Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:56

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Ik heb ook nog een Vita en een PS3 :+ :>

en de PS4 moet nog gewoon in mijn prijsklasse komen voor wat ik voor zoiets zou willen uitgeven.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Vandaag komen de PS+ spellen beschikbaar, toch? Of is dat morgen pas?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

ralph075 schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 10:16:
Vandaag komen de PS+ spellen beschikbaar, toch? Of is dat morgen pas?
Als alles goed is vanmiddag al via de website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 01:11
Touchdomex schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 09:17:
[...]

Ik heb ook nog een Vita en een PS3 :+ :>

en de PS4 moet nog gewoon in mijn prijsklasse komen voor wat ik voor zoiets zou willen uitgeven.
Raar verhaal dat je dan wel naar een Wii U kijkt. Heb gemerkt dat mijn Wii U meer kost dan de Ps4 met alle soorten controllers en vooral de prijs per game. Bij de PS4 heb je nog oudere goede games van €20 - €35. Bij de Wii U heb je eigenlijk niks (goeds) onder de €45,-.

Daarnaast moet je beseffen dat er in de Wii U geen toekomst meer zit. Dus de games die nu uit zijn en misschien komen er als je geluk hebt nog 5 goede games voor uit. Deze hele generatie vind ik persoonlijk prut, maar de Wii U kan ik alleen maar aanraden als je de games die nu uit zijn genoeg vind om de aanschaf te verantwoorden naar jezelf of gewoon geld over hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Laatst online: 19:56

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Beakzz schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 11:19:
[...]

Raar verhaal dat je dan wel naar een Wii U kijkt. Heb gemerkt dat mijn Wii U meer kost dan de Ps4 met alle soorten controllers en vooral de prijs per game. Bij de PS4 heb je nog oudere goede games van €20 - €35. Bij de Wii U heb je eigenlijk niks (goeds) onder de €45,-.

Daarnaast moet je beseffen dat er in de Wii U geen toekomst meer zit. Dus de games die nu uit zijn en misschien komen er als je geluk hebt nog 5 goede games voor uit. Deze hele generatie vind ik persoonlijk prut, maar de Wii U kan ik alleen maar aanraden als je de games die nu uit zijn genoeg vind om de aanschaf te verantwoorden naar jezelf of gewoon geld over hebt.
Precies dat laatste is het geval maar wil eigenlijk sub 200 zitten voor de WiiU. 2e hands mag ook nog maar ben zoekende.

en vaak bij de PS4 komen de games ook op de PC uit en dan pak ik liever steam erbij en ga op die manie gamen.

Merk zelf ook dat ik mijn Wii zelfs vaker aanzet en mee speel dan mijn PS3. Zelfde geld voor mijn 3DS zet ik sneller en vaker aan dan mijn Vita.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Dan ga je de Nintendo Topics opzoeken en niet die van PlayStation.

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:43

JSchut

.....

Onderstaande zijn al te downloaden voor de PS4:
- Broken Age
- Unmechanical Extended
- KickBeat Special Edition (Wist niet dat deze ook voor PS4 in plus was)

Super Meat Boy is nog niet te vinden.

[ Voor 27% gewijzigd door JSchut op 06-10-2015 11:55 ]

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Super Meat Boy alleen nog niet te downloaden van de lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat zal dan ook nog maar een kwestie van minuten zijn, denk ik. Want wanneer je naar PS Plus - Maandelijkse Games gaat, dan staat daar dus al de nieuwe lading, maar idd vreemd genoeg nog zonder SMB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:43

JSchut

.....

Kan nog wel eens langer duren aangezien het tevens een nieuwe release is.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Super Meat Boy is inmiddels te vinden via de zoekfunctie. Prijs staat nog op 15,99 maar in het winkelmandje werd ie gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_zippey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23:21
Nou moe, ik heb de collectie in de winkelwagen maar afrekenen? ho maar..!

Krijg keer op keer dezelfde melding, dat er een fout is opgetreden en ik het later nog eens mag proberen.

W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - TDM 850 '00 - Svartpilen 401 '22 - Te koop: Yamaha TDM 850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
allemaal gekocht :D La Mulana, here I come :D

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Erm... La Mulana was vorige maand...

BTW, hebben jullie ook dat bij om het even welke titel in de PS Store er bij 'Anderen kochten ook...' telkens Mad Max staat ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Twixie schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 13:25:
Erm... La Mulana was vorige maand...

BTW, hebben jullie ook dat bij om het even welke titel in de PS Store er bij 'Anderen kochten ook...' telkens Mad Max staat ? :P
Nope ik heb mad max namelijk al gekocht. :P

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bubblewrap
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-12-2022

Bubblewrap

Pretty in pink
Kick Beat kan ik niet gratis downloaden terwijl hier toch duidelijk gratis bij staat, als ik hem aanklik dan zegt hij in het winkelmandje alsnog 9,99. Nu lijkt dit spel me toch niet iets voor mij dus whatever!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 20-10 13:04
Bubblewrap schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 17:00:
Kick Beat kan ik niet gratis downloaden terwijl hier toch duidelijk gratis bij staat, als ik hem aanklik dan zegt hij in het winkelmandje alsnog 9,99. Nu lijkt dit spel me toch niet iets voor mij dus whatever!
Ik heb het via de webstore gedaan op kantoor. Alles netjes aan kunnen kopen, 9 stuks in totaal. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bubblewrap schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 17:00:
Heb je het over de PS4-versie? Die zit ook niet bij PS+ deze maand, al heb ik de PS4-versie wel kunnen downloaden toen straks, zal wel een foutje zijn geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ha, was me nog niet eens opgevallen in het lijstje van vorige week dat KickBeat enkel PS3/Vita is. Ik kon deze middag idd ook de PS4 versie gratis aankopen, en het viel me op dat die een afzonderlijke non-crossbuy versie was met zelfs een lichtjes andere titel : 'KickBeat: Special Edition' die o.a. 3D supporteert. Benieuwd of ik die dan zal hebben zonder expiration date.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Super Meat Boy gaat in ieder geval lekker, pas 870x doodgegaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bubblewrap
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-12-2022

Bubblewrap

Pretty in pink
Verwijderd schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 17:27:
[...]

Heb je het over de PS4-versie? Die zit ook niet bij PS+ deze maand, al heb ik de PS4-versie wel kunnen downloaden toen straks, zal wel een foutje zijn geweest.
Ja die bedoelde ik, er stond gister echt PS4 Gratis bij en nu is het enkel nog PS3. Hebben jullie die het wel gelukt is geluk gehad denk ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gratis games maakt me niet veel uit, multiplayer wel... vooral nu ik de beta's rainbow six en star wars battlefront heb gespeeld. Maar ik heb de multiplayers, zonder dat ik playstation plus heb, gespeeld.

Nu zie ik in mijn account dat ik toegang hebt tot het playstation network. Misschien sla ik de plank volledig mis, maar als je toegang hebt tot playstation network is dat voldoende om te multiplayen? Of is het puur omdat het beta versies waren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:48

Niku

Alagaesii

Verwijderd schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 20:57:
Super Meat Boy gaat in ieder geval lekker, pas 870x doodgegaan :+
Kansloos die game :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
Verwijderd schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 15:46:
Gratis games maakt me niet veel uit, multiplayer wel... vooral nu ik de beta's rainbow six en star wars battlefront heb gespeeld. Maar ik heb de multiplayers, zonder dat ik playstation plus heb, gespeeld.

Nu zie ik in mijn account dat ik toegang hebt tot het playstation network. Misschien sla ik de plank volledig mis, maar als je toegang hebt tot playstation network is dat voldoende om te multiplayen? Of is het puur omdat het beta versies waren?
Yup dat zijn lokkertjes :) Gewoon betalen als je online wilt of op een pc gaan gamen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beakzz schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 16:03:
[...]

Yup dat zijn lokkertjes :) Gewoon betalen als je online wilt of op een pc gaan gamen :+
Jammerrrrr...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
  • Laatst online: 18-10 18:12
Die 4 tientjes per jaar overleef je ook wel toch? Vind het vrij zuur dat je moet betalen voor een basisfunctionaliteit maar het is het uiteindelijk wel waard in mijn ogen. De maandelijkse games zijn meestal niet bijzonder de moeite waard maar er zit vast zo nu en dan een game tussen die je wel leuk vindt en per jaar is dat het voor mij dan zeker wel die 40 euro waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Is er, behalve de geruchten dankzij Bol, officieel al iets bekend over de IGC van november?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkanjo
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:50
ralph075 schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 11:07:
Is er, behalve de geruchten dankzij Bol, officieel al iets bekend over de IGC van november?
Nog niks bekend, staat altijd vrijwel direct na aankondiging op Reddit en heb daar nog niks voorbij zien komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:58

The_Worst

Unox

Je kan eventueel ook Fred Dutton in de gaten houden op Twitter. Hij beheert de officiële PlayStation Blog.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Superkanjo schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 11:09:
[...]

Nog niks bekend, staat altijd vrijwel direct na aankondiging op Reddit en heb daar nog niks voorbij zien komen
Het word als eerst bekend gemaakt via de PS blog.
http://blog.eu.playstation.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkanjo
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:50
Ike. schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 12:43:
[...]

Het word als eerst bekend gemaakt via de PS blog.
http://blog.eu.playstation.com/
Klopt, maar bedoel dat na de aankondiging op het blog het meestal binnen no time op reddit staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De PS4 games zijn in ieder geval bevestigd in 'n video op het PlayStation channel:

- The Walking Dead S2
- Magicka 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is niet mis..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volledige update voor November:

- The Walking Dead Season 2 (PS4)
- Magicka 2 (PS4)
- Dragon Fin Soup (PS4, PS Vita, PS3)
- Mass Effect 2 (PS3)
- Beyond Good and Evil (PS3)
- inviZimals (PS Vita)

http://blog.eu.playstatio...-season-2-magicka-2-more/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Heel benieuwd naar Magicka 2!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Mooi lijstje ben vooral benieuwd naar Dragon Fin Soup :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:48
Heeft er iemand TWD S2 al gespeeld? Ik heb S1 op de X360 gespeeld maar da's natuurlijk niet van invloed. Kan je in het begin bepaalde keuzes maken zodat het enigszins aansluit op de keuzes van S1 of moet je het dan volledig van scratch spelen?

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Vrijdag schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 12:52:
Heeft er iemand TWD S2 al gespeeld? Ik heb S1 op de X360 gespeeld maar da's natuurlijk niet van invloed. Kan je in het begin bepaalde keuzes maken zodat het enigszins aansluit op de keuzes van S1 of moet je het dan volledig van scratch spelen?
Als je Season 1 niet gespeeld hebt of de save file is verwijderd dan zal Season 2 starten met willekeurige keuzes uit Season 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 17:45:

- Magicka 2 (PS4)
- Mass Effect 2 (PS3)
- inviZimals (PS Vita)

Alles is nu via de website te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Verwijderd schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 17:45:

- Magicka 2 (PS4)
- Mass Effect 2 (PS3)
- inviZimals (PS Vita)

Vandaag even downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Vrijdag schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 12:52:
Ik had S1 op de PS3 gespeeld en deel 2 destijds op de PS4. Maar het was niet hinderlijk mijns inziens, om zonder invloeden te beginnen.

Nette lijst overigens, deze maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Exorcist schreef op woensdag 04 november 2015 @ 21:59:
[...]
Nette lijst overigens, deze maand.
Voor mij de eerste maand sinds een jaar dat ik er echt niks tussen vind zitten.
TWD is een mooie titel, maar ik heb er helemaal niks mee. Net als Magicka trouwens.

Maar ja, verder klaag ik niet hoor. Benieuwd wat december voor moois brengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-10 17:05
Ik vind het maar vreemd dat ze een episode 2 gratis weggeven, maar niet beginnen met episode 1 (of ik heb dat gemist)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Le Enfant! schreef op donderdag 05 november 2015 @ 15:23:
Ik vind het maar vreemd dat ze een episode 2 gratis weggeven, maar niet beginnen met episode 1 (of ik heb dat gemist)?
als ze 1 weg geven, dan is de kans kleiner dat je 2 koopt, als je 2 krijgt zijn veel mensen toch geneigd om deel 1 ook te kopen (denk ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05:04
Le Enfant! schreef op donderdag 05 november 2015 @ 15:23:
Dat is juist de marketing logica zoals hierboven aangegeven.

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-10 09:13
Beyond Good and Evil <3. Wat een fantastische game. Tijd om hem weer te gaan spelen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:24

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Is er eigenlijk een mogelijkheid PS+ stop te zetten zonder de console? Lijkt erop dat de mijne is overleden (blijft hangen bij dat 'laadscherm' vervolgens weer een reboot), en ben niet van plan nog een nieuwe te gaan halen. Maar zit nu zo rond te lezen, blijkbaar alleen mogelijk via je console zelf?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Laatst online: 25-07 13:11
SinergyX schreef op donderdag 05 november 2015 @ 16:50:
Is er eigenlijk een mogelijkheid PS+ stop te zetten zonder de console? Lijkt erop dat de mijne is overleden (blijft hangen bij dat 'laadscherm' vervolgens weer een reboot), en ben niet van plan nog een nieuwe te gaan halen. Maar zit nu zo rond te lezen, blijkbaar alleen mogelijk via je console zelf?
via de PSN account site kan het gewoon :)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

corset schreef op donderdag 05 november 2015 @ 16:53:
[...]

via de PSN account site kan het gewoon :)
En waar precies? Lees overal om gewoon je auto-aanvullen van je wallet uit te zetten, maar dan blijft dat ding zeuren dat ik moet betalen. Enige wat hij onder 'plus' laat zien is 'join now!', ik ben al plus :/

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
  • Laatst online: 17-10 13:38
SinergyX schreef op donderdag 05 november 2015 @ 16:50:
Garantie?

Via PSN account site kan het inderdaad. Onder Portemonnee -> Instellingen portemonnee bewerken -> "Automatisch geld toevoegen om abonnementen te verlengen of te betalen voor vooruitbestelde content" veranderen in NEE. Heb het zelf nooit gedaan, maar zou het moeten stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

shenr schreef op donderdag 05 november 2015 @ 16:57:
Garantie?

Via PSN account site kan het inderdaad. Onder Portemonnee -> Instellingen portemonnee bewerken -> "Automatisch geld toevoegen om abonnementen te verlengen of te betalen voor vooruitbestelde content" veranderen in NEE. Heb het zelf nooit gedaan, maar zou het moeten stoppen.
Ding is uit dacht maart 2007, kleine kans dat daar nog iets van garantie op zit :P

Zo heb ik hem ook uit staan, zie ik volgende maand wel wat dat ding doet (wat een draak van een website zeg...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-09 15:50
Via de website moet je naar je aankopen gaan. Staat ook een kopje met diensten tussen. Daar zie je dat je PS+ hebt, erop klikken en auto-renew uitzetten. Dan loopt het door tot eind datum en stopt daarna. Probeert zich niet meer te vernieuwen en dan krijg je dus ook geen meldingen meer :)

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:58

The_Worst

Unox

Je krijgt dan nog wel een melding: 7 dagen resterend, 3 resterend etc. Dan houdt het vanzelf op.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Laatst online: 22:14
Kan ik mijn playstation network vouchers gewoon gebruiken om mijn PS+ te verlengen?

Durf mijn PS Network vouchers nog niet in te lossen voor het geval het niet lukt. Ik kan ze dan nl. weer doorverkopen.

[ Voor 42% gewijzigd door maartend op 11-11-2015 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:52
Ja alleen ben je dan wel (veel) duurder uit lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
tiguan schreef op woensdag 11 november 2015 @ 16:53:
Ja alleen ben je dan wel (veel) duurder uit lijkt mij.
Want? Ik heb gewoon voor 100 euro tegoed, dan kan ik toch gewoon 2 jaar kopen?

[ Voor 17% gewijzigd door maartend op 11-11-2015 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
Omdat ze misschien in de winkel goedkoper zijn te vinden? Had je zelf ook kunnen uitvogelen volgens mij. budgetgaming is wel een handige site om prijzen van spellen en ps+ abbo's te vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
warcow schreef op woensdag 11 november 2015 @ 17:31:
Omdat ze misschien in de winkel goedkoper zijn te vinden? Had je zelf ook kunnen uitvogelen volgens mij. budgetgaming is wel een handige site om prijzen van spellen en ps+ abbo's te vergelijken.
Ah, dat bedoel je. Ik heb de vouchers voor de helft van de prijs. Dus 100 euro heb ik 50 voor betaald. Sorry, had ik niet aangegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
Dat maakt de keuze voor online kopen wat meer logisch al. Dan nog, als je soms wel eens online iets (wil) kopen zou ik zelf alsnog de ps+ in de winkel halen en het tegoed gebruiken voor online games. Als je echt niks online gaat kopen verder kun je er prima die 2 jaar voor halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
warcow schreef op woensdag 11 november 2015 @ 17:41:
Dat maakt de keuze voor online kopen wat meer logisch al. Dan nog, als je soms wel eens online iets (wil) kopen zou ik zelf alsnog de ps+ in de winkel halen en het tegoed gebruiken voor online games. Als je echt niks online gaat kopen verder kun je er prima die 2 jaar voor halen.
Ik gebruik enkel mijn PS+ voor de gratis games. Ik koop verder nauwelijx iets voor mijn Vita (daar is niks meer te koop voor dat ik wil) of voor mijn PS3 (zou enkel fallout4 willen, maar dat gaat PC worden). Dus dan kan ik ze gewoon activeren en dan eens uitzoeken hoe dat ps+ kopen werkt via die vouchers. jaren hier voor kocht ik die PS+ vouchers met korting. Maar dit was wel heel prettig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
maartend schreef op woensdag 11 november 2015 @ 17:36:
[...]

Ah, dat bedoel je. Ik heb de vouchers voor de helft van de prijs. Dus 100 euro heb ik 50 voor betaald. Sorry, had ik niet aangegeven.
Via Coolblue toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Yeppa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-10 17:10

SD5k

>4&X

Hoe zit dat precies? En geldt die aanbieding nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand nog wat gehoord of vernomen van het kado wat we zouden krijgen ivm het 5
jarig bestaan van PS Plus?

3-8-15 heb ik de laatste mail hierover gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Verwijderd schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 07:18:
Iemand nog wat gehoord of vernomen van het kado wat we zouden krijgen ivm het 5
jarig bestaan van PS Plus?

3-8-15 heb ik de laatste mail hierover gehad.
Was je lid vanaf dag 1? Want was enkel voor hun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

maartend schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 07:57:
[...]

Dat was Dennis uiteraard :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maartend schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 07:57:
Ik was zeker lid sinds dag 1 en ik kreeg mail waar ik mijn adres moest opgeven zodat ik het
zou ontvangen.
+1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:01

TDB

als ik het goed nog kan herinneren, dan had Sony een actie waarbij je bij aanschaf van € 50 tegoed, je € 10 cadeau kreeg. Is er wellicht bij iemand bekend of ze die actie dit jaar ook hebben?

PSN: TDBtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TDB schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 07:34:
als ik het goed nog kan herinneren, dan had Sony een actie waarbij je bij aanschaf van € 50 tegoed, je € 10 cadeau kreeg. Is er wellicht bij iemand bekend of ze die actie dit jaar ook hebben?
Ik denk dat er in december zo'n actie komt inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-10 09:40
Ik ben ook erg benieuwd of deze actie nog geldig is, op dit moment moet ik mijn PS+ verlengen, kan helaas nergens goedkoper vinden dan €48 vinden voor een jaar. Ook op de website van CoolBlue kan ik niks vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Edzeau schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 18:07:
[...]

Ik ben ook erg benieuwd of deze actie nog geldig is, op dit moment moet ik mijn PS+ verlengen, kan helaas nergens goedkoper vinden dan €48 vinden voor een jaar. Ook op de website van CoolBlue kan ik niks vinden.
Ergens staat een actie van MasterCard en Coolblue genoemd (weet zo even niet of het in kortingscodes of aanbiedingen topic staat).

Waar het op neerkomt: Via site van MasterCard kan je een €10 kortingscode van Coolblue krijgen. In principe 1 per adres. Vervolgens kan je daar een €20 PSN store tegoed kaart van halen bij Coolblue voor de helft van het geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
ralph075 schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 18:15:
[...]

Ergens staat een actie van MasterCard en Coolblue genoemd (weet zo even niet of het in kortingscodes of aanbiedingen topic staat).

Waar het op neerkomt: Via site van MasterCard kan je een €10 kortingscode van Coolblue krijgen. In principe 1 per adres. Vervolgens kan je daar een €20 PSN store tegoed kaart van halen bij Coolblue voor de helft van het geld.
Al die kaarten zijn uitverkocht.

• Ibin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:53
maartend schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 18:17:
[...]

Al die kaarten zijn uitverkocht.
En de actie is jammer genoeg ook afgelopen:
http://www.coolblue.nl/actie/mastercard.html

[ Voor 9% gewijzigd door Ibin op 19-11-2015 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
De nieuwe games zijn bekend voor december:

Gauntlet: Slayer Edition (PS4)
King’s Quest – Chapter 1: A Knight to Remember (PS4)
Far Cry 3 Blood Dragon (PS3)
SSX (PS3)
Rocketbirds Hardboilded (PS Vita)
Freedom Wars (PS Vita)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22:59

JoeZuCK

_Fonz > all.

Had (wellicht onterecht) gedacht dat Sony nu eindelijk wel eens met een game van het kaliber The Order 1886 oid zou komen. Dat zou echt geweldig zijn geweest zo voor een decembermaand.

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Laatst online: 22:48
Gauntlet en SSX lijken me wel interessant, hoewel ik meer een solospeler ben dus ben wel benieuwd hoe Gauntlet zich daar voor leent.
In elk geval is dit een maand zonder 8bit/pixel platformers voor de PS4/3, da's ook weer eens wat afwisseling :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:14

spaceboy

Op grote hoogte

Ik wil SSX voor de PS4! En ja, daar leg ik zo 60 euro voor neer.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 20-10 13:04
spaceboy schreef op woensdag 25 november 2015 @ 19:43:
Ik wil SSX voor de PS4! En ja, daar leg ik zo 60 euro voor neer.
Ik zal dr zelf 80 voor neerleggen, wat een toffe games waren dat! :D

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

djmelvee schreef op donderdag 26 november 2015 @ 09:48:
[...]

Ik zal dr zelf 80 voor neerleggen, wat een toffe games waren dat! :D
Breng €A niet op ideeën plz..

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02:38
InF.Inc schreef op woensdag 25 november 2015 @ 18:25:
Had (wellicht onterecht) gedacht dat Sony nu eindelijk wel eens met een game van het kaliber The Order 1886 oid zou komen. Dat zou echt geweldig zijn geweest zo voor een decembermaand.
liever een goede indiegame dan een brakke game zoals the order!

nothing stops this train

• LuPo
InF.Inc schreef op woensdag 25 november 2015 @ 18:25:
Liever niet want ik heb die game net fysiek gekocht bij amazon.de voor een tientje. :P

• tjaeuhm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 30-12-2023
Ik heb vandaag een ps4 binnen gekregen en heb me direct lid gemaakt van plus.
Wanneer zie ik de gratis games eigenlijk?

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:07
tjaeuhm schreef op donderdag 26 november 2015 @ 21:04:
Ik heb vandaag een ps4 binnen gekregen en heb me direct lid gemaakt van plus.
Wanneer zie ik de gratis games eigenlijk?
Die kun je in de PS store 'aanschaffen' (voor 0 euro).

• tjaeuhm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 30-12-2023
Bartske schreef op donderdag 26 november 2015 @ 21:06:
[...]

Die kun je in de PS store 'aanschaffen' (voor 0 euro).
ah thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garathane
  • Laatst online: 20:58

garathane

l'enfer, c'est les Autres

Misschien is het in deze draad al eens voorbij gekomen, maar 180 pagina's doorlezen....

Mijn zoon heeft een PS4 gekocht en een account gemaakt, Omdat hij net 16 is, heb ik op mijn e-mail adres PayPal als betaalwijze gekoppeld om eventueel een abonnement te kunnen betalen en heb ik het vinkje 'Automatisch geld toevoegen om abonnementen te verlengen of te betalen voor vooruitbestelde content' aangezet.
Als ik dan ' PlayStation®Plus: Gratis proefabonnement van 14 dagen' aanklik krijg ik melding 'U bent niet gerechtigd deze content te kopen of te downloaden'. Wat doe ik fout ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij is daar het toevoegen van creditcard gegevens voor verplicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Here’s the full list of great titles that await you on 1st December:

■Gauntlet: Slayer Edition (PS4)
■King’s Quest – Chapter 1: A Knight to Remember (PS4)
■Far Cry 3 Blood Dragon (PS3)
■SSX (PS3)
■Rocketbirds Hardboilded (PS Vita)
■Freedom Wars (PS Vita)
Vandaag even downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:59
Volgens mij mag je geen ene @$(# als je nog geen 18 bent. Ik denk dat daar het probleem zit. Hij mag onder zijn account ook bepaalde spellen niet online spelen. En dan heb ik het nog echt over de domste spellen.
Zou mij dan ook niet verbazen wanneer het niet is toegestaan om als niet-18-jarige automagisch tegoeden aan te vullen.

Plus voor Plus moet je volgens mij 18 zijn ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Die Bruine op 01-12-2015 07:16 ]

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor komende maand ga ik voor het eerst zeggen dat er voor mij niet echt iets bij zit. Al lijkt King's Quest me wel erg leuk, maar dan krijgen we alleen de eerste episode. Beetje schraal, vind ik dat. Mijn vrouw is daar echter wel al erg blij mee, dus deze maand zit zij in ieder geval twee uur die King's Quest te doen :-P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Alles is te downloaden van deze maand via de website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flotter
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-10 10:34

Flotter

Pelipper!

Eindelijk nieuws over de PS-Plus jubileumposter! :D

Ze zijn vertraagd... :'(
quote: E-mail van PlayStation
Sorry voor de vertraging
We hebben helaas het drukken van je persoonlijke PlayStation®Plus-jubileumposter moeten uitstellen. Om ervoor te zorgen dat de posters zo mooi mogelijk worden, hebben we iets meer tijd nodig.

Sorry voor de vertraging. We houden je op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen. Nogmaals bedankt voor je lidmaatschap de afgelopen vijf jaar, van iedereen bij PlayStation Plus.

PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt het is inderdaad vertraagd:

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/xqaUHiNbfzxmzfPHt8HQ1DIH/full.png?nohitcount=1

Maar de Email is tenminste iets ter verduidelijking van de situatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WeAreLegion schreef op woensdag 25 november 2015 @ 18:04:
De nieuwe games zijn bekend voor december:

Gauntlet: Slayer Edition (PS4)
King’s Quest – Chapter 1: A Knight to Remember (PS4)
Far Cry 3 Blood Dragon (PS3)
SSX (PS3)
Rocketbirds Hardboilded (PS Vita)
Freedom Wars (PS Vita)
Ik ben wel benieuwd naar Gauntlet en SSX. Far Cry 3: Blood Dragon en Rocketbirds heb ik al eens gekocht. De laatste heb ik al op PS3 gespeeld en is eigenlijk best grappig. :) Ik wil hem ooit nog eens in co-op doorspelen. Alleen de vraag is wanneer. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09-10 22:21
Verwijderd schreef op donderdag 03 december 2015 @ 13:05:
[...]

Ik ben wel benieuwd naar Gauntlet en SSX. Far Cry 3: Blood Dragon en Rocketbirds heb ik al eens gekocht. De laatste heb ik al op PS3 gespeeld en is eigenlijk best grappig. :) Ik wil hem ooit nog eens in co-op doorspelen. Alleen de vraag is wanneer. :P
SSX is best leuk om af en toe even te spelen. Vroeger op de orginele xbox nog veel gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cyleo schreef op maandag 07 december 2015 @ 20:48:
[...]

SSX is best leuk om af en toe even te spelen. Vroeger op de orginele xbox nog veel gespeeld.
SSX Tricky destijds helemaal grijs gespeeld met mijn zwager..
Erg leuk spel, vooral met meerdere mensen.

Daarom zal ik SSX vast en zeker ook wel opstarten binnenkort, puur om de nostalgie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Verwijderd schreef op maandag 07 december 2015 @ 20:51:
[...]

SSX Tricky destijds helemaal grijs gespeeld met mijn zwager..
Erg leuk spel, vooral met meerdere mensen.

Daarom zal ik SSX vast en zeker ook wel opstarten binnenkort, puur om de nostalgie :)
Ja dat is ook gelijk het minpunt van het laatste deel. 1 van de leukste local multiplayer games zonder .. Uhm.. Local multiplayer uitbrengen. Anders had ik het spel gelijk gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psplus loopt morgen af, ik zie nergens mooie aanbiedingen :(

• LuPo
Verwijderd schreef op woensdag 09 december 2015 @ 23:45:
6 dagen geleden nog €37,50 bij Wehkamp. Komt binnenkort vast wel weer zo'n 10 euro bon.

http://www.budgetgaming.n...g-vanaf-%E2%82%AC-40.html

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Die aanbieding heb ik ook kunnen meepikken.
Er kwamen nog wel verzendkosten bij, maar voor €39,45 mag ik niet klagen :)

[ Voor 3% gewijzigd door SToRM666 op 10-12-2015 10:10 ]

PSN id: NL_SToRM

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 december 2015 @ 23:45:
Je kunt toch ook nog even wachten, de laatste games nog even aanschaffen en pas rond de volgende Playstation Plus Update het abonnement weer activeren? Je hebt vast nog games liggen die ook zonder PS+ gespeeld kunnen worden.

Mijn abonnement loopt nog door tot ergens eind 2017. Alleen uit vrees voor een eventuele prijsverhoging zou ik het abonnement nog kunnen verlengen.
Pagina: 1 ... 45 ... 98 Laatste

Let op:
Het is niet de bedoeling om hier te vragen naar PSN (cards) aanbiedingen. Weet je een goede aanbieding? Dan kun je die plaatsen in het Console Budget Gaming topic. Ook daar is het echter niet de bedoeling om naar aanbiedingen te vragen.