Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
tsja.. better late than never oid? Erg jammer dat het zo laat is. Maar ik ga hem wel proberen.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
sky- schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 16:20:
[...]

Ja hoor. Maar een gerucht blijft een gerucht. Dat meer mensen het gaan zeggen wil absoluut niets zeggen. :+
Je begrijpt het niet :> ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 03-10 01:06
Dus we krijgen een demo'tje als dank voor het lange wachten. Meh. Tegenvaller.

Hopelijk zit er nog wat meer leuks bij ipv die eindeloze weird indie games (a la Skull of the Shogun). Toch jammer dat het doorgaans van die vage platformers zijn waar het merendeel toch echt niet op zit te wachten. Er zitten af en toe wat leuke tussen (Guacemelee). Maar games als Metal Gear mogen vaker voorbij komen wmb.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

corset schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 16:35:
tsja.. better late than never oid? Erg jammer dat het zo laat is. Maar ik ga hem wel proberen.
Ja, leuke is dat driveclub toch spotgoedkoop is mocht die bevallen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 16-10 08:26
iPodKiller schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 21:23:
[...]

Ja, leuke is dat driveclub toch spotgoedkoop is mocht die bevallen :+
Had hem weer gauw verkocht. Bleef mijzelf er aan storen dat je een auto niet aanraakt als je bots en dat constante slippen. Zal wel aan mij hebben gelegen had mijzelf ook niet echt de tijd gegund voor de game was te druk met van alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Royeboi schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 20:59:
Nee, die PS+ stond al in oktober(?) gepland en is voor onbepaalde tijd uitgesteld, wat nu tot morgen blijkt. ;)
Het is altijd al zo geweest, niet dat er nu ineens een demo komt.

[ Voor 10% gewijzigd door dutchgio op 24-06-2015 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19:57

Oxigeon

En zo is dat!

De game komt nu zo laat dat iedereen die de game wilde spelen hem al heeft gekocht en uiteindelijk ook alweer op Marktplaats heeft gezet. Dit was voor mij de slechtste game die ik heb gekocht voor de PS4. Na bijna 2 jaar delay mag je toch eigenlijk wel verwachten dat ze de game gratis weggeven en wat centjes gaan verdienen met het verkopen van wat "car-packs"

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19:43

Niku

Alagaesii

Royeboi schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 20:59:

Hopelijk zit er nog wat meer leuks bij ipv die eindeloze weird indie games (a la Skull of the Shogun). Toch jammer dat het doorgaans van die vage platformers zijn waar het merendeel toch echt niet op zit te wachten. Er zitten af en toe wat leuke tussen (Guacemelee). Maar games als Metal Gear mogen vaker voorbij komen wmb.
Skulls of the Shogun is anders zeer vermakelijk (net als Super Exploding Zoo) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 16-10 08:26
Super meat boy
Driveclub ps plus edition

Wat nog meer?
We hebben de grote ps4 games dus al weer gehad....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EpPart
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18-05 09:14
Cyleo schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 09:11:
[...]

Ik denk dat ze op de GamesCon iets gaafs in de trant van Killzone aankondigen (ln ieder geval een Triple A) i.v.m. het zoveeljarig bestaan van PS+. Tot die tijd sparen ze ze liever op denk ik. Hopelijk heb ik het fout, meer is beter :P

De geruchten dat DriveClub er aan komt worden wel steeds hardnekkiger.
Dat zal dan wel Paris Games Week worden aangezien ze hebben besloten niet naar Gamescom te gaan. Nog ietsjes langer wachten dus.

Het zou wel vet zijn als ze weer een echt grote Triple A game weggeven. Ik kan even niet iets anders haalbaars bedenken maar misschien iets als Saints Row IV of inderdaad Need for Speed. Misschien MLB 14 The Show om iedereen kennis te laten met de game, zodat ze de latere games misschien ook wel willen spelen. Hetzelfde hadden ze ook met NBA 2K14 gedaan.

Ik wil eigenlijk ook echt heel graag goedkopere titels, zoals een Telltale game voor PS+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:45

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Niku schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 08:44:
[...]

Skulls of the Shogun is anders zeer vermakelijk (net als Super Exploding Zoo) :)
Super exploding zoo vind ik dan weer helemaal niets. Dit is typisch een indie game die ze van mij wel hadden mogen overslaan. Grappig hoe smaken verschillen.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

On_E

Housemusic

rwbk schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 09:18:
Super meat boy
Driveclub ps plus edition

Wat nog meer?
We hebben de grote ps4 games dus al weer gehad....
DC is geen Plus titel, iig niet van de IGC.
Dus die telt niet mee....

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-09 13:46
Oxigeon schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 08:20:
De game komt nu zo laat dat iedereen die de game wilde spelen hem al heeft gekocht en uiteindelijk ook alweer op Marktplaats heeft gezet. Dit was voor mij de slechtste game die ik heb gekocht voor de PS4. Na bijna 2 jaar delay mag je toch eigenlijk wel verwachten dat ze de game gratis weggeven en wat centjes gaan verdienen met het verkopen van wat "car-packs"
Als ik de reacties zie op de post's van DriveClub (facebook) loopt 50% van de PS+ members te schreeuwen om de PS+ versie... Volgens mij hebben ze ook niet door dat het een demo is, volgens mij verwacht de helft het gehele spel voor nop :?

Voor mij het PS4 spel wat is zeer regelmatig speel :)

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 03-10 01:06
Niku schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 08:44:
[...]

Bor schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 09:22:
[...]

Super exploding zoo vind ik dan weer helemaal niets. Dit is typisch een indie game die ze van mij wel hadden mogen overslaan. Grappig hoe smaken verschillen.
Inderdaad. Als je fan bent van dit soort games, is het natuurlijk een feest elke maand. En dat gun ik ook iedereen. Ik ben blij dat ik beide consoles hebt en een enorme backlog waar ik i.v.m. studie niet eens aan toe kom nog. Maar voor mij persoonlijk vallen de PS+ games niet echt goed, en daarmee wil ik niemand afzeiken of iets. Ik vind Skulls echt geen vermakelijke game, maar dat ligt puur aan mij. Turn-based games vind ik alleen leuk in de vorm van sci-fi achtige strategy games, zoals Birth of the Federation (zeer oude PC game). Dit soort spelletjes als Skulls kunnen me helaas gewoon niet bekoren.

Wat meer triple A games zou zeer welkom zijn in mijn geval. Al was het maar een oude Call of Duty of Battlefield. Nu snap ik, dat gaat niet gebeuren want die draaien veel te veel omzet om nu te verpesten met PS+ ervan te maken, maar toch. Een Lego game, Knack, Thief voor ps4, Spider-Man, Wolfenstein, Alien, Metro, of gewoon de volle versie van DriveClub, een keer een wat grotere game ertussen zou fijn zijn. Natuurlijk was ik erg blij met Metal Gear, alleen had ik die dus al kort ervoor aangeschaft voor de XBONE. En een 'grotere' fighting game als Injustice, is dan weer echt totaal niet mijn ding. Op dit moment game ik maar weinig op de console, maar zo'n vette titel als onderdeel van PS+ zou er wel voor zorgen dat ik mijn abbo laat verlengen aan het einde van het jaar.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18:36
Pro Evo 2015 zou ik ook wel eens tof vinden. Lijkt me een prima game voor Plus.

Shikata ga nai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Plus update zal vanaf juli op de dinsdag plaatsvinden.

PlayStation Plus updates vinden altijd op woensdag plaats gezamenlijk met de Europese PlayStation Store update. De Amerikaanse PlayStation Store update en dus ook de PlayStation Plus update is echter op de dinsdag al. Wat precies het verschil in dagen veroorzaakt is niet bekend, maar Sony gaat de PlayStation Plus updates vanaf juli telkens op dinsdag uitvoeren in beide continenten.

Dat betekent dat de PlayStation Plus update van juli op dinsdag 7 juli zal plaatsvinden en daarmee hebben we gelijktijdig toegang tot de content als de Amerikanen. De PlayStation Store update zal nog wel gewoon op woensdag plaatsvinden.

“Hey folks. As of this month, Plus games go live in both EU and US on the first tuesday of the month (no longer Wednesday in EU). The first Tuesday in July is 7th July, hence why the games aren’t launching this week.”

We zullen dus tot volgende week moeten wachten voor de PlayStation Plus games, maar wel is de verwachting dat ze al deze week bekendgemaakt worden.

Bron: http://www.psx-sense.nl/1...-de-dinsdag-plaatsvinden/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laan1988
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 18-10 22:32
Voor de Xbox One wordt o.a. in juli Assasins Creed Black Flag gratis downloadbaar.
Dat zou opzich ook wel een leuke game voor de PS4 zijn.

Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
PlayStation Plus is 5 today!
To celebrate those of you that have been with us from the very beginning, a limited edition gift will be arriving in the mail for those of you that have been part of the journey since the very start. Think you may be one of them? Then keep a close eye on your emails as we’ll be getting in touch today.

Here’s to another five years!
http://blog.eu.playstatio...ystation-plus-is-5-today/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi , ik ben sinds dag 1 van PSPlus lid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinobi-vs-Gast
En voor degenen die lid zijn sinds dag één, wat is het cadeau?

Shikata ga nai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdjnl
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-10 18:41
Shinobi-vs-Gast schreef op maandag 29 juni 2015 @ 16:53:
Je krijgt een print thuisgestuurd met wat je bereikt hebt met plus gedurende die vijf jaar.

Wat dat ook mag betekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Ik heb net een e-mail ontvangen. Je moet je adresgegevens invullen en dan ontvang je 'een persoonlijke afdruk' :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt , ik heb net ook mijn gegevens ingevuld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-10 20:38
Heeft iedereen hem gehad of alleen diegene die al 5jaar lid zijn?

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alleen degenen die vanaf het begin lid zijn. 5 jaar geleden dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
to be eligible, customers must have joined PS Plus on 29th June 2010 and have been a member for the entire time since.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op Reddit gaat het gerucht dat Rocket League mogelijk in de IGC zit, nu de EU datum ook op dinsdag valt en de releasedatum van de game is volgende week dinsdag is, wanneer we dus ook de IGC games krijgen.

Het lijkt me sterk dat Rocket League meteen vanaf launch gratis is voor Ps Plus, maar zou wel heel mooi zijn.
Het feit dat de game niet pre-ordered kan worden wordt ook genoemd en zou het gerucht versterken.

[ Voor 13% gewijzigd door dutchgio op 29-06-2015 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
dutchgio schreef op maandag 29 juni 2015 @ 21:50:
Op Reddit gaat het gerucht dat Rocket League mogelijk in de IGC zit, nu de EU datum ook op dinsdag valt en de releasedatum van de game is volgende week dinsdag is, wanneer we dus ook de IGC games krijgen.

Het lijkt me sterk dat Rocket League meteen vanaf launch gratis is voor Ps Plus, maar zou wel heel mooi zijn.
Het feit dat de game niet pre-ordered kan worden wordt ook genoemd en zou het gerucht versterken.
Zou erg mooi zijn, voor mij sowieso een must-buy dus als het direct "gratis" is, is het mooi meegenomen. Kan het me niet voorstellen, maar wie weet welk verdienmodel er nog verder achter zit die het evt. kan rechtvaardigen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:41

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Hmm, jammer dat ik af en toe een mislukte betaling heb gehad omdat ik niet wil dat ie automagisch met een jaar verlengt zonder dat ik het door heb. Ach ja, shit happens.

Ben wel erg bendieuwd wat jullie ontvangen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-10 07:09

MeNTaL_TO

The future is not set

majoh schreef op maandag 29 juni 2015 @ 22:14:
[...]

Hmm, jammer dat ik af en toe een mislukte betaling heb gehad omdat ik niet wil dat ie automagisch met een jaar verlengt zonder dat ik het door heb. Ach ja, shit happens.

Ben wel erg bendieuwd wat jullie ontvangen!
Ik las een poster met alle achievements die je gehaald hebt as a PS Plus lid.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Laatst online: 08:44

spaceboy

Op grote hoogte

MeNTaL_TO schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 09:14:
[...]

Ik las een poster met alle achievements die je gehaald hebt as a PS Plus lid.
Hmm grappig. Ik ben benieuwd, heb de bende ook ingevuld. Wist niet eens dat ik alweer zo lang lid was. Maar kennelijk heb ik dus al minstens 5 jaar geen leven. :P

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ROCKET LEAGUE!!!!!

7th July: Rocket League (PS4)
7th July: Styx Master of Shadows (PS4)
7th July: rain (PS3)
7th July: Mousecraft (PS4/PS3/PS Vita)
7th July: Geometry Wars 3: Dimensions Evolved (PS Vita)
7th July: Entwined (PS4/PS Vita)

http://blog.eu.playstatio...try-wars-3-entwined-more/

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2015 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinobi-vs-Gast
Nice, Entwined leek me al interessant. Blij dat ik gewacht heb. Nu hopen dat één van deze dagen Child of Light ook erop komt.

Rain is trouwens een aanrader. Ik heb 'm met veel plezier gespeeld.

Shikata ga nai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Rain, Mousecraft & Entwined allen ooit al gekocht. (Wel alllemaal met een prijsverlaging/actie) }:O
Shinobi-vs-Gast schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 18:12:
Nice, Entwined leek me al interessant. Blij dat ik gewacht heb. Nu hopen dat één van deze dagen Child of Light ook erop komt.
Child of Light is nu afgeprijst naar €6,00.

[ Voor 93% gewijzigd door Ike. op 01-07-2015 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:21
Rocket League alleen maakt het weer helemaal top. Die had ik anders toch gelijk gekocht. De rest zie ik als bonus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Beakzz schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 18:39:
Rocket League alleen maakt het weer helemaal top. Die had ik anders toch gelijk gekocht. De rest zie ik als bonus :)
Idem. RL is awesome, four player split screen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

MP-focused sequel to Supersonic Acrobatic Rocket-Powered Battle-Cars!
Die vind ik echt vet op de PS3. Dus blij met deze :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMichel
  • Laatst online: 25-09 10:19
Mij lijkt Styx ook wel erg leuk.
Prima maand als ik 't zo zie dus!
Crap, ik moet de games van de afgelopen maand nog steeds downloaden en proberen. (Heb ze al wel aangeschaft overigens)

Maar ja, het is eigenlijk veel te mooi weer (lees te warm binnen) om nu binnen te zitten en te gamen.

PSN ID: MrMichel_75

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-10 20:38
goeie lijst.
Zitten een aantal games waar ik vaak over getwijfeld heb maar nooit gekocht.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 17:42:
7th July: Rocket League (PS4)
7th July: Styx Master of Shadows (PS4)
7th July: rain (PS3)
7th July: Mousecraft (PS4/PS3/PS Vita)
7th July: Geometry Wars 3: Dimensions Evolved (PS Vita)
7th July: Entwined (PS4/PS Vita)
Vandaag even downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:32

TDB

ze zijn al te downloaden

PSN: TDBtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16-10 10:57
wilde ze dl'en maar mijn PS+ is verlopen :( Snel maar weer een jaar bijkopen

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt , ze waren toen ik opstond meteen al te downloaden.
Een hele verbetering vergeleken met vroeger op PSN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ook maar even alles naar mijn Vita en PS4 gepushed. Dat Styx ziet er ook wel grappig uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20-10 20:59
En niemand rept over DriveClub die sinds ???? te downloaden was? Of was dat een foutje? Of heb ik iets gemist... :?

[ Voor 38% gewijzigd door Die Bruine op 07-07-2015 08:22 ]

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMichel
Die Bruine schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 08:19:
En niemand rept over DriveClub die sinds gisteren te koop was? Of was dat een foutje? Of heb ik iets gemist... :?

Ik bedoel dus gratis te downloaden....
De PS+ editie van DriveClub is al enkele weken te downloaden. Dus, erm ja, je hebt iets gemist ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20-10 20:59
Blijkt ja :D

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Ik heb hem net gespeeld. Als je Project CARS gewend bent heb je helemaal niks gemist, er is geen reet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Verstekbakker schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 10:23:
Ik heb hem net gespeeld. Als je Project CARS gewend bent heb je helemaal niks gemist, er is geen reet aan.
Wel mooi zo mening natuurlijk maar dat is het ook wel een mening.

maar goed ik wil project cars nog eens doen maar vind het nog te prijzig voor een 2e race spel. Ik vind driveclub wel erg leuk om te doen en zekers met verschil van hoe was en hoe het nu is is het wel wereld van verschil (heb hem op dag 1 gelijk gekocht).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Smaken verschillen... Ik heb zowel project cars als driveclub. Beiden zijn prachtige games op hun eigen manier.

Driveclub start ik makkelijk even op voor een paar snelle rondjes racen vanaf de bank, gedachten op nul en gaan.
Project CARS is voor de uitgebreidere race-momenten waar ik echt voor ga zitten (letterlijk, in de playseat) en iets serieuzer mee bezig ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Driveclub even gespeeld.. en sorry, de eerste track was gelijk "yay mario kart on ice". Niet verder gespeeld.. Erg jammer.

De auto's glijden alle kanten op, zonder echt gevoel te hebben dat je wat bereikt. En "lol haal maar 25000 punten in dit korte stukje! veel succes!" met AI die je constant van de weg duwen (waardoor jij minpunten krijgt). Nee, niet echt handig.

[ Voor 50% gewijzigd door corset op 07-07-2015 11:51 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Nu online

On_E

Housemusic

corset schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 11:50:
Driveclub even gespeeld.. en sorry, de eerste track was gelijk "yay mario kart on ice". Niet verder gespeeld.. Erg jammer.

De auto's glijden alle kanten op, zonder echt gevoel te hebben dat je wat bereikt. En "lol haal maar 25000 punten in dit korte stukje! veel succes!" met AI die je constant van de weg duwen (waardoor jij minpunten krijgt). Nee, niet echt handig.
De Startline Tour is een selectie van latere DLC events en dat zijn niet altijd de makkelijkste..

Beter doe je eerst wat single events op een baan naar keuze in India met droog weer.
Ik vind m vele malen toffer dan CARS.

DC is sneller en spannender imo.

[ Voor 18% gewijzigd door On_E op 07-07-2015 11:58 ]

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13:53
corset schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 11:50:

De eerste track is ook niet erg goed: Je wordt direct in een veel te snelle auto gestopt. Als je even doorspeelt wordt het beter. Ik vind die AI van DC juist wel lekker, goed agressief.

Entwined ga ik zeker spelen. Al een poosje op mijn telefoon gedaan, vind het erg vet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De PS Plus games van deze maand zijn erg leuk, vind ik! vooral rocket League (en eenvoudige tophies én platinum trophy).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
rocket league is gaaf inderdaad, lijkt me ook wel wat om met vrienden online te spelen.

Jammer genoeg werkte dat gedeelte bij mij niet gisteren.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Nu online

The_Worst

Unox

Vandaag (nu iig) werkt het Rocket League vlekkeloos. Behalve dan dat ik een paar keer flink ben ingemaakt.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:01
Wordt er vandaag bekend gemaakt wat er komt voor volgende week release?

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
ik hoop het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Entering PS Plus on 4th August:

■Lara Croft and the Temple of Osiris (PS4)
■Limbo (PS4)
■God of War Ascension (PS3)*
■Stealth Inc 2: A Game of Clones (PS4, PS3, PS Vita)
■Sound Shapes (PS4, PS3, PS Vita)**
■CastleStorm Complete Edition (PS3, PS Vita)

Bron: http://blog.eu.playstatio...6&adbpl=tw&adbpr=36969785

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Dus weer slechte titels. Tomb raider was te verwachten. Nog nooit zo'n snelle budget bak gang gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Limbo is een briljante indie maar ik denk dat veel mensen die al gespeeld hebben. TR is gewoon een mooie titel en vooral in co-op schijnt die heel tof te zijn. Prima titels dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22:59

JoeZuCK

_Fonz > all.

bram1984 schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 18:31:
Limbo is een briljante indie maar ik denk dat veel mensen die al gespeeld hebben. TR is gewoon een mooie titel en vooral in co-op schijnt die heel tof te zijn. Prima titels dus.
Ik vind deze line-up ook zeker niet tegenvallen. Ik vind het alleen jammer dat Ascension niet geremastered is voor de PS4. Als ik zo gameplay bekijk (en de vijanden), lijkt me deze titel op de een of andere manier vetter dan GoW 3.

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:21
Soundshapes en Castlestorm zijn leuke games. Jammer dat Sounshapes niet de complete versie is, want die heeft nogal wat DLC (Deadmau5 enz)

Van Stealth Inc. moet ik het eerste deel nog spelen (waarschijnlijk als ik in een verzorgingstehuis zit :+) en de eerste TR deed me niet veel. Limbo is heilig ;)

Geen slechte maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMichel
Lara Croft and the Temple of Osiris (PS4)

Daar heb ik wel zin in. Die lijkt me vooral leuk om coop gezellig op de bank te doen. Dus daarom voor mij al een geslaagde maand weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Laatst online: 08:44

spaceboy

Op grote hoogte

Crap. Weer zo'n maand dat ik alles al een keer gekocht en gespeeld heb. Ik moet echt minder gaan kopen... :(

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

In de toekomst zelf kiezen / voten?

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1087008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Komende maand mooi lijstje aan games due nog op de wenslijst stonden :-) sound shapes heb ik al compleet met alle dlc. Erg tof spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Een aardige maand maar voor mij helaas niets nieuws onder de zon. De functie dat we straks kunnen stemmen op de maandelijkse games (als dat al naar Nederland komt) lijkt me overigens wel erg leuk hoewel het van het aanbod afhangt natuurlijk. Als het ook daar vooral goedkopere indie games zijn zullen we nog veel teleurgestelde reacties horen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Bor schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 11:43:
Een aardige maand maar voor mij helaas niets nieuws onder de zon. De functie dat we straks kunnen stemmen op de maandelijkse games (als dat al naar Nederland komt) lijkt me overigens wel erg leuk hoewel het van het aanbod afhangt natuurlijk. Als het ook daar vooral goedkopere indie games zijn zullen we nog veel teleurgestelde reacties horen denk ik.
(veel) mensen op het internet hebbben altijd wel wat te mekkeren op dingen is lekker makkelijk namelijk. Ik heb tot nu toe nog geen maand gehad dat ik echt dacht van dit is gewoon compleet ruk je moet gewoon niet al te veel verwachten van die 50 euro per jaar dan valt het altijd wel mee hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Laatst online: 21:26
Ouch. ; Gow;A

"VOOR DEZE DOWNLOAD HEB JE 75GB VRIJE RUIMTE NODIG OP DE HARDE SCHIJF."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maartend schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 13:26:
Ouch. ; Gow;A

pricewatch: Seagate Expansion Portable USB 3.0 2TB Zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Deze heb ik inderdaad ook echt een aanrader, makkelijk in te bouwen (alleen uit ze cover halen was hier nogal een gedoe) maar het inbouwen ging als een trein :) en lekker veel installeren nu erg handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShiftHappenz
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 04-09 16:05

ShiftHappenz

PSN: GameOfTrophies

spaceboy schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 08:51:
Crap. Weer zo'n maand dat ik alles al een keer gekocht en gespeeld heb. Ik moet echt minder gaan kopen... :(
yup, heb ze al bijna allemaal voor PS4..
ach ja :) dan nu maar wat minder kopen ;)

I Don't want to sound like a badass but I eject my USB without removing it safely...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

WeAreLegion schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 13:02:
[...]

(veel) mensen op het internet hebbben altijd wel wat te mekkeren op dingen is lekker makkelijk namelijk. Ik heb tot nu toe nog geen maand gehad dat ik echt dacht van dit is gewoon compleet ruk je moet gewoon niet al te veel verwachten van die 50 euro per jaar dan valt het altijd wel mee hehe.
Smaken verschillen nu eenmaal. Om de mening van een ander af te doen als mekkeren vind ik nogal een zwaktebod. Voor de ene is game A fantastisch terwijl een andere zich er misschien nog geen 10 minuten mee weet te vermaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Bor schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 09:32:
[...]

Smaken verschillen nu eenmaal. Om de mening van een ander af te doen als mekkeren vind ik nogal een zwaktebod. Voor de ene is game A fantastisch terwijl een andere zich er misschien nog geen 10 minuten mee weet te vermaken.
Ja en dat is dan ook gewoon een mening he :) dus dat zegt dan ook niet zoveel. Maar goed ik vermaak me er tot nu toe prima mee en bij PS3 was dit ook het geval dat de A titels later kwamen dus dat zal nu ook ongetwijfeld gaan gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

WeAreLegion schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 10:22:
[...]

Ja en dat is dan ook gewoon een mening he :)
Precies en daarom moet je dat soort zaken ook niet afdoen als mekkeren ;)

Ik ben op dit moment bezig met de paper trail van Infamous Second Son als laatste missie (verhaallijn al uitgespeeld). Die missies zijn wel heel erg veel van hetzelfde moet ik zeggen. Als die klaar is wil ik eens kijken of ik het verhaal ook nog eens snel kan uitspelen aan de slechte kant. Moet te doen zijn in kortere tijd dan de eerste playthrough lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Bor schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 10:28:
[...]

Ik ben op dit moment bezig met de paper trail van Infamous Second Son als laatste missie (verhaallijn al uitgespeeld). Die missies zijn wel heel erg veel van hetzelfde moet ik zeggen. Als die klaar is wil ik eens kijken of ik het verhaal ook nog eens snel kan uitspelen aan de slechte kant. Moet te doen zijn in kortere tijd dan de eerste playthrough lijkt mij.
Die moet ik nog eens uitspelen. Was er op eens klaar mee en niet meer aangeraakt eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-10 21:26
MisterMichel schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 07:56:
Lara Croft and the Temple of Osiris (PS4)

Daar heb ik wel zin in. Die lijkt me vooral leuk om coop gezellig op de bank te doen. Dus daarom voor mij al een geslaagde maand weer :)
Ik vind het een superleuke game om met vrouwlief co-op te spelen! Ik heb hem helaas wel voor de volle mep gekocht, collectors edition en alles.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13:53
Tip: Vandaag in de aanbieding bij MM. 85 euro en je kan je collectie flink uitbreiden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cyleo schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 14:33:
[...]

Tip: Vandaag in de aanbieding bij MM. 85 euro en je kan je collectie flink uitbreiden :)
Super tip voor de anderen, maar ik heb er al 1 van de MM in mijn ps4 zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bukkum
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:31
Bor schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 10:28:
[...]

Heb ik ook gedaan de slechte kant als 2e. is idd redelijk snel te doen. Erg leuk spel speelt gewoon lekker weg. Enige spel dat ik op platinum heb gehaald. Is dan ook vrij makkelijk te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16:53

Pykow

Angelo OTR

Zojuist is mijn Playstation Plus lidmaatschap verlopen ;).
Nu ik geen PS vita meer heb, doe ik echt helemaal niets meer met PLUS.
Mijn PS4 is goed aan het stof happen. nadat GTA V op de PC is gekomen, heb ik de console niet meer aangeraakt.

ik wacht op uncharted 4 en als deze gaat tegenvallen, gaat mijn PS4 in de verkoop helaas.
Mijn Xbox One, GamePC en Wii U krijgen meer aandacht ;)
XboxOne wegens Forza en Fifa 15 (heb ik niet voor op de PS4), Game PC voor shooters en Wii U om samen met mijn vriendin te kunnen gamen (Of alleen Splatoon)

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/O92ClNWIVeKNvs5WnXKcyLTz/full.jpg?nohitcount=1

Op naar oktober.

_/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2015 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB

TDB

Spellen zijn inmiddels te downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TDB schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 07:31:
Spellen zijn inmiddels te downloaden
Ik ga ze ook even downen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Verwijderd schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 17:43:
Entering PS Plus on 4th August:

■God of War Ascension (PS3)*
■Sound Shapes (PS4, PS3, PS Vita)**
Deze 2 nog niet gratis te vinden voor mij.
Ik zoek natuurlijk wel in de store.

[ Voor 6% gewijzigd door maartend op 04-08-2015 08:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB

TDB

Sound Shapes (PS4) is al te downloaden: zoeken naar het spel via de store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maartend schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 08:33:
[...]

Deze 2 nog niet gratis te vinden voor mij.
Bij mij is via de website alles te downloaden behalve God of War: Ascension voor de PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0xrubennft
  • Laatst online: 11-03 12:06
of je zegt niks

[ Voor 95% gewijzigd door BM op 04-08-2015 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 16:41:
Zojuist is mijn Playstation Plus lidmaatschap verlopen ;).
Nu ik geen PS vita meer heb, doe ik echt helemaal niets meer met PLUS.
Mijn PS4 is goed aan het stof happen. nadat GTA V op de PC is gekomen, heb ik de console niet meer aangeraakt.

ik wacht op uncharted 4 en als deze gaat tegenvallen, gaat mijn PS4 in de verkoop helaas.
Mijn Xbox One, GamePC en Wii U krijgen meer aandacht ;)
XboxOne wegens Forza en Fifa 15 (heb ik niet voor op de PS4), Game PC voor shooters en Wii U om samen met mijn vriendin te kunnen gamen (Of alleen Splatoon)
Whatever makes you happy. Veel plezier in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Alleen GoW niet maar de rest staat er al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GoW is nu ook te downloaden via de website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0xrubennft
  • Laatst online: 11-03 12:06
wow, is 'ok doei' verboden om te zeggen, serieus? :O Het was gewoon m'n reactie op zijn bericht. Om die nou te gaan wijzigen :z :z

Maar anyway, de games voor de PS Vita ben ik weer heel benieuwd naar, elke maand zit er wel een toffe indie game bij die ik uitspeel, zeer tevreden met de plus games elke maand. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
maartend schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 13:26:
Ik had nog bijna 90GB vrij en de download was ook mislukt vanwege te weinig diskspace...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitfighter
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10-10 00:06

Bitfighter

To Switch Or Not To Switch

Waarschijnlijk heb je ook net zoveel ruimte nodig om te installeren. 75GB+75GB.

Hope that helps.

PSN ID: Bitplanet Wii Code:1486-5351-7096-1324 Mijn Spellijst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-09 15:50
Bitfighter schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 20:56:

Hope that helps.
Nope! De PS4 installeert namelijk tijdens tijdens het downloaden. Je hebt absoluut niet het dubbele aantal GB's nodig om ook te kunnen installeren. De PS4 moet wel minimaal X aantal GB hebben om normaal te kunnen functioneren (voor de record functie). Wellicht dat de game 75GB was en nog een update bij komt. Dan heb je al snel te weinig over.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
ASNNetworks schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 22:23:
[...]

Nope! De PS4 installeert namelijk tijdens tijdens het downloaden. Je hebt absoluut niet het dubbele aantal GB's nodig om ook te kunnen installeren. De PS4 moet wel minimaal X aantal GB hebben om normaal te kunnen functioneren (voor de record functie). Wellicht dat de game 75GB was en nog een update bij komt. Dan heb je al snel te weinig over.
Gaat om de PS3 game GoW;A.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bitfighter schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 20:56:

Hope that helps.
Nope, gewoon nog 1 game van 12GB eraf gegooid en dan lukte het wel. Erna was er dan wel nog ruim 60GB over, dus kon ik de eraf gegooide games terug gaan downloaden... 8)7
Pagina: 1 ... 43 ... 98 Laatste

Let op:
Het is niet de bedoeling om hier te vragen naar PSN (cards) aanbiedingen. Weet je een goede aanbieding? Dan kun je die plaatsen in het Console Budget Gaming topic. Ook daar is het echter niet de bedoeling om naar aanbiedingen te vragen.