Ik volg @
giantgiantus toch ook wel. Het gaat natuurlijk over het woord 'waanzin'. Ik gruwel ook van de deflatie van woordenschat en al het drama over niets. Over hobby, luxeproducten, je hoeft het namelijk niet af te nemen.
"Waanzin" zou kunnen gaan over de oorlogen die nu bezig zijn. NIet over 20 euro extra per jaar voor een spelletjes dienst, laten we wel even normaal blijven doen allemaal.
Je geeft zelf al aan dat je cancelled, dus blijkbaar is het toch niet zo noodzakelijk, kan je gemakkelijk zonder, einde verhaal.
Je zou kunnen zeggen: "ik vind dit te duur voor de value die het mij geeft, dus ik zet de dienst stop". Vrije markt en zo, gewoon neutraal, zonder alle emotie.
Het gaat letterlijk over 5.5 euroCENT per dag extra. De prijs van een pizza per jaar. Als je plezier haalt uit de dienst (de maandelijkse games) dan is het dat toch echt wel waard? Of online gamen? Indien niet, ook prima.
Persoonlijk heb ik onlangs auto renewal voor PS extra afgevinkt. Ik deed er echt helemaal niets mee. Ik heb er toch geen tijd voor, en dan besteed ik m'n beperkte game tijd liever met focus op een of twee goede games, dan door een catalogus browsen en 'schranzen' op een buffet van te veel games. Ik voel toch een lichte druk die er toch wel is om de dienst te gebruiken, omdat je nu eenmaal geabonneerd bent.
Ik speelde er enkel returnal en ratchet en zo uit. Games die ik eigenlijk ook prima kan aankopen om ze dan op te pakken wanneer ik wil. Met de essential games heb ik vaak genoeg.
Dus ik laat het aflopen, en abonneer me dan terug op essential.