Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 19:46
Jorgen schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 15:58:
Sowieso was Uncharted 2 verreweg het beste, stoerste en coolste spel dat ik heb gespeeld! :)
Nu vermaak ik me met een aantal andere games ook goed, maar Uncharted 2 was echt geweldig.
Heb je Batman Arkaham Asylum al geprobeerd of Bioshock.
Vond beide eerlijk gezegd nog net iets beter.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:57

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Bioshock 1 en 2 heb ik bij een vriend gespeeld op de XBOX360. In alle eerlijkheid, dat is totaal niet mijn ding. Te duister, te vreemd. Not my cup of tea. :)

Over Batman heb ik veel goede dingen gehoord, maar deze heb ik nog nooit gespeeld. Ik heb net nog even wat trailers en andere filmpjes van Batman bekeken. De dingen die ik in de trailer zie vind ik wel leuk, maar zo'n Bossbattle met Poison Ivy vind ik - hoe zal ik het zeggen - gewoon raar... Misschien dat ik hem aanschaf als hij voor een tientje bij de Bart Smit ligt, maar vooralsnog laat ik hem liggen.

---
Vwb die LBP2 trailer 2 posts hierboven: het ziet er erg leuk!

----
Via die onedayfly aanbieding kwam ik uiteindelijk hier terecht: http://www.dcemu.co.uk/vbulletin/showthread.php?t=179397 Hier wordt uitgelegd hoe je met je PS3 dualshock je pc spellen kunt bedienen. Heeft iemand hier ervaring mee?

[ Voor 49% gewijzigd door Jorgen op 07-08-2010 21:12 ]

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azt33
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-09 08:30
C00P schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 21:03:
Er scheelt iets met mijn originele Sony wireless controller.
Als mijn PS3 uitstaat en ik wil hem aanzetten gaan alle 4 lampjes pinken voor een paar seconden.
Daarna blijven ze uit.

Als ik hem een oplaadt pinkt hij ook even en dan niets.

Is hij stuk ?
Dit probleem heb ik ook met een aantal van mijn controllers! Iemand een oplossing? Heb al verschillende kabels en verschillende USB-poorten geprobeerd.

15" tbMBP (2017) | iPad Pro 11" | iPhone X | GoPro Fusion | GoPro HERO 7 Black | DJI Mavic 2 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjesus
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12:51
azt33 schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 21:54:
[...]

Dit probleem heb ik ook met een aantal van mijn controllers! Iemand een oplossing? Heb al verschillende kabels en verschillende USB-poorten geprobeerd.
Als je een post verder had gelezen, had je misschien het antwoord wel gevonden. En anders is google een van je vrienden.

[ Voor 6% gewijzigd door Tjesus op 08-08-2010 02:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Best of both worlds??

Afbeeldingslocatie: http://www.psfocus.nl/_images/overige/ps3-xbox-mod-1.jpg

link

Volgens mij is het makkelijker dit setje te kopen ipv de hele verbouwing...

Afbeeldingslocatie: http://images.play.com/covers/7765248x.jpg

voor 4,50 kunnen ze voor jou zijn. iemand ervaring??

EDIT: owh wacht...

[ Voor 10% gewijzigd door swopdark op 08-08-2010 12:16 ]

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azt33
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-09 08:30
Tjesus schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 02:24:
[...]

Als je een post verder had gelezen, had je misschien het antwoord wel gevonden. En anders is google een van je vrienden.
Uiteraard heb ik dat allemaal al geprobeerd, inclusief het resetten, andere kabel, andere USB-poort, via een PC opladen en dergelijke. Anders had ik het hier niet gevraagd.

15" tbMBP (2017) | iPad Pro 11" | iPhone X | GoPro Fusion | GoPro HERO 7 Black | DJI Mavic 2 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
swopdark schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 12:13:
Best of both worlds??

[afbeelding]

link

[afbeelding]

Ik vind die puntjes op de sticks bij de 360 controller alleen maar irritant. Ja het zorgt voor grip maar het voelt niet fijn aan als je wat langer achter elkaar speelt. De sticks van PS3 controller vind ik daarentegen erg fijn en ben er nog nooit afgeschoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:39

Armada

-Wat wil je weten?-

swopdark schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 12:13:
Best of both worlds??

[afbeelding]

link

[afbeelding]

Interessant! Jammer dat ik de controller met de trigger add-on en deze stick add-ons moet aanpassen, het zou mooi zijn als Sony een keuze zou geven, maar het is wel fijn dat het in ieder geval mogelijk is.

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Armada schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 17:53:
[...]
Interessant! Jammer dat ik de controller met de trigger add-on en deze stick add-ons moet aanpassen, het zou mooi zijn als Sony een keuze zou geven, maar het is wel fijn dat het in ieder geval mogelijk is.
Nagenoeg hetzelfde is te zeggen over de controller van de 360.
Ik kan er alleen met geen mogelijkheid voor mij iets fijns van maken, omdat er niets af te halen is.
Ik ben nu eenmaal gewend aan de Playstation controllers.
Een betere oplossing zou zijn dat iedereen zijn/haar favoriete controller op elk willekeurig platform zou kunnen gebruiken, maar gezien het geld wat verdiend wordt met accessoires zal dat nooit gebeuren. :(

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:39

Armada

-Wat wil je weten?-

OPSLAGHOND schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 18:25:
[...]

Nagenoeg hetzelfde is te zeggen over de controller van de 360.
Ik kan er alleen met geen mogelijkheid voor mij iets fijns van maken, omdat er niets af te halen is.
Ik ben nu eenmaal gewend aan de Playstation controllers.
Een betere oplossing zou zijn dat iedereen zijn/haar favoriete controller op elk willekeurig platform zou kunnen gebruiken, maar gezien het geld wat verdiend wordt met accessoires zal dat nooit gebeuren. :(
Dat zou helemaal ideaal zijn. Bovendien zou ik met een 360 controller ook niet goed uitkomen bij het spelen op een ps3, omdat daar dan weer geen sixaxis in zit. En laat ik eerlijk zijn, ik vind de ps3 controller absoluut geen drama, gek genoeg hangt het van mijn bui af welke van de twee ik fijner vind (of het type spel). Als ik op deze manier net de puntjes op de i van de ps3 controller kan zetten, dan is dat alleen maar goed.

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had hier een week of wat geleden gepost of Marvel Ultimate Alliance 2 en/of NIER wel een goede aanschaf zouden zijn. Niet heel veel replies gehad en vele mensen haalde de reviews ervan erbij. Ik moet toch zeggen dat ik als Marvel fan erg genoten heb van Marvel Ultimate Alliance 2. Ook één van de makkelijkere games die ik gespeeld heb. Erg van genoten.

NIER is fantastisch. Wel lelijk, maar één van de betere verhalen die ik in een flinke tijd heb mogen waarnemen. Wel erg deprimerend allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Even vraagje over de zoekfunctie van VidZone. Deze lijkt onlangs te zijn veranderd. (heb al tijdje niet meer gekeken).
Wanneer je nu op artiest zoek en bovenin de bijvoorbeeld de D kiest laat hij nu niet alle artiesten meer zien die met een D beginnen maar alles met een D in de artiesten naam.
Is dit ergens aan te passen?

Money for nothin' and your chicks for free

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeDuifff
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 04-09 22:58
Verwijderd schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 22:19:
Ik had hier een week of wat geleden gepost of Marvel Ultimate Alliance 2 en/of NIER wel een goede aanschaf zouden zijn. Niet heel veel replies gehad en vele mensen haalde de reviews ervan erbij. Ik moet toch zeggen dat ik als Marvel fan erg genoten heb van Marvel Ultimate Alliance 2. Ook één van de makkelijkere games die ik gespeeld heb. Erg van genoten.

NIER is fantastisch. Wel lelijk, maar één van de betere verhalen die ik in een flinke tijd heb mogen waarnemen. Wel erg deprimerend allemaal.
Je kan de missies nogmaals spelen, maar dan bijvoorbeeld op Super Heroic of Legendary moeilijkheid. Geloof me, dit is een stuk minder makkelijk... ;)

Heb je ook alles al unlocked?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:00
heb gisteren toch iets raars gezien bij mijn broertje's ps3 (slim)
hij ging gisteren upgraden naar firmware 3.41 en ineens krijgt hij bij 720p spellen (de meeste dus) een rare streep in het beeld (linker kant verticaal over het beeld). als we een blu ray testen of spellen die wel op 1080p draaien is er niks aan de hand. HDMI kabel ook al vervangen (maar heeft het altijd netjes gedaan).
iemand anders dit meegemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donnie Darko schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 09:57:
heb gisteren toch iets raars gezien bij mijn broertje's ps3 (slim)
hij ging gisteren upgraden naar firmware 3.41 en ineens krijgt hij bij 720p spellen (de meeste dus) een rare streep in het beeld (linker kant verticaal over het beeld). als we een blu ray testen of spellen die wel op 1080p draaien is er niks aan de hand. HDMI kabel ook al vervangen (maar heeft het altijd netjes gedaan).
iemand anders dit meegemaakt?
Heb je al geprobeerd om de 'beeld instellingen' van de PS3 te resetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeDuifff schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 09:49:
[...]

Je kan de missies nogmaals spelen, maar dan bijvoorbeeld op Super Heroic of Legendary moeilijkheid. Geloof me, dit is een stuk minder makkelijk... ;)

Heb je ook alles al unlocked?
Ik begon op Super Heroic en had toen al de maps uitgespeeld zonder revivals of map replays, dus ik had die 2 trophies binnen en daarna door Legendary heen geploegerd. Ik was daar wel 1x dood gegaan in de lift voor de laatste baas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:00
Ike. schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 10:01:
[...]

Heb je al geprobeerd om de 'beeld instellingen' van de PS3 te resetten?
yes handmatig en automatisch geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:21

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Donnie Darko schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 11:08:
[...]

yes handmatig en automatisch geprobeerd.
Beeldinstellingen echt resetten is PS3 uit, dan aan en aan/uitknop een seconde of 15 ingedrukt blijven houden tot 'ie gaat piepen.

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb laatst ook Uncharted 2 aangeschaft, wel echt gaaf,
volgens mij kun je echt veel beter met de niet online-games gewoon wachten tot ze 20-30 euro worden, er is toch altijd zoveel dat uitkomt..scheelt echt heel veel geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadream
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 20:20
Verwijderd schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 19:56:
volgens mij kun je echt veel beter met de niet online-games gewoon wachten tot ze 20-30 euro worden, er is toch altijd zoveel dat uitkomt..scheelt echt heel veel geld
Is ook zo. Ik ben een laatbloeier wat PS3 betreft (heb wel de PS2 en xbox1 gehad) en voordeel daarvan is dat er een enorme backcatalog is die voor een prikkie te koop is. (oke, als je dan veel spellen koopt dan ben je wel een hoop geld kwijt maar je hebt er wel wat voor).
Veel 'oudere' PS3 games zoals MGS4 en Killzone2 (welke ik uiteraard voor zo'n prikkie heb) worden nog altijd goed online gespeeld. Maar zelf ben ik meer van het single player/verhaal type.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:36

spaceboy

Op grote hoogte

Verwijderd schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 19:56:
Ja, dat kan. Maar wat ook kan (wat ik bijvoorbeeld met Uncharted 2 heb gedaan, omdat ik die toch wel graag snel wilde spelen) is ding gelijk kopen. Kost je 55 euro. Uitspelen in een weekje. En dan voor 45 euro op Marktplaats verpatsen. Ik speel dat spel toch niet snel nog 'n keer. Vond hem super (zeker een 9.0 waard!), maar eenmalig was prima.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uncharted 2 is een van de beste game die ik in jaren heb gespeeld. Het is gewoon filmisch!! Een mustbuy als je ps3 hebt. En ook leuek actie voor mensen in Utrecht, U2 is voor 19 euro te halen voor zowel non- als platinum versies.

Btw goed nieuws er komen waarschijnlijk meerdere HD remakes, dus ps2 titels in een hd-jasje. Na GOW1 en 2, zal SLy collection komen, en Amazon, heeft nu ook Splinterclll collection en Prince of persia Collection.

Afbeeldingslocatie: http://www.psfocus.nl/_images/overige/splinter-cell-trilogy.jpg

Het lijk erop dat Sony op GamesCom dit gaat aankondigen. Ohjah Vergeet niet Ico Collection :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Mjah persoonlijk zie ik liever een aantal rpg's door de HD mangel gehaald worden.
Het aanbod op de ps2 was zooooo veel groter en beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinned123 schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 00:01:
Mjah persoonlijk zie ik liever een aantal rpg's door de HD mangel gehaald worden.
Het aanbod op de ps2 was zooooo veel groter en beter.
Ja maar dit is een mooi begin, ik zou graag FFx, dragon quest 8 etc op de ps3 willen spelen met hd en trophies. Hoe meer hoe beter, de ps2 titels zijn zo goed dat ik ze weer wil spelen op ps3. Maar ik weet niet of t allemaal zo makkelijk is met licentie en rechten etc. Square enix zal wel moeilijk doen.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2010 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 00:05:
[...]

Ja maar dit is een mooi begin, ik zou graag FFx, dragon quest 8 etc op de ps3 willen spelen met hd en trophies. Hoe meer hoe beter, de ps2 titels zijn zo goed dat ik ze weer wil spelen op ps3. Maar ik weet niet of t allemaal zo makkelijk is met licentie en rechten etc. Square enix zal wel moeilijk doen.
Ik zie liever nieuwe games dan games die ik al 10x heb uitgespeeld. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimmieVelthuis
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15:15
Verwijderd schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 00:05:
[...]

Waarom zou Square Enix moeilijk doen? FF 7, 8 en 9 staan al in de store, dan kan 10 er toch ook wel bij :)
Zolang het geld in het laadje brengt, zal een gezond denkend bedrijf dit in overweging nemen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TimmieVelthuis schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 09:06:
[...]

Waarom zou Square Enix moeilijk doen? FF 7, 8 en 9 staan al in de store, dan kan 10 er toch ook wel bij :)
Zolang het geld in het laadje brengt, zal een gezond denkend bedrijf dit in overweging nemen!
Ja maar het heeft wel een tijdje geduurd voordat het in de store kwam(7,8,9), dat is wat ik bedoelde, maar als bv FFX, Dragon Quest 8, Kingdom Hearts etc op PS3 zou komen, dan is dit een gegarandeerd succes, hoop dat SE dit meteen inziet en gelijk akkoord gaat, want FF7, 8, 9 zijn een van de beste verkochte psn games :P

Ik zou graag ps2 titels spelen, maar omdat ik Fullhd tv heb is dit erg blurry en niet mooi, dus het zou welkom zijn, en ohjahhh vergeet de trophies niet! :9

@ enahs1: Vergeet niet dat vele mensen titels zoals Dragon quest 8, ICo, Shadow of the collosus niet hebben gespeeld, dus dit is een mooie kans. En wat denk je van het succes van God of war collectie? Het is een mooi aanloop als bv Last guardian uitkomt, dat men de titels die vele hebben gemist kunnen spelen. Maar dit is een goede investering, want op zich is dit makkelijk geld voor Sony, want ze hoeven dit enkel uit te besteden aan een Indiaanse studio die het voor weinig doet, want de game zelf is al klaar enkel overzetten. En dit kan mooi naast al die top exclusives die sony zowat elk maand uitbrengt. Hoe groter de catalog hoe beter.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2010 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14:39
Ow my, ow my..voor PSN+ members staat de Mafia II demo NU in de store :9~

Ik-wil-vrij-nemen :'( !

Anderen moeten wachten tot morgen :P

[ Voor 5% gewijzigd door Gusev op 10-08-2010 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:36

spaceboy

Op grote hoogte

Gusev schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 10:29:

Hoe kom je aan dit soort info?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Gusev schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 10:29:

alleen voor PSN PLUS? lijkt me vreemd, aangezien de demo voor elke console vandaag word gereleased en ook voor de PC is het al vrijgegegeven.

[ Voor 8% gewijzigd door Greatsword op 10-08-2010 10:34 ]

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
spaceboy schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 10:31:
[...]

Hoe kom je aan dit soort info?
http://blog.eu.playstation.com/ sneller kan niet ;)

edit:

@hierboven: voor PSN+ members staat ie een dag eerder in de store, de rest mag m morgen downloaden, dat is dus een van de voordelen van PSN+.

edit2: je hebt je post ge-edit zie ik net, iig voor PSN members zou de demo pas vanaf morgen (woensdag uiteraard) beschikbaar zijn.

edit3: @hieronder, FYI: de store update is nu op woensdag he ;)

[ Voor 48% gewijzigd door Gusev op 10-08-2010 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Wat een onzin, nu ze dat achterlijke plus hebben geintroduceerd gaan we erop achteruit. Sta er straks ook nog eens niet van te kijken aangezien de store in NL wordt geupdate op donderdag, dat ie dan pas uitkomt.

[ Voor 41% gewijzigd door Greatsword op 10-08-2010 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

@ enahs1: Vergeet niet dat vele mensen titels zoals Dragon quest 8, ICo, Shadow of the collosus niet hebben gespeeld, dus dit is een mooie kans.
Akkoord, maar deze liggen allemaal momenteel gewoon in de winkel voor een spotprijs, het is vreemd dat mensen ze pas zouden kopen als de graphics geupdated worden, alsof ze anders waardeloos zijn :?.
Als je dat soort gedrag tolereert krijg je een herhaling van dat God of War pakket: een GIGANTISCH bedrag vragen voor je remake, ondanks het feit dat er weinig werk aan is: Gewoon omdat er altijd wel mensen zijn die het kopen.

Vandaag zou trouwens Scott Pilgrim vs. The World in de Playstation store moeten staan, kan iemand dat bevestigen?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Destianto schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 10:37:
Wat een onzin, nu ze dat achterlijke plus hebben geintroduceerd gaan we erop achteruit. Sta er straks ook nog eens niet van te kijken aangezien de store in NL wordt geupdate op donderdag, dat ie dan pas uitkomt.
Je bent niet echt achteruit gegaan, want normaal is de psn store gewoon op woensdag, dus niets veranderd eigenlijk, jij kan morgen spelen, en als je echt heel graag vandaag wilt spelen haal je plus :P

@boeboe: Gedeelte mee eens. Mensen hebben bv geen ps2, en titels als Ico en Shadow of the collossus kan je echt niet voor een prikkie gaan kopen, die worden voor een absurd bedrag aan geboden (2ehands) en nieuw waarschijnlijk boven de 100 euro, dit geld overigens ook voor sommige psone klassiekers bv FF7 werd ook voor enorm hoog bedrag verkocht en nu kan je een digitaal kopie voor 9,99 halen, en zo kan je doorgaan met vele toptitels voor de ps2. Btw gow collectie is te koop voor erg redelijke bedrag. Jij doelt zeker op de ultimate box die voor 150 eruo werd verkocht?

Scott Pilgrim vs. The World zou officieel vandaag als eerst uitkomen in de us store, en waarschijnlijk morgen in de eu store.

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2010 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:01
Verwijderd schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 23:51:
Uncharted 2 is een van de beste game die ik in jaren heb gespeeld. Het is gewoon filmisch!! Een mustbuy als je ps3 hebt. En ook leuek actie voor mensen in Utrecht, U2 is voor 19 euro te halen voor zowel non- als platinum versies.

Btw goed nieuws er komen waarschijnlijk meerdere HD remakes, dus ps2 titels in een hd-jasje. Na GOW1 en 2, zal SLy collection komen, en Amazon, heeft nu ook Splinterclll collection en Prince of persia Collection.

[afbeelding]

Het lijk erop dat Sony op GamesCom dit gaat aankondigen. Ohjah Vergeet niet Ico Collection :D
Oh YES!!! PoP collection, daar zat ik zo erg op te wachten, super cool!!!
Destianto schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 10:37:
Dat was ook mijn bezwaar tegen de introductie van een betaalde PSN, je gaat er als gratis gebuiker altijd op achteruit. Nou boeit dat mij niet heel veel meer, zolang ik maar online kan gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is maar een demo. Ik speel al in geen tijden demo's meer. Ik check de reviews wel nadat 'ie uitgekomen is en kijk dan of ik er de volle hap voor wil betalen of een paar maanden wil wachten. =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:27

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

dangerpaki schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 10:55:
[...]
Dat was ook mijn bezwaar tegen de introductie van een betaalde PSN, je gaat er als gratis gebuiker altijd op achteruit. Nou boeit dat mij niet heel veel meer, zolang ik maar online kan gamen.
Verwijderd schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 10:46:
[...]
Je bent niet echt achteruit gegaan, want normaal is de psn store gewoon op woensdag, dus niets veranderd eigenlijk, jij kan morgen spelen, en als je echt heel graag vandaag wilt spelen haal je plus :P
:z

Neemt niet weg dat ik alsnog niet kan wachten tot morgen...maarja nog geen + :(

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:16
Verwijderd schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 10:27:
[...]

Ja maar het heeft wel een tijdje geduurd voordat het in de store kwam(7,8,9), dat is wat ik bedoelde, maar als bv FFX, Dragon Quest 8, Kingdom Hearts etc op PS3 zou komen, dan is dit een gegarandeerd succes, hoop dat SE dit meteen inziet en gelijk akkoord gaat, want FF7, 8, 9 zijn een van de beste verkochte psn games :P

Ik zou graag ps2 titels spelen, maar omdat ik Fullhd tv heb is dit erg blurry en niet mooi, dus het zou welkom zijn, en ohjahhh vergeet de trophies niet! :9
Zien de PS Store versies er dan wel goed uit? Ik heb ze allemaal op de PS1 maar om ze dan opnieuw te gaan kopen vind ik ook weer zoiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tiguan schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 11:11:

Zien de PS Store versies er dan wel goed uit? Ik heb ze allemaal op de PS1 maar om ze dan opnieuw te gaan kopen vind ik ook weer zoiets.
Je kan je PSone games gewoon in je PS3 stoppen en spelen, dus je hoeft ze niet nog een keer te kopen ;)

[ Voor 102% gewijzigd door Ike. op 10-08-2010 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Verwijderd schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 01:00:
[...]

Ik zie liever nieuwe games dan games die ik al 10x heb uitgespeeld. :-)
Men heeft heeft het over HD remakes van RPG's en jij geeft aan dat je die al 10x hebt uitgespeeld? lijkt me een beetje sterk aangezien de speelduur van deze games.

@timmieVelthuis en Mojo666,

Jullie hebben het nu over ps2 titels die jullie graag in de store willen zien, lijkt me niet erg realistisch, aangezien de ps3 FAT 60gb niet eens compatibale is met alle oude ps2 titels. Toch is het iets wat denk ik vele onder ons graag zullen terug zien. En de games die je noemde Dragon Quest 8, Shadow of the collosus naast FF zijn precies de games die ik ook allemaal heb gekocht en nog steeds origineel in bezit heb ;)

@tiguan, Overigens heb ik een groot probleem met ps one classics dat mij er verder van weerhoud om deze aan te schaffen, Mojo666 gaf ook al aan dat hij een HDTV heeft, ik heb een LCD monitor 1080p. Waarbij onder andere FF VII helemaal omringt is met zwarte balken, en dat heeft voor mij echt zodanige irritatie gezorgd dat ik na enkele uren ermee gestopt ben. Het ziet er niet uit om op een 24" monitor bijna de helft van de resolutie te moeten spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Ike. schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 11:22:
[...]

Je kan je PSone games gewoon in je PS3 stoppen en spelen, dus je hoeft ze niet nog een keer te kopen ;)
pardon? sinds wanneer? Alleen de FAT 60gb is backwards compatible toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:16
Destianto schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 11:33:
[...]

Ja voor PS2 games, PSOne games kan je op alles PS3's afspelen als het goed is, uitzonderingen daargelaten waarschijnlijk.

Maar de Store versies van Final Fantasy zijn grafisch dus niet mooier? Dan hoef ik ze ook niet te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Destianto schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 11:33:
[...]

nee. PS2 games kan je alleen met de 60GB spelen. (niet alle PS2 games werken op de 60GB)
je kan PSone games met elke PS3 spelen!
tiguan schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 11:36:
Maar de Store versies van Final Fantasy zijn grafisch dus niet mooier? Dan hoef ik ze ook niet te kopen.
Precies hetzelfde.

[ Voor 33% gewijzigd door Ike. op 10-08-2010 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mud.Starrr
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-07 08:17

Mud.Starrr

I shoot people for money

Ike. schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 11:22:
[...]

kuch.....tenzij je PS1 omgebouwd was....kuch

Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM
DJI: Mavic 2 Zoom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
Verwijderd schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 10:58:
Het is maar een demo. Ik speel al in geen tijden demo's meer. Ik check de reviews wel nadat 'ie uitgekomen is en kijk dan of ik er de volle hap voor wil betalen of een paar maanden wil wachten. =)
PSN+ is precies wat jij zoekt, gratis games uitproberen zo nu en dan :+ /flauw

Maar reviews boven demo's in het algemeen? Je wil toch je eigen oordeel over een spel vellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Destianto schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 11:32:
[...]

@timmieVelthuis en Mojo666,

Jullie hebben het nu over ps2 titels die jullie graag in de store willen zien, lijkt me niet erg realistisch, aangezien de ps3 FAT 60gb niet eens compatibale is met alle oude ps2 titels. Toch is het iets wat denk ik vele onder ons graag zullen terug zien. En de games die je noemde Dragon Quest 8, Shadow of the collosus naast FF zijn precies de games die ik ook allemaal heb gekocht en nog steeds origineel in bezit heb ;)
Ps2 titels die een hd gelift zijn kunnen wel op ps3 gespeeld worden, ik zei niet dat ik ze in de psn store verwacht, maar meer zoals gow collectie (god of war 1 en 2) en nu ook Sly collection (3 titels) die op bluray zijn verschenen. Die kan je gewoon afspelen op je ps3 hoor. Originele ps2 titels die kan je helaas enkel op de 60gb versie afspelen. Je kan enkel psone games afspelen op je slim versie of 80/40gb versie. Sony heeft aangegeven dat ze dus meer ps2 titels gaan remasteren en ze uitbrengen op de bluray dus, vooral door het succes van gow collectie. Dus verw8 maar meer aankodnigen van ps2 titels in hd op bluray. Zoals ik op vorige pagina al aan gaf, heeft amazon.fr de splinter cell en prince of persia collectie in hun assortiment te preorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Ike. schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 11:36:
[...]
je kan PSone games met elke PS3 spelen!
Zo is dat even iets wat ik gemist heb. Van het weekend eens even wat oude titels opzoeken. Maar hoe zit het met de resolutie? Zelfde probleem als wat ik net heb aangegeven? Of is dit enkel bij de versies uit de PSN store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Ike, Mojo,

Jullie hebben een conflict;

" je kan PSone games met elke PS3 spelen! " vs " Je kan enkel psone games afspelen op je slim versie of 80/40gb versie "

[ Voor 30% gewijzigd door Greatsword op 10-08-2010 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Destianto schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 11:54:
[...]

Zo is dat even iets wat ik gemist heb. Van het weekend eens even wat oude titels opzoeken. Maar hoe zit het met de resolutie? Zelfde probleem als wat ik net heb aangegeven? Of is dit enkel bij de versies uit de PSN store.
Resolutie blijft een probleem. De PSone spellen zijn niet gemaakt voor HD en dat zal je ook zien.
Misschien dat het iets uitmaakt als je je PS3 instelt om alleen 576p te gebruiken.
De PS3 heeft ook een PS Upscaler/PS Smoothing optie (Game Settings) maar ik heb dit nooit getest dus ik weet niet of dit veel zal uitmaken.
Destianto schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 11:56:
Ike, Mojo,

" je kan PSone games met elke PS3 spelen! " vs " Je kan enkel psone games afspelen op je slim versie of 80/40gb versie "
PSone games kan je met alle PS3 modellen spelen. (ook gewoon op de 20GB etc...)

[ Voor 30% gewijzigd door Ike. op 10-08-2010 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SToRM666 schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 07:19:
[...]

Eindelijk! Ik vroeg me al tijden af wanneer ze dit eens zouden doen :P

[...]

Je kan de update ook gewoon via de PlayStation site downloaden (op je pc) en dan de update via een USB stick doen. Misschien dat dat sneller gaat?
dit heb ik ook al eens geprobeerd, toen de tijd ging dit zeker niet veel sneller, lijkt wel of de site van playstation zelf dan over belast is ofzo.

ik heb zeker niet de traagste internet verbinding van UPC dus eigenlijk zou het allemaal gewoon normale snelheid moeten hebben.

maargoed hij is weer geupdate en ik kan weer spelen, hopelijk dat ik de volgende keer wat sneller kkan downloaden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Ike. schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 12:05:
[...]
Misschien dat het iets uitmaakt als je je PS3 instelt om alleen 576p te gebruiken.
De PS3 heeft ook een PS Upscaler/PS Smoothing optie (Game Settings) maar ik heb dit nooit getest dus ik weet niet of dit veel zal uitmaken.
Nope. heb het geprobeerd, heel vreemd. De game start wel fullscreen op, het square logo, het startmenu etc. maar de gameplay en fmv's worden echt enorm verkleind. Met smoothing wordt het wel iets groter, en wanneer je de ps knop indrukt krijg je de optie om volledig scherm te sellecteren, het schilt iets, maar zal nooit fullscreen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Destianto schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 11:56:
Ike, Mojo,

oeps nee geen conflict, psone op alle ps3, zou erg raar zijn als de 60gb versie dat niet zou kunnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaszCore
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-08 12:17
Verwijderd schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 12:09:
[...]

dit heb ik ook al eens geprobeerd, toen de tijd ging dit zeker niet veel sneller, lijkt wel of de site van playstation zelf dan over belast is ofzo.

ik heb zeker niet de traagste internet verbinding van UPC dus eigenlijk zou het allemaal gewoon normale snelheid moeten hebben.

maargoed hij is weer geupdate en ik kan weer spelen, hopelijk dat ik de volgende keer wat sneller kkan downloaden :)
Das dus ook een reden om PSN+ te nemen, download hij automatisch alle updates, demo's etc! Ideaal, zet mn ps3 aan en zie eerst wat hij weer allemaal gedownload heeft 8)7 Ik vermoed alleen dat ik binnenkort een grotere hdd in mn ps3 moet plaatsen, heb nu een 80gb maar gaat nu wel erg snel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gusev schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 11:49:
[...]

PSN+ is precies wat jij zoekt, gratis games uitproberen zo nu en dan :+ /flauw

Maar reviews boven demo's in het algemeen? Je wil toch je eigen oordeel over een spel vellen...
Ik kijk ook trailers etc. Ik houd een hoop games in de gaten dus weet vaak al wat ik leuk gaat vinden of niet. Een demo zegt toch weinig. 10-20 minuten van enkele grote gebeurtenissen in een game. Hetzelfde als een film trailer, zegt vaak zo weinig. =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Destianto schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 12:15:
[...]

Nope. heb het geprobeerd, heel vreemd. De game start wel fullscreen op, het square logo, het startmenu etc. maar de gameplay en fmv's worden echt enorm verkleind. Met smoothing wordt het wel iets groter, en wanneer je de ps knop indrukt krijg je de optie om volledig scherm te sellecteren, het schilt iets, maar zal nooit fullscreen worden.
De Europese Final Fantasy 7, 8 en 9 hebben 'minder' beeld. De US versies geven geloof ik wel fullscreen.

De upscaler zou ik niet op Full Screen zetten.
Probeer eens een 'niet Square' spel.

[ Voor 18% gewijzigd door Ike. op 10-08-2010 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:36
Ligt Playstation Network eruit? Ik wil MW2 spelen, maar hij bleef hangen op "Connecting to matchmaking server". Toen ging ik bij instellingen van de PS3 de Internet verbinding test doen, en dan zegt hij bij Playstation network: Mislukt (bij "Internetverbinding" zegt hij wel "Geslaagd" dus ik heb wel internet :S )

Vreemd, nu doet hij het ineens wel weer :S

[ Voor 7% gewijzigd door ThinkPad op 10-08-2010 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
  • Laatst online: 19-08 17:56
Store update voor deze week :) :
Good afternoon pilgrims, hope all is well in your neck of the woods. Over here in PSN land we have new goodies galore hitting our digital shelves later this afternoon.

As you can gather from the above image, our highlighted piece this week is the game based on the Scoot Pilgrim film, which is based on the comic series, which riffs on (and is pretty much based on) popular culture and littered with many game references; don’t you just love a good old full circle?

This game takes cues from the old side-scrolling beat ‘em-ups of yesteryear (such as my favourite, Streets of Rage) and restyles it all with a slice of Scott Pilgrim inanity, as well as reaching the heady heights of 8bit graphics! Don’t worry though; it’s all intentional, and the graphical style is very much part of the game’s charms.

Moving on, yesterday we released the first add-on content pack for Red Dead Redemption. Legends And Killers adds new multiplayer elements, such as additional characters and the new tomahawk weapon, and for those of you looking to add some fresh content to your online gunslinging, now’s your chance.

There’s a few titles released for your PSP this week too, and leading the charge is the first in the Shin Megami Tensei: Persona series, so get prepared to finely hone those demon collection skills, in this renowned RPG.

The final piece of content I want to highlight is the demo for Mafia II. I managed to spend some time with the team at 2K last week and get my hands on the demo, and had a jolly old time. I played the same demo you’ll all be able to get your hands on today, so I won’t say anything else in case I spoil it, but let me say this – you’ll have a ten minute countdown of free-roam before you have to reach the mission checkpoint, so make the most of cruising round and seeing how much chaos you can cause

Okay, that’s enough of me, now to the matter at hand… the full list. Enjoy!

Have a good week, and I’ll be sure to speak to as many of you as possible in the comments below.

PlayStation Store (via PS3, PSP and Media Go)
Special Offers
(Available until the 18th of August)

High Stakes on the Vegas Strip (was – £7.99/€9.99 now – £3.99/€7.99)
Switchball (was – £6.29/€7.99 now – £3.99/€4.99)
Section 8 (was – £19.99/€24.99 now – £7.99/€12.99)
Flock (was – £11.99/€14.99 now – £5.49/€6.99)
1942: Joint Strike (was – £7.99/€9.99 now – £3.99/€4.99)
Innocent Life: A Futuristic Harvest Moon (PSP) (was – £9.99/€12.99 now – £7.99/€9.99)
WWE SmackDown vs. Raw 2010 (PSP) (was – £23.99/€29.99 now – £17.99/€21.99)
R-Type Tactics (PSP) (was – £11.99/€14.99 now – £7.99/€9.99)
Stellar Attack (mini) (was – £3.49/€3.99 now – £2.49/€2.99)
Downloadable Games (Trial and Unlock) (PS3)
Scott Pilgrim vs. The World: The Game (£7.99/€9.99) Rating: PEGI 12
Availability: All locales

Downloadable Games (PSP)
Madden NFL 11 (£23.99/€29.99) Rating: PEGI 3

Shin Megami Tensei: Persona (£19.99/€24.99) Rating: PEGI 16
Availability: Not available in Austria, Germany, Russia, Saudi Arabia and United Arab Emirates

Harry Potter and the Half-Blood Prince (£15.99/€19.99) Rating: PEGI 12

Bejewelled 2 (£6.29/€7.99) Rating: PEGI 3

Playenglish Rating: PEGI 7 (€26.99)
Availability: Spain only

minis (PS3/PSP)
Fly Fu (£1.99/€2.49) Rating: PEGI 12
Availability: Not available in Russia

Carnivores: Dinosaur Hunter (£1.74/€1.99) Rating: PEGI 12

Demos (PS3)
Mafia II Rating: PEGI 18
Availability: Not available in Germany

Add-On Game Content (PS3)
Red Dead Redemption – Legends and Killers Pack (£7.99/€9.99) Rating: PEGI 18
(Released on Tuesday 10th August)

Dragon Age: Origins – The Golems of Amgarrak (£3.99/€4.99) Rating: PEGI 18

Yakuza 3 – Challenge Pack (£3.19/€3.99) Rating: PEGI 18

Rock Band
Ministry Pack 02 (£2.49/€3.99) (contains the following tracks which are also available separately)
Jesus Built My Hotrod (£0.99/€1.49)
Stigmata (£0.99/€1.49)
Thieves (£0.99/€1.49)
Rating: PEGI 12

Availability: Not available in Czech Republic, Greece, Luxembourg, Poland, Russia, Saudi Arabia, South Africa and United Arab Emirates

Rock Band Network
’Descend into the Eternal Pits of Possession’ by The Project Hate MCMXCIX (£0.59/€0.79)
‘Icarus’ Song’ by Furly (£0.59/€0.79)
‘The Crying Machine (Live)’ by Steve Vai (£0.99/€1.49)
‘Tree Village’ by Dance Gavin Dance (£0.99/€1.49)
‘We are the Nightmare’ by Arsis (£0.99/€1.49)

Availability: Not available in Czech Republic, Greece, Luxembourg, Poland, Russia, Saudi Arabia, South Africa and United Arab Emirates

Guitar Hero 5
Sum 41 Track Pack (£4.39/€5.49) (contains the following tracks which are also available separately)
Fat Lip (£1.59/€1.99)
In Too Deep (£1.59/€1.99)
Still Waiting (£1.59/€1.99)

Availability: Not available in Russia, Saudi Arabia, South Africa and United Arab Emirates

Add-On Game Content (PSP)
Buzz! Quiz World – Culture Quiz (£3.19/€3.99) Rating: PEGI 12
Availability: Not available in Norway, Denmark, Finland, Sweden, Czech Republic, Greece and Russian Federation.

FirstPlay (PS3)
Episode 019(£0.99/€1.20)
Availability: Ireland and UK only

Videos (PS3)
Brink Developer Diary #1
Kane & Lynch 2: Dog Days Focus on the Job Multiplayer Trailer
Enslaved E3 Trailer
Enslaved Trailer
Dragon Age: Origins Golems of Amgarrak Trailer
Neverdead E3 2010 Trailer
Scott Pilgrim vs. The World: The Game Announcement Trailer
Vanquish E3 Trailer
DC Universe Online Inside the Studio Vlog 1
DC Universe Online Inside the Studio Vlog 3
Dynamic Themes (PS3)
Aqua Panic! Summer Animated Theme (£0.79/€0.99)
South Park Dynamic Theme (only available in France, Germany, Spain and UK) (£2.69/€2.99)
Themes (PS3)
(static)

Disruptive Themes Great White Shark Theme (£1.19/€1.49)
Disruptive Themes Industrial Revolution Theme (£1.19/€1.49)
Von Chrono Themes Light and Shadows Theme (£1.19/€1.49)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
Nu extra speciaal voor Sandyman538 :D :

Geen Castle Crashers erbij ;(

Heb maar een post bij de store update van Playstation geplakt, wellicht dat er een modje daar kan reageren erop :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dwazer schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 14:13:

Heb maar een post bij de store update van Playstation geplakt, wellicht dat er een modje daar kan reageren erop :P
http://devblog.thebehemoth.com/ Of je houd deze in de gaten. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
Jij bent echt goed ;)
Dwazer schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 14:25:
Nog geen Castle Crashers gezien in de Store, maar hier staat een link naar een forum waarin verteld wordt dat het snel moet komen... 8)7
Tevens heeft een modje gereageerd op de melding voor CC :) :
============================
Posted on 11 August, 2010 at 1:06 pm by Toppot
Might get Scott Pilgrim, not read the comics but depesperatly want to see the movie.

and Mike, any news on Castle Crashers? Any comment at all, even just to know its still making good progress though the submission process =]

Posted on 11 August, 2010 at 1:17 pm by Mike Kebby
Castle Crashers is indeed in the pipeline.
============================

Ik wacht nog wel "geduldig" :P

[ Voor 31% gewijzigd door Dwazer op 11-08-2010 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeDuifff
Mafia II demo!
&
Scott Pilgrim game lijkt mij ook zeker vet! :D 4 player coop (on- / offline!) is altijd wenselijk bij deze beat-em up games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je eigenlijk al films kopen/huren vanaf PSN?
En zoja kan het ook reeds in ons kikkerlandje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 18:20

FeaR

In GoT we trust

Hoe slecht is Aliens vs. Predator nu echt? Leek me namelijk best een leuke game als het gaat om hersenloos knallen. En aangezien hij nu maar €22,95 kost inclusief verzenden wil ik misschien de gok wel nemen.

Één dezer dagen ook maar eens de demo van Mafia II checken op de PS3. Op de PC draaide het beter dan verwacht (Intel E8500 en ATI HD4870 512 MB). Maar ga denk ik toch voor de console-versie. Het verschil tussen de PC en XBox 360 was niet extreem. Pop-up was op de console wel wat meer en ook waren de randjes net wat rafeliger, maar de ervaring om Mafia II op een 42" scherm met controller te spelen is me meer waard en neem dan de graphics wel voor lief. Nu alleen dus nog zien wat de PS3 er van maakt :)

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Verwijderd schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 16:46:
Kun je eigenlijk al films kopen/huren vanaf PSN?
En zoja kan het ook reeds in ons kikkerlandje?
In de USA en UK kan het al. Het was aangekondigd(?)/verwacht dat het dit jaar ook in Nederland zou komen, maar sinds het begin van de huidige jaargang is het akelig stil omtrent deze feature.

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DeDuifff schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 16:44:
Mafia II demo!
&
Scott Pilgrim game lijkt mij ook zeker vet! :D 4 player coop (on- / offline!) is altijd wenselijk bij deze beat-em up games.
Scott Pilgrim heeft alleen offline coop. geen online coop
BatmanHorizon schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 17:15:
In de USA en UK kan het al. Het was aangekondigd(?)/verwacht dat het dit jaar ook in Nederland zou komen, maar sinds het begin van de huidige jaargang is het akelig stil omtrent deze feature.
Videostore zou eind dit jaar voor meer Europese landen uitkomen.

[ Voor 39% gewijzigd door Ike. op 11-08-2010 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ike. schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 17:23:

Videostore zou eind dit jaar voor meer Europese landen uitkomen.
Ik dacht dat de grote europese landen het inmiddels al hebben: Duitsland, frankrijk, Italie en Spanje. Benelux zou eind dit jaar worden toegevoegd. Ook krijgen we eind dit jaar MUBI.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

FeaR1986 schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 17:12:
Hoe slecht is Aliens vs. Predator nu echt? Leek me namelijk best een leuke game als het gaat om hersenloos knallen. En aangezien hij nu maar €22,95 kost inclusief verzenden wil ik misschien de gok wel nemen.

Één dezer dagen ook maar eens de demo van Mafia II checken op de PS3. Op de PC draaide het beter dan verwacht (Intel E8500 en ATI HD4870 512 MB). Maar ga denk ik toch voor de console-versie. Het verschil tussen de PC en XBox 360 was niet extreem. Pop-up was op de console wel wat meer en ook waren de randjes net wat rafeliger, maar de ervaring om Mafia II op een 42" scherm met controller te spelen is me meer waard en neem dan de graphics wel voor lief. Nu alleen dus nog zien wat de PS3 er van maakt :)
Ik vind het een geweldige demo en heb direct de volledige versie besteld. Framerate vond ik wat tegenvallen maar detail en scherpte is stuk hoger dan bij GTA. Demo zit ook goed in elkaar en zorgt dat je snel verder wilt spelen. Zulke demo's heb ik nog niet veel gezien.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Shiver23 schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 18:19:
[...]Ik vind het een geweldige demo en heb direct de volledige versie besteld. Framerate vond ik wat tegenvallen maar detail en scherpte is stuk hoger dan bij GTA. Demo zit ook goed in elkaar en zorgt dat je snel verder wilt spelen. Zulke demo's heb ik nog niet veel gezien.
Pop-up is bij console-versies altijd hoger dan op de pc, dat is gewoon een feit. Maar het zijn vooral de Physix die mijn pc niet trekt (althans, wat elke ATI kaart niet trekt). Maar goed, dan maar geen wapperende jassen bij je character en de mensen om je heen. Of wellicht via de "mod" dat de Physix alleen op jou van toepassing zijn. Dus jij hebt een mooie wapperende jas, maar verder niemand. En vraag me überhaupt af hoe erg je dit gaat missen. GTA 4 heeft het niet en moet ook zeggen dat ik er nooit op heb gelet.

Dat de game er komt weet ik wel 100% zeker, alleen console of PC is en blijft een twijfel...

Edit:
PS3 gaat het dus niet worden, op de PS3 ziet het er minder uit dan op de XBox en ook een heel stuk minder dan op de PC.

[ Voor 6% gewijzigd door FeaR op 11-08-2010 19:47 ]

• Sinned123
Boeboe schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 10:45:
[...]

Akkoord, maar deze liggen allemaal momenteel gewoon in de winkel voor een spotprijs, het is vreemd dat mensen ze pas zouden kopen als de graphics geupdated worden, alsof ze anders waardeloos zijn :?.
Als je dat soort gedrag tolereert krijg je een herhaling van dat God of War pakket: een GIGANTISCH bedrag vragen voor je remake, ondanks het feit dat er weinig werk aan is: Gewoon omdat er altijd wel mensen zijn die het kopen.

Vandaag zou trouwens Scott Pilgrim vs. The World in de Playstation store moeten staan, kan iemand dat bevestigen?
Tja de update van de graphics en de toevoeging van de Thropy's hadden voor mij wel degelijk meerwaarde.
Bovendien Amerikaanse import gekocht voor 30euro (2games) en heb daar tot nu toe van al mijn spellen (50+) nog steeds het meeste plezier van gehad.
Bovendien kon het spel nu qua graphics makkelijk meekomen (filmpjes daargelaten)
Vond deel1 qua verhaal het beste, deel2 qua gameplay en deel3 qua graphics.

Je kan het een belachelijke prijs vinden, maar GoW1 en 2 kosten voor de ps2 samen ook ongeveer 15euro.
Dan is 15euro extra voor deze update niet belachelijk, bovendien ruim goedkoper dan normale retails.
Wat mij betreft doen ze dit veel vaker met de oude ps2 top titels.

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:57

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

swopdark schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 18:12:
[...]

Ik dacht dat de grote europese landen het inmiddels al hebben: Duitsland, frankrijk, Italie en Spanje. Benelux zou eind dit jaar worden toegevoegd. Ook krijgen we eind dit jaar MUBI.
Je bedoeld het film-kijk-deel-netwerk?

Your Friendly Neighborhood Moderator

• Dark_man
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-11-2020
Vinden jullie ook niet dat het opstarten van de Playstation 3 en een game daarna erg lang duurt?

Ik vind het zo irritant dat het zo lang duurt dat ik vaak het spelen van een game oversla.

Ik vind echt dat ze daar eindelijk verandering in moeten brengen met de komende nieuwe generatie consoles.

En dan heb ik het niet eens over de traagheid in games, het ligt dan natuurlijk aan de game ontwikkelaar maar ik zie vaak dat een game er erg lang over doet om het spel te starten en de levels daarna.

Bij elkaar duurt het wel 3 of 4 minuten voordat je kan beginnen met gamen.

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:29
Dark_man schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 02:16:
Vinden jullie ook niet dat het opstarten van de Playstation 3 en een game daarna erg lang duurt?

Ik vind het zo irritant dat het zo lang duurt dat ik vaak het spelen van een game oversla.

Ik vind echt dat ze daar eindelijk verandering in moeten brengen met de komende nieuwe generatie consoles.

En dan heb ik het niet eens over de traagheid in games, het ligt dan natuurlijk aan de game ontwikkelaar maar ik zie vaak dat een game er erg lang over doet om het spel te starten en de levels daarna.

Klopt helemaal met GTA4, GRID en Dirt2. Met MW2, dragonball raging blast en bioshock heb ik daar geen last van.. daar zit ik na 2 minuten al te spelen. Merk ook wel dat het bij een vriend van mij anders is. GTA4 start gevoelsmatig een stuk sneller op terwijl BS2 daar een stuk langzamer gaat..

Zou je dat niet voor een deel op kunnen lossen met een SSD? Als je een SSD neemt die een zeer hoge read-speed heeft. Als je er een met een hoge write-speed neemt zou het installeren in theorie ook vele malen sneller moeten. Al zie ik op filmpjes waar ze het vergelijken met MGS2 vrijwel geen verschil tussen een HDD en SSD. ( weet ook niet de specs van de SSD .. )

[ Voor 15% gewijzigd door SgtElPotato op 12-08-2010 02:30 ]

Zucht...

• Dark_man
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-11-2020
SgtElPotato schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 02:20:
[...]

Klopt helemaal met GTA4, GRID en Dirt2. Met MW2, dragonball raging blast en bioshock heb ik daar geen last van.. daar zit ik na 2 minuten al te spelen. Merk ook wel dat het bij een vriend van mij anders is. GTA4 start gevoelsmatig een stuk sneller op terwijl BS2 daar een stuk langzamer gaat..

Zou je dat niet voor een deel op kunnen lossen met een SSD? Als je een SSD neemt die een zeer hoge read-speed heeft. Als je er een met een hoge write-speed neemt zou het installeren in theorie ook vele malen sneller moeten. Al zie ik op filmpjes waar ze het vergelijken met MGS2 vrijwel geen verschil tussen een HDD en SSD. ( weet ook niet de specs van de SSD .. )
Ik heb een keer een review gelezen waarbij ze een X25E SSD van Intel in de Playstation 3 stoppen maar die had echt maar marginale verbeteringen in snelheid.

Het bleek dat de Blu Ray drive van de Playstation 3 te langzaam was.

Misschien dat de Playstation 3 Slim een snellere Blu Ray drive heeft maar laadtijden is niet het enige.

Soms lijkt het net of de programmeurs te lui zijn geweest en bepaalde dingen gewoon lang duren zonder dat er dingen moeten worden geladen.

Ik vermoed dat de hardware wellicht te oud is en de programmeurs te lui, maar het lijkt net alsof Microsoft en Sony het meeste geld stoppen in de CPU en GPU van de consoles en besparen op de rest van de hardware.

• jeka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15:50

jeka

Support your local club.

Ik vind het wel zwaar irritant dat je bij sommige games reclame van de ontwikkelaar niet kunt skippen b.v. red dead red. met rockstar. Bij MW2 kan het bijvoorbeeld wel.
Verder vind ik het wel mee vallen met opstarten.

FCG

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 12:57
FeaR1986 schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 18:46:
[...]

Pop-up is bij console-versies altijd hoger dan op de pc, dat is gewoon een feit. Maar het zijn vooral de Physix die mijn pc niet trekt (althans, wat elke ATI kaart niet trekt). Maar goed, dan maar geen wapperende jassen bij je character en de mensen om je heen. Of wellicht via de "mod" dat de Physix alleen op jou van toepassing zijn. Dus jij hebt een mooie wapperende jas, maar verder niemand. En vraag me überhaupt af hoe erg je dit gaat missen. GTA 4 heeft het niet en moet ook zeggen dat ik er nooit op heb gelet.

Dat de game er komt weet ik wel 100% zeker, alleen console of PC is en blijft een twijfel...

Edit:
PS3 gaat het dus niet worden, op de PS3 ziet het er minder uit dan op de XBox en ook een heel stuk minder dan op de PC.
Daarnaast heeft de demo last van wat input lag, tearing en framedrops. Als dit niet uit de full version is (wat ik niet verwacht) hebben ze eigenhandig een potentiele topgame de grond in geboord. Het is gewoonweg niet speelbaar. Mogelijk komt het door mijn wat oudere 60gb PS3 maar dan nog.
Ik ben absoluut geen PC-gamer maar ik ben toch stiekem de PC-versie aan het overwegen ondanks dat ik ook nog een Xbox360 heb staan.

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

AvanCade schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 08:54:
[...]Daarnaast heeft de demo last van wat input lag, tearing en framedrops. Als dit niet uit de full version is (wat ik niet verwacht) hebben ze eigenhandig een potentiele topgame de grond in geboord. Het is gewoonweg niet speelbaar. Mogelijk komt het door mijn wat oudere 60gb PS3 maar dan nog.
Ik ben absoluut geen PC-gamer maar ik ben toch stiekem de PC-versie aan het overwegen ondanks dat ik ook nog een Xbox360 heb staan.
Maar vind het verschil tussen de pc en de console versie echt groot. Via een mod kan ik zelfs mijn oude pc Physix laten berekenen op de jas van de hoofdpersoon. En als je dat eenmaal gewend bent mis je dat toch meteen op de console versie. Mijn pc is niet krachtig genoeg (ATI kaarten sowieso niet met Physix) om wapperende jassen en andere eye-candy toe te passen op de rest van de wereld, maar dat mis ik een stuk minder.

Verder zou het niet uit moeten maken of je nu een launch PS3 Fat hebt of net een nieuwe PS3 Slim, qua performance mag er eigenlijk geen verschil in zitten. En op zich zijn tearing en framedrops redelijk grote problemen, dus zou sowieso niet aan de versie van de PS3 kunnen liggen. Maar er zijn diverse games die ik op de PS3 heb genomen omdat het op de PC minder speelde, maar Mafia II gaat daar toch verandering in brengen...

• Mud.Starrr

Mud.Starrr

I shoot people for money

3 tot 4 minuten?
Ik irriteer mij er nooit aan, en kan me ook niet voorstellen dat het zolang duurt (wachten lijkt soms langer dan het is).
Misschien hangt het van de spellen die je speelt af?
Bij mij is het opstarten van de PS3 zelf iig zo gedaan, max 20 sec ongeveer (PS3 Slim, en die is trager dan de fat daarmee).
En het opstarten van een spel duurt gemiddeld denk ik maximaal een minuut (daar is de slim weer sneller in).

Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM

Je hebt bij de PS3 een instelling (helemaal links waar je de PS3 kunt uitzetten, van account kunt switchen etc.) waarbij je met het opstarten niet naar het hoofdmenu gaat, maar meteen naar de game/Blu-Ray die in de speler zit.
3 tot 4 minuten voordat je kunt gamen is volgens mij echt zwaar overdreven.
Ik zal vanavond nog eens kijken, maar ik schat zelf dat het nog geen 1,5 minuut in beslag zal nemen.
Dark_man schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 02:37:
[...]
Het bleek dat de Blu Ray drive van de Playstation 3 te langzaam was.
Te langzaam? Waarvoor?
Ik heb juist gehoord en gelezen dat Blu-Ray constant is qua snelheid en DVD variabel.

• DeDuifff
Ik heb twee accounts (NL & US) en laat deze altijd automatisch inloggen. Dit scheelt wel iets.

Bij GTA duurde het wel ruim 2 minuten denk ik, maar daarna kon je free roamen wat je wilde zonder extra laad tijd. Het laden van zo'n open wereld duurt natuurlijk wel even.

Verder stoor ik mij niet echt aan de laadtijden. Overdrijven is ook een vak..

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:47

Sandyman538

SandstorM [148839]

Dwazer schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 14:13:

Zonde :P

En om niet te gaan gamen omdat je de opstarttijd van 4 minuten te lang vindt... Ik weet niet hoor, maar dat is gewoon overdreven. Niet alle spellen kun je meteen spelen, maar ik zit naar mijn idee nooit minutenlang te wachten totdat ik kan gamen.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:36

Daar ben ik het wel eens. Ik heb laatst m'n PS3 Slim 120GB gekocht met GTA IV en MW2 erbij, en met GTA IV was ik echt verbaast dat het met een moderne console nog zo lang duurde om te laden. MW2 gaat gelukkig wel lekker vlot. Viel me echt een beetje tegen toen ik hem een halfuurtje had staan.

Zeker ook met de hardeschijf ruimte, dan zou je in principe het hele spel op de HDD kunnen installeren en alleen maar even laten checken of de schijf er wel in zit 8)7

Maar het is niet alleen met spellen, want toen ik hem uit de doos haalde moest ik ook nog even upgrade naar de laatste systeemsoftware, en dat vond ik ook lang duren, was hij ook zeker wel 20+ minuten mee bezig.

[ Voor 8% gewijzigd door ThinkPad op 12-08-2010 11:30 ]

• Omni superens
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-11-2024
Ik zie het probleem niet, bij spellen die wat langer duren console aanzetten, spel starten, even nog iets te drinken ofzo erbij pakken en klaar. Systeem updates zit ik ook niet mee, ga gewoon even iets anders doen.

Verwijderd

Ik heb ook een PS3 slim 120GB met GTA IV en ik vind de laadtijden reuze meevallen. Wat Omnisuperens zegt, als ik de PS3 aanzet en hij gaat laden ga ik even wat anderes doen en dan is de game al op gestart in een paar minuten.

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
ik vind de laadtijden ook erg meevallen.

Bij mij gaat het als volgt:
Zet de ps3 aan, leg de controller op de tafel zet de stoel goed, pak wat te drinken, of ga zitten
Dan zie ik dat ie inlogt en wie er online zijn (dat laat ik altijd automatisch doen - inloggen)

Daarna spel starten Rd2 start wel snel op, modnation racers niet zo.
Fifa gaat ook wel aardig.

Ik irriteer me er eigenlijk nooit aan.

Burp

• barry457
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16-09 14:07
SSD in je PS3 heeft helaas geen zin. Zie ook http://www.gamespot.com/features/6192258/index.html
Jammer, anders had er echt al 1 in gezeten

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15:39
ik zet eerst de PS3 aan, dan de versterker, die moet dan nog naar de PS3 geschakeld worden, de TV moet aan en naar HDMI geschakeld worden, tegen die tijd is de slim al lang opgestart en ingelogd. Het duurt wel lang voordat de vriendenlijst eindelijk eens volledig geladen is.

PSN ID: Svennie-NL

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16:05

The Inquisitor

Greetings weaklings

Wii4all schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 12:20:
ik vind de laadtijden ook erg meevallen.

Bij mij gaat het als volgt:
Zet de ps3 aan, leg de controller op de tafel zet de stoel goed, pak wat te drinken, of ga zitten
Dan zie ik dat ie inlogt en wie er online zijn (dat laat ik altijd automatisch doen - inloggen)

Daarna spel starten Rd2 start wel snel op, modnation racers niet zo.
Fifa gaat ook wel aardig.

Ik irriteer me er eigenlijk nooit aan.
Mee eens, zo gaat hier ook ongeveer.
Aan, tv aan, home cinema aan, even drukken op spel starten en ondertussen mijn 'zitplaats' in orde maken en nog wat zooi wat er voor ligt opruimen en ik kan al weer beginnen :)

het irriteert me nooit. hoewel ik moet toegeven GTA IV wel vrij traag laad, het eerste gedeelte vanaf de disc naar de game dan, maar ook dat interesseert me weinig, geen last van.

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Laadtijden etc. vind ik meestal ook niet zo erg. Maar van mij mag in het begin op kruisje drukken om ELKE keer de [taal/voorwaarden/start game] te bevestigen, wel gewoon verdwijnen. Ik heb inmiddels aangeleerd bij sommige games eerst even TV te kijken en gevoelsmatig op de juiste momenten kruisje in te drukken.

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

• DeDuifff
ThinkPadd schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 11:29:
Daar ben ik het wel eens. Ik heb laatst m'n PS3 Slim 120GB gekocht met GTA IV en MW2 erbij, en met GTA IV was ik echt verbaast dat het met een moderne console nog zo lang duurde om te laden. MW2 gaat gelukkig wel lekker vlot. Viel me echt een beetje tegen toen ik hem een halfuurtje had staan.
Een free-roam game vergelijken met een FPS is natuurlijk ook niet juist. Zoals ik al eerder zei: "Bij GTA duurde het wel ruim 2 minuten denk ik, maar daarna kon je free roamen wat je wilde zonder extra laad tijd. Het laden van zo'n open wereld duurt natuurlijk wel even."
Maar het is niet alleen met spellen, want toen ik hem uit de doos haalde moest ik ook nog even upgrade naar de laatste systeemsoftware, en dat vond ik ook lang duren, was hij ook zeker wel 20+ minuten mee bezig.
Gelukkig is zo'n upgrade één keer in de zoveel tijd en niet elke keer als jij je PS3 aan zet... :F dit duurt nu eenmaal eventjes.

• Gusev
Voor de liefhebbers:

Inschrijven voor de online multiplayer beta van PES 2011 kan via: http://www.konamisupport.com/mlo_beta/register/

[ Voor 9% gewijzigd door Gusev op 12-08-2010 14:17 ]

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16:05

The Inquisitor

Greetings weaklings

[b]DeDuifff schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 14:10
Gelukkig is zo'n upgrade één keer in de zoveel tijd en niet elke keer als jij je PS3 aan zet... :F dit duurt nu eenmaal eventjes.
Zo is dat, en daarbij komt dat ik die update altijd pas installeer wanneer ik weet dat ik online ga gamen :p

die laatste update heb ik ook pas na een paar weken (kan dat? anders dagen..) geinstalleerd omdat ik er toch niets mee deed. lekker offline gamen heb ik nog geen update voor nodig en en wanneer ik niets te doen heb zet ik die update aan met het kruisje: uitschakelen indien voltooid en ga ik weer wat anders doen :)
DeDuifff schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 14:10:Gelukkig is zo'n upgrade één keer in de zoveel tijd en niet elke keer als jij je PS3 aan zet... :F dit duurt nu eenmaal eventjes.
Sinds de laatste update zijn de updates voortaan ook kleiner.
Eerst moest je alles binnenhalen (+200 mb) en nu alleen de aanvulling. ;)

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:28
Net de Mafia 2 Demo doorgespeeld. Bevindingen:

De graphics zijn wel even wat beter als die van GTA 4.
De sfeer is heerlijk.
Besturing bij het schieten is erg goed.
Het rijden door de stad, geeft op sommige momenten instorting van het aantal FPS (duidelijk zichtbaar).

Ik schrok eerst, want dit had ik ook bij lopen door de woonkamer meteen aan het begin. Eénmaal op weg en in de whisky distilleerderij was het gelukkig minimaal.

Deze game ga ik denk ik nog wel halen.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Ik ga m straks nog proberen, maar dit is toch ook al een heel oude demo? Wie weet hoe de framerate in de uiteindelijke versie is.

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:21

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Daar ben ik het wel eens. Ik heb laatst m'n PS3 Slim 120GB gekocht met GTA IV en MW2 erbij, en met GTA IV was ik echt verbaast dat het met een moderne console nog zo lang duurde om te laden. MW2 gaat gelukkig wel lekker vlot.
Was dat de eerste keer GTA? Misschien installeert 'ie wat data op de schijf. RDR start trouwens relatief snel op voor zo'n 'groot' spel, weinig gezeur met introfilmpjes en 3500 studios die genoemd moeten worden. :)

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:28
-RazieL- schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 21:02:
Ik ga m straks nog proberen, maar dit is toch ook al een heel oude demo? Wie weet hoe de framerate in de uiteindelijke versie is.
De Mafia 2 Demo staat sinds vandaag op PSN. Het kan zijn dat deze al op de E3, Gamescom of Tokyo Game Show beschikbaar was, dat weet ik niet.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Mud.Starrr

Mud.Starrr

I shoot people for money

-RazieL- schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 21:02:
Er staat wel een disclaimer bij het opstarten.
Iets in de trant van dat de demo speciaal gemaakt is, en dat het niet alles zegt over de uiteindelijke game.

Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
Het rare van de demo vind ik dat deze zegt dat de missie speciaal voor de demo gemaakt is en niet in het spel zal zitten en dan uiteindelijk gevolgd worden door "To be continued". Zouden ze de missie als introfilmpje gebruiken dan of niet letterlijk continuen?

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Jumpman schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 21:11:
[...]

De Mafia 2 Demo staat sinds vandaag op PSN. Het kan zijn dat deze al op de E3, Gamescom of Tokyo Game Show beschikbaar was, dat weet ik niet.
Sinds gister :Y) Maar ik dacht dat het die demo van de E3 ed was.

Ik heb 'm nu ff gespeeld, het voelt allemaal niet zo lekker aan. Sowieso de framerate niet, maar qua gameplay is het ook wat stroef. Eigenlijk precies zoals het er in de trailers ook al uitzag. Kwalitatief vind ik t nogal tegenvallen vergeleken met de vorige game.

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07:54
fritsmaas16 schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 21:40:
Het rare van de demo vind ik dat deze zegt dat de missie speciaal voor de demo gemaakt is en niet in het spel zal zitten en dan uiteindelijk gevolgd worden door "To be continued". Zouden ze de missie als introfilmpje gebruiken dan of niet letterlijk continuen?
In de retailversie is hij anders qua opzet. Zo speelt het zich dan bijvoorbeeld af in de sneeuw. Doordat het een demo is die zo klein mogelijk moet zijn ( omdat je hem moet downloaden ) zitten er veel effecten etc niet in, niet alle auto's, niet alle muziek etc etc. Zo is ook de gehele missie niet in de demo gezet.
Pagina: 1 ... 18 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.