Heb nu 2 play-throughs achter de rug, ook telkens met iPad (lijkt me het meest relax). Bij mijn 2de play-through bewust enkele andere keuzes om andere paden te triggeren en dat genereerde ineens wel wat plot holes, vond ik. Mijn 2de play-through was overigens op anderhalf uur al rond, ook weer te maken met sommige keuzes waardoor hele stukken ineens geskipt worden.SD5k schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 12:21:
[...]
Gisteren aan begonnen en in één ruk uitgespeeld, duurde ook maar iets van 2-2,5 uur.
Het is een ideaal game als je voor de rest te moe bent voor een écht game
Nadeel is wel dat je voor een Platinum precies toch wel zeker 5 play-throughs moet doen. Op een bepaald moment krijg je duidelijk al 3 aparte verhaallijnen, en dat betekent al minstens 3 play-throughs voor de obvious trophies, maar dan zijn er ook nog een hoop specifieke trophies die na 3x zeker nog niet getriggerd gaan zijn. Een 3de play-through ga ik nog wel blind doen, maar erna zal het toch gewoon trophy guide volgen worden.
EDIT: 3 play-throughs nu, en er zijn duidelijk nog meer verschillende eindes, alleszins al 4 in totaal, al lees ik dat er er zelfs 5 zijn. Betekent dat je al minstens 5 play-throughs moet doen om Platinum te halen.
[ Voor 9% gewijzigd door Twixie op 15-07-2020 13:28 ]