Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Burnout Paradise is voor mij tot nu toe de racegame waar ik het meeste plezier mee heb gehad (en dat voor € 19,95 vorig jaar juni bij een Nederlandse gamestore).

[ Voor 27% gewijzigd door Jumpman op 26-07-2010 22:21 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Ik lees trouwens net dat de nieuwe Need For Speed: Hot Pursuit door Criterion Games (Burnout Series)gemaakt wordt. Weer een 'must buy' erbij voor dit jaar. :(

De lijst is alweer behoorlijk voor (eind) 2010 (in vergelijking met de tijd die ik heb om te gamen):
  • Call Of Duty: Black Ops
  • Gran Turismo 5
  • FIFA 11
  • Mafia II
  • Medal Of Honor
  • Need For Speed: Hot Pursuit

[ Voor 4% gewijzigd door Jumpman op 26-07-2010 22:41 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

@ de tips voor racegames hierboven. Het gaat om racegames die je tegen elkaar kan spelen (offline).

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_zippey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15:09
Shiver23 schreef op maandag 26 juli 2010 @ 22:44:
@ de tips voor racegames hierboven. Het gaat om racegames die je tegen elkaar kan spelen (offline).
Blur: 4 player splitscreen offline.. hebbie die trofee er ook gelijk weer bij, als je wint.

W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - TDM 850 '00 - Svartpilen 401 '22 - Te koop: Yamaha TDM 850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impry
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16:22

Impry

Rallymedia.nl

Blur heb ik op dit moment als multiplayer demo en dat is inderdaad best leuk. Eens kijken of het volledige spel de moeite waard is. :)
Thanks voor alle reacties in ieder geval.

Rallymedia op YouTube - Rallymedia Facebook

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Next PS3 Firmware Update Adds PlayStation Store Recommendations
Hi everyone, the next PlayStation 3 (PS3) system software update is coming soon. Firmware update 3.41 will add recommendations for games and videos on PlayStation Store. When you’re browsing through the details of a particular title, you’ll see a new “You May Like” section on the right-hand side. This section lists additional items based on the purchases of other PlayStation Network members who have purchased the item you’re currently looking at.

This feature is a great way to discover new games that you may not know about, and it’s another step toward making the shopping experience easier and better for you all — similar to the five-star ratings feature we added in the last firmware update. Please note that while the 3.41 update will be released shortly, the recommendations feature on PlayStation Store is slated to go live by the end of July.

In addition to this PS3 update, the next PSP (PlayStation Portable) firmware update (v.6.31) will be coming as well. This is a minor update, and system software stability during use of some PSP format software titles has been improved.
http://blog.us.playstatio...on-store-recommendations/

Vind het jammer dat Sony nooit een complete changelog vrijgeeft (ook niet na een firmware update).

[ Voor 3% gewijzigd door Ike. op 27-07-2010 08:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F350-maniac
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-02-2023
bram1984 schreef op maandag 26 juli 2010 @ 16:52:
Afgelopen weekend de demo van Split/Second Velocity helemaal kapot gespeeld. Erg vermakelijk, en ook met splitscreen.
splitscreen in de demo? kon me niet herinneren ik ga gelijk vanavond ff kijken want ik vond de demo ook meesterlijk !

PSN Headless_Pumpkin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15:39
ik ben sinds kort weer veel MWII aan het spelen en heb de map-pack gekocht, ik dacht er te laat aan dat het regio gebonden is en ik in de UK store moet zijn (heb de UK versie van het spel), maar wat blijkt, je kan kiezen welke map-pack je download, na het kopen krijg je 5 of 6 downloads waar je uit kan kiezen, elk voor een andere disc code, dus gelukkig ook de engelse :D Hebben ze dit veranderd? Of was dat de hele tijd al zo?

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14:39
Ike. schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 08:07:
Next PS3 Firmware Update Adds PlayStation Store Recommendations

[...]

http://blog.us.playstatio...on-store-recommendations/

Vind het jammer dat Sony nooit een complete changelog vrijgeeft (ook niet na een firmware update).
Hij is er al...das snel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Laatst online: 01:38

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Kan van iemand een PS3 Slim 120GB krijgen, met bon en 1 maand garantie+doos en 2 oude blurays. 1 Controller.

Heb al een xbox maar toch wil ik er een BluRay speler naast (en Loco Roco ;) )

Is het een goede deal?

Echt dom, maar de prijs is 200 Hahhaha :D

[ Voor 9% gewijzigd door SalimRMAF op 27-07-2010 14:40 ]

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
SalimRMAF schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 14:02:
Kan van iemand een PS3 Slim 120GB krijgen, met bon en 1 maand garantie+doos en 2 oude blurays. 1 Controller.

Is het een goede deal?
Je geeft geen prijs, dus kunnen wij moeilijk beoordelen of het een goede deal is :)

Blur leuke tip! Zocht al tijdje naar game wat splitscreen gespeeld kan worden. Maar nu twijfel ik tussen blur & modnation..

Verder nog vraagje, heb via Play.com een setje Giotech triggers besteld, opzich wel relaxt denk dat ik er nog een setje bij doe voor mijn andere controller. Het is wel even wennen, maar kost stukken minder moeite ze actief te gebruiken. Maar zijn die van giotech nu het prettigste? Iemand ervaring meer dan 1 merk die een mening kan geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArieR
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:42
SalimRMAF schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 14:02:

Is het een goede deal?
Wat is de prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
F350-maniac schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 09:16:
[...]

splitscreen in de demo? kon me niet herinneren ik ga gelijk vanavond ff kijken want ik vond de demo ook meesterlijk !
In de demo volgens mij niet, maar in het volledige spel wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Prijs was btw 200 euro. Heb de PS3 wel een paar x gebruikt; ik vind de 360 toch fijner (de controller helemaal) dus dat waren mijn korte ervaringen met de PS3. Wil persé een slim door zijn DTS-HD output.

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni superens
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-11-2024
Voor 1 maand garantie en 2 oude bluerays vind ik 200 euro best veel. De 120GB slim staat in de pricewatch voor 266 euro, waarbij je dus volle garantie hebt en menig blu-ray haal je al voor minder dan 10 euro bij play of amazon en dan kan je ook nog zelf uitkiezen welke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Ik wil eigenlijk alleen maar testen of DTS-HD echt een groot verschil is tegenover normale DTS; daarnaast een paar leuke demo's spelen, en mocht ik de PS3 niet meer willen, dan kan ik hem nog zeker voor 200 wegdoen. Als ik nou een nieuwe haal, voor 266+10 verzenden, + 10 euro voor een BluRay, dan moet ik de PS3 verkopen met teveel verlies. :|

@Hieronder; ik heb er veel om gediscusseerd, maar mijn conclusie; je hoort het wel degelijk. Maar ik wil het sowieso testen. Heb niet voor niets een DTS-HD receiver gekocht. :) Of toch wel? :F

[ Voor 23% gewijzigd door SalimRMAF op 27-07-2010 16:44 ]

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:01
SalimRMAF schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 15:36:
Ik wil eigenlijk alleen maar testen of DTS-HD echt een groot verschil is tegenover normale DTS; daarnaast een paar leuke demo's spelen, en mocht ik de PS3 niet meer willen, dan kan ik hem nog zeker voor 200 wegdoen. Als ik nou een nieuwe haal, voor 266+10 verzenden, + 10 euro voor een BluRay, dan moet ik de PS3 verkopen met teveel verlies. :|
Dat DTS gedoe zal geen verschil hebben dat je kan verstaan. Daar zou ik al die moeite niet voor doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De Fat doet toch ook gewoon DTS-HD via HDMI?

Het is overigens geen groot verschil, maar het is bij bijvoorbeeld Avatar wel hoorbaar. Het geluid is gewoon subliem. Het lijkt ook of de rear kanalen meer gebruikt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

De PS3 heeft geen DTS-HD/DolbyTrueHD in bitstream over HDMI. Waarom moet je me niet vragen, maar de PSThree heeft die functie wel; het resultaat is dat de PS3 een DTS-HD stream zal versturen als LCPM, en daardoor mis je toch écht geluidsdiepte.

@Hieronder; nou wanneer mijn receiver een LCPM signaal krijgt ipv een DTS, vanaf mijn DVD speler dan hoor ik duidelijk verschil, maar misschien ligt dat aan mn DVD speler.

[ Voor 30% gewijzigd door SalimRMAF op 27-07-2010 18:05 ]

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

SalimRMAF schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 17:42:
De PS3 heeft geen DTS-HD/DolbyTrueHD in bitstream over HDMI. Waarom moet je me niet vragen, maar de PSThree heeft die functie wel; het resultaat is dat de PS3 een DTS-HD stream zal versturen als LCPM, en daardoor mis je toch écht geluidsdiepte.
Ik heb al op diverse plekken gelezen dat het geen hoorbaar verschil geeft. Ik hoor nu al bij films elk zandkorreltje vallen.
Het zijn allemaal losless formaten, dus je hebt hetzelfde geluid als de Mastertape.Je mist dus helemaal geen geluidsdiepte,

Zoals hierboven al aangegeven is het dus zonde van je geld om je PS3 te gaan upgraden om het DTS HD lampje op je versterker te zien branden, terwijl je het verschil niet hoort.

Hier een stukje hierover:

Dolby TrueHD / DTS-HD MA and the PS3
It is helpful to think of Dolby True HD and DTS-HD MA as "zipped" versions of the audio tracks that allows the Blu-ray disc to store more data (useful when space has to be reserved for other stuff -- like video, for example). Just like zip files, when you decode the Dolby TrueHD / DTS-HD MA tracks, you get an identical copy of the original audio -- this is why it's called "lossless." On Blu-ray discs, the Dolby TrueHD and DTS-HD MA codecs can bundle up to eight channels of lossless audio information, each channel with up to 24-bits resolution at a 96kHz sampling rate, commonly referred to as "24/96." However, the PS3 cannot send these formats over HDMI for decoding in your receiver.

First, the good news. What the PS3 can do is decode (unzip) the Dolby TrueHD / DTS-HD MA lossless audio and send it to your receiver as a multichannel linear PCM (LPCM) stream, which just about any modern receiver can decode. The LPCM audio is identical to the Dolby TrueHD / DTS-HD MA original format, so no quality is lost.

Now, the bad news. An annoying side effect of sending the "unzipped" LPCM rather than the "zipped" Dolby TrueHD / DTS-HD MA is that the receiver's Dolby TrueHD / DTS-HD MA indicator will not light up because it's not decoding Dolby TrueHD / DTS-HD MA -- the PS3 already did the decoding. Instead, the receiver will (correctly) indicate that it is receiving a LPCM signal.

bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
Voor de liefhebbers, vanaf morgen verkrijgbaar via PSN (UK) voor £7,99/€9,99 :) :

Afbeeldingslocatie: http://farm5.static.flickr.com/4098/4830594282_62fe9be0dd.jpg

edit: Juist ja :P @ hieronder!!

edit2: Haha thanks. Moet ik me post weer editen...ach bij deze al gedaan ;) We zullen zien! @ daaronder!!

[ Voor 28% gewijzigd door Gusev op 27-07-2010 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Impry schreef op maandag 26 juli 2010 @ 15:48:
[...]

Ik ben zelf niet zo'n voetballer, dus die koop ik maar niet, dan moet ik de hele tijd gaan voetballen. :D

[...]

Thanks voor het lijstje. LBP heb ik al liggen, maar ik weet niet of ik daar iets fout doe, maar daar zie ik geen enkele uitdaging in anders dan een beetje rondlopen.

Zijn er ook nog racers die en beetje leuk zijn?
Ik ga sinds een week helemaal los met Blur en Split/Second. Als je Mario Kart, Modnation Racers en Burnout Paradise leuk vindt, zul je je met Blur en Split/Second zeker ook goed kunnen vermaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Gusev schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 18:36:
Voor de liefhebbers, vanaf morgen verkrijgbaar via PSN voor €9,99 :) :

[afbeelding]
Countries: AE, AU, GB, IE, NZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BamSlam_ schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 18:44:
[...]

Countries: AE, AU, GB, IE, NZ
Daar moet je niet echt op letten. zijn de 'blog landen'.
Denk dat Earthworm Jim HD morgen ook in de NL store zal verschijnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ehb ene probleem met mijn playstation, onder het gamen viel hij opeens uit. als ik hem nu probeer op te starten volgen er 3 achtereenvolgende piepjes en begint het rooie lampje te knipperen tot je er nog eens op duwt. ik heb er al op internet naar gezocht maar hier wordt vooral verwezen naar het probleem met het gele lichtje, maar daar heb ik nou weer geen last van.
ik hoop dat iemand mij verder kan helpen met dit probleem.
nattiez

edit: ik heb nog eens gekeken, dit is precies wat er gebeurt

ik duw op die sensor waar je hem aan zet.

hij springt op groen > piept 1x > heel even op geel en piept 3x > begint rood te knipperen tot je weer op de sensor duwt. dus misschien toch het probleem met het gele lampje?

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2010 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 18:56
Geweldig! Earthworm Jim. Ben benieuwd hoe het er in HD uitziet :)

[ Voor 9% gewijzigd door TFDev op 27-07-2010 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 18:58:
ik ehb ene probleem met mijn playstation, onder het gamen viel hij opeens uit. als ik hem nu probeer op te starten volgen er 3 achtereenvolgende piepjes en begint het rooie lampje te knipperen tot je er nog eens op duwt. ik heb er al op internet naar gezocht maar hier wordt vooral verwezen naar het probleem met het gele lichtje, maar daar heb ik nou weer geen last van.
ik hoop dat iemand mij verder kan helpen met dit probleem.
nattiez

edit: ik heb nog eens gekeken, dit is precies wat er gebeurt

ik duw op die sensor waar je hem aan zet.

hij springt op groen > piept 1x > heel even op geel en piept 3x > begint rood te knipperen tot je weer op de sensor duwt. dus misschien toch het probleem met het gele lampje?
Klink als een overleden PS3 vriend. Als je nog garantie hebt dan heb je geluk. anders kan ik je www.ombouwalmere.nl aanraden. Een mooie nieuwe slim is natuurlijk ook niet gek maar je saves ben je dan kwijt... Bij ombouwalmere behoud je vaak je saves.

succes en sterkte de komende tijd!

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin Chung
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:28
swopdark schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 19:25:
[...]

Klink als een overleden PS3 vriend. Als je nog garantie hebt dan heb je geluk. anders kan ik je www.ombouwalmere.nl aanraden. Een mooie nieuwe slim is natuurlijk ook niet gek maar je saves ben je dan kwijt... Bij ombouwalmere behoud je vaak je saves.

succes en sterkte de komende tijd!
Of een slim kopen en de HDD van de oude PS3 daarin doen. Saves op een USB stick zetten en de nieuwe HDD er weer in.

Zo behoud je alle data want trophies zijn account verbonden en data kan je opnieuw downloaden uit de store. Maar dan moet de oude HDD nog wel werken natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Robin Chung schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 19:54:
[...]

Of een slim kopen en de HDD van de oude PS3 daarin doen. Saves op een USB stick zetten en de nieuwe HDD er weer in.

Zo behoud je alle data want trophies zijn account verbonden en data kan je opnieuw downloaden uit de store. Maar dan moet de oude HDD nog wel werken natuurlijk.
Wanneer je een andere HDD in je PS3 doet moet deze altijd eerst worden geformateerd door de PS3.
Het maakt niet uit of die al ooit in een andere PS3 heeft gezeten, alle data moet worden verwijderd voordat je de HDD kan gebruiken.

[ Voor 17% gewijzigd door Ike. op 27-07-2010 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

Zijn er meer mensen die problemen hebben met upgraden naar FW3.41 ? Ik krijg tijdens het downloaden steeds error 8002F997. Gelukkig kan ik nog online met de oude FW via proxy, maar ik vraag mij af wat de oorzaak is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Bij mij is de update naar 3.41 vanmorgen zonder problemen gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impry

Impry

Rallymedia.nl

BamSlam_ schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 18:43:
[...]

Ik ga sinds een week helemaal los met Blur en Split/Second. Als je Mario Kart, Modnation Racers en Burnout Paradise leuk vindt, zul je je met Blur en Split/Second zeker ook goed kunnen vermaken.
De demo van Blur ben ik ook al aan het grijsspelen ja. Goed spel is dat!
Hele versie wil ik nog wel kopen.
Heb nu voor de vakantie in ieder geval ModNation Racers kopen, dat heeft net ff wat meer 'humor' dan Blur en zal denk ik beter aanslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:57

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Nu Earthworm Jim in navolging van Mario en Sonic verkrijgbaar wordt voor de next-gen consoles, is het wachten op Crazy Drake en Jazz Jackrabbit. Vooral met Jazz heb ik erg veel plezier beleefd! :)

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impry

Impry

Rallymedia.nl

Ik zat wat rond te kijken voor spellen en kwam deze link tegen: http://link.marktplaats.nl/364000975
15 spellen voor € 200,-. (o.a. Blur, ModNation Racers, Split/Second, Guitar Hero 5)
Ik had €175,- incl. verzenden geboden en daar ging hij mee akkoord, helaas kon hij het pas vrijdag versturen wat voor mij (ivm vakantie) te laat is. Wellicht dat iemand hier interesse heeft in deze mooie koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:57

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Da's inderdaad niet duur. :)

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Niet online
EarthWorm Jim HD, wat flauw dat hij alleen in die landen uitkomt zeg... Had er zo 10e voor over gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manie Riets
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-09-2024
Omdat er geen speciaal topic over is maar even hier:

Er staat dat er vandaag DLC voor Transformers: war for cybertron uit is gekomen maar kan ik werkelijk nergens vinden hoe eraan te komen, iemand een idee waar/hoe het te downloaden is? Of komt dat met de store update morgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Store update ie altijd op donerdag begin van de avond, of soms later op de avond.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Okasha schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 07:45:
EarthWorm Jim HD, wat flauw dat hij alleen in die landen uitkomt zeg... Had er zo 10e voor over gehad
:?
EarthWorm Jim HD komt gewoon in de NL store.
Wii4all schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 08:44:
Store update ie altijd op donerdag begin van de avond, of soms later op de avond.
Store update is altijd op woensdagmiddag. (sinds een maand of 2)
Manie Riets schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 07:49:
Omdat er geen speciaal topic over is maar even hier:

Er staat dat er vandaag DLC voor Transformers: war for cybertron uit is gekomen maar kan ik werkelijk nergens vinden hoe eraan te komen, iemand een idee waar/hoe het te downloaden is? Of komt dat met de store update morgen?
Je moet niet naar de US blog kijken voor Store updates (tenzij je een US account hebt)
De US en EU store zijn verschillend. Op de EU blog zal vanmiddag worden gepost wat er voor ons in de store komt

http://blog.eu.playstation.com/

[ Voor 69% gewijzigd door Ike. op 28-07-2010 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manie Riets
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-09-2024
Ike. schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 08:50:

Je moet niet naar de US blog kijken voor Store updates (tenzij je een US account hebt)
De US en EU store zijn verschillend. Op de EU blog zal vanmiddag worden gepost wat er voor ons in de store komt

Thx! ga ik in de gaten houden

Dr stond aangekondigd dat de DLC gister voor de Us zou komen, en vandaag voor de EU, hopen dat het er vanmiddag op staat dan ")

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Ike. schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 08:50:

Store update is altijd op woensdagmiddag. (sinds een maand of 2)

zo leer je nogeens wat op je oude dag ;)

Dus het is voortaan woensdag patchdag?

Zeker omdat ms dat ook altijd op woensdag had of niet?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-09 23:58

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Damn Earthworm Jim in HD! Daar heb ik nog goede herrinneringen aan van de SNES versie *O*

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wii4all schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 09:44:
[...]

zo leer je nogeens wat op je oude dag ;)

Dus het is voortaan woensdag patchdag?

Zeker omdat ms dat ook altijd op woensdag had of niet?
Nee, dit is gedaan om zo de store update op de zelfde dag te hebben als de 'release dag' van PS3 spellen. In de EU is de officiële release date van spellen voor de PS3 bijna altijd op woensdag. (US dinsdag)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrou
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-12-2024
Hey mensen,

Ik heb even een korte vraag. Sinds een maand schat ik, kan ik direct games spelen zonder ze te installeren...
hebben meer mensen dit?
ik keek op de update features lijst van de ps3 site, maar daar kon ik deze feature niet vinden.

[ Voor 1% gewijzigd door Azrou op 28-07-2010 10:21 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Azrou schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 10:18:
Hey mensen,

Ik heb even een korte vraag. Sinds een maand schat ik, kan ik direct games spelen zonder ze te installeren...
hebben meer mensen dit?
ik keek op de update features lijst van de ps3 site, maar daar kon ik deze feature niet vinden.
Niet bij elke spel hoeft er data te worden geinstalleerd. (zonder te kijken naar updates/patches)
Op de achterkant van het doosje van een spel staat hoeveel MB/GB het spel minimaal nodig heeft.
Als dit meer is dan ~10MB dan is er een installatie nodig.

[ Voor 3% gewijzigd door Ike. op 28-07-2010 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ike. schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 10:28:
[...]

Niet bij elke spel hoeft er data te worden geinstalleerd. (zonder te kijken naar updates/patches)
Op de achterkant van het doosje van een spel staat hoeveel MB/GB het spel minimaal nodig heeft.
Als dit meer is dan ~10MB dan is er een installatie nodig.
Toevoegend: En bij sommige games kan je ook zelf kiezen of je wilt installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Is er al een releasedate bekend voor Puzzle Quest 2?

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Son Goku schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 12:43:
Is er al een releasedate bekend voor Puzzle Quest 2?
Er is volgens mij nog niets bekend over een PS3 release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Azrou schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 10:18:
hebben meer mensen dit?
Grappig om te zien dat de negatieve hype die de PS3 in 2007 en delen van 2008 omringden nog steeds zijn vruchten blijft afwerpen. NIET ALLE PS3 GAMES HEBBEN EEN INSTALL!!! Er waren zoveel "nieuwssites" die alleen maar spraken over installaties en dat de 40 gig HDD te klein zou zijn als je meer dan 5 games hebt... wat een onzin!

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:17
En de Game Store Update is er weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-08 17:56
te laat :P

[ Voor 94% gewijzigd door Dwazer op 28-07-2010 13:14 . Reden: Staat er al :-) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wie niet
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 08:37
Zou de store update ook weer hier gepost kunnen worden, ik kan hem op mijn werk niet bekijken

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
wie niet schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 13:20:
Zou de store update ook weer hier gepost kunnen worden, ik kan hem op mijn werk niet bekijken
alvast bedankt
Alsjeblieft!

PlayStation Store (via PS3, PSP and Media Go)
Special Offers (Karate Kid Promotion)

(Available until the 4th of August)

* Tekken 5: Dark Resurrection Online (was – £14.99/€19.99 now – £11.99/€14.99)
* Revenge of the Wounded Dragons (was – £6.29/€7.99 now – £3.99/€4.99)
* Mortal Kombat 2 (was – £3.99/€4.99 now – £2.39/€2.99)
* Rag Doll Kung Fu: Fists of Plastic (was – £7.99/€9.99 now – £3.99/€4.99)
* Rag Doll Kung Fu: Fists of Plastic Time Savers Pack (was – £1.19/€1.99 now – £0.79/€0.99)
* Street Fighter IV Complete Alternative Costume Pack (was – £9.99/€12.99 now – £4.79/€5.99)
* Street Fighter 2 Turbo HD Remix (was – £11.99/€14.99 now – £5.49/€6.99)
* Final Fight: Double Impact (was – £7.99/€9.99 now – £3.99/€4.99)

Permanent Price Reductions

* Heracles Chariot Racing (mini) (was – £3.49/€3.99 now – £1.99/€2.49)

Downloadable Games (PS3)

* Earthworm Jim HD (Trial and Unlock) (£7.99/€9.99)
Rating: PEGI 12
Availability: All locales
* Premier Manager (£13.99/€17.99)
Rating: PEGI 3
Availability: All locales except Australia, New Zealand and Russia

Downloadable Games (PSP)

* Harry Potter and the Order of the Pheonix (£15.99/€19.99)
Rating: PEGI 7
* Harry Potter and the Goblet of Fire (£15.99/€19.99)
Rating: PEGI 7
Availability: Only available in France, Italy, Spain and UK.

PSP Essentials

(Availability may differ in some locales)

* Exit (£7.99/€9.99)
* Ben 10: Alien Force (£7.99/€9.99)
* Surf’s Up (£7.99/€9.99)
* Petz: My Puppy Family (£7.99/€9.99)

PSone Games (PS3/PSP)

* Rayman 2: The Great Escape (£3.99/€4.99)
* Pong (£3.99/€4.99)

minis (PS3/PSP)

* Brick Breaker (£2.49/€2.99)
Availability: All locales except Russia
* Labyrinth (£2.49/€2.99)
* Tetraminos (£2.49/€2.99)

Demos (PS3)

* Madden NFL 11
* Flower

Demos (PSP)

* Worms: Battle Island

Add-On Game Content (PS3)

* Transformers: War for Cybertron – Map and Character Pack #1 (£7.99/€9.99)
* Tiger Woods PGA Tour 11
o Carolinas Pack (£3.99/€4.99)
o Championship Pack (£3.19/€3.99)
o International Pack (£3.19/€3.99)
o North America Pack (£3.19/€3.99)
o The Predator (£3.19/€3.99)
o The TPC Blue Monster at Doral (£3.19/€3.99)

* PAIN – Pinball (Abusement Park) (£1.59/€1.99)
Rating: PEGI 16

* Lost Planet 2 – Rush Arena (£2.39/€2.99)

* Super Street Fighter IV – Super Complete Alternate Costume Pack (£13.99/€17.99)

* Clash of the Titans – Athena’s Request (free)

* Rock Band
o Avenged Sevenfold Pack 01 (£3.49/€5.29) (contains the following tracks which are also available separately)
o ‘Nightmare’ (£0.99/€1.49)
o ‘Scream’ (£0.99/€1.49)
o ‘Seize the Day’ (£0.99/€1.49)
o Juanes Pack 01 (£4.99/€7.99) (contains the following tracks which are also available separately)
o ‘A Dios Le Pido’ (£0.99/€1.49)
o ‘Fijate Bien’ (£0.99/€1.49)
o ‘Gotas De Aqua Dulce’ (£0.99/€1.49)
o ‘La Camisa Negra’ (£0.99/€1.49)
o ‘Mala Gente’ (£0.99/€1.49)
o ‘Yerbatero’ (£0.99/€1.49)
o The Vines Pack 01 (£4.39/€6.59)

Availability: Not available in Czech Republic, Greece, Luxembourg, Poland, Russia, Saudi Arabia, South Africa and United Arab Emirates

* Rock Band Network
o ‘1348’ by Umphrey’s McGee (£0.99/€1.49)
o ‘Battles And Brotherhood ‘ by 3 Inches of Blood (£0.99/€1.49)
o ‘So Says I’ by The Shins (£0.99/€1.49)
o ‘Tastes Like Kevin Bacon’ by iwrestledabearonce (£0.99/€1.49)
o ‘The Funeral’ by Band of Horses (£0.99/€1.49)
o ‘Walls’ by All Time Low (£0.99/€1.49)
o ‘Goth Girls’ by MC Frontalot (£0.99/€1.49)
o ‘Henchmen Ride’ by Testament (£0.99/€1.49)
o ‘Higher’ by Creed (£0.99/€1.49)
o ‘River of Tuoni’ by Ameberian Dawn (£0.99/€1.49)

Availability: Not available in Czech Republic, Greece, Luxembourg, Poland, Russia, Saudi Arabia, South Africa and United Arab Emirates

* Guitar Hero 5
o Shinedown Track Pack (£4.39/€5.49) (contains the following tracks which are also available separately)
o Devour (£1.59/€1.99)
o Second Chance (£1.59/€1.99)
o Sound of Madness (£1.59/€1.99)

Availability: Not available in Russia, Saudi Arabia, South Africa and United Arab Emirates
FirstPlay (PS3)

* Episode 017 (£0.99/€1.20)
Availability: Ireland and UK only

Videos (PS3)

* Battlefield: Bad Company 2 Vietnam Trailer
* Crysis 2 Marine Salvage Trailer
* Hunted: The Demon’s Forge E3 Trailer
* LEGO Harry Potter: Years 1 – 4 Year 3 Vignette
* What is PlayStation Home? Trailer

Dynamic Themes (PS3)

* Bamboo Forest (£1.59/€1.99)

Themes (PS3)

(static)

* Nordic Warrior (£1.19/€1.49)
* Steampunk (£1.19/€1.49)

* Flower – (£0.20/€0.25 each)
o Daisy Avatar
o Daisy on Blue Avatar
* SingStar – (£0.20/€0.25 each)
o Amateur Avatar
o Hit Avatar
o Hopeful Avatar
o Lead Avatar
o Rising Star Avatar
o SingStar Avatar
o SuperStar Avatar
o Tone Deaf Avatar
o Wannabe Avatar

Additional Locale Releases

* Toy Story 3 – Alien Escapades
Now available in France
* Toy Story 3 – Woody’s Round-Up
Now available in Germany, Ireland, Switzerland and UK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
En weer geen Castle Craomgrolfnoooomgd :'( ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-05-2022
ik heb vandaag res5 gekocht maar dat spel is niet te halen zo lastig he niet normaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Laatst online: 07-09 19:46
soccerroos schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 14:12:
ik heb vandaag res5 gekocht maar dat spel is niet te halen zo lastig he niet normaal
...
Juist 1 van de makkelijkere platinums.
De 1e grote vijand die je tegenkomt is wegrennen.
Die kan niet dood.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:36

spaceboy

Op grote hoogte

soccerroos schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 14:12:
Dat vind ik nou van Super Stardust HD. Oke, niet echt zelfde type spel, maar echt ZOOOO verrot moeilijk. Ik MOEST, WILDE en ZOU minstens 1 trophy halen. Vier uur gamen tegenaan gegooid. Niet gelukt. Ik suck kennelijk te hard... ;)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sinned123 schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 17:06:
[...]
De 1e grote vijand die je tegenkomt is wegrennen.
Die kan niet dood.
Volgens mij doel je op die kerel in het zwart met die zeis/knots die dat kleine schuurtje inkomt, nietwaar?
Die gaat wel dood, maar pas na het incasseren van behoorlijk wat kogels. ;)

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
OPSLAGHOND schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 17:46:
[...]

Volgens mij doel je op die kerel in het zwart met die zeis/knots die dat kleine schuurtje inkomt, nietwaar?
Die gaat wel dood, maar pas na het incasseren van behoorlijk wat kogels. ;)
nouja de eerste is idd die in een schuur komt maar die is gemold door een team lid met bazooka ofzo zag ik in filmpje.
Nu ben ik al iets verder maar blijft erg lastig. Wil niet weten hoe lastig het hoogste niveau is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
spaceboy schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 17:28:
[...]

Dat vind ik nou van Super Stardust HD. Oke, niet echt zelfde type spel, maar echt ZOOOO verrot moeilijk. Ik MOEST, WILDE en ZOU minstens 1 trophy halen. Vier uur gamen tegenaan gegooid. Niet gelukt. Ik suck kennelijk te hard... ;)
Tja dat blijft relatief.
Ik heb er zelf 12 van de 17, van de 5 die over zijn is er 1 gewoon makkelijk de rest is voor mij niet te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
[...]

Met het rechter pookje kan je schieten , misschien dat dat helpt. Zo wordt je nooit een echte spaceman natuurlijk.
>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SeamusXanthus schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 20:14:
[...]

Met het rechter pookje kan je schieten , misschien dat dat helpt. Zo wordt je nooit een echte spaceman natuurlijk.
>:)
Super Stardust is één van de toppertjes in de PSN Store (er is ook een PSP versie)

Spel heeft een paar lastige trophies :/

Voor degene die Flower nog niet hebben -> download de demo!!

[ Voor 22% gewijzigd door Ike. op 28-07-2010 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Wat vinden de mensen hier van Streetfighter X Tekken? YouTube: Street Fighter X Tekken 'Ryu, Chun Li vs Kazuya, Nina' Gameplay

Ik ben zelf nooit zo'n Tekken-fan geweest, maar dit is toch wel heel bijzonder!
Wii4all schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 08:44:
En wanneer is donerdag?
Afbeeldingslocatie: http://www.welt.de/multimedia/archive/00367/Doner_DW_Politik_Be_367295g.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-RazieL- schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 21:24:
Wat vinden de mensen hier van Streetfighter X Tekken? YouTube: Street Fighter X Tekken 'Ryu, Chun Li vs Kazuya, Nina' Gameplay

Ik las een gerucht dat er 2 versies van het spel uitkomen. 1 met de Tekken stijl en de andere in de Street Fighter stijl.

Earthworm Jim HD heeft een trophy voor het uitspelen van het spel in 50 minuten!
Ben benieuwd of het spel dan wel de €10 waard is!

[ Voor 13% gewijzigd door Ike. op 28-07-2010 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Is geen gerucht, de ontwikkelaars van capcom en namco hebben dat zelf al aangekondigt tijdens de comi-con. Ben benieuwd hoe dat uit zal pakken, al kijk ik in 1e instantie het meest ui naar SF X Tekken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
Ike. schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 21:30:
[...]

Ik las een gerucht dat er 2 versies van het spel uitkomen. 1 met de Tekken stijl en de andere in de Street Fighter stijl.
Lol, dat heb ik ook gelezen. De één heet Street Fighter X Tekken en de ander Tekken X Street Fighter :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]Dat vind ik nou van Super Stardust HD. Oke, niet echt zelfde type spel, maar echt ZOOOO verrot moeilijk. Ik MOEST, WILDE en ZOU minstens 1 trophy halen. Vier uur gamen tegenaan gegooid. Niet gelukt. Ik suck kennelijk te hard... ;)
Trash Panic, probeer daar maar eens een trophy te halen.
De meeste die het lukt lukt het alleen om de "24uurspelen"-trophy te halen.
De rest is echt moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-09 09:10
OPSLAGHOND schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 22:50:
[...]

Trash Panic, probeer daar maar eens een trophy te halen.
De meeste die het lukt lukt het alleen om de "24uurspelen"-trophy te halen.
De rest is echt moeilijk.
True that!

Ik ben in dat spel nog niet langs de vierde level gekomen. Damn is dat spel lastig! Een spel met makkelijke trophies is overigens Noby Noby Boy en Flower natuurlijk.

Overigens heb ik vandaag Pong (PSone) gekocht, echt meesterlijk spel op de PC en op de PS3 is het ook alweer vanouds genieten. Met ook in één teug doorgespeeld. Jammer dat hierbij geen trophies zijn... Wel viel me de redelijk shitty beeldkwaliteit op, haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
alex3305 schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 23:06:
[...]
Overigens heb ik vandaag Pong (PSone) gekocht, echt meesterlijk spel op de PC en op de PS3 is het ook alweer vanouds genieten. Met ook in één teug doorgespeeld. Jammer dat hierbij geen trophies zijn... Wel viel me de redelijk shitty beeldkwaliteit op, haha.
Aaah, die wil ik ook :D. Mn eerste keer dat ik een controller stuk sloeg op de PSone O+. Wat een kutbesturing destijds.

[ Voor 3% gewijzigd door KngfCnns op 29-07-2010 09:51 ]

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
Gisteren de demo van Flower gespeeld...

Net zo fijne game zeg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impry

Impry

Rallymedia.nl

V&A gevraagd: Sony PlayStation 3 Wireless Dualshock 3 Zwart
Heeft iemand nog een officiële PS3 controller liggen waar hij snel vanaf moet? :P
- Is geregeld. Thanks @Sinned123 -

Verder ben ik op dit moment nog steeds Blur aan het grijsspelen, best een leuke demo, alleen soms is het wel erg chaotisch of frustrerend als je op het laatste moment nog een PowerUp voor je kiezen krijgt.

[ Voor 4% gewijzigd door Impry op 29-07-2010 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Impry schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 11:41:
V&A gevraagd: Sony PlayStation 3 Wireless Dualshock 3 Zwart
Heeft iemand nog een officiële PS3 controller liggen waar hij snel vanaf moet? :P

Verder ben ik op dit moment nog steeds Blur aan het grijsspelen, best een leuke demo, alleen soms is het wel erg chaotisch of frustrerend als je op het laatste moment nog een PowerUp voor je kiezen krijgt.
Ik heb je net gemailt.
Heb er zelf 3 en nog 2 ps2 controllers + converter.
Kan er wel 1 missen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 18:56
Ike. schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 21:30:
[...]

Earthworm Jim HD heeft een trophy voor het uitspelen van het spel in 50 minuten!
Ben benieuwd of het spel dan wel de €10 waard is!
Ik heb het spel ergens nog slingeren voor de pc. (deel 1 en 2) maar als je alles wil halen ben je zowieso langer dan 50 min bezig hoor. Echt in 1 streep door de levels heenrennen zal misschien wel lukken binnen 50 min, maar zeker niet de 1e ker dat je het speelt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mud.Starrr
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-07 08:17

Mud.Starrr

I shoot people for money

-RazieL- schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 21:24:

[...]

En wanneer is donerdag?
[afbeelding]
Donerdag is op woensdag :+
Ike. schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 20:20:
[...]
Voor degene die Flower nog niet hebben -> download de demo!!
Ga ik doen !

Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM
DJI: Mavic 2 Zoom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
heb net Earthworm Jim HD demo getest best leuk maar precies hetzelfde als 1 beetje jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Niet online
soccerroos schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 13:16:
heb net Earthworm Jim HD demo getest best leuk maar precies hetzelfde als 1 beetje jammer
En de co-op offline mode met een maatje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
Okasha schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 13:33:
[...]

En de co-op offline mode met een maatje?
volges mij ging dat niet in de demo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00P
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-09 16:48
ModRacing kost 41€ bij play.com
Zijn er goedkopere winkels ?

AMD XP2200+ ASUS A7V8X 2X256 RAM@333MHz Geforce4ti600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
Dwazer schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 09:54:
Gisteren de demo van Flower gespeeld...

Net zo fijne game zeg :D
Geweldig he :D Ik uhm...voelde me ook gewoon anders, rustiger haha 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Laatst online: 15-09 14:33
binnenkort een playstation lan houden.. iemand aanraders welke spellen er vet over lan zijn?

modern warfare natuurlijk maar ook nog een vette racer of andere shooter? is er een lijst met spellen die lan ondersteunen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Kan iemand ff kijken wat Puzzle Quest kost op de psn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Son Goku schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 16:31:
Kan iemand ff kijken wat Puzzle Quest kost op de psn?
Puzzle Quest staat niet in de NL store.
Vreemd genoeg staat dit spel wel in andere EU stores.

US store:
Puzzle Quest Challenge of the Warlords $15
Puzzle Quest Galactrix $20

[ Voor 30% gewijzigd door Ike. op 29-07-2010 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Ike. schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 16:39:
[...]

Puzzle Quest staat niet in de NL store.

US store:
Puzzle Quest Challenge of the Warlords $15
Puzzle Quest Galactrix $20
Hmm dat is jammer, en te duur imho

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
Heel nice deze nieuwe 'feature' die met FW3.41 is geintroduceerd:
Hidden away in the firmware update, Sony put a new incremental download patch in place, though the PS3 has always had this type of feature, this new incremental feature will now allow for smaller downloads. Previously, all firmware updates were incremental and they built off each other since the original firmware, but Sony has revised that concept and firmware updates will now only download what is needed from the latest firmware opposed to downloading the entire firmware. Firmware 3.41 only needed around 40MB of information, so the system only downloaded that much, opposed to 200MB of additional information from previous firmwares.
Kort gezegd: firmware updates zijn voortaan kleiner en dus sneller te downloaden!

http://www.ps3-sense.nl/2...nloaden-firmware-updates/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo dan! Binnen een jaar heeft de PS3 de achterstand op de nummer twee console van 7,2 miljoen stuks teruggebracht naar 3,6 miljoen stuks... Respect. Ben benieuwd of de new 360 voor de 360 kan doen wat de slim en prijsverlaging voor de PS3 hebben gedaan. De cijfers in de VS zijn goed maar enigszins tegenvallend als je ziet dat de ps3 in dezelfde maand ook een verdubbeling in verkoopaantallen zag. Net zoals de 360 maar dan zonder nieuwe console. Daarnaast verwacht ik een prijsverlaging van 50 euro voor de PS3 terwijl de 360 met de new 360 gelijke prijzen behoud.

http://www.telegraaf.nl/d...asseren_35_miljoen__.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gusev schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 16:57:

[...]

Kort gezegd: firmware updates zijn voortaan kleiner en dus sneller te downloaden!

sneller downloaden zou wel een keer mogen, de laatste paar keer dat ik mijn ps3 heb aangezet moest ik eerst een nieuwe firmware downloaden, dit hield in dat ik minimaal 20uur moest wachten voordat deze weer klaar was.

op dit moment staat mijn ps3 ook weer te kuchen en te kreunen om een nieuwe systeem update te downloaden..

laten we hopen dat het zometeen sneller gaat :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
20UUR? meen je dat? das niet goed hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
Son Goku schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 16:46:
[...]
Te duur?! € 15,- te duur voor Puzzle Quest Challenge of the Warlords? Het is de meest verslavende game ooit! :'(

Als al mijn games gestolen zouden worden, zou dat toch een van de games zijn die ik opnieuw zou kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 23:26:
[...]sneller downloaden zou wel een keer mogen, de laatste paar keer dat ik mijn ps3 heb aangezet moest ik eerst een nieuwe firmware downloaden, dit hield in dat ik minimaal 20uur moest wachten voordat deze weer klaar was.

op dit moment staat mijn ps3 ook weer te kuchen en te kreunen om een nieuwe systeem update te downloaden..

Min. 20 uur over 200 mb is wel heel erg traag.
Dat kuchen en kreunen komt dan waarschijnlijk van de p0rn0 die je aan het downloaden bent. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mud.Starrr
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-07 08:17

Mud.Starrr

I shoot people for money

Gusev schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 15:02:
[...]

Geweldig he :D Ik uhm...voelde me ook gewoon anders, rustiger haha 8)
En ik snap de fun er niet helemaal van.
Ik vond het er erg mooi uitzien, maar na het spelen van de demo had ik niet zoiets van dit ga ik kopen.
Mijn vriendin was er wel helemaal weg van.

Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM
DJI: Mavic 2 Zoom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Nou na 2 jaar en een paar maanden heeft mijn 40gb PS3 de geest gegeven. Was paar potjes MW2 online aan het doen waarna die tijdens de match opeens geen background geluiden meer doorgaf op de kogelschoten na. Daarna na het einde van de match bleef die hangen. Uitgegooid en toen aan en nu leest die geen discs meer. Super frustrerend. Maar wat is de huidige regeling betreft overleden disc drives en PS3, die ver buiten garantie zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gusev schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 16:57:

Eindelijk! Ik vroeg me al tijden af wanneer ze dit eens zouden doen :P
Verwijderd schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 23:26:
sneller downloaden zou wel een keer mogen, de laatste paar keer dat ik mijn ps3 heb aangezet moest ik eerst een nieuwe firmware downloaden, dit hield in dat ik minimaal 20uur moest wachten voordat deze weer klaar was.

Je kan de update ook gewoon via de PlayStation site downloaden (op je pc) en dan de update via een USB stick doen. Misschien dat dat sneller gaat?

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-09 17:23
Sn0wblind schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 01:38:
Nou na 2 jaar en een paar maanden heeft mijn 40gb PS3 de geest gegeven. Was paar potjes MW2 online aan het doen waarna die tijdens de match opeens geen background geluiden meer doorgaf op de kogelschoten na. Daarna na het einde van de match bleef die hangen. Uitgegooid en toen aan en nu leest die geen discs meer. Super frustrerend. Maar wat is de huidige regeling betreft overleden disc drives en PS3, die ver buiten garantie zijn.
of E160 aan Sony dokken en de PS3 opsturen.
of een "hobby" reperateur (http://best-goedkoop.blog...y-lens-ps3-repareren.html) opzoeken en die de bluray laser laten fixen (ong 80E)
bij de laatste optie behoud je tevens al je saves.
Je kunt ook nog sony proberen een brief te sturen om te kijken of het gratis kan (weinig kans).
Zie ook het PS3 defecten topic : PS3 defecten topic Deel 1

voor meer informatie kun je ook altijd bij Google terecht

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Argh! Koop ik een PSN card, ben ik te enthousiast met het weghalen van de strip, en is de tweede letter/cijfer niet leesbaar meer |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Son Goku schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 09:01:
Argh! Koop ik een PSN card, ben ik te enthousiast met het weghalen van de strip, en is de tweede letter/cijfer niet leesbaar meer |:(
Heb je wat te doen vandaag. 36 codes invoeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

I know, don't remind me }:| :>

Ach, hoeft gelukkig niet te lang te duren hoop ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimmieVelthuis
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15:15
Sn0wblind schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 01:38:
Nou na 2 jaar en een paar maanden heeft mijn 40gb PS3 de geest gegeven. ... Maar wat is de huidige regeling betreft overleden disc drives en PS3, die ver buiten garantie zijn.
Ver buiten garantie? Je hebt een standaard garantie van 2 jaar (wettelijk bepaald door de EU), dus zo ver buiten de garantie val je niet.

De mijne (ook 40GB-model) ging 2 maand na de garantie kapot, heb toen gebeld en kreeg na paar weken de PS3 gerepareerd terug. Goede service hoor!

Bel de klantenservice op en leg het uit. Wellicht zijn ze coulant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Son Goku schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 16:46:
[...]

Maar goed dat je er imho achter hebt gezet want ik kan me herinneren dat ik in het verleden ooit 27 euro heb betaald voor Puzzle Quest 1 op de PSP en dat was een 'koopje'. Volgens mij heeft het me 60+ uur gekost om helemaal uit te spelen.
Zelden een spel met zo veel value for money gezien.

PQ1 is wel trouwens maar 800 punten (8 euro) op de 360 zie ik nu, waarschijnlijk omdat PQ2 daar al een tijdje uit is? Vind PQ wel echt een handheld game vandaar dat ik hem voorlopig nog niet op de console heb gekocht.
Pagina: 1 ... 15 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.