Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Available to download on 6th September:
Lords of the Fallen, PS4
Journey, PS4, PS3
Prince of Persia: The Forgotten Sands, PS3
Datura, PS3
Badland, PS Vita, PS4, PS3
Amnesia: Memories, PS Vita
http://bit.ly/2bBp3t7
[ Voor 41% gewijzigd door TDB op 31-08-2016 23:11 ]
PSN: TDBtje
Puyo Puyo TetrisRedHat schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 22:11:
Kent iemand Puyo Pop Fever nog op de PS2? Wat een bazenspel was dat!
Moest gelijk daaraan denken toen ik die Tricky Towers zag.
[video]
Zou leuk zijn als die in PS Store kwam met leuke multiiplayer matchmakingOok erg leuk spel gewoon met vrienden op de bank.
Is helaas alleen in het Japans uitgebracht voor de PS Vita en PS4
Even uitvogelen hoe het menu werkt en spelen maar.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Er is een website die de hele menu van Puyo Puyo Tetris heeft vertaald in screens.Ike. schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 19:26:
[...]
Puyo Puyo Tetris
Is helaas alleen in het Japans uitgebracht voor de PS Vita en PS4
Even uitvogelen hoe het menu werkt en spelen maar.
Heb zelf Puyo Puyo Tetris voor mijn Vita uit Japan en de normale fysieke Tetris Ultimate op de Vita, beide zijn erg goed qua Tetris, al heeft Puyo Puyo het voordeel van 2 spellen in 1.
Enige nadeel van Tetris Ultimate is de vreselijke muziek, maar dat kan uit.
Indeed! Lords of the Fallen is een soort liefdeskind van Darksiders en de Souls-games.Vrijdag schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 20:20:
Hee, Lords of the Fallen en Journey. Wat mij betreft een prima maand
PSN: Bellerophon-
Verwijderd
Ik twijfelde even of ik Prince of Persia niet al heb, maar dit is niet een deel uit The Sands of Time reeks, dus dat bleek gelukkig niet het geval.
Er bestaan trouwens twee misvattingen: Journey is nimmer onderdeel geweest van de Instant Game Collection, ook al beweren sommigen van wel. Daarnaast is Datura een game waarbij je de PS Move kunt gebruiken, maar dat is optioneel. Mocht je een Move hebben liggen, dan kun je die weer eens uit de mottenballen halen.
Een prima maand zo te zien.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Bijna hetzelfde, alleen dan heb ik hem een paar weken geleden gekocht in de bundel met Flow en Flower.iPodKiller schreef op donderdag 01 september 2016 @ 08:38:
Journey wou ik altijd al spelen maar nooit gekocht, nu is dus mijn kans!
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Eerste dinsdag van de maand worden de nieuwe ps plus spellen vrijgegeven.headphoneguy schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 23:13:
Ik ben nieuw bij playstation plus en ik zocht dus Journey omdat deze in September een psn plus game is. Ik kon de psn plus games van September nog niet vinden in de store. Wanneer wordt de store geüpdatet?
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Verwijderd
Vandaag even activeren.Available to download on 6th September:
■Lords of the Fallen, PS4
■Journey, PS4, PS3
■Prince of Persia: The Forgotten Sands, PS3
■Datura, PS3
■Badland, PS Vita, PS4, PS3
■Amnesia: Memories, PS Vita
Verwijderd
Is verschillend:Nieuwevolger schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 10:40:
11 uur is toch altijd de update van de store?
Tussen 11 en 17 uur.
Fixed
[ Voor 11% gewijzigd door iPodKiller op 06-09-2016 12:37 ]
PSN ID: Beest41
Verwijderd
Allemaal al gratis te downloaden voor PS Plus leden.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Ik zou zeker doorspelen, het greep mij in het begin ook niet direct maar vind het nu toch wel een van de meer bijzondere game-ervaringen.Exirion schreef op zondag 11 september 2016 @ 23:23:
Ligt het aan mij of is Journey echt slaapverwekkend? Sfeertje is prima, muziek ook goed te pruimen, maar ik heb echt geen idee wat precies de bedoeling is en de gameplay lijkt echt doodsaai. Misschien moet ik verder dan level 4 gaan, maar ik kan me niet voorstellen dat het nog drastisch verandert.
Ik heb gisteren amper gespeeld en heb na jouw opmerking even gespiekt: ik blijk al bijna halverwege te zitten. Totale gameplay schijnt 2 tot 2.5 uur te zijnIcephase schreef op maandag 12 september 2016 @ 02:36:
Huh? Is Journey echt maar een paar uurtjes lang? Toen ik goed en wel door kreeg hoe het werkte, zag ik de eindcredits al... Blij dat ik daar geen geld voor heb neergelegd, had net zo goed een arthousefilm kunnen gaan kijken zeg pffffff

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Yep, het is in mijn ogen meer een ervaring dan een pure game. Je bent er in een uurtje of 2,5 wel doorheen denk ik. De replay waarde ligt ook erg laag vind ik. Toch is het zeker niet slecht. Ik heb me er gedurende de korte tijd prima mee vermaakt. De setting en sfeer is erg goed.Icephase schreef op maandag 12 september 2016 @ 02:36:
Huh? Is Journey echt maar een paar uurtjes lang? Toen ik goed en wel door kreeg hoe het werkte, zag ik de eindcredits al... Blij dat ik daar geen geld voor heb neergelegd, had net zo goed een arthousefilm kunnen gaan kijken zeg pffffff
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Ik heb het toch ook nog maar even afgemaakt. Alles bij elkaar inderdaad maar een uurtje of 2. Ik weet nog steeds niet wat ik ervan moet vinden. Er zijn eindeloze discussies over de betekenis van de game te vinden, soms letterlijk en figuurlijk religieus. De sfeer is aardig neergezet, de muziek is zelfs schitterend en daar heb ik de meeste bewondering voor. Ik heb nu te veel het gevoel dat ik een film met een alien in een boerka heb zitten kijken en dat ik aan het einde geen idee heb waar de film over ging. Er had wat meer gameplay in gemogen.On_E schreef op maandag 12 september 2016 @ 08:39:
Ik heb m in 1 ruk uitgespeeld en vond het een prachtige ervaring.
Persoonlijk vind ik dat soort spellen best leuk, weer eens totaal wat anders dan het gebruikelijke *je bent een soldaat genaamd Mason* of *je bent een koene ridder die draken bevecht* setting.
Op de PS3 had je ook een aantal van dat soort spellen, zoals Rain en The unfinished swan en enigszins gerelateerd ook nog ICO.
Ico was officieel zelfs PS2. Alleen die is later natuurlijk uitgebracht op de PS3.Vrijdag schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 18:54:
Journey is toch dezelfde strekking als Flower en Flow? Zit ook in dezelfde bundel. Zijn meer ervaringen dan echte spellen. Het moet ook wel je ding zijn denk ik
Persoonlijk vind ik dat soort spellen best leuk, weer eens totaal wat anders dan het gebruikelijke *je bent een soldaat genaamd Mason* of *je bent een koene ridder die draken bevecht* setting.
Op de PS3 had je ook een aantal van dat soort spellen, zoals Rain en The unfinished swan en enigszins gerelateerd ook nog ICO.
Over Journey: het moet je pakken denk ik. Ik vond het echt een hele bijzondere ervaring en dan vooral de tweede keer dat ik het speelde. Ik kwam vanaf het begin iemand tegen en daar heb ik heel het spel mee doorlopen. Toen we elkaar op het einde even kwijt waren voelde dat echt raar/klote, maar gelukkig kwamen we elkaar toch nog wel tegen. Die persoon later ook nog gesproken via een berichtje op PSN en die had precies hetzelfde, dus dat was wel grappig. En dat zonder dat je van elkaar weet wie je bent of kan praten of wat dan ook. Alleen op een hele subtiele manier kan je contact met elkaar maken.
Er had best meer gameplay in gemogen, maar ik vond het zweverige en de sfeer zo echt geweldig. En het verhaal vond ik ook wat vaag, maar dat heb ik opgezocht op internet en zodoende had ik de tweede keer een veel beter beeld wat het inhield. Maar goed, zoals ik al zei, het moet je pakken denk ik.
Overigens wil ik hier nog aan toevoegen dat ik het bij Flower en Flow totaal niet had. Vooral van die eerste had ik veel verwacht, maar die viel me echt tegen (wat een pokke besturing zeg!).
PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden
Resident Evil, PS4
Transformers: Devastation, PS4
Mad Riders, PS3
From Dust, PS3
Code: Realize ~Guardian of Rebirth~, PS Vita
Actual Sunlight, PS Vita
[ Voor 13% gewijzigd door Twixie op 28-09-2016 17:51 ]
Transformers Devastation!Twixie schreef op woensdag 28 september 2016 @ 17:50:
Games voor oktober bekend : https://blog.eu.playstati...o-ps-plus-on-4th-october/ .
Resident Evil, PS4
Transformers: Devastation, PS4
Mad Riders, PS3
From Dust, PS3
Code: Realize ~Guardian of Rebirth~, PS Vita
Actual Sunlight, PS Vita

http://www.metacritic.com.../transformers-devastationdvd-linden schreef op woensdag 28 september 2016 @ 19:18:
Iemand die weet of dat een goede transformers game is?
Dat had ik met alle liefde gedaan, maar m'n computer doet het momenteel niet en ik vind tweakers op mijn mobiel toch een stukje onoverzichtelijker.ralph075 schreef op donderdag 29 september 2016 @ 10:14:
[...]
Probeer even in het vorige PS4 topic te zoeken (deel 6), daar is minstens 1 iemand die er ervaring mee heeft.
Edit: Even gezocht voor jeHet was On_E die er ervaring mee heeft en er enthousiast over is geweest.
Bedankt in ieder geval. Zal die post eens opsnorren. Denk dat ik hem voor de zekerheid sowieso download, mocht ik er ooit zin in hebben.
PSN id: NL_SToRM
Verwijderd
Vandaag even activeren.Here’s the full line-up, available for download on 4th October:
■Resident Evil, PS4
■Transformers: Devastation, PS4
■Mad Riders, PS3
■From Dust, PS3
■Code: Realize ~Guardian of Rebirth~, PS Vita
■Actual Sunlight, PS Vita
Kan je gevoel van raar/klote goed begrijpen. Heb het spel na t eten opgestart en in 1 keer uitgespeeld, vanaf het 2e level (denk ik?) kwam ik iemand tegen, dacht eerst een NPC ofzo, maar had snel door dat het een andere speler was. Voor mijn gevoel tot bijna het einde met hem gespeeld (laatste klim door sneeuw) en opeens was hij weg.dvd-linden schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 20:43:
[...]
Over Journey: het moet je pakken denk ik. Ik vond het echt een hele bijzondere ervaring en dan vooral de tweede keer dat ik het speelde. Ik kwam vanaf het begin iemand tegen en daar heb ik heel het spel mee doorlopen. Toen we elkaar op het einde even kwijt waren voelde dat echt raar/klote, maar gelukkig kwamen we elkaar toch nog wel tegen. Die persoon later ook nog gesproken via een berichtje op PSN en die had precies hetzelfde, dus dat was wel grappig. En dat zonder dat je van elkaar weet wie je bent of kan praten of wat dan ook. Alleen op een hele subtiele manier kan je contact met elkaar maken.
Er had best meer gameplay in gemogen, maar ik vond het zweverige en de sfeer zo echt geweldig. En het verhaal vond ik ook wat vaag, maar dat heb ik opgezocht op internet en zodoende had ik de tweede keer een veel beter beeld wat het inhield. Maar goed, zoals ik al zei, het moet je pakken denk ik.
Transformers komt toch zeker met 20 bytes per uur binnen geraced... Treurig weer voor een BETAALDE service.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Verwijderd
Kennelijk toch goed gezien in de glazen bol. Op het forum van psnprofiles.com wordt gemeld dat de game Dead Star zijn servers zal gaan sluiten per 1 november. Kennelijk zijn er te weinig spelers om de servers voor aan te laten staan.Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 09:53:
I Am Alive is wel aardig, maar die had ik al. Verder lijkt A Virus Named Tom uitermate geschikt voor de Vita (puzzelgame). Voor de rest loop ik ook niet helemaal warm voor.
Dead Star, een indiegame met 10 vs 10 multiplayer, zal vermoedelijk alleen in het begin druk bezet zijn, maar op de lange termijn zal het vermoedelijk snel dood bloeden.
Everybody’s Gone to the Rapture, PS4
The Deadly Tower of Monsters, PS4
DiRT 3, PS3
Costume Quest 2, PS3
Letter Quest Remasterd, PS Vita (Cross Buy with PS4)
Pumped BMX+, PS Vita (Cross Buy with PS4 and PS3)
Hee, dat is Dennis zijn taak!Twixie schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 17:59:
November line-up is gekend: https://blog.eu.playstati...playstation-plus-line-up/ .
DiRT 3, PS3
Costume Quest 2, PS3
Everybody’s Gone to the Rapture wellicht leuk, maar is me iets te traag/langdradig lijkt me.
Hop,hop,hop!
Huidige setup : I5-4460 @ 3.2GHz -ASRock B85M Pro4 - MSI Radeon R9 280 Gaming 3G - Crucial MX100 256GB SSD - Crucial Ballistix 8GB 1600mhz - CoolerMaster N300 - Gelid Solutions Tranquillo Rev.2
Deze is korter en niet de volledige 50 europiqueno11 schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 15:07:Ik ben op zoek naar een leuk abbo van een jaar, korter mag ook, ik wil niet de vollge 50 euro betalen
Si Si, alleen niet voordeligerralph075 schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 15:19:
[...]
Deze is korter en niet de volledige 50 euro
Huidige setup : I5-4460 @ 3.2GHz -ASRock B85M Pro4 - MSI Radeon R9 280 Gaming 3G - Crucial MX100 256GB SSD - Crucial Ballistix 8GB 1600mhz - CoolerMaster N300 - Gelid Solutions Tranquillo Rev.2
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
https://www.offgamers.com...months-membership-nl.htmlpiqueno11 schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 15:07:
Iemand nog een leuke ps plus actie ergens gezien? Ik ben op zoek naar een leuk abbo van een jaar, korter mag ook, ik wil niet de vollge 50 euro betalen
Scheelt weer iets.
Ik had het spel al wel gekocht (tijdens een sale) en nog niet gespeeldLuPo schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 16:45:
EGttR had ik een tijdje in mijn wishlist staan. Uiteindelijk niet gekocht omdat ik nog veel andere games heb. Gelukkkig!

Zat in het ps4 topic en las ineens uncharted en einde etc..... snel weggekeken... maar toch al gespoiled helaas....
Kan dat weg gehaald worden svp? Voordat ik het hele bericht lees, geen idee of dat alles weg geeft.
Kan dit bericht ook weer weg, want dit hoort hier hiet thuis natuurlijk. Maar.... nood maakt wet haha :-).
Ik wil alle delen nog spelen, geen idee waar het over gaat en dat ik graag zo houden.
[ Voor 11% gewijzigd door Turfschipper op 01-11-2016 01:21 ]
Traag en langdradig zeker maar ik heb hem alsnog uitgespeeld (en dat kan ik bij veel games niet zeggen). Erg leuk spel voor een (brakke) zondag.basset schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 08:16:
The Deadly Tower of Monsters ziet er grappig uit. Leuk om te proberen
Everybody’s Gone to the Rapture wellicht leuk, maar is me iets te traag/langdradig lijkt me.
Verwijderd
Vandaag even activeren.■Everybody’s Gone to the Rapture, PS4
■The Deadly Tower of Monsters, PS4
■DiRT 3, PS3
■Costume Quest 2, PS3
■Letter Quest Remasterd, PS Vita (Cross Buy with PS4)
■Pumped BMX+, PS Vita (Cross Buy with PS4 and PS3)

Verwijderd
Ik kan em niet eens in mijn winkelmandje doen en ik heb gelezen dat meerdere dat hebben.belinned schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 14:15:
Everybody’s Gone to the Rapture, PS4 wilt hier nog niet downloaden. De rest is binnen.
Snel klikken voor de melding (met F5) als je daar zin in hebt. Dat lukte bij mij.Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 14:30:
[...]
Ik kan em niet eens in mijn winkelmandje doen en ik heb gelezen dat meerdere dat hebben.
Ik heb ook een leuke computer..
Yes, there's an issue redeeming Everybody's Gone to the Rapture as the free PlayStation Plus game this month.
The game's developer, The Chinese Room, shared the error message some European PS Plus members have been getting from the PS Store. The message says the item isn't available right now and to try choosing something else.
PlayStation Europe followed up with a tweet of its own, saying it was aware of the issue and was investigating.
https://twitter.com/PlayStationEU/status/793455988854620161
werkt hier nietTranzy schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 15:38:
[...]
Snel klikken voor de melding (met F5) als je daar zin in hebt. Dat lukte bij mij.
Maar dit wel:
- Spel toevoegen aan wenslijst
- vanuit wenslijst toevoegen aan winkelmandje
[ Voor 23% gewijzigd door M a r c o op 01-11-2016 15:58 ]
Verwijderd
Klopt, de wenslijst truuk werkte bij mij ook.M a r c o schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 15:56:
werkt hier niet
Maar dit wel:
Werkt voor mij niet.M a r c o schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 15:56:
[...]
[...]
werkt hier niet
Maar dit wel:
Ik kan hem wel toevoegen maar dan moet ik 19,99 betalen.
Wacht het wel even rustig af
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Ah dus ik ben niet de enige die dit ervaart.JSchut schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 16:54:
[...]
Werkt voor mij niet.
Ik kan hem wel toevoegen maar dan moet ik 19,99 betalen.
Wacht het wel even rustig af
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
Afgelopen berichten gelezen?niekvandermeer schreef op woensdag 02 november 2016 @ 14:25:
Kan iemand hier laten weten of de wishlist methode ook werkt?
Les 1 ; reageer nooit als je eigenlijk met iets anders bezig bent.
Les 2 ; reageer nooit
Verwijderd
Costume Quest stond al tijden op mijn wishlist, maar is helaas nooit in de aanbieding. Ik wacht dus nog op een aanbieding van deel 1 en dan kan ik eraan beginnen. Deze is alvast in de pocket. Everybody's Gone to Rapture en DIRT 3 had ik al wel, maar die zijn ook zeer zeker de moeite waard.Twixie schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 17:59:
November line-up is gekend: https://blog.eu.playstati...playstation-plus-line-up/ .
DiRT 3, PS3
Costume Quest 2, PS3
Pumped is een game waar ik al een tijdje naar heb zitten kijken. Aangezien mijn backlog al groot genoeg is, heb ik een aankoop altijd uitgesteld. Leuk dat de game er nu bij zit.
The last of us heb ik zonder problemen kunnen kopen maar Jak & Daxter trilogy helaas niet.
Na lang zoeken ben ik er inmiddels ook al achter wat het probleem is:
In augustus is mijn Playstation Plus abonnement automatische verlengt, Terwijl ik er vrij zeker van was die ik dat uit had staan.
Deze verlening heb ik laten annuleren en vervolgens netjes mijn geld terug in het account gekregen, Wat echter niet terug gedraaid is zijn de expiration dates van alle PS+ games die ik in de twee en een half jaar dat ik lid was heb verzamelt.
En daardoor kan ik tot 1 augustus volgend jaar alle PS+ games die ik al geclaimd had nog gewoon spelen en degene die ik permanent wil tot die tijd helaas niet kopen...
Edit: Had een email gestuurd naar Playstation support, Nog geen reactie op gehad en dus de aanbiedingsprijs misgelopen.
Ach ja, First world problems... Lig er niet wakker van.
[ Voor 9% gewijzigd door Sato op 29-11-2016 01:35 ]
Verwijderd
Acclaimed stealth ‘em up Invisible Inc & vibrant adventure Stories: The Path of Destinies hit PS Plus next week:
https://blog.eu.playstati...Twitter&emcid=or-st-97676
Here’s what you can play from 6th December:
■Stories: The Path of Destinies (PS4)
■Invisible, Inc. (PS4)
■Hyper Void (PS4, PS3, PS Vita)
■Tiny Troopers Join Ops (PS4, PS3, PS Vita)
■Color Guardians (PS4, PS Vita)
■VVVVVV (PS Vita)
Ik ken geen van de games dus ben ik even gaan zoeken. Nu zie ik de art-style van Stories: The Path of Destinies en ik moet zeggen dat ik die wel heel erg leuk vind uit zien op de screenshots. Dit zegt nog absoluut niks over de gameplay maar ik ben nu toch wel geïnteresseerd.Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2016 @ 17:32:
PlayStation Europe
Acclaimed stealth ‘em up Invisible Inc & vibrant adventure Stories: The Path of Destinies hit PS Plus next week:
■Invisible, Inc. (PS4)
■VVVVVV (PS Vita)
Bij Invisible,Inc. heb ik dat nu nog niet bij de screenshots. Op metacritic een gemiddelde van 82 dus dat zou goed moeten zitten. Maar ja, dat wil nog niks zeggen want Fez bijvoorbeeld heeft een gemiddelde score van 90 maar daar was ik toch vrij snel op uitgekeken.
Het is nog altijd een kwestie van smaak en ik laat me gewoon net als iedere maand weer verrassen. Leuk die maandelijkse games
PSN ID: MrMichel_75
W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - TDM 850 '00 - Svartpilen 401 '22 - Te koop: Yamaha TDM 850
Gameplay zal best wel okee zijn maar anno 2016 wil het oog ook wat.
ja ik weet het, ik hóef het niet te downloaden/spelen maar dat mag geen reden zijn om geen kritiek te mogen leveren
Rest is weer bagger.
Verwijderd
Vandaag even activeren.Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2016 @ 17:32:
■Invisible, Inc. (PS4)
■VVVVVV (PS Vita)
Verwijderd
Stories had ik en VVVVVV stond nog op de wishlist. Verder ken ik de games niet zo, al heb ik Tiny Troopers in het verleden wel eens op de PC gespeeld en dat voelde een beetje als een mobile game aan, die al heel snel in herhaling trad. Alles wel geactiveerd, maar Tiny Troopers ga ik zeker niet spelen.Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2016 @ 17:32:
PlayStation Europe
■Invisible, Inc. (PS4)
■VVVVVV (PS Vita)
Stories: The Path of Destinies is best de moeite waard, Gisteren even aan begonnen maar bevalt me wel.MisterMichel schreef op woensdag 30 november 2016 @ 19:57:
[...]
Ik ken geen van de games dus ben ik even gaan zoeken. Nu zie ik de art-style van Stories: The Path of Destinies en ik moet zeggen dat ik die wel heel erg leuk vind uit zien op de screenshots. Dit zegt nog absoluut niks over de gameplay maar ik ben nu toch wel geïnteresseerd.
Bij Invisible,Inc. heb ik dat nu nog niet bij de screenshots. Op metacritic een gemiddelde van 82 dus dat zou goed moeten zitten. Maar ja, dat wil nog niks zeggen want Fez bijvoorbeeld heeft een gemiddelde score van 90 maar daar was ik toch vrij snel op uitgekeken.
Het is nog altijd een kwestie van smaak en ik laat me gewoon net als iedere maand weer verrassen. Leuk die maandelijkse games
Speelt makkelijk weg en is zeer vermakelijk.
Verwijderd
Ik ben ook benieuwd. In het verleden werd er nog wel eens gestunt met de prijs, maar nu PS+ verplicht is wanneer je online wil kunnen gamen, zie ik vrijwel geen aanbiedingen meer. Sterker nog, ik vrees zelfs al een klein beetje voor een verhoging van de prijs zoals in de VS.kbloem schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 10:46:
Ik heb een beetje zitten zoeken op google maar krijg geen giede aanbiedingen voor psn plus te vinden. Destijds heb ik twee keer een jaar bij mycom gekocht voor 75€ en dat was op aanraden van een tweaker. Weten jullie zo iets waar ze in de aanbieding zijn?
PlayStation Plus aanbieding: €39,99kbloem schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 10:46:
Ik heb een beetje zitten zoeken op google maar krijg geen giede aanbiedingen voor psn plus te vinden. Destijds heb ik twee keer een jaar bij mycom gekocht voor 75€ en dat was op aanraden van een tweaker. Weten jullie zo iets waar ze in de aanbieding zijn?
https://store.playstation...Gifting&emcid=so-no-99238
Als je al lid bent, vergeet het maar dan.Barfman schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 19:16:
[...]
PlayStation Plus aanbieding: €39,99
https://store.playstation...Gifting&emcid=so-no-99238
Uhmm, als je al lid bent hoef je toch nietmaartend schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 20:18:
[...]
Als je al lid bent, vergeet het maar dan.

Barfman schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 22:37:
[...]
Uhmm, als je al lid bent hoef je toch niet

Door een keer lid te worden, blijf je dat niet eeuwig...
Als je een lidmaatschap wilt aangaan omdat de jouwe verlopen is dan is dit toch gewoon een prima deal.rdjnl schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 23:14:
[...]
Door een keer lid te worden, blijf je dat niet eeuwig...
Dat gezeik altijd op andere als er iets gevraagd wordt wat net even anders is dan je zelf wilt, ga naar FOK ofzo of geef aan dat je een verlenging van je huidige lidmaatschap wilt. Er zijn zat mensen die hun lidmaatschap al een tijdje hebben laten verlopen.
Als ik hier de aanbieding zag, dacht ik ook mooie deal. Maar als dat alleen is als je geen lopend abonnement hebt, is dat maar interessant voor een zeer kleine minderheid. Trouwens, de opmerking dat als je al lid bent je het niet hoeft, is vrij absurd want ben vrij zeker dat de meesten zeker niet wachten tot hun abonnement voorbij is om (liefst met korting) te hernieuwen. Dus vrij belachelijke deal van Sony eigenlijk en vooral bedoeld om afhakers weer binnen te halen.
Is het jullie bekend of er een website is waar je kunt inloggen met je PS4 account (of je naam opgeeft), dat je dan te zien krijgt welke games je allemaal via je PSN account hebt en daar dan wat filters op kunt loslaten?
Zodat ik bijv. al mijn games kan vinden voor de PS4 en voor 2 spelers coop? Of zoiets.
Speciaal voor jou, zie:Twixie schreef op zondag 18 december 2016 @ 11:46:
Moet die F geen K zijn in je nick ? *rolleyes*
Als ik hier de aanbieding zag, dacht ik ook mooie deal. Maar als dat alleen is als je geen lopend abonnement hebt, is dat maar interessant voor een zeer kleine minderheid. Trouwens, de opmerking dat als je al lid bent je het niet hoeft, is vrij absurd want ben vrij zeker dat de meesten zeker niet wachten tot hun abonnement voorbij is om (liefst met korting) te hernieuwen. Dus vrij belachelijke deal van Sony eigenlijk en vooral bedoeld om afhakers weer binnen te halen.
https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/49531383
(Ps plus voor 37,50 bij de Wehkamp door kortingscodes)
[ Voor 3% gewijzigd door dutchgio op 18-12-2016 12:33 ]
Die is er bij mijn weten niet, en ben daarom zelf lang geleden eens met een Excel sheet begonnen om al mijn digitale aankopen bij te houden. Ondertussen staat de teller immers al op ruim 300 (waarvan uiteraard wel 90% maandelijkse PS+ games).maartend schreef op zondag 18 december 2016 @ 12:07:
Is het jullie bekend of er een website is waar je kunt inloggen met je PS4 account (of je naam opgeeft), dat je dan te zien krijgt welke games je allemaal via je PSN account hebt en daar dan wat filters op kunt loslaten?
Zodat ik bijv. al mijn games kan vinden voor de PS4 en voor 2 spelers coop? Of zoiets.
Een goede start is de PS Store in combinatie met de PSDLE plugin voor Chrome: https://chrome.google.com...mgdemnpbfagndcnmhii?hl=en . Zonder die plugin is het eigenlijk onbegonnen werk. Met die plugin vind je gewoon AL je digitale downloads terug, inclusief alle DLCs. Je hebt ook vrij veel filter mogelijkheden, én de mogelijkheid om te exporteren naar CSV.
Bedankt voor de tip, gelijk besteld.dutchgio schreef op zondag 18 december 2016 @ 12:32:
[...]
Speciaal voor jou, zie:
https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/49531383
(Ps plus voor 37,50 bij de Wehkamp door kortingscodes)
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Het is niet de bedoeling om hier te vragen naar PSN (cards) aanbiedingen. Weet je een goede aanbieding? Dan kun je die plaatsen in het Console Budget Gaming topic. Ook daar is het echter niet de bedoeling om naar aanbiedingen te vragen.