Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM
DJI: Mavic 2 Zoom
PSN: Zwartkijker
Ik game geen uren achter elkaar, soms als ik me verveel wil ik even snel een kwartiertje gamen, want na dat kwartiertje, verveel ik me weer.
Als ik dan eerst 5 minuten moet wachten vooraleer ik kan beginnen, heb ik al bijna geen zin meer om te gamen.
En inderdaad, ik kijk nooit tv omdat er meer reclame is, dan dat er een programma is. Plus dat er gewoon veel troep op tv is.
Daarom neem ik TV op, kan ik lekker doorspoelenRnB schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 23:11:
Ik heb die discussie niet helemaal gevolgd, maar daar zit het hem juist in. Althans in mijn situatie, maar er zullen er meer zijn die net zoals mij zijn.
Ik game geen uren achter elkaar, soms als ik me verveel wil ik even snel een kwartiertje gamen, want na dat kwartiertje, verveel ik me weer.
Als ik dan eerst 5 minuten moet wachten vooraleer ik kan beginnen, heb ik al bijna geen zin meer om te gamen.
En inderdaad, ik kijk nooit tv omdat er meer reclame is, dan dat er een programma is. Plus dat er gewoon veel troep op tv is.
Maar ik snap wat je bedoeld, maar dan nog...de kleine spellen die ik in dat soort situaties speel zijn zo opgestart.
Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM
DJI: Mavic 2 Zoom
Maar alsnog vind ik wel dat games best sneller zouden mogen opstarten. Dan heb je zo'n powerful machine en dan duurt het toch nog 2 minuten voordat je kan beginnen. Soms komt dat ook omdat je eerst de taal moet kiezen, dan wachten, dan moet je weer op een knop klikken, weer wachten en dan nog eens op start, moet ie weer alles opstarten en dan pas ben je in het menu (NFS Shift).
Heel vervelend als je even snel wilt gamen.
Oké, hier ben ik het wel met je eens. Zoals bovenstaande ergens zegt: wil je 'even' gamen moet je toch even wachten. ik heb dat ook weleens dat ik denk: ff 30 minuten gamen, maar vaak zet ik dan geen GTA IV op.RnB schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 23:31:
Jep, die 5 minuten slaan ook nergens op.
Maar alsnog vind ik wel dat games best sneller zouden mogen opstarten. Dan heb je zo'n powerful machine en dan duurt het toch nog 2 minuten voordat je kan beginnen. Soms komt dat ook omdat je eerst de taal moet kiezen, dan wachten, dan moet je weer op een knop klikken, weer wachten en dan nog eens op start, moet ie weer alles opstarten en dan pas ben je in het menu (NFS Shift).
maar goed, misschien is een PS3 ook niet bedoeld om "ff" te gaan gamen, neem er lekker de tijd voor en ga dan lekker gamen, dan zijn die opstarttijden een stuk minder lang (niet echt natuurlijk, maar wel gevoelsmatig)
Het probleem is gewoon dat optical storage qua snelheid hopeloos is achtergebleven. Bluray heeft aardig wat capaciteit maar het laadt takketraag. Games op de harddisk laden veel sneller, en dan is dat nog maar een 2.5" harddisk.RnB schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 23:31:
Maar alsnog vind ik wel dat games best sneller zouden mogen opstarten. Dan heb je zo'n powerful machine en dan duurt het toch nog 2 minuten voordat je kan beginnen.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Ik vermoed dat het ook komt door luie programmeurs die gewoon van alles laden en dat alles zo slecht geprogrammeerd lijkt.
Als een Playstation 3 al niet geschikt is om "effe" te gamen wat dan wel?
Mensen gamen al niet meer op een PC omdat dat omslachtig en problematisch is, waar moet je dan terecht?
PSN ID: Svennie-NL
Dit heeft helemaal niets met de machine te maken, zo is het spel in elkaar gezet. Als je bovenstaande vervelend vind moet je een brief schrijven naar EA.RnB schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 23:31:
Jep, die 5 minuten slaan ook nergens op.
Als je 'maar' 15 minuten kan spelen voordat je je begint te vervelen kun je, volgens mij(!), beter een andere hobby gaan zoeken waar je je aandacht langer bij kan houden.
..Of leukere games gaan uitzoeken, die jou wel (blijven) interesseren.
..Of kiezen voor de makkelijke en altijd snelle handheld (DSI, PSP, Gameboy!).
Kijk maar eens goed naar de lampjes op de ps3, veelal wanneer een game zn ellenlange intro laat zien doen die niks: de ps3 is dan echt geen dingen aan het laden. Veelal wil de game maker laten zien wie het gemaakt heeft en wie het publiceerde, welke engine ze hebben gebruikt, wellicht welke physics engine, en dat is veelal unskippable. Dan komt er een introfilmpje van de game wat eerst moet worden ingeladen en zodra het begint wel skippable is (dus onnodig laden) en daarna begint veelal de game, in het menu.Exirion schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 00:17:
[...]
Het probleem is gewoon dat optical storage qua snelheid hopeloos is achtergebleven. Bluray heeft aardig wat capaciteit maar het laadt takketraag. Games op de harddisk laden veel sneller, en dan is dat nog maar een 2.5" harddisk.
Al die troep heb ik na 3 keer de game gespeeld te hebben echt wel gezien en het is onnodige info. Ik wil gewoon:
- disk er in
- binnen paar seconden: plaatje met opties: a) resume game b) menu c) full intro
Op de pc kun je veelal met command line commands of in ini bestanden nog wel eens die intro troep uitzetten, op de ps3 niet en dat wordt ergelijk. Wanneer ik dragon age: origins opstart, dan zie ik eerst een lange tijd onzin, unskippable, dan een filmpje, skippable, en na een paar minuten zit ik pas in het menu. dan kies ik 'resume', en dan moet hij pas de game laden + mijn game save. Echt onnodige traagheid.
[ Voor 48% gewijzigd door EfBe op 13-08-2010 10:21 ]
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Maar de laadtijden vallen allemaal wel mee, GTA IV is het enige spel waarbij ik me zo kan bedenken dat ik wacht tot het spel geladen. Oblivion bijvoorbeeld laad vrij (eigenlijk heel erg) snel tot het hoofdmenu, en alleen je save game laden duurt 'wat' langer. Maar als je dan ziet in wat voor wereld je terecht komt heb ik dat er wel voor over
Ja, dat is ook weer zo.DeDuifff schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 09:24:
[...]
Dit heeft helemaal niets met de machine te maken, zo is het spel in elkaar gezet. Als je bovenstaande vervelend vind moet je een brief schrijven naar EA.![]()
Als je 'maar' 15 minuten kan spelen voordat je je begint te vervelen kun je, volgens mij(!), beter een andere hobby gaan zoeken waar je je aandacht langer bij kan houden.
..Of leukere games gaan uitzoeken, die jou wel (blijven) interesseren.
..Of kiezen voor de makkelijke en altijd snelle handheld (DSI, PSP, Gameboy!).
Net als hierboven beschreven is, dat de ontwikkelaar allerlei dingen wilt laten zien.
Misschien dat het dan toch mogelijk is? Alleen moeten ontwikkelaars hier dan wel aan werken.
Ja, ik heb al mijn games nu wel gezien, maar ik heb nog geen leuke nieuwe games in de winkel zien staan.
Ik wacht met smart op GT5 en een vervolg op GTA IV. Dan kan ik weer lekker uren gaan gamen.
GT5 =RnB schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 10:39:
[...]
Ik wacht met smart op GT5 en een vervolg op GTA IV. Dan kan ik weer lekker uren gaan gamen.

Wachten =

Binnenkort eerst maar eens op zoek gaan naar een stuur.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Lijkt me niet zo moeilijkOPSLAGHOND schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 10:53:
[...]
GT5 =![]()
Wachten =
[Ervaringen & Levertijden] Thrustmaster Ferrari 430
Heb je Heavy Rain al?RnB schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 10:39:
[...]
Ja, dat is ook weer zo.
Net als hierboven beschreven is, dat de ontwikkelaar allerlei dingen wilt laten zien.
Misschien dat het dan toch mogelijk is? Alleen moeten ontwikkelaars hier dan wel aan werken.
Ja, ik heb al mijn games nu wel gezien, maar ik heb nog geen leuke nieuwe games in de winkel zien staan.![]()
Voor GT5 moet je ook geen wonder laadtijden verwachten, als ze daar ooit mee klaar komen met weet-ik-veel hoeveel discs.
Btw, vervolg op GTA IV? Heb je Libery City Stories ook al dan?
En inderdaad, die uitbreidingen heb ik helemaal over het hoofd gezien, dus die ga ik binnenkort eens even halen. Hoewel ik nog steeds met smart wacht op een echt vervolg.
Ik kan je zeggen dat Heavy Rain echt fantastisch is, maar dat is ook een mening, je moet er maar net van houden. Als je Fahrenheit (indigo prophecy) goed vond zal je deze ook leuk vindenRnB schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 10:59:
Ik heb de demo gespeeld en hoewel ik heel erg verrast was in de positieve zin, vond ik het toch niet leuk genoeg. Misschien als ie over een tijdje in de tweedehands bak terecht komt voor €15,-, dat ik hem dan haal. Verhaal en sfeer zijn geweldig! Maar de besturing.. Nah, niet mijn ding.
En inderdaad, die uitbreidingen heb ik helemaal over het hoofd gezien, dus die ga ik binnenkort eens even halen. Hoewel ik nog steeds met smart wacht op een echt vervolg.
Dan kan je nog lang wachten denk ik
Bedankt!PWM schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 10:54:
[...]Lijkt me niet zo moeilijk![]()
[Ervaringen & Levertijden] Thrustmaster Ferrari 430
Ik zal er vanavond eens uitgebreid naar kijken.
Op kotaku verscheen van de week het bericht dat GT5 erg lange laadtijden zou hebben, in de comments was al meteen te lezen dat er met de snelheid was geknoeid om het langer te laten lijken (bericht is later aangepast omdat men er niet omheen kon);The Inquisitor schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 10:55:
[...]Voor GT5 moet je ook geen wonder laadtijden verwachten, als ze daar ooit mee klaar komen met weet-ik- hoeveel discs.
http://kotaku.com/5608849...painfully-slow-load-times
Vervolgens verscheen er een gecorrigeerde versie (of de originele) in de comments;
YouTube: Restored - Gran Turismo 5 - Citroen By GT - Nurburgring Nordschleife
De laadtijd duurt van 0:24 tot 1:14 en dat is 50 seconden.
Niet bepaald lang als je het mij vraagt.
50 seconden niet lang? Voor zulk soort spellen vindt ik dit zeker wel te lang. Hoop dat ze dit nog veranderen. Maar ja, eerst maar eens zien wanneer GT5 nou echt uitkomt.OPSLAGHOND schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 11:35:
[...]
Bedankt!![]()
[...]
Op kotaku verscheen van de week het bericht dat GT5 erg lange laadtijden zou hebben, in de comments was al meteen te lezen dat er met de snelheid was geknoeid om het langer te laten lijken (bericht is later aangepast omdat men er niet omheen kon);
Vervolgens verscheen er een gecorrigeerde versie (of de originele) in de comments;
PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean
Idd. 50 seconden nodig om een track als de Nurburgring te laden. Dit is zeker niet slecht, als je eens na gaat dat het een tijdje duurt voordat je een lap afrond. Maar dat is geen probleem met de Citroen by GT.OPSLAGHOND schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 11:35:
[...]
Bedankt!![]()
[...]
Op kotaku verscheen van de week het bericht dat GT5 erg lange laadtijden zou hebben, in de comments was al meteen te lezen dat er met de snelheid was geknoeid om het langer te laten lijken (bericht is later aangepast omdat men er niet omheen kon);
Verwijderd
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2010 14:09 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Geen Force FeedbackOPSLAGHOND schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 11:35:
[...]
Bedankt!![]()
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Ik vind het op zich jammer dat het allemaal Slim modellen zijn want het oude model vind ik wel erg mooi juist.
Nu maar eens op zoek naar aanbiedingen
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
bij de MM is die het goedkoopst waar ik hem 2 weken geleden kon vinden 266 euroKaap schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 15:12:
Zojuist mijn Xbox 360 verkocht. Meeste van mijn maten hebben allen een PS3 en ik speel er nooit veel op dus vind ik betalen om online te kunnen spelen het niet waard. Zodoende dus besloten overstap te maken.
Ik vind het op zich jammer dat het allemaal Slim modellen zijn want het oude model vind ik wel erg mooi juist.
Nu maar eens op zoek naar aanbiedingen
Nintendo SWITCH! FTW
Verwijderd
Er is in alle jaren dat GT5 ontwikkelt wordt slechts 1 officiele release datum gegeven, maart 2010, voor Japan. Die is gemist omdat Sony besloot om de 3d technologie met GT5 te gaan pushen.
Alle andere release data zijn geruchten, sensatie journalistiek of laaggeplaatste personen die uit hun nek kletsen, geweest. Sony / Polyphony Digital krijgen uiteindelijk alle negatieve aandacht.
Eerste week November komt hij gewoon uit hoor.
En stuur hoef je niet lang over na te denken, de Logitech G27.
Dat kan je volgens mij ook dichtzetten met de parental controls.Son Goku schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 15:38:
Als je de parental controls hebt ingeschakeld zodat de internet browser (voor zover dat gedrocht zo genoemd mag worden) niet gestart kan worden zonder code, kan dat toch gewoon omzeild worden door een nieuwe PS3 user aan te maken die z'n eigen instellingen heeft
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Sonic op de Xbox 360Boeboe schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 14:26:
50 seconden niet lang?? Welk spel heeft volgens jouw normen dan lange laadtijden? Ik heb werkelijk geen enkele game die zo lang laadt, zelfs de initiele laadtijd van GTA4 is korter
BTW Ik vind zeuren over de laadtijden van een game die pas over drie maanden verschijnt nogal voorbarig...
[ Voor 12% gewijzigd door ymmv op 13-08-2010 19:17 ]
In twee woorden: Modnation Racers.Boeboe schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 14:26:
50 seconden niet lang?? Welk spel heeft volgens jouw normen dan lange laadtijden? Ik heb werkelijk geen enkele game die zo lang laadt, zelfs de initiele laadtijd van GTA4 is korter
Daarbij wil ik wel opmerken dat Sega de laatste jaren niet echt top kwaliteit games heeft afgeleverd. De Bayonetta port naar de PS3 was bijvoorbeeld echt bagger te noemen. Daar zijn de laadtijden pas een drama!ymmv schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 19:14:
[...]
Sonic op de Xbox 360
[video]
BTW Ik vind zeuren over de laadtijden van een game die pas over drie maanden verschijnt nogal voorbarig...
Enkele voorbeelden;Boeboe schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 14:26:
Jade Empire (xbox)
Indiana Jones and the Fate of Atlantis (Amiga)
Sonic the Hedgehog (xbox360)
Spyro: Enter the Dragonfly (PS2)
Soldier of Fortune (Dreamcast)
Blue Max (Commodore 64)
Way of the exploding Fist (Commodore 64)
Veel van de Neo Geo-CD-games
Etc.
Etc.
[ Voor 15% gewijzigd door boe2 op 13-08-2010 20:34 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Verwijderd

Btw als je t leuk vind om over GT5 te praten of dergelijke er is een aparte topic erover....GT5 topic
Leuk nieuws voor de Castle crasher fan van elke week
" So let’s talk Castle Crashers. For people on a continent whose last name is “America,” the price will be as close as we can get it to $15. Maybe $14.99. Maybe $15.01. Somewhere right around there. The long and the short of it- Castle Crashers is coming to planet earth like a speeding train ready to fly off the tracks and crash into a village. That village is your PS3.
Meanwhile, we are also getting ready to attend the Penny-Arcade Expo on September 3-5th, in Seattle: Booth #3102. We’re bringing with us our latest build from BattleBlock Theater, awesome merchandise for all of your consumption needs, and a never before seen 4-player Castle Crashers arcade cabinet, just for PAX. Say what? Did we just say arcade cabinet? Wait a second am I talking to myself? What is going on?"
Link
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2010 22:03 ]
Of neem even contact voor deze V&A aangeboden: VPP Rack Professional + Recaro stoel + ombouwOPSLAGHOND schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 10:53:
[...]
GT5 =![]()
Wachten =
Terug naar de Mediamarkt gegaan en gezegd dat ik toch echt betaald heb voor een nieuwe. Nieuwe gekregen, daar uit de doos laten halen, deze was wel nieuw.
Verwijderd
Hij zal heus wel nieuw geweest zijn, maar mogelijk teruggebracht door een andere klant. Als je koopt in een winkel waar je de luxe hebt om spullen zonder redenen terug te mogen brengen, moet je ook niet zeuren als je een nieuw maar teruggebracht exemplaar van iemand anders mee krijgt. Je dacht toch niet dat ze die spullen die je terugbrengt weggooien, terugsturen of met korting verkopen? Weggooien kan niet want het is geld waard, terugsturen kan niet want geen fabrikant wil ze terug en als je ze met korting verkoopt gaat iedereen die iets wil hebben het kopen en weer terugbrengen, om daarna z'n eigen exemplaar met korting weer mee te nemen.Kaap schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 17:16:
Nou, vanmiddag een PS3 gehaald. Kom ik thuis, maak de doos open. Merk dat er een gat in het plastic rond de controller zit. Pak de console uit de doos en wikkel het beschermpapier eraf. Heel de onderkant smerig van het stof.
Terug naar de Mediamarkt gegaan en gezegd dat ik toch echt betaald heb voor een nieuwe. Nieuwe gekregen, daar uit de doos laten halen, deze was wel nieuw.
Ze hadden natuurlijk wel het stof er even af mogen halen
De vuiligheid op de onderkant van die PS3 duidde op een niet al te schoon huis gezien je binnen 14 dagen mag ruilen. Wie weet hoeveel stof dat ding al binnengekregen had. Dat is goed voor zon ding...Verwijderd schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 19:16:
[...]
Hij zal heus wel nieuw geweest zijn, maar mogelijk teruggebracht door een andere klant. Als je koopt in een winkel waar je de luxe hebt om spullen zonder redenen terug te mogen brengen, moet je ook niet zeuren als je een nieuw maar teruggebracht exemplaar van iemand anders mee krijgt. Je dacht toch niet dat ze die spullen die je terugbrengt weggooien, terugsturen of met korting verkopen? Weggooien kan niet want het is geld waard, terugsturen kan niet want geen fabrikant wil ze terug en als je ze met korting verkoopt gaat iedereen die iets wil hebben het kopen en weer terugbrengen, om daarna z'n eigen exemplaar met korting weer mee te nemen.
Ze hadden natuurlijk wel het stof er even af mogen halen
Ik mag niet zeuren als ik een teruggebracht exemplaar meekrijg? Sorry maar daar ben ik absoluut niet mee eens. Als ik een nieuwprijs moet betalen, dan verwacht ik ook een splinternieuw apparaat.
Verwijderd
Hij is ook nieuw, je bent nog steeds de eerste eigenaar. De vorige eigenaar heeft immers de koop ontbonden, dus die koop heeft technisch gezien nooit plaatsgevonden.Kaap schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 19:48:
[...]
De vuiligheid op de onderkant van die PS3 duidde op een niet al te schoon huis gezien je binnen 14 dagen mag ruilen. Wie weet hoeveel stof dat ding al binnengekregen had. Dat is goed voor zon ding...
Ik mag niet zeuren als ik een teruggebracht exemplaar meekrijg? Sorry maar daar ben ik absoluut niet mee eens. Als ik een nieuwprijs moet betalen, dan verwacht ik ook een splinternieuw apparaat.
Dat beetje stof dat ie in 2 weken kan happen kan ie prima hebben hoor, stel je voor! In jouw huis zal ie ook wel wat stof pakken in de komende jaren, daar gaat ie ook niet van kapot.
Verwijderd
@onder: Ja daarom, als ik, zoiets kan gebeuren, en als de winkel het goed oplost dan heb je geen reden om te klagen imho.
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2010 00:22 ]
En dat vind ik dan toch een beetje te...
youtube
En een stukje van hoe je de Move controller kan gebruiken om door het XMB menu te navigeren.
youtube
Lijkt me wel goed te werken maar niet zo snel als met je standaard controller, gelukkig is de move ook niet persé gemaakt voor deze navigatie door je menu maar het is goed om te weten dat het best goed werkt als je ff geen zin hebt je dualshock te pakken en alleen maar ff een move game wilt opzetten. De muiscursor in de webbrowser werkt niet zoals gehoopt. De PS3 vertaald de bewegingen van je move controller als een druk op de knop van je D-pad. Hopelijk dat er nog een update komt voor de webbrowser (niet alleen voor Move) zodat hje echt met een muis lijkt te werken.
Nog een hands on: youtube Ziet er pretty solid uit met wel wat LAG maar eigenlijk bijna 1 op 1 zoals beloofd, het zal denk ik ook liggen aan het type tv want sommige tv's hebben veel lag (philips) en sommige niet.
Verkooplijst nederland afgelopen week:
1 STARCRAFT 2/WINGS OF LIBERTY (PC) ACTIVISION BLIZZARD
2 MARIO KART (Wii) NINTENDO
3 SUPER MARIO GALAXY 2 (Wii) NINTENDO
4 RED DEAD REDEMPTION (PS3) TAKE - TWO INTERACTIVE
5 NEW SUPER MARIO BROS (Wii) NINTENDO
6 CALL OF DUTY/MODERN WARFARE 2 (PS3) ACTIVISION BLIZZARD
7 RED DEAD REDEMPTION (XBOX 360) TAKE - TWO INTERACTIVE
8 POKEMON SOULSILVER (DS) NINTENDO
9 THE SIMS 3/AMBITIES (PC) ELECTRONIC ARTS
10 WII FIT PLUS (Wii) NINTENDO
Veel Wii titels zeg, lijkt wel of alle gezinnen die niet op vakantie zijn gegaan hun kinderen maar even een Wii hebben gegeven incl de belangrijke Wii games. Vlak voor de vakantie zag je ook ziets met DS spellen, alle kids kregen van pappie en mammie nog ff snel een nieuwe DS game voor op de achterbank onderweg naar zuid frankrijk.
2 x PS3
1 x xbox 360
2 x PC
1 x DS
4 x Wii
[ Voor 40% gewijzigd door swopdark op 15-08-2010 11:50 . Reden: verkooplijst toegevoegd ]
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Ze zullen toch wel merken dat het in het weekend drukker is, dan pest je je gebruikers wel als je dan je netwerk onbereikbaar maakt. Vriendin van mij is al ingelogd en heeft nergens last van.
Geen idee hoe lang het duurt, hopelijk niet te lang.
Ik ga ook mooi niet lopen met dat ding, ik ga wel staan of zitten.The Inquisitor schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 15:15:
@swopdark: ik ga echt nooit met die idiote dildo met een lichtje lopen om mijn PS3 te besturen. DualShock3 doet het prima
[ Voor 88% gewijzigd door OPSLAGHOND op 15-08-2010 16:04 ]
Hoewel je wel kan inloggen met je PS3 in het PSN werkt lang nog niet alles. Ik kan nu eindelijk ook wel inloggen, maar als je bij een spel (zoals ik met Fifa10) wilt inloggen dan lukt dat niet. Ook op de website van PSN is het niet mogelijk om in te loggen. Daar krijg je de melding: PSN is gedeeltelijk niet beschikbaar. Sommige PlayStation Network-services zijn momenteel niet beschikbaar. Kom later nog eens terug.BamSlam_ schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 17:12:
Zijn er hier meer mensen in Playstation Home de foutmelding X8002A220 krijgen? Ik wilde zojuist de Star Wars-ruimte eens bekijken, maar dat lukt dus niet. Inloggen op en gebruik maken van de Store gaat wel normaal.
Misschien heeft het iets te maken met GamesCom2010?Reckoner schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 14:17:
Toch wel lekker handig van Sony om op een zondagmiddag onderhoud aan het netwerk te hebben. Ik snap dat zij waarschijnlijk in een andere tijdzone zitten, maar toch! Enig idee hoe lang dit meestal duurt?
Zo, binnenkort weer een vader werkloosswopdark schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 11:11:
Nog een hands on: youtube Ziet er pretty solid uit met wel wat LAG maar eigenlijk bijna 1 op 1 zoals beloofd, het zal denk ik ook liggen aan het type tv want sommige tv's hebben veel lag (philips) en sommige niet.
Blijft toch niet handig. Die dingen komen onder embargo binnen, en dat gaat zoonlief dat weer filmen. Er zit altijd wel een rotte appel tussen helaas.
Verwijderd
Ik kon vanmiddag niet inloggen op de PlayStation website en ook niet op mijn PSN account op de PS3 zelf. Best irritant, ik had wel zin om even online te gamen.Reckoner schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 17:15:
[...]
Hoewel je wel kan inloggen met je PS3 in het PSN werkt lang nog niet alles. Ik kan nu eindelijk ook wel inloggen, maar als je bij een spel (zoals ik met Fifa10) wilt inloggen dan lukt dat niet. Ook op de website van PSN is het niet mogelijk om in te loggen. Daar krijg je de melding: PSN is gedeeltelijk niet beschikbaar. Sommige PlayStation Network-services zijn momenteel niet beschikbaar. Kom later nog eens terug.
Verwijderd
Topic Blur, genoeg ervaringenVerwijderd schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 08:13:
Iemand ervaring met de game blur
De laadtijden zijn dmv een patch gefixed, zijn nu helemaal niet zo lang meer. Seconde of 20 denk ikalex3305 schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 19:48:
[...]
Daarbij wil ik wel opmerken dat Sega de laatste jaren niet echt top kwaliteit games heeft afgeleverd. De Bayonetta port naar de PS3 was bijvoorbeeld echt bagger te noemen. Daar zijn de laadtijden pas een drama!
Verwijderd
Na Prince of persia, Sly, Splinter cell, Gow, lijkt er dus nog meer hd collections aan te komen.

We zullen morgen meer weten wat sony's plannen zijn (gamescom 18.00).
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2010 10:28 ]
OPSLAGHOND schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 20:08:
[...]
Lange wachttijden, enkele voorbeelden;
[...]
Wat dacht je van the Witcher (PC)?
Daar werd ik helemaal gek van.. Dit was ook het eerste spel waarbij ik besloten heb om te stoppen door het wachten op de veelste lange loading screens.

Dit terwijl het spel erg leuk was om te spelen.
Nou nog wachten op een GTA: Vice City/GTA: San Andreas/GTA: Vice City Stories combinatieVerwijderd schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 10:19:
Voor de fans van Mortal Kombat, er komt waarschijnlijk een hd collectie van deze serie![]()
Na Prince of persia, Sly, Splinter cell, Gow, lijkt er dus nog meer hd collections aan te komen.
[afbeelding]
We zullen morgen meer weten wat sony's plannen zijn (gamescom 18.00).
(Eerste 2 wil ik gewoon hebben, zodat ik dat die nog eens kan spelen; laatste nog nooit gespeeld en ben niet van plan om daarvoor een PS2 of PSP te kopen)
Verwijderd
Cker ik ook, ik vind dit een goede ontwikkeling, oude klassiekers mogen van mij altijd weer een kans krijgen op de nieuwere consoles, vooral als het toptitels zijn. Vele hebben deze titels niet gespeeld, of de titels zijn niet meer te koop, of je hebt geen ps2, en dan is dit een goede alternatief. Maar ik zelf vind HD beeld, trophies, betere framerate (60fps) al reden gneoeg om ze te kopen. Oh vergeet trouwens niet dat Sega ook met oude klassiekers gaat komen, Dreamcast klassiekers zoals Shenmue etc zullen ook komen, in de store, eerste titels zullen ergens november in de store komen. Met trophies en HD lift.rclahsen schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 10:31:
[...]
Nou nog wachten op een GTA: Vice City/GTA: San Andreas/GTA: Vice City Stories combinatie
(Eerste 2 wil ik gewoon hebben, zodat ik dat die nog eens kan spelen; laatste nog nooit gespeeld en ben niet van plan om daarvoor een PS2 of PSP te kopen)
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2010 10:42 ]
Ikzelf heb deze:

Dwazer en ik waren waarschijnlijk in de veronderstelling dat je het over netwerkapparatuur had.
[ Voor 11% gewijzigd door Meelobee op 16-08-2010 12:09 ]

Verwijderd
Zou inderdaad geweldig zijn,rclahsen schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 10:31:
[...]
Nou nog wachten op een GTA: Vice City/GTA: San Andreas/GTA: Vice City Stories combinatie
Eens, maar het is nog steeds van de zotten dat je toch nog even moet wachten bij het pauze menu'tje.Meelobee schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 09:06:
[...]
De laadtijden zijn dmv een patch gefixed, zijn nu helemaal niet zo lang meer. Seconde of 20 denk ik

Of-topic: je weet dat hier een nieuwe, verbeterde versie voor is uitgekomen? The Witcher Enhanced Edition, zeker de moeite waard!DeDuifff schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 10:31:
[...]
Wat dacht je van the Witcher (PC)?
Daar werd ik helemaal gek van.. Dit was ook het eerste spel waarbij ik besloten heb om te stoppen door het wachten op de veelste lange loading screens.![]()
Dit terwijl het spel erg leuk was om te spelen.
Waarom heeft iedereen het toch over laadtijden... dan wacht je toch wat langer? Ik maak me liever druk om werk, vriendin, etc.
Daarvoor moet je in het Vriendin ervaringen topic en het Werk ervaringen topic zijnTimmieVelthuis schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 22:17:
[...]
Of-topic: je weet dat hier een nieuwe, verbeterde versie voor is uitgekomen? The Witcher Enhanced Edition, zeker de moeite waard!
Waarom heeft iedereen het toch over laadtijden... dan wacht je toch wat langer? Ik maak me liever druk om werk, vriendin, etc.
Hier hebben we het over de lange laadtijden van een pc-game, want dat hoort hier wel thuis. Toch...?
Verwijderd
Mee eens. San Andreas vond ik erg leuk, leuker dan GTA5 ivm het RPG-achtige dat je jezelf beter kon maken door dingen veel te doen en ook jezelf dikker/gespierder enz kon maken door op voeding/sport te letten.
Misschien is mijn sarcasme detector stuk, maar we zitten nog steeds in het PS3 ervaringen topic ;-).-RazieL- schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 22:37:
Hier hebben we het over de lange laadtijden van een pc-game, want dat hoort hier wel thuis. Toch...?
Nintendo SWITCH! FTW
6.00pm CET (dus 20.00 uur voor ons)SOCO_cola schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 11:09:
hoe laat is vandaag de conference van Sony? ben erg benieuwd... Wat is eigenlijk precies het verschil tussen de E3 en Gamescon?
Gamescom word gehouden in de EU en de E3 in de US.
E3 is de grootste gamebeurs, Gamescom grootste van EU
Gamescom had vorig jaar de PS3 slim onthulling.
[ Voor 9% gewijzigd door Ike. op 17-08-2010 12:05 ]
Wij zitten toch op CET
CET = GMT+2 (in de zomer)
[ Voor 5% gewijzigd door PWM op 17-08-2010 11:43 ]
oops, klopt je hebt gelijkPWM schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 11:42:
[...]
Wij zitten toch op CETDus is 6.00PM toch gewoon 18.00?
CET = GMT+2 (in de zomer)

Ik voorspel het volgende:SOCO_cola schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 11:09:
hoe laat is vandaag de conference van Sony? ben erg benieuwd... Wat is eigenlijk precies het verschil tussen de E3 en Gamescon?
€249 adviesprijs voor het 120 gig model (zal worden uitgefaseerd voor 160 gig model) en
Een Move bundel met 120/160 gig model voor €299,-
andere gamebundels gaan ook straks gepaard met 120/160 model voor €299,-
Daarbij zal het 250 gig model veranderen naar 320 gig en €299,- gaan kosten. Maar deze zou ook nog wel eens geheel kunnen verdwijnen doordat het gat in Gig's te klein wordt.
Dus eigenlijk gewoon een prijsverlaging van 50 euri.
Daarnaast een datum (eind dit jaar) voor de videodienst en MIBU in de kleinere EU landen als de benelux
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
De prijzen blijven nog even gissen, maar je kan wel eens gelijk hebben over die nieuwe 160GB model:swopdark schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 11:51:
[...]
Ik voorspel het volgende:
€249 adviesprijs voor het 120 gig model (zal worden uitgefaseerd voor 160 gig model) en
Een Move bundel met 120/160 gig model voor €299,-
andere gamebundels gaan ook straks gepaard met 120/160 model voor €299,-
Daarbij zal het 250 gig model veranderen naar 320 gig en €299,- gaan kosten. Maar deze zou ook nog wel eens geheel kunnen verdwijnen doordat het gat in Gig's te klein wordt.
Dus eigenlijk gewoon een prijsverlaging van 50 euri.
Daarnaast een datum (eind dit jaar) voor de videodienst en MIBU in de kleinere EU landen als de benelux
http://www.engadget.com/2...ted-on-gamestops-website/
Wordt t weer gezellig op de chat vanavond
http://blog.eu.playstatio.../16/mubi-video-interview/
gametrailers en gamespot hebben (nog) niets op hun site over gamescom streams.
Heb al wel de EA stream:
http://live-event.ea.com/gamescom/live/
[ Voor 4% gewijzigd door Ike. op 17-08-2010 13:55 ]
Dit stond op de PlayStation Blog...Ike. schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 13:54:
Iemand al een website gevonden die de live stream van Sony vanavond online heeft?
gametrailers en gamespot hebben (nog) niets op hun site over gamescom streams.
Heb al wel de EA stream:
http://live-event.ea.com/gamescom/live/
Ik hoop dat er third parties zijn die het wel uitzenden, of zeg ik dan iets raars? Moet Sony het echt toelaten o.i.d.Jeff Rubenstein: We will not. Live chat, followed by posts with any new video/trailers.
(en een releasedate voor de GT5 Collector's Edition in NL
[ Voor 24% gewijzigd door SToRM666 op 17-08-2010 16:24 ]
PSN id: NL_SToRM
Ik wil een bundle met Move, Nunchuck (of hoe de Sony variant dan ook mag gaan heten) en Singstar Dance (tja, moeders de vrouw heeft ook invloed hier, he)SToRM666 schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 16:22:
Ik hoop in ieder geval dat ze niet weer zoveel tijd aan de Move gaan besteden. Ik wil games zien!
(en een releasedate voor de GT5 Collector's Edition in NL)
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Ik vond de presentatie vorig jaar ook een beetje amateuristisch ogen, eerlijk gezegd. Die werd toen wel live uitgezonden via iemand in het publiek. Jammer dat Sony hier geen aandacht aan wil besteden.
Vorig jaar na de aangekondigde prijsverlaging een PS3 gekocht, maar bewust niet gekozen voor een 'slim'.
[ Voor 11% gewijzigd door rdjnl op 17-08-2010 17:10 ]
Mass Effect 2 komt op 11 januari uit op de PS3!
PSN id: NL_SToRM
Wel grappig, ik heb juist gisteren de game nog gekocht voor de 360 op zavvi.com voor nog geen 15 euro! If I only knew....SToRM666 schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 17:51:
Ik wilde het ook net zeggen ja, goed nieuws! Ik ga die wel kopen denk ik

http://www.gamestrust.de/...ferenz_2010_gamescom.html
Nope, alleen LiveBlogs, maar die staan allemaal te niksen omdat er geen WiFi of mobiel bereik is.lamquoctrung schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 18:16:
Is er ergens een live stream?
Mijn link is nog niet online, maar staat ook live blogs bij. BTW over geen verbinding klopt niet. Zij sturen nog regelmatig berichten de wereld in...
edit: en ook zij zeggen nu internet probs te verwachten door de drukte... geweldig(!)
[ Voor 21% gewijzigd door Gropah op 17-08-2010 18:58 ]
Ik vind het alleen best jammer dat EA nog niks heeft laten weten om Mass Effect 1 ook uit te brengen op de PS3. Zo'n bundel lijkt me wel leuk. Zal ook wel weken/maanden ermee zoet zijn.swopdark schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 17:12:
ff een kleine update van de EA conf.
Mass Effect 2 komt op 11 januari uit op de PS3!
De website waarvan jij een link gaf ligt nu ook plat.Gropah schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 18:54:
@opslaghond
Mijn link is nog niet online, maar staat ook live blogs bij. BTW over geen verbinding klopt niet. Zij sturen nog regelmatig berichten de wereld in...
edit: en ook zij zeggen nu internet probs te verwachten door de drukte... geweldig(!)
[ Voor 88% gewijzigd door Gropah op 17-08-2010 19:07 ]
op http://psonly.nl/nieuws/2...an_Sonys_persconferentie/ kan je alles via de chat meelezen.
[ Voor 60% gewijzigd door qrst op 17-08-2010 19:08 ]
Dat is een link naar de GDC --> Game Developers Conference in San Fransisco.
Ik hoop niet dat je die hele conference gaat kijken.
[ Voor 21% gewijzigd door OPSLAGHOND op 17-08-2010 19:08 ]
Excessief gebruik van Caps Lock is niet nodig.
[ Voor 38% gewijzigd door psychoclown op 17-08-2010 19:43 ]
persconferentie wil maar niet beginnen.
[ Voor 63% gewijzigd door Gropah op 17-08-2010 19:24 ]
Dit topic is gesloten.