Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Jimmy-time1 schreef op maandag 02 september 2013 @ 12:01:
Ik wil geen PS Plus abonnement na de proefperiode. Dus dan moet ik die spellen nu maar snel gaan spelen zolang het kan.

Voor de mensen die ook nog een code hebben gekregen: om de proefperiode te kunnen activeren moet er een creditcard gekoppeld worden aan je account. Dan zetten ze automatic refunding aan dus als je niet tijdig de proefperiode opzegt wordt het abonnement automatisch verlengd en halen ze geld van je tegoed of van je creditcard. Automatic refunding is wel uit te schakelen trouwens.
Om eerlijk te zijn snap ik niet waarom je dit niet zou willen als je ziet welke spellen (en de waarde van deze spellen) ervoor terug krijgt.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MeNTaL_TO schreef op maandag 02 september 2013 @ 18:51:
[...]

Om eerlijk te zijn snap ik niet waarom je dit niet zou willen als je ziet welke spellen (en de waarde van deze spellen) ervoor terug krijgt.
Het enige wat ik me in kan denken, is dat je het wel moet kunnen bekostigen.

Dat automatic refunding kun je uitzetten via account management via de PS3. Er zijn meer van die abo-constructies bij spellen zoals Modern Warfare 3 en DCUO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmy-time1
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18-09 22:00
Het is geen kwestie van het niet kunnen bekostigen maar meer een kwestie van tijdgebrek. Ik vind het zonde om PS Plus aan te schaffen en dan vrij weinig te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Jimmy-time1 schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 09:17:
Het is geen kwestie van het niet kunnen bekostigen maar meer een kwestie van tijdgebrek. Ik vind het zonde om PS Plus aan te schaffen en dan vrij weinig te spelen.
Ik denk dat vrijwel geen enkele abonnee in dit topic het zonde vindt of er veel spijt van heeft om lid te zijn. Ik ben pas een jaar lid, maar je krijgt zoveel games gratis dat het voor mij genoeg content lijkt te zijn voor twee jaar.

Dat vind ik geen zonde, maar een (heel voordelige) luxe :). Ongeveer 4euro per maand voor games die het veelvoud waard zijn.

[ Voor 6% gewijzigd door KngfCnns op 03-09-2013 11:02 ]

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laat hem/haar toch voor geen psplus kiezen.

Het blijft je eigen keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KngfCnns schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 10:58:
[...]

Ik denk dat vrijwel geen enkele abonnee in dit topic het zonde vindt of er veel spijt van heeft om lid te zijn. Ik ben pas een jaar lid, maar je krijgt zoveel games gratis dat het voor mij genoeg content lijkt te zijn voor twee jaar.

Dat vind ik geen zonde, maar een (heel voordelige) luxe :). Ongeveer 4euro per maand voor games die het veelvoud waard zijn.
Ik ben 2 maanden lid en heb al bijna 20 games voor noppes. Geweldig. Ik laat ze lekker in mijn downloadlijst staan en speel ze allemaal nog wel een keer. Die 50 euro om ze te mogen blijven spelen ieder jaar vind ik prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jimmy-time1 schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 09:17:
Dan nog is het goedkoper. Al speel je maar 1 uur per week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:10
Maakt niet uit hoe je het verkoopt , want zelfs PS+ is niet voor iedereen. Als je maar 2 of 3 games per jaar koopt heb je niks aan al die games op +

Ben zelf tevreden lid , maar zie het nog wel gebeuren dat wanneer iedereen er aan gewend is de prijzen gaan stijgen. Dan kan je er mee stoppen natuurlijk , maar dan heb je al een flinke backlog opgebouwd en vinden veel mensen het waarschijnlijk zonde om daar niet meer bij te kunnen.

Mede om die reden koop ik nog geregeld games in de aanbieding die ik al via plus heb. Als ik er dan ooit mee wil stoppen (nu op zijn vroegst in juni 2015 :p) heb ik nog steeds een deel van de games om te spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als er een AAA titel op Plus verschijnt, is deze in de winkel doorgaans voor € 30,- geprijsd. Dus ja, ook dan ben je goedkoper uit. Drie losse AAA titels zijn in dat gevul ten gunstigst € 90,- en bij release ongeveer € 150,-. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Bram, fijn dat je zo meedenkt alleen was het maar een voorbeeld. Veel van de games zijn trouwens allang rond de € 20 te verkrijgen als ze op plus komen maar ok.

Mijn punt is dat niet iedereen op deze service zit te wachten om wat voor reden dan ook. Het idee dat je huurt en het een abo is wat op elk moment kan veranderen. Nogmaals , ik ben er blij mee en ik raad het ook aan iedereen aan die er naar vraagt.

Ik heb nu al 40 games gehad (minstens) via Ps+ en heb eigenlijk alleen Xcom en Rayman gespeeld :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmy-time1
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18-09 22:00
bram1984 schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 14:33:
[...]
Dan nog is het goedkoper. Al speel je maar 1 uur per week.
Hoe kan een abonnement op PS+ nou goedkoper zijn dan helemaal geen abonnement? 7(8)7

Ik ben het met jullie eens dat het een prima service is. Dat is ook helemaal geen discussie punt. Voor een klein bedrag kun je een heleboel spellen spelen. Alleen moet je dan wel een abonnement blijven houden!!! Als je het opzegt ben je de "gratis" te spelen spellen weer kwijt. Als ik maar 1 of 2 spellen per jaar koop mag ik ze over een paar jaar nog steeds spelen zonder extra kosten.

Ik weet dat ik vrij weinig op de PS3 speel, wat moet ik dan met tientallen extra spellen per jaar als ik ze dan toch bijna allemaal niet speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08:57
Misschien voor de variatie, ik heb er iig veel plezier van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Ok dikke hint voor iedereen die When viking attacks heeft gekregen. Spelen die handel ! :)

Vorige week samen met een vriend aan het "verhaal" begonnen en vandaag met nog een extra speler het einde gehaald. Nou was dat al leuk , maar de versus mode is nog toffer. Op het laatst waren we met zijn. 4en en dan 2 tegen 2. Pure chaos en te hilarisch voor woorden. Wel een beetje medelijden met de buren , want het moet wel wat geluidsoverlast hebben gegeven :)

Alleen dus niet aan beginnen, maar met wat vrienden .... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:43

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik was meestal een 'first day' buy bij de wat minder populaire AAA titels (of populaire, die pas vele maanden later komen), te vaak dus 30-50 euro betaald en die game nog geen 2 maanden later in de PS+ zitten. Was het nu 1x, best, maar heb nu al 5 (of ws meer) games op deze manier 'dubbel betaald'.

Ben nu echt een passief koper geworden, enkel toptitels (fifa14 of GT) die ws toch de komende maanden niet op PS+ komen, koop ik dan nog, maar voor de rest wacht ik nu steeds PS+ af. Goed, ze komen pas (even snel gekeken) gemiddeld maand of 5-6 na release, maar scheelt me wel aardig wat geld.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beakzz schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 23:30:
Ok dikke hint voor iedereen die When viking attacks heeft gekregen. Spelen die handel ! :)

Vorige week samen met een vriend aan het "verhaal" begonnen en vandaag met nog een extra speler het einde gehaald. Nou was dat al leuk , maar de versus mode is nog toffer. Op het laatst waren we met zijn. 4en en dan 2 tegen 2. Pure chaos en te hilarisch voor woorden. Wel een beetje medelijden met de buren , want het moet wel wat geluidsoverlast hebben gegeven :)

Alleen dus niet aan beginnen, maar met wat vrienden .... :D
Ik sluit me hierbij aan. Heb het zitten spelen met mijn vrouw. Hoewel het op gegeven moment wel eentonig wordt, heb ik er wel plezier aan beleefd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-09 09:13
Ik koop dus ook geen games meer.

Heb een PS3 aangeschaft, ga ws mijn 360 verkopen en heb dan veel plezier voor 40 euro per jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik heb eigenlijk al jaren de gewoonte om spellen pas na enkele maanden te kopen, liefst als ze onder de 30 euro zitten. Er zijn natuurlijk wel uitzonderingen die ik direct koop zoals Uncharted en TLoU, GTA5, GT6. GTA5 heb ik trouwens ook voor 38 euro kunnen bestellen.
Ik heb met PS+ al behoorlijk wat titels gekregen welke ik nog niet had, dus dat is ook mooi. Ik heb nu wel het probleem dat ik een enorme hoeveelheid spellen heb welke ik nog zou willen spelen.
Verwijderd schreef op woensdag 04 september 2013 @ 07:22:
Ik sluit me hierbij aan. Heb het zitten spelen met mijn vrouw. Hoewel het op gegeven moment wel eentonig wordt, heb ik er wel plezier aan beleefd.
Ik vond de gameplay eigenlijk al heel erg snel eentonig worden, maar ik heb m nog niet in multiplayer gespeeld...

[ Voor 9% gewijzigd door SToRM666 op 04-09-2013 12:23 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Singleplayer en met zijn 2en mwah. vanaf een 3e speler wordt het echt top :) Heb in tijden niet zo dubbel gelegen met een spel. Je moet natuurlijk wel een groepje hebben wat het leuk vindt om elkaar te zieken en wat humor heeft :p

Vooral die witte bommen waarmee je elkaars poppetje kan overnemen _/-\o_ Ook het verhaal waren we elkaar heel de tijd aan het zieken (van randjes afduwen , poppetjes overnemen) en in versus was het helemaal af aangezien het dan ineens de bedoeling is.

Nu kan het ook aan de groep liggen , want bij Mario gooien we elkaar ook constant in de afgrond :)

[ Voor 32% gewijzigd door Beakzz op 04-09-2013 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online
oeps, verkeerde topic 8)7

[ Voor 100% gewijzigd door Vrijdag op 04-09-2013 21:33 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-09 07:59

Griffin

Is mythical

Dat is wel erg resoluut, want sommige top games (zoals GTA 5 en BF4) worden denk ik nog steeds door Plus members op (of na) release getocht.

• bartburg
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-08 09:03
ik hoop dat ze in de toekomst nog meer games AAA aanbieden met korting als je plus hebt bijvoorbeeld een 10 tje goedkoper als je het in de psn store koopt nu is het vaak nog andersom bijvoorbeeld diablo 42 euro bij MM in de psn store 60 euro verschil is te groot.

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Griffin schreef op donderdag 05 september 2013 @ 09:14:
[...]
Dat is wel erg resoluut, want sommige top games (zoals GTA 5 en BF4) worden denk ik nog steeds door Plus members op (of na) release getocht.
Sterker nog, er zijn al 2 games die ik op PS4 ga kopen die ik anders waarschijnlijk niet gekocht had.
Battlefield 4 en AC: Black flag, doordat de voorgangers mij erg goed bevielen.
Ze kiezen niet voor niets dergelijke titels uit om in PS+ te steken. ;)

• maartend
Griffin schreef op donderdag 05 september 2013 @ 09:14:
[...]

Weet je, ik ben niet zo van die hypes of je moet met de rijdende trein mee.
Voorbeeld ; Ik hou nogal van Lord of the Rings en die lego-games zijn op een handheld ook leuk.
Nu kwam dus LotR Lego op de Vita. Zat er over te denken om hem te kopen, niet gedaan en 4 maanden later zit hij in PSN+.

Maar heel soms zal ik wel een game kopen ; TearAway voor de Vita lijkt me geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het verplicht om aangemeld/online te zijn, wanneer je de PSVita titels uit de IGC op je PSVita wil spelen? Wanneer ik op vakantie ga, zal ik namelijk niet altijd gaan beschikken over een internetverbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 19:46
Nee niet verplicht.
Ik weet niet of er 1x per maand oid een verbinding nodig is.
Maar hij ligt al tijden op zolder en daar haalt mijn wifi verbinding het niet, kan gewoon spelen.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinned123 schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 07:35:
Nee niet verplicht.
Ik weet niet of er 1x per maand oid een verbinding nodig is.
Maar hij ligt al tijden op zolder en daar haalt mijn wifi verbinding het niet, kan gewoon spelen.
Dank je wel. Het leek me al niet logisch. Daarnaast maak je natuurlijk verbinding wanneer je de games gaat downloaden naar je PSVita...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad_Boy
  • Laatst online: 13-07 18:30
Je spellen hebben een "verloopdatum" welke gelijk is aan de datum dat je abonnement op PS plus verloopt. Zover ik het begrepen heb hoef je tot die tijd geen internet verbinding meer te hebben maar moet je daarna tenminste 1 keer aan te melden om te checken of je je abonnement hebt verlengt.

PSN-id: karlbani / Steam-id: karlbani

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guillaume1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23-08 17:09
Als je het PS+ abbo niet verlengt verloopt alles. Maar als je na een tijdje terug PS+ activeerd, kan je dan weer alles spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
guillaume1 schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 13:45:
Als je het PS+ abbo niet verlengt verloopt alles. Maar als je na een tijdje terug PS+ activeerd, kan je dan weer alles spelen?
Die vraag is al zo vaak gesteld hé..maar goed: ja. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
M a r c o schreef op donderdag 05 september 2013 @ 09:56:
[...]

Sterker nog, er zijn al 2 games die ik op PS4 ga kopen die ik anders waarschijnlijk niet gekocht had.
Battlefield 4 en AC: Black flag, doordat de voorgangers mij erg goed bevielen.
Ze kiezen niet voor niets dergelijke titels uit om in PS+ te steken. ;)
Klopt, ik heb Batman ook gekocht nadat de opvolger in PS+ was verschenen. De opvolger heb ik nu ook zin in, terwijl het mij eerst echt niets leek :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16:40
25 september krijgen we gratis Far Cry 3 :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huntard
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-07 21:34
xminator schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 02:24:
En Dragpn's Dogma: Dark Arien. En nog wat andere natuurlijk:

http://blog.eu.playstatio...lead-the-way/#more-147707

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02:23

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Oeh Dragon's Dogma wilde ik ook nog hebben, jeej :)

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-09 15:21
xminator schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 02:24:
Helemaal super, die stond nog op m'n lijst van games die ik wilde spelen :).

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Entering PS Plus:

25th September: Far Cry 3
25th September: Giana Sisters: Twisted Dreams
25th September: Dragons Dogma: Dark Arisen
25th September: Street Fighter X Tekken
25th September: Touch My Katamari

Bron : http://blog.eu.playstatio...er-x-tekken-lead-the-way/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Farcry heb ik al
Giana is echt ruk
Dragons Dogma heb ik al
SF X Tekken, cool!
Katamari, cool!

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
voor mij een matige maand voor PS+ dus (indien je far cry al hebt, en geen vita).
Och ja, had anders toch geen tijd gehad voor iets anders als GTA V.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-09 07:59

Griffin

Is mythical

M a r c o schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 12:56:
voor mij een matige maand voor PS+ dus (indien je far cry al hebt, en geen vita).
Dat dus :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad_Boy
  • Laatst online: 13-07 18:30
ah crap Far Cry 3 net gekocht, naja je kunt het niet altijd meehebben :p

PSN-id: karlbani / Steam-id: karlbani

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
Had ik vorige maand (had AC3 al eens gekocht), en zo is iedere maand wel weer een groepje gamers teleurgesteld in de PS plus update om vervolgens een maand later weer wat leuks te krijgen.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
En zo koop ik dus bijna helemaal niks meer sinds ik PSN+ heb.
Zeker niet voor de PS3 want omdat de PS4 uit gaat komen is deze EOL en gaan er echt wel vette games naar toe komen voor niks.
Voor de VITA wil ik af en toe nog wel wat kopen, maar dat is heel weinig.
PC koop ik helemaal niks meer voor.

PSN+ is echt de moeite waard voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
De enige game die ik dit jaar nog maar gekocht heb is Tomb Raider (in een aanbieding van 18 euro),
en GTA V, tenminste, ik hoop die straks thuis op mijn deurmat te vinden.
Voor de rest heb ik me met PS+ kunnen bezighouden.

toppers voor mij zijn o.a. Hitman en AC3 geweest.

[ Voor 10% gewijzigd door M a r c o op 17-09-2013 14:06 ]

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Jammer, geen boeiende maand voor mij. Gelukkig loopt mijn PS+ vandaag of morgen af en hoef ik met GTA V even niet te verlengen tot er weer echt iets tussen zit. Wellicht zelfs pas eind november met de PS4 ^^

Zonnepanelen

• Cyleo
Dragon's Dogma is anders echt wel heel tof. Voor mij is het echt een topmaand (Far Cry nog niet gespeeld én Dragon's Dogma die heel veel tijd gaat kosten). Wel groeit mijn backlog nu enorm. Zeker met GTA erbij ;)

• SToRM666
Far Cry 3 heb ik ook al, maar dat is echt een enorm goeie game om gratis te krijgen. Voor mij persoonlijk een van de beste games die ik dit jaar gespeeld heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr-Music
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterPan
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13:33
Krijg je nog steeds 3 maanden extra als je nu een jaar PS+ koopt? Ik kan het nergens vinden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morm
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15:37
PeterPan schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 12:32:
Krijg je nog steeds 3 maanden extra als je nu een jaar PS+ koopt? Ik kan het nergens vinden :(
Actie liep volgens mij tot vandaag, dus je bent net te laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterPan
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13:33
Bedankt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Hele vette actie! Geld die ook voor de EU? (US blog namelijk).
For those of you who purchase the PS3 disc version of the games, you do not need a PS4 system to redeem your code, so feel free to redeem it as soon as you pick up your PS3 copy — you can download your digital copy later when your PS4 arrives.
Je hoeft de PS4 dus nog niet eens binnen te hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muffinn
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18:28
Cyleo schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 15:21:
[...]

Hele vette actie! Geld die ook voor de EU? (US blog namelijk).

[...]

Je hoeft de PS4 dus nog niet eens binnen te hebben ;)
Hier de link naar de EU Blog:
http://blog.eu.playstatio...ps3-games-to-ps4-version/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LearnDriver
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:05
morm schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 12:33:
[...]

Actie liep volgens mij tot vandaag, dus je bent net te laat.
Misschien is deze nieuwe actie dan interessant:
http://nl.playstation.com...-Store/?site_locale=nl_NL
Tussen 23 september en 31 oktober 2013 geven we je, elke keer dat je de portemonnee voor je SEN-account via iDEAL of via PayPal aanvult met € 50, een voucher met code ter waarde van € 10 die je kunt uitgeven in de PlayStation Store!
Normaal is PS+ 1 jaar 50 euro en 3 maanden 15 euro.
Was je bij de 3 maanden gratis actie dus 50 euro kwijt, is dat nu effectief 55 ipv 65 euro voor 15 maanden :)

• RaijRaij
de nieuwe games zijn nu te downloaden via de store op internet

• BiLo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18-09 15:36

BiLo

PSN: toiletcleaner

Vraagje:

Ik heb geen PS+ maar als je het wel hebt, krijg je dan ook korting op een verlenging van PS+

Bijvoorbeeld: ik koop een 90 dagen abbo en verleng dan gelijk; is de prijs dan gunstiger?

[ Voor 2% gewijzigd door BiLo op 25-09-2013 13:14 . Reden: typo ]

| Voron V2 | Fanatec Podium DD1 | Porsche Podium Wheel | APM | PDME | CSP V3 |

• RaijRaij
Ik geloof dat de aanbiedingen met betrekking tot korting op je ps plus abbo meestal gelden voor iedereen en niet alleen voor plus leden

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 12:28:
Entering PS Plus:

25th September: Far Cry 3
25th September: Giana Sisters: Twisted Dreams
25th September: Dragons Dogma: Dark Arisen
25th September: Street Fighter X Tekken
25th September: Touch My Katamari

Bron : http://blog.eu.playstatio...er-x-tekken-lead-the-way/
Damn, drie games heb ik al (Far Cry 3, Street Fighter X Tekken (op de PS3) en Dragon's Dogma (pas gekocht). Katamari is dan wel weer leuk. :)

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16:15

Oxigeon

En zo is dat!

Ik ken ze behalve Far Cry eigenlijk allemaal niet. Hoop dat er nog wat leuke bijzitten voor op mijn PS3

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• Vrijdag
  • Nu online
Net thuis van werk en dacht om FC 3 te downloaden, krijg de hele tijd dat de store under maintenance is ;(

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• Beakzz
Kan je aanraden het Playstation blog af en toe te checken ;) Het was aangekondigd , maar waarom ze het toch elke keer s'avonds doen en niet gewoon s'ochtends vroeg is me echt een raadsel. En dan ook nog eens op de dag dat de nieuwe games op plus komen en je dus zeker weet dat er veel onrustige gamers klaar zitten om te downloaden.

Sony's wegen zijn ondoorgrondelijk :+

Annyway ! Hier is het weer up and running.

• Vrijdag
  • Nu online
Ik kon niks vinden maar had er overheen gelezen :') |:(

• Cyleo
Ik weet niet of je playstation op twitter volgt, maar daar kondigen ze het ook aan. Het is best wel handig want ze spammen niet veel, maar laten je wel dit soort dingen weten (en wanneer de PS+ games beschikbaar zijn ;) )

• Vrijdag
  • Nu online
Ik heb geen twitter ;) (ben zo'n social-media outcast :P )

Verwijderd

Ik post meestal ook wel de nieuwtjes voor psplus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cyleo schreef op donderdag 26 september 2013 @ 17:54:
Ik weet niet of je playstation op twitter volgt, maar daar kondigen ze het ook aan. Het is best wel handig want ze spammen niet veel, maar laten je wel dit soort dingen weten (en wanneer de PS+ games beschikbaar zijn ;) )
Dankzij die melding heb ik ze allemaal alvast aan mijn account toegevoegd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
Beakzz schreef op woensdag 25 september 2013 @ 23:53:
Kan je aanraden het Playstation blog af en toe te checken ;) Het was aangekondigd , maar waarom ze het toch elke keer s'avonds doen en niet gewoon s'ochtends vroeg is me echt een raadsel. En dan ook nog eens op de dag dat de nieuwe games op plus komen en je dus zeker weet dat er veel onrustige gamers klaar zitten om te downloaden.

Sony's wegen zijn ondoorgrondelijk :+

Annyway ! Hier is het weer up and running.
Ik snap ook niet waarom die store zo langzaam moet zijn, zit soms echt 30 seconde te wachten voordat ik de homepage zie en daarna is de gui ook nog ontzettend langzaam... even snel naar de instant game collection klikken gaat niet met al dat gehaper.

Dan heb je een apparaat dat met gemak games draait waar m'n mond bij open valt omdat het er zo keurig uit ziet, maar een simpele webpagina renderen is te moeilijk :D.

Hopelijk is dat één van de punten die ze verbeteren met de PS4, in combinatie met het doorgaan met downloaden tijdens het spelen zou dat echt de gebruikerservaring een grote boost geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

XyritZz schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 11:57:
[...]

Ik snap ook niet waarom die store zo langzaam moet zijn, zit soms echt 30 seconde te wachten voordat ik de homepage zie en daarna is de gui ook nog ontzettend langzaam... even snel naar de instant game collection klikken gaat niet met al dat gehaper.

Dan heb je een apparaat dat met gemak games draait waar m'n mond bij open valt omdat het er zo keurig uit ziet, maar een simpele webpagina renderen is te moeilijk :D.

Hopelijk is dat één van de punten die ze verbeteren met de PS4, in combinatie met het doorgaan met downloaden tijdens het spelen zou dat echt de gebruikerservaring een grote boost geven.
PS4 Store moet totaal anders zijn dan die van de PS3

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XyritZz schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 11:57:
[...]

Ik gebruik altijd de psstore op mijn laptop om alles te downloaden.
Werkt veel sneller en handiger.

http://www.sonyentertainm...m/nl-nl/video-game-store/

Daar dus voor degene die het nog niet wisten.

Je kunt er ook een opdracht geven om de downloads naar je ps3 of vita te sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
De Store zoals die vroeger was vond ik veel mooier en beter. Ik gebruik tegenwoordig ook bijna altijd de webstore. Die is vooral handig om snel de PS+ items aan te klikken.

[ Voor 72% gewijzigd door SToRM666 op 27-09-2013 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Bellerophon schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 12:04:
[...]

PS4 Store moet totaal anders zijn dan die van de PS3
Klopt die is volledig geïntegreerd in het menu. Geen laadtijden en slechte browser performance meer dus :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou de game Playstation All-Stars Battle Royale in de komende maanden wellicht in de IGC kunnen komen? Het is een game die ik nog wel eens zou willen proberen, maar ik twijfel over de aanschaf omdat ik niet zeker weet of het wat voor me is en anderzijds lijkt het me nu net zo'n game die in de collectie van PS Plus komt, dus vind ik het zonde om een game te kopen die ik vervolgens dan dubbel zou hebben. Dat is me namelijk de afgelopen maanden al een aantal keer gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Titelfix :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Entering PS Plus:

23rd October: Metal Gear Rising: Revengeance
23rd October: Remember Me
23rd October: Oddworld Strangers Wrath
23rd October: MotorStorm RC

Leaving PS Plus:

23rd October: Far Cry 3
23rd October: Mafia 2
23rd October: Spec Ops The Line (NBA 2K13 in UAE)
23rd October: Street Fighter X Tekken
23rd October: Touch My Katamari

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-09 14:36

spaceboy

Op grote hoogte

Verwijderd schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 12:28:
Zou de game Playstation All-Stars Battle Royale in de komende maanden wellicht in de IGC kunnen komen? Het is een game die ik nog wel eens zou willen proberen, maar ik twijfel over de aanschaf omdat ik niet zeker weet of het wat voor me is en anderzijds lijkt het me nu net zo'n game die in de collectie van PS Plus komt, dus vind ik het zonde om een game te kopen die ik vervolgens dan dubbel zou hebben. Dat is me namelijk de afgelopen maanden al een aantal keer gebeurd.
Ik ken het probleem. Dat houdt mij dus ook echt wel tegen om titels aan te schaffen (zoals "Rain" bijvoorbeeld). Ik vind dat ze daar iets aan moeten doen, moet toch niet al te lastig zijn om mensen geld terug te geven als de aanschaf gedaan hebben toen ze ook al lid waren van PS+?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrso
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-09-2022
spaceboy schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 13:43:
[...]

Ik ken het probleem. Dat houdt mij dus ook echt wel tegen om titels aan te schaffen (zoals "Rain" bijvoorbeeld). Ik vind dat ze daar iets aan moeten doen, moet toch niet al te lastig zijn om mensen geld terug te geven als de aanschaf gedaan hebben toen ze ook al lid waren van PS+?
Daar zou ik echt niet op rekenen hoor. :9 als je een game koopt dan betekent dat in principe dat je de game op dat moment het geld waard vindt. En als je PS+ moet je er gewoon rekening mee houden dat je misschien ook games zult krijgen die al in je collectie zitten, PS+ is sowieso erg veel waar je geld imo.

Gevalletje van voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten denk ik. :P

Ik denk dat het eerder een probleem voor Sony is. :P
Als de meerderheid van de mensen aankopen beginnen te achterhouden en wachten op PS+ versies, dat kan uiteindelijk erg contraproductief zijn voor Sony, m.a.w. de verkopen van nieuwe games releases kunnen er onder lijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op Rain hoef je voorlopig niet te rekenen. Die is echt net uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Verwijderd schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 13:33:
Entering PS Plus:

Leaving PS Plus:

Remember me.. en Revengeance? Holy WOOT

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lanerios schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 14:41:
[...]

Remember me.. en Revengeance? Holy WOOT
Inderdaad jullie hadden het nieuws bijna gemist.

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weer een goede maand inderdaad. Zou er nog een 3e PS3 game bij komen of mogen we Driveclub+ komende maand al verwachten?

Edit: Antwoord gevonden:
From this month PlayStation Plus membership users will be given access to two PlayStation 3 titles. The PS Vita monthly updates are remaining the same and members will have access to two new PS Vita titles every month. Good news is that with the impeding launch of PS4, the great news for PS Plus members is that existing membership automatically covers PS4 as well as PS3 and PS Vita, so watch this space!”

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2013 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-09 14:36

spaceboy

Op grote hoogte

Cyrso schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 14:04:
[...]

Daar zou ik echt niet op rekenen hoor. :9 als je een game koopt dan betekent dat in principe dat je de game op dat moment het geld waard vindt. En als je PS+ moet je er gewoon rekening mee houden dat je misschien ook games zult krijgen die al in je collectie zitten, PS+ is sowieso erg veel waar je geld imo.

Gevalletje van voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten denk ik. :P

Ik denk dat het eerder een probleem voor Sony is. :P
Als de meerderheid van de mensen aankopen beginnen te achterhouden en wachten op PS+ versies, dat kan uiteindelijk erg contraproductief zijn voor Sony, m.a.w. de verkopen van nieuwe games releases kunnen er onder lijden.
Hehe, nou ja... ik hoef het spel (zoals Rain) niet perse direct nu te hebben. Dus als ik hem over een jaar speel: ook prima. Maar wat je zegt: dit voorkomt in mijn geval wel dat ik makkelijk geld uitgeef. Laatste keer dat ik dat deed was toen ik The Cave (erg grappig) kocht. Een maand later was hij gratis. Dan denk ik: ik betaal PS+ niet voor de kat z'n viool. Ik denk dan ook niet dat ik PS+ ga verlengen, hoe grappig het soms ook is wat je "krijgt".

Ik blijf erbij dat ik het niet raar zou vinden om de mensen die al een abonnement op PS+ hadden en dan een spel kopen wat later gratis wordt te compenseren. Maar goed, Sony heeft hier ongetwijfeld schijt aan. Prima. Ik koop Rain in elk geval niet. Ik voorspel dat hij binnen 6 maanden gratis is. Waarvan akte.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spaceboy schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 15:47:
[...]

Hehe, nou ja... ik hoef het spel (zoals Rain) niet perse direct nu te hebben. Dus als ik hem over een jaar speel: ook prima. Maar wat je zegt: dit voorkomt in mijn geval wel dat ik makkelijk geld uitgeef. Laatste keer dat ik dat deed was toen ik The Cave (erg grappig) kocht. Een maand later was hij gratis. Dan denk ik: ik betaal PS+ niet voor de kat z'n viool. Ik denk dan ook niet dat ik PS+ ga verlengen, hoe grappig het soms ook is wat je "krijgt".

Ik blijf erbij dat ik het niet raar zou vinden om de mensen die al een abonnement op PS+ hadden en dan een spel kopen wat later gratis wordt te compenseren. Maar goed, Sony heeft hier ongetwijfeld schijt aan. Prima. Ik koop Rain in elk geval niet. Ik voorspel dat hij binnen 6 maanden gratis is. Waarvan akte.
Ik denk dat het een risico is wat je loopt, omdat je van tevoren niet weet wat ze uit gaan brengen. Ik heb Rain wel gekocht met de preorderactie, net als Castle of Illusion. Ik weet dat er een risico is, dat hij alsnog binnen een half jaar in de IGC zal verschijnen, maar ik kan hem wel al nu spelen. Overigens is het wel zo dat ik het risico eerder neem met PSN games dan met fullpriced games.

Btw, deze maand wel een lekkere update. Motorstorm RC heb ik dan weliswaar al, maar met de andere games kan ik me ook nog wel vermaken. Overigens denk ik dat heel veel mensen Motorstorm al hebben i.v.m. de vele acties rondom die game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Gisteren had ik wat minder te doen en heb ik me eens ff Giana Sisters: Twisted Dreams gedownload. Dacht van te voren eigenlijk dat dit een game zou zijn die ik maar ff zou spelen en daarna weer eraf zou gooien (japanse shit etc). Maar moet zeggen dat ik me hier wel ff mee vermaakt heb :D. Soort combinatie van Little Big Planet en Super Mario.

Ben echt aan het wachten op de PS4. Kan dan eindelijk weer nieuwe games halen. Vind het zonde om nu nog games te halen en ze over een maand weer weg te gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Laatst online: 18-09 20:31

Zorian

What the fox?

Verwijderd schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 13:33:
Entering PS Plus:

Leaving PS Plus:

Zijn die al beschikbaar in de PS Plus afdeling? Ik zie nog steeds Far Cry 3/Mafia 2/Spec Ops etc staan. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Zorean schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 09:57:
[...]

Zijn die al beschikbaar in de PS Plus afdeling? Ik zie nog steeds Far Cry 3/Mafia 2/Spec Ops etc staan. :/
Lees is wat je quote...? Iets met 23 oktober :|

;)

[ Voor 9% gewijzigd door KngfCnns op 14-10-2013 10:18 ]

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Laatst online: 18-09 20:31

Zorian

What the fox?

KngfCnns schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 10:11:
[...]

Lees is wat je quote... Iets met 23 oktober :|
Ik zie zo snel nergens 23 oktober staan hoor, kan aan mij liggen. :p
Ben overigens een gloednieuw PS Plus lid, heb een DUIDELIJKE datum nog nooit ergens gevonden. Veel helderder dan het vage 'ja ergens 1 keer per maand als we zin hebben gooien we er nieuwe spellen in' ben ik nog niet gekomen. :?

Oh, het is HEEL duidelijk maandag vandaag. Waarom zag ik dat gewoon straal over het hoofd? :D

[ Voor 26% gewijzigd door Zorian op 14-10-2013 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Dat maak je toch zelden nog mee dat iemand zo eroverheen kijkt! :D

Het staat er 9x!!

[ Voor 13% gewijzigd door Verstekbakker op 14-10-2013 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha lachen inderdaad , het zal de vroege maandag zijn geweest.

Ik denk dat we de volgende maand voor het eerst iets voor de Playstation 4 in de lijst krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Volgende maand Driveclub he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt die ga ik meteen downloaden als mijn PS4 binnen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Verwijderd schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 12:05:
[...]

Meteen downloaden ja en dan 4 dagen wachten tot hij klaar is. Kan me niet voorstellen dat het downloaden als de PS4 1 uur uit is nog soepel/snel gaat. Ik hoor/zie nu de nieuwsberichten al met Storingen/langzame verbindingen zoals met elke launch gepaard gaan

EDIT: Desalniettemin zet ik hem ook aan vanaf het eerste moment

[ Voor 7% gewijzigd door Oxigeon op 14-10-2013 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Misschien dat we de download al in de wachtrij kunnen zetten, aangezien de update van de PS Store op woensdag is en de PS4 maar vanaf vrijdag verkrijgbaar is :P

[ Voor 10% gewijzigd door SToRM666 op 14-10-2013 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SToRM666 schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 12:20:
Misschien dat we de download al in de wachtrij kunnen zetten, aangezien de update van de PS Store op woensdag is en de PS4 maar vanaf vrijdag verkrijgbaar is :P
Das ook een manier ja.

We zullen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:42
Oxigeon schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 12:15:
[...]

Meteen downloaden ja en dan 4 dagen wachten tot hij klaar is. Kan me niet voorstellen dat het downloaden als de PS4 1 uur uit is nog soepel/snel gaat. Ik hoor/zie nu de nieuwsberichten al met Storingen/langzame verbindingen zoals met elke launch gepaard gaan

EDIT: Desalniettemin zet ik hem ook aan vanaf het eerste moment
Zal wel los lopen, op dag één zijn er vast niet meer PS4's beschikbaar als dat er COD:BO2's of GTA 5's op PS3's werden gedownload op de release dag.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jumpman schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 17:40:
[...]

Zal wel los lopen, op dag één zijn er vast niet meer PS4's beschikbaar als dat er COD:BO2's of GTA 5's op PS3's werden gedownload op de release dag.
plus dat de release date van de ps4 niet overal hetzelfde is. Niet heel europ kan aan de slag op 29 november,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online
Nog maar twee dagen (hoewel, laat ik uitgaan van drie :P ) Ben erg benieuwd naar Remember Me en MGS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Vrijdag schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 01:05:
Nog maar twee dagen (hoewel, laat ik uitgaan van drie :P ) Ben erg benieuwd naar Remember Me en MGS.
Dat zijn dan ook de laatste games die ik download en speel op de PS3. Daarna staat bij mij een gloedjenieuwe PS4 onder de tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09 16:04

solique

Fire is all I need

Ik wacht nog even met de ps4 ze blijven toch meer games uitstellen.
Hoop wel dat ze nog even doorgaan met het vrijgeven van aardig tot goede games op de ps3 onder plus.
Heb er toch nog genoeg van uit te spelen kan ik nog even door.

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
De nieuwe IGC staat online. Voor wie dat boeiend vindt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Verwijderd schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 12:05:
[...]

Helaas is Driveclub uitgesteld, dus dat zit er niet in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
enig idee waarom we deze maand 4 games krijgen in plaats van 5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cyleo schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 18:04:
[...]

[...]

Helaas is Driveclub uitgesteld, dus dat zit er niet in ;)
Misschien komt er dan iets anders voor de ps 4 in de plaats.
Pagina: 1 ... 16 ... 97 Laatste

Let op:
Het is niet de bedoeling om hier te vragen naar PSN (cards) aanbiedingen. Weet je een goede aanbieding? Dan kun je die plaatsen in het Console Budget Gaming topic. Ook daar is het echter niet de bedoeling om naar aanbiedingen te vragen.