 19 uur staat er nieuwe content in de store.
Andere vraag , waarom kan ik civ revolution niet kopen?

[ Voor 7% gewijzigd door BlackEyedAngel op 13-09-2012 10:14 ]
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Verwijderd
welkom bij de club. psn is wel een beetje rommelig. dat is mijn ervaring ermee.Son Goku schreef op donderdag 13 september 2012 @ 09:46:
![]()
Vanaf vanavond ben ik ook een Playstation Plus member
Rommelig? De Store zelf?Verwijderd schreef op donderdag 13 september 2012 @ 09:55:
[...]
welkom bij de club. psn is wel een beetje rommelig. dat is mijn ervaring ermee.
Ik vind het Plus gedeelte van de Store onhandig
Je moet nu meerdere mappen in/uit om alle (gratis) DLC te vinden.
Lijkt me handiger als er een 'nieuw deze maand' map zou zijn.
[ Voor 9% gewijzigd door Ike. op 13-09-2012 14:29 ]
Verwijderd
bij mij laad heel veel ook niet als ik in de store kijk.Ike. schreef op donderdag 13 september 2012 @ 14:27:
[...]
Rommelig? De Store zelf?
Ik vind het Plus gedeelte van de Store onhandig
Je moet nu meerdere mappen in/uit om alle (gratis) DLC te vinden.
Lijkt me handiger als er een 'nieuw deze maand' map zou zijn.
Sinds gisteren ook een Plus member, een zooi aangevinkt om te downloaden, het woord "traag" is nog een understatementBrad Pitt schreef op donderdag 06 september 2012 @ 12:56:
[...]
Aanklikken is inderdaad zo gedaan, het downloader gaat (hier) echter werkelijk bizar maar dan ook echt absurd traag.

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
En de rest? Double Dragon zou toch ook uitkomen? Ik heb alleen een arcade spelletje gekregen, niet veel. Wel zijn er veel wegspaceboy schreef op donderdag 13 september 2012 @ 20:25:
Waar de hell blijft de update van Walking Dead!!?!
Het gaat inderdaad de laatste tijd helemaal nergens over. Vanmorgen twee games manueel geüpdate. De ene had een update van 15MB, ik verwachtte dus iets van 10-20 seconden te moeten wachten (wat ik al relatief traag zou vinden maar goed), dat werd dus 4 minuten. Vier minuten voor 15MB. Welnu, tweede game er in, update van 41MB. Ben maar gaan douchen en heb eten gemaakt. Was erna nét klaar, heeft een minuut of elf geduurd.Son Goku schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 08:52:
Sinds gisteren ook een Plus member, een zooi aangevinkt om te downloaden, het woord "traag" is nog een understatement
Dit soort dingen zijn voor mij echt enorme mood-breakers en begin het steeds meer gehad te hebben met die hele PS3. Alles is traag. Downloaden, installeren (op een Samsung 830 SSD), álles. Joy down the drain

Eens. Misschien ligt het aan UPC hier, maar het is echt dikke stront. Heb al spijt dat ik m'n PSN heb verlengd met een jaar, want "een gratis game" is helemaal niet zo tof meer als dat 15gb is. Dan kun je je PS3 een week lang aanzetten.Brad Pitt schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 09:21:
[...]
Het gaat inderdaad de laatste tijd helemaal nergens over. Vanmorgen twee games manueel geüpdate. De ene had een update van 15MB, ik verwachtte dus iets van 10-20 seconden te moeten wachten (wat ik al relatief traag zou vinden maar goed), dat werd dus 4 minuten. Vier minuten voor 15MB. Welnu, tweede game er in, update van 41MB. Ben maar gaan douchen en heb eten gemaakt. Was erna nét klaar, heeft een minuut of elf geduurd.
Dit soort dingen zijn voor mij echt enorme mood-breakers en begin het steeds meer gehad te hebben met die hele PS3. Alles is traag. Downloaden, installeren (op een Samsung 830 SSD), álles. Joy down the drain
Gisteren de nieuwe aflevering van Walking Dead gedownload. Heb uiteindelijk maar de PS3 uitgezet met de optie "Shutdown if download complete" en ben gaan slapen.
Sowieso, heb heel veel plezier (gehad) van m'n PS3, maar ik denk dat ik weer terugga naar PC gaming. Maar ff heel goed nadenken of ik een PS4 wil t.z.t. Think not.
Dat onderhoud van laatst heeft het ds eigenlijk verpest
Het is hier al maanden om te huilen zo slecht. Druk elke update al tijden weg aangezien het niet te doen is.Son Goku schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 10:26:
Dat onderhoud van laatst heeft het ds eigenlijk verpest
ach, ik heb 3 dagen gedaan over 62 games. Tja duurt lang, maar whatever. Zijn nu binnen en werken perfect. S'nachts auto laten updaten werkt perfect, mij hoor je niet klagen.spaceboy schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 10:24:
[...]
Eens. Misschien ligt het aan UPC hier, maar het is echt dikke stront. Heb al spijt dat ik m'n PSN heb verlengd met een jaar, want "een gratis game" is helemaal niet zo tof meer als dat 15gb is. Dan kun je je PS3 een week lang aanzetten.
Gisteren de nieuwe aflevering van Walking Dead gedownload. Heb uiteindelijk maar de PS3 uitgezet met de optie "Shutdown if download complete" en ben gaan slapen.
Sowieso, heb heel veel plezier (gehad) van m'n PS3, maar ik denk dat ik weer terugga naar PC gaming. Maar ff heel goed nadenken of ik een PS4 wil t.z.t. Think not.
Beetje luxeprobleem als je het mij vraagt. PC gaming is maar gedoe, hangen achter je pc op een bureaustoel. gedoe met updates. Ini files moeten aanpassen etc.
Verwijderd
zo doe ik het al jaren , misschien de gouden tip!!!
Really? Dus je start een spel op, ziet dat er een update is en je moet een kwartier wachten om een miserabele 30MB binnen te halen, wachten op het brakke installeren, wéér die gare Move-intro te zien (HEB niet eens een Move fcol) om dan na twintig minuten te kunnen gamen is een luxe probleem?tennisbal schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 10:29:
Beetje luxeprobleem als je het mij vraagt.
Welnu, denk daar anders over, vooral als er wat kids naast je zitten die "even" een spel willen spelen
Update is niet verplicht. En zowieso alsof je bij elk spel elke dag een update hebt.... Was dat maar zo bij sommige spellen...Brad Pitt schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 10:33:
[...]
Really? Dus je start een spel op, ziet dat er een update is en je moet een kwartier wachten om een miserabele 30MB binnen te halen, wachten op het brakke installeren, wéér die gare Move-intro te zien (HEB niet eens een Move fcol) om dan na twintig minuten te kunnen gamen is een luxe probleem?
Welnu, denk daar anders over, vooral als er wat kids naast je zitten die "even" een spel willen spelen
Gewoon auto update in nacht. En gewoon updaten na het gamen
Een service waar je voor moet betalen. Nogal ridicuul, maar so be it.tennisbal schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 10:37:
Gewoon auto update in nacht. En gewoon updaten na het gamen
Plus je kan vaak niet online als je niet de laatste versie er op hebt staan, dus je "moet even" updaten.
Gelukkig vanmorgen even de PS3 aangezet, was een software update, was wel gedownload maar niet geïnstalleerd, dus die "even" laten ratelen. Op dat soort momenten twijfel ik echt aan de manier waarop data wordt geschreven in het systeem want trager is gewoon niet mogelijk.
Maar goed, zoals op elk forum mag je geen (gefundeerde) kritiek hebben op het speeltje want alles valt wel mee en je moet er maar mee leren leven want PS3 ftw I guess.
Nou ja, bij elke game op elke console en ook pc kun je alleen online als je de laatste versie hebt. Dus daar valt weinig aan te veranderen. Gelukkig heeft Plus een manier om het allemaal te automatiseren, zo kun je het ook bekijken...Brad Pitt schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 10:42:
[...]
Een service waar je voor moet betalen. Nogal ridicuul, maar so be it.
Plus je kan vaak niet online als je niet de laatste versie er op hebt staan, dus je "moet even" updaten.
Gelukkig vanmorgen even de PS3 aangezet, was een software update, was wel gedownload maar niet geïnstalleerd, dus die "even" laten ratelen. Op dat soort momenten twijfel ik echt aan de manier waarop data wordt geschreven in het systeem want trager is gewoon niet mogelijk.
Maar goed, zoals op elk forum mag je geen (gefundeerde) kritiek hebben op het speeltje want alles valt wel mee en je moet er maar mee leren leven want PS3 ftw I guess.
Verder klopt het natuurlijk wel, maar als je in het Playstation Plus topic zit, en niet het Algemene Playstation topic kun je verwachten dat mensen dan zeggen dat je de service die Plus aanbied 'gewoon' moet gebruiken...
Op de PC gaat het downloaden echter, via uiteraard hetzelfde abonnement, met een paar megabyte per seconde in plaats van 15MB/240 seconden=0.06MB per seconde wat dus slechts iets van 30.000x trager is, maar ach.majoh schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 10:58:
Nou ja, bij elke game op elke console en ook pc kun je alleen online als je de laatste versie hebt. Dus daar valt weinig aan te veranderen. Gelukkig heeft Plus een manier om het allemaal te automatiseren, zo kun je het ook bekijken...
Ook met de geweldige Plus service moet ik games die ik al lang heb geïnstalleerd manueel updaten hoor. Het is niet zo dat álle spellen die op je PS3 staan magisch worden bijgewerkt. Alleen de recente/recent gespeelde.Verder klopt het natuurlijk wel, maar als je in het Playstation Plus topic zit, en niet het Algemene Playstation topic kun je verwachten dat mensen dan zeggen dat je de service die Plus aanbied 'gewoon' moet gebruiken...
Die zag ik ook, maar snap de bedoeling er niet helemaal van.. zit nog lang niet aan die 150Mb en heb er toch best een lading savegames op staan.. Misschien een groter voordeel is dat het aantal items naar 1000 is verhoogd?!Chef_v_leeuwen schreef op woensdag 12 september 2012 @ 11:19:
Nieuwtje, de Cloud storage voor PS+ is verhoogd naar 1GB, stuk beter dan de oorspronkelijke 150Mb
Het kan namelijk nogal snel behoorlijk aantikken.
Volgens mij had fallout savegames van 8MB per stuk.
En van een ander spel(weet niet meer welke) waren ze zelfs 40MB.
Mijn 150MB zat dan ook allang vol.
Het is niet de bedoeling om hier te vragen naar PSN (cards) aanbiedingen. Weet je een goede aanbieding? Dan kun je die plaatsen in het Console Budget Gaming topic. Ook daar is het echter niet de bedoeling om naar aanbiedingen te vragen.