Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed nieuws:

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/ZldwzfeioQdOSPxTxtunTgDP/full.png?nohitcount=1

Ik ben erg benieuwd wat het zal zijn.

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online
Een poster van Playstation denk ik :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:14

spaceboy

Op grote hoogte

Oh dat ding wat in oktober 2015 al zou komen... Heb nog geen mail gehad, maar ik verwacht er weinig van.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Laatst online: 21:14

spaceboy

Op grote hoogte

Heb zojuist ook dat schilderij gehad. Wat een enorm lelijk ding. Echt, ik snap niet dat IEMAND dit op gaat hangen, toch? Alsteblieft zeg... Het is gewoon lachwekkend. Mijn vriendin pieste bijna in haar broek van 't lachen toen ik zei dat ik hem een plekje boven de tv wilde geven... :D

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals beloofd:

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/UmyLSwQsVyWrqEdpq6zxUqJU/full.jpg?nohitcount=1

Erg vet.

:9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Vind het wel gaaf.. vind de jankerds altijd wel schattig "oh nee ik moet me schamen omdat ik game, niemand mag het zien!" Kom op zeg.. Ik zou dat ding gewoon in onze game room hangen :D Niet gekregen, maar ow well :p

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Leuke poster toch, misschien hadden ze er wat toffere statistieken bij kunnen gooien, wat dingen zoals verloop van hoeveelheid trophies die je hebt over afgelopen 5 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Die van mij heeft meer/andere stats:
(lijst is ook zilverkleurig)

Afbeeldingslocatie: http://s8.postimg.org/b0urkuu9x/Photo_22_01_16_17_38_43.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ike. schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 17:45:
Die van mij heeft meer/andere stats:
(lijst is ook zilverkleurig)

[afbeelding]
Ook mooi, ze zijn allemaal uniek, vandaar ook de vertraging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Here’s the full list of great titles that await you on 2nd February:

■Helldivers (PS4/PS3/PS Vita)
■Nom Nom Galaxy (PS4)
■Persona 4 Arena Ultimax (PS3)
■Grid Autosport (PS3)
■Lemmings Touch (PS Vita)
■Nova 111 (PS4/PS3/PS Vita)

Bron: Klik Hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prima maand wat mij betreft voor Playstation Plus. Helldivers is de enige die ik al had, maar dat is een titel die meer mensen zouden moeten spelen. Nu hij op Plus verschenen is, zal de online populatie weer een boost krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Laatst online: 22:42

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Helldivers vond ik een tegenvaller maar ik denk dat veel mensen blij zijn dat deze in de maandbundel zit. Nom Nom Galaxy kende ik nog niet. Ik ben benieuwd. Af en toe zitten er ook goede PS3 games tussen. Daar is het aanbod wat mij betreft nog steeds beter dan bij de PS4. Dat weerhoudt mij eigenlijk ook nog steeds een beetje van het verkopen van de PS3.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online
Ik slinger af en toe mijn ps3 wel eens aan. Heb er nog
Een enorme backcatalog op van de ps+ dus nog genoeg te doen.

En natuurlijk de move met schietpistolen en House of the dead :9

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 08:21:
Helldivers vond ik een tegenvaller maar ik denk dat veel mensen blij zijn dat deze in de maandbundel zit. Nom Nom Galaxy kende ik nog niet. Ik ben benieuwd. Af en toe zitten er ook goede PS3 games tussen. Daar is het aanbod wat mij betreft nog steeds beter dan bij de PS4. Dat weerhoudt mij eigenlijk ook nog steeds een beetje van het verkopen van de PS3.
Nom Nom Galaxy had ik zelf ook al in het vizier, omdat het een game van Q-Games is (bekend van de Pixeljunk serie). Het prijskaartje was me alleen altijd net te hoog.

Persona lijkt me trouwens ook vet. Die ga ik beslist downloaden, evenals GRID Autosport.
Vrijdag schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 09:23:
Ik slinger af en toe mijn ps3 wel eens aan. Heb er nog
Een enorme backcatalog op van de ps+ dus nog genoeg te doen.

En natuurlijk de move met schietpistolen en House of the dead :9
House of the Dead! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 18:12:
Here’s the full list of great titles that await you on 2nd February:

■Helldivers (PS4/PS3/PS Vita)
■Nom Nom Galaxy (PS4)
■Persona 4 Arena Ultimax (PS3)
■Grid Autosport (PS3)
■Lemmings Touch (PS Vita)
■Nova 111 (PS4/PS3/PS Vita)

Bron: Klik Hier
Vandaag even downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeker wel. Misschien gelijk wel even los met Persona 4 Arena Ultimax of Helldivers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RyuuPro
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18:11

RyuuPro

That Damn Fly

Voor degenen die vorige maand zowel de PSP als PS Vita variant van Legends of War hebben kunnen binnenhalen.

Ik moet zelf zeggen dat de PSP variant een stuk fijner speelt.
Ook al zijn de graphics wat ouder, de camera is zoveel soepeler dan op de Vita.

Kaze Ni Nare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

De nieuwe PS+ games staan nu klaar om gekocht en gedownload te worden op de site :)

Time is never wasted when you're wasted all the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phase schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 12:38:
De nieuwe PS+ games staan nu klaar om gekocht en gedownload te worden op de site :)
Bij mij staat er bij Lemmings Touch nog 2,99 bij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SayWhatAgain!
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:09

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

Verwijderd schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 12:46:
[...]
Bij mij staat er bij Lemmings Touch nog 2,99 bij.
PS Plus members - Apologies for the slight delay, but you'll be able to download Lemmings Touch from midnight tomorrow.
https://twitter.com/PlayStationEU/status/694481524549402624

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:52
SayWhatAgain! schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 12:59:
[...]

PS Plus members - Apologies for the slight delay, but you'll be able to download Lemmings Touch from midnight tomorrow.
https://twitter.com/PlayStationEU/status/694481524549402624
Nog steeds niet hoor.... :/

Edit: Ah! Nu net wel....vanmorgen nog niet :)

[ Voor 6% gewijzigd door Maichel op 04-02-2016 12:19 ]

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net ook even Lemmings Touch gratis aangekocht.

Net gratis geworden in de Plus van deze maand.

Verwijderd

Voor diegene, die het nog niet wist. Het is sinds dinsdag mogelijk om je stem uit te brengen voor 1 van de games die in maart via Playstation Plus vergeven zullen worden. Stemmen kan alleen via de Playstation Plus sectie op de PS4.

Keuze:
- Action Henk
- Assault Android Cactus
- Broforce

De 'verliezers' zullen in maart met korting te koop aangeboden worden. Zelf heb ik nog niet gestemd, maar ik denk dat ik voor Action Henk ga stemmen.

Verwijderd

Ik heb ook vanochtend voor Action Henk gekozen.

Toen ik koos stond Action Henk op de tweede plek.

• Bor

Bor

Broforce staat met een behoorlijke voorsprong bovenaan en ik verwacht dat dat niet veel meer gaat veranderen.

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Ik had liever Action Henk gezien (stemmen lijkt overigens niet te werken bij me). Maar goed, meerderheid is meerderheid.

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:31

On_E

Housemusic

Broforce lijkt mij met afstand de minste van de drie, zul je altijd zien...

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:25
On_E schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 10:01:
Ja de rest van de wereld lijkt nog niet klaar te zijn met pixel art |:(

• Pepper92
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:18
Inderdaad, de andere twee zou ik nog wel even aanzetten, maar Broforce... pixel-game op PS4? Come on!

[ Voor 0% gewijzigd door Pepper92 op 11-02-2016 12:22 . Reden: semi-typo ]

• Bor

Bor

Pepper92 schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 10:11:
Inderdaad, de andere twee zou ik nog wel even aanzetten, maar Bioforce... pixel-game op PS4? Come on!
Dat is toch niet de eerste? Broforce is een vrij populair spel in tegenstelling tot de andere waarop gestemd kan worden. Niet dat het mij veel uitmaakt, alle drie games trekken me niet erg. Het wordt tijd voor wat anders in de plus bundle :)

[ Voor 15% gewijzigd door Bor op 11-02-2016 10:15 ]

Als je MC bekijkt, dan haalt die wel de hoogste scores. Uiteraard is zoiets persoonlijk, maar dat verklaart zeker wel ook waarom die bovenaan staat nu.

• Pepper92
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:18
Bor schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 10:15:
[...]

Dat is toch niet de eerste? Broforce is een vrij populair spel in tegenstelling tot de andere waarop gestemd kan worden. Niet dat het mij veel uitmaakt, alle drie games trekken me niet erg. Het wordt tijd voor wat anders in de plus bundle :)
Nee, het is de zoveelste en ik begrijp niet dat ze deze spellen blijven ontwikkelen. Als ze het nou even gladstrijken dan zou het er al een stuk beter uitzien imo. Maar inderdaad, ik heb de PS4 vooral gekocht voor AAA games. Al hoewel, er hebben wel wat pareltjes tussen gezeten (Counterspy, Valiant Heart, Rocket League). Verder lijken Lara Croft en Helldivers me ook wel de moeite waard.

Nouja, ik klaag niet, maar ik begrijp niet dat er voor broforce wordt gestemd ipv bijvoorbeeld een local co-op semi race spel als Action Henk. Als je de reacties op de ps blog ook leest: ik ga ze zozo niet spelen maar de naam broforce is me bekend dus ik stem daar maar op. Stem dan niet ;w

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
On_E schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 10:01:
^dit^

De vorige keer was ik blij verrast dat mijn persoonlijke keuze ook de winnaar was, want dat had ik toen niet verwacht. Had nu graag Action Henk als winnaar gezien, maar ja, je kan niet altijd de mazzel hebben dat jouw voorkeur ook de winnaar wordt.

Wel erg typisch dat een game als Broforce zo ver voor staat.... ziet er niet uit, die pixels... :?

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-10 17:10

SD5k

>4&X

Broforce is echt een topgame, heb hem al op de PC maar ga hem op de PS4 met plezier nog een keer uitspelen. Controls voelen erg goed en direct aan, je reset meteen wanneer je dood gaat, dat werkt erg verslavend.

Action Henk en Assault Android Cactus lijken me ook leuk, dus die koop ik waarschijnlijk wel als ze gunstig geprijsd zijn.

Verwijderd

Pepper92 schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 10:11:
Inderdaad, de andere twee zou ik nog wel even aanzetten, maar Bioforce... pixel-game op PS4? Come on!
Als die game wint, zie ik die reacties inderdaad ook weer verschijnen op het PS Blog en onder elk nieuwsbericht dat hieruit voortvloeit. Graphics zeggen natuurlijk niets over de kwaliteit van een game, maar het is wel opmerkelijk dat dan uitgerekend een game met pixel graphics deze stemronde zou kunnen gaan winnen. Al hebben ze mijn stem natuurlijk nog steeds niet geteld natuurlijk. ;)

Anyway, majority rules!

Overigens heet de game Broforce. De game is naar verluid erg populair op de PC in vergelijking tot de andere twee titels (bron: cijfers Steam) en wellicht zijn er onder de stemmers ook veel mensen die hem daarvan kennen en het daarom nu graag op de PS4 willen spelen.

• Jochem Boom
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-07 13:28
Broforce heb ik niet gespeeld, maar is volgens mij heel goed. Het is net zoiets als Nuclear Throne geloof ik, maar dan met meer explosies en 80's actiehelden als personages.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Plus games voor Maart:

Broforce (PS4) - Vote to Play Winner
Galak-Z (PS4)
Super Stardust HD (PS3)
The Last Guy (PS3)
Flame Over (PS Vita)
Reality Fighters (PS Vita)

Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Verwijderd schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 18:05:
De Plus games voor Maart:

Broforce (PS4) - Vote to Play Winner
Galak-Z (PS4)
Super Stardust HD (PS3)
The Last Guy (PS3)
Flame Over (PS Vita)
Reality Fighters (PS Vita)

Bron
Kut spellen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

• Purehz
  • Registratie: Februari 2013
  • Nu online
Weer helemaal niks bijzonders.. |:(

Je weet dat t zoiets wordt maar toch blijf ik elke keer hopen dat er wat beters tussen zit.

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
op een gegeven moment zijn ze toch door de catalogus zooi heen zou je zeggeb ;)

Burp

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:48

Niku

Alagaesii

Dit wordt de tweede maand op rij dat ik de games over ga slaan vrees ik.

• Purehz
  • Registratie: Februari 2013
  • Nu online
Haha ze vinden blijkbaar toch elke keer nog wel weer wat.

Even wat anders, ik dacht laat ik eens kijken hoelang ik nog PS+ heb.
Je raad het al.. nog 2 weken:(
Nu heb ik het wel nodig, niet perse voor de gratis games, maar voor online spelen.

Iemand nog een goedkope deal om aan een jaar PS+ te komen?
Heb nog een paar vv bonnen liggen maar dan moet je weer fysiek langs een winkel.
Via Coolblue met een email registreren voor 5 euro korting is ook een oplossing, kom je uit op 45 euro.

• Bor

Bor

Over Broforce hoor ik goede verhalen. Leuk dat deze er bij zit de komende ronde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Here is the full list of uber-cool games that await you on 1st March:

■Broforce (PS4)
■Galak-Z (PS4)
■Super Stardust HD (PS3)
■The Last Guy (PS3)
■Flame Over (PS Vita)
■Reality Fighters (PS Vita)
Vandaag even downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phase

Phase

Supremely Insane

6 posts hierboven zeg je nog dat je het ook kutspellen vindt, en toch ga je ze downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phase schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 08:25:
6 posts hierboven zeg je nog dat je het ook kutspellen vindt, en toch ga je ze downloaden?
Ik ga ze gratis aanschaffen zonder ze te downloaden.

De volgende keer zeg ik dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMichel
  • Laatst online: 25-09 10:19
[...]

Hij geeft toch niet aan dat hij ze zelf gaat downloaden? Het kan ook een vorm van aanmoediging voor anderen zijn om ze te downloaden. :+

PSN ID: MrMichel_75

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online
MisterMichel schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 08:47:
[...]

Hij geeft toch niet aan dat hij ze zelf gaat downloaden? Het kan ook een vorm van aanmoediging voor anderen zijn om ze te downloaden. :+
_O-

Ach, ik voeg ze altijd gewoon toe aan mijn bibliotheek. Gewoon omdat het kan :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Flame Over is ook speelbaar op de PS4, als cross-buy titel op de Vita deze maand. Ziet er wel geinig uit (10x beter dan BroForce :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
OK, Broforce is een serieus tof spel. Onverwacht, maar het speelt enorm lekker en kan alle kanten op door het verwoestbare terrein. Soort snelle Worms zo, maar dan niet turn-based. Lijkt me ook erg leuk om met vier man op de bank te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_zippey
  • Registratie: Februari 2005
  • Nu online
ralph075 schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 17:23:
Flame Over is ook speelbaar op de PS4, als cross-buy titel op de Vita deze maand. Ziet er wel geinig uit (10x beter dan BroForce :+ )
Ziet er inderdaad beter uit, maar het blijft niets (voor mij).. Wederom teleurgesteld met de IGC, zucht :|

W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - TDM 850 '00 - Svartpilen 401 '22 - Te koop: Yamaha TDM 850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 13:04
Omdat? Ik vind het jammer dat 80% elke maand weer opnieuw AAA titels verwachten. Ain't gonna happen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_zippey
  • Registratie: Februari 2005
  • Nu online
djmelvee schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 12:19:
Omdat? Ik vind het jammer dat 80% elke maand weer opnieuw AAA titels verwachten. Ain't gonna happen..
Gewoon omdat ik de games vindt tegenvallen/niet (zo) leuk vindt, het is een smaak dingetje en dus erg persoonlijk :) Action Henk had ik waarschijnlijk leuker gevonden dan BroForce. Ik merk dat daar meer mensen over teleurgesteld zijn.
Het ontbreken van AAA is voor mij geen issue, dat is een kwestie van tijd.. Kings Quest, Vaillant Hearts, Broken Age en Gauntlet zijn bijvoorbeeld games welke ik juist wel leuk vindt. Maar goed gelukkig heb ik ook nog steeds backlog op de PS3, laatst Mass Effect 3 en Rainbow Moon weer eens opgestart..

[ Voor 0% gewijzigd door mr_zippey op 03-03-2016 13:17 . Reden: typo ]

W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - TDM 850 '00 - Svartpilen 401 '22 - Te koop: Yamaha TDM 850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

[...]

Dat is Dennis585 z'n standaard zinnetje ;) Zou vreemd zijn als hij dat niet zo zeggen elke maand. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 13:04
mr_zippey schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 13:16:
[...]

Gewoon omdat ik de games vindt tegenvallen/niet (zo) leuk vindt, het is een smaak dingetje en dus erg persoonlijk :) Action Henk had ik waarschijnlijk leuker gevonden dan BroForce. Ik merk dat daar meer mensen over teleurgesteld zijn.
Het ontbreken van AAA is voor mij geen issue, dat is een kwestie van tijd.. Kings Quest, Vaillant Hearts, Broken Age en Gauntlet zijn bijvoorbeeld games welke ik juist wel leuk vindt. Maar goed gelukkig heb ik ook nog steeds backlog op de PS3, laatst Mass Effect 3 en Rainbow Moon weer eens opgestart..
True, ik speel de maandelijkse games niet langer dan 2 uur ongeveer. Weet nog wel de eerste maand dat ik mijn PS4 had, dat ik snel nog Infamous: First Light kon meepikken. Ik hoop wel dat we toch nog iets van zulke games krijgen hoor, ooit.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
  • Laatst online: 03-04 10:06
inmiddels ben ik een beetje klaar met die psplus meuk die ik op me commodore 64 ook kan draaien. 1x per jaar mag je toch wel een AAA titel verwachten om de abbo kosten er een beetje uit te krijgen. zucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Flghter1982 schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 11:25:
inmiddels ben ik een beetje klaar met die psplus meuk die ik op me commodore 64 ook kan draaien. 1x per jaar mag je toch wel een AAA titel verwachten om de abbo kosten er een beetje uit te krijgen. zucht.
Je krijgt je abbo er ook wel uit of je het speelt is een 2e natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
technisch gezien krijg je die kosten er binnen 3 maanden uit en daarnaast is PS PLus voornamelijk om online te gamen en is de rest bonus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Je betaald om online te spelen en dat Sony het leuk heeft verpakt in het verleden om je te lokken en er aan te laten wennen dat is nu blijkbaar jouw probleem. Je mag hier over een paar jaar op terug komen als ik ongelijk heb, maar ik voorspel dat PS+ nooit meer beter wordt dan het nu is en alleen maar verder uitgekleed wordt of duurder.

Die eeuwige hoop op tripple A titels zou ook weleens mogen stoppen aangezien er simpelweg geen logica in zit. Sony is de marktleider en je hebt het nu nodig als je online wilt gamen. Dat was nog niet het geval toen je goede games kreeg op de PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-09 16:25
SemperFidelis schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 11:45:
[...]

technisch gezien krijg je die kosten er binnen 3 maanden uit en daarnaast is PS PLus voornamelijk om online te gamen en is de rest bonus.
Niet als je die games anders nooit had gekocht. De laatste tijd vind ik die games niet eens de moeite waard om in het winkelmandje te leggen, laat staan er uberhaubt een cent voor te betalen. Voor de PS4 vond ik het al lange tijd "meh", maar je kreeg tenminste voor de PS3 of Vita nog wel wat leuks. Blijkbaar is die bron nu ook leeg.

En PS Plus is alles; online gamen, korting in de store, de 'gratis' games, de cloud storage en vast nog meer. Waar het "voornamelijk" voor is, is voor iedereen anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
  • Laatst online: 03-04 10:06
Beakzz schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 11:54:
[...]

Je betaald om online te spelen en dat Sony het leuk heeft verpakt in het verleden om je te lokken en er aan te laten wennen dat is nu blijkbaar jouw probleem. Je mag hier over een paar jaar op terug komen als ik ongelijk heb, maar ik voorspel dat PS+ nooit meer beter wordt dan het nu is en alleen maar verder uitgekleed wordt of duurder.

Die eeuwige hoop op tripple A titels zou ook weleens mogen stoppen aangezien er simpelweg geen logica in zit. Sony is de marktleider en je hebt het nu nodig als je online wilt gamen. Dat was nog niet het geval toen je goede games kreeg op de PS3.
mischien ben ik ouderwets maar betalen om online te gamen vind ik in 2016 echt niet meer van deze tijd. vaak zijn dezelfde games op de pc's verkrijgbaar en daar heb ik sinds 1995 niet meer hoeven betalen om online te gamen.

de laatste keer dat ik me kan herinneren is met Red Alert via Westwood studio's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Broforce is echt een leuke game.. maar wat een buggy mess. Slowdons galore (vooral in alien/demon gebieden) en gewoon slechte input (2 seconden geen input aan begin van spawn).

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

corset schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 14:50:
Broforce is echt een leuke game.. maar wat een buggy mess. Slowdons galore (vooral in alien/demon gebieden) en gewoon slechte input (2 seconden geen input aan begin van spawn).
Klopt. Die bugs ervaar ik ook. De game is ook al twee keer gecrashed bij mij (als je de PS4 in slaapstand zet met Broforce draaiende crashed hij bij wake-up). Input lag of helemaal niet reageren op input is ook erg irritant. Maar wat een leuk spel! Veel beter dan verwacht en ik kan de humor ook erg waarderen. Wat mij betreft een terechte winnaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Bor schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 16:32:
[...]

Klopt. Die bugs ervaar ik ook. De game is ook al twee keer gecrashed bij mij (als je de PS4 in slaapstand zet met Broforce draaiende crashed hij bij wake-up). Input lag of helemaal niet reageren op input is ook erg irritant. Maar wat een leuk spel! Veel beter dan verwacht en ik kan de humor ook erg waarderen. Wat mij betreft een terechte winnaar!
Dat ben ik met je eens, alleen wel erg kort :( en die covert missions moeten gewoon dood :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

corset schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 17:27:
[...]

Dat ben ik met je eens, alleen wel erg kort :( en die covert missions moeten gewoon dood :+
Haha ja precies. Ik heb nog een covert mission open staan (waar je over een enorm gat moet springen) maar ik zou nog niet weten hoe ik die moet halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• corset
Bor schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 17:37:
[...]

Haha ja precies. Ik heb nog een covert mission open staan (waar je over een enorm gat moet springen) maar ik zou nog niet weten hoe ik die moet halen.
Als dat de 2e is: dubbelklik rechts als je op de wire zit, dan krijg je super sprint :) Moet je net weten.

Bij de laatste, dan heb je Timebro oid, zijn granaten stoppen de tijd kort, die moet je echt slim gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:39
1 game is al bekend zeer waarschijnlijk voor PS+ April

http://www.gamespot.com/a...ames-reveal/1100-6435467/

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Here’s your full line-up of games for next month, launching on 5th April:

■Dead Star (PS4)
■Zombi (PS4)
■I Am Alive (PS3)
■Savage Moon (PS3)
■A Virus Named Tom (PS Vita)
■Shutshimi (PS Vita)

BRON

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Dead Star lijkt mij een erg leuke game, de rest is 10x niks

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

I Am Alive is wel aardig, maar die had ik al. Verder lijkt A Virus Named Tom uitermate geschikt voor de Vita (puzzelgame). Voor de rest loop ik ook niet helemaal warm voor.

Dead Star, een indiegame met 10 vs 10 multiplayer, zal vermoedelijk alleen in het begin druk bezet zijn, maar op de lange termijn zal het vermoedelijk snel dood bloeden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad_Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-07 18:30
Zombi lijkt me nog wel een leuk om door te spelen, ook vrij gemakkelijke trophies als ik het zo zie. De rest lijkt mij persoonlijk niet zo leuk. Alhoewel "I Am Alive" wel een goede game is (al een keer eerder uitgespeeld), maar hebben we die niet een keer eerder gehad in PS Plus?

PSN-id: karlbani / Steam-id: karlbani

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bad_Boy schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 10:13:
Zombi lijkt me nog wel een leuk om door te spelen, ook vrij gemakkelijke trophies als ik het zo zie. De rest lijkt mij persoonlijk niet zo leuk. Alhoewel "I Am Alive" wel een goede game is (al een keer eerder uitgespeeld), maar hebben we die niet een keer eerder gehad in PS Plus?
Ik had ook dat gevoel, maar volgens de lijst van eerdere Playstation Plus Games niet, nee (Wiki)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 18:06:
Here’s your full line-up of games for next month, launching on 5th April:

■Dead Star (PS4)
■Zombi (PS4)
■I Am Alive (PS3)
■Savage Moon (PS3)
■A Virus Named Tom (PS Vita)
■Shutshimi (PS Vita)

BRON
Vandaag even activeren voor mijn bibliotheek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
:*)
Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 07:53:
[...]

I am Alive ben ik benieuwd naar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phase

Phase

Supremely Insane

[...]

nice one Dennis ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
zin in Dead star!!
meer mensen die deze game dagelijks in de avond gaan spelen? voeg me toe op PSN: Mooyini

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alles is nu te activeren via de website:

https://store.playstation...-MSF75508-PLUSINSTANTGAME

Zombi had ik helaas al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weet niet of het algemeen probleem is, maar hier krijg ik alleen "I am Alive" in mijn winkelwagentje. Bij de 5 overige krijg ik een error "Er is een fout opgetreden bij het toevoegen van een artikel aan uw winkelwagentje".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Twixie schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 16:18:
Weet niet of het algemeen probleem is, maar hier krijg ik alleen "I am Alive" in mijn winkelwagentje. Bij de 5 overige krijg ik een error "Er is een fout opgetreden bij het toevoegen van een artikel aan uw winkelwagentje".
Ik heb ze allemaal kunnen kopen. Pagina verversen/cookies verwijderen helpt misschien?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

[...]

Niet
Vandaag even downloaden.
meer? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
niekvandermeer schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 16:46:
[...]

Ik heb ze allemaal kunnen kopen. Pagina verversen/cookies verwijderen helpt misschien?
Ik begrijp niet wat de oorzaak is. Cookies verwijderen en browser of zelfs PC rebooten, hebben niet geholpen. Heb de games wel kunnen aankopen via de IOS app.
Het is overigens een algemeen winkelwagen probleem, en niet specifiek met de Plus games te maken. Zelfs wanneer ik gewoon op het winkelwagentje zelf klik, krijg ik een foutmelding.

[ Voor 19% gewijzigd door Twixie op 06-04-2016 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Twixie schreef op woensdag 06 april 2016 @ 16:00:
[...]

Ik begrijp niet wat de oorzaak is. Cookies verwijderen en browser of zelfs PC rebooten, hebben niet geholpen. Heb de games wel kunnen aankopen via de IOS app.
Het is overigens een algemeen winkelwagen probleem, en niet specifiek met de Plus games te maken. Zelfs wanneer ik gewoon op het winkelwagentje zelf klik, krijg ik een foutmelding.
Heb ik zo nu en dan ook wel eens met Chrome, je kan de instellingen resetten of even een andere browser gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat bedoel je met instellingen resetten ? Ik gebruik normaal niets anders dan Chrome, plus dat ik ook die PSDLE plugin gebruik om het beheren van je PS Store aankopen toch iets doenbaar te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Twixie schreef op woensdag 06 april 2016 @ 16:09:
Wat bedoel je met instellingen resetten ? Ik gebruik normaal niets anders dan Chrome, plus dat ik ook die PSDLE plugin gebruik om het beheren van je PS Store aankopen toch niets doenbaar te maken.
Settings > Show Advanced Settings > Reset Settings

edit: thanks voor de tip over PSDLE!

[ Voor 5% gewijzigd door SD5k op 06-04-2016 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twixie schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 16:18:
Ik ervaar deze problemen ook met enige regelmaat, maar veelal op dagen van drukte in de PS Store (nieuwe update, nieuws Plus games).

Btw, iemand die de nieuwe Plus games al heeft kunnen testen en zijn/haar ervaringen wil delen met ons?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrahant
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-08 10:53
Waarom is het niet mogelijk om een PS Plus abonnement per maand kopen? Zoals bij Xbox Live het geval is.
Ik speel Destiny en The Division in een PS4 clan en ik wilde de komende dagen/week de nieuwe content in die games gaan checken. Ik was er klaar voor om weer even lekker helemaal los te gaan op die games, maar ik kan PS Plus alleen per 3 maanden kopen?! Ik wil eigenlijk maar 1 maand afnemen. Ik ga niet voor iets betalen wat ik niet wil hebben. Wat een teleurstelling, zucht! *slingert pc maar weer aan...

Was het voorheen niet zo dat je PS Plus voor 7 euro per maand kon kopen? Of ben ik nu in de war met XBL Gold? En waarom doen bedrijven dit in hemelsnaam?!

In de VS heb je wel een maandabonnement voor 10 dollar.

Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:48

Niku

Alagaesii

Arrahant schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 17:14:

Was het voorheen niet zo dat je PS Plus voor 7 euro per maand kon kopen? Of ben ik nu in de war met XBL Gold? En waarom doen bedrijven dit in hemelsnaam?!

En drie maanden kost €20, nog voordeliger ook :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Niku schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 17:19:
[...]

En drie maanden kost €20, nog voordeliger ook :+
En met kortingscodes bij sommige webshops kom je nog goedkoper uit met jaarabonnementen. Wehkamp 7,50 euro korting bijvoorbeeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Waarom is het niet mogelijk om een PS Plus abonnement per maand kopen? Zoals bij Xbox Live het geval is.
Ik speel Destiny en The Division in een PS4 clan en ik wilde de komende dagen/week de nieuwe content in die games gaan checken. Ik was er klaar voor om weer even lekker helemaal los te gaan op die games, maar ik kan PS Plus alleen per 3 maanden kopen?! Ik wil eigenlijk maar 1 maand afnemen. Ik ga niet voor iets betalen wat ik niet wil hebben. Wat een teleurstelling, zucht! *slingert pc maar weer aan...

Als ik hier kijk: https://store.playstation.com/#!/nl-nl/home/games/psplus kan ik toch echt voor één maand kiezen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:07

Kan gewoon in de ps store!

https://store.playstation...-MSF75508-PLUSINSTANTGAME

1 maand voor 7 eu

[ Voor 6% gewijzigd door Bartske op 12-04-2016 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrahant
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-08 10:53
Mijn reddende engelen, Tiguan en Bartske. Cheers heren!!

Wel eigenaardig dat wanneer je via de Playstation een abo wilt afsluiten de 1 maand optie niet wordt weergegeven! Dan zie je alleen 3 maanden en 1 jaar staan.

Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op diverse sites (oorspronkelijke bron NeoGaf) gaat het gerucht dat 2 Plus games van de maand mei al gelekt zijn. Het zou gaan om Watch Dogs en Tetris (Ultimate?) zonder dat hier verder een platform bij vermeld wordt. Mijns inziens geen slechte namen en de eerste titel zou in de strategie van Ubisoft kunnen passen om mensen te enthousiasmeren voor deel 2 (lees: groots uitpakken met de hype-train op de E3).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Verwijderd schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 14:51:
Op diverse sites (oorspronkelijke bron NeoGaf) gaat het gerucht dat 2 Plus games van de maand mei al gelekt zijn. Het zou gaan om Watch Dogs en Tetris (Ultimate?) zonder dat hier verder een platform bij vermeld wordt. Mijns inziens geen slechte namen en de eerste titel zou in de strategie van Ubisoft kunnen passen om mensen te enthousiasmeren voor deel 2 (lees: groots uitpakken met de hype-train op de E3).
Watch Dogs vind ik eerder een gedrocht wat mensen er van zal weerhouden om een deel 2 te willen. Precies de reden waarom ik niet op AAA titels zit te wachten in plus. Watch dogs is het 1e spel wat ik echt in de kliko heb gegooid zo'n teleurstelling vond ik het. Tetris voor de PS4 wil ik wel :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20:22
Verwijderd schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 14:51:
Wat je schrijft, lijkt veel op dit bericht ;)
http://www.psx-sense.nl/2...aystation-plus-games-mei/

Dit is reddit
https://www.reddit.com/r/...ogs_and_tetris_ps_titles/

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

And that’s not all. Here’s the full line-up of games available for download on 3rd May:

■Tropico 5 (PS4)
■Table Top Racing: World Tour (PS4)
■Bionic Commando Rearmed 2 (PS3)
■LocoRoco Cocoreccho! (PS3)
■Switch Galaxy Ultra (PS Vita, PS4)
■God of War: Ghost of Sparta (PSP, PS Vita)

BRON

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Phase

Phase

Supremely Insane

Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2016 @ 18:08:
And that’s not all. Here’s the full line-up of games available for download on 3rd May:

■Tropico 5 (PS4)

BRON
Vandaag even downloaden :P :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2016 @ 18:08:

■Tropico 5 (PS4)

BRON
Alles is nu gratis beschikbaar via de website:

https://www.playstationnetwork.com/nl-nl/playstation-store/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:58
Ik ben Tropico 5 en TTR al aan het binnenhengelen op mijn PS4. >:)

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LuPo schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 13:27:
Ik ben Tropico 5 en TTR al aan het binnenhengelen op mijn PS4. >:)
Switch Galaxy Ultra moet je even handmatig zoeken.
Pagina: 1 ... 47 ... 98 Laatste

Let op:
Het is niet de bedoeling om hier te vragen naar PSN (cards) aanbiedingen. Weet je een goede aanbieding? Dan kun je die plaatsen in het Console Budget Gaming topic. Ook daar is het echter niet de bedoeling om naar aanbiedingen te vragen.