PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
Battlefield 3kbloem schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 10:08:
[...]
Best benieuwd naar Saints Row III. Deeltje 1 was echt fantastisch maar 2 een aanfluiting. Ben benieuwd of drie weer leuk is...
PSN: Bellerophon-
PS Store update is meestal rond 16.00 uur.bartburg schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 10:28:
Vandaag zouden we battlefield 3 krijgen maar zie hem nog niet in het lijstje staan vanaf hoelaat kunnen we het downloaden?
Daar gaat mijn avond
Ik hoop het! Wil wel een aantal games hoor uit die lijst! Lekker scherp geprijsd!Melkaz schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 10:13:
Iemand al nieuws of de summer sale ook in Europa komt?
http://blog.us.playstatio...counts-starting-tomorrow/
Staan toch wel een aantal games van mijn wish list op!
Scheelt toch weer 2 uur.
https://store.sonyentertainmentnetwork.com/#!/
[ Voor 19% gewijzigd door Binkie88 op 03-07-2013 11:32 . Reden: Link toegevoegd ]
Als ik nu inlog op de Store via een browser zie ik wel een button, " Downloaden naar uw PS3 " , maar hiermee wordt de PS3 thuis toch niet aangezet ?Binkie88 schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 11:32:
Meestal kan je via de website al om 14.00 de plus spellen aankopen en downloaden naar je ps3.![]()
Scheelt toch weer 2 uur.
https://store.sonyentertainmentnetwork.com/#!/
Waarom is er geen remote APP om van buitenshuis je PS3 te activeren zodat hij rustig kan downloaden, dat is toch vele malen efficiënter.

[ Voor 22% gewijzigd door Greatsword op 03-07-2013 11:52 ]
“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
Maar volgens mij was dat niet mogelijk met de generatie, maar pin me hier niet op vast.
Ja hoorkbloem schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 11:36:
Waar ik dan weer benieuwd naar ben, en dat is helemaal niet om flauw te doen, zou er iemand vanavond al kunnen spelen? Ik ga in elk geval de snelheid meten...
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
En ze zijn live
/Edit: Saints Row: The Third is 7333MB en over 22 minuten binnen hier
[ Voor 45% gewijzigd door Binkie88 op 03-07-2013 12:39 ]
Ik zie ze nog nietBinkie88 schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 12:36:
http://imgur.com/nV0OS70
En ze zijn live
/Edit: Saints Row: The Third is 7333MB en over 22 minuten binnen hier
Held!
Verwijderd
Apart, bij mij staat Payday nog op full price, de rest gratis.TajTaj schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 12:56:
Saints Row: The Third staat nog steeds als betalend in mijn lijst. De rest is wel gratis.
Misschien moet je eerst op "alles weergeven" drukken.
Of dat een goed teken is of niet? Dat weet ik niet, BF3 is al een beetje verkloot door CoD overstappers, die puur voor hunzelf spelen en niet samenwerken. Maar goed, BF4 komt er toch aan en noobs zijn altijd welkomJumpman schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 12:28:
Het zal druk worden in Battlefield 3 de komende dagen, als ik alle forums zo lees.
Extreem irritant is datiPodKiller schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 13:10:
[...]
Of dat een goed teken is of niet? Dat weet ik niet, BF3 is al een beetje verkloot door CoD overstappers, die puur voor hunzelf spelen en niet samenwerken. Maar goed, BF4 komt er toch aan en noobs zijn altijd welkom
Welcome to the League of Draven
Welke bij mij maar niet zichtbaar word, multiplayer wel, de singleplayer heb ik nu al tig keer gedownload, maar krijg de singleplayer maar niet in mijn menu.Destianto schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 12:54:
12.3 GB valt nog reuze mee t.o.v. Uncharted 3
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Verwijderd
Geprobeerd de singeplayer op te starten vanuit de multiplayer? Dit werkt bij mij, heb zelf ook geen singleplayer in mijn menu staan. (en evt. de 2D en 3D movies uit de store downloaden?)MeNTaL_TO schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 13:59:
[...]
Welke bij mij maar niet zichtbaar word, multiplayer wel, de singleplayer heb ik nu al tig keer gedownload, maar krijg de singleplayer maar niet in mijn menu.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2013 14:01 ]
Nope, ook niet aan gedacht omdat ze als aparte downloads erinstaan. Zal ik straks wel even proberen.Verwijderd schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 14:00:
[...]
Geprobeerd de singeplayer op te starten vanuit de multiplayer? Dit werkt bij mij, heb zelf ook geen singleplayer in mijn menu staan. (en evt. de 2D en 3D movies uit de store downloaden?)
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
2d films zijn nodig voor uncharted anders kan de single player sowieso niet gestart worden.MeNTaL_TO schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 13:59:
[...]
Welke bij mij maar niet zichtbaar word, multiplayer wel, de singleplayer heb ik nu al tig keer gedownload, maar krijg de singleplayer maar niet in mijn menu.
Die heb ik, 3D ook omdat ik het spel maar niet zie.bartburg schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 14:05:
[...]
2d films zijn nodig voor uncharted anders kan de single player sowieso niet gestart worden.
Normaal ben ik fan van PSN+, maar deze download is echt prutswerk eerste klas van Sony. Waarom sowieso meerdere downloads
[ Voor 19% gewijzigd door MeNTaL_TO op 03-07-2013 14:06 ]
[ Voor 44% gewijzigd door Euphanasia op 03-07-2013 14:16 ]
Welcome to the League of Draven
Omdat je de dubbele hoeveelheid ruimte vrij moet hebben op je HDD om een PSN-game te kunnen installeren? Een single download van Uncharted 3 zou dan op veel consoles niet geïnstalleerd kunnen worden? En nu hoef je de 3D movies eventueel niet te downloaden.
Normaliter komt het in de sectie plus, handmatig zoeken is slechts een workaround om de plus games nu te downloaden ipv vanavondHopOnline schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 14:20:
Heeft iemand enig idee hoe ik makkelijk kan zien welke games er gratis zijn deze maand voor PSN Plus zowel in de browser als de store op de ps3 en vita? Ik vind de store vrij onoverzichtelijk namelijk. Of moet je altijd de blog in de gaten houden en alles handmatig zoeken?
PSN: TheKrish
BedanktKrishhh schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 14:41:
[...]
Normaliter komt het in de sectie plus, handmatig zoeken is slechts een workaround om de plus games nu te downloaden ipv vanavond
Had het dan een optie gemaakt, 1 download of delen. Nu ben ik een hoop dagen bezig geweest om het aan de praat te krijgen, zit het inderdaad in de multiplayer optie die ik tijden niet gedownload had omdat ik alleen de singleplayer wilde spelen.MartijnS72 schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 14:23:
[...]
Omdat je de dubbele hoeveelheid ruimte vrij moet hebben op je HDD om een PSN-game te kunnen installeren? Een single download van Uncharted 3 zou dan op veel consoles niet geïnstalleerd kunnen worden? En nu hoef je de 3D movies eventueel niet te downloaden.

[ Voor 5% gewijzigd door Kenny_026 op 03-07-2013 16:10 ]
Natuurlijk is 20-30 ook nog zeer laag hoor, maar het is in ieder geval beter.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Komt deze info rechtstreeks uit je router of is het een programma wat je draait. ?kbloem schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 16:10:
Je moet van uncharted inderdaad alle vier de delen downloaden. Ik heb als vierde de multiplayer ook moeten downloaden en installeren voor hij zichtbaar werd... Maar hieronder de live resultaten van het downloaden van Battlefield 3. Nog droeviger dan vorige week.....
[afbeelding]
Rechtstreeks uit de router. Dus geen overig verkeer....Destianto schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 18:20:
[...]
Komt deze info rechtstreeks uit je router of is het een programma wat je draait. ?
Als ik diezelfde kabel uit de PS3 trek en in een laptop prik dan kom ik over diezelfde kabel op 96Mbit....
Gewoon een goede lijn naar buiten dus....
Kan goed dat er iets met de netwerkadapter van de PS3 is. Zo maar eens wireless gaan testen.
Edit: ik verwijder een andere game uit de queue en de snelheid schiet omhoog naar 20mbit....
Softwarebug? Kunnen anderen die hetzelfde issue hebben dit eens testen. Aktieve download op pauze, de rest annuleren en dan download hervatten....
[ Voor 29% gewijzigd door Kenny_026 op 03-07-2013 18:49 ]

Dat is dus BF3 aan het binnenhalen op de playstation, voor de rest geen downloads aan.
[ Voor 47% gewijzigd door Gtoniser op 03-07-2013 19:07 ]
En als je nu een tweede game in de wachtrij zet?Gtoniser schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 19:05:
[afbeelding]
Dat is dus BF3 aan het binnenhalen op de playstation, voor de rest geen downloads aan.
Onderstaand nu mijn downloads zonder enige game in de wachtrij...

En dat met een 150mbit lijn.
1 download, niets anders in de queue.
pffft
BE of NL?hamburger schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 21:45:
BF3 om 19:30 gestart en inmiddels bijna klaar met het installeren van de updates.
Ging eerste 3gb heel snel daarna echt erg traag. En heb een 120mbit upc lijn. En ps3 meteen aan modem hangen. Heb alles geprobeerd dmz, portforward noem maar op. Zelfs een proxy hielp niet....
Vind psn plus een super dienst maar dit begint frustrerend te worden, leuk die gratis games maar als het dagen duurt voordat je het binnen hebt....
Mochten mensen van plan zijn iets op te zetten. Petitie weet ik wat. Im in
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Pauze/Hervatten van de download versnelde hem niet. Dus mss eens een herstart proberen?
Blijf goede moed houden dat het op ps4 anders is. Anders ga ik zeker twijfelen want dit is echt bijna 2005 qua snelheden...
Maar gaat nu ineens best rap zit al op 81%. Nog 2gb te gaan
Wat voor een systeem hebben jullie? Ik heb zelf nog een launch day Phat. Nog nooit gerepareerd of iets dergelijks. Altijd netjes geüpdatet. Naar Wireless overzetten heeft bij mij geen zin gehad. Download blijft even langzaam.
Wellicht komt dat door de leeftijd van de console - of misschien omdat ik een third party HDD heb geïnstalleerd? I dunno. Als mensen 100Mbit kunnen trekken met de downloads dan is óf de server bij mij te ver óf het ligt aan de console zelf - maar niet PSN.
NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x
Ik heb zelf een niet launch phat (zonder PS2 support dus) met oorspronkelijk een hd van 40GB, maar inmiddels heb ik deze all twee keer geüpgraded. Eerst naar 160GB en eerder deze week voorzien van een 640GB (5400rpm, WD Scorpion Blue) die ik nog had liggen.
De switch waar mijn PS3 aan hangt is een antieke (8 jaar?) oude WRTG54, voorzien van dd-wrt. Helaas werken de lan snelheidsgrafiekjes hierin niet, dus ik weet niet hoe constant de snelheid is.
[ Voor 3% gewijzigd door corset op 04-07-2013 08:30 ]
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Vannacht weer maar aan laten staan, en hopelijk is de boel binnen dan morgen. Snap ook niet waarom een bedrijf als Sony dit soort dingen niet via een fatsoenlijk CDN laat lopen. Je gaat mij niet vertellen dat PSN meer traffic oplevert dan een grote update voor Windows, of een nieuwe versie van iTunes. Toch downloaden zulk soort updates altijd op maximale snelheid.
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Ik heb ook een third party HDD erin zitten, wel de Slim gehaald (niet de meest recente) en had de download dus om 12.30 aangezet en rond 15.00 was alles binnen (BF3 en Saints Row 3)SacreBleu schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 01:51:
Er zijn dus mensen die wél een goede snelheid behalen met hun PS3. Awkward.
Wat voor een systeem hebben jullie? Ik heb zelf nog een launch day Phat. Nog nooit gerepareerd of iets dergelijks. Altijd netjes geüpdatet. Naar Wireless overzetten heeft bij mij geen zin gehad. Download blijft even langzaam.
Wellicht komt dat door de leeftijd van de console - of misschien omdat ik een third party HDD heb geïnstalleerd? I dunno. Als mensen 100Mbit kunnen trekken met de downloads dan is óf de server bij mij te ver óf het ligt aan de console zelf - maar niet PSN.
Als je hem via de store doet en hem dan in de store download, als het daar traag gaat ga dan naar xbm, dan downloads. Cancel de download, ga dan naar je account, en dan geloof transacties. En dan bij downloadlijst. Vanuit daar opnieuw downloaden, en hem op dat scherm laten staan, scheelde in downloaden een half uur met payday the heist.
15 min voor 2.4gb is nog steeds veel maar beter dan 40 min
Dit werkte gisteravond ook al voor saintsrow, alleen die beleef daarna op 79% hangen. maar downloade wel als een gek daarvoor.
Okee dat was laatste hierover van mij
[ Voor 10% gewijzigd door v8power67 op 04-07-2013 11:14 ]
Is het mogelijk om vanuit afstand dit te monitoren? dus bv. vanuit de website van PS
tikfouten? tjah..m..
Het is plus zetten is juist de motivatie om die hele DLC aan te schaffen, extra cashenNoMoreMusic schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 11:52:
Ik ben benieuwd of er nog een korting op de BF3 premium komt nu de standaard editie in de Plus collectie zit. Hoop het wel want ik wil voor een prikkie de DLC's nog wel even uitproberen.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Neen dat kan niet je zal de uitbreidingen opnieuw moeten aanschaffen.Tennisbal schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 12:44:
Wel apart, Battlefield 3 is geldig tot 22/9. Klopt dit? En ik heb de premium PC editie, kan ik deze niet ook op de PS3 koppelen oid? Zodat ik premium op beide heb? Zal wel niet?
Je zou echt eens moeten proberen de active download te pauzeren, overige uit de queue te halen en dan de gepauzeerde weer laten starten...XyritZz schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 08:50:
Bij mij was het ook tergend langzaam, BF en Saints Row in de queue en vannacht laten downloaden... vanochtend in totaal een GB of 10 binnen.
Vannacht weer maar aan laten staan, en hopelijk is de boel binnen dan morgen. Snap ook niet waarom een bedrijf als Sony dit soort dingen niet via een fatsoenlijk CDN laat lopen. Je gaat mij niet vertellen dat PSN meer traffic oplevert dan een grote update voor Windows, of een nieuwe versie van iTunes. Toch downloaden zulk soort updates altijd op maximale snelheid.
Verwijderd
Ook mee begonnen; moet die trick nog eens proberen maar tot nu toe bevalt het goedlanerios schreef op maandag 08 juli 2013 @ 09:04:
Bezig met Saints Row 3, wat een heerlijke game! Vooral als je de cash trick gebruikt (Barnstorm bij vliegveld) wordt het erg leuk
Veel van die missies die je via je cell-phone krijgt tussendoor zijn trouwens wel lame, een wave of 9 aan enemies en dan niets. Geen grote bonus of wat dan ook, met een Bear in je garage zijn die missies overigens erg makkelijk, je zit lekker veilig in dat ding en met je turret knal je iedereen af
Ben overigens erg blij dat ik BF3 nooit gekocht heb; uurtje of 4 en ik was door de single player heen. Erg kort en duidelijk dat deze game gericht is op multiplayer (iets dat ik praktisch nooit doe).
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Koop het vliegveld (kost 50k) Als je opstijgt zie je 3 sets van 2 palen waar je tussendoor kan vliegen. Als je alle 3 pakt, krijg je 5k reward. Repeat until done
Niet helemaal netjes, maar mijn god wat maakt het het spel leuk. Heb nu een maxe geupgrade Kenshin in de garage staan, samen met een Max upgrade Peacemaker zonder belettering (de zwarte gejat en aangepast)
Yeah, maakt de game inderdaad leuker. Vraag me af of het echt nodig is het vliegveld te kopen, wellicht kan het ook als je gewoon een vliegtuig jat daar?lanerios schreef op maandag 08 juli 2013 @ 11:35:
Barnstorm:
Koop het vliegveld (kost 50k) Als je opstijgt zie je 3 sets van 2 palen waar je tussendoor kan vliegen. Als je alle 3 pakt, krijg je 5k reward. Repeat until done
Niet helemaal netjes, maar mijn god wat maakt het het spel leuk. Heb nu een maxe geupgrade Kenshin in de garage staan, samen met een Max upgrade Peacemaker zonder belettering (de zwarte gejat en aangepast)
Je krijgt overigens extra geld als je iets van een razor barnstorm doet, deze kun je krijgen door je L2 of R2 trigger in te drukken en dan tussendoor die palen te vliegen. Ik krijg nu zo rond de 7k per keer. Paar van m'n wapens max geupgrade, maakt de gevechten ook wat leuker.
Verwijderd
Heads-up PS Plus people. We'll be announcing your August games at 12pm BST/1pm CET. Anyone care to hazard a guess or two?
Verwijderd
Dat moet je 2 minuten voor de daadwerkelijke aankondiging hier neer zettenVerwijderd schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 12:58:
PlayStation Europe
Heads-up PS Plus people. We'll be announcing your August games at 12pm BST/1pm CET. Anyone care to hazard a guess or two?
In summary
Leaving PS Plus in July/August:
31st July: Battlefield 3
31st July: Catherine
31st July: Malicious
31st July: Ninja Gaiden Sigma Plus (Vita)
31st July: Unit 13 (Vita)
Entering PS Plus in July/August:
31st July: Need for Speed: Most Wanted
31st July: Mafia 2
31st July: Spec Ops: The Line
31st July: Lego Lord of the Rings (Vita)
31st July: When Vikings Attack! (Vita)
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2013 13:06 ]
Zo eventjes 1 dag van te voren maar weer ps plus member wordenVerwijderd schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 13:00:
[...]
Dat moet je 2 minuten voor de daadwerkelijke aankondiging hier neer zetten?
In summary
Leaving PS Plus in July/August:
31st July: Battlefield 3
31st July: Catherine
31st July: Malicious
31st July: Ninja Gaiden Sigma Plus (Vita)
31st July: Unit 13 (Vita)
Entering PS Plus in July/August:
31st July: Need for Speed: Most Wanted
31st July: Mafia 2
31st July: Spec Ops: The Line
31st July: Lego Lord of the Rings (Vita)
31st July: When Vikings Attack! (Vita)
Saints Sow 3 blijft dan neem ik aan?
Verwijderd
Dat was inderdaad 'gelekt' toen. Denk dat ze het veranderd hebben om het nog een beetje een verrassing te houden. Zou me overigens niets verbazen als DMC dan volgende maand erin zit; dat ze gewoon de PS+ update van Augustus met September beetje door elkaar hebben gegooid.bartburg schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 13:18:
ey wat is er met DMC gebeurd die zou toch waarschijnlijk in augustus komen?
Misschien halverwege de maand? Kan ook toch.bartburg schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 13:18:
ey wat is er met DMC gebeurd die zou toch waarschijnlijk in augustus komen?
Verwijderd
Saint's Row 3 blijft inderdaad gewoon.iPodKiller schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 13:21:
[...]
Zo eventjes 1 dag van te voren maar weer ps plus member wordenAl heb ik Mafia 2 helaas al uitgespeeld...
Saints Sow 3 blijft dan neem ik aan?
Nee dat kan niet, dit zijn alle games voor de maand Augustus. 'Vroeger' kwamen eerst de PS3-games en later in de maand de Vita-games, maar laatste maanden doen ze het allemaal tegelijk.iPodKiller schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 13:21:
[...]
Misschien halverwege de maand? Kan ook toch.
Vind de update overigens zeer netjes. Zijn allemaal games die ik wel eens heb willen spelen. Most Wanted heb ik op pc gekregen na het SimCity-debacle, maar die draaide niet helemaal lekker, dus nooit veel gespeeld. Mafia II is natuurlijk al stuk ouder, maar ook nooit aan toe gekomen. Ondanks dat het zomer is, waarin meestal weinig releases zijn, kom ik met zulke updates er makkelijk doorheen tot GTA V en de PS4
[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2013 13:28 ]
maffia 2 nog nooit gespeeld ben wel heel benieuwd hoe die is!
Verwijderd
Bedankt voor het posten. Leuke lijst met spellen weer.
Bij de Xbox 360 krijg je tegenwoordig 2 gratis spellen per maand.
Verwijderd
Heb zelf (nog?) geen Vita, maar dat betekent dus dat 4 van de 5 games van de update te spelen zijn op PS3. Mooi meegenomenWhen Vikings Attack certainly is a fun little game and because its Cross Buy you lucky people will be getting both the PS3 and PS VITA versions
Tot de xbox one uitkomt begreep ik, dan zal het ophouden.Verwijderd schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 13:27:
Klopt ik was aan het multitasken op mijn laptop.
Bedankt voor het posten. Leuke lijst met spellen weer.
Bij de Xbox 360 krijg je tegenwoordig 2 gratis spellen per maand.
Dat weet ik niet, ik weet wel dat het aanbod van ps+ veel beter is. Gisteren uncharted 3 uitgespeeld, wat een achtbaanrit zeg. 5/5.MeNTaL_TO schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 20:24:
[...]
Tot de xbox one uitkomt begreep ik, dan zal het ophouden.
Alleen 40 GbCyleo schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 00:41:
[...]
Dat weet ik niet, ik weet wel dat het aanbod van ps+ veel beter is. Gisteren uncharted 3 uitgespeeld, wat een achtbaanrit zeg. 5/5.
Verwijderd
Voor de rest eigenlijk alleen maar mooie toevoegingen. Ik ga me de komende tijd wel vermaken.
Is Mafia 2 leuk?Verwijderd schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 09:37:
Mafia 2 heb ik helaas al, maar Spec Ops: The Line hoopte ik al tijden op binnen het PS+ abonnement en die game had ik dus bewust niet gekocht en nu zit hij erbij!Ook mooi dat When Vikings Attack cross-buy is.
Voor de rest eigenlijk alleen maar mooie toevoegingen. Ik ga me de komende tijd wel vermaken.
En een arcade racer is altijd mooi meegenomen.
[ Voor 29% gewijzigd door SToRM666 op 18-07-2013 09:41 ]
PSN id: NL_SToRM
Ik heb me prima vermaakt met Mafa 2, maar je moet er geen GTA-achtige game van verwachten: je kunt wel freeroamen, maar er gebeurt niet zoveel. De missies in de verhaallijn zijn best leuk gedaan.
Of Mafia 2 leuk is? Zeker een van de beste verhaallijnen uit deze generatie, vind het jammer om te zien dat niet iedereen Mafia 2 gespeeld heeft, komt ook misschien omdat 2010 een heel sterk gamejaar was. Niet zo goed als Mafia 1, maar nu is je kans om het te spelen
Mafia 2 is een zeer goede game. Enige wat me tegenstond was het lange rijden van locatie A naar B alvorens je een missie kon starten en dan met name ook weer het moeten terugrijden om de missie af te sluiten.
PSN: xpock Live: xspock
Ik had een 60 GB, tijd geleden een 250 GB ingezet, dacht dat het toen voldoende was....nu maar aan het kijken wat een 750 GB/1TB schijf kost.
Kan je niet een USB schijf aanhangen en daar je spellen op zetten?
NopeMeNTaL_TO schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 10:35:
Nickname does not reflect reality
Zit bij mij ook een 1 TB schijf in hoorMeNTaL_TO schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 10:35:
[...]
Ik had een 60 GB, tijd geleden een 250 GB ingezet, dacht dat het toen voldoende was....nu maar aan het kijken wat een 750 GB/1TB schijf kost.
Het is niet de bedoeling om hier te vragen naar PSN (cards) aanbiedingen. Weet je een goede aanbieding? Dan kun je die plaatsen in het Console Budget Gaming topic. Ook daar is het echter niet de bedoeling om naar aanbiedingen te vragen.