Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10:30
Verwijderd schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 13:41:
@loki504

Haal de PS+ van betrouwbare sites, dat gaat je een hoop ellende besparen.
Zat ik ook al aan te denken... dan maar automatisch laten verlengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokucho
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 17-10 12:13
loki504 schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 13:44:
[...]

Zat ik ook al aan te denken... dan maar automatisch laten verlengen.
Kun je gewoon uitschakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10:30
Weet ik. Maar dan moet ik alsnog ergens de plus tijd vandaan halen. Geld is het probleem niet. Maar ik wil ook weer niet meer betalen als nodig😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-10 15:13

Pat-Juh

Patrick

loki504 schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 20:05:
[...]

Weet ik. Maar dan moet ik alsnog ergens de plus tijd vandaan halen. Geld is het probleem niet. Maar ik wil ook weer niet meer betalen als nodig😀
Dat wil niemand ;)... Enkel is goedkoop soms duurkoop ;),

Zulke zaken koop ik liever direct of via betrouwbare resellers en niet via MP of eBay.

Is er overigens al iets bekend over welke PSN+ games er voor maart gepland staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pat-Juh schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 10:03:
[...]
Is er overigens al iets bekend over welke PSN+ games er voor maart gepland staan?
Vanmiddag 17:30 gaat het bekend gemaakt worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:19
Eerste maand zonder PS3/Vita toch? Benieuwd waar ze mee aankomen.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

@Vrijdag

Klopt, ik ben ook benieuwd, dus 'don't let me down'.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jadero
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 18-10 21:11
Tot wanneer is het mogelijk Hitman te downloaden? 'gewoon' tot en met morgen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pat-Juh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-10 15:13

Pat-Juh

Patrick

Vrijdag schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 10:23:
Nice. Hitman vond ik niets en For Honor staat in de wachtrij (eerst RDR2 en BFV doorspelen). Wellicht een toffe game deze maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Ghengis schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 10:44:
Meestal tot de dag voordat de nieuwe spellen beschikbaar komen. Daarna kan je ze alleen nog downloaden als je ze al in je bibliotheek hebt gezet.

Zou ze gewoon toevoegen, dan kan je later altijd nog downloaden :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maukoo
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-10 14:33
Tot dinsdag. Meestal komen de nieuwe games op de dinsdag na de aankondiging rond 13:00uur online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

https://store.playstation...02369_00-00000000COMPLETE

Een paar klikken en je hebt Hitman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim01
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-10 11:31
Verwacht eigenlijk geen "compensatie"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sub-madara1310
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 11:53
Overdrijf ik een beetje wnr ik zeg dat playstation een goeie service heeft met de games die ze gratis hebben weggegeven. Bloodborn, for honor, mad max, metal gear solid😱

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18:04
Sub-madara1310 schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 16:55:
Overdrijf ik een beetje wnr ik zeg dat playstation een goeie service heeft met de games die ze gratis hebben weggegeven. Bloodborn, for honor, mad max, metal gear solid😱
Is ook een goede service.
Maar mensen hebben altijd wat te klagen...

Ohhh wat een kutmaand. Ik ga mijn lidmaatschap niet verlengen.

Ohhh ik hou niet van dit soort games bla bla bla.

Je betaald eigenlijk gewoon om online te gamen en voor de cloud service. De games zijn een leuk extraatje. Zo moet je het zien.

En soms zitten er ook echte top games bij. Maar je kunt natuurlijk niet iedereen tevreden stellen. Daarom snap ik dat gezeik vaak niet. Maar ja, that's me :P

Enige minpunt is de prijsverhoging van 1-2 jaar terug. €40 was voor mij de perfecte prijs. €60 vind ik toch een beetje too much. Daarom wacht ik altijd op een mooie aanbieding als ik moet verlengen. :+

P.S. Ben zelf PS+ member van het eerste uur. In het begin kreeg je nog PS1 games gratis op je PS3. Dat waren tijden. Na jaren weer RE1 en Syphon Filter op je PS3 spelen.

[ Voor 19% gewijzigd door Sefaex op 27-02-2019 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilfamo
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 10-09-2024
Call of Duty dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desutoroiya
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 28-09 16:00
Van 6 naar 2 games. Ik had toch wel iets meer verwacht dan 2 games. Maar misschien komt er nog wat bij?

Steam: Desutoroiya || PSN: Kamikaza

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik dacht zelfs dat we nog 1x PS3/Vita games gingen krijgen, want vorige week of zo, kreeg ik nog een mail met de melding dat de PS3/Vita games stoppen op 8 maart, wat ik al een rare datum vond. Misschien bedoelen ze dan dat je nog tot die datum de tijd hebt om je februari games te claimen ?

Hoedanook toch direct 2 toptitels dus als ze dat aanhouden, valt het nog mee. Al is het dan ook weer zonde dat we dan niets qua indies meer zouden krijgen, want heb zo toch redelijk wat games ontdekt én uitgespeeld, die ik anders gewoon nooit naar omgekeken had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-10 20:21
Desutoroiya schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 19:10:
Van 6 naar 2 games. Ik had toch wel iets meer verwacht dan 2 games. Maar misschien komt er nog wat bij?
ik zou er niet op rekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
  • Laatst online: 18:04
Twixie schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 21:25:
Ik dacht zelfs dat we nog 1x PS3/Vita games gingen krijgen, want vorige week of zo, kreeg ik nog een mail met de melding dat de PS3/Vita games stoppen op 8 maart, wat ik al een rare datum vond. Misschien bedoelen ze dan dat je nog tot die datum de tijd hebt om je februari games te claimen ?

Hoedanook toch direct 2 toptitels dus als ze dat aanhouden, valt het nog mee. Al is het dan ook weer zonde dat we dan niets qua indies meer zouden krijgen, want heb zo toch redelijk wat games ontdekt én uitgespeeld, die ik anders gewoon nooit naar omgekeken had.
Metal Gear Solid 4 is de laatste PS3 game. Denk dat die misschien tot 8 maart te downloaden is. Misschien dat ze dat bedoelen.

Denk dat ze er sporadisch misschien nog een VR game bij gaan doen. Meer moeten we er niet van verwachten.

Ach wat wil je ook; 24 games + Online gamen + 100GB Cloud ruimte voor €60.
Is nog steeds een prima prijs vind ik.

Maar goed, ik heb makkelijk praten. Speel toch bijna nooit een PS+ game. Zet ze wel altijd in de bibliotheek. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Ah, die had ik al in de combinatie met Infinity war. Nuja, als ik deze download hoef ik die iig niet meer te instellaren.

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-10 14:33
Sefaex schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 23:13:
Maar goed, ik heb makkelijk praten. Speel toch bijna nooit een PS+ game. Zet ze wel altijd in de bibliotheek. :P
Same here. Until Dawn met plezier gespeeld. Afgelopen maand was Hitman ook een hele toffe titel (had ik helaas al). CoD MW remastered wil ik graag spelen. Het origineel helemaal grijs gespeeld in 2007/2008.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-10 12:49
Had CoD nog niet, dus neem deze ook zeker mee. Oke het zijn niet veel games, maar normaal waren er toch ook 2 echte ps4 games. Snap al dat geklaag niet

• Schuimpje
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 30-09 09:07

Schuimpje

Couch Warrior

cod MW destijds 2500+ uur gespeeld op PC. Beste COD die ik heb mogen spelen! Zeker blij met de remastered aankomende maand!

Sony PS5 | Sony XR55A84J | Steelseries Arctis 7P+ | PSN: Drukfout

• kraans
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 17-09 22:53
Top, ik had The Witness nog op m'n wish list staan :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Desutoroiya schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 19:10:
Was hierover al aan het klagen in het algemene topic. Het zijn 2 idd sterke games en imho absoluut beter dan wat de buren aanbieden voor maart MAAR, ik vind het idd ook niet te verkopen dat je voor hetzelfde geld (of eigenlijk meer geld, de prijsverhoging is idd niet eens zo heel lang geleden....) dan van 6 naar 2 games gaat.

Maar goed, hier heb ik tenminste soort van wat medestanders, in het algemene topic lijkt iedereen het wel best te vinden :)

En ik maak er verder ook geen drama van hoor, ik kijk wat er komt zolang mijn abbonement nog loopt, als het afloopt hard na gaan denken of ik wil verlengen.

10 second ninja DONE

• Tim01
  • Laatst online: 13-10 11:31
Sagat schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 15:28:
[...]

Was hierover al aan het klagen in het algemene topic. Het zijn 2 idd sterke games en imho absoluut beter dan wat de buren aanbieden voor maart MAAR, ik vind het idd ook niet te verkopen dat je voor hetzelfde geld (of eigenlijk meer geld, de prijsverhoging is idd niet eens zo heel lang geleden....) dan van 6 naar 2 games gaat.

Maar goed, hier heb ik tenminste soort van wat medestanders, in het algemene topic lijkt iedereen het wel best te vinden :)

En ik maak er verder ook geen drama van hoor, ik kijk wat er komt zolang mijn abbonement nog loopt, als het afloopt hard na gaan denken of ik wil verlengen.
Als het goed is zijn wij ook ooit begonnen met 2 (?) PS3 spellen per maand eb dit zijn er langzaam meer geworden omdat de PS4 uitkwam (en ze de Vita gingen toevoegen) Op zich is het dus wel vrij logisch dat uiteindelijk wat oude systemen weer weg vallen. Ik ga er ook van uit dat als de PS5 uit komt wij ook weer op 4+ spellen per maand gaan zitten zonder dat daar extra kosten bij komen te kijken

Misschien was het handig geweest om PS3 games in het aanbod te houden tot de PS5 uit is om dit soort "discussies"te vermijden
Tim01 schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 16:57:
[...]

Als het goed is zijn wij ook ooit begonnen met 2 (?) PS3 spellen per maand eb dit zijn er langzaam meer geworden omdat de PS4 uitkwam (en ze de Vita gingen toevoegen) Op zich is het dus wel vrij logisch dat uiteindelijk wat oude systemen weer weg vallen. Ik ga er ook van uit dat als de PS5 uit komt wij ook weer op 4+ spellen per maand gaan zitten zonder dat daar extra kosten bij komen te kijken

Misschien was het handig geweest om PS3 games in het aanbod te houden tot de PS5 uit is om dit soort "discussies"te vermijden
ah, ik ben idd ergens in 2014 ingestapt....die maand kreeg ik gelijk al 5 games. Wat jij zegt maakt wel sense. Maar idd, misschien wat duidelijker in de communicatie.....ach ja, volgens mij had ik laats met korting nog een jaar plus aangeschaft en zit ik dus nog vast tot 2020......kan dus nu nog niet boos weglopen :+

10 second ninja DONE

• Desutoroiya
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 28-09 16:00
Tim01 schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 16:57:
[...]

Ja klopt, echter was de prijs ook wat lager toen.
Ik had graag nog een leuke indie game gezien. Deze maand sla ik over aangezien ik beide al heb.

Steam: Desutoroiya || PSN: Kamikaza

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darklance
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-10 19:44
yes! Call of Duty: Modern Warfare Remastered is de free game voor maart. Lijkt mij leuk om deze opnieuw te spelen :-)
https://blog.us.playstati...ree-games-for-march-2019/

Activision’s colossal Call of Duty series is truly part of the fabric of modern gaming, and it was in 2007 that developer Infinity Ward took the console world by storm with its contemporary spin on the popular action series it helped create. 2016’s Modern Warfare Remastered brought the classic back in full HD for a new generation of gamers, while respectfully retaining its first-class gunplay and brilliant level design.

Download it with PS Plus this month to relive a true FPS classic (in glorious dynamic 4K on PS4 Pro when played on a PS4 Pro system and a 4K display

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vrijdag
Het zou hilarisch zijn als je Infinite Warfare er gratis bij zou krijgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:47
Darklance schreef op maandag 4 maart 2019 @ 11:52:
yes! Call of Duty: Modern Warfare Remastered is de free game voor maart. Lijkt mij leuk om deze opnieuw te spelen :-)
https://blog.us.playstati...ree-games-for-march-2019/

Activision’s colossal Call of Duty series is truly part of the fabric of modern gaming, and it was in 2007 that developer Infinity Ward took the console world by storm with its contemporary spin on the popular action series it helped create. 2016’s Modern Warfare Remastered brought the classic back in full HD for a new generation of gamers, while respectfully retaining its first-class gunplay and brilliant level design.

Download it with PS Plus this month to relive a true FPS classic (in glorious dynamic 4K on PS4 Pro when played on a PS4 Pro system and a 4K display
Nuketown!!! Dit gaat zeker weer even voor vermaak zorgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gandalf68
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17:48
Gaaf spliscreen en dan local play... Love it

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij zit Nuketown alleen in de Black Ops reeks.

Correct me if i'm wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Gandalf68 schreef op maandag 4 maart 2019 @ 12:53:
Gaaf spliscreen en dan local play... Love it
Nog beter : meerdere PS4's in je LAN, iedereen met eigen TV :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:47
Verwijderd schreef op maandag 4 maart 2019 @ 13:04:
[...]

Volgens mij zit Nuketown alleen in de Black Ops reeks.

Correct me if i'm wrong.
Haal ik zomaar mijn Tomahawk favourite map / spel door elkaar? Is ook echt lang geleden dat ik een CoD heb gespeeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Exorcist schreef op maandag 4 maart 2019 @ 13:08:
[...]

Nog beter : meerdere PS4's in je LAN, iedereen met eigen TV :)
Kan je dan ook nog online? Dat lijkt me nog wel gaaf. (dus 2 of meer man samen zitten en dan tegen het boze internet)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Sagat schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 10:09:
[...]

Kan je dan ook nog online? Dat lijkt me nog wel gaaf. (dus 2 of meer man samen zitten en dan tegen het boze internet)
Volgens mij is het of/of in dat geval..vind ik zelf niet erg, hou niet van spelen tegen 14-jarige Franse kleuters :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Exorcist schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 10:44:
[...]

Volgens mij is het of/of in dat geval..vind ik zelf niet erg, hou niet van spelen tegen 14-jarige Franse kleuters :+
Heh.....ik kan me lanparties herinneren waar wij (mijn lan groepje van way back) ons afvroegen wie nou speler x was.......hadden we een public game gemaakt waar dus af en toe mensen joinden......sindsdien altijd maar password protected games gemaakt........maar met cod of misschien nog meer met een battlefield lijkt het me wel een meerwaarde als je als fysieke groep tegen anderen via inet kan spelen.

Maar goed......ik zet hem op de lijst voor de volgende keer, hou er wel rekening mee dat ik met fps op consoles nog slechter ben dan met fifa! :+

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Sagat schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 10:51:
[...]

Heh.....ik kan me lanparties herinneren waar wij (mijn lan groepje van way back) ons afvroegen wie nou speler x was.......hadden we een public game gemaakt waar dus af en toe mensen joinden......sindsdien altijd maar password protected games gemaakt........maar met cod of misschien nog meer met een battlefield lijkt het me wel een meerwaarde als je als fysieke groep tegen anderen via inet kan spelen.

Maar goed......ik zet hem op de lijst voor de volgende keer, hou er wel rekening mee dat ik met fps op consoles nog slechter ben dan met fifa! :+
Ja, puik plan (als je een tweede exemplaar hebt van bijv. WWII ;) ) maar dan wordt het een wedstrijd wie meer zuigt..vergis je daar niet in >:) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Exorcist schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 10:56:
[...]

Ja, puik plan (als je een tweede exemplaar hebt van bijv. WWII ;) ) maar dan wordt het een wedstrijd wie meer zuigt..vergis je daar niet in >:) ;)
haha co-oppen tegen bots op niveau retard dan maar :+ en volgens mij zit cod juist in de plus deze maand (opletten welk topic je zit hè :P )

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Sagat schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 11:08:
[...]

haha co-oppen tegen bots op niveau retard dan maar :+ en volgens mij zit cod juist in de plus deze maand (opletten welk topic je zit hè :P )
Oh ja, snel afgeleid. Dannnn dus MW1 die in Plus zit, LAN.
is alsnog inloggen op een andere PS4 vereist met ander + account ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-10 23:59

TDB

De 2 maart games zijn te downloaden overigens.

PSN: TDBtje

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-09 20:11
TDB schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 12:56:
De 2 maart games zijn te downloaden overigens.
Nu met linkje naar de PlayStation Store voor de luie Tweakers. ;)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/6ioh9sT.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Van het weekend heb ik The Witcher 3 Wild Hunt opgepikt in de PSN store voor 8,99!

Voor die prijs kon ik hem niet laten liggen. Had hem ooit gekocht, toen weer verkocht maar voor dit soort prijzen voeg ik het graag nog een keer toe aan mijn bibliotheek ;)

1 Groot nadeel, de save games van de disc versie zijn niet compatible, dus je moet wel helemaal opnieuw beginnen.

[ Voor 3% gewijzigd door Greatsword op 19-03-2019 20:56 ]

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Fuwor
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08:54
Voor iedereen met PS Plus nu €5,- korting bij Thuisbezorgd.nl. :)

Voor NL: https://www.playstation.c...wards-list/thuisbezorgd/#
En voor België: https://www.playstation.c...ds/rewards-list/takeaway/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy
  • Laatst online: 20-05 12:23

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Topicstarter
Held!!!

All-Round nerd | iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tweakmans
De (online) game Path of Exile is momenteel gratis in de Store voor wie een PS Plus-abo heeft:

[ Voor 19% gewijzigd door Tweakmans op 26-03-2019 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joeri.Bijlsma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17:07
PSplus games voor april;

YouTube: PlayStation Plus - Free Games Lineup April 2019 | PS4

The surge
Conan Exiles

Ben erg blij met The surge, die wilde ik nog wel een keertje opnieuw spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Tweakmans schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 20:18:
De (online) game Path of Exile is momenteel gratis in de Store voor wie een PS Plus-abo heeft:

[YouTube: Path of Exile | Launch Trailer | PS4]
Niet alleen momenteel. Het is een F2P game. ;)

"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinobi-vs-Gast
  • Laatst online: 16:13
'The Surge' is wel een aanrader, alleen heb ik 'm een paar jaar geleden al op de pc gespeeld.

Shikata ga nai.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweakmans
De PS Plus games voor april 2019 zijn te downloaden in de Store:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/rjHDYgjmJpWnVGGpdg6yp1An/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:12

spaceboy

Op grote hoogte

Tweakmans schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 21:14:
De PS Plus games voor april 2019 zijn te downloaden in de Store:

[Afbeelding]
Is it just me, of kosten beide games nog geld? :?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-10 16:19

s0kkie

Cowabunga

Beide gewoon gratis in de Store :)
Had Conan opgestart maar direct weer verwijderd na het maken van een eigen character, het ziet er niet uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Ik heb nog wel even een paar trophies voor Conan gehaald :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinobi-vs-Gast
  • Laatst online: 16:13
Blijkbaar kun je in een uur de Platinum halen via admin, waardoor trophies niet worden uitgeschakeld. Maar die hele game boeit mij niet, dus ik ga mij er niet mee bezighouden.

Shikata ga nai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19:17
Shinobi-vs-Gast schreef op woensdag 3 april 2019 @ 16:05:
Blijkbaar kun je in een uur de Platinum halen via admin, waardoor trophies niet worden uitgeschakeld.
Ik kan dit bevestigen :P
Heeft 40min geduurd.
Je moet wel een friend regelen die de game ook heeft (nodig voor een online trophie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokucho
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 17-10 12:13
Is het niet laatste woensdag van de maand ? Nog niks bekend over de plus games :(

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19:17
BlackBarryNL schreef op woensdag 24 april 2019 @ 20:13:
Is het niet laatste woensdag van de maand ? Nog niks bekend over de plus games :(
Nee is volgende week. De bekendmaking is de woensdag voor de eerste dinsdag van de maand

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tweakmans
De PS Plus games voor mei 2019 zijn zojuist onthuld:
  • What Remains of Edith Finch
  • Overcooked!

[ Voor 19% gewijzigd door Tweakmans op 01-05-2019 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Overcooked is wel grappig maar overrated wat mij betreft. Al met al geen spectaculaire maand. Een laag bedrag ook, €27,-

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canis Lupus
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-10 16:37

Canis Lupus

Vosbot

Ik had beide op mijn wishlist staan dus ik ben blij :)

CD's&LP's - Last.fm - About me - PSN&Xbox: CanisLupusNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Overcooked gekocht voor xb. Maand later zat ie in gwg, en nu dus ook nog in plus. Why does the god of gaming mock me :P

Edith lijkt me dan nog wel wat!

[ Voor 12% gewijzigd door Sagat op 02-05-2019 09:26 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023
Heeft overcooked couch-multiplayer? Leek er wel op, zo ja, dan vind ik het wel tof, ook al is het een goedkope game. En What remains of edith ... hmmm... nooit van gehoord, geen idee of het wat is, maar het zag er niet slecht uit.

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Overcooked is inderdaad couch multiplayer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
Overcooked leek me altijd al eens leuk om met mn vriendin te spelen :)

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:45
Hulleman schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 15:15:
Wil je graag goedmaak sex? Want slaande ruzie ga je vast krijgen met dat spel. :+ :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
Albinoraptor schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 15:31:
[...]

Wil je graag goedmaak sex? Want slaande ruzie ga je vast krijgen met dat spel. :+ :P
Prima bijkomstigheid d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Albinoraptor schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 15:31:
[...]

Heb Overcooked verleden maand met 6 man gedaan (nou ja, 4 tegelijk) in een huisje wat we gehuurd hadden. Weinig seks :+ dat weekend maar ruzie, bijna...man man man, wat een spel. 1 gast zag het verschil niet tussen een ui en een tomaat, de ander liep continu in de (mijn) weg, heb nog nooit zo hard geschreeuwd. Zal jullie de video besparen.

Anyway: ideaal om met maten te spelen, minimaal 4 man en dan is het lachen en gieren, gegarandeerd :)

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• spaceboy
  • Laatst online: 12:12

spaceboy

Op grote hoogte

Hulleman schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 15:15:
Heb ik ook al een paar keer geprobeerd. Ze is alleen absurd slecht. Meestal laat ik haar (net als in het echte leven) alleen afwassen.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-10 15:23
Nou begin ik toch benieuw te geraken naar wat Overcoocked nou precies is, misschien ook maar eens proberen dan :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
schumi2004 schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 15:26:
Nou begin ik toch benieuw te geraken naar wat Overcoocked nou precies is, misschien ook maar eens proberen dan :P
Een ontzettend frustrerend spel. Echt heel slecht voor mijn humeur. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

Kun je het wel in je eentje spelen of is dat een Recipe for Disaster?

Time is never wasted when you're wasted all the time.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Laatst online: 13-10 11:05
Phase schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 17:28:
Kun je het wel in je eentje spelen of is dat een Recipe for Disaster?
Kan wel, maar is het niet voor gemaakt. In je eentje is er ook weinig aan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

FrankoNL schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 17:57:
[...]

Kan wel, maar is het niet voor gemaakt. In je eentje is er ook weinig aan. :)
Thanks, dan weet ik voldoende en download ik het alleen voor als we weer een zuipavondje hebben hier :)

Time is never wasted when you're wasted all the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
spaceboy schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 13:42:
[...]

Heb ik ook al een paar keer geprobeerd. Ze is alleen absurd slecht. Meestal laat ik haar (net als in het echte leven) alleen afwassen.
Hahahaha held!

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Tweakmans
De PS Plus games voor mei 2019 zijn inmiddels te downloaden in Store:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Lqigv9b.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

De PS4 lijkt behoorlijk problemen te hebben met Edith Finch. Slechte framerates in het begin zijn geen uitzondering. Hebben meer mensen daar last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB

TDB

Bor schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 16:42:
De PS4 lijkt behoorlijk problemen te hebben met Edith Finch. Slechte framerates in het begin zijn geen uitzondering. Hebben meer mensen daar last van?
Geen last van gehad (heb wel een Pro, misschien maakt dat wat uit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
Had in maart de game Call of Duty: MW remasterd aangeschaft en netjes via winkel wagentje verekend.
Ook netjes order / mail ontvangen.

Maar de game kan ik nu nergens terug vinden. In de bibliotheek staat hij niet en als ik de game zoek in de store moet ik het volledige bedrage betalen. Wat doe ik verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mozart
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:49
G.Scholtens schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 14:12:
Had in maart de game Call of Duty: MW remasterd aangeschaft en netjes via winkel wagentje verekend.
Ook netjes order / mail ontvangen.

Maar de game kan ik nu nergens terug vinden. In de bibliotheek staat hij niet en als ik de game zoek in de store moet ik het volledige bedrage betalen. Wat doe ik verkeerd?
Wat mij wel eens is overkomen dat ik een game kocht voor de PS3 terwijl ik eigenlijk de PS4 variant wou. Daardoor kon ik op de PS4 de game niet vinden. Wellicht heb jij dat ook?

PSN: PcDCch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
Mozart schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 14:38:
[...]

Wat mij wel eens is overkomen dat ik een game kocht voor de PS3 terwijl ik eigenlijk de PS4 variant wou. Daardoor kon ik op de PS4 de game niet vinden. Wellicht heb jij dat ook?
Nee volgens mij gewoon de ps4 variant, althans zie nergens dat ik de ps3 variant heb. Heb ook geen ps3 dus zou toch ook geen ps3 games kunnen aanschaffen lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
G.Scholtens schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 14:50:
[...]

Nee volgens mij gewoon de ps4 variant, althans zie nergens dat ik de ps3 variant heb. Heb ook geen ps3 dus zou toch ook geen ps3 games kunnen aanschaffen lijkt me?
Het kan wel.
Als je online naar de store gaat zie je daar de verschillende platformen. Ik heb verder niet opgelet hoe je hem aangeschaft hebt, via web of console dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
schumi2004 schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 15:11:
[...]

Het kan wel.
Als je online naar de store gaat zie je daar de verschillende platformen. Ik heb verder niet opgelet hoe je hem aangeschaft hebt, via web of console dus.
Ook bij de ps3 variant staat er gewoon de prijs bij. Zeer vreemd

Acties:
  • 0 Henk 'm!
G.Scholtens schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 15:16:
[...]

Je krijgt geen bevestigingsmailtjes vanuit sony? Die krijg ik wel, dan kan je op die manier zoeken of het gelukt is.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
[...]

Ik zou ze (klantenservice) gewoon even bellen en hun om advies vragen. Je heb tenslotte betalingsbewijs dus denk dat het wel goed komt, blijft vervelend zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
[...]

Kun je de game niet gewoon downloaden?

Als ik op de pc in de PlayStation Store kijk, zie ik ook een prijs staan bij de geclaimde Plus-titels, maar ik kan ze niet kopen. De knop om ze aan de winkelwagen toe te voegen is dan veranderd in "Downloaden naar je PS4" (of vergelijkbaar).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G.Scholtens
MartijnS72 schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 15:27:
[...]

Kun je de game niet gewoon downloaden?

Als ik op de pc in de PlayStation Store kijk, zie ik ook een prijs staan bij de geclaimde Plus-titels, maar ik kan ze niet kopen. De knop om ze aan de winkelwagen toe te voegen is dan veranderd in "Downloaden naar je PS4" (of vergelijkbaar).
Thnx dit werkte inderdaad, bedankt

Acties:
  • +6 Henk 'm!
De games voor volgende maand:
* Sonic Mania
* Borderlands: The Handsome Collection

https://blog.eu.playstati...r-ps-plus-games-for-june/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
The Handsome Collection is toch al eens langskomen? Ik heb m al in elk geval. Met deel 2 en de pre-sequel. Om de één of andere reden ben ik met deel 2 nooit echt ver gekomen. Ben daar nog maar iets van level 12 ofzo.

Kan me niet herinneren dat ik het misschien gekocht had. BL2 was ook al voor de PS3 in de PSplus trouwens, daar heb ik 'm ook al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Laatst online: 25-07 13:11
Vrijdag schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 00:10:
The Handsome Collection is toch al eens langskomen? Ik heb m al in elk geval. Met deel 2 en de pre-sequel. Om de één of andere reden ben ik met deel 2 nooit echt ver gekomen. Ben daar nog maar iets van level 12 ofzo.

Kan me niet herinneren dat ik het misschien gekocht had. BL2 was ook al voor de PS3 in de PSplus trouwens, daar heb ik 'm ook al.
klopt, is volgens mij al een keer geweest. Maar ja, het aanbod is de laatste maanden toch steeds minder en minder. Erg jammer, vaak toch games die iedereen al heeft. Of een paar indie titels (Edith Finch en Overcooked als voorbeeld)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Het aanbod lijkt inderdaad minder te worden terwijl ik een kleine boost had verwacht nu de Vita niet meer mee doet met Plus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
Hmm, ik heb het net nog even bekeken maar het is toch de eerste keer dat de Handsome collection in de Plus zit: Wikipedia: List of Instant Game Collection games (PAL region)

Ben ik toch abuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Vrijdag

Je maakt ons in de war.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi2004
Vrijdag schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 11:11:
Hmm, ik heb het net nog even bekeken maar het is toch de eerste keer dat de Handsome collection in de Plus zit: Wikipedia: List of Instant Game Collection games (PAL region)

Ben ik toch abuis.
Was die Handsome collection niet eens goed in prijs verlaagd recentelijk? Dat staat mij iig bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Prijsverlagingen kun je vinden op www.psprices.com, dus ja die is al vaak heel goedkoop geweest. In PS+ is hij zeker nog nooit geweest want heb zelf alle PS+ games voor PS4. Wel is Borderlands 2 voor PS3 al in PS+ geweest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Vrijdag schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 00:10:

Volgens geruchten krijgt Borderlands 2 tijdens de E3 volgende maand nieuwe DLC om een brug te slaan tussen het verhaal van BL2 en BL3;
https://www.psx-sense.nl/...nieuwe-dlc-tijdens-de-e3/

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psych
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15:08
Vrijdag schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 11:11:

Ben ik toch abuis.
We hebben een keer Tales of the Borderlands gekregen in de plus, volgens mij is dat een telltale achtige game. Voor mij was dat toen ook even checken welke borderlands dat was...

D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB

TDB

Hmmm, persoonlijk een beetje tegenvallend deze maand.

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Games zijn nu te downloaden. Voor de Pro eigenaars: vergeet voor Borderlands ook niet het UHD texture pack dat een afzonderlijk gratis item is in de store.
Pagina: 1 ... 56 ... 98 Laatste

Let op:
Het is niet de bedoeling om hier te vragen naar PSN (cards) aanbiedingen. Weet je een goede aanbieding? Dan kun je die plaatsen in het Console Budget Gaming topic. Ook daar is het echter niet de bedoeling om naar aanbiedingen te vragen.