• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 09 december 2015 @ 23:45:
psplus loopt morgen af, ik zie nergens mooie aanbiedingen :(
Tip: zet een prijsalert in de Pricewatch op het PSN Abo.

Doe ik zelf ook en zodra een aardige deal voorbij komt, pak ik die mee, ook als ik nog een half jaar PSN tegoed heb. Zo heb ik in de laatste 2 maanden voor €37,50 per jaar 2 jaar PSN ingekocht (1x voor €35 en 1x voor €39,95).

Voorlopig kan ik even vooruit. Voor 2018 moet ik een nieuw abo op de kop tikken, dus ergens in 2017 zet ik de prijsalert weer aan in de pricewatch.

[ Voor 3% gewijzigd door ralph075 op 22-12-2015 13:48 . Reden: Dank dutchgio, nu aangepast ]

Dat is alleen het 50,- tegoed, niet het 365 dagen abbo.
Dat is deze: ;)
pricewatch: Sony PlayStation Plus Card 365 dagen (Nederland)

Normaliter is die vanuit Sony jaarlijks rond december/januari overal voor 37,50 te verkrijgen, dus het is wachten totdat dat ingaat.

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Ik had hem laatst bij wehkamp gekocht met die sint code hij was 47,50 geloof ik met code ging er nog een tientje vanaf.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Weet niet of deze site hier eerder voorbij is gekomen: https://psprices.com/region-nl/index ideaal om de prijshistorie van games in de PS Store te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-10 18:12
Handige website, zie daar bijvoorbeeld dat the last of us remastered laatst nog voor 17,99 te koop was voor plus leden. Dan is die 50 euro van nu best wel zuur, zelfs al heb je er 2 voor de prijs van 1 ben je nog steeds duurder uit.

Verwijderd

Er is weer een Wehkamp code: kerst - Mooi meegenomen voor wie nog een Playstation Plus abonnement wil aanschaffen dan wel wil verlengen (geldig tot en met 20 december 2015).

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2015 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assasinbats
  • Laatst online: 22:00
Kak, geen meldingen gekregen dat mijn ps plus bijna op was. Ik dacht net even lekker een ps plus game te gaan spelen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dan verleng je toch weer? Zie het probleem niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20-10 07:36

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Verlengt toch automatisch?

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Dat kan je gelukkig uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:41
Bijna overal is het 365 dagen abonnement uitverkocht staat 4 tot 6 weken levertijd. Best raar voor zo iets simpels is niet meer dan een code invoeren :) Helaas nergens aanbiedingen te vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:31

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

FidoDido schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 13:14:
Bijna overal is het 365 dagen abonnement uitverkocht staat 4 tot 6 weken levertijd. Best raar voor zo iets simpels is niet meer dan een code invoeren :) Helaas nergens aanbiedingen te vinden
Die codes moeten ook ingekocht worden natuurlijk. Het is niet zo dat ze er on the fly een onbeperkt aantal kunnen genereren.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ike. schreef op maandag 28 december 2015 @ 20:52:
[...]

Dat kan je gelukkig uitzetten.
Ja idd, maar dat was me nog een zoektocht.. de viezeriken hebben het dus automatisch aanstaan ook al activeer je psplus dmv een kaart. En eventjes uitschakelen vraagt ook wel wat menu onderzoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:52
Hmm, da's mooi kut. Mijn PSN verloopt op 6 januari. Kan ik dus mooi niet verlengen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
tiguan schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 13:22:
Hmm, da's mooi kut. Mijn PSN verloopt op 6 januari. Kan ik dus mooi niet verlengen :P
Als het een halszaak is, kan je uiteraard gewoon via de Store op de PS verlengen. Betaal je wel het volle pond, maar het is niet zo dat je niet kan verlengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar dat ga je niet doen natuurlijk. :)
mijn ps plus verloopt ook eind januari vermoed ik, had nu al wel een aanbieding verwacht maar die is er dus nog tijd niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb er een tijdje geleden anders gewoon 5 tientjes voor betaald. Vier tientjes is ook lekker, maar het is nu niet zo dat ik een maand op brood en water heb moeten leven. Ik heb er eigenlijk niks van gemerkt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:52
Ja da's ook weer zo, doe 't wel via de store :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:37
bram1984 schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 14:39:
Ik heb er een tijdje geleden anders gewoon 5 tientjes voor betaald. Vier tientjes is ook lekker, maar het is nu niet zo dat ik een maand op brood en water heb moeten leven. Ik heb er eigenlijk niks van gemerkt. :)
Same here. Voordat ik het weet is de automatische verlenging er weer door. Enige die dan vragen stelt is de vrouw: "wat is dat nu weer aan Sony op de cc" :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor de Belgen met pre-paid bij Mobistar of Base: je kan je PS Store wallet bijvullen met belkrediet. Superhandig als je belwaarde op overschot hebt. Ik ga straks daarmee mijn PS+ vernieuwen, zelfs al kost het dan wel €50. Hebben pre-paid voor de iPad waar we dus ook nooit mee bellen... 100% belwaarde recupereren betekent dan eigenlijk dat we gewoon gratis PS credits hebben :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twixie schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 18:01:
Voor de Belgen met pre-paid bij Mobistar of Base: je kan je PS Store wallet bijvullen met belkrediet. Superhandig als je belwaarde op overschot hebt. Ik ga straks daarmee mijn PS+ vernieuwen, zelfs al kost het dan wel €50. Hebben pre-paid voor de iPad waar we dus ook nooit mee bellen... 100% belwaarde recupereren betekent dan eigenlijk dat we gewoon gratis PS credits hebben :D.
Hmm, gratis? Misschien betalen jullie teveel voor belminuten die je niet gebruikt ;)

Neemt niet weg dat de psn store een mooie manier is om ze alsnog te besteden natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gratis 4 GB mobiele data of gratis PSN credit, 't is maar hoe je het bekijkt :). We doen een top-up van €15 en daarvoor krijgen we 4 GB die een maand geldig is. Aangezien het een iPad is, doen we echter niets met die €15 belwaarde, maar die zet ik dus integraal op mijn PSN account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Ik snap er niks van. Hoe zet je belwaarde op je ps account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Verstekbakker schreef op woensdag 30 december 2015 @ 02:31:
Ik snap er niks van. Hoe zet je belwaarde op je ps account?
Staat toch echt een paar posts boven je.
Voor de Belgen met pre-paid bij Mobistar of Base: je kan je PS Store wallet bijvullen met belkrediet. Superhandig als je belwaarde op overschot hebt.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkanjo
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:50
Verwacht vandaag toch wel de aankondiging van de plus games voor januari, de aankondiging lijkt iedere maand later te komen. Al heb ik wel een backlog om de komende maanden nog bezig te kunnen zijn ben ik toch altijd benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net mail toegekomen dat de januari update er is. Blijkbaar Grim Fandango voor PS4. Maar ik kan niet zo direct de overige games terugvinden. Staan niet in de mail, en de link brengt je direct naar Grim Fandango in de PS Store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
Hardware wars rivals, staat in dezelfde mail ;)
Ps3 en vita nog niet bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, twijfelde nog of die erbij hoort of niet. Beetje wazige mail... Want onder Hardware Rivals staan dan pas: "Deze maand op PS4 met PS Plus" en dan dus Grim Fandango.
EDIT: Als je doorklikt op Hardware Rivals staat daar een release date van 5 januari. Dat zou betekenen dat het een titel is direct in de IGC komt... Ik dacht trouwens dat de IGC games nu de dinsdag al beschikbaar kwamen terwijl 5 januari een woensdag is. Dus ben nog niet zo zeker of dit een IGC game is.

[ Voor 49% gewijzigd door Twixie op 30-12-2015 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-10 17:10

SD5k

>4&X

Is Hardware: Rivals geen free-to-play game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Voor Grim Fandango is ook een theme verkrijgbaar. In de mail die je krijgt vind je een code om deze gratis te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SD5k schreef op woensdag 30 december 2015 @ 09:50:
Dat was volgens mij ook de bedoeling, maar in één van hun nieuwe posts op PSBlog werd gezegd dat de game 21euro zou gaan kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 01:11
Oh nice, Grim Fandango stond al klaar in mijn Steam winkelmandje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
SD5k schreef op woensdag 30 december 2015 @ 09:50:
Of hij wordt op dezelfde manier gelanceerd als Rocket League. Bij verschijning gelijk in de IGC en daarna alsnog ook gewoon te koop.
Beakzz schreef op woensdag 30 december 2015 @ 09:54:
Oh nice, Grim Fandango stond al klaar in mijn Steam winkelmandje :)
Inderdaad leuk, heb deze ook al geregeld in mandje gehad, maar net zo vaak weer eruit gehaald (want zou weleens een IGC game kunnen worden).

[ Voor 36% gewijzigd door ralph075 op 30-12-2015 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Twixie schreef op woensdag 30 december 2015 @ 09:48:
Ja, twijfelde nog of die erbij hoort of niet. Beetje wazige mail... Want onder Hardware Rivals staan dan pas: "Deze maand op PS4 met PS Plus" en dan dus Grim Fandango.
EDIT: Als je doorklikt op Hardware Rivals staat daar een release date van 5 januari. Dat zou betekenen dat het een titel is direct in de IGC komt... Ik dacht trouwens dat de IGC games nu de dinsdag al beschikbaar kwamen terwijl 5 januari een woensdag is. Dus ben nog niet zo zeker of dit een IGC game is.
Even je kalander na kijken 5 jan is toch echt een dinsdag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Juist ja, was nog niet goed wakker precies :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
De volledige lijst:

Hardware: Rivals (PS4)
Grim Fandango Remastered (PS4)
Dragon Age: Origins (PS3)
Medal of Honor: Warfighter (PS3)
Nihilumbra (PS Vita)
Legends of War: Patton (PS Vita)

http://blog.eu.playstatio...fandango-remastered-more/

De PS4 titels ga ik zeker eens proberen :)

[ Voor 6% gewijzigd door SToRM666 op 30-12-2015 17:57 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SToRM666 schreef op woensdag 30 december 2015 @ 17:56:
De volledige lijst:

Nihilumbra (PS Vita)

Haha
Origins op de ps3 gratis.
Alleen je mag nog wel zo'n 60 euro uitgeven voor alle DLC die erbij hoort :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 30 december 2015 @ 18:18:
[...]

Haha
Origins op de ps3 gratis.
Alleen je mag nog wel zo'n 60 euro uitgeven voor alle DLC die erbij hoort :P
Dat be(p)(t)aal je altijd zelf nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
corset schreef op woensdag 30 december 2015 @ 08:24:
[...]

Staat toch echt een paar posts boven je.

[...]
Ik heb prepaid van Mobistar, maar nog nooit gehoord van dit verschijnsel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verstekbakker schreef op woensdag 30 december 2015 @ 22:22:
[...]
Ik heb prepaid van Mobistar, maar nog nooit gehoord van dit verschijnsel...
Is niet echt een 'verschijnsel' maar gewoon een betaalmogelijkheid. Ga gewoon naar de PS Store (store.playstation.com). Rechtsboven kun je op je username klikken voor een dropdown. Kies daar 'Tegoed toevoegen'. Dat brengt je naar de pagina van je SEN account om geld toe te voegen aan je portemonnee. Een van de mogelijkheden daar is dus 'Mobiel gebruiken'. Klik daarop en de rest spreekt voor zich. Werkt enkel met Mobistar en Base.
Ideaal om belwaarde die je op overschot hebt te recupereren (in ons geval is dat dus 100% van de prepaid topups).

• Verstekbakker
  • Niet online
Twixie schreef op woensdag 30 december 2015 @ 22:34:
[...]

Is niet echt een 'verschijnsel' maar gewoon een betaalmogelijkheid. Ga gewoon naar de PS Store (store.playstation.com). Rechtsboven kun je op je username klikken voor een dropdown. Kies daar 'Tegoed toevoegen'. Dat brengt je naar de pagina van je SEN account om geld toe te voegen aan je portemonnee. Een van de mogelijkheden daar is dus 'Mobiel gebruiken'. Klik daarop en de rest spreekt voor zich. Werkt enkel met Mobistar en Base.
Ideaal om belwaarde die je op overschot hebt te recupereren (in ons geval is dat dus 100% van de prepaid topups).
Ah, maar dan moet je wel ook een Belgische PSN hebben? Want dat heb ik dan weer niet...

• GG---77
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-07-2024
zijn er deals bekend voor Plus bekend? Goedkoopste wat ik kan vinden is EUR 49,99 voor een jaar.

PSN id: GG--77

GG---77 schreef op donderdag 31 december 2015 @ 12:09:
zijn er deals bekend voor Plus bekend? Goedkoopste wat ik kan vinden is EUR 49,99 voor een jaar.
En dat zal ook wel het duurste zijn dat je kan vinden, want dat is gewoon de standaard prijs... 8)7

• sanre4l
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 06-08 10:05
Twixie schreef op donderdag 31 december 2015 @ 12:18:
[...]

En dat zal ook wel het duurste zijn dat je kan vinden, want dat is gewoon de standaard prijs... 8)7
Ik ben ook benieuwd naar wanneer de deals van slag gaan, want nu is mijn account gewoon verlopen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvunited
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-09 13:29
sanre4l schreef op donderdag 31 december 2015 @ 18:38:
[...]

Ik ben ook benieuwd naar wanneer de deals van slag gaan, want nu is mijn account gewoon verlopen :(
Voor mij exact het zelfde. Meestal zijn er toch wel aanbieding actief. Nu helaas niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillieWuks
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 02-12-2024
psvunited schreef op zondag 03 januari 2016 @ 14:38:
[...]

Voor mij exact het zelfde. Meestal zijn er toch wel aanbieding actief. Nu helaas niet..
Haha, ik zit ook in hetzelfde schuitje. Ps plus 27 dec verlopen maar ik wacht ook op een "aanbieding" . Lang wachten zo.

psn: vdNiet-forSpeed | [KAAS] Inglourious Guardians

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:48

Niku

Alagaesii

Ik heb gewoon €50 betaald zojuist, prima prijs voor wat je er voor krijgt. Vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niku schreef op zondag 03 januari 2016 @ 15:03:
Ik heb gewoon €50 betaald zojuist, prima prijs voor wat je er voor krijgt. Vind ik.
Inderdaad.

Gewoon die 50 euro neer leggen...
Je krijgt er genoeg voor terug dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-10 23:07
Eens met de volle pond betalen, en lezen jullie de nieuwe topicwarning ook jongens? Vragen of jezelf afvragen wanneer de eerstvolgende aanbieding is graag naar het budget topic verplaatsen.

Ik betaal als het moet inderdaad de volle pond. Meer dan waard voor je geld. Maar als je het echt vertikt de volle pond te betalen tot aan dat je je account laat verlopen, koop de volgende keer dat er een aanbieding is dan gewoon meerdere 8)7 Mijn psn+ loopt nog tot 2017 zo uit mn hoofd... :9~

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Boobybandit schreef op zondag 03 januari 2016 @ 20:24:
Maar als je het echt vertikt de volle pond te betalen tot aan dat je je account laat verlopen, koop de volgende keer dat er een aanbieding is dan gewoon meerdere 8)7 Mijn psn+ loopt nog tot 2017 zo uit mn hoofd... :9~
Dit inderdaad, beetje naïef om aanbiedingen eerder in het najaar te laten lopen, om te wachten totdat jouw Plus verlopen is, en dan balen dat er geen aanbieding is.

Serieus, afgelopen 2-3 maanden is Plus paar keer goed in de aanbieding geweest, heb 2 jaar Plus gekocht voor gemiddeld €37,50 per jaar. Wel in combinatie met kortingscodes, maar die waren in principe voor iedereen beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 30-09 21:56
SToRM666 schreef op woensdag 30 december 2015 @ 17:56:
De volledige lijst:

Nihilumbra (PS Vita)

Per wanneer zijn deze te downloaden? Ik heb nog steeds de december games staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:01

TDB

morgen

PSN: TDBtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:48

Niku

Alagaesii

Grim Fandango is wel een toffe titel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Valandin schreef op maandag 04 januari 2016 @ 09:17:
[...]

Nieuwe games zijn over het algemeen altijd eerste dinsdag van de maand en dat is dus morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morgen komen inderdaad de nieuwe games online. Ik heb even wat online trailers bekeken van Hardware: Rivals. Het ziet er niet als een lastige, diepgaande game. Ik wil het zeker wel een kans geven. De voorganger heb ik ook wel eens gespeeld (die werd destijds geleverd met de online netwerkkaart voor de PS2). Wellicht iets voor tussendoor. Helaas zal ik eerst mijn PS4 internetverbinding moeten nakijken, omdat NAT Type 3 vermoedelijk problemen gaat opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Valandin schreef op maandag 04 januari 2016 @ 09:17:
Ik dacht gelezen te hebben dat de PS+ update altijd de eerste dinsdag van een nieuwe maand is, wat dus inderdaad morgen is (zoals TDB al aangaf).

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morgen zijn de PS Plus Gratis titels te downloaden:

Klik voor Bewijs Hiervan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-09 14:18

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

Ah nice; Grim Fandango! Mooie sfeer en een LucasArts classic natuurlijk!
Die andere titel geloof ik wel; misschien is het wat, maar heb er weinig verwachtingen bij

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14:59

Griffin

Is mythical

Grim Fandango ken ik echt niet en de vraag is of het me trekt. Maar Hardware: Rivals lijkt me gewoon echt leuk. Sinds aanschaf van de PS4 nog niet online ermee gegaan (PS+ ligt nog ongebruikt in de la) want was niets mee om online te spelen en de gratis games vielen mee.
Vanavond maar eens aanslingeren (eerst gratis trail van 14 dagen, want tja... toch weer 14 dagen ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 20-10 13:04
Griffin schreef op maandag 04 januari 2016 @ 13:09:
Grim Fandango ken ik echt niet en de vraag is of het me trekt. Maar Hardware: Rivals lijkt me gewoon echt leuk. Sinds aanschaf van de PS4 nog niet online ermee gegaan (PS+ ligt nog ongebruikt in de la) want was niets mee om online te spelen en de gratis games vielen mee.
Vanavond maar eens aanslingeren (eerst gratis trail van 14 dagen, want tja... toch weer 14 dagen ;) )
Niet om online te spelen? Wat voor games heb je dan in godsnaam, als ik vragen mag :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djmelvee schreef op maandag 04 januari 2016 @ 13:26:
[...]

Niet om online te spelen? Wat voor games heb je dan in godsnaam, als ik vragen mag :')
Er zijn behoorlijk wat goede SP-games op de PS4, dus zo vreemd is dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

djmelvee schreef op maandag 04 januari 2016 @ 13:26:
[...]

Verwijderd schreef op maandag 04 januari 2016 @ 13:31:
[...]

Dat dus ;).
Maar ik ben begonnen met MGS5, puur SP.
Nu heb ik AC Unity, is nu voor mij nog puur SP, maar coop missies lijken me wel vet (dus dit zou een reden zijn voor PS+).
Andere MP games (COD BLOPS3) staat nog op mijn lijstje, maar ik game meestal maar 1 game per keer en heb niet veel tijd (zoals sommige andere hier :> ;) ). MGS5 is even naar de kast verhuist want het is niet een quick to play game in vergelijking met AC Unity. Unity kan je voor 15 minuten / half uur spelen (kleine missies). MGS duurt al snel wat langer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
Verwijderd schreef op maandag 04 januari 2016 @ 13:31:
[...]

Hoor je me dat zeggen dan? Ik vraag me alleen af welke games hij heeft, aangezien hij niets online kan spelen. Zijn namelijk toch echt meer games die wel als niet online kunnen hoor. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
Griffin schreef op maandag 04 januari 2016 @ 13:34:
[...]

[...]

Dat dus ;).
Maar ik ben begonnen met MGS5, puur SP.
Nu heb ik AC Unity, is nu voor mij nog puur SP, maar coop missies lijken me wel vet (dus dit zou een reden zijn voor PS+).
Andere MP games (COD BLOPS3) staat nog op mijn lijstje, maar ik game meestal maar 1 game per keer en heb niet veel tijd (zoals sommige andere hier :> ;) ). MGS5 is even naar de kast verhuist want het is niet een quick to play game in vergelijking met AC Unity. Unity kan je voor 15 minuten / half uur spelen (kleine missies). MGS duurt al snel wat langer.
Ik snap je verhaal qua tijd, ik werk namelijk ook gewoon fulltime. Probleem is dat ik wel altijd een lading preorder en door elkaar speel. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

djmelvee schreef op maandag 04 januari 2016 @ 14:26:
[...]

Ik snap je verhaal qua tijd, ik werk namelijk ook gewoon fulltime. Probleem is dat ik wel altijd een lading preorder en door elkaar speel. :>
Was het maar alleen werk, dan had ik nog wel ergens tijd.
Want naast werk heb ik nog een kleine hummel van 8 maanden die tijd vreet + een vrouw die aandacht wilt + sport + klussen in huis die af moeten. Prioriteiten kunnen onderling nog wel eens veranderen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Here’s the full list of great titles that await you on 5th January:

■Hardware: Rivals (PS4)
■Grim Fandango Remastered (PS4)
■Dragon Age: Origins (PS3)
■Medal of Honor: Warfighter (PS3)
■Nihilumbra (PS Vita)
■Legends of War: Patton (PS Vita)
Vandaag even downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:53
Ik maakte net een PS Plus 365 dagen voucher open, hier stond een expiration date van 31-12-2015 op. Gelukkig deed hij het nog. :)

Zal wel ter bescherming van Sony zijn die datum.

[ Voor 17% gewijzigd door Jumpman op 05-01-2016 09:05 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inmiddels allemaal gratis te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

Jumpman schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 09:04:
Ik maakte net een PS Plus 365 dagen voucher open, hier stond een expiration date van 31-12-2015 op. Gelukkig deed hij het nog. :)

Zal wel ter bescherming van Sony zijn die datum.
O, dan moet ik die van mij ook even openen en hopen dat deze het nog doet. Anders gewoon even belletje/mailtje doen lijkt mij.

Vanavond de downloads aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb inmiddels ook alle games aan mijn downloadlijst toegevoegd. Het viel mij overigens ook op dat Grim Fandango Remastered Crossbuy is voor zowel PS4, PS3 als PSVita (2 verschillende downloads). Ook is er nog een gratis thema van Grim Fandango beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Grim Fandango Remastered Crossbuy ook voor psvita??? NICE! dan bewaar ik die game voor in mijn zomervakantie als ik in frankrijk zit ^^

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
PlayStation NL

Bedankt voor jullie geduld gisteravond. Binnenkort meer informatie over een verlenging van PS Plus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22:59

JoeZuCK

_Fonz > all.

Voorheen kon ik ook games toevoegen aan mijn library via de PSStore wanneer ik de console niet bezat PS3/Vita. Dit kan nu niet meer? Kan dit nog via de webpagina?

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
InF.Inc schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 20:39:
Voorheen kon ik ook games toevoegen aan mijn library via de PSStore wanneer ik de console niet bezat PS3/Vita. Dit kan nu niet meer? Kan dit nog via de webpagina?
Ja je kan ze op webpagina gewoon allemaal "kopen" of je console nu heb of niet :) dat is verder niet veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

We krijgen er zo te lezen dagen bij;
http://frontpage.fok.nl/n...nementen-na-downtime.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 12:49:
Het viel mij overigens ook op dat Grim Fandango Remastered Crossbuy is voor zowel PS4, PS3 als PSVita (2 verschillende downloads).
Niet voor de PS3. Bij alle Vita titels staat PS3 erbij omdat je die naar je PS3 kan downloaden om dan via kabel op je Vita te zetten. Heb ik overigens altijd wel al verwarrend gevonden.

EDIT: bedoelde bij alle Vita titels...

[ Voor 5% gewijzigd door Twixie op 06-01-2016 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Twixie schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 10:34:
[...]

Niet voor de PS3. Bij alle titels staat PS3 erbij omdat je die naar je PS3 kan downloaden om dan via kabel op je Vita te zetten. Heb ik overigens altijd wel al verwarrend gevonden.
Dat is ook verwarrend. Het geeft de indruk dat de game ook echt speelbaar is op de PS3 terwijl dat niet zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twixie schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 10:34:
[...]

Niet voor de PS3. Bij alle Vita titels staat PS3 erbij omdat je die naar je PS3 kan downloaden om dan via kabel op je Vita te zetten. Heb ik overigens altijd wel al verwarrend gevonden.

EDIT: bedoelde bij alle Vita titels...
Bedankt voor de aanvulling. Ik heb overigens nimmer iets op de PS3 gedownload om het daarna over te zetten naar de PSVita, maar dat terzijde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 23:46
Ik heb net mijn eerste PS gehaald, 0 spelllen, 1TB, 2 Ctrlrs bij de Mediamarkt.
Maar ik wil vanavond nog wat spelen, bijvoorbeeld Rocket League.
Wat moet ik nou allemaal doen/kopen om vannacht nog te kunnen Rocket Leaguen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:32

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Rocket League en PS Plus en je bent klaar volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
PS Plus heb je alleen nodig als je Rocket League online wilt spelen.

Rocket League was in Juli 2015 gratis te downloaden voor alle PS Plus leden, was je toen nog geen PS Plus lid of had je het spel toen niet 'gratis gekocht' dan moet je het spel kopen uit de PS Store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetje01
majoh schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 18:51:
Rocket League en PS Plus en je bent klaar volgens mij
Ah, aanmelden en account aanmaken ging automatisch na het aanzetten van de PS.
Proefperiode van 14 dagen ingeschakeld, CC-gegevens ingevoerd, en Rocket League is over een uurtje binnen. Dat ging dus allemaal wel soepel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetje01
Ike. schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 19:45:
PS Plus heb je alleen nodig als je Rocket League online wilt spelen.

Rocket League was in Juli 2015 gratis te downloaden voor alle PS Plus leden, was je toen nog geen PS Plus lid of had je het spel toen niet 'gratis gekocht' dan moet je het spel kopen uit de PS Store.
Okay, bedankt.
Volgens mij is dit mijn eerste Sony product sinds de walkmans van midden jaren tachtig :)
Anyways, binnen anderhalf uur de boel geïnstalleerd en RL gekocht en gedownload.
Tot nu toe gaat-ie goed :)
Nou nog Just Cause en Tomb Raider scoren, want daar heb ik de PS4 eigenlijk voor gekocht.
Omdat JC2 en TR2013 heerlijke spellen waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-10 18:12
:') ik koop net alle plus spellen Van deze maand en zie te laat dat het vita patton spel nog wel 30 euro aanslaat. Krijg netjes de betaling aan paypal binnen.

Moet ik hier weer achteraan.. :/

[ Voor 30% gewijzigd door warcow op 06-01-2016 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdjnl
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-10 18:41
zetje01 schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 20:49:
[...]
Nou nog Just Cause en Tomb Raider scoren, want daar heb ik de PS4 eigenlijk voor gekocht.
Omdat JC2 en TR2013 heerlijke spellen waren.
De nieuwste Tomb Raider komt pas over ongeveer een jaar naar de PS4...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 17:05
rdjnl schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 00:13:
[...]

We zijn ondertussen al in 2016, hoor. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
warcow schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 22:43:
:') ik koop net alle plus spellen Van deze maand en zie te laat dat het vita patton spel nog wel 30 euro aanslaat. Krijg netjes de betaling aan paypal binnen.

Moet ik hier weer achteraan.. :/
Deze heb ik de 5e nog wel gratis kunnen krijgen dus wel een knullige fout van ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetje01
rdjnl schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 00:13:
[...]
Ah, dat is ook zo. Was ik weer even vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van Legends of War hadden ze blijkbaar de verkeerde versie gegeven. De PSP versie was gratis online gezet, maar inmiddels is dat veranderd naar de PSVita versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Laatst online: 22:14
Verwijderd schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 12:32:
Van Legends of War hadden ze blijkbaar de verkeerde versie gegeven. De PSP versie was gratis online gezet, maar inmiddels is dat veranderd naar de PSVita versie.
En het lijkt er op dat je de PSP versie ook mag houden als je hem al had aangeschaft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
Het is volgens mij een andere game want hij werkt ook op Vita dus toch een leuke extra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Dank voor de tip, ook de tweede LoW toegevoegd. Zijn trouwens beide Vita games. De laatste (die nu in de Plus staat) is een opvolger van de eerste (die nu weer uit Plus is).

Kans is klein dat ik ze ga spelen, maar voor gratis heb ik ze nu allebei maar toegevoegd aan mijn bibliotheek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vond het inderdaad ook al opmerkelijk dat hij op de PSP speelbaar was. Ik heb nu beiden aan mijn downloads toegevoegd. Overigens vind ik het ook vreemd dat er via de store (althans via mijn smartphone) twee versies van Dragon Age: Origins vermeld worden, die ik beiden kon aanschaffen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dragon Age idd ahw 2 versies die je kon kopen. Ik vermoed dat een van beide de add-ons waren, want als je dan naar je Downloadlijst gaat, krijg je zelfs 3 downloads voor Dragon Age.

Ivm Legends Of War... Inderdaad bizar, want het was toch echt Patton's Campaign die aangekondigd was in de IGC : http://blog.eu.playstatio...fandango-remastered-more/ . Die staat nu gewoon weer €30, en ondertussen is History: Legends of War gratis in de IGC. Die 2 games zijn zelfs van een totaal verschillende uitgever, dus hebben m.i. zelfs niets met elkaar te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfade
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 03-10 15:26
Twixie schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 16:27:
Die staat nu gewoon weer €30, en ondertussen is History: Legends of War gratis in de IGC. Die 2 games zijn zelfs van een totaal verschillende uitgever, dus hebben m.i. zelfs niets met elkaar te maken.
Ze zijn beide developed door Enigma Software Productions.
Dat de uitgever anders is maakt toch niet uit ?
Je krijgt nu tenminste een Vita game en geen PSP game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik klaagde toch ook niet ? Ik vond het enkel vreemd, aangezien het ogenschijnlijke een compleet verkeerde game was dat ze gaven. Sowieso beter van er 2 ipv 1 te krijgen :). Al is het maar de vraag welke 'einddatum' je nu zult hebben bij die eerste (PSP versie).
Voor de rest maakt het me eigenlijk helemaal niet uit, want ik heb zelfs geen PSVita :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Twixie schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 16:27:
Dragon Age idd ahw 2 versies die je kon kopen. Ik vermoed dat een van beide de add-ons waren, want als je dan naar je Downloadlijst gaat, krijg je zelfs 3 downloads voor Dragon Age.
1 is de PS3™ Essentials uitgave.
Bestandsgrootte van de Essentials versie is ook groter. Ik denk dat die alle patches al bevat.

Dragon Age: Origins - Uitgebracht 3 Aug 2011
Dragon Age: Origins - Uitgebracht 3 Okt 2012 (Essentials uitgave)

Waarom ze beide in de PS Store staan... geen idee

[ Voor 4% gewijzigd door Ike. op 08-01-2016 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ike. schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 16:19:
[...]

1 is de PS3™ Essentials uitgave.
Bestandsgrootte van de Essentials versie is ook groter. Ik denk dat die alle patches al bevat.

Dragon Age: Origins - Uitgebracht 3 Aug 2011
Dragon Age: Origins - Uitgebracht 3 Okt 2012 (Essentials uitgave)

Waarom ze beide in de PS Store staan... geen idee
Ik heb ze beiden 'aangekocht' en er zit verschil in beide versies. Er zit namelijk DLC inbegrepen: The Stone Prisoner en Pantser van de bloeddraak (in het Engels klinkt het vast cooler... :F ). Dus, nieuwsgierigheid loont. ;)
Pagina: 1 ... 46 ... 98 Laatste

Let op:
Het is niet de bedoeling om hier te vragen naar PSN (cards) aanbiedingen. Weet je een goede aanbieding? Dan kun je die plaatsen in het Console Budget Gaming topic. Ook daar is het echter niet de bedoeling om naar aanbiedingen te vragen.