Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ZesBarkiePK
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 10:44
Vrijdag schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 11:23:
[...]

En ze staan live :)

Ik ben niet onder de indruk van de "sale" prijzen trouwens :') Die zijn gewoon standaard. Met min of meer dezelfde spellen/bundels/dlc die je echt élke sale wel voorbij ziet komen.

Oké, deze Lego Marvel bundel is wel leuk. Drie spellen plus alle seizoenspas dlc.

/edit:
12 maanden PS Plus Premium is nu €89,99 (helemaal naar beneden scrollen)
Ja redelijk standaard inderdaad. Toch heb ik er als PS5 Digital Edition speler wel een paar leuke deals uit weten te halen.

- GT7 standard (was nog maar 1 of 2 keer afgeprijsd)
- NBA 2K23 Michael Jorden Editie. Halve prijs.
- Far Cry 6 Gold (met season pass). Leek me leuk om mee te nemen.

Had deze games al een tijdje op de wensenlijst staan. En met name NBA 2K23 ben ik erg blij mee.

Eerst maar eens God of War uitspelen en dan hoef ik me tijdens de kerst vakantie ook niet te vervelen.

LG OLED C2 65" | Playstation 5 Pro LE | Nintendo Switch OLED | Sonos Arc Ultra Sub 4 | 2x Sonos Five Sub Gen 3 | Philips PureProtect Pro 4200 | VW Golf MK 7.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-8one
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-03 17:15

T-8one

take it easy, take a sisi

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/H5lHzU2XLZ8Cv9JQzyBE0EiqBic=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/cWOYe4UrAXw9fmFYPk4zW8FI.jpg?f=user_large

hmmmm, bij mij gaat er iets fout geloof ik. :D
Meer mensen hier last van?

Ik probeer te upgraden van Essential naar Premium.

[ Voor 8% gewijzigd door T-8one op 18-11-2022 13:11 ]

GP 32 the most powerfull handheld in the world :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geraedus
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 12:24
T-8one schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 13:08:
[Afbeelding]

Mocht je het al hebben aangeschaft, dan kan je beter direct de automatische verlenging uitzetten.

PSN : Geraedus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-8one

T-8one

Geraedus schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 13:17:
[...]

Mocht je het al hebben aangeschaft, dan kan je beter direct de automatische verlenging uitzetten.
Nee, ik heb het nog niet aan geschaft, aangezien ik een heel jaar Premium wil met 25% korting.
Maar ik krijg enkel de korting voor 1 dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JEROENrgfgf
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-05 16:11
[Afbeelding]

Loopt jouw Essential abo niet toevallig morgen gewoon af? Of wordt die morgen verlengd? Wellicht heb je Essential vorig jaar aangeschaft ook met BF ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-8one

T-8one

JEROENrgfgf schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 13:20:
[...]

Loopt jouw Essential abo niet toevallig morgen gewoon af? Of wordt die morgen verlengd? Wellicht heb je Essential vorig jaar aangeschaft ook met BF ;)
klopt, die essential loopt morgen af, maar ik wil gegbruik maken van de aanbieding voor premium.
Bij een nieuwe essential krijg ik wel de korting over een heel jaar.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JEROENrgfgf
T-8one schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 13:22:
[...]

klopt, die essential loopt morgen af, maar ik wil gegbruik maken van de aanbieding voor premium.
Bij mij staat in principe hetzelfde alleen dan voor 234 dagen. Ik zou gewoon je automatisch verlengen uitzetten en morgen premium aanschaffen voor de kortingsprijs.

Edit: Als je hem wel laat verlengen voor Essential kun je waarschijnlijk morgen ook upgraden naar Premium voor 365 dagen en dan moet je nog €45 bijbetalen.

[ Voor 15% gewijzigd door JEROENrgfgf op 18-11-2022 13:30 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
T-8one schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 13:22:
[...]
Lijkt me toch redelijk simpel/standaard ?
Je hebt nu Essential, dus de enige manier die je vandaag aangeboden krijgt om naar Premium te gaan is door nog 1 dag de upgrade te betalen aan 24c. Daarna wordt je abonnement automatisch telkens verlengd voor Premium aan €120, wat je natuurlijk niet wil. Dus je zet dan gewoon auto-renew af, loopt je PS+ morgen af, en neemt dan 12 maanden Premium aan €90.
Al zou ik wel zeker spelen, en gewoon je huidige Essentials laten aflopen (dus zeker dubbel-checken dat er geen auto-renew aan staat !) en eens die afgelopen is, dan 12 maanden Premium nemen aan €90. Je weet maar nooit dat die 24c er voor zorgt dat je erna geen recht meer hebt op Premium aan €90.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slashdev
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-05 23:50
Je kan toch ook extern PS tegoed kopen? en dan gebruik maken van het 75% aanbod voor plus? (tips welkom)

PSN ID= initsix, steamid = slashdev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11:01

Linksquest

Moderator Spielerij

Game Reviewer!

Zolang ik nog geen PS5 heb, blijf ik op Essential, plus heb nog genoeg games liggen :D Maar wel het abonnement met 2 jaar verlengt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fCZvLvcJ8GYECacixKa0AvbS7uY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/g9xXRK4t2n4uM9utoD3LVYut.png?f=user_large

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MysticMan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:35
[Afbeelding]

Dit had ik ook maar bij mij loopte het over 7 dagen af. Ik heb eerst de Essential verlengd voor een jaar met 25% korting, daarna kreeg ik de optie om te upgraden met 25% korting en dan meteen de upgrade te betalen voor een periode van 365+7=372 dagen.

Dus ik zou of een dag wachten, of eerst de verlenging doen en daarna de upgrade. Doe in ieder geval niet nu de upgrade voor 1 dag met de kans dat je morgen de volle mep betaalt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12:35

Aight!

'A toy robot...'

Ja heb hier de extra ook verlengd, scheelt toch weer mooi 25 euro.

Ik zou anders 1 december €99,99 moeten betalen. En ook weer leuke nieuwe games, vermaak me best prima met die Playstation+ Extra.

Nu lekker aan het spelen met Uncharted Lost Legacy en Kingdom Hearts III. Daarvoor me echt vermaakt met Man Eater, wat een leuke en simple game was dat. Wel een beetje kort. Dan The Last of Us nog maar eens doen voordat de serie uitkomt :D.

Al hoop ik stiekem nog op een nieuwe uitbreiding van Surviving Mars, dat vindt ik echt heerlijk om te spelen.

Gelukkig is de playstation 5 moeilijk te verkrijgen :P. Helemaal ook niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-03 08:16
Ik zit met het volgende
ik share mijn PS5 samen met mijn zwager
we hebben beiden PS+ ( essentials)
en ik heb toen de nieuwe abbo's er waren geupgrade naar extra
we kunnen gewoon beiden gebruik maken van extra ook al heeft hij alleen maar essentials.

mijn abbo loopt tot 12-12-2022
en word niet automatisch verlengt want normaal wacht ik tot black friday voor een mooie deal

Ik wil dus nu alleen maar voor een jaar weer essentials kopen en toevoegen aan mijn bestaande abbo maar dat kan dus niet ik kan alleen extra of premium kiezen.

Mijn zwager heeft een doorlopend abbo kan hij bv upgraden naar extra en kan ik ook zonder essentials doordat we sharen daar gebruik van maken?

Of is er ook een manier om essentials te verlengen voor 44,99 ?
voorheen kon dan wel.

PSN: FreakGIB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elias2020
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 08:24

Elias2020

NIER AUTOMATA T-SHIRT!

FreakGIB schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 22:15:
Ik zit met het volgende
we kunnen gewoon beiden gebruik maken van extra ook al heeft hij alleen maar essentials.

en word niet automatisch verlengt want normaal wacht ik tot black friday voor een mooie deal

Ik wil dus nu alleen maar voor een jaar weer essentials kopen en toevoegen aan mijn bestaande abbo maar dat kan dus niet ik kan alleen extra of premium kiezen.

Mijn zwager heeft een doorlopend abbo kan hij bv upgraden naar extra en kan ik ook zonder essentials doordat we sharen daar gebruik van maken?

voorheen kon dan wel.
Heb zelf premium en share met een vriend die geen online abonnement heeft. Hij kan op zijn eigen ps5, via mijn user, alle spellen downloaden op zijn eigen ps5 en via zijn account spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023
FreakGIB schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 22:15:
Ik zit met het volgende

voorheen kon dan wel.
Zoek even op google naar "PS+ Essential Card" als je er niet uit komt op de PS5 zelf (volgens mij moet dat ook wel kunnen maar weet even niet precies hoe)

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MathieuT
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 03-05 22:42
Kalder schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 22:57:
[...]

Zoek even op google naar "PS+ Essential Card" als je er niet uit komt op de PS5 zelf (volgens mij moet dat ook wel kunnen maar weet even niet precies hoe)
Ik denk niet dat die kaarten nog bestaan nu, voor zo ver ik weet zijn het steeds tegoedkaarten met de juiste waarde maar de verlenging gebeurt steeds op de PlayStation Store.

Bijvoorbeeld Game Mania Playstation Plus Essential 12 maanden:
Let op: Je ontvangt PSN kaarten met een totaal waarde van €45 waarmee je het Playstation Plus Essential abonnement kan aankopen.
Gebruik je tegoedkaarten ten laatste op 28/11 om PlayStation Plus met 25% korting te activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 03-05 23:24
MathieuT schreef op woensdag 23 november 2022 @ 04:43:
[...]

Ik denk niet dat die kaarten nog bestaan nu, voor zo ver ik weet zijn het steeds tegoedkaarten met de juiste waarde maar de verlenging gebeurt steeds op de PlayStation Store.

Bijvoorbeeld Game Mania Playstation Plus Essential 12 maanden:

[...]
Yups, ben bang dat stacken verleden tijd is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
schumi2004 schreef op woensdag 23 november 2022 @ 08:55:
[...]

Yups, ben bang dat stacken verleden tijd is.
Stacken werkt met je huidige abonnement nog wel. Ik zie bij Premium een knop "Opnieuw afsluiten", lijkt me dat je daarmee weer een jaar verlengd tegen de huidige korting.
In je instellingen kun je ook je abonnement downgraden. Maar ik durf niet te zeggen of dat per direct in gaat en je geld terug krijgt en je dan het lagere abonnement direct weer kan stacken. Of dat je downgrade ingaat vanaf het moment dat je huidige abonnement afloopt. Dan kan het denk ik inderdaad niet.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:16

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Raem schreef op woensdag 23 november 2022 @ 09:15:
[...]

Stacken werkt met je huidige abonnement nog wel. Ik zie bij Premium een knop "Opnieuw afsluiten", lijkt me dat je daarmee weer een jaar verlengd tegen de huidige korting.
In je instellingen kun je ook je abonnement downgraden. Maar ik durf niet te zeggen of dat per direct in gaat en je geld terug krijgt en je dan het lagere abonnement direct weer kan stacken. Of dat je downgrade ingaat vanaf het moment dat je huidige abonnement afloopt. Dan kan het denk ik inderdaad niet.
Wat ik op Reddit lees is dat het downgraden er in ieder geval niet voor zorgt dat je het lagere abonnement direct met korting kan verlengen.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zwartkijker
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 02-05 17:09
Raem schreef op woensdag 23 november 2022 @ 09:15:
[...]

Ik heb Premium momenteel (had PS+ en PS Now). En kan bevestigen dat enkel het lopende abonnement met korting verlengd kan worden. Downgraden gaat enkel als het huidige abonnement is afgelopen, dan tegen de normale prijs.
Ik kan nu Premium 1 jaar verlengen (tot mei 2024) voor 80 euro, ofwel downgraden naar Extra voor 90 Euro.
Echter zal ik het abonnement volledig stop zetten, zodat ik me kan concentreren op de hoop games die ik zelf gekocht heb, en dan eventueel bij één of andere aanbieding Extra nemen.

Gisteren heb ik A Fractured Butt Whole uitgespeeld. Was echt leuk om te doen!
Leuk verhaal, grafische stijl identiek aan de show. Tegelijk ook maatschappijkritisch ondanks het zichzelf niet serieus neemt.
Misschien zal ik dan toch beginnen met South Park te kijken 😉

PSN: Zwartkijker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:56
Ik heb toch maar besloten om plus extra te nemen, ik vraag me alleen af of er nog een maximum zit op de prijs van een upgrade van essential af (en hoe hoog die dan is). Ik heb essential tot oktober 24 en de upgrade kost nu 58 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder
LordLynx schreef op woensdag 23 november 2022 @ 12:43:
Ik heb toch maar besloten om plus extra te nemen, ik vraag me alleen af of er nog een maximum zit op de prijs van een upgrade van essential af (en hoe hoog die dan is). Ik heb essential tot oktober 24 en de upgrade kost nu 58 euro.
Weet niet wat je bedoeld met een maximum, maar de PS Store berekent het bedrag volgens mij zo:
quote: voorbeeld
Stel je hebt nog 60 dagen PS+ Essential, en wilt voor die 60 dagen een upgrade doen naar Extra,
dan wordt het zo berekend volgens mij:
[extra prijs PS+ Extra voor een jaar (€40)] × ( [aantal dagen PS+ Essential over(60)] / [dagen in een jaar (365)])

dus:
40 × ( 60 / 365 ) = €6,58

Dus bij upgraden van PS+ Essential naar PS+ Extra voor de resterende 60 dagen van je Essential, kost dan als het goed is €6,58 (do correct me if I'm wrong)
Edit: als het 58€ kost lijkt het alsof je voor PS+ Premium gekozen hebt.

Bij mij was dat iig wel wat de upgrade van PS+ Essential naar Extra kostte destijds, maar weet niet of er wat aan veranderd is.

[ Voor 11% gewijzigd door Kalder op 23-11-2022 14:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MathieuT
Kalder schreef op woensdag 23 november 2022 @ 14:52:
[...]

Weet niet wat je bedoeld met een maximum, maar de PS Store berekent het bedrag volgens mij zo:

[...]
Net na de launch van de vernieuwde PlayStation Plus bleek er een limiet op de upgrade te zitten van €150/$150...
Het idee was dan om enkele jaren Essential te kopen en dan voor een vast gelimiteerd bedrag te upgraden.
Ik heb geen idee of dit trucje nog werkt, maar die €150 komt overeen met het maximum bedrag dat je in je portemonnee kan hebben op de Store.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JEROENrgfgf
LordLynx schreef op woensdag 23 november 2022 @ 12:43:
Heb je Extra of Premium genomen? Want voor Extra klinkt het als een vrij hoge prijs. Volgens mij rekenen ze gewoon precies uit hoeveel dagen je abonnement nog loopt en verrekenen ze dan naar rato met de actieprijs en de prijs die je al betaald hebt. Wanneer heb je Essentials gekocht en voor hoeveel?

Mijn voorbeeld:
- Ik heb 1 jaar Essential gekocht voor €59,99
- De normale prijs van Extra is €99,99
- Normale prijsverschil is dus €40
- Ik had nog 230 dagen over van mijn abonnement
- €40 * (230/365) = €25,21
- Actie is nu 25% korting
- €25,21 * 0,75 = €18,90

En die €18,90 is precies wat ik moest betalen voor de upgrade.

Vanaf vandaag tot 24 oktober zou met hetzelfde sommetje €27 moeten kosten voor Extra en €41,30 voor Premium. Tenzij je Essential ook met korting hebt gekocht dan moet je denk ik nog dat prijsverschil er bij optellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder
JEROENrgfgf schreef op woensdag 23 november 2022 @ 16:42:
[...]

Heb je Extra of Premium genomen? Want voor Extra klinkt het als een vrij hoge prijs. Volgens mij rekenen ze gewoon precies uit hoeveel dagen je abonnement nog loopt en verrekenen ze dan naar rato met de actieprijs en de prijs die je al betaald hebt. Wanneer heb je Essentials gekocht en voor hoeveel?

Mijn voorbeeld:
- €25,21 * 0,75 = €18,90

Vanaf vandaag tot 24 oktober zou met hetzelfde sommetje €27 moeten kosten voor Extra en €41,30 voor Premium. Tenzij je Essential ook met korting hebt gekocht dan moet je denk ik nog dat prijsverschil er bij optellen.
Je hebt gelijk ik heb de Black Friday korting er niet bij inberekend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
JEROENrgfgf schreef op woensdag 23 november 2022 @ 16:42:
[...]

Mijn voorbeeld:
- €25,21 * 0,75 = €18,90

Ik wil voor Extra gaan, die 58 euro is dus wat ik moet bijbetalen voor bijna 2 jaar (mijn plus loopt nu tot oktober 2024). Ik dacht dat er in het begin een cap op zat van 100 euro, dus ik dacht als ik nou nog een jaar erbij neem en dan voor 100 - 25% kan upgraden maar ik wil wel eerst weten of dat maximum klopt......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
Kalder schreef op woensdag 23 november 2022 @ 14:52:
[...]

[...]

Edit: als het 58€ kost lijkt het alsof je voor PS+ Premium gekozen hebt.

Bij mij was dat iig wel wat de upgrade van PS+ Essential naar Extra kostte destijds, maar weet niet of er wat aan veranderd is.
Ik heb nog bijna 2 jaar een PS plus essential dus die 58 euro is gewoon 2 jaar 40-25% (min een paar weken).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JEROENrgfgf
LordLynx schreef op woensdag 23 november 2022 @ 18:43:
[...]

Ik wil voor Extra gaan, die 58 euro is dus wat ik moet bijbetalen voor bijna 2 jaar (mijn plus loopt nu tot oktober 2024). Ik dacht dat er in het begin een cap op zat van 100 euro, dus ik dacht als ik nou nog een jaar erbij neem en dan voor 100 - 25% kan upgraden maar ik wil wel eerst weten of dat maximum klopt......
Ah het is tot 2024, ja dan klopt het sommetje wel. Maar je wilt dus nog een jaar Essential er bij nemen en dan je abonnement upgraden naar Extra? Ik heb geen idee of er een max zit op het upgrade bedrag van €100. Maar aan de andere kant, volgend jaar is het weer Black Friday en aangezien je al tot 2024 hebt, waarom niet gewoon nu upgraden en volgend jaar weer een jaar stacken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Beide gaan toch tot dezelfde prijs leiden ?
* Of je upgradet eerst naar Extra, en neemt dan een jaar Extra erbij.
* Of je neemt eerst een jaar Essential erbij en upgradet dan naar Extra.

Het zou me verbazen als die cap van €100 nog bestaat. Die was ingevoerd bij launch omdat bleek dat sommige mensen ettelijke jaren ver de oude PS+ hadden, en daarom ineens belachelijk veel gingen moeten betalen om te upgraden naar de nieuwe PS+ Extra of Premium, wat een nogal onaangename verrassing was voor wie effectief ook een hogere tier wou. Nu weet iedereen de prijzen, dus als je nu eerst 10 jaar Essential (€600) neemt, moet je niet komen klagen dat het je dan nog eens €600 kost om die te upgraden naar Premium. Je had met je eerste €600 dan maar 5 jaar Premium moeten nemen.

Als de cap wel nog bestaat, is het natuurlijk wel weer een optie om meerdere jaren (2+) Premium te nemen door eerst Essential te nemen en dan te upgraden voor flat €100. Zou wel interessant zijn als iemand het kan bevestigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08:47
Momenteel heb ik een PS plus abonnement.

HUIDIG ABONNEMENT

Einddatum: 22-07-2023
GEPLANDE ABONNEMENTSWIJZIGING
PlayStation Plus: lidmaatschap van 12 maanden
Volgende betaaldatum: 22-07-2023
Volgende betaling: €59,99

Ik kan dus niet een extra jaar kopen voor 44,95
zijn er andere opties?

[ Voor 19% gewijzigd door Aggressor op 27-11-2022 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

Game Reviewer!

Aggressor schreef op zondag 27 november 2022 @ 10:22:
Momenteel heb ik een PS plus abonnement.

HUIDIG ABONNEMENT

Einddatum: 22-07-2023
GEPLANDE ABONNEMENTSWIJZIGING
PlayStation Plus: lidmaatschap van 12 maanden
Volgende betaaldatum: 22-07-2023
Volgende betaling: €59,99

Ik kan dus niet een extra jaar kopen voor 44,95
zijn er andere opties?
Zeker kun je bijkopen, tot maximaal 3 jaar, heb ik ook vorige week gedaan.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fCZvLvcJ8GYECacixKa0AvbS7uY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/g9xXRK4t2n4uM9utoD3LVYut.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08:47
Linksquest schreef op zondag 27 november 2022 @ 10:52:
[...]

Zeker kun je bijkopen, tot maximaal 3 jaar, heb ik ook vorige week gedaan.

[Afbeelding]
Waar dan?
Als ik kijk op ps website zelf kan het alleen voor 60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

Game Reviewer!

Kan zijn dat hun Black Friday actie voorbij is, ik had de codes bij Game Mania gekocht.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:30
(jarig!)
Aggressor schreef op zondag 27 november 2022 @ 11:03:
[...]

Waar dan?
Als ik kijk op ps website zelf kan het alleen voor 60
linksquest had het alleen over het kunnen verlengen, niet voor die lagere prijs. De lagere prijs was een tijdelijke actie, wat al een paar dagen afgelopen is.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08:38
Hoe kom je daar nou bij, de actie is er nog steeds hoor. De actie is tot 28 november geldig, dus vandaag is de laatste dag en geld voor alle pakketten.

https://www.playstation.com/nl-nl/ps-plus/#subscriptions

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erik-1980
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-04 09:06
Barfman schreef op zondag 27 november 2022 @ 12:10:
Hoe kom je daar nou bij, de actie is er nog steeds hoor. De actie is tot 28 november geldig, dus vandaag is de laatste dag en geld voor alle pakketten.

Tot en met morgen (28-11) zelfs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:08
Barfman schreef op zondag 27 november 2022 @ 12:10:

Niet bij Gamemania en die heb je nodig om te stapelen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

Game Reviewer!

Ik kreeg bij Game Mania gewoon Playstation tegoed, die ik dan kon gebruiken om het abonnement te verlengen, waren niet zoals vorig jaar speciale PSN kaarten.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YVAWp6muO40uTh1dASXLzPQlxjQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Rs6VtJS7zeLl8eHlgRmN9W8Q.png?f=user_large

Link naar de actie: https://www.gamemania.nl/...tial-12-maanden-nederland

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bor

Bor

De Game Mania actie lijkt mij min of meer een vorm van misleiding. Je krijgt inderdaad gewoon PSN tegoed in plaats van speciale kaarten en zodra Sony met de lopende actie stopt heb je niet meer genoeg tegoed om een abonnement af te sluiten. Hier wordt op Pepper ook over geklaagd zie ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

Game Reviewer!

Een voordeel wat je hieruit haalt zijn spaar punten, ik had door die actie weer een waardebon van €7,50 ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedNas74
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:34
Zelf heb ik €50 aan tegoed gekocht voor 47,50. Is het omgerekend 42,75 voor een jaar ps+ essential.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Bor schreef op zondag 27 november 2022 @ 13:31:
De Game Mania actie lijkt mij min of meer een vorm van misleiding. Je krijgt inderdaad gewoon PSN tegoed in plaats van speciale kaarten en zodra Sony met de lopende actie stopt heb je niet meer genoeg tegoed om een abonnement af te sluiten. Hier wordt op Pepper ook over geklaagd zie ik.
Wow, dit is echt wel een kansloze actie. Waardeloze winkel GameMania. Hoe die nog altijd in business zijn blijft mij al 10 jaar een raadsel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-05 21:21

MeNTaL_TO

The future is not set

Linksquest schreef op zondag 27 november 2022 @ 13:28:
Ik kreeg bij Game Mania gewoon Playstation tegoed, die ik dan kon gebruiken om het abonnement te verlengen, waren niet zoals vorig jaar speciale PSN kaarten.

[Afbeelding]

Link naar de actie: https://www.gamemania.nl/...tial-12-maanden-nederland
Moet je alleen niet op een andere tier zitten (extra of premium) want dan kan je deze kaarten pas inwisselen (of essential verlengen bij Sony) nadat deze is afgelopen, Ik kon kiezen tussen essential voor 60 (geen korting) of extra voor 75 (wel korting).

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:31

Vrijdag

De Zwarte

Nou, heb maar alvast mijn Essential verlengd tot en met eind mei 2024. Gewoon met iDeal geld toegevoegd en daarmee betaald. Hoef ik ook niet ergens tegoed te kopen. Zat nog heel even te twijfelen of ik niet voor Extra of Premium zou gaan voor de resterende 184 dagen. Maar omdat ik nu toch al nauwelijks aan gamen toe kom en vrijwel alleen maar CoD MW2 speel, vond ik dat niet relevant.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online
Ik probeer essential aan te schaffen, lukte me gister al niet. Vandaag nog steeds niet. Blijft telkens hangen op “Veilig betalen”.

Zowel op twee laptops, telefoon, via WiFi en 5G.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OwXwGNdBDoEGXyoXT6DXyQUWrBc=/x800/filters:strip_exif()/f/image/WnIeqHDXOAuvduAWVqSEalx8.png?f=fotoalbum_large

Verder dan dit komt die niet. Baal er wel van dat ik hierdoor nu geen korting krijg.

Meer mensen dit issue? Zit een creditcard aan het account. Snap niet waarom iDeal geen optie is trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual_T
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 30-04 15:22
MeNTaL_TO schreef op zondag 27 november 2022 @ 18:36:
[...]

Moet je alleen niet op een andere tier zitten (extra of premium) want dan kan je deze kaarten pas inwisselen (of essential verlengen bij Sony) nadat deze is afgelopen, Ik kon kiezen tussen essential voor 60 (geen korting) of extra voor 75 (wel korting).
Juist, hier liep ik ook tegen aan. Best een fail als je het mij vraagt. Voel niet veel voor 75 euro voor extra. Wilde ook graag naar Essential voor 45. Jammer dat Sony het zo heeft ingericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shinji schreef op maandag 28 november 2022 @ 22:44:
Ik probeer essential aan te schaffen, lukte me gister al niet. Vandaag nog steeds niet. Blijft telkens hangen op “Veilig betalen”.

[Afbeelding]

Verder dan dit komt die niet. Baal er wel van dat ik hierdoor nu geen korting krijg.

Meer mensen dit issue? Zit een creditcard aan het account. Snap niet waarom iDeal geen optie is trouwens.
En via de store op je Playstation?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08:38
Ik had dat ook met creditcard, op de PS4 zelf lukte het wel.
Je kan trouwens wel geld toevoegen via Ideal en dan je abonnement verlengen.

[ Voor 39% gewijzigd door Barfman op 28-11-2022 23:48 ]

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drials
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 07:40

[Afbeelding]

Op de PlayStation 5 lukte het me net wel via iDeal, misschien dit nog even proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx

[Afbeelding]

Waaron koop je niet ergens psn-tegoed (dan krijg je normaal binnen een minuut een code in de mail), voeg je dat toe en koop je dan je abo?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online
Ik ging kijken naar de iDeal optie om tegoed toe te voegen aan de store via de PlayStation app. En toen dacht ik probeer het daar nog een keer, ondanks dat het gewoon een browser redirect is. Maar die werkte wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blijkbaar zijn er (alweer) issues met het licensing systeem van PlayStation in combinatie met PS+ abonnementen : https://playsense.nl/5213...l-licentie-doen-vervallen .
Het is blijkbaar mogelijk dat je Essential license van een game (die dus eigenlijk eindeloos geldig is zolang je maar PS+ hebt) vervangen wordt door een Extra license van een game (die dus eender wanneer kan ingetrokken worden).
Ik moet wel zeggen dat ik niet goed begrijp hoe dit überhaupt mogelijk is, want ze spreken op Reddit over het claimen van een game, maar je kan volgens mij een game helemaal niet claimen als je er al een license van hebt.

Ik kwam dit weekend overigens ook wel weer het probleem tegen dat ik een game helemaal niet kan aankopen omdat ik het al aan het spelen ben via een PS+ license.

[ Voor 14% gewijzigd door Twixie op 29-11-2022 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Twixie schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 10:43:
Blijkbaar zijn er (alweer) issues met het licensing systeem van PlayStation in combinatie met PS+ abonnementen : https://playsense.nl/5213...l-licentie-doen-vervallen .
Het is blijkbaar mogelijk dat je Essential license van een game (die dus eigenlijk eindeloos geldig is zolang je maar PS+ hebt) vervangen wordt door een Extra license van een game (die dus eender wanneer kan ingetrokken worden).
Ik moet wel zeggen dat ik niet goed begrijp hoe dit überhaupt mogelijk is, want ze spreken op Reddit over het claimen van een game, maar je kan volgens mij een game helemaal niet claimen als je er al een license van hebt.
Vreemd inderdaad. Ik kan games die ik via PS+ heb geclaimed en die nu in Extra staan helemaal niet opnieuw claimen/aanschaffen. Kan ze alleen downloaden. (via de PS App in ieder geval).
Ik kwam dit weekend overigens ook wel weer het probleem tegen dat ik een game helemaal niet kan aankopen omdat ik het al aan het spelen ben via een PS+ license.
Lijkt mij niet perse een probleem toch? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Raem schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 11:16:
[...]
Het feit dat ik me zelfs niet meer herinner welk spel het was, laat staan waarom ik overwoog het te kopen, lijkt dit inderdaad te bevestigen :).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• schumi2004
[...]

Vreemd inderdaad. Ik kan games die ik via PS+ heb geclaimed en die nu in Extra staan helemaal niet opnieuw claimen/aanschaffen. Kan ze alleen downloaden. (via de PS App in ieder geval).
Hoezo vreemd?
Waarom zou je hem opnieuw willen "claimen" (lees toevoegen aan library) wanneer je deze met een lagere tier al eerder geclaimed heb?

/edit
@Raem je bericht verkeerd geinterpreteerd, excuses ;)
Wel als je een leuke aanbieding tegen komt en hem voor altijd als "eigendom" wilt hebben ipv zolang je Plus loopt.

[ Voor 20% gewijzigd door schumi2004 op 29-11-2022 14:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
schumi2004 schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 14:09:
[...]

Hoezo vreemd?
Waarom zou je hem opnieuw willen "claimen" (lees toevoegen aan library) wanneer je deze met een lagere tier al eerder geclaimed heb?
Nee, ik bedoel dat het vreemd is dat die Reddit user zegt dat het zo is gegaan bij hem.
They told me that when I redeemed it from extra/premium (not simply downloaded from the library) ,I overwrote the previous license.
Want het is inderdaad zoals jij zegt niet logisch dat je de game opnieuw kan claimen als je dat al gedaan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Nu ik er over nadenk is het misschien toch wel een dingetje?

Wat als je nu bv game X geclaimed hebt vanuit de Premium of Extra tier (en ik heb dat recent volgens mij al eens ervaren) en hij komt later bij de standaard games van PS+.
Een jaar later besluit je alleen voor Essential te gaan dan kun je dus die eerdere games geclaimed met Premium, en die dus eigenlijk ook bij de maandelijks PS+ zaten, nooit meer spelen tenzij je weer Preium/Extra neemt en dan hopen dat ze nog in catalogus zitten.

[ Voor 15% gewijzigd door schumi2004 op 29-11-2022 14:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MathieuT
[...]

[...]

Ik denk dat je ze via de PS+ 'app' op console als Extra licentie kunt activeren, maar ik kan me ook vergissen.
Veiligste is via bibliotheek downloaden denk ik.

Maar het bewijst toch nog maar eens dat hun backend met haken en ogen aan elkaar hangt...
Als je dat vergelijkt met Steam, daar kun je bundels goedkoper krijgen als je bepaalde delen van de bundel al hebt.
Bij PlayStation kun je gewoon de bundel niet kopen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psych
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:05
Ja, volgens mij heb ik dit probleem met "Final Fantasy 7 remake". Ik had de ps4 versie toen geclaimd in psplus, maar nu laatst de ps5 versie met ook nog intermission erbij geïnstalleerd (zit in ps extra collection). Ik weet alleen niet of ik mijn originele psplus claim dus kwijt ben geraakt hiermee.

D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh

Acties:
  • +8 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SMPpBt4b8provgbTIkqXK1mzcXA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fC90wXaxWilYtV0ClX3saNNL.jpg?f=fotoalbum_large

Dealabs is er natuurlijk weer om de PS+ games alvast aan te kondigen voor volgende maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-05 14:49
Raem schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 16:16:
[Afbeelding]

Dealabs is er natuurlijk weer om de PS+ games alvast aan te kondigen voor volgende maand.
Interessante games, allemaal nog niet gespeeld.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +2 Henk 'm!
schumi2004 schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 14:18:
Wat als je nu bv game X geclaimed hebt vanuit de Premium of Extra tier (en ik heb dat recent volgens mij al eens ervaren) en hij komt later bij de standaard games van PS+.
Een jaar later besluit je alleen voor Essential te gaan dan kun je dus die eerdere games geclaimed met Premium, en die dus eigenlijk ook bij de maandelijks PS+ zaten, nooit meer spelen tenzij je weer Preium/Extra neemt en dan hopen dat ze nog in catalogus zitten.
Op de PS4 is er wel een manier om te checken wat voor soort license er aan je game vasthangt. Op een PS4 kan je bij een game naar de details gaan (via Options knop en dan Information) en zie je daar de einddatum van je license. Bij een maandelijkse PS+ game (FKA Instant Game Collection) staat daar de einddatum van je PS+ abonnement. Bij een game uit de Extra catalogus staat daar echter een timestamp die max 13 dagen in de toekomst is (en telkens herzet wordt wanneer je het spel opstart).

Om de een of andere bizarre reden wordt die einddatum bij een PS5 niet getoond en heb je totaal geen idee tot wanneer je license loopt. Zoals iemand hierboven al zei is hun backend (of eerder hun datamodel) een gigantisch zootje. Het zou me zelfs totaal niet verbazen dat in dat model niets voorzien is om het onderscheid te maken tussen een 'Essential' game en een 'Extra' game en dat ze hiervoor kijken naar die license end date. Want wanneer ik met PSDLE een dump doe van mijn library zie ik eigenlijk allen PS_PLUS staan ongeacht of het een Essential of een Extra game is. Al kan het wel zijn dat PSDLE niet alle velden kent.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kalder
[Afbeelding]

Oh gaaf, Biomutant stond al een tijdje op de radar, helemaal nu met de nieuwe PS5 versie die er in eerst instantie geloof ik niet eens zou komen :)
Die andere twee games geen interesse in eigenlijk.

[ Voor 4% gewijzigd door Kalder op 29-11-2022 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drials
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 07:40
[Afbeelding]

Benieuwd naar Biomutant en DKO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:31

Vrijdag

De Zwarte

[Afbeelding]

Ik ben een beetje benieuwd naar Mass Effect. Heb zoveel lyrische verhalen gelezen over de eerste twee delen, maar nooit gespeeld toentertijd.

Biomutant ziet er eigenlijk ook wel tof uit :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Laatst online: 01-05 10:41
Biomutant neem ik mee, die stond op mijn wensenlijst. Mass effect lijkt me niet mijn ding. Die andere geen idee, proberen kan altijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim01
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 02-05 16:05
Biomutant zal de eerste game in maanden worden die ik weer eens ga claimen :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12:15
Tim01 schreef op woensdag 30 november 2022 @ 16:32:
Biomutant zal de eerste game in maanden worden die ik weer eens ga claimen :)
Nou fijn zeg. Super cool dat je die grote stap zomaar durft te zetten!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bor

Bor

Biomutant bevat al sinds release game breaking bugs waardoor je de main quest line in veel gevallen niet kan uitspelen. Sommige mensen kunnen na 60+ uur overnieuw beginnen. Support is er vrijwel niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000

DarkSide

theres no place like ::1

Biomutant is een game die interessant lijkt, maar voor mij niet de stap waard was om te kopen.
Dus wel blij als die in plus komt.
Hoor idd wel zaken/klachten over bugs e.d.
We gaan het zien.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

Game Reviewer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• medjai69
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 01-05 23:30
Komt er met kerst nog een Ps Plus 12 maanden actie?

Ben net te laat met black friday actie

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 09:27
medjai69 schreef op woensdag 30 november 2022 @ 21:08:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-Ry22mnRE1_dwCiF9dBH3KEnCfg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/m1LhP0PhJVN4l9vPvPnWYFE4.jpg?f=fotoalbum_large

spoiler:
nee

TWEAKERS FC EREDIVSIE VOETBALPOULE 24/25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12:35

Aight!

'A toy robot...'

DarkSide schreef op woensdag 30 november 2022 @ 19:38:
Biomutant is een game die interessant lijkt, maar voor mij niet de stap waard was om te kopen.
Dus wel blij als die in plus komt.
Hoor idd wel zaken/klachten over bugs e.d.
We gaan het zien.
Ja dat had ik ook. Ga hem nu wel lekker spelen.

Mass Effect lijkt me ook gaaf omdat dat toch een leuke rpg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
medjai69 schreef op woensdag 30 november 2022 @ 21:08:

Sony had meestal ook in december een aanbieding voor Plus, maar alleen voor nieuwe/niet-actieve abonnees.

Vorig jaar was die aanbieding beter dan met Black Friday en liep toen tot en met 19 december (dus voor Kerst): €30 voor 12 maanden, maar dat was nog voor de invoering van de nieuwe Plus-abonnementen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:10
Ik zat gisteren in PS Store te kijken of ik nog een leuke titel met korting kon oppikken. Zag Control voor niet al te duur, maar die zit gratis bij PS Plus Extra, dus heb ik dat maar een maandje genomen. En toen ben ik eens in die Extra catalogus gaan rondneuzen voor titels die ik nooit gekocht had wegens 'meh' of remake. Nu heb ik ineens een backlog van 11 games, 13 als je alle Mass Effect (uiteraard op PS3 al grijs gespeeld) delen apart telt :D
Nu nog de tijd vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kalder
Aight! schreef op woensdag 30 november 2022 @ 22:25:
[...]

Ja dat had ik ook. Ga hem nu wel lekker spelen.

Mass Effect lijkt me ook gaaf omdat dat toch een leuke rpg is.
Ik heb een hele vage herinnering aan Mass Effect, en dat is dat het spel maar niet op gang kwam... Weet niet welke ik gespeeld heb, maar deze games zijn hoogstwaarschijnlijk niets voor mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kwistnix
Kalder schreef op donderdag 1 december 2022 @ 11:24:
[...]

Ik heb een hele vage herinnering aan Mass Effect, en dat is dat het spel maar niet op gang kwam... Weet niet welke ik gespeeld heb, maar deze games zijn hoogstwaarschijnlijk niets voor mij.
Het zijn niet allemaal dezelfde games ook. Mass Effect is begonnen als veel meer een RPG-heavy spel. In Mass Effect 2 is de nadruk al veel meer naar actie verschoven en Mass Effect 3 is dat eigenlijk nog meer het geval. Ik vind persoonlijk deel 2 het tofst, maar als je niet van een trage start houdt is deel 3 denk ik de beste om nog eens te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder
Kwistnix schreef op donderdag 1 december 2022 @ 12:05:
[...]

Het zijn niet allemaal dezelfde games ook. Mass Effect is begonnen als veel meer een RPG-heavy spel. In Mass Effect 2 is de nadruk al veel meer naar actie verschoven en Mass Effect 3 is dat eigenlijk nog meer het geval. Ik vind persoonlijk deel 2 het tofst, maar als je niet van een trage start houdt is deel 3 denk ik de beste om nog eens te proberen.
Maakt het voor het verhaal nog wat uit of je bij 1, 2 of 3 begint? Of zijn het 3 losse verhalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01:31
Kalder schreef op donderdag 1 december 2022 @ 12:08:
[...]

Maakt het voor het verhaal nog wat uit of je bij 1, 2 of 3 begint? Of zijn het 3 losse verhalen?
Het is een groot verhaal. Absoluut de moeite waard om alles te spelen vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
Xepos schreef op donderdag 1 december 2022 @ 12:15:
[...]

True, maar daar gaat wel heel veel tijd in zitten en ik kan mij voostellen dat mensen op ME1 afhaken en dat zou zonde zijn. Je krijgt, als je geen save game van vorige delen hebt, in ME3 een korte recap van het verhaal en dan kan je bepaalde kritische keuzes uit die delen alsnog maken.
Dat is dus wel het voordeel van het spelen van de hele serie; je neemt vanuit je save game alle keuzes die je in een vorig deel gemaakt hebt, mee naar het volgende deel. Die zijn niet allemaal vanuit die korte recap te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xepos schreef op donderdag 1 december 2022 @ 12:15:
[...]

Vooral Andromeda. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bRuud83
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 03-05 17:49
Mass Effect 1 tot en met 3 helemaal grijs gespeeld op de Xbox 360 en ik krijg nu al weer zin om het opnieuw op te pakken op de PS5 met 120 fps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder
bRuud83 schreef op donderdag 1 december 2022 @ 13:23:
Mass Effect 1 tot en met 3 helemaal grijs gespeeld op de Xbox 360 en ik krijg nu al weer zin om het opnieuw op te pakken op de PS5 met 120 fps!
Denk niet dat je hem op de PS5 op 120fps kunt spelen, het gaat om een PS4 versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bRuud83
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 03-05 17:49
Kalder schreef op donderdag 1 december 2022 @ 13:26:
[...]

Denk niet dat je hem op de PS5 op 120fps kunt spelen, het gaat om een PS4 versie.
Ja klopt. De PS5 versie gaat niet hoger dan 60fps. De Xbox Series X kan wel tot 120 fps.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kalder
bRuud83 schreef op donderdag 1 december 2022 @ 13:40:
[...]

Ja klopt. De PS5 versie gaat niet hoger dan 60fps. De Xbox Series X kan wel tot 120 fps.
Ja voor zover ik weet zijn er geen PS4 games met 120fps op de PS5, alleen PS5 games. (Wel zijn sommige games die op 30 fps draaiden op de PS4 nu in 60fps op de PS5, zoals GOW2018)

[ Voor 13% gewijzigd door Kalder op 01-12-2022 13:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
De games zijn vanaf vandaag te downloaden.

Vreemd is wel dat DKO niet als 'Voeg toe aan bibliotheek' verschijnt, maar als een aankoop van €0. Het lijkt bijna alsof het gratis is voor PS+ abonnees, ipv een PS+ game. Ook vreemd is dat er 2 versies in de Store staan, terwijl ze allebei PS4+PS5 zijn. Als je ene in je winkelwagen zet, komt er bij de andere dat je die niet kan kopen omdat je al een andere versie in bezit hebt... Sony... 8)7

[ Voor 33% gewijzigd door Twixie op 06-12-2022 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

Game Reviewer!

Klopt, inderdaad raar, had ik ook, moest inloggen met Wachtwoord daarvoor, en toen ik de eerste claimde had ik de 2de ook automatisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 03-05 23:22

SD5k

>4&X

Kalder schreef op donderdag 1 december 2022 @ 13:41:
[...]

Ja voor zover ik weet zijn er geen PS4 games met 120fps op de PS5, alleen PS5 games. (Wel zijn sommige games die op 30 fps draaiden op de PS4 nu in 60fps op de PS5, zoals GOW2018)
De enige waar ik van af weet is Warzone 1, op de PS5 kon je de PS4 versie op 120fps spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FMS
  • Niet online

FMS

Denk dat ik Mass Effect ga proberen. Nog niet eerder gespeeld. Lees alleen maar positieve verhalen. Hoop dat ik me dan over de verouderde graphics en ganeplay heen kan zetten.

Ben wel enorme fan van space opera boeken.

[ Voor 11% gewijzigd door FMS op 06-12-2022 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 03-05 20:20
bRuud83 schreef op donderdag 1 december 2022 @ 13:23:
De remaster destijds op PC gedaan (gratis bij GP) en moet zeggen dat deel 1 nu ook wat lekkerder is om te spelen en minder awkward controls.

Blijft echt een top game!

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• schumi2004
Twixie schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 13:22:
De games zijn vanaf vandaag te downloaden.

Vreemd is wel dat DKO niet als 'Voeg toe aan bibliotheek' verschijnt, maar als een aankoop van €0. Het lijkt bijna alsof het gratis is voor PS+ abonnees, ipv een PS+ game. Ook vreemd is dat er 2 versies in de Store staan, terwijl ze allebei PS4+PS5 zijn. Als je ene in je winkelwagen zet, komt er bij de andere dat je die niet kan kopen omdat je al een andere versie in bezit hebt... Sony... 8)7
Hier de linkjes voor wie lui is te zoeken :+

Mass Effect™ Legendary Edition
Biomutant
Divine Knockout (DKO) - Founders Edition

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

Game Reviewer!

Sky: Children of the Light is nu gratis op PS4 en PS5.

https://store.playstation.com/en-us/concept/10004206

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoBoyJack
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 03-05 16:30
Kalder schreef op donderdag 1 december 2022 @ 13:41:
[...]

Modern Warfare en Rocket Leaque zijn beide PS4 gameversies die 120 fps op de PS5 kunnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder
PsychoBoyJack schreef op zondag 11 december 2022 @ 11:41:
[...]

Modern Warfare en Rocket Leaque zijn beide PS4 gameversies die 120 fps op de PS5 kunnen...
Ok, zo leer je iedere dag weer wat ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Lijkt erop dat het enkel de PS4 versie is die gratis is, maar alsnog een leuke gift.
Overigens is dit voor iedereen, niet enkel PS+ leden, dus hoort eigenlijk in de PS4/PS5 threads.

EDIT: was blijkbaar in dit spel dat Aurora na TGA2022 een virtueel concert gaf. Was effen een ferme verrassing om een van mijn favoriete zangeressen ineens in TGA te zien opduiken.

[ Voor 26% gewijzigd door Twixie op 11-12-2022 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Twixie schreef op zondag 11 december 2022 @ 14:53:
[...]
EDIT: was blijkbaar in dit spel dat Aurora na TGA2022 een virtueel concert gaf. Was effen een ferme verrassing om een van mijn favoriete zangeressen ineens in TGA te zien opduiken.
Die Aurora event wordt blijkbaar elke 4 uur herhaald (tot ergens begin januari). Gisteren toch eens bekeken/gejoind. Ben Aurora fan, maar vond dit toch wel een vreemde beleving, al past die wel compleet bij het feeërieke van Aurora en haar muziek. Het is niet echt een concert maar eerder een experience op een zestal nummers van Aurora, met daarin wat teveel dode pauzes waar het 'publiek' wat tijd zit te verdoen met emotes.

Achteraf dan pas het spel zelf begonnen, en ik zou dan ook aanraden van zeker eerst wat te spelen alvorens het event te doen. Het spel zelf doet wel heeel hard denken aan Journey (van dezelfde makers), maar dan uitgebreider en MMO. Sky is al enkele jaren geleden gereleased op IOS, daarna ook de Switch en nu dus ook de PS4/PS5. Het is F2P en de monetization zit dan ook in Season Passes met puur esthetische DLCs. Van wat ik erover lees, is het spel dus perfect speelbaar zonder 1 euro uit te geven.

Ik zal het alleszins nog wat verder spelen, al ben ik eigenlijk niet zo voor die social/MMO games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rda
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 25-04 20:40

rda

Recent een PS5 aangeschaft, alsmede een PS + extra abbonement. Kan het kloppen dat Ghost of Tsushima hier niet meer inclusief bij is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 07:59
@rda Die is onderdeel van PS+ Extra (en Premium)
https://www.eurogamer.nl/...ium-games-lijst#section-2
Pagina: 1 ... 78 ... 95 Laatste

Let op:
Het is niet de bedoeling om hier te vragen naar PSN (cards) aanbiedingen. Weet je een goede aanbieding? Dan kun je die plaatsen in het Console Budget Gaming topic. Ook daar is het echter niet de bedoeling om naar aanbiedingen te vragen.