De benodigdheden staan in een lijstje eronder (bij de plaatselijke elektronica boer verkrijgbaar en waarschijnlijk ook wel op
www.dickbest.nl), een tutorial zou ik je niet zomaar kunnen geven...
Opzich is het niet zo een lastig circuitje, je moet even opletten dat je alles met het juiste pootje aan de juiste kant zet (geldt niet voor de weerstanden, en dit circuitje bestaat voor een groot deel uit weerstanden

) Mijn ervaring is dat dat zichzelf wijst als de onderdelen voor je liggen.
Toen ik het eerst gesoldeerd heb, heb ik gewoon de onderdelen gekocht en ben ik begonnen. Jij hebt nu ook het voordeel met fora zoals deze (wij hadden thuis toen nog een inbelverbinding als ik me niet vergis

) Bij mij wees het lezen van de tekening zichzelf een beetje (met wat hulp van m'n pa)...
Misschien hebben andere leden tips hoe je het best kunt beginnen of misschien zelfs een tutorial (ik ben van mening dat je voor die €1,65 die circuitsonline schat dat je kwijt bent best een poging kan wagen),
trial and error heet dat zo mooi in het Engels

Verwijderd schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 22:05:
Ben aan de gang met een kratje met een ta2020 erin. Wil alleen naast de accu's ook kunnen beschikken over een voeding. Nu ben ik bezig met een oude atx voeding met volgens mij voldoende specificaties (12v2 13 A)/(12V 20 A). Heb geprobeerd om geel en zwart te verbinden en te spelen met de ta2020. Op half volume speelt hij prima, maar als ik het volume verder opschroef begint de ta2020 te haperen.
Weet iemand wat het probleem is?
http://cgi.ebay.co.uk/ws/...ageName=ADME:B:EF:GB:1123 top dingetje, niet erg duur, specs zijn goed genoeg en zeer snel in huis (de douane vond het bij mij wel interessant genoeg om open te maken, maar ze vonden het verder niet illegaal

) Misschien iets voor jou (ook een stuk makkelijker en neemt flink wat minder ruimte in)