Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 29-05 13:28

Aight!

'A toy robot...'

Duidelijk die Gotham Nights ga ik geen tijd meer insteken.

Beter Weird West dan maar eens onder de knie krijgen, best wel een vette game maar vindt het nog erg moeilijk.

Vooral de combat, dat loopt niet lekker op de controls.

Met Man Eater als playstation plus game heb ik echt veel plezier gehad! Hopelijk komt er een keer een deel 2. Hetzelfde geld voor Surviving Mars.

Maar goed heb Sniper Elite 5 ook nog niet uit, dus daar kan ik me ook nog even mee vermaken. En Humanity ook nog, ook een vage game hahah. Ik moet zeggen met playstation plus koop ik zelf niet zoveel games meer. Spiderman 2 koop ik wel als iemand die uit heeft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:33
Aight! schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 22:42:
En Humanity ook nog, ook een vage game hahah. Ik moet zeggen met playstation plus koop ik zelf niet zoveel games meer. Spiderman 2 koop ik wel als iemand die uit heeft :P
Humanity is echt een briljante puzzelgame. Spiderman 2 komt vanzelf in PS+ Extra.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nietdatikweet
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 29-05 22:41
Wanneer komt er nou een ps plus aanbieding! Ben toe aan extra. Maar niet van plan om 125 neer te leggen. Hoop dat er tegen black friday een aanbieding komt.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Tja, niet dat ik weet.

:+

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nietdatikweet
Touche!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-05 09:13
Nietdatikweet schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 17:11:
Wanneer komt er nou een ps plus aanbieding! Ben toe aan extra. Maar niet van plan om 125 neer te leggen. Hoop dat er tegen black friday een aanbieding komt.
Ik neem toch aan dat er met black friday wel weer wat komt..... heb zelf niet nodig, heb met de laatste actie (voor 75 euro/jaar) nog tot eind 2026 verlengd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nietdatikweet
Dat denk ik ook ja 75 euro voor jaartje extra klinkt echt goed, denk niet dat we dat nog terugzien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amos_x
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 11-06-2024
woops, niet goed wakker...
@teot , my bad!

[ Voor 93% gewijzigd door Amos_x op 01-11-2023 11:29 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• teot
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12:28
Amos_x schreef op woensdag 1 november 2023 @ 11:25:
https://blog.playstation....llection-heavenly-bodies/

Nioh 2, Lego Harry Potter en Heavenly bodies.

Die laatste lijkt me wel leuk om te proberen. Nioh is me te moeilijk, en Harry Potter, tja...
Deze is van vorig jaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ettie1990
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11:52

ettie1990

PSN:ettiesick

Inderdaad haha

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• voog
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12:34

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bRuud83
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11:34
Ik heb nog genoeg om te gamen dus ik ga verder niet klagen, maar hier word ik toch niet heel enthousiast van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12:50
Een game dat origineel uit 2010 komt... ehh ok

[ Voor 26% gewijzigd door Blik1984 op 01-11-2023 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Nu online
Blik1984 schreef op woensdag 1 november 2023 @ 16:51:
Een game dat origineel uit 2010 komt... ehh ok
Deze is de geremasterde versie toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05 22:37

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Voor de liefhebbers, hier een video met de PlayStation Plus Essential games

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12:50
Chelseamarre123 schreef op woensdag 1 november 2023 @ 17:17:
[...]

Deze is de geremasterde versie toch?
Ja, met alle dlc erbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
Matige games deze maand zeg….

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 29-05 13:28

Aight!

'A toy robot...'

Ja niet veel soeps inderdaad.

Beetje jammer. Maar eind deze maand wel even nieuwe playstation plus scoren met black friday.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Mafia 2 is wel cool, maar die heb ik al fysiek op ps4, Alien op Game Pass gespeeld en die vond ik toen tegenvallen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-05 15:16

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

https://www.playstation.com/nl-nl/games/mafia-ii-remaster/

Games staan live, hier de Mafia 2 link alvast.

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Waar is de tijd dat Sony de regel had van 70+ Metacritic ratings voor hun maandelijkse games...
Dit moet op dat vlak zowat de zwakste maand ooit zijn met respectievelijk 56, 54 en 67...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-05 15:16

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Twixie schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 19:02:
Waar is de tijd dat Sony de regel had van 70+ Metacritic ratings voor hun maandelijkse games...
Dit moet op dat vlak zowat de zwakste maand ooit zijn met respectievelijk 56, 54 en 67...
Bij Mafia 2 Definitive edition zijn het allemaal reviews niet ver na release, waarin allerlei bugs en fouten worden gemeld. Ja dat kan, maar we zijn denk ik wel wat updates verder, zal vast prima werken. Mafia 1 Definitive edition ook gespeeld van vooriaar, erg mee vermaakt. Old skool gameplay nog in een open wereld.

En laatst Saints Row, ik merk dat het een game is die niet af voelt en soms bugs heeft, maar ik vermaak me er wel erg mee. Het speelt erg fijn, en er is veel te doen. Gewoon lekker knallen af en toe.

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Ik heb de disc versie van Mafia 2 definitief edition, en ik kan je zeggen dat die prima weg speeld, begin vorig jaar heb ik hem gespeeld en zero problemen gehad, denk als ik hem nu een score moest geven, dan 4 sterren van de 5 zeker, of te wel een 8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YsHAmWjjCBqZ216r6KjRxZY0G4M=/800x/filters:strip_exif()/f/image/nCUMy3T1HitEbfDxjRQk61CP.webp?f=fotoalbum_large

Extra
  • Teardown - ps5
  • Dragons dogma: Dark Arisen - ps4
  • Mobile Suit Gundam: Extreme vs. Maxi Boost On - ps4
  • Dead Island: Riptide Definitive Edition - ps4
  • Superliminal - PS4, PS5
  • Eiyuden Chronicle: Rising - ps4, ps5
  • Nobunaga's Ambition: Taishi - ps4
  • Alternate Jake Hunter: Daedalus The Awakening of Golden Jazz - ps4
  • River City Melee Mach!! - ps4
Premium/Deluxe :
  • Grandia | PS4, PS5
  • Jet Moto | PS4, PS5
  • Up | PS4, PS5
  • Klonoa Phantasy Reverie Series | PS4/PS5
  • PaRappa the Rapper 2 | PS4
https://blog.playstation....en-superliminal-and-more/

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Laatst online: 23-04 17:11
Haha wow. Paar maanden geleden zat ik nog te twijfelen om Extra te nemen. Nu ga ik denk maar Essential opzeggen zodra m'n nieuwe factuur komt. Wat een armoedige games steeds weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan toch weer wat geld uitsparen. Mijn zoon zaagt af en toe dat ik toch eens Superliminal moet kopen en uitproberen :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geraedus
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 29-05 22:51
PS plus aanbiedingen met Black Friday

https://www.1337.games/ni...lack-friday-deals-bekend/

PSN : Geraedus

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geraedus schreef op woensdag 15 november 2023 @ 18:24:
PS plus aanbiedingen met Black Friday
https://www.1337.games/ni...lack-friday-deals-bekend/
...
De aanbieding geldt voor zowel nieuwe als bestaande PS Plus-abonnees. Dus als je al PlayStation Plus hebt, voeg je daar 365 dagen aan toe voor een lagere prijs.
Klopt helemaal niet met wat Sony zelf aangekondigd heeft : https://blog.playstation....-black-friday-deals-2023/ . Er is immers heel wat te doen rond het feit dat wie al PS+ heeft helemaal geen Black Friday korting krijgt om te verlengen, enkel om te upgraden.

During PlayStation’s Black Friday promotion from November 17 – 27, players who join PlayStation Plus can save up to 30% on 12-month membership plans. Current PlayStation Plus members can save 25% when upgrading a current plan to PlayStation Plus Extra, or save 30% when upgrading to PlayStation Plus Premium/Deluxe.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Twixie schreef op woensdag 15 november 2023 @ 18:45:
[...]

Klopt helemaal niet met wat Sony zelf aangekondigd heeft : https://blog.playstation....-black-friday-deals-2023/ . Er is immers heel wat te doen rond het feit dat wie al PS+ heeft helemaal geen Black Friday korting krijgt om te verlengen, enkel om te upgraden.

During PlayStation’s Black Friday promotion from November 17 – 27, players who join PlayStation Plus can save up to 30% on 12-month membership plans. Current PlayStation Plus members can save 25% when upgrading a current plan to PlayStation Plus Extra, or save 30% when upgrading to PlayStation Plus Premium/Deluxe.
Wat lame. Dus lekker Essential gebruikers pushen naar Extra/Premium.

"For the payers"

8)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geraedus
- knip -

[ Voor 97% gewijzigd door Geraedus op 15-11-2023 20:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Geraedus schreef op woensdag 15 november 2023 @ 20:00:
[...]
Ze moeten het veranderen naar "For the Portemonnee" 8)7
Ik denk dat je over Vrijdag zijn grap gelezen hebt ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
Teardown day one in PS+ extra/premium. Nice!

[ Voor 63% gewijzigd door Hulleman op 15-11-2023 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Voor de liefhebbers van een video

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley2009
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 29-05 09:17
Probeer via playstation mij Abbo te verlengen (PlayStation Plus Extra). Via de black friday kom ik op de site, log in en zie bij mij dat er dan geen korting bij komt,, Gewoon de volle mep 125 euro..

Nieuwe abonnees kregen toch 30%, en bestaande toch 25% ?? Dus in principe krijg ik van Sony de dikke middelvinger, en krijg ik geen korting...

Ook kan ik via firefox niet inloggen op mijn playstation account .. Na het email adres invullen blijft die maar vastlopen..

Via Google Chrome heb ik geen problemen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12:30
harley2009 schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 07:48:
Probeer via playstation mij Abbo te verlengen (PlayStation Plus Extra). Via de black friday kom ik op de site, log in en zie bij mij dat er dan geen korting bij komt,, Gewoon de volle mep 125 euro..

Nieuwe abonnees kregen toch 30%, en bestaande toch 25% ?? Dus in principe krijg ik van Sony de dikke middelvinger, en krijg ik geen korting...

Ook kan ik via firefox niet inloggen op mijn playstation account .. Na het email adres invullen blijft die maar vastlopen..

Volgens mij krijgen bestaande klanten alleen krijgt als ze een upgrade doen, niet alleen verlengen. En ja, dat is een dikke middelvinger imo..

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 26-05 08:48

Wat is dit belachelijk! Ik heb vorige week even een maandje Extra genomen en dacht dan doe ik met Black Friday wel een jaar ps+ Extra kopen... Ik zag wel dat je je abonnement kunt wijzigen. Bijvoorbeeld ook van Extra naar Essential. Is dat geen optie? En dan upgraden naar Extra met korting?

Er is zeker ook geen mogelijkheid om je abonnement vroegtijdig te beëindigen? Anders zou ik dat doen. Wat stom dit zeg!

Edit:

Ik heb net m'n abonnement geannuleerd, maar dat betekent alleen dat je niet automatisch verlengt wordt. Hij loopt alsnog door tot 11-12. Echt zeer slecht van Sony dit.

[ Voor 13% gewijzigd door Monda op 17-11-2023 09:41 ]

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!
en bestaande toch 25% ?? Dus in principe krijg ik van Sony de dikke middelvinger, en krijg ik geen korting...
Misschien ook eens naar andere posts kijken in dit topic? Dit staat gewoon letterlijk een tiental posts hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:24

MeNTaL_TO

The future is not set

Slaapje schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 08:08:
[...]

Volgens mij krijgen bestaande klanten alleen krijgt als ze een upgrade doen, niet alleen verlengen. En ja, dat is een dikke middelvinger imo..
Als ik verleng zie ik ook gewoon -25% korting.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UQ-5h9xbtCcsQy3Y27L5ykid6i0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/3Cxw2bB1XZ3FQgdiigbT9aT7.png?f=user_large

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley2009
[quote]MeNTaL_TO schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 10:33:
[...]

[Afbeelding]
[/quote

Dit krijg ik te zien Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/P6_Peao6c6aB9qTjdxa9EQ7rpS4=/x800/filters:strip_exif()/f/image/7a4XQG1KsZJLu7Z8c9KN6mSc.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mcurlym
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 23-05 16:21
Via abonnementbeheer in mijn sony account zag/kreeg ik de korting ook niet. Maar als je gewoon via de black friday deals van de sony site gaat kom je er wel op uit. Net mijn Essential met een jaar verlengd voor 54 euro ipv 72.

https://www.playstation.c...als/black-friday/#ps-plus

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/db8vZeyhTSApjWaKuhOmVpyA1F4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/mdnPucEoKdV5um68Iyzou9KL.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 37% gewijzigd door mcurlym op 17-11-2023 11:29 . Reden: screenshot toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

harley2009 schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 11:00:
[quote]MeNTaL_TO schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 10:33:
[...]

[Afbeelding]
[/quote

Dit krijg ik te zien [Afbeelding]
Ik zie dit:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UQ-5h9xbtCcsQy3Y27L5ykid6i0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/3Cxw2bB1XZ3FQgdiigbT9aT7.png?f=user_large

Gewoon via de playstation store, geen speciale link

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-05 21:05
mcurlym schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 11:24:
Via abonnementbeheer in mijn sony account zag/kreeg ik de korting ook niet. Maar als je gewoon via de black friday deals van de sony site gaat kom je er wel op uit. Net mijn Essential met een jaar verlengd voor 54 euro ipv 72.

[Afbeelding]
Was je al lid?

Ik krijg trouwens steeds de melding dat ik moet aanmelden terwijl ik dat al ben. Daarna lukt het met niet op aan te melden en krijg ik steeds een fout.

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley2009
MeNTaL_TO schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 11:33:
[...]

Ik zie dit:
[Afbeelding]

Gewoon via de playstation store, geen speciale link
Helaas. Blijft het bedrag hetzelfde.. voor bestaande klanten die extra al hebben kun je dus geen BF deal krijgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
harley2009 schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 12:08:
[...]

Helaas. Blijft het bedrag hetzelfde.. voor bestaande klanten die extra al hebben kun je dus geen BF deal krijgen..
Ik heb nog Extra tot 27-11-2023 en heb net voor een jaar verlengd met de 25% korting. Als ik nu opnieuw kijk zie ik alleen full price. Dus het lijkt samen te hangen met de resterende looptijd op je abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley2009
Muse schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 12:20:
[...]

Ik heb nog Extra tot 27-11-2023 en heb net voor een jaar verlengd met de 25% korting. Als ik nu opnieuw kijk zie ik alleen full price. Dus het lijkt samen te hangen met de resterende looptijd op je abonnement.
Dan zal het dat zijn, mijne loopt af in maart. Toch jammer dat Sony niet laat meedelen in de BF deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcurlym
ja, ik was al lid. Vorig jaar lid geworden met een gelijkaardige BF deal.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OsJUh9zma7Fz2od8rIZuUzRmLm0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/LTKjS3rtNoYnXxKsdzyxuPlr.png?f=user_large

Ik heb me eerste ingelogd op de PS website. Eerste gekeken via abonnementbeheer, maar dat leverde niets op. Dan - nog steeds ingelogd - bij de PS BF deals gekeken en dan stond de 25% korting er wel. Als ik nu kijk staat de korting er niet meer, maar dan wordt als einddatum nov 2025 gegeven. Nog een extra jaar dus, dus dat klopt dan wel.

Je moet wel ingelogd zijn merk ik, anders krijg je de deal niet, en de link gebruiken van de pagina hierboven, want op andere abonnement pagina's staat hij ook niet. Bv. via store.playstation.com kan ik hem niet vinden. De sony/PS website blijft echt een doolhof...

Acties:
  • +4 Henk 'm!
De websites van PlayStation zijn toch echt om bij te huilen.

* Ik ga naar de Store pagina van de abonnementen. Ik ben duidelijk ingelogd, want ik zie mijn avatar rechtsboven, en zie ook dat ik Premium heb, en dat ik geen BF kortingen krijg.
* Ik klik op de BF link die @mcurlym hierboven geeft, en ben duidelijk nog ingelogd. Desondanks staat er een grote blauwe knop die zegt dat ik moet aanmelden om de BF deals te zien.
* Ik klik op die knop en moet terug authenticeren (user - password - authenticator app code) en kom op een andere pagina terecht.
* Ik ga weer naar die pagina, en krijg daar weer diezelfde blauwe knop die zegt dat ik moet aanmelden.
* Ik klik er opnieuw op, en opnieuw moet ik userid geven, dan paswoord geven, en dan... krijg ik ineens een pagina waar ik een code moet ingeven die ik per SMS krijg (en ook effectief een SMS kreeg).
* Ik geef SMS code in, klik op submit, en krijg een "er ging iets verkeerd fout".

Hoe vaak ik overigens al niet moeten aanmelden heb op hun website ondanks het feit dat ik telkens aangeef van mijn browser te vertrouwen... belachelijk gewoon...

|:( |:( |:(

Dus je, ik verschiet er ook niet van dat sommigen wel en anderen niet die korting krijgen, zelfs al is iedereen al lid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gregory76
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11:45

Gregory76

Sony PlayStation freak

Twixie schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 12:30:
De websites van PlayStation zijn toch echt om bij te huilen.

* Ik ga naar de Store pagina van de abonnementen. Ik ben duidelijk ingelogd, want ik zie mijn avatar rechtsboven, en zie ook dat ik Premium heb, en dat ik geen BF kortingen krijg.
* Ik klik op de BF link die @mcurlym hierboven geeft, en ben duidelijk nog ingelogd. Desondanks staat er een grote blauwe knop die zegt dat ik moet aanmelden om de BF deals te zien.
* Ik klik op die knop en moet terug authenticeren (user - password - authenticator app code) en kom op een andere pagina terecht.
* Ik ga weer naar die pagina, en krijg daar weer diezelfde blauwe knop die zegt dat ik moet aanmelden.
* Ik klik er opnieuw op, en opnieuw moet ik userid geven, dan paswoord geven, en dan... krijg ik ineens een pagina waar ik een code moet ingeven die ik per SMS krijg (en ook effectief een SMS kreeg).
* Ik geef SMS code in, klik op submit, en krijg een "er ging iets verkeerd fout".

Hoe vaak ik overigens al niet moeten aanmelden heb op hun website ondanks het feit dat ik telkens aangeef van mijn browser te vertrouwen... belachelijk gewoon...

|:( |:( |:(

Dus je, ik verschiet er ook niet van dat sommigen wel en anderen niet die korting krijgen, zelfs al is iedereen al lid.
Same here. Waardeloos die website.
Gewoon 151,99 om Premium te verlengen ;w . Geen mogelijkheid met korting kunnen vinden.
Ja, stel je voor dat je een klant die al jaren zijn lidmaatschap betaald een keer korting zal geven. Alléén nieuwe klanten.... :|

[ Voor 4% gewijzigd door Gregory76 op 17-11-2023 12:38 ]

PSN: GregNL76 - Possessor of: PS1, PS2, PS3 phat, slim & superslim, PS4 (fw 5.05), PS4 Pro, PS4 Slim, PS5, PS Portal, PS Vita (HENkaku), PSP, PSVR, Nintendo Wii U, Switch (unpatched), DS, NES, GameBoy and more consoles!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr. Blonde
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10:42
Heb nu premium tot 3-12-23 en kan niets met korting bestellen.
Zelfde probleem als @Twixie beschrijft met ingelogd zijn maar toch moeten inloggen voor de BF deals. Waardeloos.

Premium ga ik niet verlengen heeft voor mij geen meerwaarde.
Speel geen ps3 games of proefversies van games.
Streaming en cloud word eigenlijk niet gebruikt omdat ik mijn games op disc aanschaf.
Film aanbod wat bij premium zit is minimaal en veel oudere films.

Terug naar Essential en helaas tegen de volle prijs. :(

[ Voor 30% gewijzigd door Mr. Blonde op 17-11-2023 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 28-05 19:11
Ok ik heb al een ps plus essential abo. Nu wil ik sowieso al een paar spellen uit de games catalog halen van extra (bijv ff7 remake). Dan betaal ik dus eenmalig 30 euro om te verlengen? Kan ik na het jaar weer terug naar essential?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ma9ma
  • Laatst online: 29-05 13:59

ma9ma

MoDiMiDoFrSaSo

aaaido schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 13:19:
Ok ik heb al een ps plus essential abo. Nu wil ik sowieso al een paar spellen uit de games catalog halen van extra (bijv ff7 remake). Dan betaal ik dus eenmalig 30 euro om te verlengen? Kan ik na het jaar weer terug naar essential?
Ik weet niet hoe het bij jou zit, maar bij mij als volgt:
  • Ik heb essential en die loopt tot 09-02-2024
  • Dat is dus nog 84 dagen
  • Als ik wil upgraden naar Extra dan krijg ik 25% korting over die 84 dagen (9,42 in plaats van 12,57)
  • Vanaf 09-02-2024 mag ik dan weer de volle pond betalen (125,99)
Dus mijn Black Friday Deal geldt 84 dagen, en hoe langer ik wacht hoe meer het een wassen neus wordt.

Fünf auf der nach oben offenen Richterskala

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 28-05 19:11
ma9ma schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 13:34:
[...]

Ik weet niet hoe het bij jou zit, maar bij mij als volgt:
  • Ik heb essential en die loopt tot 09-02-2024
  • Dat is dus nog 84 dagen
  • Als ik wil upgraden naar Extra dan krijg ik 25% korting over die 84 dagen (9,42 in plaats van 12,57)
  • Vanaf 09-02-2024 mag ik dan weer de volle pond betalen (125,99)
Dus mijn Black Friday Deal geldt 84 dagen, en hoe langer ik wacht hoe meer het een wassen neus wordt.
Ja precies bij mij kost het 30 euro voor de resterende 274 dagen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-05 14:26

Griffin

Is mythical

mcurlym schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 11:24:

[Afbeelding]
Deze manier werkt bij mij. Ik ben naar de store gegaan en ben ingelogd. Toen naar die url van mcurlym en zag 25% korting op een essential jaar abo. Mn abo liep af 10-12-'23 en moet 53.99EUR betalen voor 1 jaar extra (loopt alles tot 10-12-'24).
Moet alleen na aanschaf de automatische renew uit zetten, dus dan volgend jaar weer actief naar een korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckBartowski
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 26-05 15:46
Ik heb alles geprobeerd, inclusief de links die hier genoemd zijn, maar ik krijg geen korting op PS Plus... 8)7

In mijn profiel bij abonnementen staat wel gewoon het volgende: (dus ik ben ook al even geen lid meer):
PlayStation Plus Essential: lidmaatschap van 1 maand
Einddatum: 22-08-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11:41
In mijn profiel bij abonnementen het volgende:
PlayStation Plus Extra: lidmaatschap van 1 maand
Einddatum: 10-12-2023..

Betaalde per maand, verlengen van extra voor 12 maanden kan alleen voor de volle prijs. Ik kan naar premium met -30% maar kan alleen 1 maand kiezen, en dan moet ik nog 1 euro betalen?? Wtf 🤣

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Twee dingen vallen mij op bij de screenshots hierboven voor het verlengen mét korting.
1. Al die screenshots zijn van Extra of Essential abonnementen
2. Er staat ook nergens bij tot wanneer je bestaande abonnement loopt.
Ik krijg met mijn Premium een bijna identieke pagina te zien, maar dus geen korting, en in de plaats staat er "Volgende betaaldatum: ".

Ik vraag me af of ze per ongeluk Extra en Essential korting geven, zelfs als die niet upgraden (Premium kan sowieso niet upgraden, dus vandaar daar geen korting).

EDIT: op een ander forum lees ik een andere theorie: wie geen automatische verlenging/vernieuwing aanstaan had, krijgt wel de promo. Bij wie automatisch verlengen nog aanstond, is eraan voor de moeite en krijgt geen korting. Nu nog annuleren helpt alleszins niet, je moest dus geannuleerd hebben voor de actie startte.
Maar wat voor een idiote regel is dat, mocht het kloppen.
Misschien kunnen @MeNTaL_TO en @mcurlym bevestigen (al weten veel leden wellicht zelf niet eens of ze automatisch hernieuwen aan staan hadden).

[ Voor 33% gewijzigd door Twixie op 17-11-2023 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Twixie schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 16:52:
Twee dingen vallen mij op bij de screenshots hierboven voor het verlengen mét korting.
1. Al die screenshots zijn van Extra of Essential abonnementen
2. Er staat ook nergens bij tot wanneer je bestaande abonnement loopt.
Ik krijg met mijn Premium een bijna identieke pagina te zien, maar dus geen korting, en in de plaats staat er "Volgende betaaldatum: ".

Ik vraag me af of ze per ongeluk Extra en Essential korting geven, zelfs als die niet upgraden (Premium kan sowieso niet upgraden, dus vandaar daar geen korting).

EDIT: op een ander forum lees ik een andere theorie: wie geen automatische verlenging/vernieuwing aanstaan had, krijgt wel de promo. Bij wie automatisch verlengen nog aanstond, is eraan voor de moeite en krijgt geen korting. Nu nog annuleren helpt alleszins niet, je moest dus geannuleerd hebben voor de actie startte.
Maar wat voor een idiote regel is dat, mocht het kloppen.
Misschien kunnen @MeNTaL_TO en @mcurlym bevestigen (al weten veel leden wellicht zelf niet eens of ze automatisch hernieuwen aan staan hadden).
De mijne verloopt in december en heb ik geannuleerd (speel te weinig spellen en vind het momenteel gewoon te duur) daarna kan ik weer essential afsluiten, je kan immers niet downgraden, alleen zelfde of hogere tier kiezen, tenzij je abbo is afgelopen.

De automatisch verlengen optie kan ik ook weerleggem, deze had ik aanstaan tot ik eergisteren opzegde.

[ Voor 9% gewijzigd door MeNTaL_TO op 17-11-2023 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ettie1990
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11:52

ettie1990

PSN:ettiesick

ik heb het voor nu opgezegd, kan mijn premium nog tot 29-01-2024 gebruiken, wat een gedoe joh, heel dat forum hier ontploft. Ik kon het verlengen, maar tegen de volle mep, maar dat gaat m niet worden, 151,99 voor premium jaarlijks

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MeNTaL_TO schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 17:13:
[...]
De automatisch verlengen optie kan ik ook weerleggem, deze had ik aanstaan tot ik eergisteren opzegde.
Maar betekent dus dat toen de actie vandaag begon, je geen auto-renew meer aan had, en daardoor krijg jij wel de promo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mcurlym
Ik had auto-renew uitstaan. Vorig jaar bij het afsluiten meteen uitgezet en ook nu meteen geannuleerd. Altijd spanned om te doen omdat de uitleg niet eenduidig is en het lijkt alsof je je hele abonnement annuleert, maar nu staat er 'einddatum 25/11/2024', dus mijn nieuwe jaar is gewoon aan mijn huidige abonnement geplakt.

Wel sneu dat ze het zo ingewikkeld maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
Ok we kunnen nu wel stellen dat je als bestaande klant geen voordeeltje krijgt. Had net als een maat van mij gewoon tig upgrades moeten kopen toen het nog kon vorig jaar.

Iets wat tegenwoordig normaal begint te worden. ISP's en Telecom bedrijven vinden blijkbaar zieltjes winnen belangrijker dan loyaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:48

DarkSide

theres no place like ::1

Ik snap de PS+ site niet.
eerst inloggen geen korting.

uitloggen en inloggen en wel korting.
Mijn huidige abbo eindigt op 26-11-23.

Dus maar de actie genomen en 54,- betaald.
Als ik nu kijk zie ik dit....

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8ElfiKF7Js1RgadMooGHA1fwQZA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/gfGBM44Qfi2BD4ft5j2AzdOn.png?f=user_large

ik hoef pas weer te betalen op 26-11-25?
als dat zo is. Dan is dat de beste BF deal die ik ooit gezien heb.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

DarkSide schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 19:47:
Ik snap de PS+ site niet.
eerst inloggen geen korting.

uitloggen en inloggen en wel korting.
Mijn huidige abbo eindigt op 26-11-23.

Dus maar de actie genomen en 54,- betaald.
Als ik nu kijk zie ik dit....

[Afbeelding]

Je hebt zeker weten niet 2 keer betaald? Anders is het een wel erg goede deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

MeNTaL_TO schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 19:50:
[...]

Je hebt zeker weten niet 2 keer betaald? Anders is het een wel erg goede deal.
heb maar 1 reservering op de CC staan van 53,99.

Ga er vanuit dat het een fout is.
maar zal geen support ticket indienen van "er is iets fout gegaan' :9

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 28-05 21:34
DarkSide schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 19:52:
[...]

heb maar 1 reservering op de CC staan van 53,99.

Ga er vanuit dat het een fout is.
maar zal geen support ticket indienen van "er is iets fout gegaan' :9
Had je niet gewoon nog PS abo lopen tot en met volgend jaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Joostje123 schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 19:52:
[...]

Had je niet gewoon nog PS abo lopen tot en met volgend jaar?
Nope

Had toevallig een screenshot gemaakt voor een vriend dat de actie er weer was.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2jlyaFYOhcTIzgXQHYytFANUFjQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/z81FWBarbxsmrkitwGMDj8GJ.png?f=user_large

ik lees nu actie loopt af op 27-11-2023.
Weet toch echt zeker (denk ik) dat mijn abbo dit jaar afliep
Doe altijd 1 jaar.
En heb in mijn agenda een reminder staan om te zoeken naar deals nu.

Als ik even bij abbo beheer kijk zie ik dit
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wMtdJkhP0Z8LOCR_1p-HBkAC7Wk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/CFC50JzSxBNFPiMZsskaAKuO.png?f=user_large

dit komt overeen met mijn beeld.
Maar wel jammer ;-)

[ Voor 18% gewijzigd door DarkSide op 17-11-2023 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Ik heb inmiddels 4x opnieuw ingelogd op de Sony site. Maar helaas krijg ik geen aanbod. Alleen upgrade naar Premium voor 1,68 ipv 2,40... Baal enorm Dat ik vorige week een maand abonnement genomen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 28-05 21:34
Ik heb hem net ook verlengt. alleen ik moest 57,59 euro betalen voor een jaar..
Waarom ik paar euro meer moesten betalen dan andere snap ik niet.
Maar ik koop altijd in black friday periode mijn jaarabo.

Nu ook maar weer gedaan. Maar wel rare prijs...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DRID2XXpswPWzstbt3qpWSS9DIo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/W0AJDyTWMBOyD6xGclQWxBrZ.png?f=user_large

Edit:
Oh sommige krijgen 25% korting sommige 20%.... en blijkbaar sommige niks? 8)7 |:(

[ Voor 36% gewijzigd door Joostje123 op 17-11-2023 20:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 2022072

Monda schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 19:56:
Ik heb inmiddels 4x opnieuw ingelogd op de Sony site. Maar helaas krijg ik geen aanbod. Alleen upgrade naar Premium voor 1,68 ipv 2,40... Baal enorm Dat ik vorige week een maand abonnement genomen heb.
Als je het vorige week hebt afgesloten, kan je gewoon restitutie aanvragen omdat je binnen de 14 dagen bedenktijd valt. Zie ook https://www.playstation.c.../ps-store-refund-request/. Wellicht krijg je daarna wel een aanbod omdat er geen lopend abonnement meer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Maar klopt het nu dat je alleen korting krijgt als je abbo "snel" verloopt?

Vriend zijn abbo loopt begin jan 24 af.
En die krijgt geen korting te zien.

Dat is toch wel echt bizar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amos_x
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 11-06-2024
Als het helpt, ik heb nog tot begin december extra. Renew staat aan, en ik zie een korting van 25% voor een jaar verlengen van extra. (93 euro voor een jaar)

Niets voor essential. Ze willen mensen dus duidelijk op dezelfde tier houden, ook al denken ze er aan (zoals ik) om af te schakelen en de extra of premium tier op te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
DarkSide schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 20:16:
Maar klopt het nu dat je alleen korting krijgt als je abbo "snel" verloopt?

Vriend zijn abbo loopt begin jan 24 af.
En die krijgt geen korting te zien.

Dat is toch wel echt bizar
Ik snap het niet. Ik heb een maandabonnement Extra tot 11-12, dus dit is toch vrij snel. Toch heb ik geen aanbod voor verlenging zoals @Amos_x.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Anoniem: 2022072 schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 20:11:
[...]

Als je het vorige week hebt afgesloten, kan je gewoon restitutie aanvragen omdat je binnen de 14 dagen bedenktijd valt. Zie ook https://www.playstation.c.../ps-store-refund-request/. Wellicht krijg je daarna wel een aanbod omdat er geen lopend abonnement meer is.
Thnx! Ik ga het maandag dan maar op deze manier proberen. Hopelijk hebben ze het voor 27 november verwerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcurlym
DarkSide schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 19:47:

Neen, dat is het verwarrende, ze bedoelen dat als je nu nog eens een jaar afsluit dat dan je volgende betaal datum in 2025 is. Je hebt nu dus tot 2023, + 1 jaar met je promo dus 2024, als je wil kan je nu al voor 2025 betalen en dan wordt de volgende keer dat je moet betalen dus eind 2025. Wil je uiteraard niet, gewoon volgend jaar met wat geluk weer de BF deal pakken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

mcurlym schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 20:45:
[...]

Neen, dat is het verwarrende, ze bedoelen dat als je nu nog eens een jaar afsluit dat dan je volgende betaal datum in 2025 is. Je hebt nu dus tot 2023, + 1 jaar met je promo dus 2024, als je wil kan je nu al voor 2025 betalen en dan wordt de volgende keer dat je moet betalen dus eind 2025. Wil je uiteraard niet, gewoon volgend jaar met wat geluk weer de BF deal pakken...
zo stond het er in mijn optiek niet.

er lijkt toch wel wat raars aan de hand te zijn bij sommige.
Vrien die niet kan verlengen met korting ziet dat zijn volgende betaal termijn ook 2025 is.
Maar zijn abbo loopt toch echt in jan 2024 af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:57
Hier krijg ik gewoon 30% korting op premium als ik een jaar verleng.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vkUZKMK8h9zT1JcvwqHqP3hi6Xw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/J3ls73P9BdLStRdV1kk5v5SF.png?f=user_large

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12:16
Monda schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 19:56:
Voor 2 tientjes zou ik niet enorm balen. Zonde van je energie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
giantgiantus schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 07:56:
[...]

Voor 2 tientjes zou ik niet enorm balen. Zonde van je energie.
Oh ik dacht dat het 30% korting was? Dan zou het bijna 40,- euro zijn toch? Is vooral omdat het voor m'n oudste is die het grootste gedeelte zelf betaalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dipesh
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-05 12:59
Barfman schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 22:57:
Hier krijg ik gewoon 30% korting op premium als ik een jaar verleng.

[Afbeelding]
Waar krijg je die korting te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:57
@dipesh Gewoon via de Edge browser op de PC naar https://www.playstation.com/nl-nl/ dan op je avatar klikken en naar Abonnementsbeheer gaan, vervolgens op opnieuw afsluiten klikken.

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDukemaster
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 28-05 11:06
Dacht al ligt het aan mij of is er geen Black Friday korting dit jaar. Maar meer trouwe klanten lijken dus buiten de boot te vallen. Bij mij staat alleen korting bij een upgrade naar Premium, echter Extra verlengen kost bij mij zonder korting €125,99(oude prijs?).

Even een idee, ik zie dat PS Plus Essential voor NL €50,- kost op cdkeys.com. Wat als we nu alleen Essential verlengen voor die prijs, zouden we dan wellicht naar Extra kunnen upgraden met korting?*edit:op cdkeys.com zijn ze uitverkocht.

[ Voor 4% gewijzigd door TheDukemaster op 18-11-2023 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDukemaster
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 28-05 11:06
*knip

[ Voor 98% gewijzigd door TheDukemaster op 18-11-2023 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Ik krijg ook geen aanbieding te zien met mijn Essential. Alleen verlengen voor €71,99. Ik kan wel naar Extra €62,07 of Premium €85,83 voor een jaar. Mijn gewone abbo loopt nog tot 31-5-2025, aangezien ik een paar maanden geleden nog die aanbieding had meegepakt.

Ga geen Extra of Premium aanschaffen. Ik heb er letterlijk toch geen tijd voor en heb al een enorme backlog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Hier ook, Essential maar geen korting.

Dus waar ik voorheen zónder de prijsverhoging van PSN (die dit jaar heeft plaatsgevonden) en mét Black Friday-korting nog 45 euro per jaar betaalde, is dat nu 72 euro per jaar. Dat is een prijsverhoging van 60%.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WinterMute2025
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 29-05 14:57
Hopelijk is er in januari / februari weer een grote kortingsactie van Sony. Want januari / februari dit jaar nam ik Playstation Extra voor 45 euro (volgens mij). hier nog een oude link, naar de actie toendertijd (in het Engels).

https://www.pushsquare.co...-stores-huge-january-sale

En anders word het in februari voor mij gewoon 72 euro per jaar betalen voor essential. ik heb geen zin om 120+ euro te betalen en ik speel trouwens nooit multiplayer games op het PS network.

[ Voor 12% gewijzigd door WinterMute2025 op 18-11-2023 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remtronica
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 29-05 20:23
Ik heb hem ook kunnen verlengen voor 53,99 euro. Ik heb nu de ps essential voor de ps4, binnenkort wil ik een ps5 halen. Kan ik dan de ps essential van ps4 kosteloos overzetten naar de ps5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geraedus
Remtronica schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 17:27:
Ik heb hem ook kunnen verlengen voor 53,99 euro. Ik heb nu de ps essential voor de ps4, binnenkort wil ik een ps5 halen. Kan ik dan de ps essential van ps4 kosteloos overzetten naar de ps5?
Het abonnement is account gebonden, niet aan een console van Sony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remtronica
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 29-05 20:23
Geraedus schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 18:09:
[...]

Het abonnement is account gebonden, niet aan een console van Sony.
Ok, dank je wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
Ok.

Er zijn mensen die de korting krijgen als bestaande abonnee maar de ander niet. Echter is er geen conclusie te trekken waarom.

Is het misschien omdat sommige abonnementen bijna aflopen en bij de ander, bijvoorbeeld die van mij, pas in april?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Nu online
Tranzy schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 22:13:
Ok.

Er zijn mensen die de korting krijgen als bestaande abonnee maar de ander niet. Echter is er geen conclusie te trekken waarom.

Is het misschien omdat sommige abonnementen bijna aflopen en bij de ander, bijvoorbeeld die van mij, pas in april?
Jep klopt, bij mij wel elk jaar 30% korting op abbo, net voordat die afloopt in juni.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckBartowski
  • Laatst online: 26-05 15:46
ChuckBartowski schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 15:06:
Ik heb alles geprobeerd, inclusief de links die hier genoemd zijn, maar ik krijg geen korting op PS Plus... 8)7

In mijn profiel bij abonnementen staat wel gewoon het volgende: (dus ik ben ook al even geen lid meer):
PlayStation Plus Essential: lidmaatschap van 1 maand
Einddatum: 22-08-2023
Vandaag nog een keer gekeken, nu krijg ik de kortingen ineens wel… ze zijn dus wel iets aan het doen bij Sony rondom dit stuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12:30
Het is wel bizar hoe moeilijk het is om zoiets juist te implementeren... Ik krijg nog steeds alleen de optie om met korting te upgraden voor de resterende periode van mijn lopende abonnement. Hopelijk fixen ze het in de komende dagen, want full price find ik toch wat overdreven.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bRuud83
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11:34
Ik begrijp echt niet waarom Sony zo moeilijk doet met de kortingsactie voor Ps Plus abonnementen. Voorgaande jaren waren de acties veel eenvoudiger. Zowel bestaande als nieuwe klanten hadden recht op de kortingen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

bRuud83 schreef op zondag 19 november 2023 @ 09:36:
Ik begrijp echt niet waarom Sony zo moeilijk doet met de kortingsactie voor Ps Plus abonnementen. Voorgaande jaren waren de acties veel eenvoudiger. Zowel bestaande als nieuwe klanten hadden recht op de kortingen.
Het zou me niet verwonderen omdat Sony gewoon weet dat ze ermee weg komen, ze zijn namelijk nog altijd marktleider. Begrijp me niet verkeerd, ik ben geen fan boy, vind alle systemen wel iets hebben en bij de Playstation 3 en Playstation 4 was Playstation ook mijn main systeem, maar net als bij de Playstation 3 heb ik nu bij de Playstation 5 het idee dat ze weer denken dat ze onverslaanbaar zijn en dat zie je ook een beetje terug met de manier hoe zo communiceren en met hun acties omgaan.

Maar je hebt gelijk, je zou de acties ook voor bestaande klanten makkelijk moeten zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-05 09:13
bRuud83 schreef op zondag 19 november 2023 @ 09:36:
Heeft er waarschijnlijk mee te maken dat een bedrijf liever 72 euro ergens voor vangt dan 54 :P (obv van de oude 25% korting bij een essential abo dan)

En zolang het niet tot massale opzeggingen leidt doen ze het natuurlijk gewoon heel slim...

Brengt de prijsverhoging van een aantal maanden terug ook wel gelijk in een heel ander daglicht, waar je vroeger eigenlijk Plus tijdens de actieperiodes altijd voor 45 euro kon kopen wordt dat nu dus gewoon standaard 72..... goeie inflatiecorrectie van 60%......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirinR
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 12:14
Mijn PS+ Premium abonnement liep vandaag af. Cloudstreaming, de klassieke collectie en de trial versies heb ik niet gebruikt dus zonde om daar voor te betalen. Ik heb net een nieuw Extra-abonnement afgesloten voor 94,49 EUR maar gezien de berichten hier en op Reddit was het even afwachten of ik de korting wel zou krijgen. Op Reddit zag ik namelijk berichten dat als je je Premium abonnement verlopen was niet meer een Extra abonnement kon kopen maar gelukkig is dat bij mij niet het geval.

Het prijsverschil met Essential bedraagt nu 37 EUR. Ik heb aardig wat games in de Gamecatalogus die ik nog wil spelen dus dat komt wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iSjenkie
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21-05-2024
Monda schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 20:21:
[...]

Ik snap het niet. Ik heb een maandabonnement Extra tot 11-12, dus dit is toch vrij snel. Toch heb ik geen aanbod voor verlenging zoals @Amos_x.
Ik had hetzelfde probleem vorige week, echter keek ik vanmorgen weer en nu stond de aanbieding er wel. Voor mij ook Extra tot 11-12-2023. Misschien is het aanbod er nu wel voor jou :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12:26
Ik twijfel nog wat te doen.

Heb een paar weken geleden een maandje Extra genomen zodat ik Horizon Forbidden West kon uitproberen. Is niet mijn genre, dus wilde het spel niet gelijk kopen.

Spel bevalt erg goed, dus ga ik nu PS+ verlengen ook met het oog op andere games. Of laat ik het erbij en koop ik voor 30eu de PS4 versie van Horizon met gratis upgrade naar de PS5 versie.

Heb hiervoor al zeker een jaar geen PS+ gehad en heb het niet echt gemist.

Als ik ga verlengen dan moet ik goed kijken/hier lezen hoe ik de BF korting krijg. Mijn abo loopt echter op de 27e af, misschien dat ik dan nog net op tijd ben om in de laatste uurtjes de 30% BF korting mee te pakken.

Man, man first world problems :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• page404
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08:01

page404

Website says no

Wat een shitstorm is dat PS account zeg. Ik wilde gisteren inloggen, server error. Vanochtend: foutmelding vanwege extra identificatie. Later kwam ik verder, na 3 pogingen kreeg ik pas de verificatiecode op tijd.
Ik wil een extra jaar PS essential nemen. Kom dus niet door de betaling heen. Blijft hangen na het goedkeuren van de betaling in de creditcard app. Is best lastig voor een miljardenbedrijf om dat op orde te hebben hè.

ZIPper: Zelfstandig Interim Professional

Pagina: 1 ... 86 ... 95 Laatste

Let op:
Het is niet de bedoeling om hier te vragen naar PSN (cards) aanbiedingen. Weet je een goede aanbieding? Dan kun je die plaatsen in het Console Budget Gaming topic. Ook daar is het echter niet de bedoeling om naar aanbiedingen te vragen.