Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:25
alex3305 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 23:13:
Ik zag vandaag dat al mijn oude Plus content deze maand verloopt, terwijl ik toch echt een maand (of twee, wat was het nou?) extra Plus zou krijgen. Weet iemand hoe dit zit? Of waar ik de verloopdatum van Plus kan zien?
Ik zag ook dat mijn content eind deze maand verloopt (21-06 oid). Toen ik bij 'accountgegevens' ging kijken bij 'services' stond er wel netjes dat mijn plus-abonnement tot 21-08.

Ik denk dat Sony hier nog mee bezig is?

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14:14
Pff ben vergeten waar dat zit, ergens onder services. Niet waar ik het had verwacht in elk geval. Mijn loopt door tot xx-09-2011. Dus wel de volle twee maanden erbij.

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdjnl
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-09 19:39
Als je de Playstation Plus spellen opnieuw download, dan wordt de verloopdatum aangepast. (Ik heb de harde schijf van mijn playstation vervangen, toen viel het me op). Mogelijk wordt de datum bijgewerkt op het moment dat de spellen (dreigen te) verlopen.

Wat me verder opviel is dat mijn Playstation Plus spellen tijdens het offline zijn van het Playstation Network van mijn downloadlijst zijn gewist. Ze staan nu namelijk allemaal achterelkaar vrijwel bovenaan in de lijst, met datum 20 mei 2011. Op 20 mei, toen de Playstation Store nog offline was, zijn de spellen blijkbaar in mijn downloadlijst teruggeplaatst. Er is bovendien volgens de lijst met transactiegegevens een Playstation Plus abonnement afgesloten van een jaar voor 0 euro. Mijn abonnement heeft echter natuurlijk geen langere looptijd gekregen, op de 2 maanden extra na, dan. (Overigens zijn drie van de vijf Fallout 3 pakketten ook verwijderd geweest, terwijl dlc in principe niet zou verlopen, hoewel dat toen wel in de beschrijving van die drie stond.)

Is er nog iemand van wie de Playstation Plus content in de downloadlijst verwijderd is geweest?

Er is nog meer veranderd in de downloadlijst (bij mij staat de Angry Birds mini er nu twee keer in), maar dat heeft verder niets met Plus te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisTheWise
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17:59
Ligt het misschien aan mij of is het niet mogelijk om op dit moment bijvoorbeeld Plus met drie maanden te verlengen? Ik krijg niet de mogelijkheid namelijk om het aan mijn mandje toe te voegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 11:20

thunder8

Het gedonder begint weer.

Ik heb nu een gratis maand ps+. burnout paradise vind ik leuk om te spelen en is de gratis game. Stel ik koop nu dlc voor de game, maar neem geen plus abo, kan ik burnout straks nog wel spelen? Of heb ik dan een waardeloze dlc gekocht omdat de maingame geblockt wordt?

Kan dit nergens terugvinden, maar vind het wel erg interessant om te weten. Kan de game ook op disc kopen, maar kan kan ik weer opnieuw beginnen en het is duurder dan alleen de dlc.

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
thunder8 schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 22:07:
Ik heb nu een gratis maand ps+. burnout paradise vind ik leuk om te spelen en is de gratis game. Stel ik koop nu dlc voor de game, maar neem geen plus abo, kan ik burnout straks nog wel spelen? Of heb ik dan een waardeloze dlc gekocht omdat de maingame geblockt wordt?

Kan dit nergens terugvinden, maar vind het wel erg interessant om te weten. Kan de game ook op disc kopen, maar kan kan ik weer opnieuw beginnen en het is duurder dan alleen de dlc.
Je kan Burnout niet meer spelen als je geen Plus lid meer bent ookal heb je DLC voor het spel gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 11:20

thunder8

Het gedonder begint weer.

Ike. schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 22:11:
[...]

Je kan Burnout niet meer spelen als je geen Plus lid meer bent ookal heb je DLC voor het spel gekocht.
Jammer. Was er al bang voor, maar ik ga geen plus aanschaffen voor alleen deze game. Voor de rest vind ik het niet zo heel spannend was plus biedt. Maar eens kijken of ik de ulitmate box ergens goedkoop op de kop kan tikken, dan maar weer een paar uurtjes racen.

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
thunder8 schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 22:14:
[...]

Jammer. Was er al bang voor, maar ik ga geen plus aanschaffen voor alleen deze game. Voor de rest vind ik het niet zo heel spannend was plus biedt. Maar eens kijken of ik de ulitmate box ergens goedkoop op de kop kan tikken, dan maar weer een paar uurtjes racen.
Een aantal games die je in de winkel en in de PS Store kan kopen gebruiken niet dezelfde save data. Ik weet alleen niet of dit ook bij Burnout is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kwam er net achter dat de multiplayer beta van Uncharted 3 nu ook voor psplusleden te downloaden was.
Zo meteen even lekker spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er al een lijst met de te downloaden software voor juli voor psplus leden?

Eerst werd dat wel mooi bijgehouden in dit draadje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 19:46
Ik heb gezocht naar de lijst die vandaag zou moeten uitkomen maar kan niks vinden.
Laat staan voor volgende maand.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt , ik heb ook al gezocht , de service en info is matig geworden bij Sony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Die lijst is gewoon te vinden op de PS3 Blog.

http://blog.eu.playstation.com/

Vanmiddag (rond 14.00 uur) word er een nieuwe PS+ update geplaatst op de blog.

[ Voor 5% gewijzigd door Ike. op 06-07-2011 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
thunder8 schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 22:14:
[...]

Die ultimate box heb ik ruim 1 jaar geleden al op de kop getikt voor 20 euro ofzo, mooi prijsje voor die game.
Als tie nog te vinden is tenminste hij zal nu wel goedkoper zijn btw mag ik aannemen.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Ike. schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 09:41:
Die lijst is gewoon te vinden op de PS3 Blog.

http://blog.eu.playstation.com/

Vanmiddag (rond 14.00 uur) word er een nieuwe PS+ update geplaatst op de blog.
Voorheen was het ruim een maand van te voren bekend wat er werd gereleased.
Nu dus helemaal niet meer.
Dat is wel jammer.
Op de amerikaanse blog zag ik het ook pas vandaag staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Sinned123 schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 10:05:
[...]

Voorheen was het ruim een maand van te voren bekend wat er werd gereleased.
Nu dus helemaal niet meer.
Dat is wel jammer.
Op de amerikaanse blog zag ik het ook pas vandaag staan.
Sony plaatst nog steeds een maand van te voren welke content we gaan krijgen op hun blog.
Die blogpost is misschien nu wat lastiger om te vinden omdat deze al een maand geleden geplaatst is.

De PS Store update voor de US is rond 0.00 uur (onze tijd) De EU Store rond 15.00 uur op woensdag. Vandaar dat je op de US blog al de nieuwe update voor Plus kan vinden.

Als je vanmiddag op de EU blog kijkt kan je lezen wat we deze maand en volgende maand krijgen.

[ Voor 4% gewijzigd door Ike. op 06-07-2011 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Je kunt een aantal vette prijzen winnen als je PS+ lid bent. Maar het grappige is dat een aantal landen niet mee mogen doen waaronder België. Hoe kan dat?
Competition not open to Welcome Back PlayStation Plus members that have not purchased a subscription, or to PlayStation Plus members with accounts registered in Australia, New Zealand, Belgium, Italy, Norway, Poland or Sweden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:20

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

LuPo schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 07:09:
Je kunt een aantal vette prijzen winnen als je PS+ lid bent. Maar het grappige is dat een aantal landen niet mee mogen doen waaronder België. Hoe kan dat?
Zelfde geld voor Signature Edition van Gran Turismo, is nu ook een Mercedes event voor bezig, maar mag Nederland ook niet mee doen. Zal wel ergens met regeltjes en wetten te maken hebben.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:59
Volgens Insidegamer zou Golden Axe deze maand ook bij Plus zitten, echter zie ik die niet staan. Sterker nog, er staat maar één PSN spel bij :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alex3305 schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 20:44:
Volgens Insidegamer zou Golden Axe deze maand ook bij Plus zitten, echter zie ik die niet staan. Sterker nog, er staat maar één PSN spel bij :(.
Vreemd , ik heb em al gedownload en geinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
alex3305 schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 20:44:
Ik heb Golden Axe II gedownload. Terwijl Golden Axe gratis zou zijn. Vreemd. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wegens familie omstandigheden ben ik niet eerder dan gisteren op zoek gegaan naar de welcome back content.
Ik kon helemaal niks vinden, is het nu te laat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
Verwijderd schreef op zondag 10 juli 2011 @ 10:29:
Wegens familie omstandigheden ben ik niet eerder dan gisteren op zoek gegaan naar de welcome back content.
Ik kon helemaal niks vinden, is het nu te laat?
Ja je bent helaas te laat.

Zelf heb ik nog even rondgekeken maar zowel Golden Axe I als Golden Axe II kan ik niet vinden bij mijn Plus content... Ook staat deze voor mij nergens in de store, zelfs niet met de zoekfunctie. Redelijke WTF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alex3305 schreef op maandag 11 juli 2011 @ 15:08:
[...]

Ja je bent helaas te laat.

Zelf heb ik nog even rondgekeken maar zowel Golden Axe I als Golden Axe II kan ik niet vinden bij mijn Plus content... Ook staat deze voor mij nergens in de store, zelfs niet met de zoekfunctie. Redelijke WTF.
Bij mij staat GA II nog steeds in de psplus lijst.
Ik heb em dan ook al gedownload en geinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeGek
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-07 16:36

TeGek

Engineer in hart en nieren.

LuPo schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 07:09:

[...]
Ik geloof dat er een Belgische wet is die dit verbied(omdat het een soort koppelverkoop is oid).

PoSh Fan? Automation? RMM? blog - op zoek naar een nieuwe job? kijk dan hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kooj1980
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14:15
Leuke extra voor Playstation Plus-gebruikers :). Volgens dit blogbericht zou Golden Axe ook weer te vinden moeten zijn.

PSN: Kooi1980 - Xbox Live: Kooister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Castle Crashers is nu gratis te downloaden voor PSplus leden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
Verwijderd schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 14:09:
Castle Crashers is nu gratis te downloaden voor PSplus leden.
Super leuk, vooral als je deze ook al hebt :(. Nu al de vierde game in een jaar tijd. Ze zouden eigenlijk net zoals destijds met de Welcome Back actie gewoon de gamer moeten laten kiezen, maar goed. Ik koop voorlopig waarschijnlijk toch niet veel meer :9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Ook lekker verwarrend die mail van Sony,
Je PlayStation Plus-lidmaatschap is bijna verlopen. Wil je dit wel?
Begin je na te denken wanneer je ook al weer die service had laten beginnen, kijk je bij services en staat er nog dat die doorloopt tot 11/07/2012. Trouwens een aparte datum want de service is ingegaan op 31/01/2011. Dat zou dus betekenen dat de eenjarige service uiteindelijk 1 1/2 jaar is...

1 jaar service
60 dagen welcome back
en die andere 120 dagen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem Boom
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-07 13:28
Je krijgt de laatste tijd toch ook steeds 3 maanden extra als je een abbonement afsluit. Zal bij jouw abbonement ook wel hebben gezeten toen je het afsloot. Of het is er stil bijgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkovic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13:17
Ik heb een maandje of vier-vijf terug anderhalf jaar plus afgesloten, heb ik nu een automatische verlenging gekregen en is er 15 euro van mijn cc afgeschreven... Klopt niks van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Frenkovic schreef op zondag 31 juli 2011 @ 12:16:
Ik heb een maandje of vier-vijf terug anderhalf jaar plus afgesloten, heb ik nu een automatische verlenging gekregen en is er 15 euro van mijn cc afgeschreven... Klopt niks van!
Bij elke transactie krijg je een aankoopbevestiging via e-mail, misschien geeft die mail wat meer infomatie?
Op de Playstation support website is vast wel een e-mail adres of telefoon nummer te vinden.

[ Voor 4% gewijzigd door Ike. op 31-07-2011 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het jammer dat het overzicht van de aankomende Plus content niet eerder komt tegenwoordig.
Vroeger was dit al een maand van tevoren bekend.

En komt het content van augustus morgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 14:34:
Ik vind het jammer dat het overzicht van de aankomende Plus content niet eerder komt tegenwoordig.
Vroeger was dit al een maand van tevoren bekend.

En komt het content van augustus morgen?
eerste woensdag van de maand ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dennis585
@PlayStationNL Komt vandaag de content van de maand augustus op PSN voor PSplus?En hoe laat ongeveer?

PlayStationNL
@Dennis585 De Store update komt meestal tussen 15.00-18.00, daar zit waarschijnlijk inderdaad ook de nieuwe PS+ content bij

Here is the main content list from Aug 3rd – Sept 7th

PSN:

Comix Zone
Crash Commando

PS One:

Rayman

minis:

OMG-Z!
Bashi Blocks

Exclusive Discounts:

Assassin’s Creed – 50% off
Assassin’s Creed 2 – 20% off – purchase the full game and get all of the DLC for free (Sequence 12, 13 and Secret locations)
Assassin’s Creed Brotherhood – Purchase the full game and get 2 free avatars (Harlequin & Ezio)
Modnation Racers – 20% off
Worms 2: Armageddon – 50% off
Alien Zombie MegaDeath – 50% off
Arcade Sports Bundle – 30% off

Dynamic themes:

Exclusive Giant Robot Battle!
Exclusive Penalty Shoot-out

Premium Avatars:

Renegade Ops – Bryant Avatar
Renegade Ops – Natasha Avatar

There will be plenty more special little extras for you during the month so keep an eye out for the next update

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2011 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdjnl
Nu tijdelijk 10 euro korting op het PlayStation Plus jaarabonnement. Nu 39,99 euro.

Ik ga verlengen. Ik had de actie van vorige maand laten lopen omdat ik die niet zo interessant vond, maar wil toch wel lid blijven. Nu alsnog 10 euro korting vind ik heel netjes.

Misschien is deze actie er omdat om 7 september de eerste jaarabonnementen gaan verlopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
10 euro korting maar geen 3 maanden extra meer (12 ipv 15).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 19:07

spaceboy

Op grote hoogte

Huh? Ik heb twee weken terug The Baconing gepreodered met dat Playstation Play.
Nu is hij uit de lijst. En ik kan er nergens op PS Store meer iets over vinden.

Heb ik iets gemist!??

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Playstation plus content van 7 september tot 5 oktober.

PlayStation Plus Content

Plants vs Zombies - 100% off
Ratchet and Clank: ‘All 4 One’ Open Beta (Exclusive)
Jellypop (minis) – 100% off
Kaleidoscope (minis) – 100% off
Altered Beast
Resident Evil: Director’s Cut - 100% off

Tevens heeft een sony medewerker bevestigd dat we net als de amerikanen 50% korting krijgen op de Resident Evil HD collection die binnenkort uitkomt.

Hopelijk komt de GoW2 HD collection ook uit op psn, de demo in ieder geval wel.

[ Voor 7% gewijzigd door Sinned123 op 07-09-2011 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Sinned123 schreef op woensdag 07 september 2011 @ 21:08:

Hopelijk komt de GoW2 HD collection ook uit op psn, de demo in ieder geval wel.
De 2e God of War Collection zal ook te koop zijn via PSN.
Ik heb Collection 2 besteld bij zavvi.com voor €28. Dan heb ik straks alle delen op Blu-ray 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Ik wil ze bewust op psn hebben, zodat ik niet in de verleiding kom ze te verkopen :p
En soms is het zelfs goedkoper mits er plus korting op zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
Mijn abonnement is inmiddels afgelopen en vind het niet eens zo erg. Weinig voor mij vernieuwende content, dus dan maar geen automagische updates. Ach ja, jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
alex3305 schreef op woensdag 07 september 2011 @ 22:46:
Mijn abonnement is inmiddels afgelopen en vind het niet eens zo erg. Weinig voor mij vernieuwende content, dus dan maar geen automagische updates. Ach ja, jammer.
Komende 2/3 weken kost een jaar abbo tijdelijk €40.

• mr_zippey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 21:03
Sinned123 schreef op woensdag 07 september 2011 @ 21:08:

Ratchet and Clank: ‘All 4 One’ Open Beta (Exclusive)
Draait bij mij niet.. Bij jullie wel??

Playstation loopt vast, zwart scherm verder niets..

W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - TDM 850 '00 - Svartpilen 401 '22 - Te koop: Yamaha TDM 850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mr_zippey schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 22:34:
[...]

Draait bij mij niet.. Bij jullie wel??

Playstation loopt vast, zwart scherm verder niets..
Ik heb em wel even kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Ik download bewust geen demo's,beta's enz.
Aangezien ze nog steeds geen fatsoenlijk filter systeem hebben in je download lijst.
Ik heb 2x mijn schijf geupgrade en beide keren was ik onnodig lang bezig mijn zooi bij elkaar te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_zippey
Sinned123 schreef op zondag 11 september 2011 @ 11:32:
Ik download bewust geen demo's,beta's enz.
Aangezien ze nog steeds geen fatsoenlijk filter systeem hebben in je download lijst.
Ik heb 2x mijn schijf geupgrade en beide keren was ik onnodig lang bezig mijn zooi bij elkaar te zoeken.
hhmmm, heb maar 1x upgrade gedaan.. eerst alle meuk (gamedata) die vanaf bluray afkomt verwijderd en daarna een back up gemaakt.. okay dan duurt de back up wat langer, maar hoef je niet alles op te zoeken in je download lijst.. :)

Maar verder heeft niemand blijkbaar problemen met die Ratchet and Clank Beta??
Ga 'm verwijderen en nog een keertje downloaden, kijken of dat helpt..

[ Voor 11% gewijzigd door mr_zippey op 11-09-2011 19:05 ]

W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - TDM 850 '00 - Svartpilen 401 '22 - Te koop: Yamaha TDM 850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
PlayStation Plus Update 5th October 2011
http://blog.eu.playstatio...-update-5th-october-2011/
PlayStation Plus Content

Costume Quest – PSN Game – 100% discount until 19th October

Uncharted 3 Multiplayer Experience – Exclusive until 19th October

1000 Tiny Claws (mini) – 100% discount and exclusive until 19th October
Speedball 2: Evolution (mini) – 100% discount and exclusive until 19th October
Street Smart (SNK mini) – 100% discount until 2nd November

Arc the Lad – PSOne (Import) – 100% discount until 2nd November

Armageddon Riders – 40% discount until 2nd November
Topatoi: Episode One – 70% discount until 2nd November
The Marbians – mini – 25% discount until 19th October

Stripes: Part One (Dynamic Theme) – Exclusive and 100% discount until 2nd November
Halloween (Dynamic Theme) – Exclusive and 100% discount until 2nd November

Ico Avatar 1 – Exclusive and 100% discount until 2nd November
Ico Avatar 2 – Exclusive and 100% discount until 2nd November
Shadow of the Colossus Avatar 1 – Exclusive and 100% discount until 2nd November

Still available:

Resident Evil 4 and Resident Evil: Code Veronica
- 50% off until 12th October

[ Voor 4% gewijzigd door Ike. op 01-12-2011 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
PlayStation Plus Presents ‘The 12 Gifts of Christmas’
You may have already seen Andy’s recent ’12 Deals of Christmas’ update where we’ll be offering you a great deal every two days on the PlayStation Store, in most cases with an additional discount for our loyal Plus subscribers. But that’s not all!

Starting today, PlayStation Plus subscribers will be able to download one title from PlayStation Store at no extra cost, every two days – this will include 8 PSN titles, two minis and two PSone Classics, which will all be yours as long as you’re a subscriber. These 12 titles have all been available in Plus before over the last 18 months, and so are perfect for new subscribers or those who have joined recently. If you want to discover which games you can grab without having to pay a penny, you’ll have to head over to PlayStation Store and check them out, but we’ll be updating this post with information on each title – just be sure to download them before they’re gone.
http://blog.eu.playstatio...he-12-gifts-of-christmas/

[ Voor 43% gewijzigd door Ike. op 01-12-2011 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Het is de laatste tijd wel erg stil omtrend PS Plus niet? Ik heb m'n abo in ieder geval niet verlengd nadat hij afliep. 1 jaar gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdjnl
Update:

These 12 titles have all been available in Plus before over the last 18 months, and so are perfect for new subscribers or those who have joined recently.

Met andere woorden: hoe langer je lid bent, hoe groter de kans dat je niets extra's krijgt. En ben je vanaf de eerste dag lid, dan weet je dat zelfs zeker. Leuk bedacht om nieuwe mensen te trekken. Want het reguliere aanbod is inderdaad de laatste tijd niet veel soeps meer, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19:11

Typhone

Who Dares Wins

Dat ze dat black & white spelletje (naam ff kwijt) er eens in gooien zeg.
Ik ben vooral lid voor mijn heilige savegames ;). PS3 is in januari 3 jaar oud dus die mogen niet verloren gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt , de early adapters worden weer achtergesteld.
Het andere aanbod van gratis games was altijd al magertjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Typhone schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 12:30:
Dat ze dat black & white spelletje (naam ff kwijt) er eens in gooien zeg.
From Dust. ;)

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://blog.eu.playstatio...update-7th-december-2011/

PlayStation Plus Content

Content and offers available until January 4th 2012 unless otherwise stated:

From December 7th:

Tomb Raider: Underworld – 100% off
Cool Boarders (PSone Classic) – 100% off
Sneezies (minis) – 100% off
Orbit (minis) – 100% off
Split/Second: Velocity – 50% off
Split/Second: Velocity – Deadline DLC Pack – 100% off
Disney’s Bolt: The Game – 50% off
4 Elements HD – 40% off
Rocket Knight – 50% off
GoldenEye 007: Reloaded – One week early access demo until December 14th
Festive Dynamic Theme – 100% off
Stripes Part II Dynamic Theme – 100% off
PixelJunk: Sidescroller Player One Avatar – 100% off
PixelJunk: Sidescroller Player Two Avatar – 100% off

From December 14th:

Marvel Pinball – 100% off
Marvel Pinball: Captain America Table – 50% off
Marvel Pinball: Fantastic Four Table – 50% off
Burnout Crash – 50% off until December 28th
The Studio – Hanging Mobile Theme – 100% off

Eindelijk weer iets van te voren bekend wat er voor moois komen gaat. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Jammer deze maand.
Tombraider Underworld al uitgespeeld.

Split Second heeft volgens mij geen actieve online community.

• rdjnl
Vandaag en morgen Magic: The Gathering - Duels of the Planeswalkers 2012 zonder extra kosten te downloaden voor Plusabonnees. Dit in het kader van de 12 Gifts of Christmas actie. Dit spel is niet eerder aangeboden geweest, dat was namelijk de vorige versie van het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
‘Heads-Up’ PlayStation Plus Update – 1st February 2012
From February 1st:

The Simpsons Arcade – 100% off

You save £7.99/€9.99

Final Fantasy V (PSone Classic) – 100% off

You save £7.99/€9.99

Hungry Giraffe (minis) – 100% off

You save £2.49/€2.99

Farm Frenzy (minis) – 100% off

You save £2.49/€2.99

Sonic Adventure – 50% off

You save £3.15/€4.00

Sonic Adventure DX Upgrade – 100% off

You save £3.19/€3.99

Rayman: Origins – 50% off until 08/02/12

You save £24.00/€30.00

Second Chance Offer!:

SEGA Megadrive Classics:

Sonic the Hedgehog – 100% off
Sonic the Hedgehog 2 – 100% off
Golden Axe – 100% off
Streets of Rage 2 – 100% off
Altered Beast – 100% off
Comix Zone – 100% off

You save £24.00/€30.00

Jellybeans Dynamic Theme – 100% off

You save £1.59/€1.99

Skulls Dynamic Theme – 100% off

You save £1.59/€1.99

Rayman: Origins Globox Toe-Grab Avatar – 100% off
Rayman: Origins Darktoon Avatar – 100% off
Rayman: Origins Baby Dragon Avatar – 100% off

You save £1.20/€1.50
Still to come later this month:

Far Cry 2 – 100% off for one week

You save £15.99/€19.99

Vandal Hearts: Flames of Judgment – 75% off

You save £7.50/€9.75

House of the Dead 3 (Move) – 30% off for two weeks

You save £1.45/€1.79

Splinter Cell, Splinter Cell: Pandora Tomorrow and Splinter Cell: Chaos Theory – 50% off for one week

You save £12.00/€15.00

Please note: additional offers may become available throughout the month. Keep an eye on the Plus section of the PlayStation Store and the weekly Store update posts for more information.
http://blog.eu.playstatio...update-1st-february-2012/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou je Far Cry 2 mogen houden na die week?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Lijkt me wel, anders zou ik het een trial van een week noemen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
Iemand die Simpsons Arcade gezien dan? Dom ben vergeten op naam te zoeken. Maar in de Plus lijst zag ik m niet staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09 17:02
Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 18:38:
even in de gaten houden, die wil ik wel hebben

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die Bruine schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 08:46:
Iemand die Simpsons Arcade gezien dan? Dom ben vergeten op naam te zoeken. Maar in de Plus lijst zag ik m niet staan.
Simpsons is uitgesteld tot 8 februari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_zippey
Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 18:38:
Die zal je zoals gewoonlijk gedurende de periode van een week gratis kunnen activeren/downloaden (daarna kan je 'm natuurlijk ook nog downloaden, alleen niet activeren). Als je PLUS abbo verloopt vervalt het gebruiksrecht.

[ Voor 0% gewijzigd door mr_zippey op 02-02-2012 11:00 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:26

TDB

http://blog.eu.playstatio...february-2012/#more-58556

PlayStation Plus
Resident Evil 2 100% Discount for one week.
Resident Evil 3 100% Discount for one week.
Killzone 3 Multiplayer 50% Discount

PSN: TDBtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocGroove
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22-12-2020

DocGroove

The hole in things

TDB schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 20:19:
http://blog.eu.playstatio...february-2012/#more-58556

PlayStation Plus
Resident Evil 2 100% Discount for one week.
Resident Evil 3 100% Discount for one week.
Killzone 3 Multiplayer 50% Discount
RE2 en RE3 ga ik zeker binnenhalen!

XBL/PSN/Steam: DocGroove

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heads-Up PlayStation Plus Update – 7th March 2012

PlayStation Plus Content

Content and offers are available until April 4th 2012 unless otherwise stated. Content may be added or removed, or move dates – please stay tuned to your weekly Store Update for the most up to date listings. Listed savings are approximate, based on SRP excluding Special Offer pricing and should be considered as a guide only:

From March 7th:

Journey
Exclusive One-Week Early Access

Trine 2 – 100% off
You save £8.99/€11.25

Sly Cooper and the Thievius Raccoonus HD – 100% off
You save £7.99/€9.99

Jet Rider (PSone Classic) – 100% off
You save £3.99/€4.99

Farm Frenzy 2 (minis) – 100% off
You save £3.49/€3.99

The Impossible Game (minis) – 100% off
You save £1.74/€1.99

Toy Story 3 – 50% off
You save £12.00/€15.00

Phineas & Ferb: Across the 2nd Dimension – 30% off
You save £7.20/€9.00

City Drive Dynamic Theme – 100% off
You save £1.59/€1.99

Jak & Daxter Sketchbook Dynamic Theme – 100% off
You save £1.59/€1.99

Journey PlayStation Plus-Exclusive Dynamic Theme – 100% off
You save £1.59/€1.99

Jak & Daxter HD Trilogy ‘Jak and Daxter 3′ Avatar- 100% off
Jak & Daxter HD Trilogy ‘Dark Jak 2′ Plus-Exclusive Avatar- 100% off
You save £0.42/€0.50

Still to come later this month:

Shoot Many Robots! – 20% off
Rayman 3 HD – 20% off
New PlayStation Plus Title Trials & More

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Als ik al me gamedata online opsla in je playstation plus savegame mapje. dan kan ik toch gewoon nieuwe hardeschijf erin flikkeren en me savegames weer daarop erop doen?

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ricmaniac schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 13:05:
Als ik al me gamedata online opsla in je playstation plus savegame mapje. dan kan ik toch gewoon nieuwe hardeschijf erin flikkeren en me savegames weer daarop erop doen?
Dan moet je al je savegames inderdaad in je onlineopslag kopieren.
Ik heb trouwens een 640GB hardeschijf in mijn ps3 gedaan.

Hoeveel GB ga jij er in doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Ik neem ff 90 dagen PS+ voor Trine 2. :)

Kan ik gelijk ff kijken of mn savegame van GT5 nog op de cloud staat. Die heb ik namelijk een keertje verwijderd en zou ik nu wel graag weer terug willen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Het blijft jammer dat de gedownlaode games komen te vervallen als je abbo afloopt. Kheb zo af en toe zin om oude games weer te gaan spelen maar om daar nout to lengte van dagen een Plus abbo te nemen. Verder heb ik niet heel veel tijd om te gamen, dus dan ben ik weer bang dat ik niet genog gebruik maak vd PSN games.

Als ik naar deze aand kijk dan zijn Trine2 en Sly cooper best games die ik wil spelen, maar voordat ikze uitgespeeld heb ben ik alweer aan de volgende gratiz games toe :P

edit, net toch maar eens een 3 maand abbo afgesloten, zoveel geld is 15,- nu ook weer niet, eens kijken of het bevalt.

Kan alleen nergens de Dynamic theme van Journey vinden?

[ Voor 15% gewijzigd door Chaoss op 08-03-2012 08:43 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze mogen imo wel iéts meer aanbieden voor die 50 euro per jaar,(danwel tarief verlagen maar dat doen ze never nooit niet, tis net ingevoerd, kaartjes in "alle" landen beschikbaar, etc) :Y Dan zal ik het wellicht ook afsluiten al is het alleen maar voor die gratis game af en toe, en mn GT5 savegame online "veilig te stellen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Ze bieden genoeg aan hoor vind ik.
Ik haal die 50euro er ruimschoots uit al is het alleen al aan kortingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:26

TDB

Sinned123 schreef op maandag 19 maart 2012 @ 16:56:
Ze bieden genoeg aan hoor vind ik.
Ik haal die 50euro er ruimschoots uit al is het alleen al aan kortingen.
Helemaal mee eens, veel kortingen, regelmatige leuke spellen 100% korting, avatars, themes, you name it.
Geld meer dan waard.

PSN: TDBtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
Nou zo simpel is het niet vind ik. Als je mij vier maanden geleden had gevraagd wat ik ervan vind dan was het wel minder geweest. Eind 2011 tot begin 2012 was het gewoon RUK. Pas sinds afgelopen maand vind ik dat ze het wel netjes hebben goedgemaakt. Maar ik kan me heel goed voorstellen dat er mensen zijn die tussen zeg maar november en februari gedacht hebben, sorry is het me nu niet meer waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik zo rond kijk lijkt het mij niet waard. Want ik geef uberhaupt geen geld aan skins en zo uit. Dus alleen aan een spel. En als ik zo even rond keek krijg je niet op elk spel korting. En vaak zijn ze op internet nog goedkoper te krijgen. Dus ik steek die 50 liever in mijn portemonnee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:20

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Tja, de 1 vind het het waard, de ander niet. Zelf vind ik de cloud-opslag helemaal perfect, inloggen op andere playstation en direct je savegame bij de hand, zelfs niet-te-kopieren savegames zoals GT5. Op jaarbasis haal ik 50 euro vrij snel met kortingen, natuurlijk minder 'korting' dan dezelfe game ergens in een webshop, voordeel van de Store versie dat je de disc niet meer nodig hebt, het is een download-installatie.
(zoals bv Burnout Paradise of Saints Row)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkovic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13:17
Ik ben er op zich ook wel blij mee... Wat me alleen al bijstaat qua leuke spellen die ik gratis gekregen heb:

- Stacking
- Back to the future
- Burnout Paradise
- Trine 2
- Plants vs Zombies
- Sly Cooper
- Sonic 1 en 2
- Far Cry 2
- Costume quest
- Critter Crunch
- Sam and Max s1
- Shatter

Plus nog eens 3 maanden gratis en dan kopen via een 50 euro psn card die weer via de wehkamp met 10 euro korting of via livingsocial bij bol voor 35-40 euro gekocht is...

Er zijn nog veel meer spellen, maar niet allemaal even leuk; de classics en de mini's doe ik sowieso niets mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is een mooi lijstje gratis. En tja als ik 3 maand gratis kreeg. Of voor 35-40 euro per jaar dan denk ik er wel over na. Maar vind het jammer dat zover ik weet je niet elke kwartaal bijv: Zelf een game gratis kan uit kiezen of elke maand 1 game met 50 procent korting :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

Deze maand NFS shift unleashed en Shank 2 gratis, lijken mij beide leuke titels en zijn samen toch 40 euro waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

En hier de volledige lijst:

Deze maand weer van alles moois in de aanbieding!

Helemaal gratis voor Plus gebruikers deze maand: Shift 2: Unleashed, Shank 2, Silent Hill (PSone) en de mini Floating Cloud God Saves the Pilgrims!

Vanaf 4 April:
-Shift 2: Unleashed; 100% off You save £19.99/€29.99
-Shank 2; 100% off You save £7.99/€9.99 Silent Hill (PSone Classic); 100% off You save £5.49/€6.99
-Floating Cloud God Saves the Pilgrims (minis); 100% off You save £2.49/€2.99
-Golf Mania (minis); 100% off You save £2.49/€2.99
-I Am Alive!; 20% off until April 18th You save £1.59/€1.99
-Wheels of Destruction; 20% off until April 18th You save £1.59/€1.99
-Mesh Plus-Exclusive Dynamic Theme; 100% off You save £1.59/€1.99
-Samurai Plus-Exclusive Dynamic Theme; 100% off You save £1.59/€1.99
-Six Plus-Exclusive Avatars: Dead Cloud; Mutant Skull; Gear and Green/Brown/Pink Demon Beans: You save £0.21/€0.25 per avatar
-Escape Plan Avatar Bundle: You save £0.79/€0.99

Wat later in de maand nog zal komen:
Pue Chess – Launch discount and Park DLC included at no-cost
House of the Dead 4 – Launch discount, free Theme and Avatars
Sonic CD and other Sonic content exclusively discounted for Plus members

Op 11 april zal er een launch korting zijn voor ‘Episodes from Liberty City‘.

[ Voor 6% gewijzigd door Chaoss op 04-04-2012 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_zippey
Shift 2 heb ik al lang... besturing beetje bah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 13:39:
[...]

Dan moet je al je savegames inderdaad in je onlineopslag kopieren.
Ik heb trouwens een 640GB hardeschijf in mijn ps3 gedaan.

Hoeveel GB ga jij er in doen?
Weet k nog niet. denk gewoon 320 ofzo.. misschien 500. is genoeg ;p heb nu maar 80

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het met die gratis games als je ze wil spelen zonder een internet aan sluiting Bijv: Ik neem nu plus en ga volgende week na de Camping waar ik geen internet in me Tour Caravan heb kan ik dan wel gewoon de spelen spelen die ik van plus gratis krijg of download of moet je perse een internet verbinding hebben lopen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
Spelen is gewoon mogelijk. Al heb ik wel het vermoeden dat het mis zal gaan na verloop. Die spellen hebben namelijk een geldigheidsduur in de vorm van lengte van jou abbo. Verloopt jouw abbo, dan verloopt ook de geldigheid van het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2012 @ 09:37:
Hoe zit het met die gratis games als je ze wil spelen zonder een internet aan sluiting Bijv: Ik neem nu plus en ga volgende week na de Camping waar ik geen internet in me Tour Caravan heb kan ik dan wel gewoon de spelen spelen die ik van plus gratis krijg of download of moet je perse een internet verbinding hebben lopen ?
Dat werkt gewoon zonder internetverbinding.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Nu is het moment om PS+ aan te schaffen;

Lekkere veranderingen;
** Metacritic score staat tussen de haakjes**
The Game of the Month will be changed every 4 weeks.
- Virtua Fighter 5: Final Showdown
* Available until 4th July 2012
PlayStation®Plus Games Catalogue
You have six whole games to start you off, and as each pair of titles is replaced, the next pair will be around for 12 weeks.
- Warhammer 40,000: Space Marine (70)
* Available until 18th July 2012

- Chime Super Deluxe (78)
* Available until 18th July 2012

- Darksiders (83)
* Available until 15th August 2012

- Renegade Ops (80)
* Available until 15th August 2012

- Outland (83)
* Available until 12th September 2012

- Oddworld: Stranger’s Wrath HD (82)
* Available until 12th September 2012
For the next 52 weeks, whenever you join PlayStation®Plus you will be able to get your hands on these titles – they’ll be available at any time over the next year, yours to download and play for as long as you subscribe.
- inFamous 2 (83)
- Motorstorm Apocalypse (77)
- LittleBigPlanet 2 (91)

[ Voor 87% gewijzigd door OPSLAGHOND op 27-06-2012 18:18 ]

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

super nieuws dit ja en ik dacht aan een 640gb harddisk genoeg te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Door de verbetering van plus ben ik van plan een flinke lading games te verkopen.
Alleen echte toppers blijf ik houden.
Heb straks toch niet genoeg tijd om alles te spelen, met alles wat er bij gaat komen :p
Dus wat sony er bij mij aan over gaat houden is straks minder als zonder de aanpassing van plus.
Naja hun verlies....

Bovendien vind ik het fijner om mijn games al op de ps3 te hebben.

Mijn 640GB schijf gaat vrees ik ook niet genoeg zijn, heb nog maar 260GB vrij.

[ Voor 18% gewijzigd door Sinned123 op 06-06-2012 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Laatst online: 01-05 15:34
Het vernieuwde playstation plus is echt ziek :o
Ik dacht in eerst instantie dat de nieuwe deal zou betekenen dat je de fullgames niet meer zou kunnen spelen zodra ze vervangen werden door nieuwe games. Maar je houdt gewoon toegang tot alle spellen die je gedownload hebt zolang je subscriber bent... Ik vind het echt een bizarre deal... Nu nog tijd vinden om alles te spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

idd ik ben al eens g-eupgrade van een 80gb naar 320gb maar die raakt ook rap vol nu ik een tijdje PS Plus heb.. die typische psn games zijn meestal niet zo groot maar nu er nog meer full-games beschikbaar komen gaat het wel heeeeel rap.

Hoe zit dat eigenlijk met upgraden van de HD en de PS Plus content die je in de voorgaande maanden gedownload hebt en nu dus niet meer beschikbaar is? moet je dat allemaal via een usb stick backuppen? want dat is niet te doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alles wat je al een keer gedownload hebt kun je later opnieuw downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisTheWise
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17:59
Je kan zeggen wat je wilt maar het aanbod wordt blijkbaar een stuk beter...

... nu nog de download snelheid, 9 uuur voor nog geen 7 gigabyte... Ik heb sneller gezien ;-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaszCore
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-08 12:17
JorisTheWise schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 01:43:
Je kan zeggen wat je wilt maar het aanbod wordt blijkbaar een stuk beter...

... nu nog de download snelheid, 9 uuur voor nog geen 7 gigabyte... Ik heb sneller gezien ;-).
De snelheid viel mij reuze mee gisteravond! Had Infamous 2 a 15Gb toch vrij rap binnen in ongeveer 40 minuten, was er zelf ook verbaast over. Een andere game van dik 5 GB deed hij in ongeveer 10 minuten..
Moet wel zeggen "later" op de avond rond 23.45 werd het wel drama waarop ik maar gestopt ben en vanavond wel verder ga met de laatste restjes.
Maar wel beter dat ze eindelijk eens aan het aanbod aanpassen, daarbij is het nog steeds wel genaaid dat de mensen in Amerika nog meer krijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Het ligt puur aan de game hoe snel je deze naar binnenhengeld.
Infamamous ging bij mij ook rete snel.
Andere spellen weer een stuk trager.
Volgens mij staan de spellen verspreid of verschillende serverparken.

Ben wel benieuwd hoeveel extra leden ze dit heeft opgeleverd.
Op de PlayStation blog, melden er een hoop dat ze nu ineens plus ging afnemen.
Ik heb het zelf sinds dag1 en vond al dat ik mijn geld er wel uit kreeg, met de nieuwe voorwaarden is dat alleen maar we beter geworden.
Ik ben wel benieuwd met wat voor games ze gaan komen.
Het zullen vooral 1st party games zijn ben ik bang en daar heb ik de meeste al van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Ik had 3 maanden PS+ genomen maar in de tussentijd heb ik besloten een andere TV te nemen en daardoor anderhalve maand al geen TV nu. De levertijd van de bestelde TV wordt iedere keer opgerekt. Het zou 3 weken zijn, maar ik wacht nu al 6 weken.

Wel jammer. 15 euro betaald voor 3 maanden PS+ en er nauwelijks gebruik van gemaakt. Zonde! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hanssuh
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 29-12-2022
LuPo schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 09:54:
Ik had 3 maanden PS+ genomen maar in de tussentijd heb ik besloten een andere TV te nemen en daardoor anderhalve maand al geen TV nu. De levertijd van de bestelde TV wordt iedere keer opgerekt. Het zou 3 weken zijn, maar ik wacht nu al 6 weken.

Wel jammer. 15 euro betaald voor 3 maanden PS+ en er nauwelijks gebruik van gemaakt. Zonde! :(
Niet getreurd ;) Binnenkort heb je én een nieuwe tv én een shitload alleen al aan nieuwe PS plus games. Heb je dat geld er zo uit :)

PSN ID: Hanssuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
hanssuh schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 10:45:
[...]

Niet getreurd ;) Binnenkort heb je én een nieuwe tv én een shitload alleen al aan nieuwe PS plus games. Heb je dat geld er zo uit :)
Dat is waar. Maar er liggen hier nog 19 spellen ongespeeld. Jullie kunnen zeker wel zien dat ik al vet lang niet online ben geweest. Normaal was ik om de paar dagen wel online, nu staat er zeker '1 maand geleden' ofzo. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hanssuh
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 29-12-2022
LuPo schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 10:47:

Dat is waar. Maar er liggen hier nog 19 spellen ongespeeld.
Denk dat er nog hoop meer mensen met hetzelfde zitten. Ik heb ook nog (te) veel games liggen die ik echt nog wil spelen ( te weinig tijd :| en druk leven :P )

PSN ID: Hanssuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Vraagje, kan ik PS+ met een 20 euro kaart betalen? of kan het alleen met credit card? Aangezien hier toch een paar echt awesome games tussen zitten die ik wil hebben (Outland+Infamous 2+LBP2)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Pagina: 1 ... 4 ... 97 Laatste

Let op:
Het is niet de bedoeling om hier te vragen naar PSN (cards) aanbiedingen. Weet je een goede aanbieding? Dan kun je die plaatsen in het Console Budget Gaming topic. Ook daar is het echter niet de bedoeling om naar aanbiedingen te vragen.