Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Twixie schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 13:14:
Games zijn nu te downloaden. Voor de Pro eigenaars: vergeet voor Borderlands ook niet het UHD texture pack dat een afzonderlijk gratis item is in de store.
Voor de luie Tweaker deze dus:

https://store.playstation...01446_00-MANCANAREV100000

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sten123
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 00:01

PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-10 15:23
Ga je pepperpost ergens anders promoten AUB en doe op zijn minst NIET aan cross-posting!
Bovendien valt er op die site nog helemaal niets te halen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sten123
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 00:01
schumi2004 schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 14:31:
[...]

Ga je pepperpost ergens anders promoten AUB en doe op zijn minst NIET aan cross-posting!
Bovendien valt er op die site nog helemaal niets te halen.
Je kan er natuurlijk ook overheen lezen ;)
Sommige mensen lezen niet alle forum`s dus het kon handig zijn voor die mensen..

PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
sten123 schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 15:32:
[...]

Je kan er natuurlijk ook overheen lezen ;)
Sommige mensen lezen niet alle forum`s dus het kon handig zijn voor die mensen..
Dan nog is cross-posten not done!

/edit:
En wat in andere topic ook al geantwoord is op jouw post. De meeste zullen dit onderhand al wel weten, en anders moeten ze hun email maar eens lezen! Je gaat toch ook niet elke feitje hier posten omdat niet iedereen alle fora's leest?

[ Voor 30% gewijzigd door schumi2004 op 04-06-2019 19:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:09
https://www.gamemania.nl/...-network-kaart-nederland#

42 euro nu.. al een tijd niet zo goedkoop gezien.

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch4oZZzz
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 05-04 19:13
Sagat schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 13:16:
[...]

hrmmm ik wilde eigenlijk niet verlengen, ik heb nog tot april 2020, en ik vond het de laatste maanden (eigenlijk vanaf stoppen ps3/vita games) niet zo best. En dan gebruik ik nette woorden.
Dat probleem ken ik. Ook die van mij loopt tot april 2020. Ik verleng hem nu niet. Meestal heb je aan het eind van het jaar ook weer zo'n actie ronde.
Het meest misleidende vond ik nog dat Sony eerst de prijs omhoog heeft gedaan en dan een aantal maanden later zegt jullie krijgen nog maar 2 games in plaats van 6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ch4oZZzz schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 08:59:
[...]

Dat probleem ken ik. Ook die van mij loopt tot april 2020. Ik verleng hem nu niet. Meestal heb je aan het eind van het jaar ook weer zo'n actie ronde.
Het meest misleidende vond ik nog dat Sony eerst de prijs omhoog heeft gedaan en dan een aantal maanden later zegt jullie krijgen nog maar 2 games in plaats van 6.
Even dit verplaatst naar het plus topic :)

Ik ben het met je eens, maar het is nog steeds dan 42 euro voor 12x2 = 24 games, als ik het zo bekijk vind ik het nogwel de moeite waard, helemaal omdat ik het toch leuk vind om af en toe is een gamepje online te kunnen doen. Ik heb nog een mm kadobon, dus het idee is om morgen is te kijken of die kan gebruiken.

10 second ninja DONE

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fuwor
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online
De aanbieding van 1 jaar PS Plus voor €41,99 is sinds gisteren ook actief bij:

Media Markt: https://www.mediamarkt.nl...-card-1-jaar-1409843.html
Bol.com: https://www.bol.com/nl/p/...ita-psn/1004004012373408/

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-09 20:11
Als je begin deze maand al de gratis PS Plus-game Borderlands: The Handsome Collection aan je bibliotheek hebt toegevoegd, dan kun je nu ook de uitbreiding Borderlands 2: Commander Lilith & the Fight for Sanctuary gratis uit de PS Store plukken.

De DLC dient als een opwarmertje voor Borderlands 3 en is gratis tot en met 8 juli.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/uAwiWyH.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:01

TDB

Fuwor schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 09:27:
De aanbieding van 1 jaar PS Plus voor €41,99 is sinds gisteren ook actief bij:

Media Markt: https://www.mediamarkt.nl...-card-1-jaar-1409843.html
Bol.com: https://www.bol.com/nl/p/...ita-psn/1004004012373408/
Dank voor de tip! Bij bol.com inmiddels niet meer verkrijgbaar.

PSN: TDBtje

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tweakmans
De PS Plus-games voor juli 2019 zijn bekend:
  • Pro Evolution Soccer 2019
  • Horizon Chase Turbo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:39

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Horizon Chase heb ik net een aantal weken geleden gekocht :| Voor de liefhebbers van Outrun een leuke nostalgische game in een modern jasje.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08 20:26
Wow, als PES fan van het eerste uur heb ik hier dubbele gevoelens bij. Uiteraard fantastisch dat meer mensen nu van PES kunnen proeven, maar - zeker icm snelle prijsdalingen en de geïntroduceerde lite variant - krijg ik nu toch wel steeds meer het gevoel dat deze serie dood begint te bloeden en konami wanhoopspogingen onderneemt om de game aan de man te brengen. Gelukkig doet ie t op de Aziatische markten nog redelijk (volgens JJ dan).

psn: jagermeistertim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:39

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ik zit er net even over na te denken maar ik merk dat de PS+ games er voor zorgen dat ik bepaalde games toch minder snel ga kopen. Ik heb nu al een paar keer gehad dat ik een game heb gekocht om deze binnen een maand of 2 a 3 gratis via Plus te verkrijgen. Zo nu ook weer met Horizon Chase. Dat lijkt mij toch niet goed voor de verkopen. Zo heb ik games in de wishlist staan die ik binnen Plus verwacht en ze daarom niet aanschaf (lijken mij "aardig" maar niet goed genoeg voor een snelle aanschaf).

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleeon
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 15-10 15:46
TTHEEBO1 schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 20:44:
Wow, als PES fan van het eerste uur heb ik hier dubbele gevoelens bij. Uiteraard fantastisch dat meer mensen nu van PES kunnen proeven, maar - zeker icm snelle prijsdalingen en de geïntroduceerde lite variant - krijg ik nu toch wel steeds meer het gevoel dat deze serie dood begint te bloeden en konami wanhoopspogingen onderneemt om de game aan de man te brengen. Gelukkig doet ie t op de Aziatische markten nog redelijk (volgens JJ dan).
Misschien moeten ze eens wat meer moeite doen voor de single player en online gedeelte.
Nog steeds speel je elke pot online tegen Barca, Real of whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19-10 07:42

Oxigeon

En zo is dat!

TTHEEBO1 schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 20:44:
Vroeger zeer veel PES gespeeld. Maar afgehaakt toen iedereen van de vrienden FIFA speelde. Aangezien ik FIFA ook niet meer speel is dit misschien een goede actie om terug te komen in de voetbalgames. Heb PES eigenlijk altijd de betere voetbalgame gevonden.

Misschien dat mensen met deze actie gaan beseffen dat dat er buiten FIFA nog een voetbalgame is die het goed doet. En deze actie juist een boost geeft in de verkopen van 2020. Zelf een klein aantal potje Lite gespeeld. Moet zeggen dat dat ook wel leuk wegspeelt

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

Bor schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 08:27:
Ik zit er net even over na te denken maar ik merk dat de PS+ games er voor zorgen dat ik bepaalde games toch minder snel ga kopen. Ik heb nu al een paar keer gehad dat ik een game heb gekocht om deze binnen een maand of 2 a 3 gratis via Plus te verkrijgen. Zo nu ook weer met Horizon Chase. Dat lijkt mij toch niet goed voor de verkopen. Zo heb ik games in de wishlist staan die ik binnen Plus verwacht en ze daarom niet aanschaf (lijken mij "aardig" maar niet goed genoeg voor een snelle aanschaf).
Idem hier. Er zijn een hoop games die ik wil, maar ik gewoon niet aanschaf omdat ik ze in PS+ verwacht. Vooral first parties van Sony zelf dan nog zoals The Last of Us Remastered, The Last Guardian, The Order 1886,... Zonder PS+ had ik die drie zeker al eens in een sale aangeschaft.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:35
Maar is het dan een voordeel of een nadeel als ze snel in PS+ komen? Ik snap niet zo goed wat nu jullie probleem is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

B-Real schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 14:58:
Maar is het dan een voordeel of een nadeel als ze snel in PS+ komen? Ik snap niet zo goed wat nu jullie probleem is :P
Ik heb er geen probleem mee. Ik zeg gewoon hoe het is en dat Sony hiermee verkopen van hun eigen spellen misloopt door hun PS+ abonnement. Ik lig er absoluut niet wakker van hoor. ;) Het was gewoon een bedenking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
B-Real schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 14:58:
Als ik even voor iedereen mag spreken. het probleem is dat je een game koopt en dat hij vlak daarna in de plus zit, en je hem dus gratis had kunnen hebben. aka zonde van je geld!

'wij' vergeten vaak wel mee te rekenen dat je doorgaans al langer van een spel hebt kunnen genieten als je eerder koopt EN dat je niet afhankelijk bent van plus. Als je veel online speelt is dit geen argument, maar ik ben bijvoorbeeld dol op horizon chase, als ik die alleen via plus zou hebben, zou ik hem niet kunne spelen op het moment dat mijn plus verlopen was.........

Ikzelf probeer echt alleen nog maar games te kopen die ik echt gelijk wil spelen (ga toevallig binnenkort sam shodown halen) en/of die wellicht maar beperkt een grote mp groep hebben. Voor de rest wachten op aanbiedingen en bij twijfel op plus/games with gold of gamepass of bij ps dan ps now... als ik lang genoeg wacht dan word het of zo goedkoop dat het niet meer uitmaakt, of dat ik het zo graag wil hebben dat het niet meer uitmaakt :+

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
Naja, geld niet alleen voor PS+ natuurlijk.

Ik wilde erg graag RDR2 hebben, echter niet zo graag dat ik hem bij de release al wilde aanschaffen. Dus netjes gewacht op de eerste aanbieding en toen het spel pas gekocht. Nadeel is wel dat je een tijdje moet wachten voordat je kunt spelen, terwijl bijv. hier op het forum de eerste mensen het spel al uitgespeeld hebben.

Elke spel wordt vroeg of laat goedkoper, sommigen erg snel, sommigen iets minder snel en sommige spellen dus gratis met PS+
Je kunt dat gegeven meenemen in je overwegingen om het spel aan te schaffen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
B-Real schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 15:34:
Naja, geld niet alleen voor PS+ natuurlijk.

Ik wilde erg graag RDR2 hebben, echter niet zo graag dat ik hem bij de release al wilde aanschaffen. Dus netjes gewacht op de eerste aanbieding en toen het spel pas gekocht. Nadeel is wel dat je een tijdje moet wachten voordat je kunt spelen, terwijl bijv. hier op het forum de eerste mensen het spel al uitgespeeld hebben.

Elke spel wordt vroeg of laat goedkoper, sommigen erg snel, sommigen iets minder snel en sommige spellen dus gratis met PS+
Je kunt dat gegeven meenemen in je overwegingen om het spel aan te schaffen
En excuseer the sort of off topic, maar vooral nintendo games blijven doorgaans erg waardevast, dus dan heeft het niet heel veel zin om te wachten. Enige uitzondering hierop zijn amazon deals (en wellicht mediamarkt 3=2 betalen acties). Ach ja enige voordeel van veel backlog hebben ,wachten is makkelijk! En door plus krijg je 'gratis' meer backlog dus dan zijn we toch weer ontopic.......ofzo :+

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bor schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 08:27:
Ik zit er net even over na te denken maar ik merk dat de PS+ games er voor zorgen dat ik bepaalde games toch minder snel ga kopen. Ik heb nu al een paar keer gehad dat ik een game heb gekocht om deze binnen een maand of 2 a 3 gratis via Plus te verkrijgen.
Mja, als je daar moet op wachten, kan je toch vaak lang wachten. Met slechts 2 games per maand, is de kans dat een bepaald game dat je gekocht hebt, binnen het jaar in de IGC komt, nog altijd enorm klein. Natuurlijk, hoe meer games je koopt, hoe groter dat risico wordt, maar om daarvoor speciaal games niet te kopen, lijkt me toch wat overdreven.

Bij mij is het meer dat ik met de IGC sowieso wel regelmatig games krijg die ik wel wil spelen en daardoor mijn backlog sowieso groter wordt. Het gebeurt dan ook maar zelden meer dat ik games koop. Mijn wallet groeit ondertussen wel omdat ik maandelijks mobiele belwaarde op mijn PS account zet (ander verhaal), dus vandaar dat ik dan toch nu en dan nog wel iets koop...
Sagat schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 15:18:
[...]
Als ik even voor iedereen mag spreken. het probleem is dat je een game koopt en dat hij vlak daarna in de plus zit, en je hem dus gratis had kunnen hebben. aka zonde van je geld!

'wij' vergeten vaak wel mee te rekenen dat je doorgaans al langer van een spel hebt kunnen genieten als je eerder koopt EN dat je niet afhankelijk bent van plus. Als je veel online speelt is dit geen argument, maar ik ben bijvoorbeeld dol op horizon chase, als ik die alleen via plus zou hebben, zou ik hem niet kunne spelen op het moment dat mijn plus verlopen was.........
...maar sowieso koop ik enkel nog wel in de Sales. Wanneer je echt een nieuw game wil hebben, kun je het wel gelijk kopen op launch omdat dan de kans dat het enkele dagen later ineens maar de helft meer kost, nagenoeg nihil is (er zijn wel uitzonderingen, bvb Fallout 76). Met games die al langer uit zijn, kijk je eigenlijk beter op PSPrices om te zien hoe vaak ze in een Sale komen, want dat is echt wel vaak. En als je een game pas koopt een jaar nadat het uit is, betekent het sowieso dat je het niet absoluut direct wil hebben :).

Nu, ik ben sowieso wel een slechte use-case, want heb sowieso veel te weinig tijd om te gamen, waardoor ik niet echt representatief ben als gemiddelde koper/consument.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 00:47
Blijkbaar wordt 'Pro Evo' nu vervangen door 'Detroit: Become Human Digital Deluxe Edition'.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/vKnScdZ.png

Shikata ga nai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB

TDB

Nog nooit eerder gemaakt dit (het wijzigen van een game op het allerlaatste moment). Moet zeggen dat ik persoonlijk dit een leuker spel vind.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• B-Real
Hmm, had mij toch een beetje verheugd op PES eerlijk gezegd -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-10 12:49
Had detroit al wel op disc, maar ja nu kan ik hem tenminste spelen zonder. Dus heeft ook weer zijn voordelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TDB schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 15:10:
Nog nooit eerder gemaakt dit (het wijzigen van een game op het allerlaatste moment). Moet zeggen dat ik persoonlijk dit een leuker spel vind.
ik vind PES ook leuker, ik heb niet zoveel met (sorta kinda) visual novels. Pes zit geloof ik ook in gamepass en is sowieso niet duur, maar toch :)

En heel erg vaag dit op het laatste moment doen. Wat zou de reden kunnen zijn.......toch niet het geneuzel met Neymar?
(bij inspectie cover lijkt dit onwaarschijnlijk gezien dat coutinho is :P )

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
Man jammer, had zin in PES.
Maarja Detroit had ik ook nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:54
Jammer geen PES,detroit al gehad.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02:38

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Detroit juist gekocht in de laatste aanbieding. Ik had me ook verheugd op PES. Jammer...

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Misschien dat Konami met discounts voor PES 2020 gaat komen voor wie al 2019 heeft ? Wilde gok... Of Konami die schrik heeft dat een gratis PES 2019 een serieuze rem gaat zetten op de verkopen van 2020.
Sowieso wel raar dat dit echt zo last minute beslist is. Detroit moet dan ook gegarandeerd al gepland geweest zijn voor de IGC. En ik vermoed eigenlijk dat over een aantal maanden PES vooralsnog in de IGC gaat belanden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tweakmans
De (aangepaste) PS Plus-games voor juli 2019 zijn inmiddels beschikbaar in de Store:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/vI12ZT2.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:34
Nuia, toch weer drie spellen. Beyond/Heavy Rain had ik al uit de eerdere IGC maar ach. Horizon Chase heb ik wel zin in ;)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:36
Ik ook vorige maand gekocht in USA. maar oke, 8 dollar was ok geen geld. geweldige game

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kgevol
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22:49
PES 2019 Lite is gratis te downloaden in de store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Zou dit waar zijn en zijn dit leuke titels?
Ben een latertje wat PS4 betreft dus heb een hoop games niet meegekregen.

https://www.gamekings.tv/...us-mogelijk-nu-al-gelekt/

Als het dus klopt zouden we volgende maand voor PS Plus leden "gratis" moeten zien:
- Star Wars Battlefront 2
- EA Sports UFC 3

Ik had eigenlijk gehoopt op een return van PES maar vind dit ook wel weer eens wat anders (als het waar is uiteraard!)

[ Voor 4% gewijzigd door schumi2004 op 16-07-2019 12:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
schumi2004 schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 12:55:
Zou dit waar zijn en zijn dit leuke titels?
Lijkt mij heel ongeloofwaardig. Om te beginnen geven ze totaal geen referentie. Ze spreken gewoon over 'een PS4 gamer'. Geen naam, geen externe link, niets... Zelfs de screenshots zijn bij hunzelf gehost. Ze zijn ook van dermate lage kwaliteit dat gefoefel met Photoshop ook zeer moeilijk te achterhalen is.

Het zou ook raar zijn dat slechts 1 iemand dit opgemerkt heeft, wat zou betekenen dat het ofwel enkel bij hem zo was (heel onwaarschijnlijk) of dat het zodanig kortstondig online stond dat hij de enige is die het gezien heeft.

Als laatste zijn beide games ook EA games, wat me zeer onwaarschijnlijk lijkt dat beide PS+ games in 1 maand van een en dezelfde publisher zou komen.

PS: ook andere, meer gereputeerde sites, rapporteren gerucht ook, maar zijn ook veel kritischer. De bron is blijkbaar https://glitched.africa/august-playstation-plus-leaked/ . Velen verwijzen ook naar EA Access dat nog deze maand naar PS4 komt en dat het mogelijk free games zijn als deel van EA Access. Ook het feit dat EA met Access komt, maakt het des te onwaarschijnlijker dat er EA games in de PS+ IGC zouden komen, want dan schieten ze al deels in hun eigen voet.

PS2: blijkbaar hebben sommige ook het FREE icoontje gezien bij andere EA titels, wat er dus bijna zeker op wijst dat het een gevolg is van de EA Access launch en niets met PS+ IGC te maken heeft. http://www.pushsquare.com...ames_leaked_ahead_of_time

EDIT: of wat sommigen suggereren, misschien krijgen PS+ leden 1 maand gratis EA Access...

[ Voor 32% gewijzigd door Twixie op 16-07-2019 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marz01
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-10 16:14
zijn de summer-sale aanbiedingen allemaal tot 19-8-2019 of loopt het dan gewoon door?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
marz01 schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 21:45:
zijn de summer-sale aanbiedingen allemaal tot 19-8-2019 of loopt het dan gewoon door?
Gewoon in de Store kijken. Bij elke sales prijs staat er altijd tot hoe lang die geldig is. Ook oppassen met de einddatum want dat is altijd om 1:00 ‘s nachts dus eigenlijk is de dag ervoor je laatste kans.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Europe

Go anti-grav racing in WipEout Omega Collection or take down your enemy from a distance in Sniper Elite 4, your PS Plus games for August:

https://blog.eu.playstati...s-for-august/#sf216723236

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Goede maand! *O*

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02:38

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

WipeOut had ik al. Sniper maar eens proberen dan.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB

TDB

Wipeout, super leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakmans
Mooie aanvullingen voor de collectie deze maand, inderdaad!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tweakmans
De PS Plus-games voor augustus 2019 staan inmiddels in de Store:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/8EhZxkm.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had SE4 al gedownload via PS Now. Kan hem in de store niet meer aanschaffen. Is al gekocht zegt hij. Als mijn PS Now verloopt. Kan ik hem dan nog wel spelen via PS Plus? Is hij dus nu automatisch daar aan toegevoegd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 00:32:
Ik had SE4 al gedownload via PS Now. Kan hem in de store niet meer aanschaffen. Is al gekocht zegt hij. Als mijn PS Now verloopt. Kan ik hem dan nog wel spelen via PS Plus? Is hij dus nu automatisch daar aan toegevoegd?
Dat is een verdomd goede vraag. Ik zou hem even in het PS4 topic stellen. Daar zijn doorgaans meer mensen actief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Met mijn ervaring met de Store vrees ik het ergste.
Zo wou ik in het verleden ook eens een titel écht kopen, terwijl ik die al gratis had met PS+. Waarom weet ik niet meer juist, kan zijn omwille van extra DLC in de aankoop. En ik kon die dus niet kopen omdat ik hem al 'gekocht' had (nl via PS+).
Een gelijkaardig probleem heb je met speciale bundels. Zo heb ik Battlefield 4 en is de Complete Edition (met alle DLC) al een paar keer enorm goedkoop in de Store geweest. Enkel, ik kon die niet kopen omdat ik de gewone editie al had. En de DLC/Season Pass was dan zelf nooit in de promo en duurder dan de Complete Edition. |:(

Het probleem is dus tweeërlei. Vooreerst mag je blijkbaar geen 2 verschillende versies van eenzelfde game hebben |:( . Maar anderzijds ziet de Store ook totaal niet welke soort licentie je hebt: echt gekocht, PS+ licentie, of PS Now licentie.

Ik zou Support eens contacteren, al zou ik er maar niet teveel van verwachten. Kans is groot dat ze niet eens begrijpen wat het probleem is. De kloterij is dat er ook totaal geen manier is om jouw probleem te omzeilen. Een extra account werkt enkel voor mijn voorbeeld van DLC versies hierboven. In jouw geval zit je echter met een conflict tussen PS+ en PS Now die allebei een abonnement zijn die gekoppeld zijn aan je huidige account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 00:32:
PS: is dit op de Store op de PS4 zelf, of op de website store.playstation.com ? Als het op de PS4 zelf is, zou je nog eens de website kunnen proberen. Op de website zie ik geen PSNow specifieke titels (maar misschien is dat ook gewoon omdat ik geen PSNow heb).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:00
Dit probleem is toch gefix door Sony, of is het nog steeds niet gefix, volgens mij waren er al meerdere klachten hier over en het schijnt dat je nu je licentie kan verwijderen van die game op PS Now. En anders kan sony dat ook voor je doen als je even contact opneemt.

[ Voor 23% gewijzigd door Barfman op 07-08-2019 12:37 ]

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Of het probleem gefixt is zoals @Barfman zegt, weet ik niet, maar in elk geval zou het toch iets zijn dat gekend is bij Support en waarbij ze snel zouden moeten kunnen helpen : https://www.reddit.com/r/...mes_i_have_downloaded_to/ (een van de suggesties daar is van je game te removen, geen idee of dat helpt) .

[ Voor 12% gewijzigd door Twixie op 07-08-2019 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18-10 12:17

Metian

Snert is vies

Twixie schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 11:58:
Met mijn ervaring met de Store vrees ik het ergste.
Zo wou ik in het verleden ook eens een titel écht kopen, terwijl ik die al gratis had met PS+. Waarom weet ik niet meer juist, kan zijn omwille van extra DLC in de aankoop. En ik kon die dus niet kopen omdat ik hem al 'gekocht' had (nl via PS+).
Een gelijkaardig probleem heb je met speciale bundels. Zo heb ik Battlefield 4 en is de Complete Edition (met alle DLC) al een paar keer enorm goedkoop in de Store geweest. Enkel, ik kon die niet kopen omdat ik de gewone editie al had. En de DLC/Season Pass was dan zelf nooit in de promo en duurder dan de Complete Edition. |:(

Het probleem is dus tweeërlei. Vooreerst mag je blijkbaar geen 2 verschillende versies van eenzelfde game hebben |:( . Maar anderzijds ziet de Store ook totaal niet welke soort licentie je hebt: echt gekocht, PS+ licentie, of PS Now licentie.

Ik zou Support eens contacteren, al zou ik er maar niet teveel van verwachten. Kans is groot dat ze niet eens begrijpen wat het probleem is. De kloterij is dat er ook totaal geen manier is om jouw probleem te omzeilen. Een extra account werkt enkel voor mijn voorbeeld van DLC versies hierboven. In jouw geval zit je echter met een conflict tussen PS+ en PS Now die allebei een abonnement zijn die gekoppeld zijn aan je huidige account.
Sony zou is moeten komen met een functie om voor een lager bedrag een licentie te upgraden naar een hogere versie. Van standaard naar deluxe naar ultimate enz, ik heb bijvoorbeeld hier ook The Division 2 standaard maar zou hem graag met z'n uitverkoop upgraden...

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy269
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 02-10 17:44
Mijn oudste zoon heeft een PS4 pro waarop mijn account als primair staat. Op deze staan ook de account van zijn broer en van hemzelf.
Ik zou op mijn account een ps plus abbo willen nemen zodat ook hij en zijn broer online kunnen gamen.

Als de jongste zoon ook een PS4 krijgt, is het dan mogelijk om diezelfde PS plus abbo op zijn ps tte ztten zodat er op beiden online kan gegamed worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee, zover ik weet kan je 1 PS4 als primaire console koppelen aan jouw account.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

Betaal die paar tientjes voor een extra ps+ abonnement gewoon, Als je 400 piek kunt uitgeven aan een console waarbij iedere game die je koopt je 50+ euro kost, kun je ook ps+ aankopen waarvoor je dan 24 games krijgt voor de prijs van 1 normale game.

Misschien niet altijd games wat in de smaak liggen, maar vaak ook wel :) Money well spent.

Time is never wasted when you're wasted all the time.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tweakmans
De PS Plus-games voor september 2019 zijn bekend:
  • Batman: Arkham Knight
  • Darksiders III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Tweakmans schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 20:28:
  • Darksiders III
[YouTube: PS Plus - September 2019 | Batman Arkham Knight + Darksiders III]
Zo! Goede maand :9 Nu heb ik alle drie de Darksiders bij PS+.

[ Voor 5% gewijzigd door Vrijdag op 28-08-2019 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-10 14:33
Tweakmans schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 20:28:
  • Darksiders III
[YouTube: PS Plus - September 2019 | Batman Arkham Knight + Darksiders III]
Knappe lineup. Arkham knight gehad, maar niet toe kunnen zetten om t uit te spelen. Nieuwe kans!

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Laatst online: 19-10 01:03

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Zijn deze al te downloaden? Ik ben sniper elite helemaal vergeten te downloaden afgelopen maand! kudt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shin_Alu
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-10 15:26

Shin_Alu

Ranger/Ninja

Chrosser schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 09:12:
Zijn deze al te downloaden? Ik ben sniper elite helemaal vergeten te downloaden afgelopen maand! kudt!
zo te zien staan de oude er nog. Dus als je snel bent kan je Sniper Elite nog binnenhalen

Taru tossing moet een olympische sport worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-10 07:09

MeNTaL_TO

The future is not set

Chrosser schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 09:12:
Downloaden of aan je account koppelen (downloaden kan altijd als je ze maar geclaimed hebt)

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser

Chrosser

MeNTaL_TO schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 09:19:
[...]

Downloaden of aan je account koppelen (downloaden kan altijd als je ze maar geclaimed hebt)
Ja snap ik, in ieder geval claimen. Maar het is nog mogelijk begrijp ik (thnx @Shin_Alu )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB

TDB

De games van deze maand zijn nu gratis te downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023
TDB schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 13:14:
De games van deze maand zijn nu gratis te downloaden
Chrosser schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 09:21:
[...]

Ja snap ik, in ieder geval claimen. Maar het is nog mogelijk begrijp ik (thnx @Shin_Alu )
Nu niet meer waarschijnlijk. Maar moet zeggen aan die game mis je niet al te veel vind ik, vond het geen leuke game heb hem na 1 keer spelen weer verwijderd.

[ Voor 13% gewijzigd door Kalder op 03-09-2019 13:46 ]

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser

Chrosser

Kalder schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 13:44:
[...]

[...]

Nu niet meer waarschijnlijk. Maar moet zeggen aan die game mis je niet al te veel vind ik, vond het geen leuke game heb hem na 1 keer spelen weer verwijderd.
Was net op tijd. vanochtend nog kunnen claimen! Kan ik het in ieder geval een kans geven. De games van deze maand spreken mij minder aan moet ik zeggen. Al zet ik ze wel even in mijn catalogus :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Klor
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

Klor

Zeebaard

Van Arkham Knight zijn er nog 2 stukjes DLC gratis te krijgen voor de liefhebber.

PlayStation® Exclusieve Scarecrow Nightmare-missies

en

Batman™: Arkham Knight misdaadbestrijdingspakket 6

geen idee wat ze verder inhouden, maar het is gratis content dus beter dan niks hoop ik.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kalder
Klor schreef op woensdag 4 september 2019 @ 14:37:
Van Arkham Knight zijn er nog 2 stukjes DLC gratis te krijgen voor de liefhebber.

PlayStation® Exclusieve Scarecrow Nightmare-missies

en

Batman™: Arkham Knight misdaadbestrijdingspakket 6

geen idee wat ze verder inhouden, maar het is gratis content dus beter dan niks hoop ik.
3 zelfs dan: Batman™: Arkham Knight PlayStation®4 Exclusive skins-pack

[ Voor 5% gewijzigd door Kalder op 04-09-2019 15:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Eigenlijk is dan alleen dat misdaadbestrijdingspakket 6 relevant dan, want de andere 2 zaten bij mij vanzelf in mijn Downloadlijst na aankoop van Arkham Knight.

EDIT: als ik in de Store ga kijken zijn er overigens nog wel een pak extra's gratis te kopen dan, al zijn het precies wel allemaal skins en dus mogelijk al onderdeel van dat Exclusive Skins-Pack.

[ Voor 25% gewijzigd door Twixie op 04-09-2019 16:59 ]

• TDB

TDB

• schumi2004
Vind het persoonlijk wel interessante spellen die ik graag zou willen spelen maar ik heb al zoveel, kan ik niet ergens wat tijd bij kopen? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:34
schumi2004 schreef op woensdag 25 september 2019 @ 11:33:
Vind het persoonlijk wel interessante spellen die ik graag zou willen spelen maar ik heb al zoveel, kan ik niet ergens wat tijd bij kopen? :P
Bij aardig wat bedrijven valt er wat te regelen hoor als je extra vakantiedagen wilt afkopen :p

• Jadero
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22:11
Onlangs MLB 18 gekocht, ik was te gierig voor 19 :+ nu alsnog 19, bedankt PS :D

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-10 22:04
Wow, erg te spreken over de lineup van oktober. Ik heb altijd al een MLB The Show game willen uitproberen, aangezien ik wel iets heb met honkbal, maar geen al te complexe gameplay zoek. En TLOU, deze klassieker heb ik om een of andere reden nooit gespeeld..

https://www.strava.com/athletes/10490675

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tweakmans
The Last of Us is fantastisch. Zelf verschillende keren (op meerdere moeilijkheidsgraden) uitgespeeld. Dikke aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Ben benieuwd of TLOU wat is, downloading as we speak ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

@schumi2004

Je gaat genieten.

@anderen

Vergeet de MLB 19 game niet, want dat is een aanrader voor baseball fans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sosua
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15-10 21:44
Eerste game al in bezit. Behoort tot de standaard ps inventaris naar mijn idee.

Als je verder niets met sportgames hebt, dan is dit een klotemaand. Sowieso om in Europa deze game in de plus te gooien is niet echt doordacht. Mokums dwergwerpen heeft een grotere fanschare dan de hele honkbalscene. Of zie ik dat verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is een Amerikaans feestje. Hier is het niche.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tweakmans
De PS Plus-games voor oktober 2019 zijn beschikbaar.
Hierbij een linkje naar de Store voor de luie tijdsefficiënte forumbezoekers:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/TzWqaP2.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Gisteren even MLB geprobeerd. Dit lijkt toch echt wel een spel voor de die hard fans. Ik ken de spelregels van baseball wel, en lang geleden nog wel simpele baseball games op PC gespeeld, maar ik vind MLB toch redelijk overweldigend. Duurt ook wel even eer je de controls onder de knie hebt, en dan word je ook nog overdonderd met alle specialty terminology inzake pitches, positions, enz...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:36
Twixie schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 17:19:
Gisteren even MLB geprobeerd. Dit lijkt toch echt wel een spel voor de die hard fans. Ik ken de spelregels van baseball wel, en lang geleden nog wel simpele baseball games op PC gespeeld, maar ik vind MLB toch redelijk overweldigend. Duurt ook wel even eer je de controls onder de knie hebt, en dan word je ook nog overdonderd met alle specialty terminology inzake pitches, positions, enz...
Kun je je mij voorstellen. Ken de regels niet eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Laatst online: 22:49

DarkSide

theres no place like ::1

Ben benieuwd.
Laatste honkbal spel wat ik speelde was Nolan Ryan baseball op de snes

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-10 16:37

thunder8

Het gedonder begint weer.

Ik heb gisteren een groot deel van de dag MLB gespeeld. Als Pitcher ben ik in een paar uur doorgegroeid naar de Major League. Vind het wel jammer dat een deel van de terminology of de controls nauwelijks uitgelegd worden. Als je het al een paar jaar speelt, zal het misschien gesneden koek zijn, maar soms snap ik totaal niet hoe of wat. Daarnaast vind ik het vreemd dat ik als pitcher alleen hoef te pitchen, maar niet tijdens de slagbeurten hoef te hitten. Qua controls heb ik beide trouwens op full analog staan, die vind ik het fijnste.

Rest van de dag Last of us gespeeld. Geweldig mooie game, lichteffecten zijn echt super. Enige waar ik me daar vreselijk aan stoor is het richten met de vuurwapens, niet te doen. Kan aan mij liggen hoor, maar sommige tegenstanders zijn alleen met headshots te killen en dan bewegen ze als een malle door het beeld. Echter de sfeer en de graphics zijn echt super!

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gotiniens
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-10 16:52

Gotiniens

Fairly odd Tim

thunder8 schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 10:33:
Ik heb gisteren een groot deel van de dag MLB gespeeld. Als Pitcher ben ik in een paar uur doorgegroeid naar de Major League. Vind het wel jammer dat een deel van de terminology of de controls nauwelijks uitgelegd worden. Als je het al een paar jaar speelt, zal het misschien gesneden koek zijn, maar soms snap ik totaal niet hoe of wat. Daarnaast vind ik het vreemd dat ik als pitcher alleen hoef te pitchen, maar niet tijdens de slagbeurten hoef te hitten. Qua controls heb ik beide trouwens op full analog staan, die vind ik het fijnste.
Ik ben al tientallen jaren honkbal fan, en ondaks dat ik MLB '19 nog niet heb gespeeld heb ik wel andere MLB's gespeeld. En ze gebruiken gewoon binnen de sport algemene bekende termen. Ik kan me wel voorstellen dat dat lastig is als je de sport niet kent. Er zijn er nogal wat, vooral bij de speler statistieken en posities bijv.

Dat jij als pitcher niet hoeft te slaan is normaal, Die worden over het algemeen vervangen door een andere speler tijdens het slaan. Dit omdat pitchen zo zwaar is voor je lichaam dat je die zoveel mogelijk rust wil geven. Er is wel een verschil tussen de "National League" en de "American Leauge", Als je bij een team zit in de eerste heb je een grotere kans dat je ook als slagman ingezet wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

Ik geloof meteen dat het binnen de sport algemeen bekende termen zijn en vooral bij de stats vliegen de afkortingen je om de oren. Gelukkig kan je het meeste wel thuisbrengen, tijdens de game of tijdens training waarbij je de stats kan verbeteren. Dat de pitcher niet hoeft te hitten, snap ik, maar maakt de game op deze wijze wel redelijk eentonig, omdat je alleen maar aan het pitchen bent. Maar misschien is dat ook wel inherent aan de gamemode die ik gekozen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder
thunder8 schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 10:33:

Rest van de dag Last of us gespeeld. Geweldig mooie game, lichteffecten zijn echt super. Enige waar ik me daar vreselijk aan stoor is het richten met de vuurwapens, niet te doen. Kan aan mij liggen hoor, maar sommige tegenstanders zijn alleen met headshots te killen en dan bewegen ze als een malle door het beeld. Echter de sfeer en de graphics zijn echt super!
@Gotiniens Hij zegt tijdens slagbeurten dat hij niet hoeft te hitten, toen ik de game begon werd mij allerlei gameplay stylen geintroduceerd en mocht ik kiezen wat ik het liefst wou, misschien heb je dat niet goed ingesteld dat hij dan automatisch slaat ofzo? Je kon voor pitchen 3 stylen kiezen, voor slaan 3, en voor nog iets met in het veld kon je ook 3 stylen kiezen. Weet niet precies wat alles doet enzo, heb bij alles de eerste genomen.

Als ik moet slaan kan ik de richting aangeven (die moet je gewoon baseren op waar de pitch terecht komt) en dan op het goeie moment op vierkantje kruisje of rondje voor verschillende soorten swings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotiniens

Gotiniens

Fairly odd Tim

Kalder schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 15:31:
[...]

@Gotiniens Hij zegt tijdens slagbeurten dat hij niet hoeft te hitten, toen ik de game begon werd mij allerlei gameplay stylen geintroduceerd en mocht ik kiezen wat ik het liefst wou, misschien heb je dat niet goed ingesteld dat hij dan automatisch slaat ofzo? Je kon voor pitchen 3 stylen kiezen, voor slaan 3, en voor nog iets met in het veld kon je ook 3 stylen kiezen. Weet niet precies wat alles doet enzo, heb bij alles de eerste genomen.

Als ik moet slaan kan ik de richting aangeven (die moet je gewoon baseren op waar de pitch terecht komt) en dan op het goeie moment op vierkantje kruisje of rondje voor verschillende soorten swings.
Ja weet ik, maar het is dus heel normaal dat de pitcher geen slagbeurten krijgt, En dat hij voor die slagbeurten vervangen wordt door een andere speler (Die dan weer normaal gezien alleen een slagbeurt krijgt, en niet in het veld staat)

Hij speelt namelijk een career mode achtige, waarbij hij dus alleen als jan jansen de pitcher speelt, en niet het hele team bestuurd.

[ Voor 6% gewijzigd door Gotiniens op 07-10-2019 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder
Gotiniens schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 15:33:
[...]

Ja weet ik, maar het is dus heel normaal dat de pitcher geen slagbeurten krijgt, En dat hij voor die slagbeurten vervangen wordt door een andere speler (Die dan weer normaal gezien alleen een slagbeurt krijgt, en niet in het veld staat)
Ja ok, dat is de pinch hitter dacht ik. Maar het ligt eraan welk spel type je speelt denk ik, ik speel meestal met m'n hele team i.p.v. met een enkele speler.

[ Voor 12% gewijzigd door Kalder op 07-10-2019 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotiniens

Gotiniens

Fairly odd Tim

Kalder schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 15:33:
[...]

Ja ok, dat is de pinch hitter dacht ik.
yup,

Hier wat meer informatie over pitchers en slagbeurten: https://sportsfanfocus.co...d-hitter-vs-pinch-hitter/

p.s. Het zal je ook op vallen dat je als pitcher best veel wedstrijden niet speelt. Dat betekent niet dat ze je slecht vinden. Een pitcher heeft gewoon veel rust nodig na een wedstrijd gooien. Als je elke wedstrijd zo rond de 100 pitches gooit, hoef je niet echt bang te zijn voor je positie :)

[ Voor 34% gewijzigd door Gotiniens op 07-10-2019 15:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

Gotiniens schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 15:33:
[...]

Hij speelt namelijk een career mode achtige, waarbij hij dus alleen als jan jansen de pitcher speelt, en niet het hele team bestuurd.
Ja speel zo uit me hoofd Road to the Show, inderdaad soort Careermode. Je begint met de drafts en dan afhankelijk van je score, begin je ergens. Ben via Minor League, Triple-A, nu door naar de Major League bij LA Angels. Gemiddeld zo'n 10 strikeouts per game, met een uitschieter naar 18 strikeouts. Heb in alle games tot nu toe 1 walk toegelaten, gooi bijna altijd inside the box, tenzij ik een afzwaaier heb. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Gotiniens schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 11:03:
[...]

Ik ben al tientallen jaren honkbal fan, en ondaks dat ik MLB '19 nog niet heb gespeeld heb ik wel andere MLB's gespeeld. En ze gebruiken gewoon binnen de sport algemene bekende termen. Ik kan me wel voorstellen dat dat lastig is als je de sport niet kent. Er zijn er nogal wat, vooral bij de speler statistieken en posities bijv.

Dat jij als pitcher niet hoeft te slaan is normaal, Die worden over het algemeen vervangen door een andere speler tijdens het slaan. Dit omdat pitchen zo zwaar is voor je lichaam dat je die zoveel mogelijk rust wil geven. Er is wel een verschil tussen de "National League" en de "American Leauge", Als je bij een team zit in de eerste heb je een grotere kans dat je ook als slagman ingezet wordt.
Bij de national league moet je als pitcher slaan (en mag je een pinchhitter gebruiken als eenmalige wissel, in de American League slaat de pitcher over het algemeen niet(als in, je mag altijd een pinchhitter gebruiken).
Gek genoeg geeft dit niet het voordeel in de Worldseries welke je wel zou verwachten omdat in de NL de pitchers meer ervaring hebben met slaan

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gotiniens

Gotiniens

Fairly odd Tim

MeNTaL_TO schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 17:08:
[...]

Bij de national league moet je als pitcher slaan (en mag je een pinchhitter gebruiken als eenmalige wissel, in de American League slaat de pitcher over het algemeen niet(als in, je mag altijd een pinchhitter gebruiken).
Gek genoeg geeft dit niet het voordeel in de Worldseries welke je wel zou verwachten omdat in de NL de pitchers meer ervaring hebben met slaan
Komt ook omdat het stadium van de thuispartij bepaald of de AL of de NL regels worden aangehouden. En aangezien ze tijdens de World Series proberen in beide stadions te spelen valt dat voordeel gedeeltelijk weg natuurlijk

Maar we gaan een beetje off topic denk ik O-)

[ Voor 3% gewijzigd door Gotiniens op 07-10-2019 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Gotiniens schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 17:48:
[...]

Komt ook omdat het stadium van de thuispartij bepaald of de AL of de NL regels worden aangehouden. En aangezien ze tijdens de World Series proberen in beide stadions te spelen valt dat voordeel gedeeltelijk weg natuurlijk

Maar we gaan een beetje off topic denk ik O-)
Klopt helemaal, trouwens vind ik de road to october wel pittig, al 2 keer een wedstrijd gehad tot de 20e inning omdat de 2e honkman een magneet in zijn handschoen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-10 15:13

Pat-Juh

Patrick

Tweakmans schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 18:26:
De PS Plus-games voor oktober 2019 zijn beschikbaar.
Hierbij een linkje naar de Store voor de luie tijdsefficiënte forumbezoekers:

[Afbeelding]
Top, scheelt mij The Last of Us weer te kopen :+ . Zat te wachten op een mooie aanbieding maar beter dan gratis kan niet (naja ik betaal voor PS Plus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie_NtA
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 17-10 13:23
MeNTaL_TO schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 21:34:
[...]

Klopt helemaal, trouwens vind ik de road to october wel pittig, al 2 keer een wedstrijd gehad tot de 20e inning omdat de 2e honkman een magneet in zijn handschoen heeft.
Road to October is nogal afhankelijk van het team en de difficulty waarop je speelt. Met de Blue Jays met hangen en wurgen op veteran gehaald terwijl ik met de Yankees door all star heen cruise zonder enige moeite.

Gisteren vriend van me tot een rage quit en vliegende controller gekregen, dat was een mooie game. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:59

On_E

Housemusic

Twixie schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 17:19:
Als je weinig met honkbal hebt moet je eigenlijk alleen de Road to the Show mode spelen, dan creëer je je eigen speler en hoef je ook alleen die maar te besturen tijdens wedstrijden. Als je dan bv een Center Fielder maakt kom je tijdens wedstrijden alleen aan de beurt als je aan slag bent en als je tijdens het verdedigen in actie moet komen omdat bv een bal jouw kant op vliegt en je m moet vangen. De rest van de wedstrijd wordt dan gesimuleerd. Dat scheelt nogal als het om kennis van alle regels e.d. gaat en qua speeltijd.

Ik vermaak me hier prima mee iig en ben echt geen honkbalfan.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desutoroiya
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 28-09 16:00
On_E schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 11:38:
[...]

Als je weinig met honkbal hebt moet je eigenlijk alleen de Road to the Show mode spelen, dan creëer je je eigen speler en hoef je ook alleen die maar te besturen tijdens wedstrijden. Als je dan bv een Center Fielder maakt kom je tijdens wedstrijden alleen aan de beurt als je aan slag bent en als je tijdens het verdedigen in actie moet komen omdat bv een bal jouw kant op vliegt en je m moet vangen. De rest van de wedstrijd wordt dan gesimuleerd. Dat scheelt nogal als het om kennis van alle regels e.d. gaat en qua speeltijd.

Ik vermaak me hier prima mee iig en ben echt geen honkbalfan.
Ik ben zelf pitcher. Doe je toch iets meer.
Als je het goed doet mag je ook een keer aan slag. Voor de rest is het vrij eentoning Road to the show.

Steam: Desutoroiya || PSN: Kamikaza

Pagina: 1 ... 57 ... 98 Laatste

Let op:
Het is niet de bedoeling om hier te vragen naar PSN (cards) aanbiedingen. Weet je een goede aanbieding? Dan kun je die plaatsen in het Console Budget Gaming topic. Ook daar is het echter niet de bedoeling om naar aanbiedingen te vragen.