Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 18:58

Oxigeon

En zo is dat!

AppleFan2007 schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 11:08:
Blijkbaar kan ik upgraden naar extra voor slechts 16 euro en naar premium voor 24 euro.
Ik heb de lijsten al eens bekeken maar de namen komen me niet bekend voor en de bekendere games zoals spider-man, assassin’s creed, ghost of Tsushima heb ik al gespeeld?
Zijn er games die echt de moeite waard zijn?
Gisteren toevallig even "Little Big Workshop" gedownload. Een soort management game als Factorio... alleen dat iets simpeler maar toch gecompliceerd. In het begin wat lastig maar heb me er toch even mee vermaakt gisteren voor ik naar bed ging.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PearlChoco
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 10-10 16:02
Twixie schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 10:21:
[...]

Ja, dat schijnt blijkbaar de truuk te zijn om jaren ver Premium te krijgen voor de prijs van Essentials. Als jij bvb nu eerst nog 3 jaar Essentials toevoegt, en dan die 6.5 jaar wil upgraden naar Premium, ga je nog altijd slechts €149.99 moeten betalen.
EDIT: is wel in de veronderstelling dat je niet al geüpgraded hebt naar Premium.
Hoe zit dat juist, is het altijd maximaal 149 EUR?
Ik heb nog half jaar Plus lopen, dat ik voor 29 EUR kan upgraden naar premium. Kan ik nog rap 5 jaar bijkopen en dat voor 149 EUR upgraden naar premium? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

AppleFan2007 schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 11:08:
Blijkbaar kan ik upgraden naar extra voor slechts 16 euro en naar premium voor 24 euro.
Ik heb de lijsten al eens bekeken maar de namen komen me niet bekend voor en de bekendere games zoals spider-man, assassin’s creed, ghost of Tsushima heb ik al gespeeld?
Zijn er games die echt de moeite waard zijn?
Tja, we kunnen natuurlijk niet zien wat voor games je leuk vindt. Maar games zoals death stranding, demon's souls, gaurdians of the galaxy, ghostrunner, returnal, control zijn zeker de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

PearlChoco schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 11:35:
[...]

Hoe zit dat juist, is het altijd maximaal 149 EUR?
Ik heb nog half jaar Plus lopen, dat ik voor 29 EUR kan upgraden naar premium. Kan ik nog rap 5 jaar bijkopen en dat voor 149 EUR upgraden naar premium? :P
Ik lees op verschillende fora dat 149 de max is wat Sony vraagt. Al kan ik me voorstellen dat dit een bug is die ze snel opgelost willen hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

8)7 Die komt niet hoger dan 54 hahaha

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01:30
Op Budgetgaming staat trouwens nog het volgende:
Voorheen kon je ook altijd kaarten kopen met een bepaalde duur waarvoor je lid was, bijvoobeeld 1,3 of 12 maanden, maar vanaf nu kun je alleen nog tegoedkaarten kopen met geldbedragen en die gebruiken om PlayStation Plus te kopen (of uiteraard rechtstreeks bij Sony via andere betaalmethoden). Heb je nog codes liggen die je nog niet verzilverd hebt? Dan is er een omwisseltabel gemaakt met wat je hiervoor krijgt, zie https://www.playstation.c...em-ps-store-voucher-code/, had je bijvoorbeeld nog een code voor 1 jaar PS Plus en wil je Premium? Dan krijg je 183 dagen PlayStation Plus Premium.
Dan denk ik niet dat het nog mogelijk is om van die sale kaarten te kopen, die ik meestal kocht met black friday ofzo bij bijvoorbeeld Gamemania. Wel jammer dit als het inderdaad zo is :{

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vrijdag schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 12:35:

[...]

Dan denk ik niet dat het nog mogelijk is om van die sale kaarten te kopen, die ik meestal kocht met black friday ofzo bij bijvoorbeeld Gamemania. Wel jammer dit als het inderdaad zo is :{
Ze kunnen rondom de terugkerende Days of Play(?) actie alsnog korting geven op die kaarten natuurlijk.
Ook kunnen ze dan de andere Plus abonnementen aantrekkelijker maken. Als je eenmaal toegang hebt tot die games blijf je misschien wel binnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Vrijdag schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 12:35:

[...]

Die sale kwam van Sony zelf vandaan, niet van een retailer. Ze kunnen alsnog online diezelfde korting geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
dutchgio schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 12:37:
[...]

Ze kunnen rondom de terugkerende Days of Play(?) actie alsnog korting geven op die kaarten natuurlijk.
Ook kunnen ze dan de andere Plus abonnementen aantrekkelijker maken. Als je eenmaal toegang hebt tot die games blijf je misschien wel binnen.
Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 12:50:
[...]

Die sale kwam van Sony zelf vandaan, niet van een retailer. Ze kunnen alsnog online diezelfde korting geven?
Nou, wat ik me dus afvraag is het volgende:

Voorheen kocht je kaarten (al dan niet in een actie) voor een bepaalde tijd. Het maakte in principe dus niks uit of je nu €60 of €10 betaalde, je kreeg gewoon X-periode die op de kaart stond.
Nu koop je dus geen tijd, maar gewoon tegoed wat je kan omruilen voor tijd. De looptijd van de verschillende abbo's is nu naar verhouding van het bedrag wat je er voor betaald. Voor premium is dat dan 16,99/49,99/119,99 (maand/kwartaal/jaar)

Dit zou dus effectief er voor zorgen dat het geen zin heeft om de tegoeden in de sale te doen, omdat je dan ook minder tijd krijgt. Tenzij ze iets doen als "Nu voor een jaar premium geen €119,99 maar €100!" bijvoorbeeld.

Wellicht zie ik teveel beren op de weg, dus als ik het verkeerd heb met mijn redenatie, corrigeer me gerust :P

[ Voor 3% gewijzigd door Vrijdag op 24-06-2022 13:41 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Ze hebben toch bijvoorbeeld tijdens Black Friday altied PS+ 365 dagen ipv 60 euro aangeboden voor 48euro ofzo? Dit kunnen ze toch gewoon alsnog doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, wat ik mij nu wel afvraag is of we een nieuw soort aanbiedingen gaan krijgen in de PS Store.

Regelmatig is er een aanbieding genaamd "Dubbele Korting"
Waarbij je als PS Plus abonnee extra korting krijgt.

Hoe zou dit gaan werken met deze 3 tiers?
Extra korting voor de Premium tier ten opzichte van Essential?
Of, gewoon alles gelijk trekken?

Ben benieuwd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Vrijdag schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 13:39:
[...]

[...]

Nou, wat ik me dus afvraag is het volgende:

Voorheen kocht je kaarten (al dan niet in een actie) voor een bepaalde tijd. Het maakte in principe dus niks uit of je nu €60 of €10 betaalde, je kreeg gewoon X-periode die op de kaart stond.
Nu koop je dus geen tijd, maar gewoon tegoed wat je kan omruilen voor tijd. De looptijd van de verschillende abbo's is nu naar verhouding van het bedrag wat je er voor betaald. Voor premium is dat dan 16,99/49,99/119,99 (maand/kwartaal/jaar)

Dit zou dus effectief er voor zorgen dat het geen zin heeft om de tegoeden in de sale te doen, omdat je dan ook minder tijd krijgt. Tenzij ze iets doen als "Nu voor een jaar premium geen €119,99 maar €100!" bijvoorbeeld.

Wellicht zie ik teveel beren op de weg, dus als ik het verkeerd heb met mijn redenatie, corrigeer me gerust :P
Volgens mij niet heel moeilijk. Nu kost PS plus essential 60 euro, indien sony een korting heeft van 15 euro in de store dat deze op 45 euro komt, dan is een store tegoed kaart van 45 euro toch voldoende? Dan heb je gewoon die korting. De korting zit niet meer in de voucher maar op het moment dat je het jaar claimt online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 13:59:
Hmm, wat ik mij nu wel afvraag is of we een nieuw soort aanbiedingen gaan krijgen in de PS Store.

Ben benieuwd.
Kortingen zijn voor alle tiers gelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 11:20

thunder8

Het gedonder begint weer.

Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 13:59:

Ben benieuwd.
Waarom denk je dat? Dat was voorheen ook niet, toen je PS NOW had en ook geen extra korting kreeg op de games tov PS+. En met de andere namen is er ook nergens genoemd dat de 2 hogere tiers meer korting zouden krijgen. Ik denk dat het gewoon bij het oude blijft. Met PS+, ongeacht welke van de 3, krijg je meer korting dan zonder +.

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elias2020
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 13-10 00:18

Elias2020

NIER AUTOMATA T-SHIRT!

Ik zat zojuist met verbazing naar mijn account te kijken. Want ik had PSN NOW, dat is nu PS Premium en met automatisch verlengen aan wordt er straks 60 euro afgeschreven voor Premium..

A lifetime Premium voor 60 euro per jaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elias2020 schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 16:21:
Ik zat zojuist met verbazing naar mijn account te kijken. Want ik had PSN NOW, dat is nu PS Premium en met automatisch verlengen aan wordt er straks 60 euro afgeschreven voor Premium..

A lifetime Premium voor 60 euro per jaar?
Nee, als het goed is heb je een mail gekregen. Daarin staat dat je abonnement gedowngrade wordt naar Essential na het aflopen van het huidige abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elias2020

Elias2020

NIER AUTOMATA T-SHIRT!

Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 16:30:
[...]

Nee, als het goed is heb je een mail gekregen. Daarin staat dat je abonnement gedowngrade wordt naar Essential na het aflopen van het huidige abonnement.
Hmmm ik zie dat eigenlijk niet. Kan ook aan mij liggen.

In de mail staat:

Dit zijn de details van je nieuwe PlayStation Plus-lidmaatschap:
- Je hebt nu PlayStation Plus Premium
- Je volgende betaling is €59.99 op 2026-04-04
- Hierna zijn je betalingen elke 12 maanden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pi3yMx0eakHdjpE6TZ6TBMy1GPo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/oGctvgaKiy3bYq1Y965OgW6G.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elias2020 schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 16:37:
[...]

Hmmm ik zie dat eigenlijk niet. Kan ook aan mij liggen.

In de mail staat:

Dit zijn de details van je nieuwe PlayStation Plus-lidmaatschap:
- Je hebt nu PlayStation Plus Premium
- Je volgende betaling is €59.99 op 2026-04-04
- Hierna zijn je betalingen elke 12 maanden

[Afbeelding]
Dit staat er in de mail:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ntkjjCpjD9J5cNaXJxU0d9qG4LE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gpBdquFD2ddVdkKeU4qgZCyl.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elias2020

Elias2020

NIER AUTOMATA T-SHIRT!

Heb net mijn mail gescand op die zin, maar serieus niet ontvangen.
Wellicht omdat ik geen PS PLUS heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elias2020 schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 16:42:
[...]

Heb net mijn mail gescand op die zin, maar serieus niet ontvangen.
Wellicht omdat ik geen PS PLUS heb?
Zou kunnen. Geen idee. Maar je abonnement wordt gewoon na je abonnementsperiode omgezet naar Essential.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elias2020

Elias2020

NIER AUTOMATA T-SHIRT!

Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 16:42:
[...]

Zou kunnen. Geen idee. Maar je abonnement wordt gewoon na je abonnementsperiode omgezet naar Essential.
Ik hoop naar Premium, dat staat in het plaatje hierboven. Wisfull Sinking waarschijnlijk haha.
Kom er over vier jaar op terug ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elias2020 schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 16:44:
[...]

Ik hoop naar Premium, dat staat in het plaatje hierboven. Wisfull Sinking waarschijnlijk haha.
Kom er over vier jaar op terug ;)
Bij mij staat precies hetzelfde als ik naar abonnement beheer ga. Dus ga er maar niet vanuit ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elias2020

Elias2020

NIER AUTOMATA T-SHIRT!

Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 16:45:
[...]

Bij mij staat precies hetzelfde als ik naar abonnement beheer ga. Dus ga er maar niet vanuit ;-)
Er is zo te lezen meer verwarring over..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 16:42:
[...]
Dat klopt niet. PSNow wordt normaal omgezet naar Premium, niet Essential.
Ik vermoed dat dat bij jou zo was omdat je automatisch betalen uitstaan had voor PSNow, dus ze gaan er van uit dat je daarna geen PSNow meer wou en enkel PS+ waardoor ze dus vanaf dan enkel Essential geven.

Ik had PSNow en PS+ met automatisch verlengen, en ik heb nu Premium en onder mijn abonnementen zie ik dat ik nu bij volgende verlenging €119.99 betaal. Ik vermoed inderdaad dat bij @Elias2020 dat is omdat hij enkel PSNow had, wat dus sowieso ook omgezet werd naar Premium zelfs al kostte PSNow slechts €59.99. Ik kan me echter niet inbeelden dat dat geen bug is, want denk toch niet dat ze nu wie enkel PSNow had levenslang 50% korting geven :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elias2020 schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 16:45:
[...]

Er is zo te lezen meer verwarring over..
Ik lees het. Maar ze mogen juridisch niet een abonnement zomaar verlengen die 2x zo duur is. Vandaar dat je met automatische verlenging een downgrade krijgt naar een abonnement die dezelfde prijs is als je voorheen betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elias2020

Elias2020

NIER AUTOMATA T-SHIRT!

Twixie schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 16:48:
[...]

Ik vermoed dat dat bij jou zo was omdat je automatisch betalen uitstaan had voor PSNow, dus ze gaan er van uit dat je daarna geen PSNow meer wou en enkel PS+ waardoor ze dus vanaf dan enkel Essential geven.

Ik had PSNow en PS+ met automatisch verlengen, en ik heb nu Premium en onder mijn abonnementen zie ik dat ik nu bij volgende verlenging €119.99 betaal. Ik vermoed inderdaad dat bij @Elias2020 dat is omdat hij enkel PSNow had, wat dus sowieso ook omgezet werd naar Premium zelfs al kostte PSNow slechts €59.99. Ik kan me echter niet inbeelden dat dat geen bug is, want denk toch niet dat ze nu wie enkel PSNow had levenslang 50% korting geven :p.
Om de verwarring compleet te maken: ik had PSN NOW automatisch verlengen ook uitgezet, gisteren pas weer aangezet en toen kwam er 59,95 te staan... Maar ik had inderdaad geen PS PLUS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twixie schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 16:48:
[...]

Jawel dat klopt wel. Heb je 1 van de twee producten hiervoor gehad dan wordt dit na de abonnementsperiode omgezet naar ps Essential (zelfde prijs als wat je had).

Heb je beide producten gehad met automatische verlenging dan wordt het verlengd naar premium voor 120 euro.

Heb je 1 van beide op automatische verlenging staan dan ga je automatisch naar Essential.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:04
Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 16:51:
[...]

Jawel dat klopt wel. Heb je 1 van de twee producten hiervoor gehad dan wordt dit na de abonnementsperiode omgezet naar ps Essential (zelfde prijs als wat je had).

Heb je beide producten gehad met automatische verlenging dan wordt het verlengd naar premium voor 120 euro.

Heb je 1 van beide op automatische verlenging staan dan ga je automatisch naar Essential.
Huh ik ben het even kwijt nu. :? 8)7

Dit zegt mijn abbo overzicht.
Ben benieuwd of er inderdaad 3-7 59+ in rekening gebracht wordt. (PS Now was de enige die op auto verlengen stond wat ik overigens niet meer kan aanpassen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_Kk5vzMeNWD403Z7WeGZ8j_kc6s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/FdPrrCBaXQcf7RV1xUKLBj2I.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

schumi2004 schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 16:59:
[...]

Huh ik ben het even kwijt nu. :? 8)7

Dit zegt mijn abbo overzicht.
Ben benieuwd of er inderdaad 3-7 59+ in rekening gebracht wordt. (PS Now was de enige die op auto verlengen stond wat ik overigens niet meer kan aanpassen.

[Afbeelding]
Dat PS Now abonnement zal binnenkort gewoon verdwijnen na je looptijd. Er zal geen geld in rekening gebracht worden. Pas na het aflopen van je ps plus premium wordt er 60 euro in rekening gebracht (en word je gedowngrade naar Essential)

Ik ben het met je eens dat het niet duidelijk is. Ik snap ook niet waarom ze dat PS Now abonnement nog laten staan in het account. Bij mij staat dat er ook nog bij.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2022 17:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:04
Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 17:01:
[...]

Dat PS Now abonnement zal binnenkort gewoon verdwijnen na je looptijd. Er zal geen geld in rekening gebracht worden. Pas na het aflopen van je ps plus premium wordt er 60 euro in rekening gebracht (en word je gedowngrade naar Essential)

Ik ben het met je eens dat het niet duidelijk is. Ik snap ook niet waarom ze dat PS Now abonnement nog laten staan in het account. Bij mij staat dat er ook nog bij.
Nu je het zo uitlegt is het ineens een stuk duidelijker, thanks 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ze zijn blijkbaar al het een en het ander aan het fixen. Ik zie nu onder mijn abonnementen immers staan dat mijn PSNow beëindigd is. En bij mijn Premium heb ik nu verschillende opties, o.a. om abonnement te wijzigen alsook op te zeggen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Hier toch onverwacht snel nuttig van Premium gebruik kunnen maken. Ik wist immers niet dat je ook PS4 games kon streamen (was wellicht met PSNow ook al zo) zelfs al kun je ze ook installeren. Het voordeel daarvan is dat je direct snel eens een spel kan uitproberen zonder dat je eerst een half uur moet wachten eer het geinstalleerd is. Ideaal om een beetje ongepland games te checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:43
Jammer dat God of War 1&2 niet erop staan om te streamen. Die had ik graag weer eens willen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
vinom schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 18:54:
Jammer dat God of War 1&2 niet erop staan om te streamen. Die had ik graag weer eens willen spelen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hdwM97jzg8wKS-BGJMyPglwkbAk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/C7dbyfa1qTuFjebDULSxntbH.jpg?f=fotoalbum_large

Zouden er wel op moeten staan toch? Of zijn die niet beschikbaar in Europa?

[ Voor 46% gewijzigd door Raem op 25-06-2022 19:19 ]

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:43
Raem schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 19:18:
[...]

[Afbeelding]

Zouden er wel op moeten staan toch? Of zijn die niet beschikbaar in Europa?
Eergisteren kon ik ze niet vinden. Wel 3 en Ascension inderdaad. Zal van de week nog eens kijken!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
vinom schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 19:22:
[...]

Eergisteren kon ik ze niet vinden. Wel 3 en Ascension inderdaad. Zal van de week nog eens kijken!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zhNj1uWRcIVu-cnMUmtvhmm39es=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5cJldpnSLoHSNABwTdaJdRhn.jpg?f=fotoalbum_large

Net even gekeken. Ze staan in het overzicht er inderdaad niet bij. Maar als je op titel zoekt komen ze wel tevoorschijn. Raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 08-10 21:28
Misschien al voorbij gekomen hoor, maar heb momenteel de extra abonnement.
Veel games en keuze genoeg (best lastig kiezen trouwens), maar worden die games nog maandelijks aangevuld met andere games of is dit de lijst van 1 jaar lang?

Kan het eigenlijk nergens terug vinden op google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

fevo-1190 schreef op zondag 26 juni 2022 @ 07:42:
Misschien al voorbij gekomen hoor, maar heb momenteel de extra abonnement.
Veel games en keuze genoeg (best lastig kiezen trouwens), maar worden die games nog maandelijks aangevuld met andere games of is dit de lijst van 1 jaar lang?

Kan het eigenlijk nergens terug vinden op google.
Deze lijst wordt aangepast na een tijdje. 1 juli wordt namelijk de game Stray toegevoegd aan dit lijstje.

Deze game heeft dan ook de officiële releasedate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud_VII
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 00:55
Fijn dat ik nu de uitbreiding van GoT kan spelen in de Directors Cut. De DLC was locked voor mij omdat ik de losstaande multiplayer DLC tijd terug aan mijn bibliotheek had toegevoegd via PS+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
the hd collections van god of war, worden deze gestreamd of als bestand geinstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud_VII
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 00:55
Farabi schreef op zondag 26 juni 2022 @ 09:34:
the hd collections van god of war, worden deze gestreamd of als bestand geinstalleerd?
PS3 = Stream

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:06
Psn+ Essential games voor maand Juli,
Crash Bandicoot 4: It’s About Time (PS5/PS4)
The Dark Pictures Anthology: Man of Medan (PS4)
Arcadegeddon (PS5/PS4)
Afbeeldingslocatie: https://static.pepper.com/threads/raw/M897M/241147_1/re/768x768/qt/60/241147_1.jpg

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Man of Medan zit ook in de extra tier, dus dat is jammer. Maar Crash Bandicoot 4 maakt dat dubbel en dwars goed, geweldige game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-10 16:03
-knip- Zie topicwaarschuwing. Een beetje eerst zelf zoeken wordt wel zo op prijs gesteld.

[ Voor 85% gewijzigd door Geronimous op 28-06-2022 10:50 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Vrijdag
Rijke vrouw scoren 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:44
Sony opkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
https://kaartdirect. n l / product/playstation-plus-extra-12-maanden-tegoed is dit te vertrouwen?

Wat eigen inzet is voortaan wel gewenst. Link 'onschadelijk' gemaakt.

[ Voor 32% gewijzigd door Geronimous op 29-06-2022 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-10 02:17
lapino schreef op maandag 27 juni 2022 @ 16:58:
Wat is de goedkoopste manier om aan een PS Plus Extra abo te geraken?
Volgens mij zijn er geen aanbiedingen nu. Eventueel kan je 3+ jaar PS plus essential nemen en dan upgraden, dan schijn je een flat-rate van 100 euro te betalen voor de upgrade, of je nu voor 2,5 of 10 jaar upgrade (heb dit zelf niet geprobeerd, ik heb tot november 2024 plus en moest 98 euro zoveel betalen voor de upgrade).
Ik ken de site verder niet meer dit is gewoon een normale prijs toch? Dan kun je ook bij een 'grote' winkel 100 euro tegoed halen (desnoods bij de Albert Heijn om de hoek) en daar je abo mee afsluiten als je over de site twijfelt......

[ Voor 30% gewijzigd door LordLynx op 27-06-2022 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
Lijkt me fishy site, want ze melden dat het 12mnd extra is maar als je de uitleg dan leest, krijg je gewoon 100 euro op je account die je dan kan gebruiken om abo te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
Amaze86 schreef op zondag 26 juni 2022 @ 15:46:
Psn+ Essential games voor maand Juli,
Crash Bandicoot 4: It’s About Time (PS5/PS4)
The Dark Pictures Anthology: Man of Medan (PS4)
Arcadegeddon (PS5/PS4)
[Afbeelding]
Ik vind hem zeker niet verkeerd, vooral Man of Medan lijkt mij in coop best interessant.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
lapino schreef op maandag 27 juni 2022 @ 19:09:
Lijkt me fishy site, want ze melden dat het 12mnd extra is maar als je de uitleg dan leest, krijg je gewoon 100 euro op je account die je dan kan gebruiken om abo te kopen?
PS Extra is overal €99,99 voor 12 maanden. Dus waarom zou je het dan via zo'n site doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
Op de PSN site staat 14 euro/mnd of zoiets. Afin, zal eens goed moeten lezen blijkbaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
lapino schreef op maandag 27 juni 2022 @ 19:17:
Op de PSN site staat 14 euro/mnd of zoiets. Afin, zal eens goed moeten lezen blijkbaar :)
Het is per jaar goedkoper, 100 euro is gewoon het normale bedrag voor een jaarabo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elias2020

Elias2020

NIER AUTOMATA T-SHIRT!

Nvt

[ Voor 99% gewijzigd door Elias2020 op 08-08-2022 11:46 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Menkoro
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14-10 10:52
Zo, eindelijk Spiderman: Miles Morales kunnen spelen dankzij PS+. Erg blij dat ik die game dus niet voor de volle mep heb aangeschaft, want dit was wel een redelijk kort avontuur (maar wel erg leuk verder!). Nu aan Guardians of the Galaxy begonnen, ook al zo'n game die ik niet los aan had willen schaffen :)

Geen idee of ik deze dienst jaren af wil gaan nemen, maar voor het eerste jaar ga ik het geld er makkelijk uithalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaZnGaNL
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-10 11:33
Vraagje, kan je PlayStation Plus Extra ook aanschaffen met Playstation tegoed kaarten?
Dus met deze kaarten: PlayStation (store) tegoed

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

BaZnGaNL schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 11:09:
Vraagje, kan je PlayStation Plus Extra ook aanschaffen met Playstation tegoed kaarten?
Dus met deze kaarten: PlayStation (store) tegoed
Ja, dat kan. Een tegoed kan je besteden aan games, maar ook aan abonnementen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Menkoro schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 11:05:
Zo, eindelijk Spiderman: Miles Morales kunnen spelen dankzij PS+. Erg blij dat ik die game dus niet voor de volle mep heb aangeschaft, want dit was wel een redelijk kort avontuur (maar wel erg leuk verder!). Nu aan Guardians of the Galaxy begonnen, ook al zo'n game die ik niet los aan had willen schaffen :)

Geen idee of ik deze dienst jaren af wil gaan nemen, maar voor het eerste jaar ga ik het geld er makkelijk uithalen.
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Ik heb beide delen gemist maar ik heb begrepen dat deel 1 niet de remaster is. En om nou met Miles te beginnen is ook zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menkoro
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14-10 10:52
Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 14:04:
[...]

Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Ik heb beide delen gemist maar ik heb begrepen dat deel 1 niet de remaster is. En om nou met Miles te beginnen is ook zonde.
Ja, klopt! Ik had de eerdere Spiderman gewoon op de PS4 gespeeld. Toen 'er het standaardbedrag voor neergelegd en dat vond ik absoluut de moeite wel waard. Miles Morales heeft echter niet voldoende content vind ik voor € 50 (standaard vraagprijs).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 14:04:
[...]

Heb om te testen en iedereen van mijn vrienden zei: Spiderman moet je echt gespeeld hebben deze meteen met extra maar eens gedownload. Deze game ziet er gewoon al erg nice uit en loopt ook lekker soepel. Zeker de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:27
Menkoro schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 14:06:
[...]

Ja, klopt! Ik had de eerdere Spiderman gewoon op de PS4 gespeeld. Toen 'er het standaardbedrag voor neergelegd en dat vond ik absoluut de moeite wel waard. Miles Morales heeft echter niet voldoende content vind ik voor € 50 (standaard vraagprijs).
Precies Spiderman remastered is de enige game tot nu toe die ik platinum heb, hele toffe game die niet snel verveeld.

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar als ik dus als Extra abonnee Spiderman remastered eerst wil spelen en niet enkel Miles Morales dan moet ik de Ultimate edition kopen? Flink bedrag om enkel remastered er bij te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geen slechte maand, al voorspel ik nu al dat er weer miserie gaat zijn. Namelijk mensen die in Extra "Man of Medan" al gespeeld hebben. Ik durf er nu al mijn kop op verwedden dat die het spel niet gaan kunnen claimen, want alle gedownloade Extra games worden getoond als zijnde 'gekocht'.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17:48

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Zeker geen verkeerde maand, hoewel voor mij er dit keer niks tussen zit. Crash Bandicoot en Man of Medan heb ik namelijk alle 2 fysiek :D, en Arcadegeddon spreekt mij niet zo aan. Dat gezegd, het is een echt geen verkeerde maand voor Essential spelers.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
Ziet er uit als een leuke maand. Crash is denk ik een leuke platformer voor mijn zoontje. Man of Medan is geloof ik erg kort maar heeft wel de mogelijkheid om meerdere keren te spelen. Arcadegeddon lijkt me op het eerste gezicht niks. Met al die flashy kleurtjes, adhd gameplay en vreselijke muziek onder de trailer maar misschien is het juist wel heel leuk.

Prima selectie wat mij betreft, beetje vanalles wat :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds 2 weken weer PS Plus en moet zeggen met God of War en de aankomende juli games mag ik zeker niet klagen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
Toch ook maar extra abo genomen. Wou Spiderman, Days Gone en God of War sowieso kopen dus ging al aan zelfde prijs zitten ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15:24
Als ik zo de trophylist voor Man of Medan bekijk zit daar ook online coop bij en als ik ergens een hekel aan heb is trophies waarbij ik online coop moet doen voor een game die m.i dat eigenlijk helemaal niet zou moeten hebben.
Even nog overwegen of ik hem ga downloaden, want dat soort games zijn nu net leuk om platinum op te halen maar dat online coop staat me behoorlijk tegen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:27
lapino schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 13:10:
Toch ook maar extra abo genomen. Wou Spiderman, Days Gone en God of War sowieso kopen dus ging al aan zelfde prijs zitten ongeveer.
Days gone en god of war zitten toch sowieso al bij de ps collection?

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stylze schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 13:46:
[...]
Days gone en god of war zitten toch sowieso al bij de ps collection?
Maar wie zegt dat @lapino ook een PS5 heeft ? En Spider-Man zit niet in die Collection dus vooralsnog haalt hij voordeel uit Extra. Hij benoemde die games ook maar omdat hij dan het geld van Extra er al uit haalt, dus ik ga er van uit dat hij nog andere games ook zal spelen (al was hij misschien niet van plan die dan te kopen).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lapino
Voor de relatief kleine extra tussen PS+ en PS+Extra leek het me wel de moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17:48

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Ik wil naderhand ook van Essentinal upgrade, maar heb nog te veel fysieke games liggen die ik eerst wil spelen, dus ik wacht nog even met upgraden.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:33

Aight!

'A toy robot...'

Ik heb toch ook de extra genomen. Wat vermaak ik mij met Miles Morales :D. Wilde die al eigenlijk kopen dus prima zo.

En dan heb ik nog Infamous, Death Stranding en Assassin Creed :D. Ben nog wel even zoet :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-10 20:54

MeNTaL_TO

The future is not set

lapino schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 18:21:
Voor de relatief kleine extra tussen PS+ en PS+Extra leek het me wel de moeite.
Nou, het is bijna het dubbele (60 vs 100),IMO niet echt een klein verschil (los van het feit dat ik het de 100 euro wel waard vind).

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023
MeNTaL_TO schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 09:56:
[...]

Nou, het is bijna het dubbele (60 vs 100),IMO niet echt een klein verschil (los van het feit dat ik het de 100 euro wel waard vind).
Ik kon mijn PS+ essential upgraden naar extra voor iets van €10 geldig tot ergens oktober, dat vond ik het meer dan waard om het eens uit te proberen, ben alleen bang dat ik er nu niet meer vanaf kom :X

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Kalder schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 09:59:
[...]

Ik kon mijn PS+ essential upgraden naar extra voor iets van €10 geldig tot ergens oktober, dat vond ik het meer dan waard om het eens uit te proberen, ben alleen bang dat ik er nu niet meer vanaf kom :X
Ik ging er eigenlijk vanuit dat je altijd aan het einde van je abbo weer naar beneden kon (auto renawel uitzetten), wachten tot abbo is afgelopen en dan weer essential nemen. Maar mag aannemen dat Sony ook wel de keuze ergens geeft (al heb ik er nog niet naar gekeken).

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kalder
MeNTaL_TO schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 10:10:
[...]

Ik ging er eigenlijk vanuit dat je altijd aan het einde van je abbo weer naar beneden kon (auto renawel uitzetten), wachten tot abbo is afgelopen en dan weer essential nemen. Maar mag aannemen dat Sony ook wel de keuze ergens geeft (al heb ik er nog niet naar gekeken).
Ja dat zal ook wel kunnen, maar bedoel eerder dat ik er zelf niet vanaf kom, omdat ik de games niet kwijt wil :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Kalder schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 10:11:
[...]

Ja dat zal ook wel kunnen, maar bedoel eerder dat ik er zelf niet vanaf kom, omdat ik de games niet kwijt wil :P
Dat "probleem" ken ik, mijn vrouw wil Stray spelen, dus denk dat ik er ook niet meer vanaf kom, niet dat ik het erg vind. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vond Stray er vanaf het begin al het mooiste uitzien toen Sony allerlei PS5 games liet zien. Mooie grafische stijl en ik wil best wel eens als zo een vervelend beest spelen. ;)
Hopelijk is die niet uitgespeeld in 5uurtjes na dat lange wachten. De lage prijs is wel opvallend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder
Verwijderd schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 13:00:
Ik vond Stray er vanaf het begin al het mooiste uitzien toen Sony allerlei PS5 games liet zien. Mooie grafische stijl en ik wil best wel eens als zo een vervelend beest spelen. ;)
Hopelijk is die niet uitgespeeld in 5uurtjes na dat lange wachten. De lage prijs is wel opvallend.
Is de prijs al bekend dan? Zag op budget gaming dat er twee sites zijn die er iig nu nog de full price hebben staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Kalder schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 13:15:
[...]

Is de prijs al bekend dan? Zag op budget gaming dat er twee sites zijn die er iig nu nog de full price hebben staan.
Dacht ergens 29dollar gehoord te hebben gisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder
Verwijderd schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 13:16:
[...]

Dacht ergens 29dollar gehoord te hebben gisteren.
Zie nu idd dat hij ook al op steam een prijs heeft van €27

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Kalder schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 13:17:
[...]

Zie nu idd dat hij ook al op steam een prijs heeft van €27
Ja, ik wilde net steam linken. :)

Ik heb inmiddels als eerst Ghost of Tsushima van Extra gehaald, wat een game zeg. De game heeft een heerlijke rustige sfeer over zich. Weet natuurlijk niet of het leuk blijft na vraagteken nummer zoveel maar zover is het genieten.
Jullie nog goede games ontdekt door Extra/Premium die aan te raden zijn?

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2022 11:19 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Vrijdag
Sjongejonge zeg. Er wordt wel ontzettend veel moeite gedaan om je vanuit de Playstation richting de nieuwe abbo's te pushen.
Een hele nieuwe tegel "PS PLUS" waar je vooral kan zien wat je allemaal _niet_ hebt met een pauper Essential abbo, de Store waarbij de eerste drie categorieën (uitgelicht, populair en PS Plus) een enorme tegel "UPGRADE JOUW ABBO, SLOEBER DIE JE BENT!" naar je schreeuwen en het PS+ menu'tje helemaal links dat je óók meteen naar de nieuwe abbo vormen pusht. In plaats van dat je van daaruit gewoon kon zien welke PS+ spellen je deze maand had geclaimed. Dat doet dus exáct hetzelfde als die nieuwe tegel.

Ik vind het echt strontvervelend dit door de strot geduw :r :(

"Je hoeft er niet naar te kijken" vind ik geen argument, mijn hele UX is nu naar de knoppen zo.

/rant :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:41

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Vrijdag schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 10:03:
Man of Medan is geloof ik erg kort maar heeft wel de mogelijkheid om meerdere keren te spelen.
Alle trophies halen duurt plm 30 uur (4 x playthrough) lees ik net.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bor

Bor

Uitspelen duurt ongeveer 8 uur (completionists langer): bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kalder schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 13:15:
[...]

$30 op steam geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Bor schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 07:28:
[...]

Alle trophies halen duurt plm 30 uur (4 x playthrough) lees ik net.
Oh dat klinkt als prima vermaakt :) ik zie dat er ook multiplayer trophies zijn, maar die maken mij niet zoveel uit. Wel leuk dat je verschillende keuzes kan maken, ben wel benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:26
Ik vind de kat in Stray er nog niet echt geslaagd uit zien. Beetje plat en een te hoekige kop. Ik mis in de screens en filmpjes een echt knap gerenderde vacht, ook al is het een korthaar.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kalder
Hulleman schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 12:48:
[...]

Ik vind de kat in Stray er nog niet echt geslaagd uit zien. Beetje plat en een te hoekige kop. Ik mis in de screens en filmpjes een echt knap gerenderde vacht, ook al is het een korthaar.
Ben ik met je eens, de kat ziet er in mijn ogen ook nog iets te "gamey" uit, maar heb voor een tientje mijn PS+ naar Extra kunnen upgraden voor nog +/- 3 maanden, dus ga hem sowieso spelen, maar om hem te kopen zou ik ook wel eerst reviews e.d. afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met name de omgevingen vind ik er heel goed uitzien. Zal ‘m sws niet kopen met 8uur speeltijd en het is inderdaad een prima Plus/Extra game. Al heb ik nog genoeg te doen met Plus.. :9
Ben benieuwd of dat Sony nu vaker met kortere games gaat komen zodat ze vaker wat nieuws te bieden hebben met Plus. Interessant om te zien hoe ze het allemaal gaan aanpakken in de toekomst met de nieuwe Plus.

Ik ben blij dat Sony niet de gamepass aanpak 1op1 nadoet. Zal toch jammer zijn als we de big budget AAA zouden moeten missen door een abonnementen dienst. Hier en daar een kortere Sony titel icm wat oudere top Sony titels aangevuld met 3rd party games in Plus is een goede aanpak imo. Nu nog een volwaardig demo platform bij alle tiers en we zijn klaar. ;)

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2022 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Playthrough is dus minimaal 8 uur, als je de uitgever mag geloven.

(En de game is ook gratis te spelen met Essential en Premium; https://blog.playstation....n-plus-extra-and-premium/ )

Edit: Maar dat zeiden mijn voorgangers ook al. :+

[ Voor 19% gewijzigd door Yorinn op 05-07-2022 15:32 ]

"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MathieuT
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 14-10 12:22
Twixie schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 14:43:
[...]
De PS+ games voor juli zijn nu te downloaden.
Opgelet!
Man of medan was bij mij via de app enkel de demo, ik kon de Plus versie niet zien. Via de browser lukt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:26
Kalder schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 13:09:
[...]

Ben ik met je eens, de kat ziet er in mijn ogen ook nog iets te "gamey" uit, maar heb voor een tientje mijn PS+ naar Extra kunnen upgraden voor nog +/- 3 maanden, dus ga hem sowieso spelen, maar om hem te kopen zou ik ook wel eerst reviews e.d. afwachten.
Ben benieuwd of ik ook zo’n aanbieding heb. Ben nog op vakantie, aankomende zondag maar eens bekijken. Voor €10 wil ik PS+extra wel proberen :)

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:55

PBP

Dit zouden de o.a de games worden die 19juli worden toegevoegd aan Extra.
Stray
FF7 Remake Intergrade + Intermission
AC Black Flag
AC Unity
AC Rogue Remastered
AC Freedom Cry
AC The Ezio Collection
Saints Row IV: Re-Elected
Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

PBP schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 11:31:
Dit zouden de o.a de games worden die 19juli worden toegevoegd aan Extra.

[...]

Bron
Assassins Creed overload 8)7

Pagina: 1 ... 74 ... 97 Laatste

Let op:
Het is niet de bedoeling om hier te vragen naar PSN (cards) aanbiedingen. Weet je een goede aanbieding? Dan kun je die plaatsen in het Console Budget Gaming topic. Ook daar is het echter niet de bedoeling om naar aanbiedingen te vragen.