Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• .jef
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 08:16
Ik ben na twee jaar PS+ gestopt met het verlengen vorige maand. Ik zie de meerwaarde niet echt in. The Last of Us deze maand is een uitzonderlijke goede titel (die'k al lang had dus maakt niet veel uit voor mij) maar meestal is het toch maar rommel uit de kortingsbak. Ben nu al 140u bezig met assassin's creed odyssey en al tijdje PS+ aan't betalen voor niets dus :-s

Misschien al er nog eens een mooie aanbieding is op de prijs...

• B-Real
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 21:03
Definieer "een mooie aanbieding", met een beetje geduld hoef je nooit de volle mep te betalen.
Anyway, als je praktisch toch alleen maar offline speelt heeft het weinig meerwaarde. Mocht er wel een goede gratis game tussen zit heb je vlot genoeg alsnog een tijdelijk abo afgesloten :)

• Hulleman
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 11:36
Twixie schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 17:19:
Gisteren even MLB geprobeerd. Dit lijkt toch echt wel een spel voor de die hard fans. Ik ken de spelregels van baseball wel, en lang geleden nog wel simpele baseball games op PC gespeeld, maar ik vind MLB toch redelijk overweldigend. Duurt ook wel even eer je de controls onder de knie hebt, en dan word je ook nog overdonderd met alle specialty terminology inzake pitches, positions, enz...
Ik was echt verbaasd over MLB19 als Ps plus game. Tijdje terug werd moord en brand geschreeuwd dat PES19 in de lineup zat. Zou alleen leuk zijn voor fans van voetbal. Nu zit MLB19 er in en is dat allemaal prima....... Honkbal zal wereldwijd wel meer gespeeld worden dan voetbal. Anyway, onspeelbare game voor mij.
.jef schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 13:29:
Ik ben na twee jaar PS+ gestopt met het verlengen vorige maand. Ik zie de meerwaarde niet echt in. The Last of Us deze maand is een uitzonderlijke goede titel (die'k al lang had dus maakt niet veel uit voor mij) maar meestal is het toch maar rommel uit de kortingsbak. Ben nu al 140u bezig met assassin's creed odyssey en al tijdje PS+ aan't betalen voor niets dus :-s

Psplus zou je hoofdzakelijk moeten gebruiken voor de dienst die het is; online gamen. Anders is het voor € 5 pm gokken op welke game je krijgt :P Opzich ook een prima deal toch?

Hulleman wijzigde deze reactie 14-10-2019 14:30 (30%)

• Aight!
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 07:12

Aight!

'A toy robot...'

Ik game online eigenlijk nooit, maar heb door PS+ wel een paar leuke titels gespeeld.

Sniper Elite 4 zou ik normaal nooit aanschaffen, maar heb die wel gedownload paar maanden geleden en beviel best prima.

Heb nu alleen nog een hoop om te spelen, Batman, TLOU (voordat deel 2) komt, XCOM (nog uitspelen), Detroit Become Human (1 missie maar gedaan) en zal er nog wel een paar vergeten die op de HDD staan hahaha.

Te koop CANON EF 70-200 F/4 : https://tweakers.net/aanbod/1937148/canon-ef-70-200mm-f-4l-usm.html

• Segafreak83
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 18:33
Hulleman schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 14:28:
[...]

Ik was echt verbaasd over MLB19 als Ps plus game. Tijdje terug werd moord en brand geschreeuwd dat PES19 in de lineup zat. Zou alleen leuk zijn voor fans van voetbal. Nu zit MLB19 er in en is dat allemaal prima....... Honkbal zal wereldwijd wel meer gespeeld worden dan voetbal. Anyway, onspeelbare game voor mij.

[...]

Psplus zou je hoofdzakelijk moeten gebruiken voor de dienst die het is; online gamen. Anders is het voor € 5 pm gokken op welke game je krijgt :P Opzich ook een prima deal toch?
Dit dus, mensen janken om PES2019, maar MLB19 is ineens wel goed 🤷‍♂️.

Toch geen hond die die shit speelt man. En nee, het is geen gratis game, je betaald er gewoon voor.

• Twixie
  • Registratie: oktober 2005
  • Nu online
[...]
Je moet helemaal niets. Iedereen kan wel zijn eigen redenen hebben voor PS+. PS+ is ook geen 'online gamen' dienst anders heette het wel PS Online of zo. Voor mij was het dus echt voor de gratis games. Ik heb het me altijd beklaagd dat ik PS+ zo laat ontdekt had en eigenlijk veel leuke PS3 titels gemist had. Gelukkig wel nog ontdekt voor de PS4 uitkwam en daardoor direct wel alle PS4 games gehad. Ondertussen ruim 300 games voor de PS4 waarvan nog geen 20 zelf gekocht, denk ik. Ook vrij zeker dat ik al veel meer tijd in PS+ games gestopt heb dan in gekochte games.

Toen er nog games uit kwamen voor PS3 en Vita, waren er ook vaak crossplay games bij en had je dus ook vaak 3 of 4 titels voor PS4. Op dat vlak is het nu wel een serieuze achteruitgang, want met 2 titels per maand moet je toch al wat meer geluk hebben dat er iets in zit dat je uitgerekend aanspreekt.

En Indies zorgden ook altijd voor leuke verrassingen omdat het vaak games waren waarvan je anders zelfs nooit het bestaan van zou afgeweten hebben. Dat die games meestal ook wel een pak korter zijn, is voor mij persoonlijk dan weer een voordeel, omdat ik gewoon te weinig tijd heb om in grote AAA titels te steken.
Segafreak83 schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 16:07:
Dit dus, mensen janken om PES2019, maar MLB19 is ineens wel goed 🤷‍♂️.
Was er dan zoveel commentaar op PES2019 ? Ik vond het anders wel sneu dat die last-minute ineens verwisseld werd, zelfs al was Detroit ook wel een spel dat me altijd aansprak (maar het feit dat ik het zelfs nog altijd niet opgestart heb, zegt ook weer veel :)). Ik hoop in elk geval toch nog altijd dat PES2019 snel terugkomt, al is dat met een ander sport game deze maand wellicht ijdele hoop.

• corporalnl
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 16:56
Ben toch blij dat sommige spellen langs de PS+ voorbij komen, die dan uiteindelijk voor mij niks is.

Had heel lang The Last Of Us op het oog. ( na vele lovende reactie's en filmpjes gekeken te hebben )

Maar nu ik het kort gespeeld heb is het toch niks voor mij. Niet omdat het spel niks is, maar eerder de gamestyle voor mij niks is. ( teveel sneaken, en merk dat ik toch te vaak er vol in ga door een fout van mijzelf :P )

PSN ID= michelNL

• SD5k
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 20:01

SD5k

>4&X

.jef schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 13:29:

Ik was onlangs ook even gestopt, tot ik een game wilde spelen waarvan ik de savegame niet lokaal had staan, deze blijken dan te worden "gegijzeld" in de cloud.
Het zou netter zijn als je ze nog wel kon downloaden, maar geen nieuwe savegames meer kunt uploaden.

• .jef
SD5k schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 13:15:
[...]

Ik was onlangs ook even gestopt, tot ik een game wilde spelen waarvan ik de savegame niet lokaal had staan, deze blijken dan te worden "gegijzeld" in de cloud.
Het zou netter zijn als je ze nog wel kon downloaden, maar geen nieuwe savegames meer kunt uploaden.
Serieus?! Dat wist ik niet! Goed om te weten dat ik bij mijn volgende PS+ vernieuwing mijn save games moet downloaden. Bedankt voor de tip!

• Twixie
  • Nu online
.jef schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 13:35:
[...]
Serieus?! Dat wist ik niet! Goed om te weten dat ik bij mijn volgende PS+ vernieuwing mijn save games moet downloaden. Bedankt voor de tip!
Save Games staan enkel uitsluitend online als je expliciet de lokale versie verwijderd hebt. Waarom je dat zou willen doen, zou ik niet zo dadelijk weten. Die dingen nemen maar een fractie disk space in beslag dus ze verwijderen omdat je low on diskspace zit zal niet veel uit halen. Ik zie dit veel meer als een backup oplossing of als je save games snel wilt delen tussen meerdere consoles.

Hoedanook vind ik het niet onlogisch dat je zonder actief PS+ abonnement helemaal niet meer aan je online storage kan. Bij een andere cloud storage dienst, werkt dat imho even zeer zo. Bij sommige ben je volgens mij zelfs gewoon je data kwijt als je opzegt.

• SD5k

SD5k

>4&X

Twixie schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 17:36:
[...]

Save Games staan enkel uitsluitend online als je expliciet de lokale versie verwijderd hebt. Waarom je dat zou willen doen, zou ik niet zo dadelijk weten. Die dingen nemen maar een fractie disk space in beslag dus ze verwijderen omdat je low on diskspace zit zal niet veel uit halen. Ik zie dit veel meer als een backup oplossing of als je save games snel wilt delen tussen meerdere consoles.

Hoedanook vind ik het niet onlogisch dat je zonder actief PS+ abonnement helemaal niet meer aan je online storage kan. Bij een andere cloud storage dienst, werkt dat imho even zeer zo. Bij sommige ben je volgens mij zelfs gewoon je data kwijt als je opzegt.
Ik was vorig jaar geswitched naar een PS4 Pro, daarna nooit de moeite genomen om al mijn savegames te downloaden, dus het zal wel aan mij liggen. :)

• Twixie
  • Nu online
SD5k schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 20:28:
[...]
Ik was vorig jaar geswitched naar een PS4 Pro, daarna nooit de moeite genomen om al mijn savegames te downloaden, dus het zal wel aan mij liggen. :)
Dacht effen dat ik dan in hetzelfde geval zou verkeren, want eerder dit jaar ook een nieuwe Pro gekocht. Echter doe ik dan wel een backup en restore en staan dus ook direct alle oude save games op de nieuwe console.

• .jef
Normaal heb ik dan ook al mijn saves lokaal staan, desalniettemin niet aardig van Sony :P

• Twixie
  • Nu online
https://blog.eu.playstati...-plus-games-for-november/
De games voor volgende maand zijn Nioh en Outlast 2.

• Phase
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 16:58

Phase

Supremely Insane

Ze zijn bij deze beschikbaar in de store zie ik.

Time is never wasted when you're wasted all the time.

• Tweakmans
  • Registratie: januari 2016
  • Laatst online: 21:30
De PS Plus-games voor november 2019 zijn beschikbaar in de Store:

• Sagat
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 17:01
Ik vind het idd een prima gok, zoals andere al aangaven wel jammer dat de ps3/vita games zijn weggevallen zonder dat er iets voor teruggekomen is, maar so be it. Zal vast wel goedkomen over een jaartje met de ps5.

En het helpt wel dat het objectief best een sterke line up was de laatste maanden, dat er dan af en toe iets als mlb19 tussen zit, dat vind ik dan nog wel acceptabel.

Save games is een mooie bonus al hoewel ik daar niet heel veel gebruik van maak, maar wel fijn om te weten dat je bij iets naars als een brand, inbraak of (iets minder heftig maar wel waarschijnlijker) gewoon hardware defect., dan je saves games iig nog hebt.

En ja heel soms wil ik toch ook wel online spelen dus het totaal pakket van dan, en idd een shitload aan games die ik niet meer kan spelen als ik het stop.......laat me toch weer verlengen iedere keer.

Maar kan me ook voorstellen dat als je niet online speelt en de games niet interresant vind, dat je er dan mee stopt. Wellicht dan is kijken naar psnow?

marathon mode, legacy levels complete, to do regular world 3,4 (done 1,2,5,6)

• Twixie
  • Nu online
Sagat schreef op donderdag 7 november 2019 @ 14:20:
Save games is een mooie bonus al hoewel ik daar niet heel veel gebruik van maak, maar wel fijn om te weten dat je bij iets naars als een brand, inbraak of (iets minder heftig maar wel waarschijnlijker) gewoon hardware defect., dan je saves games iig nog hebt.
Ik vind het vooral een serieus oversight dat die feature er niet is voor elk profiel op je PS4. Alleen ik heb PS+, maar mijn kinderen kunnen daarmee even zeer mijn PS+ games spelen of online gamen (*). Echter, de cloud save feature werkt alleen op mijn profiel. Zij mogen blijkbaar geen cloud backups kunnen maken.

Nu gelukkig kun je ook lokaal backups maken via USB, wat ik dan ook af en toe doe, maar het betekent vooralsnog dat in geval van ramp, ik alle meest recente save games heb, terwijl mijn kinderen enkel die hebben van de laatste backup, en dat kan dus van een hele poos geleden zijn.

(*) Online gamen werkt eigenlijk bijna nooit voor kind-profielen, maar dat heeft op zich niets met PS+ te maken, maar wel met het online beleid van Sony en de uitgevers. Al is het me nog altijd niet echt duidelijk hoe het werkt. Bvb Plants vs Zombies kunnen ze niet online spelen. Ultimate Chicken Horse dan weer wel. Terwijl het beide games zijn voor een jonger publiek.
Ook daarom heeft mijn zoontje een profiel met een fake geboortedatum, zodat hij toch online kon gamen. Sowieso houd ik een oogje in het zeil over wat hij speelt.

Twixie wijzigde deze reactie 07-11-2019 14:55 (21%)

• Sagat
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 17:01
Twixie schreef op donderdag 7 november 2019 @ 14:53:
[...]

Ik vind het vooral een serieus oversight dat die feature er niet is voor elk profiel op je PS4. Alleen ik heb PS+, maar mijn kinderen kunnen daarmee even zeer mijn PS+ games spelen of online gamen (*). Echter, de cloud save feature werkt alleen op mijn profiel. Zij mogen blijkbaar geen cloud backups kunnen maken.

Nu gelukkig kun je ook lokaal backups maken via USB, wat ik dan ook af en toe doe, maar het betekent vooralsnog dat in geval van ramp, ik alle meest recente save games heb, terwijl mijn kinderen enkel die hebben van de laatste backup, en dat kan dus van een hele poos geleden zijn.

(*) Online gamen werkt eigenlijk bijna nooit voor kind-profielen, maar dat heeft op zich niets met PS+ te maken, maar wel met het online beleid van Sony en de uitgevers. Al is het me nog altijd niet echt duidelijk hoe het werkt. Bvb Plants vs Zombies kunnen ze niet online spelen. Ultimate Chicken Horse dan weer wel. Terwijl het beide games zijn voor een jonger publiek.
Ook daarom heeft mijn zoontje een profiel met een fake geboortedatum, zodat hij toch online kon gamen. Sowieso houd ik een oogje in het zeil over wat hij speelt.
het is idd wat gierig dat alleen de plus houder mag online backuppen, maar ik denk dat ze ook willen stimuleren dat mensen zelf plus nemen en niet delen.

offtopic:
En kind beleid, tsja wat mij betreft is het idd slecht geregeld, bij ms heb je profielen die zaken van compleet open tot helemaal dicht kunnen zetten , met 2 medium varianten (even uit mijn hoofd) maar je kan ook eigen varianten maken, waaronder 'kind mag dit spel een keer spelen' of kind mag dit altijd spelen. Veel beter wat mij betreft

marathon mode, legacy levels complete, to do regular world 3,4 (done 1,2,5,6)

• Twixie
  • Nu online
Eigenlijk is dat zelfs geheel on-topic, juist omwille van die online beperkingen in hun kind beleid. Volgens mij kan je perfect PS+ activeren voor een kind account, maar het kind zal nog altijd nagenoeg niets online kunnen doen omdat er voor veel games/apps een minimum leeftijd zit die aan server kant geënforcet wordt en waar je als ouder (of kind) gewoon totaal niets aan kunt doen.
Dat is ook waarom ik uiteindelijk een primary/master account voor mijn zoontje aangemaakt had, omdat er totaal geen andere manier was om hem bvb Minecraft online of Plants vs Zombies te laten spelen. Vooral PvZ is heel kwalijk omdat dat een 7+ game is dat zuiver online is zonder campaign. Maar als je het kind-account mooi eerlijk aangemaakt had, kon zelfs een 12-jarige het spel niet spelen. Online veel klachten over te vinden.
Dus speelde mijn zoontje dan maar eerst op mijn account, maar dat was geen houdbare situatie en hij stemde er dan mee in van een nieuwe PSN account aan te maken met geboortejaar-10 zodat hij ineens oud genoeg leek voor online... Totaal tegen mijn principes maar ik wilde niet dat mijn zoontje nog voor minstens 5 jaar tegen die belachelijke limiet ging aanlopen.
Ik dacht overigens altijd dat het iets van Sony zelf was, maar het is pas vorige week dat ik ontdekte dat mijn dochter van 11, die geen nieuwe account wilde (en ook maar weinig gamet) bvb wél Ultimate Chicken Horse online kon spelen maar dus ook geen PvZ. Dus blijkbaar ligt het aan EA eerder dan aan Sony. Al kan Sony er ook wat van, want zelfs YouTube is niet toegelaten met een kind account.

• jabberwock
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 11:08

jabberwock

XBL:Jabberwocks

Twixie schreef op donderdag 7 november 2019 @ 16:54:
[...]

Eigenlijk is dat zelfs geheel on-topic, juist omwille van die online beperkingen in hun kind beleid. Volgens mij kan je perfect PS+ activeren voor een kind account, maar het kind zal nog altijd nagenoeg niets online kunnen doen omdat er voor veel games/apps een minimum leeftijd zit die aan server kant geënforcet wordt en waar je als ouder (of kind) gewoon totaal niets aan kunt doen.
Dat is ook waarom ik uiteindelijk een primary/master account voor mijn zoontje aangemaakt had, omdat er totaal geen andere manier was om hem bvb Minecraft online of Plants vs Zombies te laten spelen. Vooral PvZ is heel kwalijk omdat dat een 7+ game is dat zuiver online is zonder campaign. Maar als je het kind-account mooi eerlijk aangemaakt had, kon zelfs een 12-jarige het spel niet spelen. Online veel klachten over te vinden.
Dus speelde mijn zoontje dan maar eerst op mijn account, maar dat was geen houdbare situatie en hij stemde er dan mee in van een nieuwe PSN account aan te maken met geboortejaar-10 zodat hij ineens oud genoeg leek voor online... Totaal tegen mijn principes maar ik wilde niet dat mijn zoontje nog voor minstens 5 jaar tegen die belachelijke limiet ging aanlopen.
Ik dacht overigens altijd dat het iets van Sony zelf was, maar het is pas vorige week dat ik ontdekte dat mijn dochter van 11, die geen nieuwe account wilde (en ook maar weinig gamet) bvb wél Ultimate Chicken Horse online kon spelen maar dus ook geen PvZ. Dus blijkbaar ligt het aan EA eerder dan aan Sony. Al kan Sony er ook wat van, want zelfs YouTube is niet toegelaten met een kind account.
Dat ligt in ieder geval niet aan EA. (of misschien wel aan EA in samenspraak van Sony). Mijn kinderen kunnen PvZ prima spelen op Xbox. Daar maak ik uit op dat het niet EA only beleid is.

Ik heb gisteren een ps4 gehaald, accountje op gezet en 2 subaccounts gemaakt. Ik heb voor de jongste (die nu 2 maanden 6 is) een fakedatum moeten invullen omdat hij niet oud genoeg is voor een PSNid. WTF?

Je kunt dus wel leeftijdsbeperkingen opleggen van onder de 5 jaar, maar een account maken van 6 of jonger kan blijkbaar niet. Heel vreemd dit...

En als ik hierboven lees dat het Cloudsaven niet werkt voor subaccounts, dan is dat toch wel een +1 voor MS vind ik.

• Twixie
  • Nu online
jabberwock schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 17:02:
[...]
Dat ligt in ieder geval niet aan EA. (of misschien wel aan EA in samenspraak van Sony). Mijn kinderen kunnen PvZ prima spelen op Xbox. Daar maak ik uit op dat het niet EA only beleid is.
Bizar, want ik had het van hier : https://answers.ea.com/t5...unts-why-not/td-p/3346619 , waar ze het wijten aan de link met een Origin account. Maar dan zou je inderdaad denken dat het op XBox ook zou zijn. Is van de thread ook wel duidelijk dat EA Support eigenlijk ook geen clue had.
jabberwock schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 17:02:
[...]
Ik heb gisteren een ps4 gehaald, accountje op gezet en 2 subaccounts gemaakt. Ik heb voor de jongste (die nu 2 maanden 6 is) een fakedatum moeten invullen omdat hij niet oud genoeg is voor een PSNid. WTF?

Je kunt dus wel leeftijdsbeperkingen opleggen van onder de 5 jaar, maar een account maken van 6 of jonger kan blijkbaar niet. Heel vreemd dit...
Klopt, dat was ik ook al vergeten. Ik denk dat de minimum leeftijd voor een eigen PSN account 7 jaar is. Het hangt inderdaad wel allemaal serieus met haken en ogen aan elkaar.
Die Parental Controls zijn er overigens nog niet zo lang. En die zijn duidelijk toegevoegd zonder enig rekening te houden met de beperkingen die er al waren (minimum leeftijd voor een PSN id, minimum leeftijd voor online gamen...). Met als gevolg een inconsistent zootje.

Twixie wijzigde deze reactie 08-11-2019 18:05 (4%)

Acties:
  • +4Henk 'm!
  • Pinned

• Geronimous
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 00:47

Geronimous

Moderator Spielerij
PS Plus jaarabo in de aanbieding in de PS Store zelf (44,99 euro), of via mediamarkt (44,99), gamemania (44), etc.

Geldig t/m 2 december, 10:00

Geronimous wijzigde deze reactie 23-11-2019 12:07 (38%)

FT-17 FTW!

• benep
  • Registratie: augustus 2015
  • Laatst online: 03-12 16:22
Nu met black friday is de PS Plus abo afgeprijsd in de Playstation store.

Nu vroeg ik me af, als je zo een abo koopt moet je dat dan direct gebruiken? Mijn huidige abo loopt pas af in maart 2020.
Blijft zo een abo zo lang geldig?

Er is een PS Plus topic voor dit soort vraagjes. Ik heb je topic samen gevoegd met het PS Plus topic. (dit was overigens ook makkelijk zelf te vinden op Google)

Geronimous wijzigde deze reactie 25-11-2019 17:03 (27%)

het wordt verlengd tot maart 2021 als je de code gebruikt.
je hoeft de code niet gelijk te gebruiken.

• Tweakmans
De PS Plus-games voor december zijn bekend:
  • Titanfall 2
  • Monster Energy Supercross

• Kalder
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 15:25
Titanfall 2, leuk :) Die had ik nog niet. En een motorcross game had ik ook nog niet, ga ik zeker proberen :)

• Hulleman
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 11:36
Titanfall 2, cool! Goede dingen over gehoord :)

• headphoneguy
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 18:14
Vandaag een lesje geleerd. Elke keer als je ps plus abbonement toevoegt, dan kies je automatisch voor jaarlijkse verlenging. Wilde ik vandaag die mooie goedkope ps plus abbo van 44 euro halen, is toevallig vandaag ook de stille jaarlijkse verlenging en die is 60 euro. De stille jaarlijkse verlenging was dus met iets eerder. Voortaan elke keer ps plus toevoegen en automatische verlenging stopzetten...

headphoneguy wijzigde deze reactie 28-11-2019 20:07 (7%)

• psych
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 21:26
Ja en als je zo’n jaar toevoegt plakt psplus dat gewoon achter je lopende looptijd, dus je hoeft niet te stressen over de precieze dag waarop je het extra jaar koopt.

D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh

• spaceboy
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 19:37

spaceboy

emoties zijn voor mietjes

headphoneguy schreef op donderdag 28 november 2019 @ 20:06:
Vandaag een lesje geleerd. Elke keer als je ps plus abbonement toevoegt, dan kies je automatisch voor jaarlijkse verlenging. Wilde ik vandaag die mooie goedkope ps plus abbo van 44 euro halen, is toevallig vandaag ook de stille jaarlijkse verlenging en die is 60 euro. De stille jaarlijkse verlenging was dus met iets eerder. Voortaan elke keer ps plus toevoegen en automatische verlenging stopzetten...
Of gewoon wat ruimer van te voren verlengen? ;) Heb afgelopen week ook een verlenging ingesteld en heb nu tot 2022 ofzo PS+.

succes is een keuze

• schumi2004
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 12:03

schumi2004

PSN = whocarez-

Waarom niet een voucher kopen voor dezelfde prijs en deze handmatig toevoegen?
Dat auto verlengen was me bekend daarom koop ik het nooit via de Play store maar koop ik dus gewoon een voucher.

• D. Ninjai
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 18:41
Is mij ook van de week overkomen :(:)

Zuur inderdaad, gaat mij ook niet meer gebeuren.

• MartijnS72
  • Registratie: augustus 2000
  • Niet online
schumi2004 schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 09:01:
[...]

Waarom niet een voucher kopen voor dezelfde prijs en deze handmatig toevoegen?
Dat auto verlengen was me bekend daarom koop ik het nooit via de Play store maar koop ik dus gewoon een voucher.
Vergeet ook bij gebruik van een voucher niet om het automatisch verlengen uit te zetten! Mocht je ooit tegoed in je PSN-portemonnee hebben of een betaalmiddel gekoppeld hebben, dan verlengt Sony anders alsnog automatisch je abonnement.
Waarschijnlijk is het sowieso verstandig om vlak voor verloop van het abonnement te controleren of het automatisch verlengen niet 'per ongeluk' weer is ingeschakeld.

Overigens kun je als je contact opneemt met de klantenservice vaak de waarde van een onterecht/ongewild verlengd abonnement wel teruggestort krijgen als tegoed.

• schumi2004

schumi2004

PSN = whocarez-

MartijnS72 schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 09:51:
[...]

Vergeet ook bij gebruik van een voucher niet om het automatisch verlengen uit te zetten! Mocht je ooit tegoed in je PSN-portemonnee hebben of een betaalmiddel gekoppeld hebben, dan verlengt Sony anders alsnog automatisch je abonnement.
Waarschijnlijk is het sowieso verstandig om vlak voor verloop van het abonnement te controleren of het automatisch verlengen niet 'per ongeluk' weer is ingeschakeld.

Overigens kun je als je contact opneemt met de klantenservice vaak de waarde van een onterecht/ongewild verlengd abonnement wel teruggestort krijgen als tegoed.
Kan aan mij liggen maar ik heb met gebruik van vouchers niet gezien dat auto verlengen aan gezet werd, is dat recentelijk veranderd dan?

• MartijnS72
  • Registratie: augustus 2000
  • Niet online
schumi2004 schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 09:53:
[...]

Kan aan mij liggen maar ik heb met gebruik van vouchers niet gezien dat auto verlengen aan gezet werd, is dat recentelijk veranderd dan?
Bij mij is dat tot nu toe altijd zo geweest, en moest ik het automatisch verlengen zelf uitzetten.

Wel is het zo dat ik de eerste jaren (2012-2015) Plus gewoon met tegoed via de PlayStation Store aanschafte, maar iedere keer het automatisch verlengen zelf uitzette. Dat ging dus fout eind 2015, waarschijnlijk nadat Sony zelf begin dat jaar het abonnement automatisch met 5 dagen verlengde in verband met netwerkproblemen, en er toevallig genoeg tegoed in de portemonnee zat (Omdat tegoedkaarten zogenaamd maar tot 1 jaar na aankoop ingewisseld kunnen worden, had ik die aan de portemonnee toegevoegd).
Sindsdien verleng ik met voucherkaarten of -codes.

• .jef
Mijn PS+ was verlopen eind augustus en de Black Friday deals was net waar ik op zat te wachten. Enige deftige game die ondertussen gepasseerd is, is The Last of Us, maar die had ik lang in mijn bezit, dus niets gemist en mooi op tijd voor Nioh nog binnen te halen :-)

Ik ga't wel beter in de gaten houden nu, dat ik geen "gat" meer heb zonder PS+. Ik wist niet (wegens nooit afgevraagd) dat je gewoon kan blijven toevoegen en de looptijd er dan gewoon wordt bij geplakt. Het tweakersforum bewijst zijn nut weer maar eens :-)

• Greatsword
  • Registratie: februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Ik zag dat GTA V nu voor 9,99 te koop staat, ik heb zelf reeds een fysiek exemplaar voor de PS4, maar ik ben benieuwd of de save game en online progressie gewoon compatible is.

Iemand ervaring hiermee?

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

• dongstra
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 21:37
Lees even de email waarin de verlenging wordt gemeld. Je kunt alsnog annuleren en je geld terugkrijgen. Is mij van de week ook gelukt ...

computer: I7 3770K 16GB 4 TB. Fotografie: Olympus OM-D E-M1, Panasonic GH2 en een heleboel lenzen. Zeer tevreden met MFT systeem.

• Oxigeon
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 12:55

Oxigeon

En zo is dat!

Ik dacht met de black Friday ook een goedkoop abbo te nemen. Ik dacht er is echt wel een bedrijf wat onder die 44 euro duikt. Maar helaas is dit niet geweest.

Verder kwam een vriend nog aan met url toch maar ff weggehaald . daar ben ik echter geen fan van. Hier krijg je voor 25 euro een nieuw account opgestuurd. Hier doe ik dus niet aan mee.

Straks maar eens kijken hoeveel maanden ik werkelijk nog heb en anders toch maar een abbo van 44 euro nemen. Dat is uiteindelijk nog 15 euro goedkoper dan normaal

BM wijzigde deze reactie 30-11-2019 09:25 (3%)

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• Tweakmans
Oxigeon schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 08:35:
Ik dacht met de black Friday ook een goedkoop abbo te nemen. Ik dacht er is echt wel een bedrijf wat onder die 44 euro duikt. Maar helaas is dit niet geweest.

Verder kwam een vriend nog aan met [mbr]url toch maar ff weggehaald[/] . daar ben ik echter geen fan van. Hier krijg je voor 25 euro een nieuw account opgestuurd. Hier doe ik dus niet aan mee.
Pak die deal van 44 euro maar. Je andere suggestie is vragen om problemen.

• Oxigeon
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 12:55

Oxigeon

En zo is dat!

Tweakmans schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 09:27:
[...]

Pak die deal van 44 euro maar. Je andere suggestie is vragen om problemen.
Ten eerste mijn excuses voor het plaatsen van de url. Tuurlijk pak ik die deal van 25euro niet

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• headphoneguy
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 18:14
dongstra schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 22:16:
[...]

Lees even de email waarin de verlenging wordt gemeld. Je kunt alsnog annuleren en je geld terugkrijgen. Is mij van de week ook gelukt ...
Bedankt voor deze reactie. Is het niet zo dat het jaar rato wordt berekend? Ik heb tenslotte nu al 2 dagen ps plus eigenlijk..

• dongstra
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 21:37
headphoneguy schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 11:42:
[...]

Bedankt voor deze reactie. Is het niet zo dat het jaar rato wordt berekend? Ik heb tenslotte nu al 2 dagen ps plus eigenlijk..
Ik kreeg na 3 dagen het volle bedrag terug. Mocht je na annuleren van de automatische verlenging je geld hebben teruggekregen en daarna een verlengingscode gaan invoeren die je (veel) goedkoper heeft gekocht vergeet dan niet te kijken naar je accountinstellingen van Playstation Plus, lidmaatschap beheren, want daar is dan weer automatisch verlengen aangezet. Meteen weer uitzetten dus.

computer: I7 3770K 16GB 4 TB. Fotografie: Olympus OM-D E-M1, Panasonic GH2 en een heleboel lenzen. Zeer tevreden met MFT systeem.

• schumi2004

schumi2004

PSN = whocarez-

En downloaden maar die december plus games:

Titanfall™ 2 Standard Edition
Monster Energy Supercross - The Official Videogame

schumi2004 wijzigde deze reactie 03-12-2019 12:53 (72%)

• Vrijdag
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 21:38
Titanfall 2 heb ik al op disc maar die ga ik ook binnenhalen.

Hoop dat er nog/weer mensen spelen want het was echt een geweldig spel.

• schumi2004

schumi2004

PSN = whocarez-

Ik heb die Supercross ff gespeeld maar jemig wat valt dat tegen als je eigenlijk alleen Gran Turismo Sport speelt :P

• kromme
  • Registratie: april 2004
  • Nu online

kromme

Doe hubs slaag in het koffer..

Is kromme ook gebeurd, vorig jaar en dit jaar. Alleen dit jaar een belletje naar sony psn gegeven en die vriendelijke meneer zei...Ik snap het meneer, ik ga het geld terug storten. fijne dag.

Keep it calm...en lek mig de zuk

• Kalder
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 15:25
schumi2004 schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 22:15:
Ik heb die Supercross ff gespeeld maar jemig wat valt dat tegen als je eigenlijk alleen Gran Turismo Sport speelt :P
Haha, ik had hetzelfde, dacht in eerst instantie, oh leuk, motorcross... één keer gespeeld: "Meh, zonde van de ruimte op de harde schijf"

• Pat-Juh
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 18:11

Pat-Juh

Patrick

kromme schreef op woensdag 4 december 2019 @ 20:54:
[...]

Is kromme ook gebeurd, vorig jaar en dit jaar. Alleen dit jaar een belletje naar sony psn gegeven en die vriendelijke meneer zei...Ik snap het meneer, ik ga het geld terug storten. fijne dag.
Zo hoort het ook.

Weten jullie of het mogelijk is de nieuwe datum te zien vooraf? Mijn verlenging is in februari en ik heb van de week mijn code ingewisseld (aanbieding via Bol.com gekocht ). Deze staat bij transactie overzicht echter is de verloop datum van mijn abo nog het zelfde....

• SD5k

SD5k

>4&X

Pat-Juh schreef op donderdag 5 december 2019 @ 12:21:
[...]

Zo hoort het ook.

Weten jullie of het mogelijk is de nieuwe datum te zien vooraf? Mijn verlenging is in februari en ik heb van de week mijn code ingewisseld (aanbieding via Bol.com gekocht ). Deze staat bij transactie overzicht echter is de verloop datum van mijn abo nog het zelfde....
Bij mijn weten verandert dit meteen, misschien even je licenties bijwerken?

• Pat-Juh
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 18:11

Pat-Juh

Patrick

SD5k schreef op donderdag 5 december 2019 @ 12:24:
[...]

Bij mijn weten verandert dit meteen, misschien even je licenties bijwerken?
Pfff.... ik log op de web store inderdaad ff uit en weer in. Nu staat er gelukkig 2021 ipv 2020 :+ .
Pagina: 1 ... 56 57 58 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True