LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Dank je daar had ik wel naar gekeken maar voorlopig ga ik die niet afsluiten. Ik speel niet online, en speel heel traagHulleman schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 16:17:
[...]
Het spel is 'gratis' als je PS+ Essential afsluit. Dan zit o.a. Days Gone in de PS+ Collection en nog meer toffe games.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
75 uur hier voor een normal playthrough op pc met alles complete behalve 30% van de collectibles en challenges.
[ Voor 20% gewijzigd door Jivebunny op 25-01-2023 17:38 ]
Pixel 9 Pro XL | NAS: HP Gen8 e3-1265L v2 16GB 12TB unRAID 6.9.2 | D: Ryzen 5600x 16GB 3000mhz RX 6800 XT MB Acer 27" IPS 144hz | Suzuki Swift 1.2 (2013)
Hebben de mini games (Uitdagingen) effect op het campaign spel?
Dus het verkrijgen van de patches/ring worden deze automatisch ook in het hoofdspel ingezet?
Antwoord is: Neen.
96 speeluur moeilijkheids hard II. Minus enkele challanges games en klein begin gemaakt met het +Plus.
Ik probeerde alle kampen etc steath te benaderen. Als dit niet lukte herstartte ik het loadgame.
Dus het verkrijgen van de patches/ring worden deze automatisch ook in het hoofdspel ingezet?
Antwoord is: Neen.
96 speeluur moeilijkheids hard II. Minus enkele challanges games en klein begin gemaakt met het +Plus.
Ik probeerde alle kampen etc steath te benaderen. Als dit niet lukte herstartte ik het loadgame.
[ Voor 42% gewijzigd door Kali Durge op 21-01-2024 00:51 ]
Atmosferisch goede maar informatieve slechte trailer.
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
Er is ook gewoon een launch trailer hoor.Pesoonlijk vind ik het top dat ze ook zo'n wilderness trailer doen.The Zep Man schreef op zaterdag 26 april 2025 @ 09:01:
[...]
Atmosferisch goede maar informatieve slechte trailer.
De nieuwe mode
Ooit tijdens de release op PC een aantal uren gespeeld (13 in totaal), maar op een gegeven moment links laten liggen. Dit is een mooi moment om hem weer op te pakken, maar dan op de PS5 Pro.
Heb de daarnet DLC op Steam gekocht; ik ben op vakantie en wilde de update toch even snel checken.Yonix schreef op zaterdag 26 april 2025 @ 14:03:
Ooit tijdens de release op PC een aantal uren gespeeld (13 in totaal), maar op een gegeven moment links laten liggen. Dit is een mooi moment om hem weer op te pakken, maar dan op de PS5 Pro.
Meteen maar opnieuw begonnen, want het verhaal zit niet meer zo vers in het geheugen, maar het ziet er allemaal goed uit en speelt prima op mijn Asus ROG Ally X.
:strip_exif()/f/image/g4khB6dUvlATsBKNhMcFQ5y7.jpg?f=fotoalbum_large)
De belichting in dit spel blijft van een ongekend niveau, evenals de foliage. Oh, en we hebben eindelijk een fysieke zaklamp. Aan dat detail kon ik mij destijds aardig storen.
/f/image/HVSJupEwq41N6rIia8vnq0cC.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/Wbci7oIUU4ttLblgKFkfaA6y.png?f=fotoalbum_large)
Anyhow, hier ga ik wel weer wat uren zoet mee zijn.