Geen Vraag & Aanbod op het forum
[ Voor 84% gewijzigd door BM op 26-04-2022 19:07 ]
Fly or Die
[ Voor 84% gewijzigd door BM op 26-04-2022 19:07 ]
Fly or Die
[ Voor 18% gewijzigd door MathieuT op 26-04-2022 23:14 ]
Ja, dat het mensen trektChelseamarre123 schreef op woensdag 27 april 2022 @ 14:57:
Jaren FIFA gespeeld maar paar 3jaar geleden afgehaakt wegens te weinig inovatie. Toch wel blij deze gratis te kunnen testen.
Maar zegt ook wel voldoende dat ze dit gratis aanbieden
[ Voor 42% gewijzigd door Hahn op 27-04-2022 15:17 ]
The devil is in the details.
Het ironische is dat PS Now codes, als je er nog aangeraakt natuurlijk, zonder problemen in te lossen zijn op de Store.Simone96 schreef op woensdag 27 april 2022 @ 13:34:
Was vandaag even bij de Mediamarkt en zag daar nog PS Now codes hangen voor 3 maanden. Dacht slim te zijn en er eentje mee te nemen zodat mijn PS Now hopelijk zou worden verlengd in juni omdat mijn PS Plus nog tot 2023 loopt. Maar bij de kassa konden ze het niet scannen, vermoedelijk omdat ze ze eigenlijk niet meer mogen verkopen. De gast bij de kassa kwam met een lulverhaal van dat er een storing is bij Playstation en dat het komt omdat het vandaag een feestdag is en ze hem daarom niet kunnen verkopen. Alsof Sony het boeit dat het koningsdag is vandaag.
Daarna ook nog even gekeken bij Gamemania maar die hadden de PS Now kaarten al weggehaald, dus lijkt erop dat ik pech heb want online zijn ze ook nergens meer te krijgen.
Maar lijkt er jammer genoeg op dat PS Now codes overal al netjes weg zijn gehaald, zowel online als in de winkels.MathieuT schreef op woensdag 27 april 2022 @ 15:15:
[...]
Het ironische is dat PS Now codes, als je er nog aangeraakt natuurlijk, zonder problemen in te lossen zijn op de Store.
PS Plus codes daarentegen zijn sinds gisteren wereldwijd kapot en de mensen worden door Sony naar de verkoper gestuurd en door de verkoper terug naar Sony
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Dus demo's van twee uur voor spellen vanaf een bepaalde prijs. Ben benieuwd hoe dat uitpakt en of eventuele progressie wordt bewaard. Met twee uur kan je op zich wel een beeld vormen over het spel.According to report on Game Developer, Sony’s upcoming PlayStation Plus Premium tier will require studios who are working games priced $34 and above across PS4 and PS5 to have a time-limited trial of at least two hours in length.
Citing an update to the PLayStation developer portal, the website added that the trial requirement is not applicable to PSVR games or titles priced under $34. Reportedly, game developers will have up to three months after their titles have rolled out to launch a timed trial, which is required to be available for at least one year.
Sony is also considering releasing custom game demos in favour of time-limited trials, which will be approved on a case-by-case basis.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Ja, en dat ze die trial tot 3 maanden na release van de game uit mogen brengen vind ik ook niet echt logisch, lijkt mij een redelijke red flag als een developer daarvoor kiest.Vrijdag schreef op donderdag 28 april 2022 @ 08:56:
https://www.psu.com/news/...for-ps-plus-premium-tier/
[...]
Dus demo's van twee uur voor spellen vanaf een bepaalde prijs. Ben benieuwd hoe dat uitpakt en of eventuele progressie wordt bewaard. Met twee uur kan je op zich wel een beeld vormen over het spel.
Maar het blijft wel een beetje een naaistreek (hoewel zakelijk gezien slim) om het alleen bij de duurste abbo te implementeren.
Sowieso is het een flinke downgrade, aangezien de proefversies van games nu gratis zijn en je de game dan 10 uur kunt spelen.Vrijdag schreef op donderdag 28 april 2022 @ 08:56:
[...]
Dus demo's van twee uur voor spellen vanaf een bepaalde prijs. Ben benieuwd hoe dat uitpakt en of eventuele progressie wordt bewaard. Met twee uur kan je op zich wel een beeld vormen over het spel.
Maar het blijft wel een beetje een naaistreek (hoewel zakelijk gezien slim) om het alleen bij de duurste abbo te implementeren.
Ik ga er eigenlijk vanuit dat een uitgever alsnog voor een dergelijke optie kan kiezen, maar is het nu wel verplicht om het te doen voor Plus Premium leden.dutchgio schreef op donderdag 28 april 2022 @ 09:34:
[...]
Sowieso is het een flinke downgrade, aangezien de proefversies van games nu gratis zijn en je de game dan 10 uur kunt spelen.
Ik begrijp alleen niet zo goed voor wie dit nou geldt. Voor alle developers die een game releasen vanaf $34? Wat er op neer komt dat dus zo'n beetje alle grote releases een trial krijgen? Of zou het alleen voor Playstation Studios gelden?Vrijdag schreef op donderdag 28 april 2022 @ 08:56:
[...]
Voor Cyberpunk hadden ze onlangs zo'n trial (loopt misschien nog steeds wel). Je kan een x aantal uur spelen en dan wordt het geblokkeerd. Lijkt me een prima ontwikkeling: hele spel downloaden, even testen en dan unlocken.Raem schreef op donderdag 28 april 2022 @ 10:00:
[...]
Ik begrijp alleen niet zo goed voor wie dit nou geldt. Voor alle developers die een game releasen vanaf $34? Wat er op neer komt dat dus zo'n beetje alle grote releases een trial krijgen? Of zou het alleen voor Playstation Studios gelden?
Vind het een beetje vreemd klinken dat Sony bijvoorbeeld Rockstar gaat verplichten om straks een trial van GTA6 te maken. Want wat is het gevolg als ze dat niet doen? Dat de game niet in de store komt? Lijkt me ook sterk.
Of Sony moet zelf met een tool komen waarmee developers heel eenvoudig zo'n trial kunnen realiseren.
Het gaat om een trial, geen demo.Timothy3000 schreef op donderdag 28 april 2022 @ 11:37:
Ik dacht dat je gewoon de eerste 2 uur kon spelen maar developers moeten nu dus echt tijd gaan steken in het ontwikkelen van een demo van 2 uur? Of lees ik dat verkeerd?
[ Voor 3% gewijzigd door Meneer UYL op 28-04-2022 11:44 ]
[IMG]https://card.psnprofiles.com/2/Meneer_UYL.png[/IMG]
Ik vind het ook een prima ontwikkeling. Maar ik bedoel meer hoe Sony developers kan verplichten hieraan mee te werken. Wat zijn de gevolgen als ze dat niet willen.Speculaes schreef op donderdag 28 april 2022 @ 10:02:
[...]
Voor Cyberpunk hadden ze onlangs zo'n trial (loopt misschien nog steeds wel). Je kan een x aantal uur spelen en dan wordt het geblokkeerd. Lijkt me een prima ontwikkeling: hele spel downloaden, even testen en dan unlocken.
Verwijderd
Er staat een link naar de conversie tabel, maar deze geeft nog een 404-pagina.I have a PlayStation Plus or PlayStation Now 1-month, 3-month or 12-month membership voucher. What will happen if I redeem it after the new PlayStation Plus service launches?
If you are an existing customer:
The PlayStation Plus or PlayStation Now voucher you redeem will be converted to a length of time on your current PlayStation Plus membership plan equivalent to the monetary value of the voucher you are redeeming. For example, a 1-month PlayStation Plus voucher will provide access to approximately 3 weeks of PlayStation Plus Extra or approximately 2.5 weeks of PlayStation Plus Premium. See conversion chart here for details.
[ Voor 15% gewijzigd door Raem op 29-04-2022 16:32 ]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Zelf heb ik laatst 2 jaar belgisch ps now tegoed gehaald. Online het goedkoopste toen. Daarvoor jaar ps plus uit us gehad. Is account gebonden. Ik vind dit zelf geen probleem. Je kunt later altijd Belgisch tegoed online kopen. De games die ik in us ps plus geclaimed heb kan ik niet weer spelen. Alles wat ik leuk vond al gespeeld, dus voor mij geen probleem. Ben niet echt een online games, dus geen last van account wisselingen.Sheva schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 03:18:
Ik heb een PS5 uit België weten te scoren in een bundel met PSplus, maar is PSplus nogsteeds landgebonden? M.a.w. kan ik beter het kaartje verkopen en een NL'se kaart halen?
Vrijdag schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 11:06:
[...]
Alleen nog maar cellshaded roguelike pixel art 2d indie platform turnbased kaartspel rpg's voor PS+ straks
Oké, ik zat er maar een heel klein beetje naast
En gááf dat Curse of the Dead Gods is... Echt, heerlijke game!
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Ubisoft+ 🤝 PlayStation
— Ubisoft (@Ubisoft) 16 mei 2022
Ubisoft+ is Coming to PlayStation! Stay tuned for more news in the future.
In the meantime, introducing 'Ubisoft+ Classics', bringing 27 games to PlayStation Plus from May 24.
Get the details:
[ Voor 90% gewijzigd door Raem op 16-05-2022 14:39 ]
[ Voor 42% gewijzigd door Amaze86 op 16-05-2022 14:39 ]
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Tja wat zal ik ervan zeggen.Raem schreef op maandag 16 mei 2022 @ 14:18:
[YouTube: Introducing the all-new PlayStation Plus | PS5 & PS4 Games]
Hoop games zijn bekend gemaakt die straks in de nieuwe PS+ komen.
https://blog.playstation....nd-more-join-the-service/
PlayStation StudiosThird Party-Partners
- Alienation | Housemarque, PS4
- Bloodborne | FromSoftware, PS4
- Concrete Genie | Pixelopus, PS4
- Days Gone | Bend Studio, PS4
- Dead Nation Apocalypse Edition | Housemarque, PS4
- Death Stranding and Death Stranding Director’s Cut | Kojima Productions, PS4/PS5
- Demon’s Souls | Bluepoint Games, PS5
- Destruction AllStars | Lucid Games, PS5
- Everybody’s Golf | Japan Studio, PS4
- Ghost Of Tsushima Director’s Cut | Sucker Punch, PS4/ PS5
- God of War | Santa Monica Studio, PS4
- Gravity Rush 2 | Japan Studio, PS4
- Gravity Rush Remastered | Japan Studio, PS4
- Horizon Zero Dawn | Guerrilla Games, PS4
- Infamous First Light | Sucker Punch, PS4
- Infamous Second Son | Sucker Punch, PS4
- Knack | Japan Studio, PS4
- LittleBigPlanet 3 | Sumo Digital, PS4
- LocoRoco Remastered | Japan Studio, PS4
- LocoRoco 2 Remastered | Japan Studio, PS4
- Marvel’s Spider-Man | Insomniac Games, PS4
- Marvel’s Spider-Man: Miles Morales | Insomniac Games, PS4/PS5
- Matterfall |Housemarque, PS4
- MediEvil | Other Ocean, PS4
- Patapon Remastered | Japan Studio, PS4
- Patapon 2 Remastered | Japan Studio, PS4
- Resogun | Housemarque, PS4
- Returnal | Housemarque, PS5
- Shadow of the Colossus | Japan Studio, PS4
- Tearaway Unfolded |Media Molecule, PS4
- The Last Guardian | Japan Studio, PS4
- The Last of Us Remastered | Naughty Dog, PS4
- The Last of Us: Left Behind | Naughty Dog, PS4
- Until Dawn | Supermassive Games, PS4
- Uncharted The Nathan Drake Collection |Naughty Dog, PS4
- Uncharted 4: A Thief’s End | Naughty Dog, PS4
- Uncharted: The Lost Legacy | Naughty Dog, PS4
- WipEout Omega Collection | Clever Beans & Creative Vault Studios, PS4
[Twitter]
- Ashen | Annapurna Interactive,PS4
- Assassin’s Creed Valhalla*** | Ubisoft, PS4/PS5
- Celeste | Maddy Makes Games, PS4
- Cities: Skylines | Paradox Interactive, PS4
- Control: Ultimate Edition | 505 Games, PS4/PS5
- Dead Cells| Motion Twin, PS4
- Final Fantasy XV Royal Edition | Square Enix Co. LTD, PS4
- Hollow Knight | Team Cherry, PS4
- Marvel’s Guardians of the Galaxy | Square Enix Co. LTD., PS4/PS5
- Mortal Kombat 11 | WB Games, PS4/PS5
- Narutoshippuden: Ultimate Ninja Storm 4 | Bandai Namco Entertainment Inc., PS4
- NBA 2K22 | 2K Games, PS4/PS5
- Outer Wilds | Annapurna Interactive, PS4
- Red Dead Redemption 2 | Rockstar Games, PS4
- Resident Evil | Capcom Co., Ltd, PS4
- Soulcalibur VI | Bandai Namco Entertainment Inc., PS4
- The Artful Escape | Annapurna Interactive, PS4/PS5
- The Crew 2*** | Ubisoft, PS4
https://news.ubisoft.com/en-us/article/bPREDsvbMwS7wKIHlnVF1
- Assassin’s Creed Valhalla
- For Honor
- The Crew 2
- Child of Light
- Eagle Flight
- Far Cry 3: Blood Dragon
- Far Cry 3 Remaster
- Far Cry 4
- Legendary Fishing
- Risk: Urban Assault
- South Park: The Fractured but Whole
- South Park: The Stick of Truth
- Space Junkies
- Star Trek: Bridge Crew
- Starlink: Battle for Atlas
- STEEP
- The Crew
- The Division
- Trackmania Turbo
- Transference
- Trials Fusion
- Trials of the Blood Dragon Game
- Trials Rising
- Valiant Hearts: The Great War
- Watch Dogs
- Werewolves Within
- ZOMBI
[ Voor 50% gewijzigd door s0kkie op 16-05-2022 14:59 ]
Dat dus.s0kkie schreef op maandag 16 mei 2022 @ 14:58:
Oftewel de games die altijd al in PS Now en PS+ stonden
[ Voor 4% gewijzigd door schumi2004 op 16-05-2022 15:00 ]
Ubisoft+ bestaat al best lang, maar was tot nu toe alleen op PC beschikbaar. Ubisoft+ Classics is dan wel weer nieuw, maar dit maakt dus deel uit van PS+ Extra.schumi2004 schreef op maandag 16 mei 2022 @ 14:59:
[...]
Dat dus.
Maar begrijp ik het nu goed dat er straks naast Plus en EA Play er straks ook Ubisoft+ komt, das dan weer jammer.
Veel overlap inderdaad, maar zitten wel een paar nieuwe titels tussen die ik wel wil proberen. En dit is nog maar een gedeelte van het aanbod he.s0kkie schreef op maandag 16 mei 2022 @ 14:58:
Ik vind het ook (tot nu toe) nog tegenvallen, 80% heb ik zelf al en de overige altijd geskipt vanwege geen interesse.
Ik kende het niet maar een abbo op PC kost nu 14,99 per maand en zal voor PS4/PS5 niet anders zijn gok ik.Raem schreef op maandag 16 mei 2022 @ 15:02:
[...]
Ubisoft+ bestaat al best lang, maar was tot nu toe alleen op PC beschikbaar. Ubisoft+ Classics is dan wel weer nieuw, maar dit maakt dus deel uit van PS+ Extra.
Lekker voor vijftien euro per maand torentjes beklimmenschumi2004 schreef op maandag 16 mei 2022 @ 15:14:
[...]
Ik kende het niet maar een abbo op PC kost nu 14,99 per maand en zal voor PS4/PS5 niet anders zijn gok ik.
[ Voor 7% gewijzigd door Jumpman op 16-05-2022 15:54 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Niet iedereen heeft een PS5.kneusteun schreef op maandag 16 mei 2022 @ 15:34:
Het is inderdaad veel van de games die je als PS5 owner al hebt, maar het aanbod is natuurlijk niet heel groot. Hopelijk dat dat probleem dan snel opgelost wordt.... anders heeft dit weinig toegevoegde waarde want dan kan je beter die games 2e hands ergens kopen.
Dit zijn allemaal Single Player games die je prima tweede hands kan kopen en met minimaal verlies weer kan verkopen (of niet), maar voor mij geen extra abonnement waard.Sefaex schreef op maandag 16 mei 2022 @ 16:00:
[...]
Niet iedereen heeft een PS5.
Als nieuwe PS5 gebruiker is dit toch wel een aanrader.
€120 voor een jaar abbo en meteen games als Returnal, Ghost of Tsushima, Miles Morales en Demon's Souls kunnen spelen. En het aanbod zal uiteindelijk alleen maar groeien.
Als je bovenstaande games al hebt gespeeld. Dan is het inderdaad niet zo interessant.
P.S. Ik heb zelf al Premium (omdat ik PS+ én PS Now had). En mijn abbo loopt af in december. Dus ik kijk het even aan. Als ik rond Black Friday voor een mooie prijs kan verlengen. Ga ik dat wellicht ook doen.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Dit inderdaad, uitspelen en weer verkopen dan kost het je haast niks.Jumpman schreef op maandag 16 mei 2022 @ 16:14:
[...]
Dit zijn allemaal Single Player games die je prima tweede hands kan kopen en met minimaal verlies weer kan verkopen (of niet), maar voor mij geen extra abonnement waard.
[ Voor 21% gewijzigd door Timothy3000 op 16-05-2022 17:18 ]
[ Voor 14% gewijzigd door MathieuT op 16-05-2022 17:38 ]
Volgens mij meet je een beetje met twee maten als je het aanbod van de concurrent van het afgelopen jaar goed vindt en dit aanbod (met zelfs overeenkomende titels) vervolgens matig noemt.Timothy3000 schreef op maandag 16 mei 2022 @ 17:16:
Miles Morales en Demon Souls zijn zo nu en dan zelfs al voor 20 a 30 euro nieuw te vinden.
Matig aanbod dus vooralsnog geen interesse. Hier had echt een game als Ratchet and Clank of Horizon tussen moeten staan.
[ Voor 3% gewijzigd door Raem op 16-05-2022 19:01 ]
Laten we er geen GP vs PSPlus discussie van maken.Raem schreef op maandag 16 mei 2022 @ 18:59:
[...]
Volgens mij meet je een beetje met twee maten als je het aanbod van de concurrent van het afgelopen jaar goed vindt en dit aanbod (met zelfs overeenkomende titels) vervolgens matig noemt.
[ Voor 12% gewijzigd door Timothy3000 op 16-05-2022 19:11 ]
Verwijderd
Het meeste staat niet in ps now. Games zoals guardians of the galaxy, Demons souls, Ac valhalla, spider-man, miles morales, returnal, Death stranding etc. staan allemaal niet in ps now.s0kkie schreef op maandag 16 mei 2022 @ 14:58:
Ik vind het ook (tot nu toe) nog tegenvallen, 80% heb ik zelf al en de overige altijd geskipt vanwege geen interesse.
Je vond het niet vervelend dat er geen save mogelijkheid is dus het niet "even" kan doen zonder de slaapstand te gebruiken? Twijfel nog om PS Plus te nemen, met name vanwege Returnal en Spiderman.kazuka schreef op maandag 16 mei 2022 @ 15:05:
Returnal is wel een mooie aanwinst voor diegenen die nog twijfelden. Voor mij persoonlijk de beste PS5 only game tot nu toe, terwijl ik verder niks om rogue likes geef
Nee, ik had er persoonlijk geen moeite mee. Een goede run kan in principe ook 2-3 uur duren dus als je die tijd niet hebt kan ik me voorstellen dat het lastig is. Housemarque heeft geloof ik intussen wel een save state toegevoegd.thecompany schreef op maandag 16 mei 2022 @ 21:29:
[...]
Je vond het niet vervelend dat er geen save mogelijkheid is dus het niet "even" kan doen zonder de slaapstand te gebruiken? Twijfel nog om PS Plus te nemen, met name vanwege Returnal en Spiderman.
Heb ik ook niet als vervelend ervaren. Returnal was echt awesome.thecompany schreef op maandag 16 mei 2022 @ 21:29:
[...]
Je vond het niet vervelend dat er geen save mogelijkheid is dus het niet "even" kan doen zonder de slaapstand te gebruiken? Twijfel nog om PS Plus te nemen, met name vanwege Returnal en Spiderman.
[ Voor 15% gewijzigd door Timothy3000 op 17-05-2022 08:01 ]
Dat is toch niet meer zo?thecompany schreef op maandag 16 mei 2022 @ 21:29:
[...]
Returnal’s 2.0 update is out today, bringing two of the most requested features for Housemarque’s punishingly difficult sci-fi roguelike: the option to suspend the game in the middle of a run without losing progress, and a photo mode for capturing all of Atropos’ most stunning visuals.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh
Ah, kijk, dit wist ik nog niet. Dan gaat ie op m'n wishlist.Bor schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 08:28:
[...]
Dat is toch niet meer zo?
https://www.theverge.com/...feature-photo-mode-update
[...]
Jumpman schreef op maandag 16 mei 2022 @ 16:14:
Dit zijn allemaal Single Player games die je prima tweede hands kan kopen en met minimaal verlies weer kan verkopen (of niet), maar voor mij geen extra abonnement waard.
Mja, waarom zo zwart-wit? Je kan toch echt wel je voordeel doen met dit soort formules. (*) Ik ben ook geen fan van abonnementen, en nog minder voor games. Ik vind games toch echt een ander product dan muziek en film. Gebaseerd op de tijd die je in het medium 'games' moet investeren. Video en muziek is toch iets vluchtiger en meer casual te consumeren.kneusteun schreef op maandag 16 mei 2022 @ 16:31:
Dit inderdaad, uitspelen en weer verkopen dan kost het je haast niks.
[ Voor 3% gewijzigd door Amos_x op 17-05-2022 11:59 ]
Ik heb ook GP, toevallig omdat er wat titels inzitten die ik op pc wel veel speel en de vriendin ook.Amos_x schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 11:49:
[...]
[...]
Mja, waarom zo zwart-wit? Je kan toch echt wel je voordeel doen met dit soort formules. (*) Ik ben ook geen fan van abonnementen, en nog minder voor games. Ik vind games toch echt een ander product dan muziek en film. Gebaseerd op de tijd die je in het medium 'games' moet investeren. Video en muziek is toch iets vluchtiger en meer casual te consumeren.
Dus ik heb geen moeite met mijn lopende spotify en Netflix abonnement. Ook al slinger ik Netflix misschien eens elke 3 maand aan om iets te bingen waar ik interesse in heb. Ik ga dan niet het abonnement als een knipperlicht activeren en afsluiten, dan laat ik het liever gewoon doorlopen. De toegang (het is er als ik het wil), en het comfort, is me dat wel waard.
Met gamen is dat, in mijn geval, compleet anders. Ik heb me nu al 2 keer op GamePass geabonneerd (een aantal maand) en een drietal jaar op EA Access (kost niets). Maar ik merk toch telkens op dat ik ofwel erg lang op 1 game bezig ben (dat ik net zo goed had kunnen kopen) of vaak maanden niets uit die lbraries aanraak.
Wat toch volledig anders is met spotify en netflix (of andere video stream service naar keuze). Je zal al eens vaker een film opzetten, ipv te investeren in een 50 uur durende game.
Waar ik toe wil komen: je hoeft toch niet telkens voor een jaar die dure abonnementen aan te gaan als er volgens jullie niet genoeg te gamen is? Misschien is het wel beter als er 'niet genoeg te gamen' is.Dan activeer je gewoon PS extra/premium voor 1 of 2 maand (tijd genoeg om GoW, death stranding, weet ik veel) uit te spelen, en dan terug afsluiten.
Ik zie me zeker wel gebruik maken van extra of premium, afhankelijk van waar ik zin in heb. In de zomer game ik bvb nauwelijks, dus geen nood aan deze formules. Maar in de winter even een paar maand activeren kan prima.
Het lijkt me sterk dat jullie argument (kopen en verkopen) goedkoper kan dan de meerprijs van extra/premium voor een aantal maand. (waar hebben we het dan over, 4-5 euro boven PS+?) Dat alleen al is me al het gedoe niet waard van games te koop aanbieden op marktplaats, afspreken, tijd vrijmaken om de game te verzenden/af te geven...
(*) Edit: TLDR: zie het gewoon als een tijdelijke access tot een librarie vol games, in functie van tijd en interesse. Het games 'huren' van vroeger. Gewoon per maand afsluiten dus!
Verwijderd
[ Voor 54% gewijzigd door wolfchild op 19-05-2022 08:40 ]
Verwijderd
In aantal wel, maar heel vaak waren het simpele indie games die weggeven werden. Hier de complete lijst per jaar.wolfchild schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 08:33:
Het was ook een tijd veel meer.
op een gegeven moment kreeg je 2 vita 2 ps3 en 2 ps4 games.
[Afbeelding]
[ Voor 0% gewijzigd door schumi2004 op 20-05-2022 10:16 . Reden: typo ]
Nu Bend bevestigd heeft dat Syphon Filter trophies krijgt ben ik ook benieuwd welke PS1 en PSP games nog meer trophy support gaan krijgen (misschien wel allemaal?).schumi2004 schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 09:35:
Nog een paar dagen geduld en dan zal er wel info naar buiten komen van de Aziatische markt. (23/24-05)
Ik heb ook geen hoge verwachtingen en de database zal in de loop der tijd wel groeien, waar ik vooral benieuwd naar ben is de content voor PSP, PS3 en PS3 die aangeboden zal worden.
Verwijderd
Ik denk allemaal. Aangezien er tot nu toe maar een paar ps1 games zijn aangekondigdRaem schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 09:54:
[...]
Nu Bend bevestigd heeft dat Syphon Filter trophies krijgt ben ik ook benieuwd welke PS1 en PSP games nog meer trophy support gaan krijgen (misschien wel allemaal?).
Sony heeft vorig jaar een patent aangevraagd voor een techniek die trophies toevoegt aan oude games zonder dat er iets in de originele game aangepast hoeft te worden. Dat klinkt alsof het relatief eenvoudig moet zijn om trophies toe te voegen voor deze games.
Verwijderd
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2022 00:21 ]
Ik zou in ieder geval wachten tot aankomende woensdag. Dat start Days of Play en wellicht zijn er nog interessante aanbiedingen.MaZo schreef op maandag 23 mei 2022 @ 13:43:
Mijn PlayStation Plus abonnement is onlangs verlopen. Wat is wijsheid? Deze nu snel weer met een jaar verlengen? Of wachten op de nieuwe abonnementen?
Trophy list is up for Ape Escape (separate lists for PS4 and PS5) https://t.co/QMPStLgIrl
— Wario64 (@Wario64) 23 mei 2022
Syphon Filter https://t.co/x5wo8xWrvG
I.Q.: Intelligent Qube https://t.co/jrfflB5ljq
Hot Shots Golf https://t.co/j76ZecRovY pic.twitter.com/qfA6ap96Jm
Wild Arms trophy list is up as well https://t.co/EqazCLDrMI pic.twitter.com/HzDJnmM1ra
— Wario64 (@Wario64) 23 mei 2022
Verwijderd
Verwijderd
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Verwijderd
Gelukkig is het maar een trial ;-)Bor schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 10:18:
Biomutant? Laat ze eerst die game maar eens fixen. Die heeft last van game breaking bugs waardoor het niet compleet uit te spelen is.
Correctie: alle games in PS+ Extra / Premium.Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 10:11:
Alle games in PS+ (kan per regio verschillen)
Shit. I was afraid of this. Hong Kong gaming folks on Twitter are confirming that if you bought your current PS Plus subscription at a discount, your upgrade fee will be *higher*, essentially wiping out the sale value if you upgrade. Horrible anti-consumer behaviour by Sony. https://t.co/mKSKVrk0OC
— Is PS5 Out in India? (@PS5India) 24 mei 2022
Sowieso niet upgraden dus. Je mist er weinig aan. Maar da's persoonlijk misschien.Raem schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 12:28:
[Twitter]
Ouch..
Lijkt me dat dit alleen geldt voor wie een abonnement met korting via de Store hebben gekocht.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Ik vrees van niet, fysieke codes worden via de Sony servers geactiveerd op moment van aankoop, ze weten dus perfect welke codes er aan welk bedrag gekocht zijn.Raem schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 12:28:
[Twitter]
Ouch..
Lijkt me dat dit alleen geldt voor wie een abonnement met korting via de Store hebben gekocht.
Formeel zouden ze er wss mee weg kunnen komen door vol te houden dat ze de bestaande dienst opheffen en een nieuwe dienst starten. In zo'n geval kunnen ze dit framen als een aanbod vanuit hen waarmee je de mogelijkheid hebt om het restant wat je nog aan onverbruikte dienstverlening had staan op de oude dienst, tegen een door hen te bepalen conversie-tarief over te laten zetten naar de nieuwe dienst.MathieuT schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 17:02:
Maar wat ze nu doen gaat er toch ver over vind ik, is dit wel legaal?
Ja; ze lijken het abonnement ordinair over te sluiten door te ontbinden maar ipv het verschuldige bedrag te retourneren dit te vereffenen met de openstaande schuld voor een nieuw gestart contract voor de nieuwe dienst.Als ik het goed begrepen heb converteren ze je abonnement terug naar de geldwaarde die je betaald hebt, waarna je dan het verschil tussen die geldwaarde en de upgrade moet betalen. In plaats van het standaard verschil.
[ Voor 42% gewijzigd door R4gnax op 24-05-2022 20:37 ]
Gelukkig heb ik geen probleem, normaal gezien krijg ik automatisch een upgrade naar Premium.R4gnax schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 19:47:
[...]
Ik zou er in elk geval nooit intrappen. Gewoon geld terug eisen en daarna zelf op je eigen tijd kiezen om een nieuw abo af te sluiten voor hoe lang jij wilt en op de tier die jij wilt.
Verwijderd
Ik vraag mij af of dit legaal in NL is. Wellicht dat ze dit niet in Europa doen? Maar het is wel erg laag dat ze dit op deze manier doen. Als ze willen dat de service het beter gaat doen dan ps now dan is dit niet de manier...MathieuT schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 17:02:
[...]
Ik vrees van niet, fysieke codes worden via de Sony servers geactiveerd op moment van aankoop, ze weten dus perfect welke codes er aan welk bedrag gekocht zijn.
Bij mijn abonnementen, gekocht met fysieke codes, staat er bij zowel PS Plus als Now -25% korting, ze weten het dus wel...
Maar wat ze nu doen gaat er toch ver over vind ik, is dit wel legaal?![]()
Als ik het goed begrepen heb converteren ze je abonnement terug naar de geldwaarde die je betaald hebt, waarna je dan het verschil tussen die geldwaarde en de upgrade moet betalen. In plaats van het standaard verschil.
Damn, nu zijn ze toch wel heel laag gevallen
Nu ben ik benieuwd wat ze met de rest gaan doen, stel u voor dat ze alle lopende abonnementen converteren naar de geldwaarde en dan uw einddatum aanpassen
R4gnax schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 19:47:
[...]
Het is niet helemaal duidelijk hoe bont ze het hier maken. Maar hopelijk is het niet zo dat ze ook nog eens dezelfde corresponderende looptijd op de nieuwe dienst zetten als op de oude. Dan zou je namelijk met een aardige 'restschuld' komen te zitten die je dan alsnog verplicht zou worden on-the-spot op te hoesten. En dat kan aardig in de papieren lopen als je bijv. dacht slim te zijn en even snel nog bijv. 5 jaar extra met korting aan te kopen voordat alles omgezet zou worden.
De landen waar geen streaming beschikbaar is, dus waar geen PS Now beschikbaar is/was hebben Deluxe in plaats van Premium.Vrijdag schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 06:57:
Plus Deluxe? Heet het zo in Hong Kong? Dacht dat de termen overal hetzelfde waren. Essential, Extra en Premium.
Aha, weer wat geleerd, dat wist ik nietMathieuT schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 07:18:
[...]
De landen waar geen streaming beschikbaar is, dus waar geen PS Now beschikbaar is/was hebben Deluxe in plaats van Premium.
Maar hoe kan Sony nu weten wat ik voor mijn Plus cards betaalt heb? Ik los gewoon code in maar hier zagen ze dan toch geen prijs bij?MathieuT schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 17:02:
[...]
<knip>
Als ik het goed begrepen heb converteren ze je abonnement terug naar de geldwaarde die je betaald hebt, waarna je dan het verschil tussen die geldwaarde en de upgrade moet betalen. In plaats van het standaard verschil.
<knip>
Als je dat in de PSN store hebt gekocht weten ze natuurlijk wel welke codes tegen welke prijzen zijn verkocht.schumi2004 schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 08:49:
[...]
Maar hoe kan Sony nu weten wat ik voor mijn Plus cards betaalt heb? Ik los gewoon code in maar hier zagen ze dan toch geen prijs bij?
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Ik denk dat ze het alleen kunnen weten als je het via de Store hebt gekocht. Je kunt eens bij je abonnementen kijken. Volgens mij heb ik mijn laatste PS+ code via de Playstation Store gekocht en daar staat nu PlayStation Plus: abonnement van 12 maanden - 25% kortingschumi2004 schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 08:49:
[...]
Maar hoe kan Sony nu weten wat ik voor mijn Plus cards betaalt heb? Ik los gewoon code in maar hier zagen ze dan toch geen prijs bij?
Verwijderd
Ook als je een code hebt gekocht in een winkel tijdens black friday herkent Sony dit als een voucher met 25% korting. Zijn denk ik gewoon andere SKU's.Raem schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 09:03:
[...]
Ik denk dat ze het alleen kunnen weten als je het via de Store hebt gekocht. Je kunt eens bij je abonnementen kijken. Volgens mij heb ik mijn laatste PS+ code via de Playstation Store gekocht en daar staat nu PlayStation Plus: abonnement van 12 maanden - 25% korting
Playstation 5
Misbruik? Sony heeft jarenlang zelf het stacken van Plus aangemoedigd, het staat of stond op de PlayStation website vermeld.matz schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 09:29:
Het is niet echt klantvriendelijk om het 'stacken' niet toe te laten. Dan hadden ze het later moeten aankondigen. Maar ik begrijp Sony ook wel als ze er een limiet op zetten. Het voorbeeld van hierboven om 20 jaar aan abbonnementen te stapelen is wel erg over de top en is misbruik maken van de situatie.
Aanmoedigen op situatie X en misbruik maken van een nieuwe situatie Y o.b.v. X is wel heel wat anders.MathieuT schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 09:32:
[...]
Misbruik? Sony heeft jarenlang zelf het stacken van Plus aangemoedigd, het staat of stond op de PlayStation website vermeld.
Misbruik van welke situatie? Er is een korting op PS+ en er is de mogelijkheid om te stacken. Je betaalt gewoon voor de tarieven die op dat moment gelden, of je nou 1, 5, of 20 jaar neemt. Hoe is dat misbruik?matz schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 09:29:
Het is niet echt klantvriendelijk om het 'stacken' niet toe te laten. Dan hadden ze het later moeten aankondigen. Maar ik begrijp Sony ook wel als ze er een limiet op zetten. Het voorbeeld van hierboven om 20 jaar aan abbonnementen te stapelen is wel erg over de top en is misbruik maken van de situatie.
[ Voor 17% gewijzigd door Raem op 25-05-2022 09:43 ]
[ Voor 13% gewijzigd door Vrijdag op 25-05-2022 09:47 ]
[ Voor 15% gewijzigd door Raem op 25-05-2022 09:55 ]
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq