Dit klopt niet. Als je ps now hebt dan zal dit gewoon omgezet worden naar PS premium.Vrijdag schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 09:45:
Ik voel mij een beetje dom, dus verbeter me als ik het fout zie:
Laten we een hele simpele jaar waarde aan PS+ nu en de nieuwe vormen geven:
PS+ en Now nu is €5
Essential wordt ook €5.
Extra wordt €7,50
Premium wordt €10
Now wordt dus Premium. Je koopt snel voor tien jaar Now en betaalt €50, waarbij je dus ook maar €50 betaald voor Premium in plaats van €100 omdat het wordt omgezet.
Nu zegt Sony "ja heel leuk, maar Now is de helft waard van Premium, dus krijg je geen tien jaar maar vijf jaar Premium. Of je mag even €50 bijlappen."
Dus je mag óf het prijsverschil bijbetalen, óf je krijgt na rato Premium. Klopt dit? Ik ben een beetje in de war en heb nog geen koffie gehad. En wiskunde was nooit mijn sterke punt
@Raem , dus als je nu voor een paar jaar extra Plus hebt gestacked, dan kan je daar dus ook naar rato gebruik van maken (dus minder dan een jaar, want de nieuwe abbo's worden duurder), tenzij je bijbetaald? Zie ik dat correct?
Als je nu ps plus hebt dan wordt dit omgezet naar essential. Het probleem wat hier ontstaat is wanneer je wilt upgraden naar premium, dan betaal je het verschil tussen wat je betaald hebt en wat het abonnement kost. Daarmee vervalt dus de korting die je op ps plus hebt gehad.
Voorbeeld:
Je hebt 2 jaar ps plus voor 45 euro (25% korting), dit wordt omgezet naar essential. Als je wilt upgraden naar premium dan betaal je 120 euro - 45 euro. Dus 75 euro voor de upgrade.