Edit: Verholpen.
[ Voor 87% gewijzigd door Timothy3000 op 23-06-2023 14:46 ]
[ Voor 87% gewijzigd door Timothy3000 op 23-06-2023 14:46 ]
[ Voor 20% gewijzigd door s0kkie op 23-06-2023 15:35 ]
Got it. Thx!s0kkie schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 14:55:
Code voor 5 gratis PS+ celebration avatars:
EU: DFPX-HA4L-QDFP
US: GL8M-E67D-J43Q
Toevallig dit weekend gratis PS+ / online game. Maandag is het feest weer afgelopen.RMB schreef op zaterdag 24 juni 2023 @ 16:24:
Ik heb wat geks:
Sinds eergister een PS5 gekocht met Street Fighter 6 en Granturismo 7.
Ik kan bij beide games online gamen, maar ik heb géén actieve PS+ gekocht. Ik heb ook even gecheckt of ik een actief abonnement heb, misschien doordat de playstation nieuw is, maar nee. Hoe kan dit?
[ Voor 20% gewijzigd door MathieuT op 28-06-2023 13:29 ]
Zoals? Blijft toch heel persoonlijk. Behalve saints row is er niets wat me aanspreekt in die lijst. meeste is 10 jaar oude gamesMathieuT schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 10:14:
Games die Extra verlaten in juli:Enkele grote kleppers
- Saints Row Gat out of Hell
- Stray
- Rogue Stormers
- Marvel's Avengers
- Bioshock Remastered
- Bioshock 2 Remastered
- Bioshock Infinite
- Borderlands Handsome Collection
- Flustercluck
- Raiden V
Ik had van Stray verwacht dat die langer ging blijven.Amos_x schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 10:36:
[...]
Zoals? Blijft toch heel persoonlijk. Behalve saints row is er niets wat me aanspreekt in die lijst. meeste is 10 jaar oude games
Het is toch niet omdat ze jou niet aanspreken of omdat ze 10 jaar oud zijn, dat het geen kleppers zijn ? Bioshock, Borderlands, Stray, Marvel's Avengers... zijn toch allemaal grote titels.Amos_x schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 10:36:
[...]
Zoals? Blijft toch heel persoonlijk. Behalve saints row is er niets wat me aanspreekt in die lijst. meeste is 10 jaar oude games
Maar nog steeds relevant in 2023? En wie heeft deze nog niet gespeeld? Kan me inbeelden dat bioshock toch echt stroef aanvoelt qua mechanics. Sommige games verouderen ook heel slecht, en moet je echt in hun tijd gespeeld hebben. En dat hangt echt van de game af. Een mario game uit de NES periode kan je vandaag nog steeds goed spelen, want eenvoudige bediening en eenvoudig concept.Twixie schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 11:18:
[...]
Het is toch niet omdat ze jou niet aanspreken of omdat ze 10 jaar oud zijn, dat het geen kleppers zijn ? Bioshock, Borderlands, Stray, Marvel's Avengers... zijn toch allemaal grote titels.
Zijn juist zeer relevante games in een service als PS+ Extra/Premium. Het aantal games <1j oud zal er altijd uiterst beperkt blijven. Die dienst is juist interessant voor spelers zoals mij die niet persé de nieuwste games wil spelen, maar wel games waar het nooit van gekomen is, of onbekende pareltjes.Amos_x schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 11:34:
[...]
Maar nog steeds relevant in 2023? En wie heeft deze nog niet gespeeld?
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Even makkelijke linkjes opgezocht:s0kkie schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 11:53:
En de 3 games van juli staan nu online om te claimen via PS+
https://www.pushsquare.co...available-to-download-now
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
“The thing about smart mother fuckers is that sometimes, they sound like crazy mother fuckers to stupid mother fuckers...”
Volgens mij moest je eerst de multiplayer installeren en kan je vanaf daar weer een add-on (campain) installeren.CK3v1N schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 16:22:
Net Cod geïnstalleerd. Waarom is de campaign locked en hoe installeer ik die?
Druk op de options knop op je controller op de tegel van COD en selecteer dan "Manage content". Daar kun je afzonderlijk de content selecteren die je wilt installeren.CK3v1N schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 16:22:
Net Cod geïnstalleerd. Waarom is de campaign locked en hoe installeer ik die?
Inderdaad. Blijkbaar is mijn geheugen ook al vol. Maar eens kijken voor een goede SSD 😅G.Scholtens schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 16:26:
[...]
Volgens mij moest je eerst de multiplayer installeren en kan je vanaf daar weer een add-on (campain) installeren.
Was nogal vaag
“The thing about smart mother fuckers is that sometimes, they sound like crazy mother fuckers to stupid mother fuckers...”
Ik teken nergens meer voor
[ Voor 5% gewijzigd door Raem op 12-07-2023 17:53 ]
Mooi lijstje weer. Sony is echt goed bezig met PS+Raem schreef op woensdag 12 juli 2023 @ 17:52:
[Afbeelding]
PS+ Extra games vanaf 18 juli
PlayStation ExtraPlayStation Premium | Classics
- It Takes Two | PS4, PS5
- Sniper Elite 5 | PS4, PS5
- Snowrunner | PS4, PS5
- World War Z | PS4, PS5
- The Ascent | PS4, PS5
- Undertale | PS4
- SpongeBob SquarePants: Battle for Bikini Bottom – Rehydrated | PS4
- Melty Blood: Type Lumina | PS4
- Dysmantle | PS4, PS5
- Circus Electrique | PS4
- Dynasty Warriors 9 | PS4
- Samurai Warriors 5 | PS4[
- My Little Pony: A Maretime Bay Adventure | PS4, PS5
- Fast & Furious: Spy Racers Rise of SH1FT3R | PS4, PS5
- Monster Jam Steel Titans | PS4
https://blog.playstation....er-elite-5-twisted-metal/
- Gravity Crash Portable (PSP) | PS4, PS5
- Twisted Metal (PS1) | PS4, PS5
- Twisted Metal 2 (PS1)| PS4, PS5
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Something under the bed is drooling
https://gamefaqs.gamespot...-membership-with-two-ps4sMauz1978 schreef op woensdag 12 juli 2023 @ 20:14:
Mn zoontje wil zijn eigen PS5 gaan kopen (ik heb er al een). Kan hij met zijn nieuwe PS5 gebruik maken van mijn PS plus? Hij wil voornamelijk fifa 23 spelen, maar om nou twee ps essential accounts aan te schaffen vind ik zo zonde als we een huishouden delen.
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
[ Voor 21% gewijzigd door Hulleman op 13-07-2023 17:02 ]
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Kan je misschien ook zeggen wat er juist niet lukt ? Dus: wat heb je al gedaan, en waaruit zie je dat het niet lukt ? Dan kunnen we toch al gerichter helpen.LadyKlokkie schreef op zondag 16 juli 2023 @ 13:34:
Wij willen de PS+ ddelen zodat onze zoon onder zijn eigen account ook online kan spelen, maar we krijgen het niet voor elkaar.
[ Voor 25% gewijzigd door Twixie op 16-07-2023 19:54 ]
Wat @Twixie ook vraagt, wat heb je zoal gedaan.LadyKlokkie schreef op zondag 16 juli 2023 @ 13:34:
Goedemiddag,
Mijn man heeft een PS5 met PS+. Onze zoon heeft zijn oude PS4.
Wij willen de PS+ ddelen zodat onze zoon onder zijn eigen account ook online kan spelen, maar we krijgen het niet voor elkaar.
De laatst doorlopen stappen heb ik ook ergens in dit forum gevonden:
https://gamefaqs.gamespot...-membership-with-two-ps4s
Ook heb ik verschillende filmpjes op het net gevonden, en deze ook stap voor stap gevolgd.
Er zal geheid iets zijn wat we fout doen, ook na ongeveer 8x proberen, maar we komen er niet achter.
We willen wel echt dat hij onder zijn eigen account speelt...
Kan iemand ons misschien helpen?
Bedankt!
Niet normaal he, 200+gb voor die ene game.Quakie schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 16:36:
Had hem via de app geinstalleerd.. Kreeg continue add on notificaties ... Ik heb inmiddels al 100GB vrij moeten maken.. Hopelijk is single player wel geinstalleerd nu.. Vanavond even kijken:)
| PS5 PSN: Hitting-Apex89
Ik teken nergens meer voor
Alleen Carmageddon van gespeeld, puur uit nostalgie. Zwaar ondermaatse graphics en besturing, maar oh zo leuk die macabere humor weer terug te zien.Raem schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 15:38:
[Afbeelding]
Bovenstaande games verlaten PS+ Extra op 15 augustus.
Games verdwijnen wanneer de licentie is verlopen. Soms komt er later nog weer wat terug maar ik zou daar niet op rekenen.G.Scholtens schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 08:16:
Komen die games nooit meer terug, of is dat onbekend? Niet dat er echt iets tussen zit wat ik wou spelen gelukkig, maar ben wel benieuwd. En kan je er zelf ook achter komen wanneer games uit de catalogus gaan?
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Op de PS5 staat ergens in het PS+ gedeelte een "Laatste kans om te spelen" sectie. Daar staan de games die eraf gaan.G.Scholtens schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 08:16:
En kan je er zelf ook achter komen wanneer games uit de catalogus gaan?
Sea of Stars comes to PlayStation Plus Game Catalog on launch day Aug 29.
— PlayStation (@PlayStation) 25 juli 2023
Play the new demo today: https://t.co/uT85hmClgo pic.twitter.com/KeZOpFtjK5
3 avondjes spelen en campaignmode alweer klaar. Heb ook nog even snel de 3 verschillende eindes erdoorheen gejast, ansich leuk gedaan. Maar wel een hele korte campaign.Kuhr89 schreef op maandag 17 juli 2023 @ 11:09:
[...]
Niet normaal he, 200+gb voor die ene game.
Hier ook maar snel even de Campaign uitspelen en dan weer eraf.
Wel leuke Koude Oorlog vibe.
Dreams wel eens proberen. Vooral naar de creaties van anderen dan
Ik vond het allemaal net niet. De games van Media Molecule zelf zijn wel leuk om te spelen!Hulleman schreef op woensdag 26 juli 2023 @ 19:15:
[...]
Dreams wel eens proberen. Vooral naar de creaties van anderen dan
Het zijn volledige games, je kunt het vergelijken met bijvoorbeeld Netflix waarin je per maand / periode betaald en je alles wat ze aanbieden kunt spelen, zo lang je klant blijft.dipesh schreef op donderdag 27 juli 2023 @ 18:36:
Hallo
Ik ben nieuw op het gebied van games van de Playstation 5.
Ik zag dat er een abonnement was van Playstation Plus(premium).
Je heb er ook een game catalogus van
Wat wilt dit zeggen
Zijn dit volledige games die je dan kan spelen of zijn dit alleen demo's.
Bij Playstation Plus Premium heb je veel volledige games, maar ook demo's van nieuwe games die je alsnog moet kopen als de demo bevalt. Het voordeel van Premium over extra zijn het kunnen streamen van PS3 games en die demo's. Extra biedt een catalogus van flink wat games die je gratis kan spelen. Echter worden er elke maand wel games aan de catalogus toegevoegd, maar gaan er ook weer games weg. Dus als je een game aan het spelen bent en die gaat eruit, heb je meestal nog een 30 dagen om te spelen, daarna gaat er een slotje op de game. Wil je dan alsnog verder met die game, zal je hem alsnog moeten kopen of hopen dat die later weer terug in PS+ Extra komt.dipesh schreef op donderdag 27 juli 2023 @ 18:36:
Hallo
Ik ben nieuw op het gebied van games van de Playstation 5.
Ik zag dat er een abonnement was van Playstation Plus(premium).
Je heb er ook een game catalogus van
Wat wilt dit zeggen
Zijn dit volledige games die je dan kan spelen of zijn dit alleen demo's.
Hangt van spel tot spel af (of wellicht van publisher to publisher). Sommige games laten online geen spelers toe jonger dan 13 (niet zeker of het altijd 13 is). Met EA heb ik ook al problemen gehad. Bvb Plants vs Zombies is een gekend voorbeeld dat online al voor veel verontwaardiging zorgde; Het is een 7+ spel dat eigenlijk puur online is. Echter blijkt geen enkel kind ouder dan 7 het spel te kunnen spelen omdat je direct een foutmelding krijgt dat je door je leeftijd het spel niet kan spelen.mark28179 schreef op maandag 31 juli 2023 @ 14:42:
Ik heb een vraagje. Ik heb een maandelijks ps plus essential abonnement. Nu heeft mijn zoon een kinderaccount en hij heeft fifa 23 maar hij kan niet online spelen, hoe kan dit?
Dat duurt meestal eventjes. Normaal gesproken zijn ze einde van de ochtend / begin van de middag wel te zien.Hann1BaL schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 10:13:
Zouden de games niet vandaag beschikbaar moeten zijn? Ik kan de 3 gratis games in ieder geval nog niet zien.
Inderdaad. Extra vind ik ook de sweet spot. De extra's uit premium trekken me niet (demo's en ps3 cloud gamen, of ps1 en ps2 classics). Dat ligt te ver 'in de niche' en is iets waar ik amper gebruik van zou maken.thunder8 schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 07:33:
[...]
Bij Playstation Plus Premium heb je veel volledige games, maar ook demo's van nieuwe games die je alsnog moet kopen als de demo bevalt. Het voordeel van Premium over extra zijn het kunnen streamen van PS3 games en die demo's. Extra biedt een catalogus van flink wat games die je gratis kan spelen. Echter worden er elke maand wel games aan de catalogus toegevoegd, maar gaan er ook weer games weg. Dus als je een game aan het spelen bent en die gaat eruit, heb je meestal nog een 30 dagen om te spelen, daarna gaat er een slotje op de game. Wil je dan alsnog verder met die game, zal je hem alsnog moeten kopen of hopen dat die later weer terug in PS+ Extra komt.
Ik vind het een pluspunt om Extra te hebben en maak er ook goed gebruik van. Enkele maten van mij hadden het ook, maar die maakten er nauwelijks gebruik van, dus die hebben het laten verlopen.
In de PS App kan ik ze nu zien.Hann1BaL schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 10:13:
Zouden de games niet vandaag beschikbaar moeten zijn? Ik kan de 3 gratis games in ieder geval nog niet zien.
Inbegrepen bij je PlayStation Plus-abonnement
Aanbieding eindigt op 5-9-2023 11:00
[ Voor 17% gewijzigd door MartijnS72 op 01-08-2023 11:07 ]
Iets genuanceerder: Met aanbiedingen komt de prijs dicht bij de standaard prijs van Essential, maar tijdens de periodes met aanbiedingen is Essential ook in de aanbieding. Meest recente aanbieding was alles 25% goedkoper. Ik heb toen Extra gekocht voor 75 euro, wat inderdaad maar 15 euro meer was dan Essential standaard prijs.Amos_x schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 11:03:
[...]
Als je de aanbiedingen in de gaten houdt, en op de juiste momenten verlengt (rond black friday, of eindejaar), kan je vrij voordelig extra aanhouden, voor nauwelijks een meerprijs op essential.
Premium bevat in de "Catalogus met klassiekers" ook nog PS4 remasters. Die kunnen nog best interessant zijn als de PS5 iemands eerste PlayStation console is.Amos_x schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 11:03:
[...]
Inderdaad. Extra vind ik ook de sweet spot. De extra's uit premium trekken me niet (demo's en ps3 cloud gamen, of ps1 en ps2 classics). Dat ligt te ver 'in de niche' en is iets waar ik amper gebruik van zou maken.
Als je de aanbiedingen in de gaten houdt, en op de juiste momenten verlengt (rond black friday, of eindejaar), kan je vrij voordelig extra aanhouden, voor nauwelijks een meerprijs op essential.
[...]
De games zijn inderdaad volledig speelbaar.hurricurry schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 14:29:
Ik heb een aantal vragen.
Zijn de PS extra spellen volledig speelbaar? Er waren precies een aantal spellen. Waar ik voor moest betalen?
Wat gebeurt er als deze van de store verdwijnen? Kan je ze dan ook niet meer spelen?
Sony geeft hier bra weinig uitleg over. Zit er al een uur achter te zoeken en je vind er niks over
Alleen PGA Tour 2k23 blijft hier als paid versie staanHann1BaL schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 10:13:
[ Voor 15% gewijzigd door schumi2004 op 01-08-2023 22:47 ]
Lijkt me eerder een probleem bij Ubisoft dan bij PS+.hurricurry schreef op woensdag 2 augustus 2023 @ 11:13:
The division gedownload. En het werkt al niet 😡 Ubisoft service niet beschikbaar. En dat lukt spel moet ingelogd zijn op hun servers..... Das een slecht begin
Het is niet de eerste keer dat er Destiny 2 DLC bij Plus zit, in februari dit jaar zat Beyond Light bij de maandelijkse games.s0kkie schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 09:30:
Ah nu beginnen ze ook al met DLC als zogenaamd full game te plaatsen![]()
En Dreams was al van begin deze maand en staat er nogmaals tussen. Het niveau van het aanbod daalt echt per maand.
Regel jij even bij je baas dat Killzone erin komt.s0kkie schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 09:30:
Ah nu beginnen ze ook al met DLC als zogenaamd full game te plaatsen![]()
En Dreams was al van begin deze maand en staat er nogmaals tussen. Het niveau van het aanbod daalt echt per maand.
[ Voor 13% gewijzigd door Meneer UYL op 11-08-2023 11:11 ]
[IMG]https://card.psnprofiles.com/2/Meneer_UYL.png[/IMG]
Welke game probeer je online te spelen? Er zijn een aantal games waar je inderdaad een online pass voor nodig had om online te kunnen gaan. Ik denk niet dat ze voor PS Premium hier iets aan aangepast hebben, dus ben bang dat je deze games dan niet online kunt spelen. (als de servers uberhaupt nog actief zijn).Meneer UYL schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 11:11:
Voor het eerst PS Premium geprobeerd en wat PS3 games gestreamd. Ik krijg telkens meldingen van 'je kan niet online want je hebt de dlc online pass niet'... wat?! Zelfs al zou ik het willen, hoe schaf ik dat dan aan via Premium Streaming? ik weet 100% zeker dat ik voor een deel van de games ook al de dlc had...
[ Voor 5% gewijzigd door Raem op 11-08-2023 11:31 ]
Toch weer wat toptitels tussenRaem schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 11:48:
Deze games verdwijnen in september van PS+.
Dat hou je altijd. Die game is zo onderhand ook al 10 jaar oud, dus genoeg tijd gehad om die game ooit eens te spelen. Wel frappant dat Deathloop zo snel verdwijnt.Twixie schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 13:52:
[...]
Toch weer wat toptitels tussen. Wat ik me afvraag: waren daar al eerder geruchten over ? Je zal maar een week geleden aan bvb Watchdog begonnen zijn.
Allez, daar gaan we weer. Hoe oud die titel is maakt toch geen zak uit ? Met die redenering heeft PS+ Extra niet eens een bestaansreden dan.Hulleman schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 13:55:
[...]
Dat hou je altijd. Die game is zo onderhand ook al 10 jaar oud, dus genoeg tijd gehad om die game ooit eens te spelen.
Ik blijf er bij, je hebt echt tijd zat gehad. Het is een komen en gaan van games, films en muziek op dergelijke services. Dan moet je dergelijke content gewoon kopen en de service niet afsluiten. Je weet dat dit een risico is van dergelijke services.Twixie schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 14:29:
[...]
Allez, daar gaan we weer. Hoe oud die titel is maakt toch geen zak uit ? Met die redenering heeft PS+ Extra niet eens een bestaansreden dan.
Hoe ik de nieuwe PS+ gebruik is dat ik nu en dan eens kijk en er een titel bij zit die ik NU wil spelen. Of die game al 30 jaar oud is en al 10 jaar in PS+ Extra zit, maakt me geen hol uit. Daarom dat ik ook zei dat ik me afvraag of het verdwijnen van die games al eerder aangekondigd was. 2 weken op voorhand aankondigen vind ik persoonlijk echt veel te weinig, zeker voor grotere games.
[ Voor 3% gewijzigd door Hulleman op 16-08-2023 14:45 ]
Je hebt wat mij betreft gelijk. Twee weken vooraankondiging voor een grote game is echt veel te kort. Ik geloof niet dat men nu pas weet dat de licentie voor deze game gaat verlopen. "Je hebt echt tijd zat gehad" vind ik een zwak argument.Twixie schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 14:29:
[...]
2 weken op voorhand aankondigen vind ik persoonlijk echt veel te weinig, zeker voor grotere games.
Houdt je er ook rekening mee dat er ook mensen zijn die recentelijk pas een PS+ abonnement hebben genomen of gewoon niet eerder aan het spel toe zijn gekomen? Het spel staat ook echt nog geen 10 jaar op PS+.Hulleman schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 13:55:
[...]
Dat hou je altijd. Die game is zo onderhand ook al 10 jaar oud, dus genoeg tijd gehad om die game ooit eens te spelen. Wel frappant dat Deathloop zo snel verdwijnt.
Persoonlijk vind ik dat ook een nadeel van PS+ extra tov GamePass. Bij GamePass weet je dat de spellen die eigendom zijn van Microsoft (1st party titels) altijd op GamePass zullen blijven staan (en ook direct na release beschikbaar zijn). Idem Netflix: Eigen producties zijn ook direct te kijken en verdwijnen niet van de service na verloop van tijd.Twixie schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 14:29:
[...]
Allez, daar gaan we weer. Hoe oud die titel is maakt toch geen zak uit ? Met die redenering heeft PS+ Extra niet eens een bestaansreden dan.
Hoe ik de nieuwe PS+ gebruik is dat ik nu en dan eens kijk en er een titel bij zit die ik NU wil spelen. Of die game al 30 jaar oud is en al 10 jaar in PS+ Extra zit, maakt me geen hol uit. Daarom dat ik ook zei dat ik me afvraag of het verdwijnen van die games al eerder aangekondigd was. 2 weken op voorhand aankondigen vind ik persoonlijk echt veel te weinig, zeker voor grotere games.
Nee daar hou ik geen rekening mee. Het is een bekend nadeel van dergelijke services wat je moet afwegen bij het afsluiten van een dergelijk abo.Bor schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 15:14:
[...]
Houdt je er ook rekening mee dat er ook mensen zijn die recentelijk pas een PS+ abonnement hebben genomen of gewoon niet eerder aan het spel toe zijn gekomen? Het spel staat ook echt nog geen 10 jaar op PS+.
Net zoals Forza Motorsport 7 en Quantum Break? Die laatste is dan toevallig onlangs weer toegevoegd, maar heeft ook heel lang niet meer op gamepass gestaan. Sterker nog, FM7 is überhaupt niet meer te koop. Zo zullen er nog wel meer games zijn. Ook MS gaat hier niet vrij uitSchweino schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 15:19:
[...]
Persoonlijk vind ik dat ook een nadeel van PS+ extra tov GamePass. Bij GamePass weet je dat de spellen die eigendom zijn van Microsoft (1st party titels) altijd op GamePass zullen blijven staan (en ook direct na release beschikbaar zijn). Idem Netflix: Eigen producties zijn ook direct te kijken en verdwijnen niet van de service na verloop van tijd.
Wat mij betreft echt een flater van Sony dat ze niet een zelfde model hanteren. Dat weerhoudt mij er tot nu toe van om PS+ Extra af te sluiten.
[ Voor 6% gewijzigd door Hulleman op 16-08-2023 15:28 ]
Natuurlijk kan je dat meewegen maar... je weet van te voren niet welke game hoe lang op een dienst als dit blijft staan. Om dan te gaan schermen met " Die game is zo onderhand ook al 10 jaar oud, dus genoeg tijd gehad om die game ooit eens te spelen."; dat vind ik nogal onzin.Hulleman schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 15:20:
[...]
Nee daar hou ik geen rekening mee. Het is een bekend nadeel van dergelijke services wat je moet afwegen bij het afsluiten van een dergelijk abo.
Het zou idd transparanter zijn als bij elk spel staat vermeld tot wanneer het te spelen is.Bor schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 15:13:
[...]
Je hebt wat mij betreft gelijk. Twee weken vooraankondiging voor een grote game is echt veel te kort. Ik geloof niet dat men nu pas weet dat de licentie voor deze game gaat verlopen. "Je hebt echt tijd zat gehad" vind ik een zwak argument.
De games verdwijnen 19 september, dus het is een maand. Niet iedereen heeft natuurlijk evenveel tijd als de ander en voor grote games is het nog vervelender. Maar een maand vind ik opzich best netjes.Bor schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 15:13:
[...]
Je hebt wat mij betreft gelijk. Twee weken vooraankondiging voor een grote game is echt veel te kort. Ik geloof niet dat men nu pas weet dat de licentie voor deze game gaat verlopen. "Je hebt echt tijd zat gehad" vind ik een zwak argument.
Zal wel een deal voor 1 jaar geweest zijn. Deathloop kwam vorig jaar september in PS+.Hulleman schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 13:55:
[...]
Wel frappant dat Deathloop zo snel verdwijnt.
Volgens mij zijn dat uitzonderingen en had/heeft dat te maken met verlopen licenties van bijvoorbeeld automerken of muziek die in de spellen wordt gebruikt.Hulleman schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 15:22:
[...]
Net zoals Forza Motorsport 7 en Quantum Break? Die laatste is dan toevallig onlangs weer toegevoegd, maar heeft ook heel lang niet meer op gamepass gestaan. Zo zullen er nog wel meer games zijn. Ook MS gaat hier niet vrij uit
Op Spider-man na (zal misschien met een Marvel deal te maken hebben?) zijn er volgens mij ook nog geen PS Studios games van PS+ gehaald. Zijn allemaal 3rd party games, dat gebeurt op Gamepass net zo goed.Schweino schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 15:19:
[...]
Persoonlijk vind ik dat ook een nadeel van PS+ extra tov GamePass. Bij GamePass weet je dat de spellen die eigendom zijn van Microsoft (1st party titels) altijd op GamePass zullen blijven staan (en ook direct na release beschikbaar zijn). Idem Netflix: Eigen producties zijn ook direct te kijken en verdwijnen niet van de service na verloop van tijd.
Wat mij betreft echt een flater van Sony dat ze niet een zelfde model hanteren. Dat weerhoudt mij er tot nu toe van om PS+ Extra af te sluiten.
[ Voor 4% gewijzigd door Raem op 16-08-2023 15:42 ]
Ok, ik dacht dat het op 1 september al was. Dan is het inderdaad ruim een maand op voorhand en valt het nog wel mee eigenlijk. In een maand tijd krijg zelfs ik wel een game uitgespeeldRaem schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 15:25:
[...]
De games verdwijnen 19 september, dus het is een maand. Niet iedereen heeft natuurlijk evenveel tijd als de ander en voor grote games is het nog vervelender. Maar een maand vind ik opzich best netjes.
Maar staan alle 1st party titels (vanaf release) op extra? Volgens mij niet toch? Ik mis GOW Ragnarok etcRaem schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 15:40:
[...]
Op Spider-man na (zal misschien met een Marvel deal te maken hebben?) zijn er volgens mij ook nog geen PS Studios games van PS+ gehaald. Zijn allemaal 3rd party games, dat gebeurt op Gamepass net zo goed.
offtopic:
Netflix heeft ook eigen producties verwijderd
Klopt, die staan er vanaf release niet direct op. Maar kun je geen flater noemen, aangezien 1st party titels nog steeds erg goed verkopen. Dat jij het jammer vindt is wat anders natuurlijk.Schweino schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 16:02:
[...]
Maar staan alle 1st party titels (vanaf release) op extra? Volgens mij niet toch? Ik mis GOW Ragnarok etc
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq