Acties:
  • +1 Henk 'm!
SD5k schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 12:21:
[...]
Gisteren aan begonnen en in één ruk uitgespeeld, duurde ook maar iets van 2-2,5 uur.
Heb nu 2 play-throughs achter de rug, ook telkens met iPad (lijkt me het meest relax). Bij mijn 2de play-through bewust enkele andere keuzes om andere paden te triggeren en dat genereerde ineens wel wat plot holes, vond ik. Mijn 2de play-through was overigens op anderhalf uur al rond, ook weer te maken met sommige keuzes waardoor hele stukken ineens geskipt worden.

Het is een ideaal game als je voor de rest te moe bent voor een écht game :). Gebeurt me 's avonds wel vaker en dan kijk ik nog wat Netflix, maar zo'n 'game' is dan natuurlijk de ideale cross-over.

Nadeel is wel dat je voor een Platinum precies toch wel zeker 5 play-throughs moet doen. Op een bepaald moment krijg je duidelijk al 3 aparte verhaallijnen, en dat betekent al minstens 3 play-throughs voor de obvious trophies, maar dan zijn er ook nog een hoop specifieke trophies die na 3x zeker nog niet getriggerd gaan zijn. Een 3de play-through ga ik nog wel blind doen, maar erna zal het toch gewoon trophy guide volgen worden.

EDIT: 3 play-throughs nu, en er zijn duidelijk nog meer verschillende eindes, alleszins al 4 in totaal, al lees ik dat er er zelfs 5 zijn. Betekent dat je al minstens 5 play-throughs moet doen om Platinum te halen.

[ Voor 9% gewijzigd door Twixie op 15-07-2020 13:28 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023
PS Plus games van Augustus:

MW2 Campaign Remastered
Fall Guys

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Alweer een COD ?! Seriously ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder
Twixie schreef op maandag 27 juli 2020 @ 17:50:
Alweer een COD ?! Seriously ?
Ik verheug me meer op Fall Guys dan op inderdaad weer een CoD, al schijnt de single player van MW2 wel een erg goeie te zijn.
Fall Guys lijkt me erg grappig, leuk dat ze die vanaf de release dag al bij PS+ doen. Had niet gedacht dat ik dat spel binnenkort zou spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-10 16:19

s0kkie

Cowabunga

CODMW2R is net pas 3 of 4 maanden uit en nu al in de Plus, wat een naaistreek lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:28
Wat me opvalt is dat de release tijden verspreid zijn ipv eerste dinsdag van de maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:09

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Die COD (wat ook alleen een single player campain lijkt te zijn) hadden ze van mij echt wel mogen overslaan. :O

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13:00

Agent47

I always close my contracts.

s0kkie schreef op maandag 27 juli 2020 @ 18:30:
CODMW2R is net pas 3 of 4 maanden uit en nu al in de Plus, wat een naaistreek lol
Ja ik had hem gekocht toen die uitkwam gvd hahaha

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
s0kkie schreef op maandag 27 juli 2020 @ 18:30:
Daarom ook nooit / niet vaak op launch kopen ;).

Maar inderdaad, wèèr een CoD ;(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:49
Ah, dat komt goed uit. Wilde de campaign van MW2 wel spelen maar was te knieperig om die zelf te kopen :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralfbosz
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-10 10:33

ralfbosz

xm create bosz -c

Toendertijd COD Infinite Warfare gekocht, puur voor de MW remaster die je erbij kreeg. Mooi dat ik nu via PS+ de MW2 kan spelen (maar nu remastered).

rm -r *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-10 16:37

thunder8

Het gedonder begint weer.

Is die MW2 die nu komt de volledige versie waar ook Warzone in zit? Ben niet zo thuis in de hele COD range qua games.

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:08
thunder8 schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 09:39:
Is die MW2 die nu komt de volledige versie waar ook Warzone in zit? Ben niet zo thuis in de hele COD range qua games.
Nee. MW2 is een oude versie (2009), de nieuwe heet weer gewoon Modern Warfare

Wikipedia: Call of Duty

erg logische naamgeving.

Warzone is wel weer gratis natuurlijk

[ Voor 4% gewijzigd door 418O2 op 28-07-2020 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

418O2 schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 09:42:
[...]

Nee. MW2 is een oude versie (2009), de nieuwe heet weer gewoon Modern Warfare

Wikipedia: Call of Duty

erg logische naamgeving.

Warzone is wel weer gratis natuurlijk
Lekker handig inderdaad qua naamgeving. Speel sinds dit weekend Warzone en als die game erbij had gezeten deze maand, scheelt me dat veel geld. ;) Dan maar deze ernaast downloaden, zal ook wel weer een flinke download zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:08
thunder8 schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 09:45:
[...]

Lekker handig inderdaad qua naamgeving. Speel sinds dit weekend Warzone en als die game erbij had gezeten deze maand, scheelt me dat veel geld. ;) Dan maar deze ernaast downloaden, zal ook wel weer een flinke download zijn.
Hij is 11 jaar oud, dat zal wel meevallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-10 12:49
Gewoon weer een super maand. 2 leuke en goede games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15:45
Ik deed net mw2 in mijn mandje, maar de game kost nog steeds 24,95. Doe ik iets fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

ChrisLNFF schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 18:13:
Ik deed net mw2 in mijn mandje, maar de game kost nog steeds 24,95. Doe ik iets fout?
Ja, de maandelijkse games zijn nu nog de oude. Je bent te vroeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
Bor schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 18:30:
[...]

Ja, de maandelijkse games zijn nu nog de oude. Je bent te vroeg.
Vreemd, want het staat al wel bij het ps plus menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat klopt helemaal niet, want ik heb hem vanmorgen al kunnen 'aankopen' voor 0 euro. Ik slaagde er wel niet in om hem al te downloaden (via de website). Straks eens op de PS4 zelf proberen. EDIT: nu lukt het wel via de website..

[ Voor 5% gewijzigd door Twixie op 28-07-2020 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16:33
ChrisLNFF schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 18:13:
Het is doorgaans altijd de eerste dinsdag van een nieuwe maand.

Modern Warfare overigens niet.
an’t wait to play it? Good news: the game will be available to download tomorrow, Tuesday July 28 until Monday August 31.

[ Voor 25% gewijzigd door NotSoSteady op 28-07-2020 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

ChrisLNFF schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 18:33:
[...]

Vreemd, want het staat al wel bij het ps plus menu.
Vreemd. Ten tijde van reageren bij mij niet maar nu wel (en ook aan te kopen voor €0,00).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15:24
Ik zit met een vraag over PS Plus waar ik niet direkt een antwoord op vind. Ik heb m'n PS4 een jaar terug verkocht maar ik ga wel de PS5 kopen en dan wil ik ook weer Playstation Plus nemen. Maar als ik me nu al abonneer (of verlengen, ben vroeger al lid geweest) op PS+, kan ik dan al de gratis PS4 games van juli-november "kopen" om die dan eventueel te spelen op de 5? Of werkt dit niet en wacht ik beter tot november om opnieuw lid te worden? Ik dacht het wel maar ben niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
Bor schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 18:34:
[...]

Vreemd. Ten tijde van reageren bij mij niet maar nu wel (en ook aan te kopen voor €0,00).
Heb mijn ps nog een reset gegeven, maar zelfs nu nog steeds op 24,99. Na ja, kijk straks nog wel even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 06:46
botech schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 18:56:
Ik zit met een vraag over PS Plus waar ik niet direkt een antwoord op vind. Ik heb m'n PS4 een jaar terug verkocht maar ik ga wel de PS5 kopen en dan wil ik ook weer Playstation Plus nemen. Maar als ik me nu al abonneer (of verlengen, ben vroeger al lid geweest) op PS+, kan ik dan al de gratis PS4 games van juli-november "kopen" om die dan eventueel te spelen op de 5? Of werkt dit niet en wacht ik beter tot november om opnieuw lid te worden? Ik dacht het wel maar ben niet zeker.
Alles wat je nu 'koopt' kan je straks ook gewoon spelen ja. Het gaat erom dat je een (actief) PS Plus abo hebt.

Of alle PS4-spellen ook op de PS5 gaan werken is een andere vraag. Ik hoop van wel, maar er bestaat een kans dat, zeker de wat oudere games, niet werken.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Als je nu PS+ neemt kan je elke maand de games gratis "kopen" zolang je dus PS+ heb kan je ze op elk moment dat je wilt "Downloaden"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
OK, bedankt voor jullie antwoord, ik ga m'n PS+ weer activeren dan. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
kan ik dan al de gratis PS4 games van juli-november "kopen" om die dan eventueel te spelen op de 5?
Nog in aanvulling van wat hierboven gezegd werd, maar mogelijk weet je het al: het 'aankopen' doe je dan via store.playstation.com, aangezien je geen console meer hebt, om het op te doen. Op die manier had ik overigens bij aankoop van mijn PS4 (zo'n 2 jaar na release) ineens al bijna 100 games :).
Goed mogelijk dat ik het met de PS5 op eenzelfde manier ga doen (denk dat ik nog even wacht met een PS5 te kopen, al kan het natuurlijk zijn dat het in november veel meer kriebelt :)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
Twixie schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 21:36:
[...]

Nog in aanvulling van wat hierboven gezegd werd, maar mogelijk weet je het al: het 'aankopen' doe je dan via store.playstation.com, aangezien je geen console meer hebt, om het op te doen. Op die manier had ik overigens bij aankoop van mijn PS4 (zo'n 2 jaar na release) ineens al bijna 100 games :).
Goed mogelijk dat ik het met de PS5 op eenzelfde manier ga doen (denk dat ik nog even wacht met een PS5 te kopen, al kan het natuurlijk zijn dat het in november veel meer kriebelt :)).
Ik heb het al gevonden, toch bedankt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
Modern Warfare 2 campaign nu aan het spelen. Als het beweegt, schiet het helemaal kapot. Glorieus 8)

[ Voor 28% gewijzigd door Vrijdag op 28-07-2020 23:03 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jason6666
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 05-09-2020
*verkeerde topic

[ Voor 88% gewijzigd door jason6666 op 29-07-2020 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bebopper
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:26

bebopper

I'm an absolute beginner...

Fall Guys net kunnen installeren, helaas alleen een connection error (timeout to server) als ik probeer te spelen. PS4 is wel geconnecteerd, andere spellen functioneren gewoon prima online. Iemand anders hier toevallig ook last van?

Om mijn eigen vraag te beantwoorden (misschien beter eerst beetje zoeken :9 )

🚨 We're going to switch off matchmaking for 30 mins so that we can BEEF the servers up to MAXIMUM BEEF

We've basically skyrocketed right past our 'absolute highest number of expected players for the entire day' 😅

We just need 30 mins to brace ourselves and we should be 😙👌

— Fall Guys 👑 (@FallGuysGame)

[ Voor 57% gewijzigd door bebopper op 04-08-2020 15:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
bebopper schreef op dinsdag 4 augustus 2020 @ 15:37:
Fall Guys net kunnen installeren, helaas alleen een connection error (timeout to server) als ik probeer te spelen. PS4 is wel geconnecteerd, andere spellen functioneren gewoon prima online. Iemand anders hier toevallig ook last van?
Er zijn serverproblemen inderdaad.

https://twitter.com/FallGuysGame/status/1290632538810208256

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net een aantal potjes fall guys kunnen spelen maar nu geplaagd door serverproblemen, helaas nog niet opgelost na al die uren ☹️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

Gisteren een par potjes kunnen spelen, totdat inderdaad de servers het begaven. Daarna maar een serie afgekeken op Netflix. Wel een leuk spel, zou ook een local multiplayer moeten bieden, zodat je dit met vrienden op een drinkavond samen kan spelen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stef120
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 17-10 16:54
Een time out error gehad in een half uur spelen.
Leuke maps gezien.

Team spelletjes zoals het eieren jatten, ballen in je area houden en staarten van elkaar stelen zijn mega chaotisch.

Maar geeft wel een voldaan gevoel als je als team weet te winnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleeon
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 15-10 15:46
Gisteravond ook heel de tijd Fall Guys gedaan, jammer dat er geen splitscreen in zit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Stef120 schreef op woensdag 5 augustus 2020 @ 09:05:
Een time out error gehad in een half uur spelen.
Leuke maps gezien.

Team spelletjes zoals het eieren jatten, ballen in je area houden en staarten van elkaar stelen zijn mega chaotisch.

Maar geeft wel een voldaan gevoel als je als team weet te winnen!
De team maps zijn bij mij vrijwel altijd een lose. Erg veel spelers lijken geen idee te hebben wat te moeten doen. Ik ben benieuwd hoe lang dit spel populair blijft. Het staat en valt heel erg bij veel online spelers en snelle queues.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De kinderen hebben hier mega-fun met Fall Guys, maar inderdaad wel jammer dat er geen split-screen is. Maar ben ik de enige die deze game echt wel in VR zou willen zien ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Connectie gaat al veel beter dan gister, maar toch vanavond weer paar keer gehad dat die de connectie kwijt raakt en je weer in het startscherm geknikkerd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Hoe kan je die eieren uit het doel van de tegenstander halen, het lukt me niet om met het ei uit het doel te springen ook niet via de zijkant.

Jammer idd dat er geen split screen modus in zit inderdaad of misschien een modus met bots dat je lokaal met max 4 man kan, spelen ofzo

Burp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GRDavies75
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 15:10

GRDavies75

PSN-id: GRDavies

Wii4all schreef op woensdag 5 augustus 2020 @ 22:36:
Hoe kan je die eieren uit het doel van de tegenstander halen, het lukt me niet om met het ei uit het doel te springen ook niet via de zijkant.

[...]
Via de linkerkant gaat me vaak beter af dan rechts om uit het doel met ei te komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

Wii4all schreef op woensdag 5 augustus 2020 @ 22:36:

Jammer idd dat er geen split screen modus in zit inderdaad of misschien een modus met bots dat je lokaal met max 4 man kan, spelen ofzo
Via de sidestep dan in de hoek naar de volgende trede gaan staan en dan weer springen. Dan kan je er uit komen. Anders met een sprong het ei naar boven gooien en dan zelf snel naar boven gaan en het ei weer pakken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G.Scholtens
Fall guy is best leuk inderdaad, maar mis inderdaad de multiplayer optie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn kinderen hebben nu al vrij veel gespeeld, en heb het zelf ook eens geprobeerd. Toch best dat het gratis was. De server issues en bugs zijn momenteel toch nog echt problematisch. Mijn kinderen hebben er ook al hun buik vol van dat best wel vaak de game niet werkt wegens server problemen. Bij mijn eerste poging werkte het wel, maar werd ik ineens onbegrijpelijk geëlimineerd. Was een team-ronde om om het snelst een bal tot het einde van een hindernissenparcours te krijgen. Mijn team was eerste, maar vervolgens kwam er ineens eliminated (zelfs zonder die player wall) en kon ik enkel nog spectaten.
Verder vind ik de game toch echt wel heel mager qua content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je op Twitter een beetje tussen de berichten doorleest lijkt het er op dat ze nog steeds server problemen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 13:29:
Als je op Twitter een beetje tussen de berichten doorleest lijkt het er op dat ze nog steeds server problemen hebben.
Servers zijn nu offline voor een update.

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:14
Ik kan call of duty modern warfare remastered 2 niet gratis oppikken? Alleen die andere met ps plus.

Hoe kan dat?

• Quido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07-04 19:12
Joostje123 schreef op donderdag 13 augustus 2020 @ 18:05:
Ik kan call of duty modern warfare remastered 2 niet gratis oppikken? Alleen die andere met ps plus.

Hoe kan dat?
Ik heb precies hetzelfde alleen dan andersom...

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:14
Quido schreef op donderdag 13 augustus 2020 @ 22:07:
[...]

Ik heb precies hetzelfde alleen dan andersom...
https://store.playstation...-MSF75508-PLUSINSTANTGAME

Via deze link is het mij wel gelukt...

Het was dus niet de remastered versie...

[ Voor 5% gewijzigd door Joostje123 op 13-08-2020 23:05 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kalder
PS+ Games voor September:

Player Unknown's Battleground
Street Fighter V

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philip Ross
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16:37
Helaas al weer een shooter. Blijft toch maar een hoop geklooi met een controller.
Street Fighter 5 dan wel weer zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15:20
Philip Ross schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 17:57:
Helaas al weer een shooter. Blijft toch maar een hoop geklooi met een controller.
Gewoon veel doen en blijven doorzetten, zoiets gaat niet vanzelf ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Philip Ross
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16:37
baronruud schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 18:49:
[...]

Punt is gewoon dat voor iemand die jarenlang fanatiek shooters op PC gespeeld heeft het gewoon zo slecht aanvoelt dat ik het niet vol hou om door te zetten.

Ik heb al een jaar of 20 geen shooters meer op console gedaan. Voor mij word het dus niks meer.

[ Voor 12% gewijzigd door Philip Ross op 26-08-2020 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

Philip Ross schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 17:57:
Street Fighter 5 dan wel weer zin in.
Warzone is volledig met toetsenbord en muis te spelen. Pubg weet ik niet, ga ik volgende maand wel nakijken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ik ben benieuwd welke versie Streetfighter V het is. Ik heb weinig zin in een DLC fest. Hij kan wel weer van de wishlist af in ieder geval :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Philip Ross schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 19:27:
[...]

Punt is gewoon dat voor iemand die jarenlang fanatiek shooters op PC gespeeld heeft het gewoon zo slecht aanvoelt dat ik het niet vol hou om door te zetten.

Ik heb al een jaar of 20 geen shooters meer op console gedaan. Voor mij word het dus niks meer.
Tsja, zo goed als op pc wordt het nooit. Maar ik kan me tegenwoordig prima (casual) vermaken met shooters op de console. Jarenlang CounterStrike gespeeld op pc. Maar kan me prima vermaken met wat casual Battlefield of Destiny. Doorzetten en/of een nieuwe kans geven helpt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bintzak
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-10 15:48
baronruud schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 18:49:
[...]

Heb er al controller op gebroken drommels drommels en nog een drommels.

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-10 17:10

SD5k

>4&X

Kalder schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 17:41:
PS+ Games voor September:

Player Unknown's Battleground
Street Fighter V
[YouTube: PlayStation Plus Monthly Games - September 2020]
Super tof, 2 games die ik nooit wilde aanschaffen maar wel graag eens wil proberen. :)
Bor schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 20:51:
Ik ben benieuwd welke versie Streetfighter V het is. Ik heb weinig zin in een DLC fest. Hij kan wel weer van de wishlist af in ieder geval :)
Dit is precies de reden dat ik SFV nooit heb gekocht, ik heb 4 en de delen daarvoor helemaal kapot gespeeld, zelfs een paar jaar lang aan toernooitjes mee gedaan. Maar aan 5 ben ik nooit echt begonnen, het hele DLC systeem stond me niet aan, het was in het begin eigenlijk gewoon een full price game maar dan met DLC die je bij een free-to-play game zou verwachten. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-09 20:11
De gratis PS Plus games voor september 2020 zijn inmiddels beschikbaar in de Store:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8fAFSLllI0AglSNniJxFlaLGV9c=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/HvvhdZtyJU7IJTVYSnOcvnGb.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SD5k schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 14:33:
[...]

Super tof, 2 games die ik nooit wilde aanschaffen maar wel graag eens wil proberen. :)

[...]

Dit is precies de reden dat ik SFV nooit heb gekocht, ik heb 4 en de delen daarvoor helemaal kapot gespeeld, zelfs een paar jaar lang aan toernooitjes mee gedaan. Maar aan 5 ben ik nooit echt begonnen, het hele DLC systeem stond me niet aan, het was in het begin eigenlijk gewoon een full price game maar dan met DLC die je bij een free-to-play game zou verwachten. :|
Het is de vanilla versie, maar er is een gratis update naar de meest recente versie...maar dan mis je (uiteraard? blijft capcom) wel extra chars etc.
Zie ook
https://www.reddit.com/r/...u_need_to_know_about_sfv/
en
https://www.reddit.com/r/...physical_worth_more_than/

Overigens is de game qua gameplay voor mij dermate anders dat ik het niet veel gespeeld heb, ondanks dat ik hem day1 (voor 70 euro :'( ) binnengehaald heb.......

Maar voor 'gratis' kan je er wellicht nog wel wat lol uithalen :)

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweakmans
Even een cross-post met het PS4-topic:

Als je straks een PS5 bezit en een PS Plus-abbo hebt, krijg je 18 bekende games in je collectie. (Bron)
  • God of War
  • Bloodborne
  • Monster Hunter World
  • Final Fantasy XV
  • Fallout 4
  • Mortal Kombat X
  • Uncharted 4: A Thief's End
  • Ratchet & Clank
  • Days Gone
  • Until Dawn
  • Detroit: Become Human
  • Battlefield 1
  • inFamous: Second Son
  • Batman Arkham Knight
  • The Last Guardian
  • The Last of Us Remastered
  • Persona 5
  • Resident Evil VII biohazard

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
Tweakmans schreef op donderdag 17 september 2020 @ 19:05:

Als je straks een PS5 bezit en een PS Plus-abbo hebt, krijg je 18 bekende games in je collectie. (Bron)
  • God of War
  • Bloodborne
  • Monster Hunter World
  • Final Fantasy XV
  • Fallout 4
  • Mortal Kombat X
  • Ratchet & Clank
  • Days Gone
  • Until Dawn
  • Battlefield 1
  • Batman Arkham Knight
  • The Last Guardian
  • Persona 5
[YouTube: PlayStation Plus Collection - Introduction Trailer | PS5]
Een groot deel van die spellen heb ik al. Maar als je net in het PS kamp instapt met de PS5 dan heb je wel meteen een indrukwekkende collectie!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Tweakmans schreef op donderdag 17 september 2020 @ 19:05:

• God of War
  • Bloodborne
  • Monster Hunter World
  • Final Fantasy XV
  • Fallout 4
  • Mortal Kombat X
  • Ratchet & Clank
  • Days Gone
  • Until Dawn
  • Battlefield 1
  • Batman Arkham Knight
  • The Last Guardian
  • Persona 5
[YouTube: PlayStation Plus Collection - Introduction Trailer | PS5]
Kun je van tevoren een maand abonnement nemen (of proef zelfs) en de games koppelen aan je account voor later?

• Ike.
  • Niet online
Freakster86 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 21:43:
[...]

Kun je van tevoren een maand abonnement nemen (of proef zelfs) en de games koppelen aan je account voor later?
Ja, maar ik weet niet of deze actie alleen te activeren is vanaf je PS5 en of dit een tijdelijke actie is.

een aantal van de spellen zijn al eens eerder gratis via Plus voorbij gekomen.

• Freakster86
  • Niet online
@Ike. Ik ga het wel gewoon proberen op 11-11 met een proef/maand abonnement. Sommige games heb ik nog niet en op deze manier kun je ze toch goedkoop of zelfs gratis bemachtigen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:40
Freakster86 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 22:07:
@Ike. Ik ga het wel gewoon proberen op 11-11 met een proef/maand abonnement. Sommige games heb ik nog niet en op deze manier kun je ze toch goedkoop of zelfs gratis bemachtigen.
Zolang je PS+ hebt. Als je daar mee stopt ben je ook echt die games wel kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
maartend schreef op donderdag 17 september 2020 @ 23:19:
[...]

Als je je PS Plus laat verlopen en later weer een abonnement neemt dan kan je de spellen die je eerder gratis had geclaimed gewoon weer spelen.
Freakster86 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 22:07:
Misschien iets langer wachten en kijken of je ze ook kan claimen/ spelen op je PS4?

[ Voor 34% gewijzigd door Ike. op 18-09-2020 09:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maartend
Ike. schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 08:47:
[...]

Klopt niet. Als je je PS Plus laat verlopen en later weer een abonnement neemt dan kan je de spellen die je eerder gratis had geclaimed gewoon weer spelen.
Zeg ik toch ook. Als je PS+ hebt, heb je die games. Heb je geen PS+, dan ben je ze kwijt.
Net als met elke PS+ game.

[ Voor 3% gewijzigd door maartend op 18-09-2020 09:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
maartend schreef op donderdag 17 september 2020 @ 23:19:
[...]

Je kunt ze dan alleen niet spelen, maar kwijt ben je ze niet. Ze blijven gekoppeld aan je account.
Ike. schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 08:47:
[...]

Misschien iets langer wachten en kijken of je ze ook kan claimen/ spelen op je PS4?
PS4 al een tijd terug verkocht en voorlopig ook nog geen PS5, dus dat gaat niet werken. Zolang het op de website lukt, dan geloof ik het wel.

• LightTwi
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-05-2024
Ik ben benieuwd naar wat mogelijk is met die PS+ Collection bundle (zeer waarschijnlijk exclusive voor PS5 vanaf 12 november). Kunnen andere PS+ gebruikers de games uit de bundel alsnog claimen door in te loggen bij iemand met een PS5 en dan alsnog het spelen op hun eigen PS4 bijv. omdat het dan in hun game-library staat etc... Wel jammer dat ik nog niet weet waar ik aan toe ben m.b.t. PS4 en die Collection bundle... en ook hoelang je die Collection bundle kan claimen. Alleen de eerste maand van PS5 release maakt dat alleen pre-orderaars het krijgen. Zou ik zuur vinden voor mensen die wel wilde pre-orderen maar naast het net viste.

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
LightTwi schreef op donderdag 24 september 2020 @ 16:44:
Ik ben benieuwd naar wat mogelijk is met die PS+ Collection bundle (zeer waarschijnlijk exclusive voor PS5 vanaf 12 november). Kunnen andere PS+ gebruikers de games uit de bundel alsnog claimen door in te loggen bij iemand met een PS5 en dan alsnog het spelen op hun eigen PS4 bijv. omdat het dan in hun game-library staat etc... Wel jammer dat ik nog niet weet waar ik aan toe ben m.b.t. PS4 en die Collection bundle... en ook hoelang je die Collection bundle kan claimen. Alleen de eerste maand van PS5 release maakt dat alleen pre-orderaars het krijgen. Zou ik zuur vinden voor mensen die wel wilde pre-orderen maar naast het net viste.
Volgens mij "kijkt" je account of je op een PS4 of PS5 zit en op basis daarvan krijg je toegang tot de games van de PS+ collection.

Het is exclusief voor de PS5, dus met je PS4 kun je die games niet claimen.

Dit is puur gebaseerd op speculaties, en heb geen bron.
LightTwi schreef op donderdag 24 september 2020 @ 16:44:
De collectie is exclusief voor de PS5. Ik vermoed dat je de games niet kunt claimen zoals de normale PS+ games, maar dat het een dienst wordt (zoals PS Now), die je alleen kunt benaderen vanaf een PS5 waar vanuit je de games kunt downloaden.

• schumi2004
Duurt lang deze keer voor de bekendmaking, zelfs geen leaks.

Laten we dan maar hopen dat ze het te druk hebben met het verschepen van de PS5 ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-10 16:19

s0kkie

Cowabunga

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15:36
Payback erg slecht,Vampyr probeer ik (lees er afwisselende verhalen over)

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• Vrijdag
Dat lijken me eigenlijk wel leuke spellen. Vampyr twijfelde ik al een hele tijd over, dus dat komt mooi uit. En een keertje een arcasde racespelletje is ook wel leuk :)

• Bor

Bor

Is Payback echt zo slecht? Als ik wat rond zoek zie ik mensen die het de beste NFS van deze generatie noemen.

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-10 22:32
Bor schreef op woensdag 30 september 2020 @ 20:02:
Is Payback echt zo slecht? Als ik wat rond zoek zie ik mensen die het de beste NFS van deze generatie noemen.
Geloof dat dit zo gezien werd voordat ze het mtx beleid hebben aangepast. Erna is het beter geworden geloof ik. Beetje zoals battlefront 2. Was echt een drama bij launch en echt een absurde mtx heaven. Maar na terug draaien is het echt een toffe game. Speel hem nog steeds in coop mode. Jammer dat ea is haha. Gelukkig maar geloof 5 euro betaald ervoor ergens paar jaar terug.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder
PS+ games voor oktober:
- Need for speed payback
- Vampyr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
Hoe laat komen die plus games beschikbaar over het algemeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
Payback neem ik denk wel mee, de enige racegame die ik dan heb. GT Sport ligt maar te verstoffen in de kast.

Vampyr nog geen idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Moet de naam PS# niet eens uit het topic? Er worden tenslotte geen games meer voor de PS# gegeven

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• schumi2004
Schimanski81 schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 10:27:
Hoe laat komen die plus games beschikbaar over het algemeen?
Vampyr kun je al downloaden (even handmatig zoeken), payback (op moment van schrijven) nog niet.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lqlFuxCrPKGQFE9SQW7MnTiQXRI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/xMsaoPDVIxJdoWVyyDGXUUbC.png?f=fotoalbum_large
https://store.playstation...03468_00-000000VAMPYRGAME

/Edit
Dat ging snel, die (Payback) nu ook.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fz57UAC8cdGWiNmaO9XYq4SiQzs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/3h9I1Dm4JUXcYs7LMcDx1kVG.png?f=fotoalbum_large
https://store.playstation...05986_00-NFS1800000000001

[ Voor 58% gewijzigd door schumi2004 op 06-10-2020 11:20 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G.Scholtens
Nieuwe games zijn in ieder geval weer welkom, zolang er geen ps5 in huis is. Nog prima vermaak met de wat oudere games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-10 21:31

Aight!

'A toy robot...'

Need For Speed Payback is wel lachen alleen mis ik wel de upgrades zoals in Underground (en die muziek).

Vampyr ook even gespeeld maar moet daar nog even inkomen. Kom van Spider-Man af en dad speelt echt vlot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Aight! schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 22:11:
Vampyr ook even gespeeld maar moet daar nog even inkomen. Kom van Spider-Man af en dad speelt echt vlot.
Ik vond Vampyr erg PS3 aanvoelen en aanzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

Need For Speed Payback is wel lachen alleen mis ik wel de upgrades zoals in Underground (en die muziek).

Even zo uit mijn hoofd kan je in de loop van de game naar garages die over de map verspreid zijn. Daar kan je de auto toch redelijk aanpassen. Als je verder komt, moet je op een gegeven moment zien dat je upgrades van dezelfde "team" zijn voor extra prestaties en bonussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-10 14:06

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Je krijgt na races upgrade cards die je kan inzetten op je auto en je kan langs garages inderdaad gaan op de kaart om met je Bank (het geld wat je verdiend) nieuwe upgrade cards te kopen. Ja, het is een weird soort random systeem met kaarten.

Zie hier voor meer uitleg:
https://nfs.fandom.com/wi...Payback/Performance_Parts

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-10 21:31

Aight!

'A toy robot...'

Ja maar vond het vroeger altijd wel cool dat je bij NFS:U bijvoorbeeld dikke remmen kon kopen of een dikke turbo zodat je een snellere auto krijgt.

Nu moet ik dus opzoek naar kaarten en die dan upgraden in plaats van gewoon een nieuwe turbo, nitro boost of wat dan ook te kopen.

Het verhaal slaat echt nergens op, het commentaar tijdens de race ook :p. Maar ja ga gewoon een beetje racen en zie het wel of ik hem uitspeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
Payback niet mijn game. Speelt niet lekker, en grafisch toch wat verouderd

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jheroun
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Ik vond dat payback echt waardeloos, wat een geforceerd verhaal zeg. Ook nauwelijks een gevoel van snelheid in die auto (niet dat ik een racer ben, maar toch). Dan rij ik liever rondjes in GTA. Ik heb hem er snel weer afgegooid :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vrijdag

Middle-earth: Shadow of War en Hollow Knight: Voidheart Edition. En voor de PS5 Bugsnax. Kan je alleen claimen via de wesite nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-10 14:06

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Vrijdag schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 10:26:
[YouTube: PlayStation Plus Monthly Games - November]

Middle-earth: Shadow of War en Hollow Knight: Voidheart Edition. En voor de PS5 Bugsnax. Kan je alleen claimen via de wesite nu.
Hoe bedoel je dat laatste? Kan dat nu al? of bedoel je wanneer je een PS4 hebt, en je wilt de PS5 versie claimen, je dat via de website moet doen?

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
DerOllie schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 13:01:
[...]

Hoe bedoel je dat laatste? Kan dat nu al? of bedoel je wanneer je een PS4 hebt, en je wilt de PS5 versie claimen, je dat via de website moet doen?
Ik heb het zelf nog niet geprobeerd, maar je zou het inderdaad via de website moeten kunnen claimen zodat het in elk geval wordt toegevoegd aan jouw bibliotheek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:21

TDB

My God.... Had dan deze maand geen PS5 game gedaan. Qua graphics gaan we met dit spel weer terug naar de PS3/PS2....

PSN: TDBtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 14:43
Jheroun schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 14:38:
Ik vond dat payback echt waardeloos, wat een geforceerd verhaal zeg. Ook nauwelijks een gevoel van snelheid in die auto (niet dat ik een racer ben, maar toch). Dan rij ik liever rondjes in GTA. Ik heb hem er snel weer afgegooid :)
Hier hetzelfde. Dat is toch geen racen joh. Het enige wat je aan het doen bent, is oncontroleerbare power slides maken en dat is dan "sturen". :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JornZ
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-09 16:48
Vrijdag schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 10:26:
[YouTube: PlayStation Plus Monthly Games - November]

Bij mij werkt dit niet? Als ik hollow knight bijvoorbeeld opzoek op de PS store website dan kost die nog €14,99 en bugsnax is helemaal niet te vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakmans
JornZ schreef op zondag 1 november 2020 @ 09:15:
Bij mij werkt dit niet? Als ik hollow knight bijvoorbeeld opzoek op de PS store website dan kost die nog €14,99 en bugsnax is helemaal niet te vinden?
Klopt, het duurt nog een paar dagen voor ze beschikbaar zijn in de Store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TDB schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 14:21:
My God.... Had dan deze maand geen PS5 game gedaan. Qua graphics gaan we met dit spel weer terug naar de PS3/PS2....
Dit viel me dus ook enorm op. De polygon count lijkt me enorm laag, want van eender welk rond oppervlak zie je gewoon een veelhoek ipv iets ronds. Dit is echt PS2 niveau. Het zal er wel om gedaan zijn, maar ik zie er totaal de added value niet van in.
JornZ schreef op zondag 1 november 2020 @ 09:15:
[...]
De games komen pas dinsdag beschikbaar.
Wat @Vrijdag bedoelde, denk ik, is dat je Bugsnax, als PS5 game, uiteraard enkel via de website zal kunnen claimen aangezien hier niemand al een PS5 heeft. Ik verwacht zelfs dat Bugsnax pas op 12/11 te claimen zal zijn, nl. bij de US/JP launch, en mogelijk zelfs voor ons pas op 19/11.
Pagina: 1 ... 61 ... 98 Laatste

Let op:
Het is niet de bedoeling om hier te vragen naar PSN (cards) aanbiedingen. Weet je een goede aanbieding? Dan kun je die plaatsen in het Console Budget Gaming topic. Ook daar is het echter niet de bedoeling om naar aanbiedingen te vragen.