PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
KanCyleo schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 11:03:
[...]
Kun je ook verlengen als je PS+ nog loopt? Bij music unlimited kan dit nl. niet en ik wil eigenlijk best nog een jaartje met zo'n korting vast zitten aan ps+
Playstation BlogEntering PS Plus this month:
28th August: Assassin’s Creed 3
28th August: The Jak and Daxter Trilogy
28th August: Stealth Inc: A Clone In The Dark
28th August: Urban Trial Freestyle (VITA)
28th August: New Little King’s Story (VITA)
Verder zeer tevreden over het aanbod deze week. Zat in mijn Jak1 gamesave op mijn PS2 bijna bij het einde, kan ik het nu eindelijk uitspelen. Ook Assassin's Creed 3 lijkt me niet verkeerd.
"Better ask questions before you shoot"
Maar Jak and Daxter en Stealth Inc lijken me leuk.
Ik had mezelf voorgenomen geen games meer te kopen, maar BF4 gaat er (nadat we in december verhuist zijn) echt wel komen.
Verder wel zeer tevreden over alles. Tevens vroeg hij me toen ik naar PLUS ging wanneer hij de games moest updaten. Hoe moet ik dit precies zien? Gaat de console dan zelf aan en download deze en sluit hij zichzelf dan af? of blijft hij de hele tijd aan?

Wel weer mooie games die er komen komende maand.
Even Revelations uitspelen kan ik verder in de serie.
Start zichzelf op, download updates, zet zichzelf uitOxigeon schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 14:41:
Gisteren dan ook PLUS aangeschaft. Meteen de games aangezet om te download. Maar sjeezus.... Dit gaat zeer langzaam. Zoals ik in een ander topic heb gezegd, 4GB in 80 minuten. Op PC 10 minuten. Nu verwacht ik niet die 10 minuten maar zou mooi zijn als dit max een half uur ofzo was.
Verder wel zeer tevreden over alles. Tevens vroeg hij me toen ik naar PLUS ging wanneer hij de games moest updaten. Hoe moet ik dit precies zien? Gaat de console dan zelf aan en download deze en sluit hij zichzelf dan af? of blijft hij de hele tijd aan?
Goede maand voor de Vita dan , want Jak and Daxter en Stealth inc. zijn volgens mij crossbuy
Helaas die trials vorige maand in een actie al gekocht , maar shit happens
[ Voor 9% gewijzigd door Beakzz op 22-08-2013 14:50 ]
Ja dat was ik me eigenlijk ook al aan het afvragen. 500GB is niet zo gek veel. (al weet ik niet hoeveel ik nu zelf heb uit mijn hoofd, ik zou zeggen 250GB. Maar de games worden steeds groter en zou dus ook steeds meer plaats in beslag nemen. En voor welke games download hij dan een update? Voor elke game die je in het bezit hebt?solique schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 14:45:
Als ik zie dat 500gb op de ps3 zo vol zit met paar maandjes plus en de ps4 ook 500gb heeft dan zal ik games nog sneller uit moeten gaan spelen.![]()
Wel weer mooie games die er komen komende maand.
Even Revelations uitspelen kan ik verder in de serie.![]()
[...]
Start zichzelf op, download updates, zet zichzelf uit
Wij gaan het wel merken, misschien nog betere compressie op downloads.Oxigeon schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 14:50:
[...]
Ja dat was ik me eigenlijk ook al aan het afvragen. 500GB is niet zo gek veel. (al weet ik niet hoeveel ik nu zelf heb uit mijn hoofd, ik zou zeggen 250GB. Maar de games worden steeds groter en zou dus ook steeds meer plaats in beslag nemen. En voor welke games download hij dan een update? Voor elke game die je in het bezit hebt?
Ja, voor elke game die op de ps3 geinstalleerd staat zal deze een update draaien als deze beschikbaar is.
Met nog wel de voorwaarde dat je de game wel eens gestart moet hebben. Alleen installeren is niet genoeg heb ik een paar keer meegemaakt met PS plus games.solique schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 14:54:
[...]
Wij gaan het wel merken, misschien nog betere compressie op downloads.
Ja, voor elke game die op de ps3 geinstalleerd staat zal deze een update draaien als deze beschikbaar is.
PSN-id: karlbani / Steam-id: karlbani
Serieus?? Jak trilogy is crossbuy? Dat zou echt awesome zijn voor m'n vita. M'n PS3 heeft al een tijdje geen ruimte meer...Beakzz schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 14:49:
[...]
Goede maand voor de Vita dan , want Jak and Daxter en Stealth inc. zijn volgens mij crossbuy
Helaas die trials vorige maand in een actie al gekocht , maar shit happens
Verwijderd
Nee deze is enkel voor ps3: "Jak and Daxter Trilogy is PS3 only" op Playstation Blog. Stealth Inc: A Clone In The Dark is wel voor beide.
Nouja hij is cross buy dus ze moeten een aparte versie uploaden als ze het willen voorkomen. op het PS blog wordt iig gezegd dat het alleen om de PS3 versie zal gaan terwijl stealth inc wel voor beide zal zijn.Trishul schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 15:31:
[...]
Serieus?? Jak trilogy is crossbuy? Dat zou echt awesome zijn voor m'n vita. M'n PS3 heeft al een tijdje geen ruimte meer...
Laten we hopen dat ze het ze niet meer snappen en gewoon een cross buy versie vrij geven
Toen Jak een paar maanden geleden per ongeluk voor € 0 in de winkel kwam te staan hebben mensen die optijd waren ook beide versies gedownload.
[ Voor 11% gewijzigd door Beakzz op 22-08-2013 15:50 ]
Elk spel dat je gespeeld hebt nadat je psn+ abbo hebt genomen.Oxigeon schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 14:50:
[...]
Ja dat was ik me eigenlijk ook al aan het afvragen. 500GB is niet zo gek veel. (al weet ik niet hoeveel ik nu zelf heb uit mijn hoofd, ik zou zeggen 250GB. Maar de games worden steeds groter en zou dus ook steeds meer plaats in beslag nemen. En voor welke games download hij dan een update? Voor elke game die je in het bezit hebt?
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Ik heb zojuist 2 maal PS+ aangeschaft. Mijn abonnement liep tot september 2013 en is nu tot maart 2016. Ik heb dus inderdaad 180 dagen erbij gekregen.xminator schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 03:14:
Kan ik gewoon probleemloos 2 jaar ps plus kopen nu en dan +180 dagen erbij krijgen?
[ Voor 23% gewijzigd door SToRM666 op 22-08-2013 17:06 ]
PSN id: NL_SToRM
Nog steeds niet beschikbaar in de webstore zo te zien. Jammer, gaat nog wel even duren voordat ik weer bij mijn PS3 ben.SToRM666 schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 17:02:
De volgende PS+ update ziet er echt zeer goed uit! AC3, J&D trilogy en Stealth inc. had ik sowieso al eens overwogen om te kopen.
[...]
Ik heb zojuist 2 maal PS+ aangeschaft. Mijn abonnement liep tot september 2013 en is nu tot maart 2016. Ik heb dus inderdaad 180 dagen erbij gekregen.
Je kunt een jaarabo PS+ ook in de webstore afsluiten, die 90 gratis dagen worden er automatisch bij opgeteld. Staat nergens echt duidelijk aangegeven, alleen op de factuur.Cyleo schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 19:32:
Nog steeds niet beschikbaar in de webstore zo te zien. Jammer, gaat nog wel even duren voordat ik weer bij mijn PS3 ben.
Know Thyself
Wel raar, ik wil die 90 dagen erbij maar wil zeker weten dat ik die dan krijg voordat ik betaal...SoulWar1 schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 21:33:
[...]
Je kunt een jaarabo PS+ ook in de webstore afsluiten, die 90 gratis dagen worden er automatisch bij opgeteld. Staat nergens echt duidelijk aangegeven, alleen op de factuur.
Voor twee jaar bijkopen is misschien een beetje te voorbarig, maar met de komst van PS4 gaat die prijs misschien nog eens stijgen, dus de tijd zal het leren... Ik heb voor zo'n 365 dagen kaart laatst op Marktplaats 38 euro betaald, was ik toch nog een halve cent per dag goedkoper uit!
Ik wilde net inloggen maar ik bleef de melding krijgen dat mijn ww niet klopt. Ik was al bang voor een hack, maar mij viel toen in dat er vanavond onderhoud is op PSN. Geen paniek dus!
Ik heb het echter nog nooit meegemaakt.
Know Thyself
Dit zou ik ook wel willen weten, ik kan het niet vinden. Of moet je het per se in de PS Store aanschaffen?Verstekbakker schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 22:59:
Dus als je bij budgetgaming een kaart vindt, krijg je ook 365+90 dagen? Of je neemt er hier een van...
Edit: Dit staat in de PS blog
Dan kan het dus niet lijkt me.Please note offer applies for purchases via the PlayStation Store only. Existing users are able to stack their membership.
[ Voor 16% gewijzigd door Avioto op 23-08-2013 22:50 ]
Steam/XBL: Avioto
Ik heb die 50 euro pre-paid kaart gekocht voor 48,95 en daarmee in de store gekocht; 90 dagen extra gekregen. Dan kan het dus wel met de pre-paid kaart en niet met ps+ kaart.Avioto schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 22:44:
[...]
Dit zou ik ook wel willen weten, ik kan het niet vinden. Of moet je het per se in de PS Store aanschaffen?
Edit: Dit staat in de PS blog
[...]
Dan kan het dus niet lijkt me.
Ah dat is logisch. Waar heb je die kaart vandaan?Verstekbakker schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 23:36:
[...]
Ik heb die 50 euro pre-paid kaart gekocht voor 48,95 en daarmee in de store gekocht; 90 dagen extra gekregen. Dan kan het dus wel met de pre-paid kaart en niet met ps+ kaart.
http://www.budgetgaming.n...0+euro+(nl)_hardware.htmlAvioto schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 23:56:
[...]
Ah dat is logisch. Waar heb je die kaart vandaan?
En dan de goedkoopste; game-card.net (48,90 zie ik nu)
Binnen een minuut had ik een code.
Gekocht! en in de psn shop jaar-abo gekocht en kreeg idd 3 mnd erbij. tnxVerstekbakker schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 00:43:
[...]
http://www.budgetgaming.n...0+euro+(nl)_hardware.html
Thanks!Verstekbakker schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 00:43:
[...]
http://www.budgetgaming.n...0+euro+(nl)_hardware.html
Nee, misschien moet je het topic eens goed lezenmorm schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 08:40:
Omg... zijn jullie hier serieus aan het janken om 1 euro korting op een PS+ jaarabonnement?
Ik ben zelf niet meer zo happig op het invoeren van mijn creditcard gegevens.morm schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 08:40:
Omg... zijn jullie hier serieus aan het janken om 1 euro korting op een PS+ jaarabonnement?
Wellicht hebben ze het tegenwoordig beter voor elkaar dan menig ander bedrijf, maar als het met een psn card ook kan geef ik daaraan de voorkeur.
haha ik dacht dat ik een externe codig nodig had, tot ik erachter kwam dat ik alleen het bedrag gestort kreegmorm schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 08:40:
Tegenwoordig kun je ook met iDeal je tegoed ophogen, geen creditcard voor nodig.Sinned123 schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 09:26:
[...]
Ik ben zelf niet meer zo happig op het invoeren van mijn creditcard gegevens.
Wellicht hebben ze het tegenwoordig beter voor elkaar dan menig ander bedrijf, maar als het met een psn card ook kan geef ik daaraan de voorkeur.
Know Thyself
Kan bevestigen dat je ze erbij krijgt. Vandaag via de webstore besteld, kreeg het volgende in mijn mail:Tennisbal schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 21:45:
[...]
Wel raar, ik wil die 90 dagen erbij maar wil zeker weten dat ik die dan krijg voordat ik betaal...
Ik had nog wat tijd overPlayStation®Plus: jaarabonnement* (+ 3 Maanden Extra Gratis Subscription)
Volgende vernieuwingsdatum: 27/03/2015 @ 01:18 PM
[ Voor 4% gewijzigd door Cyleo op 24-08-2013 14:30 ]
o kijk, gelijk gedaan en er 15maanden bijgekocht.SoulWar1 schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 14:12:
[...]
Tegenwoordig kun je ook met iDeal je tegoed ophogen, geen creditcard voor nodig.
Juni 2017 heb ik nu
Voorlopig wel genoeg dus.
Allemaal in de aanbiedingen toegevoegd.
Waarom niet tot 2030?Sinned123 schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 15:00:
[...]
o kijk, gelijk gedaan en er 15maanden bijgekocht.
Juni 2017 heb ik nu![]()
Voorlopig wel genoeg dus.
Allemaal in de aanbiedingen toegevoegd.
Ik heb een PS4 gepreordered en op de lange termijn is dit het goedkoopst.
Ik koop vaak mijn tegoed met flinke kortingen en dan in de actie 3maanden extra of 25% korting ps plus aanschaffen.
Ja maar waarom een euro teveel betalen als het niet hoeft? Dat zijn toch weer 10 dagen ps+!SoulWar1 schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 14:12:
[...]
Tegenwoordig kun je ook met iDeal je tegoed ophogen, geen creditcard voor nodig.
Ik 2 ZL's, mooi 15 maanden gratis dus, dank u Sony!SToRM666 schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 11:13:
Ik heb een tijd geleden 25 euro PSN tegoed gekregen van Sony omdat ik een Xperia Z gekocht heb, dus die heb ik ook deels kunnen gebruiken om een PS+ abonnement te kopen
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verwijderd
Jammer dat ik Stealth Inc. gekocht hebt. Die game is pas net uit. Ik dacht dat die dus niet in het PS Plus abo zou komen. Ach ja...PBP schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 13:03:
Entering PS Plus this month:
Playstation Blog
AC III heb ik ook al en Jak serie heb ik voor de PS2 nog liggen. Een mager maandje voor mij deze keer qua nieuwe games, maar maakt niet uit. Jak serie met Trophies speel ik graag nog een keertje.
Als je dan 3x een 20 euro PSN card neemt, dan betaal je na verrekening van de waardebon en na optellen van verzendkosten 46,95 voor 60 euro PSN tegoed!
Beter wordt de actie niet denk ik...
Die van 50 euro kost 47,50 + 1,95 verzendkosten. Gaat dan ook 7,50 vanaf, dus dan zit je aan 41,95 voor 50 euro tegoed. Maar de bovenste is voordeliger. Jammer dat ik al tegoed gekocht heb een paar dagen geleden...
Edit: even voor de volledigheid en omdat ik ECHT niks te doen heb.
€60 = 0,7825 per euro = 39,12 voor 365+90 dagen = 8,8597 cent per dag
€50 = 0,839 per euro = 41,94 voor 365+90 dagen = 9,2179 cent per dag
Bij die 60 euro houd je dan wel geld over in je portomonnee, maar die kun je altijd nog inzetten op een later moment. Of je neemt meteen 5 kaarten van 20 euro. Zal ik die ook eens berekenen? Waarom niet!
5 * 17,50 = 87,50 + 1,95 = 89,45 - 7,50 = 81,95
€100 = 0,8195 per euro = 40,97 voor 365+90 dagen = 9,0037 cent per dag
Misschien maak ik ergens fouten (wijs me er dan even op, ik ben niet heel helder op het moment, ik vind het raar dat ik minder voordeel krijg bij €100 tegoed tov €60 tegoed...), maar goed, ik heb inmiddels voor 46,95 €60 aan PSN tegoed erbij gekocht bij Wehkamp.nl. Misschien dat ik er nog eens 365+90 dagen PS+ voor pak, uiteindelijk is het toch nodig voor multiplayer op de PS4.
[ Voor 52% gewijzigd door Verstekbakker op 27-08-2013 12:10 ]
Thanks voor de tip! Heb gelijk besteldVerstekbakker schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 11:33:
Ah, sinds vandaag heeft Wehkamp.nl een actie met 7,50 korting (vul de code NIEUWECOLLECTIE in bij de kassa). Bron
Als je dan 3x een 20 euro PSN card neemt, dan betaal je na verrekening van de waardebon en na optellen van verzendkosten 46,95 voor 60 euro PSN tegoed!
Beter wordt de actie niet denk ik...
Die van 50 euro kost 47,50 + 1,95 verzendkosten. Gaat dan ook 7,50 vanaf, dus dan zit je aan 41,95 voor 50 euro tegoed. Maar de bovenste is voordeliger. Jammer dat ik al tegoed gekocht heb een paar dagen geleden...
Edit: even voor de volledigheid en omdat ik ECHT niks te doen heb.
€60 = 0,7825 per euro = 39,12 voor 365+90 dagen = 8,8597 cent per dag
€50 = 0,839 per euro = 41,94 voor 365+90 dagen = 9,2179 cent per dag
Bij die 60 euro houd je dan wel geld over in je portomonnee, maar die kun je altijd nog inzetten op een later moment. Of je neemt meteen 5 kaarten van 20 euro. Zal ik die ook eens berekenen? Waarom niet!
5 * 17,50 = 87,50 + 1,95 = 89,45 - 7,50 = 81,95
€100 = 0,8195 per euro = 40,97 voor 365+90 dagen = 9,0037 cent per dag
Misschien maak ik ergens fouten (wijs me er dan even op, ik ben niet heel helder op het moment), maar goed, ik heb inmiddels voor 46,95 €60 aan PSN tegoed erbij gekocht bij Wehkamp.nl. Misschien dat ik er nog eens 365+90 dagen PS+ voor pak, uiteindelijk is het toch nodig voor multiplayer op de PS4.
Even te lui om te controleren (haha, ja ergVerstekbakker schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 11:33:
[...]
Misschien maak ik ergens fouten (wijs me er dan even op, ik ben niet heel helder op het moment, ik vind het raar dat ik minder voordeel krijg bij €100 tegoed tov €60 tegoed...), maar goed, ik heb inmiddels voor 46,95 €60 aan PSN tegoed erbij gekocht bij Wehkamp.nl. Misschien dat ik er nog eens 365+90 dagen PS+ voor pak, uiteindelijk is het toch nodig voor multiplayer op de PS4.
Ja iets met procentueel enzo. Misschien zou je dan twee losse bestellingen moeten doen met 7,50 korting per bestelling (geen idee of je de code 2x kunt gebruiken), maar dan begint het uit de klauwen te lopen haha.nioz schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 12:28:
[...]
Even te lui om te controleren (haha, ja erg) maar ik denk dat het komt door die 7,50 korting. Of je nu voor 60,- of voor 100,- euro koopt, je krijgt maar een keer 7,50 korting. Daardoor is 60 euro de betere deal.
Anyway, doe er je voordeel mee, een betere aanbieding zou je denk ik alleen kunnen krijgen met diefstal!
Edit: ah, ik had er nog een in Opera Browser in de winkelwagen staan (op de een of andere manier kon ik in Opera de hoeveelheid niet naar 3 wijzigen en toen ben ik maar in IE gaan bestellen). Waarschijnlijk is er voor degenen die al besteld hebben niets aan de hand, hij is gewoon uitverkocht (voor die prijs dan).

Desalniettemin, eerst in de brievenbus zien, dan pas geloven.
[ Voor 74% gewijzigd door Verstekbakker op 27-08-2013 19:30 ]
http://www.wehkamp.nl/Zoe...=5EA&ArtikelNummer=178326
PSN: TDBtje
Klinkt als top-deal. Denk dat ik maar een pallet in ga slaan. Wehkamp!TDB schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 19:47:
ja, idd € 20 PSN voor € 29,99 bij de wehkamp. Fail
http://www.wehkamp.nl/Zoe...=5EA&ArtikelNummer=178326
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
10 min later waren ze uitverkocht.
Ga er gewoon vanuit dat ik ze morgen binnen heb.
Ik twijfel nog of ik die remake van Duck Tales moet kopen, maar die vind ik eigenlijk te duur. En een dezer dagen zou Castle of Illusion kunnen worden gepreordered, met als exclusieve bonus de originele versie. Ook 15 euro. Maar ik hoef eigenlijk alleen maar die oude versie, die nieuwe vind ik niet boeiend... Keuzes, keuzes...
Duck Tales zit ik ook over te twijfelen. Zou hem wel graag op de Vita spelen eigenlijk.Verstekbakker schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 00:23:
Ik heb vanmiddag op de valreep wat PSN korting games binnengehaald. Simpsons Arcade (€4,49), Worms (€3,23), Alex Kidd in Miracle World (volgens mij geen korting game, maar for old times sake en maar €4,49!).
Ik twijfel nog of ik die remake van Duck Tales moet kopen, maar die vind ik eigenlijk te duur. En een dezer dagen zou Castle of Illusion kunnen worden gepreordered, met als exclusieve bonus de originele versie. Ook 15 euro. Maar ik hoef eigenlijk alleen maar die oude versie, die nieuwe vind ik niet boeiend... Keuzes, keuzes...
De 50 euro kaart is nu zelfs 99.99 euro.....spaceboy schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 20:37:
[...]
Klinkt als top-deal. Denk dat ik maar een pallet in ga slaan. Wehkamp!
You want weapons? We're in a library. Books are the best weapon in the world. This room's the greatest arsenal we could have. Arm yourself!
Verwijderd
Ik ben niet gerechtigd deze content te downloaden.Verwijderd schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 11:23:
Vanavond :
WTH?
Over die heb ik het ook. Heb de Vita versie gewoon via mijn Vita binnengetrokken.SmooK schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 11:53:
Dan moet je eerst de ps3 versie 'afrekenen'
Alleen heb ik AC3 en Jak al gespeeld.
Ik kreeg die melding dr net ook....maartend schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 11:52:
[...]
Ik ben niet gerechtigd deze content te downloaden.
WTH?
Gewoon even per stuk afrekenen ofzo.....
Btw. Awesome dat The Jak and Daxter Trilogy crossbuy is
[ Voor 4% gewijzigd door falcon123 op 28-08-2013 12:03 ]
Verwijderd schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 11:23:
Vanavond :
Ik heb op de site (https://store.sonyenterta...-MSF75508-PLUSINSTANTGAME|platform~ps3|) gekeken maar hier zie ik ze nog niet bij staan. Ik ga er vanuit dat we even moeten wachten (volgens mij heb ik een EU account).SmooK schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 11:43:
Vanaf nu al te downloaden via de website
Ik ben anders hard bezig.Griffin schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 11:55:
[...]
[...]
Ik heb op de site (https://store.sonyenterta...-MSF75508-PLUSINSTANTGAME|platform~ps3|) gekeken maar hier zie ik ze nog niet bij staan. Ik ga er vanuit dat we even moeten wachten (volgens mij heb ik een EU account).
Als je ze specifiek apart opzoekt, dan zie je wel dat ze gratis zijn.Griffin schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 11:55:
[...]
[...]
Ik heb op de site (https://store.sonyenterta...-MSF75508-PLUSINSTANTGAME|platform~ps3|) gekeken maar hier zie ik ze nog niet bij staan. Ik ga er vanuit dat we even moeten wachten (volgens mij heb ik een EU account).
Thnx, gewoon even zoeken dus.falcon123 schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 11:55:
[...]
Als je ze specifiek apart opzoekt, dan zie je wel dat ze gratis zijn.
Bedankt, weten we dat ook weer. Heb ik de vorige maand (eerste plus maand) dus games gedownload die niet te spelen zijnSmooK schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 12:10:
Nee tenzij ze crossplay zijn. Stealth inc bijvoorbeeld wel deze maand net als jak maar urban trails weer niet
Edit: gelijk alles maar even aangeklikt via de webstore. Ik moest Jak and Daxter wel even apart afrekenen voor de Vita/PS3.
[ Voor 44% gewijzigd door SToRM666 op 28-08-2013 12:31 ]
Verwijderd
Zeker awesome, maar de PSVita kan ik helaas niet downloaden via de browser. Ik zou niet gerechtigd zijn. Overigens zag ik ook dat de Plus-kortingen niet meer van kracht zijn. Let daar even op, wanneer je een aanschaf overweegt van een spel.falcon123 schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 11:54:
[...]
Ik kreeg die melding dr net ook....![]()
Gewoon even per stuk afrekenen ofzo.....
Btw. Awesome dat The Jak and Daxter Trilogy crossbuy is
Bij Stealth Inc. hetzelfde, maar daarbij koop je zo te zien wel direct beide versies als je er maar 1 aanklikt.
Ik kon trouwens Urban Trial Freestyle voor de Vita nog niet vinden.
[ Voor 65% gewijzigd door SToRM666 op 28-08-2013 12:34 ]
Stealth inc gelukkig net niet gekocht met de release , Assassin Creed 3helaas wel (zonde van mijn geld) en die Trials had ik ook al gekocht in de aanbieding. Kan niet op tegen Trials Evolution , maar wel grappig voor tussendoor.
Verwijderd
Daar had ik kennelijk overheen gelezen. Had het topic al langer openstaan. Anyway, met jouw tip is het inderdaad gelukt. Twee keer apart afrekenen werkte prima.SToRM666 schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 12:31:
Zie mijn reactie hierboven. Je kunt ze niet tegelijk kopen, maar apart wel
Bij Stealth Inc. hetzelfde, maar daarbij koop je zo te zien wel direct beide versies als je er maar 1 aanklikt.
Ik kon trouwens Urban Trial Freestyle voor de Vita nog niet vinden.
Nu nog wachten op de laatste leuke zomerdeals.
Verwijderd
Zomeruitverkoop en dus ook de zomerdeals eindigen toch vandaag?Verwijderd schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:12:
[...]
Nu nog wachten op de laatste leuke zomerdeals.
Er zullenl wel weer gewoon elke week of om de 2 weken aanbiedingen komen neem ik aan.
Verwijderd
In dit geval zie ik graag de nazomerdeals verschijnen.Verwijderd schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:15:
[...]
Zomeruitverkoop en dus ook de zomerdeals eindigen toch vandaag?
Overigens zag ik bij bijvoorbeeld het spel Thomas was Alone inderdaad staan dat die deal vandaag eindigde. Aan de andere kant heeft de US PS Store nog wel nieuwe deals gehad.
Edit:
Over Castle of Illusion:
We’re currently experiencing issues with setting up new pre-orders so unfortunately this won’t be going up yet. I’m waiting for an update on it.
[ Voor 46% gewijzigd door Verstekbakker op 28-08-2013 17:22 ]
ze zijn zojuist binnen gekomen, 3x 20 euro PSNVerstekbakker schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:51:
Heeft al iemand zijn €60 voor €46,95 superdeal binnen van Wehkamp? Ik heb mijn afleverdatum namelijk op a.s. vrijdag staan (zit in het buitenland op het moment) en moet dus sowieso nog even wachten...
Edit:
Over Castle of Illusion:
[...]
Excellent!iSpaceman schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 18:39:
[...]
ze zijn zojuist binnen gekomen, 3x 20 euro PSN
En ander nieuws:
En inderdaad, €12,99.Update on Castle of Illusion! Pre-orders will be going live shortly/later today. Oh boy!
Alleen nog even uitvinden of ik de retro versie meteen kan spelen...
-Edit- Nee dus...
Wie van 20 augustus tot 2 september op PlayStation®Network Castle of Illusion vooruitbestelt, krijgt de originele SEGA Mega Drive™-versie van de game, één exclusief dynamisch thema en drie avatars cadeau. Wie de game vooruitbestelt, kan bij de release deze items downloaden.
[ Voor 17% gewijzigd door Verstekbakker op 28-08-2013 21:07 ]
Verwijderd
Ze zijn ook hier aangekomen! Zaterdag maar verder met Okami anders speel ik nooit een psn plus game uitVerstekbakker schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:51:
Heeft al iemand zijn €60 voor €46,95 superdeal binnen van Wehkamp? Ik heb mijn afleverdatum namelijk op a.s. vrijdag staan (zit in het buitenland op het moment) en moet dus sowieso nog even wachten...
[ Voor 21% gewijzigd door Verstekbakker op 29-08-2013 12:33 ]
Verwijderd
Inmiddels 3 weken en toch ook nog maar even besteld. Het jaar extra PS Plus ook nog even afgesloten en ik kan er weer even tegenaan.Verstekbakker schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 12:33:
Voor wie nog PSN tegoed wil kopen: de PSN cards zijn weer voor de normale prijs (€60 voor €46,95, icm NIEUWECOLLECTIE code) te krijgen bij Wehkamp (althans, zo lijkt het nu, ik heb voorlopig wel even genoeg tegoed, dus ik ga het even niet proberen). Nu wel met levertijd van 4 weken!
Verwijderd
Nu volgende maand de Ratchet en Clank Collection nogBeakzz schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 13:26:
Mooie maand. Jak and Daxter
Verwijderd
Voor PS3 zou ook leuk zijn. Jak & Daxter vind ik op Vita toch niet handig ivm L2/R2 en L3/R3Beakzz schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 17:22:
Ja alleen is die er helaas (nog) niet voor de Vita
Ik hoop zo vurig dat die collection binnenkort op de PS vita beschikbaar komt... Vermaak me nu al behoorlijk met Jak & Daxter, afgezien van de soms frustrerende framerate. R&C staat bij mij echter een stuk hoger, alle delen heb ik meerdere keren uitgespeeld. Hopelijk wordt de port dan gedaan door Bluepoint games.Verwijderd schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 16:16:
[...]
Nu volgende maand de Ratchet en Clank Collection nog
En hopen dat dit waar is: http://www.playstationlif...ovember-6th-release-date/
[ Voor 20% gewijzigd door Trishul op 31-08-2013 15:58 ]
Ben begonnen met Jak&Daxter omdat deze me luchtiger leek.
Deel 1 echt supertof, maar door deel 2 kom ik echt niet heen.
De hele cartoony stijl is weg en de humor is ook beduidend minder, word dat nog beter verderop in deel 2 en dan met name in deel 3?
Zijn de beschikbare spellen echt alleen gedurende die 30 dagen te spelen of zijn hier nog trucjes voor?
PSN+ kopen daarna, blijven ze speelbaar.Jimmy-time1 schreef op maandag 02 september 2013 @ 11:39:
IZijn de beschikbare spellen echt alleen gedurende die 30 dagen te spelen of zijn hier nog trucjes voor?
Voor de mensen die ook nog een code hebben gekregen: om de proefperiode te kunnen activeren moet er een creditcard gekoppeld worden aan je account. Dan zetten ze automatic refunding aan dus als je niet tijdig de proefperiode opzegt wordt het abonnement automatisch verlengd en halen ze geld van je tegoed of van je creditcard. Automatic refunding is wel uit te schakelen trouwens.
Het is niet de bedoeling om hier te vragen naar PSN (cards) aanbiedingen. Weet je een goede aanbieding? Dan kun je die plaatsen in het Console Budget Gaming topic. Ook daar is het echter niet de bedoeling om naar aanbiedingen te vragen.