Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 10:15
ArthurMorgan schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 15:07:
Is het feestje al voorbij? ;)

Net een PS5 besteld, eindelijk. Eigenlijk speciaal voor Days Gone. Heb 2 of 3 jaar geleden wel stukken via Twitch bekeken, maar dat is nu wel weer weggezakt.
Ik heb er zin in. (moet nog wel een paar weken wachten op de bezorging door amazon.de. Maar goed. Heb het spel iig al gekocht nu het in de aanbieding is.)
Het spel is 'gratis' als je PS+ Essential afsluit. Dan zit o.a. Days Gone in de PS+ Collection en nog meer toffe games. Veel plezier met je PS5 en Days Gone alvast. Op de PS5 draait die game op 60fps, dat is toch wel erg lekker!

[ Voor 8% gewijzigd door Hulleman op 24-01-2023 16:22 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Hulleman schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 16:17:
[...]

Het spel is 'gratis' als je PS+ Essential afsluit. Dan zit o.a. Days Gone in de PS+ Collection en nog meer toffe games.
Dank je daar had ik wel naar gekeken maar voorlopig ga ik die niet afsluiten. Ik speel niet online, en speel heel traag :D denk dat ik met alleen Days Gone al wel een paar maand zoet ga zijn omdat ik vaak een completionist ben. (Games als RDR2 en AC Valhalla zitten dik over de 200 bij mij vaak. En RDR 2 heb ik sowieso iets van 7 keer gedaan. )

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jivebunny
  • Registratie: November 2010
  • Niet online

Jivebunny

Fail to plan. Plan to fail.

75 uur hier voor een normal playthrough op pc met alles complete behalve 30% van de collectibles en challenges.

[ Voor 20% gewijzigd door Jivebunny op 25-01-2023 17:38 ]

Pixel 9 Pro XL | NAS: HP Gen8 e3-1265L v2 16GB 12TB unRAID 6.9.2 | D: Ryzen 5600x 16GB 3000mhz RX 6800 XT MB Acer 27" IPS 144hz | Suzuki Swift 1.2 (2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kali Durge
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 21-08 17:57
Hebben de mini games (Uitdagingen) effect op het campaign spel?
Dus het verkrijgen van de patches/ring worden deze automatisch ook in het hoofdspel ingezet?
Antwoord is: Neen.

96 speeluur moeilijkheids hard II. Minus enkele challanges games en klein begin gemaakt met het +Plus.
Ik probeerde alle kampen etc steath te benaderen. Als dit niet lukte herstartte ik het loadgame.

[ Voor 42% gewijzigd door Kali Durge op 21-01-2024 00:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 01:33

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-09 21:06

The Zep Man

🏴‍☠️

Atmosferisch goede maar informatieve slechte trailer.

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 08:49
The Zep Man schreef op zaterdag 26 april 2025 @ 09:01:
[...]

Atmosferisch goede maar informatieve slechte trailer.
Er is ook gewoon een launch trailer hoor.Pesoonlijk vind ik het top dat ze ook zo'n wilderness trailer doen.

De nieuwe mode

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:07
Ooit tijdens de release op PC een aantal uren gespeeld (13 in totaal), maar op een gegeven moment links laten liggen. Dit is een mooi moment om hem weer op te pakken, maar dan op de PS5 Pro. (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:07
Yonix schreef op zaterdag 26 april 2025 @ 14:03:
Ooit tijdens de release op PC een aantal uren gespeeld (13 in totaal), maar op een gegeven moment links laten liggen. Dit is een mooi moment om hem weer op te pakken, maar dan op de PS5 Pro. (y)
Heb de daarnet DLC op Steam gekocht; ik ben op vakantie en wilde de update toch even snel checken. :)
Meteen maar opnieuw begonnen, want het verhaal zit niet meer zo vers in het geheugen, maar het ziet er allemaal goed uit en speelt prima op mijn Asus ROG Ally X. (y)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lCzYaUn8zDcxSeHNHTH5p_DNSbk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/g4khB6dUvlATsBKNhMcFQ5y7.jpg?f=fotoalbum_large

De belichting in dit spel blijft van een ongekend niveau, evenals de foliage. Oh, en we hebben eindelijk een fysieke zaklamp. Aan dat detail kon ik mij destijds aardig storen. :p

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VwrEnFdPnmykajiYFDk-xMPH1IE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/HVSJupEwq41N6rIia8vnq0cC.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Xx5ysDwJ5t1CSgO1djPYe_UJCHY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Wbci7oIUU4ttLblgKFkfaA6y.png?f=fotoalbum_large

Anyhow, hier ga ik wel weer wat uren zoet mee zijn. 8)
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste