Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ach als iedereen ff gaat kijken, dan heeft Home ook een keer wat meer bezoekers. ;)
[edit]Het is nu wel begonnen. :)
Hier hoor je ook wanneer ze iets nieuws typen: http://www.vg247.com/2010...e-liveblog-at-6-00pm-cet/

[ Voor 28% gewijzigd door OPSLAGHOND op 17-08-2010 19:28 ]

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07:54

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
September 15 - Move bundle, 320GB ps3 and move started pack 349 euro

October: 160GB PS3 that will replace 120GB unit at 299 euros

[ Voor 33% gewijzigd door M a r c o op 17-08-2010 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!
*O* 3 november GT5 in Europa!! *O*

[ Voor 39% gewijzigd door OPSLAGHOND op 17-08-2010 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
swopdark schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 18:19:
[...]

Wel grappig, ik heb juist gisteren de game nog gekocht voor de 360 op zavvi.com voor nog geen 15 euro! If I only knew.... :X
Of de game op de 360 kopen voor 15 euro of nog half jaar wachten en dan volle mep betalen en jij gaat zeggen if i only knew? Lijkt me vrij makkelijke keuze voor de 360 versie.

Eindelijk aankondiging GT5! Die komt er cker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een nieuwe R&C met coop! Dat lijkt me wel erg leuk :)

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjesus
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12:51
SToRM666 schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 20:17:
Een nieuwe R&C met coop! Dat lijkt me wel erg leuk :)
Ik kijk nu eerder uit naar Resistance3. Duurt alleen nog wel tot 2011.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tjesus schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 20:25:
[...]
Ik kijk nu eerder uit naar Resistance3. Duurt alleen nog wel tot 2011.
Inderdaad, Ik kijk ook eerder uit naar Resistance 3! :D
Ik ben zeer benieuwd naar de trailer.

[ Voor 93% gewijzigd door OPSLAGHOND op 17-08-2010 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Resistance 3 is een feit!

Oh, you wanted Resistance? Well why not two games? We are also incredibly excited to (finally) announce Resistance 3. Coming to PS3 in 2011!

geplukt van Insomniac twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:36
Kijk, dat is nog is een leuk verjaardagscadeau :P

Ben 4 november Jarig :)

MAG met Move ondersteuning :> http://blog.mag.com/blog/...lus-our-new-beta-program/

[ Voor 17% gewijzigd door giganielsie op 17-08-2010 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Resistance 3 Teaser: YouTube: Kanaal van insomgames :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Tjesus schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 18:59:
[...]

Ik vind het alleen best jammer dat EA nog niks heeft laten weten om Mass Effect 1 ook uit te brengen op de PS3. Zo'n bundel lijkt me wel leuk. Zal ook wel weken/maanden ermee zoet zijn.
De rechten van ME1 liggen volgens mij bij Microsoft dus die zal denk ik niet komen. Wel vreemd deze situatie, want als er 1 game is waarbij er meerwaarde is om eerst deeltje 1 te spelen is het deze wel. ME2 spelen zonder ME1 spelen is alsof je naar Lord of the Rings 2 in de bios gaat zonder dat je deel 1 hebt gezien. Ik denk dat in zowat de helft van de quests referenties naar deel 1 worden gemaakt. Zoals ik het nu zie is dit alleen interessant voor mensen die de storyline toch nooit volgen.
Hoop alleen niet dat nu ME3 wordt vertraagd hierdoor.

@Swopdark Ik raad je dan ook sterk aan om eerst ME1 te spelen , mocht je dat niet hebben gedaan.
De gameplay en graphics zijn inmiddels duidelijk verouderd maar het verhaal en de lore staan als een huis. ME2 wordt echt veel beter hierdoor. In 'slechts' 40 uur ben je er wel helemaal doorheen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SeamusXanthus schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 23:37:
[...]De rechten van ME1 liggen volgens mij bij Microsoft dus die zal denk ik niet komen. Wel vreemd deze situatie, want als er 1 game is waarbij er meerwaarde is om eerst deeltje 1 te spelen is het deze wel. ME2 spelen zonder ME1 spelen is alsof je naar Lord of the Rings 2 in de bios gaat zonder dat je deel 1 hebt gezien. Ik denk dat in zowat de helft van de quests referenties naar deel 1 worden gemaakt. Zoals ik het nu zie is dit alleen interessant voor mensen die de storyline toch nooit volgen.
Hoop alleen niet dat nu ME3 wordt vertraagd hierdoor.

@Swopdark Ik raad je dan ook sterk aan om eerst ME1 te spelen , mocht je dat niet hebben gedaan.
De gameplay en graphics zijn inmiddels duidelijk verouderd maar het verhaal en de lore staan als een huis. ME2 wordt echt veel beter hierdoor. In 'slechts' 40 uur ben je er wel helemaal doorheen denk ik.
Er zal best ergens een beknopte versie van het verhaal te vinden zijn, nietwaar?
Misschien maar eens Googlen. :9
[edit]Eerste hit @ Google (pas op: Spoiler-alert!): Wikipedia: Mass Effect
Misschien dat niet alles erin staat, maar ik neem aan dat al het relevante (ergens) te vinden zal zijn.

[ Voor 8% gewijzigd door OPSLAGHOND op 18-08-2010 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
OPSLAGHOND schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 23:45:
[...]

Er zal best ergens een beknopte versie van het verhaal te vinden zijn, nietwaar?
Misschien maar eens Googlen. :9
[edit]Eerste hit @ Google (pas op: Spoiler-alert!): Wikipedia: Mass Effect
Misschien dat niet alles erin staat, maar ik neem aan dat al het relevante (ergens) te vinden zal zijn.
Het is toch niet hetzelfde als zelf meemaken. Om de film vergelijking weer te maken, je gaat niet eerst een korte samenvatting lezen voordat je naar deel 2 gaat als je deel 1 niet hebt gezien. Ik weet het, sommige mensen doen dit wel, de meeste zullen toch liever eerst deel 1 gaan kijken, of anders kiezen om deel 2 ook niet te zien.

Edit: zie net trouwens de coop trailer van R&C, ziet er erg leuk uit moet ik zeggen!

[ Voor 5% gewijzigd door SeamusXanthus op 18-08-2010 07:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SeamusXanthus schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 07:22:
[...]Het is toch niet hetzelfde als zelf meemaken. Om de film vergelijking weer te maken, je gaat niet eerst een korte samenvatting lezen voordat je naar deel 2 gaat als je deel 1 niet hebt gezien. Ik weet het, sommige mensen doen dit wel, de meeste zullen toch liever eerst deel 1 gaan kijken, of anders kiezen om deel 2 ook niet te zien.
Eerst maar eens kijken of het niet weer een slechte port wordt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:39

Armada

-Wat wil je weten?-

Even een stomme vraag aanhakend op de discussie van opstarttijden, maar waar kan ik aangeven dat ik direct met de disc wil opstarten, ipv naar de crossbar? Ik zie wel de instelling dat als je een disc erin schuift dat je dat die dan begint te laden, maar niet hoe de PS3 direct start met het spel als bij het opstarten de disc er al in zit. Heel gek, maar ik kan die instelling gewoon niet vinden...
swopdark schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 17:12:
Mass Effect 2 komt op 11 januari uit op de PS3!
Ik had wel verwacht dat Mass Effect op termijn naar de PS3 kwam, maar niet dat ze dan alleen deel 2 zouden uitbrengen. Het is toch een trilogie, dus qua verhaallijn zou ik 1 en 2 tegelijk verwachten.
SeamusXanthus schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 23:37:
[...]

De rechten van ME1 liggen volgens mij bij Microsoft dus die zal denk ik niet komen.
Ah... dat is een vervelende situatie. Als EA deel 2 dus genoeg verkoopt, dan zullen ze waarschijnlijk proberen deel 1 los te kopen (/licenseren) van MS of zo...

[ Voor 50% gewijzigd door Armada op 18-08-2010 09:01 ]

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Me2 krijgt wel extra bonus, dus waarschijnlijk zal het extra content zijn die te maken heeft met deel 1. Maybe dat je bepaalde missies speelt die te maken heeft met 1 die je dan kan spelen. Of een mode met daarin het hele verhaal van deel 1, in Yakuza 3 zit ook een mode in dat je een samenvatting krijgt van deel 1 en 2, dat was ook goed uitgewerkt. Bioware kennende zal t wel goed zitten. Je kan nu toch eigenlijk niet klagen?? PS3 heeft weer een toptitel toegevoegd aan zijn libary. Dit is natuurlijk als een bom gevallen bij de xbox eigenaren...Nu wacht ik enkel nog op een Splinter Cell ps3 versie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:58

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Armada schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 08:55:
Even een stomme vraag aanhakend op de discussie van opstarttijden, maar waar kan ik aangeven dat ik direct met de disc wil opstarten, ipv naar de crossbar? Ik zie wel de instelling dat als je een disc erin schuift dat je dat die dan begint te laden, maar niet hoe de PS3 direct start met het spel als bij het opstarten de disc er al in zit. Heel gek, maar ik kan die instelling gewoon niet vinden...
Opzich niet heel gek, want die instelling is er niet.

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-08 17:56
Armada schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 08:55:
[knip]
Dus de instelling wanneer je PS3 opstart, hij gelijk de game start? :)

Heb me toen der tijd rot gezocht op die optie uit te zetten (Vond het vreselijk irritant) Maar die moet dus ook weer aan te zetten zijn :)
Meelobee schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 09:18:
[...]

Opzich niet heel gek, want die instelling is er niet.
Als het goed is wel :) Kan het nu niet nazoeken, maar vanavond moet dat lukken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor auto start, moet je naar Systeemins. > Disc auto start aan zetten, erg simpel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Dat werkt alleen als je er een disk insteekt, niet als er al een disk inzit en je dan de PS3 aanzet.

Het heeft vroeger wel gewerkt, maar volgens Sony was dat niet de bedoeling, vanaf firmware 3.0 heeft Sony het 'gefixed' en start een game die al in de disk zit niet meer vanzelf op. Ook niet als Autostart aanstaat (Dat geldt alleen als je er een disk instopt als de PS3 al aanstaat.)
PLAYSTATION®3 System Software 2.70 - 2.80
User's Guide
Settings > System Settings > Disc Auto-Start
Disc Auto-Start

Set whether or not to automatically start the disc when it is inserted.
Off Set not to automatically start the disc. On Set to automatically start the disc.
Hints

* A disc will start automatically if the system is turned on with a disc inserted or if a disc is inserted while the system is turned on.
* Even when set to [On], a disc will not automatically start in the following situations:
* - When another operation is being performed under the XMB™ menu bar
* - When a CD-R or another type of data disc is inserted
* - At system start-up when there are multiple users and automatic login has not been set
* For discs on which multiple layers of data have been recorded, such as super audio CDs, the layer of data that will start automatically varies depending on the disc.
PlayStation®3 System Software 3.00
User's Guide

Settings > System Settings > Disc Auto-Start
Disc Auto-Start

Set whether or not to automatically start the disc when it is inserted.
Off Set not to automatically start the disc. On Set to automatically start the disc.
Hints

* Even when set to [On], a disc will not automatically start in the following situations:
* - When the system is turned on with a disc inserted

* - When another operation is being performed under the XMB™ menu bar
* - When a CD-R or another type of data disc is inserted
* - At system start-up when there are multiple users and automatic login has not been set
* For discs on which multiple layers of data have been recorded, such as super audio CDs, the layer of data that will start automatically varies depending on the disc.

[ Voor 91% gewijzigd door Meelobee op 18-08-2010 09:53 ]

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
Is dat niet gewoon een instelling voor het automatisch starten van de disc als je deze invoert? Je PS3 direct door laten starten naar een disc bij boot van het systeem lijkt mij persoonlijk zeeer irritant (of je moet het systeem echt alleen maar gebruiken voor gaming vanaf discs).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee hoor, bij mij gaat ie meteen ingame ipv eerst naar het menu ook als er een disc inzit. ;)
Maar ik dacht dat dat helemaal links in het menu in te stellen was waar je een nieuw account kunt aanmaken of het systeem uit kunt zetten.

[ Voor 43% gewijzigd door OPSLAGHOND op 18-08-2010 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online
Misschien dat iemand me op weg kan helpen...

Toen ik een Xbox 360 had kocht en verkocht ik games heel veel via xboxworld.nl. 2de hands markt daar is superactief.

Ik kan echt niet een dergelijk actieve community vinden voor Playstation 3. Iemand tips waar er veel 2de hands games verhandeld worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
Kaap schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 10:22:
Misschien dat iemand me op weg kan helpen...

Toen ik een Xbox 360 had kocht en verkocht ik games heel veel via xboxworld.nl. 2de hands markt daar is superactief.

Ik kan echt niet een dergelijk actieve community vinden voor Playstation 3. Iemand tips waar er veel 2de hands games verhandeld worden?
Marktplaats :)
Fok! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://blog.us.playstatio...d-fan-meetup-at-gamescom/

LBP2 :) In de trailer (1:37) "your own music". Met zowaar editor.

Het wordt steeds beter..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Uhoh, ik vrees voor de PS3-versie van Maffia 2. In de demo liep het niet al te best. Blijkbaar veranderd daar weinig meer aan in de final. :'(
http://www.ps3hype.nl/nie...s3-versie-mafia-ii-bekend

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impry
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16:22

Impry

Rallymedia.nl

De graphics van Mafia vielen mij al tegen ja, erg jammer!

Rallymedia op YouTube - Rallymedia Facebook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-09 11:37

Ace

Happy Happy Joy Joy

Shiver23 schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 10:47:
Uhoh, ik vrees voor de PS3-versie van Maffia 2. In de demo liep het niet al te best. Blijkbaar veranderd daar weinig meer aan in de final. :'(
Meestal geef ik niet zoveel om deze verschillen maar ik ben nu toch serieus aan het twijfelen om de PC of 360 versie aan te schaffen.

Ronduit schandalig dat de PS3 versie zoveel minder is dan de 360 versie imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Schandalig dat je als dev zo weinig uit de PS3 kan halen. Dat mag je jezelf wat mij betreft echt wel kwalijk nemen. Zag trouwens een twitter dat een demo van Joe Danger gister op PSN zou komen, maar heb hem niet gevonden...

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-09 23:58

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Is het eigenlijk mogelijk om de naam van je savegames in games te wijzigen?

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:03
Volgens mij is de laser van mijn PS3 dood :(. Gisteren wilde ik een blu-ray kijken toen die halverwege stopte (vastliep). Dus ik opnieuw starten, bleek dat de blu-ray helemaal niet meer gelezen werd. Dus weer herstart, nog een reset gedaan etc. Maar hij leest geen blu-ray en games meer. Voor de rest werkt alles (demo's, store etc.). Behoorlijk balen want natuurlijk weer net buiten de garantie... (PS3 Fat 80GB sinds begin 2008) |:(

Nu kan ik hem laten repareren via Marktplaats mannetjes voor ongeveer 80,- maar ik weet niet of dit wel handig is aangezien er dan maar 3 maanden extra garantie bij komen (voor de laser). Wie weet is er wel meer aan de hand. Misschien toch maar gaan voor de nieuwe PS3 Slim 320GB met Move bundel en kijken of ik nog iets kan krijgen voor mijn oude PS3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:39

Armada

-Wat wil je weten?-

OPSLAGHOND schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 09:47:
Nee hoor, bij mij gaat ie meteen ingame ipv eerst naar het menu ook als er een disc inzit. ;)
Maar ik dacht dat dat helemaal links in het menu in te stellen was waar je een nieuw account kunt aanmaken of het systeem uit kunt zetten.
Heb ik ook naar gekeken, maar het staat ook niet in bijvoorbeeld profile information. Ik vind het ook vreemd dat de instelling foetsie is.

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F350-maniac
  • Laatst online: 17-02-2023
Ace schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 11:05:
[...]

Meestal geef ik niet zoveel om deze verschillen maar ik ben nu toch serieus aan het twijfelen om de PC of 360 versie aan te schaffen.

mm dat is toch een raar verhaal, ik heb net op basis van deze
Preview: Gamekings: http://www.gamekings.tv/v...likt-vooruit-op-mafia-ii/
toch de game in pre-order gezet
nouja ik ga het zelf beoordelen !

PSN Headless_Pumpkin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F350-maniac
  • Laatst online: 17-02-2023
en er is vast wel iemand die dit leuk gaat vinden of niet soms :+

http://www.engadget.com/2...-turismo-5-launch-bundle/

PSN Headless_Pumpkin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
Poeheeh die is wel erg lelijk! Snap ook niet goed wat de kleur met GT5 te maken heeft. Als ze er nu auto afbeelding of het logo van GT erop gezet hadden ok maar dit is toch niks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
De store update van deze week staat weer online :) :
‘Heads-Up’ Game Store Update (18th August 2010)Countries: AE, AU, GB, IE, NZ

Good Afternoon everyone, I hope you’re all well and full of the joys of Summer. Mike has jetted off to Cologne with the Gamescom crew to round up a new herd of PSN games for the coming months, which leaves it to me to bring you the latest goodies.

A quiet week this week since everyone who’s anyone is at the big GC, but we’ve got a few nice bits and pieces for you to tide you over into September. We have brand new demos of EA’s NHL 11 and Ubisoft’s H.A.W.X.2 for the PS3 crowd, along with a host of new add-ons for some great games.

As Richard already told you last week, Uncharted 2 gets a new skin pack, adding some more multiplayer characters for you to choose from (and don’t forget the dynamic theme). We’ve got two new characters for you to launch from your PAIN-a-pults, including Sergeant Jay and Jolly the Elf, (we figured August was the ideal time to give you a Christmas themed character). The final set of Marvel costumes releases this week as well, including Hulk, who I’ve heard is fond of smashing.

Six new PSP Essentials join the others on the Store, including a brand new digital release of Open Season, plus the latest LittleBigPlanet kits.

The real stars of the show this week are the oodles of Gamescom trailers we’ve got for you in glorious high-definition. All the big hitters are present and correct, with new trailers for KillZone 3, Motorstorm: Apocalypse, inFamous 2 and LittleBigPlanet 2, but don’t forget to check out the PlayStation Move line up too – you’ve not got long left to save your pennies and hopefully these trailers will help you choose which titles to grab come launch day. May I suggest Sports Champions? Disc Golf is an office favourite.

That’s all for now, your comments are appreciated as ever and I’ll be here this afternoon to field them. Until next time, adios!

PlayStation Store (via PS3, PSP and Media Go)

Special Offers
(Available until the 1st of September)

Landit Bandit (was – £9.99/€12.99 now – £5.49/€6.99)
Heavy Weapon™(was – £6.29/€7.99 now – £3.19/€3.99)
Zuma (was – £6.29/€7.99 now – £3.19/€3.99)
Crash Commando (was – £6.29/€7.99 now – £3.19/€3.99)
Crash Commando Combo Pack (was – £3.99/€4.99 now – £2.39/€2.99)
Valhalla Knights (was – £9.99/€12.99 now – £7.99/€9.99)
Valhalla Knights 2 (was – £11.99/€14.99 now – £9.99/€12.99)
International Athletics (was – £6.29/€7.99 now – £4.79/€5.99)
Generation of Chaos (was – £6.29/€7.99 now – £4.79/€5.99)
Breakquest (was – £2.49/€2.99 now – £1.74/€1.99)
Let’s Golf! (was – £3.99/€4.99 now – £0.99/€1.19)
PSP Essentials (Not currently available in Australia or New Zealand)
Open Season (£7.99/€9.99) Rating: PEGI 3
Sonic Rivals (£7.99/€9.99) Rating: PEGI 3
Sonic Rivals 2 (£7.99/€9.99) Rating: PEGI 7
SEGA Rally Essentials (£7.99/€9.99) Rating: PEGI 3
Super Monkey Ball Adventure (£7.99/€9.99) Rating: PEGI 3
SEGA Mega Drive Collection (£7.99/€9.99) Rating: PEGI 12
minis (PS3/PSP)
Fish Tank (£3.49/€3.99) Rating: PEGI 3
Availability: Not available in Belgium, France, Italy, Luxembourg, Netherlands, Portugal, Spain and Switzerland

Demos (PS3)
NHL 11 Rating: PEGI 16 (USK 12)
Availability: All locales

Tom Clancy’s H.A.W.X. 2 Rating: PEGI 12
Availability: Not available in Germany

Add-On Game Content (PS3)
Skate 3 – Skate.Create Upgrade Pack (£5.10/€6.49) Rating: PEGI 12

ModNation Racers – Mouse Trap Pack (£2.39/€2.99) Rating: PEGI 7

LittleBigPlanet
Marvel Costume Kit 4 (£4.79/€5.99) (contains the following costumes which are also available separately)
Hulk Costume (£1.59/€1.99)
Punisher Costume (£1.59/€1.99)
Green Goblin Costume (£1.59/€1.99)
Magneto Costume (£1.59/€1.99)
Storm Costume (£1.59/€1.99)
Rating: PEGI 7

PAIN
Jolly Pack (£0.79/€0.99)
Sergeant Jay Pack (£0.79/€0.99)
Rating: PEGI 16

Uncharted 2: Among Thieves – Sidekick Skins Pack (£2.39/€2.99) Rating: PEGI 16

Rock Band
Neon Trees Pack 01 (£2.49/€3.99) (contains the following tracks which are also available separately)
‘1983’ (£0.99/€1.49)
‘Animal’ (£0.99/€1.49)
‘Sins of my Youth’ (£0.99/€1.49)
The Black Keys Pack 01 (£2.49/€3.99) (contains the following tracks which are also available separately)
‘I Got Mine’ (£0.99/€1.49)
‘Strange Times’ (£0.99/€1.49)
‘Your Touch’ (£0.99/€1.49)
Rating: PEGI 12

Availability: Not available in Czech Republic, Greece, Luxembourg, Poland, Russia, Saudi Arabia, South Africa and UAE

Rock Band Network
’Blow at High Dough’ by The Tragically Hip (£0.99/€1.49)
‘Hook, Line and Sinner’ by Texas (£0.59/€0.79)
‘Let the Games Begin’ by Anarbor (£0.99/€1.49)
‘Mandelbrot Set’ by Jonathan Coulton (£0.99/€1.49)
‘Unfurling a Darkened Gospel’ by Job for a Cowboy (£0.59/€0.79)

Availability: Not available in Czech Republic, Greece, Luxembourg, Poland, Russia, Saudi Arabia, South Africa and UAE

Guitar Hero 5
Weezer Track Pack (£4.39/€5.49) (contains the following tracks which are also available separately)
‘Beverly Hills’ (£1.59/€1.99)
‘Island in the Sun’ (£1.59/€1.99)
‘Pork and Beans’ (£1.59/€1.99)

Availability: Not available in Russia, Saudi Arabia, South Africa and United Arab Emirates

Add-On Game Content (PSP)
LittleBigPlanet
Wild West Costume (free)
Wild West Level Kit (£2.39/€2.99)
Rating: PEGI 7

Videos (PS3)
Brink Developer Diary #2
Kane & Lynch 2: Dog Days You Think You Can Kill Me Trailer
Tom Clancy’s H.A.W.X.® 2 Trailer
Vanquish Gameplay Trailer 2
Metal Gear Solid: Rising GC2010 Trailer ‘Zan Datsu’
GamesCom 2010 Trailers (PS3)
Hustle Kings
EyePet: Move Edition
KillZone 3
TV Superstars Trailer
The Shoot
The Fight
Start the Party
Sorcery
SingStar Dance
SingStar Guitar
Ratchet + Clank
Mubi
Motorstorm 3: Apocalypse
LittleBigPlanet 2 Move
Infamous 2
Heroes on the Move
Dead Nation
Buzz! The Ultimate Music Quiz
Kung Fu Rider Trailer
Eat Them
Beat Sketcher
Echochrome II
PixelJunk Shooter 2
No Heroes Allowed
Sports Champions
Sly Trilogy
DC Universe
PlayStation Move
Heavy Rain Move Edition
Time Crisis
Tumble
GamesCom 2010 Trailers (PSP)
EyePet PSP
Patapon 3
No Heroes Allowed
Jungle Party
InviZimals: Shadow Zone
God of War: Ghost of Sparta
Digital Comics Trailer
Wallpapers (PS3)
Fat Princess: Fat Roles Ninja Pirate Wallpaper (free)
Dynamic Themes (PS3)
Uncharted 2: Among Thieves Dynamic Theme (£1.59/€1.99)
Themes (PS3)
Disruptive Themes Purple Haze Theme (£1.19/€1.49)
Disruptive Themes Road to China Theme (£1.19/€1.49)
Disruptive Themes Voodoo Crucifixion (£1.19/€1.49)
Savage Moon
Silver Logo (£0.20/€0.25)
Insectocyde Logo (£0.20/€0.25)
Soldier Bug Logo (£0.20/€0.25)
Savage Moon Logo (£0.20/€0.25)
FirstPlay (PS3)
FirstPlay Episode 020 (£0.99/€1.20)
Availability: Ireland and UK only

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-09 23:58

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Niet erg veel soeps deze week

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
Vin het een bagger update :(

En weer geen Castle Crashers erbij... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-09 16:59

Dhrax

Prog Lord

Dan laat ik deze dus ook liggen ... jammer, keek erg uit naar Mafia2 maar de framerate was in de demo echt ondermaats. Weinig zin om me straks continue te gaan irriteren omdat de PS3 alle actie niet trekt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
belfrink schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 14:19:
[...]

Dan laat ik deze dus ook liggen ... jammer, keek erg uit naar Mafia2 maar de framerate was in de demo echt ondermaats. Weinig zin om me straks continue te gaan irriteren omdat de PS3 alle actie niet trekt :(
Zeker niet kopen voor de PS3 mocht dit het geval zijn.
Om zulke nare fratsen af te straffen kunnen de PS3-bezitters misschien beter de piraat gaan uithangen. O-)
De game gaat er bij mij sowieos al niet inkomen, deel 1 kon mij totaal niet boeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Hoe is het mogelijk dat een multi-miljoen project, zo'n ontwikkelaar als zwakke schakel er tussen heeft :?

Rare keuzes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
PWM schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 14:44:
[...]

Hoe is het mogelijk dat een multi-miljoen project, zo'n ontwikkelaar als zwakke schakel er tussen heeft :?

Rare keuzes
wat ik ook niet snap, die game is zoveel jaar in ontwikkeling en dan leveren ze zoiets af....

vreemde zaak.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impry
  • Laatst online: 16:22

Impry

Rallymedia.nl

Gran Turismo 5:
A summary of what we know so far...

cars
• 1000 cars (800+ Standard, 200+ Premium)
- new brands include Ferrari, Maserati, Bugatti, Lamborghini, McLaren, Tesla, Red Bull Racing
- new series include NASCAR, WRC, Super GT, karting

tracks
• more than 40 tracks (more than 100 layouts)
- new real circuits include Top Gear Test Track, Daytona, Indianapolis, Spa-Francorchamps, Nürburgring, Monza
- new fictional circuits in London, Rome, Madrid, Tuscany, the Alps, the High Fens

offline:
• single race, split screen, time trial
• license tests, championships
• A-spec & B-spec
• car tuning
• 8 MP photo mode
• GTTV (compatible with PSP)

online:
• up to 16 players in a race
• private rooms, lobbies with up to 32 players
• spectator mode
• text & voice chat
• photo- en replay album
• YouTube replay upload
• time trial rankings

other features:
• cockpit view for Premium cars
• damage & roll overs (all cars)
• day-night cycle
• dynamic weather
• track creator / editor
• skidmarks & reverse lights

tech:
• up to 1080p 60fps
• up to Dolby 7.1
• custom soundtracks
• PlayStation Eye headtracking
• 3DTV support (gameplay & 3D photo mode)

also:
• all cars bought in GTPSP can be transferred to GT5 for use in Arcade Mode
• Adrian Newey was involved in a way
• Sebastian Vettel did voice work
Leuk totaalplaatje zo. Vooral Spa erbij is tof!

Rallymedia op YouTube - Rallymedia Facebook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeDuifff
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 04-09 22:58
Ik ben het met jullie eens. Gister voor het eerst de demo gespeeld van Mafia II, maar ik ben ook niet echt gelijk verkocht.

Ik zal deze vast wel aanschaffen, maar voor een budget prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flotter
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:27

Flotter

Pelipper!

• Adrian Newey was involved in a way
Heeft hij koffie gehaald voor het ontwikkelteam? Sebastian Vettel naar de studio gechauffeurd? Lekker vaag zo...

Toch denk ik dat GT5 rond 3 november wel in m'n playstation zit :)

PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een korte vraag, tot hoe vaak kan ik een via het PSN gekochte game opnieuw downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphus-Y
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-12-2024

Seraphus-Y

Scientific progress goes Boink

Verwijderd schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 15:57:
Even een korte vraag, tot hoe vaak kan ik een via het PSN gekochte game opnieuw downloaden?
Oneindig vaak op je eigen account, zolang het maar bij 5 geregistreerde PS3's blijft. (Of 3 tegenwoordig?)

Hier stond een lijstje met oude meuk... (toen was het nieuw en spannend).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07:54
Ik zal Mafia2 wel aanschaffen als hij uitkomt. Op de PC zien games er altijd beter uit, en in een comparison video die ik heb gezien deed de PS3 versie niet onder voor de Xbox versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flotter
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:27

Flotter

Pelipper!

Verwijderd schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 15:57:
Rechtsbovenin de shop staat een knop "Previously downloaded items" of iets in die richting, daarmee moet het lukken.

[edit]
Oeps, niet goed gelezen :X

[ Voor 5% gewijzigd door Flotter op 18-08-2010 16:03 ]

PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
• 1000 cars (800+ Standard, 200+ Premium)
Ik ben benieuwd welke!

Ook een grote vraag zal zijn of ze er een goede careermode of iets dergelijks in gemaakt hebben want dat is meestal het lastige aan een race game. Dat het meer unlocken van circuits en auto is als een echte career te doen waardoor de "ik moet spelen" ervaring minder is.

Gelukkig biedt 3d weinig toegevoegde waarde bij GT5 volgens IGN want de financiën zijn er niet om binnenkort een 3dtv te kopen.:p http://uk.ps3.ign.com/articles/109/1099842p1.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Seraphus-Y schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 16:01:
[...]

Oneindig vaak op je eigen account, zolang het maar bij 5 geregistreerde PS3's blijft. (Of 3 tegenwoordig?)
Okee, ik voel me echt een leek, wanneer gaat het om een geregistreerd spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14:39
Ik ben dus ook erg teleurgesteld in 2K....Het verhaal in het linkje wat is gepost kon ik bijna niet geloven :(

Mafia II komt er (helaas) voor mij ook niet...erg naar uitgekeken (misschien importeren of de budgetbak over een x aantal maanden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphus-Y
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-12-2024

Seraphus-Y

Scientific progress goes Boink

Verwijderd schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 16:20:
[...]

Okee, ik voel me echt een leek, wanneer gaat het om een geregistreerd spel?
Geregistreerde PS3's, niet spel.
Ik kan mijn PSN-account gebruiken op meerdere PS3's. Elke keer dat ik dat doe, koppel ik als het ware mijn account aan die PS3. Die PS3 wordt daarmee geregistreerd/geactiveerd en content kan op maximaal 5 verschillende PS3's worden gedownload.

Je kan later indien nodig een PS3 deactiveren van je account, bijv. in het geval van verkoop/vervanging.

Overigens is het zo dat sommige games wel op meer PS3's gebruikt kunnen worden, maar niet tegelijkertijd, soms zelfs met een 24-uurs lock. (Ik dacht Warhawk en GT5prologue).

Hier stond een lijstje met oude meuk... (toen was het nieuw en spannend).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okee, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lizardz schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 16:02:
Ik zal Mafia2 wel aanschaffen als hij uitkomt. Op de PC zien games er altijd beter uit, en in een comparison video die ik heb gezien deed de PS3 versie niet onder voor de Xbox versie.
Je zag niet dat het gras ontbrak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 19:12:
[...]

Je zag niet dat het gras ontbrak?
Alsof je daarop gaat letten :P Gewoon halen als je mafia 1 leuk vond, en daarnaast mafia 2 is dope door t sfeertje en verhaal. Ik haat comparision vids, altijd die domme discussies. Lekker belangrijk :+

Btw als je geen ps3 hebt en je woont in de buurt van Utrecht...ps3 120gb versie voor €245 bij Mediamarkt, lijkt me het moment om een ps3 te halen aangezien nu bijna alle toptitels momenteel op de ps3 uitkomen :P

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2010 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
Of je wacht tot de 160GB en 320GB versies te koop zijn, waardoor de 120GB 'restjes' afgeprijsd worden, bijvoorbeeld bij Bartsmit :+

edit@hieronder: tsjeez, was niet op de man bedoeld hoor... :>

[ Voor 19% gewijzigd door Gusev op 18-08-2010 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gusev schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 19:32:
Of je wacht tot de 160GB en 320GB versies te koop zijn, waardoor de 120GB 'restjes' afgeprijsd worden, bijvoorbeeld bij Bartsmit :+
Of je wacht tot PS4 uitkomt, dan kan je m nog goedkoper halen :)

Btw No More Heroes (oorspronkelijk Wii titel) komt ook op de pS3 met Move ondersteuning

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2010 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 19:21:
[...]

Alsof je daarop gaat letten :P Gewoon halen als je mafia 1 leuk vond, en daarnaast mafia 2 is dope door t sfeertje en verhaal. Ik haat comparision vids, altijd die domme discussies. Lekker belangrijk :+
Naja, ik heb een goede PC, een 360 en een PS3. Dus hoewel de PS3 mijn favoriete console is haal ik dan de game toch echt wel voor de PC of de 360.

Maar ik vind het teleurstellend dat dit soort praktijken er nog zijn, gezien games die op de PS3 zijn uitgekomen mag het onderhand toch duidelijk zijn dat het niet nodig is. Wat detail verschil is niet eens zo erg, maar gewoon foilage uit zetten (voor een deel tenminste) en ik hoorde ook iets over bloed, maar dit heb ik zelf niet gezien, gaat wel ver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16:05

The Inquisitor

Greetings weaklings

Ik heb Bioshock 2 gekocht :) moet alleen nog deel 1 uitspelen, dus dat ga ik eerst doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-08 10:01
The Inquisitor schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 21:05:
Ik heb Bioshock 2 gekocht :) moet alleen nog deel 1 uitspelen, dus dat ga ik eerst doen
Ik heb hem toevallig ook vandaag gekocht voor 20e bij de bart smit. Was een uitvoering met zo'n boekje erbij.

Ben benieuwd want 1 was erg gaaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Word de 120gb goedkoper bij bart smit ja ? :)

Moet mijn fat ps3 toch gaan vervangen helaas.

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:36
Ace schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 11:05:
[...]

Ben ik nou de enige die de PS3 versie 100x beter vind dan de 360? Heb de demo namelijk op beide consoles geïnstalleerd. De textures op de 360 waren naar mijn mening van belachelijke lage kwaliteit en dan nog stotterde alles als een tiet! De ps3 versie daarentegen liep soepel en zag er gelikter uit..

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Lizardz schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 16:02:
Dan heb je niet goed gekeken :P Het is een enorm verschil tussen 360 en PS3 (scherpte van gezichten b.v. is enorm anders, maar sowieso is het echt wereld van verschil. PC is idd nog bakken mooier). En, dat heeft niks met de PS3 te maken, wel met de keuzes van het poorten. Daarom snap ik ook niet dat het bij zo'n triple A titel gebeurd. Daar moeten ze echt nog iets aan doen, en dat moet kunnen, met de updates die tegenwoordig mogelijk zijn.

Overigens is in de bekende comparisson video nog wel iets geks te zien:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=qzkIhgp27r8]

Op 0.42 begint die gast die paal te schieten. Op de PC blijft het puin liggen, bij de consoles is het direct weg. Je kan me niet vertellen dat de consoles dit niet aan zouden kunnen.

[ Voor 22% gewijzigd door PWM op 19-08-2010 00:13 ]

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

PWM schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 00:10:
[...]Overigens is in de bekende comparisson video nog wel iets geks te zien:

[video]

Op 0.42 begint die gast die paal te schieten. Op de PC blijft het puin liggen, bij de consoles is het direct weg. Je kan me niet vertellen dat de consoles dit niet aan zouden kunnen.
Ik vind het verschil nog meevallen eigenlijk. Het verschil tussen consoles en PC is een stuk groter dan het verschil tussen 360 en ps3.

Puin laten liggen is niet zo vanzelfsprekend op console nee. Zowel de 360 als de ps3 moeten zeer zuinig zijn met hun werkgeheugen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Time Crisis Razing Storm (Move): http://blog.us.playstatio...ps3-and-playstation-move/
*O* :9~ O+ :9~ *O*

[edit] Mass Effect 2 krijgt een naadloze introductie --> http://www.telegraaf.nl/d...Station_3__.html?sn=games

[ Voor 233% gewijzigd door OPSLAGHOND op 19-08-2010 09:42 ]

• Frenkovic
  • Laatst online: 16-09 10:22
De PS3 is gehacked!

http://psx-scene.com/forums/showthread.php?t=64935

Let the sh*tstorm begin! Ik ben in principe niet tegen omgebouwde consoles. Ik geloof er ook niet in dat piraterij voor veel verliezen zorgt in de maatschappij. Maar dat is niet de discussie om hier te voeren.

Het gaat om een usb-dongle die je ONDER ANDERE backups vanaf zowel de interne als een externe HD kan afspelen. Ik ben benieuwd!

• Dwazer
Frenkovic schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 09:43:
De PS3 is gehacked!

Let the sh*tstorm begin! Ik ben in principe niet tegen omgebouwde consoles. Ik geloof er ook niet in dat piraterij voor veel verliezen zorgt in de maatschappij. Maar dat is niet de discussie om hier te voeren.

Het gaat om een usb-dongle die je ONDER ANDERE backups vanaf zowel de interne als een externe HD kan afspelen. Ik ben benieuwd!
In het filmpje lijkt het erop dat ze het voor elkaar gekregen hebben de PS3 te voorzien van een virtuele dvd speler (soort van Deamon Tools achtige constructie).

Moet je daarvoor niet geheel in die Hyper-V van de PS3 kunnen komen om dit door te voeren? 8)7

Verwijderd

Je moet volgens mij bepaalde software installeren op je ps3 en dan kan je rechtstreeks via de usb backups afspelen. Erg simpel dus. Het lijkt geen fake, dus ik wacht af.

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:57

Maxow

Hidden Sound System

Twee dingen waar ik ernstige vraagtekens bij zet... In het filmpje laten ze achteraf niet meer zien of ze niet toevallig een Ratchet&Clack in de blu-ray drive hebben zitten. Kan prima zijn dat ze een Java app hebben gemaakt die niks doet en dat ze ondertussen gewoon de blu-ray vervangen.

Daarnaast zie ik even niet hoe ze ISO's op een FAT32 partitie hebben gekregen, of op de interne HD...

• Omni superens
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-11-2024
Als het echt werkt lijkt het me dat bij een volgende firmware update ze dit bij Sony wel ongedaan kunnen maken. Wordt leuk als er dan weer iets verdwijnt of verandert zoals toen bij other OS. Kunnen mensen weer gaan klagen.
Vraag me ook af of dit dan ook op de slim werkt aangezien het een fat is.

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Het lijkt er op dat het ze gelukt is om een retail PS3 als debug-unit te laten werken.

Verwijderd

Wat er beweert wordt is dus dat h tzowel op slim als fat werkt. En ook op de huidige firmware. Ik vraag me af wat je bedoelt met dingen uitslopen, bij Linux vond ik t begrijpelijk. Dus daar ben ik niet bang voor. Ik denk dat de lek gevonden wordt en gedicht wordt. Dus dan heb je de keuze of updaten of niet, zodat e custom fw behoud. Maar laten we niet haasten met conclusies, we weten nog niets eigenlijk, enkel wat zij beweren. Het lijkt geloofwaardig, maar dit kan je zeker weten als men het koopt en gaat testen komende dagen. Wel vind ik het raar dat er zo weinig footage ervan is. En Maxow heeft idd bepaalde vraagtekens die ik ook heb.

Er wordt vind ik weinig verteld, bv werkt online nog? Kun je updates ontvangen van games? Kun je trophies behalen? etc

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2010 10:31 ]

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

@Mojo666

Als je naar de site gaat die bij psx-scene staat, dan kom je op de site van ps-jailbreak uit. Op die site staat dat je ook online kunt. Ik dacht ook gelezen te hebben dat je gewoon de officiele fw van Sony kan downloaden... maar dat betwijffel ik.

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Gropah schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 10:55:
@Mojo666

Als je naar de site gaat die bij psx-scene staat, dan kom je op de site van ps-jailbreak uit. Op die site staat dat je ook online kunt. Ik dacht ook gelezen te hebben dat je gewoon de officiele fw van Sony kan downloaden... maar dat betwijffel ik.
ik las volgens mij dat ze voorlopig adviseren je firmware niet te updaten voordat ze getest hebben of een nieuwe versie compatible is, ze verwachten van wel.
Het zou iig werken met de huidige nieuwste firmware.

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Frenkovic schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 09:43:
De PS3 is gehacked!

Mja, toch lijkt het me onmogelijk die encryptie te omzeilen in de SPU's, want alleen OP de die is de handel decrypted, immers dat is een essentieel design punt van de CELL, omdat software niet met software te beveiligen valt.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

• Frenkovic
  • Laatst online: 16-09 10:22
Software updates zijn vrij makkelijk te omzeilen. Er staat op de site ook bij dat ze idd nog niet weten of het werkt met toekomstige firmwares maar dat je wel de "firmware-check" voordat je je aanmeldt op PSN wel omzeild kan worden. Dus dan kun je online blijven gamen zonder de nieuwste firmware te installeren. Het zou wel goed kunnen dat je daardoor dus nieuwe features gaat missen die in nieuwere firmware gaat zitten.

Ik denk overigens wel dat het waar is. PSX-scene is een zeer betrouwbare site en ook ozmodchips is een gerenommeerde verkoopsite. In hoeverre het echt goed gaat werken met homebrew (denk aan direct mkv support bijvoorbeeld) is nog maar de vraag...

Er wordt ook al gespeculeerd over een prijs van 120 dollar. Vind ik prijzig voor een dongeltje. Vanaf 50 euro wil ik er wel over nadenken.

Verwijderd

Ben benieuwd hoe dit uitpakt. Met die grafische power zouden we vast wel een Wii-emulator moeten kunnen draaien haha.

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:01
Frenkovic schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 12:19:
Software updates zijn vrij makkelijk te omzeilen. Er staat op de site ook bij dat ze idd nog niet weten of het werkt met toekomstige firmwares maar dat je wel de "firmware-check" voordat je je aanmeldt op PSN wel omzeild kan worden. Dus dan kun je online blijven gamen zonder de nieuwste firmware te installeren. Het zou wel goed kunnen dat je daardoor dus nieuwe features gaat missen die in nieuwere firmware gaat zitten.

Ik denk overigens wel dat het waar is. PSX-scene is een zeer betrouwbare site en ook ozmodchips is een gerenommeerde verkoopsite. In hoeverre het echt goed gaat werken met homebrew (denk aan direct mkv support bijvoorbeeld) is nog maar de vraag...

Er wordt ook al gespeculeerd over een prijs van 120 dollar. Vind ik prijzig voor een dongeltje. Vanaf 50 euro wil ik er wel over nadenken.
Hmm de vraag is of je aan al dit soort dingen wil beginnen. Leuk als je voor bijna niets wilt gamen. Maar bij Sony zijn ze ook niet dom ze zullen heus wel manieren vinden om je te vinden en te blokkeren. Ik neem het risico niet. Om de zoveel tijd 30 euries voor een game vind ik prima. Goede console en leuk gamen. Al die zooi eromheen voor het gamen hoeft van mij niet. Alleen inderdaad meer support voor video muziek etc zou ik wel willen. Nou maar hopen dat dit gebeuren Sony stimuleert om zelf eens wat aan de XMB te doen. Vind het nu veel chaotisch, duurt veel te lang om te laden tijdens het gamen. Kan allemaal stukken beter.

Bijvoorbeeld:
  • Alle TV, DVD/BluRay, Muziek, VidZone, Photo en NOS zooi gewoon implementeren in één media center applicatie (weg met al die losse icoontjes in de XMB.
  • Alle settings bij elkaar onder één icoon waarna je iets van tabbladen krijgt met alle subheadings in plaats van al die losse icoontjes nu.
  • PSN store, Trophies, en de ingeladen game disc allemaal een eigen icoon geven in de hoofdmenu en niet in de submenu zoals nu.
Is al een stuk opgeruimder en overzichtelijker. Die memory utilities stop je onder settings ergens onder memory management. En die opties daarvan mogen ze uitbreiden. Kwam er laatst achter dat ik die die 248 save games van bioshock 2 een voor een moet verwijderen en ik niet gewoon de hele bunch in een keer kan weggooien.

Nu ging er een tijd geleden wel een gerucht dat ze aan een nieuwe XMB werkten. Maar heb ik niets meer van gehoord.

• fiore187
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-05-2021
bsmpower schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 11:44:
Volgens mij is de laser van mijn PS3 dood :(. Gisteren wilde ik een blu-ray kijken toen die halverwege stopte (vastliep). Dus ik opnieuw starten, bleek dat de blu-ray helemaal niet meer gelezen werd. Dus weer herstart, nog een reset gedaan etc. Maar hij leest geen blu-ray en games meer. Voor de rest werkt alles (demo's, store etc.). Behoorlijk balen want natuurlijk weer net buiten de garantie... (PS3 Fat 80GB sinds begin 2008) |:(

Nu kan ik hem laten repareren via Marktplaats mannetjes voor ongeveer 80,- maar ik weet niet of dit wel handig is aangezien er dan maar 3 maanden extra garantie bij komen (voor de laser). Wie weet is er wel meer aan de hand. Misschien toch maar gaan voor de nieuwe PS3 Slim 320GB met Move bundel en kijken of ik nog iets kan krijgen voor mijn oude PS3?
Dit probleem heb ik afgelopen week dus ook gehad. En ook een week buiten de garantie !
Ik heb de ps3 40gb naar de mediamarkt gebracht en die gaan de ps opsturen, maar goed ik weet het antwoord al wel van Sony. Ze zullen het wel willen reaparen, maar dan tegen een vergoeding ben ik bang.

Ik denk dat ik dan ook maar ff wacht tot half september en voor de ps3 320 gb+move ga

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

fiore187 schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 13:16:
[...]

Dit probleem heb ik afgelopen week dus ook gehad. En ook een week buiten de garantie !
Ik heb de ps3 40gb naar de mediamarkt gebracht en die gaan de ps opsturen, maar goed ik weet het antwoord al wel van Sony. Ze zullen het wel willen reaparen, maar dan tegen een vergoeding ben ik bang.

Ik denk dat ik dan ook maar ff wacht tot half september en voor de ps3 320 gb+move ga
@ bsmpower & fiore187: Kijk even in het PS3 defecten topic, daar staat een voorbeeldbrief gericht aan Sony die je kunt gebruiken. In veel gevallen is Sony behoorlijk coulant met defecte PS3's die net buiten de garantie vallen.

[ Voor 4% gewijzigd door Meelobee op 19-08-2010 13:23 ]

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:03
Meelobee schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 13:23:
[...]
@ bsmpower & fiore187: Kijk even in het PS3 defecten topic, daar staat een voorbeeldbrief gericht aan Sony die je kunt gebruiken. In veel gevallen is Sony behoorlijk coulant met defecte PS3's die net buiten de garantie vallen.
Ik heb mijn ervaring daar ook al geplaatst :). Gisteren naar de Mediamarkt (Utrecht) en die zeggen dat ze 1 jaar garantie geven. Ook verwezen ze gelijk naar Sony zelf. Sony zelf geeft 2 jaar aan en kreeg niet het gevoel dat ze mijn PS3 onder garantie wilden/gingen repareren (aankoop begin 2008). Alleen nog wel de optie voor 150,- voor een gereviseerde. Ik denk dat ik de PS3 maar verkoop (kan er nog 80,- tot 100,- voor krijgen als ik dat zo zie op Marktplaats?) en half september de nieuwe versie haal met opnieuw 2 jaar garantie.

p.s. de PS3 deed het gistermiddag weer even :) . Heb nog een half uur kunnen gamen totdat het spel vastliep en ik na de herstart weer geen discs kon lezen. Straks na werk nog eens proberen. Het lijkt er op dat de laser het nog een beetje doet maar elk moment echt kapot kan gaan ;w ? Daarnaast valt het me op dat de kant van de diskdrive erg heet wordt als er een disk in zit. Heter dan daarvoor.

• fiore187
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-05-2021
[...]

Bedankt !

Ik ben benieuwd. Als ik moet betalen dan ga ik zeker gebruik maken van deze brief >:)

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-09 09:10
Maar... ik heb nog niets gezien/gelezen/gehoord wanneer Time Crisis nou naar Nederland komt. Want dat is dus de titel waar ik echt op zit te wachten!

Verwijderd

alex3305 schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 14:32:
[...]

Maar... ik heb nog niets gezien/gelezen/gehoord wanneer Time Crisis nou naar Nederland komt. Want dat is dus de titel waar ik echt op zit te wachten!
Verkopen ze die vette lightgun-geweren die ze er voor in de (Japanse) arcades dan ook? Dat zou helemaal baas zijn.

• alex3305
Je kunt de Move gebruiken (met gun accessoire) of het GunCon 3 geweer. Ikzelf ga voor de Move, aangezien hier ook meer spellen mee te besturen zijn. Daarnaast was Time Crisis 4 (PS3) helaas niet de arcade variant (railshooter) maar moest je zelf ook rondlopen :(... Anders had ik wel al twee van die GunCon's gehad.

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

De Move demo's die bij de kit zitten van PS EYE en Move controller komen gelukkig ook in de store. Handig voor iedereen die al een EYE heeft en alleen een losse controller gaat halen.
http://games.fok.nl/nieuw...move-demo-s-naar-psn.html

• Gusev
Maxow schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 10:09:
Twee dingen waar ik ernstige vraagtekens bij zet... In het filmpje laten ze achteraf niet meer zien of ze niet toevallig een Ratchet&Clack in de blu-ray drive hebben zitten. Kan prima zijn dat ze een Java app hebben gemaakt die niks doet en dat ze ondertussen gewoon de blu-ray vervangen.

Daarnaast zie ik even niet hoe ze ISO's op een FAT32 partitie hebben gekregen, of op de interne HD...
Tweede filmpje hier...

http://www.ps3news.com/PS...for-ps3-consoles-arrives/

...schijnen ze backups van de game cd's te kunnen maken via de PS3 en het USB sticky???

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-09 17:23
bsmpower schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 13:40:
[...]

Ik heb mijn ervaring daar ook al geplaatst :). Gisteren naar de Mediamarkt (Utrecht) en die zeggen dat ze 1 jaar garantie geven. Ook verwezen ze gelijk naar Sony zelf. Sony zelf geeft 2 jaar aan en kreeg niet het gevoel dat ze mijn PS3 onder garantie wilden/gingen repareren (aankoop begin 2008). Alleen nog wel de optie voor 150,- voor een gereviseerde. Ik denk dat ik de PS3 maar verkoop (kan er nog 80,- tot 100,- voor krijgen als ik dat zo zie op Marktplaats?) en half september de nieuwe versie haal met opnieuw 2 jaar garantie.

p.s. de PS3 deed het gistermiddag weer even :) . Heb nog een half uur kunnen gamen totdat het spel vastliep en ik na de herstart weer geen discs kon lezen. Straks na werk nog eens proberen. Het lijkt er op dat de laser het nog een beetje doet maar elk moment echt kapot kan gaan ;w ? Daarnaast valt het me op dat de kant van de diskdrive erg heet wordt als er een disk in zit. Heter dan daarvoor.
Je kan ook gewoon de drive laten vervangen (of als je handig bent zelf doen op dealextreme kun je bv drives bestellen). Zie ook het defecten topic, heb ik een overzicht met verschillende reperateurs gepost. kost je een fractie van sony reparatie en meestal kan je erop wachten.

PSNID : HoefMeistert

• Kluutmaran
[...]

Nederlandse wet verplicht garantie zolang het redelijk is. Een multimedia apparaat van 400 euro behoort langer mee te gaan dan 2,5 jaar dus heb je gewoon garantie. Al wil dat niet zeggen dat Sony geen kosten mag doorrekenen (als verzendkosten en dergelijke). Als ze dat niet willen geven kun je ze voor de rechter slepen maar weinig mensen nemen die moeite.

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:24
Gusev schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 15:24:
[...]

Tweede filmpje hier...

http://www.ps3news.com/PS...for-ps3-consoles-arrives/

...schijnen ze backups van de game cd's te kunnen maken via de PS3 en het USB sticky???
Zij hebben hele andere bevindingen dan de mensen van http://psx-scene.com/forums/showthread.php?t=64935. De een beweert dus dat het werkt, terwijl de ander roept dat het onmogelijk zou kunnen werken.
Wordt vervolgd, lijkt me...

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• Gusev
Jackal131 schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 15:45:
[...]

Zij hebben hele andere bevindingen dan de mensen van http://psx-scene.com/forums/showthread.php?t=64935. De een beweert dus dat het werkt, terwijl de ander roept dat het onmogelijk zou kunnen werken.
Wordt vervolgd, lijkt me...
Ja inderdaad, de bekende 'devs' roepen allemaal dat het onmogelijk is...jaloezie offf? Laten we er voor nu inderdaad over ophouden...

Staan de Gamescom persconferentie videos in de store? Heb ze niet kunnen vinden, alleen de gametrailers...

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

bsmpower schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 13:40:
[...]

Je zou ook nog een cleaning disk kunnen proberen, mijn PS3 las een maand of 4 geleden ook geen disks meer. Ik heb toen bij mediamarkt een bluray cleaning disk gekocht (€14,95) en die 2x in de PS3 gedaan, sindsdien werkt ie weer zonder problemen.

• alex3305
Gusev schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 15:47:
[...]

Ja inderdaad, de bekende 'devs' roepen allemaal dat het onmogelijk is...jaloezie offf? Laten we er voor nu inderdaad over ophouden...

[...]
In de video's wordt de usb stick getest op Debug/Test PS3's, daarom zijn de meeste, bekende dev's nog zo sceptisch. Daarnaast zou de stick 170$ gaan kosten, vrij fors dus.

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

alex3305 schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 16:26:
[...]

In de video's wordt de usb stick getest op Debug/Test PS3's, daarom zijn de meeste, bekende dev's nog zo sceptisch. Daarnaast zou de stick 170$ gaan kosten, vrij fors dus.
170 usd is ca 135 euro. 15 euro verzendkosten dus zeg zo'n 150 euro.
Het grote publiek koopt spellen a 60 euro/stuk. Met 3 spellen heb je het er dus al uit...

Ik zeg: slechte ontwikkeling. Mijn persoonlijke beleving (PSone en PS2 omgebouwd) is namelijk dat als je gratis aan je spellen komt, je te pas en te onpas spellen binnenhengelt. Uitspelen is er dan zelden tot nooit meer bij. Terwijl met mn PS3 koop ik spellen pas na uitgebreid voor-onderzoek: review, demo, nog meer review, forums etc. Aan de hand daarvan koop ik nu spellen die me tot nu toe niet zijn tegengevallen en die speel ik dan ook uit, veel en met plezier!

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• BMW_M3
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

Hoe veilig zijn die camera's die je op de tv zet. Ik bedoel dat mensen niet mee kunnen kijken ofzo via internet door een bug ofzo...

Signature

• Gusev
MUBI voor €12,99 p/maand vanaf oktober in Nederland, nicee! Godfather marathon FTW! 8)

http://blog.eu.playstatio...st-may-contain-good-news/

[ Voor 5% gewijzigd door Gusev op 19-08-2010 18:01 ]

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Bwa, dan kan je beter een abo nemen op de filmzender van je digitale tv, is nog goedkoper ook :p

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Pagina: 1 ... 20 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.