Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:49

DarkSide

theres no place like ::1

s0kkie schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 18:45:
Een beetje gamer had de Bioshock collectie al lang en een VR game waar de meeste spelers niks aan hebben.
Weer een mehhh maandje dus |:(
Gewoon uit interesse. Wat had het dan moeten worden.

Zelf Bioshock nog niet gespeeld. Staat wel op het lijstje ooit een keer te doen.
Dus voor mij een prima maand.

Maar als je als "echte" gamer toch meteen de goede titels koopt en speelt dan is er nooit wat aan PS+?

Moet ook nog Jedi fallen order spelen bv. Maar heb ook nog andere zaken te doen.
Wie weet pak ik die dan op in de budget bak en is hij de volgende maand in de plus......

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-10 16:19

s0kkie

Cowabunga

DarkSide schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 11:23:
[...]

Gewoon uit interesse. Wat had het dan moeten worden.

Zelf Bioshock nog niet gespeeld. Staat wel op het lijstje ooit een keer te doen.
Dus voor mij een prima maand.

Maar als je als "echte" gamer toch meteen de goede titels koopt en speelt dan is er nooit wat aan PS+?

Moet ook nog Jedi fallen order spelen bv. Maar heb ook nog andere zaken te doen.
Wie weet pak ik die dan op in de budget bak en is hij de volgende maand in de plus......
Tja gezien het eerste deel al in 2007 uitkwam en op verschillende platformen is uitgebracht over de jaren heen, dan hebben de meeste mensen dit soort klassiekers allang en breed gespeeld :)
Sony weet namelijk precies wat ze als gratis games uit moeten brengen zonder te veel verlies te lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Tuurlijk.
Maar zou DeathStranding (oid) dan gratis moeten zijn.
Er zijn, denk ik, genoeg ps4 spelers die ergens nog niet aan toegekomen zijn.
Anders ben ik toch 27,- kwijt voor de collectie. En nu gratis. En als het niets is, dan ook geen pijn.

Uiteindelijk kopen de meeste mensen hun favoriete games toch wel meteen.

Anders overstappen op Xbox met gamepass?
Maandelijks betalen maar wel first party tripple A

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Philip Ross
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 09:36
Voor mij zijn al die oude spellen juist heel prettig. Heb jaren lang geen console gehad en weinig gespeeld en sinds dit jaar een ps4 dus de kans om al die gemiste klassiekers toch nog te spelen voor weinig geld.

Crash&Spyro hoef ik dan weer niet omdat die recent in de humble monthly zaten en ik ze dus al heb op de PC. Liever wat meer oude PS exclusives voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:32
Heb bioshock 1 ooit uur gespeelt op pc maar niet meer verder gegaan ben meer console gamer. Dus ik verwelkom de collection met open armen! Net als the sims 4 lekker met cheats mooie huizen bouwen etc nu al zin in. Zou niet snel gekocht hebben maar zo via psn plus prima !

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
DarkSide schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 12:03:
Tuurlijk.
Er zijn, denk ik, genoeg ps4 spelers die ergens nog niet aan toegekomen zijn.
Anders ben ik toch 27,- kwijt voor de collectie. En nu gratis. En als het niets is, dan ook geen pijn.

Uiteindelijk kopen de meeste mensen hun favoriete games toch wel meteen.

Anders overstappen op Xbox met gamepass?
Maandelijks betalen maar wel first party tripple A
offtopic:
Waag te betwijfelen dat 'de meeste mensen' hun games meteen nieuw kopen. De meeste tweakers? ja daar heb je al meer kans. Maar denk eerder dat de meeste mensen paar games kopen bij aanschaf en dan hooguit jaarlijks cod en/of fifa ofzo. En of dat at launch is........kweet niet, kan maar zo dat mensen wachten op de eerste prijs daling, afhankelijk van de game kan dat al na 2-3 maanden zijn!.
2e hands kopen blijft ook enorm popluair!

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02:38

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ik ben sowieso blij met die extra titels. Bioshock vond ik "te raar qua setting" om zelf aan te schaffen, maar nu wil ik het wel eens proberen. Sims4 had ik al vanwege EA Access. Firewall verwelkom ik zeker. Heb een PSVR en maar 1 game om het VR-geweer mee te spelen, dus die gaat zeker geprobeerd worden.

Ik vind wel dat er een boel gezeur is. Natuurlijk kunnen de games je een keer niet aanspreken. Ze kunnen niet iedereen elke maand blij en tevreden maken. Maar voor € 45 per jaar online kunnen spelen én minimaal 24 games krijgen, is best een aardige deal lijkt me. Zelfs al zouden ze het veranderen naar dat je elke maand 2 games kunt kiezen uit een rijtje van 5, dan krijg je nog maanden dat je ze liever allemaal had (en er 3 niet kunt doen) en maanden dat je ze helemaal niet leuk vindt.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

De PS+ games zijn nu reeds beschikbaar in de store :)

Time is never wasted when you're wasted all the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:43

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

DarkSide schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 12:03:
Tuurlijk.
Want? Deze is nog steeds niet erg goedkoop (op de occasions sale ergens na). Prima game overigens!

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Bor schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 12:44:
[...]

Want? Deze is nog steeds niet erg goedkoop (op de occasions sale ergens na). Prima game overigens!
Dat was mijn punt.

De een geeft plusjes voor deze maand. De ander minnetjes.

Mijn gevoel is dat het zowat nooit goed is.
Bioschock collectie is oud. Dus sony geeft iets weg wat oud is. Maar niet iedereen heeft die kunnen spelen en als je hem nu moet kopen ben je toch ook 25,- kwijt.

Dus zou Sony dan Tripple A moeten geven welke net uit zijn? Ik persoonlijk verwacht van niet.

Mijn idee is dat de ene maand denk ik; "laat maar" zit niets tussen voor mij. En de andere maand denk ik. "mooi, die wou ik al een keer kopen"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09:51
Tja, het is elke maand hetzelfde. Het is kut/het is tof/ik heb deze spellen al tien jaar!

Ik vind dat ze de laatste tijd wel leuke spellen in de Plus gooien. Daarnaast heb ik al zo'n enorme backlog, die paar spellen die ik niet leuk vind speel ik dan toch niet.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind het objectief gezien een prima maand. Bioshock Collection en Sims 4 zijn beide toch zeer gekende titels, en dan nog eens een PSVR game erbij dat ook wel heel degelijk schijnt te zijn.
Persoonlijk is het maar een povere maand, maar dat is omdat ik Bioshock al had, en de Sims me helemaal niets zeggen. Maar elke maand zal wel altijd voor een hoop mensen waardeloos zijn, dat het maakt het nog geen waardeloze line-up.
Ik snap bvb ook het argument 'iedereen heeft die toch al' niet, zoals @s0kkie hierboven. Dat is nogal een enge en egoïstische visie. Het is niet omdat je zelf een titel geweldig vond en hem al lang gekocht hebt, dat dat voor iedereen geldt, en het bijgevolg een slechte game voor de IGC zou zijn. Er zijn genoeg mensen die niet elke toptitel gaan aanschaffen. En ja, een hoop mensen (incl. myself) gaan die wellicht dan wel eens in de Sales opgepikt hebben, maar lang niet iedereen zit met zijn neus op elke Sale om te zien wat er interessant is.

Zolang het volgende maand maar geen Hellblade, HZD of Witcher 3 is, want dan ga ik echt wel chagrijnig worden :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-10 16:37

thunder8

Het gedonder begint weer.

Ik heb heel veel games niet, omdat ik pas een goed half jaar geleden een PS4 Pro heb gekocht. Meteen PS+ afgesloten en ook al zeggen de games me soms weinig, ik zet ze altijd in mijn bibliotheek. Sommige spellen vind ik na een half uur spelen geen ruk aan, anderen speel ik uit. Soms zit het mee en soms zit het tegen.

Als je al heel veel games gekocht hebt, dan is de kans natuurlijk ook groter dat de gratis games onder je aangekochte games zitten. Het zij zo, je kan ervoor kiezen je PS+ abo stop te zetten en het geld in nieuwe AAA games te steken. Ik geniet er als late "nieuwkomer" wel van, zo kan ik veel games voor leuke prijzen kopen of zelfs gratis spelen met PS+. Mijn oude PS3 stond stof te vangen al een paar jaar, maar met de PS4 heb ik de lol in gamen weer terug gevonden. :)

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • +2 Henk 'm!
thunder8 schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 14:31:
Ik heb heel veel games niet, omdat ik pas een goed half jaar geleden een PS4 Pro heb gekocht. Meteen PS+ afgesloten ... Mijn oude PS3 stond stof te vangen al een paar jaar, maar met de PS4 heb ik de lol in gamen weer terug gevonden. :)
Alvast al een tip voor wanneer de PS5 uitkomt: ook meteen alle PS5 games uit PS Plus 'aankopen' zelfs al heb je de console nog niet. Dat kan via de webstore (store.playstation.com). Tegen dat ik eindelijk een PS4 kocht, had ik al bijna 100 games ervoor O-) . Weet wel niet of ik net zo lang ga wachten met de PS5 :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Twixie schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 14:46:
[...]

Alvast al een tip voor wanneer de PS5 uitkomt: ook meteen alle PS5 games uit PS Plus 'aankopen' zelfs al heb je de console nog niet. Dat kan via de webstore (store.playstation.com). Tegen dat ik eindelijk een PS4 kocht, had ik al bijna 100 games ervoor O-) . Weet wel niet of ik net zo lang ga wachten met de PS5 :).
Exact zelfde gedaan, en ben het wederom van plan. Zelf gebruik ik de playstation app, dan is het nog makkelijker dan de website (imho).

offtopic:
Op dit moment overigens compleet nog niet hyped voor ps5 dus ik denk dat ik het wsl wel 1-2 jaar vol hou tot ik 'upgrade' maar sommige games zijn voor mij letterlijk systemsellers, voor een sf6 of diablo 4 heb je kans dat ik overstag ga........

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Shadow of the Colossus en Sonic Forces mogelijk als de Plus games voor maart. We gaan het zien vanavond.

Afbeeldingslocatie: https://sm.ign.com/ign_nl/screenshot/default/txnrldind8j41_xahm.jpg

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Raem schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 14:31:
Shadow of the Colossus en Sonic Forces mogelijk als de Plus games voor maart. We gaan het zien vanavond.

[Afbeelding]
zou ik niet erg vinden, overigens wel grappig dat -indien dit klopt- er dan zowel in plus als bij de buren in 'games with gold' een sonic game zit........toch beetje promotie voor de film?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
Sagat schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 15:32:
[...]

zou ik niet erg vinden, overigens wel grappig dat -indien dit klopt- er dan zowel in plus als bij de buren in 'games with gold' een sonic game zit........toch beetje promotie voor de film?
Film is leuk als je fan bent van Sonic!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sonic zou toch wat Meh zijn. Een half jaar geleden zat Sonic Mania er al in. En volgens Metacritic is het ook al geen hoogvlieger.
EDIT: blijkbaar is de IGC list verdwenen op Wikipedia :( . Ok, misschien niet echt een Wikipedia artikel, maar ik heb die toch regelmatig geconsulteerd.

[ Voor 37% gewijzigd door Twixie op 26-02-2020 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023
Shadow of the colossus zat ik al een tijdje over na te denken om te kopen, cool dat ie volgende maand bij PS+ zit.
Sonic Forces zal ik niet downloaden, wel toevoegen aan de bibliotheek natuurlijk.

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08:20
Topper vooral Shadow die ik wilde kopen.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
Shadow had ik al. Ook al op de PS2 en de PS3 maar op de PS4 heb ik het spel dan toch eindelijk ook daadwerkelijk gespeeld :+

Het is wel een totaal andere ervaring dan de meeste moderne spellen. De wereld is afgezien van wat vogels, hagedissen en fruitbomen (en de colossi uiteraard) verder heel erg leeg. Er zijn geen grote neon pijlen die je precies laten zien welke kant je op moet, je kan geen lootboxen verdienen en er zit geen slow-walk en turret sectie in. Ook zijn de gevechten, zeker als je Soulsborne spellen gewend bent, een stuk minder "episch".

Desondanks vond ik het wel een hele sfeervolle game. Die wat mij betreft een beetje aanvoelde als een wat melancholische droom. En elke keer als ik een colossus had verslagen voelde ik me meer zo'n kneus die met een .50 sniper een giraffe doodschiet dan een bad-ass die één of ander bizar en gevaarlijk monster heeft geveld :{ De colossi doen je namelijk geen kwaad maar lopen gewoon wat rond in hun gebied.

Wel kan ik me voorstellen dat dit spel niet iedereen ligt. Maar als je spellen als Rime en Journey leuk vindt, dan is SotC denk ik ook wel wat voor je :)

[ Voor 7% gewijzigd door Vrijdag op 26-02-2020 20:29 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-10 12:49
Shadow of the colossus is wel een aanrader opzich, deze half jaar geleden al eens in de sale gekocht. Moest deze gewoon hebben, aangezien ik op de ps2 deze nooit uitgespeeld had.

Nu inmiddels wel. Het is een game waarvan je moet houden. Maar nu die gratis zou ik zeggen probeer het gewoon.

Sonic forces ziet er wel cool uit, neem deze dan ook mee.

Al met al weer goede maand

Acties:
  • +2 Henk 'm!
SotC kon ik op de PS2 niet echt inkomen. Ben toen na de 4e of 5e Colossi ofzo gestopt. Heb het daarna nog een keer geprobeerd met de PS3 versie. Die wel uitgespeeld, maar vond het nog steeds niet heel fantastisch. Vond Ico en Last Guardian beter.

https://psnprofiles.com/RaemNL

• G.Scholtens
Raem schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 09:19:
SotC kon ik op de PS2 niet echt inkomen. Ben toen na de 4e of 5e Colossi ofzo gestopt. Heb het daarna nog een keer geprobeerd met de PS3 versie. Die wel uitgespeeld, maar vond het nog steeds niet heel fantastisch. Vond Ico en Last Guardian beter.
Dit had ik dus ook op de ps2, maarja nu dus gewoon volgehouden

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-10 17:10

SD5k

>4&X

Bij mij was het andersom met SotC, ik was destijds enorm onder de indruk van de PS2 versie, vooral van de sfeer, en heb deze dan ook uitgespeeld. Vorig jaar de PS4 versie gekocht, maar ik kon er niet meer in komen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-09 20:11
En nog een linkje naar de Store voor de PS Plus-games van maart 2020:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/nDDEhAO.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0nkeymen
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:26

M0nkeymen

Monkeystyle!

Hallo, op deze site is PlayStation Plus extreme goedkoop, iemand ervaring met deze shop? Want de prijs "sounds to good to be true". Verder kan ik ook geen reviews ervan vinden.

[ Voor 9% gewijzigd door M0nkeymen op 21-03-2020 19:20 . Reden: URL van site weggehaald ]

psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• grolo2010
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-10 20:06
M0nkeymen schreef op zaterdag 21 maart 2020 @ 18:54:
Hallo, op deze site is PlayStation Plus extreme goedkoop, iemand ervaring met deze shop? Want de prijs "sounds to good to be true". Verder kan ik ook geen reviews ervan vinden.
Oplichters volgens Trustpilot

[ Voor 9% gewijzigd door grolo2010 op 21-03-2020 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
Vanmiddag toch de nieuwe games weer bekend of ben ik week te vroeg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

On_E

Housemusic

G.Scholtens schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 12:08:
Volgende week woensdag worden ze pas bekend als t goed is.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat @On_E dus zegt, maar niet erbij zegt waarom...
De nieuwe PS+ games komen altijd de eerste dinsdag van de maand. De aankondiging gebeurt dan de woensdag de week ervoor. Meestal is dat dan de laatste woensdag van de maand, behalve dus wanneer de eerste van de maand op een woesdag valt, wat dus volgende week het geval is met 1 april.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Agent
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-10 21:47

Shadow_Agent

Do { Ping } while ( LOL )

ik heb Shadow of the Collosus gespeeld. Heb er nu 14 dood, nog twee te gaan. Wel een aardig spel even tussendoor maar manmanman wat is besturing kut zeg :X niet te doen....Wie speelt (of heeft gespeeld) dit ook en ervaart ook slechte controls?

Ik ben normaal gesproken wel een platinum trophy hunter maar weet niet of ik dat bij deze game ga doen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• On_E
  • Nu online

On_E

Housemusic

Ze zijn gelekt, Uncharted 4 en Dirt Rally 2.0.

YouTube: PLUS 200401 v2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Als dat juist is, dan vind ik het best toffe games deze keer :)

Dirt 2.0 al een paar keer willen kopen, maar niet gedaan omdat er nog genoeg lag om te spelen. Nu dus gratis
Uncharterd twijfelde ik over of het wat voor mij zou zijn, nu dus ook gratis uit te proberen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:40
Shadow_Agent schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 14:30:
ik heb Shadow of the Collosus gespeeld. Heb er nu 14 dood, nog twee te gaan. Wel een aardig spel even tussendoor maar manmanman wat is besturing kut zeg :X niet te doen....Wie speelt (of heeft gespeeld) dit ook en ervaart ook slechte controls?
Ik begon met SotC mat GoW. Geloof me, dan haak je heel snel af. Wat een prutbesturing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Agent
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-10 21:47

Shadow_Agent

maartend schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 19:12:
[...]

Ik begon met SotC mat GoW. Geloof me, dan haak je heel snel af. Wat een prutbesturing
van SotC bedoel je :D ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Nah. AC;O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:59

Exirion

Gadgetfetisjist

B-Real schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 17:27:
Nu dus gratis
Uncharterd twijfelde ik over of het wat voor mij zou zijn, nu dus ook gratis uit te proberen. :)
Nope. Je moet dan eerst even voor 2 tientjes deze 3 pareltjes kopen en vervolgens deel 4 spelen :)

https://store.playstation...02343_00-UNCHARTEDTRILOGY

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vrijdag
Exirion schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 19:18:
[...]

Nope. Je moet dan eerst even voor 2 tientjes deze 3 pareltjes kopen en vervolgens deel 4 spelen :)

https://store.playstation...02343_00-UNCHARTEDTRILOGY
Of je had die laatst al geclaimd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Vrijdag schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 19:20:
Ja, hij is ook al tig keer in de aanbieding geweest voor een paar euro. In ieder geval verplichte kost :P Die 2 tientjes zijn die games ook meer dan waard.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023
Vrijdag schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 19:20:
[...]

Ja die zat in januari bij de PS+ games samen met Geit simulator.
Zou tof zijn als U4 een plus game word, kan iedereen die fantastische game bewonderen (als je een van die zeldzame mensen bent die hem nog niet gespeeld hebben)
Dirt Rally 2.0 zou ikzelf ook te gek vinden, kan ik het eindelijk tegen mijn vrienden opnemen met rally auto's! Heb Dirt 4, maar vind die niet zo geweldig en veel van m'n vrienden spelen ook Dirt Rally 2.
On_E schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 17:12:
[...]

Ze zijn gelekt, Uncharted 4 en Dirt Rally 2.0.

YouTube: PLUS 200401 v2
Die video werkt niet meer, maar volgens gamespot heb je gelijk: https://www.gamespot.com/...ril-2020-re/1100-6475159/

[ Voor 26% gewijzigd door Kalder op 24-03-2020 19:39 ]

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Nu online

On_E

Housemusic

Kalder schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 19:29:
[...]

Ja die zat in januari bij de PS+ games samen met Geit simulator.
Zou tof zijn als U4 een plus game word, kan iedereen die fantastische game bewonderen (als je een van die zeldzame mensen bent die hem nog niet gespeeld hebben)
Dirt Rally 2.0 zou ikzelf ook te gek vinden, kan ik het eindelijk tegen mijn vrienden opnemen met rally auto's! Heb Dirt 4, maar vind die niet zo geweldig en veel van m'n vrienden spelen ook Dirt Rally 2.

[...]

Die video werkt niet meer, maar volgens gamespot heb je gelijk: https://www.gamespot.com/...ril-2020-re/1100-6475159/
Ah! Was een filmpje op het kanaal van PlayStation Access waar ze ingingen op de Plus games van april. :)

Ongetwijfeld per ongeluk geüpload en nu snel weer weg!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TDB
  • Laatst online: 09:49

TDB

Inderdaad: Uncharted 4: A Thief’s End en Dirt Rally 2.0
https://twitter.com/plays.../1245379968529555456?s=21

PSN: TDBtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dik hoor! U4 natuurlijk al gespeeld, maar weer een gelegenheid om de game nogmaals te spelen om m'n pro.
Al lange tijd geen rally games gespeeld, dus Dirt Rally 2.0 komt als geroepen. Is de Ps4Pro ondersteuning nog steeds zo matig voor deze game?

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB
  • Laatst online: 09:49

TDB

Hulleman schreef op donderdag 2 april 2020 @ 09:12:
[...]

Dik hoor! U4 natuurlijk al gespeeld, maar weer een gelegenheid om de game nogmaals te spelen om m'n pro.
Al lange tijd geen rally games gespeeld, dus Dirt Rally 2.0 komt als geroepen. Is de Ps4Pro ondersteuning nog steeds zo matig voor deze game?

vergelijking PS4 / XBOX / PC

PSN: TDBtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als ik ff google inderdaad nog steeds maar 1080p 60fps op de pro. Wel 4K 60fps op de one x, dus op de pro zou daar makkelijk minimaal 1440p uit gehaald moeten kunnen worden. Jammer. 1440p ziet er op een 4K scherm toch heel wat beter uit dan 1080p.

[ Voor 10% gewijzigd door Hulleman op 02-04-2020 09:45 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-10 14:06

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

De gratis games zijn vanaf dit moment al te downloaden.
Dirt rally 2.0 download draait hier al...

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
DerOllie schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 11:54:
De gratis games zijn vanaf dit moment al te downloaden.
Dirt rally 2.0 download draait hier al...
Kan ook wel merken dat er een hoop zijn die niets te doen hebben. Mijn download ging van 9 min naar 45 voor alleen de opstart data, full game nog 6 uur!! :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09:15
Ik heb ook wel zin in Dirt Rally 2.0. Alleen vergeleken met haar zal ik als een 90-jarige rijden :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• schumi2004
  • Nu online
Howly crap, die rijd rap!

Leuk setje ook om mee te racen, vind alleen dat die paddle shifters best wat geluid maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
schumi2004 schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 12:35:
[...]

Kan ook wel merken dat er een hoop zijn die niets te doen hebben. Mijn download ging van 9 min naar 45 voor alleen de opstart data, full game nog 6 uur!! :P
Foei, die horen gewoon thuis te wérken }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
  • Nu online
Naja, niets te doen hebben en/of thuiswerken...

Ik werk gewoon thuis, maar ik kan nu wel wat makkelijker de PlayStation aan zetten te downloaden. Voor het corona tijdperk moest ik dat na het werk doen :P
Nu na het werk dus gelijk aan de bak :)

En ja, je kunt hem in standby zetten. Dat doe ik niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10:00
D. Ninjai schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 12:41:
Ik heb ook wel zin in Dirt Rally 2.0. Alleen vergeleken met haar zal ik als een 90-jarige rijden :+

[YouTube: Rally Driver chasing down ghost on Dirt Rally 2.0 WRC]
Die heeft de vaart erin. Er zaten alleen wel ogenblikken in waarbij ik denk dat een echte auto anders had gereageerd :P

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• spaceboy
  • Laatst online: 09:35

spaceboy

Op grote hoogte

schumi2004 schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 13:14:
Howly crap, die rijd rap!

Leuk setje ook om mee te racen, vind alleen dat die paddle shifters best wat geluid maken.
Leuk setje? Ik vind wel dat ze wat veel kleren aan heeft... 8)

Maar goed: race-inhoudelijk: ik zou het niet kunnen. Gaaf dat ze zo in control lijkt te zijn. Misschien moet ik het als "oudere" maar gewoon bij Graveyard Keeper houden. :P

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Als je even kijkt wie ze is, dan snap je waarom ze zo snel is ;)

Louise Cook: 1st Female to gain a mixed FIA rally title, in 2012

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Uncharted 4

Niet beschikbaar voor aankoop

U kunt dit product niet aanschaffen om de volgende reden(en):
Reeds in uw bezit:
Uncharted 4 Multiplayer Currency

8)7 8)7 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Laatst online: 08:43

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ike. schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 13:57:
Uncharted 4

Niet beschikbaar voor aankoop

U kunt dit product niet aanschaffen om de volgende reden(en):
Reeds in uw bezit:
Uncharted 4 Multiplayer Currency

8)7 8)7 8)7 8)7
Check, dat heb ik ook. Dat lijkt te komen omdat je hem al eens eerder hebt gespeeld / gehad?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beetje vreemd hier. Uncharted 4 staat als Gratis gemerkt, ook wanneer ik hem in mijn winkelkar doe, maar op het moment dat ik wil uitchecken kost die ineens 19.99. Straks nog maar eens opnieuw proberen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Nu online
Ik heb U4 op fysieke disc en al eens gespeeld maar ik kon hem wel "claimen", niet een bug ergens ofzo?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gizmo436
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 25-07 22:02
Twixie schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 14:49:
Beetje vreemd hier. Uncharted 4 staat als Gratis gemerkt, ook wanneer ik hem in mijn winkelkar doe, maar op het moment dat ik wil uitchecken kost die ineens 19.99. Straks nog maar eens opnieuw proberen dus.
Nadat ik het spel selecteer kan ik kiezen uit 2 versies : normaal: 19,99 en hele spel: gratis... jij niet?

vreemd , ben hem nu aan t downloaden...

grtz Giz

Acties:
  • +1 Henk 'm!
gizmo436 schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 15:12:
[...]
Nadat ik het spel selecteer kan ik kiezen uit 2 versies : normaal: 19,99 en hele spel: gratis... jij niet?
Eerst niet.
Heb dan eens uitgelogd uit de Store en opnieuw ingelogd, en nu kreeg ik inderdaad wel de keuze tussen 2 versies. Probleem dus opgelost.

EDIT: het is overigens wel vreemd. Als je beide PS+ games in de winkelkar hebt, valt het op dat Uncharted 4 gewoon als 'gratis' gemerkt staat (in blauw) en niet als een PS+ Gratis spel (in geel).

[ Voor 20% gewijzigd door Twixie op 07-04-2020 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10:00
Ik kon UC4 gewoon kopen en downloaden. Ondanks dat ik hem al op een schijfje heb :)

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is wel duidelijk dat hun catalogus weer de nodige quirks heeft voor wat betreft UC4. Ik heb die nu dus wel kunnen kopen. Maar als ik nu ga kijken in de Store staat er dus effectief "Niet beschikbaar voor aankoop" ipv de gebruikelijke "Gekocht".
Als ik dan op "Meer informatie" klik, krijg ik ook die fameuze "Reeds in uw bezit
Uncharted 4 Multiplayer Currency".

(EDIT: game zit wel gewoon in mijn Downloadlijst, dus verder geen probleem, lijkt me).

[ Voor 10% gewijzigd door Twixie op 07-04-2020 16:12 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

schumi2004 schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 12:35:
[...]

Game binnen hier. 11.45 gestart met dl, 15.15 klaar volgens mij. Ach ja, toch aan het werk.

Wel de game even geprobeerd, maar om een carrière te starten is het online zijn, maar dan moeten de servers van Codemasters ook meewerken, want in slecht 1 van de 15 keer ofzo had ik connectie en kon ik iets meer zien van een carrière, de andere keren was het Geen server of timeout... Gaat lekker...

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Nu online

On_E

Housemusic

Ja dat is een flinke domper, servers nodig voor carrière modus.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Nu online
DerOllie schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 16:22:
[...]

Game binnen hier. 11.45 gestart met dl, 15.15 klaar volgens mij. Ach ja, toch aan het werk.

Wel de game even geprobeerd, maar om een carrière te starten is het online zijn, maar dan moeten de servers van Codemasters ook meewerken, want in slecht 1 van de 15 keer ofzo had ik connectie en kon ik iets meer zien van een carrière, de andere keren was het Geen server of timeout... Gaat lekker...
Gewoon debiel om always online voor career mode te moeten hebben, game is qua rating direct gedaald hier.
Keek er ergens wel een beetje naar uit maar voor nu kan ie weer terug de virtuele kast in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

schumi2004 schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 20:17:
[...]

Gewoon debiel om always online voor career mode te moeten hebben, game is qua rating direct gedaald hier.
Keek er ergens wel een beetje naar uit maar voor nu kan ie weer terug de virtuele kast in.
Ik heb al gezien dat Dirt de momentele problemen erkende en ging fixen. Ik moet al zeggen dat het vanavond al beter ging. Doe toch nog even geen carreer, eerst wat losse stages oefenen...

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Daarnet ook even DiRT geprobeerd. Account creatie ging totaal niet: Server Unavailable of zoiets. Dan maar losse Time Trial, maar ook dat is pijnlijk want her en der probeert hij toch iets online te doen.
Toch wel een faal om een game, die blijkbaar zo afhankelijk is van hun servers, in de PS+ te gooien, zonder dat hun servers er klaar voor zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Twixie schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 22:59:
Daarnet ook even DiRT geprobeerd. Account creatie ging totaal niet: Server Unavailable of zoiets. Dan maar losse Time Trial, maar ook dat is pijnlijk want her en der probeert hij toch iets online te doen.
Toch wel een faal om een game, die blijkbaar zo afhankelijk is van hun servers, in de PS+ te gooien, zonder dat hun servers er klaar voor zijn.
Grootste nadeel aan games dezer dagen. Veel te afhankelijk van online connectiviteit, los van multiplayer. Moet je nagaan hoe dat gaat als de servers down gaan, en dat gaat sneller dan je denkt. Dat was "vroeger" toch echt wel beter wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
gizmo436 schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 15:12:
[...]

vreemd , ben hem nu aan t downloaden...

grtz Giz
Ik kon ook kiezen uit 2 versies. Beiden waren 19.99 normaal en nu gratis. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• On_E
  • Nu online

On_E

Housemusic

Exorcist schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 23:17:
[...]

Grootste nadeel aan games dezer dagen. Veel te afhankelijk van online connectiviteit, los van multiplayer. Moet je nagaan hoe dat gaat als de servers down gaan, en dat gaat sneller dan je denkt. Dat was "vroeger" toch echt wel beter wat mij betreft.
Ze hebben bij mijn favo racegame deze generatie (DriveClub) de servers op 31 maart offline gehaald.

Dag leaderboards, clubs en challenges.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Twixie schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 22:59:
Ik moet zeggen dat gisteravond ik geen problemen meer ondervond. Inloggen en uploaden van resultaten ging allemaal goed. Kijken hoe het vandaag/vanmiddag weer gaat...

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-10 16:19

s0kkie

Cowabunga

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het enige pluspunt is dat het 2 games zijn die ik nog niet had :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
  • Nu online
Haha ik vind het weer een briljante maand!

Cities Skyline heb ik vorig jaar eens op Steam gekocht, maar ondanks dat ik een nieuwe heb is deze niet geschikt voor games. Het werkt wel, maar bij grote steden gaat het niet heel soepel.
De PlayStation doet dat vast beter, maar de besturing met de controller "hoort niet" bij zo'n spel..... denk ik (daarom dus toen voor de laptop gekocht).

En Farming Simulator, tja zoiets zou ik zelf niet snel kopen maar stel dat ik nog eens een been breek en heel veel tijd op de bank door breng dan is het wel een mooi tijdverdrijf. Beetie rondtoer'n op de trekker 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08:20
Maandje mindere game,ah volgende maand weer 2 toppers.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogier V
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-10 15:00
Hoe lang duurt het normaalgesproken dat de gratis games van mei beschikbaar zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-10 21:31

Aight!

'A toy robot...'

Rogier V schreef op zondag 3 mei 2020 @ 13:14:
Hoe lang duurt het normaalgesproken dat de gratis games van mei beschikbaar zijn?
Meestal rond de 5e geloof ik.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Altijd op de eerste dinsdag van de maand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maartend
Is afhankelijk vanaf welke datum je gaat tellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De games zijn nu beschikbaar.
Wel kan ik ze om de een of andere reden niet remote (i.e. via de website) installeren :
Helaas wordt Cities: Skylines op dit moment niet in de wachtrij geplaatst om naar PlayStation®4 te worden gedownload. Probeer het opnieuw.
Vanavond dan maar op de PS4 zelf eens proberen.

EDIT: Downloadlijst werkt ondertussen weer...

[ Voor 11% gewijzigd door Twixie op 05-05-2020 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Nu online
Om 1 of andere reden werkt de store niet helemaal lekker denk, alle sessies zijn killed en inloggen lijkt niet te lukken,

/edit:
Er is een time-out opgetreden bij de verbinding met de server.

[ Voor 23% gewijzigd door schumi2004 op 06-05-2020 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schumi2004 schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 12:12:
Om 1 of andere reden werkt de store niet helemaal lekker denk, alle sessies zijn killed en inloggen lijkt niet te lukken,

/edit:
Er is een time-out opgetreden bij de verbinding met de server.
Net gekeken en bij mij dezelfde problemen.

https://status.playstation.com/nl-NL/

Status nog wel OK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 12:34:
[...]

Net gekeken en bij mij dezelfde problemen.

https://status.playstation.com/nl-NL/

Status nog wel OK.
Op console staat er nu dat er op dit moment onderhoud plaatsvindt op deze service met foutcode (WC-40383-8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 00:27
Cities skylines opgestart: wat een klein spel eigenlijk. Je wordt continu herinnerd aan (veel en dure) dlc om je ervaring compleet te maken. Ronduit jammer en irritant.

Farm sim is echt voor als je niks te doen hebt

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
GAIAjohan schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 00:09:
Cities skylines opgestart: wat een klein spel eigenlijk. Je wordt continu herinnerd aan (veel en dure) dlc om je ervaring compleet te maken. Ronduit jammer en irritant.

1ste niet binnentrekken dus.
2de ; ben nog bezig met AC:O, complete edition,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-10 16:37

thunder8

Het gedonder begint weer.

GAIAjohan schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 00:09:
Gaat inderdaad veel tijd inzitten als je echt verder wil komen. Heb hem gisteren gedownload en de hele dag gespeeld. Als je een PS4Pro hebt en 4K TV, wel eerst naar de settings gaan en de videouitvoer omhoog zetten. Verder kan je in de Mods sectie nieuwe apparaten toevoegen aan het arsenaal, waarbij je soms meer functies in 1 apparaat kan kopen. Kwam ik achter toen ik net 2 apparaten gekocht had en op het punt stond te stoppen. |:(

Waar ik wel tegenaan loop/liep is dat het na schermer en vlak voor zonopkomst het vreselijk donker is in het spel. In de nacht zelf zijn er meer details te vinden. Beste is stoppen met werken en gaan slapen, dat kan je doen door naar je eigen boerderij te gaan en daar binnen in de woning kan je kiezen voor slapen. Verder de tijd op realtime zetten, dan hou je zo lang mogelijk licht per dag. Ga nog wel kijken voor een mod die het lichter maakt in de nacht, zodat je in ieder geval wat detail hebt in het donker.

Het concept van de game kende ik op de iPad al bij Construction Simulator. Dan pak je het makkelijker op, hoewel je met tractoren veel meer functies hebt.

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
Heb 5 uurtjes Farming Simulator gespeeld. Noem me een oude lul maar vond het echt geniaal. Lekker rustig veldjes ploegen...

De economics zijn wel lastig, maar goed, ben geen diehard en er is gelukkig een money cheat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Laatst online: 09:35

spaceboy

Op grote hoogte

SemperFidelis schreef op maandag 11 mei 2020 @ 09:36:
Heb 5 uurtjes Farming Simulator gespeeld. Noem me een oude lul maar vond het echt geniaal. Lekker rustig veldjes ploegen...

De economics zijn wel lastig, maar goed, ben geen diehard en er is gelukkig een money cheat.
Ouwe lul! :P
Ik zal hem ook 's gaan proberen, want ik lijk ook wel die doelgroep. Binnenkort ook weer 's Stardew Valley spelen. Hartstikke fijn voor ouwe mensen die een hand-oogcoordinatie en reflexen hebben van een lamme hamster. :D

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
Het is echt heerlijk relaxing! Vind alleen het op en neer rijden in de map wel extreem saai.. Maar lekker uitbouwen is rustgevend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B-Real
  • Nu online
Ik vermaak mij er ook wel mee eigenlijk.
Niet iets wat ik heel lang/veel ga spelen en dat is waarschijnlijk wel nodig om echt verder te komen. Geeft niet, als ik mij maar vermaak :)
Kortom, prima als gratis spel dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nieuws: Epic Games Store bezwijkt onder drukte vanwege GTA V-weggeefactie

Ik hoop stiekem nu wel dat GTA5 binnenkort in de Plus zal zitten. De gratis games die Epic aanbood waren al vaak games die ook in de Plus zaten. En GTA5 zat recent ook al heel vaak in de solden op de PS Store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
Vanaf maandag is playstation plus in de aanbieding ik heb nog twee maanden een abonnement, maar als ik aanschaf en direct gebruik is die dan nog gewoon 14 maanden geldig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:18
Joostje123 schreef op vrijdag 22 mei 2020 @ 12:17:
Vanaf maandag is playstation plus in de aanbieding ik heb nog twee maanden een abonnement, maar als ik aanschaf en direct gebruik is die dan nog gewoon 14 maanden geldig?
Dat stapelt inderdaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joostje123 schreef op vrijdag 22 mei 2020 @ 12:17:
Vanaf maandag is playstation plus in de aanbieding
Waar ?
EDIT: ondertussen zie ik toevallig op Pepper passeren dat bij AH vanaf maandag 30% korting is op PS+. Wellicht overal dan ?

[ Voor 26% gewijzigd door Twixie op 22-05-2020 12:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Twixie schreef op vrijdag 22 mei 2020 @ 12:21:
[...]

Waar ?
EDIT: ondertussen zie ik toevallig op Pepper passeren dat bij AH vanaf maandag 30% korting is op PS+. Wellicht overal dan ?
Days of Play, actie vanuit Sony zelf. Elke shop die Ps Plus verkoopt zal die prijs volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

dutchgio schreef op vrijdag 22 mei 2020 @ 13:25:
[...]

Days of Play, actie vanuit Sony zelf. Elke shop die Ps Plus verkoopt zal die prijs volgen.
Goeie tip, zal eens kijken of ik weer een jaar moet bijplussen.

Hij zal vast ook wel in de PS Store dan in de aanbieding gaan?

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Pagina: 1 ... 59 ... 98 Laatste

Let op:
Het is niet de bedoeling om hier te vragen naar PSN (cards) aanbiedingen. Weet je een goede aanbieding? Dan kun je die plaatsen in het Console Budget Gaming topic. Ook daar is het echter niet de bedoeling om naar aanbiedingen te vragen.