Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
ik heb in 2008 een 40GB model gekocht, en al voor ik die een eerste keer aan had gezet direct voorzien van een 120 GB schijf. Nadat ik 2 maanden geleden een plus abo heb afgesloten heb ik er nu maar 1 TB in gezet. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al enig idee welke games de vervangers zullen gaan worden van LBP2, Infamous 2 en Motorstorm: Apolcalypse? Ik gok dat daar in ieder geval LBP Karting en PS All-Stars Battle Royale bij zullen gaan zitten. Beide games hebben het niet echt geweldig gedaan, maar doordat er nog wel diverse DLC pakketten aan zitten te komen, zullen ze wellicht proberen daar nog het nodige aan te verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 09:53:
Iemand al enig idee welke games de vervangers zullen gaan worden van LBP2, Infamous 2 en Motorstorm: Apolcalypse? Ik gok dat daar in ieder geval LBP Karting en PS All-Stars Battle Royale bij zullen gaan zitten. Beide games hebben het niet echt geweldig gedaan, maar doordat er nog wel diverse DLC pakketten aan zitten te komen, zullen ze wellicht proberen daar nog het nodige aan te verdienen.
Ik denk ook wel Uncharted 3, de multiplayer is nu (gedeeltelijk) free-to-play, dus zou me niks verbazen als ze de hele game gratis maken voor Plus members. Heb iemand een keer zien vragen op Playstation Blog, of AC3 of Uncharted 3 in de ICG zou komen, en toen werd gereageerd dat er een grote kans was dat 1 vd 2 erin zou komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alsof de duvel ermee speelt: de vervangers van de drie games worden vanmiddag om 4 uur bekend gemaakt via het Playstation Blog. Kunnen we nog een paar uur speculeren. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 09:53:
All-stars heeft al aantal DLC dingetjes, als extra characters en zones, maar de game blijft an sich beetje te druk. Ergens vind ik rag doll kung fu nog fijner spelen, Allstars heeft teveel chaos en slecht overzicht (zeker door continue veranderen van achtergrond).

Die van Cartoon Network is ook niet echt slecht, kwaliteit minder maar wel stuk overzichtelijker.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:14

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Ps3 blog is hier geblocked @ work :? Kan iemand als het bekend is ff een copy-paste doen in dit topic spv :*

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Er is nog totaal niks bekend helaas.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoMoreMusic
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-09 13:59
In summary
Leaving PS Plus in June:
12th June: LittleBigPlanet 2
12th June: inFamous 2
12th June: Motorstorm Apocalypse

Entering PS Plus in June:
12th June: Uncharted 3 Drake’s Deception (Single Player)
12th June: LittleBigPlanet Karting
12th June: XCOM: Enemy Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:31
Mooi zo :) U3 al in bezit , maar de andere 2 games zijn echt spellen die ik niet snel zou kopen, maar toch wel benieuwd naar ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
NoMoreMusic schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 17:02:
In summary
Leaving PS Plus in June:
12th June: LittleBigPlanet 2
12th June: inFamous 2
12th June: Motorstorm Apocalypse

Entering PS Plus in June:
12th June: Uncharted 3 Drake’s Deception (Single Player)
12th June: LittleBigPlanet Karting
12th June: XCOM: Enemy Unknown
LBP kan daarmee van mijn lijstje van de te kopen games af :) Goede games de laatste tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoMoreMusic
Cyleo schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 19:26:
[...]

LBP kan daarmee van mijn lijstje van de te kopen games af :) Goede games de laatste tijd.
Bij mij is het eerder dat ze alle 3 van mijn lijstje "Als ik ooit eens geld over heb" kunnen :D :D

Nu nog van mijn (steeds langer wordende) lijst "moet ik nog spelen" 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
zijn die june games allemaal voor de ps3? Dat zou wel erg relaxt zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 19:46
De vita heeft zijn anniversary pas in november geloof ik

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15-09 20:25
Iemand die in zijn glazen bol kan zien of er binnenkort weer een aanbieding komt voor PS Plus?

Mijn abonnement loopt namelijk de 16e af en wil het eigenlijk wel verlengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Vorig jaar was er met de 1year anniversary een aanbieding.
Dat zou dus eind van deze maand betekeken.
Geen garanties trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Laatst online: 13:39

Jumpiefox

Hoi ?

Zo, mijn ps plus abbo verloopt ook bijna weer. Kent er iemand nog een site waar ze een korting/actie ofzo hebben lopen?

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Je tegoed in ieder geval kopen bij de wehkamp voor 17.50 komen wel 1.95 verzendkosten bij dus meerdere inslaan.
Dan tot einde van de maand wachten voor de actie die wellicht komt (psn+ bestaat dan 2 jaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Nieuws over PS+ m.b.t. de PS4: De gratis game blijft, en al vanaf de eerste maand (driverclub), wel heb je nu PS+ nodig om online te spelen! Geen gratis PSN meer dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox

Jumpiefox

Hoi ?

Sinned123 schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 13:53:
Je tegoed in ieder geval kopen bij de wehkamp voor 17.50 komen wel 1.95 verzendkosten bij dus meerdere inslaan.
Dan tot einde van de maand wachten voor de actie die wellicht komt (psn+ bestaat dan 2 jaar)
Dan betaal ik voor 60e tegoed 54,5e. Winst is dan 5,5euro maar ik heb maar 50nodig voor een jaar? OF doe ik iets verkeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Cyleo schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 14:06:
Nieuws over PS+ m.b.t. de PS4: De gratis game blijft, en al vanaf de eerste maand (driverclub), wel heb je nu PS+ nodig om online te spelen! Geen gratis PSN meer dus.
Ze hadden het wel expliciet over drive club, psn plus edition toch?
Dat impliceert dat het niet exact hetzelfde is als de retail versie. Of is daar al ergens iets over gezegd? Daarnaast wat leuke indies voor de ps4, vind ik eigenlijk leuker dan grote retail games. Die heb ik vaak toch al of juist niet gekocht omdat ze me niet zo interesseren. Zo'n indie kan ik tenminste nog een keer in 5uurtjes uitspelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
nioz schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 14:24:
[...]

Ze hadden het wel expliciet over drive club, psn plus edition toch?
Dat impliceert dat het niet exact hetzelfde is als de retail versie. Of is daar al ergens iets over gezegd?
Dat is waar inderdaad. Dat viel mij toen ook al op, maar was het weer vergeten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
Jumpiefox schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 14:19:
[...]

Dan betaal ik voor 60e tegoed 54,5e. Winst is dan 5,5euro maar ik heb maar 50nodig voor een jaar? OF doe ik iets verkeerd
Hier hebben ze nu ook een aanbieding. 50 euro Psn card voor 45 euro, binnen 30 seconden in je mail.

http://www.psncode.nl/eu-psn.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kun't 30 dagen trail krijgen als je wat quest doet in E3 booth in playstation home.
Anyway ik krijg melding expired code :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom kan ik geen music unlimited abbo nemen met psplus korting?

hij zegt dat het niet bestelbaar is voor mij.

6 maanden geleden had ik al een jaar abbo afgesloten ook met psplus korting.

ik dacht ik doe er een jaar bij maar dat lukt dus niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-04-2024

Jeffroiscool

Proud DD Member! :D

Verwijderd schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 22:25:
Je kun't 30 dagen trail krijgen als je wat quest doet in E3 booth in playstation home.
Anyway ik krijg melding expired code :|
Klopt deze is niet meer geldig las ik op reddit.

Ik ben nog wel op zoek naar een trial code aangezien ik gister m'n 2ehands PS3 heb gekregen en ik graag m'n savegames wil overzetten van m'n pa's PS3 naar die van mij, via USB werkt niet :(

Ik krijg ze wel gekopieerd maar dan in het spel komen ze niet tevoorschijn (Valkyria Chronicles als voorbeeld).
Ik zou het echt op prijs stellen als iemand een trial code voor me heeft of me kan verwijzen naar :)

Ben wel van plan om een PS+ echt aan te schaffen maar zit deze maand erg krap (20-30 euro voor de komende 2 weken :P)

Zou nogal vervelend zijn als ik Heavy Rain, Yakuza 4 en Valkyria Chronicles helemaal van scratch opnieuw moet doen :-(

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox

Jumpiefox

Hoi ?

giganielsie schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 19:47:
[...]

Hier hebben ze nu ook een aanbieding. 50 euro Psn card voor 45 euro, binnen 30 seconden in je mail.

http://www.psncode.nl/eu-psn.php
Thanks! dat wordt hem, is de vrouw ook weer blij kan ze de games blijven spelen op de psvita :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
Jeffroiscool schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 10:55:
[...]

Klopt deze is niet meer geldig las ik op reddit.

Ik ben nog wel op zoek naar een trial code aangezien ik gister m'n 2ehands PS3 heb gekregen en ik graag m'n savegames wil overzetten van m'n pa's PS3 naar die van mij, via USB werkt niet :(

Ik krijg ze wel gekopieerd maar dan in het spel komen ze niet tevoorschijn (Valkyria Chronicles als voorbeeld).
Ik zou het echt op prijs stellen als iemand een trial code voor me heeft of me kan verwijzen naar :)

Ben wel van plan om een PS+ echt aan te schaffen maar zit deze maand erg krap (20-30 euro voor de komende 2 weken :P)

Zou nogal vervelend zijn als ik Heavy Rain, Yakuza 4 en Valkyria Chronicles helemaal van scratch opnieuw moet doen :-(
Ik had destijds begrepen dat niet elke game dat kopiëren goed ondersteunt. Ik heb toen een complete systeem backup over gezet. Heb je dat al geprobeerd?

Anders kan je met PS+ de cloud save gebruiken.

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Zo, en Xcom staat te downloaden, WOOT!

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
lanerios schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 12:07:
Hier nog niks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Xcom is echt fantastisch, een van mijn favoriete games van afgelopen jaar :D
Ironman wel aanzetten natuurlijk (dan kan je je save niet herladen :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-04-2024

Jeffroiscool

Proud DD Member! :D

LiquidT_NL schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 12:05:
[...]

Ik had destijds begrepen dat niet elke game dat kopiëren goed ondersteunt. Ik heb toen een complete systeem backup over gezet. Heb je dat al geprobeerd?

Anders kan je met PS+ de cloud save gebruiken.
Als ik een complete systeem backup doe is m'n pa alle data op zijn PS3 kwijt, ik wil alleen de saves die op mijn account/gebruiker staan.

Daarom probeer ik ook ergens een PS+ trial te vinden zodat ik cloud save kan gebruiken. Ik heb nu simpelweg ff geen 50 euro :-(

[ Voor 0% gewijzigd door Jeffroiscool op 12-06-2013 12:24 . Reden: :( smiley naar :-( smiley veranderd ]

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
Jeffroiscool schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 12:23:
[...]

Als ik een complete systeem backup doe is m'n pa alle data op zijn PS3 kwijt, ik wil alleen de saves die op mijn account/gebruiker staan.
Is dat zo? Hoe dan ook, ik ben wat verder aan het kijken, en sommige devs locken save games. Ik kan wel even kijken of mijn Valkyria Chronicle saves het hier ook niet doen?
Daarom probeer ik ook ergens een PS+ trial te vinden zodat ik cloud save kan gebruiken. Ik heb nu simpelweg ff geen 50 euro :-(
Je kan ook gewoon 1 maandje voor 5 euro doen.

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19:13

Oxigeon

En zo is dat!

Jeffroiscool schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 12:23:
[...]

Volgens mij kun je ook per maand of per 3 maanden doen. Je kan sinds een week ofzo met ideal en paypall betalen.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Je moet zoeken in de store, hij staat nog niet bij PS+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-09 15:21
Was het een poosje geleden al van plan, maar is er nog steeds niet van gekomen: Het vervangen van m'n hd in de PS. Moet er met al deze top titels nu toch echt aan gaan geloven :).

Weet iemand hoe lang het maken en restoren van een back-up duurt? Huidige schijf is 160GB als ik me niet vergis.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grolo2010
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:53
Ik heb het onlangs nog gedaan, een 320GB vervangen door 1TB het maken duurde ca 8 uur en het terug zetten ongeveer 12 uur. Ik moest het ook nog 2 keer doen omdat er wat corrupte theme's op de oude stonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
grolo2010 schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 18:24:
Ik heb het onlangs nog gedaan, een 320GB vervangen door 1TB het maken duurde ca 8 uur en het terug zetten ongeveer 12 uur. Ik moest het ook nog 2 keer doen omdat er wat corrupte theme's op de oude stonden.
^Houd inderdaad rekening met dit soort tijden. Duurt echt onmeuning lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
hmm dafuq, Uncharted 3 gedownload, van PS+, maar staat dus als additional content? huh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Laatst online: 17:15
Ik kan geen enkele game meer downloaden, volgens m'n ps3 is er onvoldoende schijfcapaciteit. Bij system information staat echter 23 GB vrij, nog kan ik geen infamous 2 downloaden. Dat wordt dan gewoon maar wachten tot ik tijd heb om een grotere schijf te plaatsen. In ieder geval staat infamous 2 nu op m'n download history, dus dat scheelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Melding kreeg ik net bij LBP Karting. Maar wat zooi verwijderd, maar het wordt krap..heb een 160 GB slim beneden en een 120 GB 7200RPM (80GB Phat) in de slaapkamer maar ze raken zo snel vol. Singstar alleen al neemt 15GB in bijv.

Heb de games die ik echt niet zal spelen maar verwijderd; twijfel nog over Sleeping Dogs en Hitman, beiden al gespeeld op de 360 en een tweede play trough is zonde van mijn tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online

PBP

Trishul schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 23:18:
Ik kan geen enkele game meer downloaden, volgens m'n ps3 is er onvoldoende schijfcapaciteit. Bij system information staat echter 23 GB vrij, nog kan ik geen infamous 2 downloaden. Dat wordt dan gewoon maar wachten tot ik tijd heb om een grotere schijf te plaatsen. In ieder geval staat infamous 2 nu op m'n download history, dus dat scheelt.
Je hebt 2x de benodige opslag nodig van de install. Dus als je game 10gb is heb je 20gb nodig om te installeren. Ja het is gek ik weet het 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Dat is an sich niet gek, de download heeft ruimte nodig om daarna te gaan installeren. Dus ja, twee keer de feitelijk benodigde ruimte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
Exorcist schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 23:29:
Dat is an sich niet gek, de download heeft ruimte nodig om daarna te gaan installeren. Dus ja, twee keer de feitelijk benodigde ruimte.
Toch blijft het dan vreemd dat ik ook geen shadow of the collossus kan installeren, die slechts iets van 6 of 7GB groot is, terwijl ik kennelijk 23GB vrije ruimte heb...
ICO trouwens ook niet, en die is veeel kleiner weer...

[ Voor 6% gewijzigd door Trishul op 12-06-2013 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Heeft het systeem zelf wellicht nog een x percentage aan vrije ruimte nodig voor bijv. caching e.d.? Desalniettemin had het handig geweest als de reden waarom er dan bij had gestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mdekoning
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 16:25
lanerios schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 21:59:
hmm dafuq, Uncharted 3 gedownload, van PS+, maar staat dus als additional content? huh?
Ik denk dat je de gratis multiplayer variant erbij moet downloaden. In de store heeft de single poster versie ook de afbeelding van de multiplayer Versie. Ik weet het ook nog niet zeker maar ben dat nu ook aan het proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
grolo2010 schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 18:24:
Oke, dat is wel erg lang. Bedankt voor de info, dan weet ik dat ik een keer 's nachts de back-up maak, overdag lekker gamen en er aan denken dat ik even handmatig m'n savegames naar ps+ sync dan 's avonds de schijf verwisselen en 's nachts de backup restoren :).

Corrupte themes heb ik ook wel eens last van gehad, thanks voor die tip. Ik zal voor de zekerheid alle themes die ik er zelf bij heb gezet weggooien voordat ik begin met de backup.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Waarschuwing: Uncharted 3 werkt op dit moment nog niet. Je krijgt een Install 2D movie pack error.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mdekoning
  • Laatst online: 13-09 16:25
2D movie pack is ondertussen te downloaden. Je zult de game nogmaals in de psplus store moeten aanschaffen. Dan probeert hij drie bestanden te downloaden.

Als je nog niets hebt kun je ze laten lopen. anders download cancelen en via download geschiedenis de benodigde files downloaden en installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
yay! zou tijd worden lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

34 GB voor alleen singleplayer Uncharted 3 :o?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
Kan ik een Samsung F1 1 gb harddisk erin hangen? Met al die grote games is 320 echt te klein :( Veel werk? Slim edititie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Tennisbal schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 18:18:
Kan ik een Samsung F1 1 gb harddisk erin hangen? Met al die grote games is 320 echt te klein :( Veel werk? Slim edititie
Voor zover ik weet kan iedere 2.5" schijf er in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Niet helemaal.
sommige schijven zijn te dik.
Ik heb mijn bracket verbogen zodat de schijf er toch in gaat.
De nieuwe 2TB disk is volgens mij nog dikker, weet niet of die zonder bracket er in gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
een HDD moet max 9,5mm dik zijn om goed te passen.
tot 500GB past bijna alles. Vanaf 1 TB moet je goed naar de dikte kijken.
Volgens mij zijn er samsung spinpoint schijven, en seagate barracuda schijven van 1 TB die passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
http://gamerekon.com/rumo...-augusts-ps-plus-content/
Geruchten voor juli en augustus.

Voor de vita hadden ze beter een game van juli kunnen omwisselen zodat je niet 2 psn games in 1 maand hebt.

[ Voor 33% gewijzigd door Sinned123 op 13-06-2013 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinned123 schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 22:09:

Voor de vita hadden ze beter een game van juli kunnen omwisselen zodat je niet 2 psn games in 1 maand hebt.
Zou zomaar kunnen, we zitten bijna op de helft van de maand, dus komende dagen ergens zullen de games voor Juli wel worden aangekondigd. BF3 is zeker nice voor de mensen die hem nog niet hebben. Ben wel benieuwd naar de derde PS3-game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Ik denk dat ik zo maar is PS+ ga kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADDG
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:59
Voor de mensen die nog niet eerder PS+ abonnement hebben gehad hier een code voor een 30 dagen proefabonnement:

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Sinned123 schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 22:09:

Respect voor Sony als dit lijstje klopt. Allemaal Vita games die ik wel een shot wil geven en spec ops vond ik ook best grappig , maar nooit gekocht. Viking attack is ook top trouwens in offline multiplayer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farid_A
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-09 09:21
ADDG schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 23:08:
Voor de mensen die nog niet eerder PS+ abonnement hebben gehad hier een code voor een 30 dagen proefabonnement:

Members only:
Gebruikt, Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcade
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-09 14:45
lanerios schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 12:07:
X-Com hier van PS+ geinstalleerd .. maar vraag me af of ik de enige ben die ervaart dat het spel stottert? Muziek en animaties, het laden van levels, de filmpjes.

Mijn gevoel is dat X-Com normaliter muziek van de disc streamt en het level van de HD (of vice versa) of iets dergelijks, en omdat die nu allebei van de HD moet doen de HD het niet bijhoud?

Ik heb X-Com ook op de PC en daar heb ik geen enkele gestotter.

Best wel jammer :-( Vraag me af of het puur aan mijn PS3 ligt? (heb zelf een 500GB 7200rpm HD erin gestouwd) of gewoon idd aan het design van het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Laatst online: 16:14

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Verwijderd schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 18:16:
34 GB voor alleen singleplayer Uncharted 3 :o?
Dit meen je toch niet? :D
Dus om te kunnen installeren heb ik 68 GB vrij nodig 8)7 8)7

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
Cyleo schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 19:41:
[...]

Voor zover ik weet kan iedere 2.5" schijf er in.
damn dacht dat er ook 3.5 in harde schijven in konden. Das wel minder dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16:41
Oudere generaties kunnen moeite hebben met 7200RPM schijfen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
Psyonara schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 11:16:
Ik heb een slim, maar 3.5 inch past dus niet. Moet zo'n kleine schijf zijn dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16:41
Tennisbal schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 11:21:
[...]

Ik heb een slim, maar 3.5 inch past dus niet. Moet zo'n kleine schijf zijn dus?
Notebook (2.5'') schijf moet je nemen een Desktop schijf (3.5)past niet.

Geen idee voor de rest welke Slim generatie je hebt en heb ook geen idee of 7200RPM schijfen daar moeite mee hebben weet alleen dat het met de Phat serie is/was. Waar ik zelf één van heb (Phat)
En onlangs ook een nieuwe schijf in gedaan en bewust een 5400RPM genomen omdat ik geen zin had om op goed geluk voor me kaar te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TajTaj
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09-11-2024
Nog steeds problemen met Uncharted? Ik download het spel, het installeert maar verschijnt niet tussen mijn games?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Son Goku schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 11:00:
[...]

Dit meen je toch niet? :D
Dus om te kunnen installeren heb ik 68 GB vrij nodig 8)7 8)7
Bij mij is de download 12 GB en geen 34 GB.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MeNTaL_TO schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 14:02:
[...]

Bij mij is de download 12 GB en geen 34 GB.
En werkt die bij jou ook? Ik moest namelijk nog apart de 2D en 3D videos erbij downloaden (totaal meer dan 20GB) en moet de game opstarten via de f2p multiplayer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Psyonara schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 11:16:
Waarom zou dat, het is puur een hogere rotatiesnelheid..niets meer en niets minder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Kunnen we weer terug naar on topic? Aangezien dit meer past in het algemene PS3 topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quan Vu
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12:31

Quan Vu

Hoi

Is dit normaal? Heb little big planet gedownload en hij moest na de installatie nog 12 updates downloaden. Seriously? Konden ze die updates niet gelijk in het eerste installatie bestand verwerken -_-

Nieuw profiel. Oude nickname: ajacied88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-09 23:02
Nee dit is hoe ze werken, moet vrijwel altijd nog updates downloaden als ik een game uit de store heb gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Ze bieden inderdaad de 1e day release versie uit.
Stront irritant, want je moet inderdaad altijd wachten voor de updates klaar zijn als je eindelijk je spel wil gaan spellen.
Ik heb weleens een uur moeten wachten (volgens mij bij GT5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-08 23:03

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Ik overweeg een vriend van me over te halen binnenkort een PS3 te kopen, aangezien ik dat op den duur ook van plan ben, en zelfde consoles hebben is wel leuk voor multiplayer-zaken. Wat ik me nu afvraag, betekent PS+ dat we net als bij Microsoft alleen tegen betaling nog multiplayer kunnen gebruiken, of verandert er niets als je niet PS+ gaat gebruiken en is PS+ alleen echt een extra? Dat is mij nog niet helemaal duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Jij overweegt een vriend over te halen aangezien je het zelf ook op termijn van plan bent :) Dat is wel heel weinig zekerheid :p Maar goed dat vroeg je niet ...

Zonder PS+ kan je gewoon multiplayer spellen spelen op de PS3 . Als je PS+ neemt krijg je elke maand een paar spellen die je huurt/leent zolang je een PS+ abo hebt.

Ook krijg je betere korting met aanbiedingen, online opslag en nog wat gratis ongein zoals theme's en avatars. Op de PS4 daarintegen heb je het echt nodig om online te kunnen spelen (behalve met free to play games als Planetside 2). Zover ik weet verandert er niets voor de PS3 al kan dat natuurlijk nog wel aangekondigd worden. Ik heb geen glazen bol jammer genoeg :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Dat ik het ga kopen is wel 100% zeker :P. Ik wacht alleen nog tot de prijzen van de PS3 (al dan niet tweedehands) een redelijk eind onder de 100 euro droppen. Gezien het nu al tweedehands 100-150 euro kost en de PS4 nog uit moet komen kan het goed zijn dat die termijn ook niet erg lang is. Die 100 euro modellen zijn dan misschien wel de oude dikkerds, maar of ik dat erg moet vinden... Bij voorkeur heb ik juist 1 van de eersten, die hebben nog backwards compatibility.

Bedankt voor de opheldering. Dat voor de PS4 betaald worden van multiplayer bracht mij dus in de war.

[ Voor 18% gewijzigd door Amanoo op 18-06-2013 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Die oude dikkers zie ik nu wel bij vrienden van mij de geest geven. Dat backwards is grappig , maar je moet niet vergeten dat die phats al aardig oud zijn en minder betrouwbaar. Kan je echt aanraden iets meer te betalen en voor nieuw te gaan. Er zijn zoveel goede games voor een prikje verkrijgbaar dat het gewoon niet aan jezelf uit te leggen is waarom je hem nog niet hebt staan :p

Je doet je zelf zwaar te kort, maar gewoon doen waar je zelf achter staat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

In dat geval koop ik misschien nog ooit een keer een losse PS2 als ik er goedkoop een zie en een wat betrouwbaardere PS3. Ik vind het wel wat raar dat die dingen zo snel stuk gaan. Mijn SNES van 20 jaar oud doet het nog alsof het nieuw is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
Amanoo schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 01:47:
In dat geval koop ik misschien nog ooit een keer een losse PS2 als ik er goedkoop een zie en een wat betrouwbaardere PS3. Ik vind het wel wat raar dat die dingen zo snel stuk gaan. Mijn SNES van 20 jaar oud doet het nog alsof het nieuw is.
Mijn SNES doet het ook nog perfect. Alleen hadden die dingen toen nog geen bewegende onderdelen inzitten, of wat complexere onderdelen zoals lasers enz. Alhoewel m'n PS2 uit 2002 het nog steeds prima doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Bewegende onderdelen en lasers schelen inderdaad, wel een puntje om rekening mee te houden, maar ik heb zelf nog een werkende PS1 en een GameCube die nog goed dienst doen, en jij dus die PS2, dus alsnog een beetje raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Nou..ik heb een stapel van 30 PS1's, en velen werken niet goed meer hoor. Veelal de controller ports die ermee stoppen. Lasers werken meestal nog. De Dreamcast had ook last van falende lasers. Ook heb ik 7 PS'2 waarvan er maar eentje is met een defecte laser. Op zich goed spul.

Idem voor de 360 en PS3, deze in beiden smaken maar functioneren ook nog als nieuw. Je moet maar net pech hebben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Launch PS2, nog geen enkele issue mee gehad, en toch al aardig wat keren misbruikt (72 uur aan laten staan e.d.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
Meh... M'n PSplus is afgelopen maar wil wachten totdat er een aanbieding komt. Kan nu dus (nog) geen xcom spelen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Edd

Ik heb hier nog een code liggen voor een 30 dagen proef-abo..
Members only:

Wees beleefd en geef even aan als je hem gebruikt hebt.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
  • Laatst online: 13:43
Edd schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 18:02:
Ik heb hier nog een code liggen voor een 30 dagen proef-abo..
Members only:

Wees beleefd en geef even aan als je hem gebruikt hebt.
Fatsoen is kennelijk bij diegene ver te zoeken.
Jammer...

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
Gelukkig hebben ze uncharted in 4 delen opgesplits (download) hoef ik niet 2x38 gb te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copycat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-08 12:34

Copycat

Stamgast @ HGGCT

ADDG schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 23:08:

Members only:
Hoe kom je eigenlijk aan die codes ? Heb toch zeker voor € 750,- digitale content en nog nooit zon code gekregen.

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADDG
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:59
Copycat schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 20:22:
[...]

Hoe kom je eigenlijk aan die codes ? Heb toch zeker voor € 750,- digitale content en nog nooit zon code gekregen.
Geen flauw idee maar was via de mail, zal me ooit wel eens ingeschreven hebben voor een nieuwsbrief ofzo. Wel apart trouwens dat ze die codes evengoed op sturen terwijl ik al lang een playstation plus abonnement heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
Nou, backup is gemaakt :). Vandaag nieuwe schijf er in en backup restoren en daarna kan ik eindelijk Uncharted 3 gaan downloaden.

Wat een drama zeg, had een WD USB3 schijf van 1TB en kreeg dat ding maar niet werkend op de PS3; meerdere keren geformatteerd omdat ik dacht dat daar iets mis was gegaan.... na uren en uren gepruts kom ik ineens een site tegen die de briljante uitleg geeft:

Stop eerst de USB stekker zonder schijf er aan in de PS3, doe dan heeeeeeeeel langzaam de stekker in de schijf en dan werkt ie :|.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Die codes zijn eenmalig zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Europe ‏

Good morning everyone. How we feeling today? We have the July PlayStation Plus update coming for you later today. It looks very exciting!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12:37

Griffin

Is mythical

ADDG schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 20:48:
[...]

Wel apart trouwens dat ze die codes evengoed op sturen terwijl ik al lang een playstation plus abonnement heb.
Is niet raar/apart, gewoon business... want jij hebt vast vrienden welke nog geen plus hebben en dan kan jij ze zo overhalen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Entering PS Plus in July:

3rd July: Battlefield 3
3rd July: Payday: The Heist
3rd July: Saints Row the Third
3rd July: Ninja Gaiden Sigma Plus
3rd July: Unit 13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Was al bekend inderdaad :p (Waren rumours tenminste) Geen slechte lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Ja netjes dat het plaatje blijkt te kloppen. Toch weer 4 games erbij die ik nog een keer wilde spelen. Battlefield had ik al , maar nu meer vrienden hem krijgen is toch leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Exact de lijst die ik al eerder had gepost + saints row 3.
Dan zal de lijst ban Augustus ook wel kloppen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoMoreMusic
Nu maar hopen dat ze voor BF3 Premium er een plus korting bij doen dan ben ik helemaal blij (bf3 heb ik al).

Saints Row the Third ga ik zeker bekijken en Unit 13 ook.

Mooi lijstje.

Lees net in de comments:
Is there any chance of a PS+ discount on the BF3 premium pack at all?

Posted on 19 June, 2013 at 1:34 pm by Fred Dutton

It’s possible Chris is working on this but I can’t confirm at present.
Dus wie weet :)

[ Voor 43% gewijzigd door NoMoreMusic op 19-06-2013 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online

PBP

Jak Trilogy HD staat perongeluk? gratis in de PSstore

Ook de Vita versie
Pagina: 1 ... 11 ... 97 Laatste

Let op:
Het is niet de bedoeling om hier te vragen naar PSN (cards) aanbiedingen. Weet je een goede aanbieding? Dan kun je die plaatsen in het Console Budget Gaming topic. Ook daar is het echter niet de bedoeling om naar aanbiedingen te vragen.