PSN ID: Bitplanet Wii Code:1486-5351-7096-1324 Mijn Spellijst
PSN: DucttapeGuyXXL Profitec pro 500 pid eureka mignon specialita
Verwijderd
Klopt, dan wordt het op de nieuwe einddatum van PSPlus automatisch vernieuwdKoos2009 schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 18:56:
Ik heb een vraag. Binnenkort wordt PS+ duurder en ik heb nu een 3 maanden abonnement welke automatisch verlengd wordt. Als ik nou bij bijvoorbeeld gamemania een jaarkaart koop en deze code invul, heb ik dan t/m ~6-10-2016 (op ongeveer 6 Juli 2015 gestart) voordat er weer afgeschreven wordt?
als je dat zo ingesteld hebt bij de instellingen.
Verwijderd
https://account.sonyenter...n?displayNavigation=falseKoos2009 schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 20:06:
Waar vind ik dat? Heb al gekeken bij de PS Store, bij Instellingen zelf etc etc.
Hier kun je dat onder andere instellen.
Zelf heb ik altijd prepaid kaarten en automatisch verlengen aanstaan.
Dat automatisch verlengen moet in mijn geval wel ivm preorder games.
https://store.playstation...00094_00-IRONCASTLEBUNDLE
Iemand die meer weet? Let even op dat je beide tafels pakt, dus voor PS3 en Vita. Die van de PS4 kost 15 Euro, maar misschien dat die gratis importeert als je het bij de PS4 importeert.
Edit: In de store kost hij dus 15 euro, maar als je op je PS4 "Import Tables" doet (vierkantje) kun je hem daar ook gratis krijgen!
[ Voor 11% gewijzigd door Verstekbakker op 16-08-2015 01:13 ]
Verwijderd
1st September: Grow Home (PS4)
1st September: Super Time Force Ultra (PS4 and PS Vita)
1st September: Twisted Metal (PS3)
1st September: Teslagrad (PS4 and PS3)
1st September: La-Mulana EX (PS Vita)
1st September: Xeodrifter (PS4 and PS Vita)
http://blog.eu.playstatio...orce-ultra-twisted-metal/
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2015 19:21 ]
Verwijderd
Als het nou indies waren die er grafisch goed uitzien, zoals een Dust: An Elysian Tail, Rocket League, Transistor enz. Dan kon ik het prima hebben, maar dit gaat er bij mij niet meer in.
Shikata ga nai.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Hier ook. Ik merk dat mijn PS4 het telkens zwaar heeft met het downscalen van de normale high-res full hd beelden naar die pixelerige rommel.Shinobi-vs-Gast schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 20:12:
Ik ben ondertussen wel klaar met al die pixel games.
De vote van de maand lijkt me best leuk voor een verloren momentje moet ik zeggen, de rest ziet er niet boeiend uit als ik eerlijk ben. Voor dergelijke games heb ik geen PS4 gekocht.
[ Voor 22% gewijzigd door Bor op 24-08-2015 22:08 ]
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Als je je PS+ stop zet, maar wel door wil gaan met Rocket League, dan neem ik aan dat je die los moet kopen (€20?) ? Op de lange termijn voor mij misschien voordeliger, want het is een zeldzaamheid dat er voor mij iets leuks tussen zit.
Kiwi !
Dan kan je Rocket League ook niet meer online spelen, als je dat al deed.X-Kiwi schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 14:41:
Het enige boeiende er tussen is Twisted Metal - maar ik heb geen PS3 meer.
Als je je PS+ stop zet, maar wel door wil gaan met Rocket League, dan neem ik aan dat je die los moet kopen (€20?) ? Op de lange termijn voor mij misschien voordeliger, want het is een zeldzaamheid dat er voor mij iets leuks tussen zit.
Tomb Raider komt ook vooral omdat ze gewoon met een enorme zak geld naar Square zijn gestapt. Ik heb dan persoonlijk liever dat Sony die zak geld naar Naughty Dog brengt.SC4RF4C3 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 08:31:
Ik hoop voor sony dat ze binnenkort wel wat betere psn plus games weggeven, microsoft is al begonnen met AAA games (zie deze maand bijv.)
Heb ik iets gemist? Gaan ze de nieuwe TR weggeven?Cyleo schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 14:09:
[...]
Tomb Raider komt ook vooral omdat ze gewoon met een enorme zak geld naar Square zijn gestapt. Ik heb dan persoonlijk liever dat Sony die zak geld naar Naughty Dog brengt.
Edit: Ah de vorige. Zal inderdaad ongetwijfeld met de deal te maken hebben. Die game (die overigens een superieure framerate op de PS4 heeft) heb ik al voor 12 euro opgepikt via PSN. De echte liefhebbers zullen die ook al hebben gespeeld.
Naughty Dog is overigens eigendom van Sony. Als men dus bijvoorbeeld TLoU wil gaan weggeven, dan gebeurt dat gewoon.
Verder is de generatie nog gewoon te jong voor echte AAA games. De meeste titels zullen wel gewoon nog voldoende geld via de normale sales genereren, dus logisch dat ze daar niet happig op zijn. Op de PS3 was er al een enorme backlog aanwezig toen ze met de IGC begonnen.
[ Voor 48% gewijzigd door bram1984 op 27-08-2015 17:22 ]
1 per maand is al teveel gevraagd? Maar nee hoor, allemaal rommel
Begin haast langzamerhand spijt te krijgen dat ik niet voor de Xbox ben gegaan.
Al doe je FIFA 15, of NBA2k15 ofzo, spellen die een jaar geleden uitkwamen kun je er nu toch wel een keer in gooien?
Waar betalen we in godsnaam voor dan? En dan ook nog de prijzen omhoog gooien, terwijl de concurrentie met veel betere content komt.
Heb ik het nog niet eens over hoe handig het kan zijn dat je kan streamen naar je Windows 10 computer met de Xbox one.
Sony had grote praatjes en een voorsprong toen het allemaal net uitkwam..maar ze worden nu aan alle kanten flink ingehaald.
Alle kanten ingehaald? Door wie dan?Daejji schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 10:07:
Man man man..hoe lang is de PS4 nu al uit..waar blijven de Tripple A games?
1 per maand is al teveel gevraagd? Maar nee hoor, allemaal rommel
Begin haast langzamerhand spijt te krijgen dat ik niet voor de Xbox ben gegaan.
Al doe je FIFA 15, of NBA2k15 ofzo, spellen die een jaar geleden uitkwamen kun je er nu toch wel een keer in gooien?
Waar betalen we in godsnaam voor dan? En dan ook nog de prijzen omhoog gooien, terwijl de concurrentie met veel betere content komt.
Heb ik het nog niet eens over hoe handig het kan zijn dat je kan streamen naar je Windows 10 computer met de Xbox one.
Sony had grote praatjes en een voorsprong toen het allemaal net uitkwam..maar ze worden nu aan alle kanten flink ingehaald.
Sony hangt lekker achterover, ze hebben de console war dik gewonnen en dat komt vooral door de zwakke start van microsoft. Sony heeft hier handig op geanticipeerd en met minimale inspanningen de ps4 een verkoop succes gemaakt.
PS plus is een melkkoe. Nauwelijks investeren in het netwerk, elke maand wat indies 'weggeven'. Het volk klaagt wel, maar puntje bij paaltje stapt er bijna niemand over naar de concurrent.
Ik snap helemaal niks van de negatieve tendens iedere maand. Wat wil iedereen nu? 4 euro per maand betalen en dan 3 AAA games en een netwerkdienst? Kansloos lijkt me.ChrisLNFF schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 10:47:
[...]
Alle kanten ingehaald? Door wie dan?
Sony hangt lekker achterover, ze hebben de console war dik gewonnen en dat komt vooral door de zwakke start van microsoft. Sony heeft hier handig op geanticipeerd en met minimale inspanningen de ps4 een verkoop succes gemaakt.
PS plus is een melkkoe. Nauwelijks investeren in het netwerk, elke maand wat indies 'weggeven'. Het volk klaagt wel, maar puntje bij paaltje stapt er bijna niemand over naar de concurrent.
Ik kom van het 360 platform en dat was duurder en leverde de eerste 4 jaar 0 gratis games. Pas toen Sony met de gratis online dienst kwam, begon Microsoft te bewegen.
Ik ben zeker geen fanboy van welke console dan ook, het is de strijd om het geld van de consument. Maar om iedere maand te gaan zeuren dat je weer geen game krijgt waar een jaar en vele miljoenen ontwikkeltijd in zit voor 1 euro lijkt me niet reeel.
Ik betaal voor het online platform, dat niet altijd levert wat het belooft, en ben blij met de gratis games. Rocketleague is al een hele tijd absoluut favoriet, had ik anders nooit ontdekt.
Dan maar een blije eikel
PSN gamertag: H3nk13024
Inderdaad, vroeger hoorde ik nog wel is dat iemand een xbox had, maar tegenwoordig zit echt iedereen aan de ps4.ChrisLNFF schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 10:47:
[...]
Alle kanten ingehaald? Door wie dan?
[ Voor 72% gewijzigd door Wii4all op 28-08-2015 11:18 ]
Burp
Ik hoef helemaal geen gratis games, echt niet. Wat ik wel wil is een stabiel netwerk wat iig zijn best doet om digitaal games aanschaffen te promoten. Nu is het een brak netwerk met te vaak onderhoud (in de avond, serieus?!), te hoge prijzen en de snelheid waarmee je iets download komt uit 2001. Leuk dat je je MTU en DNS kunt aanpassen, maar dat mag natuurlijk nooit de basis zijn.VinnieV schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 11:17:
[...]
Ik snap helemaal niks van de negatieve tendens iedere maand. Wat wil iedereen nu? 4 euro per maand betalen en dan 3 AAA games en een netwerkdienst? Kansloos lijkt me.
Ik kom van het 360 platform en dat was duurder en leverde de eerste 4 jaar 0 gratis games. Pas toen Sony met de gratis online dienst kwam, begon Microsoft te bewegen.
Ik ben zeker geen fanboy van welke console dan ook, het is de strijd om het geld van de consument. Maar om iedere maand te gaan zeuren dat je weer geen game krijgt waar een jaar en vele miljoenen ontwikkeltijd in zit voor 1 euro lijkt me niet reeel.
Ik betaal voor het online platform, dat niet altijd levert wat het belooft, en ben blij met de gratis games. Rocketleague is al een hele tijd absoluut favoriet, had ik anders nooit ontdekt.
Dan maar een blije eikel
Heb ik het nog niet eens over de totale schofterigheid om op bovenstaande issues niet te reageren. Geen persbericht, geen tweet. Niks. Nada. Deal with it.
En daarom zou een sterke concurrent gewoon een goede zaak zijn.
In die volgorde ga ik graag met je mee, maar niet iedere maand dat gezeik om de indietitels.... een fijne concurrent op netwerkgebied echter, hail hail!ChrisLNFF schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 11:27:
I
[...]
Ik hoef helemaal geen gratis games, echt niet. Wat ik wel wil is een stabiel netwerk wat iig zijn best doet om digitaal games aanschaffen te promoten. Nu is het een brak netwerk met te vaak onderhoud (in de avond, serieus?!), te hoge prijzen en de snelheid waarmee je iets download komt uit 2001. Leuk dat je je MTU en DNS kunt aanpassen, maar dat mag natuurlijk nooit de basis zijn.
Heb ik het nog niet eens over de totale schofterigheid om op bovenstaande issues niet te reageren. Geen persbericht, geen tweet. Niks. Nada. Deal with it.
En daarom zou een sterke concurrent gewoon een goede zaak zijn.
PSN gamertag: H3nk13024
Precies, ik heb plus voor online-mogelijkheden (ondanks dat ik dat maar beperkt gebruik). Ik vind zeker ook dat Sony qua verbetering hier de prioriteit moet leggen.VinnieV schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 11:40:
[...]
In die volgorde ga ik graag met je mee, maar niet iedere maand dat gezeik om de indietitels.... een fijne concurrent op netwerkgebied echter, hail hail!
De games zijn (imo) een cadeautje waar ik elke maand naar uitkijk (en hoop op leuke titels), maar als het een maandje tegenvalt, dan is dat niks meer of minder dan 'jammer'. Eigenlijk is er (voor mij) vrijwel elke maand een titel die me bevalt.
Zomaar een paar titels van de afgelopen maanden die ik heb uitgespeeld (zonder de evt. DLC): Valiant Hearts, Never Alone, Rocket League. Daarnaast nog bezig met Limbo en Kick & Fennick (Vita). Ether One wil ik sowieso ook nog spelen, maar kom er nog niet aan toe.
Daarnaast waren Injustice (Gods among us), Infamous: First Light, Lara Croft and the Temple of Osiris en Metal Gear Solid V: Ground Zeroes ook gewoon nette titels.
Tussen de andere, eigen ((A)AA) spellen door heb ik niet eens tijd om alles te proberen en pik alleen de dingen er tussen uit die mij het meest aanspreken.
Verwijderd
Vandaag even downloaden.Verwijderd schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 19:10:
1st September: Grow Home (PS4)
1st September: Super Time Force Ultra (PS4 and PS Vita)
1st September: Twisted Metal (PS3)
1st September: Teslagrad (PS4 and PS3)
1st September: La-Mulana EX (PS Vita)
1st September: Xeodrifter (PS4 and PS Vita)
Verwijderd
Allemaal?
En dat gezeur over geen AAA games op ps plus vind ik echt onzin.
Volgens mij zijn er talloze AAA games de afgelopen jaren op de ps3 gratis uitgekomen(ik heb nog steeds een backlog van minimaal 15 games op de ps3 van AAA titels), op de ps4 zijn er ook al een aantal goede games "gratis" weggegeven(maybe niet in een persoonlijke smaak, maar daar kan Sony niets aan doen he)
En vaak genoeg komen er nog steeds AAA games op de plus voor de ps3
Verwachten mensen dat er elke maand een spel van 40 a 60 euro in zit
Ik denk dat we ergens begin 2016 games zoals Killzone/knack kunnen verwachten in de plus.
[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2015 04:05 ]
Het punt is dat de meeste mensen inmiddels overgestapt zijn naar de PS4 heb ik het idee en juist daar laat het aanbod nogal te wensen over. Games van 40-60 euro verwacht ik niet maar van het aanbod kleinere games heb ik mijn buik net als anderen inmiddels wel weer vol. PS+ is ook minder vrijwillig dan voorheen natuurlijk.Verwijderd schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 03:56:
[...]
Volgens mij zijn er talloze AAA games de afgelopen jaren op de ps3 gratis uitgekomen(ik heb nog steeds een backlog van minimaal 15 games op de ps3 van AAA titels), op de ps4 zijn er ook al een aantal goede games "gratis" weggegeven(maybe niet in een persoonlijke smaak, maar daar kan Sony niets aan doen he)
En vaak genoeg komen er nog steeds AAA games op de plus voor de ps3
Ik activeer de games altijd allemaal maar ik speel lang niet alles direct.
[ Voor 4% gewijzigd door Bor op 01-09-2015 08:46 ]
Nu wel..superjona schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 13:46:
Alle games zijn nu te downloaden via de zoekfunctie, enkel Super Time Force Ultra staat er nog niet op.
Ja, dat mag inmiddels wel eens minimaal 5 GB worden. Krijg nu iets te vaak de melding dat er iets niet meer opgeslagen kan worden.Exorcist schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 13:58:
Die gratis () games kunnen me meestal ook wat, maar de online opslag mag onderhand toch wel naar ruim boven de 1GB getrokken worden.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Belangrijkste info uit de post:
Online storage capacity increase: PlayStation Plus members’ PS4 cloud storage capacity will increase from 1GB to 10GB
[ Voor 50% gewijzigd door Kooj1980 op 02-09-2015 01:11 ]
PSN: Kooi1980 - Xbox Live: Kooister
Die cloud storage is toch "gewoon" al je savegames, ook PS3 en Vita? Geldt neem ik aan dat voor alles?Kooj1980 schreef op woensdag 02 september 2015 @ 01:09:
Goed nieuws :)
Online storage capacity increase: PlayStation Plus members’ PS4 cloud storage capacity will increase from 1GB to 10GB
Wel erg prettig, heb al een heleboel savegames die niet meer in sync lopen door die beperkte opslag.
SIngstar alleen al wilt 138MB uploaden. Dan gaat het hard.
Ik dacht dat je 1 GB per systeem beschikbaar had. Voor PS3 en Vita ben ik nog niet in ruimteproblemen gekomen, tenminste. Daar heb je dan ook niet van die absurd grote savegames als die van Apotheon, die op zichzelf al 400 MB in beslag neemt.Exorcist schreef op woensdag 02 september 2015 @ 08:19:
[...]
Die cloud storage is toch "gewoon" al je savegames, ook PS3 en Vita? Geldt neem ik aan dat voor alles?
Wel erg prettig, heb al een heleboel savegames die niet meer in sync lopen door die beperkte opslag.
SIngstar alleen al wilt 138MB uploaden. Dan gaat het hard.
PSN: Kooi1980 - Xbox Live: Kooister
Ah, dan is het OK. PS3 heeft veelal kleine(re) savegames, dus dat valt inderdaad mee. Vita heb ik nooit bekeken, voor zover het mogelijk is. Maar mooiKooj1980 schreef op woensdag 02 september 2015 @ 08:25:
[...]
Ik dacht dat je 1 GB per systeem beschikbaar had. Voor PS3 en Vita ben ik nog niet in ruimteproblemen gekomen, tenminste. Daar heb je dan ook niet van die absurd grote savegames als die van Apotheon, die op zichzelf al 400 MB in beslag neemt.
Ik zal wel een azijnzeiker zijn maar al die social meuk hoeft van mij niet. Ik heb liever de mogelijkheid dat je de GUI wat kan customizen.Kooj1980 schreef op woensdag 02 september 2015 @ 01:09:
Goed nieuws :)
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Alleen wel raar dat ze nog steeds niet zijn gekomen met die online friend notifications.
Shikata ga nai.
http://share.blog.us.playstation.com/ideas/popular/
Friends sign-in notifications staat daar wel nog tussen op een hoge plaats, jammer dat het er in firmware 3.00 nog niet in lijkt te zitten, of ze moeten het niet gedocumenteerd hebben (iemand al gechecked in de beta?)
Het verbaast mij dat de trage download speeds hier niet eens vermeld worden.
Verder is de plus maand wel okay Grow Home ofzo lijkt me dan wel weer grappig. Eerst maar eens me andere games uitspelen heb nog meer dan genoeg liggen hehe.
Cloud storage heeft toch compleet niets te maken met social meuk ?!Vrijdag schreef op woensdag 02 september 2015 @ 08:39:
[...]
Ik zal wel een azijnzeiker zijn maar al die social meuk hoeft van mij niet. Ik heb liever de mogelijkheid dat je de GUI wat kan customizen.
Vind het ook een erg fijne toevoeging. Vooral die RPG's hebben de neiging goed grote files te maken.WeAreLegion schreef op woensdag 02 september 2015 @ 18:25:
Eindelijk die 10GB voor me save files, ik had het al uitgezet omdat ik constant melding kreeg op ps4 dat hij vol zat 1GB was ook wl wat weinig aangezien sommige games echt vrij groot zijn (de save games).
Verder is de plus maand wel okay Grow Home ofzo lijkt me dan wel weer grappig. Eerst maar eens me andere games uitspelen heb nog meer dan genoeg liggen hehe.
Ja inderdaad, ook FIFA15 heeft er wel een handje van dat is echt niet gezond, maar goed ik zet nu dus paar games aan die ik wel echt online will hebben en de rest zet ik afentoe op een usb stick van 32gig dan weet ik zeker dat ik genoeg heb. De usb stick ligt ook gewoon naast mijn PS4 altijd.Cyleo schreef op donderdag 03 september 2015 @ 21:27:
[...]
Vind het ook een erg fijne toevoeging. Vooral die RPG's hebben de neiging goed grote files te maken.
Google Pixel 7 Pro | Xbox Series X | FIFA | FM
Het kan dan wel zo zijn dat je alleen op US servers speelt.PSV-EHV schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 17:16:
Heeft iemand hier toevallig ervaring met het pre-orderen/downloaden van games in de US Playstation Store? Ik wil Fifa 16 pre-orderen via mijn US account, maar kan ik hem dan ook spelen met andere accounts op de Playstation?
Stel dat is zo, dan is dat niet zo'n probleem, aangezien ik eigenlijk vooral career mode speel. Toch bedankt voor de waarschuwingrwbk schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 18:25:
[...]
Het kan dan wel zo zijn dat je alleen op US servers speelt.
Dankjeweldutchgio schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 17:18:
Ja, dat kan gewoon
Vrijwel geen enkele game heeft dat, op een paar enkele gevallen na.
Wel mis je de Nederlandse taal in het menu. Het nederlandse commentaar zit ook niet in de US versie, maar daar mis je niks aan.
Nog een reden om hem via mijn USA account te downloadendutchgio schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 20:40:
Bij games van EA is dat zover ik weet niet zo.
Vrijwel geen enkele game heeft dat, op een paar enkele gevallen na.
Wel mis je de Nederlandse taal in het menu. Het nederlandse commentaar zit ook niet in de US versie, maar daar mis je niks aan.
Neuh. EA gebruikt je IP adres om je te matchen. Ik heb Fifa 14 en 15 probleemloos kunnen spelen met mn vrienden die de game fysiek in NL hebben gekocht bijvoorbeeld.rwbk schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 18:25:
[...]
Het kan dan wel zo zijn dat je alleen op US servers speelt.
Tot nu toe kan je alle games op de PS4 uit de US Store halen en met je vrienden die de NL versie hebben spelen. De enige uitzondering zijn games van Netherrealm (Injustice en MKX). Die gebruiken namelijk de PS Store als regio, en dan zit je inderdaad wél op de US servers. Behoorlijk achterlijk, die fout maakten ze ook al op de PS3 namelijk. De Xbox versies werken weer niet zo.
Ik haal al mn games it de US Store en kan ze allemaal met NL mensen spelen. Netherrealm is dus de enige uitzondering, leerde dat op de harde manier met Injustice en MKX om die reden via de NL Store gehaald (en wat bleek, hij had idd weer een regio lock voor online).
Voor elk ander game hoef je je geen zorgen te maken, zeker games van EA/Ubisoft/etc hoef je geen zorgen over te maken
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Nee, het gaat mij om de overige functies die toegevoegd gaan worden, daar zit ik niet op te wachten. Hopelijk wordt het niet te intrusief in de gui verweven.Twixie schreef op woensdag 02 september 2015 @ 21:13:
[...]
Cloud storage heeft toch compleet niets te maken met social meuk ?!
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Verwijderd
Goed idee, toffe game.Verwijderd schreef op donderdag 24 september 2015 @ 08:31:
Ik heb de games van afgelopen maand nog maar amper aangeraakt. Straks maar eens met Grow Home beginnen, denk ik ;-)
Verwijderd
Blijkbaar kan je games die je gekregen hebt via IGC, ineens permanent gratis aankopen, als die nadien ineens crossbuy geworden zijn. Ze worden als 'Gratis' getoond in de PS Store en je kan ze effectief aankopen, dit terwijl normaal reeds aangekochte titels enkel een 'Download' button hebben. Heb alleszins al weet van de volgende titels:
* Oddworld: New'n'Tasty: IGC voor PS4 en later een PS3 Crossbuy geworden.
* Hotline Miami: IGC voor PS3/Vita en later een PS4 Crossbuy geworden
* Resogun: IGC voor PS4 en later een PS3 Crossbuy geworden
Dat is zo bedoeldTwixie schreef op zondag 27 september 2015 @ 12:18:
Net weer de volgende PS Store 'bug' tegengekomen, waarvan ik niet weet of dit bij de PS+'ers algemeen geweten is. Indien wel, sorry om een openstaande deur in te trappen.
Blijkbaar kan je games die je gekregen hebt via IGC, ineens permanent gratis aankopen, als die nadien ineens crossbuy geworden zijn. Ze worden als 'Gratis' getoond in de PS Store en je kan ze effectief aankopen, dit terwijl normaal reeds aangekochte titels enkel een 'Download' button hebben. Heb alleszins al weet van de volgende titels:
* Oddworld: New'n'Tasty: IGC voor PS4 en later een PS3 Crossbuy geworden.
* Hotline Miami: IGC voor PS3/Vita en later een PS4 Crossbuy geworden
* Resogun: IGC voor PS4 en later een PS3 Crossbuy geworden
Ja, maar als je de game al gekocht hebt, heb je die per definitie permanent. Dus ja, in dat geval is het ook wel zo eerlijk als ze een platform toevoegen aan de crossbuy, je er ook direct gratis recht op hebt.Cyleo schreef op maandag 28 september 2015 @ 14:06:
[...]
Dat is zo bedoeldDit geld niet alleen voor PS+ games, maar ook als je de game echt gekocht hebt. Hele fijne functie
De bug zit hem in het feit dat je bij de IGC, waar je gebruiksrecht dus tijdelijk is, je na gratis aankoop van de nieuwe crossbuy, je ineens wél eigenaar wordt van het spel. (Toegegeven, je haalt er enkel voordeel uit op het moment dat je PS+ vervalt, wat bij de meesten wellicht toch maar komt op het moment dat je al lang niet meer geïnteresseerd bent in je console).
Overigens nog een titel gevonden: WoahDave. Die is na de IGC entry blijkbaar ook crossbuy met PS4 geworden.
[ Voor 12% gewijzigd door Twixie op 28-09-2015 15:32 ]
Verwijderd
Het gaat deze week bekend gemaakt worden.djmelvee schreef op woensdag 30 september 2015 @ 08:48:
Nieuwe PS+ games al bekend?
Super Meat Boy komt als het goed is volgende week uit en dat spel is gratis voor PS Plus leden.djmelvee schreef op woensdag 30 september 2015 @ 08:48:
Nieuwe PS+ games al bekend?
check de PS Blog. Op die blog word het nieuws als eerste geplaatst.
http://blog.eu.playstation.com/
Verwijderd
■Broken Age (PS4/PS Vita)
■Super Meat Boy (PS4/PS Vita)
■Unmechanical Extended (PS4/PS3)
■Kickbeat (PS Vita/PS3)
■Kung Fu Rabbit (PS Vita/PS3)
■Chariot (PS3)
Bron: http://blog.eu.playstatio...2&adbpl=tw&adbpr=36969785
Kung fu konijn heb ik al een tijdje.. Niet heel bijzonder maar een grappige platformer. De rest zegt me niks maar dat zal het afval van deze maand zijn dan
PSN-id: karlbani / Steam-id: karlbani
Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK
Is dit nog geldig? Vandaag eventjes mijn huidige abbo verlengd met 1 jaar, geen gratis maand erbij gekregen...ASNNetworks schreef op maandag 25 november 2013 @ 23:56:
[...]
Je kan de PS+ kaarten stacken. Dus meerdere tegelijk activeren waardoor je extra erbij krijgt. Iemand hier heeft tot 2016 PS+
Verwijderd
Dat is de grootste reden waarom ik geen meat boy ga spelen.Bad_Boy schreef op woensdag 30 september 2015 @ 17:51:
Super meat boy...dat gaat een real life test worden van de stevigheid van de ps4 controllersveel gespeeld op steam, maar opgehouden toen ik de kid levels had uitgespeeld. Was toen wel wat klaar met de game, kijken hoever ik nu kom!
Ik weet 100% zeker dat dat mijn controller gaat kosten
Waar schrijf ik dat je een extra maand krijgt?iPodKiller schreef op woensdag 30 september 2015 @ 20:56:
[...]
Is dit nog geldig? Vandaag eventjes mijn huidige abbo verlengd met 1 jaar, geen gratis maand erbij gekregen...
[ Voor 36% gewijzigd door ASNNetworks op 30-09-2015 21:27 ]
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Nou is dat ook niet echt een uitdaging ook. Trials heeft me al 2 controllers gekost (zonder gooien). Nu waren dat wel "launchcontrollers" en de nieuwe lijken iets beter.Verwijderd schreef op woensdag 30 september 2015 @ 20:57:
[...]
Dat is de grootste reden waarom ik geen meat boy ga spelen.
Ik weet 100% zeker dat dat mijn controller gaat kosten
Misschien heb ik het verward met dit:ASNNetworks schreef op woensdag 30 september 2015 @ 21:25:
[...]
Waar schrijf ik dat je een extra maand krijgt?Ik bedoelde (2 jaar geleden) ermee dat je ze dus gewoon kan stapelen. Het wordt dus bovenop je eind datum toegevoegd. Destijds waren mensen bang dat je gewoon een jaar kreeg op aankoop, dus als je nog 3 maanden over had en je kocht voor een jaar, dat je dan gewoon eem jaar erbij kreeg vanaf aankoop en dus 3 maanden kwijt zou raken.
Hier, ik heb het toch echt gezegd 2 jaar geleden:Tooooony schreef op zondag 03 februari 2013 @ 23:28:
http://blog.sonyentertain...ership-get-3-months-free/
Bij een jaarabonnement krijg je 3 maanden gratis daarna. Het is ook stapelbaar voor bestaande klanten.
Ik heb nog niet in de PSN store op de PS3 gekeken, maar op https://store.sonyenterta...k.com/#!/nl-nl/home/games staat nog niets vermeld.
Ach, ik geloof dat de actie nog tot begin maart duurt.
Misschien maar even wachten of de Plus service meeverhuist naar de PS4....
Als ik nu nog een jaar afsluit ben ik nog een dikke 2 jaar lid.....
Ik kreeg er echt 1 maand bij als toen ging stacken, of heb ik het verkeerd gezien?iPodKiller schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 00:58:
[...]
Als het goed is krijg je er nog een gratis maand bij, want je koopt twee keer ps plus. Had voor mijn upgrade 3 maanden gekocht en er 1 jaar bij gedaan, nu heb ik een maand extra.
[ Voor 71% gewijzigd door iPodKiller op 30-09-2015 21:52 ]
- Broken Age (PS4/PS Vita)
- Super Meat Boy (PS4/PS Vita)
- Unmechanical Extended (PS4/PS3)
- Kickbeat (PS Vita/PS3)
- Kung Fu Rabbit (PS Vita/PS3)
- Chariot (PS3)
Beschikbaar 6 oktober 2015.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
ik kan niet zeggen dat ik hier warm van wordt.Jumpman schreef op woensdag 30 september 2015 @ 23:51:
PSN Plus IGC Games Oktober 2015
- Kickbeat (PS Vita/PS3)
- Chariot (PS3)
Hop,hop,hop!
Unmechanical is echt leuk. Maar goed, die heb ik uiteraard al gekocht.Jumpman schreef op woensdag 30 september 2015 @ 23:51:
- Kickbeat (PS Vita/PS3)
- Chariot (PS3)
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Daarom koop ik die inderdaad ook nietspaceboy schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 08:00:
[...]
Unmechanical is echt leuk. Maar goed, die heb ik uiteraard al gekocht.F*ck it, ik ga geen indies meer kopen... Elke keer voel je je weer genaaid.
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
EA (Battlefield) en gratis weg geven? Die hebben bij Microsoft hun eigen "instant game collection" met EA titels voor een paar dollar per maand.Oxigeon schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 08:32:
Mja, ik meende dat Playstation ooit gezegd heeft dat er altijd wel een AAA game bij zou zitten. De PS4 is nu bijna 2 jaar uit. Wordt het dan niet eens tijd dat de eerste AAA games gaan komen. Ik bedoel een Knack of BF4 kunnen ze toch goed weggeven lijkt me?
Knack zou kunnen, is van Sony zelf. Maar zal je dan ineens blij worden? Ik niet in ieder geval.
Voor de rest moeten uitgevers akkoord gaan met het weggeven van de games, dat besluit Sony niet. Ik denk dat ze wel een soort van vergoeding krijgen, maar denk dat als ze een game in de sale gooien voor een paar euro, dat het ze veel meer oplevert dan de opbrengsten van IGC downloads.
Ik zie om deze reden niet op grote schaal AAA meer naar de IGC komen, zeker niet van de third party uitgevers. Wat wel mogelijk is, is dat voor release van een nieuwe titel in een franchise, dat er een oude in de IGC komt. Bijvoorbeeld zoals MGS: Ground Zeroes. Ik denk dat bijv. AC4 Black Flag een grote kans heeft om dat ook te doen.
Shikata ga nai.
Broken Age!Jumpman schreef op woensdag 30 september 2015 @ 23:51:
- Kickbeat (PS Vita/PS3)
- Chariot (PS3)
Super Meat Boy al veel gespeeld op de 360
Rest ken ik niet maar alleen Broken Age al maakt het voor mij weer een prima maand.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Wat Battlefield 3 ook eerder niet gratis voor + members?BlackMage schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 08:45:
[...]
EA (Battlefield) en gratis weg geven? Die hebben bij Microsoft hun eigen "instant game collection" met EA titels voor een paar dollar per maand.
BF3 kan ik me niet herinneren. Ik heb wel Plants vs Zombies gratis van hen.Bor schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 10:09:
[...]
Wat Battlefield 3 ook eerder niet gratis voor + members?
Verwijderd
Klopt, was op elk platform 1 spel, en had dus ook niets met PS+ te maken. Voor PS3 was dat Mirror's Edge en voor Vita was het NFS: Most Wanted.Verwijderd schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 10:23:
Plants vs. Zombies was een weekend(?) lang gratis te downloaden als cadeautje van EA, tijdens de Playstation Experience dacht ik.
Verwijderd
Vandaag even downloaden.Verwijderd schreef op woensdag 30 september 2015 @ 17:39:
Without further ado, here are the games coming your way on 6th October:
■Broken Age (PS4/PS Vita)
■Super Meat Boy (PS4/PS Vita)
■Unmechanical Extended (PS4/PS3)
■Kickbeat (PS Vita/PS3)
■Kung Fu Rabbit (PS Vita/PS3)
■Chariot (PS3)
Bron: http://blog.eu.playstatio...2&adbpl=tw&adbpr=36969785
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Verwijderd
Als je een "echte" gamer bent is de PS4 het perfecte apparaat om op te gamen.Touchdomex schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 07:35:
Ik moet binnenkort maar een PS4 halen denk ik
Ja maar ik wil eigenlijk een WiiU en geen PS4Verwijderd schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 07:37:
[...]
Als je een "echte" gamer bent is de PS4 het perfecte apparaat om op te gamen.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Verwijderd
Het Nintendo Wii U Topic - Deel 2Touchdomex schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 07:55:
Ja maar ik wil eigenlijk een WiiU en geen PS4
Koop ze 2e hands voor de PS3spaceboy schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 08:13:
Iemand nog een tip om goeikoop Uncharted te kopen? Die "verrassing" werkt niet meer bij Wehkamp.
Het is niet de bedoeling om hier te vragen naar PSN (cards) aanbiedingen. Weet je een goede aanbieding? Dan kun je die plaatsen in het Console Budget Gaming topic. Ook daar is het echter niet de bedoeling om naar aanbiedingen te vragen.