Acties:
  • +5 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 05-07 10:00

s0kkie

Cowabunga

Topicstarter

Afbeeldingslocatie: https://cdn.thegamesdb.net/images/original/boxart/front/38442-1.jpg

Days Gone is een survival action-adventure in ontwikkeling bij SIE Bend Studio. Het spel wordt uitgegeven door Sony Interactive Entertainment en zal 26 april 2019 exclusief uitkomen voor de PlayStation 4.
Op 19 mei 2021 is de game ook voor PC uitgekomen.
Het spel speelt zich af in een post-apocalyptische Verenigde Staten, twee jaar nadat een pandemie een groot deel van de aarde heeft uitgeroeid. Een deel van de overlevenden zijn gemuteerd tot zombie-achtige "Freakers". De speler speelt als overlever Deacon St. John vanuit een derdepersoonsperspectief in een open wereld.

Ontwikkelaar: SIE Bend Studio
Uitgever: Sony Interactive Entertainment
Genre(s): Third Person Survival Action Adventure
Speelmodus: Singleplayer

Het spel is met ontwikkeling gestart in januari 2015 en er wordt gebruik gemaakt van de Unreal Engine 4. De studio is in handen van Sony en daarom zal deze game dan ook alleen exclusief voor de PS4 verschijnen. De game zou in eerste instantie op 22 februari 2019 uitkomen, maar dit was uitgesteld tot 26 april 2019. De game is inmiddels Gold gegaan en de release van april staat nu ook vast.
Over de jaren heen heeft de ontwikkelaar al meerdere gameplay video's en trailers laten zien.

Sony's antwoord op Dead Rising
Veel meer dan alleen zombies

Afbeeldingslocatie: http://files.1337.games/wp-content/uploads/2017/05/days-gone-screen-03-horde-ps4-us-13jun16-940x529.jpeg
Afbeeldingslocatie: http://images.pushsquare.com/a9c5bec7743ce/days-gone-faq-ps4-playstation-4-1.900x.jpg
Afbeeldingslocatie: https://www.foregames.nl/wp-content/uploads/2016/06/20102018D032.jpg
Afbeeldingslocatie: https://d.ibtimes.co.uk/en/full/1524327/days-gone-e3-2016-debut-trailer.png

[YouTube: Days Gone | E3 2017 Trailer | PS4]

Volgt heel snel

[ Voor 14% gewijzigd door s0kkie op 20-05-2021 16:36 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Dit is een van de weinige spellen waar ik in het begin best enthousiast over was, maar naarmate de tijd vorderde en ik meer heb gezien eigenlijk een redelijk "meh" gevoel heb gekregen.

Ik kan alleen de vinger er niet opleggen waarom dat is.

Ga dan ook rustig wat hands-on reviews afwachten na de 26ste

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 13:42
Flagg schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 19:09:
Dit is een van de weinige spellen waar ik in het begin best enthousiast over was, maar naarmate de tijd vorderde en ik meer heb gezien eigenlijk een redelijk "meh" gevoel heb gekregen.

Tja het heeft nou niet echt een eigen smoel.Ik denk dat het een aardig spel gaat worden maar niet meer dan dat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dvd-linden
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-01-2023
Dit jaar komen er in mijn optiek niet heel veel boeiende games uit (hopelijk komt the Last of Us 2 nog aan het eind van het jaar), maar aangezien ik toch af en toe een nieuwe game wil halen heb ik op het moment twee games op het oog: Days Gone en/of Sekiro. Nou ben ik van plan, ook door mijn backlog, om er eigenlijk maar één van deze twee te gaan halen. Ik ben dan dus ook heel benieuwd hoe deze game ontvangen gaat worden.

Ik verwacht persoonlijk een goede, solide game, maar geen game die het topniveau van de Sony exclusives van de afgelopen jaren gaat halen. Een reden waarom deze game mij zou kunnen overhalen om te gaan spelen zou kunnen zijn als er een ijzersterk verhaal in zit wat je ertoe beweegt om verder te blijven spelen. Ik wacht dus met smart de reviews te zijner tijd af.

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-07 15:04

Ik krijg er een Far Cry 5 gevoel van. Daar had ik zo gruwelijk veel zin in. Na Hollands Valley viel de game mij zo smerig tegen... Alsof de rest van de game er procedureel bij gegeneerd was de laatste minuut voordat de game gold ging. 0 beleving, 0 progressie en één grote repeterende pijniging.... Ik heb het idee dat het met Days Gone ook zo is, maar ik hoop zo van niet. Best wel zin in deze game namelijk, want een open wereld zombie game lijkt me heel tof en de meeste grote Sony exclusives zijn deze generatie erg goed.

Ik ga zeker de reviews afwachten, maar die waren van FC5 ook unaniem lyrisch... voor mij de grootste deceptie qua games de afgelopen generatie.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dvd-linden
Hulleman schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 14:04:
[...]

Ik krijg er een Far Cry 5 gevoel van. Daar had ik zo gruwelijk veel zin in. Na Hollands Valley viel de game mij zo smerig tegen... Alsof de rest van de game er procedureel bij gegeneerd was de laatste minuut voordat de game gold ging. 0 beleving, 0 progressie en één grote repeterende pijniging.... Ik heb het idee dat het met Days Gone ook zo is, maar ik hoop zo van niet. Best wel zin in deze game namelijk, want een open wereld zombie game lijkt me heel tof en de meeste grote Sony exclusives zijn deze generatie erg goed.

Ik ga zeker de reviews afwachten, maar die waren van FC5 ook unaniem lyrisch... voor mij de grootste deceptie qua games de afgelopen generatie.
Ik wacht ook absoluut de reviews af, maar zoals je zelf al schrijft zijn reviews niet zaligmakend. Ik probeer dus ook zeker impressies op te doen door middel van walkthroughs (waarbij ik hoogstens een aantal korte stukjes kijk), kijk wellicht naar wat streams en neem de tijd om te lezen wat de reacties van spelers na release zijn. Door middel van die verschillende dingen kan ik meestal wel een goed beeld krijgen van een game en bepalen of het iets voor mij is of niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-06 14:27
Ik heb er wel vertrouwen in. Wordt gewoon een lekkere game. Ook weer eens een game die ik op release mee pak :)

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

Nou ja precies dit dus. Ik wil heel graag dat dit tof wordt (“Openwereld”+zombies) maar op een of andere manier ziet het er saai uit. Hoofd personage spreekt mij ook niet aan en ik ben een beetje klaar met die Sony manier van games maken, zelfde type cut scenes enz.

Toch heb ik een preorder staan en dat laat ik ook maar zo, want dus: “Openwereld”+zombies 🙃

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr-Music
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
toch maar weer gepreorderd...kan het niet laten!
Heb hoge vewachtingen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 05-07 15:59
Ik heb hem wel in de pre-order staan, maar met grote twijfel. Ik kan ook niet uitleggen why, maar het is gewoon zo. Bij de meeste PS4 exclusives heb ik dat zeker niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-07 20:05

Same here, en mijn gut feeling zit meestal wel goed wat dat betreft. Het ziet er allemaal zo generiek uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

dvd-linden schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 15:20:
[...]

Ik wacht ook absoluut de reviews af, maar zoals je zelf al schrijft zijn reviews niet zaligmakend. Ik probeer dus ook zeker impressies op te doen door middel van walkthroughs (waarbij ik hoogstens een aantal korte stukjes kijk), kijk wellicht naar wat streams en neem de tijd om te lezen wat de reacties van spelers na release zijn. Door middel van die verschillende dingen kan ik meestal wel een goed beeld krijgen van een game en bepalen of het iets voor mij is of niet.
Met reviews bedoel ik gameplay van andere mensen. :)
Reviews van gamesites lees ik voor de lol hoogstens, maar zeker niet als aankoop advies.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Goede TS, mooi dat er nu ook een topic voor is.

Vandaag wel de pre-order geannuleerd omdat ik eerst met Sekiro aan de slag ga.

Maar bij goede reviews komt deze er ook gewoon meteen uiteraard. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dvd-linden
Flagg schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 17:16:
[...]

Met reviews bedoel ik gameplay van andere mensen. :)
Reviews van gamesites lees ik voor de lol hoogstens, maar zeker niet als aankoop advies.
Met die reactie doelde ik meer op hetgeen Hulleman schreef over Far Cry 5 i.c.m. de reviews.

Ik vind reviews altijd wel handig om even doorheen te scrollen. Kijken wat de conclusie is, het punt dat gegeven wordt, de plus- en minpunten en vooral de reacties van mensen onder een review. Maar puur als aankoopadvies gebruik ik het niet. Alhoewel het bijvoorbeeld bij een Horizon er bij mij wel voor heeft gezorgd dat ik me meer ging verdiepen in de game (dus o.a. reacties van mensen lezen die het spel al aan het spelen waren) doordat ik zag dat de game overladen werd met hele goede cijfers. Dat, terwijl Horizon in eerste instantie absoluut niet op mij to-buy-list stond. Dus hele positieve reviews kunnen er wel voor zorgen dat ik me meer ga verdiepen in een game.

Zo twijfel ik bijvoorbeeld ook nog over Sekiro. Die staat bij mij nu op 75/25, maar ik ben er nog niet over uit. Mocht die volgende week de ene na de andere goede review krijgen (wat ik eigenlijk wel verwacht) en ik lees enkel positieve reacties op internet in het algemeen en in het Sekiro topic op tweakers in het bijzonder dan kan het zomaar gebeuren dat Sekiro volgend weekend in mijn PS4 zit. (Moet wel eerst nog even de platinum trophy van Darksiders 2 binnenslepen haha.)

Dus ik snap je mening over reviews zeker wel, maar ik vind dat ze af en toe zeker wel handig kunnen zijn. Vandaar dat ik ook erg benieuwd ben naar de reviews van Days Gone.

[ Voor 5% gewijzigd door dvd-linden op 15-03-2019 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Topicstarter
Trophies zijn nu al bekend!
https://www.psx-sense.nl/...ne-zijn-inmiddels-bekend/

[ Voor 15% gewijzigd door s0kkie op 22-03-2019 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
ik heb het gevoel dat het een 'net-niet game' gaat worden. we zullen zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
Hamazaki schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 11:35:
Hopelijk een Horizon deje vu. Die game had ik ook niet echt op de radar staan en leek me niets. Na de lovende reviews meteen gekocht.... voor mij één van de tofste games deze generatie.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Hulleman schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 15:58:
[...]

Hopelijk een Horizon deje vu. Die game had ik ook niet echt op de radar staan en leek me niets. Na de lovende reviews meteen gekocht.... voor mij één van de tofste games deze generatie.
nou, als je dat gevoel met de horizon preview hebt gehad, ben je wel een apart gevalletje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 05-07 15:59
Ik weet het gewoon echt niet.... Ik heb hem in de pre-order staan, maar ik twijfel wel om hem eruit te halen. Ach, ik laat hem wel staan en als de reviews bagger zijn dan gaat ie terug naar afzender.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
Hamazaki schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 16:00:
[...]

nou, als je dat gevoel met de horizon preview hebt gehad, ben je wel een apart gevalletje.
Dus jij bent een apart gevalletje, omdat je denkt dat days gone een net-niet game wordt als blijkt dat deze game een dikke hit wordt? 8)7

Anyway, weer een trailertje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Hulleman schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 16:38:
[...]

Dus jij bent een apart gevalletje, omdat je denkt dat days gone een net-niet game wordt als blijkt dat deze game een dikke hit wordt? 8)7

Anyway, weer een trailertje
[YouTube: Days Gone – Story Trailer PS4]
heb ik geen problemen mee. was ook niet negatief bedoeld, maar goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hamazaki schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 11:35:
Ik heb het gevoel dat het een heerlijke laid back open wereld ervaring gaat worden. Lekkere change of pace na Sekiro die ik tegen die tijd wel heb uitgespeeld, hopelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-07 23:06

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ik ben benieuwd wat mij deze titel gaat brengen. Nu begin ik een beetje zombie-moe te worden, maar hopelijk is dit een uitzondering (na TLoU)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De hypetrain zal nu toch wel snel gaan vertrekken, lijkt me. Nog drie weken. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:44
Ik heb besloten nog wat extra weken te wachten met mijn aankoop. Laatste tijd wat teleurgesteld in releases en de kwaliteit ervan. Vind het zonde om wederom 50-60 euro uit te geven aan iets wat ik maar een paar uur speel. Uiteraard hou ik dit topic in de gaten! Ik ben namelijk een enorme fan van post apocalyptische zombie games. Met name de speelstijl van State of Decay sprak mij erg aan.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Alekz87 schreef op donderdag 4 april 2019 @ 12:08:
Ik heb besloten nog wat extra weken te wachten met mijn aankoop. Laatste tijd wat teleurgesteld in releases en de kwaliteit ervan. Vind het zonde om wederom 50-60 euro uit te geven aan iets wat ik maar een paar uur speel. Uiteraard hou ik dit topic in de gaten! Ik ben namelijk een enorme fan van post apocalyptische zombie games. Met name de speelstijl van State of Decay sprak mij erg aan.
Ik wacht even de reviews/MC score af. Ik verwacht dat de game maximaal hooguit een 85 gaat halen en ik wil even kijken wat de plus en minpunten precies zijn. Ik maak me bijvoorbeeld minder druk om de AI, maar ik wil weer niet dat de game onder de 20 fps kakt als er veel gebeurt.

Ik hoop vooral dat dit de ultieme Walking Dead simulator wordt. Ik wil hetzelfde gevoel hebben als wat Dying Light gaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
@bram1984
Nou dan zet je met je 85 hoog in.Persoonlijk durf ik niet hoger dan 80[Metacritic] te gaan.

Geen eigen smoel hebben en besturing die nog niet top voelde zijn de dingen die je leest previews.En niet te vergeten ai die niet top is.

Ik wacht de reviews af.

[ Voor 13% gewijzigd door jori040 op 08-04-2019 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-07 17:24
Ik ben ook geïnteresseerd in dit spel en voorzichtig optimistisch, na wat speelervaringen te hebben gehoord. Zal 'm echter zeker niet op de dag van release in huis halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jori040 schreef op maandag 8 april 2019 @ 12:49:
@bram1984
Nou dan zet je met je 85 hoog in.Persoonlijk durf ik niet hoger dan 80[Metacritic] te gaan.

Geen eigen smoel hebben en besturing die nog niet top voelde zijn de dingen die je leest previews.
Ik heb dat zelf nergens gelezen, behalve dat de gunplay nog niet helemaal lekker aanvoelt en de AI matig is.

Persoonlijk vind ik de game juist wel een eigen smoel hebben. Redelijk unieke setting (als in dat er weinig open wereld zombie games zijn met hordes) met een redelijk unieke protagonist.

Een 80 is voor mij ook al voldoende. Net als dat ik een nieuwe Far Cry altijd als zoete koek slik terwijl die games ook weinig nieuws doen verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Het moet ook wel heel gek gaan mocht ik hem niet kopen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Het moet ook wel heel gek gaan mocht ik hem niet kopen hoor.

[Deze post kan weg]

[ Voor 16% gewijzigd door jori040 op 08-04-2019 13:10 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
ik ga hem zeker kopen, want ik heb echt niets meer om te spelen. ik ga zelfs sekiro uitproberen, wat helemaal niet mijn genre is. ik kijk dus echt uit naar deze.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
Nice.

Omdat deze game heel erg in het straatje zal liggen van The Walking Dead fans denk ik dat hij het financieel goed zal doen.Ik bekijk alles vanuit mijn game hart maar ik moet leren beseffen dat er ook mensen zijn die games kopen zonder ook maar een review te lezen en totaal niet bezig zijn met het technische aspect van een game.

[ Voor 97% gewijzigd door jori040 op 08-04-2019 16:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
Schijfruimte: https://www.psx-sense.nl/...t-ruim-65gb-schijfruimte/

Vind dat de reviews laat online mogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sony heeft er blijkbaar minder vertrouwen in dan in bijvoorbeeld GoW en Horizon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
bram1984 schreef op maandag 15 april 2019 @ 09:53:
[...]

Sony heeft er blijkbaar minder vertrouwen in dan in bijvoorbeeld GoW en Horizon.
Alleen al hoe ze je die pre-order door je strot proberen te duwen.

i've got a bad feeling about this!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
ik heb juist opeens een goed gevoel over, omdat het niet zo gehyped wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Hamazaki schreef op maandag 15 april 2019 @ 10:32:
ik heb juist opeens een goed gevoel over, omdat het niet zo gehyped wordt...
Wat ? zowat elke dag wel een filmpje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
jori040 schreef op maandag 15 april 2019 @ 10:38:
[...]

Wat ? zowat elke dag wel een filmpje.
wil niets zeggen. kijk eens hoe rustig dit topic is. vergelijk eens met andere ps4 exclusives topics van destijds...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Hamazaki schreef op maandag 15 april 2019 @ 10:41:
[...]

wil niets zeggen. kijk eens hoe rustig dit topic is. vergelijk eens met andere ps4 exclusives destijds...
Denk dat dat komt omdat de game op het eerste gezicht nergens in uitblinkt.

Van Spider-Man kwamen de reviews al een paar dagen voor release online.Dit doet met denken aan een Ubisoft traject.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jori040 schreef op maandag 15 april 2019 @ 10:30:
[...]

Alleen al hoe ze je die pre-order door je strot proberen te duwen.

i've got a bad feeling about this!
Wat bedoel je precies?
Hamazaki schreef op maandag 15 april 2019 @ 10:41:
[...]

wil niets zeggen. kijk eens hoe rustig dit topic is. vergelijk eens met andere ps4 exclusives destijds...
Tweakers is ook totaal geen goede maatstaf om hype aan af te meten. Dan kun je beter even op ResetEra kijken. Daar zijn diverse Days Gone threads die al weken of langer lopen. In Engeland rijden bussen rond met Days Gone advertenties op de zijkant. In andere landen wordt op TV geadverteerd. De game staat in diverse landen op nummer 1 op Amazon. En de video's op YouTube worden echt gigantisch vaak bekeken. De game is ongelooflijk geanticipeerd bij het grote publiek.

https://www.amazon.com/Be...gbs/videogames/6427831011

Als dat geen hype is, dan weet ik het ook niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
bram1984 schreef op maandag 15 april 2019 @ 10:51:
[...]

Wat bedoel je precies?

[...]

Tweakers is ook totaal geen goede maatstaf om hype aan af te meten. Dan kun je beter even op ResetEra kijken. Daar zijn diverse Days Gone threads die al weken of langer lopen. In Engeland rijden bussen rond met Days Gone advertenties op de zijkant. In andere landen wordt op TV geadverteerd. De game staat in diverse landen op nummer 1 op Amazon. En de video's op YouTube worden echt gigantisch vaak bekeken. De game is ongelooflijk geanticipeerd bij het grote publiek.

https://www.amazon.com/Be...gbs/videogames/6427831011

Als dat geen hype is, dan weet ik het ook niet.
het ps4-volk is redelijk actief op tweakers. wat zou de reden zijn dat dit topic zo traag loopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hamazaki schreef op maandag 15 april 2019 @ 10:53:
[...]

het ps4-volk is redelijk actief op tweakers. wat zou de reden zijn dat dit topic zo traag loopt?
Een Nederlandstalige website en een van de kleinste landen van Europa. We zijn totaal niet representatief, of je vergist je flink in de grootte van Tweakers.

Verder kan het dat die paar mensen hier óf geen interesse in de game hebben, maar nog waarschijnlijker is het omdat er gewoon weinig nieuws over te vertellen valt. De game is nog niet uit en het is wachten op de reviews.

De game staat boven RDR2 en Spider-Man op Amazon. Dat zegt genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
@bram1984
Als Sony per maand zoveel filmpjes online zet dan valt dat gewoon op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jori040 schreef op maandag 15 april 2019 @ 11:01:
@bram1984
Als Sony per maand zoveel filmpjes online zet dan valt dat gewoon op.
Dus omdat een publisher vlak voor de release van een game hype probeert te creëren met trailers en gameplay video's, duwen ze een pre-order door je strot? Bijzondere gedachtegang, maar oké.

Ik heb geen pre-order lopen en voel me ook alleszins gedwongen er een te plaatsen. Als er nu urenlange extra content bij een pre-order zou zitten die je niet vrij kan spelen, dan was het een ander verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
@bram1984
Dat in combinatie met de late reviews.

De media is de game al een paar dagen aan het spelen hoor dus waarom kunnen die reviews niet eerder online ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jori040 schreef op maandag 15 april 2019 @ 11:11:
@bram1984
Dat in combinatie met de late reviews.

De media is de game al een paar dagen aan het spelen hoor dus waarom kunnen die reviews niet eerder online ?
Het gros van de games heeft een embargo de dag voor release. Je doet alsof dit iets heel geks is.

Maar wat ik net al zei: ik vermoed dat Sony minder vertrouwen in deze titel heeft dan bijvoorbeeld GoW en Horizon. Ik kan er ook volledig naast zitten, want als je er geen vertrouwen in hebt, waarom dan al zo snel review copies verspreiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
@bram1984
Ja goed laten we hopen op een solide game. ;)

Ik zie ook genoeg positieve dingen in filmpjes want anders volg ik deze game ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
na een paar gameplay video's begin ik behoorlijk warm te lopen voor dit spel, wil zelfs een pre-order plaatsten. twijfels..

[ Voor 14% gewijzigd door Farabi op 16-04-2019 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hamazaki schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 12:09:
na een paar gameplay video's begin ik behoorlijk warm te lopen voor dit spel, wil zelfs een pre-order plaatsten. twijfels..
Dat kan volgende week donderdag ook nog prima. Ik wacht rustig de reviews af. Ik ga misschien wel digitaal als de scores boven verwachting (8.5 + hoger) zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
bram1984 schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 13:18:
[...]

Dat kan volgende week donderdag ook nog prima. Ik wacht rustig de reviews af. Ik ga misschien wel digitaal als de scores boven verwachting (8.5 + hoger) zijn.
Koop je hem onder de 85 [Meta] niet dan ?

Als de game een op Metacritic een 78 scoort is het voor mij een goede game met een klein smetje.En met dat kleine smetje kan je zelf bepalen of je daar mee kan leven/gamen.

Ik vermoed dat dit een 80 game gaat worden. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door jori040 op 16-04-2019 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
ook al scoort het een 7, volgens mij is deze game gewoon vermakelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
jori040 schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 13:34:
[...]

Koop je hem onder de 85 [Meta] niet dan ?

Als de game een op Metacritic een 78 scoort is het voor mij een goede game met een klein smetje.En met dat kleine smetje kan je zelf bepalen of je daar mee kan leven/gamen. ;)
Dat zeg ik toch niet. :+

Met een lagere score ben ik meer geneigd de fysieke versie te halen, zodat ik 'm eventueel weer kan verkopen.

Het ligt verder ook een beetje aan wat de minpunten zijn. Als de framerate bij een flinke horde onder de 20fps kakt, dan wacht ik rustig met mijn aankoop, maar als het grootste negatieve punt bijvoorbeeld het verhaal is terwijl de open wereld wel gewoon tof in elkaar zit, dan boeit me dat weer niks. Dan komt die er gewoon meteen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
De game doet me soms best wel denken aan Far Cry 5.Al denk ik dat de Ai van Days Gone nooit zo slecht kan zijn dan bij die game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
jori040 schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 13:40:
De game doet me soms best wel denken aan Far Cry 5
hoe dan :? vertel me, ik ben echt benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Hamazaki schreef op donderdag 18 april 2019 @ 16:39:
[...]

hoe dan :? vertel me, ik ben echt benieuwd.
De setting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inderdaad. Far Cry heeft ook een post apocalyptische zombie setting met een biker in de hoofdrol. :+

Overigens verschijnen er op Reddit nu volop impressies en gameplay clips, voor de geïnteresseerden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
bram1984 schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 16:36:
[...]

Inderdaad. Far Cry heeft ook een post apocalyptische zombie setting met een biker in de hoofdrol. :+

Overigens verschijnen er op Reddit nu volop impressies en gameplay clips, voor de geïnteresseerden. :)
Ik zie genoeg dingen terug die mij aan Far Cry 5 doen denken zoals de bosgebieden en witte pick-up trucks.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
En nog wat impressies van iemand die de game kort op een event heeft gespeeld.

Initial Impressions:

Gameplay: A bit floaty controls as I just spent 100 hours playing Sekiro at 60 FPS but overall, very solid feeling and all things said just darn... impressive! The guns look and sound awesome, melee is uber solid with baseball bat and table legs :) There were two modes available in the demo: Horde (super tough) and a story mission which I preferred. Played about 30 mins total. I confirmed that it was running on a Dev mode PS4. Very interesting.

Graphics: Unbelievably gorgeous. The textures, animations and environment/weather effects are perfect. We played on 42" 4K TVs. HDR wasn't even enabled so I turned that on manually (/facepalm for peeps who set it up) The rain and sunlight switching back and forth was super cool. I play mainly on a 4K capable PC and PS4 Pro in 4k. This is easily one of the most stunning games on any platform. It looks and FEELS intense, hopeless, and beautiful all at the same time.

Sound: Maybe even better than the graphics...?! Music is fantastic, weapon sounds are meaty and zombies are appropriately freaky! Solid voice acting so far. A bit of "Let's add a bunch of profanity to make it edgy" but that is just the part of the game I saw. We played on Sony Wireless headphones. The sound design was stunning overall.

Overall: I'm definitely buying the game after playing the demo. I am sad the Horde mode was SO difficult but uber impressive. Having that many realistic zombies coming at me was just intense. Didn't get to try the motorcycle out much but this is definitely going to be a system seller for Sony! Sorry, I tried to get video footage but the Sony dude was giving me nasty looks for just taking photos. I was shocked they didn't kick me out :)

UPDATE: I am going to head back to play longer tomorrow. Please let me know what you'd like me to try out or investigate. I'll try to capture some video as well.

Also, here are all my camera caps https://imgur.com/gallery/wefYDlS

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik ben benieuwd. Laatste trailer ziet er lekker uit.

Ik hoop op een grote open wereld waarin je lekker kunt rond rommelen zonder al te veel het Sony verhaaltje te moeten spelen.

Als State of Decay maar dan met de afwerking van een Sony studio zeg maar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
Krijgt voor release een grote update: https://www.psx-sense.nl/...le-dagen-voor-de-release/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Inmiddels een grote hoeveelheid streamers welke de game al spelen.

https://m.twitch.tv/directory/game/Days%20Gone

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik lees veel positieve geluiden over het verhaal in ieder geval. Dat is mooi.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
De 1.03 patch schijnt een hoop goed te doen. Bepaalde bugs zijn weg en de performance schijnt heel steady te zijn.

Afbeeldingslocatie: https://s3.gifyu.com/images/SmartSelect_20190423-012053_YouTube.gif

Leuk weetje: de UE4 engine ondersteunt geen voertuigen op 2 wielen. De motor waar je dus op rijdt, is er eentje met 4 wielen, echter hebben ze die 2 andere wielen op een of andere slimme manier weggewerkt en onzichtbaar gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlimaxs
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 03-04 14:01
Duurt nu niet lang meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maart1992
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 28-10-2024
Wanneer kwamen de reviews online? Deze donderdag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maart1992 schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 17:05:
Wanneer kwamen de reviews online? Deze donderdag?
Donderdag komen ze online ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

bram1984 schreef op zaterdag 20 april 2019 @ 08:40:

Graphics: Unbelievably gorgeous. The textures, animations and environment/weather effects are perfect. We played on 42" 4K TVs. HDR wasn't even enabled so I turned that on manually (/facepalm for peeps who set it up) The rain and sunlight switching back and forth was super cool. I play mainly on a 4K capable PC and PS4 Pro in 4k. This is easily one of the most stunning games on any platform. It looks and FEELS intense, hopeless, and beautiful all at the same time.
Hmm. Net even op tv de trailer die in de PS Store staat bekeken. Grafisch vind ik het er maar matig uit zien, beetje PS4 graphics toen die console net uit was. Zelfs een Tomb Raider (niet zo'n hele bijzondere productie en inmiddels ook al wat oudere engine) ziet er beter uit. Benieuwd wat de reviews gaan zeggen...
Dat dynamische weer (stond ergens op GoT een filmpje van) zag er wel tof uit bij Days Gone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tom schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 21:46:
[...]

Hmm. Net even op tv de trailer die in de PS Store staat bekeken. Grafisch vind ik het er maar matig uit zien, beetje PS4 graphics toen die console net uit was. Zelfs een Tomb Raider (niet zo'n hele bijzondere productie en inmiddels ook al wat oudere engine) ziet er beter uit. Benieuwd wat de reviews gaan zeggen...
Dat dynamische weer (stond ergens op GoT een filmpje van) zag er wel tof uit bij Days Gone.
Een trailer in de PS store is ook volslagen crack kwaliteit. Kijk eens een hoge resolutie YT of Gamersyde video op je TV. De graphics zijn echt bijzonder goed voor zo'n kleine studio.

Ik heb al diverse mensen zien schrijven dat dit grafisch een van de mooiere open wereld games is.

Ik vind Tomb Raider er zeker niet mooier uitzien in ieder geval.

Edit: Bijvoorbeeld deze vanaf 01:50.

YouTube: DAYS GONE Gameplay - NEW Skills, Combat Features, Graphics Details, ...

[ Voor 17% gewijzigd door bram1984 op 23-04-2019 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14:44
Tom schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 21:46:
[...]

Tomb raider heeft geen 500 man op het scherm :9 Maar ik snap wat je bedoeld zelfde als je beeld gaat lopen capturen via PS4 app zelf ziet er ook dramatisch uit door overvloed van compressie :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Photomode en dus in-game :)

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/4fgo53nmvat21.jpg

Edit:

[ Voor 39% gewijzigd door bram1984 op 24-04-2019 06:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-06 21:55
bram1984 schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 13:18:
[...]

me 2, ik check eerst reviews even. gister ook mortal kombat halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Topicstarter
Damn ben nu wel heel hyped! Heb bewust weinig gekeken van de game, maar genoeg om te weten of ik het graag wil.
Maar tot vrijdag ook nog even er op los beuken met MK11 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
shakespeare schreef op woensdag 24 april 2019 @ 08:21:
[...]

me 2, ik check eerst reviews even. gister ook mortal kombat halen.
Ik denk dat het wel goed zit. Ik heb inmiddels een hoop impressies gelezen van mensen die de game eerder hebben bemachtigd (en zelfs al hebben uitgespeeld) en de grootste nadelen zijn soms repetitieve zijmissies (zoals bijna iedere open wereld game) en hier en daar wat bugs. Die laatste is vooral gebaseerd op versie 1.02, daar waar 1.03 (is zondag uitgekomen) een hoop dingen gefikst heeft (door meerdere mensen bevestigd).

Hopelijk heeft dat niet teveel invloed op de reviews, maar als er geklaagd wordt over bugs (zullen vooral papieren magazines zijn die hun reviews al klaar en gedrukt hebben), kan je er dus vanuit gaan dat ze niet 1.03 gespeeld hebben.

Verder bizar goede graphics, lange en donkere nachten (ca. 1 uur) en hele vette weer effecten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
via de youtube filmpjes zien de graphics er echt matig uit. zal hopelijk straks anders uit zien op je tv...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
Hamazaki schreef op woensdag 24 april 2019 @ 08:45:
via de youtube filmpjes zien de graphics er echt matig uit. zal hopelijk straks anders uit zien op je tv...
Zorg dat je wat 4K materiaal op YT bekijkt. Grafisch vind ik het er echt knap uit zien. De dynamische weereffecten en impact op de omgeving zijn echt gaaf en lijken nog wel weer een niveautje hoger dan RDR2.

Ik ben heel benieuwd naar deze game. Hopelijk scoort de game goed, dan haal ik em dit weekend op. Anders wacht ik even. Ik verwacht een tof en meeslepend verhaal, maar ben heel benieuwd naar de gameplay (twijfel ik nog over). Je motor wordt een belangrijk ding in de game zag ik op filmpjes. Beetje het paard van RDR2 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
De reviews komen morgen zo rond 14:00 uur online.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hamazaki schreef op woensdag 24 april 2019 @ 08:45:
Misschien even van 144p afhalen? En anders je bril opzetten of een ander filmpje opzoeken. Het ziet er echt heel goed uit. On par met Horizon Zero Dawn (of vind je die game er ook matig uitzien?) en volgens mensen die daadwerkelijk in het bezit zijn van de game, komt het in de buurt van RDR2 en is het op sommige aspecten zelfs beter (weer/sneeuw effecten, HDR).
Hulleman schreef op woensdag 24 april 2019 @ 08:54:
[...]

Zorg dat je wat 4K materiaal op YT bekijkt. Grafisch vind ik het er echt knap uit zien. De dynamische weereffecten en impact op de omgeving zijn echt gaaf en lijken nog wel weer een niveautje hoger dan RDR2.

Ik ben heel benieuwd naar deze game. Hopelijk scoort de game goed, dan haal ik em dit weekend op. Anders wacht ik even. Ik verwacht een tof en meeslepend verhaal, maar ben heel benieuwd naar de gameplay (twijfel ik nog over). Je motor wordt een belangrijk ding in de game zag ik op filmpjes. Beetje het paard van RDR2 :P
Verhaal en gameplay hoef je je weinig zorgen om te maken, afgaande op de eerste indrukken.

Je motor is inderdaad belangrijk. Daar kun je je game mee saven, je moet er benzine in gooien, je kunt 'm upgraden en het uiterlijk veranderen. En repareren natuurlijk. Ook kun je er ammo e.d. in opslaan. Zie het als een soort Daryl simulator. Zelfs de kruisboog is aanwezig. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Photomode breakdown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Als het op rdr2 lijkt heb ik niet veel hoop. Beetje vreemd om het eerst met hzd en dan met rdr2 te vergelijken. Die lijken totaal niet op elkaar qua graphics. @bram1984

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Hamazaki schreef op woensdag 24 april 2019 @ 09:00:
Als het op rdr2 lijkt heb ik niet veel hoop. Beetje vreemd om het eerst met hzd en dan met rdr2 te vergelijken. Die lijken totaal niet op elkaar qua graphics. @bram1984
Ja man, want RDR2 is echt een gruwelijk lelijke open wereld game. Zullen we maar stoppen met deze discussie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
@bram1984
Sneeuwgebied ziet er in RDR2 toch echt beter uit op basis van de youtube filmpjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
bram1984 schreef op woensdag 24 april 2019 @ 09:05:
[...]

Ja man, want RDR2 is echt een gruwelijk lelijke open wereld game. Zullen we maar stoppen met deze discussie?

[YouTube: Riding Across the Beautiful Red Dead Redemption 2 Map (4K)]
Je hoeft geen filmpjes te delen hoor, ik heb het spel uren gespeeld. Het is niet gruwelijk lelijk zoals jij het overdrijft, maar zeker niet zo mooi als HZD. Dus kromme vergelijking wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 04-07 09:30

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Hamazaki schreef op woensdag 24 april 2019 @ 09:00:
:z Game ziet er objectief gewoon meer dan prima uit.

Heb de game zelf enkele jaren geleden voor het eerst gezien, heel enthousiast geworden, maar het daarna maar snel uit mijn hoofd gezet omdat het nog zo lang ging duren. Nu kom ik het sinds enkele weken weer tegen en wonder boven wonder net voor de release :+

Ik ga hem zeker even halen, als het niks blijkt te zijn zet ik hem voor een paar tientjes op V&A, maar dat lijkt me niet als ik het materiaal tot dusver zie.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • +1 Henk 'm!
jori040 schreef op woensdag 24 april 2019 @ 09:06:
@bram1984
Sneeuwgebied ziet er in RDR2 toch echt beter uit op basis van de youtube filmpjes.
Ik zei ook sneeuw effecten. In Days Gone heeft sneeuw real-time invloed op het landschap. Het wordt dus daadwerkelijk wit als je lang genoeg wacht. Dat heeft RDR2 niet. Zie ook het filmpje wat ik eerder postte.
Hamazaki schreef op woensdag 24 april 2019 @ 09:07:
[...]

Je hoeft geen filmpjes te delen hoor, ik heb het spel uren gespeeld. Het is niet gruwelijk lelijk zoals jij het overdrijft, maar zeker niet zo mooi als HZD. Dus kromme vergelijking wat mij betreft.
Daar zijn de meningen over verdeeld denk ik. Horizon heeft een andere stijl, is iets kleurrijker en heeft betere HDR, maar al het andere doet RDR2 in principe beter: interactie met de omgeving, character models, gezichten, water, vuur, gevoel voor schaal, animaties. Neemt natuurlijk niet weg dat ik HZD veruit de leukere game vind om te spelen.

[ Voor 3% gewijzigd door bram1984 op 24-04-2019 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 15:55

SideShow

Administrator

Persoonlijk vond ik HZD echt verschrikkelijk kwa kleur, contrast, en belichting ... ik kreeg het gewoon nooit goed op mijn televisie. Heb dat nergens anders... ? Sommige keren lijkt het alsof je dag, nacht, bewolkt, regen, zon en weer nacht hebt in een tijdspanne van 5 minuten. Soms is je scherm bloedrood en op andere momenten zie je dan weer niks of is alles vaal en contrastloos. Ik was niet zo wild van die game op zijn geheel eigenlijk.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• z1rconium
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 01-06 18:29
Hier een uur free roaming in Days Gone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SideShow schreef op woensdag 24 april 2019 @ 09:14:
Persoonlijk vond ik HZD echt verschrikkelijk kwa kleur, contrast, en belichting ... ik kreeg het gewoon nooit goed op mijn televisie. Heb dat nergens anders... ? Sommige keren lijkt het alsof je dag, nacht, bewolkt, regen, zon en weer nacht hebt in een tijdspanne van 5 minuten. Soms is je scherm bloedrood en op andere momenten zie je dan weer niks of is alles vaal en contrastloos. Ik was niet zo wild van die game op zijn geheel eigenlijk.
Vreemd, ik heb nergens last van gehad. Maar HDR kan rare dingen doen. Je ziet soms rare combi's tussen game en TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
Hamazaki schreef op woensdag 24 april 2019 @ 09:07:
[...]

RDR heeft realistische graphics en HZD gaat meer de Hollywood tour op. Erg kleurrijk en zeer overdreven lensflares. Blijkbaar vind je de HZD stijl mooier, maar dat maakt RDR2 grafisch niet minder, in tegendeel. Ik ben het met je eens dat RDR2 op de Ps4Pro niet zo goed gelukt is als HZD. Vooral de resolutie en reconstructie op de Ps4Pro is voor RDR2 vreemd en geeft blurry look. HZD is haar scherp. Check RDR maar eens op een Onex, dat is net zo crisp als HZD op de Pro is en dat is echt wel een paar niveautjes mooier dan HZD. De details in de wereld zijn bij RDR2 ook van een zoveel hoger niveau dat HZD nogal statisch aandoet.

Anyway, gameplay is king. HZD vond ik veel leuker om te spelen. Rockstar heeft voor RDR2 teveel gekozen voor simulatie en details dan voor een lekkere gameplay. Ben blij dat ik in de epiloog van RDR2 zit... echt doorbijten ipv genieten.... klaar voor de volgende open wereld game Days Gone :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Zo als de wereld van Days Gone voor de helft in de buurt komt van RDR2 zou ik al meer dan tevreden zijn.

Of ze een dergelijke levendige wereld (even afgezien van de dode elementen vanwege zombies) neer zetten is nog maar te verwachten.

Met alleen wat mooie sneeuwval zijn ze er nog lang niet. Gelukkig komen we er snel zelf achter.

[ Voor 6% gewijzigd door Donstil op 24-04-2019 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op woensdag 24 april 2019 @ 13:43:
Zo als de wereld van Days Gone voor de helft in de buurt komt van RDR2 zou ik al meer dan tevreden zijn.

Of ze een dergelijke levendige wereld (even afgezien van de dode elementen vanwege zombies) neer zetten is nog maar te verwachten.

Met alleen wat mooie sneeuwval zijn ze er nog lang niet.
Yep, game schijnt ook vol met dieren (ook geïnfecteerde) te zitten en er zijn veel random dynamic events als je aan het free roamen bent. En wat ook tof is, is dat nagenoeg alle gebouwen toegankelijk zijn.

Enige waar ik nu nog over twijfel is fysiek of digitaal. Ik neig naar digitaal, aangezien ik niet verwacht deze snel te verkopen en ik vrijdag eigenlijk direct wil spelen. Die update is ook niet misselijk namelijk (20GB geloof ik).

In Duitsland wordt 'ie al verkocht.

https://www.facebook.com/...374415537/?type=3&theater

[ Voor 9% gewijzigd door bram1984 op 24-04-2019 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Die alpine green controller links op de foto is nice.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
De game krijg post-launch content:

https://twitter.com/PlayStation/status/1121051687651876870
Days Gone getting free post-launch content starting in June: https://play.st/2GD09pA New ‘Survival’ difficulty mode, plus Bike, Horde, and Combat challenges

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Je zou bijna denken dat het een Ubisoft game is. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
bram1984 schreef op woensdag 24 april 2019 @ 13:46:
[...]

Yep, game schijnt ook vol met dieren (ook geïnfecteerde) te zitten en er zijn veel random dynamic events als je aan het free roamen bent. En wat ook tof is, is dat nagenoeg alle gebouwen toegankelijk zijn.

Enige waar ik nu nog over twijfel is fysiek of digitaal. Ik neig naar digitaal, aangezien ik niet verwacht deze snel te verkopen en ik vrijdag eigenlijk direct wil spelen. Die update is ook niet misselijk namelijk (20GB geloof ik).

In Duitsland wordt 'ie al verkocht.

https://www.facebook.com/...374415537/?type=3&theater
Ah kick hoor, klinkt goed!

Ik heb hem zelf fysiek besteld, verwacht dat ik de game wel weer wil verkopen als hij uitgespeeld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jori040 schreef op woensdag 24 april 2019 @ 16:11:
[...]

Je zou bijna denken dat het een Ubisoft game is. ;)
Die snap ik niet helemaal. Omdat ze gratis nieuwe modes en difficulties toevoegen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
bram1984 schreef op woensdag 24 april 2019 @ 16:55:
[...]

Die snap ik niet helemaal. Omdat ze gratis nieuwe modes en difficulties toevoegen?
Ubisoft maakt toch ook altijd rap post content bekend.Ik bedoel dat niet negatief hoor. ;)
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste