Shikata ga nai.
Ik vind het nog steeds een goede deal, al is maar 1 van de 60 spellen die je voor nop krijgt leuk, heb je het er al uit.
Dat is natuurlijk iets te makkelijk. Ik koop bv. nooit (of hoogstzelden) een game nieuw voor €60. Ik wacht wel even tot ze wat goedkoper of tweedehands verkrijgbaar zijn. Ik ben daar vast niet de enige in.DaTimMan schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 16:21:
Ik vind het nog steeds een goede deal, al is maar 1 van de 60 spellen die je voor nop krijgt leuk, heb je het er al uit.
Daarnaast zijn de games in de IGC nooit nog €60 waard op het moment dat ze worden toegevoegd....
Verder, ach, een tientje extra... dat zal wel loslopen. Ik heb tot nu toe ook nog nooit €50 betaald voor een jaar PS+.
[ Voor 10% gewijzigd door ralph075 op 28-07-2017 16:28 ]
Bij launch kostte 1 jaar dus €49.99, dus nog nooit duurder geworden, maar 90 dagen had je voor €14.99. Ondertussen kost 3 maand dus al €19.99 en binnenkort wordt dat zelfs €24.99 en dus compleet zinloos aangezien maandelijks dan goedkoper is.
Vreemde mannen bij Marketing daar...
Tegen die tijd zal er vast wel ergens een superaanbieding voorbij komen (voor slechts €49,95 ofzo
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Uitverkocht helaas.Sinner schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 20:22:
Ik heb de mijne van https://livecards.co.uk/playstation-plus . Ben inmiddels voorzien tot midden 2020
Ik heb ook een leuke computer..
Die aanbiedingen komen vaker voorbij waarschijnlijk straks met een kleine prijsstijging. Zit nu tot eind 2018 of begin 2019 goed. Mocht ik nu nog ergens leuke aanbieding tegenkomen, schaf ik nog een extra jaar aan.
[ Voor 13% gewijzigd door GovertNL op 29-07-2017 10:17 ]
PSN: TDBtje
[ Voor 92% gewijzigd door DaTimMan op 31-07-2017 13:04 ]
Verwijderd
Freedom Cry is, zoals al bekend, al beschikbaar, maar de rest kun je fijn vanmiddag downloaden!Tweakmans schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 18:15:
De games die je in augustus 2017 krijgt, zijn zopas bekendgemaakt:
- Just Cause 3 (PS4)
- Assassin’s Creed: Freedom Cry (PS4)
- Super Motherload (PS3)
- Snake Ball (PS3)
- Downwell (PS Vita)
- Level 22 (PS Vita)
Keep Dennis Alive!
Vanavond Just Cause 3 maar eens proberen.
[ Voor 86% gewijzigd door SToRM666 op 01-08-2017 12:41 ]
PSN id: NL_SToRM
Tot het einde van 2015 was het:LordLynx schreef op maandag 31 juli 2017 @ 19:31:
Volgens mij is PS+ geen enkele keer verhoogd sinds het bestaat, vind 20% in een jaar of 6 (?) dan ook helemaal niet onredelijk. Bovendien zie je nu ook wat meer 'echte' spellen voor de PS4 in de IGC komen dus denk ik dat je best waar voor je geld krijgt voor die 5 euro in de maand.
- 6 euro voor 1 maand
- 15 euro voor 3 maanden
- 50 euro voor 12 maanden
[ Voor 3% gewijzigd door Lasmibalsingh op 01-08-2017 13:22 ]
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Verwijderd
Weet niet of het op de app ook zo werkt maar op de PS4 kan je het zien als je één van de abbo aanbiedingen aanklik.Nieuwevolger schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 10:34:
Ook maar gebruik gemaakt van de actie. Bespaar je toch weer 25 euro vergeleken als de ps plus prijs 60 euro wordt. Iemand die weet of je kan zien hoelang je nu abonnee bent op een mobiel of tablet?
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Dit werkt niet anders dan op een PC. Je kan gewoon via een browser naar je media tab gaan en daar je abo opzoeken en dan zie je hoe lang deze loopt.Nieuwevolger schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 10:34:
Ook maar gebruik gemaakt van de actie. Bespaar je toch weer 25 euro vergeleken als de ps plus prijs 60 euro wordt. Iemand die weet of je kan zien hoelang je nu abonnee bent op een mobiel of tablet?
- inFAMOUS: Second Son (PS4)
- Child of Light (PS4)
- RIGS: Mechanised Combat League (PS4 bonus title – PS VR required)
- That’s You (PS4 bonus title)
- Truck Racer (PS3)
- Handball 2016 (PS3)
- We Are Doomed (PS Vita & PS4)
- Hatoful Boyfriend (PS4 & PS Vita)
Child of light ben ik wel benieuwd naar, ziet er mooi uit.
PS4: inFAMOUS: Second Son, Child of Light en That's You!
PSVR: RIGS: Mechanised Combat League
PS3: Truck Racer en Handball 2016
PS Vita/PS4: We Are Doomed en Hatoful Boyfriend

jammer genoeg niet op psvita, was beter geweest
nothing stops this train
- Metal Gear Solid V: The Phantom Pain (PS4)
- Amnesia: Collection (PS4)
- RIGS: Mechanised Combat League (PS Plus Bonus – PSVR Required)
- That’s You (PS Plus Bonus – PlayLink)
- Monster Jam Battlegrounds (PS3)
- Hustle Kings (PS3)
- Hue (PS Vita & PS4)
- Sky Force Anniversary (PS Vita & PS4)
[ Voor 4% gewijzigd door Tweakmans op 27-09-2017 18:19 . Reden: video toegevoegd ]
(valt me wel op, dat ze die "that's you" er doorheen proberen te drukken?)
[ Voor 50% gewijzigd door SkyStreaker op 02-10-2017 18:35 ]
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
psn: jagermeistertim
[ Voor 100% gewijzigd door bram1984 op 04-10-2017 08:26 ]
Verwijderd
Worms Battlegrounds (PS4)
Bound (PS4/PS VR)
Until Dawn: Rush of Blood (PS Plus bonus – PS VR Required)
That’s You! (PS Plus bonus – PlayLink)
R-Type Dimensions (PS3)
Rag Doll Kung Fu: Fists of Plastic (PS3)
Dungeon Punks (PS Vita & PS4)
Broken Sword 5: The Serpent’s Curse [Ep. 1 & 2] (PS Vita)
Bron: https://blog.eu.playstati...-rush-of-blood-and-bound/
Bound ook al gekocht. Ook een leuke PSVR game.
Worms heb ik nog niet. Was vroeger leuk. Hopelijk nu ook nog
Waarom staat That's You er elke keer weer bij? Die hebben we toch al gekregen?Verwijderd schreef op woensdag 1 november 2017 @ 17:32:
That leaves the final line-up looking like this:
Worms Battlegrounds (PS4)
Bound (PS4/PS VR)
R-Type Dimensions (PS3)
Rag Doll Kung Fu: Fists of Plastic (PS3)
Dungeon Punks (PS Vita & PS4)
Broken Sword 5: The Serpent’s Curse [Ep. 1 & 2] (PS Vita)
Bron: https://blog.eu.playstati...-rush-of-blood-and-bound/
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Om meer mensen de kans te geven die nog binnen te halen.Bor schreef op donderdag 2 november 2017 @ 20:38:
[...]
Waarom staat That's You er elke keer weer bij? Die hebben we toch al gekregen?
Mensen die pas net PS+ aanschaffen.
Het is ook een "extra" aanbieding buiten de normale Instant Game Collection.
[ Voor 11% gewijzigd door M a r c o op 02-11-2017 21:02 ]
Wat maakt het uit dat het er een paar maanden bij zit? Ik zie het probleem niet.dutchgio schreef op donderdag 2 november 2017 @ 22:45:
Merk het dan gewoon een gratis game, het wordt nu wel erg gepushed.
Het neemt geen plek van een andere game in, en als je het niet wilt kun je hem gewoon negeren.
dutchgio schreef op donderdag 2 november 2017 @ 22:45:
Merk het dan gewoon een gratis game, het wordt nu wel erg gepushed.
Het is vanuit Sony de demo-game voor de nieuwe Playlink functionaliteit op de PS4. Hoge 'verkoop'aantallen helpen om andere ontwikkelaars mogelijk zover te krijgen om ook iets te ontwikkelen met Playlink functionaliteit.Beakzz schreef op donderdag 2 november 2017 @ 23:16:
Yup slaat nergens op. Zat ook al 2 x een voucher voor deze game bij games die ik heb gekocht.
https://www.playstation.c...plore/ps4/games/playlink/
nothing stops this train
Nee, dit. Heb het nu een aantal keer gedaan met verschillende mensen, dan is/blijft het op zich grappig; ga je herspelen met zelfde groepjes dan verdwijnt de nieuwigheid en de lol. Dus, afwisselen met wat verschillende vrienden/familie en dan houdt het je tot en met de Kerst wel zoet.Bor schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 10:59:
Op zich is het wel een grappig concept maar ik heb niet het idee dat de meeste mensen het lang of veel spelen. De trophies voor bv meerdere rondes zijn nog steeds zeldzaam. Zelf merk ik ook dat de lol er wel erg snel af is. Steeds dezelfde opdrachten in een andere setting maken voor mij nog geen hoge replay waarde.
Verder nog wel Hidden Agenda, Singstar Celebrations en Knowledge is Power besteld..maar de laatste twee meer uit "noodzaak"; Singstar is allang Singstar niet meer en Knowledge...vervangt geen Buzz!, bij lange na niet. Maar je moet iets
Hidden Agenda lijkt me origineel en leuk, maar ook daar is - denk ik - de nieuwigheid snel van af. De prijs is er echter ook naar.
Game Mania
Van € 59.99 voor € 39.99
Deze week in de aanbieding PlayStation Network - PlayStation Plus 12 maanden (NL)
Bol.com:
Van € 59.99 voor € 44,99
Deze week in de aanbieding PlayStation Network - PlayStation Plus 12 maanden (NL)
http://d.pr/i/sQL8Ot/2fOdZguT
Ik ben ingelogd als PS+ lid want heb net een free game gedownload.
Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.
Foutje, wellicht, of misschien pas mogelijk vanaf vrijdag?dread schreef op woensdag 22 november 2017 @ 10:19:
Iemand een idee waarom ze een gamevoor black friday op de playstation plus voor leden aanbieden maar dat je die niet in je mandje kan doen?
Hier op de BE store, kan ik die gewoon in mijn mandje doen nochtans.dread schreef op woensdag 22 november 2017 @ 10:19:
Iemand een idee waarom ze een gamevoor black friday op de playstation plus voor leden aanbieden maar dat je die niet in je mandje kan doen?
http://d.pr/i/hXKUOw/4td2vzgV
Iemand een idee waar ik om hulp kan vragen ?
Dit weekend weer een gameweekend met een vriend en wil wel goed voorbereid zijn
[ Voor 28% gewijzigd door dread op 22-11-2017 12:08 ]
Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.
Verassende suggestie: even contact opnemen met Sony 😉dread schreef op woensdag 22 november 2017 @ 12:05:
Ik heb het ook met borderlands![]()
http://d.pr/i/hXKUOw/4td2vzgV
Iemand een idee waar ik om hulp kan vragen ?
Dit weekend weer een gameweekend met een vriend en wil wel goed voorbereid zijn
Behalve een grote helpsectie met antwoorden heb ik nog geen livechat noch email mogen ontdekken waarmee ik rechtstreeks contact kan opnemen om screenshots etc door te sturen en help te vragen.TTHEEBO1 schreef op donderdag 23 november 2017 @ 08:51:
[...]
Verassende suggestie: even contact opnemen met Sony 😉
Anyway vanochtend kon ik alles gewoon aan mijn mandje toevoegen.
Ik heb ook nog last of us: left behind gedownload. Een snelle actie en bleek dat het de PS3 versie was. Beetje dom maar toen ik de PS4 versie wou kopen vroeg hij mij of ik hem wouy downloaden naar mijn PS4 dus lijkt het erop dat ik ook direct de PS4 versie heb dan?
En ook maar direct mijn jaarabbo voor PSplus verlengd met de actie. Was nog een hele klus om op de website te vinden waar de einddatum staat van je huidige abbo. Op een forum de juiste link gevonden.
Mochten anderen zoeken : Log in en gebruik deze link: https://account.sonyenter...e=ACCOUNT_SERVICE&filter=)
Keep it calm...en lek mig de zuk
Ja, je hebt PS Plus nodig om online te kunnen spelen. Als extraatje krijg je er maandelijks ook een aantal gratis games bij.kromme schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 12:30:
Kan mij iemand de echte toegevoegde waarde vertellen van een plus abbo? Heb sinds gisteren een ps4 pro. En zie dat het abbo in de aanbieding is. Begrijp ik goed dat je deze nodig heb voor online te gaan?
Zie @Tweakmans zijn reactie.kromme schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 12:30:
Kan mij iemand de echte toegevoegde waarde vertellen van een plus abbo? Heb sinds gisteren een ps4 pro. En zie dat het abbo in de aanbieding is. Begrijp ik goed dat je deze nodig heb voor online te gaan?
Zeker als beginner zou ik het een jaartje proberen. Kost je nu € 40, dus dat valt allemaal wel mee. Dan kom je er vanzelf achter of het toegevoegde waarde voor je heeft.
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
En de optie om je savegames op de cloud te bewaren.kromme schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 12:30:
Allemaal redelijk simpel zelf te vinden trouwens en zelf even zoeken wordt gewaardeerd hier op GoT.
Ik was benieuwd naar meningen of het echt toegevoegde waarde had. Als ik me nu aanmeld kan ik ook nog free games van paar maanden terug spelen?kromme schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 12:30:
En uiteraard de gratis spellen, maar die kun je alleen activeren vanaf de maand dat je lid bent. Stop je het abonnement, kun je die weer gaan spelen zodra je een nieuw abonnement neemt.
Nee, enkel de huidige games.kromme schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 15:37:
[...]Ik was benieuwd naar meningen of het echt toegevoegde waarde had. Als ik me nu aanmeld kan ik ook nog free games van paar maanden terug spelen?
(Je moet de games 'kopen' in de Playstation Store, en ze zijn alleen 0 euro terwijl ze in de Plus zitten.)
Kaze Ni Nare
Over een paar maanden wel, jakromme schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 15:37:
[...]
Ik was benieuwd naar meningen of het echt toegevoegde waarde had. Als ik me nu aanmeld kan ik ook nog free games van paar maanden terug spelen?
Om over te zetten heb je toch helemaal geen Plus nodig ? De PS4 heeft een transfer functie waarbij je gewoon via het netwerk alles kunt overzetten van 1 PS4 naar een andere. De cloud functie van PS Plus komt daar voor niets in tussen.Arunia schreef op zondag 26 november 2017 @ 14:08:
Straks spullen overzetten naar de nieuwe ps 4 pro. Toch maar weer een maandje ps plus voor 2 accounts ivm saves die over moeten. Volgens mij is de oude de versie met 500GB oid.
Zelf gisteren mijn oude PS4 met 100+ games en 4 accounts naar nieuwe Pro over gezet. Was op 5 minuten geklaard (ook wel omdat alle games op een externe HDD staan).
Zie: http://manuals.playstatio...s4/settings/transfer.html
Bedankt voor de link! Gaan we dat uitvoeren.
Met de PS3 was dat evenzeer mogelijk hoorArunia schreef op zondag 26 november 2017 @ 14:29:
@Twixie Dat wist ik niet. Enige tijd geleden met de PS3 gehad... Ah, PS3. Wellicht dat het daar niet mee kan. Dan is het dus gewoon beide aansluiten en gaan met die banaan.
Bedankt voor de link! Gaan we dat uitvoeren.
Grote voordeel is dat dit een transfer is van alles, dus niet alleen je savegames, maar ook alle media-files, instellingen, bibliotheek-organisatie, enz... Dat gaat zelfs niet via PS+ Cloud, die enkel savegames bewaart.
Toen onze ps3 stuk ging iig hdmi deed het niet, was dit niet mogelijk volgens zowel Sony zelf als internet. Of ze hebben me verkeerd geïnformeerd toen, of het is iets van niet al te lang.Twixie schreef op zondag 26 november 2017 @ 14:33:
[...]
Met de PS3 was dat evenzeer mogelijk hoor: http://manuals.playstatio...ings/transferutility.html .
Grote voordeel is dat dit een transfer is van alles, dus niet alleen je savegames, maar ook alle media-files, instellingen, bibliotheek-organisatie, enz... Dat gaat zelfs niet via PS+ Cloud, die enkel savegames bewaart.
Maakt verder niet uit, erg bedankt voor de link. Scheelt weer!
Verwijderd
Darksiders II: Deathinitive Edition (PS4)
Kung Fu Panda: Showdown of the Legendary Legends (PS4)
Xblaze Lost: Memories (PS3)
Syberia Collection (PS3)
Forma 8 (PS Vita & PS4)
Wanted Corp (PS Vita)
https://blog.eu.playstati...plus-line-up/#sf174708771
Even een vraag, ik heb nu een jaar abbo gehaald van ps+ (ingegaan begin september), echter wil ik deze niet automatisch verlengen volgend jaar dus moet ik deze "stop zetten". Als ik dit doe, neem ik niet aan dat ik meteen ook het resterende jaar dat ik heb ook stopgezet wordt, maar ik kan dit nergens vinden.
Er kan vast wel iemand hier antwoord op geven
tldr; als ik mijn abbo stop zet terwijl deze nog actief is, raak ik dan de overige maanden kwijt die ik nog tegoed heb?
Alvast bedankt voor de genomen moeite.
[ Voor 4% gewijzigd door Joeri.Bijlsma op 16-12-2017 16:48 ]
Waarom moet je hem stop zetten?Joeri.Bijlsma schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 16:47:
Hey-ho,
Even een vraag, ik heb nu een jaar abbo gehaald van ps+ (ingegaan begin september), echter wil ik deze niet automatisch verlengen volgend jaar dus moet ik deze "stop zetten". Als ik dit doe, neem ik niet aan dat ik meteen ook het resterende jaar dat ik heb ook stopgezet wordt, maar ik kan dit nergens vinden.
Er kan vast wel iemand hier antwoord op geven
tldr; als ik mijn abbo stop zet terwijl deze nog actief is, raak ik dan de overige maanden kwijt die ik nog tegoed heb?
Alvast bedankt voor de genomen moeite.
Je hebt ergens in het menu de mogelijkheid om automatisch verlengen uit te zetten.
Heb ik ook. Zoek als het zover is wel weer naar een betere deal. En koop die dan.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Dat werd mij verteld via playstation toen ik het abbonement actief had gemaakt.DarkSide schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 16:50:
[...]
Waarom moet je hem stop zetten?
Je hebt ergens in het menu de mogelijkheid om automatisch verlengen uit te zetten.
Heb ik ook. Zoek als het zover is wel weer naar een betere deal. En koop die dan.
Ik heb de setting inmiddels kunnen vinden op mijn ps4 (ik kon het niet vinden via de psn website)
Bedankt voor je antwoord
Verwijderd
Deus Ex: Mankind Divided (PS4)
Batman: The Telltale Series (PS4)
StarBlood Arena (PS Plus bonus – PS VR required)
Sacred 3 (PS3)
Book of Unwritten Tales 2 (PS3)
Psycho-Pass: Mandatory Happiness (PS Vita)
Uncanny Valley (PS Vita & PS4)
https://blog.eu.playstati...ystation-plus-in-january/
Afgelopen zaterdag 12 maanden betaald dus maar even contact opnemen of ze mij niet kunnen matsen.
Edit: refund gekregen zodat ik alsnog gebruik kon maken van de aanbieding. +1 voor Sony.
[ Voor 19% gewijzigd door R0y. op 18-01-2018 19:02 ]
Let erop dat je op dit moment geen actief PS+ account mag hebben.Twixie schreef op maandag 29 januari 2018 @ 20:40:
Blijkbaar gooit Sony het over een nieuwe boeg inzake PS+ promos. Wie nu 12 maanden verlengt, krijg er Far Cry 4 bovenop. Echt een goede deal is dat evenwel niet, gezien Far Cry 4 sowieso maar 12 euro kost in de online store.
"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord
Nope, komt vandaagTarz schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 15:32:
Zijn de games van Februari nou eigenlijk al bekend? Kon zo snel niks vinden, maar dat zegt misschien meer over mij dan over of het bekend is
Rime en Knack lijken al bevestigdTarz schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 15:57:
[...]
Ok, dan moeten we nog even afwachtenDacht dat het meestal iets vroeger was.
Tarz schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 15:32:
Zijn de games van Februari nou eigenlijk al bekend? Kon zo snel niks vinden, maar dat zegt misschien meer over mij dan over of het bekend is
Dit is er bekend: https://www.reddit.com/r/...comments/7u9t5l/feb_plus/.
[ Voor 34% gewijzigd door Jumpman op 31-01-2018 16:03 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
JA, Rime en KnackJumpman schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 16:02:
[...]
[...]
Dit is er bekend: https://www.reddit.com/r/...comments/7u9t5l/feb_plus/.
Verwijderd
Here’s how the full February line-up looks:
Knack (PS4)
RiME (PS4)
StarBlood Arena (PS Plus bonus – PS VR required)
Spelunker HD (PS3)
Mugen Souls Z (PS3)
Exiles End (PS Vita)
Grand Kingdom (PS Vita & PS4)
https://blog.eu.playstati...for-february/#sf180843200
Shikata ga nai.
Knack is een leuke game, had em echter al een keertje in een sale opgepikt, dus het voegt voor mij niet zoveel toe deze keerShinobi-vs-Gast schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 19:46:
'Knack', de game waarop iedereen zat te wachten is dan eindelijk aan Plus toegevoegd.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
PSN id: NL_SToRM
Bij de release was de PS4 zelf (uiteraard) nauwelijks te krijgen, waaronder dus ook degene die ik gereserveerd had. Toen de MM belde of ik voor 3 tientjes meer een Knack bundel wilde ophalen had ik 'm een uur later in handen.
Game kreeg destijds niet echt goede kritieken en sprak me niet echt aan, dus ik ging toendertijd voor de (ook gekochte) FIFA 14 en BF4. Met de gedachte om Knack een keer op Marktplaats te zetten.
Dat hoeft nu niet meer
Anyways, goede reden om het nog eens een kans te geven, en Rime ziet er ook wel tof uit eigenlijk
Had me abbonnement laten verlopen en vorige week een nieuw abonnement aangevraagd. Maar far cry kan ik nog niet downloaden. Zag ergens dat 't tot 7 dagen kan duren voordat je 'm krijgt, kan dat alleen ff niet vinden. Of zou je echt een nieuw nieuw lid moeten worden?Twixie schreef op maandag 29 januari 2018 @ 20:40:
Blijkbaar gooit Sony het over een nieuwe boeg inzake PS+ promos. Wie nu 12 maanden verlengt, krijg er Far Cry 4 bovenop. Echt een goede deal is dat evenwel niet, gezien Far Cry 4 sowieso maar 12 euro kost in de online store.
Obvious hoax is obvious?tiguan schreef op zondag 4 februari 2018 @ 17:12:
[...]
Had me abbonnement laten verlopen en vorige week een nieuw abonnement aangevraagd. Maar far cry kan ik nog niet downloaden. Zag ergens dat 't tot 7 dagen kan duren voordat je 'm krijgt, kan dat alleen ff niet vinden. Of zou je echt een nieuw nieuw lid moeten worden?
Las dat er momenteel 31,5 miljoen ps plus abo’s zijn
[ Voor 6% gewijzigd door YakuzA op 04-02-2018 17:34 ]
PSN
De FC4 in de PS plus van februari was een hoax, maar die fc4 voor nieuwe leden zit achter de bepalingtiguan schreef op zondag 4 februari 2018 @ 17:38:
Hoezo hoax?
Zou dus gewoon moeten werken in jouw situatie.geldig van 29 januari 11:00 tot 12 februari 11:00 en alleen beschikbaar voor PSN-accounts die geen actief PS Plus-abonnement hebben op het moment dat het abonnement wordt gekocht.
Gewoon de ps support een bericht sturen oid zou moeten helpen.
Heb je wel echt van de specifieke actie op de website gebruik gemaakt? Of gewoon met een jaar verlengd met een card.?
[ Voor 18% gewijzigd door YakuzA op 04-02-2018 20:35 ]
PSN
Het is niet de bedoeling om hier te vragen naar PSN (cards) aanbiedingen. Weet je een goede aanbieding? Dan kun je die plaatsen in het Console Budget Gaming topic. Ook daar is het echter niet de bedoeling om naar aanbiedingen te vragen.