It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
TOEM ziet er echt uit als een PS5 waardige gameamst3l schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 10:16:Via:
- Need for Speed Heat (PS4)
- Granblue Fantasy Versus (PS4)
- TOEM (PS5)
https://nl.pepper.com/aanbiedingen/playstation-plus-essential-games-september-2022-247856

NFS Heat als die echt niet in 60fps is, laat maar.
Granblue Fantasy, meh, hou niet zo van anime games.
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
Need for Speed Heat | PS4
Granblue Fantasy: Versus | PS4
Toem | PS5
PlayStation Plus Extra and Premium | Game Catalog | Available September 20
Deathloop | PS5
Assassin’s Creed Origins | PS4
Watch Dogs 2 | PS4
Dragon Ball Xenoverse 2 | PS4
Spiritfarer: Farewell Edition | PS4
Chicory: A Colorful Tale | PS4
Monster Energy Supercross – The Official Videogame 5 | PS4, PS5
Alex Kidd in Miracle World DX | PS4, PS5
Rabbids Invasion: The Interactive TV Show | PS4
Rayman Legends | PS4
Scott Pilgrim vs. The World: The Game – Complete Edition | PS4
https://blog.playstation....p-for-september-revealed/
PSN: TDBtje
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Verwijderd
Sly is coming to PlayStation Plus! Starting September 20, The Sly Collection, Sly Cooper: Thieves in Time, and Bentley's Hackpack will all be available for Premium members!
— Sucker Punch Productions (@SuckerPunchProd) 31 augustus 2022
See the full lineup of upcoming games: https://t.co/wbTE5Qz7Hh pic.twitter.com/g3AzS9n1GY
Dat PS Extra wordt alleen maar beter 😁 zie daar wel een aantal interessante games tussen staan. Is er ook al bekend welke games de service verlaten?TDB schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 18:21:
PlayStation Plus Extra and Premium | Game Catalog | Available September 20
Deathloop | PS5
Assassin’s Creed Origins | PS4
Watch Dogs 2 | PS4
Dragon Ball Xenoverse 2 | PS4
Spiritfarer: Farewell Edition | PS4
Chicory: A Colorful Tale | PS4
Monster Energy Supercross – The Official Videogame 5 | PS4, PS5
Alex Kidd in Miracle World DX | PS4, PS5
Rabbids Invasion: The Interactive TV Show | PS4
Rayman Legends | PS4
Scott Pilgrim vs. The World: The Game – Complete Edition | PS4
https://blog.playstation....p-for-september-revealed/
Verwijderd
Zodra Ghostwire Tokyo een jaar oud is kunnen we die ook wel op PS Plus verwachten denk ik. Om de exclusiviteit zo te verlengen.
Het is redelijk stil rond de xs versie.Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 18:35:
Deathloop is wel bijzonder dat deze naar ps plus komt. Zou dat betekenen dat Sony nog een optie voor een jaar exclusiviteit heeft?
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
NFS is 30fps. Echt onspeelbaar voor een racegame.Kalder schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 11:51:
[...]
TOEM ziet er echt uit als een PS5 waardige game
NFS Heat als die echt niet in 60fps is, laat maar.
Granblue Fantasy, meh, hou niet zo van anime games.
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
[ Voor 4% gewijzigd door Vrijdag op 28-09-2022 23:03 ]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Hotweels wil ik wel spelen, en voor de liefhebbers, hier de passende video
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Prima spel maar ook een spel met veel betaalde DLC.Vrijdag schreef op woensdag 28 september 2022 @ 23:02:
Ha mooi, Hotwheels staat al op mijn verlanglijstje en die andere twee lijken me ook wel geinig
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Same here, zolang het spel leuk genoeg is, speel ik het wel en Hot Wheels is echt zo'n game voor jong EN oud, reviews spreken er ook positief over, ben wel benieuwd hiernaar, ben TrackMania Turbo wel een beetje zat ondertussen en dit lijkt me een goeie vervangingVrijdag schreef op donderdag 29 september 2022 @ 14:22:
Oh maar dat vind ik niet zo erg. Als de basegame leuk is, is dat voor mij genoeg. DLC en trophy grinden is voor mij geen issue. Er zijn al zoveel spellen die ik nog moet spelen, dat ik tegenwoordig vrijwel alles op "dad-gamermode" speel. Hooguit dat ik misschien wat trophies meepak waarbij het ook een meerwaarde heeft qua verhaallijn/speelwaarde
MTX zal me worst wezen, heb nog nooit een game gespeeld waarbij je verplicht was om MTX te kopen om plezier te hebben met het spel. De trophies zullen me ook worst wezen, ik haal meestal alleen de platina trophies van games die me echt aanspreken en waarbij het niet veel meer tijd kost om platina te halen dan het spel zelf uit te spelen. Een paar jaar geleden vond ik het nog leuk om zoveel mogelijk trophies te halen, ondertussen interesseert me dat niet meer zoveel eigenlijk, je krijgt er toch niets voor terug.
Ohja, vanavond even doen. Kan ik lekker racen met mijn zoontje in HotwheelsTwixie schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 22:22:
Raar dat nog niemand het postte (en ik er daardoor ook nog niet aan dacht) maar de games van oktober zijn dus al enkele dagen te claimen.
Vergeet ook niet alle gratis autotjes in de Store te claimenVrijdag schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 12:57:
[...]
Ohja, vanavond even doen. Kan ik lekker racen met mijn zoontje in Hotwheels
Uhm oké boeiend.Blik1984 schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 12:45:
Ik sla deze maand ook over
Ga ik nu even met Hotweels aan de slag. Voor de liefhebbers er zijn een paar gratis packs voor te downloaden en je kan een aantal losse auto’s gratis downloaden. Je moet ze alleen even aanklikken er staat vreemd genoeg niet overal een prijs bij.
LG OLED G5 65” | Sonos Arc Ultra, 2x Sonos Five, 2x Sonos Sub 4 | Playstation 5 Pro | Panasonic UB450
Ah, bedankt voor de tip!schumi2004 schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 13:05:
[...]
Vergeet ook niet alle gratis autotjes in de Store te claimen
Waarom zou je niet gewoon claimen, je hoeft ze niet te downloaden/spelen.Blik1984 schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 12:45:
Ik sla deze maand ook over
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Leukste vind hij het racen. Maakt niet uit wat hij wordt als hij maar centjes verdiend en daarna nieuwe "boxen" kan kopen met nieuwe auto's haha. Als hij het leuk vind vind ik dat ook
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Hot Wheels wordt door velen onderschat. Boven niveau easy is het soms echt moeilijk en zelfs op easy kan je een behoorlijk kluif hebben aan de latere levels. Het is niet per definitie een kinderspel.Oxigeon schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 09:19:
Hier ook hot wheels gedownload. Zelf vind ik het wel een leuke game. Maar de kiddo van 4 vind het op easy een leuke game...
Leukste vind hij het racen. Maakt niet uit wat hij wordt als hij maar centjes verdiend en daarna nieuwe "boxen" kan kopen met nieuwe auto's haha. Als hij het leuk vind vind ik dat ook
[ Voor 3% gewijzigd door Bor op 08-10-2022 11:50 ]
Oef das wel jong om al verslaafd te raken aan lootboxesOxigeon schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 09:19:
Hier ook hot wheels gedownload. Zelf vind ik het wel een leuke game. Maar de kiddo van 4 vind het op easy een leuke game...
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Dat is wel een ding inderdaad. Dit spel is doorspekt met lootboxes, betaalde seasons en ga maar door. Het geheel is in een kinderlijk thema verpakt maar nodigt echt uit om geld uit te geven.YakuzA schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 13:00:
[...]
Oef das wel jong om al verslaafd te raken aan lootboxes
Geld uitgeven doe ik er zeker niet aan. Nu komt hij erachter dat in een blind box ook een dubbele kan zitten. Dat maak het al minder leuk om een nieuw doosje te openen.Bor schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 13:20:
[...]
Dat is wel een ding inderdaad. Dit spel is doorspekt met lootboxes, betaalde seasons en ga maar door. Het geheel is in een kinderlijk thema verpakt maar nodigt echt uit om geld uit te geven.
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Je kan voor hetzelfde bedrag als een blind box (en hogere bedragen) ook los auto’s kopen. Iedere paar uur veranderd het aanbod. Ik heb KITT gekocht voor 1200 goud en hem geüpgraded. De handeling is niet zo goed als andere, maar win er voorlopig nog races mee.Oxigeon schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 13:37:
[...]
Geld uitgeven doe ik er zeker niet aan. Nu komt hij erachter dat in een blind box ook een dubbele kan zitten. Dat maak het al minder leuk om een nieuw doosje te openen.
Als je ze los koopt zie je ze ook in het doosje zitten, dat is wel grappig.
Ben er nu trouwens ook achtergekomen dat je in de game Add-Ons kan bekijken, (staat in het hoofdmenu) en er echt nog veel meer gratis dingen tussen zaten dan ik dacht. Makkelijker te zien/vinden ook dan buiten de game om. Zo mis je in ieder geval niks.
LG OLED G5 65” | Sonos Arc Ultra, 2x Sonos Five, 2x Sonos Sub 4 | Playstation 5 Pro | Panasonic UB450
Of zijn hier mensen die met Essential al helemaal uit de voeten kunnen?
Ben meer een casual gamer, speel wel graag A titels, paar uurtjes in de week.
Ik heb zelf Premium, maar maak zo goed als geen gebruik van de mogelijkheden die dat me geeft ten opzichte van Extra. Ik zou zelf bij verlenging dus voor een PS Plus Extra abonnement gaan.Sebas1337 schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 10:37:
Als het goed is wordt vandaag eindelijk mijn ps5 geleverd, vraagje aan de ervaringsdeskundigen hier; Is PS+ Premium het waard tov Extra? Of zit je met een grote library ps3 games die toch nooit speelt?
Dat is echt een persoonlijk iets, maar wil je wel helpen, 3 vraagjes.Sebas1337 schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 10:37:
Als het goed is wordt vandaag eindelijk mijn ps5 geleverd, vraagje aan de ervaringsdeskundigen hier; Is PS+ Premium het waard tov Extra? Of zit je met een grote library ps3 games die toch nooit speelt?
1. Wil je online gaan gamen of alleen offline?
2. vind je het leuk om toegang te hebben tot meer dan 100+ games, waarvan Sony exclusieve games 1 jaar na release erop komen te staan, maar ook veel andere titels.
3. wil je eventueel via de Cloud kunnen gamen en eventueel oude retro games willen spelen.
Dank voor je reactie! Ik game voornamelijk offline, maar af en toe een potje online Fifa of cod sluit ik niet uit. Dus wat dat betreft heb ik wel een abbo nodig om online te kunnen spelen.Linksquest schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 10:43:
[...]
Dat is echt een persoonlijk iets, maar wil je wel helpen, 3 vraagjes.
1. Wil je online gaan gamen of alleen offline?
2. vind je het leuk om toegang te hebben tot meer dan 100+ games, waarvan Sony exclusieve games 1 jaar na release erop komen te staan, maar ook veel andere titels.
3. wil je eventueel via de Cloud kunnen gamen en eventueel oude retro games willen spelen.
Ik heb nu een xbox cloud abbotje waarmee ik tijdelijk wel uit de voeten mee kon, maar zal dat wel stopzetten dus dacht zelf aan PS+ Extra om toch wat meer variatie te hebben in games die je kan spelen. En die games blijven gewoon beschikbaar voor je zolang het abbo doorloopt toch?
Oude retro games heb ik geen interesse in.
Ik zou lekker beginnen met Essential zelfs. Dan krijg je 20 zieke games waar je een tijdje mee vooruit kan.Sebas1337 schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 10:37:
En verder is het persoonlijk, dus check wat er allemaal speelbaar is en kies op basis daarvan je tier. Want je budget is natuurlijk ook maar relatief.
[ Voor 3% gewijzigd door SemperFidelis op 10-10-2022 10:56 ]
Dan zou ik je Extra aanbevelen, dan heb je online gamen, save file back up opslag op de Sony server, de maandelijkse gratis Essential games en voor €40,00 meer per jaar (verrekend met Essential) ook nog veel games die je kunt downloaden, vergelijkbaar met game pas, die €40,00 meer komt uit op €3,34 per maand, en dat haal je er zeker wel uit.Sebas1337 schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 10:50:
[...]
Dank voor je reactie! Ik game voornamelijk offline, maar af en toe een potje online Fifa of cod sluit ik niet uit. Dus wat dat betreft heb ik wel een abbo nodig om online te kunnen spelen.
Ik heb nu een xbox cloud abbotje waarmee ik tijdelijk wel uit de voeten mee kon, maar zal dat wel stopzetten dus dacht zelf aan PS+ Extra om toch wat meer variatie te hebben in games die je kan spelen. En die games blijven gewoon beschikbaar voor je zolang het abbo doorloopt toch?
Ik sluit me aan bij @SemperFidelis in deze. Gewoon bij Essential beginnen. Je hebt dan meteen al een hele sloot aan spellen en je kan online.Sebas1337 schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 10:50:
[...]
Dank voor je reactie! Ik game voornamelijk offline, maar af en toe een potje online Fifa of cod sluit ik niet uit. Dus wat dat betreft heb ik wel een abbo nodig om online te kunnen spelen.
Als je de spellen hebt gespeeld (of je vindt ze alsnog niks) dan kan je altijd nog uitbreiden. Het is natuurlijk super gaaf om een enorme bibliotheek aan spellen te hebben. Ik ken het zelf ook als ik kijk naar mijn Steam en PS3/4 en zelfs X360 spellen. Alleen, speel je ze ook daadwerkelijk? Voor de heb en FOMO hebben mij een enorme lijst aan spellen opgeleverd die ik nog nooit ook maar heb opgestart, laat staan dat ik ze nog (uit)speel. Voor mij is het devies dan inmiddels ook om gewoon eenvoudig te beginnen en dan later eventueel nog uit te breiden. Het gaat me niet eens om het geld. Het is namelijk de tijd waar ik gebrek aan heb. En ik val meestal toch terug op de titels die ik ken, bijvoorbeeld CoD. Of spellen die ik al eerder op een ander platform heb gespeeld.
Uiteraard is dat voor iedereen zeer persoonlijk
[ Voor 7% gewijzigd door Vrijdag op 10-10-2022 11:22 ]
De Extra games van 20 september werden op 31 augustus al aangekondigd, dus we zouden ondertussen toch ook wel de games van oktober kunnen verwachten?
Een logica voor de aankondiging is er nog niet denk ik. Zoals je zegt, voor september was het gelijk met de Essential line-up, maar daarvoor was het apart als de maand als bezig was.Raem schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 15:46:
Is er eigenlijk al een logica voor wanneer de PS+ Extra / Premium games worden aangekondigd zoals dat ook met de Essential games is?
De Extra games van 20 september werden op 31 augustus al aangekondigd, dus we zouden ondertussen toch ook wel de games van oktober kunnen verwachten?
De release voor Essential is de eerste dinsdag van de maand, die voor Extra en Premium de derde dinsdag van de maand.
Tot nu toe is de aankondiging voor Extra en Premium tussen de Essential aankondiging en de woensdag voor de derde dinsdag van de maand geweest als ik mij niet vergis.
Met die logica zou ik de aankondiging dus ten laatste morgen verwachten
Ik heb essential maar ik heb dit al sinds het begin dus sowieso best een aardige backlog van spellen die er ooit eens bij aangeboden zijn. Eigenlijk heb ik het voor 90% om te kunnen multiplayeren, af en toe zit er een leuk spel bij, bovendien had ik bijna 2 en half jaar abonnement staan toen het nieuwe systeem uitgerold werd en moest ik bijna 100 euro betalen voor de upgrade, dat vond ik teveel voor wat er toen in zat. Bij Extra zit gewoon een grote catalogus en ik denk als ik nu net met een playstation zou beginnen dat ik voor extra zou gaan zodat je meteen veel spellen hebt.Sebas1337 schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 10:37:
Voor nieuwe abonnees is dat daarom ook eigenlijk maar weinig interessant... behalve als je een PS5 hebt. Want die PS+ Collection maakt Essential dan toch weer interessant door die 19 top-titels die je direct ook krijgt. Zonder dit zou wellicht iedereen gewoon direct voor Extra gaan, want dan is het initiële verschil tussen Essential en Extra wel gigantisch (nl. 3/6/9/... games vs 100+).
Ik heb nu overigens wel Premium voor een paar jaar ver, maar dat is simpelweg omdat ik snel genoeg op die truuk gesprongen ben om goedkoop PS Now te nemen en dat dan omgezet te zien in Premium. Anders was het ook gewoon Extra geweest (doordat er toch ook nog een hoop mooie titels in zitten die nog niet in de maandelijkse games gezeten hebben).
/f/image/eTlibfXpfbaGgv9ggVmAG7zT.webp?f=fotoalbum_large)
PS+ Extra
- Grand Theft Auto: Vice City – The Definitive Edition | PS4, PS5
- Dragon Quest XI S: Echoes of an Elusive Age – Definitive Edition | PS4
- Assassin's Creed Odyssey | PS4
- Dragon Quest Builders | PS4
- Dragon Quest Builders 2 | PS4
- Dragon Quest Heroes: The World Tree's Woe and the Blight Below | PS4
- Dragon Quest Heroes II: Explorer's Edition | PS4
- Inside | PS4
- The Medium | PS5
- Naruto to Boruto: Shinobi Striker | PS4
- Assassin's Creed Chronicles: China | PS4
- Assassin's Creed Chronicles: India* | PS4
- Assassin's Creed Chronicles: Russia* | PS4
- Assassin's Creed III Remastered | PS4
- Assassin's Creed Syndicate* | PS4
- Hohokum | PS4
PS+ Premium
- Yakuza 3 Remastered | PS4
- Yakuza 4 Remastered | PS4
- Yakuza 5 Remastered | PS4
- Limbo | PS3
- Ultra Street Fighter IV | PS3
- Castlevania: Lords of Shadow | PS3
- Everyday Shooter | PS3
[ Voor 7% gewijzigd door Raem op 12-10-2022 18:14 ]
Misschien dat ze na een tijdelijk contract nu een permanent contract hebben.
Één van de volgende maanden voegen ze misschien Red Dead Redemption 2 toe als 'nieuwe' game
Ik heb er alweer zin in, ik vond de The Definitive Edition altijd te duur. Dus dit is weer perfect van Sony.MathieuT schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 18:15:
Vreemd dat Vice City terug is nadat het rond de transitie verwijderd was.
Misschien dat ze na een tijdelijk contract nu een permanent contract hebben.
Één van de volgende maanden voegen ze misschien Red Dead Redemption 2 toe als 'nieuwe' game
Spijtig dat het maar één van de drie games is.ZesBarkiePK schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 18:17:
[...]
Ik heb er alweer zin in, ik vond de The Definitive Edition altijd te duur. Dus dit is weer perfect van Sony.
Ik had het bijna eens gekocht omdat het op disc rond €15 was (of zelf maar €12, geen idee). Maar op disc heb je enkel de PS4 versie en gezien de historiek van die remasters zou ik liefst de PS5 versie spelen.
Raem schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 18:12:
[Afbeelding]
PS+ Extra*Available on PS4 only.
- Grand Theft Auto: Vice City – The Definitive Edition | PS4, PS5
- Dragon Quest XI S: Echoes of an Elusive Age – Definitive Edition | PS4
- Assassin's Creed Odyssey | PS4
- Dragon Quest Builders | PS4
- Dragon Quest Builders 2 | PS4
- Dragon Quest Heroes: The World Tree's Woe and the Blight Below | PS4
- Dragon Quest Heroes II: Explorer's Edition | PS4
- Inside | PS4
- The Medium | PS5
- Naruto to Boruto: Shinobi Striker | PS4
- Assassin's Creed Chronicles: China | PS4
- Assassin's Creed Chronicles: India* | PS4
- Assassin's Creed Chronicles: Russia* | PS4
- Assassin's Creed III Remastered | PS4
- Assassin's Creed Syndicate* | PS4
- Hohokum | PS4
PS+ Premiumhttps://blog.playstation....echoes-of-an-elusive-age/
- Yakuza 3 Remastered | PS4
- Yakuza 4 Remastered | PS4
- Yakuza 5 Remastered | PS4
- Limbo | PS3
- Ultra Street Fighter IV | PS3
- Castlevania: Lords of Shadow | PS3
- Everyday Shooter | PS3
Voor de mensen die graag beelden erbij willen zien 😝
Blijkt te gaan om Ark survival voor de PS4. Kostte Sony $3,5mln om een maand aan te kunnen bieden in PS+. Microsoft kostte het $2,5mln. Interessante info. Ben wel benieuwd naar welke business cases hier achter zitten.
[ Voor 24% gewijzigd door Hulleman op 13-10-2022 15:33 ]
Van mij mag die game er ook prima weer uitHulleman schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 15:30:
Sony-moest-flink-betalen-voor-playstation-plus-game
Blijkt te gaan om Ark survival voor de PS4. Kostte Sony $3,5mln om een maand aan te kunnen bieden in PS+. Microsoft kostte het $2,5mln. Interessante info. Ben wel benieuwd naar welke business cases hier achter zitten.
Maar jemig wat een bedrag voor 1 maand

Is dat zo? op steam kost ark 16 euro, dat zijn 160k downloads. Die zijn echt zo gemaakt, ik denk namelijk dat het er heel veel meer zijn.schumi2004 schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 17:01:
[...]
Van mij mag die game er ook prima weer uit
Maar jemig wat een bedrag voor 1 maand
We hebben het over gratis aanbieden toch?richards3 schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 17:53:
[...]
Is dat zo? op steam kost ark 16 euro, dat zijn 160k downloads. Die zijn echt zo gemaakt, ik denk namelijk dat het er heel veel meer zijn.
100 uur? Dan hebben ze misschien iets aangepast want ik heb de platinum binnen op 30 uur zonder boosting.HansPatat050 schreef op donderdag 29 september 2022 @ 13:29:
Hot wheels is een leuk spel maar geen aanrader voor de trophy hunters. De singleplayer modus heb je vrij snel uitgespeeld, waarna nog minstens iets van 50 uur er overheen moet gaan voor het herhalen van korte races om coins en gears te verzamelen. Zonder boosting partner zit je makkelijk over 100 uur.
PSN : Fruitsla379
Ja, het was eerst 50 coins per gewonnen race en 100 coins per gewonnen online race. Met de patch van 2 weken is dit 525 vs 725 geworden, dus een stuk hoger.fruitsla2800 schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 15:18:
[...]
100 uur? Dan hebben ze misschien iets aangepast want ik heb de platinum binnen op 30 uur zonder boosting.

Heel blij met Nioh 2, en gelukkig ook direct de PS5 versie.
[ Voor 13% gewijzigd door SD5k op 25-10-2022 15:30 ]
Ah, ja, het is weer de dinsdag voor de woensdag voor de eerste dinsdag van de maand, dus de PS+ games worden traditioneel weer gelektSD5k schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 15:30:
Het is nog niet officieel bevestigd, maar de leak geeft aan dat deze games in Plus Essential komen:
[Afbeelding]
Nioh 2, veel over gehoord nooit geprobeerd, maar begreep dat dit ook zo'n moeilijke game is zonder easy mode.
Lego games interesseren me meestal niet zo, maar ben ook wel benieuwd wat heavenly bodies is
Zou niet ontevreden zijn als dit lek klopt.
You're in for some serious ass whooping :-)G.Scholtens schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 07:49:
Gaan nioh maar kans geven, ziet er opzich wel leuk uit. Beetje hack en slash game in japans jasje.
PSN gamertag: H3nk13024
"Beetje hack en slash"...G.Scholtens schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 07:49:
Gaan nioh maar kans geven, ziet er opzich wel leuk uit. Beetje hack en slash game in japans jasje. Harry Potter leuk voor de kids, maarja die mogen niet op de ps5
Succes, kiddo!
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Op zich vált het nog mee, maar hij zit wel een beetje in dezelfde vijver als Dark Souls, Bloodborne, Sekiro, enzo. Als je denkt "Goh, lijkt wel op Diablo 3"... tja... dát is wel een iets andere categorie.G.Scholtens schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 09:15:
Is die game zo lastig dan?
Maar je moet ook niet overdrijven, het is niet godsonmogelijk moeilijk ofzo. Maar zeer zeker pittig.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Mega. Was een antwoord op alle Souls varianten, Ik vond hem moeilijker (althans deel1). Ik ga deel 2 dus zeker proberen ;-)G.Scholtens schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 09:15:
Is die game zo lastig dan?
PSN gamertag: H3nk13024
Ja, eens. Ik heb vorig jaar deel 2 wel platinum gespeeld, maar deel 1 moet ik weer opnieuw gaan doen. In een opwelling heb ik de DLC voor deel 2 ook gekocht, maar díe was toch echt net te pittig, daar ben ik niet doorheen gekomen (al waren het wel gave nieuwe enemies).VinnieV schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 09:19:
[...]
Mega. Was een antwoord op alle Souls varianten, Ik vond hem moeilijker (althans deel1). Ik ga deel 2 dus zeker proberen ;-)
De sfeer en gameplay is wel heel fijn bij Nioh 1+2.
Ik heb toen ik mijn PS5 net had ooit Demon Souls gekocht maar na 4 of 5 uur spelen opgegeven, en daarna nooit meer aangeraakt. Ook omdat je iedere keer helemaal overnieuw moest beginnen. Misschien ben ik dat gewoon niet gewent, en een slechte gamer. Prima. Maar het was echt niks voor mij. Ik zie nu dat deze game bij PS Plus zit, blijf het eeuwig zonde van m'n geld vinden.VinnieV schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 09:19:
[...]
Mega. Was een antwoord op alle Souls varianten, Ik vond hem moeilijker (althans deel1). Ik ga deel 2 dus zeker proberen ;-)
Als ik een uitdaging wil en het mezelf het leven vrijwel ondragelijk wil maken, ga ik wel met mijn zoontje op zaterdagmiddag naar Monkeytown
Ik heb recent zowel deel 1 als 2 voor het eerst gespeeld. 2 vond ik vele malen moeilijker dan deel 1. Deel 1 heb ik ook meer van genoten.VinnieV schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 09:19:
[...]
Deel 2 was voor mij zeker veel lastiger dan alle souls games. Ki pulse is ook iets wat bij mij totaal niet klikt. Helaas is dat wel echt iets wat je moet gebruiken.
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Rond deze periode is snot ontwijken in de ballenbak een stuk lastiger dan de moeilijkste baas verslaan in Nioh inderdaad.Vrijdag schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 10:21:
Oh. Als Nioh gewoon een Soulsborne spel is met een Japans jasje, dan sla ik die wel over.
Als ik een uitdaging wil en het mezelf het leven vrijwel ondragelijk wil maken, ga ik wel met mijn zoontje op zaterdagmiddag naar Monkeytown
Omdat je dan niet bij de speeltoestellen komtVrijdag schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 10:21:
Oh. Als Nioh gewoon een Soulsborne spel is met een Japans jasje, dan sla ik die wel over.
Te groot voor de glijbaan, te klein voor het klimrekkneusteun schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 11:47:
[...]
Omdat je dan niet bij de speeltoestellen komt
Heavenly Bodies
LEGO® Harry Potter™ Collectie
Op moment van checken nog niet.
Nioh 2
/edit:
Nioh 2 ook
[ Voor 15% gewijzigd door schumi2004 op 01-11-2022 12:37 ]
Ik herinner me dat het claimen op de ps4 soms echt een vage bedoening was. Soms ging je langs bij de ps+ games, en gaf het aan dat 'ie al in de bibliotheek zat? Maar soms kan je 'm toch nog eens aanklikken ("kopen" voor nul euro). Of ik herinner me dat verkeerd, kan ook. Ook via de website soms vaag gedoe.schumi2004 schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 12:34:
Volgens mij zijn ze te downloaden, behalve Nioh 2 lijkt het (wijst ook alleen naar de PS4 versie)?
Heavenly Bodies
Nioh 2
/edit:
Nioh 2 ook
Of het was iets met de vermelding "in bibliotheek". Ik vond dat steeds verwarrend, want wat bedoelt 'ie nu? Moet je klikken om de game "in de bibliotheek" te laten opnemen? Of zat de game (automagisch) al in de bibliotheek?
Ik heb het idee dat het met de ps5 al is verbeterd, althans het voelt minder vaag.
Ik heb wel nog nooit meegemaakt dat de games in uitgestelde volgorde beschikbaar werden gemaakt. Dus normaal worden ze allemaal tegelijk in ps+ gezet. Dus wellicht een bug dan aan jouw kant.
Wel stiekem benieuwd naar de Lego games eigenlijk
Mag ik straks toch een 1 TB SSD er bij halen. Dat wou ik eigenlijk vermijden om mezelf wat discipline op te leggen en niet meteen weer 25 games geïnstalleerd te hebben. En dus die 600 GB van de ps5 als limiet te gebruiken.
[ Voor 9% gewijzigd door Amos_x op 01-11-2022 12:46 ]
Overigens is het niet de eerste keer dat ze niet gelijktijdig beschikbaar waren maar ik check meestal dan ook nog voor de website officeel up-to-date is.
De website zelf is in zoverre up-to-date dat de banner aangeeft PS+ games voor November maar scroll je verder dan staan die er van oktober nog dus ik neem aan dat het nog niet "officieel" is.
Zo gaat dat de afgelopen maanden overigens altijd is mijn idee, dat de website gedeeltelijk bijgewerkt wordt ipv van in 1 keer.
Voor Nioh 2 even naar beneden scrollen. Er is een nieuwe bundle Nioh 2 en Nioh 2 remastered PS plus bundle.schumi2004 schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 12:34:
Volgens mij zijn ze te downloaden, behalve Nioh 2 lijkt het (wijst ook alleen naar de PS4 versie)?
Heavenly Bodies
Nioh 2
/edit:
Nioh 2 ook
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Klopt, had linkje al geupdateJSchut schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 14:17:
[...]
Voor Nioh 2 even naar beneden scrollen. Er is een nieuwe bundle Nioh 2 en Nioh 2 remastered PS plus bundle.
- Ratchet & Clank (PS3)
- Ratchet & Clank: Going Commando (PS3)
- Ratchet & Clank: Up Your Arsenal (PS3)
- Ratchet & Clank: Deadlocked (PS3)
- Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction (PS3)
Super gaaf! Als je Ratchet and Clank fan bent is dit wat je graag ziet.Raem schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 19:05:
15 november komen er een aantal R&C games naar PS Premiumhttps://blog.playstation....0-years-of-ratchet-clank/
- Ratchet & Clank (PS3)
- Ratchet & Clank: Going Commando (PS3)
- Ratchet & Clank: Up Your Arsenal (PS3)
- Ratchet & Clank: Deadlocked (PS3)
- Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction (PS3)
Maar ligt het aan mij of werken de gouden skins voor Ratchet’s Wrench en Rivet’s Hammer na deze update niet meer? Gouden wapen skins werken nog wel.
- The Elder Scrolls V: Skyrim – Special Edition | PS4, PS5
- Tom Clancy's Rainbow Six Siege | PS4, PS5
- Kingdom Hearts HD 1.5 + 2.5 ReMIX | PS4
- Kingdom Hearts HD 2.8 Final Chapter Prologue | PS4
- Kingdom Hearts III | PS4
- Kingdom Hearts: Melody of Memory | PS4
- Oddworld: Soulstorm – Enhanced Edition | PS4, PS5
- Tom Clancy's The Division 2 | PS4
- Tom Clancy's Ghost Recon Breakpoint | PS4
- Chorus | PS4, PS5
- What Remains of Edith Finch | PS4
- The Gardens Between | PS4, PS5
- Earth Defense Force: World Brothers | PS4
- Earth Defense Force: Iron Rain | PS4
- Onee Chanbara Origin | PS4
Ik heb al licenses restored gedaan en een rebuild van de database maar geen geluk. Op het internet is vrij weinig bekend over deze exacte error.
Iemand hier ervaring mee?
liep PS plus toen ook automatisch af of op een andere datum? Mijne loopt in februari af en 39.99 zou beter zijn dan 60 euro natuurlijk...Demonitzu schreef op woensdag 16 november 2022 @ 17:40:
Ik heb een e-mail ontvangen dat m'n PS+ volgende week voor slechts 39,99 automatisch verlengd zal gaan worden
www.youtube.com/DerOllie
Vorig jaar had ik niet verlengd en gewoon rond Black Friday voor dezelfde 39,99 PS+ gekocht via de store en blijkbaar automatisch verlengen aan laten staanDerOllie schreef op donderdag 17 november 2022 @ 16:34:
[...]
liep PS plus toen ook automatisch af of op een andere datum? Mijne loopt in februari af en 39.99 zou beter zijn dan 60 euro natuurlijk...
Stadia / PSN : whenheco
Wel een moois deal! Ik moet nog steeds ps plus afsluiten. Nu nog bedenken welke tier ik ga nemen.
Ik heb automatische verlenging niet aan staan, maar als ik nu handmatig verleng is het 44.99.Demonitzu schreef op donderdag 17 november 2022 @ 18:36:
[...]
Vorig jaar had ik niet verlengd en gewoon rond Black Friday voor dezelfde 39,99 PS+ gekocht via de store en blijkbaar automatisch verlengen aan laten staan
www.youtube.com/DerOllie
En dan verleng je voor Essential, Extra of Premium?DerOllie schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 10:11:
[...]
Ik heb automatische verlenging niet aan staan, maar als ik nu handmatig verleng is het 44.99.
Ohja sorry, dat is essentialschumi2004 schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 10:22:
[...]
En dan verleng je voor Essential, Extra of Premium?
www.youtube.com/DerOllie
En ze staan live
Ik ben niet onder de indruk van de "sale" prijzen trouwens
Oké, deze Lego Marvel bundel is wel leuk. Drie spellen plus alle seizoenspas dlc.
/edit:
12 maanden PS Plus Premium is nu €89,99 (helemaal naar beneden scrollen)
[ Voor 18% gewijzigd door Vrijdag op 18-11-2022 11:31 ]
Premium upgrade voor 12 maanden voor 46 euroVrijdag schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 11:23:
[...]
En ze staan live
Ik ben niet onder de indruk van de "sale" prijzen trouwensDie zijn gewoon standaard. Met min of meer dezelfde spellen/bundels/dlc die je echt élke sale wel voorbij ziet komen.
Oké, deze Lego Marvel bundel is wel leuk. Drie spellen plus alle seizoenspas dlc.
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
Waar staat dat? Want ik kan het niet vindencrzyhiphopazn schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 11:30:
[...]
Premium upgrade voor 12 maanden voor 46 euro
Ik had al Essentials en heb die voor een jaar naar Premium geupgraded.Vrijdag schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 11:33:
[...]
Waar staat dat? Want ik kan het niet vinden![]()
Dacht dat ik 60 moest betalen maar ging nog 15 er vanaf.
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
Als je inlogt op de website of in de PS App kun je bij je PS+ abonnement verlengen van je huidige abonnement of upgraden naar een hogere tier. Ik kan upgraden naar extra voor €19 of premium voor €28 (230 dagen).Vrijdag schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 11:33:
[...]
Waar staat dat? Want ik kan het niet vinden![]()
Edit: Ik ga denk ik wel upgraden naar extra of zelfs premium. Er zitten best wel veel games in die ik wil spelen en voor deze prijs ben je bijna gek als je het niet doet.
[ Voor 18% gewijzigd door JEROENrgfgf op 18-11-2022 11:42 ]
Ah top, dankjewel. Ga ik dat vanavond even doen danJEROENrgfgf schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 11:37:
[...]
Als je inlogt op de website of in de PS App kun je bij je PS+ abonnement verlengen van je huidige abonnement of upgraden naar een hogere tier. Ik kan upgraden naar extra voor €19 of premium voor €28 (230 dagen).
Het is niet de bedoeling om hier te vragen naar PSN (cards) aanbiedingen. Weet je een goede aanbieding? Dan kun je die plaatsen in het Console Budget Gaming topic. Ook daar is het echter niet de bedoeling om naar aanbiedingen te vragen.