Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amos_x
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 11-06-2024
Chelseamarre123 schreef op woensdag 6 september 2023 @ 11:47:
[...]

Dat gaan ze natuurlijk nooit doen omdat enorm veel mensen dit alleen pakken voor online te gamen.
Klopt, maar nu weten we nog niet of er niet veel mensen hun abo zullen opzeggen, en gewoon Free to play games online zullen spelen. (warzone, fortnite, ...) en het daar bij houden.

Dus wie weet... Beter 3 euro/maand dan helemaal niets denk ik dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 1979346

Amos_x schreef op woensdag 6 september 2023 @ 11:50:
[...]

Klopt, maar nu weten we nog niet of er niet veel mensen hun abo zullen opzeggen, en gewoon Free to play games online zullen spelen. (warzone, fortnite, ...) en het daar bij houden.

Dus wie weet... Beter 3 euro/maand dan helemaal niets denk ik dan?
In het verleden is Sony wel eens ‘gevoelig’ geweest voor kritiek, wellicht draaien ze nog bij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-06 15:42
Amos_x schreef op woensdag 6 september 2023 @ 11:37:
[...]

De prijsstijging is veelvuldig besproken in allerhande gaming podcasts/youtube, enz... Na er wat over te hebben nagedacht, zou een PS+ "basic" inderdaad welkom zijn. Geen games, gewoon online gamen en cloud saves. Betalen voor die QoL van cloud saves, dat is best te verdedigen. Een dienst die via sony loopt, net als online gamen. 3 euro/maand of zo...

Persoonlijk loopt "extra" hier tot in december. Ik kan op dit moment geen lagere tier stacken (dus ik kan geen "essential" bijkopen). In december zijn er meestal wel deals te vinden in de store, dus ik heb beslist om dan "extra" te laten verlopen en een aantal jaar "essential" te stacken.

Dit ga ik combineren met af en toe een maandje "extra" er boven op, in de rustige periodes dat ik er tijd voor heb, of als er echt iets in de dienst zit die ik wil spelen. Ik ga er van uit dat dit max. 3 maand per jaar zal zijn of zo, if that. Dus af en toe eens de "essential" boosten naar extra, en laten verlopen.
Zou best interessant zijn idd. Online gamen + cloud voor een klein prijsje.

Ik zit ook wat te dubben met die abo's. Wordt steeds duurder om er ff bij te hebben. Daarnaast heb ik ook gamepass. Ik heb nog twee jaar Extra, maar ga daarna ook eens bekijken wat ik daar mee wil. Wellicht af en toe eens Extra voor die bepaalde game. Aan de andere kant, die kan ik op MP wellicht voor dezelfde prijs kopen als een maandje Extra kost (of iets meer, maar verkoop ik de game weer). Essential gebruik ik amper voor online gamen, af en toe eens fifa. Gebruik dat meer voor de games die er maandelijks op komen.

Wellicht worden deze abo's weer interessanter voor me als mn dochter groter is en kan gaan gamen. Die heeft dan nog wel een backlog aan kindergames te spelen, maar dat duurt nog wel ff :P

Edit: ik heb de portal wel in de preorder staan. Als cloudgaming daar op kan, moet wel gaan gebeuren, dan zijn dergelijke abo's een stuk interessanter!

[ Voor 13% gewijzigd door Hulleman op 06-09-2023 13:10 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTS_23
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 14:21
Even praktische vraag voor iemand die heeft zitten slapen: de prijsverhogingen zijn vandaag ingegaan, maar kan ik nog een kaart via een externe website aanschaffen (voor €60) en die inzetten, of moet ik dan nog €12 bijleggen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:37
JSTS_23 schreef op woensdag 6 september 2023 @ 22:49:
Even praktische vraag voor iemand die heeft zitten slapen: de prijsverhogingen zijn vandaag ingegaan, maar kan ik nog een kaart via een externe website aanschaffen (voor €60) en die inzetten, of moet ik dan nog €12 bijleggen?
12 euro bijleggen.

Sinds de invoering van nieuwe plan (Essential, Extra en Premium) heb ik nergens een PS Plus card gezien die ook daadwerkelijk dat PS Plus plan gaf.

Wat ze zeggen is: PS Plus Essential card voor 60 euro.
Maar wat je feitelijk koopt zijn gewoon credits die je aan je wallet kunt toevoegen en daar dan PS Plus voor kunt aanschaffen of een game want het zijn gewoon credits.

/edit:
Hier een voorbeeld: https://gamecardsdirect.com/nl-nl/ps-plus-essential-1-maand/

verderop in de tekst:
Wat voor code ontvang je?
Je ontvangt een PlayStation Plus code ter waarde van het bedrag van het abonnement dat je hebt gekozen. Deze kan je in de PlayStation Store inwisselen voor jou gekozen abonnement, het PlayStation Plus Essential 1 maand abonnement.

[ Voor 20% gewijzigd door schumi2004 op 06-09-2023 23:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17:02

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

schumi2004 schreef op woensdag 6 september 2023 @ 23:11:
[...]

12 euro bijleggen.

Sinds de invoering van nieuwe plan (Essential, Extra en Premium) heb ik nergens een PS Plus card gezien die ook daadwerkelijk dat PS Plus plan gaf.

Wat ze zeggen is: PS Plus Essential card voor 60 euro.
Maar wat je feitelijk koopt zijn gewoon credits die je aan je wallet kunt toevoegen en daar dan PS Plus voor kunt aanschaffen of een game want het zijn gewoon credits.

/edit:
Hier een voorbeeld: https://gamecardsdirect.com/nl-nl/ps-plus-essential-1-maand/

verderop in de tekst:

[...]
Klopt, en omdat veel winkels, zoals Game Mania, die codes ter plaatsen kunnen aanmaken, krijg je bij een actie ook een minder tegoed en zeggen ze ook altijd van, zorg ervoor dat je voor deze datum dit geactiveerd hebt, anders zul je moeten bijbetalen.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Voor wie de mail niet heeft gekregen of gemist :)

Hoi

We willen je informeren over een aanstaande prijswijziging van je PlayStation®Plus-abonnement.

De prijs voor je huidige PlayStation Plus Premium 12 maanden abonnement wordt verhoogd naar EUR 151.99. Dankzij deze prijswijziging kunnen we games en voordelen van hoge kwaliteit blijven toevoegen aan je PlayStation Plus-abonnement.

Deze prijswijziging gaat pas in op de volgende verlengingsdatum die op of na 6 november plaatsvindt. Als je echter je abonnement wijzigt voor je volgende verlenging, zoals de aanschaf van upgrades, downgrades of extra tijd, wordt je abonnement bijgewerkt op basis van de nieuwe prijzen. Je kunt je abonnement op elk gewenst moment wijzigen of opzeggen. Details vind je hier. Hier vind je de PlayStation Plus-gebruiksvoorwaarden.

Bedankt voor je voortdurende ondersteuning,
PlayStation

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Geraedus
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 17:31
Dit moet zeker een slechte grap zijn.
"Dankzij deze prijswijziging kunnen we games en voordelen van hoge kwaliteit"

Nou laat de nieuwe Spiderman 2 maar gratis in de plus verschijnen dan.

PSN : Geraedus

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Geraedus schreef op donderdag 7 september 2023 @ 19:35:
Dit moet zeker een slechte grap zijn.
"Dankzij deze prijswijziging kunnen we games en voordelen van hoge kwaliteit"

Nou laat de nieuwe Spiderman 2 maar gratis in de plus verschijnen dan.
Helemaal met je eens, maar Sony zag je niks in day one releases, zoals Microsoft dat wel doet, hun zouden pas minimaal 1 jaar na release hun first party titels naar Plus brengen, denk niet dat Jim Ryan (President en CEO) hier van mening gaat veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-06 12:38

thunder8

Het gedonder begint weer.

Linksquest schreef op donderdag 7 september 2023 @ 20:54:
[...]

Helemaal met je eens, maar Sony zag je niks in day one releases, zoals Microsoft dat wel doet, hun zouden pas minimaal 1 jaar na release hun first party titels naar Plus brengen, denk niet dat Jim Ryan (President en CEO) hier van mening gaat veranderen.
Volgens mij zat Horizon Forbidden West ook al behoorlijk snel in PS Plus, zeker minder dan een jaar na release. En dat is geen obscure indie titel. Daarnaast zijn er wel een aantal games die meteen in PS+ Extra beschikbaar waren vanaf dag 1, zoals Stray.

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Ik vind ook dat de opzet gewijzigd moet worden er moet gewoon een goedkoop abbo komen waarmee je alleen online kan bijv net zoiets als voor de switch rond de max 35/40 euro per jaar en dan geen maandelijkse games ofzo.

Burp

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

thunder8 schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 08:31:
[...]

Volgens mij zat Horizon Forbidden West ook al behoorlijk snel in PS Plus, zeker minder dan een jaar na release. En dat is geen obscure indie titel. Daarnaast zijn er wel een aantal games die meteen in PS+ Extra beschikbaar waren vanaf dag 1, zoals Stray.
Je noemt Stray als titel, die is niet van Sony of van een Dochter studio van Sony, ik bedoelde met day one echt Sony exclusieve titels die van een eigen studio komen, en niet bijvoorbeeld van Square Enix, of zoals BlueTwelve Studio die Stray gemaakt heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MathieuT
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 17:12
thunder8 schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 08:31:
[...]

De release date was 18 februari 2022, toegevoegd aan Plus Extra op 21 februari 2023.

Dus in dat opzicht houden ze zich aan een jaar ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bRuud83
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16:27
Ik hoop stiekem dat The Last of Us Remake bijgevoegd wordt voor de maand september in de PS Plus extra tier. De game is dan een jaar op de markt. Ik weiger de volle mep voor de game te betalen en met de prijsverhogingen mag Sony wel even over de brug komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wij nemen simpelweg weer de goedkoopste, demo’s of streamers zitten wij niet op te wachten en de games die we leuk vinden kopen we sowieso toch wel.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Amos_x
Linksquest schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 08:47:
[...]

Je noemt Stray als titel, die is niet van Sony of van een Dochter studio van Sony, ik bedoelde met day one echt Sony exclusieve titels die van een eigen studio komen, en niet bijvoorbeeld van Square Enix, of zoals BlueTwelve Studio die Stray gemaakt heeft.
Dat wil ik uitdrukkelijk niet. (*) Die topgames van sony moeten een 'perceived value' houden, zodat gamers bereid zijn om 60-70 euro te betalen, zodat studios goed betaald worden en dat er kwaliteit geleverd wordt.

Als je hoe dan ook betaald krijgt als studio, uit een abo-formule, welke incentive is er dan nog voor de developers. Just another day on the job...

Je merkt het genoeg in gamepass. Allemaal 7/10 eenheidsworst games. Veel filler, veel popcorn games, ...

Spiderman, GoW, Last of Us, laat die maar volgens het klassieke model gemaakt en verkocht worden. Big risk, big pay off, en echt teams die iets speciaal willen maken...

(*) Nu zal ik weer de typische reacties krijgen dat ik een corporate hoer ben, mezelf als consument 'pijn' wil doen, als een soort masochist, en anti-consumer ben. Dat eigenlijk alles nagenoeg gratis moet zijn, en we zullen pas in het utopia aankomen als alles eindelijk gratis is. Geld, winst, bedrijfsvoering, helemaal vies :/

Waarom zou ik willen betalen als het ook voor 12 euro/maand kan? Omdat het mijn mening is dat het voor 12 euro/maand NIET kan, of toch niet de kwaliteit en type games die ik waardeer bij sony.

Ik ben er van overtuigd dat toppers als de spiderman games niet op die manier gemaakt worden, als ze gewoon day one in een abo-dienst sukkelen.

Ga eens na, GoW, Spiderman, TLOU, al die games zijn zonder internet, zonder day one patch, allemaal speelbaar in hun 1.0 versie. Niet dat het hoeft, maar het is een graadmeter voor de kwaliteit waarmee ze uit de deur gaan.

Ik wil best dik betalen voor kwaliteit.

Ik heb ook gemerkt dat die abo all you can eat buffets nefast zijn voor mijn gameplezier. Te veel keuze, te veel van alles spelen en niets doorspelen, niets meer 'ervaren',... Netflix heb ik al opgezegd... Enkel een muziek abo, dat zal ik steeds hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zapato
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13:57
bRuud83 schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 09:07:
Ik hoop stiekem dat The Last of Us Remake bijgevoegd wordt voor de maand september in de PS Plus extra tier. De game is dan een jaar op de markt. Ik weiger de volle mep voor de game te betalen en met de prijsverhogingen mag Sony wel even over de brug komen.
Als er één game zijn geld (meer dan) waard is dan is dat deze wel.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Amos_x schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 09:14:
[...]

Dat wil ik uitdrukkelijk niet. (*) Die topgames van sony moeten een 'perceived value' houden, zodat gamers bereid zijn om 60-70 euro te betalen, zodat studios goed betaald worden en dat er kwaliteit geleverd wordt.

Als je hoe dan ook betaald krijgt als studio, uit een abo-formule, welke incentive is er dan nog voor de developers. Just another day on the job...

Je merkt het genoeg in gamepass. Allemaal 7/10 eenheidsworst games. Veel filler, veel popcorn games, ...

Spiderman, GoW, Last of Us, laat die maar volgens het klassieke model gemaakt en verkocht worden. Big risk, big pay off, en echt teams die iets speciaal willen maken...

(*) Nu zal ik weer de typische reacties krijgen dat ik een corporate hoer ben, mezelf als consument 'pijn' wil doen, als een soort masochist, en anti-consumer ben. Dat eigenlijk alles nagenoeg gratis moet zijn, en we zullen pas in het utopia aankomen als alles eindelijk gratis is. Geld, winst, bedrijfsvoering, helemaal vies :/

Waarom zou ik willen betalen als het ook voor 12 euro/maand kan? Omdat het mijn mening is dat het voor 12 euro/maand NIET kan, of toch niet de kwaliteit en type games die ik waardeer bij sony.

Ik ben er van overtuigd dat toppers als de spiderman games niet op die manier gemaakt worden, als ze gewoon day one in een abo-dienst sukkelen.

Ga eens na, GoW, Spiderman, TLOU, al die games zijn zonder internet, zonder day one patch, allemaal speelbaar in hun 1.0 versie. Niet dat het hoeft, maar het is een graadmeter voor de kwaliteit waarmee ze uit de deur gaan.

Ik heb ook gemerkt dat die abo all you can eat buffets nefast zijn voor mijn gameplezier. Te veel keuze, te veel van alles spelen en niets doorspelen, niets meer 'ervaren',... Netflix heb ik al opgezegd... Enkel een muziek abo, dat zal ik steeds hebben.
Ik snap je heel goed en zeker kwaliteit is belangrijk, ben er ook niet op tegen dat games misschien een jaar later pas naar de service komt. Je noemt nu wel een paar The Last of Us op, die is inmiddels al 3x uitgekomen, dus niet echt vernieuwend als je mij vraagt. Ik bedoel PS3, PS4 en nu weer PS5, en 3x full price. Is het een top game die van dag 1 goed werkt (op de PC na dan), zeker weten, maar 3x full price waard zeg ik weer van, nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bRuud83
Zapato schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 09:26:
[...]

De Remaster voor de PS4 had ik al gespeeld. Ik ben vooral heel benieuwd hoe het met de nieuwe graphics is, maar ik heb er dus niet de volle mep voor over. Bij release was de game zelfs duurder dan TLOU 2, terwijl dat een volledig nieuwe game was.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bRuud83
Amos_x schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 09:14:
[...]

Daar ben ik het volledig mee eens. Als Sony net zoals Microsoft over zou gaan naar day one titels voor PS plus, kunnen ze nooit meer de kwaliteit leveren van first party titels zoals ze nu doen. Kijk maar bijvoorbeeld naar Netflix of Disney Plus. Komt steeds meer filler content op.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Amos_x
Linksquest schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 09:27:
[...]

Ik snap je heel goed en zeker kwaliteit is belangrijk, ben er ook niet op tegen dat games misschien een jaar later pas naar de service komt. Je noemt nu wel een paar The Last of Us op, die is inmiddels al 3x uitgekomen, dus niet echt vernieuwend als je mij vraagt. Ik bedoel PS3, PS4 en nu weer PS5, en 3x full price. Is het een top game die van dag 1 goed werkt (op de PC na dan), zeker weten, maar 3x full price waard zeg ik weer van, nee.
Omdat jij al lang gamet (ik ook) en ze al drie keer hebt zien voorbijkomen. Genoeg gamers die nu 14-15 zijn en de game voor het eerst zien/spelen. Waarom zou die dan 20 euro moeten kosten? Dat is die scheve perceptie alsof games 'bederven', zoals fruit. Een goede film, een goede game (die niet 'verouderd' aanvoelt naar mechanics) is, voor een eerste keer doorspelen, gewoon waard wat die waard is. Zoals nintendo het doet.

Ik vind dat er iets voor te zeggen valt. Ik ga 'm binnenkort ook nog eens aanschaffen naar het einde van het jaar (nog geen tijd gehad, te druk)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amos_x
Toch weer iets vreemd

Voor 2 van de 3 PS+ essential games (saints row en generation zero) doe je gewoon "toevoegen aan bibliotheek" of iets van die strekking.

Voor de derde game (black desert) moet je via de store afrekenen. Dus echt 'kopen' aan 29 euro - 29 euro, dus 0,00 euro. Resultaat is vast hetzelfde, maar waarom moeilijk doen? Is dit gewoon een game 'kopen' met 100% ps-plus korting, dus blijft 'ie speelbaar zonder ps+ essential?

Of is het een ander type license weer, dus mysterieuze back end van de sony store...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

Amos_x schreef op zaterdag 9 september 2023 @ 22:00:
Toch weer iets vreemd

Voor 2 van de 3 PS+ essential games (saints row en generation zero) doe je gewoon "toevoegen aan bibliotheek" of iets van die strekking.

Voor de derde game (black desert) moet je via de store afrekenen. Dus echt 'kopen' aan 29 euro - 29 euro, dus 0,00 euro. Resultaat is vast hetzelfde, maar waarom moeilijk doen? Is dit gewoon een game 'kopen' met 100% ps-plus korting, dus blijft 'ie speelbaar zonder ps+ essential?

Of is het een ander type license weer, dus mysterieuze back end van de sony store...
Ja had ik ook. Komt wel vaker voor. De reden is mij ook niet duidelijk, maar het werkt in beide gevallen wel zoals het hoort.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• schumi2004
Amos_x schreef op zaterdag 9 september 2023 @ 22:00:
Toch weer iets vreemd

Voor mijn gevoel kun je deze zonder PS+ ook spelen. Feitelijk heb je een spel gekocht met dikke korting, krijg je een email (althans ik) met aankoop bevestiging net zoals met andere spellen die ik gekocht heb.

Ik ga het niet proberen maar ben er 99,99% van overtuigd dat je deze zonder PS+ ook kunt spelen.
Waarom dit zo moet is mij een raadsel. Ik zie het ook heel veel bij extra's die je kunt claimen.

/edit:
Ik zal straks de library eens bekijken of hier een verschil in te zien is.

/edit2:
Misschien moet ik toch mijn vorige reactie intrekken. Er staat (helaas) een gele plus bij Black Desert, zou het dan toch PS+ gebonden zijn?

[ Voor 9% gewijzigd door schumi2004 op 11-09-2023 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amos_x
@schumi2004 bedankt voor de check. Toch apart dat het zo verschillend moet zijn. Ook niet echt gebruiksvriendelijk want normaal is claimen een halve seconde werk (1 klik) nu dus via de store. Betaalmiddel stond niet bewaard dus ook weer invullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
Zapato schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 09:26:
[...]

Als je die game al eens hebt gespeeld op de PS3 en/of PS4 is het verhaal er wel een beetje vanaf, hoe goed dat ook is. De grafische oppoetsbeurt is me geen, momenteel, € 48 waard. Voor mensen die TLOU nog niet gespeeld hebben, vind ik TLOU part 1 een nobrainer om te kopen.

Ik wacht ook tot die game een keer op PS+ komt. Maar dat verwacht ik van niet. TLOU part 2 is ook nooit op PS+ verschenen toch?

[ Voor 20% gewijzigd door Hulleman op 11-09-2023 13:27 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 12:45

s0kkie

Cowabunga

Eerste leak voor een deel van de extra september games al bekend:
https://www.pushsquare.co...of-september-announcement
NieR Replicant (PS4)
Star Ocean: The Divine Force (PS5, PS4)
13 Sentinels: Aegis Rim (PS4)
Sid Meier’s Civilization VI (PS4)
Sniper Ghost Warrior Contracts 2 (PS5, PS4)
Unpacking (PS5, PS4)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zapato
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13:57
Hulleman schreef op maandag 11 september 2023 @ 13:15:
[...]

Als je die game al eens hebt gespeeld op de PS3 en/of PS4 is het verhaal er wel een beetje vanaf, hoe goed dat ook is. De grafische oppoetsbeurt is me geen, momenteel, € 48 waard. Voor mensen die TLOU nog niet gespeeld hebben, vind ik TLOU part 1 een nobrainer om te kopen.

Ik wacht ook tot die game een keer op PS+ komt. Maar dat verwacht ik van niet. TLOU part 2 is ook nooit op PS+ verschenen toch?
Ik heb part 1 drie keer achter elkaar gespeeld en part 2 twee keer (start nu met derde keer). Het blijven prachtverhalen en de gameplay is heerlijk. Het is sindsdien moeilijk voor mij een andere game te vinden die me boeit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Hulleman schreef op maandag 11 september 2023 @ 13:15:
[...]

Part 2 inderdaad nog nooit, de PS4 remaster versie van TLOU volgens mij wel ooit lang geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bRuud83
s0kkie schreef op maandag 11 september 2023 @ 13:38:
Eerste leak voor een deel van de extra september games al bekend:
https://www.pushsquare.co...of-september-announcement

[...]
Nier: Replicant stond nog op mijn wensenlijstje dus daar ben ik heel blij mee. De rest zegt me niet zoveel.

[ Voor 5% gewijzigd door bRuud83 op 11-09-2023 16:33 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qlUc4i9GOlRmHMoC588I61TPSzI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/lQqwLM0iHKb96F7cvCZp7E6g.webp?f=fotoalbum_large

PlayStation Plus Extra
  • NieR Replicant ver.1.22474487139… | PS4
  • 13 Sentinels: Aegis Rim | PS4
  • Sid Meier's Civilization VI | PS4
  • Star Ocean The Divine Force | PS4, PS5
  • Sniper Ghost Warrior Contracts 2 | PS4, PS5
  • Odin Sphere Leifthrasir | PS4
  • Unpacking | PS4, PS5
  • Planet Coaster: Console Edition | PS4, PS5
  • This War of Mine: Final Cut | PS5
  • Cloudpunk | PS4, PS5
  • Contra: Rogue Corps | PS4
  • Tails Noir | PS4, PS5
  • Call of the Sea | PS4, PS5
  • West of Dead | PS4
  • Star Ocean: Integrity and Faithlessness | PS4
  • PAW Patrol The Movie: Adventure City Calls | PS4, PS5
PlayStation Premium | Classics
  • Star Ocean First Departure R | PS4
  • Star Ocean: Till the End of Time | PS4
  • Star Ocean: The Last Hope – 4K & FHD Remaster | PS4
  • Dragon's Crown Pro | PS4
https://blog.playstation....d-meiers-civilization-vi/

Mooie maand voor JRPG liefhebbers. :)

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13:24
Word toch wel weer minder heb ik het idee, voor jrpg liefhebbers wel goede maand. Maar voor de casual gamer? Planet Coaster misschien leuk om te proberen, maar zul je net zien heb je mooi park. Verdwijnt de game weer uit de catalogus

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi2004
G.Scholtens schreef op woensdag 13 september 2023 @ 20:43:
Word toch wel weer minder heb ik het idee, voor jrpg liefhebbers wel goede maand. Maar voor de casual gamer? Planet Coaster misschien leuk om te proberen, maar zul je net zien heb je mooi park. Verdwijnt de game weer uit de catalogus
Zat Coaster een poos terug niet in de maandelijkse game list?

Voelt beetje als dubbel op namelijk.

• G.Scholtens
schumi2004 schreef op woensdag 13 september 2023 @ 21:10:
[...]

Nee volgens mij niet, ik claim eigenlijk alle games wel die mij leuk lijken in essential. Maar Coaster had ik nog niet. Maarja misschien blijft hij lang genoeg in de catalogus staan om het te proberen

• schumi2004
G.Scholtens schreef op donderdag 14 september 2023 @ 08:36:
[...]

Nee volgens mij niet, ik claim eigenlijk alle games wel die mij leuk lijken in essential. Maar Coaster had ik nog niet. Maarja misschien blijft hij lang genoeg in de catalogus staan om het te proberen
Het was al een hele poos gelezen zie ik, feb 2022.
https://blog.playstation....lands-one-shot-adventure/

Kids spelen hier alleen sandbox mode want unlimited opties :+

• bRuud83
Met Nier Replicant ben ik heel blij. Automata was geweldig. Toch ga ik mijn Extra abonnement verlagen naar de laagste tier. Ik heb nu een jaar PS Plus extra, maar maak er amper gebruik van. De prijsverhoging is net het laatste zetje om hier mee te stoppen.

• Hulleman
schumi2004 schreef op woensdag 13 september 2023 @ 21:10:
[...]

Dit gebeurt wel vaker....

Sniper Contracts lijkt me nog wel leuk :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vv3T8g8UoDjqP0RxLDsLhJ-toAI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EmWydm88DwUDinxS0G9XOBkB.jpg?f=fotoalbum_large

De games die 17 oktober van PS+ verdwijnen
  • The Quarry
  • Far Cry 4
  • Far Cry 5
  • Medium
  • Inside
  • Limbo
  • Yakuza 3
  • Yakuza 4
  • Yakuza 5
  • The Crew
  • Naruto Shinobi Striker
  • Cloud & Sheep 2
  • Astebreed
  • TorqueL
  • Gal*Gunvolt Burst
  • Goosebumps the Game

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MathieuT
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 17:12
Wat blijft er nog over van Ubisoft+? :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

MathieuT schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 22:10:
Dat wordt Ubisoft- :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• G.Scholtens
schumi2004 schreef op donderdag 14 september 2023 @ 08:49:
[...]

Het was al een hele poos gelezen zie ik, feb 2022.
https://blog.playstation....lands-one-shot-adventure/

Kids spelen hier alleen sandbox mode want unlimited opties :+
Dat was volgens mij niet in de periode dat ik geen ps+ en playstation meer had.
Ik heb hem vorig jaar zomer gekocht, maarja zo'n top game is het ook weer niet dus niks aan de hand

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hulleman
Raem schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 19:51:
[Afbeelding]

De games die 17 oktober van PS+ verdwijnen
  • The Quarry
  • Far Cry 4
  • Far Cry 5
  • Medium
  • Inside
  • Limbo
  • Yakuza 3
  • Yakuza 4
  • Yakuza 5
  • The Crew
  • Naruto Shinobi Striker
  • Cloud & Sheep 2
  • Astebreed
  • TorqueL
  • Gal*Gunvolt Burst
  • Goosebumps the Game
Shit.. the Quarry dus nog ff uitspelen met de vrouw!

• ettie1990
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07:13

ettie1990

PSN:ettiesick

MathieuT schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 22:10:
Assasins Creed games oa.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hulleman
Not bad! Beide games toch wel eens willen proberen. M'n vriendin wil na het kijken van Clarksons Farm graag boerin spelen in Farming Simulator. Komt goed uit dan :P

[ Voor 18% gewijzigd door Hulleman op 27-09-2023 08:38 ]

• thunder8

thunder8

Farming Sim 22. :D

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Hulleman schreef op woensdag 20 september 2023 @ 08:04:
[...]

Shit.. the Quarry dus nog ff uitspelen met de vrouw!
Goede keus, hier ook samen met de vrouw gespeeld.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Anoniem: 1835258

PlayStation Plus Monthly Games for October: The Callisto Protocol, Farming Simulator 22, Weird West
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qidiie4f2NfZpXvegxxzStDGue8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sCXdldmHpanL1DI9O1DsT9TJ.jpg?f=fotoalbum_large

https://blog.playstation....-simulator-22-weird-west/

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

The Callisto Protocol 🤩 nice, stond op mijn verlanglijstje voor te kopen, weer € bespaard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14:33
Linksquest schreef op woensdag 27 september 2023 @ 18:02:
The Callisto Protocol 🤩 nice, stond op mijn verlanglijstje voor te kopen, weer € bespaard.
Vond het leuke game, niet te lang. En iets minder dan dead space, geluid vond ik erg goed.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Voor de mensen die graag een video willen zien, PlayStation Granade heeft weer een video gemaakt.

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Amaze86 schreef op woensdag 27 september 2023 @ 19:35:
[...]

Vond het leuke game, niet te lang. En iets minder dan dead space, geluid vond ik erg goed.
Kijk er al naar uit 👍

• thunder8

thunder8

Anoniem: 1835258 schreef op woensdag 27 september 2023 @ 17:52:
PlayStation Plus Monthly Games for October: The Callisto Protocol, Farming Simulator 22, Weird West
[Afbeelding]

https://blog.playstation....-simulator-22-weird-west/
Geduld wordt beloond, had al een paar keer bijna FS22 gekocht, maar had ergens hoop dat die in PS+ zou komen. Dinsdag meteen downloaden, kan ik lekker weer Boer Harms uithangen. _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G.Scholtens
The callisto protocol is een aanrader, paar maand terug al voor 10tje gehaald fysiek. En nog mee bezig, heerlijke game.
Dus voor de plus members die hem nog niet hebben, is het een goede maand

• Amos_x
Hier vooral Weird West. Callisto protocol heb ik naar gameplay toe echt heel slechte reviews gelezen.

Digital Foundry is er gek op omdat het, vooral op de PS5, erg goed presteert met zeer goede graphics. Maar wat baat het als de gameplay matig is...

Misschien eens installeren als tech demo, uurtje spelen en klaar.

Weird West is zo'n typische AA game (itt AAA) die me wel ligt. AA zoals THQ ze vaak maakt (wreckfest, hitman, ...). Kleiner budget, maar daardoor wel focus en geen feature creep en bloat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

thunder8 schreef op donderdag 28 september 2023 @ 08:55:
[...]

Geduld wordt beloond, had al een paar keer bijna FS22 gekocht, maar had ergens hoop dat die in PS+ zou komen. Dinsdag meteen downloaden, kan ik lekker weer Boer Harms uithangen. _/-\o_

Boer zoekt vrouw avant la lettre 8)

Weird West ziet er trouwens best interessant uit. De mix van wild west, horror, sci-fi en bovennatuurlijk lijkt me leuk. En nu moet ik dit wel op zetten:

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zelfs als Vlaming zat dat deuntje nog in mijn hoofd :). (Ja, ik ben oud)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
Amos_x schreef op donderdag 28 september 2023 @ 09:06:
Hier vooral Weird West. Callisto protocol heb ik naar gameplay toe echt heel slechte reviews gelezen.

Digital Foundry is er gek op omdat het, vooral op de PS5, erg goed presteert met zeer goede graphics. Maar wat baat het als de gameplay matig is...

Misschien eens installeren als tech demo, uurtje spelen en klaar.

Weird West is zo'n typische AA game (itt AAA) die me wel ligt. AA zoals THQ ze vaak maakt (wreckfest, hitman, ...). Kleiner budget, maar daardoor wel focus en geen feature creep en bloat
Ja Callisto Protocol schijnt niet heel best te zijn. Ook niet echt mijn genre, maar ga em wel ff opstarten :)
Wel benieuwd naar FS en WW!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Callisto Protocol is bijna net zo goed als Dead Space, is ook van dezelfde bedenker, maar dan met een ander team. Verder zit er ook een dodge systeem in dat DS weer niet heeft.
Inderdaad een aanrader en zeker niet de slechte reviews waard IMO :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dm-dutchman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 17:44
Jaren geleden erg veel FS gespeeld op de PC met de nodige self modding. Mijn kleinste trekker was veel sterker dan de grootste trekker van mijn broer ;). Ben benieuwd of ik het nu nog zo leuk vind op de PS zonder de mogelijkheid om de bestanden aan te passen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

dm-dutchman schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 00:24:
Jaren geleden erg veel FS gespeeld op de PC met de nodige self modding. Mijn kleinste trekker was veel sterker dan de grootste trekker van mijn broer ;). Ben benieuwd of ik het nu nog zo leuk vind op de PS zonder de mogelijkheid om de bestanden aan te passen.
Je kan dan misschien niet zelf de bestanden aanpassen, maar mods zijn als het goed is nog steeds mogelijk. Dus je kan nog steeds mods laden met speciale trekkers. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amos_x
thunder8 schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 08:50:
[...]

Je kan dan misschien niet zelf de bestanden aanpassen, maar mods zijn als het goed is nog steeds mogelijk. Dus je kan nog steeds mods laden met speciale trekkers. :)
mods op console? Of zit er een mod browser in de game?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

Amos_x schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 08:52:
[...]

mods op console? Of zit er een mod browser in de game?
Modsbrowser in game. Was tenminste ook met de vorige mogelijk. Ik gebruikte altijd de Subsidiary mod voor extra cash en om snel de grotere trekkers te kunnen kopen. En combi machines, waardoor je niet voor elke handeling apart weer over het veld moest voor een losse actie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

The Callisto Protocol staat nog niet in de app zie ik, wel de andere 2 games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsoutthere
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04-06 16:23

itsoutthere

The Truth

Linksquest schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 14:53:
Ik zag het ook. Als je de link in de post boven je aanklikt, pakt ie hem wel.

Google Pixel 7 Pro - PSP PSVita PS2 PS3 PS4 PS5 - Retropie - Ikea Trådfri - Intel NUC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

itsoutthere schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 14:54:
[...]

Ik zag het ook. Als je de link in de post boven je aanklikt, pakt ie hem wel.
Dan moet ik het vanavond thuis even doen, alle Game websites worden op het werk geblokkeerd helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xray79
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 04-06 20:27
Linksquest schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 14:53:
viel me op de PS4 hier vandaag ook op. Kon ook niet vi ad elink activeren door een game blok an het werk. kan denk ik wel op de PS app op mobiel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Linksquest schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 15:40:
[...]

Dan moet ik het vanavond thuis even doen, alle Game websites worden op het werk geblokkeerd helaas.
Je kunt hem in de app natuurlijk ook gewoon vinden via de zoekfunctie. Als je de standaard editie ziet voor €69,99 moet je daar op drukken en vervolgens de PS+ versie selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Raem schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 16:46:
[...]

Je kunt hem in de app natuurlijk ook gewoon vinden via de zoekfunctie. Als je de standaard editie ziet voor €69,99 moet je daar op drukken en vervolgens de PS+ versie selecteren.
Ja dat wilde ik nog geen proberen, telefoon ligt een kantoor verder aan de lader 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorroberner
  • Laatst online: 11:17
Linksquest schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 15:40:
[...]

Zoals de baas is vertrouwt hij zijn personeel zeker. Wel bijzonder filter, sorry moet er om lachen. Heb dat bij mij gelukkig niet.

On: als kind vond ik tractoren interessant, misschien toch eens farming simulator proberen. Maar ben bang dat het als een slog voelt. Dus daarom ps plus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Zorroberner schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 18:02:
[...]

Zoals de baas is vertrouwt hij zijn personeel zeker. Wel bijzonder filter, sorry moet er om lachen. Heb dat bij mij gelukkig niet.

On: als kind vond ik tractoren interessant, misschien toch eens farming simulator proberen. Maar ben bang dat het als een slog voelt. Dus daarom ps plus :)
Is meer de klant waar ik werkzaam ben die het gewoon zo in hun filter ingesteld heeft. Zolang Tweakers en Onedrive het doet, ben ik een gelukkig man als ik niks te doen heb. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vankleef
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 04-06 08:28
Mensen ik ben momenteel een Xbox series X bezitter en overweeg weer een PS5.
Kan ik tegenwoordig PS plus extra ergens goedkoper vinden of is er een truc om voor weinig deze service te verkrijgen?
Bij Xbox kun je abo's uit bepaalde landen kopen en gebruiken wat echt veel scheelt (meer dan de helft). Ben even benieuwd of dat bij PS plus en zijn versies ook kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amos_x
vankleef schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 16:56:
Mensen ik ben momenteel een Xbox series X bezitter en overweeg weer een PS5.
Kan ik tegenwoordig PS plus extra ergens goedkoper vinden of is er een truc om voor weinig deze service te verkrijgen?
Bij Xbox kun je abo's uit bepaalde landen kopen en gebruiken wat echt veel scheelt (meer dan de helft). Ben even benieuwd of dat bij PS plus en zijn versies ook kan?
Nope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

vankleef schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 16:56:
Wacht even de PlayStation Plus kortingsacties af, die heeft PlayStation toch zeker 2 keer per jaar.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/q9XvMzuiMeqMSJ35tzQvSh3sA28=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2FoSEXKdLkKO5jEIINSBmO63.jpg?f=fotoalbum_large

De volledige lijst:
https://blog.playstation....S7G57pgaf6kT4kJlM8OvnCdW4

[ Voor 31% gewijzigd door s0kkie op 11-10-2023 17:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amos_x
Anoniem: 1979346 schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 17:31:
[...]
Wacht even de PlayStation Plus kortingsacties af, die heeft PlayStation toch zeker 2 keer per jaar.
Ok, je hebt gelijk, ik nuanceer mezelf. ;) Zo extreem als het bij gamepass kan, is het zeker niet bij PS.

Als in (voor GP) jaren stacken van een goedkoop basis-abo, en met 3:2 verhouding omzetten (vroeger zelfs 1:1), waarbij je dan ook nog eens alle codes op ofwel vage websites kon halen, ofwel als je dat wil in turkije, brazilie, indie, enz...

Waardoor je (nu) ongeveer voor 5 euro maand wel klaar kan zijn.

Geen idee meer wat ps+ extra nu kost, maar in een sale zal je max 30% korting hebben, denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vankleef
Amos_x schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 17:57:
[...]

Ok, je hebt gelijk, ik nuanceer mezelf. ;) Zo extreem als het bij gamepass kan, is het zeker niet bij PS.

Als in (voor GP) jaren stacken van een goedkoop basis-abo, en met 3:2 verhouding omzetten (vroeger zelfs 1:1), waarbij je dan ook nog eens alle codes op ofwel vage websites kon halen, ofwel als je dat wil in turkije, brazilie, indie, enz...

Waardoor je (nu) ongeveer voor 5 euro maand wel klaar kan zijn.

Geen idee meer wat ps+ extra nu kost, maar in een sale zal je max 30% korting hebben, denk ik.
Ja precies die aanbiedingen ken ik wel. Days of Play en Black Friday komen altijd wel voorbij gedurende het jaar. Had een hoop dat er ook andere manieren waren maar wel goed dat dat dichtgetimmerd is. Snap ik wel maar wel jammer ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Anoniem: 1979346 schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 17:31:
[...]
Was net al, Ik had vorige week kans op 25% korting, gaat echt niet meer worden

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Voor de mensen die graag een video van de PlayStation Plus games willen zien, hier een video van PlayStation Granade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

maartend schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 21:12:
[...]

Was net al, Ik had vorige week kans op 25% korting, gaat echt niet meer worden
De laatste keer was in juni tijdens de Days of play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Anoniem: 1979346 schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 22:33:
[...]

De laatste keer was in juni tijdens de Days of play.
Geen idee waarom dan, maar ik kreeg afgelopen week de 25% kortingsaanbieding van ps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
Best een lekkere lineup qua games _/-\o_

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Racierox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-06 11:06
vankleef schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 18:10:
[...]

Ja precies die aanbiedingen ken ik wel. Days of Play en Black Friday komen altijd wel voorbij gedurende het jaar. Had een hoop dat er ook andere manieren waren maar wel goed dat dat dichtgetimmerd is. Snap ik wel maar wel jammer ;-)
Wat je wel kunt doen is je Playstation tegoed via key sites aanvullen.
Daar heb je wel vaak aanbiedingen, met cashbacks en kortingscodes kan dat ook wel eens 20-30% schelen en dan vervolgens PS Plus tijdens een kortingsperiode aanschaffen en eventueel stacken voor een paar jaar zorgt wel voor een leuke besparing.

Meer dan dat wordt het helaas niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vankleef
Vraag over de Playstation Store.

Kijk ik in de app op mijn telefoon zie ik Assetto Corsa voledige game PS4 voor 9,99
Kijk ik op mijn PS5 in de store dan zie ik deze niet

Wat is hier de oorzaak van en of kan ik hem op de telefoon kopen en toch spelen op mijn PS5

(ik heb geen PSplus wellicht is dat de oorzaak?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

PlayStation Plus wel of niet hebben zou geen verschil moeten maken, kan zijn dat je misschien alleen op PS5 games zoekt, kun je iets in de instellingen aanpassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vankleef
Linksquest schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 19:31:
PlayStation Plus wel of niet hebben zou geen verschil moeten maken, kan zijn dat je misschien alleen op PS5 games zoekt, kun je iets in de instellingen aanpassen?
Daar heb ik naar gekeken en heb ik mee gespeeld maar dat maakt niets uit. Sterker nog de prijzen in de store op de app zijn compleet anders dan in de store op de PS5

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Blijkbaar een veel voorkomend probleem wat ik zo lees, en mocht je via de pc weer kijken, dan zie je soms nog een andere prijs. Ik zou gewoon even goed kijken of het ook de zelfde versie is, dus ps4 of ps5 versie, gewone of delux versie, en daar waar hij het goedkoopste is, pakken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Racierox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-06 11:06
vankleef schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 19:25:
Vraag over de Playstation Store.

Kijk ik in de app op mijn telefoon zie ik Assetto Corsa voledige game PS4 voor 9,99
Kijk ik op mijn PS5 in de store dan zie ik deze niet

Wat is hier de oorzaak van en of kan ik hem op de telefoon kopen en toch spelen op mijn PS5

(ik heb geen PSplus wellicht is dat de oorzaak?)
Deze game heb ik toevallig vorige week ook gekocht en speel ik op mijn PS5.
Je krijgt enkel een melding bij het opstarten dat het een PS4 game is en dat er problemen kunnen zijn.
Ik zie af en toe wel wat flikkeringen in het startscherm van een race (dak van de auto flikkert dan).
Verder niets te merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06:31

Aight!

'A toy robot...'

Mensen Gotham Nights al gespeeld?

Kom er nog niet echt in, moet ik het even meer tijd geven? Of is het niet echt de moeite waard.

Weird West is wel tof, maar vindt het nog best moeilijk haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14:33
@Aight! Is gewoon een slechte game, geen Batman helaas.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
Aight! schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 20:24:

Kom er nog niet echt in, moet ik het even meer tijd geven? Of is het niet echt de moeite waard.

Heb hem ook snel verwijderd, kom er niet in.
De vorige batman game was vele malen beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
Aight! schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 20:24:

Er is best veel mis met die game. Zowel qua core gameplay als de technische staat. Die is wel wat opgeleukt, maar alsnog niet best. Ik vrees dat het niet de moeite waard is, tenzij het direct met je klikt. Ik steek mijn tijd wel in andere games :)

[ Voor 29% gewijzigd door Hulleman op 25-10-2023 08:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZesBarkiePK
  • Registratie: Maart 2014
Ik heb Gotham Knights niet eens zo heel lang geleden nog bij release gekocht en ben nog nooit zo teleurgesteld geweest.

De performance bij release was zo ongelooflijk slecht dat ik alleen maar fast travel heb gebruikt en de game zo snel mogelijk heb uitgespeeld. De performance problemen zijn nooit opgelost, dus ik heb de game ook nooit meer opgepakt.

Ben je zoals ik fan van het genre dan is het nu de game op PS+ staat wel de moeite, maar het blijft eeuwig zonde, want deze game had zo goed kunnen zijn.

Ik pre-order nooit meer een game van deze studio.

LG OLED C2 65" | Playstation 5 Pro LE | Nintendo Switch OLED | Sonos Arc Ultra Sub 4 | 2x Sonos Five Sub Gen 3 | Philips PureProtect Pro 4200 | VW Golf MK 7.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
ZesBarkiePK schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 09:01:
De performance bij release was zo ongelooflijk slecht dat ik alleen maar fast travel heb gebruikt en de game zo snel mogelijk heb uitgespeeld. De performance problemen zijn nooit opgelost, dus ik heb de game ook nooit meer opgepakt.
De performanceproblemen zijn een paar weken terug gepatcht, maar de game is alsnog maar 30fps op de PS5 en XSX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZesBarkiePK
Hulleman schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 09:04:
[...]

De performanceproblemen zijn een paar weken terug gepatcht, maar de game is alsnog maar 30fps op de PS5 en XSX.
Als dat zo is wil ik het wel weer eens proberen. Maar de laatste patch die ik meekreeg is opgelost door dynamische resolutie te gebruiken, dus geen native 4K meer.

LG OLED C2 65" | Playstation 5 Pro LE | Nintendo Switch OLED | Sonos Arc Ultra Sub 4 | 2x Sonos Five Sub Gen 3 | Philips PureProtect Pro 4200 | VW Golf MK 7.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
ZesBarkiePK schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 09:53:
[...]

Als dat zo is wil ik het wel weer eens proberen. Maar de laatste patch die ik meekreeg is opgelost door dynamische resolutie te gebruiken, dus geen native 4K meer.
Zou kunnen. Native 4K is wat mij betreft overrated. Ik zie liever 1440p met 60fps dan 30fps.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZesBarkiePK
Hulleman schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 10:15:
[...]

Zou kunnen. Native 4K is wat mij betreft overrated. Ik zie liever 1440p met 60fps dan 30fps.
Ja wat ik bedoelde te zeggen is dat ze bij Gotham Knights de resolutie van de game naar beneden geschaald hebben om de performance te verbeteren. In plaats van de issues echt aan te pakken.

Pagina: 1 ... 85 ... 95 Laatste

Let op:
Het is niet de bedoeling om hier te vragen naar PSN (cards) aanbiedingen. Weet je een goede aanbieding? Dan kun je die plaatsen in het Console Budget Gaming topic. Ook daar is het echter niet de bedoeling om naar aanbiedingen te vragen.