Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-10 19:33
Is er nu al bekend of je die Collection' straks ook op een PS4 kunt binnenhalen? Of werkt dat alleen als je een PS5 hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowwan
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:24
LordLynx schreef op zondag 1 november 2020 @ 10:43:
Is er nu al bekend of je die Collection' straks ook op een PS4 kunt binnenhalen? Of werkt dat alleen als je een PS5 hebt?
Alleen ps5, was toch al lang bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LordLynx schreef op zondag 1 november 2020 @ 10:43:
Het werkt sowieso al alleen als je een PS5 hebt. Die Collection is exclusief voor PS5 eigenaars.

Waar ik wel benieuwd naar ben, is of wie dus een PS5 heeft, die daardoor ook op zijn PS4 nog kan downloaden/installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qpido80
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13:57
Sinds de Playstation Store website vernieuwd is (waar ik trouwens nog héél erg aan moet wennen...) kan ik mijn PS+ abonnement niet zien.

Ik wilde kijken wanneer mijn abonnement verlengd moet worden, maar wanneer ik kijk bij mijn account onder het kopje "Abonnement" staat er dat ik op dit moment geen abonnementen heb. Die heb ik wel degelijk op dit moment (heb zojuist ook de nieuwe plusgames geclaimed), maar hij geeft hem dus niet aan.

Iemand die dit probleem herkent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15:51
Qpido80 schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 21:28:
...

Ik wilde kijken wanneer mijn abonnement verlengd moet worden, maar wanneer ik kijk bij mijn account onder het kopje "Abonnement" staat er dat ik op dit moment geen abonnementen heb. Die heb ik wel degelijk op dit moment (heb zojuist ook de nieuwe plusgames geclaimed), maar hij geeft hem dus niet aan.

Iemand die dit probleem herkent?
Ff gekeken en geeft bij mij ook geen abonnement weer op de website.
Gisteren wel een herinneringsmail gehad voor verlening per 2 december.

Ik lees op reddit dat het via de console mogelijk wel goed te zien is.

[ Voor 7% gewijzigd door Canard op 03-11-2020 22:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jzoin2
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-06 18:13
Psn is weer down, ligt het nou aan mij of is het gewoon ruk dit jaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boyette
  • Registratie: November 2009
  • Nu online
jzoin2 schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 23:33:
Psn is weer down, ligt het nou aan mij of is het gewoon ruk dit jaar?
wel vaak iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelm
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-07 00:18
Is het iemand al gelukt om bugsnax aan de verzameling toe te voegen ?
Ik zie het wel staan dat het mogelijk is indien je nog geen PS5 hebt maar ik vind geen mogelijkheid om het daadwerkelijk aan mijn collectie toe te voegen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:04
Volgens mij is Bugsnax pas vanaf 12-11-2020 te downloaden als die uitkomt.

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Michaelm schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 13:51:
Is het iemand al gelukt om bugsnax aan de verzameling toe te voegen ?
Ik zie het wel staan dat het mogelijk is indien je nog geen PS5 hebt maar ik vind geen mogelijkheid om het daadwerkelijk aan mijn collectie toe te voegen ?
Vanaf de 12e inderdaad

Afbeeldingslocatie: https://sm.ign.com/ign_nl/screenshot/default/elbr-m2xiaeeunc_vvb5.jpg

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelm
Ah, bedankt ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij is het bij ons op 19/11. Ben dit gisteren ergens tegengekomen. En zou ook wel logisch zijn dat het in elk land samenvalt met de launch van de console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelm
Bugsnax is inmiddels toe te voegen aan je bibliotheek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-10 14:06

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Michaelm schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 14:51:
Bugsnax is inmiddels toe te voegen aan je bibliotheek.
Hoe dan? want via de website (https://www.playstation.com/nl-nl/games/bugsnax/) komt er bij geen optie in beeld om hem in mn bibliotheek te doen. En via de PS4 kan ik "Bugsnax PS4 & PS5" vinden, maar is die 21.99. Ook via PSplus menu niet te vinden...

Mijn chrome icm wat plugins werkt niet lekker mee, maar openen in een andere browser toont op de website wel de knop om toe te voegen aan bibliotheek! :F

[ Voor 16% gewijzigd door DerOllie op 14-11-2020 15:52 ]

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023
DerOllie schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 15:50:
[...]

Hoe dan? want via de website (https://www.playstation.com/nl-nl/games/bugsnax/) komt er bij geen optie in beeld om hem in mn bibliotheek te doen. En via de PS4 kan ik "Bugsnax PS4 & PS5" vinden, maar is die 21.99. Ook via PSplus menu niet te vinden...

Mijn chrome icm wat plugins werkt niet lekker mee, maar openen in een andere browser toont op de website wel de knop om toe te voegen aan bibliotheek! :F
https://store.playstation.com/nl-nl

Daar kun je hem aan je PS+ collectie toevoegen voor niets, als je geen PS+ hebt moet je ervoor betalen lijkt me.

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Kalder schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 15:55:
[...]

https://store.playstation.com/nl-nl

Daar kun je hem aan je PS+ collectie toevoegen voor niets, als je geen PS+ hebt moet je ervoor betalen lijkt me.
zoals je hebt kunnen lezen, is het al gelukt. Mijn browser werkte even niet mee. Ik had de link naar de game pagina ook al toegevoegd, vanuit daar kun je hem direct toevoegen aan je PsPlus. Ja ik snap dat het alleen werkt als je ook echt PsPlus hebt, daarom zitten we hier :D

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• msnguy
  • Laatst online: 16-01 11:25
Hoe zit het nou precies met die PS Plus games die je krijgt als je een PS5 registreert? Krijg je die enkel vlak na launch of blijft die actie zolang je ooit een P5 registreert gelden? (Ik doel niet op Bugsnax, maar op die hele lijst met PS4 games die je krijgt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
msnguy schreef op maandag 16 november 2020 @ 14:52:
Hoe zit het nou precies met die PS Plus games die je krijgt als je een PS5 registreert? Krijg je die enkel vlak na launch of blijft die actie zolang je ooit een P5 registreert gelden? (Ik doel niet op Bugsnax, maar op die hele lijst met PS4 games die je krijgt).
Goede vraag wel, ben ik ook benieuwd naar. Ik heb nog 2 maanden PS Plus lopen dus ben benieuwd of ik ze dan gelijk krijg!

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
msnguy schreef op maandag 16 november 2020 @ 14:52:
Je krijgt die games niet als je een PS5 registreert. Je kunt ze claimen vanaf een PS5 met een Plus abonnement. Er is nergens iets geroepen dat er een termijn zit aan deze games. Er zullen later ongetwijfeld games bijkomen of uitgehaald worden, maar ik ga er vanuit dat dit niet van de één op de andere dag zal veranderen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
DennusB schreef op maandag 16 november 2020 @ 14:57:
[...]
Ik heb nog 2 maanden PS Plus lopen dus ben benieuwd of ik ze dan gelijk krijg!
En wat ga je na die 2 maand doen ? Want ik durf er toch wel op wedden dat het gelijk de maandelijkse PS+ games zal zijn: je kan ze enkel spelen met een actief PS+ abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Twixie schreef op maandag 16 november 2020 @ 15:13:
[...]

En wat ga je na die 2 maand doen ? Want ik durf er toch wel op wedden dat het gelijk de maandelijkse PS+ games zal zijn: je kan ze enkel spelen met een actief PS+ abonnement.
Ik wil op black-friday met korting een PS Plus voucher scoren voor een heel jaar :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
DennusB schreef op maandag 16 november 2020 @ 15:13:
[...]
Ik wil op black-friday met korting een PS Plus voucher scoren voor een heel jaar :)
Ok, was me totaal niet duidelijk waarom die 2 maand relevant is (nog altijd niet trouwens :p). Of je nu nog 2 maand of 2 jaar PS+ hebt, als je PS+ hebt, en je hebt een PS5, dan kun je ze claimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Twixie schreef op maandag 16 november 2020 @ 15:15:
[...]

Ok, was me totaal niet duidelijk waarom die 2 maand relevant is (nog altijd niet trouwens :p). Of je nu nog 2 maand of 2 jaar PS+ hebt, als je PS+ hebt, en je hebt een PS5, dan kun je ze claimen.
Ik was benieuwd of je die PS4 games alleen kreeg bij het afsluiten van PS Plus vanaf de PS5, maar niet dus :) Top. Kan ik van de week lekker die games spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterPan
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17:08
44,99 voor 12maanden PS+ nu bij bol.com:
https://www.bol.com/nl/p/...pLPw_0_18.36.ProductTitle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boyette
  • Nu online
DennusB schreef op maandag 16 november 2020 @ 15:16:
[...]

Ik was benieuwd of je die PS4 games alleen kreeg bij het afsluiten van PS Plus vanaf de PS5, maar niet dus :) Top. Kan ik van de week lekker die games spelen :D
voor 25 euro kan je ook nog EA PLAY nemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boyette
  • Nu online
Kan je je ps plus gewoon verlengen ook al loopt dat nog 10 maanden?
Hoe zit dat eigenlijk?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Djiee
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
boyette schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 04:53:
[...]

Kan je je ps plus gewoon verlengen ook al loopt dat nog 10 maanden?
Hoe zit dat eigenlijk?
Ps plus is stapelbaar. Dus iedere code voegt 'x' periode toe aan je einddatum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boyette
  • Nu online
volgens mij is die korting overal?

https://startselect.com/n...12-month-membership/41344

maar je moet dat perse van NL kopen?
dat maakt uit?
die duitse is volgens mij goedkoper

[ Voor 9% gewijzigd door boyette op 20-11-2020 05:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterPan
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17:08
PS+ is volgens mij land gebonden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:14
PeterPan schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 05:22:
PS+ is volgens mij land gebonden.
Is zeker zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrueGamer
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 19-10 19:53
Verwachten jullie dat PS+ nog goedkoper wordt met Black Friday of gewoon de Bol.com / Gamemania deal pakken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-10 17:10

SD5k

>4&X

TrueGamer schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 07:39:
Verwachten jullie dat PS+ nog goedkoper wordt met Black Friday of gewoon de Bol.com / Gamemania deal pakken?
Ik verwacht dat het niet veel goedkoper dan dit zal worden. Ik heb ze wel eens voor minder dan €40 opgepikt, maar toen was de adviesprijs ook lager dan nu.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Nice, de PS+ Collection die je bij een PS5 krijgt als je PS+ hebt, blijkt dan ook installeerbaar op PS4. Dus als je beide consoles hebt, kun je die 20 games zowel op PS4 als PS5 spelen. En met Cloud Saves, betekent het dus dat ook voor die games je je PS4 als backup toestel kunt gebruiken als bvb de kinderen je PS5 in beslag hebben genomen ;).

PS: dit wil ook zeggen dat er een eenvoudige truuk is om aan de games te geraken als je zelf geen PS5 hebt, maar wel iemand kent met ene. Maak een account aan op dat toestel en koppel dat aan je PSN account. Op dat moment moet je op de PS5 een Plus-tegel zien, en daar kan je dan de games redeemen. Daarna account terug verwijderen op die PS5 en dan op je eigen PS4 gewoon downloaden.

[ Voor 35% gewijzigd door Twixie op 22-11-2020 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online
€44,50 voor een jaar PS Plus. En je hoeft er de deur niet voor uit :)

[ Voor 15% gewijzigd door Vrijdag op 23-11-2020 09:35 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Vrijdag schreef op maandag 23 november 2020 @ 09:33:
https://www.gamemania.nl/Digital Content/playstation-plus/141546_playstation-plus-12-maanden-black-friday--psn-playstation-network-kaart-nederland

€44,50 voor een jaar :)
Deze actie staat ook in de Playstation Store zelf :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online
DennusB schreef op maandag 23 november 2020 @ 09:34:
[...]

Deze actie staat ook in de Playstation Store zelf :)
Oh die had ik nog niet gezien daar :+ :X

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Veel goedkoper wordt hij niet denk ik, zal hem ook maar aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik dacht: amai, gaan ze nu vroeger beginnen met Plus games aan te kondigen ? Maar damn, volgende dinsdag is het alweer december. 8)7 Tijd vliegt, en november was natuurlijk gewoon PS5 maand waarbij ik de rest wat uit het oog verloor.

Wel beetje tegenvaller. Maar ziet er wel naar uit dat we vanaf nu toch ook elke maand een PS5-specifieke titel gaan krijgen, plus twee PS4 titels. Vraag me wel nog altijd af waarom ze voor Bugsnax enkel de PS5 versie weggaven, aangezien wie de PS4 versie koopt sowieso gratis de PS5 versie kreeg. Beetje artificieel PS4-owners pesten, lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

JC4 in maart gekocht... damn. Nou ja, JC3 was leuker (wellicht wat makkelijker door unlimited ammo in vliegtuigen en heli's, dat is hier niet meer zo) maar JC4 is wel een toffe game om een wereld te ontdekken. Gevoel van vrijheid en zweven door de lucht, machtig!

[ Voor 19% gewijzigd door DerOllie op 25-11-2020 18:58 ]

www.youtube.com/DerOllie

• Ozzie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:19
DerOllie schreef op woensdag 25 november 2020 @ 18:53:
[...]

JC4 in maart gekocht... damn. Nou ja, JC3 was leuker (wellicht wat makkelijker door unlimited ammo in vliegtuigen en heli's, dat is hier niet meer zo) maar JC4 is wel een toffe game om een wereld te ontdekken. Gevoel van vrijheid en zweven door de lucht, machtig!
Ik heb hem vorige maand gekocht, maar wel voor 5 euro via marktplaats dus dat is niet zo erg :)

"Write code as if the next maintainer is a vicious psychopath who knows where you live."

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16:48

Bolletje

Moderator Harde Waren
DerOllie schreef op woensdag 25 november 2020 @ 18:53:
[...]

Ja, echt leuke game. Je kan bij JC4 wel wat meer klooien met die boosters overal aankopen.
Leuke toevoeging. Is ook een game die je even snel kan opstarten, even spelen en dan wat anders doen. Niet zo serieus.

• Vrijdag
  • Nu online
Just Cause 4 lijkt me wel leuk. Ik heb JC3 ook nog via Plus gespeeld, en dat was wel vermakelijke ongein :P

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:14
Ik vind het leuke games!

Heb worms rumble beta gespeeld nog een aantal maanden geleden.
Nu al gratis bij PS plus! perfect!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16-10 23:43
Ik wil deze generatie wel meteen vanaf dag 1 alle PS+ games meepakken. Bij de PS4 vond ik dat achteraf wel jammer dat ik er toen mee gestopt was. Het is toch leuk om zo'n grote digitale collectie op te bouwen en wil sowieso volledig digitaal gaan deze generatie.

Ook al heb ik nog lang geen PS5 toch ga ik 1 december wel weer starten met PS+ Tegen de tijd dat ik wel weer een PS5 kan kopen heb ik toch meteen wat games erbij.

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:42

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Vrijdag schreef op donderdag 26 november 2020 @ 14:13:
Just Cause 4 lijkt me wel leuk. Ik heb JC3 ook nog via Plus gespeeld, en dat was wel vermakelijke ongein :P
JC4 viel mij tegen. Ik heb hem gekocht gezien in JC3 ook leuk vond. Het is veel van hetzelfde en het verveelde mij redelijk snel.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• G.Scholtens
  • Laatst online: 16-10 12:49
Neem worms en JC4 zeker mee. JC4 wou ik al kopen, dus dat scheelt weer.
Worms vast leuk om eens te doen hopelijk ook in coop mode

• DoubleDutch
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
Iemand enig idee wat ik hiermee moet.
Even een ps+ voor een maand genomen in de hoop met Black Friday een deal voor een jaar te scoren, ik heb uit het verleden geleerd dat je na een nieuwe ps+ abbo gelijk de automatische verlenging uit moet zetten en dat ging altijd goed, maar nu krijg ik dus de mail dat die word verlengd.
Of sturen ze dit gewoon automatisch en moet ik er van uit gaan dat het niet word verlengd?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VpNssX9wRxz9kC_cTjsMD-WOuh4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6B0nJG5aaf3mZ0B9PuXy8fA8.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lzEzuLK52p8_9d3XNLK_8QvWBBM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/D3lGX5e2rfIzF9u5uujGSTCL.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15:59
@DirtyDutchman Bij abonnementsbeheer staat duidelijk dat je automatisch verlengen in kunt schakelen en dat deze nu uitstaat. Het abonnement wordt dus niet automatisch verlengd. De andere mail is gewoon standaard.

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

• DoubleDutch
  • Nu online
ariekanari schreef op donderdag 26 november 2020 @ 21:03:
@DirtyDutchman Bij abonnementsbeheer staat duidelijk dat je automatisch verlengen in kunt schakelen en dat deze nu uitstaat. Het abonnement wordt dus niet automatisch verlengd. De andere mail is gewoon standaard.
Bedankt voor je reactie, heb dit niet eerder gehad.
Normaal schakelde ik dit meteen uit en kreeg ik nooit een mail, vandaar dat ik dit een beetje vreemd vond. 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Twixie schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:44:
PS: dit wil ook zeggen dat er een eenvoudige truuk is om aan de games te geraken als je zelf geen PS5 hebt, maar wel iemand kent met ene.
Misschien toch maar 2x nadenken voor je dit doet. Zie: https://www.gamerbraves.c...for-borrowing-ps5-access/ . Ok daar gaat het over mensen die er geld voor vragen, maar het is duidelijk dat Sony het niet zo leuk vindt. Anderzijds snap ik niet dat ze dit niet hadden zien aankomen. Die truuk is zo vanzelfsprekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Wel jammer, had gehoopt dat ze bijvoorbeeld een Death Stranding in de PS Plus zouden gooien om de PS5 te vieren :)

JC4 opzich wel ok game, JC3 was wat jaartjes geleden ook wel te pruimen :)

[ Voor 6% gewijzigd door YakuzA op 27-11-2020 11:36 ]

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi2004
  • Laatst online: 17:22
Twixie schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 11:29:
[...]

Misschien toch maar 2x nadenken voor je dit doet. Zie: https://www.gamerbraves.c...for-borrowing-ps5-access/ . Ok daar gaat het over mensen die er geld voor vragen, maar het is duidelijk dat Sony het niet zo leuk vindt. Anderzijds snap ik niet dat ze dit niet hadden zien aankomen. Die truuk is zo vanzelfsprekend.
Ik hoop persoonlijk dat er geen houdbaarheid termijn aan zit want vooralsnog zijn er vele die wel Plus hebben maar nog geen PS5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
schumi2004 schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 11:56:
[...]
Ik hoop persoonlijk dat er geen houdbaarheid termijn aan zit want vooralsnog zijn er vele die wel Plus hebben maar nog geen PS5.
Sony kennende, en hoe brak hun licensing/catalogus in mekaar zit, verwacht ik eigenlijk gewoon dat die PS+ Collection licenses identiek zijn als die van andere PS+ games. Het enige wat ze gedaan hebben is dat je die games enkel kunt claimen via de PS5. Op mijn PS4 zien ze er gewoon identiek uit als elke andere PS+ game, met ook een License Expiration die samenvalt met wanneer mijn PS+ vervalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 21:40

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

Wat is nou precies het verschil tussen PS+ en PS Now? Beide zijn even duur momenteel (voor een jaar), maar PS Now was toch altijd veel duurder? Zijn deze services (deels) gelijk getrokken oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-10 17:10

SD5k

>4&X

Icephase schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 12:52:
Wat is nou precies het verschil tussen PS+ en PS Now? Beide zijn even duur momenteel (voor een jaar), maar PS Now was toch altijd veel duurder? Zijn deze services (deels) gelijk getrokken oid?
PS Plus is een abonnement om online te gamen, geeft de mogelijkheid tot cloud-saves, je krijgt elke maand een aantal gratis games (die je kan spelen zo lang je abonnement actief is) en nu dus ook die Playstation Collection.

PS Now is een streamingsdienst waarbij je de keuze hebt uit honderden games, waarbij je PS4 games ook kunt downloaden als je dat wil, soort van all-you-can-eat Netflix achtig systeem.

[ Voor 3% gewijzigd door SD5k op 27-11-2020 13:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• King Dingeling
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:17
DoubleDutch schreef op donderdag 26 november 2020 @ 20:53:
Iemand enig idee wat ik hiermee moet.
Even een ps+ voor een maand genomen in de hoop met Black Friday een deal voor een jaar te scoren.

...

...
Er zijn al Black Friday deals waar het PS+ abbo voor 45,- euro is.

PSN id: K1ngD1ng3l1ng | BF3 PC: KingDing3ling

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Ik zou Wreckfest er wel eens in willen hebben. Van wat ik gezien heb, een leuke wreck racer...

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Twixie schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 11:29:
[...]

Ik las zelfs dat de PS5 consoles die betrokken zijn bij deze loophole PERMANENT geblocked zijn voor network services. Zit je dan met je net nieuwe console die never nooit meer op het PSN netwerk komt :P
DerOllie schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 13:36:
Ik zou Wreckfest er wel eens in willen hebben. Van wat ik gezien heb, een leuke wreck racer...
Zeker een toffe game maar denk nog te vroeg voor PS+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

schumi2004 schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 13:48:
[...]
Zeker een toffe game maar denk nog te vroeg voor PS+.
JC4: 4 dec 2018
Wreckfest: 20 nov 2018, dus is nog langer uit. Moet kunnen dan toch? O-)

wow wacht even... lijkt niet te kloppen... info op Bol lijkt niet te kloppen

Bron wiki:
Wreckfest:
PS4, Xbox One
August 27, 2019

JC4
December 4, 2018

ja denk nog iets te vroeg, dus wellicht aankomend voorjaar/zomer?

[ Voor 31% gewijzigd door DerOllie op 27-11-2020 13:53 ]

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi2004
Oeps :P

[ Voor 96% gewijzigd door schumi2004 op 27-11-2020 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleDutch
  • Nu online
Is er een PS5 problemen topic aangemaakt?
Het is hier zo rustig. 🤔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:43
DoubleDutch schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 20:13:
Is er een PS5 problemen topic aangemaakt?
Het is hier zo rustig. 🤔
Dit topic gaat over PS+, niet over PS5.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleDutch
  • Nu online
Damnnnn hoe kom ik hier beland.😳
Vond het al zo rustig,mijn fout. 😅😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:07

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Het lukt mij niet om Bugsnax te claimen op de PS4. Ik heb het geprobeerd met Chrome op mijn Windows laptop, met en zonder privacy/reclame addons; Chrome op Android en Edge op Windows

Iemand een idee hoe het dan wel te kunnen?

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Jorgen schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 23:18:
Het lukt mij niet om Bugsnax te claimen op de PS4. Ik heb het geprobeerd met Chrome op mijn Windows laptop, met en zonder privacy/reclame addons; Chrome op Android en Edge op Windows

Iemand een idee hoe het dan wel te kunnen?
Een PS5 kopen. Een snelle Google-search leert me namelijk dat Bugsnax alleen voor PS5 gratis is met PS Plus, niet voor PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Hahn schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 23:22:
[...]

Een PS5 kopen. Een snelle Google-search leert me namelijk dat Bugsnax alleen voor PS5 gratis is met PS Plus, niet voor PS4.
Een nog snellere copy paste vd Playstation Store ;)
Heb je nog geen PS5? Voeg Bugsnax toe aan je gamebibliotheek en deze wordt opgeslagen zolang je PS Plus-lid bent.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
Jorgen schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 23:23:
[...]

Een nog snellere copy paste vd Playstation Store ;)
[...]
Als ik inlog bij store.playstation.com en naar de productpagina van Bugsnax (PS5) ga, zie ik 'm inbegrepen bij PS Plus en met 1 druk op de knop heb ik 'm geclaimed voor PS5.

Er is ook een Bugsnax voor PS4 én PS5, maar die is dus niet inbegrepen, alleen de PS5-only versie is dat.

[ Voor 12% gewijzigd door Hahn op 27-11-2020 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Hahn schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 23:27:
[...]

Als ik inlog bij store.playstation.com en naar de productpagina van Bugsnax (PS5) ga, zie ik 'm in begrepen bij PS Plus en met 1 druk op de knop heb ik 'm geclaimed voor PS5.
Was dit een link naar de oude store?
Het lukte mij namelijk net alsnog, maar dan alleen via de PS app
Met jouw link kwam ik er ook direct

Via de nieuwe store was het onmogelijk

Dank in elk geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Geen idee of het oude of nieuwe store was, ik ging gewoon naar store.playstation.com in Chrome.

[ Voor 4% gewijzigd door Hahn op 27-11-2020 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MakhouT
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 15:27
Als ik een jaar pauze neem van PS+ en nadien terug abonnement neem, heb ik dan al mijn geclaimde games of ben ik deze allemaal kwijt dan?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• maartend
MakhouT schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 16:45:
Als ik een jaar pauze neem van PS+ en nadien terug abonnement neem, heb ik dan al mijn geclaimde games of ben ik deze allemaal kwijt dan?
als je dit googled vind je het antwoord sneller dan ik dat hier intypte, en verlies ik geen tijd in mijn leven die ik niet meer terug krijg.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• schumi2004
trollen doe je maar ergens anders

[ Voor 88% gewijzigd door Bart ® op 29-11-2020 19:53 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
schumi2004 schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 18:55:
[...]
Alles weg, zelfs al je fysiek gekochte games raak je kwijt.
Volgens mij krijg je ook een deurwaarder over de vloer die je PlayStation in beslag neemt :). Daarom dat iedereen zorgt dat hij PS+ heeft voor enkele jaren ver. O-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online
MakhouT schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 16:45:
Er volgt dan meteen een berichtje naar Ziggo/KPN/$provider dat jouw internet kan worden afgesloten. Dat heb je dan immers toch niet meer nodig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19:21

Aight!

'A toy robot...'

Toch maar weer verlengd met Playstation Plus voor de PS4. Moet zeggen dat ik best veel gebruik maak van die gratis games, ben nu bezig met Shadow of War.

Ben iemand die niet veel gamed, hoef ook niet meteen de nieuwste games te hebben want heb toch niet zoveel tijd. Maar door Playstation Plus al aardig wat games gespeeld wat ik normaal nooit zou kopen, maar toch plezier van gehad. Titanfall, Borderlands (al ben ik daar mee gestopt na een tijdje), Sniper Elite, etc.

Lig ook achter met AA-games, want heb pas net Spiderman uitgespeeld en ga nu eens opzoek naar de Last of Us II :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Aight! schreef op zondag 29 november 2020 @ 14:26:
Toch maar weer verlengd met Playstation Plus voor de PS4. Moet zeggen dat ik best veel gebruik maak van die gratis games, ben nu bezig met Shadow of War.
Vergeet zeker ook niet de PS5 games te claimen, zelfs al heb je nog geen PS5. Des te leuker als je over 2 jaar ene koopt en gelijk al tientallen games voor de console hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leFibo
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 09-03-2023
Twixie schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:24:
[...]

Vergeet zeker ook niet de PS5 games te claimen, zelfs al heb je nog geen PS5. Des te leuker als je over 2 jaar ene koopt en gelijk al tientallen games voor de console hebt.
Hoe kun je ze claimen als je nog geen PS5 hebt? Dacht namelijk dat je deze games (PS+ Collection) alleen kon claimen op de PS5?

https://psnprofiles.com/leFibo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMichel
  • Laatst online: 25-09 10:19
leFibo schreef op zondag 29 november 2020 @ 16:23:
[...]

Hoe kun je ze claimen als je nog geen PS5 hebt? Dacht namelijk dat je deze games (PS+ Collection) alleen kon claimen op de PS5?
Via de PS Store vanuit je browser kun je alle maandelijkse spellen pakken voor die maand. Dus ook voor het platform wat je niet bezit. Zo heb ik ondertussen een flinke PS3 collectie opgebouwd voor het geval ik ooit een PS3 zou willen aanschaffen of er een upgrade naar ps4 zou komen.

PSN ID: MrMichel_75

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
[...]

Zijn volgens mj nog niet beschikbaar in NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]
Het gaat over de maandelijkse games. Die kan je gewoon 'kopen' via de webstore (store.playstation.com).

De PS+ Collection kan je inderdaad enkel via de PS5 claimen. Maar dat is ook minder een probleem, want momenteel gaat iedereen ervan uit dat dat een permanent aanbod is. Dus als je over een jaar een PS5 koopt, zal je nog altijd die PS+ Collection games kunnen claimen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
maartend schreef op zondag 29 november 2020 @ 16:37:
[...]
Zijn volgens mj nog niet beschikbaar in NL
Die 20 PS+ Collection games zijn al te claimen sinds PS5 launch day. Wel moet je het via de PS5 zelf doen, waar ze redelijk prominent in beeld staan bij de info over PS+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Twixie schreef op zondag 29 november 2020 @ 16:41:
[...]

Die 20 PS+ Collection games zijn al te claimen sinds PS5 launch day. Wel moet je het via de PS5 zelf doen, waar ze redelijk prominent in beeld staan bij de info over PS+.
Aha. Ik heb nog geen PS5, hoop dus idd niet dat ik ze misloop tegen de tijd dat ik een PS5 heb,

Ik begreep dat ze ook te claimen waren als je nog geen PS5 hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
maartend schreef op zondag 29 november 2020 @ 16:42:
[...]
Ik begreep dat ze ook te claimen waren als je nog geen PS5 hebt
Dat kan via de truuk die hier eerder al beschreven werd: namelijk iemand vinden die wel een PS5 heeft, en waarop jij mag inloggen om dan via zijn PS5 die 20 games te 'kopen'.
Maar is dus op eigen risico, want Sony vindt dat niet zo fijn, en er is al sprake van accounts en consoles die geband zijn waar in grote getallen (en blijkbaar tegen betaling) die truuk werd gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Twixie schreef op zondag 29 november 2020 @ 16:44:
[...]

Dat kan via de truuk die hier eerder al beschreven werd: namelijk iemand vinden die wel een PS5 heeft, en waarop jij mag inloggen om dan via zijn PS5 die 20 games te 'kopen'.
Maar is dus op eigen risico, want Sony vindt dat niet zo fijn, en er is al sprake van accounts en consoles die geband zijn waar in grote getallen (en blijkbaar tegen betaling) die truuk werd gebruikt.
Aha, dat stuk heb ik gemist.Ben nl nog niet in de running vor een PS5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19:21

Aight!

'A toy robot...'

Twixie schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:24:
[...]

Ow dat is slim! Ja ik koop de PS5 pas over een jaar of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNcE
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

ViNcE

Nog 3, nog 2, nog 1, .....

Ik ben even op zoek naar advies. Ik wil binnenkort (binnen drie maanden indien beschikbaar) een ps5 kopen. Zijn de PS+ aanbiedingen van nu zo goed, dat ik het beste nu al een abo zou moeten kopen of kan ik best even wachten?
En als ik het nu koop, kan ik dan ook wachten met activeren of is het beperkt geldig?

"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ViNcE schreef op maandag 30 november 2020 @ 11:22:
Ik ben even op zoek naar advies. Ik wil binnenkort (binnen drie maanden indien beschikbaar) een ps5 kopen. Zijn de PS+ aanbiedingen van nu zo goed, dat ik het beste nu al een abo zou moeten kopen of kan ik best even wachten?
En als ik het nu koop, kan ik dan ook wachten met activeren of is het beperkt geldig?
Rond deze periode zijn de abonnementen wel het voordeligst ja. Volgende aanbieding (vanuit Sony zelf iig) is volgens mij pas weer met Days of Play in juni.
Codes dien je binnen 12 maanden te activeren, dus je kunt nu een code aanschaffen en over 3 maanden pas activeren.

Let wel op dat de regio van de kaart overeenkomt met je account. Met een Nederlands account dien je dus een Nederlandse code te gebruiken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Ligt het aan mij, of is die Playstation store op geen enkele manier nog te navigeren/begrijpen? Wat een hork van een website is dat geworden zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Laatst online: 21:14

spaceboy

Op grote hoogte

Verstekbakker schreef op maandag 30 november 2020 @ 19:47:
Ligt het aan mij, of is die Playstation store op geen enkele manier nog te navigeren/begrijpen? Wat een hork van een website is dat geworden zeg...
Het ligt aan jou. :P
Maar serieus, wat bij mij hielp is (als je Chrome gebruikt) om de addblocker uit te zetten. Maar je hebt gelijk, het is echt een k-site. Ook dat inloggen gaat mega-omslachtig, het heet 2FA, maar soms moet je wel 3x inloggen voor je bij je accountgegevens komt. En als je dan wat wil kopen moet je weer inloggen... 8)7

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Voorheen deed ik het via de app, maar die hebben ze ook om zeep geholpen nu... Zoiets moeten ze toch merken in de online verkopen? Ik had een lijstje met 'favorites' en ik keek wel eens bij de 'new releases', maar daar ga ik nu echt niet meer aan beginnen... Die strijd heb ik gewoon echt geen energie meer voor nadat ik eindelijk PS+ maandelijks heb gevonden...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maartend
Verstekbakker schreef op maandag 30 november 2020 @ 19:47:
Is absoluut totaal bagger geworden op Chrome. Op Edge loopt het wat beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Verstekbakker schreef op maandag 30 november 2020 @ 19:59:
Voorheen deed ik het via de app, maar die hebben ze ook om zeep geholpen nu... Zoiets moeten ze toch merken in de online verkopen? Ik had een lijstje met 'favorites' en ik keek wel eens bij de 'new releases', maar daar ga ik nu echt niet meer aan beginnen... Die strijd heb ik gewoon echt geen energie meer voor nadat ik eindelijk PS+ maandelijks heb gevonden...
Als je nog geen RSI had dan krijg je het wel met de nieuwe website en mobiele app.
Wat mij betreft geen slimme move.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Laatst online: 22:42

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Verstekbakker schreef op maandag 30 november 2020 @ 19:59:
Zo herkenbaar! Ik heb door de wenslijst behoorlijk wat gekocht. Sinds deze is verdwenen koop ik bijna niets meer omdat ik niet elke keer met de hand wil controleren of de games in de aanbieding zijn.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Idd. Wat een verschrikkelijke brakbende. Iemand een idee waar ik nu kan vinden hoe lang mijn PsPlus nog geldig is? Ik zie dat niet. Wel zie ik een knop dat ik me kan melden bij PsPlus

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

maartend schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 09:00:
Idd. Wat een verschrikkelijke brakbende. Iemand een idee waar ik nu kan vinden hoe lang mijn PsPlus nog geldig is? Ik zie dat niet. Wel zie ik een knop dat ik me kan melden bij PsPlus
Het zít bij Abonnementbeheer (eerst klikken op dat hoofdje naast de knop "My Playstation"). Dan moet je 2x inloggen (ofzo) 8)7 en dan zie je het staan. Ik zie dat ik tot december 2024 goed zit. Heb dat vaker gehad, dat zo'n aanbieding voor een jaar verlengen langskomt en dat ik dan denk "handig om alvast te hebben"... :+

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
spaceboy schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 09:42:
[...]

Het zít bij Abonnementbeheer (eerst klikken op dat hoofdje naast de knop "My Playstation"). Dan moet je 2x inloggen (ofzo) 8)7 en dan zie je het staan. Ik zie dat ik tot december 2024 goed zit. Heb dat vaker gehad, dat zo'n aanbieding voor een jaar verlengen langskomt en dat ik dan denk "handig om alvast te hebben"... :+
Toch dus. Ik heb ook tot 2024, net nog gechecked op de PS4. Maaar bij abonnementenbeheer op de PC staat dus bij mij volslagen niks. Mogelijk omdat ik automatisch verlengen heb uitgezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

maartend schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 09:55:
[...]

Toch dus. Ik heb ook tot 2024, net nog gechecked op de PS4. Maaar bij abonnementenbeheer op de PC staat dus bij mij volslagen niks. Mogelijk omdat ik automatisch verlengen heb uitgezet?
Ik heb het idee dat het bij mij ook wel eens "opeens weg was" ofzo. Die site is gewoon zo gaar als boter. Volgens mij was mijn workaround dat het óp je PS4 zelf wel te zien is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
maartend schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 09:55:
[...]

Hier het zelfde en ik deel je mening dat het wellicht met auto verlengen te maken kan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21:05
spaceboy schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 10:19:
[...]

Ik heb het idee dat het bij mij ook wel eens "opeens weg was" ofzo. Die site is gewoon zo gaar als boter. Volgens mij was mijn workaround dat het óp je PS4 zelf wel te zien is.
ik heb toevallig vorige week verlengd, met code gekocht bij game mania en kon inderdaad de datum dat het afloopt zien op de PS4 bij mijn abbonement. Auto verlengen staat bij mij ook uit.
Pagina: 1 ... 62 ... 98 Laatste

Let op:
Het is niet de bedoeling om hier te vragen naar PSN (cards) aanbiedingen. Weet je een goede aanbieding? Dan kun je die plaatsen in het Console Budget Gaming topic. Ook daar is het echter niet de bedoeling om naar aanbiedingen te vragen.