Oké bedankt. Ps3 was mijn laatste Ps console, wel wetend dat PsPlus op de ps4 verplicht zou zijn voor online. Zou mooi mee genomen zijn als het weer gratis zou worden, heb het altijd raar gevonden, gezien het op de pc wel gratis kan. Weet ik iig waar ik aan toe ben. Eerst een Ps5 zien te bemachtigen.Twixie schreef op zondag 11 april 2021 @ 11:48:
[...]
Buiten de uitzonderingen die @AppleFan2007 aanhaalt, is het antwoord helaas ook neen. Dus wat ik schreef over PS4 geldt eigenlijk ook voor PS5.
Zou mooi zijn, gaat nooit gebeuren. Vergelijking met PC is een scheve, want de PC is een open platform, zonder één eigenaar, waarbij games/gamemakers vaak zelf de hosting doen.Tweakwondo schreef op zondag 11 april 2021 @ 12:23:
[...]
Oké bedankt. Ps3 was mijn laatste Ps console, wel wetend dat PsPlus op de ps4 verplicht zou zijn voor online. Zou mooi mee genomen zijn als het weer gratis zou worden, heb het altijd raar gevonden, gezien het op de pc wel gratis kan. Weet ik iig waar ik aan toe ben. Eerst een Ps5 zien te bemachtigen.
Reken er maar op dat de prijs van PS Plus eerder toe zal nemen dan af zal nemen. Met als troost dat je meerdere games per maand erbij in begrepen krijgt voor de prijs, dus het is niet alleen het online spelen waar je voor betaalt
The devil is in the details.
Klopt, de games die je krijgt zijn soms ook wel de moeite waard als je ze nog niet hebt gespeeld. Vaak een Ps plus card kunnen kopen voor rond de 35-40per jaar op de ps3 dat viel dan ook wel weer mee.. geen idee hoe dat nu isHahn schreef op zondag 11 april 2021 @ 14:11:
[...]
Zou mooi zijn, gaat nooit gebeuren. Vergelijking met PC is een scheve, want de PC is een open platform, zonder één eigenaar, waarbij games/gamemakers vaak zelf de hosting doen.
Reken er maar op dat de prijs van PS Plus eerder toe zal nemen dan af zal nemen. Met als troost dat je meerdere games per maand erbij in begrepen krijgt voor de prijs, dus het is niet alleen het online spelen waar je voor betaalt
Hier zojuist ook nog voor niets toe kunnen voegen aan m'n bibliotheek, dank voor het melden @418O2!JSchut schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 14:19:
[...]
Same. Ik voeg hem nu net toe aan mijn library. En heb ook en bevestiging van mijn aankoop (0,00 euro) in de mail van PS.
Zo was bij Days Gone eerst te bang voor die zombies. Speelde zoals last of us.
Je moet niet te bang zijn hahaha. Ga nu wel te vaak op die vraagtekens af hahaha. Vond dat in GTA fijner dat er af en toe iets gebeurde dan altijd als ik naar een missie wil rijden
Je moet niet te bang zijn hahaha. Ga nu wel te vaak op die vraagtekens af hahaha. Vond dat in GTA fijner dat er af en toe iets gebeurde dan altijd als ik naar een missie wil rijden
Haha, ja herkenbaar. Maar (op hordes na) kom je met melee eigenlijk best ver. Beetje dodgen af en toe. Bij Last of Us was je dan al 10x dood geweest. Days Gone speelt wel veel lekkerder dan Last of Us vind ik trouwens. Vind het nu al jammer dat ik er straks doorheen ben (zit nu op een kwart gok ik).Aight! schreef op zondag 11 april 2021 @ 20:11:
Zo was bij Days Gone eerst te bang voor die zombies. Speelde zoals last of us.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Niet echt vergelijkbaar natuurlijkspaceboy schreef op maandag 12 april 2021 @ 09:14:
[...]
Days Gone speelt wel veel lekkerder dan Last of Us vind ik trouwens.
Tof dat days gone gratis is bij PS plus. De game zelf viel me eigenlijk best wel tegen. Het verhaal (vooral de Nero missies) vond ik wel leuk. De open wereld nodigde mij te weinig uit om op ontdekking te gaan en te gaan looten. Daar had echt veel meer ingezeten. Dat doet een lineaire game als the last of us zelfs velen malen beter. Daar haalde ik voldoening uit het uitpluizen van elke vierkante meter van de map.
[ Voor 39% gewijzigd door Hulleman op 12-04-2021 11:10 ]
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Ach als ik weer zo een vraagteken tegen kom denk ik, laten we dat maar eens bekijkenHulleman schreef op maandag 12 april 2021 @ 11:06:
[...]
Niet echt vergelijkbaar natuurlijkbij the last of us ben je super kwetsbaar en daar is de besturing op aangepast. Bij days gone ben je op een gegeven moment een super rambo waar je simpel duizenden infected sloopt. Bij the last of us is elke clicker je in principe fataal.
Tof dat days gone gratis is bij PS plus. De game zelf viel me eigenlijk best wel tegen. Het verhaal (vooral de Nero missies) vond ik wel leuk. De open wereld nodigde mij te weinig uit om op ontdekking te gaan en te gaan looten. Daar had echt veel meer ingezeten. Dat doet een lineaire game als the last of us zelfs velen malen beter. Daar haalde ik voldoening uit het uitpluizen van elke vierkante meter van de map.
Heel anders dan the Last of Us, maar ga me er denk ik wel mee vermaken. Ben wel blij met de playstation plus de laatste tijd, koop echt weinig games
Als ik ze zie verschijnen zijn ze steeds zo weer weg. Dus loop ik maar weer verder.Aight! schreef op maandag 12 april 2021 @ 17:31:
[...]
Ach als ik weer zo een vraagteken tegen kom denk ik, laten we dat maar eens bekijken.
Gewoon alles negeren en doorrijden tot het vraagteken, dan zie je meestal of iemand liggen, zombies die de mensen aanvallen, of die rippers die een ambush hebben, of andere gekke dingen die ik nog niet heb meegemaaktmaartend schreef op maandag 12 april 2021 @ 17:34:
[...]
Als ik ze zie verschijnen zijn ze steeds zo weer weg. Dus loop ik maar weer verder.
Maar voor de loot hoef je het denk ik niet te doen, maar voor de XP is het wel fijn.
Ahh nieuwe ps+ games zijn bekend.
Ps4
Stranded Deep
Battlefield V
PS5
Wreckfest
linkje maar blogpost
Ps4
Stranded Deep
Battlefield V
PS5
Wreckfest
linkje maar blogpost
[ Voor 69% gewijzigd door Stef120 op 28-04-2021 18:45 ]
Ik denk dat je Stranded deep en wreckfest hebt omgedraaid.Stef120 schreef op woensdag 28 april 2021 @ 18:29:
Ahh nieuwe ps+ games zijn bekend.
Ps4
Wreckfest![]()
Battlefield V
PS5
Stranded Deep
linkje
:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/K6dpX8Q8bLa86QxRCzTbPkVg.webp?f=user_large)
Wreckfest voor PS5 is wel nice, leuk dat ze die meteen weggeven, leuk voor de toekomst, wanneer we ooit een PS5 bemachtigen. Stond op mn wil-hebben lijstje. Ben wel benieuwd of de PS5 versie ook een uitgebreidere versie is dan de PS4, met DLC... (ws niet
moet je die weer bijkopen )

[ Voor 5% gewijzigd door DerOllie op 29-04-2021 09:15 ]
www.youtube.com/DerOllie
Jammer dat Wreckfest niet ook voor de PS4 vrijgegeven wordt. Die lijkt mij erg leuk. Lijkt het een beetje op Destruction Derby van weleer?
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Ik ben juist andersom blij. Wel tof hoor echte PS5 games gratis. Plus is wel top. Daarnaast ook blij met BF, blijf ik toch wel een toffe game vinden. (ik heb hem al op de Xbox).Bor schreef op donderdag 29 april 2021 @ 09:17:
Jammer dat Wreckfest niet ook voor de PS4 vrijgegeven wordt. Die lijkt mij erg leuk. Lijkt het een beetje op Destruction Derby van weleer?
Wreckfest is geen native PS5 game toch maar ontwikkeld voor de PS4?mobygo76 schreef op donderdag 29 april 2021 @ 09:50:
[...]
Ik ben juist andersom blij. Wel tof hoor echte PS5 games gratis. Plus is wel top. Daarnaast ook blij met BF, blijf ik toch wel een toffe game vinden. (ik heb hem al op de Xbox).
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Ja lijkt inderdaad op destruction derby. Beetje destruction derby meets flat out. Inderdaad bijzonder dat de game niet voor de PS4 in PSplus zit, omdat het een PS4 game is. De game krijgt een PS5 update, dus hopelijk zit dat al in de versie die bij PSplus zit. Ik heb de game op de Pro gespeeld, maar door de 30fps cap was de charme wat mij betreft van het spel af. De game is dan veel te stroperig om echt een spektakel te zijn. De game heb ik dan ook weer snel weggedaan in afwachting op een PS5 update.Bor schreef op donderdag 29 april 2021 @ 09:17:
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Hopelijk gaat het om de PS5 versie van het spel. Ik begreep dat die update pas later dit jaar verschijnt. De PS4 versie is onspeelbaar.DerOllie schreef op donderdag 29 april 2021 @ 09:15:
Ben wel benieuwd of de PS5 versie ook een uitgebreidere versie is dan de PS4, met DLC... (ws nietmoet je die weer bijkopen )
Edit: hier lees ik dat de PS5 update op 1 juni in de verkoop gaat. Goede hoop dat het dan echt om de PS5 versie gaat.
[ Voor 25% gewijzigd door Hulleman op 29-04-2021 10:01 ]
Dit dus, daarom dat ik wel benieuwd ben hoe ze dat gaan aanbieden. Er is immers geen PS5 versie, dus hoe gaan ze er voor zorgen dat enkel PS5 owners die krijgen ? Dan moeten ze bijna de truuk gaan doen die ze deden met de PS+ Collection, namelijk dat je die enkel op de console zelf kunt claimen.Bor schreef op donderdag 29 april 2021 @ 09:55:
[...]
Wreckfest is geen native PS5 game toch maar ontwikkeld voor de PS4?
De vorige titels als Maquette, Maneater, Bugsnax, enz... hadden een aparte PS5 versie. Kon je ook zien in de Store omdat er zowel PS4 als PS5 icoontje bij stond, i.e. als je het koopt, krijg je beide versies. Bij Wreckfest staat er enkel een PS4 icoontje.
Natuurlijk zouden ze volgende week nog snel een PS5-specifieke versie kunnen toevoegen in de Store, zelfs al is die technisch identiek aan de PS4 versie. Maar op zijn minst zal het versie-nummer verschillen (want PS5 versienummers zijn x.yyy.zzz en PS4 versienummers zijn x.yy).
EDIT: Maar als ze dat gaan doen, gaat iedereen serieus in de war zijn, want de betalende PS5 upgrade voor PS4 owners, komt er pas in juni. En ineens zie je dan vroeger al een PS5 versie in de store, die helemaal geen upgrade is tov PS4.
Ik ga er wel van uit dat die PS5 versie nu, dan ook gewoon op 1 juni de upgrade gaat krijgen met PS5 features, zoals de betaalde upgrade ook zal aanbieden.
[ Voor 16% gewijzigd door Twixie op 29-04-2021 11:50 ]
Weet iemand of BF5 30 of 60 fps is op PS5?
Kan zijn dat er nog een PS5 versie in de store komt inclusief de betaalde upgrade die dan gratis is voor PS+ leden.Twixie schreef op donderdag 29 april 2021 @ 11:45:
[...]
Dit dus, daarom dat ik wel benieuwd ben hoe ze dat gaan aanbieden. Er is immers geen PS5 versie, dus hoe gaan ze er voor zorgen dat enkel PS5 owners die krijgen ? Dan moeten ze bijna de truuk gaan doen die ze deden met de PS+ Collection, namelijk dat je die enkel op de console zelf kunt claimen.
De vorige titels als Maquette, Maneater, Bugsnax, enz... hadden een aparte PS5 versie. Kon je ook zien in de Store omdat er zowel PS4 als PS5 icoontje bij stond, i.e. als je het koopt, krijg je beide versies. Bij Wreckfest staat er enkel een PS4 icoontje.
Natuurlijk zouden ze volgende week nog snel een PS5-specifieke versie kunnen toevoegen in de Store, zelfs al is die technisch identiek aan de PS4 versie. Maar op zijn minst zal het versie-nummer verschillen (want PS5 versienummers zijn x.yyy.zzz en PS4 versienummers zijn x.yy).
EDIT: Maar als ze dat gaan doen, gaat iedereen serieus in de war zijn, want de betalende PS5 upgrade voor PS4 owners, komt er pas in juni. En ineens zie je dan vroeger al een PS5 versie in de store, die helemaal geen upgrade is tov PS4.
Ik ga er wel van uit dat die PS5 versie nu, dan ook gewoon op 1 juni de upgrade gaat krijgen met PS5 features, zoals de betaalde upgrade ook zal aanbieden.
Ik ga er toch van uit dat die betaalde upgrade pas op 1 juni komt.Raem schreef op donderdag 29 april 2021 @ 12:07:
[...]
Kan zijn dat er nog een PS5 versie in de store komt inclusief de betaalde upgrade die dan gratis is voor PS+ leden.
Dus ik gok erop dat er volgende week gewoon een PS4-kloon als PS5 versie komt, die niet te koop is en enkel voor PS+ leden. Op 1 juni releaset dan een échte PS5 versie + upgrade-mogelijkheid voor wie de PS4 versie heeft. Uiteraard gaan PS+ leden die dan ook hebben (i.e. gewoon een nieuwe versie van het spel dat ze al hadden).
60 fps, volgens mij is battlefield sinds ps4 launch altijd 60fps, athans ze mikken erop en halen het vaak niet. Maar moet een ps5 wel lukken stabiel te draaien.PearlChoco schreef op donderdag 29 april 2021 @ 12:07:
Weet iemand of BF5 30 of 60 fps is op PS5?
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Maneater kon ik wel via de site claimen als PS5 spel, maar in mijn bibliotheek op de PS 4 is het spel niet terug te vinden. Geen idee hoe ze dat hebben gedaan trouwensTwixie schreef op donderdag 29 april 2021 @ 11:45:
[...]
Dit dus, daarom dat ik wel benieuwd ben hoe ze dat gaan aanbieden. Er is immers geen PS5 versie, dus hoe gaan ze er voor zorgen dat enkel PS5 owners die krijgen ? Dan moeten ze bijna de truuk gaan doen die ze deden met de PS+ Collection, namelijk dat je die enkel op de console zelf kunt claimen.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Simpel: op het moment van PS+ kwam er een tweede versie van Maneater in de Store, namelijk een PS5-only versie. Dus op dat moment kon je de PS5 versie 'gratis' kopen met PS+, of kon je een PS4+PS5 versie echt kopen. Na die maand dat die in de PS+ zat, is de PS5-only versie gewoon prompt weer verdwenen uit de Store.Vrijdag schreef op donderdag 29 april 2021 @ 13:14:
[...]
Maneater kon ik wel via de site claimen als PS5 spel, maar in mijn bibliotheek op de PS 4 is het spel niet terug te vinden. Geen idee hoe ze dat hebben gedaan trouwens
Hetzelfde gebeurde ook met Bugsnax, Maquette, etc...
EDIT: of kun je zelfs nu zien met Soulstorm. Je zal zien dat volgende dinsdag ineens die PS5-only versie compleet verdwenen zal zijn uit de Store.
[ Voor 10% gewijzigd door Twixie op 29-04-2021 13:30 ]
Wat je zegt zou natuurlijk ook kunnen, dat we later een PS5 versie krijgen.Twixie schreef op donderdag 29 april 2021 @ 11:45:
[...]
Al denk ik dat we een 'early Acces' versie gaan krijgen.
Niet echt de beste optie om een game aan te bieden maar wel mooi meegenomen voor ontwikkelaar en gamer.
* knip * graag constructief, reageer anders gewoon niet...
[ Voor 79% gewijzigd door Geronimous op 29-04-2021 22:43 ]
Ah ja, dat is ook een optie inderdaad. Zat er nog aan te denken om Maneater op de PS 4 te kopen maar dat zal ik hooguit doen als die echt wel enorm is afgeprijsd, zo rond een tientje ofzo.Twixie schreef op donderdag 29 april 2021 @ 13:28:
[...]
Simpel: op het moment van PS+ kwam er een tweede versie van Maneater in de Store, namelijk een PS5-only versie. Dus op dat moment kon je de PS5 versie 'gratis' kopen met PS+, of kon je een PS4+PS5 versie echt kopen. Na die maand dat die in de PS+ zat, is de PS5-only versie gewoon prompt weer verdwenen uit de Store.
Hetzelfde gebeurde ook met Bugsnax, Maquette, etc...
EDIT: of kun je zelfs nu zien met Soulstorm. Je zal zien dat volgende dinsdag ineens die PS5-only versie compleet verdwenen zal zijn uit de Store.
De komende maanden komt er hier toch geen PS 5, geen geld en ding is ook nergens te krijgen
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Wanneer is wreckfest te downloaden? er staat 05/04 maar dat zal dan 05/05/21 moeten zijn is tup foutje?!AppleFan2007 schreef op woensdag 28 april 2021 @ 18:39:
[...]
Ik denk dat je Stranded deep en wreckfest hebt omgedraaid.
[Afbeelding]
05/04/21 klopt, maar dan in de Amerikaanse volgorde, dus 4 meiZonekill schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 15:18:
[...]
Wanneer is wreckfest te downloaden? er staat 05/04 maar dat zal dan 05/05/21 moeten zijn is tup foutje?!
zoals hier al werd vernoemd is het de Amerikaanse datum notatie.Zonekill schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 15:18:
[...]
Wanneer is wreckfest te downloaden? er staat 05/04 maar dat zal dan 05/05/21 moeten zijn is tup foutje?!
Zo is 05/04/2021 bij ons 04/05/2021.
En 05/31/2021 is bij ons 31/05/2021
Waar kopen de meesten hier hun PlayStation Plus abo? Ik zag op CDKeys een jaarabo voor EUR 50.
Bizar overigens hoe je in de US voor 12 maanden minder dan de helft betaald.
Bizar overigens hoe je in de US voor 12 maanden minder dan de helft betaald.
@MaZo Koop elke keer tijdens black friday meestal rond €35-40.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Dank, heb alleen weinig zin om een half jaar te moeten wachten.Amaze86 schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 10:42:
@MaZo Koop elke keer tijdens black friday meestal rond €35-40.
Officieel gebruiken Europeanen ook een "-" ipv een "/" bij de datum notatie. (Niet veel mensen die daar op letten trouwens)AppleFan2007 schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 15:29:
[...]
zoals hier al werd vernoemd is het de Amerikaanse datum notatie.
Zo is 05/04/2021 bij ons 04/05/2021.
En 05/31/2021 is bij ons 31/05/2021
Vandaag zou het dus 01-05-2021 zijn en niet 01/05/2021, want dat is 5 januari in de US.
[ Voor 5% gewijzigd door Kalder op 01-05-2021 13:38 ]
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
Bron ? Echt al van voor het computer tijdperk heb ik in mijn leven enkel / gezien in datums en echt nooit een - .Kalder schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 13:38:
[...]
Officieel gebruiken Europeanen ook een "-" ipv een "/" bij de datum notatie.
Volgens de zogenaamde NBN normen moet dit inderdaad wel met een -.Twixie schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 22:33:
[...]
Bron ? Echt al van voor het computer tijdperk heb ik in mijn leven enkel / gezien in datums en echt nooit een - .
Maar deze worden dan ook alleen maar gebruikt in formele brieven, en dan heb je nog 2 andere opties die mogelijks meer gebruikt worden.
Maar in het dagelijks leven bij informele brieven/berichten wordt het geschreven of getypt zoals men gewoon is.
Bron: https://www.vlaanderen.be/taaladvies/datumnotatie
Toch wat vaker op de frontpage kijken dan.Twixie schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 22:33:
[...]
Bron ? Echt al van voor het computer tijdperk heb ik in mijn leven enkel / gezien in datums en echt nooit een - .
Zal misschien een lokaal iets zijn. Hier in België gebruikt volgens mij iedereen een / . Maar ik meen bvb dat ze in Duitsland zelfs een punt gebruiken.
Gebruik je geen windows 10? Rechts onderin staat bij mij altijd een "-" maar bron:Twixie schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 22:33:
[...]
https://www.google.com/search?q=nederlandse+datumnotatie
Puntjes kan blijkbaar ook in Nederland.In gewone lopende tekst en bovenaan in een brief heeft 14 april 2011 de voorkeur. De verkorte notatie krijgt streepjes of punten: 14-04-2011, 14.04.2011. In een internationale context of wanneer er op de datum gesorteerd moet kunnen worden, is de volgorde omgekeerd: 20110414, 2011-04-14.
Maar is dus blijkbaar zonder de PS5 update, want die zou online tot 24 spelers kunnen.AppleFan2007 schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 10:01:
[Afbeelding]
Bij Wreckfest is er dus wel degelijk een PS5 versie.
Ik heb het wel nog niet kunnen proberen of er van adaptive triggers gebruik gemaakt wordt.
https://store.playstation...03309_00-WRECKFESTPS5EU00
die dus? Misschien de gegevens nog niet bijgewerkt ofzo
die dus? Misschien de gegevens nog niet bijgewerkt ofzo
Er staat wel specifiek PS5 version bij, wellicht hebben ze inderdaad de verdere details nog niet bijgewerkt. Er staat ook niets over de PS5 verbeteringen in de beschrijving.
Communicatie van sony blijft dramatisch slecht zeg, hoe moeilijk kan het zijn om hier wat duidelijkheid over te geven welke versie we nou krijgen.
Playstation 5
Ik heb het zelf al gedownload en nu net even gecontroleerd. De controls van de game hebben de adaptive triggers en online kun je tot 24 spelers in een match. Dit is dus wel de ps5 versie
Hoe duidelijker wil je het hebben?Stylze schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 10:58:
Communicatie van sony blijft dramatisch slecht zeg, hoe moeilijk kan het zijn om hier wat duidelijkheid over te geven welke versie we nou krijgen.
Wreckfest PlayStation®5 Version
/edit:
Nog een voorbeeld
/f/image/ZrRh9gI6gvA7Zz8GqMs1sV75.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 35% gewijzigd door schumi2004 op 04-05-2021 11:08 ]
@schumi2004 Er was onduidelijkheid omdat de PS5 update officieel pas 1 juni verschijnt. En nu is de pagina op de store dus ook niet juist.
1 zinnetje in het blogbericht van vorige week met iets van "Includes the upcoming PS5 update" was al voldoende geweest.
1 zinnetje in het blogbericht van vorige week met iets van "Includes the upcoming PS5 update" was al voldoende geweest.
Inderdaad, het is nu bij wijze van dezelfde gameversie maar locked tot de PS5 zodat het lijkt alsof ze een PS5 game weggeven.
Promoot dan groots dat de PS5 versie eerder af is en die gratis weggegeven wordt, dat zou een mooie zet zijn. Maar daar zijn ze nu niet duidelijk in.
Promoot dan groots dat de PS5 versie eerder af is en die gratis weggegeven wordt, dat zou een mooie zet zijn. Maar daar zijn ze nu niet duidelijk in.
En wat zou dan het verschil zijn tussen de PS4 en PS5 versie?schumi2004 schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 11:15:
@Raem
Maar dit betreft geen update van PS4 naar PS5 maar een dedicated PS5 versie.
Zo lees ik hem.
Volgens mij vooral het gebruik van de nieuwe controller. Dat merk ik namelijk wel. Adaptive triggers geven gevoel bij opschakelen bijvoorbeeld.Raem schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 11:18:
[...]
En wat zou dan het verschil zijn tussen de PS4 en PS5 versie?
Dat de PS4 voor de PS4 is en de PS5 voor de PS5.Raem schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 11:18:
[...]
En wat zou dan het verschil zijn tussen de PS4 en PS5 versie?
Het boeit me eigenlijk niet zo. Had je de PS4 versie al dan heb je nu een free upgrade ipv een 10tje.
Had je de PS4 versie niet dan heb je pech en moet je zorgen dat je een PS5 hebt en anders geduld hebben.
60fps is wel de grootste verandering. Wreckfest op PS4 vond ik op 30fps onspeelbaar.LordKnox schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 11:21:
[...]
Volgens mij vooral het gebruik van de nieuwe controller. Dat merk ik namelijk wel. Adaptive triggers geven gevoel bij opschakelen bijvoorbeeld.
Anyway. Als ik in de store kijk dan zie ik bij BF5 en stranded deep een disclaimer dat als je de game op de PS5 wilt spelen je systeem mogelijk geupdatet moet worden. Hoewel de game op de PS5 gespeeld kan worden blabla...... Die disclaimer staat niet bij Wreckfest. Lijkt mij echt om een dedicated PS5 versie te gaan die in feite pas op 1 juni uitkomt.
Oh, dus het is wel de PS4 versie incl de PS5 update?schumi2004 schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 11:23:
[...]
Dat de PS4 voor de PS4 is en de PS5 voor de PS5.
Het boeit me eigenlijk niet zo. Had je de PS4 versie al dan heb je nu een free upgrade ipv een 10tje.
Had je de PS4 versie niet dan heb je pech en moet je zorgen dat je een PS5 hebt en anders geduld hebben.
Zo duidelijk is het dus niet.
Dit is het enige juiste antwoord. Het is een dedicated PS5 versie. Deze komt eigenlijk op 1 juni uit. Maar aangezien Sony heel erg van ons houdt, krijgen we hem exclusief een maandje eerder. Op de Xbox moeten ze nog wachten tot 1 juni bijvoorbeeld.Hulleman schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 11:24:
[...]
60fps is wel de grootste verandering. Wreckfest op PS4 vond ik op 30fps onspeelbaar.
Anyway. Als ik in de store kijk dan zie ik bij BF5 en stranded deep een disclaimer dat als je de game op de PS5 wilt spelen je systeem mogelijk geupdatet moet worden. Hoewel de game op de PS5 gespeeld kan worden blabla...... Die disclaimer staat niet bij Wreckfest. Lijkt mij echt om een dedicated PS5 versie te gaan die in feite pas op 1 juni uitkomt.
Wat is daar nieuw aan?
4K 60 FPS
24 speler in een server
Dat zijn 2 belangrijke verschillen met de PS4 versie.
Zo moeilijk is het volgens mij niet toch? Het is de PS5 versie. Niet backwards compatible. Als je Wreckfest nooit gekocht had, dan krijg je hem nu ook gratis, voor de PS5. Heb je nog een PS4 in huis liggen? Dan kan je Wreckfest daar niet op spelen. Duidelijk toch?Raem schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 11:26:
[...]
Oh, dus het is wel de PS4 versie incl de PS5 update?
[ Voor 20% gewijzigd door dehardstyler op 04-05-2021 11:39 ]
Serieus, ga je nu bijdehand doen?Raem schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 11:26:
[...]
Er staat toch PS5 versie!!!!!
Als het een upgrade was van de PS4 naar 5 dan stond ie wel bij PS4 en dat staat hij niet dus wat wil je nou?
Als je hem zo graag op je PS4 wil spelen dan koop je hem maar.
Zie mijn opmerking hierboven. Lijkt duidelijk om de PS5 versie te gaan. Er staat PS5 bij en geen PS5 disclaimer die PS4 games altijd wel hebben.Raem schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 11:26:
[...]
Dat klopt dus niet sherlockschumi2004 schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 11:04:
[...]
Hoe duidelijker wil je het hebben?
Wreckfest PlayStation®5 Version
/edit:
Nog een voorbeeld
[Afbeelding]

Ze hebben niet gemeld dt de update al eerder dan juni komt, nouja vanavond maar even proberen.
[ Voor 20% gewijzigd door Stylze op 04-05-2021 11:43 ]
Playstation 5
Stylze schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 11:40:
[...]
Dat klopt dus niet sherlockDe update komt pas in juni voor ps5 dus volgens mij gaat dit nog gewoon om de ps4 versie maar hebben er alvast de ps5 tag aan gegeven.
Ze hebben niet gemeld dt de update al eerder dan juni komt, nouja vanavond maar even proberen.

Je zou maar zo stellig zijn van je eigen gelijk en er dan compleet naast zitten...
Ga anders nog even verder zoeken "Sherlock".
Jawel, en bij mij hebben er altijd / gestaan in datumsKalder schreef op zondag 2 mei 2021 @ 01:07:
[...]
Gebruik je geen windows 10? Rechts onderin staat bij mij altijd een "-" maar bron:
[...]
Laatste en dan is het klaar.Stylze schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 11:40:
[...]
Dat klopt dus niet sherlockDe update komt pas in juni voor ps5 dus volgens mij gaat dit nog gewoon om de ps4 versie maar hebben er alvast de ps5 tag aan gegeven.
Je zegt het zelf al DE UPDATE komt pas in Juni, dit is GEEN update.
Next........
Begrijp ik. Het ging er meer om wat die PS5 versie dan inhield, dat is nooit duidelijk gecommuniceerd. Bijvoorbeeld de PS4 versie een andere versienummer geven en een PS5 tag geven, maakt het nog geen dedicated PS5 game. En dit hadden ze prima kunnen doen om zo de game exclusief aan PS5 eigenaren weg te geven in Plus. Vervolgens staat er in de store ook nog een fout met betrekking tot het maximaal aantal online spelers, wat niet overeen komt met de PS5 versie.dehardstyler schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 11:37:
[...]
Zo moeilijk is het volgens mij niet toch? Het is de PS5 versie. Niet backwards compatible. Als je Wreckfest nooit gekocht had, dan krijg je hem nu ook gratis, voor de PS5. Heb je nog een PS4 in huis liggen? Dan kan je Wreckfest daar niet op spelen. Duidelijk toch?
Maar @Pexdex heeft het al getest en het is dus inderdaad inclusief de PS5 update die 1 juni komt.
eh stellig zijn? ik ben juist niet stellig ik vraag gewoon naar meer duidelijkheid dus hoezo zit ik er dan compleet naast precies?dehardstyler schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 11:46:
[...]
![]()
![]()
Je zou maar zo stellig zijn van je eigen gelijk en er dan compleet naast zitten...
Ga anders nog even verder zoeken "Sherlock".
Aan de andere reacties te zien weet niemand hier nou echt precies hoe het zit welke versie en met of zonder upgrade het nou is..
Volgens mij ben ik dus niet de enige die het allemaal niet begrijpt.
Mijn reactie was gewoon op die Schumi gozer die allemaal dingen loopt te roepen zonder er zelf iets vanaf lijkt te weten en zichzelf ook steeds tegen zit te spreken
[ Voor 12% gewijzigd door Stylze op 04-05-2021 11:57 ]
Playstation 5
Afijn, alle games van mei zijn binnen te trekken via de PSPlus pagina
Bemerk echter dat niemand deze versie kan kopen. Er staat geen normale prijs bij (wat bvb wel is met Battlefield V) en een non-PS+ account krijgt ook geen button te zien om te kopen.schumi2004 schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 11:48:
[...]
Je zegt het zelf al DE UPDATE komt pas in Juni, dit is GEEN update.
Vooraf vermoedde ik dan ook dat het gewoon de PS4 versie is in een PS5 container. Hierboven blijkt echter al dat op zijn minst de Adaptive Triggers werken, dus het is wel degelijk een PS5 versie. Dus wel een beetje vreemd dat wij die al krijgen terwijl je die dus pas in juni kunt kopen.
Een toegift voor PS-Plussers, of eerder de PS-Plussers gebruiken als beta-testers ?
Ik citeer: "Dat klopt dus niet sherlock 8)7"Stylze schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 11:53:
[...]
eh stellig zijn? ik ben juist niet stellig ik vraag gewoon naar meer duidelijkheid dus hoezo zit ik er dan compleet naast precies?
Dat klopt gewoon wel. (zie: er naast zitten)
En toch heeft @schumi2004 gewoon gelijk.Mijn reactie was gewoon op die Schumi gozer die allemaal dingen loopt te roepen zonder er zelf iets vanaf lijkt te weten en zichzelf ook steeds tegen zit te spreken
owhja? dus de update zit er nog niet bij dan? want dat roept hij nu in zijn laatste post, terwijl andere hierboven nu bevestigen dat de update er wel al bij zit, sherlockdehardstyler schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 12:00:
[...]
Ik citeer: "Dat klopt dus niet sherlock 8)7"
Dat klopt gewoon wel. (zie: er naast zitten)
[...]
En toch heeft @schumi2004 gewoon gelijk.
Playstation 5
Er is helemaal geen update. Het is gewoon een nieuw spel in die zin. De oude en nieuwe game hebben geen enkele connectie met elkaar. Dus waarom heb je het over een update? Dat is precies wat Schumi al zegt.Stylze schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 12:04:
[...]
owhja? dus de update zit er nog niet bij dan? want dat roept hij nu in zijn laatste post, terwijl andere hierboven nu bevestigen dat de update er wel al bij zit, sherlock

Wat is nu je punt? Wat wil je nou?Stylze schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 12:04:
[...]
owhja? dus de update zit er nog niet bij dan? want dat roept hij nu in zijn laatste post, terwijl andere hierboven nu bevestigen dat de update er wel al bij zit, sherlock
En wat dan nog als de update "erbij zit"? De update is niets meer dan een PS5 versie en die krijg je.
Wil je hem graag op je PS4 spelen dan moet je hem maar kopen. Het boeit helemaal niet of het wel of geen update is want je hebt er helemaal niets aan, je krijgt gewoon een PS5 versie PUNT.
Misschien dat je het zo duidelijker voor je wordt hoe Twixie in "[PS4] PlayStation 4 - Deel 10" het uitlegt.
/edit
Ik begrijp heel goed hoe het werkt dus leg even uit hoe ik me tegenspreek?Stylze schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 11:53:
[...]
<knip>
Mijn reactie was gewoon op die Schumi gozer die allemaal dingen loopt te roepen zonder er zelf iets vanaf lijkt te weten en zichzelf ook steeds tegen zit te spreken
[ Voor 19% gewijzigd door schumi2004 op 04-05-2021 12:14 ]
Dit is gewoon de PS4 game met de aankomende PS5 update geïntegreerd. Of denk je serieus dat ze speciaal een compleet nieuwe PS5 game hebben gemaakt?dehardstyler schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 12:10:
[...]
Er is helemaal geen update. Het is gewoon een nieuw spel in die zin. De oude en nieuwe game hebben geen enkele connectie met elkaar. Dus waarom heb je het over een update? Dat is precies wat Schumi al zegt.

En dan, wat wil je nu aantonen?Raem schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 12:15:
[...]
Dit is gewoon de PS4 game met de aankomende PS5 update geïntegreerd. Of denk je serieus dat ze speciaal een compleet nieuwe PS5 game hebben gemaakt?
Dat je hem ook op je PS4 kunt spelen want hij zit er toch bij? Nope gaat hem niet worden.
Maar als je persee gelijk wilt hebben, prima jij je zin.
Ik hoop dat je er gelukkig van wordt, wil je nu een sticker?
Het is daadwerkelijk een PS5 versie van de game, je speelt dus niet een geupdate PS4 versie (zoals Days Gone en GoW bijvoorbeeld).Raem schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 12:15:
[...]
Dit is gewoon de PS4 game met de aankomende PS5 update geïntegreerd. Of denk je serieus dat ze speciaal een compleet nieuwe PS5 game hebben gemaakt?
[ Voor 4% gewijzigd door Kalder op 04-05-2021 12:24 ]
Begrijpend lezen Raem. Daarom zei ik "in die zin". Tuurlijk is het niet vanaf de grond opnieuw opgebouwd. Maar de PS4 en PS5 zijn qua integratie gewoon compleet gescheiden. Zelfs zo gescheiden dat ik in het PS topic net te horen kreeg dat de save game van de PS4 versie waarschijnlijk niet eens werkt op de PS5 versie.Raem schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 12:15:
[...]

Zucht, ik zal het even voor je uitleggen. Vorige week zijn de PS+ aangekondigd waaronder de PS5 versie van Wreckfest. Iedereen snapt dat je deze alleen op de PS5 kan spelen, niet op de PS4. Daar gaat het ook niet om. Er was (toen) alleen geen PS5 versie beschikbaar in de store. Enkel de PS4 game en het was bekend dat er 1 juni een PS5 update zou komen. Dit zou dus twee dingen kunnen betekenen.schumi2004 schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 12:20:
[...]
En dan, wat wil je nu aantonen?
Dat je hem ook op je PS4 kunt spelen want hij zit er toch bij? Nope gaat hem niet worden.
Maar als je persee gelijk wilt hebben, prima jij je zin.
Ik hoop dat je er gelukkig van wordt, wil je nu een sticker?
1. De PS4 game wordt in een PS5 container gegooid om zo exclusief te houden voor PS5 eigenaren, maar in feite is het dan gewoon de PS4 game.
2. De update van 1 juni wordt verwerkt in de PS5 game. Dus deze wordt 1 maand eerder beschikbaar gesteld voor PS+ leden.
Daar is geen communicatie over geweest, vandaar de onduidelijkheid. Vervolgens komt de game in de store en staat er 16 spelers online. Terwijl de PS5 update moet zorgen voor 24 spelers. Zorgt dus ook nog voor onduidelijkheid. De enige manier om er dus achter te komen wat je krijgt is door de game te downloaden en te spelen. Dit had allemaal voorkomen kunnen zijn als de communicatie duidelijker was geweest.
Vervolgens kom jij bijdehand lopen doen dat het allemaal superduidelijk is, terwijl je het zelf dus ook helemaal niet snapt.
Je zult het bij punt 2 moeten houden, punt 1 is absoluut onlogisch.Raem schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 12:25:
[...]
Zucht, ik zal het even voor je uitleggen. Vorige week zijn de PS+ aangekondigd waaronder de PS5 versie van Wreckfest. Iedereen snapt dat je deze alleen op de PS5 kan spelen, niet op de PS4. Daar gaat het ook niet om. Er was (toen) alleen geen PS5 versie beschikbaar in de store. Enkel de PS4 game en het was bekend dat er 1 juni een PS5 update zou komen. Dit zou dus twee dingen kunnen betekenen.
1. De PS4 game wordt in een PS5 container gegooid om zo exclusief te houden voor PS5 eigenaren, maar in feite is het dan gewoon de PS4 game.
2. De update van 1 juni wordt verwerkt in de PS5 game. Dus deze wordt 1 maand eerder beschikbaar gesteld voor PS+ leden.
Daar is geen communicatie over geweest, vandaar de onduidelijkheid. Vervolgens komt de game in de store en staat er 16 spelers online. Terwijl de PS5 update moet zorgen voor 24 spelers. Zorgt dus ook nog voor onduidelijkheid. De enige manier om er dus achter te komen wat je krijgt is door de game te downloaden en te spelen. Dit had allemaal voorkomen kunnen zijn als de communicatie duidelijker was geweest.
Vervolgens kom jij bijdehand lopen doen dat het allemaal superduidelijk is, terwijl je het zelf dus ook helemaal niet snapt.
Een 3e zou geweest kunnen zijn dat ze er nog mee bezig zijn as we speak, dat we nu via PS+ een early build hebben met PS5 features, maar bv nog geen save game transfer.
[ Voor 5% gewijzigd door Kalder op 04-05-2021 12:34 ]
Die keer dat de descriptions 100% kloppen tijdens de Plus periode dat ze "vrij gegeven" worden moet ik nog tegenkomen wanneer deze truuk toegepast wordt.
Twixie in "[PS4] PlayStation 4 - Deel 10"
Twixie in "[PS4] PlayStation 4 - Deel 10"
Het is niet geheel onlogisch als het hun bedoeling is om bij de release van de échte PS5 versie die dan direct te kunnen geven aan de PS+ leden die hem in mei geclaimd hebben.
Maar wat dan weer wel onlogisch is : 1 juni (officiële release-datum van de PS5 versie) is de eerste dinsdag van juni, dus de dag dat we weer nieuwe PS+ games krijgen. Waarom hebben ze dan Wreckfest niet gewoon bij juni gestopt ?
Ja dat is een goeie vraag, misschien wilde ze de PS5 versie beta testen via PS+?Twixie schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 12:34:
[...]
Het is niet geheel onlogisch als het hun bedoeling is om bij de release van de échte PS5 versie die dan direct te kunnen geven aan de PS+ leden die hem in mei geclaimd hebben.
Maar wat dan weer wel onlogisch is : 1 juni (officiële release-datum van de PS5 versie) is de eerste dinsdag van juni, dus de dag dat we weer nieuwe PS+ games krijgen. Waarom hebben ze dan Wreckfest niet gewoon bij juni gestopt ?
Inderdaad, dat is wat ik hierboven al aangaf, en grote kans dat dat de echte reden is. Als er nog breaking bugs zijn, gaat er weinig protest komen want het was toch gratis, als diezelfde bugs komen nadat mensen bijbetaald hebben om hun PS4-versie om te zetten naar een PS5-versie, is het wellicht een heel ander verhaal.Kalder schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 12:36:
[...]
Ja dat is een goeie vraag, misschien wilde ze de PS5 versie beta testen via PS+?
Iemand wreckfest al ff opgestart om te checken of ie op 60fps draait op de PS5? Dan weten we zeker dat het om de PS5 versie gaat namelijk
Heb de PS4 versie al een paar maanden geleden eens gekocht (met weemoed terugdenkend aan de good old days met Destruction Derby). Viel me tegen, maar dat kan ook niet anders met het beeld wat ik zelf heb gecreerd in mijn hoofd hoe geweldig Destruction Derby toen wel niet was
).
For what it's worth; ik zie nu iig een PS4 versie die ik al heb en een PS5 versie die ik kan claimen.
For what it's worth; ik zie nu iig een PS4 versie die ik al heb en een PS5 versie die ik kan claimen.
/f/image/2FmG9ZcdBUV45hIyC1ST1vZ1.png?f=fotoalbum_large)
In het PS5 topic zijn al meldingen dat hij o.a. Adaptive Triggers gebruikt, dus ja, het is zeker en vast een PS5 versie.Hulleman schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 12:49:
Iemand wreckfest al ff opgestart om te checken of ie op 60fps draait op de PS5? Dan weten we zeker dat het om de PS5 versie gaat namelijk
Wvb wreck fest... Ik heb em ook gedownload, de ps5 versie.
Maar als ik op de foto kijk, kan ik nog steeds de volledige game kopen a 29.99.
Is dit dan een trial ofzo?
Stop chasing the dream, you're already living it
Dan heb je waarschijnlijk nog de PS4 versie geselecteerd.Qosmic schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 15:41:
Wvb wreck fest... Ik heb em ook gedownload, de ps5 versie.
Je krijgt namelijk alleen de PS5 versie van de game.
Echt iedere keer een drama qua vinden van te krijgen ps+ spelen. Krijg zelf de vorige spellen te zien (days gone, oddworld welke ik blijkbaar nooit geclaimd heb wat ik vreemd vind, maar goed het kan).
OK, blijkbaar dus spellen gemist terwijl ik andere van die maand wel heb. Wellicht dat die later online zijn gezet.
Raar overigens, oddworld zeggen ze vanaf 6 april. Dan zou ik op 4 mei toch nog die als download verwachten. Jammer, want die leek me wel weer interessant. nvm,was tot 3 mei blijkbaar. Jammer, maar helaas.
Maar echt normaal werken doet het niet.
Dit is overigens niet anders bij Xbox. Zelfde probleem.
OK, blijkbaar dus spellen gemist terwijl ik andere van die maand wel heb. Wellicht dat die later online zijn gezet.
Raar overigens, oddworld zeggen ze vanaf 6 april. Dan zou ik op 4 mei toch nog die als download verwachten. Jammer, want die leek me wel weer interessant. nvm,was tot 3 mei blijkbaar. Jammer, maar helaas.
[ Voor 45% gewijzigd door Arunia op 04-05-2021 16:25 ]
Snap je probleem niet echt. Een recente uitzondering daar gelaten komen de nieuwe PS+ games altijd beschikbaar op de eerste dinsdag van de maand. Welke het zijn wordt de woensdag daaraan voorafgaand aangekondigd.Arunia schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 16:04:
Echt iedere keer een drama qua vinden van te krijgen ps+ spelen.
Raar overigens, oddworld zeggen ze vanaf 6 april. Dan zou ik op 4 mei toch nog die als download verwachten. Jammer, want die leek me wel weer interessant. nvm,was tot 3 mei blijkbaar.
Gemakkelijkste manier om niets te missen is gewoon dit topic hier in de gaten houden. Maar als je geen frequente Tweaker bent, dan kan je ook gewoon een maandelijkse reminder in je agenda zetten. En verder kan je ook gewoon PlayStation mails in de gaten houden (tenzij je ingesteld hebt dat je die niet wil krijgen).
Met XBox Games For Gold evenmin een probleem, dat is altijd de 1ste en de 15de van de maand.
Nog nooit een game gemist.
@Twixie *kijkt naar registratie datum en aantal posts. Denk dat ik genoeg op tweakers kom. Echter al jaren geen ps plus abo gehad en nog nooit games for gold.
Om één of andere reden had ik blijkbaar al een maand de plus spellen niet binnen gehaald.
Merk net dat via de console zelf het toch wel te vinden is.
Qua gold is het dan wel onhandiger om te vinden, maar ook daar zal ik dan op de verkeerde plekken zoeken. Mede ook omdat ik eigenlijk eerder de app gebruik ipv de console.
Baal er gewoon van dat ik oddworld gemist heb.
Uiteraard eigen schuld!
Om één of andere reden had ik blijkbaar al een maand de plus spellen niet binnen gehaald.
Qua gold is het dan wel onhandiger om te vinden, maar ook daar zal ik dan op de verkeerde plekken zoeken. Mede ook omdat ik eigenlijk eerder de app gebruik ipv de console.
Baal er gewoon van dat ik oddworld gemist heb.
Uiteraard eigen schuld!
[ Voor 7% gewijzigd door Arunia op 04-05-2021 16:38 ]
@Arunia LOL!
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Nog handiger is gewoon via de Android of IOS app, of gewoon op de website zelf. Ik zit gewoon veel meer op mijn telefoon of een web browser dan op mijn PlayStation. Maar je moet er natuurlijk ook wel telkens aan denken, vandaar de tip van reminders in je agenda.Arunia schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 16:37:
Idem voor XBox, die claim ik ook gewoon altijd via de website. Ik heb zelfs niet eens een One of Series
@Twixie zeker waar hoor. Ik gebruik mijn agenda overal voor. Dit is wel een mooie om er in te zetten. Had ik wel gedaan met die play from home games.
Hier niet bij stil gestaan. De app werkt voor de ps wel prima verder. Voor de Xbox heb ik niet het idee dat het aan mijn account wordt gekoppeld. Staat alleen een download knop in.
Hier niet bij stil gestaan. De app werkt voor de ps wel prima verder. Voor de Xbox heb ik niet het idee dat het aan mijn account wordt gekoppeld. Staat alleen een download knop in.
Nog geen PS5... toch wel de game in m'n bieb gezet via de website
Toch stiekem balen dat de ps4 versie er niet bij zit
ow well...
Toch stiekem balen dat de ps4 versie er niet bij zit
Gister geprobeerd en het was een teleurstelling betreft Adaptive Triggers.Twixie schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 15:03:
[...]
In het PS5 topic zijn al meldingen dat hij o.a. Adaptive Triggers gebruikt, dus ja, het is zeker en vast een PS5 versie.
Kwam alleen maar kabaal uit de controller terwijl ik de tv op mute had omdat ik de vrouw aan de telefoon had

De DLC die ik gekocht heb op mijn PS4 versie en mijn level zijn ook niet meegenomen naar de PS5 versie.
Ik pleur de PS5 versie er snel af en ga verder met de PS4 versie (inclusief Opel Manta) .
Dan is er iets niet oké met je controller, bij mij was die haptische feedback zeker niet zo heftig dat je de controller merkbaar kunt horen.Starscreamer schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 09:24:
[...]
Gister geprobeerd en het was een teleurstelling betreft Adaptive Triggers.
Kwam alleen maar kabaal uit de controller terwijl ik de tv op mute had omdat ik de vrouw aan de telefoon had![]()
De DLC die ik gekocht heb op mijn PS4 versie en mijn level zijn ook niet meegenomen naar de PS5 versie.
Ik pleur de PS5 versie er snel af en ga verder met de PS4 versie (inclusief Opel Manta) .
Ik heb deze game nooit eerder gespeeld, maar ik kan me niet voorstellen dat de de PS4 versie op 30 fps zou prefereren. Een game als deze (elke racegame eigenlijk) moet wat mij betreft geoptimaliseerd worden voor 60fps.
Ik heb die game op de Ps4pro gespeeld en er heel snel weer uitgehaald. Dat speelt echt voor geen meter op 30fps nee. Gister de eerste paar races op de PS5 gedaan, maar ik vind er eigenlijk ook geen reet aanSD5k schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 09:44:
Ik heb deze game nooit eerder gespeeld, maar ik kan me niet voorstellen dat de de PS4 versie op 30 fps zou prefereren. Een game als deze (elke racegame eigenlijk) moet wat mij betreft geoptimaliseerd worden voor 60fps.
[ Voor 14% gewijzigd door Hulleman op 05-05-2021 14:21 ]
Heel herkenbaar dit. Ik zit ook iedere keer weet te klooien. Om één of andere reden kan ik het nooit direct vindenArunia schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 16:04:
Echt iedere keer een drama qua vinden van te krijgen ps+ spelen. Krijg zelf de vorige spellen te zien (days gone, oddworld welke ik blijkbaar nooit geclaimd heb wat ik vreemd vind, maar goed het kan).

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Maar zo moeilijk is het toch niet? Even in je agenda zetten dat je een paar dagen na de nieuwe maand release je even naar de PS Store gaat op je PS4/PS5. Dan even naar het PLUS gedeelte en je kunt alles in je bibliotheek zetten of meteen downloaden.Rossi46 schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 14:42:
[...]
Heel herkenbaar dit. Ik zit ook iedere keer weet te klooien. Om één of andere reden kan ik het nooit direct vinden
PSN: TDBtje
Ja, maar dat is het dus, ik kom tegenwoordig dan uit (via de webbrowser) in een PS+ gedeelte waar enkel de games benoemd worden. Niet dat je ze daar dan ook in je bieb kunt zetten. Maar goed, blijkbaar zoek ik structureel verkeerdTDB schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 15:15:
[...]
Maar zo moeilijk is het toch niet? Even in je agenda zetten dat je een paar dagen na de nieuwe maand release je even naar de PS Store gaat op je PS4/PS5. Dan even naar het PLUS gedeelte en je kunt alles in je bibliotheek zetten of meteen downloaden.
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
via internetbrowser? Moet je niet doen, gewoon via het menu van PS4 / PS5.Rossi46 schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 15:22:
[...]
Ja, maar dat is het dus, ik kom tegenwoordig dan uit (via de webbrowser) in een PS+ gedeelte waar enkel de games benoemd worden. Niet dat je ze daar dan ook in je bieb kunt zetten. Maar goed, blijkbaar zoek ik structureel verkeerd
PSN: TDBtje
Let op:
Het is niet de bedoeling om hier te vragen naar PSN (cards) aanbiedingen. Weet je een goede aanbieding? Dan kun je die plaatsen in het Console Budget Gaming topic. Ook daar is het echter niet de bedoeling om naar aanbiedingen te vragen.
Het is niet de bedoeling om hier te vragen naar PSN (cards) aanbiedingen. Weet je een goede aanbieding? Dan kun je die plaatsen in het Console Budget Gaming topic. Ook daar is het echter niet de bedoeling om naar aanbiedingen te vragen.