Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• SinergyX
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 01:23
*bumpje*

Gister even uurtje kunnen spelen, ziet er an sich best netjes uit. Vechten is nog vrij netjes uitgewerkt, jammer dat sommige 'stances' wel erg matige animaties hebben (dual pistol bv). Alleen zie ik eerder als Action MMO dan als 'volwaardig' MMO, al zetten ze wel een bizar goed voorbeeld hoe je zoveel controls kan mappen op je controller.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• LuPo
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 11-12 06:25
Kwam er één dezer dagen geen gratis content voor PS+ vanwege de feestdagen? :)
http://blog.eu.playstatio...playstation-plus-members/

Maandje of 2/3 terug Battlefield 1943 nog gekocht zonder korting :'(

(Battlefield 1943 is een makkelijke 100% LuPo ;) )

Ike. wijzigde deze reactie 22-12-2010 15:30 (40%)

• LuPo
quote:
Ike. schreef op woensdag 22 december 2010 @ 15:26:
http://blog.eu.playstatio...playstation-plus-members/

Maandje of 2/3 terug Battlefield 1943 nog gekocht zonder korting :'(

(Battlefield 1943 is een makkelijke 100% LuPo ;) )
Helaas niks gratis dus. Enkel wat kortingen. Ik zal eens kijken of er nog wat tussen zit. ;)

• TDB
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 12-12 14:58
is dé actie van Playstation+ nu 15 maanden halen, 12 betalen? Vond de actie van LBP er gratis bij krijgen, eigenlijk véél leuker! Zit zo'n actie er nog in de komende tijd?

PSN: TDBtje

• SinergyX
Nee, dat is LBP nog steeds. 15 voor 12 is gewoon een niet-plus actie.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

quote:
SinergyX schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 19:29:
Nee, dat is LBP nog steeds. 15 voor 12 is gewoon een niet-plus actie.
Dat klopt niet. LBP actie is al lang voorbij
quote:
If you haven’t signed up to Playstation Plus yet, or don’t have a year’s membership, then don’t forget that you only have until the 2nd Feb to sign up and get 15 months for the price of 12.
http://blog.eu.playstatio...anuary-and-february-2011/

Ike. wijzigde deze reactie 07-01-2011 19:36 (10%)

• LuPo
quote:
Toch staat LBP nog steeds bij de PlayStation Plus sectie. Helemaal als laatste.
quote:
LuPo schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 21:43:
[...]

Toch staat LBP nog steeds bij de PlayStation Plus sectie. Helemaal als laatste.
Ik denk dat dat alleen is bij Plus members die LBP gedownload hadden toen die actie er was.

• SinergyX
Waarom zou die 15 voor 12 een actie zijn voor reeds plus mensen? De dienst draait amper een half jaar, waarom zou je nu dan al verlengen voor de komende 21 maanden? :? Dat is gewoon een actie vóór Plus, maar niet voor de reeds plus-gebruikers.

quote:
SinergyX schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 23:49:
Waarom zou die 15 voor 12 een actie zijn voor reeds plus mensen? De dienst draait amper een half jaar, waarom zou je nu dan al verlengen voor de komende 21 maanden? :? Dat is gewoon een actie vóór Plus, maar niet voor de reeds plus-gebruikers.
Je kan ook een Plus abonnement nemen van 90 dagen. ;)

Ike. wijzigde deze reactie 08-01-2011 00:05 (5%)

• TDB
Toch nog even terugkomend op LBP, ik lees
quote:
Dat is LBP nog steeds. 15 voor 12 is gewoon een niet-plus actie.
quote:
Dat klopt niet. LBP actie is al lang voorbij
quote:
Toch staat LBP nog steeds bij de PlayStation Plus sectie. Helemaal als laatste
quote:
Ik denk dat dat alleen is bij Plus members die LBP gedownload hadden toen die actie er was.
:?
Is LBP nu wel of niet nog gratis te downloaden voor nieuwe PS+ members??

• rdjnl
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 12-12 16:52
Niet.

rdjnl wijzigde deze reactie 11-01-2011 00:31 (20%)

http://blog.eu.playstatio...-Month Treats For January
quote:
Hi guys, Just a quick update to let you know what mid-month treats we have managed to get for PlayStation Plus subscribers this time.

Firstly I wanted to let you know, if you didn’t already, that on Friday you will be able to get your hands on EA’s acclaimed Mass Effect 2 from PlayStation Store. That’s the same day the Blu-ray Disc version is being released in retail stores.

And also on Friday, if you are a PlayStation Plus member, you can download the full game trial which allows you to play the full game for 60 minutes. Not that it will take much persuasion for many of you to buy the game, those less aware get an exclusive chance to try the full game before they buy.

The next treat for you is a 25% day one discount of on the new PSN multiplayer shooter, Modern Combat: Domination.

Square off in 16-player battles across six modes and complete your objectives to rule the
Leaderboards using the PlayStation Move motion controller.

The third treat is an exclusive discount on a great little game bundle called Costume Quest on Ice. Until 2 Feb, you guys can get this bundle with a 20% discount.

Explore the quaint suburban neighbourhood, spooky mall and creepy carnival. Battle the evil overlords to rescue your kidnapped sibling then continue the adventure by exploring the monster world, Repugia. Face new enemies, collect costumes and quests. Help overthrow Araxia and bring peace back to Repugia.

We have managed to get you a new Sonic dynamic theme from the guys at SEGA. Featuring the Splash Hill zone and the iconic ‘ring’ sound when you scroll through the XMB, the theme will be on the Store for everyone to purchase but we are offering it to Plus members for free.

Finally, I just wanted to confirm on here that you guys are all going to have exclusive access to the SOCOM Special Forces Beta when it goes live. I’ll keep you up to speed on the dates when I have more info, but it’s definitely one to look forward to!

Will be back on here soon to let you know the February and March content; enjoy the rest of January.
Sonic Background ... ben benieuwd of het wat fatsoenlijks is.
Zou de SOCOM: SF Beta met Move te spelen zijn?

• AvanCade
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 10-12 22:48
Ik neem aan van wel gezien dat ook (voornamelijk?) getest moet worden.

Steeds meer en meer wordt het aanschaffen van PS+ beloond. Win!
US PS+ krijgt volgende week Stacking gratis. :(
YouTube: Stacking Xbox 360 and PS3 (2011)

Ik wil(de) dit spel op release dag kopen, zal je zien dat de EU niet eens een kortingsactie krijgt voor Stacking >:)
Ik kijk de trailer, hoor zo'n fluitketelgeluid en moet meteen aan Little Big Planet denken en een sackboy die stroom krijgt. :P

• LuPo
Hebben we deze maand geen dynamische thema's? :)
quote:
LuPo schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 23:24:
Hebben we deze maand geen dynamische thema's? :)
http://blog.eu.playstatio...-for-february-march-2011/
quote:
Exclusive ‘Cloud’ Dynamic Theme
Exclusive ‘Symbol Art’ Dynamic Theme
Ik vond ze ook nog niet in de Store ....

Ik zag dat je Lead & Gold: Gangs of the Wild West al had gespeeld, is het wat?

Ike. wijzigde deze reactie 03-02-2011 23:33 (9%)

• LuPo
quote:
Nee dat bedoel ik. Ik heb wel gelezen dat we die zouden krijgen maar ze staan er niet. :|

edit: Lead & Gold is wel geinig. Zeker om even te knallen wel grappig voor tussendoor. En even wat trophies verzamelen. ;)

LuPo wijzigde deze reactie 03-02-2011 23:33 (14%)

quote:
LuPo schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 23:31:
[...]

edit: Lead & Gold is wel geinig. Zeker om even te knallen wel grappig voor tussendoor. En even wat trophies verzamelen. ;)
Kan je ook 1vs1 online spelen? :P

Door PS+ heb ik nu echt al véél minis maar ik heb er nog geen enkele van gespeeld :+
Vind die oude SNK games maar matige titels alleen Metal Slug vind ik goed. Ik heb vroeger veel guldens in de Metal Slug arcadekast gestopt

Ike. wijzigde deze reactie 03-02-2011 23:39 (42%)

• LuPo
quote:
Ike. schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 23:34:
[...]

Kan je ook 1vs1 online spelen? :P

Door PS+ heb ik nu echt al véél minis maar ik heb er nog geen enkele van gespeeld :+
Volgens mij wel. Heb je binnenkort even tijd? Dan doen we er even wat samen. :)
Die Mini's en andere 'kleine' games download ik al niet meer. Niet interessant voor mij in ieder geval.

LuPo wijzigde deze reactie 03-02-2011 23:38 (13%)

quote:
LuPo schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 23:38:
[...]

Volgens mij wel. Heb je binnenkort even tijd? Dan doen we er even wat samen. :)
Die Mini's en andere 'kleine' games download ik al niet meer. Niet interessant voor mij in ieder geval.
PB over Lead & Gold..
quote:
Killzone 3 single player demo – Brand new and exclusively early to you guys for 1 week from the 9th Feb.
:Y

• Flotter
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 12-12 17:11

Flotter

Pelipper?

quote:
Ike. schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 22:50:
US PS+ krijgt volgende week Stacking gratis. :(
YouTube: Stacking Xbox 360 and PS3 (2011)

Ik wil(de) dit spel op release dag kopen, zal je zien dat de EU niet eens een kortingsactie krijgt voor Stacking >:)
Goed nieuws:
http://blog.eu.playstatio...king-and-killzone-3-demo/
100% korting op Stacking op de launch day

PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter

• LuPo
quote:
Wanneer is dat? :P

• Frenkovic
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 12-12 14:33
quote:
Vandaag! Een mooie dag om mijn PS+ weer eens te hernieuwen. Ik heb een maandje zonder gezeten. Ik moet me wel nog even bedenken of ik meteen een jaar pak of hoop op een leuke aanbieding in de toekomst...
Stacking gratis en de SP Killzone 3 demo. * Ike. happy :D

De themas van vorige week staan nu ook in de Store.

Ike. wijzigde deze reactie 09-02-2011 20:57 (36%)

Ik ben nu ook de SP Killzone 3 demo aan het binnenhalen.
Ik ben benieuwd! :9~

OPSLAGHOND wijzigde deze reactie 09-02-2011 20:54 (3%)

• Shiver23
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Ik ook. Stacked net geprobeerd. Wel leuk concept maar gameplay voelt een beetje traag aan. Veel filmpjes die je niet kan skippen.

PSN: Shiver23 //

• TDB
quote:
Frenkovic schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 14:26:
[...]

Vandaag! Een mooie dag om mijn PS+ weer eens te hernieuwen. Ik heb een maandje zonder gezeten. Ik moet me wel nog even bedenken of ik meteen een jaar pak of hoop op een leuke aanbieding in de toekomst...
Shit, lees vandaag pas dit berichtje. Tot hoe laat kan ik nog downloaden?

quote:
TDB schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 09:02:
[...]

Shit, lees vandaag pas dit berichtje. Tot hoe laat kan ik nog downloaden?
maandelijkse content tot de eerste woensdag van de maand. de andere aanbiedingen zijn meestal maar een week geldig.

• alex3305
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 08-12 23:01
Zelf gister even Stacked gespeeld. Na een minuut of 10 verveelde ik me en heb ik uiteindelijk het spel maar afgesloten... Geen 12 euro waard in mijn ogen.

• LuPo
Heeft Stacking ook trophies? :P

Ja. http://www.ps3trophies.org/game/stacking/trophies/

LuPo wijzigde deze reactie 10-02-2011 14:58 (51%)

quote:
tuurlijk. Speel het spel zonder guide :)
Alle trophies kan je halen na het uitspelen van het verhaal.

• Frenkovic
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 12-12 14:33
De aanbieding van stacking gold voor woensdag. Ik was (zoals zo vaak) weer eens te laat... gisteravond (donderdag) toch maar ff in de store gekeken en hij was nog gratis voor plus! Ik snel ff voor 14,99 een 90 dagen abbo afgesloten en meteen stacking, lead and gold en shattered binnen gehaald. Mooie content voor 14,99 dacht ik zo!
quote:
Frenkovic schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 09:10:
De aanbieding van stacking gold voor woensdag. Ik was (zoals zo vaak) weer eens te laat... gisteravond (donderdag) toch maar ff in de store gekeken en hij was nog gratis voor plus! Ik snel ff voor 14,99 een 90 dagen abbo afgesloten en meteen stacking, lead and gold en shattered binnen gehaald. Mooie content voor 14,99 dacht ik zo!
Als je + verloopt dan kan je die spellen niet meer spelen.

Ike. wijzigde deze reactie 11-02-2011 10:13 (4%)

• LuPo
Ik weet nog niet of ik m'n PS+ abonnement binnenkort weer met een jaar ga laten verlengen.

We hebben dit jaar wel wat leuke content gehad - en uiteraard met een hogere waarde dan de €49,99 die ik betaald heb - maar ik vind toch dat het al een paar maanden een beetje 'magertjes' is. De echte PSN-toppers zijn imho nog niet langsgekomen.

Wat jullie?

• Shiver23
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

quote:
LuPo schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 11:30:
Ik weet nog niet of ik m'n PS+ abonnement binnenkort weer met een jaar ga laten verlengen.

We hebben dit jaar wel wat leuke content gehad - en uiteraard met een hogere waarde dan de €49,99 die ik betaald heb - maar ik vind toch dat het al een paar maanden een beetje 'magertjes' is. De echte PSN-toppers zijn imho nog niet langsgekomen.

Wat jullie?
Ik twijfel ook nog. De PSN-games die leuk zijn heb ik eerder al gekocht. Thema's en wat exclusieve beta's of demo's zijn leuk, maar ik geloof niet dat ik dat 50 euro waard vind. Ook optie van 's nachts patches downloaden valt me tegen. Hij haalt lang niet alles binnen en zag dat hij laatste de nieuwe firmware had gedownload die er al opstond :X

PSN: Shiver23 //

• Svennie
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 05-11 08:29
quote:
Shiver23 schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 11:44:
[...]

Ik twijfel ook nog. De PSN-games die leuk zijn heb ik eerder al gekocht. Thema's en wat exclusieve beta's of demo's zijn leuk, maar ik geloof niet dat ik dat 50 euro waard vind. Ook optie van 's nachts patches downloaden valt me tegen. Hij haalt lang niet alles binnen en zag dat hij laatste de nieuwe firmware had gedownload die er al opstond :X
er is een keer een FW geweest met hetzelfde nummer die wel nieuw was geloof ik, klinkt vaag, was het ook.

PSN ID: Svennie-NL

• Die Bruine
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 12-12 15:55
Ik moet zeggen dat ik me ook wel achter mijn oren krab. Ik heb het geld er wel uit gehaald vanwege de kortingen op extra content. Maar het lijkt mij meer geluk dan structureel. Ik moet even goed gaan kijken wat ik allemaal kwijtraak als ik het niet verleng. Volgens mij valt het best mee omdat ik vooral extra content heb gekocht. Die gratis rommel doen wij volgens mij niets mee. Maar nogmaals, dat moet ik wel even goed bekijken. Lijkt mij ook dat Sony er toch iets "moois" bij moet doen als je verlengt. Anders wacht je tot er wel weer iets bijzit (LBP/R&C) en sluit je een nieuw abonnement af.

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

quote:
Shiver23 schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 11:44:
[...]
en zag dat hij laatste de nieuwe firmware had gedownload die er al opstond :X
Was wel nieuwe firmware maar versienr. is hetzelfde. Was een patch voor een HD probleem.

Ike. wijzigde deze reactie 11-02-2011 14:20 (4%)

• alex3305
quote:
Ike. schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 14:08:
[...]

Was wel nieuwe firmware maar versienr. is hetzelfde. Was een patch voor een HD probleem.
Gister bood mijn PS3 gister mij ook de 3.56 update aan, terwijl ik deze allang geïnstalleerd had. Echter ben ik mezelf er niet van bewust dat er een tweede versie is van de 3.56 update.

Verder merk ik inderdaad ook dat de PS3 lang niet alle updates 's nachts download, helaas :(.
quote:
alex3305 schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 16:48:
[...]

Verder merk ik inderdaad ook dat de PS3 lang niet alle updates 's nachts download, helaas :(.
Ik denk dat alleen updates worden gezocht voor de laatste 10 gespeelde spellen.

• Svennie
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 05-11 08:29
alleen de laatste 10 gespeelde spellen inderdaad

PSN ID: Svennie-NL

• pasajo
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 11-12 09:49
Afgelopen maand flink getwijfeld om een jaarabonnement op plus te nemen, uiteindelijk niet gedaan (stacked demo vond ik niets aan, te traag). Komende twee maanden zal ik niet twijfelen, mijns inziens tegenvallende content.
Waarom niet meer een game aanbieden bij een jaarabonnement, zoals bij LBP destijds. Infamous 2 komt eraan, geef infamous 1 gratis weg denk ik dan....

• BaszCore
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 29-11 10:59
Het is nu juist wel interessant om plus te nemen als je dit nog niet hebt! Volgens engadget is het officieel dat er nu cloud storage komt voor de plus members. Ook melden zij dat de update (versie 3.60) morgen uit komt. Dit zou ook kunnen verklaren waarom er nu onderhoud is op psn. Maar we zullen het zien, zou het fijn vinden als mijn savegames online bewaard kunnen blijven en ook beschikbaar zijn als je op de andere ps3 aanmeldt. Ideaal voor bijv gt5 en je zit bij andere en je hebt nog zin om een race te doen een uurtje of 4 :)
Maargoed deze feature is natuurlijk erg mooi en leuk maar eigenlijk zou het voor iedereen beschikbaar moeten zijn, biedt je net wel een extra ten opzichte van de concurrentie! Alleen mag het aanbod wel eens aantrekkelijker worden is idd een beetje mager en dan zeg ik het nog vrij netjes naar mijn mening.

• SL65
  • Laatst online: 23:09
Zit sterk te twijfelen om het aan te schaffen, maar als ik dit lees is het niet heel interessant:
quote:
PlayStation Plus kun je aanschaffen via het PlayStation Network. Hiervoor kun je betalen met een creditcard, of met een PSN-kaart die je in de winkel kunt kopen. Als je abonnement is verlopen heb je geen toegang meer tot je eerder 'gratis' verkregen games via PlayStation plus. De themes, avatars en DLC blijven wel beschikbaar. Het abonnement wordt standaard automatisch verlengd als je genoeg PSN-tegoed hebt of een gekoppelde creditcard. Dit is uit te schakelen in de aankoopgeschiedenis.
Het word dan ook echt als abbonement verkocht, maargoed beetje onzinnig dat je alleen maar de gedownloade games kan spelen zolang je nog aan je abbo vastzit.

• SinergyX
Enkel de gratis games (veelal 1 of 2 per maand?), de 'met korting' blijven wel gewoon speelbaar.

• SL65
  • Laatst online: 23:09
quote:
SinergyX schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 14:03:
Enkel de gratis games (veelal 1 of 2 per maand?), de 'met korting' blijven wel gewoon speelbaar.
Het zou gewoon game verhuur moeten heten, maargoed. Hopelijk binnenkort nog wat interessante aanbiedingen, want voor nu wacht ik nog maar even.

SL65 wijzigde deze reactie 10-03-2011 14:12 (24%)

• MrBubbles
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 04:37

MrBubbles

Ik mis je

quote:
SL65 schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 13:53:
Zit sterk te twijfelen om het aan te schaffen, maar als ik dit lees is het niet heel interessant:

[...]

Het word dan ook echt als abbonement verkocht, maargoed beetje onzinnig dat je alleen maar de gedownloade games kan spelen zolang je nog aan je abbo vastzit.
Enkel om dat feit al zou ik dus geen abonnement nemen.

I didn't ask for this, I was chosen.

• SinergyX
quote:
SL65 schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 14:11:
Het zou gewoon game verhuur moeten heten, maargoed. Hopelijk binnenkort nog wat interessante aanbiedingen, want voor nu wacht ik nog maar even.
Ik zie het ook als een Onlive/MMO subscription, je 'koopt' een MMO-game ook gewoon, maar stop je met betalen mag je ook niet meer spelen, Onlive heeft dit met hun complete spel-aanbod. Per saldo vind ik het niet zo'n probleem, welke game is nu zo bizar tijdloos dat je jaren later hem nog wil spelen en hoe toevallig zou het dan zijn dat je dan ook stopt met PSplus? LBP zou een optie zijn, mischien was PS classics of mini's, maar na een jaar heb ik die games toch echt wel gezien.

SinergyX wijzigde deze reactie 10-03-2011 14:44 (3%)

• BFmango
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 23:01
Ik koop het niet omdat je alle content verliest zodra je stopt met je Plus abonnement. Belachelijk. :)

• Grave
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 00:03

Grave

Neverending Knowledge

quote:
BFmango schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 00:00:
Ik koop het niet omdat je alle content verliest zodra je stopt met je Plus abonnement. Belachelijk. :)
Gelijk heb je beetje de consument uitmelken :(

Je huurt als ware de games en zodra je het stopt zet foetsie.

Ben iedergeval direct qua naam eerlijk en niet Playstation plus, maar Playstation Rent oid.

Zodra het stopt zullen ze bij Sony denken laten we letterlijk en figuurlijk de plus ( alle content) weghalen.

winning doesn't matter understanding does

Hoezo uitmelken? Je weet voordat je lid word wat je kan verwachten en wat je eventueel verliest als je niet verlengt.
Je betaald ook voor alle extra's zoals exclusieve toegang tot beta's/demos en bijv. zoals laatst games 2 weken voor release.

Het kost maar €4,15 per maand.

Ike. wijzigde deze reactie 11-03-2011 01:55 (45%)

• TDB
quote:
BFmango schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 00:00:
Eh, volgens mij verlies je niet ALLE content. Wel veel, maar niet alle.

• Grave
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 00:03

Grave

Neverending Knowledge

quote:
Ike. schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 01:40:
Hoezo uitmelken? Je weet voordat je lid word wat je kan verwachten en wat je eventueel verliest als je niet verlengt.
Je betaald ook voor alle extra's zoals exclusieve toegang tot beta's/demos en bijv. zoals laatst games 2 weken voor release.

Het kost maar €4,15 per maand.
In het begin was het nog niet zo heel erg helder ivm regels. Dus bedoel dan de consument die dit op voorhand niet wisten.

Bedoel ik kom op voor de consument en laat Sony nu een lekker koppig bedrijf zijn. Zie jailbreak etc.

Qua prijs valt mee, maar goed elke keer weer een verrassing wat je krijgt.

Ik zelf als ik voor een dienst betaal dan heb ik zo voelt het de plicht om die games te spelen. Heb zo nog 10tallen games die ik moet spelen.

Zie het zeker als slimme zet 4.15 is weinig en dat weet Sony dondersgoed dus een abbo nemen met een lage maandprijs is voor bepaalde mensen onbewust niet te weigeren.

Ik had zoiets wees dan ook reeel met die content dus stel dat je halfjaar lid bent dat je dan wel content maghouden.

winning doesn't matter understanding does

• LuPo
Ik vind dat er voor die €50 toch wel héél erg veel leuke content weg is gegeven. Allereerst natuurlijk LittleBigPlanet gratis. Daardoor heb ik m'n fysieke LBP verkocht. :)

Een lijstje van de PSN-games en DLC op volgorde (ben ik nog iets vergeten?):

- WipeOut HD
- Killzone 2: Steel & Titanium DLC
- Zen Pinball
- Motorstorm Pacific Rift: Adrenaline Pack DLC
- Sam and Max: Devil’s Playground (entire season)
- Exclusive UFC Undisputed 2010 DLC
- Street Fighter 2 HD Remix
- Critter Crunch
- Fallout 3 DLC
- Cuboid
- Sackboy Prehistoric Moves
- Lead & Gold: Gangs of the Wild West
- Shatter
- Stacking
- Sonic The Hedgehog
- Astro Tripper

Volgende maand: Sonic The Hedgehog 2 en Prince of Persia Classic.

Iemand die de total waarde hiervan even op wil zoeken in de Store? :+

Daarnaast nog flink veel leuke dynamische thema's en avatars. Maar die ga ik hier niet allemaal opsommen. Ik vind het die paar euro per maand zeker wel waard. Maar zoals al vaker gezegd is het voordeel groter als je voor de tijd dat je PS+ nam nog geen PSN-games hebt gekocht (zoals ik).

Overigens heb ik totaal geen problemen met het feit dat de games niet meer speelbaar zijn nadat je PS+ eindigt. Als ik die spelletjes uit heb gespeeld speel ik ze toch niet nog een keer.

LuPo wijzigde deze reactie 11-03-2011 14:38 (7%)

PlayStation Plus Mid Month Treats For March
quote:
James Thorpe has swanned off somewhere or other this week so it’s down to me to tell you about the mid-month PlayStation Plus treats that he has arranged for March. Luckily, many of you seem to get the two of us confused so it should be a smooth transition.

Speaking of smooth transitions: from the Prince of PlayStation Plus to the Prince of Persia, from today you can get your hands on an exclusive bundle including The Sands of Time, Warrior Within and The Two Thrones for €29.99/£23.99 – that’s three for the price of two.

The second treat is something I know a lot of you have been waiting for. From today, you will be able to get the Escalation and Interdiction expansion packs for MAG at a 50% discount. MAGnificent.

Finally, a reminder to download the SOCOM: Special Forces beta on 23 March. I’ll be playing it but a small warning if I’m in your squad: I don’t do orders.

The other James will be back on 6 April to introduce next month’s content but feel free to ask me any questions.
Ik zag gisteren dat er nieuwe avatars en themes in het Plus gedeelte van de Store stonden.

Ike. wijzigde deze reactie 16-03-2011 12:47 (3%)

• w4rguy
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 12-12 11:33

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Topicstarter
Zo, ik ben weer terug van lange tijd weg geweest van dit topic. Had na mijn stage werkelijk geen tijd meer over om dit bij te houden, de tijd die ik tijdens mijn stage toen wel mocht gebruiken en nu dus weer :). Anyway, ik heb de start post aangepast met de content van maart en april. Mei is nog niet aangekondigd. De mid-march content heb ik niet toegevoegd, weet niet exact welke dat is en het content filter hier blokkeert sommige sites (en dan vooral games:))

All-Round nerd | iRacing Profiel

• Dj-sannieboy
  • Registratie: augustus 2004
  • Niet online
Voor mij is er nog geen goede reden om mezelf te abonneren op PS plus. Ik overweeg het wel, maar ben nog niet helemaal overtuigd. Je kunt een aantal (mini) games gratis downloaden en je krijgt korting op sommige games, add-ons. Daarnaast kun je demo's en beta's soms eerder spelen. Ander voordeel is de automatische update functie en het opslaan van je savegames online. Dat laatste is voor mij overigens niet heel interessant. Waarom zou ik eigenlijk PS plus nemen? Kan ik het geld niet beter in gewone games stoppen?

• SinergyX
quote:
Dj-sannieboy schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 13:22:
Voor mij is er nog geen goede reden om mezelf te abonneren op PS plus. Ik overweeg het wel, maar ben nog niet helemaal overtuigd. Je kunt een aantal (mini) games gratis downloaden en je krijgt korting op sommige games, add-ons. Daarnaast kun je demo's en beta's soms eerder spelen. Ander voordeel is de automatische update functie en het opslaan van je savegames online. Dat laatste is voor mij overigens niet heel interessant. Waarom zou ik eigenlijk PS plus nemen? Kan ik het geld niet beter in gewone games stoppen?
Kan, het is jouw geld, dus jouw keuze. Als ik kijk welke PS3 games nu stof staan te happen na amper uurtje spelen, is dat een veelvoud van die 60 euro wat PSplus kost, waar ik nu 10x meer aan heb.

• alex3305
Online opslag kan ontzettend handig zijn wanneer je PS3 besluit ermee op te houden of als je de harde schijf wilt vervangen en de backup mislukt (zoals bij mij :().

• Dj-sannieboy
  • Registratie: augustus 2004
  • Niet online
Oke online opslag kan dus handig zijn, maargoed een must have is het niet. Ik heb een aantal spellen en ook een aantal via de PS store gekocht, maar veel ervan speel ik eigenlijk niet zo vaak. Het is leuk dat je een aantal (mini) spellen krijgt als je PS plus hebt, maar welke hiervan zijn echt de moeite waard? Ook vind ik de korting die je krijgt op sommige games/add-ons niet echt spectaculair.

@ SinergyX: Welke (echte) voordelen zijn er nog meer dat je er 10x meer aan hebt?

• Verstekbakker
  • Registratie: juli 2006
  • Niet online
Wow! Die Sega Mega Drive Classics Dynamic Theme! Jammer dat die alleen te krijgen is met een PSN+, hij zou bij die game moeten zitten...

• AvanCade
Ik was in het begin zeer enthousiast over PS+, maar de laatste tijd krijg je (voor mij) alleen maar onzin erbij.
quote:
AvanCade schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 13:21:
Ik was in het begin zeer enthousiast over PS+, maar de laatste tijd krijg je (voor mij) alleen maar onzin erbij.
Inderdaad , het word steeds minder.

• msoete
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 01-02-2013
quote:
AvanCade schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 13:21:
Ze hebben ooit bij het begin aangekondigd dat men voor een waarde van ca. 200 dollar (per jaar) aan materiaal plaatsen.

Misschien is die waarde bijna gehaald..

See the world, before you leave it.

• AvanCade
Wellicht moeten ze dan wat content schrappen en maar meer kwaliteitsaanbiedingen doen? Het hoeft voor mij niet gratis, maar een launch aanbieding voor Pixeljunk Shooter 2 was bijvoorbeeld wel leuk geweest.

Nu krijg je PSOne games die me niks interesseren en Mini games die er op een groot scherm niet uit zien. Nee bedankt, I'm in it for the PSN games.
quote:
AvanCade schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 13:39:
Wellicht moeten ze dan wat content schrappen en maar meer kwaliteitsaanbiedingen doen? Het hoeft voor mij niet gratis, maar een launch aanbieding voor Pixeljunk Shooter 2 was bijvoorbeeld wel leuk geweest.

Nu krijg je PSOne games die me niks interesseren en Mini games die er op een groot scherm niet uit zien. Nee bedankt, I'm in it for the PSN games.
PixelJunk Racers 2nd Lap had wel een 'launch' korting.

Ik ben blij dat ik vanaf het begin lid ben van Plus. Niet elke maand zitten er leuke gratis games bij maar je wist voordat je lid werd dat er een kans is dat er een keer games bij zitten die je al hebt gekocht of die je niet leuk vind.

Ike. wijzigde deze reactie 01-04-2011 14:56 (39%)

• AvanCade
Ja, 2nd Lap was een aangename verrassing. Toegegeven je weet dat je niet altijd de games krijgt die je leuk vind of die je nog niet hebt.

Uiteraard sponsor ik Sony liever op deze manier dan verplicht een abbo afsluiten om online te gamen.

• TDB
Lees net dat vanaf vandaag de Plus gebruikers de nieuwe DLC pack van KZ3 gratis kunnen downloaden in de maand April, scheelt weer 4,99.

• spaceboy
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 20:11

spaceboy

emoties zijn voor mietjes

quote:
TDB schreef op woensdag 06 april 2011 @ 07:12:
Lees net dat vanaf vandaag de Plus gebruikers de nieuwe DLC pack van KZ3 gratis kunnen downloaden in de maand April, scheelt weer 4,99.
Waar lees je dat? Interessant.

Al met al, ik vind Plus eigenlijk nog best wel grappig. Ok, of het écht z'n geld waard is weet ik niet. Ik koop op zich net genoeg online games om het te verantwoorden.

succes is een keuze

• TDB
quote:
spaceboy schreef op woensdag 06 april 2011 @ 08:10:
[...]

Al met al, ik vind Plus eigenlijk nog best wel grappig. Ok, of het écht z'n geld waard is weet ik niet. Ik koop op zich net genoeg online games om het te verantwoorden.
Op de blog van Playstation ("Bring the Rain: Steel Rain DLC coming tomorrow")

quote:
spaceboy schreef op woensdag 06 april 2011 @ 08:10:
[...]

Alles over Plus word door Sony op hun blog gezet, vanmiddag krijgen we te zien wat we deze maand allemaal gratis krijgen.

http://blog.eu.playstation.com/

Ook de wekelijkse Store update word op de blog geplaatst.
The Biggest PlayStation Plus Month Yet
quote:
Hi Guys, I’m pleased to tell you that today sees the start of the biggest Plus month yet in terms of the content on offer. Check it all out below and, including the mid month treats, this is by far the highest value and newest content we have offered in one month.
quote:
In April alone the content and discounts are worth around a whopping £67, that’s almost the value of 2 years Plus membership, in just one month! And that’s not all; over half of that value is related to brand new content.

And that’s not all: because we wanted to truly make this the biggest month ever on Plus, we are bringing back the 15 month for the price of 12 offer for this month only*. You won’t miss out on this if you are an existing member because we have enabled subscription stacking, so you can buy a new subscription before your current one ends. When you purchase your new Plus subscription, you will be charged immediately but your existing subscription will continue till the end of its current period and then lapse. Your new subscription will take over and will renew in accordance with the Terms of Service and User Agreement.

Before I cover off the content list, I just wanted to let you know a couple of the extra special pieces of content this month.

First of all, you have been asking for discounts on new content; well how’s this? 100% off a fantastic, brand new game – Red Faction: Battlefields. This is the one of the biggest games we have given away in Plus so make the most of it!

Sticking with new games, we have also managed to secure a special deal with Ubisoft during April and May. Plus members are getting exclusive day one discounts on three brand new Ubisoft titles – Clash of Heroes, Outland and Beyond Good & Evil. Clash of Heroes hits the Store on the 14th April, Outland on the 28th and Beyond Good & Evil in May.

Also, as you may have seen a few weeks back, the limited release inFAMOUS 2 UGC beta will be coming exclusively to PS Plus on 12th April. See more details elsewhere on PlayStation.Blog.
quote:
Here’s the list of content that is available to Plus members from April 6th – May 4th:

PSN:

Red Factions: Battlegrounds – Brand New title at no extra cost.
Sonic The Hedgehog 2 – brand new and two weeks exclusive to Plus.

PS One:

Prince of Persia Classic
Creatures 3: Raised in Space

minis:

Dual Invaders

*brand new minis and 2 weeks exclusive for Plus*

Dynogems

Exclusive Discounts:

Clash of Heroes – 20% day 1 discount (14th April-4th May)
Precipice of Darkness Episodes 1 &2 – 75%
Dungeon Hunter: Alliance – 25% (ends on 20th April)
MotorStorm Apocalypse: Supercar Elite – 20% (13 – 27 April)
Outland – 20% Day 1 discount (from 28th April – 4th May)
PlayTV Live Chat – 25% off – valid until 6th July 2011

Game Add-ons:

Killzone3: Steel Rain pack

Beta Trial:

inFAMOUS 2 UGC beta: Emails, containing voucher codes to download the beta from the Store will be sent to selected PS Plus users on 12th April and again on 19th. Users have been selected based on a few criteria including what inFamous trophies they achieved in the original game.

Please remember that not all of you will be able to access the beta at this time, though we will try and open it up as wide as possible – as soon as possible. Also, the beta will be in English only at this stage.

Dynamic themes:

Exclusive Growing Garden Theme
Exclusive Abstract Art Theme

Premium Avatars:

MotorStorm Apocalypse Burning Avatar
MotorStorm Apocalypse Urban Avatar
quote:
And here is some of what you can expect to see from 4th May – June 1st:

PSN:

Streets of Rage 2

PS One:

James Pond 2: Robocod

minis:

Babel, the King of the Blocks
The 2D Adventures of Rotating Octopus Character – brand new minis and 2 weeks exclusive for Plus.

Full Game Trial:

TV Superstars (Move required) – Exclusively early to Plus and 20% discount

Exclusive Discounts:

Eat Them! – 50%
Beyond Good & Evil – 20%
PlayTV Live Chat – 25% off – valid until 6th July 2011

Dynamic themes:

Exclusive City Dynamic Theme
Exclusive Dragon Dynamic Theme

There will of course be more content and discounts in May, plus the usual mid month treats to make sure there is plenty to keep you busy.

Hopefully you will enjoy all this content; as always we have been basing the content on your requests and also trying to get you as much new content as possible. There is plenty more to come.

*This Offer is available between 6/04/2011 and 3/05/2011. You need to be aged 18 or over and resident in a participating country. Full Terms and Conditions can be found at eu.playstation.com/legal.
:+

Eerste Plus jaar is bijna voorbij en iedereen die Plus wil gaan verlengen kunnen dit het beste voor 3 mei doen omdat je er dan 3 maanden gratis bij krijgt. (uitleg staat in de quotes hierboven)

• Dirk149
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 09-12 18:29
Dat ziet er wel interessant uit.
Denk dat ik ook maar is Plus member ga worden deze maand. :)
Er komen af en toe best leuke dingen voorbij.

• msoete
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 01-02-2013
quote:
Ike. schreef op woensdag 06 april 2011 @ 12:17:
Eerste Plus jaar is bijna voorbij en iedereen die Plus wil gaan verlengen kunnen dit het beste voor 3 mei doen omdat je er dan 3 maanden gratis bij krijgt. (uitleg staat in de quotes hierboven)
Een goede deal om het voor 3 mei te doen.

See the world, before you leave it.

PlayStation Plus Mid-Month Update
quote:
I hope you’ve been enjoying all the amazing content so far in April, especially the brand new stuff you won’t have played before.

As promised, here are your mid month treats that complete the content in the biggest Plus month yet.

The first mid month treat was the day-one discount from Ubisoft on Might & Magic: Clash of Heroes which came on the 13th. If you haven’t checked out this great new puzzle/RPG yet, then get it today at Plus exclusive discount of 20%. This discount is available to Plus members for almost a month, not just the rest of April (ends 11th May).

Also released on the 13th was an exclusively early single player demo of Virtua Tennis 4. Hope you made the most of being the first people to ever try the fantastic new tennis game and checked out the game’s new world tour mode.

Now for the stuff you haven’t seen yet -

50% discount on the brand new game Red Johnson Chronicles
100% discount on Socom Pro Access – This download gives you different game modes at launch and then future updates to pro will give you new weapons, maps and other Socom benefits. And you guys get it exclusively early in Europe
100% discount on the wacky PSN classic Pain
20% discount on the 2nd of the Ubisoft brand new titles: Outland
20% discount on the awesome racing BD title coming new to the Store: Modnation Racers
100% discount and exclusive to Plus – new Clock theme from The Studio

Don’t forget, if you haven’t signed up to a year membership then now is definitely the time. Everyone can benefit from the limited offer of 15 months for the price of 12 until the 3rd May. Even if you have a membership already, you can stack another one on top and the 15 months will roll on when your current subscription ends.

That’s it for the April mid month treats but May is going to be another fantastic month in Plus so keep an eye on the blog for my update on May 4th. Keep the suggestions coming as we will always try and get you the games you request on here if we can.
Red Johnson’s Chronicles – Episode 1 voor €5 lijkt me wel wat :)
http://blog.us.playstatio...s-investigates-psn-today/

Ike. wijzigde deze reactie 20-04-2011 14:24 (3%)

• w4rguy
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 12-12 11:33

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Topicstarter
Als ik het niet vergeet zal ik vanavond even de TS aanpassen naar de nieuwe acties. Hier op kantoor gaat dat wat lastigjes.

All-Round nerd | iRacing Profiel

Acties:
  • 0Henk 'm!
Moeten we niet gaan klagen over het PSN netwerk?
Ik kan al een paar weken niet online spelen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SinergyX
Wordt al genoeg gedaan, ze zijn bezig alles weer online te krijgen en we krijgen maandje extra PS plus.

Acties:
  • 0Henk 'm!
quote:
SinergyX schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 09:39:
Wordt al genoeg gedaan, ze zijn bezig alles weer online te krijgen en we krijgen maandje extra PS plus.
Ah das goed nieuws.
En krijgen we morgen nog de beloofde ps plus content?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jhonno
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 24-08-2013
quote:
dennis585 schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 10:05:
[...]

Ah das goed nieuws.
Ik zou dat morgen maar even weghalen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• psychoclown
  • Laatst online: 11-12 17:36

psychoclown

Admin Softe Goederen

Huub!

quote:
dennis585 schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 10:05:
[...]

Ah das goed nieuws.
Ik zou zeggen lees je even in, bekijk de frontpage op tweakers dan zie je gauw genoeg waarom PSN plat is en dat het nog wel even gaat duren. Ik kan me niet voorstellen dat niet PS3 spelers (zoals ik) wel op de hoogte zijn maar een PS3 bezitten nog niet ;)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

• The Great HooD
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Deze thread wordt ook niet meer bijgehouden of wel?
Leek me handige plek namelijk om alle gratis spellen die je krijgt in elke maand op een rijtje te zetten hier. Zit ersntig te twijfelen of ik geen + moet nemen...
quote:
The Great HooD schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 10:09:
Leek me handige plek namelijk om alle gratis spellen die je krijgt in elke maand op een rijtje te zetten hier. Zit ersntig te twijfelen of ik geen + moet nemen...
Deze thread wordt wel bijgehouden, maar zoals je kunt zien is de laatste post van Ike op 20 april. ;)

• Bosmonster
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 10-12 16:08

Bosmonster

*zucht*

quote:
The Great HooD schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 10:09:
Je krijgt toch al 30 dagen gratis plus nu?

Ik vind het op zich wel interessant. Zitten best aardige games tussen die je gratis krijgt voor die paar tientjes per jaar.

Error failed

• Jochem Boom
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 12-12 15:27
Even een vraagje voor een plus newbie (Dank u Welcome Back programma) Outland is nu te koop met korting voor plusleden, kan ik er dan vanuit gaan dat die game ook niet later toch nog gratis aan zal worden geboden? Hebben de mensen die al langer Plus lid zijn daar ervaring mee?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Wieriemaster
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 06-11 21:05
als je de game via plus koopt. dan kan je de game spelen zolang je plus hebt. dus over 30 dagen kan je de games niet meer spelen, tenzij je plus verlengt.

Het lijkt me verder sterk dat er volle games gratis op PSN zullen komen.. dit werk sony waarsch tegen. bang dat mensen gaan afwachten ofzo.

Als je een Game met Korting koopt (via plus) dan is dit denk ik Na de plus periode ook gewoon speelbaar.

Wieriemaster wijzigde deze reactie 05-06-2011 19:18 (15%)

Steam & PSN-ID: Fawaka-W

Acties:
  • 0Henk 'm!
Als je een spel koopt met 'Plus korting' dan kan je dat spel altijd opnieuw downloaden ook als je niet meer lid bent van Plus.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Alles wat je koopt (ookal is het met extra korting), hou je voor altijd. Dat wat je gratis krijgt moet je inleveren, soort bruikleen zeg maar.

Acties:
  • 0Henk 'm!
quote:
Uniciteit schreef op zondag 05 juni 2011 @ 20:27:
Dat wat je gratis krijgt moet je inleveren, soort bruikleen zeg maar.
Dat klopt niet helemaal.
quote:
Each month there will be 2 dynamic themes, 2 premium avatars and premium game elements/add-ons for you to download and many of these will be exclusive to members only. These are yours to keep forever once you have downloaded them.
http://blog.eu.playstatio...aystation-plus-explained/

Ike. wijzigde deze reactie 05-06-2011 20:32 (15%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Klopt, ik had duidelijker moeten zijn. Bedankt ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
En hoe zit het met Magic The Gathering? Dat spel is ook compleet met PSN plus, maar die verloopt wel?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• VulcanRaven
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 12-12 17:34
Ik heb een vraag over PSN+. Ik heb de gratis maand geactiveerd en kan nu mijn savegames opslaan op internet. Hoe zit het hiermee als de gratis maand afloopt? Heb ik dan nog toegang hiertoe?

Amd Phenom II 1055T, Asus M4A89GTD-Pro, 8GB Kingston Hyperx DDR3, Ati Radeon HD4850, Corsair HX650W, Coolermaster CM 690, PS3 80 GB

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jochem Boom
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 12-12 15:27
blijkbaar is mijn vraag niet helemaal duidelijk. ik vraag me af of plus aanbiedingen later ook terug kunnen komen als gratis game.

Acties:
  • 0Henk 'm!
Als je 5 seconde googled dan vind je alle antwoorden op jullie vragen.

savefiles worden dacht ik 5 maanden nadat je Plus stopt verwijderd van de server.

Alle gratis games (PSone, PSP (mini), PS3) kan je niet meer spelen als je geen Plus lid meer bent.

Alle PSN games kunnen gratis worden aangeboden in de toekomst.
Sony maakt een maand van te voren bekend wat we (met korting kunnen) krijgen

Ike. wijzigde deze reactie 05-06-2011 22:13 (26%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• alex3305
Ik zag vandaag dat al mijn oude Plus content deze maand verloopt, terwijl ik toch echt een maand (of twee, wat was het nou?) extra Plus zou krijgen. Weet iemand hoe dit zit? Of waar ik de verloopdatum van Plus kan zien?
Pagina: 1 2 3 ... 58 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Politiek en recht

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True