Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Alles hier inmiddels al te downloaden bij Maandelijke games.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maDDog83
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-10 09:56
Knack even gespeeld. Hij is best mooi in 4k, maar twijfel of ik de 1080p modus ga kiezen, de framerate zakt nog wel eens in.
Rime is ook echt verassend leuk, dit is een leuke adventure die ik samen met mijn zoontje van 5 ga doen.

Goeie ps plus maand voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Bij Knack zakt de framerate op 1080P ook behoorlijk in op een non Pro PS4. Dat was een van de meer gehoorde klachten toen het spel nog wat nieuwer was.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maDDog83
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-10 09:56
Bor schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 11:47:
Bij Knack zakt de framerate op 1080P ook behoorlijk in op een non Pro PS4. Dat was een van de meer gehoorde klachten toen het spel nog wat nieuwer was.
OK, ben benieuwd wat die "high framerate mode" dan doet voor de ps4 pro. vanavond even testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 17-10 14:22
Heeft iemand op the deep web al gevonden welke games gratis zijn voor maart?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-10 23:59

TDB

dm-dutchman schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 10:28:
Heeft iemand op the deep web al gevonden welke games gratis zijn voor maart?
The PS Plus March 2018 line-up has not yet been revealed but it apparently will be revealed to us tomorrow (Wednesday 28 February) at 4:30 pm.
It is rumoured that we are looking at the best collection of games yet.
These titles will be available for download on March 6.
https://www.thesun.co.uk/...es-release-date-download/

[ Voor 10% gewijzigd door TDB op 27-02-2018 10:45 ]

PSN: TDBtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:19
TDB schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 10:45:
[...]

The PS Plus March 2018 line-up has not yet been revealed but it apparently will be revealed to us tomorrow (Wednesday 28 February) at 4:30 pm.
It is rumoured that we are looking at the best collection of games yet.
These titles will be available for download on March 6.
https://www.thesun.co.uk/...es-release-date-download/
Ah. We krijgen dus in plaats van één TWEE pixel/grotevlakken indie platformers? :+

Of ben ik nu heel cynisch?

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
Nog even geduld dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB

TDB

als twitter gelijk heeft: oa battleborn & lawbreakers. hmmmm.... niet echt "the best collection yet"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17:08
TDB schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 15:10:
als twitter gelijk heeft: oa battleborn & lawbreakers. hmmmm.... niet echt "the best collection yet"
Haha 2 gefaalde games? Dat zou een schitterende maand zijn :) Zeker omdat beide games toch wel free to play worden als ze nog een beetje succes willen hebben.

[ Voor 15% gewijzigd door Beakzz op 28-02-2018 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TDB schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 15:10:
Even op YT gekeken. Die ga ik waarschijnlijk beide niet eens downloaden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ADDG
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:34
Zo die is lekker: Bloodborne and Ratchet & Clank!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TDB

TDB

Two of the very best PS4 games join PlayStation Plus! Bloodborne and Ratchet & Clank are your monthly games for March. Yes, really!

And there’s plenty more goodness in the line-up too: https://blog.eu.playstati...dborne-and-ratchet-clank/

[ Voor 19% gewijzigd door TDB op 28-02-2018 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ah Ratchet & Clank, very nice. Dacht die recent nog te kopen, dus dat komt goed uit. Na Knack vorige week begint het er wel een beetje op te lijken.

[ Voor 27% gewijzigd door Twixie op 28-02-2018 17:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ADDG
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:34
Vanaf 8 Maart 2019 zitten er geen PS3 en Vita games meer bij PlayStation plus.
We also have an important service update to share. Starting next year on 8th March 2019, the PS Plus monthly games line-up will focus on PS4 titles and no longer include PlayStation 3 and PlayStation Vita titles.

This won’t affect any games you’ve already downloaded, or will download, prior to 8th March 2019. Those games will still be part of your PS Plus games library as long as you remain a member.

Your game saves and other benefits of PS Plus will also remain the same – the only change is that no new PS3 and PS Vita games will be added to the PS Plus monthly games line-up beyond 8th March 2019.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copycat
  • Laatst online: 30-09 22:56

Copycat

Stamgast @ HGGCT

We also have an important service update to share. Starting next year on 8th March 2019, the PS Plus monthly games line-up will focus on PS4 titles and no longer include PlayStation 3 and PlayStation Vita titles.

Dat is dan wel weer jammer. Gelukkig heb ik zo'n beetje elke PS3 game wel. Wat vita pareltjes mis ik nog wel

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-09 20:11
En nog wat kleinere games ook die geschikt zijn voor PS4:
  • Bloodborne (PS4)
  • Ratchet and Clank (PS4)
  • Legend of Kay Anniversary (PS3)
  • Mighty No. 9 (PS3 and PS4)
  • Claire: Extended Cut (PS Vita and PS4)
  • Bombing Busters (PS Vita and PS4)
Bloodborne is best populair, maar met wat ik er al online van heb gezien, vrees ik dat het helemaal niks voor mij is. Verder wel een mooie line-up voor maart. :)

[ Voor 27% gewijzigd door Tweakmans op 28-02-2018 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jammer van de PS3 maar zag het wel al aankomen want de laatste tijd was het toch wel grote crap die we kregen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Ik vind het echt geweldig met deze games.

Eerst huilen mensen dat er geen grote titels zijn. Nu zijn die er, is het weer niet goed. Ik heb nu gezeik gezien op Facebook, reddit etc.. voornamelijk van Nederlanders, Het is echt geweldig :+

Ik ga genieten van de content;

R&C
Mighty No 9
Bloodborne (Weer)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Poe.. wat een line-up!! Echt gaaf.

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-10 11:56

Griffin

Is mythical

Tweakmans schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 18:19:
En nog wat kleinere games ook die geschikt zijn voor PS4:
  • Bloodborne (PS4)
  • Ratchet and Clank (PS4)
  • Legend of Kay Anniversary (PS3)
  • Mighty No. 9 (PS3 and PS4)
  • Claire: Extended Cut (PS Vita and PS4)
  • Bombing Busters (PS Vita and PS4)
Goede line-up.
Bloodborne heeft me, zover filmpjes dat kunnen, nooit echt over de schreep getrokken... maar nu ga ik het zeker proberen of het misschien mij wel kan bevallen. Ook Ratchet and Clank stond op mijn lijstje, helaas geen MP op de zelfde PS. (ben alleen nog bezig met zoveel andere games O-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Griffin schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 09:29:
[...]

Goede line-up.
Bloodborne heeft me, zover filmpjes dat kunnen, nooit echt over de schreep getrokken... maar nu ga ik het zeker proberen of het misschien mij wel kan bevallen. Ook Ratchet and Clank stond op mijn lijstje, helaas geen MP op de zelfde PS. (ben alleen nog bezig met zoveel andere games O-) )
Bloodborne kun je onmogelijk beoordelen op basis van filmpjes, zoals je een hoop andere games wel kunt beoordelen. Het deed mij ook niks vlak voor de release, maar toen alle review scores zo hoog waren, ben ik gewoon in het diepe gesprongen als complete Souls n00b. Inmiddels is het mijn favoriete game ooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ik ben ook benieuwd naar Mighty No 9. Ik hoop het old skool gevoel daarmee een beetje te kunnen ervaren. Dat schijnt best een prima game te zijn. Ooit willen kopen maar had al het vermoeden dat deze in de monthly line-up voorbij zou komen.

Bloodborne heb ik al maar dat is tot nu toe niet echt mijn soort game. Behoorlijk hoge learning curve ook.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Ga Bloodborne zeker een kans geven en Ratchet and Clank idem. Zal met de eerste wel weer een hoop vloeken worden. Maar vloeken is gezond.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Bloodborne lijkt me niet mijn game, maar zal hem zeker eens proberen.
R&C heb ik al, als groot R&C fan.

dus voor mij niet veel winst, maar met knack vorige maand, en nu deze games ben ik wel heel blij met de trend die ps+ nu lijkt te zetten om toch eindelijk grotere titels te gaan bieden voor PS4.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GovertNL
  • Laatst online: 17-10 18:16
Ik zie dat er ook een Playstation Plus topic is. Mijn excuses voor het plaatsen van het bericht in twee verschillende topics.

Bij Gamemania kun je weer tot 22 maart en jaarabonnement aanschaffen voor een fijne prijs. Geen 30 euro zoals vorig jaar maar de prijs is toen kort daarop natuurlijk ook verhoogd.

Nu 40 euro.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10:30
GovertNL schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 10:44:
Ik zie dat er ook een Playstation Plus topic is. Mijn excuses voor het plaatsen van het bericht in twee verschillende topics.

Bij Gamemania kun je weer tot 22 maart en jaarabonnement aanschaffen voor een fijne prijs. Geen 30 euro zoals vorig jaar maar de prijs is toen kort daarop natuurlijk ook verhoogd.

Nu 40 euro.
Thx. Wou gisteravond al via de store doen toen hij 45 ,euro. Was niet gedaan omdat ik toch erg moe was en zou het de volgende dag doen. En wou het nog even op Tweakers melden. Maar 40 is natuurlijk nog mooier. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Site van Game Mania knalt hier de hele tijd eruit. Schiet lekker op zo dat aanschaffen van Plus. 8)7

Gelukt inmiddels d:)b

[ Voor 11% gewijzigd door Geteisem op 05-03-2018 11:25 ]

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
De gratis games zijn u beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:20
Hmm bij mij staan die van vorige maand er nog :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assasinbats
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19:04
Ik ben ze aan t binnenslurpen inmiddels. Het leek op een moeilijke start, maar t loopt ondertussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gex
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:20

gex

De gekste

Bombing Busters staat bij mij op €6,99, de rest van de maandelijkse spellen zijn wel gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
tiguan schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 11:55:
Hmm bij mij staan die van vorige maand er nog :?
Als je ze handmatig zoekt zie je dat ze gratis zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennart-
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-10 15:48
gex schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 12:26:
Bombing Busters staat bij mij op €6,99, de rest van de maandelijkse spellen zijn wel gratis.
Is ondertussen aangepast :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Bij mij stond alles gewoon meteen klaar. Wellicht cache even legen?

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ..Christiaan..
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18:55

..Christiaan..

..zwll..

Ik heb een plus account. Nu zijn de games beschikbaar voor de rest van het gezin die een eigen account hebben
Nu balen de kids dat plus op mijn naam staat. Bij fortnite heb ik nu een avatar kunnen downloaden en ook een nieuwe glider. Zij willen dat ook. Kan dat? Ik heb het op mijn naam gezet omdat iedereen die op de ps4 ingelogd staat van alles gebruik kan maken maar dat kan dus niet....?

Samsung Qled | Sonos Arc Ultra; Sub 2nd; 2x Era100 | PS5 | DS218+ | DIRIGERA | Iptv | B&W 607s3 | NAD C338 | Argon Audio TT4SE | Streetfishing |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakmans
@..Christiaan.. Als jouw account als primair staat ingesteld op de PS4, zouden de overige gebruikers ook jouw games moeten kunnen spelen en van je PS Plus-abonnement gebruik kunnen maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Klor
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

Klor

Zeebaard

Fortnite is accountgebonden dus je kinderen zullen. De extra's niet kunnen krijgen die jij hebt gekregen omdat je plus hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
Als het goed is worden vandaag de gratis games van komende maand bekend gemaakt. Als ik het goed heb begrepen zullen het uitsluitend PS4 games zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14:58
dm-dutchman schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 13:55:
Als het goed is worden vandaag de gratis games van komende maand bekend gemaakt. Als ik het goed heb begrepen zullen het uitsluitend PS4 games zijn.
Dat is pas vanaf volgend jaar het geval, tot maart volgend jaar krijgen wij dus nog gewoon PS3 en PS Vita games in de Plus.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
As usual, there’ll be two additional titles apiece for both PS3 and PS Vita. If we do the sums, the final line-up works out like this:

Mad Max (PS4)
Trackmania Turbo (PS4)
In Space We Brawl (PS3)
Toy Home (PS3)
99 VIDAS (PS Vita)
Q*Bert Rebooted (PS3/PS4/PS Vita)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Mad Max is zeker de moeite waard.
Heb deze al eens meegepikt voor een tientje. Geen spijt van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
TrackMania lijkt me wel wat

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakmans
Mooie extraatjes weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 17-10 11:35
Niet voor mij persoonlijk, toch nog snel PS Plus zetten straks en Bloodborne meepikken dan.
Was op April aan het wachten wegens verschillende rumors maar nu deze niet kloppen heb ik toch liever Bloodborne dan Mad max.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
maartend schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 17:35:
As usual, there’ll be two additional titles apiece for both PS3 and PS Vita. If we do the sums, the final line-up works out like this:

Mad Max (PS4)
Trackmania Turbo (PS4)
In Space We Brawl (PS3)
Toy Home (PS3)
99 VIDAS (PS Vita)
Q*Bert Rebooted (PS3/PS4/PS Vita)
Mooie lineup hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Katmi schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 20:50:
Niet voor mij persoonlijk, toch nog snel PS Plus zetten straks en Bloodborne meepikken dan.
Was op April aan het wachten wegens verschillende rumors maar nu deze niet kloppen heb ik toch liever Bloodborne dan Mad max.
Als jij nu PS+ neemt, dan ga je toch zowel Bloodborne als Mad Max hebben ? Snap niet goed wat je bedoelt of hoe je redeneert...

Nu, het is wel duidelijk dat het nu toch stilaan wel AAA titels zijn voor de PS4, en dat ze gelijk ook PS3 en Vita afbouwen. Laatste maanden prima voor PS4 en bleh voor PS3/Vita.

[ Voor 16% gewijzigd door Twixie op 29-03-2018 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 17-10 11:35
Twixie schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 14:50:
[...]

Als jij nu PS+ neemt, dan ga je toch zowel Bloodborne als Mad Max hebben ? Snap niet goed wat je bedoelt of hoe je redeneert...
Ik bedoel dus nu nog snel PS plus zetten en Bloodborne oppikken voor de gratis PS plus lijst zijn update doet volgende week, dat ik beide kan hebben weet ik maar als ik geen PS plus deed ging ik Bloodborne missen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Katmi schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 14:59:
[...]
Ik bedoel dus nu nog snel PS plus zetten en Bloodborne oppikken voor de gratis PS plus lijst zijn update doet volgende week, dat ik beide kan hebben weet ik maar als ik geen PS plus deed ging ik Bloodborne missen :P
Ok, maar waarom zou je überhaupt dan wachten... Je kan beter op de laatste dag van de vorige periode dan de eerste dag van de nieuwe periode je PS+ activeren, want in dat laatste geval mis je ineens 3x 2 games door 1 dag later te activeren. Ok, het verschil is dan dat je periode ook 1 dag later eindigt, maar a) dat zal daarom niet opnieuw mooi samenvallen met start van een nieuwe maand, b) je weet niet eens welke games in die nieuwe maand zouden zitten, c) eens je PS+ hebt ga je m.i. nog niet snel al terug opzeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB

TDB

De games zijn te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
TDB schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 13:17:
De games zijn te downloaden.
QBert nog even wachten. Kost nog 11 euro.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

PS+ Mei 2018:

Beyond: Two Souls (PS4)
Rayman Legends (PS4)
Risen 3: Titan Lords (PS3)
Eat Them (PS3)
King Oddball (PS Vita)
Furmins (PS Vita)

https://blog.eu.playstati...souls-and-rayman-legends/

...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tweakmans
De PS Plus-games voor deze maand zijn inmiddels beschikbaar in de Store:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/VuBQ5XU.jpg

Update: zo te zien is King Odball ook voor PS4 beschikbaar als je de PS Vita hebt 'gekocht' (cross-buy).

[ Voor 22% gewijzigd door Tweakmans op 01-05-2018 14:23 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

PS+ games juni 2018:

XCOM 2 (PS4)
Trials Fusion (PS4)
Tom Clancy’s Ghost Recon Future Soldier (PS3)
Zombie Driver HD Complete Edition (PS3)
Squares (PS Vita)
Atomic Ninjas (PS Vita)

https://blog.eu.playstati...mes-for-june/#sf190649745

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Very Nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is inderdaad wel duidelijk dat er een quality shift plaatsgevonden heeft van PS3 naar PS4. Is nu al een paar maand op rij dat het toptitels zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Misschien word ik/ben ik echt oud aan het worden maar ik ken beiden titels niet.
Na even google te raadplegen, vind ik XCOM 2 een beetje op infamous lijken.
Klopt dat?
(zou ik persoonlijk helemaal niet erg vinden...)

Edit... nee, lijkt er toch niet op...

[ Voor 9% gewijzigd door streamnl op 30-05-2018 18:04 ]

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ken XCOM van op de PS3 toen het daar een van de maandelijkse games was. Niet echt mijn genre, maar wel een zeer mooie titel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:47
Nice! Xcom2. Laatst nog bijna gekocht, gelukkig niet gedaan. Een vd eerste games uit ps plus die ik veel zal gaan spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB

TDB

trials fusion een tijd geleden (in de aanbieding) gekocht. Grappig spel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TDB

TDB

De PS4 spellen zijn te downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Laatst online: 16-10 12:49
Zal trials deze maand wel meenemen.
XCOM2 niet mijn ding, rts games vind ik meer voor pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:19
Xcom is turnbased ;)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
Bijna hetzelfde :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-10 14:45
vandaag ook weer een nieuwe aanbiedingen in de store ?

psn: taker-mart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18:56
@Verwijderd Heel verleidelijk om de remaster te kopen nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
ìk bedoel meer die 60 procent aanbiedingen weg , en wat nieuws voor terug .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@taker1987

Alle aanbiedingen die er nu via de PS Store zijn:

https://store.playstation...MSF75508-GAMESPECIALOFF/1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• taker1987
die waren er vorige week ook , maar wanneer komt de nieuwe :+

zojuist bekend gemaakt bron : psx sense

Vanaf morgen zijn er enorm veel games in de aanbieding in de PlayStation Store. Dit in het teken van de Days of Play actie die Sony onlangs aankondigde.
https://www.psx-sense.nl/...-in-de-playstation-store/

[ Voor 31% gewijzigd door taker1987 op 07-06-2018 11:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

streamnl schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 18:02:
Misschien word ik/ben ik echt oud aan het worden maar ik ken beiden titels niet.
Na even google te raadplegen, vind ik XCOM 2 een beetje op infamous lijken.
Klopt dat?
(zou ik persoonlijk helemaal niet erg vinden...)

Edit... nee, lijkt er toch niet op...
Te jong vermoed ik, mijn eerste xcom game zat gebundeld bij mijn voodoo II met 12mb videokaart. ;)

En laatst xcom: Enemy Within helemaal grijs gespeeld op de tablet. O+

Voor de PS4 sla ik hem maar ff over. :)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Flagg schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 14:47:
[...]

Te jong vermoed ik, mijn eerste xcom game zat gebundeld bij mijn voodoo II met 12mb videokaart. ;)

En laatst xcom: Enemy Within helemaal grijs gespeeld op de tablet. O+

Voor de PS4 sla ik hem maar ff over. :)
Ik ken je niet persoonlijk maar ik mag je nu al. Lang geleden dat men me "te jong" genoemd heeft.

Maandag toch even mijn leerlingen (+-15 jaar) vermelden dat ik toch niet oud ben (38 jaar) ;)

(Mijn leerlingen vinden iedereen boven de 25 oud...)

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

streamnl schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 16:53:
[...]

Ik ken je niet persoonlijk maar ik mag je nu al. Lang geleden dat men me "te jong" genoemd heeft.

Maandag toch even mijn leerlingen (+-15 jaar) vermelden dat ik toch niet oud ben (38 jaar) ;)

(Mijn leerlingen vinden iedereen boven de 25 oud...)
Haha geen dank, 42 hier dus ben dan ws ook licht bejaard in hun ogen. :P

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Flagg schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 17:22:
[...]
Haha geen dank, 42 hier dus ben dan ws ook licht bejaard in hun ogen. :P
Ja. Sorry dat ik de boodschapper ben, maar ja, ook jij bent (in hun ogen) heel erg oud.
;)

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakmans
Deze maand een extraatje:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/pfdCpHJ.jpg

Call of Duty: Black Ops III (voor PS4) is momenteel gratis in de store voor PS Plus-leden:

https://store.playstation...02624_00-BLACKOPS3GAME000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tweakmans schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 17:46:
Deze maand een extraatje:

[afbeelding]

Call of Duty: Black Ops III (voor PS4) is momenteel gratis in de store voor PS Plus-leden:

https://store.playstation...02624_00-BLACKOPS3GAME000
Zelfs met geld toe zal ik deze niet "meer" aanraken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18:04
Heb hem in mijn bibliotheek gezet. Maar ga hem toch nooit downloaden. Verspilling van mijn opslagruimte. Speel COD niet meer sinds Black Ops 1. Is ook al 8 jaar geleden.

Wellicht dat ik hem ooit voor de SP ga downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakmans
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 20:28:
[...]

Zelfs met geld toe zal ik deze niet "meer" aanraken :P
Jaja. Gooi 'm toch maar in je bibliotheek. Dan heb je wat voor als al je games plots uitgespeeld zijn. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:15
Jammer. Was zeker een foutje dat Black Ops 3 in PS Plus stond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18:04
polopolo150 schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 20:44:
Stond ? Hij staat er nog steeds.
Is een extra game voor de maand juni.

Is gisteren aangekondigd tijdens de E3 conferentie van Sony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:15
Sefaex schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 20:47:
[...]

Stond ? Hij staat er nog steeds.
Is een extra game voor de maand juni.

Is gisteren aangekondigd tijdens de E3 conferentie van Sony.
Oh okay. Via de browser werkt het niet bij mij. Zal het zometeen direct via de PS4 proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakmans
polopolo150 schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 20:44:
Neen, het is geen foutje, maar een officiële actie ter promotie van Black Ops 4. Je moet wel een geldig PS Plus-abo hebben natuurlijk.

Black Ops III is gratis in de store tot 11 juli.

[ Voor 7% gewijzigd door Tweakmans op 12-06-2018 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
Vanmiddag is het weer zover. De maandelijkse games worden gekend gemaakt.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

De gratis PS+ games van juli 2018:

Absolver (PS4)
Heavy Rain (PS4)
Rayman HD (PS3)
Extreme Exorcism (PS3)
Space Overlords (PS Vita + PS4)
Zero Escape: Zero Time Dilemma (PS Vita)

https://blog.eu.playstati...-absolver-and-heavy-rain/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-10 16:19

s0kkie

Cowabunga

Beetje mehhh weer deze maand eerlijk gezegd. Twee maanden geleden al Beyond Two Souls dus Heavy Rain is niet echt een hele originele keuze. Daarnaast is HR ook constant in de sale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
Denk dat ik heavy rain wel mee neem, die beyond two souls moet ik ook nog steeds aan beginnen.
Mijn backlog aan games word te groot op het moment

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TDB

TDB

Heavy Rain en Absolver zijn inmiddels te downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TDB schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 12:43:
Heavy Rain en Absolver zijn inmiddels te downloaden
Ik kan Heavy Rain niet downloaden.
U kunt dit product niet aanschaffen om de volgende reden(en):
Reeds in uw bezit
BEYOND: Two Souls
:?

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shin_Alu
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-10 15:26

Shin_Alu

Ranger/Ninja

Raem schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 13:31:
[...]

Ik kan Heavy Rain niet downloaden.

[...]

:?
Hier hetzelfde. Maar er lijkt wel meer nog niet goed te staan. Want bij sommige artikelen stond ook nog een prijs weergegeven in plaats van "gratis".

Maar bij het afrekenen was het totaal wel gewoon 0 euro.

Vanavond nog maar eens kijken

Taru tossing moet een olympische sport worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ritchie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15-10 09:05
Had hetzelfde probleem, is nu opgelost, kan Heavy Rain nu wel downloaden.

- NAC Breda -

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb hem inmiddels ook kunnen downloaden.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
Hoe zat het met beyonds souls en heavy rain. Hier zat toch een link / verhaallijn in me elkaar?
Dacht dat je beste eerst een van de 2 moest spelen voor het verhaallijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muffinn
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18-10 14:43
G.Scholtens schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 16:23:
Hoe zat het met beyonds souls en heavy rain. Hier zat toch een link / verhaallijn in me elkaar?
Dacht dat je beste eerst een van de 2 moest spelen voor het verhaallijn
Ze hebben niets met elkaar te maken. Ze hebben alleen dezelfde ontwikkelaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweakmans
PS Plus-tip van de dag: Extreme Exorcism, waarvan aanvankelijk alleen de PS3-versie gratis was deze maand, is nu ook gratis voor PS4 in de PlayStation Store. Get it while it's hot! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Nu online
Kreeg net een mailtje van Sony dat wanneer ik nu een jaar mijn Plus verleng (a de adviesprijs van 59,99) ik 3 maanden gratis Netflix erbij krijg. Op zich een leuke aanbieding (die ook geldt wanneer je al een lopend Netflix abonnement hebt) maar ik zie enkel staan dat het geldig is voor het normale HD abonnement (waar ook nog de oude maandprijs van 10,99 per maand bij vermeld staat). Iemand een idee hoe dit werkt wanneer je een 4k abonnement hebt? Betaal je dan 2 (of 3?) euro extra of gaat het gewoon niet werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
LordLynx schreef op zondag 22 juli 2018 @ 10:50:
Kreeg net een mailtje van Sony dat wanneer ik nu een jaar mijn Plus verleng (a de adviesprijs van 59,99) ik 3 maanden gratis Netflix erbij krijg. Op zich een leuke aanbieding (die ook geldt wanneer je al een lopend Netflix abonnement hebt) maar ik zie enkel staan dat het geldig is voor het normale HD abonnement (waar ook nog de oude maandprijs van 10,99 per maand bij vermeld staat). Iemand een idee hoe dit werkt wanneer je een 4k abonnement hebt? Betaal je dan 2 (of 3?) euro extra of gaat het gewoon niet werken?
Wat ik van de reacties op de diverse aanbiedingenwebsites (pepper/hotukdeals) begrijp, krijg je gewoon tegoed ter waarde van 3 maanden HD (€32,97) op je Netflix-account. Als je dan een 4K abonnement hebt, kun je er 2 volledige maanden mee betalen en hou je nog wat tegoed over.

Als je toch al iedere maand Netflix betaalt, dan lijkt me dit een goedkope manier om 1 jaar Plus aan je abonnement toe te voegen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

De gratis PS+ games van augustus 2018:

Mafia III (PS4)
Dead by Daylight (PS4)
Knowledge is Power (PS Plus Bonus – PlayLink)
Here They Lie (PS Plus Bonus – PS VR required)
Bound by Flame (PS3)
Serious Sam 3: BFE (PS3)
Draw Slasher (PS Vita)
Space Hulk (PS Vita)

https://blog.eu.playstati...on-plus-games-for-august/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB

TDB

Verwijderd schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 17:32:

Mafia III (PS4)
Dead by Daylight (PS4)
Bound by Flame (PS3)
Draw Slasher (PS Vita)
Space Hulk (PS Vita)

Mooie mix van spellen moet ik zeggen, een mooie maand imho.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Verwijderd schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 17:32:

Mafia III (PS4)
Dead by Daylight (PS4)
Bound by Flame (PS3)
Draw Slasher (PS Vita)
Space Hulk (PS Vita)

Here They Lie is tegenwoordig ook zonder VR te spelen. Zie ook https://www.eurogamer.net...ie-now-has-non-vr-support

(Ik weet dat de info hierboven direct bij PS vandaan komt. ;) )

"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord

Pagina: 1 ... 52 ... 98 Laatste

Let op:
Het is niet de bedoeling om hier te vragen naar PSN (cards) aanbiedingen. Weet je een goede aanbieding? Dan kun je die plaatsen in het Console Budget Gaming topic. Ook daar is het echter niet de bedoeling om naar aanbiedingen te vragen.