Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Dank, je hebt gelijk :)
Binnenkort even upgraden en kijken of ik het het waard vind om te houden.

Acties:
  • 0Henk 'm!
Twixie schreef op zondag 24 juli 2022 @ 13:08:
[...]

Dat klopt. Je upgrade wordt berekend tot het einde van je huidig abonnement. Je moet dan wel zien dat je auto-renew uitzet, zodat je dan in januari je PS+ laat aflopen en dan terug Essential kan nemen.

[...]
En wat als auto-renew aan staat maar Sony helemaal geen betaalgegevens van me heeft? Ik koop al jaren ps+ rond Black Friday, altijd met zo'n code, ze hebben als het goed is helemaal geen betaalgegevens van me haha. Maar de laatste keer dat ik keek stond automatisch verlengen aan

[Voor 5% gewijzigd door Kalder op 24-07-2022 14:57]

Yes, I actually AM a NPC, but only to you, not to myself.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 02:30
Kalder schreef op zondag 24 juli 2022 @ 14:54:
[...]

En wat als auto-renew aan staat maar Sony helemaal geen betaalgegevens van me heeft? Ik koop al jaren ps+ rond Black Friday, altijd met zo'n code, ze hebben als het goed is helemaal geen betaalgegevens van me haha. Maar de laatste keer dat ik keek stond automatisch verlengen aan
Dan krijg je volgens mij een email dat je auto renew mislukt is omdat de betaling niet automatisch gelukt is.

Acties:
  • +1Henk 'm!
Ik blijf het wel vreemd vinden dat ubisoft AC Unity in de ps Plus heeft gestopt zonder een patch uit te brengen. De game draaide oorspronkelijk op 60fps en met patches hebben ze hem locked op 30fps gezet door stabiliteitsproblemen op de PS4. Echter als je de disc versie hebt en de patch niet installeert kan je de game op 60fps op de ps5 spelen. Draait als een zonnetje. De digitale versie uit ps Plus is gepatcht en draait op 30fps... Unlock dan ff die framerate zou ik zeggen...

Daarnaast wacht ik nog steeds op de patch voor syndicate. Die heeft last van knipperend beeld op de ps5.. maar goed, dat is ook de reden dat deze game niet in de ps Plus staat.

• linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 07:43
Ghost babel schreef op maandag 25 juli 2022 @ 20:24:
Ik blijf het wel vreemd vinden dat ubisoft AC Unity in de ps Plus heeft gestopt zonder een patch uit te brengen. De game draaide oorspronkelijk op 60fps en met patches hebben ze hem locked op 30fps gezet door stabiliteitsproblemen op de PS4. Echter als je de disc versie hebt en de patch niet installeert kan je de game op 60fps op de ps5 spelen. Draait als een zonnetje. De digitale versie uit ps Plus is gepatcht en draait op 30fps... Unlock dan ff die framerate zou ik zeggen...

Daarnaast wacht ik nog steeds op de patch voor syndicate. Die heeft last van knipperend beeld op de ps5.. maar goed, dat is ook de reden dat deze game niet in de ps Plus staat.
En al die bugs wat erin zaten? Zijn die dan ook helemaal weg of zijn die wel aanwezig?

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • +1Henk 'm!
linksquest schreef op maandag 25 juli 2022 @ 20:58:
[...]

En al die bugs wat erin zaten? Zijn die dan ook helemaal weg of zijn die wel aanwezig?
Tot nu toe weinig bugs tegengekomen eerlijk gezegd. Ik heb het idee dat het vooral aan de cpu van de PS4 lag. Die kon niet omgaan met grote groepen npc's.

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Ghost babel schreef op maandag 25 juli 2022 @ 20:24:
Hmm jammer. Ik lees veel goede dingen over Unity en heb die game nooit gespeeld. Nu is de kans, maar jammer dat t geen 60fps is op de PS5….

LG OLED C7 | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Xbox Series X |

Acties:
  • +2Henk 'm!
Hulleman schreef op maandag 25 juli 2022 @ 21:32:
[...]

Hmm jammer. Ik lees veel goede dingen over Unity en heb die game nooit gespeeld. Nu is de kans, maar jammer dat t geen 60fps is op de PS5….
Hele toffe game. Vooral de gebouwen zijn enorm mooi gemaakt en de vele npc's op 1 plek is ook wel bijvonder. Ook nog een kans om de notre dam te beklimmen. Disc versie kan je voor een tientje kopen. Dan de game niet updaten en je hebt 60fps.

Acties:
  • +10Henk 'm!

Mogelijk de nieuwe PS+ Essential games voor augustus.

https://psnprofiles.com/RaemNL

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:32

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Als dat waar is ben ik er blij mee, alle 3 games die ik wel eens wil proberen :)

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Chaoss schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 12:20:
Als dat waar is ben ik er blij mee, alle 3 games die ik wel eens wil proberen :)
Jij hebt ook PS extra toch? Daar staat Little Nightmares ook in. :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:27
THPS heb ik al op disc. Dat komt goed uit, dan kan ik die vervangen door de Plus versie. Scheelt me weer swappen en kabaal van de schijf :)
Is ook echt een gaaf spel trouwens, zeker als je, net als ik, vroeger ook de TH spellen hebt gespeeld.

Little Nightmares lijkt me ook heel gaaf, dus als deze lek klopt ben ik weer een blije gamer in augustus.

Alleen een kwaliteitspost begint met: "Let wel", "In mijn optiek", of "Je vergeet dat...". Jíj bent die kwaliteitsposter! || De Echte Hardcore Tweaker kijkt niet op Tweakers, maar verwijst naar Linus Tech Tips.

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-03 16:07

schumi2004

PSN: whocarez-

Hulleman schreef op maandag 25 juli 2022 @ 21:32:
[...]

Idem hier.
Enige manier is dus ergens een disc op de kop te tikken en dus niet te updaten.

• majoh
  • Registratie: September 2001

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Raem schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 12:12:
[Afbeelding]

Mogelijk de nieuwe PS+ Essential games voor augustus.
Drie games die ik graag wil. Dus hoop dat je gelijk hebt.

• Hulleman
  • Nu online
Chaoss schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 12:20:
Same here! Ben benieuwd!

LG OLED C7 | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Xbox Series X |

• Chaoss
  • Registratie: December 2000

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

op

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:58
majoh schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 13:07:
[...]
Drie games die ik graag wil. Dus hoop dat je gelijk hebt.
Is al confirmed. Check de blog maar.

Acties:
  • +5Henk 'm!

• MathieuT
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 06:56
PlayStation Plus Monthly Games for August: Yakuza: Like A Dragon, Tony Hawk’s Pro Skater 1+2, Little Nightmares

https://blog.playstation....ter-12-little-nightmares/

Acties:
  • +4Henk 'm!

• MathieuT
8 Yakuza games coming to PlayStation Plus in 2022, starting this month

https://blog.playstation....2022-starting-this-month/

Acties:
  • +1Henk 'm!
MathieuT schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 18:11:
8 Yakuza games coming to PlayStation Plus in 2022, starting this month

https://blog.playstation....2022-starting-this-month/

[Afbeelding]
Zelfde als gamepass dus.

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08:28

Gynnad

* * *

Nice, Tony Hawk’s Pro Skater 1+2 is wel gaaf om een keer te spelen, vroeger nog gespeeld op de N64(?)

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

De Tony Hawk remake is fantastisch. Ik heb hem afgelopen 2 maanden veel gespeeld. Wat een nostalgie. O+

Acties:
  • +2Henk 'm!

• linksquest
Voor de mensen die graag een video zien, hier de Essential games van augustus.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• TechFox
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:37
Het is natuurlijk nog te vroeg om te zeggen en weet niet wat jullie vinden maar moet zeggen dat ik tevreden met de huidige Playstation Plus remake. Er komen leuke games bij. Het gemak voor een vast bedrag per jaar te gamen. Digitale games, geen gedoe met DVD's wisselen.

Heb net Spiderman uitgespeeld, ben nu bezig met Control.

Wat vinden jullie? Welke games hebben jullie al gespeeld uit de nieuwe dienst?

Acties:
  • +3Henk 'm!
TechFox schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 21:49:
Het is natuurlijk nog te vroeg om te zeggen en weet niet wat jullie vinden maar moet zeggen dat ik tevreden met de huidige Playstation Plus remake. Er komen leuke games bij. Het gemak voor een vast bedrag per jaar te gamen. Digitale games, geen gedoe met DVD's wisselen.

Heb net Spiderman uitgespeeld, ben nu bezig met Control.

Ik ben ook dik tevreden. Ik heb al jaren gamepass en ik blijf de MS exclusives maar matig vinden. Extra/Premium bieden PlayStation exclusives en een behoorlijke lading 3rd party games. God of War en Ghost of Tsushima gespeeld en ben nu bezig met FF7 Remake. Horizon, Spider-Man, Deathstranding en nog meer staan in de rij. 8)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MathieuT
TechFox schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 21:49:
Red Dead Redemption 2 :$
Omdat die er bijna uit gaat, al vrees ik dat ik het niet ga halen tegen september... nieuwe gezinssituatie steekt daar een stokje voor :P

Acties:
  • +1Henk 'm!
Blijkbaar is het FF7 InterGrade issue opgelost. Ik had al de gewone remake en kon via mijn PS5 de InterGrade versie ‘kopen’ (in mijn PS+ Premium). Dat is dan bovendien eigenlijk gewoon als 10GB grote INTERmission DLC.
MathieuT schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 18:10:
PlayStation Plus Monthly Games for August: Yakuza: Like A Dragon, Tony Hawk’s Pro Skater 1+2, Little Nightmares

https://blog.playstation....ter-12-little-nightmares/

[Afbeelding]
Yes! Voor het eerst sinds lang weer eens echt tevreden met de 2 games uit PS+ (essential). Crash bandicoot deze maand is ook top. Zat al een tijdje af en toe te hooveren boven de bestelknop op amazon voor THPS 1+2, maar toch steeds niet gedaan.

De game ging nooit echt in diepe solden (rond de 20 euro) en blijft bijna overal steeds rond de 40 euro steken. Hij is al een paar keer rond de 25 geweest in de PS store in een sale maar was er steeds te laat bij.

Normaal leg ik gemakkelijk geld neer voor games. Ik weet dat THPS+ iets is wat ik met plezier zal spelen, maar slechts heel af en toe in korte potjes voor de nostalgie-kick. Dus prima dat ik deze nu in ps+ heb.

Ik merk ook dat ik steeds meer terug keer naar games van vroeger (crash, THPS, mafia, ...) dus ik zit absoluut niet in het kamp dat mekkert over remakes and reboots en dergelijke. Laat maar komen! Huidige AAA game markt is toch compleet verziekt, en indies zijn op een paar uitzonderingen na ook niet helemaal mijn ding.

Nu nog reboots van motorstorm (zal nooit gebeuren) en SSX (zal nooit gebeuren)

80 euro voor TLOU 1 remake, kom maar door :D

• LordLynx
  • Laatst online: 21-03 15:59
MathieuT schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 22:43:
[...]

Red Dead Redemption 2 :$
Omdat die er bijna uit gaat, al vrees ik dat ik het niet ga halen tegen september... nieuwe gezinssituatie steekt daar een stokje voor :P
Dit is nou precies de reden dat ik geen Extra of Premium neem, zeker zulke spellen doe ik gewoon rustig 4-5 maanden mee, als ze dan na 2 maanden alweer weg zijn heb ik er niks aan. Zelfde zou zijn als Netflix een serie met 8 seizoenen erop gooit wat een maand later eraf is, daar heeft een normaal mens toch de tijd niet voor?
LordLynx schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 10:43:
[...]

Dit is nou precies de reden dat ik geen Extra of Premium neem, zeker zulke spellen doe ik gewoon rustig 4-5 maanden mee, als ze dan na 2 maanden alweer weg zijn heb ik er niks aan. Zelfde zou zijn als Netflix een serie met 8 seizoenen erop gooit wat een maand later eraf is, daar heeft een normaal mens toch de tijd niet voor?
Hierbij is er wel enige nuance, RDR2 staat al vanaf juli 2021 op ps now. Dit was dus een lopend contract wat meegekomen is vanuit ps now. Dus uiteindelijk heeft hij er wel een jaar op gestaan.

https://blog.playstation....mption-2-nioh-2-judgment/

[Voor 8% gewijzigd door Ghost babel op 28-07-2022 10:45]

• LordLynx
  • Laatst online: 21-03 15:59
Ghost babel schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 10:45:
[...]

Hierbij is er wel enige nuance, RDR2 staat al vanaf juli 2021 op ps now. Dit was dus een lopend contract wat meegekomen is vanuit ps now. Dus uiteindelijk heeft hij er wel een jaar op gestaan.

Oke, dat wist ik niet, ik heb nooit Now gehad.....
Ghost babel schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 10:45:
[...]

Niet helemaal waar. RDR2 is namelijk in november 2021 weer uit PS Now gehaald.

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Tony Hawk is pure nostalgie. Ik heb hem enkele maanden terug in de sale gekocht voor iets van 14eu. Dat vond ik het spel wel waard, je bent er ook weer niet verschrikkelijk veel uren zoet mee.

Ik heb hem al, dus voor mij nog steeds geen reden om weer PS+ te nemen. Is inmiddels een half jaar verlopen en mis het nog niet echt. Komt vanzelf weer een moment :)
Raem schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 10:55:
[...]

Niet helemaal waar. RDR2 is namelijk in november 2021 weer uit PS Now gehaald.
Ik was in de veronderstelling dat deze er vanaf die datum op had gestaan, ik wist niet dat deze er tijdelijk weer uit is gehaald.
PS+ games van aankomende maand zijn wel leuk ja, alhoewel ik niets met de yakuza serie heb, THPS1+2 is wel lache, vroeger helemaal grijs gespeeld die games, en little nightmares is het proberen waard, veel positieve reacties over gehoord, al heb ik vrijwel geen idee wat ik ervan moet verwachten.

Well, damn..
Net een weekje geleden de Yakuza : Like a Dragon Legendary Edition in de aanbieding gekocht.

Had niet verwacht dat deze in de plus zou verschijnen.

Heb Tony Hawk nog niet, dus deze gaat zeer zeker in mijn backlog, en maybe ook wat gouden oude tijden herleven.

• MathieuT
LordLynx schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 10:43:
[...]
Het is natuurlijk veel te vroeg om conclusies te trekken, maar als ik af ga op PS Now zijn de tijdelijke games serieus in de minderheid. Het overgrote deel zal waarschijnlijk wel beschikbaar blijven.

RDR2 is nu wel spijtig, maar ik kan die eigenlijk al jaren van mijn broer lenen, maar nog nooit aan toe gekomen :P
MathieuT schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 18:10:
De games voor augustus zijn al te downloaden.

• linksquest
Twixie schreef op dinsdag 2 augustus 2022 @ 13:46:
[...]

Elke eerste dinsdag van de maand als ik het goed heb.

linksquest schreef op dinsdag 2 augustus 2022 @ 13:49:
[...]
Elke eerste dinsdag van de maand als ik het goed heb.
Je hebt het goed, maar het is hier wel de gewoonte van op die dag toch even te melden wanneer ze beschikbaar zijn (want is pas ergens tijdens de dag, vroeger vaak pas in de late namiddag).

• linksquest
Meestal houden ze een Amerikaanse tijd aan, en dat komt bij ons dan neer om 17:00, of zoals bij Xbox vaker pas om 18:00.

• Hulleman
  • Nu online
Twixie schreef op dinsdag 2 augustus 2022 @ 13:46:
[...]

Little nightmares kan ik niet via de app aan de bibliotheek toevoegen, alleen de gratis demo versie. De volledige versie is in mijn app € 19,99. Via de website lukt het wel. Merk toch vaak dat het claimen van PS games via de app niet werkt als er een demo versie van de game is.

[Voor 10% gewijzigd door Hulleman op 02-08-2022 14:10]

Hulleman schreef op dinsdag 2 augustus 2022 @ 14:09:
[...]

Little nightmares kan ik niet via de app aan de bibliotheek toevoegen, alleen de gratis demo versie. De volledige versie is in mijn app € 19,99. Via de website lukt het wel. Merk toch vaak dat het claimen van PS games via de app niet werkt als er een demo versie van de game is.

Ik heb in de app nog een derde optie Inbegrepen bij je Playstation Plus-abonnement.

• MathieuT
Hulleman schreef op dinsdag 2 augustus 2022 @ 14:09:
[...]

Met Man of Medan ging het vorige maand ook niet goed in de app bij mij, had zelf niet door dat ik de demo had "gekocht", via browser ging het dan wel.
Maar Little Nightmares lukte vandaag wel meteen in de app (zoals Raem postte).

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:25
Begonnen met Little Nightmares, ziet er mooi uit. Blij verrast.

PSN: TDBtje

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:21

Rivanov

Apple freak

linksquest schreef op dinsdag 2 augustus 2022 @ 13:53:
Meestal houden ze een Amerikaanse tijd aan, en dat komt bij ons dan neer om 17:00, of zoals bij Xbox vaker pas om 18:00.
Ze zijn al reeds te downloaden. :)

Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL | LG OLED65CX :: Xbox Series X :: PlayStation 5 :: PSVR 2 :: Fanatec GT DD Pro 8nm | Ryzen 7 5800x3D - PNY RTX 4080 - 32GB Fury Renegade - Samsung 980 Pro 2TB NVMe (Main) + Kingston 2TB NVMe (Storage)

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
Is RDR2 binnenkort niet meer te spelen ja? Ik heb me niet ingelezen in hoe die andere abbo’s in elkaar staken en heb blind extra genomen omdat het toch maar een paar 10tjes kostte en ik wist dat RDR2 te downloaden was…
Bummer :)
technoaddict schreef op dinsdag 2 augustus 2022 @ 19:27:
Is RDR2 binnenkort niet meer te spelen ja? Ik heb me niet ingelezen in hoe die andere abbo’s in elkaar staken en heb blind extra genomen omdat het toch maar een paar 10tjes kostte en ik wist dat RDR2 te downloaden was…
20 september gaat die eruit.

• linksquest
technoaddict schreef op dinsdag 2 augustus 2022 @ 19:27:
Vaak kun je vlak voordat een game offline gaat hem met korting alsnog kopen, tenminste dat is bij Game Pass zo, het nieuwe Playstation Plus weet ik het even niet 100% zeker.

Maar ik heb wel een leuke aanbieding voor je gevonden, de game nieuw op disk voor €15,00 inclusief verzendkosten.

Het idiote is dat eens je een game geclaimd hebt, je nog nergens kunt zien tot wanneer je het kan spelen. De enige manier is naar store.playstation.com gaan en zorgen dat je niet ingelogd bent. Want dan krijg je weer de claim knop met daaronder dan hoe lang het aanbod geldig is.
lapino schreef op maandag 18 juli 2022 @ 13:26:
Begrijp die stelling, al begin ik me toch af te vragen of Sony/Ms dit soort gebruik niet gaan beperken. Bijv je kan wél elke maand opzeggen, maar moet minstens 3 maand wachten om terug te activeren. Anders krijg je fenomeen van abo nemen voor 1 maand als er een AAA titel op komt, dat uitspelen en dan terug wachten. Dan betaal je nooit de prijs van een volle game, laat staan dat ze er dan nog veel aan verdienen. Maar kan het fout hebben ook.
Ik dacht net even terug aan deze opmerking, puur toeval. Wat je voorstelt zou inderdaad logisch lijken om gebruikers "zoals mezelf" niet te veel aan te moedigen, en dus meer te verdienen aan langer lopende abonnementen met recurring billing.

Je hebt het dus over een soort cooldown forceren tussen verschillende activaties per maand.

(Mijn gebruik is dus om deze abonnementen te gebruiken als de vroegere 'game verhuur', op ongeveer dezelfde manier en tijdsverloop, maar dan digitaal)

Als ik een aantal games zie die ik wil spelen (maar niet wil 'hebben'/bezitten/kopen, gewoon even doorspelen), en vermoed dat ik wat tijd kan vrijmaken in de twee of drie volgende weekend, abonneer ik voor een maand en laat ik daarna verlopen. Dat is voor mij meer dan genoeg.

In tussentijd speel ik wel games die ik al heb of gewoon veel meer casual games (potjes rocket league bvb). Typisch dus zoals je vroeger bij de gamemania 2 of 3 games meenam voor 2 weekendjes.

En dan bijvoorbeeld even switchen naar een maandje apple arcade bvb, of een maandje gamepass op pc.

Geen enkele service (netflix, spotify, prime, gamepass, ps+, ...) kan echter zo'n cooldown implementeren. Het gebeurt immers vaak genoeg dat een betaalmiddel "moeilijk doet" op bepaalde diensten. Zo was een mastercard die ik voor alle diensten gebruik (en overal gewoon werkt met recurring billing) ineens niet goed genoeg meer voor amazon prime. Elke maand opnieuw grote banner: "prime cancelled", elke maand moeilijk moeten doen in je account page, unsubscriben, weer opnieuw activeren, wachten op goedkeuring van amazon... Dus uiteindelijk gewoon prime definitief opgezegd en nooit meer naar omgekeken.

Als je kredietkaart vervalt en wordt vervangen door een nieuwe, of wordt gestolen en gedesactiveerd, dan zou je dus steeds x aantal maand moeten wachten om opnieuw te subscriben.

Mijn gebruiksmethode zal dus nooit actief tegengewerkt worden, denk ik :P

Ik heb net die 2 weekjes gratis geactiveerd, en die laat ik daarna vervallen. Is voor mij prima zo :*)

• Hulleman
  • Nu online
Raem schreef op dinsdag 2 augustus 2022 @ 20:48:
[...]

20 september gaat die eruit.
Jammer, had nog wel zin die binnenkort weer eens in alle rust op te pakken. Wacht dan wel, tegen beter weten in, op de nextgen patch :P

Twixie schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 11:25:
Het idiote is dat eens je een game geclaimd hebt, je nog nergens kunt zien tot wanneer je het kan spelen. De enige manier is naar store.playstation.com gaan en zorgen dat je niet ingelogd bent. Want dan krijg je weer de claim knop met daaronder dan hoe lang het aanbod geldig is.
Geclaimde games kun je spelen zolang je Plus doorloopt. De Plus/Extra games “claim” je niet. Hoor het graag als ik het fout heb. :)
Neemt niet weg dat het allemaal duidelijker mag worden om te zien wat je daadwerkelijk bezit, geclaimd hebt of via Plus/Extra speelt.

[Voor 11% gewijzigd door Deltos op 03-08-2022 13:54]

Is dat waar van dat je 3 maanden moet wachten als je extra/premium abo afloopt en het niet automatisch verlengd wordt? Ik kocht voorheen altijd rond Black Friday een PS+ kaart voor een jaar, maar die kaarten zijn er niet voor extra/premium en had begrepen dat ook de PS+ kaarten gaan verdwijnen en je straks alleen nog te goed bonnen kunt krijgen.
Vraag me af hoe ik dan het extra abo kan verlengen voordat hij afloopt (gewoon een kwestie van automatisch verlengen aan hebben en zorgen dat er op de eind datum genoeg saldo op staat? Want betaal gegevens hebben ze als het goed is niet van mij, heb enkel af en toe een game in de aanbieding gekocht met ideal).

Ik begrijp zo'n maatregel wel, maar als je dan net te laat bent met vernieuwen kun je 3 maanden wachten voordat je weer extra kunt nemen...

[Voor 31% gewijzigd door Kalder op 03-08-2022 14:05]

Kalder schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 14:00:
Is dat waar van dat je 3 maanden moet wachten als je extra/premium abo afloopt en het niet automatisch verlengd wordt? Ik kocht voorheen altijd rond Black Friday een PS+ kaart voor een jaar, maar die kaarten zijn er niet voor extra/premium en had begrepen dat ook de PS+ kaarten gaan verdwijnen en je straks alleen nog te goed bonnen kunt krijgen.
Vraag me af hoe ik dan het extra abo kan verlengen voordat hij afloopt (gewoon een kwestie van automatisch verlengen aan hebben en zorgen dat er op de eind datum genoeg saldo op staat? Want betaal gegevens hebben ze als het goed is niet van mij, heb enkel af en toe een game in de aanbieding gekocht met ideal).

Ik begrijp zo'n maatregel wel, maar als je dan net te laat bent met vernieuwen kun je 3 maanden wachten voordat je weer extra kunt nemen...
Eerste keer dat ik daar van hoor. Waar heb je dat gelezen?
Voldoende saldo zou inderdaad moeten werken om je abonnement te verlengen.

Raem schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 14:09:
[...]

Eerste keer dat ik daar van hoor. Waar heb je dat gelezen?
Voldoende saldo zou inderdaad moeten werken om je abonnement te verlengen.
Werd hierboven ergens geopperd maar wellicht was het gewoon iemands voorstelling van een maatregel die ze zouden kunnen doorvoeren

Kalder schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 14:16:
[...]

Werd hierboven ergens geopperd maar wellicht was het gewoon iemands voorstelling van een maatregel die ze zouden kunnen doorvoeren
Ik lees nu wat je bedoeld. Dat is inderdaad geen bestaande maatregel. Je kunt gewoon je abonnement opnieuw afsluiten nadat die is gestopt. Zit geen bepaalde verplichte tijd tussen.

Deltos schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 13:45:
[...]
Geclaimde games kun je spelen zolang je Plus doorloopt. De Plus/Extra games “claim” je niet. Hoor het graag als ik het fout heb. :)
Claimen is een niet-officiële term. Bij Sony heet het tegenwoordig ‘toevoegen aan bibliotheek’ en er is geen verschil tussen maandelijkse games en de Extra catalogus. Je krijgt er in beide gevallen zelfs een ‘hartelijk dank voor je aankoop’ e-mail van die identiek is aan echte aankopen met dat verschil dat er een bedrag van €0 staat.
Op de PS5 kun je volgens mij zelfs niet eens zien of een PS+ game in je Library een maandelijkse game was dan wel een die je uit de Extra catalogus haalde. Nu in realiteit is het verschil ook gering. Bij een Extra game kan Sony nog beslissen van een game uit de catalogus te halen zoals bij RDR2, waar iedereen ervan uitgaat dat dat met maandelijkse games nooit gaat gebeuren. Daarom denk ik ook dat zo een einddatum zoals bij RDR2 eerder uitzondering dan regel zal zijn.

• linksquest
Ik denk ook dat rdr2 te maken heeft met die visie van Take Two, het moeder bedrijf van Rockstar Games en 2K games. Zij hebben zich namelijk al vaker negatief uitgelaten over de gratis games per maand en vooral het Game Pass concept. Noem even Game Pass omdat die er toen al waren toen deze uitspraak kwam.

Dat net deze game al zo vroeg na de release van de nieuwe service van Sony al eruit gaat, heeft denk ik niks met Sony te maken, maar met het beleid van Take Two.

Twixie schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 20:53:
[...]

Claimen is een niet-officiële term. Bij Sony heet het tegenwoordig ‘toevoegen aan bibliotheek’ en er is geen verschil tussen maandelijkse games en de Extra catalogus. Je krijgt er in beide gevallen zelfs een ‘hartelijk dank voor je aankoop’ e-mail van die identiek is aan echte aankopen met dat verschil dat er een bedrag van €0 staat.
Op de PS5 kun je volgens mij zelfs niet eens zien of een PS+ game in je Library een maandelijkse game was dan wel een die je uit de Extra catalogus haalde. Nu in realiteit is het verschil ook gering. Bij een Extra game kan Sony nog beslissen van een game uit de catalogus te halen zoals bij RDR2, waar iedereen ervan uitgaat dat dat met maandelijkse games nooit gaat gebeuren. Daarom denk ik ook dat zo een einddatum zoals bij RDR2 eerder uitzondering dan regel zal zijn.
Maar blijft RDR2 dan speelbaar voor mensen die hem nog toegevoegd hebben aan hun bibliotheek, zelfs nadat hij uit de PS+ Extra gehaald is? Lijkt mij toch van niet :?

Kalder schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 22:19:
[...]

Maar blijft RDR2 dan speelbaar voor mensen die hem nog toegevoegd hebben aan hun bibliotheek, zelfs nadat hij uit de PS+ Extra gehaald is? Lijkt mij toch van niet :?
Nee, alleen de games uit Essential kan je later nog spelen.
Kalder schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 22:19:
[...]
Neen, en dat is ook het probleem. Want eens in je bibliotheek kan je nergens nog vinden wanneer een game ‘verdwijnt’. Dus als dit ook met andere games dan RDR2 gaat gebeuren, gaan ze hopelijk toch iets implementeren waardoor we gemakkelijker een einddatum kunnen zien.
Twixie schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 22:36:
[...]

Neen, en dat is ook het probleem. Want eens in je bibliotheek kan je nergens nog vinden wanneer een game ‘verdwijnt’. Dus als dit ook met andere games dan RDR2 gaat gebeuren, gaan ze hopelijk toch iets implementeren waardoor we gemakkelijker een einddatum kunnen zien.
Dat kan je wel zien. In je bibliotheek staat er dan een slotje bij.
Ghost babel schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 22:37:
[...]
Dat kan je wel zien. In je bibliotheek staat er dan een slotje bij.
Ja hallo, ik bedoel wel op voorhand hè. Het laatste wat je wil is uren in een spel steken en op een dag ineens dat slotje zien.
Twixie schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 22:40:
[...]

Ja hallo, ik bedoel wel op voorhand hè. Het laatste wat je wil is uren in een spel steken en op een dag ineens dat slotje zien.
Ahh zo. Ik denk niet dat ze per spel een einddatum gaan laten zien eerlijk gezegd.
2-3 weken van te voren komen games die verdwijnen in een "Laatste kans om te spelen" tabje te staan. Zie je nu bijvoorbeeld met Killzone Intercept.

[Voor 36% gewijzigd door Raem op 03-08-2022 23:58]

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

Kon nu voor € 16,- m'n PSN Plus Essentials upgraden naar PSN Plus Extra tot 28-12.
Heb dat maar even gedaan. Kan ik mooi Spider-Man Miles Morales en Stray spelen.

Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL | LG OLED65CX :: Xbox Series X :: PlayStation 5 :: PSVR 2 :: Fanatec GT DD Pro 8nm | Ryzen 7 5800x3D - PNY RTX 4080 - 32GB Fury Renegade - Samsung 980 Pro 2TB NVMe (Main) + Kingston 2TB NVMe (Storage)

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

Ghost babel schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 22:57:
[...]

Ahh zo. Ik denk niet dat ze per spel een einddatum gaan laten zien eerlijk gezegd.
In de Store zie je ook de einddatum.

Raem schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 23:56:
2-3 weken van te voren komen games die verdwijnen in een "Laatste kans om te spelen" tabje te staan. Zie je nu bijvoorbeeld met Killzone Intercept.
Dus een beetje gelijk Netflix dan. Voor mij is dat eerlijk gezegd te weinig. Als ik zie dat een spel minder dan een maand nog te spelen valt, zou ik er al zeker niet aan beginnen. Er zijn maar weinig games waar ik in 2 weken klaar mee ben.
Eens in de gaten houden wanneer RDR2 in die tab terecht komt.
Rivanov schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 12:42:
[...]
Je screenshots lijken toch gewoon te bevestigen wat ik eerder al zei ? Als je een spel nog niet in je library hebt, kan je het zien (rechter screenshot). Eens het in je Library zit, zie je het echter niet meer. De 'workaround' is de Store bezoeken terwijl je niet ingelogd bent. Maar ik zou het eigenlijk gewoon liever op de console zelf kunnen zien.
Bij de PS4 kun je trouwens zien tot hoe lang je licentie geldig is. Voor maandelijkse games is dat de einddatum van je PS+. Voor Extra games is het veel minder zinvol want het is gewoon het moment dat je checkt + 13 dagen, en de einddatum wordt telkens vanzelf verlengd (daarom ook dat je niet langer dan 2 weken offline mag zijn om Extra games te kunnen spelen).

EDIT: dus WRC10 is ook al zo een game dat maar heel kort in PS+ Extra zit blijkbaar.

[Voor 4% gewijzigd door Twixie op 04-08-2022 12:46]

Twixie schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 12:42:
[...]

Dus een beetje gelijk Netflix dan. Voor mij is dat eerlijk gezegd te weinig. Als ik zie dat een spel minder dan een maand nog te spelen valt, zou ik er al zeker niet aan beginnen. Er zijn maar weinig games waar ik in 2 weken klaar mee ben.
Eens in de gaten houden wanneer RDR2 in die tab terecht komt.
Eens hoor. Het mooiste zou zijn als er gewoon een overzicht is van welke games wanneer verdwijnen. Maar ik snap wel dat ze liever niet willen benadrukken welke games eruit gaan.

Denk dat je moet wachten tot een website met deze informatie een overzichtje gaat maken. Of misschien is die er al wel.

[Voor 9% gewijzigd door Raem op 04-08-2022 12:48]

Twixie schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 12:45:
[...]

Je screenshots lijken toch gewoon te bevestigen wat ik eerder al zei ? Als je een spel nog niet in je library hebt, kan je het zien (rechter screenshot). Eens het in je Library zit, zie je het echter niet meer. De 'workaround' is de Store bezoeken terwijl je niet ingelogd bent. Maar ik zou het eigenlijk gewoon liever op de console zelf kunnen zien.
Bij de PS4 kun je trouwens zien tot hoe lang je licentie geldig is. Voor maandelijkse games is dat de einddatum van je PS+. Voor Extra games is het veel minder zinvol want het is gewoon het moment dat je checkt + 13 dagen, en de einddatum wordt telkens vanzelf verlengd (daarom ook dat je niet langer dan 2 weken offline mag zijn om Extra games te kunnen spelen).

EDIT: dus WRC10 is ook al zo een game dat maar heel kort in PS+ Extra zit blijkbaar.
Vanaf april:

https://blog.playstation....ney-to-the-savage-planet/
Rivanov schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 12:42:
[...]

[Afbeelding]
Dat is pas een paar weken van te voren voordat je die datum ziet.
Snap de relevantie van je post niet goed, sorry :). Maakt toch niet uit sinds wanneer WRC10 in PS Now zat ? Het gaat over het feit dat hij binnenkort verdwijnt. De hele catalogus zit vol met games die vroeger al in PS Now zaten. Trouwens interessant om te zien dat "Journey to the Savage Planet" zelfs niet in Extra zit, dus is die vroeger al verdwenen uit PS Now, of is niet de gehele PS Now catalogus in Extra overgegaan ?
Twixie schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 14:10:
[...]

Snap de relevantie van je post niet goed, sorry :). Maakt toch niet uit sinds wanneer WRC10 in PS Now zat ? Het gaat over het feit dat hij binnenkort verdwijnt. De hele catalogus zit vol met games die vroeger al in PS Now zaten. Trouwens interessant om te zien dat "Journey to the Savage Planet" zelfs niet in Extra zit, dus is die vroeger al verdwenen uit PS Now, of is niet de gehele PS Now catalogus in Extra overgegaan ?
Jouw post ging erover dat wrc10 snel verdwijnt van ps+. Je vermeld alleen nergens hoe snel dit nu precies is. Hij is er vanaf april. Dus het is 4 maanden. Snap niet helemaal waarom je deze relevantie niet ziet? Aangezien jijzelf te weinig info bij je post zet.
[...]
Trouwens interessant om te zien dat "Journey to the Savage Planet" zelfs niet in Extra zit, dus is die vroeger al verdwenen uit PS Now, of is niet de gehele PS Now catalogus in Extra overgegaan ?
Wel toch? Dacht dat ik hem laatst in ieder geval wel voorbij zag komen.

[...]

Die laatste zit wel degelijk in de PS+ Extra :) Heb hem momenteel geïnstalleerd staan.

Ghost babel schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 14:13:
[...]
Jouw post ging erover dat wrc10 snel verdwijnt van ps+. Je vermeld alleen nergens hoe snel dit nu precies is. Hij is er vanaf april. Dus het is 4 maanden. Snap niet helemaal waarom je deze relevantie niet ziet? Aangezien jijzelf te weinig info bij je post zet.
Ok, nu snap ik wat je bedoelde. Anderzijds gaat het hier over PS Extra, niet PS Now. PS Extra is pas gelaunched, dus eind augustus al een titel zien verdwijnen, is wel heel snel. Maar wellicht hadden ze ten tijde van PS Now al een deal voor een bepaalde einddatum.
Kalder schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 14:25:
[...]
Die laatste zit wel degelijk in de PS+ Extra :) Heb hem momenteel geïnstalleerd staan.
Ah, ik had gewoon even naar hun eigen online list op https://www.playstation.c...-plus/games/#game-cat-a-z gekeken en daar staat hij niet tussen. Op hun lijsten kun je dus ook al niet vertrouwen 8)7 .
Twixie schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 14:47:
[...]
Maar wellicht hadden ze ten tijde van PS Now al een deal voor een bepaalde einddatum.
Ik heb geen idee waarom ik de "Karma Keizer" voor PS Now ben, heb nooit PS Now gehad en heb het er volgens mij ook niet echt veel over gehad. Maar neem wel aan dat die deals van WRC10 en RDR2 en andere games die binnenkort verdwijnen nog afstammen uit het PS Now tijdperk.

Twixie schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 14:47:
[...]

Ok, nu snap ik wat je bedoelde. Anderzijds gaat het hier over PS Extra, niet PS Now. PS Extra is pas gelaunched, dus eind augustus al een titel zien verdwijnen, is wel heel snel. Maar wellicht hadden ze ten tijde van PS Now al een deal voor een bepaalde einddatum.
Ps extra is natuurlijk niet heel veel anders dan een naamsverandering. Shadow warrior 3 zat ook in ps now en was ook vrij snel weg uit extra. Heeft inderdaad met contracten te maken. Dat zal je wel vaker zien in het begin.
Raem schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 14:21:
[...]

Ik lees nu wat je bedoeld. Dat is inderdaad geen bestaande maatregel. Je kunt gewoon je abonnement opnieuw afsluiten nadat die is gestopt. Zit geen bepaalde verplichte tijd tussen.
Klopt, ik haalde een oude conversatie terug naar boven, die stelde (hypothetisch) dat dit soort dienstverleners (bvb sony/PS+) een soort cooldown zouden kunnen implementeren tussen activaties om knipperlicht gebruikers (maandje wel, maandje niet) 'tegen te werken' of te ontmoedigen. Het spreekt voor zich dat ze natuurlijk liever langlopende en automatisch hernieuwende subscriptions willen.

En ik bedacht me ineens dat zoiets eigenlijk zelfs niet mogelijk zou zijn, gezien het vaak genoeg voorkomt dat zelfs in de beste omstandigheden betalingen ongewild stopgezet worden. (gestolen en geschrapte kredietkaart, aflopend abo betaald met gift cards of codes, andere bugs, noem maar op...)

Sorry voor de verwarring
Kalder schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 14:52:
[...]
Ik heb geen idee waarom ik de "Karma Keizer" voor PS Now ben, heb nooit PS Now gehad
Idem hier. Werd ik op een FP artikel op gewezen door iemand. Ik stond dus ook in de top 5 of zo, terwijl ik eigenlijk nooit over PS Now postte, het ook nog nooit uitgeprobeerd had, en er ook geen interesse in had. 8)7
Geen idee hoe die karma daarvoor toegekend wordt, want er is ook geen afzonderlijk PS Now topic of zo.

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:30

Dirk

Coördinator Frontpagemoderatie
offtopic:
Karma wordt gegeven via de gekoppelde onderwerpen bij een topic, dit zijn de topics die aan PS now hangen: https://tweakers.net/tag/PlayStation+Now/forum/. Dit topic is nog wel logisch, maar het PS5 topic niet echt...

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Vanaf 16 augustus worden de volgende games toegevoegd aan PS Extra
- Yakuza 0
- Yakuza Kiwami
- Yakuza Kiwami 2
- Dead by Daylight
- Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands
- Bugsnax
- Metro Exodus
- Trials of Mana
- UNO
- Monopoly Madness
- Monopoly Plus

Helaas geen nieuwe classics voor Premium leden.

https://blog.playstation....ht-bugsnax/?sf259562334=1

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-03 16:07

schumi2004

PSN: whocarez-

En daar betaal je dan zoveel extra voor :+
schumi2004 schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 19:45:
[...]

En daar betaal je dan zoveel extra voor :+
Vergeleken met PS+ Extra is Premium maar €20 per jaar duurder ;)

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:27
Raem schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 18:56:
[Afbeelding]

Vanaf 16 augustus worden de volgende games toegevoegd aan PS Extra

- Dead by Daylight
Hebben de mensen die Extra hebben even geluk! Want elke sale is er wel bakken vol Dead by Daylight DLC in de aanbieding!

Bofkonten! 8)

Alleen een kwaliteitspost begint met: "Let wel", "In mijn optiek", of "Je vergeet dat...". Jíj bent die kwaliteitsposter! || De Echte Hardcore Tweaker kijkt niet op Tweakers, maar verwijst naar Linus Tech Tips.

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07:25

Oxigeon

En zo is dat!

Vrijdag schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 20:23:
[...]

Hebben de mensen die Extra hebben even geluk! Want elke sale is er wel bakken vol Dead by Daylight DLC in de aanbieding!

Bofkonten! 8)
Ik heb dead by daylight al in mijn bezit. Dat kan volgens mij alleen maar betekenen dat ik deze eens heb verkregen in de PS+. Heb toen deze maar even gespeeld. Waarom geen idee. Maar nu ik de beschrijving van de game lees denk ik waarom heb ik deze maar even gespeeld want ziet er wel lache uit.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Oxigeon schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 08:45:
[...]
Ik heb dead by daylight al in mijn bezit. Dat kan volgens mij alleen maar betekenen dat ik deze eens heb verkregen in de PS+.
Zat in augustus 2018 inderdaad al in PS+ toen : https://playstation.fando...onthly_games_(PAL_region) .

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Nu online
Vandaag toch de bekendmaking voor de gratis games van volgende maand of is dat volgende week?
Benieuwd wat er in zit volgende maand

• Hulleman
  • Nu online
G.Scholtens schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 08:00:
Vandaag toch de bekendmaking voor de gratis games van volgende maand of is dat volgende week?
Benieuwd wat er in zit volgende maand
Als het goed is vandaag rond 16:00 uur. 1e dinsdag van de nieuwe maand komen ze dan in de store.

Er gaan harde geruchten rond dat circus electrique de PS5 game voor komende maand gaat worden.

[Voor 17% gewijzigd door Hulleman op 31-08-2022 08:47]

• G.Scholtens
  • Nu online
Hulleman schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 08:45:
[...]

Als het goed is vandaag rond 16:00 uur. 1e dinsdag van de nieuwe maand komen ze dan in de store.

Er gaan harde geruchten rond dat circus electrique de PS5 game voor komende maand gaat worden.
Nog even afwachten dus, beetje jammer als het die circus game word. Maarja misscchien een goeie ps4 game is ook nog welkom.

• Hulleman
  • Nu online
G.Scholtens schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 08:51:
[...]

Nog even afwachten dus, beetje jammer als het die circus game word. Maarja misscchien een goeie ps4 game is ook nog welkom.
Die game ziet er best nog interessant uit. Lijkt een RPG achtige turn-based game te zijn. Kan leuk zijn!

• G.Scholtens
  • Nu online
Hulleman schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 09:37:
[...]

Die game ziet er best nog interessant uit. Lijkt een RPG achtige turn-based game te zijn. Kan leuk zijn!
Lees inmiddels alweer andere games op ander sites. De een zegt dit de ander dat.
Gewoon wachten 8)7

• amst3l
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07:55
  • Need for Speed Heat (PS4)
  • Granblue Fantasy Versus (PS4)
  • TOEM (PS5)
Via:
https://nl.pepper.com/aanbiedingen/playstation-plus-essential-games-september-2022-247856

• Hulleman
  • Nu online
G.Scholtens schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 10:07:
[...]

Lees inmiddels alweer andere games op ander sites. De een zegt dit de ander dat.
Gewoon wachten 8)7
Dat is altijd zo. Bij circus electrique is het zo dat de release op de dag is dat de nieuwe PS+ games in de store komen. Sony heeft dergelijke kleinere games vaker in PS+ gestopt. Wil niet zeggen dat die game er daadwerkelijk in komt. Ik heb eigenlijk nog nooit gezien dat de speculaties klopte :p gebeurd wel vaak dat de games uitlekken voordat Sony ze bekend maakt.

[Voor 19% gewijzigd door Hulleman op 31-08-2022 10:27]

• Hulleman
  • Nu online
NFS Heat altijd al willen spelen, zou leuk zijn!

• G.Scholtens
  • Nu online
HEAT is wel een top game, nog steeds mee bezig en zeer vermakelijk

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 07:54
Deze lijst klopt waarschijnlijk wel, aangezien de originele poster het altijd bij het rechte eind heeft:
https://www.dealabs.com/b...s4-dematerialises-2402491
Pagina: 1 ... 76 ... 81 Laatste

Let op:
Het is niet de bedoeling om hier te vragen naar PSN (cards) aanbiedingen. Weet je een goede aanbieding? Dan kun je die plaatsen in het Console Budget Gaming topic. Ook daar is het echter niet de bedoeling om naar aanbiedingen te vragen.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee