Ja maar het heeft wel een tijdje geduurd voordat het in de store kwam(7,8,9), dat is wat ik bedoelde, maar als bv FFX, Dragon Quest 8, Kingdom Hearts etc op PS3 zou komen, dan is dit een gegarandeerd succes, hoop dat SE dit meteen inziet en gelijk akkoord gaat, want FF7, 8, 9 zijn een van de beste verkochte psn games
Ik zou graag ps2 titels spelen, maar omdat ik Fullhd tv heb is dit erg blurry en niet mooi, dus het zou welkom zijn, en ohjahhh vergeet de trophies niet!
@ enahs1: Vergeet niet dat vele mensen titels zoals Dragon quest 8, ICo, Shadow of the collosus niet hebben gespeeld, dus dit is een mooie kans. En wat denk je van het succes van God of war collectie? Het is een mooi aanloop als bv Last guardian uitkomt, dat men de titels die vele hebben gemist kunnen spelen. Maar dit is een goede investering, want op zich is dit makkelijk geld voor Sony, want ze hoeven dit enkel uit te besteden aan een Indiaanse studio die het voor weinig doet, want de game zelf is al klaar enkel overzetten. En dit kan mooi naast al die top exclusives die sony zowat elk maand uitbrengt. Hoe groter de catalog hoe beter.
[
Voor 28% gewijzigd door
Verwijderd op 10-08-2010 10:32
]