done done on to the next one... psn: Bear-H6O
Tuurlijk niet, je ps3 blijft toch hetzelfde? Het is alleen een hoop werk qua backup maken en restoren en/of het opnieuw downloaden van alles.Bear schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 20:39:
[...]
Heb zelf een 160 GB erin gezet destijds, als ik nu me harde schijf upgrade ziet psn dan me ps3 als een nieuw systeem? Want dan is het voor mij geen optie m.b.t. machtigingen.
Je moet wel zorgen dat je je inloggegevens nog weet van psn+, anders heb je wel een probleem.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Zeker het autorijden in Mafia was echt heel saai.
Maar games met die settings is weinig mis mee.
Verder terug is ook leuk zoals L.A. Noire
[ Voor 32% gewijzigd door Sinned123 op 18-07-2013 22:21 ]
Verwijderd
Een gemiste kans voor Sony want nu ga ik als mijn music unlimited abbo afgelopen is kijken bij Xbox music.
Vooral omdat ik Windows 8 laptops heb en mijn Xbox 360.
Eind dit jaar heb ik ook een Xbox One. Dus is Xbox music voor mij dan interressanter.
Ik vermoed dat die aanbieding nog wel even blijft staan. Op dit moment heb ik ook music unlimited, vooral vanwege de prijs. Qua apps en gebruiksgemak blijft spotify echter de onbetwiste nummer 1.Verwijderd schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 08:11:
Het is jammer dat ik mijn Premium lidmaatschap van music unlimited niet kan verlengen omdat ik al lid ben.
Een gemiste kans voor Sony want nu ga ik als mijn music unlimited abbo afgelopen is kijken bij Xbox music.
Vooral omdat ik Windows 8 laptops heb en mijn Xbox 360.
Eind dit jaar heb ik ook een Xbox One. Dus is Xbox music voor mij dan interressanter.
Verwijderd
Klopt vanwege die prijs wou ik ook verlengen maar helaas.Cyleo schreef op zondag 21 juli 2013 @ 11:34:
[...]
Ik vermoed dat die aanbieding nog wel even blijft staan. Op dit moment heb ik ook music unlimited, vooral vanwege de prijs. Qua apps en gebruiksgemak blijft spotify echter de onbetwiste nummer 1.
Als ik de gratis games download nadat ik een abonnement heb gekocht voor 90 dagen worden die games dan verwijderd of onspeelbaar na 90 dagen? Of eens ik ze gedownload heb blijven ze dan ook na het verlopen van mijn abonnement speelbaar?
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Dat, en ze worden niet verwijdert.Jochem Boom schreef op maandag 22 juli 2013 @ 15:36:
Onspeelbaar als je abonnement verloopt. Maar als je later alsnog weer besluit om Plus te nemen kun je ze weer spelen.
SLIK... Ik kan de komende weken non-stop gamen. Echt iets van 30 spellen die ik nog niet heb uitgespeeld maar waar haal je de tijd vandaan..?
Hoe is het bij jullie?
Zijn de Vita games nou echt leuk?Exorcist schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 01:52:
Idem, maar dat boeit me niet. Ik heb in totaal rond de 270 games in box voor de PS3 en 360 te samen en ik heb 1% denk ik uitgespeeld. PS+ is leuk, maar ik speel alleen spellen die ik echt leuk vind en die mijn kostbare tijd waard zijn. Nadeel () is dat ik de meeste spellen reeds op de 360 gespeeld heb (BF3, SR3, Hitman, Sleeping Dogs) en dat ik die niet nog een keer ga spelen. De Vita daarentegen...
PSN: Bellerophon-
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Ligt aan je smaak/voorkeur. Ik kan zelf best genieten van Persona (ondanks dat het mijn genre niet is), Virtue's Last Reward, Gravity Rush en niet te vergeten Uncharted. Ook de MGS collection en Rayman zijn leuk. Als download games Motorstorm RC (cross buy), Thomas was Alone en Machinarium. oh ja, Retro City Rampage
Verwijderd
Entering PS Plus in July/August:
31st July: Need for Speed: Most Wanted
31st July: Mafia 2
31st July: Spec Ops: The Line
31st July: Lego Lord of the Rings (Vita)
31st July: When Vikings Attack! (Vita
Gewoon activeren en niet downloaden via https://store.sonyentertainmentnetwork.com, mocht je dan ruimte hebben op je ps3 dan kan je ze altijd nog downloaden.solique schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 11:29:
En de backlog wordt langer en langer, de games van de laatste 4 maanden al niet kunnen installeren omdat mijn ps3 vol zit. Scheelt wel dat ik deze games al op de pc heb en uitgespeeld.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Dat doe ik ookMeNTaL_TO schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 11:31:
[...]
Gewoon activeren en niet downloaden via https://store.sonyentertainmentnetwork.com, mocht je dan ruimte hebben op je ps3 dan kan je ze altijd nog downloaden.

Alleen dan ergens ooit nog de tijd vinden om ze te spelen.
Verwijderd
Nice, thanks voor de tip van NBA! Die zou inderdaad alleen voor een enkel land zijn ter vervanging van Spec Ops, dus moet wel een foutje zijn. Als die niet van m'n account verwijderd wordt, is dat natuurlijk lekker meegenomen.PBP schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 19:35:
Plus content staat in de Store. Ook staat NBA 2K13 er (waarschijnlijk perongeluk) gratis in
Is bij mij nog nooit gebeurt. Vorige keer stond Jak Trilogy perongeluk gratis in de store, altijd kunnen spelen en is altijd in mijn downloadlist blijven staanVerwijderd schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 20:10:
[...]
Nice, thanks voor de tip van NBA! Die zou inderdaad alleen voor een enkel land zijn ter vervanging van Spec Ops, dus moet wel een foutje zijn. Als die niet van m'n account verwijderd wordt, is dat natuurlijk lekker meegenomen.
Verwijderd
Goed om te horen, bij de Jak Trilogy was ik toen helaas net te laat. Nu dus iets meer 'geluk'PBP schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 20:11:
[...]
Is bij mij nog nooit gebeurt. Vorige keer stond Jak Trilogy perongeluk gratis in de store, altijd kunnen spelen en is altijd in mijn downloadlist blijven staan
Met jak was ik ook een half uurtje te laat.
NBA 2k13 heb ik altijd willen kopen maar niet voor meer dan 10a15euro, dus dit is mooi
Ben wel wat huiverig om deze te kopen, gezien het eerste deel ook al eerder is uitgebracht op plus.
Wel mooie prijs, 15euro (gaat waarschijnlijk nog 10% korting van af als de store helemaal up to date is) voor zowel ps3 als vita versie of 11,25 voor alleen de vita versie.
Dubbelpost was niet de bedoeling
[ Voor 5% gewijzigd door Sinned123 op 31-07-2013 21:32 . Reden: dubbelpost ]
Ik zie trouwens when vikings attack in mijn downloadlijst ook voor de ps3 staan inclusief unlock key
Via deze link bedoel ik, na aanschaffen via de vita.
https://store.sonyenterta...om/#!/nl-nl/download/list
[ Voor 32% gewijzigd door Sinned123 op 31-07-2013 21:50 ]
Kan 'm nu wel op de Playstation downloaden dus zal wel, beetje gek, maar wel lekker
De downloads op de PS staan aan, nu even kijken op de Vita, beide games lijken me niet meer dan 'grappig'
• Zelfs Vikings laten zo'n mooie aanbieding niet aan zich voorbijgaan. Koop When Vikings Attack!™Sinned123 schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 21:47:
Ik zie trouwens when vikings attack in mijn downloadlijst ook voor de ps3 staan inclusief unlock key
Special Edition voor PS3™ of PS Vita en plunder de andere versie ZONDER EXTRA KOSTEN.
[ Voor 44% gewijzigd door CLB op 31-07-2013 23:17 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Inmiddels toch echt maar een keer op zoek gaan naar een VitaVerwijderd schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 08:58:
Ja vanaf vandaag is de nieuwe lijst te downloaden :
Entering PS Plus in July/August:
31st July: Need for Speed: Most Wanted
31st July: Mafia 2
31st July: Spec Ops: The Line
31st July: Lego Lord of the Rings (Vita)
31st July: When Vikings Attack! (Vita
Ben benieuwd of dit op de PS4 ook wordt doorzet, ik vermoed dat dit wel eens tegen kan vallen initieel omdat het aardig wat verkopen gaat kosten denk ik zo in het begin. Maar ik dacht eerlijk gezegd dat PS+ ook maar kort interessant zou zijn (met een paar leuke titels in het begin, en daarna troep), maar dat heb ik flink verkeerd ingeschat!
Ben wel benieuwd hoeveel deze service van invloed is op verkochte games. Ik denk dat sommige mensen nooit meer een game hoeven te kopen als ze niet heel kieskeurig zijn.
Sony zegt dat de psplus games een +70 metacritic score hebben(wat niet altijd klopt), maar je krijgt iig een kwaliteitstitel, meestal veel hoger dan 70. Ben zelf maar in totaal 3 maanden psplus geweest en heb er never nooit spijt van gehad, heb vandaag weer verlengd. Heb nu zeker +100 euro aan spellen puur door psplus,voor de prijs van twee abonnementen.SeamusXanthus schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 00:07:
Nooit PS+ gehad, maar toch altijd wel een mooie service gevonden. Dat je het feitelijk alleen maar huurt vind ik geen groot nadeel.
Ben benieuwd of dit op de PS4 ook wordt doorzet, ik vermoed dat dit wel eens tegen kan vallen initieel omdat het aardig wat verkopen gaat kosten denk ik zo in het begin. Maar ik dacht eerlijk gezegd dat PS+ ook maar kort interessant zou zijn (met een paar leuke titels in het begin, en daarna troep), maar dat heb ik flink verkeerd ingeschat!
Ben wel benieuwd hoeveel deze service van invloed is op verkochte games. Ik denk dat sommige mensen nooit meer een game hoeven te kopen als ze niet heel kieskeurig zijn.
Nee, sinds ps plus heb ik eigenlijk bijna geen game meer gekocht. Games welke ik krijg via ps plus koop ik niet nogmaals op disc, wat ik al heb hoef ik natuurlijk niet meer te kopen.Exorcist schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 00:16:
Kopen jullie hierna games die jullie bevallen nog op disc/Vita? Ik merk dat als spellen me bevallen die ik nog niet heb voor een ander platform (Unit 13, Gravity Rush) dat ik ze alsnog koop. De spellen op de PS3 heb ik meestal al op de 360 op disc.
Een enkele keer. Hitman vond ik zo tof dat ik die nog wel een keer fysiek zou willen hebben.Exorcist schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 00:16:
Kopen jullie hierna games die jullie bevallen nog op disc/Vita? Ik merk dat als spellen me bevallen die ik nog niet heb voor een ander platform (Unit 13, Gravity Rush) dat ik ze alsnog koop. De spellen op de PS3 heb ik meestal al op de 360 op disc.
Voorlopig is Ps+ een topservice , maar het kan weleens prijziger gaan worden in de toekomst. Lekker goedkoop aanbieden maakt veel mensen afhankelijk van de service , want even niet betalen en je kan niet meer bij je collectie "gehuurde" games.
Voor mensen die elke maand alle spellen uitspelen geen probleem, maar waarschijnlijk lopen de meeste mensen ondertussen al een paar maanden achter
8/6 – Battlefield 3
8/13 – Labyrinth Legends
8/20 – Gods Eater Burst
8/20 – Malicious
8/27 – Dokuro
Entering PS Plus in August (in no particular order)
Hitman: Absolution (PS3)
Zen Pinball 2: Star Wars Pinball (PS3)
Bit.Trip Presents Runner2: Future Legend of Rhythm Alien (PS3)
Machinarium (PS Vita)
Darkstalkers Chronicle: The Chaos Tower (PSP, Compatible with PS Vita)
Ps plus voor US morgen:
Please Tweakers, houd de ps store af en toe in de gaten of er een paar US titels per ongeluk gratis zijn voor psplus.
[ Voor 5% gewijzigd door iPodKiller op 07-08-2013 01:39 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
is voor US he,CLB schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 01:38:
Net Machinarium gekocht voor €2,99 vandeweek... Ajaa can happen
Verwijderd
Wil het wel doen, maar dat is meestal erg vrij snel gefixt. De problemen doen zich vaak voor in dezelfde regio waarin niet ieder land dezelfde games krijgt, zoals met Spec Ops laatst het geval was.iPodKiller schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 01:36:
Ps plus voor US morgen:
Please Tweakers, houd de ps store af en toe in de gaten of er een paar US titels per ongeluk gratis zijn voor psplus.
De US en EU store zijn compleet losgekoppeld, je hebt zelfs een ander account nodig.
Hitman voor de tweede keer?iPodKiller schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 01:36:
Leaving PS Plus In August
8/6 – Battlefield 3
8/13 – Labyrinth Legends
8/20 – Gods Eater Burst
8/20 – Malicious
8/27 – Dokuro
Entering PS Plus in August (in no particular order)
Hitman: Absolution (PS3)
Zen Pinball 2: Star Wars Pinball (PS3)
Bit.Trip Presents Runner2: Future Legend of Rhythm Alien (PS3)
Machinarium (PS Vita)
Darkstalkers Chronicle: The Chaos Tower (PSP, Compatible with PS Vita)
Ps plus voor US morgen:
AHA US store. EU ook al bekend?
Verwijderd
Zoals er staat is het de US plus update van Augustus. Augustus voor EU staat al een week online en is al weken bekend.MeNTaL_TO schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 14:11:
[...]
Hitman voor de tweede keer?
AHA US store. EU ook al bekend?
Verwijderd
Ik zie het inderdaad ook nog wel duurder worden, terwijl er genoeg mensen die op een actie hopen in aanloop naar de PS4.Beakzz schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 01:29:
Als ik iets goedkoop op disc zie neem ik het alsnog mee en ook Sly cooper heb ik vandaag gekocht ondank dat ik hem binnenkort op Ps+ verwacht. De demo vond ik erg leuk en als ik ooit Ps+ zat ben of de Vita alweer retro is wil ik nog wel wat spellen hebben
Voorlopig is Ps+ een topservice , maar het kan weleens prijziger gaan worden in de toekomst. Lekker goedkoop aanbieden maakt veel mensen afhankelijk van de service , want even niet betalen en je kan niet meer bij je collectie "gehuurde" games.
Voor mensen die elke maand alle spellen uitspelen geen probleem, maar waarschijnlijk lopen de meeste mensen ondertussen al een paar maanden achter
Momenteel krijgt Europa ook een beter pakket dan de VS, althans vind ik, maar ik weet niet hoe jullie daar over denken. Wel constateer ik dat de US versie vaak enkele maanden later alsnog de topper krijgen, die wij al gehad hebben.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2013 08:24 . Reden: aanpassing ivm modbreak ]
Verwijderd
Als je straks het zelfde krijg als nu op de PS3 vind ik plus meer dan ze geld waard (ook als je de kosten niet deelt) maar 50 euro uitsparen blijft 50 euro uitsparen.
Of valt dit onder Volledige game uitproberen, en vervalt het spelen van dit spel na deze periode? Dit kan ik niet echt goed uit de website van Sony halen.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Je hebt BF3 gekocht onder de instant game collectie neem ik aan? Dan is en blijft die gewoon van jou zolang jij ps plus member blijft.Jumpman schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 15:35:
Wat ik me afvraag is, zoals Battlefield 3 vorige maand, als je die nu nog op je systeem hebt, kun je die dan nog steeds blijven spelen als je die in die periode gedownload hebt?
Of valt dit onder Volledige game uitproberen, en vervalt het spelen van dit spel na deze periode? Dit kan ik niet echt goed uit de website van Sony halen.
Verwijderd
Maar ja xbox doe dat ook, vroeger had je nog het family pack(4x voor de prijs van 2) maar die worden volgens mij niet meer verkocht.
Verwijderd
Volgens mij hoeft PS+ juist maar door 1 persoon te worden aangeschaft, en de andere accounts die op dezelfde PS4 staan kunnen hier ook gewoon gebruik van maken, ook online multiplayer. Een gezin hoeft dus niet voor elk account PS+ aan te schaffen, een keer is genoeg. Echter kan er natuurlijk maar 1 iemand tegelijk op hetzelfde account gamen.Verwijderd schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 16:30:
@lanerios, klopt dat het goed mogelijk is dat ze dit niet gaan toestaan. maar bekijk en eens van de andere kant. Wat jij voorsteld is dat je voor elke account een apart plus abbo moet nemen. Dat kan voor een gezin nog een dure aangelegenheid worden. een acount voor vaders, en een abbo al alle drie de zoons. mogen we even 200 euro vangen!
Maar ja xbox doe dat ook, vroeger had je nog het family pack(4x voor de prijs van 2) maar die worden volgens mij niet meer verkocht.
BronSony's president of World Wide Studios, Shuhei Yoshida, confirmed over twitter that as long as one person subscribes to PlayStation Plus on PS4, all accounts on that console can access the multiplayer using that same subscription.
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Ik heb (nog) geen vita maar click soms wel vita dingen aan ook rayman en die staat nog keurig in mijn downloadlijst. En als je iets heb aangeschaft kun je het downloaden zo lang je nog plus hebt.Boobybandit schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 17:18:
Hebben jullie Rayman voor de Vita kunnen downloaden? Ik meende hem in juni aangeschaft te hebben maar vind hem niet terug in mijn downloadlijst. Ook is er geen melding geweest dat hij de Instant game collection zou verlaten maar daar lijkt het wel op? Zou ik erg balen vinden, moet ik hem alsnog kopen
Leaving PS Plus in July:
3rd July: Rayman Origins
Know Thyself
...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren
Vergeef me als dit als een noob vraag overkomt maar ik kan niet echt een eenduidig antwoord vinden,
Op een voorgaande pagina zag ik "Leaving PS+" staan bij bijvoorbeeld BF3. Betekent dit dat je BF3 dan niet meer kan spelen ook al heb je het spel gedownload toen hij nog wel bij PS+ inbegrepen zat?
Als dit niet het geval is dan kan ik echt niet wachten op mijn PS4!
Als dit wel het geval is nog steeds niet trouwens..
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Als je Battlefield 3 in je downloadlijst hebt staan, dan kan je Battlefield 3 gewoon spelen zolang je lid van Playstation Plus bent.AtlAntA schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 16:53:
YouTube: PlayStation Plus on PS4 - All You Need To Know
Vergeef me als dit als een noob vraag overkomt maar ik kan niet echt een eenduidig antwoord vinden,
Op een voorgaande pagina zag ik "Leaving PS+" staan bij bijvoorbeeld BF3. Betekent dit dat je BF3 dan niet meer kan spelen ook al heb je het spel gedownload toen hij nog wel bij PS+ inbegrepen zat?
Als dit niet het geval is dan kan ik echt niet wachten op mijn PS4!
Als dit wel het geval is nog steeds niet trouwens..
Top! Dus als ik gewoon alle games download (en ps+ lid blijf natuurlijk) zijn de games unrestricted en voor onbepaalde tijd speelbaar.Muffinn schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 17:07:
[...]
Als je Battlefield 3 in je downloadlijst hebt staan, dan kan je Battlefield 3 gewoon spelen zolang je lid van Playstation Plus bent.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Dat klopt.AtlAntA schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 17:23:
[...]
Top! Dus als ik gewoon alle games download (en ps+ lid blijf natuurlijk) zijn de games unrestricted en voor onbepaalde tijd speelbaar.
Echter, je hoeft ze niet per se te hebben gedownload.
In de periode dat ze gratis speelbaar zijn voor ps+ members kun je ze ook hebben "aangeschaft" voor €0.
Dus in je winkelwagen en kopen voor €0 en je kan ze altijd downloaden en spelen wanneer je wilt, zolang je ps+ lid bent.
Verwijderd
Is het misschien een idee om deze vraag/antwoord op te nemen in de Topicwarning en/of de OP, omdat deze vraag om de zoveel pagina's terugkeert.Muffinn schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 17:07:
[...]
Als je Battlefield 3 in je downloadlijst hebt staan, dan kan je Battlefield 3 gewoon spelen zolang je lid van Playstation Plus bent.
EDIT: Denken jullie dat het PS+ eventueel in meerdere varianten in de markt gezet zal worden met de komst van de PS4? Bijvoorbeeld het Classic abo zoals je dat nu kent, maar daarnaast een light en heavy variant, waarbij het pakket minder uitgebreid respectievelijk uitgebreider zal zijn. De reden dat ik hier aan zat te denken is omdat ik als gebruiker tevreden ben met de games die de dienst het afgelopen jaar heeft gehad, maar dat ik niet verwacht dat de prijs dezelfde zal blijven. Het ligt voor de hand om de service bijvoorbeeld naar 60 per jaar te gooien. Dit zou dan ook kunnen in de vorm van een uitbreiding van de dienst (bijv. nog 1 game en eventueel exclusive themes/avatars).
[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2013 14:46 . Reden: zie edit ]
De oude NFS Most Wanted vond ik een topgame, en had hoge verwachtingen van de nieuwe maar dat hele concept van gratis auto's als je ze maar weet te vinden en als enige echte beloning voor races wat upgrades voor je auto.... Nee, dat haalt wat mij betreft heel de ziel uit het spel, dat je race na race aan het grinden bent om net die betere auto te kunnen kopen en daarna weer moet sparen voor de upgrades... Dat mis ik nu gewoon.
Ben blij dat ik 'm via PS+ heb gekregen, want de game kreeg best hoge cijfers in de reviews die ik gezien heb en had ergens in m'n achterhoofd nog iets van goh die moet ik misschien nog maar eens kopen omdat ik de oude game zo grijs heb gespeeld
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Vind Most wanted wel lachen hoor, ja je doet er weinig moeite voor, maar het spel technisch vind ik het echt goed hoor. Goed gedaan met de geluiden, voor een arcade racer stuurt het heerlijk. Maar ja, ik kan het geen NFS titel noemen, NFS is al jaren dood.XyritZz schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 14:44:
Voor het eerst sinds ik PS+ heb een game na een half uur spelen weer verwijderd omdat ik het zo'n bagger vond...
De oude NFS Most Wanted vond ik een topgame, en had hoge verwachtingen van de nieuwe maar dat hele concept van gratis auto's als je ze maar weet te vinden en als enige echte beloning voor races wat upgrades voor je auto.... Nee, dat haalt wat mij betreft heel de ziel uit het spel, dat je race na race aan het grinden bent om net die betere auto te kunnen kopen en daarna weer moet sparen voor de upgrades... Dat mis ik nu gewoon.
Ben blij dat ik 'm via PS+ heb gekregen, want de game kreeg best hoge cijfers in de reviews die ik gezien heb en had ergens in m'n achterhoofd nog iets van goh die moet ik misschien nog maar eens kopen omdat ik de oude game zo grijs heb gespeeld.
Het sturen vind ik dus persoonlijk niet zo lekker, geluid is wel goed dat moet ik ze meegeven maar qua rijden vond ik bijv. de oude Most Wanted of een NFS Underground 2 veel lekkerder spelen. Die laatste heb ik overigens nog niet zo lang geleden weer eens gespeeld en is nog steeds best een leuke gameiPodKiller schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 15:14:
[...]
Vind Most wanted wel lachen hoor, ja je doet er weinig moeite voor, maar het spel technisch vind ik het echt goed hoor. Goed gedaan met de geluiden, voor een arcade racer stuurt het heerlijk. Maar ja, ik kan het geen NFS titel noemen, NFS is al jaren dood.
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Je hoeft ze niet eens geinstalleerd te hebben, als je ze eenmaal via plus hebt "gekocht" blijven ze gekocht en kan je ze gratis opnieuw downloaden als je plus lid bent, ook als je het bijv een maand niet bent geweest.AtlAntA schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 17:23:
[...]
Top! Dus als ik gewoon alle games download (en ps+ lid blijf natuurlijk) zijn de games unrestricted en voor onbepaalde tijd speelbaar.
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
[ Voor 19% gewijzigd door PBP op 16-08-2013 17:47 ]
Thanks. Mijn abonnement loopt eind september/begin oktober af, dus ik ga zeker van deze actie gebruik maken.PBP schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 17:44:
Alvast een tip. Er zit een deal aan te komen 1jaar PS+ + 90dagen gratis. Dus mocht je willen verlengen is dit een mooie kans.
[video]
Nog geen jaar geleden was ik eigenlijk nog 'tegen' het geld uitgeven aan DLC-constructies, maar met PS+ ben ik daar een beetje van afgestapt. Het is iedere maand feest met zo'n abo.
Alleen is dat filmpje wel betrouwbaar?
Bedankt voor de tip! Ik zat de afgelopen tijd al wat te speuren naar een goeie deal voor PS+ en deze ziet er goed uit!PBP schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 17:44:
Alvast een tip. Er zit een deal aan te komen 1jaar PS+ + 90dagen gratis. Dus mocht je willen verlengen is dit een mooie kans.
[video]
Ik heb vorig jaar in september voor het eerst een PS+ abonnement afgesloten met een mooie korting, dus het is wel slim dat ze nu rond dezelfde periode opnieuw met een goeie deal komen. Daar had ik eerlijk gezegd ook een beetje op gehoopt, aangezien er waarschijnlijk veel mensen in diezelfde periode een abonnement afgesloten hebben.
[ Voor 6% gewijzigd door SToRM666 op 17-08-2013 11:18 ]
PSN id: NL_SToRM
Verwijderd
Thanks! Ik hoop dat het waar is. Dan knal ik direct nog minimaal 1 jaarabo tegenaan (wellicht twee, loopt nu al tot halverwege oktober 2014).PBP schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 17:44:
[video]
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2013 13:36 . Reden: Typo: weer moest natuurlijk WAAR zijn... ]
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Of we echt GRiD 2 zullen krijgen, zullen we zien! Ik hoop iig dat Sony op iets moois trakeert voor deze Gamescom!
Verwijderd
GRiD 2 zou wel erg snel zijn zeg, die game is net een paar maanden oud (net als Remember Me), al zou ik er niks op tegen hebben. Ben zeer benieuwd, zou een geweldige update zijn!iPodKiller schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 15:13:
Het is alweer tijd om de nieuwe ps plus games bekend te maken. Er is een gerucht dat Remember Me - GRiD 2 - Resistance 3 voor de PS3 komt.
Of we echt GRiD 2 zullen krijgen, zullen we zien! Ik hoop iig dat Sony op iets moois trakeert voor deze Gamescom!
[video]
Is al op de E3 bevestigd dat dat gewoon kan.Griffin schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 15:36:
Ben ook benieuwd hoe lang PS+ op beide PS'sen gaat werken. Dus als ik m gebruik op PS3 maar koop een PS4 dat ik deze (het account) dan op beide kan gebruiken (ga er wel vanuit).
Ik hou het niet meer bij zoveel goede games komen er langs, als deze geruchten kloppen gewoon weer drie die ik wel wil speleniPodKiller schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 15:13:
Het is alweer tijd om de nieuwe ps plus games bekend te maken. Er is een gerucht dat Remember Me - GRiD 2 - Resistance 3 voor de PS3 komt.
[video]
Gelukkig zitten er vaak ook games bij die redelijk snel uit te spelen zijn. BF3, Spec Ops en zulk soort shooters zijn vaak met een uur of 6 wel uitgespeeld en kunnen dus na 1 weekend weer van het systeem af
De SP misschien maar de MP van BF3 is toch wel waar het om gaat. Ik heb in het begin het spel helemaal grijs gespeeld en dan vooral de MP (momenteel even niet, maar ik moet het weer gaan doen want het blijft een goed spel).XyritZz schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 08:50:
Gelukkig zitten er vaak ook games bij die redelijk snel uit te spelen zijn. BF3, Spec Ops en zulk soort shooters zijn vaak met een uur of 6 wel uitgespeeld en kunnen dus na 1 weekend weer van het systeem af.
Wat betreft Spec Ops heb je gelijk... als je de SP klaar hebt kan ie eraf van de MP daar is ruk (kon geen goede match vinden what so ever).
Vanaf wanneer zou deze actie gelden? Ik heb even gegoogled maar kan het zo een twee drie niet vinden.PBP schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 17:44:
Daar gaat het ook niet omGriffin schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 10:35:
[...]
De SP misschien maar de MP van BF3 is toch wel waar het om gaat. Ik heb in het begin het spel helemaal grijs gespeeld en dan vooral de MP (momenteel even niet, maar ik moet het weer gaan doen want het blijft een goed spel).
Wat betreft Spec Ops heb je gelijk... als je de SP klaar hebt kan ie eraf van de MP daar is ruk (kon geen goede match vinden what so ever).
Vanaf morgen, heeft Sony net aangekondigd tijdens de Gamescon presconf.kippengaas schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 15:19:
[...]
Vanaf wanneer zou deze actie gelden? Ik heb even gegoogled maar kan het zo een twee drie niet vinden.
De actie is een maand geldig/beschikbaar.
We’re really excited to bring Assassin's Creed 3 to PS Plus in September #PlayStationGC
Bron: https://twitter.com/PlayStationEU/status/369883904129253377
Nu hopen dat GRiD 2 komt, denk het niet
Ben wel benieuwd naar de volgende 2 games! Dit is natuurlijk reclame voor ps plus, en wij profiteren lekker mee!
NICE! Ik heb al 10x staan twijfelen of ik deze niet zou kopenLearnDriver schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 00:57:
Een game voor aankomende maand is al bekend, en het is geen misselijke!
We’re really excited to bring Assassin's Creed 3 to PS Plus in September #PlayStationGC
Bron: https://twitter.com/PlayStationEU/status/369883904129253377
Klopt maar online lijkt de actie nog niet beschikbaar.xminator schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 00:14:
Geldig tot 20 september, mail gekregen van sony.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
@bovenstaand: Volgens mij is er alleen maar de actie van koop 12 maanden en krijg er 15. Toch een voordeel van €15,-
[ Voor 16% gewijzigd door Oxigeon op 21-08-2013 09:11 ]
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Kun je ook verlengen als je PS+ nog loopt? Bij music unlimited kan dit nl. niet en ik wil eigenlijk best nog een jaartje met zo'n korting vast zitten aan ps+Oxigeon schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 09:11:
Net even gekeken op de "Playstation store" via het internet. Hier staat de actie helaas nog niet op. Zal dus nog eventjes wachten zijn denk ik tot er een update is. Of doen ze dit normaal op woensdag op een bepaald tijdstip? Omdat het bij Sony volgens mij normaal is dat op woensdag de online store ververst.
@bovenstaand: Volgens mij is er alleen maar de actie van koop 12 maanden en krijg er 15. Toch een voordeel van €15,-
Het is niet de bedoeling om hier te vragen naar PSN (cards) aanbiedingen. Weet je een goede aanbieding? Dan kun je die plaatsen in het Console Budget Gaming topic. Ook daar is het echter niet de bedoeling om naar aanbiedingen te vragen.