Rime is ook echt verassend leuk, dit is een leuke adventure die ik samen met mijn zoontje van 5 ga doen.
Goeie ps plus maand voor mij.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
OK, ben benieuwd wat die "high framerate mode" dan doet voor de ps4 pro. vanavond even testen.Bor schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 11:47:
Bij Knack zakt de framerate op 1080P ook behoorlijk in op een non Pro PS4. Dat was een van de meer gehoorde klachten toen het spel nog wat nieuwer was.
The PS Plus March 2018 line-up has not yet been revealed but it apparently will be revealed to us tomorrow (Wednesday 28 February) at 4:30 pm.dm-dutchman schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 10:28:
Heeft iemand op the deep web al gevonden welke games gratis zijn voor maart?
It is rumoured that we are looking at the best collection of games yet.
These titles will be available for download on March 6.
https://www.thesun.co.uk/...es-release-date-download/
[ Voor 10% gewijzigd door TDB op 27-02-2018 10:45 ]
PSN: TDBtje
Ah. We krijgen dus in plaats van één TWEE pixel/grotevlakken indie platformers?TDB schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 10:45:
[...]
The PS Plus March 2018 line-up has not yet been revealed but it apparently will be revealed to us tomorrow (Wednesday 28 February) at 4:30 pm.
It is rumoured that we are looking at the best collection of games yet.
These titles will be available for download on March 6.
https://www.thesun.co.uk/...es-release-date-download/
Of ben ik nu heel cynisch?
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Haha 2 gefaalde games? Dat zou een schitterende maand zijnTDB schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 15:10:
als twitter gelijk heeft: oa battleborn & lawbreakers. hmmmm.... niet echt "the best collection yet"
[ Voor 15% gewijzigd door Beakzz op 28-02-2018 15:30 ]
Even op YT gekeken. Die ga ik waarschijnlijk beide niet eens downloaden.TDB schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 15:10:
als twitter gelijk heeft: oa battleborn & lawbreakers. hmmmm.... niet echt "the best collection yet"
And there’s plenty more goodness in the line-up too: https://blog.eu.playstati...dborne-and-ratchet-clank/
[ Voor 19% gewijzigd door TDB op 28-02-2018 17:33 ]
[ Voor 27% gewijzigd door Twixie op 28-02-2018 17:35 ]
We also have an important service update to share. Starting next year on 8th March 2019, the PS Plus monthly games line-up will focus on PS4 titles and no longer include PlayStation 3 and PlayStation Vita titles.
This won’t affect any games you’ve already downloaded, or will download, prior to 8th March 2019. Those games will still be part of your PS Plus games library as long as you remain a member.
Your game saves and other benefits of PS Plus will also remain the same – the only change is that no new PS3 and PS Vita games will be added to the PS Plus monthly games line-up beyond 8th March 2019.
Dat is dan wel weer jammer. Gelukkig heb ik zo'n beetje elke PS3 game wel. Wat vita pareltjes mis ik nog wel
P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200
- Bloodborne (PS4)
- Ratchet and Clank (PS4)
- Legend of Kay Anniversary (PS3)
- Mighty No. 9 (PS3 and PS4)
- Claire: Extended Cut (PS Vita and PS4)
- Bombing Busters (PS Vita and PS4)
[ Voor 27% gewijzigd door Tweakmans op 28-02-2018 18:52 ]
Eerst huilen mensen dat er geen grote titels zijn. Nu zijn die er, is het weer niet goed. Ik heb nu gezeik gezien op Facebook, reddit etc.. voornamelijk van Nederlanders, Het is echt geweldig
Ik ga genieten van de content;
R&C
Mighty No 9
Bloodborne (Weer)
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Goede line-up.Tweakmans schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 18:19:
En nog wat kleinere games ook die geschikt zijn voor PS4:
- Bloodborne (PS4)
- Ratchet and Clank (PS4)
- Legend of Kay Anniversary (PS3)
- Mighty No. 9 (PS3 and PS4)
- Claire: Extended Cut (PS Vita and PS4)
- Bombing Busters (PS Vita and PS4)
Bloodborne heeft me, zover filmpjes dat kunnen, nooit echt over de schreep getrokken... maar nu ga ik het zeker proberen of het misschien mij wel kan bevallen. Ook Ratchet and Clank stond op mijn lijstje, helaas geen MP op de zelfde PS. (ben alleen nog bezig met zoveel andere games

Bloodborne kun je onmogelijk beoordelen op basis van filmpjes, zoals je een hoop andere games wel kunt beoordelen. Het deed mij ook niks vlak voor de release, maar toen alle review scores zo hoog waren, ben ik gewoon in het diepe gesprongen als complete Souls n00b. Inmiddels is het mijn favoriete game ooit.Griffin schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 09:29:
[...]
Goede line-up.
Bloodborne heeft me, zover filmpjes dat kunnen, nooit echt over de schreep getrokken... maar nu ga ik het zeker proberen of het misschien mij wel kan bevallen. Ook Ratchet and Clank stond op mijn lijstje, helaas geen MP op de zelfde PS. (ben alleen nog bezig met zoveel andere games)
Bloodborne heb ik al maar dat is tot nu toe niet echt mijn soort game. Behoorlijk hoge learning curve ook.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
R&C heb ik al, als groot R&C fan.
dus voor mij niet veel winst, maar met knack vorige maand, en nu deze games ben ik wel heel blij met de trend die ps+ nu lijkt te zetten om toch eindelijk grotere titels te gaan bieden voor PS4.
Bij Gamemania kun je weer tot 22 maart en jaarabonnement aanschaffen voor een fijne prijs. Geen 30 euro zoals vorig jaar maar de prijs is toen kort daarop natuurlijk ook verhoogd.
Nu 40 euro.
Thx. Wou gisteravond al via de store doen toen hij 45 ,euro. Was niet gedaan omdat ik toch erg moe was en zou het de volgende dag doen. En wou het nog even op Tweakers melden. Maar 40 is natuurlijk nog mooier.GovertNL schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 10:44:
Ik zie dat er ook een Playstation Plus topic is. Mijn excuses voor het plaatsen van het bericht in twee verschillende topics.
Bij Gamemania kun je weer tot 22 maart en jaarabonnement aanschaffen voor een fijne prijs. Geen 30 euro zoals vorig jaar maar de prijs is toen kort daarop natuurlijk ook verhoogd.
Nu 40 euro.

Gelukt inmiddels
[ Voor 11% gewijzigd door Geteisem op 05-03-2018 11:25 ]
Als je ze handmatig zoekt zie je dat ze gratis zijn
Is ondertussen aangepastgex schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 12:26:
Bombing Busters staat bij mij op €6,99, de rest van de maandelijkse spellen zijn wel gratis.
Nu balen de kids dat plus op mijn naam staat. Bij fortnite heb ik nu een avatar kunnen downloaden en ook een nieuwe glider. Zij willen dat ook. Kan dat? Ik heb het op mijn naam gezet omdat iedereen die op de ps4 ingelogd staat van alles gebruik kan maken maar dat kan dus niet....?
Samsung Qled | Sonos Arc Ultra; Sub 2nd; 2x Era100 | PS5 | DS218+ | DIRIGERA | Iptv | B&W 607s3 | NAD C338 | Argon Audio TT4SE | Streetfishing |
Dat is pas vanaf volgend jaar het geval, tot maart volgend jaar krijgen wij dus nog gewoon PS3 en PS Vita games in de Plus.dm-dutchman schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 13:55:
Als het goed is worden vandaag de gratis games van komende maand bekend gemaakt. Als ik het goed heb begrepen zullen het uitsluitend PS4 games zijn.
Mad Max (PS4)
Trackmania Turbo (PS4)
In Space We Brawl (PS3)
Toy Home (PS3)
99 VIDAS (PS Vita)
Q*Bert Rebooted (PS3/PS4/PS Vita)
Heb deze al eens meegepikt voor een tientje. Geen spijt van gehad.
Was op April aan het wachten wegens verschillende rumors maar nu deze niet kloppen heb ik toch liever Bloodborne dan Mad max.
Mooie lineup hoormaartend schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 17:35:
As usual, there’ll be two additional titles apiece for both PS3 and PS Vita. If we do the sums, the final line-up works out like this:
Mad Max (PS4)
Trackmania Turbo (PS4)
In Space We Brawl (PS3)
Toy Home (PS3)
99 VIDAS (PS Vita)
Q*Bert Rebooted (PS3/PS4/PS Vita)
Als jij nu PS+ neemt, dan ga je toch zowel Bloodborne als Mad Max hebben ? Snap niet goed wat je bedoelt of hoe je redeneert...Katmi schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 20:50:
Niet voor mij persoonlijk, toch nog snel PS Plus zetten straks en Bloodborne meepikken dan.
Was op April aan het wachten wegens verschillende rumors maar nu deze niet kloppen heb ik toch liever Bloodborne dan Mad max.
Nu, het is wel duidelijk dat het nu toch stilaan wel AAA titels zijn voor de PS4, en dat ze gelijk ook PS3 en Vita afbouwen. Laatste maanden prima voor PS4 en bleh voor PS3/Vita.
[ Voor 16% gewijzigd door Twixie op 29-03-2018 14:52 ]
Ik bedoel dus nu nog snel PS plus zetten en Bloodborne oppikken voor de gratis PS plus lijst zijn update doet volgende week, dat ik beide kan hebben weet ik maar als ik geen PS plus deed ging ik Bloodborne missenTwixie schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 14:50:
[...]
Als jij nu PS+ neemt, dan ga je toch zowel Bloodborne als Mad Max hebben ? Snap niet goed wat je bedoelt of hoe je redeneert...
Ok, maar waarom zou je überhaupt dan wachten... Je kan beter op de laatste dag van de vorige periode dan de eerste dag van de nieuwe periode je PS+ activeren, want in dat laatste geval mis je ineens 3x 2 games door 1 dag later te activeren. Ok, het verschil is dan dat je periode ook 1 dag later eindigt, maar a) dat zal daarom niet opnieuw mooi samenvallen met start van een nieuwe maand, b) je weet niet eens welke games in die nieuwe maand zouden zitten, c) eens je PS+ hebt ga je m.i. nog niet snel al terug opzeggen.Katmi schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 14:59:
[...]
Ik bedoel dus nu nog snel PS plus zetten en Bloodborne oppikken voor de gratis PS plus lijst zijn update doet volgende week, dat ik beide kan hebben weet ik maar als ik geen PS plus deed ging ik Bloodborne missen
QBert nog even wachten. Kost nog 11 euro.TDB schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 13:17:
De games zijn te downloaden.
Verwijderd
Beyond: Two Souls (PS4)
Rayman Legends (PS4)
Risen 3: Titan Lords (PS3)
Eat Them (PS3)
King Oddball (PS Vita)
Furmins (PS Vita)
https://blog.eu.playstati...souls-and-rayman-legends/
...
Verwijderd
XCOM 2 (PS4)
Trials Fusion (PS4)
Tom Clancy’s Ghost Recon Future Soldier (PS3)
Zombie Driver HD Complete Edition (PS3)
Squares (PS Vita)
Atomic Ninjas (PS Vita)
https://blog.eu.playstati...mes-for-june/#sf190649745
Na even google te raadplegen, vind ik XCOM 2 een beetje op infamous lijken.
Klopt dat?
(zou ik persoonlijk helemaal niet erg vinden...)
Edit... nee, lijkt er toch niet op...
[ Voor 9% gewijzigd door streamnl op 30-05-2018 18:04 ]
XCOM2 niet mijn ding, rts games vind ik meer voor pc.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
psn: taker-mart
ìk bedoel meer die 60 procent aanbiedingen weg , en wat nieuws voor terug .Verwijderd schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 10:59:
@taker1987
Nieuwe deal van de week:
https://store.playstation...MWRTHEGAME001#sf191206503
Verwijderd
Alle aanbiedingen die er nu via de PS Store zijn:
https://store.playstation...MSF75508-GAMESPECIALOFF/1
die waren er vorige week ook , maar wanneer komt de nieuweVerwijderd schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 11:18:
@taker1987
Alle aanbiedingen die er nu via de PS Store zijn:
https://store.playstation...MSF75508-GAMESPECIALOFF/1
zojuist bekend gemaakt bron : psx sense
Vanaf morgen zijn er enorm veel games in de aanbieding in de PlayStation Store. Dit in het teken van de Days of Play actie die Sony onlangs aankondigde.
https://www.psx-sense.nl/...-in-de-playstation-store/
[ Voor 31% gewijzigd door taker1987 op 07-06-2018 11:46 ]
Te jong vermoed ik, mijn eerste xcom game zat gebundeld bij mijn voodoo II met 12mb videokaart.streamnl schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 18:02:
Misschien word ik/ben ik echt oud aan het worden maar ik ken beiden titels niet.
Na even google te raadplegen, vind ik XCOM 2 een beetje op infamous lijken.
Klopt dat?
(zou ik persoonlijk helemaal niet erg vinden...)
Edit... nee, lijkt er toch niet op...
En laatst xcom: Enemy Within helemaal grijs gespeeld op de tablet.
Voor de PS4 sla ik hem maar ff over.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Ik ken je niet persoonlijk maar ik mag je nu al. Lang geleden dat men me "te jong" genoemd heeft.Flagg schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 14:47:
[...]
Te jong vermoed ik, mijn eerste xcom game zat gebundeld bij mijn voodoo II met 12mb videokaart.![]()
En laatst xcom: Enemy Within helemaal grijs gespeeld op de tablet.![]()
Voor de PS4 sla ik hem maar ff over.
Maandag toch even mijn leerlingen (+-15 jaar) vermelden dat ik toch niet oud ben (38 jaar)
(Mijn leerlingen vinden iedereen boven de 25 oud...)
Haha geen dank, 42 hier dus ben dan ws ook licht bejaard in hun ogen.streamnl schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 16:53:
[...]
Ik ken je niet persoonlijk maar ik mag je nu al. Lang geleden dat men me "te jong" genoemd heeft.
Maandag toch even mijn leerlingen (+-15 jaar) vermelden dat ik toch niet oud ben (38 jaar)
(Mijn leerlingen vinden iedereen boven de 25 oud...)
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Ja. Sorry dat ik de boodschapper ben, maar ja, ook jij bent (in hun ogen) heel erg oud.Flagg schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 17:22:
[...]
Haha geen dank, 42 hier dus ben dan ws ook licht bejaard in hun ogen.

Call of Duty: Black Ops III (voor PS4) is momenteel gratis in de store voor PS Plus-leden:
https://store.playstation...02624_00-BLACKOPS3GAME000
Verwijderd
Zelfs met geld toe zal ik deze niet "meer" aanrakenTweakmans schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 17:46:
Deze maand een extraatje:
[afbeelding]
Call of Duty: Black Ops III (voor PS4) is momenteel gratis in de store voor PS Plus-leden:
https://store.playstation...02624_00-BLACKOPS3GAME000
Wellicht dat ik hem ooit voor de SP ga downloaden.
Jaja. Gooi 'm toch maar in je bibliotheek. Dan heb je wat voor als al je games plots uitgespeeld zijn.Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 20:28:
[...]
Zelfs met geld toe zal ik deze niet "meer" aanraken
Stond ? Hij staat er nog steeds.polopolo150 schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 20:44:
Jammer. Was zeker een foutje dat Black Ops 3 in PS Plus stond?
Is een extra game voor de maand juni.
Is gisteren aangekondigd tijdens de E3 conferentie van Sony.
Oh okay. Via de browser werkt het niet bij mij. Zal het zometeen direct via de PS4 proberen.Sefaex schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 20:47:
[...]
Stond ? Hij staat er nog steeds.
Is een extra game voor de maand juni.
Is gisteren aangekondigd tijdens de E3 conferentie van Sony.
Neen, het is geen foutje, maar een officiële actie ter promotie van Black Ops 4. Je moet wel een geldig PS Plus-abo hebben natuurlijk.polopolo150 schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 20:44:
Jammer. Was zeker een foutje dat Black Ops 3 in PS Plus stond?
Black Ops III is gratis in de store tot 11 juli.
[ Voor 7% gewijzigd door Tweakmans op 12-06-2018 20:53 ]
Verwijderd
Absolver (PS4)
Heavy Rain (PS4)
Rayman HD (PS3)
Extreme Exorcism (PS3)
Space Overlords (PS Vita + PS4)
Zero Escape: Zero Time Dilemma (PS Vita)
https://blog.eu.playstati...-absolver-and-heavy-rain/
Mijn backlog aan games word te groot op het moment
Ik kan Heavy Rain niet downloaden.TDB schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 12:43:
Heavy Rain en Absolver zijn inmiddels te downloaden
U kunt dit product niet aanschaffen om de volgende reden(en):
Reeds in uw bezit
BEYOND: Two Souls
Hier hetzelfde. Maar er lijkt wel meer nog niet goed te staan. Want bij sommige artikelen stond ook nog een prijs weergegeven in plaats van "gratis".
Maar bij het afrekenen was het totaal wel gewoon 0 euro.
Vanavond nog maar eens kijken
Taru tossing moet een olympische sport worden
- NAC Breda -
Dacht dat je beste eerst een van de 2 moest spelen voor het verhaallijn
Ze hebben niets met elkaar te maken. Ze hebben alleen dezelfde ontwikkelaar.G.Scholtens schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 16:23:
Hoe zat het met beyonds souls en heavy rain. Hier zat toch een link / verhaallijn in me elkaar?
Dacht dat je beste eerst een van de 2 moest spelen voor het verhaallijn
Verwijderd
https://store.playstation...=em_341908&et_rid=3497984
Lees het even door zou ik zeggen en anders contact opnemen met de support:
https://www.playstation.com/nl-nl/get-help/#!/
of
https://twitter.com/askplaystation
Wat ik van de reacties op de diverse aanbiedingenwebsites (pepper/hotukdeals) begrijp, krijg je gewoon tegoed ter waarde van 3 maanden HD (€32,97) op je Netflix-account. Als je dan een 4K abonnement hebt, kun je er 2 volledige maanden mee betalen en hou je nog wat tegoed over.LordLynx schreef op zondag 22 juli 2018 @ 10:50:
Kreeg net een mailtje van Sony dat wanneer ik nu een jaar mijn Plus verleng (a de adviesprijs van 59,99) ik 3 maanden gratis Netflix erbij krijg. Op zich een leuke aanbieding (die ook geldt wanneer je al een lopend Netflix abonnement hebt) maar ik zie enkel staan dat het geldig is voor het normale HD abonnement (waar ook nog de oude maandprijs van 10,99 per maand bij vermeld staat). Iemand een idee hoe dit werkt wanneer je een 4k abonnement hebt? Betaal je dan 2 (of 3?) euro extra of gaat het gewoon niet werken?
Als je toch al iedere maand Netflix betaalt, dan lijkt me dit een goedkope manier om 1 jaar Plus aan je abonnement toe te voegen.
Verwijderd
Mafia III (PS4)
Dead by Daylight (PS4)
Knowledge is Power (PS Plus Bonus – PlayLink)
Here They Lie (PS Plus Bonus – PS VR required)
Bound by Flame (PS3)
Serious Sam 3: BFE (PS3)
Draw Slasher (PS Vita)
Space Hulk (PS Vita)
https://blog.eu.playstati...on-plus-games-for-august/
Mooie mix van spellen moet ik zeggen, een mooie maand imho.Verwijderd schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 17:32:
De gratis PS+ games van augustus 2018:
Mafia III (PS4)
Dead by Daylight (PS4)
Bound by Flame (PS3)
Draw Slasher (PS Vita)
Space Hulk (PS Vita)
Here They Lie is tegenwoordig ook zonder VR te spelen. Zie ook https://www.eurogamer.net...ie-now-has-non-vr-supportVerwijderd schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 17:32:
De gratis PS+ games van augustus 2018:
Mafia III (PS4)
Dead by Daylight (PS4)
Bound by Flame (PS3)
Draw Slasher (PS Vita)
Space Hulk (PS Vita)
(Ik weet dat de info hierboven direct bij PS vandaan komt.
"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord
Het is niet de bedoeling om hier te vragen naar PSN (cards) aanbiedingen. Weet je een goede aanbieding? Dan kun je die plaatsen in het Console Budget Gaming topic. Ook daar is het echter niet de bedoeling om naar aanbiedingen te vragen.