Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_zippey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10:37
Hmm, ik zie OpenMe! (PSVita) in de lijst staan voor de maandelijkse collectie, echter is alleen de demo gratis.. Voor de volledige versie moet betaald worden..

of zou deze game verwisseld zijn met Switch Galaxy Ultra?

Iemand een idee hoe dat zit?

W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - TDM 850 '00 - Svartpilen 401 '22 - Te koop: Yamaha TDM 850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17:32
Die is alleen voor Koeweit en Qatar heb ik begrepen ter vervanging van God of War.

Shikata ga nai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand de nieuwe games al gedownload en die zijn ervaringen wil delen? Ik heb zelf Tropico en Table Top Racing gedownload, maar nog niet gespeeld. Ik heb gisteren een aantal uur achtereen Driveclub zitten spelen. Tot aan de Platinum begin ik niet snel aan een nieuwe game, is mijn inschatting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 10:14
Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 07:15:
Iemand de nieuwe games al gedownload en die zijn ervaringen wil delen? Ik heb zelf Tropico en Table Top Racing gedownload, maar nog niet gespeeld. Ik heb gisteren een aantal uur achtereen Driveclub zitten spelen. Tot aan de Platinum begin ik niet snel aan een nieuwe game, is mijn inschatting.
Yes!
Ik vind ze voor gratis PS4 spellen behoorlijk goed.
(moet ik er bij zeggen dat ik pas vier maanden een PS4 heb, en vergeleken met de X360 maandelijkse gratis spellen zijn tot nu toe de gratis Ps4 spellen niet zo best, IMHO)
Ze zien er beiden goed en vrolijk uit. Beiden ook al een paar uur gespeeld.

TTR rijdt lekker weg. Afwisselende soorten races. Uitdagend. Licht verslavend. Met vrienden vast een feestje.
Tropico heb ik de tutorial doorlopen. Vond ik al lastig. Er komt veel info op je af. Maar de sfeer maakt een hoop goed. Vandaag of morgen dus nog maar eens de tutorial doen.

Oh beiden zien er gewoon aantrekkelijk uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_zippey
Shinobi-vs-Gast schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 21:06:
Die is alleen voor Koeweit en Qatar heb ik begrepen ter vervanging van God of War.
Okay, duidelijk.. Bedankt hé.

Moet zeggen dat de games deze maand eindelijk in mijn straatje vallen.
Vooral Tropico 5 valt mij erg mee. Komt in het begin een hoop op je af, maar als je daar doorheen bent gaan de uren opeens heel snel voorbij :) TTR is ook een erg leuk tussendoortje, niet heel moeilijk maar wel uitdagend. Zelfs m'n dochter is er blij mee _/-\o_

W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - TDM 850 '00 - Svartpilen 401 '22 - Te koop: Yamaha TDM 850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18:49
Tropico bevalt mij ook erg goed, had niet verwacht dat een strategy game zo goed kan werken op een console.

To dare is to do

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mr_zippey
Twixie schreef op woensdag 06 april 2016 @ 16:09:
Wat bedoel je met instellingen resetten ? Ik gebruik normaal niets anders dan Chrome, plus dat ik ook die PSDLE plugin gebruik om het beheren van je PS Store aankopen toch iets doenbaar te maken.
Eerste gedachte: wtf is dat nou weer? PSDLE?!
Ben geen grote fan dergelijke plugins. En zeker terughoudend met gebruik als ik onderstaand bericht in de reacties tegenkom.
Deric Merski Modified 26 april 2016

I am a Oracle Certified Associate that has had the Java Programmer Certification for about 4 years now. I have worked as a Cyber Security expert for companies such as Sega and Naked Fruit Drinks. After reviewing the source of this program I have found many security vulnerabilities that may allow someone to potentially take the cookies from your browser and use it to perform unauthorized charges to your Playstation account. While this software works, and it works well I cannot recommend this to anyone with the vulnerabilities currently in it.
Maar verder ieder z'n eigen keuze natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thanks, very good point.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Here’s your full line-up of games for June:

■NBA 2K16 (PS4)
■Gone Home (PS4)
■Echochrome (PS3)
■Siren: Blood Curse (Episodes 1-12) (PS3)
■God of War: Chains of Olympus (PSP/PS Vita)
■Little Deviants (PS Vita)

BRON

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08 20:26
Wow, NBA had ik echt niet zien aankomen. Heel tof!

psn: jagermeistertim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:25
TTHEEBO1 schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 18:56:
Wow, NBA had ik echt niet zien aankomen. Heel tof!
Niet? Hebben al eerder een NBA2K titel gehad bij plus (14 volgens mij?).

Maar nu mag niemand meer zeuren, want er zit een AAA titel bij :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2 Maanden achter elkaar een top titel...

Doen ze goed daar bij Sony..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14:10
Beakzz schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 19:04:
[...]

Niet? Hebben al eerder een NBA2K titel gehad bij plus (14 volgens mij?).

Maar nu mag niemand meer zeuren, want er zit een AAA titel bij :p
Dan heb ik liever de vele malen meer vermakelijke Tropico 5, NBA is heel leuk hoor maar iedere keer die zeikerds die zeuren dat het AAA moet wezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvd-linden
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-01-2023
Ik vind dit geen onaardige maand. Eigenlijk de eerste maand sinds dat ik PS Plus heb dat de games me ook echt interessant lijken. Gone Home zegt me niet zoveel, maar ik las dat het een redelijk korte game is die het hoofdzakelijk van het verhaal moet hebben. Kan interessant zijn om ff te checken. Wellicht is er hier iemand die er meer over kan vertellen en of het wel of niet een leuke game is om uit te proberen?

NBA2K16 ga ik sowieso uitproberen. Afgelopen nacht was game 7 van de Western Conference Final en dat is toch wel een erg mooie serie geweest, ondanks dat ik hoopte dat OKC door zou gaan. Ben benieuwd wat de finale uiteindelijk gaat opleveren en wellicht maakt het dat voor nu wel extra interessant om NBA2K16 te checken. Goede zet dus in mijn ogen!

[ Voor 3% gewijzigd door dvd-linden op 31-05-2016 22:00 ]

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het valt me ook op dat er voor de rest veel games bij zitten die Sony zelf heeft uitgegeven / ontwikkeld. De God of War: Chains of Olympus is trouwens ook een toffe game voor de handheld.

Voor de trophyhunters onder ons; er is wat gedoe met de online Trophies van Little Deviants, die kennelijk nogal lastig unlocken. Verder zijn er twee games bij zonder Trophies.

Gone Home ga ik sowieso wel spelen. NBA 2K is niet mijn type game, maar wel mooi dat er een topper aan het assortiment is toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 18:41:

■NBA 2K16 (PS4)
■Gone Home (PS4)
■Echochrome (PS3)

BRON
Nette games! Een triple A game voor de PlayStation 4, of je nu van basketbal houd of niet.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17:56
Jumpman schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 11:45:
[...]

Nette games! Een triple A game voor de PlayStation 4, of je nu van basketbal houdt of niet.
NBA ga ik zeker even bekijken, zou het spel nooit zelf kopen maar kan misschien nog best leuk zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jumpman schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 11:45:
[...]

Nette games! Een triple A game voor de PlayStation 4, of je nu van basketbal houdt of niet.
Ik neem aan dat jij er wel van houdt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:29
Siren Bloodcurse lijkt me wel leuk, mijn PS3 maar eens aansluiten. Lijkt me wel een behoorlijke Silent Hill'esque sfeer :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-10 17:10

SD5k

>4&X

Mijn PS Plus is gisteren verlopen, nu zag ik deze aanbieding in de store:
https://store.playstation...90006_01-PSPLUSSUB15FOR12

Maar ik kan hem niet aanschaffen, ik krijg de volgende foutmelding:
"U kunt dit product niet aanschaffen om de volgende reden(en):
Reeds in uw bezit.
Playstation©Plus"
Is dit misschien alleen voor nieuwe leden? Hier staat niks over in de omschrijving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zover ik weet niet, misschien is het verlopen van je Plus nog niet helemaal doorgevoerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Het is me inmiddels gelukt, ik moest er wel eerst voor uitloggen, dan het product in het winkelwagentje doen en pas weer inloggen bij het afrekenen. Daarna kreeg ik wel een foutmelding dat de aankoop niet was gelukt oid maar m'n Plus is wel met 15 maanden verlengd en de 49,99 is gewoon van m'n Paypal afgeschreven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:43

JSchut

.....

SD5k schreef op zondag 05 juni 2016 @ 15:34:
Het is me inmiddels gelukt, ik moest er wel eerst voor uitloggen, dan het product in het winkelwagentje doen en pas weer inloggen bij het afrekenen. Daarna kreeg ik wel een foutmelding dat de aankoop niet was gelukt oid maar m'n Plus is wel met 15 maanden verlengd en de 49,99 is gewoon van m'n Paypal afgeschreven.
Thanks! Heb hetzelfde gedaan. Kon hem anders ook niet kopen.

Mijne was overigens al een maand of 2 verlopen en ik zag geen aankoop knop. Uitgelogt zag ik deze uiteraard wel :)

[ Voor 10% gewijzigd door JSchut op 06-06-2016 08:48 ]

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-09 10:19
SD5k schreef op zondag 05 juni 2016 @ 13:02:
Mijn PS Plus is gisteren verlopen, nu zag ik deze aanbieding in de store:
https://store.playstation...90006_01-PSPLUSSUB15FOR12

Maar ik kan hem niet aanschaffen, ik krijg de volgende foutmelding:

[...]

Is dit misschien alleen voor nieuwe leden? Hier staat niks over in de omschrijving.
Bedankt voor de tip! Ik wil mijn lidmaatschap ook nog verlengen. Dit is wel een prettige actie die nu mooi uitkomt.

PSN ID: MrMichel_75

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Check beiden even of de automatisch verlengen van het PS+ abonnement op 'Uit' staat. In het verleden stond deze optie op automatisch verlengen. Nu zou het verlengen natuurlijk pas op 15 maanden gebeuren, maar toch. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Staat er ook bij, die zetten ze automatisch voor je aan als je die bundel koopt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 18:41:

■NBA 2K16 (PS4)
■Gone Home (PS4)
■Echochrome (PS3)

BRON
Vandaag even NBA 2K16 downloaden en de rest activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:01

TDB

als je zoek op NBA dan kan je hem al gratis downloaden

PSN: TDBtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TDB schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 12:29:
als je zoek op NBA dan kan je hem al gratis downloaden
Gone Home ook al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gone Home gisteren al even zitten spelen, maar ik werd steeds onderbroken, dus ik kom niet helemaal lekker in het verhaal. Het is een exploring game, waarbij je je ouderlijk huis verkent. Het schijnt geen lange game te zijn (er zijn meerdere Trophies te verdienen met het binnen een bepaalde tijd uitspelen van de game), maar deze eerste ronde neem ik de tijd om alles rustig te verkennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvd-linden
Ik heb zowel NBA2K16 als Gone Home net gekocht en Gone Home alvast in de downloadrij gezet.

@Butch_NL: Bevalt het tot nu toe wel een beetje of kan je er nog geen goed oordeel over vellen? Zulk soort games zijn meestal niet mijn type games namelijk, maar omdat er, hopelijk, een goed verhaal in zit en het niet al te lang duurt ben ik er toch nieuwsgierig naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:48
Binnenkort weer voor een paar maanden op twee accounts PS Plus nemen. Dit om backups te maken van al onze savegames omdat de PS3 door bliksem beschadigd is.
Blijft wel vaag en vervelend om beveiligde saves te hebben en op deze manier alleen over kan zetten.
Sony ruilt hem om en doen niet aan datatransfer. Dat doet dan Nintendo wel weer beter om eerlijk te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-10 14:52
Arunia schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 11:30:
Binnenkort weer voor een paar maanden op twee accounts PS Plus nemen. Dit om backups te maken van al onze savegames omdat de PS3 door bliksem beschadigd is.
Blijft wel vaag en vervelend om beveiligde saves te hebben en op deze manier alleen over kan zetten.
Sony ruilt hem om en doen niet aan datatransfer. Dat doet dan Nintendo wel weer beter om eerlijk te zijn.
je kan savegames toch gewoon op een USB stick zetten ?

PSN: FreakGIB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
FreakGIB schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 11:46:
[...]

je kan savegames toch gewoon op een USB stick zetten ?
Dat klopt, maar terugzetten op een nieuwe PS3 omdat de huidige omgeruild gaat worden, dat werkt dan niet. Dat moet echt met een system transfer gebeuren of middels PS Plus.

Aangezien ik geen toegang heb tot mijn oude PS3 wanneer deze opgestuurd is, zal ik middels PS Plus dus van te voren alles online moeten backuppen om de savegames weer terug te krijgen na het omruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Arunia schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 11:53:
[...]

Dat klopt, maar terugzetten op een nieuwe PS3 omdat de huidige omgeruild gaat worden, dat werkt dan niet. Dat moet echt met een system transfer gebeuren of middels PS Plus.

Aangezien ik geen toegang heb tot mijn oude PS3 wanneer deze opgestuurd is, zal ik middels PS Plus dus van te voren alles online moeten backuppen om de savegames weer terug te krijgen na het omruilen.
Kan je geen usb-stick gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Laatst online: 25-07 13:11
niekvandermeer schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 12:21:
[...]

Kan je geen usb-stick gebruiken?
Dat zegt ie net :P dat werkt niet :+

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdjnl
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-10 18:41
Je kunt PS3 savegames gewoon via usb overzetten naar een ander exemplaar door ze handmatig naar de usb stick te kopieren (dus niet via de functie die van de gehele harddisk een backup maakt), behalve die saves die een kopieerbeveiliging hebben. Die kun je wel naar de cloud kopieren als je een Playstation Plus abonnement hebt. Je kunt saves niet overzetten naar een ander account. Twee abonnementen zijn dus niet nodig, tenzij je met de komst van de PS4 met een nieuw account bent begonnen en daar nu een abonnement voor hebt.

[ Voor 3% gewijzigd door rdjnl op 08-06-2016 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dvd-linden schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 10:51:
Ik heb zowel NBA2K16 als Gone Home net gekocht en Gone Home alvast in de downloadrij gezet.

@Butch_NL: Bevalt het tot nu toe wel een beetje of kan je er nog geen goed oordeel over vellen? Zulk soort games zijn meestal niet mijn type games namelijk, maar omdat er, hopelijk, een goed verhaal in zit en het niet al te lang duurt ben ik er toch nieuwsgierig naar.
Ik ben er nog niet over uit. De afloop van het verhaal zal daarop zeer van invloed zijn.

Qua type game ben ik niet een groot voorstander van het perspectief van de eerste persoon. Laat mij liever zien met wie ik speel. Het is een kwestie van voorkeur (en mogelijk een klein scheutje motion sickness), denk ik, maar ik speel liever met een camera achter de hoofdpersoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvd-linden
Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 14:26:
[...]

Ik ben er nog niet over uit. De afloop van het verhaal zal daarop zeer van invloed zijn.

Qua type game ben ik niet een groot voorstander van het perspectief van de eerste persoon. Laat mij liever zien met wie ik speel. Het is een kwestie van voorkeur (en mogelijk een klein scheutje motion sickness), denk ik, maar ik speel liever met een camera achter de hoofdpersoon.
Heel herkenbaar hoor. Ondanks dat veel gamers er anders over denken heeft het 'third-person perspective' ook mijn voorkeur. Alhoewel ik wel moet zeggen dat ik Battlefront best veel gespeeld heb en toen wel redelijk gewend ben geraakt aan het 'first-person perspective'. Maar dat komt waarschijnlijk omdat het 1 van de weinige shooters is die ik gespeeld heb en het voor dat soort games beter is.

Maar goed, mocht je hem uitgespeeld hebben dan zou ik graag horen wat jij ervan vond.

Iemand NBA2K16 al gespeeld btw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Laatst online: 16-10 12:49
dvd-linden schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 10:19:
[...]

Heel herkenbaar hoor. Ondanks dat veel gamers er anders over denken heeft het 'third-person perspective' ook mijn voorkeur. Alhoewel ik wel moet zeggen dat ik Battlefront best veel gespeeld heb en toen wel redelijk gewend ben geraakt aan het 'first-person perspective'. Maar dat komt waarschijnlijk omdat het 1 van de weinige shooters is die ik gespeeld heb en het voor dat soort games beter is.

Maar goed, mocht je hem uitgespeeld hebben dan zou ik graag horen wat jij ervan vond.

Gisteren even gestart, maar kon op dat moment alleen een quick game starten.
Denk dat hij nog bezig was met de rest van de installatie.

Grafisch mooi, maar controls etc. best lastig. Met een beetje geluk kon ik nog wel een puntje scoren, maar succesvol was het potje basketbal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elrondsurion
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 14-10 10:23
Ik kwam er net achter dat je met PS Plus nu ook 2 seizoenen van Powers kan kijken via de Store.

Is dit een eenmalige actie of gaan we dit vaker zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dvd-linden schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 10:19:
[...]

Ik wil er nog aan toevoegen dat ik zelf first person bij een shooter overigens prima vindt. Bij een puzzelgame zoals Gone Home of bijvoorbeeld Ether One, die eerder bij het abonnement vergeven werd, vind ik het minder goed passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
rdjnl schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 14:04:
Je kunt PS3 savegames gewoon via usb overzetten naar een ander exemplaar door ze handmatig naar de usb stick te kopieren (dus niet via de functie die van de gehele harddisk een backup maakt), behalve die saves die een kopieerbeveiliging hebben. Die kun je wel naar de cloud kopieren als je een Playstation Plus abonnement hebt. Je kunt saves niet overzetten naar een ander account. Twee abonnementen zijn dus niet nodig, tenzij je met de komst van de PS4 met een nieuw account bent begonnen en daar nu een abonnement voor hebt.
Mijn vrouw en ik hebben ieder een eigen account. Geen idee welke spellen er een beveiligde saves hebben. Dat moet ik nog uitzoeken. Als er geen is in ons bezit, dan wordt het makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
rdjnl schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 14:04:
Dit kan wel, maar daar heb je bepaalde software voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB

TDB

Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 09:16:
Gone Home gisteren al even zitten spelen, maar ik werd steeds onderbroken, dus ik kom niet helemaal lekker in het verhaal. Het is een exploring game, waarbij je je ouderlijk huis verkent. Het schijnt geen lange game te zijn (er zijn meerdere Trophies te verdienen met het binnen een bepaalde tijd uitspelen van de game), maar deze eerste ronde neem ik de tijd om alles rustig te verkennen.
1 van de trophies is om het spel binnen 1 minuut uit te spelen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
TDB schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 19:28:
[...]

en die heb ik net gehaald :D vereist perfect play, dat wel. 22 pogingen, steeds 0,X seconden te veel >_<

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvd-linden
G.Scholtens schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 10:29:
[...]

Gisteren even gestart, maar kon op dat moment alleen een quick game starten.
Denk dat hij nog bezig was met de rest van de installatie.

Grafisch mooi, maar controls etc. best lastig. Met een beetje geluk kon ik nog wel een puntje scoren, maar succesvol was het potje basketbal niet.
Ben je wel van plan om er echt in te duiken? Volgens mij is het namelijk wel een game waar je flink wat tijd in moet steken om er echt goed in te worden. Enerzijds heb ik er wel zin in, omdat ik best wat spelers uit de NBA ken en het redelijk volg, maar anderzijds ben ik ook weer niet zo bekend met basketbal (ken lang niet alle spelregels) en weet niet of ik dan zin heb om er zoveel tijd in te steken. Ik heb Fifa 16 ook nog steeds liggen en daar ben ik eigenlijk ook nooit echt ingedoken :F.
TDB schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 19:28:
[...]

Serieus, in 1 minuut uitspelen. Vraag me af wat ik me daar dan weer bij voor moet stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:27

On_E

Housemusic

dvd-linden schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 10:32:
[...]

Ben je wel van plan om er echt in te duiken? Volgens mij is het namelijk wel een game waar je flink wat tijd in moet steken om er echt goed in te worden. Enerzijds heb ik er wel zin in, omdat ik best wat spelers uit de NBA ken en het redelijk volg, maar anderzijds ben ik ook weer niet zo bekend met basketbal (ken lang niet alle spelregels) en weet niet of ik dan zin heb om er zoveel tijd in te steken. Ik heb Fifa 16 ook nog steeds liggen en daar ben ik eigenlijk ook nooit echt ingedoken :F.
Je kunt de game zo makkelijk of moeilijk maken als je zelf wil met alle gameplay sliders.
Standaard fluit de scheids zo'n beetje voor alles, dat vond ik echt niet tof dus heb ik de ''foul frequency'' naar beneden aangepast en zo speelt het al veel leuker.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Laatst online: 16-10 12:49
dvd-linden schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 10:32:
[...]

[...]

Serieus, in 1 minuut uitspelen. Vraag me af wat ik me daar dan weer bij voor moet stellen.
Geen idee of ik er echt mee bezig ga. Voor een gratis game wil ik het natuurlijk wel testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Net contact gehad over de rma. En heb te horen gekregen dat savegames wel degelijk op een usb stick gebackupped kunnen worden.
Via Plus worden ze wel automatisch in de cloud opgeslagen.
Heb iig een link met uitleg gekregen, dus die lees ik eerst wel even door voordat ik een keuze maak haha.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

PS Plus lineup van Juli:
  • Saints Row: Gat Out of Hell (PS4)
  • Furi (PS4)
  • Fat Princess (PS3)
  • Call of Juarez: Bound in Blood (PS3)
  • Prince of Persia: Revelations (PS Vita)
  • Oreshika: Tainted Bloodlines (PS Vita)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB

TDB

SD5k schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 18:51:

PS Plus lineup van Juli:
  • Furi (PS4)
  • Fat Princess (PS3)
Mwah, beetje tegenvaller ten opzichte van vorige maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Ik dacht dat dat de volledige saints row was... Jammer weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09-10 22:21
Mrjraider schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 19:36:
Ik dacht dat dat de volledige saints row was... Jammer weer.
Jammer, maar deze is eigenlijk perfect voor PS+. Zou hem niet zelf kopen, maar wel leuk voor een paar uurtjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beetje tegenvaller. Fat Princess kon je al (en heb ik dus al) gratis krijgen als je op de (gratis) IOS app een bepaald level bereikte. Call of Juarez is sequel op game dat ook al in de Plus zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SD5k schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 18:51:
PS Plus lineup van Juli:
  • Furi (PS4)
  • Fat Princess (PS3)
Vandaag even activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
TDB schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 19:31:
[...]

Mwah, beetje tegenvaller ten opzichte van vorige maanden.
Jep, zat te denken om weer PS+ te nemen, maar wacht wel een maandje. Vind deze maand het nou niet echt geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB

TDB

ps4 spellen zijn inmiddels te downloaden (even zoeken naar het spel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TDB schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 14:00:
ps4 spellen zijn inmiddels te downloaden (even zoeken naar het spel)
Fat Princess is de enige die nog niet gratis is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdjnl
Ja klopt, ook gedaan.

O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

https://store.playstation...02228_00-YAKUZA5000000000

Yakuza 5

Deze is ook gratis voor PS Plus deze maand.

Afbeeldingslocatie: https://store.playstation.com/store/api/chihiro/00_09_000/container/NL/nl/999/EP0177-NPEB02228_00-YAKUZA5000000000/1467713138000/image?_version=00_09_000&platform=chihiro&w=281&h=281&bg_color=000000&opacity=100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdjnl
Ook een Yakuza 5 avatar is gratis met Plus op PSN. De game gratis bij PLus zal een foutje zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanDH
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-05 20:37
Ik heb hem zojuist afgerekend...
Staat bij dat het een game is.

Edit: Ohh, PS3 :X

[ Voor 13% gewijzigd door DaanDH op 05-07-2016 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mogelijk de vervanger van Fat Princess, die niet gratis is gemaakt. Maar officiele melding daarvan blijftt uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:27

On_E

Housemusic

Paragon Starter Pack kun je niet ''kopen'' als je de beta hebt gedownload....

Hopelijk fixen ze dat snel.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_zippey
Tja, maar als hij in je wagentje ligt kost hij toch echt €39,99. Dus ik denk dat dit toch echt een foutje is of dat het wellicht een vervanging is voor een bepaalde regio die een ander spel uit de pluscollectie niet kan krijgen door regelgeving.. is in het verleden ook al eens eerder geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mr_zippey schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 15:23:
Tja, maar als hij in je wagentje ligt kost hij toch echt €39,99. Dus ik denk dat dit toch echt een foutje is of dat het wellicht een vervanging is voor een bepaalde regio die een ander spel uit de pluscollectie niet kan krijgen door regelgeving.. is in het verleden ook al eens eerder geweest.
Dan ben je te laat.

Ik had em voor 0 Euro en er stond gratis voor PS Plus bij.

Ik ben benieuwd of ik em mag houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 16:27:
[...]

Dan ben je te laat.

Ik had em voor 0 Euro en er stond gratis voor PS Plus bij.

Ik ben benieuwd of ik em mag houden.
Ik was de juli lijst alweer vergeten en heb hem gisteren ook gewoon gratis kunnen downloaden, installeren en spelen (nou ja, het hele proces duurde door de 23GB meer dan vijf uur bij elkaar).

Toevallig dat ik net het weekend ervoor had bekeken waarom dit spel überhaupt niet op de EU markt verschenen is (als fysieke release). Kan de Yakuza serie an sich namelijk wel waarderen.

Yakuza 5 (Volledig spel)

€0,00

[ Voor 3% gewijzigd door Exorcist op 06-07-2016 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:22
Yakuza 5

Grappig. Bij mij 40 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09-10 22:21
maartend schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 23:04:
Yakuza 5

Grappig. Bij mij 40 euro.
Was een fout, is dus weer aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 18:19
Ik was in eerste instantie wel blij met de ps-plus spellen maar ze stellen me na een paar keer gespeeld te hebben wel erg teleur. Misschien ga ik na de vakantie wel zo nu en dan Furi oppakken maar Saints Row kan ik echt niet inkomen (vooral qua gameplay).

[ Voor 4% gewijzigd door Lasmibalsingh op 10-07-2016 18:35 ]

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Rot spellen:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yakuza 5 een rot spel noemen :N :N

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Komende maand zijn de volgende games te downloaden:

•Tricky Towers (PS4)

•Rebel Galaxy (PS4)

•Yakuza 5 (PS3)

•Retro/Grade (PS3)

•Patapon 3 (PS Vita)

•Ultratron (PS Vita, PS3, PS4)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Yakuza 5 is nice, die hele serie is wel tof. En rebel galaxy is ook een leuk spel :) Prima maand weer voor mij althans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 17:59:
[...]

Yakuza 5 een rot spel noemen :N :N
No regrets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Wel ironisch dat de eerste herhaling van PSplus Retro in de titel heeft al is 2012 nog niet echt retro natuurlijk. Moet zeggen dat ik eigenlijk allang niet meer uit kijk naar Plus updates en er ook niks meer van installeer sinds Helldivers. Al lang geaccepteerd dat ik betaal voor het online gedeelte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 13:04
Beetje bagger he..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Nee hoor, vind het een prima maand :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soms...
Soms denk ik dat mensen alleen afgaand op de titels oordelen of ze iets leuk vinden of niet..
Durf te wedden dan 9 van de 10 mensen hier zeggen dat het een bagger/slechte maand is zonder dat ze ook maar 1 minuut in 1 van die games hebben gestoken.

Rebel Galaxy is een leuk grappig spelletje om eventjes te spelen met een leuk verhaal.
Tricky towers is top op samen split screen op de bank te doen(en daar zijn er niet veel van).
En Yakuza 5...
Dat is gewoon een TOP spel met, en zeker weten 1 van de meest sfeervolle games ooit...

Mensen die blijven verwachten dat er elke maand een AAA titel komt |:( |:( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:31

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 09:21:
Deze discussie heeft inmiddels een behoorlijk lange baard. Ik denk niet dat de meeste mensen elke maand een AAA titel verwachten maar wel af en toe een iets grotere titel. Ik zelf had enkele 1st year games nu ook wel in de maandelijkse collectie verwacht zoals Knack (niet dat Knack zo'n top spel is overigens). Het aanbod is gewoon erg mager, zeker wanneer je dit vergelijkt met de PS3 (natuurlijk is die op het eind van zijn loopbaan).

Mijn persoonlijke ervaring met de meeste PS+ games is dat ik ze een of twee keer opstart en daarna nooit weer speel.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Laatst online: 01-08 19:47
Hmm wat raar: ik heb in juni NBA2k gedownload als PS+ game, maar had de game al op disc. Als ik nu de game opstart zonder disc vraagt ie om de disc te verwisselen. Waar kan ik die PS+ games alsnog installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SemperFidelis schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 10:41:
Hmm wat raar: ik heb in juni NBA2k gedownload als PS+ game, maar had de game al op disc. Als ik nu de game opstart zonder disc vraagt ie om de disc te verwisselen. Waar kan ik die PS+ games alsnog installeren?
Ik zou eens proberen hem te uninstallen, want zelfs disk games worden geïnstalleerd op je HDD. Dus wellicht is de PS+ variant gewoon niet eens geïnstalleerd. Eens hij uninstalled is, dan moet je normaal wel in staat zijn om de PS+ versie te installeren. (Zoniet zou dat wel een heel nasty bug zijn, want stel dat je een game vroeger al eens van iemand geleend had, of de disk al verkocht had...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14:10
Yakuza 5 en... juist ja.

PS+ is naar z'n gortje sinds dat PS+ verplicht is voor online gamen op de PS4, heel soms zoals de laatste 2 maanden zat er nog wat leuks tussen maar augustus is op de PS4 waardeloos.

So let it be, gelukkig had ik destijds 30℅ korting op de PS+ voor 1 jaar, maakt de schade wat minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:31

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Twixie schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 10:44:
[...]

Ik zou eens proberen hem te uninstallen, want zelfs disk games worden geïnstalleerd op je HDD. Dus wellicht is de PS+ variant gewoon niet eens geïnstalleerd. Eens hij uninstalled is, dan moet je normaal wel in staat zijn om de PS+ versie te installeren. (Zoniet zou dat wel een heel nasty bug zijn, want stel dat je een game vroeger al eens van iemand geleend had, of de disk al verkocht had...).
Als het goed is installeert hij er gewoon naast. Ik heb in mijn library bijvoorbeeld een disk versie Helldivers en de PS+ versie. Hij zet ze echt als aparte games naast elkaar. Ik had de disk versie gedeinstalleerd voor ik de PS+ versie installeerde.

[ Voor 5% gewijzigd door Bor op 28-07-2016 11:09 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06-10 15:09
Niet elke maand, maar als je kijkt wat er op de PS3 is uitgekomen in PS+ dan zaten daar toch met enige regelmaat echte topgames bij die soms nog voor drie tientjes in de winkels lagen.

Toen de PS4 werd aangekondigd heb ik altijd gezegd dat ik de nieuwe console zou kopen zodra ik een stuk of 4 a 5 leuke games via PS+ aan mijn account gekoppeld had zodat ik na aanschaf meteen een mooie backlog aan games zou hebben.

Je raadt het al, die PS4 staat er nog steeds niet en zal er voorlopig nog niet komen ook. Het aanbod is wat mij betreft nog steeds waardeloos.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die Tricky Towers lijkt me best een aardige game tegen een paar vrienden op de bank. Verder zie ik Yakuza 5 als een absolute AAA game, die een mooi aanvulling op mijn collectie is. Opvallend vind ik wel dat de Vita games echt achterblijven. Veel PSP toppers en crossbuy titels. Overigens is Ultratron zeker geen verkeerde game.

Tricky Towers met 4 spelers:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
Vind het aanbod ook al tijden erg magertjes. Heb de PS4 nu zo'n 2 jaar en het aantal AAA titels dat op ps+ is verschenen is op 1 hand te tellen. Dat zijn 24 * 2 = 48 mogelijkheden om iets leuks uit te brengen. Dan zou je toch iets meer verwachten.

Een titel als Watchdogs, of bijvoorbeeld tomb raider (dat toch al een remake was) zou je nu toch perfect uit kunnen brengen om wat buzz voor de opvolgers te creëren. Gemiste kans imho.
Ik snap dat er fans zijn voor die leuke indie games, maar ik durf toch wel te beweren dat 90% van de PS4 eigenaren dat ding gekocht heeft voor de AAA titels.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 13:04
Soms...
Soms denk ik dat mensen alleen afgaand op de titels oordelen of ze iets leuk vinden of niet..
Durf te wedden dan 9 van de 10 mensen hier zeggen dat het een bagger/slechte maand is zonder dat ze ook maar 1 minuut in 1 van die games hebben gestoken.

Rebel Galaxy is een leuk grappig spelletje om eventjes te spelen met een leuk verhaal.
Tricky towers is top op samen split screen op de bank te doen(en daar zijn er niet veel van).
En Yakuza 5...
Dat is gewoon een TOP spel met, en zeker weten 1 van de meest sfeervolle games ooit...

Zeker niet. Yakuza is inderdaad een goeie game, mits je een ps3 hebt. ;) Voor PS4 stelt het deze maand gewoon echt niet veel voor. Ik ben zelf echter groot voorstander van Indies, in tegenstelling tot inderdaad veel mensen die AAA titels verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 18:05:
Komende maand zijn de volgende games te downloaden:

•Tricky Towers (PS4)

•Rebel Galaxy (PS4)

•Yakuza 5 (PS3)

•Retro/Grade (PS3)

•Patapon 3 (PS Vita)

•Ultratron (PS Vita, PS3, PS4)
Vandaag even activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Laatst online: 01-08 19:47
Staan toch morgen in de store?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
SemperFidelis schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 13:15:
[...]

Nee de games altijd eerste dinsdag van de maand :) dat is vandaag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

SemperFidelis schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 13:15:
[...]

Ze zijn nu al allemaal gratis te downloaden in de PS Store:

https://store.playstation.com/#!/nl-nl/home/games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Die Tricky Towers doet zijn naam eer aan zeg ... 5 x nodig gehad voor het eerste level al was dat misschien deels omdat ik niet rekende op enige uitdaging :+ Denk dat dit wel een blijvertje kan worden met vriendin of vrienden op de bank.

[ Voor 4% gewijzigd door Beakzz op 02-08-2016 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14:51
Tricky Towers even met mn vriendin gespeeld. Eerste keer dat zij de moeite nam om een spel te spelen. Ze vond het wel leuk, maar het verveeld haar snel. Maar wat ik veel leuker vond is online spelen tegen 3 andere spelers. Met 4 spelers tegelijk is best lache! Denk ook dat dit spel vaker gespeeld gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-10 18:38
Kent iemand Puyo Pop Fever nog op de PS2? Wat een bazenspel was dat!

Moest gelijk daaraan denken toen ik die Tricky Towers zag.

Zou leuk zijn als die in PS Store kwam met leuke multiiplayer matchmaking :) Ook erg leuk spel gewoon met vrienden op de bank.

[ Voor 29% gewijzigd door RedHat op 02-08-2016 22:15 ]

Verwijderd

Tom Clancy’s EndWar™ (Gratis voor PS Plus):

https://store.playstation...01170_00-ENDWARPS3REMPKG1

Afbeeldingslocatie: https://store.playstation.com/store/api/chihiro/00_09_000/container/NL/nl/19/EP0001-NPEB01170_00-ENDWARPS3REMPKG1/1471448762000/image?_version=00_09_000&platform=chihiro&w=281&h=281&bg_color=000000&opacity=100

Hier waarom die nu ook gratis is:

https://blog.eu.playstati...aystation-plus-in-august/

Verwijderd

Het was mij ook al opgevallen, dat Retro/Grade al eens eerder voorbijgekomen was, maar ik had niet verwacht dat dit nog gecompenseerd zou worden. Zomaar een extra game erbij, dat is zeker niet verkeerd.
Pagina: 1 ... 48 ... 98 Laatste

Let op:
Het is niet de bedoeling om hier te vragen naar PSN (cards) aanbiedingen. Weet je een goede aanbieding? Dan kun je die plaatsen in het Console Budget Gaming topic. Ook daar is het echter niet de bedoeling om naar aanbiedingen te vragen.